Gabor-Vona

In urma semnalului public pe care l-am tras pe acest blog si aseara in emisiunea La ordinea zilei de la Antena 3 pentru declararea ca indezirabil pe teritoriului Romaniei a liderului partidului extremist maghiar Jobbik, Ministerul Afacerilor Interne a inaintat CSAT cererea privind indeplinirea acestei proceduri. Informatia a fost confirmata de primul ministru Victor Ponta.

Daca Basescu se dezice de harjonelile cu Viktor Orban si Laszlo Tokes, va aproba. Daca nu, va asista impasibil, la fel ca pina acum, la manifestarile fascistilor maghiari in Transilvania, fara sa faca nimic, in calitate de presedinte al CSAT, organism ce coordoneaza nemijlocit activitatea serviciilor de informatii.

PS : Un alt antiroman se manifesta plenar : Vicepremierul Ungariei, Semjen Zsolt, va defila călare, sâmbătă, la Târgu Secuiesc, alături de şeful CJ Covasna, Tamas Sandor, la manifestările de Ziua Maghiarilor de Pretutindeni, în timp ce la Sfântu Gheorghe invitatul principal va fi secretarul de stat în Ministerul de Externe Nemeth Zsolt.
   Ziua Maghiarilor de Pretutindeni este marcată în fiecare an, în 15 martie, aproape în fiecare localitate din judeţul Covasna, pe parcursul întregii zile având loc spectacole, ceremonii religioase şi comemorative la monumentele mai multor eroi, transmite corespondentul MEDIAFAX.
   Manifestările principale au loc în centrul municipiului Sfântu Gheorghe şi la Târgu Secuiesc, unde vor fi organizate adunări populare la care sunt aşteptaţi să participe mii de localnici.
Zsolt a mai fost averizat in trecut de la Bucuresti pentru declaratiile sale in favoarea autonomiei teritoriale pe criterii etnice

 

 

 

 

 

133 COMMENTS

      • Deci inainte de alegeri Antonescu critica justitia lui Basinescu dar dupa ce acesta s-a intalnit hoteste cu escorcul de la Cotroceni s-a rupt USL afirma nu numai el, seful PNL dar si toti subsefii partidului cum ca trebuie sa avem incredere in institutiile statului in speta Justitia care trebuie sa-si faca datoria. In consecinta toti membrii la varf ai partidului anchetati, judecati sau declarati incompatibili de ANI sunt vinovati deoarece Justitia nu mai raspunde acum la comanda chiorului sef, care e deja istorie dupa Crin, ancheteaza si condamna in mod corect. Ceeace demonstreaza, cofirm ordinelelor primite de la seful partidului cum ca PNL este pe bune un partid de penali si puscariabili. Aici i-a adus pe PNL-sti schimbarea macazului cu 180 de grade a sefului lor Crin, care fata de cele aratate mai sus efectiv vrea sa le distruga atat partidul cat si pe membrii lui. Mergand in ritmul asta pana la anul toti parlamentarii PNL vor ajunge la puscarie ceeace va duce efectiv la disparitia PNL de pe scena politica. Aceasta fiind cea mai mare realizare a lui Antonescu ca sef de partid.

  1. Asta de la Jobbik au deja sedii in Romania ! Pe langa nenorocitii astia mai sunt si cei de la 64 de Comitate HVIM ”Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom ” care si ei sunt de orientare fascista si care au fost prezenti in Tg.Mures pe data de 10.03.2014 !!!

  2. si capii de la guvern ce pazesc? asteapta doar salariile si in rest sa le faca altii munca? au si o armata de consilieri. DEmocratia sa traiasca asa cum si-au insusit-o ei

  3. De ce trebuie sa traga cineva semnalul de alarma? Nu au minte? Nu pot judeca si singuri?
    Tocmai de aceea , personal- cred ca au lipsit la lectiile de istorie . Si in plus, nici macar nu stiu cati cetateni cu dubla cetatenie sunt in zonele respective. Asta nu spune chiar nimic?

  4. Interviul de astazi cu Antonescu la Adevarul Live imi arata de ce nu il mai invitati la dumneavoastra. Este un tip care are ceva de spus atunci cind intrebarile sunt dure pe probleme importante ale noastre, ale cetatenilor.

    • Un Mare Fasss…ss….s!!! Crin Antonescu va ingropa pe bune PNL care in Mai nu va reusi sa treaca de pragul de 10% la euro-parlamentare ceeace e de asteptat deoarece in toti acesti 25 de ani de cand e in politica Crin n-a lasat nici o urma pe unde a trecut, nimic concret durabil si viabil atat pentru tara cat si pentru PNL. Daca liberalii nu se trezesc in al 12 ceas, PNL va avea in final soarta PNTCD. Analizati cu atentie toata activitatea lui in toate posturile si functiile de partid si de stat detinute si vezi vedea c-a realizat in final o Mare Dara de Nimic.

      • Mai inflacaratule cetatean, pentru cine faci tu propaganda anti-Antonescu? hai, da-o pe fata, ca mirosi a politruc platit de la o posta!

        • @Gabriel Hyberg, deci cine nu pupa cu placere la Crin ca tine face propaganda. In rest, de integru ce e Crin a trecut de la acuzatiile corect si binemeritate la adresa Basinescului din campania electorala, cand PNL avea nevoie de voturile cetatenilor, la neatacarea escrocului in prezent tragand ata prin gura votantilor cum ca acum el escocul nu mai are nici o putere si va deveni istorie dupa alegerile din toamna. Fitile luate parca din manualele de imbarligare a fostei Securitati. Ca sa nu mai vorbim de lozinca cominternista lansata de fruntasii PNL in frunte si cu Pocora cum ca cei carora li s-au deschis dosare penale de catre DNA trebuie sa se duca in fata justitiei pentru a-si dovedi nevinovatia. Asa ca anti-propaganda isi fac chiar Crin si fruntasii PNL, nu eu. Eu constat doar ceeace se va intampla dupa 25 Mai cu PNL si al lor neviteaz conducator. In ceeace priveste numarul intalnirilor, tot asa se spunea ca-s fitile si pentru cele 2 intalniri cu borfasul efectuate de Crin inainte ca acesta sa fie strans cu usa si sa recunoasca ca da s-a intalnit cu belzebutul de la Cotorceni pe sestache. Asa ca maine vom afla ca cele 2 poate au fost in realitate 3-4 asa cum se zvoneste prin targuri.

        • propaganda anti-antonescu si-a facut-o el singur si acum pupincrinistii incearca sa dreaga busuiocu’ postand tot felul de trasnai care isi primesc riposta cuvenita.

    • Antonescu este astazi in politica romaneasca un om integru intre prea multi sacali, si e normal ca sacalii sa incerce sa il distruga. PSD-istii incearca sa-i prosteasca pe prosti in legatura cu asemanarea Crin-Basescu tocmai pentru a musamaliza prestatia lor in favoarea lui Basescu. Sunt suparati doar ca Basescu ii rasplateste in ultima vreme cu “multamul” sau specific: dosare la DNA. Ei, cine a vrut Basescu la Cotroceni dupa referendumul de demitere si Kovesi la DNA, sa ia de la Basescu!

      • Hai ca esti haioasa rau de tot!!! Crin e asa de integru incat s-a intalnit in particular de vreo 3 ori cu Basinescu, vizite pe care le-a recunoscut dupa ce presa din Romania a divulgat aceste intalniri. Si de integru ce e cand a s-a aflat acest lucru a bagat repede minciuna in fata cum ca s-a intalnit pentru a discuta situatia din Republica Moldova cu toate ca dupa aceste intalniri au inceput mofurile pentru ca PNL sa iasa de la guvernare.

        • Esti atit de usor de dat de gol…Crin a spus ca s-a intilnit de 2 ori cu Basescu, tu ai plusat de la tine la 3 ori… Bai nemernicule, nu cumva erai si tu printre minerii criminali ai criminalului Iliescu cind schilodea intelectuali si PNL-isti?

          • Delicios! “minerii criminali ai criminalului Iliescu cind schilodea intelectuali si PNL-isti?”. Adicătelea vrei să zici că intelectualii nu sunt penelişti şi “virţăverchea”? Oricum, minerii criminali “era mai mulţi” decât intelectualii şi peneliştii.

          • @Gabriel Hyberg, cre..tine nu eram printe mineri ci eram printe cei cautati de catre SRI la domiciliu si serviciu pentru ca participam la varf la demonstratia maraton anti-comunista de la Universitate. Asa ca chiar daca nu ma crezi iti doresc sa traiti tu si neamul tau dupa cat de adevarata este afirmatia ta, chiar si sub forma de intrebare vis-a-vis de mine si mineri.

          • “intelectualii” aia de care vorbesti tu i-am vazut inainte sa vina minerii am vazut oameni agresati pentru ca nu erau de acord cu ei,masini lovite si rasturnate,soferi batuti.nu mai vorbim despre ce au facut pe 13 iunie 1990. niciunul nu era din cei care au iesit la revolutie cand aveai de-a face cu gloante adevarate ci vroiau si ei atunci sa rastoarne pe cineva ca la alegeri nu le iesise pasienta.au crezut ca nu ii deranjeaza nimeni in a rasturna o putere legitimata prin alegeri libere care tocmai avusesera loc.i-am vazut si pe mineri ce au facut si am fost la fel de dezgustat si chiar speriat.dar vina principala o gasesc intotdeauna celui care incepe un conflict.in spatele lucrarii erau partidele istorice care aparusera sa ia puterea in romania cu violenta si fara niciun mesaj decat ura si invrajbirea si se mirau ca nu au luat mai nimic la alegeri.batalie pe ciolan care incepuse imediat dupa revolutie cand romanii isi plangeau mortii proaspat ingropati.

          • el a zis ca poate sa se vada cu basula si de 120/zi,nu intereseaza pe ponta pe nimeni.de unde stii ca nu se intalneste cu basau odata la 12min?

        • Cand ma refer la integritatea unui politician, vreau sa spun ca interesul sau politic nu tine doar de umplerea propriului buzunar. Crin nu are ca politician interesul financiar care ii uneste pe prietenii pretinsilor “saraci si cinstiti” care nu se dau dusi de la butoane nici morti. Ponta a facut ceva pe votul masiv prin care electoratul USL il adusese la putere, si i-a facut pantofii lui Basescu, punand in functii importante ale aparatului de stat doar basisti, numai ca sa nu desemneze ala alt prim-ministru din USL.

  5. Sa speram ca macar acum in cel de-al 12 ceas dupa semnalul de alarma tras de catre unii compatrioti de-ai nostri isi vor revenii si guvernantii nostri in frunte cu presedintele statului si vor decide indezirabilitatea unor cetateni unguri care nu au ce sa caute pe teritoriul nationa.
    Prin asta am dam dovada lumii ca nu suntem un sat “stat” fara stapani si ca interesele nationeaza primeaza inintea tuturor intereselor de partid si neintelegeri existente in interiorul acestora indiferent ca sunt la guvernare sau in opozitie. Tine-o in continuare tot asa Radu Tudor si iti vom fi alaturi.

  6. Incercati degeaba sa aruncati pisica moarta din curtea lui Ponta in cea a lui Basescu.
    Eu sunt din ardeal si aici toata lumea vorbeste ca Ponta a preferat sa-i dea afara pe liberali de la guvernare ca sa-i aduca pe unguri.
    De asemenea lumea este furioasa pentru ca Ponta n-a aceptat sa aiba un vice-premier sas,preferand tot un ungur.
    Daca PSD mai obtine 10% in Transilvania sa zica mersi.

    • Corect! Si eu sunt din Ardeal si te sustin. Ponta, de altfel, este un nume frecvent intalnit la maghiari.

      • Si eu subscriu. Fac parte dintre ardelenii care au votat pana acum intotdeauna PSD-ul, dar de cand e obraznicatura si prefacutul asta de Ponta presedintele PSD, m-am scarbit de acest partid ca de mere acre. Cu USL-ul am votat din simpatie si apreciere pentru Crin, nicidecum pentru Ponta.

        • eu sunt din Oltenia, dar voi taxa cardasia cu UDMR-ul ! Mai bine faceau copromisuri cu liberalii, decat sa ne vanda maghiarilor ! Rusine sa va fie !

          • nu gandesti ca un oltean.oltenii nu inghit smecheriile altora.cu udmr-ul vom mai vedea.

          • Scandalagiu este coabitantul vostru, nu Crin Antonescu. Cin’ se aseamana coabiteaza, si prin probe scrise, si prin probe practice.

          • Pai tu nici n-ai auzit de mitingurile iredentistilor. Tu crezi ca alea au inceput de rasalaltaieri. Habar n-ai pe ce lume esti. Te bagi singur in seama decartand numai balarii pe-aici…

          • Bai @Paris, de ce te bagi tu singur in seama pe problema iredentistilor maghiari, cand tu habar nu ai pe ce lume esti?! Uita-te si tu ce scriai nu mai tarziu de ieri si ce ti s-a raspuns la balariile pe care le-ai vomitat pe aici.

            paris says:

            March 11, 2014 at 7:18 pm

            s-a cooptat udmr la guvernare si nici ca trecu o saptamana si apar proteste maghiare cu autonomia la targu mures.pai unde este logica acestei nuci aruncate in perete? acum nu este decat o singura explicatie logica si se leaga de vasnica prietenie basescu-tokes-orban.tokes sa arate ungurilor ca udmr-ul a batut palma cu dusmanul(psd)sa tredeze “aspiratiile” iar basescu sa franga inima romanilor punctand si el(ca propaganda basista nu balacise destul subiectul “udmr la guvernare”)ca ponta se dadu cu ungurii.campanie electorala de rahat ordonata din acelasi loc.

            Reply

            anghel stela says:

            March 12, 2014 at 12:47 am

            Bai @Paris, sanatos la cap esti? Nu mai debita balarii pe aici, ca te faci singur de ras! Ia de-aici!

            Date ale unor mitinguri pentru autonomie teritoriala organizate de iredentisti maghiari pe teritoriul Romaniei in timpul vietii noastre, despre care cel care posteaza pe aici cu pseudonimul @Paris nu a auzit inca, el considerand ca miscarile pentru autonomie teritoriala ale iredentistilor maghiari au aparut in tara noastra abia in urma cu 4 zile, cand UDMR-ul a intrat la guvernare:

            – 2o februarie 2008: Miting pro-kosovar pentru “autonomie teritoriala” in Harghita-Covasna;

            – 05 octombrie 2011: Miting pentru autonomia sectiei maghiare a UMF Targu Mures, organizat de formatiuni maghiare din judet;

            – 24 noiembrie 2012: Miting pentru autonomie organizat de Partidul Popular al Maghiarilor din Transilvania (PPMT) la Sfantu-Gheorghe;

            – 10 martie 2013: Miting pentru autonomia tinutului secuiesc organizat la Tg. Mures, in Ungaria, dar si in orase importante din Europa – Londra, Viena, Helsinki, Haga, Munchen Stockholm si Zurich, si America – in apropiere de Casa Alba, la New York, Cleveland, Los Angeles, Toronto si Ottawa. In Ungaria, demonstratii au avut loc la Budapesta, Szolnok, Keszthely si Sarospatak;

            – 22 martie 2013: Miting organizat de Miscarea pentru Ungaria-Jobbik in jurul stadionului Ferenc Puskas din Ungaria, in timpul partidei de fotbal dintre Ungaria si Romania;

            – 21 iulie 2013: Miting pentru autonomie teritoriala organizat de Partidul Popular al Maghiarilor din Transilvania (PPMT) in Sfantu Gheorghe si in alte 21 de localitati din judetul Covasna;

            – 27 octombrie 2013: Miting pentru autonomie teritoriala organizat de Consiliul Naţional Secuiesc organizat in judetul Covasna, pe DN 11, intre localitatile Chichiş şi Breţcu.

            Mitingul de alaltaieri am vazut ca l-ai retinut. E bine totusi. Chiar daca ai un retard din care cauza nu retii date recente, macar iti poti aminti ce s-a intamplat in urma cu doua zile. La tine este drept, este o mare performanta!

          • bai karlig,karnat impaiat sau ce ai fi tu,zguduituleeeee!!! daca nu esti in stare sa faci nici macar o legatura logica elementara du-te,obositule, si te culca,relaxeazate,cumpara-ti o chitara,o muzicuta ceva.

  7. Bravo Radule! Tine-o tot asa. Sper sa mai schimbam opinii si multe altele. Ne-am cunoscut la Tg. Mures cand ai venit cu jurnalistii englezi. Eram ofiter PR.

  8. Astăzi și ieri și întotdeauna,apărați opiniile și drepturile cetățenilor români de orice etnie.Vă mulțumesc și vă cer să continuați să luptați cu abuzurile făcute împotriva țării

  9. Ai putea (tu sau oricine altcineva) sa indici TEMEIUL LEGAL in baza caruia s-ar interzice intrarea respectivului zarghit in Romania. Ca si io am cautat si n-am gasit nici unul. Dar poate o fi existand vreunul si, afurisitul, se ascunde de mine!

      • Ntz. Nu merge. Aparent actiunile individului cad sub incidenta art.3, lit.h. Dar asta doar aparent. Pentru ca actiunile respective, putand fi interpretate drept exprimari publice ale unor opinii personale de natura politica, ceea ce, conform articolului urmator, 4, face inaplicabile prevederile articolului 3. Asadar, revenim la intrebarea initiala: daca in conformitate cu legea 51/1991 nu se poate face nimic, revin la intrebarea initiala: avem o baza legala pentru interzicerea intrarii individului aluia in tara. Nuuu…

        Presupunand ca o interpretare ori alta, usor excesiva, a legislatiei romanesti ar permite luarea unor oaresicare masuri, sa nu uitam ca sfanta noastra Constitutiune consacra prioritatea legislatiei europene si a tratatelor internationale la care Romania este parte in raport cu legislatia nationala. Ori acestea permit in mod clar, explicit exprimarea pasnica a unor astfel de opinii fara nici un fel de consecinte…

        • h) initierea, organizarea, savirsirea sau sprijinirea in orice mod a actiunilor totalitariste sau extremiste de sorginte comunista, fascista, legionara sau de orice alta natura, rasiste, antisemite, revizioniste, separatiste care pot pune in pericol sub orice forma unitatea si integritatea teritoriala a Romaniei, precum si incitarea la fapte ce pot periclita ordinea statului de drept;
          Aici se incadreaza foarte multi extremisti unguri.

  10. dedicatie parlamentului:

    http://www.youtube.com/watch?v=yl2m3HwCvW0
    :
    si un citat pentru ei…. ghci de unde? 😛
    ” In momentul în care mentalul colectiv disociază conceptul de „stat” de ideea de „patrie”, un patriot al tarii devine automat un inamic al statului, incepe numărătoarea inversa a prabusirii sistemului.”

    oare citatul e rodul propagandei ostile marilor creiere politice autohtone, poate surprinde o stare de spirit?….

  11. Seful C.S.A.T. are 1 chiorete inchis ,il ichide si pe celalalt si ce sa vezi ? NU vede, NU E ORB ORBUL ,E ORB CEL CARE NU VREA SA VADA

  12. De ce mai trebuie sa se astepte aviz si de la Basescu? MAI putea sa se adreseze direct procurorilor, conform articolului despre declararea ca indezirabil din ordonanta privind regimul strainilor.

  13. Si uite asa draga Radu, vedem ca Dana Grecu avea dreptate in emisiunea de ieri cand afirma ca si Guvernul Ponta are parghii de actiune daca se doreste un executiv responsabil. Basescu are conducerea CSAT dar si membrii (recte ministri si primul ministru membrii in CSAT) pot sa solicite sedinta CSAT si sa impuna tematica de dezbatere. Un alt aspect legat de modalitatile de actiune cei care dau aprobare pentru mitinguri sunt primarii. Desfasurarea mitingurilor este monitorizata de catre Jandarmerie si Politia Romana. Nu am vazut seful Jandarmeriei Romane sa apara si sa ne spuna cine a fost retinut la Targu Mures pentru ca au ars steagul UE , pentru scandarile si actiunile sovine. Nu am vazut Ministrul de Interne sa faca o conferinta de presa in care sa anunte masurile luate asupra celor din Jandarmerie si Politie care nu si-au facut datoria. Nu am vazut primul ministru sa anunte ce masuri a luat in mod concret fata de ministrul de interne. Parghii sunt dar nu exista vointa politica si nu putem sa vorbim de vointa politica la Ponta dupa ce a adus UDMR la guvernare. Nu ma incalzeste o declaratie a presedintelui UDMR care “dezavueaza” miscarea extremista atat timp cat actiunile din Targu Secuiesc au fost aprobabte de un membru UDMR. Sunt satul de limbajul dublu. Adevarul este ca Basescu declara una si mangaie prostimea pe crestet, Ponta la randul sau mangaie si el prostimea pe crestet, mass media in ansamblul sau s-a impartit in doua si pupa in fund ori pe Ponta ori pe Basescu. Pe noi, poporul, oamenii simpli cine ne mai reprezinta? Va spun eu…NIMENI. Nimanui nu-i pasa ca zi de zi platim taxe si impozite din ce in ce mai mari. Nimanui nu-i pasa ca s-a promis una si se face alta. Ne-au promis ca-l vor demite pe Basescu, in realitate au semnat pact de coabitare. Ne-au promis ca vor face dreptate pana la capat, in realitate dreptatea umbla cu capul spart pentru ca Ponta a propus la conducerea parchetelor oamenii lui Basescu. Numarul locurilor nu creste. Daca ai peste 40 de ani si ajungi in somaj esti condamnat. Nimeni nu te angajeaza. Presa britanica publica azi despre situatia grava in care se gasesc studentii romani si bulgari carora li s-au taiat creditele de intretinere. Nici un ziarist roman nu vorbeste despre acestia. Vorbim despre tanara ministra de finante scolita la Harvard dar nu scoatem nici un diftong despre tinerii din familii simple care se zbat intre viata si moarte pentru a obtine o diploma de studii in Europa care ne considera cetateni de mana a doua. Vedem politicieni de doi bani plimbati pe toate ecranele ca sfintele moaste. Breaking News dupa breaking News. Telespectatorul e doar o burta, un numar in rating. Tara asta si-a pierdut busola. S-au dus marile constiinte. Unde este Octavian Paler sa taie in carne vie cu verticalitate si dreapta gandire? S-a dus alaturi de alti mari jurnalisti si scriitori care formau scara de valori reala a acestei natii. In locul lor au aparut pseudo analisti, lingatori de clante, ce nu pot vedea lumea decat de la orizontul bombeurilor.

    • sesizarea autoritatilor pentru intocmirea dosarului trebuie sa o faca serviciile de informatii. atributiile din legea sigurantei nationale sunt cit de poate de clare. de altfel vom vedea ca dupa ce am ridicat problema in public, sri s-a trezit si a sesizat mai, institutia ce intocmeste dosarul de indezirabil. indiferent cine ce si cum, bine macar ca s-au trezit in al 14 lea ceas

      • Corect Radu, conform legii Sigurantei Nationale si SRI poate sa solicite ca o personana sa devina indezirabila. Un alt actor politic care poate sa actioneze pe aceasta directie este Ministerul de Externe. Sunt absolut convins ca in buletinele informative adresate presedintelui si primului ministru , SRI a inclus informatii clare despre actiunile Jobbik in Romania. Solicitarea ta a fost foarte bine venita ma intreb insa daca Parlamentul Romaniei mai are Comisie de control SRI? A fost chemat Maior sa explice comisiei care sunt actiunile SRI pentru ca asemenea actiuni sovine sa nu mai aiba loc pe teritoriul Romaniei? Ponta nu este doar prim ministru este si presedintele celui mai mare partid parlamentar. A chemat la ordin pe seful comisiei parlamentare sa-l intrebe de ce doarme pe el si nu-si face treaba? Ne-am obisnuit sa-l judecam pe Ponta doar ca prim ministru sa nu uitam ca este presedintele unui partid care are cel mai mare numar de parlamentari. PSD si aliatii sai pot actiona atat legislativ (prin generarea de proiecte de legi care sa elimine slabiciunile sau lacunele din sistemul de securitate si aparare) dar si executiv. Este Basescu un inconstient? Cu siguranta. Dar este el singurul inconstient de la carma acestei tari? Cu siguranta nu. Orice am spune noi, un om , fie el si inconjurat de o camarila, poate sa fie blocat de catre clasa politica aflata la conducere mai ales atunci cand are in spatele sau atatea voturi. Nu cred in declaratiile lui Ponta gen ” pana in noiembrie nu avem ce sa facem”, “va fi altfel dupa ce Basescu nu va mai fi la Cotroceni”. Chiar crezi ca va fi altfel? Eu nu cred. Actualii guvernanti nu sunt ineficienti in lupta cu Basescu pentru ca nu au parghii. In fapt ei nici nu lupta cu Basescu. Declaratiile lor sunt fara acoperire in fapte. Nu am vazut nici macar o lege, un proiect de lege, o ordonanta care sa ma convinga ca macar incearca sa lupte cu Basescu si regimul sau. Hai sa vorbim in clar care sunt parghiile pe care le are Basescu. Sa analizam cine poate sa-i schimbe pe cei care conduc aceste institutii si ce a facut executivul pentru aceasta? Ar trebui sa intelegem ca in fapt nimeni de la varful piramidei statale nu face nimic pentru baza ei. Suntem striviti zi de zi, clipa de clipa. Va veni insa si momentul cand mamaliga va exploda din nou si iar va curge sange pe strazile marilor orase ale tarii. Roamanii au murit sa fie liberi. Niste comunisti vopsiti au confiscat intreaga putere. Acum se pregatesc ca sa impuna la conducere beizadelele lor. Romanii sunt condamnati in tara lor si haituiti prin Europa. In ’89 eram primiti si priviti cu simpatie peste tot in lume pentru ca ne-am eliberat de sub mana de fier a lui Ceausescu. Acum suntem injurati peste tot in lume. Acum suntem tigani, hoti, violatori. Painea romanului e neagra si in tara si afara si nimeni nu face nimic sa schimbe lucrurile. Fara educatie poporul acesta nu se poate ridica. In ’89 care era nivelul analfabetismului in Romania? Cat este acum? Puteti sa-mi spuneti 10 emisiuni unde putem, vorba lui Vartan Arachelian, sa auzim “cuvantul care zideste?”. In ’89 mai aveam un Iosif Sava si “Seratele sale culturale” la TVR acum ce mai avem (emisiunile Eugeniei Voda, dar care mai este rating-ul TVR acum?) Intr-o mare de mediocritate cu emisiuni tabloide este imposibil ca si singularele exemple valoare sa se poate impune.

          • Ai perfecta dreptate:-)Am inca pe retina imaginea lui Maior care a plecat fara sa-l salute pe seful comisiei, ramas cu mana intinsa ca un chelner de bacsisuri mici:-)

  14. FELICITARI !

    Ponta si Basescu sunt dispusi de orice compromis cu UDMR daca interesul le-o cere .
    Era simplu sa dai o lege prin care sa interzici manifestarile ANTI-ROMANESTI .

  15. DOMNULE TUDOR DE 23 DE ANI LI SE DA VOIE LA NISTE NEAVENITI SA FACA CE VOR CU ACORTUL TACIT AL CELOR DE LA CONDUCEREA TARII CE SA MAI CRED EU DESPRE CEI CARE AU FOST SUNT SI VOR MAI FI LA CONDUCERE IN ACEASTA TARA -NOROCUL NOSTRU CA MAI SUNT VOCI CA DUMNEAVOSTRA CARE SPUN CE AR TREBUI ALTII SA SPUNA SI SA FACA PENTRU ASTA DIN PARTEA MEA TOATA STIMA

  16. De ce trebuia tras un semnal de alarma de presa?SRI pentru ce isi ia banii?Nu este treaba lor sa vegheze la siguranta statului?Ar trebui sa stie ca basescu nu este STATUL chiar daca tipa de ori cate ori este criticat “atac la siguranta statului” si ar mai trebui sa stie ca ei sunt platititi de poporul roman nu de base din banii furati de la acelas popor.

    • Antena3 s-a opus aducerii UDMR la guvernare asa ca presiuni reale ar putea face cetatenii adunati in fata Guvernului Ponta sa ia masuri si sa nu faca compromisuri cu stegul secuiesc .

      tinutul secuiesc nu este judet sau unitate administrativ-teritoriala asa ca nu are ce sa caute pe cladiri .

      Venind campania electorala nu cred ca Ponta va reusi sa se eschiveze

    • Pune presiune pe adversar… Si-au dorit mai mult victoria, si-au pedepsit adversarul etc. In acest meci, suntem echipa gazda. De aceea, ne avantajeaza nu numai terenul propriu, dar pana si comisia de arbitri tinde sa ofere credit gazdelor. Sper ca vom conduce la pauza… Oricum, castigam pa penalty-uri, dupa prelungiri.

  17. Domnule Tudor. La ce adresa de email va pot trimite un document atasat din care rezulta cum un primar PDL este administrator la firma si primar timp de 9(noua) ani,respectiv primar din 2004 pana in prezent si administrator la srl din 2000 pana in 2013(conf.documentului emis de Registrul Comertului). Va solicit acest lucru deoarece ANI nu reactioneaza desi am trimis de doua ori documentele. Ar fi bine de amintit si pe post la Antena3 doar doar asa se va dezmorti si ANI.
    ps. …vazand la TV ca ANI declara incompatibili deputati si pentru o luna-doua de neclaritati, nu face nimic la pedeleii incompatibili cu ani de zile. multumesc

  18. Daca Basescu nu ia masuri urgente asta inseamna ca este un Tradator al Romaniei si trebuie sa fie Suspendat pentru Inalta Tradare.Si pe linga Dosarele pe care DNA le-a ascuns sa fie Judecat aspru pentru ca si-a permis sa se inplice in Justitie.

    • Inalta tradare a lui Basescu a fost in ziua dinaintea referendumului. Si totusi l-au reasezat pe tron, in pofida votului masiv al electoratului lor, cei care, dupa un an de coabitare supusa, se dau astazi mari antibasisti.

  19. FELCITARI!!! Si dvs si MAE. Sa vedem daca basaul mai tine minte ce a spus ieri. Ar fi si asta o exceptie! Doua … sper sa nu fie prea mult.

    • pe bashica nu il intereseaza decat propaganda impotriva lui ponta ca sa ii voteze partidele,pmp sau pdl,romanasii creduli din ardeal dar si maghiarii extremisti pe care i-a lasat de capul lor cat au dorit ei.

      • Bai @Paris, de ce te bagi tu singur in seama pe problema iredentistilor maghiari, cand tu habar nu ai pe ce lume esti?! Uita-te si tu ce scriai nu mai tarziu de ieri si ce ti s-a raspuns la balariile pe care le-ai vomitat pe aici.

        paris says:

        March 11, 2014 at 7:18 pm

        s-a cooptat udmr la guvernare si nici ca trecu o saptamana si apar proteste maghiare cu autonomia la targu mures.pai unde este logica acestei nuci aruncate in perete? acum nu este decat o singura explicatie logica si se leaga de vasnica prietenie basescu-tokes-orban.tokes sa arate ungurilor ca udmr-ul a batut palma cu dusmanul(psd)sa tredeze “aspiratiile” iar basescu sa franga inima romanilor punctand si el(ca propaganda basista nu balacise destul subiectul “udmr la guvernare”)ca ponta se dadu cu ungurii.campanie electorala de rahat ordonata din acelasi loc.

        Reply

        anghel stela says:

        March 12, 2014 at 12:47 am

        Bai @Paris, sanatos la cap esti? Nu mai debita balarii pe aici, ca te faci singur de ras! Ia de-aici!

        Date ale unor mitinguri pentru autonomie teritoriala organizate de iredentisti maghiari pe teritoriul Romaniei in timpul vietii noastre, despre care cel care posteaza pe aici cu pseudonimul @Paris nu a auzit inca, el considerand ca miscarile pentru autonomie teritoriala ale iredentistilor maghiari au aparut in tara noastra abia in urma cu 4 zile, cand UDMR-ul a intrat la guvernare:

        – 2o februarie 2008: Miting pro-kosovar pentru “autonomie teritoriala” in Harghita-Covasna;

        – 05 octombrie 2011: Miting pentru autonomia sectiei maghiare a UMF Targu Mures, organizat de formatiuni maghiare din judet;

        – 24 noiembrie 2012: Miting pentru autonomie organizat de Partidul Popular al Maghiarilor din Transilvania (PPMT) la Sfantu-Gheorghe;

        – 10 martie 2013: Miting pentru autonomia tinutului secuiesc organizat la Tg. Mures, in Ungaria, dar si in orase importante din Europa – Londra, Viena, Helsinki, Haga, Munchen Stockholm si Zurich, si America – in apropiere de Casa Alba, la New York, Cleveland, Los Angeles, Toronto si Ottawa. In Ungaria, demonstratii au avut loc la Budapesta, Szolnok, Keszthely si Sarospatak;

        – 22 martie 2013: Miting organizat de Miscarea pentru Ungaria-Jobbik in jurul stadionului Ferenc Puskas din Ungaria, in timpul partidei de fotbal dintre Ungaria si Romania;

        – 21 iulie 2013: Miting pentru autonomie teritoriala organizat de Partidul Popular al Maghiarilor din Transilvania (PPMT) in Sfantu Gheorghe si in alte 21 de localitati din judetul Covasna;

        – 27 octombrie 2013: Miting pentru autonomie teritoriala organizat de Consiliul Naţional Secuiesc organizat in judetul Covasna, pe DN 11, intre localitatile Chichiş şi Breţcu.

        Mitingul de alaltaieri am vazut ca l-ai retinut. E bine totusi. Chiar daca ai un retard din care cauza nu retii date recente, macar iti poti aminti ce s-a intamplat in urma cu doua zile. La tine este drept, este o mare performanta!

  20. ati uitat cumva vin alegerile ,au nevoie de voturi indiferent de gasca si nici udmr nui convine cu ei asa ca au cazut la pace .
    dar ce facem de la 1 aprilie cind toate preturile cresc ,salarile ramin aceleasi ,locuri de munca nu ,eu cred ca asta ma interezeaza pe mine .
    asta cu cel care a spinzurat simbolul si ragetele a analfabetilor unguri trebuiau sa puna de mult pe faras ,nu este tirziu nici acum dar trebuie sa intervina presa ,un trust mare cu mare audienta ca sa faca si ei ceva .
    CRIN PRESEDINTE .

  21. Baza legala a declararii ca indezirabil a unui cetatean strain, este art.85 din O.U.G. nr.194/2002, privind regimul juridic al strainilor in Romania. Competenta apartine Curtii de Apel Bucuresti, la sesizarea procurorului anume desemnat din cadrul Parchetului Curtii de Apel Bucuresti, pe baza propunerii institutiilor cu atributii in domeniul securitatii nationale si ordinii publice.

  22. Cei care spun ca ANTONESCU n-a lasat nimic in urma lui …cred ca habar n-au ce vorbesc !!!.NOAPTEA MINTII.Oare ei nu stiu,nici pana acum, ca ANTONESCU n-a avut functii de executie (constructor de cladiri/camioane/autostrazi,tractorist ,arhitect …etc).
    El este ISTORIC (si istoricii nu pot lasa ceva “CONSTRUCTII”dupa ei, ci sunt datori sa consemneze ..ISTORIA(doar atat) ..cat mai veridic si totodata ca ISTORIC este dator sa-i invete si pe altii …ISTORIA TARII.
    Un popor fara ..istorie nu mai este popor ci .. o populatie.Un roman care n-a pus mana pe o carte de istorie si nu si-a insusit-o corect …este un individ ce poate fi manipulat/mintit cu …usurinta.
    Istoria ne invata ce a fost bun/bine sau rau ..incat in prezent sau in viitor sa stim/sa avem experienta necesara … sa ne ferim de rau.
    Ca si presedinte de partid ANTONESCU trebuie sa conduca cat mai bine partidul incat sa ajunga la putere si totodata sa traseze,linia partidului, cat mai corect … in functie de CERINTELE celor care i-au votat.
    Asa ca fiind presedintele unui partid are datoria ca partidul sau, sa creasca in preferinte/vot( si a REALIZAT acest lucru tot timpul de cand este presedintele PNL si… CAND NU O SA MAI FACA ACEST LUCRU va fi …mazilit)
    A gandit si a facut o alianta politica de succes (USL) insa pacat ca pesedistii au inceput sa tradeze incepand cu referendumul din 2012(PSD,PDL,UDMR au trantit /boicotat referendumul) continuand cu demiterea lui PIVNICERIU,luarea min.justitiei de la liberali,pact cu basescu, numire procurori,golirea ministerelor liberale de continut(toate facute de Ponta la insistentele unor fesenisti notorii/baroni) si alte multe …. batai de joc.
    Un conducator, IN GENERAL, poate fi bun sau rau …pentru tara ( indiferent ca din pdv uman acesti conducator sunt buni sau chiar rai )…iar unii dintre acesti conducatori se pot lauda ca au lasat dupa ei o …biserica,o moscheie,un stadion (vorba vine ca si acelea sunt facute tot din ..TAXE,IMPOZITE…platite de cetateni).
    Daca vreti sa-l atacati pe ANTONESCU(un politician cinstit ,corect ,destept si patriot) va rugam SA MAI FACETI O SFORTARE si poate gasiti ceva, poate a furat ceva,poate a fost corupt(de PONTA),poate a lovit un copil cu pumnul in plex,poate a impins o babuta pe scari….
    Si daca va fortati MAI MULT puteti apela si la ceva EPITETE din acelea de pe ..maidan(este plin maidanul cu asa ..ceva).
    Asa ca pentru functia de presedinte al ROMANIEI poate avea ca rivali doar oameni ca :acad,DINU GIURESCU,prof/fost ministru Atanasiu,dnul QUINTUS….

    • Superb spus! Felicitari! Dl. Antonescu a spus in seara asta la Realitatea ceva stralucitor, referindu-se la PNL: “NOI NU RUPEM FILE DIN CARTEA DE ISTORIE”… Despre asta e vorba, de fapt…

      • Nu le rupe dar nici nu intelege ce citeste .Auzi la tine antonescu-istoric ,pai ai habar care e diferenta intre un istoric si un profesor de istorie ?ca sa fi istoric ai nevoie de mult mai mult decit sa fi absolvent de facultate de istorie ,iti trebuie cercetare ,munca multa ,carti scrise ceea ce nu e cazul la puturosul antonescu.Ii ridicati statuie ca vorbeste bine ,imi aduc aminte ca acelasi lucru se spunea de basescu ca vorbeste direct ,trece ecranul seamnana cu cei din popor -si am vazut de ce e in stare .Ptr. presedinte nu ajunge sa vorbesti mai trebuie ceva -sa faci si pina acum antonescu nu a facut, a desfacut .

  23. ministerul condus de mult hulitul oprea a inceput intocmirea documentatiei prvind declararea lui vona gabor indezirabil in tara noastra inaintea aparitiei articolului tau. oricum e meritorie luarea de pozitie a ta dar si mai meritorie e luarea acestei masuri de catre interne. ca de obicei baselu e un nesimtit care incearca sa preia meritele artora si ma mir ca nu a incercat sa bage si pmp-ul lui in asta. pe de alta aparte astept ca pnl-ul sa aiba sub 20% la europarlamentare, sa-si dea demisia antonescu si sa-l vad pe nemaipomenitul johannis ales sef peste liberali???!!! si atunci intrebarea va fi simpla: cam cati liberali mai raman in partid si ce scor mai vor obtine la alegeri!!!

    • pana atunci poate ca primarul iohannis se ocupa de sibiu ca pana acum s-a ocupat doar de centrul sibiului,strazi nu chiar marginase arata mai rau decat strazi din orase mult mai mici si mai putin laudate.

  24. UDMR , trebuie sa ia atitudine deschisa la ce se intampla , nu sa se distanteze ci sa condamne toate aceste activitati revansarde si fasciste. Ne organizam si noi si ne vom duce sute de mii la Ip, Moiseisi si la toate celelalte localitati in care ungurii au facut masacre. Sa nu se joace nimeni cu focul ca dovezile istorice incep sa iasa la suprafata.Secui sunt secui si unguri, unguri agatarea nu corespunde istoriei.

  25. Ei, dacă vicepremierul Ungariei, Semjen Zsolt, alături de şeful CJ Covasna, Tamas Sandor, vor defila fiecare călare pe mă-sa, sâmbătă, la Târgu Secuiesc, o să fie OK! Altfel, n-o să fie OK…

  26. @alexph Cred ca o sa steptati ..deageaba!!! .Aflati ca multi cetatenii nu-i mai vor pe cei care au condus tara de 24 ani( stim cine a condus-o si stim ca au condus-o rau/prost..sper ca nu aveti alta parere, cand ROMANIA a ajuns deja in …prapastie!!! ..nu o spun numai eu ,ci o spun dnii DINU GIURESCU,ILIE SERBANESCU ,prof/ministru Atanasiu …si altii).
    Daca oamenii nu mai vor hotii( gen RM,gaze sist);preturi, taxe si accize tot mai mari ;nu mai vor vanzarea si distrugerea padurilor,nu mai vor vanzarea pe nimic a pamanturilor catre straini,nu mai vor” partide stat” gen FSN ,nu-si vor mai dori la guvernare partide care au facut parte din regimul odios basescu-boc(PDL,UNPR,UDMR),nu-si vor mai dori partide de inruditi( nasi,fini,cumetri….)…
    Si daca cetatenii isi vor dori ..SCHIMBAREA sau macar ei vor DORI sa incerce si cu un partid ISTORIC si NATIONAL(PNL) adica cu DREAPTA ….
    ATUNCI vom putea avea mari surprize.
    Zicala populara( desi populara ..nu-i zicala lui …basescu/PMP) spune ca dvs( ca PSD-ist) sa nu …plangeti niciodata la mormant strain (PNL este vioi si in plina …miscare) ci numai la propriul mormant(PSD are pe undeva vreo …bucatica de pamant ca nu este chiar asa de ..sarac cu atatia baroni)

  27. Intre noi fie vorba, daca le-ar pasa, minerilor sau altor viteji din tarisoara, stranepoti ai adevaratilor barbati patrioti, gabor asta isi dadea foc la steag dinciolo de granita, in tara vecina si neprietena, ungaria! Dar nu ii pasa nimanui, a prins marinaru’ ideea din zbor si intuind ca nu are nimic de pierdut, a marcat un cos de 3! In rest, patriotii neamului, politicieni sau doar poporeni, dorm linistiti: gabor si alti gabori lucreaza pt ei! Pentru ei insisi, desigur…

  28. Ps Se vede ca ati fost plecat …undeva.CONSTAT ca nu stiti ca ANTONESCU este in …OPOZITIE !!!! .
    Stim ca nu OPOZITIA FURA/CORUPE ci aceste lucruri le face doar ….PUTEREA.
    Asa ca va rog mult concentrati-va(in a critica) numai pe …PUTERE , pe partidele de la putere(PSD,UNPR,UDMR ) si totodata pe conducatorii partidelor de la putere(PONTA,OPREA,MARKO) si lasati-l in plata domnului pe ANTONESCU… care in afara de a critica puterea… nu mai poate face nimic bun sau nimic rau (taxe ,impozite,accize.preturi mari ..si alte rele) lucruri pe care ANTONESCU … nu le mai poate face.
    Aceste lucruri le poate face doar ..puterea si deci trebuie sa fim toti cu ochii pe ..ea.

    • pentru @gheorghe: probabil ca in epoca de trista amintire basescu-boc ai fost plecat din tara tu. altfel ai fi aflat ca cei mai corupti oameni din tara erau cei care se opuneau caracatitei portocalii.singurii urmariti ( ca si acum ) de catre dna erau cei din opozotie, in special psd! asa ca nu mai dezinforma. referitor la antonescu, el a facut deja un mare rau tuturor antibasistilor prin actiunile lui vecine cu nebunia. cand il consideri pe aliatul tau, cu ajutorul caruia ai obtinut cele mai bune rezultate din istorie in alegeri, in numar de functii importante la nivel central si local, un dusman mai mare decat basedcu inseamna ca are mari probleme la bibilica. crezi cumva ca marea masa a liberalilor e fericita pentru decizia luata de o mana de apropiati ai lui antonescu care nu au curaj sa sufle in front fiind amenintati cu alungarea din partid? tu chiar nu observi ce face antoenscu in partid? si pentru ce?

  29. Gabor asta e mai periculos decit Soros?
    Banuiesc ca da, de vreme ce musiu Ponta s-a vazut cu Soros. Desigur, au discutat numai despre tigani 🙂

    • De foarte multe ori, dupa revolutia din ’89 s-a vorbit despre toleranta. Cred ca se vorbea despre asta numai in cazul tolerarii extremismului maghiar.

  30. Mama, mama, ce mai “trece” asatazi Ponta “peste presedinte”! De cate ori s-a afirmat Basescu in ultimul an ca incalcator de Constitutie, dar Ponta – si cu toti PSD-istii lui “disciplinati” – baunau pe toate canalele TV ca ei in dezvaluirile demisului “nu vad motive de suspendare”.
    Pe mine cel mai mult ma deranjeaza incercarea asta, de sorginte PDL-ista, de a-si prosti electoratul in fata.

    PONTA SE DA MARE ANTIBASIST DUPA CE L-A READUS PE MARINAR LA COTROCENI IN URMA VOTULUI SUPERMASIV PENTRU DEMITERE. PAI, DACA NU ERAU RUS SI EL, NE MAI PUNEA BASESCU NERVII PE MOATE DIN VARA LUI 2012 INCOACE? BASESCU VA PLECA IN DECEMBRIE DE LA COTROCENI, DAR UNELTELE LUI RAMAN IN POZITII DE FORTA GRATIE ANTIBASISTULUI PONTA!

  31. Felicitari Radu Tudor! Se pare ca numai cu interventia jurnalistilor adevarati Statul asta indiferent ca e reprezentat de Ponta sau Basescu, se mai misca intr-o directie sau alta. Cred ca drumul e deschis in vederea suprimarii manifestarilor neonaziste din Romania. Aproape incepusem sa cred ca Statul roman sustine tacit astfel de manifestari – si asta este parerea multor straini care au vazut de ani de zile manifestarile de acest gen. Daca Vona(t) Gabor asta va fi declarat persona nongrata pe teritoriul Romaniei, atunci sper eu ca drumul sa fie deschis si pentru blocarea altor personaje anacronice si instabile psihic de acest gen. Sa speram ca daca va fi prins prin Romania dupa aceasta interdictie va primi si un sejur la Balaceanca, Socola si alte centre de tratament si relaxare pentru astfel de personaje. 🙂

  32. Aş dori să va arăt în ordine cronologică, toate evenimentele petrecute în Covasna, Harghita şi Mureş, numai în ultimele 12 luni. Evenimente ce au legătură cu extremismul şi propaganda maghiară. Nu este zi să nu fim umiliţi de către UDMR şi extremiștii maghiari. As dori sa vada si simta tot romanul ce simtim noi in acele momente.
    10.01.2013
    Președintele CJ Harghita incită la violențe și ură interetnică împotriva românilor din cauza așa-zisului drapel al așa-zisului ținut secuiesc-Şeful CJ Harghita, Borboly Csaba, afirmă, referitor la cererea prefectului de arborare a drapelelor altor state doar în condiţiile legii, că “dacă o comunitate etnică e atacată lucrurile iau o întorsătură rea”, avertizându-l pe prefect asupra protestelor violente din Belfast, pornite de la un steag.
    11.01.2013
    ÎN COVASNA drapelul național al României se poate arbora doar cu autorizație de la liderii UDMR-Președintele CJ Covasna: ”Drapelul național al României trebuie înlăturat deoarece nu are autorizaţie de construcţie”
    Declarația a fost făcută de UDMR-istul Tamas Sandor, președintele CJ Covasna și președinte UDMR Covasna, imediat după ce organizatorii manifestarilor de sărbătorire a Zilei Naționale de la Sfântu Gheorghe au tapat cu un drapel național de mari dimensiuni panoul ”SIC – terra siculorum” montat de liderii UDMR Covasna în fața Prefecturii Covasna.
    27.01.2013
    Drapelul României din fața Prefecturii Covasna a fost VANDALIZAT.- Drapelul național al României amplasat în fața Prefecturii Covasna a fost vandalizat în noaptea de 26/27 ianuarie de către persoane necunoscute. Drapelul fusese amplasat de către organizatorii manifestărilor dedicate zilei de 24 ianuarie din Sfântu Gheorghe și nu a fost înlăturat la sfârșitul zilei.
    Drapelul României, de mari dimensiuni, amplasat în fața Prefecturii Covasna drapa panoul inscripționat cu ”SIC-Terra Siculorum” (ținutul secuiesc în limba latină) amplasat în luna noiembrie de către liderii UDMR Covasna, Antal Arpad Andras și Tamas Sandor ca răspuns la acțiunile prefectului județului Covasna, dr. CodrinMunteanu, prin care a pus capăt mai multor ilegalități comise de către președintele CJ Covasna, Tamas Sandor, primarul din Sfântu Gheorghe, Antal Arpad, precum și de alți primari UDMR din Covasna. Cel mai probabil autorii acestei ofense aduse însemnelor naționale sunt tineri de etnie maghiară înfierbântați de ură împotriva însemnelor naționale ale României. Autorii morali ai acestei mizerii sunt cu siguranță liderii UDMR Covasna, Tamas Sandor și Antal Arpad Andras, precum și liderii de la București ai formațiunii, Kelemen Hunor și Gyorgy Frunda (cel din urmă fiind chiar consilier personal al primului ministru Victor Ponta!?) care incită în permanență, printr-o retorică naționalist-șovină, împotriva însemnelor naționale ale României, a Constituției și chiar a românilor.
    28.01.2013
    Preşedintele Consiliului Judeţean Covasna Tamaş Şandor a afirmat că nu are dispute interetnice cu locuitorii băştinaşi din judeţul Covasna, ci doar cu românii „ aduşi de securişti”, care au fost „plantaţi” şi nu născuţi în acest judeţ şi care întreţin o stare de tensiune interetnică în zonă.
    29.01.2013
    Primarul UDMR din Sfântu Gheorghe: Arborarea drapelului României este o PROVOCARE la adresa maghiarilor-,,Dacă e vorba despre autori morali atunci eu pot spune că prefectul este cel vinovat de acest lucru, pentru că de când a venit pe funcţie nu a făcut altceva decât să provoace comunitatea maghiară. Sunt 18 acte atacate în instanţă de prefect şi toate au ca obiect aspecte de ţin de identitatea maghiară. Dacă cineva a provocat, atunci el, prefectul, a făcut asta, inclusiv prin felul în care a pus drapelul tricolor în faţa Prefecturii. Felul în care a procedat e o provocare”, a spus Antal Arpad.
    31.01.2014
    Președintele UDMR Covasna, Tamas Sandor, a refuzat public să se delimiteze de extremiștii din HVIM care militează pentru alipirea Transilvaniei la UNGARIA și promovează însemne FASCISTE-Președintele Consiliului Județean Covasna, UDMR-istul Tamas Sandor, a refuzat public, în emisiunea Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea de la Antena 3 de marți seara, să se delimiteze, la solicitarea prefectului județului Covasna, dr. Codrin Munteanu, de organizația de extremă dreaptă “Miscarea tinerilor din cele 64 de comitate” – HVIM care militează pentru anularea tratatului de la Trianon, refacerea Ungariei Mari și alipirea Transilvaniei la Ungaria. Tamas Sandor a refuzat să se delimiteze de organizația extremistă maghiară pentru simplul motiv că acesta asusținut financiar, din bugetul CJ Covasna, anumte manifestări publice ale tinerilor de la HVIM. Aceștia din urmă afișează de fiecare dată însemnă fasciste și promovează cultul criminalilor de război Wass Albert și Nyiro Jozsef.
    01.02.2013
    Părintele protopop Florin Tohănean: “În Covasna și Harghita, dacă nu ştii ungureşte, ori înveţi, ori pleci!”
    04.02.2013
    -SLOGAN CONTROVERSAT AL MAGHIARILOR DIN TRANSILVANIA: “ALEGE VIAȚA, ALEGE AUTONOMIA!”
    -SIMBOLURILE naționale al românilor, BĂTAIA DE JOC a jurnaliștilor maghiari. Cotidianul Haromszek despre statuia lui Mihai Viteazul din Sfântu Gheorghe: ”ansamblul de statui din vecinătate, dedicat vitejilor COLONIZAȚI”
    13.02.2013
    Kelemen Hunor consideră UMILITOARE loialitatea față de LIMBA ROMÂNĂ-Preşedintele UDMR, Kelemen Hunor, face apel la reprezentanţii vieţii politice româneşti să se delimiteze de retorica anti-maghiară şi să nu dea dovadă de nicio toleranţă faţă de astfel de declaraţii. Acesta a anunţat că nu tolerează “teste de loialitate” în privinţa limbii române, pe care le consideră “umilitoare” pentru minoritatea maghiară şi pentru celelalte minorităţi din România.
    15.02.2013
    Trupa rock Karpatia REVINE în România să cânte pentru UNGARIA MARE și pentru MOARTEA României
    25.02.2013
    Primarul UDMR din Miercurea Ciuc: Toată lumea care trăiește din impozitele secuilor trebuie să cunoască OBLIGATORIU limba maghiară
    27.02.2013
    “Ar fi bine daca limba maghiara, prin Constitutie, ar primi un statut regional. Cred că astfel, limba maghiară ar putea fi ocrotită mai bine”, a declarat Laszlo Borbely la postul Duna TV. -Kelemen Hunor, solidar cu edilul din Miercurea Ciuc: Condiţia cunoaşterii limbii maghiare e justificată şi legală
    01.03.2013
    Kelemen Hunor: UDMR trebuie să ceară ajutor şi din Ungaria în problema regionalizării
    08.03.2013
    Zsolt Nemeth: Guvernul ungar susţine dreptul secuilor de a manifesta pentru autonomie în România
    15.03.2013
    Extremiștii de la HVIM au deschis parada de 15 martie de la Târgu Secuiesc cu drapelul arpadian. În urma lor a defilat vicepremierul Ungariei
    20.03.2013
    Elevă ameninţată cu MOARTEA pentru tricolor, în Covasna. Fata riscă exmatricularea pentru că a purtat o bentiţă tricoloră
    22.03.2013
    Hocheistul român BĂTUT de colegii maghiari de Ziua Națională la toaleta elevilor maghiari în care elevii români au INTERZIS
    12.04.2013
    UDMR incită la NESUPUNERE CIVICĂ în cazul steagului secuiesc. Gyorgy Frunda: Victor Ponta este de acord cu arborarea steagului secuiesc pe clădirile publice
    26.04.2013
    ATITUDINE MIZERABILĂ A UDMR. Primarul UDMR din Sfântu Gheorghe REFUZĂ să-i acorde titlul de „cetăţean de onoare” maestrului Gheorghe Zamfir
    05.06.2013
    Tratatul de la Trianon comemorat la Miercurea Ciuc. S-a cântat Ungaria Mare și MOARTEA României.
    12.06.2013
    UDMR-istul Antal Arpad: ”Visul meu este să ajung guvernatorul „Ţinutului secuiesc”
    08.08.2013
    Îndrumaţi de extremiştii de la Jobbik, radicalii maghiari îşi fac tabără într-o comună din Harghita, „apăraţi” de o grupare paramilitară
    10.08.2013
    Liderul Jobbik, la Joseni, județul Harghita: “Ne asumăm un conflict cu România!”
    Iata cele mai importante declaratii:
    Ungaria, dincolo de gesturile simbolice şi de iniţiativele civice, are obligaţia să încerce să dea glas acestei cerinţe (autonomie) în faţa forurilor internationale. Această dispută (privind autonomia Secuimii) nu este disputa României şi Ungariei, ci una europeană. Ungaria trebuie să facă orice îi stă în putinţă ca disputa pe seama autonomiei să se finalizeze cât mai repede“, a susţinut Vona Gabor.
    “Este evident că, pentru noi, principalul obiectiv nu este calitatea relaţiei dintre Romania şi Ungaria, ci starea societăţii şi naţiunii maghiare, care îi include şi pe maghiarii din Transilvania. Deci, dacă apărarea drepturilor maghiarior din România şi reprezentarea lor înseamnăconflict cu România, cred că Jobbik îşi va asuma această reponsabilitate, care trebuie asumată de întreaga Ungarie“, a declarat Vona Gabor, presedintele Jobbik.
    Despre “protectoratul” cerut de Tokes: ”Nu pot decât să fiu de acord cu fiecare pas care lărgeşte şi întăreşte drepturile minorităţii maghiare din România”.
    După părerea lui, “problema minorităţilor, pe care ungurii o numesc problema Trianonului” este “o tragedie a regiunii”.
    “Cer presei româneşti şi românilor să înţeleagă că noi nu facem altceva decât încercăm să protejămpropria noastră rasă, propria noastră naţiune, să reprezentăm valorile şi drepturile ei” a adaugat liderul Jobbik.
    Vona Gabor a explicat că, dacă cineva este patriot şi apără interesele naţiunii sale, nu trebuie să fie criticat că a depăşit limitele moderaţiei.
    19.09.2013
    UDMR se opune retragerii decoraţiei Steaua României acordate lui Tokes
    06.10.2013
    O NOUĂ PROVOCARE MIZERABILĂ DE LA BUDAPESTA. Parlamentar Fidesz: Autonomie și protectorat Transilvaniei. Românii au ajuns aici după secolul 13!
    11.10.2013
    GUVERNUL VICTOR PONTA PREGĂTEȘTE UN NOU ACT DE TRĂDARE NAȚIONALĂ. Gyorgy Frunda: Ponta va legaliza arborarea steagului secuiesc pe clădirile publice
    23.10.2013
    TUPEU AL BUDAPESTEI. ”Marele marș al secuilor” sprijinit OFICIAL de Parlamentul Ungariei. Ungaria susține ”cu toate mijloacele existente” autonomia teritorială a așa-zisului ținut secuiesc
    31.10.2013
    Vicepremierul Ungariei: Autonomia ni se cuvine, nu este o favoare a romanilor pentru maghiari
    20.11.2013
    PLĂTIT DIN BANI PUBLICI. Președintele PCM Covasna REFUZĂ să mai vorbească în limba oficială a statului la sedințele CJ Covasna
    Cotidianul de limba maghiară Szekely Hirmondo (Covasna): ”Autonomia trebuie obţinută cu forţa”
    01.12.2013
    Extremiștii maghiari au tulburat marșul de Ziua Națională la Sfântu Gheorghe-,,Un grup de extremiști maghiari a scandat la Sfântu Gheorghe, chiar de Ziua Națională a României, lozinci anti-românești. Extremiștii au strigat minute în șir ”Ținutul Secuiesc nu e România”, ”Musafirule, pleacă”, ”Străinilor, plecați acasă” (musafirii și străinii eram, adică, noi românii), și ”Hai Ungaria!”.
    05.12.2013
    Tőkés, la Oradea: “Propun ca 1 Decembrie să nu fie Ziua Naţională a României”- Intr-o conferinţă de presă organizată la Oradea, europarlamentarul Tőkés László a declarat că ar fi timpul ca România să-şi “revizuiască Ziua Naţională” şi să o declare “ziua naţională a tuturor românilor, nu a României”. “Pentru noi, maghiarii, nu este o zi de bucurie şi de sărbătoare”, a susţinut europarlamentarul.
    17.12.2013
    Revista Európai Idõ (Covasna) despre pașii luptei ARMATE pentru autonomia maghiară: ”înfiinţarea Băncii Secuieşti independente”, ”refuzarea achitării impozitelor către statul român” și ”vărsare de sânge”
    CULMEA ȘOVINISMULUI MAGHIAR în Covasna. Troița ortodoxă din curtea Liceului Korosi SCHIMBATĂ pentru că era mai înaltă decât monumentul maghiar din curtea școlii
    26.12.2013
    Cotidianul Szekely Hirmondo (Covasna) despre Ziua Națională: ”pentru maghiari este ziua pierderii Transilvaniei, Banatului şi Partium-ului”
    02.01.2014
    UN NOU CAZ ȘOCANT ÎN COVASNA. Roman bătut în centrul municipiului Sfântu Gheorghe pentru că nu știe LIMBA MAGHIARĂ
    03.01.2014
    CULMEA ȘOVINISMULUI MAGHIAR MARCA UDMR. Român AMENDAT de Poliția Locală din Sfântu Gheorghe pentru că a scandat ”La mulți ani, România!” de Ziua Națională
    06.01.2014
    Ungaria se pregăteşte să achiziţioneze pământ în România. Există strategii şi pentru apele minerale din Transilvania – Ungaria se pregateste sa cumpere oficial pamantul si apele minerale din Transilvania. Declaratiile Ambasadei Budapestei la Bucuresti – Ungaria are deja strategii şi pentru fondul forestier şi de ape minerale din România. “Singura diferenţă este că aceste strategii nu au fost gândite la Budapesta, ci au fost elaborate chiar de autorităţile locale din Ţinutul Secuiesc. Văzând cu ce rapiditate dispare fondul forestier, ei au apelat la statul ungar pentru ajutor. Multe primării dispun de propriile păduri, sunt incapabile să le managerieze, dar nici nu vor să le vândă. Vreau să amintesc aici şi de apele minerale, o oportunitate nouă de care încă foarte puţini ştiu. Nu mă refer la râuri şi lacuri, ci la izvoarele de ape minerale mai mult sau mai puţin exploatate. Este inadmisibil ca o apă minerală renumită precum Biborţeni să intre în faliment, când apele minerale îşi trăiesc perioada de renaştere în toată Europa”. “După ce sistemul va deveni funcţional, doritorul nu are altceva de făcut decât să caute cea mai apropiată reprezentanţă a noastră. Un reprezentant de-al nostru se va deplasa la faţa locului şi va evalua pământul. În funcţie de asta, îi vom face o ofertă. Dacă nu va fi mulţumit, atunci poate încerca pe piaţa liberă. Dacă va accepta, atunci, cum am amintit, va beneficia de renta viageră, pământul şi dreptul de folosinţă urmând să rămână pe numele lui până la sfârşitul vieţii”.
    14.01.2014
    PENTRU CA ROMÂNII SĂ NU MAI FIE BĂTUȚI PE STRADĂ. Cursuri de limba maghiară pe banii CJ Covasna la Sfântu Gheorghe
    29.01.2014
    ÎNCURAJAREA EXTREMISMULUI. Președintele CJ Harghita de acord cu arborarea drapelului UNGARIEI pe primăriile din Harghita: Nu e un gest extremist. ”…nu ştiu de ce trebuie să-l intereseze pe un cetăţean dintr-o altă localitate, dintr-o altă parte a ţării”
    21.02.2014
    Trădare națională la nivel înalt. Comisia pentru revizuirea Constituției bătuse palma cu UDMR pentru a le ceda o parte din teritoriul și autoritatea publică a Statului Român
    26.02.2014
    -Atitudine MIZERABILĂ a fanilor echipei de hochei din Gheorgheni la adresa drapelului României la meciul Gheorgheni-Steaua
    – Elevii români de la Liceul Kőrösi din Covasna OBLIGAȚI să poarte uniforme cu simbolistica și culorile STEAGULUI SECUIESC
    04.03.2014
    Cum arată trădarea de țară pe hârtie: Acordul PSD-UDMR pentru segregarea etnică în instituțiile de învățământ (UMF Târgu Mureș), autonomie “culturală” i.e. teritorială și înfigerea cârpei secuiești pe instituțiile administrative ale României
    06.03.2014
    Neo-fasciștii de la Jobbik își fac campanie electorală în județele din Transilvania
    11.03.2014
    -Neo-fasciștii din Ungaria s-au îmbrâncit cu jandarmii pe străzile din Târgu Mureș. Guvernul Victor Ponta impotent în fața EXTREMISMULUI MAGHIAR
    – Laszlo Tokes, declarație uluitoare în PE: Secuii din România, o minoritate pe propriul teritoriu, ca cei din Crimeea
    12.03.2014
    UDMR se delimitează de extremiștii din Ungaria, pe cei din România îi finanțează și îi încurajează (ma intreb, oare de cand se delimiteaza? de cand sunt la guvernare?)
    Aşa cum am mai spus, limba română o duce greu, valorile și simbolurile românești o duc greu in asa-zisul Tinut Secuiesc. Dacă legea spune că la biroul de relații cu publicul trebuie să se vorbească și în limba minorității, astăzi s-a ajuns la următorul fapt: nu există nici un angajat român în primării. Românii sunt minoritari în această zonă, nu au niciun cuvânt de spus, în timp ce maghiarii controlează practic toată administrația, și nici vorbă să ne dea măcar jumatate din drepturile pe care le au ei, ca minoritate națională. Toate drepturile lor de minoritari le-au transformat aici în privilegii. Este un permanent dispreț față de însemnele statului român. Nu vin niciodată la sărbătorile românești, nici măcar la Ziua Națională. La întâlnirile și taberele lor se intonează la început imnul Ungariei și niciodată cel românesc. Steagul Ungariei si cel al Tinutului Secuiesc sunt arborate pe institutiile administrative. Cu siguranță nu le aud cei care comentează de la cele sute de kilometri depărtare, din Capitală, care atunci când vin în Harghita, Covasna şi Mureş o fac să se îmbrățișeze cu liderii maghiari, vorbind la rândul lor despre așa-zisul Ținut Secuiesc.
    Părintele protopop Florin Tohănean spunea: ,, Dacă în 1918 aveam conducătorii de azi, la această oră vorbeam toţi ungureşte“.

    • Ce-ai facut ma, ai luat tu in conspect, in analiza si in copy/paste tot internetu’?! Care e scopu-n sine, unde vrei s-ajungi? Ce urmaresti? Daca si tiganii din tara noastra si-ar revendica teritoriile stramosesti, ar insemna ca ar trebui sa isi recupereze teritoriile din India si-atunci pe-aici am avea Prietenii mei elefantii toata seria si cu sarpele cobra sau la ce vrei sa te referi concret?!

      Cati oameni, atatea presupuneri… Care e rostu’?! Shaolin contact.

  33. Foarte bine ca ai luat atitudine dincolo de harjoana Basisti,Pontisti si Antonisti suntem Romani si trebuie sa facem scut impotriva unor incercari de destabilizare si de haos venite pe filiera [parerea mea] Putin KGB-Vona Gabor Jobbik. Nu trebuie sa fim Romani doar de 1 decembrie. Bravo tine-o tot asa !

  34. “Senatorul PSD Şerban Nicolae a propus ca orice cetăţean care dezvăluie informaţii din dosarele penale să fie pedepsit cu 3 ani de închisoare.”

    http://www.gandul.info/stiri/amendamentul-nicolae-modificarea-din-codul-penal-care-poate-trimite-presa-dupa-gratii-daca-scrie-despre-dosarele-de-coruptie-oricine-compromite-interesele-justitiei-este-pasibil-de-pedeapsa-12244198

    PSD musamalizeaza coruptia! Daca nu era voie ca presa sa vorbeasca despre dosarele penale, nu am fi stiut ca a existat vreodata dosarul Flota, nu am fi stiut ca au fost stengrame si inregstrari in dosarul Alro… nu am fi stiut de telepatia din dosarul lui Voiculescu…

    Astia vor sa secretizeze dosarele penale si apoi sa le faca disparute. justitia isi va putea face de cap, vor putea baga la inchisoare oameni nevinovati fara ca Presa, a patra putere in stat sa poata sa ii demaste!

    Domnule Radu Tudor, faceti ceva sa opriti ticalosia acestor mafioti ajunsi parlamentari?

    Oare nu ar trebui sa existe o lege care sa condamne parlamentarii care propun modificari legislative nedemocratice? Ce cauta in parlament un individ de teapa lui Serban Nicolae???? Acest monstru e mai periculos decat basescu si udrea la un loc!

    • bai daca esti prost stai acasa ,senatorul are dreptate ,se refera la datele aparute in presa si date publicitatii pe surse de chiar procurori ptr. compromiterea unora sau altora .Datele din dosare sint publice la un moment dat dar nu in faza premergatoare.Asa ca stai acsa boule.

      • Romania este o tara unde asa legi pot fi abuzate si orice ziarist care este indezirabil puterii poate fi acuzat pe nedrept ca a incalcat legea PENALA!

        Romania nu este stat de drept. Pana cand nu vom intra cu sistemul judiciar in randul tarilor civilizate astfel de legi care pot “beneficia” de “maretia dreptului” adica pot fi interpretabile, nu au ce cauta in nici un Cod dar mai ales in cel penal!

        Romania este o tara unde orice neuron agitat se simte indreptatit sa il faca pe altul prost. Trist!

  35. Dl. Radu Tudor,

    Cred ca aia de la departamentul de stiri din cadrul postului dvs., Antena 3 adica, de-ai dracului o fac, adica altfel nu imi pot explica de ce cu atata persistenta ne tot piseaza intruna obsesiv, cu sintagma “SEFU’ STATULUI”. Ne-au spart de cap, ne-au calamitat neuronal. Nici de-ai dreacului nu se lasa! Sa-i zica d-le “BULIBASA, IMPARAT SAU REGE”, daca tot sufera atat de boala sefiei, toti flotantii de la stirile Antena 3. Ala e incadrat in formele de angajare ca Presedinte al Republicii. Cate mii de ani ani lumina le trebuie lucratorilor de la departamentul de stiri Antena 3, ca sa inteleaga si ei ca se fac de ras tot botezandu-l pe ala SEFU’ STATULUI? El e sef cel mult peste CSAT, peste angajatii si consilierii de la Cotroceni si cam atat are el in subordine. In rest, datorita principiului fundamental al statului de drept si anume al separarii puterilor in stat, el nu e SEFU’ nici peste legislativ, executiv, judecatoresc si control, adica in afara de consilieri, functionarii de la Cotroceni si peste CSAT, el nu mai este SEFU’ a nimic. Asa incat, va rugam mult, oferiti-ne satisfactie si rugati-va colegii sa ne mai slabeasca cu tampeniile.

    P.S.: E drept ca principiul separarii puterilor in stat este in plan real o iluzie a etatistilor dar pana la oficializarea acestei stari de fapt, va rugam sa pastram aparentele. ‘Traiti!

  36. o propunere: ce ar fi daca ne-am lua familiile (sotii, copii) si am face o vizita de o zi in zona, pasnic, neprovocator, discutând in romana pe strada in tara noastra ?! …cu ocazia asta mai vizitam si noi meleagurile noastre!

  37. Domnule Radu Tudor,vă relatez ultima postare a domnului Mihai Gâdea.
    L-ați vota pe Klaus Iohannis la prezidențiale? Ați vota un etnic german președinte al României?
    Întrebări:
    1.Se mai poate numi un jurnalist,jurnalistul care printr-o postare total neinspirată aduce injurii sau jigniri unei minorități?
    2.Nu sunt etnic german,dar postarea domnului Gâdea,mă jignește profund!
    Până duminică,inclusiv duminică,primim și noi,telespectatori fideli Antena 3,o scuză din partea domnului Mihai Gâdea,pentru că am văzut postarea dânsului ca fiind xenofobă?

    • E o insinuare prin care ne indemna sa judecam nu faptele , cinstea sau valoarea ci etnia . Ce folos ca Basescu este roman cand a batut palma cu Victor Orban si Tokes pentru interese personale ?

    • Cand americanii au avut de ales intre Obama si Clinton “wife” erau niste voci care spuneau: Acum se vede daca americanii sunt rasisti sau sexisti. Si nu s-a mai atacat nimeni. Nu esti etnic german, atunci de ce te bagi ca musca ? Da. Intrebarea domnului Gadea este una normala : Ati alege un etnic german la presedentia Romaniei ? Asta poate sa insemne si ca “Aveti curajul sa dati de pamant (politic) cu toti politicienii din ultima vreme, care au facut tara asta praf si pulbere si sa votati altceva ?” Ce e rau in asta ? Repede… xenofobia.

      • * Cand americanii au avut de ales intre Obama si Clinton “wife” erau niste voci care spuneau: Acum se vede daca americanii sunt rasisti sau misogini.

  38. Cel mai bine o spune domnul Giurescu:
    “Poate să devină orice vecin o ameninţare dacă noi ne comportăm ca nişte oameni care ne scuzăm tot timpul. Dacă eu declar că voi urma cu fidelitate numai soluţiile pe care Europa mi le oferă, înseamnă că eu nu am o identitate a mea şi nu întrevăd ce se întâmplă cu acţiunea directă asupra României. Cu cât suntem slabi, cu atât vom fi mai loviţi. Ori în ultimii ani nu am făcut decât să încasăm. Nu se poate. E vorba de conformism pur şi simplu. Ce mentalitate e asta? “Să nu îi supăr pe europeni”. Ba da, îi supăr pentru că mă doare pe mine, mă simt ameninţat şi atunci trebuie să le ridic problemele aşa cum sunt. Dacă nu ai voinţa asta de a te apăra şi eşti mereu un soldat credincios al altuia, atunci asta ni se întâmplă. Dacă meregem tot aşa, eu nu exagerez, în 20 de ani nu va mai exista stat român cu autoritate”, a spus istoricul.
    De mult timp incerc sa va spun ca politicienii romani au devenit SLCAVII OCCIDENTULUI si pentru ca ne reprezinta pe noi, ne-au facut si pe noi automat sclavi. Eu sunt mai direct, nu prea imi place sa fiu diplomat.

  39. Observ ca multi detinuti, persoane publice, se plang de condtiile de detentie. Dar cand au facut ilegalitatile nu s-au gandit la conditiile de detentie ? Oare nu stiau riscul la care se expun ? Eu cred ca stiau si acum incearca s-o dea la intors. Ce vina au ceilalti ca pe ei nu i-a interesat de propriile familii, de proprii copii ? Cand au facut ilegalitatile, nu s-au gandit ca la un momentdat actiunile lor vor duce la dezastre familiale ? La copiii lor si la parintii lor carora le plang acum singuratatea, nu s-au gandit ? Nu, ca trebuie sa se gandeasca altii, nu ei. Si mai fac pe zmeii, ca vai domle, ei tin la familii. Cand tii la familia ta stai in banca ta si nu faci ilegalitati.

      • Multumesc. Nu sustin ca Romania trebuie sa fie vasala cuiva. Iar asta nu inseamna ca trebuie sa fie vasala Moscovei. Daca vreau sa arat anumite lucruri care nu sunt in regula in relatiile Romaniei cu NATO sau cu UE, pe care multa lume le vede, nu inseamna ca sustin Moscova. Consider ca este un cliseu in a spune ca cine nu pupa undeva NATO inseamna ca pupa pe rusi. Si oricum, articolul este scris pe site-ul Antenei 3 si spune multe. Cel mai important lucru este acela ca NATO si UE nu se pot atinge de Rusia. Si nici invers. Totul se decide intre cele 3 actuale puteri mondiale. Noi, ca tara, trebuia sa ne jucam cartea foarte dur, la fel cum o fac multe tari occidentale. Asta vreau sa defapt sa arat. Nu sunt cu Moscova, nu sustin ca NATO sau UE este raiul pe pamant. Sunt cu Bucurestii. Cu Romania si cu poporul roman, care a ajuns sclav in propria tara, din cauza ca timp de 24 de ani a fost prea credul. Totusi ma intreb: Poporul “e cu mine” atunci cand trebuie sa voteze pentru soarta lui ? Alegerile au aratat ca nu. Ca voteaza aceiasi oameni. Ceea ce ma indreptateste sa spun ca merita ceea ce are. Iar eu nu sper, doar constat.

  40. Vad ca nu ati luat in discutie si problema taxei pe benzina. Daca ati ascultat discursul lui base in legatura cu acest lucru, poate ati observat ca a folosit aceeasi replica pe care am mai auzit-o si atunci cand Tariceanu spunea ca nu sunt bani pt salariile profesorilor..” cum sa nu fie, sunt, dar sunt ascunsi prin buget..” si va aduceti aminte ce s-a intamplat cu salariile profesorilor…

  41. Eu zic ca daca il puneau ministru la interne pe Klaous Johanness, cetateanul neamt ar fi transat direct conflictul cu maghiarii. Parerea mea. O spargeau in spasme. Sincer. ‘Traiti! Bafta.

  42. cam tardiva chestia..,si-au facut organizatii puternice deja;pe de alta parte.impotriva intereselor tarii sunt si au dat dovada si monica macovei&co…ei cand vor “beneficia” de statutul de indezirabili?

  43. Probabil ca dupa 21 decembrie 2014 gunoaie de genul vonat Gabor nu vor mai putea intra pe teritoriul Romaniei si cel mai probabil va sfarsi pe la Jilava, acolo unde si merita. 🙂

  44. Ce fac ungurii la noi în ţară este revoltător-suntem nişte mămăligi, frumos spus-, dar ceea ce vorbesc românii este greţos. In afară de d-voastră, d-le R. Tudor, şi încă f. puţini, restul se trezesc vorbind: că nu este nici o problemă sau este una neinteresantă, că este toată această plimbare a ungurilor prin Transilvania,ŢARA NOASTRĂ, doar din cauza alegerilor care urmează şi alte idei care mai de care mai tâmpite. Se vede clar că nu se cunoaşte istoria Transilvaniei şi nu se cunoaşte deloc această naţie. M-a surprins f. neplăcut d-l Ciuvică, pe care îl apreciez f. mult, cu ideea trăsnită rău de tot că e normal ca ungurii să vrea Transilvania pentru că mai mult a fost a lor. Parcă l-am auzit pe Vona… care ne spunea să plecăm ,noi străinii, de pe pământul lor natal. Oare chiar nu se ştie că leagănul nostru, al Daciei, este Transilvania cu Sarmisegetusa? Sigur ungurii, în frunte cu cei pe care-i consideraţi altfel, gen Frunda, etc ( luaţi-i la rând şi analizaţi-le declaraţiile!)încearcă să ne înveţe o altă istorie, dar chiar istoricii lor- mai au câte unii corecţi- spun că în Transilvania românii au fost întotdeauna majoritari, nu cum spunea Vona…Plimbarea lor în Transilvania este permanentă şi întotdeauna provocatoare, ca de la stăpân la nimeni în drum, cum ne comportăm noi. De ce nu fac aşa ceva în alte ţări unde sunt unguri? Pentru că nu li se permite, nu se jenează, nu se tem să se comporte ca stăpâni în ţara lor.Băsescu a fost mereu aliatul lor şi nu le- a spus niciodată nimic, iar acum Ponta, cu Frunda,consilier, şi ceilalţi la guvernare procedează la fel, adică le dă tot ce cer. Noi aici suntem îngroziţi şi Ponta va pierde mult. Am mai spus-o, alegerile s-au pierdut întotdeauna în Ardeal. De ce să sărbătorească ziua Ungariei, sau alte evenimente la noi în ţară? De ce sunt lăsaţi? De ce partide neadmise în Ungaria există la noi? De ce nu se aplică legile? Există legi, dar le e frică să le aplice. Tokes are încă o distincţie fără nici un merit, pentru că a fost omul serviciilor şi Băsescu nu i-o ia. DE frică !Vona rămâne dezirabil, Korodi, membru în guvern, spune că luptă pentru autonomie, Kelemen a dat bani numai pentru cultura lor,şi este pus din nou,etc, etc Deşteaptă-te, ROMÂNE !

  45. Cred ca domnul asta, Gabor, o are cam mica, ceea ce la ei, la unguri, e un handicap major. Dar, dincolo de acest neajuns, mie mi se pare ca iar ne-aruncam ca rata la rama de plastic. Domnul Gabor si ai lui i-au pus doar mingea la fileu strategului (multi)national, sa poata el sa dea cu Ponta de pamant ca s-a-nhaitat cu ungurii si sa mai ciuguleasca voturi. Ne suparam, pe buna dreptate, cand altii ne eticheteaza dupa ispravile catorva conationali scapati prin lacul lebedelor. Poate ar trebui sa nu cadem in aceeasi greseala si sa nu ne-nfuriem pe o natie din cauza catorva scursori. Am vazut scris pe o pancarta secuiasca “Romania e si a secuilor” si mi se pare absolut adevarat, justificat si de bun simt.

Leave a Reply to Kârlig SorinCancel reply