psd-si-sri

Pare asa un ordin venit de sus, brusc, precum o ploaie de toamna : Maior scos de la SRI pentru a sosi in fruntea PSD si in tandem cu Ponta, fortat sa lase guvernul pentru prezidentiale. Iar in locul lui Maior la SRI, of course, Ioan Rus.

Aceasta rostogolire vi se pare o idee concreta sau un ordin de zi pe unitate care sa provoace nervi liberalilor in perspectiva mult doritei ruperi a USL? Intreb si eu, ca spectator al scenei acestea interesante. Rostogolirea insistenta a scenariului, inclusiv din partea unor civili, ma determina sa-l baga in seama… Eu creditez varianta vehiculata cu 10% sanse de materializare. In momentul de fata.

PS : Cam cit de prosti pot fi diversionistii de 2 bani care spun ca vicepresedintele SUA Joe Biden i-ar fi spus lui Ponta ca …Rus trebuie pus la SRI?! Asta e de psihiatrie

178 COMMENTS

  1. intarata-i drace! asta e calea spre intoarcerea PSD in opozitie pt alti multi ani!!!
    candidatura la presedentie nu e totuna cu functia de prim ministru si nu stiu daca Ponta are stomacul pregatit pt laturile pe care va trebui sa le ingurgiteze in campanie…dottore e inceputul!!! si sa nu uitam ca mai e si psihopatul din deal care poate pune gaz destul pe focul confruntarii electorale.
    dar nu-i bai pt noi va fi circ de vizionat, macar atat pt ca de paine am vazut ce si cum!!!

    • Doamne…așa un comentariu simpatic nu cred că am mai întâlnit de 1 an,de când sunt pe f.book!Sincer,am rămas cu gura căscată la citirea scenariului,dar la citirea acestui coment.am izbucnit în râs!…cu toate că e de plâns.

      • Poti incepe a plange.. Victor Viorel Ponta a ajuns in gratiile lui Nastase si promovat intens in PSD tocmai de grupul de la Cluj. Mai exact, cariera sa politica se datoreaza exclusiv lui Rus, Dancu, Puscas si Maior. Scenariul avansat de Radu Tudor, din pacte, are destule sanse sa fie real.

    • Radule,

      CNA a amendat postul Realitatea cu 30000lei pentru ca …nu a prezentat echilibrat situatia de la Pungesti !!
      Mie mi se pare asta un pas decisiv in inchiderea gurii presei, o TICALOSIE fara precedent. Pana si CNA-ul mizerabil a lui baSS nu a indraznit sa mearga chiar atat de departe incat sa considere prezentarea unui evement ne-politic ca fiind amendabil.
      Deci in curand daca o sa critiati guvernul puteti lua amenda la greu pentru ca nu prezentati obiectiv.
      In America postul FOX este pe fata republican, ataca pe democrati de dimineata pana seara si nimeni nu ii cere sa fie obiectiv pentru ca e un post privat si are linia lui politica fie ca ne place sau nu.

      DICTATURA Basescu-Ponta se desavarsete sub ochii nostrii.
      ………..
      Radule, cum comentezi?

        • Domnule Radu Tudor,
          .
          Adevarul este ca eu, cu urechile mele, am auzit ceva în același sens in timpul emisiunii dvs LOZ, atunci în ziua cu pricina, când s-a dat legatura în Piata Universitatii reporteritei care transmitea Mitingul anti RMGC , am auzit-o pe aceasta motivând îndârjirea manifestanților la auzul veștii că la Pungești au murit…2 oameni. Nici Dana n-a zis… nimic, nici dvs. …nimic. A fost foarte bine ca s-a trecut …ușor peste gafa asta IMENSA a unui reporter de pe teren. Daca nu-i așa…iertați-mi confuzia!

          • posibil sa fi fost si noi victime ale intoxicarii pt o secunda. dar n-am facut editie speciala si n-am dat titlu ca au murit oameni. am verificat

  2. mult dorita rupere? la asta s a ajuns? eu de la cuca macaii ce doresc cu ardoare disparitia moleculelor si atomilor basiti de pe acest pamant ..asta era scopul usl..moarte tradatorilor~!..ehh…mult dorita?

    sunt fooooarte ..deprimat..daca e vorba de divort usl

    poate sunteti dezinformat subiectiv,rautacios etc dl Tudor )

    fata zambitoare treeia sa fie da nu stiu iunde s 2 puncte pe aceasta mizerie kinezareasca care va muri din cativa pumni dupa ce termin de scris acest mesaj, kinuit.bafta

    • ok
      mai fratilor gandeswc eu asa.nu moarte pedeleului adica flausatiii aia din clan si bosketi rupti de foame cu galeata in mana la pomana

      nuuu.
      eu doar basanaul udrula videanu berbeleabu si leanu pleanu ingasu bokkt toata slugaraia si toti tradatorii din jisti impuscati as cvrea si vreau cu ardoare.
      da e aiurea sa cer la usl sa ii execute pe kktii astia.ei insyusi fiind niste kkti si dorinta mea estye animalica si lipsitata de orice umanitate asa sunt razboaiele..pana una alata ne omoara nieste basiti si neste grasi…ehhh buuunn…
      daca stai si te gandesti iti craPA CAPU FRATE,PUR SI SIMPLU NU IEGZISTA IESIRE DIN GROPANU ASTA!

      • 25% din usl sint basisti declarati (ioan rus, sirbu, ginerica ponta) iar restul sint basisti mascati… cu totii impreuna basisti pe fata sau mascati in frunte cu tandemul securist ponta-basescu sint slugi devotate la inalta poarta americana exxon-texaco, deci…

        • 75% din pnl-isti sunt pedelisti si nu stiu cum sa-l faca pe Ponta sa rupa USL.
          Restul de 24% sunt masoni. restul de 1% sunt liberali.
          De maine se dezlantuie atacul liberal asupra psd si a lui Ponta. Tradatorii astia nu realizeaza ca nu castigau mai nimic daca candidau singuri. Si-au batut joc si de PC.
          Antonescu = Basescu

          • Si mie imi pare rau de liberalii adevarati ca au acceptat persoane din PDL.De asemenea ca au facut alianta cu securistii si comunistii din PSD(partid de tradatori si oportunisti)

          • 🙂 🙂 🙂
            psd-pnl-pdl-otv sint niste lichele politice… razboiul vostru al pesedistilor cu penelistii si basistii ma amuza si in acelasi timp ma infurie si mai mult…

            noi vrem sa va luam la omor pe toti pt ca sinteti niste borfasi (toti in aceeasi masura) care ne-ati distrus tara iar acum va caftiti pe ce a mai ramas din cadavrul nostru al romanilor… niste tradatori ordinari de neam si tara, asta sinteti toti cei inrolati politic in momentul asta

  3. Poate acum va convingeti ca ponta este o mare cutra.A fost chemarea de dupa alegeri a UDMR-ului sa vina alaturi de el si sa continue ce au inceput pe vremea baselului premier.A fost tacerea lasa de dupa referendum si pe urma cand a inceput prigoana fata de cei ce au mers la vot.A fost pactul cu tatucul.Ca sa le puna mot la toate,in loc sa faca curatenie pe la DNA el o pune pe inegalabila si inlocuibila baschetbalista in fruntea DNA si ii pastreaza in posturi la fel de calde si bine platite din banii nostri pe toti procurorii basisti.Ce urmeaza?Pai ca sa fie coliva cu bomboana ar trebui sa candideze la presedintie si sa-l puna pe micul matelot premier si pe madama blonda sefa senatului.Cum vi-se pare?

        • Centura inca nu-i impozitata pentru ca nu-i recunoscuta ca meserie impozabila. Prea multi bani in joc (am auzit o discutie intre doua fluturoaice de-astea de noapte cum ca una din ele scosese intr-o saptamana trei sute de milioane vechi, 30.000 lei noi; ia socotiti cate impozite si taxe pierde statul! Dar sistemul asta e prea bine ancorat in sistemul general – ancore de mita, santaj si coruptie – ca sa se clinteasca vreodata prin recunoastere si taxare; parerea Bisericii este doar un pretext facil de a lasa lucrurile asa).

    • Scenariul e perfect, in concordanta cu ceea ce fac basalaul, pontalaul cu hoardele lor de nevertebrate. Dar cum noi suntem o colonie, condusa clar din afara, nu prea are importanta marionetele care doar executa ordinele primite.

      • Marea poarta s-a tot mutat de la Istambul pana a ajuns la Washington via Bruxeles. Se pare că recenta vizită la Washington l-a uns pe Ponta cadindat la prerzidentiale și viitor preș. A fost un scenariu bine orchestrat în colaborare cu base care a mimat o indignare de fațadă ca să ducă de nas naivii.

        • vezi, de-aia ma voi duce la urne doar ca sa-mi anulez votul scriind pe buletin diverse consideratii politico-anatomice

  4. doamne…..incurcate sunt caile tale……eu nu sunt de acord cu ce se intampla?????????????????????????va dati seama nimeni in tara asta nu mai are cuvant?????????noi oropsitii romaniei care saracim pe zi ce trece avem de suportat toate aceste lucruri…ei isi ieau lefurile frumoase ……………..si…………atat.

    • noi suntem marii vinovati…..ne vaitam pe net,tv si pe marginea drumului…..nu asa frate tre iesit in strada.

  5. Si pentru ca uitai bata-ma norocul,mie chestia asta cu tradatorii de la Cluj,atat de dragi inimii pontiste,mi-se pare o rasplata pentru ce au facut clujenii pentru PSD,adica nimic si nu ma pot gandi decat ca au facut ceva pentru ponta (sa fie oare numaratoarea de la referendum?) si in mod sigur pentru base si ai lui.

    • @nimabe
      .
      Nu , Nicoleta! Este o chestie de radio-șanț, menită să-i radicalizeze și mai tare pe ultași(poate să li se spargă vreo venă-n cap…doamne-ferește) și să-i mai surprinda încă, și încă o dată, pe moderați. Realizezi faptul că scenariile astea sunt intr-un mediu atat de limitat încăt nu ar trebui să discutăm nici măcar eu și tu despre așa ceva. Îți dai seama că dl. Gădea nu poate sa-l întrebe pe Victor Ponta de așa ceva pentru că pur si simplu domnia-sa nu este un caraghios și că dacă totuși prin absurd ar pune o asemenea întrebare(să-i zică – uite, domnule Ponta, ce nasoale zice radio-șanț despre matale….) cred că, simultan cu întrebarea, ar izbucni amîndoi in rîs de nu i-ar mai putea intrerupe decât…Publicitatea.
      .
      Îți reamintesc că Mihai Gâdea l-a avut ca invitat de zeci de ori pe Victor Ponta și că NICIODATA nu a marsat pe astfel de întrebări-supozitii aiuristice dorite cu….ardoare de postaci, pentru ca ar fi fost descalificant pentru domnia sa-i SPUNA CEVA …”ce se aude prin târg”, ceea ce din START asta ar fi insemnat automat că șidomnia-sa crede in așa ceva.
      .
      Părerea mea este că doar atunci când crezi in ceva, mai mult, când crezi cu tărie în ceva, poți să pui și să-ți pui întrebări, poți să faci …dezvăluirea. Lucrul acesta nu l-a facut NICIODATA Mihai Gâdea.
      .
      Părerea unui prost al…locului.

        • @gogu rezervistu’
          .
          Eu lucrurile astea i le mărturiseam Nicoletei si nicidecum nu aveam de gând s-o spun unei hahalere arhicunoscute. Hahalera in principiu nu intelege elemente… elementare. Deci, revenind la dumneata, n-aveam cum sa-ți spun finețuri d-astea…pe înțelesul dumitale. Bănuiesc că am scăpat de o ”pusjkerie de karnat uman” și-am dat de-o …alta. Prea mult nene, si… GOGU și …REZERVIST. Iarta-ma dar numele m-a trimis la un alt confrate de-al dumitale acea ”pusjkerie de karnat uman” cu 1000 de postari pe aici cu tot felul de ciudatenii. Și mai vii și matale după ani grei de…cazarmă și cam tot atatea …prostări.
          .
          Ca să parafrazez pe cineva f.f cunoscut, care te-a plesnit de curând pentru o spusă de-a dumitale, îți zic și eu una asemănătoare: ”prea multa lipsa de bun-simț in aceasta intrebare”
          .
          Nu ai invatat in armata aia pe care ai făcut-o, ca nu e mumos sa intri in vorba neintrebat? Sa intri ca musca in….cei mai rău?

        • @SimP
          .
          Referitor la DILEMA ta…(te-am mai sfătuit că e bine să vorbești in nume propriu și sa nu ma bagi –cel puțin pe mine- aici, in metafora ta):
          Deci spui…
          .
          ”Sigur e bine sa tacem ca e radioshantz… si linistiti sa mergem ca vitele la abator”
          .
          Raspuns (sugestie) la alegere:
          1. NU , RAGI, ÎMPUNGE, NU MAI DA LAPTE de fiecare data atunci când asculți ”radioshantz” !
          2. Mergi linistit ca VITA la ABATOR!

  6. Astia sunt in stare de orice.Am vazut cum la Referendum Rus/Aspazia(PSD) si altii au jucat/au actionat in tandem cu basescu.Acum vedem ca un senator(PSD) s-ar bucura probabil precum basescu, ca sa se bage pumnul in …gura presei si astfel obstructioneaza…actiunea liberalilor(probabil tot ce au propus liberalii, din ianuarie 2013 si pana acum, au fost numai aberatii fiindca nu li s-a aprobat … aproape nimic de catre parlamentul majoritar si de guvernul pesedist)

  7. Daca se continua cu asemenea tampenii n-am sa mai votez de azi inainte nici un roman, indiferent de partid. Votez cu ungurii, demonstrez cu ei, cer cetatenie maghiara si adio romani idioti. M-am saturat de atata mizerie politica.

    • Vali tu esti din orasul meu si trebuia sa-ti raspund. Pai cu care unguri vrei tu sa votezi: cu cei ce au facut coalitie cu PDL-ul la toate taierile de pensi si salarii si care au sustinut guvernele boc 1-oo, care l-au sustinut pe Basel cand a imprumutat Romania etc.; sau poate pe cei ce au sustinut guvernul Tariceanu; sau poate pe cei ce sustineau guvernele CDR; sau pe cei ce sustineau guvernele Nastase, Vacaroiu. UDMR-istii au fost cu toate guvernele post revolutie. Guvernele au distrus Romania si au avut deosebita grija de imbogatirea unora inclusiv UDMR-isti. Si tu te prostesti ca si ungurii care imbatati cu palinca independentei (autonomie cum vrei sa-i zici) cred ca de aceea traiesc ei rau ca nu-i lasa miticii de la Bucuresti si nu ca ai lor au furat cat au putut si nu au fcaut nimic in judetele Harghita si Covasna, in fara de purificare etnica. Pai ce are aceea cu prefectura. Politicienii sunt devina ca nu au solutii si distrug tot. Vezi cazul Nita care dupa ce a inchis toata industria brasovului (fabrici capitaliste doar dezvoltate de comunisti care au dus greul exportului ani de zile) acum a trecut la nivel national (next level).

    • Ca sa inchei mai vesel decat am facut-o, citez o cunostinta din Ardeal: “A fost si mai bine, dar nu ne-a placut!!”

  8. Doamne-ajuta!!!cum spunea si Oliver mai sus,numai asa poate psd-ul sa mai stea in opozitie muuulti ani!!!! Daca astia mai forteaza ruperea USL-ului,nici dracu` ala negru nu le va vota candidatul la prezidentiale!!! Unde este cuvintul dat la formarea USL-ului????? Daca ne amintim ,Ponta ,l-a incalcat in seara alegerilor parlamentare,cand,il”manca”sa-i aduca pe unguri la guvernare,apoi coabitarea cu macacul si multe altele!!!!Sa nu ne creada prosti!!!! Antonescu presedinte!!!

  9. Ordinul vine de la basescu, vor face orice sa nu ajunga antonescu presedinte….basecu are graul cel mai mare si deocamdata si functia…….securistii indeplinesc ordinele nu de draagul lui basescu sunt ei basisti….nu conteaza numele superriorului ei vor fi basisti toata viata si poate a venit vremea sa-l activeze pe rus……si ponta la varsta lui ce grad poate ssa aiba?…..asa ca va executa si el ordinele

    • gresit din start gandirea,
      securisti?
      poate curisti.
      nu este asa ceva{{securisti’securitate” nu exista decat clanuri interlop maneliste ce dracu e cu voi?
      nu gandi ca rahatii astia sunt o malefica forta

      e mult mai simplu si neocult[ sunt neste ghertoi structurati pe gasti neamuri legaturi de furaciune etc atat si nimic mai mult nu este nici o legatura cu vreo structura organizata ce apara statul.
      voi nu vedeti cu ce se ocupa serviciili pli? si cati sunt ca numar?o armata frate!
      clanuri maneliste

  10. Trraiasca psd-ul……ca lumea il iubeste si-l voteeaza…..hahahaha……bravo, bine le face ca merita …..

  11. un fost coleg de servici , de- al meu ,cu mult mai batran ca mine si cu multa experienta avea o vorba cand eu il intrebam simplu : ce faci,nea GICA !? EL raspundea ,la fel de simplu : bine, sant cu ochii’n patru !!!! MAFIA LUCREAZA !!!! cam asa traduc si eu ceea ce dvs.d-le RADU TUDOR ,spuneti ca …luati in seama …

  12. Doamne-ajuta, sa fie cum spune dl. Oliver,dar daca se va face rostogolirea asta,mi se pare ca situatia va fi si mai sumbra,ca urmari imediate:
    Pai nasul nr.1 ,la psd. Daca e asa,
    Antonescu ,sare din schema definitiv.
    In cazul asta,finul candideaza la treicoceni.
    Daca a “trecut examenul de promovare”, vine nasul nr.2, (Oprea),in locul finului. De ce sta nasul nr.2,pe fonctia care o are fara sa zica ceva?
    Si dupa ccum merg treburile,nu credeti ca pana in vara-toamna,USL-ul trebuie sa dispara de pe ” harta”?
    Asa ca este nasol de tot,pentru ca ei tin la finul?.

  13. Gassca de mafioti)))Alt ,,competent,,De ce nu un tanar oarecare talentat nou iesit de pe banciile Academiei si APOLITIC.

  14. http://www.antena3.ro/romania/cel-mai-mare-spital-de-copii-din-vestul-tarii-evacuat-de-clanul-carpaci-din-timisoara-233340.html Binenteles ca nimeni un se sesizeaza de unde si ce au muncit pt banii astia clanul tiganesc Carpaci.Autoritatiile nu numai ca freaca menta pe banii prostimii cocosate de taxe si impozite sa le plateasca lor salariile si incompetenta.In Timisoare mafia tiganeasca imobiliara au scos oameni in strada si la mici proteste.Autoritatiile-s mana-n mana u ei.Si nimeni de la teveuri un se sesizeaza sa faca un reportaj .USL-ul de peste un an nici o schimbare in domeniul clanuriilor mafiote .Si astia inchid ochii ce predecesorii.Or avea nevoie de voturiile si malaiul lorin campanie))))

  15. E o diversiune….manipulare de agendă publică. Maior n-o să ajungă în psd…..chiar dacă va pleca din fruntea SRI…o să ajungă diplomat. Nu-l simpatizez pe Maior…dar nu cred că-i dobitoc ca MRU))

  16. Le e frică de Crin ca ăluia de tămâie! Un asemenea scenariu îl ajută pe Crin, cred eu. Aşa cum neinvitarea lui Crin la Cotroceni tot pe el îl ajută. Eu zic că Băsescu şi băsiştii, unii pesedişti, şi-o fac cu mâna lor; lucru manual se cheamă.

    Şi repet încă o dată ( că nu e doar a doua oară că zic ): PSD nu mai e demult ce a fost odată. Brăila e mărturie. Dacă nici în supranumitul “oraş roşu” n-a luat USL în alianţă cât lua PSD altădată, anul trecut, atunci unde să fie atât de votat Ponta, cu toate scheletele care i se pot imputa, şi nu mă refer doar la pactul afurisit de coabitare? Dar alegerile s-au câştigat cu JOS BĂSESCU, în primul rând, iar Rus a jucat pentru DEMIS.

    În plus, o campanie bine ţintită a lui Crin îi va scoate şi pe nehotărâţi din casă la alegeri. Aici e bătaia peştelui.

    Alde făcături penibile de unguenţi, papahagi, funii de usturoi atârnate de gât pe scenă etc. sunt de râsul curcilor.

    ÎNCĂ CEVA: OAMENII DIN JURUL LUI PONTA DUC LA BĂSESCU!
    1. Naşul lui Ponta, Maior, e şeful SRI, numit şi susţinut de Băsescu, cel care controlează serviciile secrete;
    2. Socrul lui Ponta a recunoscut că a lucrat doi ani la alianţa de vis a lui Băsescu, PSD cu PDL, după alegerile din 2008, fiind, astfel, deturnat votul românilor pentru PSD, dornici să scape de Băsescu;
    3. De chiloţarul Gabi Oprea, cumătrul lui Ponta, ce să mai vorbim?
    4. Ponta a vut o mare grijă să-l pună la Interne pe Rus în 2012, spre stupefacţia electoratului PSD şi nu numai, care ştia ce sfori trage Rus la Cluj, cu PDL/oamenii lui Băsescu şi împotriva PSD.
    Dacă mă mai gândesc, cred că mai găsesc câte ceva…

    • Tocmai mi-am dat seama că uitai “vedeta” Sebastian Ghiţă, prieten de concedii cu Ponta, proprietar de trust care îl denigrează grav şi împotriva oricăror norme deontologice pe Crin, posesor vechi, el şi neamul lui, de contracte grase cu statul, inclusiv şi mai ales pe vremea PDL.

      Ăştia sunt oamenii din jurul lui Ponta.

      • @gigi
        .
        Gigi, vin și eu la rândul meu și te rog, te implor, …ignoro! Mai ales că-ți și mulțumește…Ea spune ce spune pentru ai lor , le ridică_capacitatea de luptă, le lărgește orizonturile întortocheate ale…scenariilor. Care este mai șocant, care dă mai bine la prostime ia premiul întăi și Medalia Mucii. Astea ii țin pe ei în viață. Ar fi nevoie aici, și eu am propus odată, și de un Concurs De Înjurături la adresa lui Tonta Koabitacul(așa îl alintă ei…cu ”drag„) și-a PSD-ului Așa că nu te băga …aici, că te mânâncâ…E lumea lor.Geaba, zic ei, se uită ei la Antena 3, nu-nvață nimic de acolo. Aiurea…se uită? De unde? Cele mai puturoase site-uri bășiste CLOCESC astfel de scenarii, ei pun botul , le mai si nuațează dându-le o notă personală. Sunt de groază.IRECUPERABILI.

        • M-am mai uitat o dată să văd dacă nu greşesc. Păi matale ce faci, după ce-i ziseşi lui Gogu’ rezervistu că se băgă? 😆 Dar să ştii că nu mă deranjează; eşti chiar amuzant şi plin de certitudini. 🙂

          P.S. La obiect, n-ai niscaiva comentarii, nişte argumente cu care să mă contrazici, în punctele pe care le-am enumerat? A, am descris fapte cunoscute şi atunci apelezi la…compuneri literare? 🙂

        • nu e nevoie de un concurs de injuraturi la adresa pesede, praleo! oamenii ii baga si-i scot pe Ponta&Co cam de multisor deja

    • antonescu este un individ cu coloana,cu vana si bine intentionat se pare dar trebuie sa mai lucreze la partid.pnl-ul trebuie sa isi depaseasca vocatia de 20 la suta.trebuiesc gasiti si adusi in fata oameni cu talent politic si capacitate de a schimba in bine lucrurile in tara asta,trebuie mai multi precum antonescu.pnl-ul este o umbra a ceea ce a fost in trecut in tara asta.trebuiesc oameni inteligenti(nu campioni numai in diplome universitare) si bine intentionati caci pana acum am vazut,la toate partidele,numai inteligenti in rezolvarea imbogatirii rapide.si nu in ultimul rand sa isi mai lustruiasca doctrinele si sa isi aminteasca de rolul progresist al liberalismului si nu un partid de dreapta numai in slujba bogatanilor cum sunt conservator-popularii sau cum dreac se mai reboteaza ei.

    • @Violet
      Din cate am citit, se pare ca Antonescu si PNL sunt intr-o scadere continua in sondaje. Poate pentru ca Antonescu inca se crede si actioneaza ca si cum ar fi in opozitie si el este liderul opozitiei?
      Singurul de care trebuie sa-i fie frica lui Antonescu este chiar Antonescu. La fel ca si la alegerile parlamentare, cand USL nu trebuia sa faca nimic pentru a infrange pe PDL, asa si la alegerile pentru presedinte: nu trebuie facut nimic impotriva lui Antonescu; face el toata treaba singur in asa fel incat sa piarda (rusinos). Si daca va continua asa va avea doua voturi pentru: al tau si al lui (cred ca nici nevasta-sa nu-l va vota).

      • Bine, Radule… Cred că tu eşti chiar mai subiectiv decât mine în a-l aprecia pe Crin, pozitiv sau negativ. 🙂

  17. Când spui civili, vrei să spui că nu poartă uniforme…
    Presupun că toţi sunt “militarizaţi” pe la SRI, SIE ş.a.m.d. – R.S.R. (Republica Securistică România) e vie şi activă în continuare.
    Dacă le analizezi părerile, acţiunile, “împlinirile” financiare ale ultimilor 24 de ani, cu cine-şi petrec vacanţele şi sărbătorile de familie, te lămureşti ce-i cu ei.

  18. Desi am criticat conducatorii si politicienii care au fost hoti,corupti,tradatori de tara sunt convins ca vina principala nu apartine acestora ci electoratului”saracut cu capul” care i-au votat pe acestia.Pai ce fel de electorat” normal”sa fie acela care dupa 50 ani de bolsevism,comunism/securism voteaza in proportie de peste 70 % esalonul doi al securistilor/comunistilor.Pai ce electorat”normal” sa fie acela care a acordat ,in toti cei 24 anii, sub 20% incredere celor care au luptat in munti contra bolsevismului,celor care au zacut in inchisori pentru ca au fost patrioti si au luptat contra comunismului si pentru UNITATEA si SUVERANITATEA Romaniei si au incercat dupa revolutie refacerea PARTIDELOR ISTORICE(cu toata opzitia acestui esalon doi al securisto-comunistilor care a facut totul sa-i discrediteze si sa-i infiltreze cu “agentii” si oamenii lor de incredere).Oare cine a creat aceasta propaganda care a reusit sa-i mentina la putere( pe cei cu fesenismul si nasul in suflet) tot timpul in cei 23 ani.Au reusit ca romanilor sa le fie rusine sa vorbeasca de :patriotism.de pretuirea insemnelor nationale(aici nu pot secat sa va aduc multumiri pentru promovarea putinilor patrioti romani cat si ANTENEI 3 care a facut campanii DE SUSTINERE si APRECIERE a insemnelor NATIONALE si in special a DRAPELULUI ROMANIEI…. si pentru acest fapt unii v-au dorit …desfiintarea).Oare sistemul odios a reusit sa le spele creierul tinerilor cu SARBATORI STRAINE PAGANE,cu manele,cu dispretul pentru traditiile romanesti.Sansele ca ROMANIA sa revina la un statut de SUVERANITATE incat sa putem ne luptam ‘CU SUCCESE”pentru DREPTATE si ADEVAR ..sunt minime(precum minima este si sansa ANTENA 3… in acest ocean de minciuna si dezinformare).

  19. E de rau…Daca este vorba de acest domn
    …Doamne cat mai putem sa induram….Acesta vine CU SIGURANTA cu oamenii si hoarda lui ,in spate…E de rau…Cand isi va reveni Romania…?De unde sa mai luam putere …daca romani cu romani se urasc intre ei?

  20. lucrurile sunt atat de simple cu acest bruiaj-Tonta nu vrea sa se afle ca el va negocia impotriva cetatenilor acestei tari si apoi sa dea vina pe FMI sau pe Basescu. Tonta cel mai mare tradator al tuturor timpurilor

        • Nu , Ralu , Crin nu este in stare de asa ceva pentru a ajunge la Cotroceni . Nu el …… primeste consiliere gresita .

      • pe ponta l-ai inteles?vad ca mai toata lumea se intreaba ce joc face ponta si psd-ul si nicidecum antonescu.este de banuit ca emanatia fsn de dreapta sau stanga din partide si institutii se gandeste cu groaza la antonescu presedinte,gandind ca acesta ar putea pune capat dezmatului.

        • Dragule , sunt penelista cu carnet de membru ! Tin mult la Crin si nu vreau sa ajunga ca Geoana , pricepi ? IL VREAU PRESEDINTE si nu-mi place atitudinea lui fata de un partener si , mai ales , prieten . Daca nu schimba tactica , nu cred ca va ajunge presedinte . Crezi ca asupra lui Ponta nu se fac presiuni de catre pesedisti , ca urmare a atacurilor lui Crin ? Nici mie , penelista fiind , nu mi-ar conveni ca Ponta sa-l critice public pe Crin . Pe langa asta , nu-mi plac oamenii cu doua fete , care-si tradeaza partenerii .

          • Dar politicienii care-si tradeaza alegatorii’Crin nu-i decat liderul unui partid care face ca Bratienii sa se rasuceasca in mormant PeNaL-sitii frati cu Bolcevicii.Crin al,,tau,, nu-i decat un complice la coabitarea si dezastrul pe care BOLCEVICII il fac.Daca ar avea sange-n instalatie si ar fi un partid ADEVARAT nu ar fi facut pact cu DIAVOLII.Dar ciolanul si tata de supt nu are nici doctrina nici demnitate si onoare .Rupe-ti carnetul .Crin si PNL-ul nu-i decat o spita la roata .PC-ul alta restul BOLCEVICII.

          • @nimabe
            .
            Și debilă și……bananiera. Auzi, Șef de Stat peste o Țara și bananiera si debilă! Cine-a mai auzit? Doua ieșirii nefericite zic, necontrolate, mai bine zis doua… bâte, care nu-l onoreaza pe viitorul Presedinte al României. El, și eu consider la fel ca tine, este prost sfătuit. Ponta cred ca știe asta și de asta nu reacționează cunoscându-i…FONDUL.
            Apropo de Seful Statului : continuă ”omorul” nervilor de către prompteristele de la Antena 3 (la care eu mă uit și am și niste…pretenții) cu care chiar nu se mai poate face nimic , ele zi de zi, ceas de ceas , cu Șeful Statului în sus , Seful Statului in …jos.

          • @Marinelu JB Nicio alianta nu-i poate fi reprosata lui Crin , nici cu PCR-ul de-ar fi fost , atata timp cat scopul a fost unul de IMPORTANTA NATIONALA , acela de a scoate MAFIA de la guvernare si de a-l zbura pe Satana , ceea ce a si reusit ! CCR , prin fapte GRAVE de natura penala , a calcat in picioare poporul roman si destinul tarii , fapte pentru care judecatorii vinovati trebuie sa dea socoteala . Sper sa nu ramana asa , ci sa fie pedepsiti pentru cat trage tara din cauza lor !

          • “””Și debilă și……bananiera. Auzi, Șef de Stat peste o Țara și bananiera si debilă! Cine-a mai auzit? Doua ieșirii nefericite zic, necontrolate, mai bine zis doua… bâte, care nu-l onoreaza pe viitorul Presedinte al României. El, și eu consider la fel ca tine, este prost sfătuit. Ponta cred ca știe asta și de asta nu reacționează cunoscându-i…FONDUL.””

            Asta este esenta situatiei ,
            absolut de acord cu tine , gemil .
            Nu inteleg de ce nu renunta urgent
            la un asa consilier , dupa atatea gafe …

          • nimabe,antonescu nu accepta derapajele lui ponta.acum daca sunt parteneri trebuie sa puna batista pe tambal?si apoi ce tarla de oameni sunt astia care nu suporta sa fie criticati si sa invete ceva din asta?se considera perfecti,dumnezei pe pamant?sa nu ma iei ,draguto,cu spiritul de gasca,omerta,sase sectoristul si alte d’astea.

          • @gogu rezervistu
            .
            Ce faci nene, ne iei prin învăluire? Moamă , peste ce șerpărie am dat?!

          • @nimabe
            .
            Măi dragă Nicoleto!
            .
            Măi femeia lui Dumnezeu, fii mai clară, cine a început iar cu aiurelile?

            Care sunt alea? S-o luăm pe îndelete:
            .
            1. ” El, și eu consider la fel ca tine, este prost sfătuit”. Ești de acord …probabil.
            2. ”Și debilă și……bananiera. Auzi, Șef de Stat peste o Țara și bananiera si debilă! Cine-a mai auzit? ” Astea sunt doua afirmatii ale lui Antonescu care te-au contrariat și pe tine , mă contariază și pe mine. Ori suntem amandoi niste aiuriti?
            3. ”Doua ieșirii nefericite zic, necontrolate, mai bine zis doua… bâte, care nu-l onoreaza pe viitorul Presedinte al României.” Unde vezi aiurelală in taceasta o alta afirmația a mea?
            4. ”Ponta cred ca știe asta(ca probabil este prost sfătuit ) și de asta nu reacționează cunoscându-i…FONDUL”(că este cel in care și-a investit încrederea și și-a dat si cuvântul ca el va fi viitorul Presedinte al Romaniei in viziunea lui).
            .
            Unde am greșit? Ce-i atat de greu de înțeles ? Unde sunt aiurelile?
            Mă așteptam ca nea GOGU REZERVISTU sa scrie așa ceva dar la tine …ba

          • @Pastrama Mai , draga , ,,gemile,, , te ambalezi aiurea ! Ia uita-te mai bine , cui i-am adresat mesajul , nu cumva lui Gogu ?! Ai vazut ? Cand am scris eu mesajul (desi scrisesei si tu unul , cu sase minute inaintea mea ) nu era postat mesajul tau . Pace ? (vorba lui Titus)

          • @ 1 Mai clar : daca eu as fi scris mesajul mai tarziu cu 12′ , ar fi aparut postat dupa al tau , desi ambii ne-am adresat aceluias gogutu . Insemna ca eu sa ma supar pe tine ?! Mai , ,,gemilas,, , fii mai atent !

          • @ gemil ,

            daca-mi permiti , eu cred
            ca Nicoleta ii raspunsese lui
            gogu rezervistu’ si nu tie ,
            ea nu ti-ar scrie asa ceva …
            salutari ,

          • @nimabe
            .
            “O mie de vorbe doi bani nu fac”. Și totusi o sa vorbesc mai mult chit ca o sa consideri ca nu face nici câtă o para chioara
            .
            M-ai lămurit de m-ai zapacit
            1. Eu intotdeauna scriu celui care mă adesez și nickname-ul și uneori și formula de adresare pentru a evita confuziile.
            2. Iritarea mea provenea după acest talmes-balmes cu alde Pastrama in care TOT DE AIURELI MA ACUZAI.De zeci de ori.
            .
            Toata discutia este urmare, dacă o să te apleci asupra celor scrise de catre mine in timp și-o sa și vrei să si înțelegi, unor gafe de proportii ale tale care m-au …debusolat.(da o sa-mi revin )

            GAFA NR.1
            ”Pastrama , ai gresit dandu-te drept Gemil . El nu poate fi confundat . Pa, pa !” (September 8, 2013 at 9:58 am)
            .
            Facusem un pamflet dur in apararea câinilor maidanezi in care îl faceam PRAF pe unul @carcotașu. Un pamflet in apararea unor iubitori de animale care postasera și pe care MISELUL îi jignea grav . Ce faci tu ?. Nu înțelegi mai întâi… NIMIC. Nici mai mult nici mai puțin mă mai și etichetrezi pe nedrept prin aceasta …mistocareala de doi lei cu… Pastrama .Pastrama asta deja-ți este in sânge in a lovi cu… Pastrama peste bot pe cei care ți se pare ție că sunt, desigur, anormali. Acest lucru m-a iritat extrem de tare, mai ales de efectul INVERS scontat pe care îl transmisesem prin acest Pamflet. N-o meritam.
            .
            Citeste cu atentie si-o sa realizezi….gafa
            .

            GAFA NR.2
            ”Pastrama , te lauzi singur ?! Vezi cu Chitoiu , ala ! E pesedist ?! Hai , paa !”(October 5, 2013 at 12:13 pm)
            .
            Am mai făcut un pamflet (October 4, 2013 at 2:12 pm) cu ce-ar mai ”trebui” sa spuna Crin p—mii ca să rupă întradevăr gura tîrgului…de pe aici , pentru ca imi era EFECTIV ciuda de reactia lui Crin eu fiind deci ÎN ACORD DEPLIN (ÎN SPIRIT) cu tine si cum aveai și tu sa comentezi (tu, mult mai dur) la adresa lui Crin, inainte DE A MĂ LOVI(cu mizeriile alea) și pe (October 5, 2013 at 11:40 am ) ”Care-i adevarul ?! Mie nu-mi plac oamenii cu doua fete , iar Crin m-a dezamagit total ! Cand lovesti in partenerul tau ( fara motiv ) nu vei ajunge NICIODATA un altfel de presedinte decat Basescu ) și pe (October 5, 2013 at 11:54 am) ”(…)! In timp ce vorbea mi l-am adus aminte pe Funeriu cu urechea aplecata spre ,,suflatoare,, . Nu e Crin !!! L-au schimbat astia intr-un Basescu ( care l-a tradat pe Petre Roman si pe toti ceilalti parteneri) ! Mor de ciuda ! Nu va fi presedinte ! Sper sa-si revina !
            .
            Cu ce-am gresit de mai luat….la mistocareala (de sus). Mai citeste cu atenție ce-am scris și sper vei nțelege ….gafa.
            .
            NOTA 1. INTRA IN SCENA și …”pusjkeria de karnat uman” prolificul om cu 666:10 fețe și 1000 de postari in 4 luni care deja te-a ZĂPĂCIT DE CAP(cum vei vedea in continuare) un exemplu:
            @nimabe: Nu sunt ieu @gemil, sa moare mama! N-am ajuns atata de drogat! Chiar mi-a placut ce-a scris baiatu’! Sa mor intepenit!
            .
            GAFA 3
            ”Pastrama , pana mai ieri , crezand ca acest pact a fost ideea ,,capetelor luminate,europene , si eu am sustinut ca Ponta a fost nevoit sa-l semneze , stabilitatea tarii fiind pe primul plan (…)”,
            (October 10, 2013 at 1:47 pm)
            .
            Nu așteptam să-mi dai dreptate dar problema a fost , și este … iarăși cu acest Pastrama …umilitor la adresa mea. Te rugam sa nu pui baza pe ce spune basescu pentru ca el asta voia sa transmita.
            Poate mai citesti o data și-mi zici macar …”gemil , pana mai ieri , crezand ca acest pact a fost ideea ,,capetelor luminate,, europene (…)” Pentru ca eu nu puteam sa-ti zic: Mulțumesc….Carmen(vezi ce insultator suna?)
            .
            Gafa 4
            @gemil , 1 , Pastrama Am ras cu lacrimi !!! Cum ,,dreac,, poti dialoga cu tine insuti cu atata seriozitate ?! Te dedublezi ?!
            (October 23, 2013 at 8:39 am)
            .
            Il deconspir impreuna cu citizen pe gelu NR.1 in postari pe blog ca un plagiator ordinar(si mai sunt vreo doi!) și care o amenintase si pe Mona Pivniceru cum a dovedit citizen in aceeasi zi și mă trezesc BEȘTELIT de ”1” , realizez că-i de fapt aceiași ..pusjkerie de karnat uman” il deconspir și pe el si vine și , draga de ea, NIMABE, și n-are altceva de facut decăt să SE râdă și sa SE mire(cum spuneai mai sus). De ce ? de niste lucruri scrise de mine foarte serios si foarte documentat. Bravos nicoleta!
            Spre bucuria mea manifestă, dl Titus Voinopol m-a înțeles și n-a bătut câmpii precum tine.Î-am multumit , i-am spuns o data …i-am spus …a doua oară de ”ratacirile” tale(pentru c ace puteau fi altceva?) .. și tu CONTINUI să bași câmpii după cum urmează:
            .
            nimabe says
            October 24, 2013 at 7:16 am
            Ai spus un singur adevar , Pastrama , ,,El este printre noi,, ! Haaaai , pa !
            .
            Și inca una…
            nimabe says:
            October 24, 2013 at 1:07 pm
            Vezi ca te-ai molipsit de la mine ! Adauga un ,,e,, la ,,ireversibil,, . Mai , Pastrama , 1 , gaura de colon , Dana , Karnat Stan s.a.m.d. , pe tine nu ma pot supara , pur si simplu ! M-am suparat cand te chema ,,Dana,, si , mai apoi , ,,Pastrama,, , si-atat !
            .
            Si alta…
            nimabe says:
            October 24, 2013 at 6:29 pm
            @erasmus de romergan Am retinut doua lucruri : sunt tampita (scriind ,,tampenii,,) si @gemil tine mult la mine (?!) Haaai , pa ! Si inca ceva : eu nu te-am jignit ! Am luat mesajele tale ca pe niste pete de culoare care mai descretesc fruntile pe aici …
            .
            Și atunci eu, dragă Nicoleta, eu ce sa mai zic? Ce să mai cred? Când esti tu…. și când nu esti tu? Este foarte simplu acum pentru tine(după bătaia asta de joc) sa spui …sibilic, ca nu ai fost tu. Este prea mult timp de cand esti și duplicat și …ostilă, și până tu nu lămuresti lucrurile spuse la adresa mea în timp, ABERANTE și NEDREPTE (nu de acum cu aceasta chichiță datorită lipsei „andrisantului” in clar care, fie, a fost o neatenție de-a mea scuzabilă datorită atâtor ..plesneli repetate ale tale) nu știu daca o să mai cominicăm vreodată. Eu era sa fac greseala sa apelez la dl. Titus (cum o facuse domnia sa anul trecut pe vremea asta) de a spune care dintre noi a gresit. Voi, fiind insa mai apropiati(ca oricum trebuia sa se …recuzeze 😀 ) am renuntat. Vad si acum ca te apara . este foarte bine si foarte corect mai ales ca …ai(într-un fel) dreptate. Dar domnia sa ar trebui sa inteleagă și că eram deja ”un pachet” de nervi și de așteptări(doar sa ma citeasca si domnia-sa) și chestia cu finalul de ieri ma face sa cred ca deja ai intins prea mult coarda mai ales cu ultimile aiureli. Pe bune!
            Unde este Nicoleta? O fi tot ea , cea care pina și-n ziua de azi imi spune …Pastramă?. Nu as vrea sa simți ceea ce am simțit eu când un apropiat (care ți-am fost) ți-ar spune
            cam așa: ”Carmen , ai gresit dandu-te drept nimabe . Ea nu poate fi confundată . Pa, pa !” Și sa ti se repete asta de zeci de ori. La orice postare de-a ta. Pentru ca asta ai facut.
            Sau, altădată …” Dana ai gresit dandu-te drept nimabe . Ea nu poate fi confundată . Pa, pa !
            Crede-mă , asta mi s-a întâmplat mie. De la…prietena mea.
            .
            Cât despre ultima…ispravă ar fi bine sa ințelegi și tu (luînd în considerare starea mea descrisa mai sus și pe care o resimteam încă), ca nu stau cu ochii pe ceas, ca nu a fost atat de dur ca sa ma pocnești și cu… Pastrama și cu…. Pace Ție!…(din jargonul de trimitere in… decor) și că ce scrisesei era imediat sub ceea ce scrisesem respectiv…ca am dat de o …șerpărie. Care expresie, eu banuind ca ai inteles-o gresit ca referindu-se la tine a avut urmare plesneala cu….Aoleu, vorbești aiurea! Te-am intrebat doar puțin mai …raspicat dacă ai înțeles greșit.
            .
            Și inchei cu acelasi cuvinte: ”O mie de vorbe doi bani nu fac”…pentru unii.

          • @Titus Voinopol Ai dreptate , Titus , mesajul meu era pentru Gogu , caruia ii mai spusesem ca vorbeste aiurea . Si inca ceva , trebuie sa stii ca nu-i Gemil , prietenul nostru , ci o clona ( reusita , Pastrama ! ) a acestuia . Gemil nu mi-ar fi spus niciodata ca ,,scriu numai tampenii,, , sau ar fi fost mai diplomat in a mi-o spune .

          • @Titus Voinopol
            .
            Domnule Voinopol,
            .
            Și eu cred ,acuma, ceea ce crezi dumneata. Daca nu-mi raspundea CINEVA, nu aveam cum sa înțeleg ceva nici eu și nici dumneata. Eu chiar nu sunt așa de convins că este EA după limbajul folosit, indiferent ca are sau n-are dreptate CEL CARE SCRIE. Pentru ca eu daca era dânsa mă așteptam să scrie: Nu gemil, greșesti eu ma adresam lui Gogu. Atât!
            Si-acum, să vorbim aplicat, dumneata nu esti tot pe …REPLY… a lui Gogu? ….Și dânsa la fel? Și eu acum , la fel? Dar să mi te adresezi MIE (cu subiect și predicat) și nu cum o face nimabe… sau clona, adresându-se iarăși…in vânt și aceluiaș … Pastramă. Și eu sa fac efortul să înțeleg că EA și nu ALTCINEVA îmi scrie atât de ofuscat, MIE și să înțeleg , din contex, ce vrea și șă și spună. Adevarul, este că, puțin în graba, eu vorbind și de ȘERPĂRIE mai sus am crezut că Nicoleta ar fi zis că m-am referit la mai multi, inclusiv la dânsa. Asta-i neînțelegerea. Sper ca dumneata, neîndoielnic, să înțelegi ”cleștele” in care eram prins, AMPLIFICAT însă nejustificat de cel care scrie. A fost vorba doar de o simpla neînțelegere tratata însă DISPROPORȚIONAT. Ce-ar fi zis daca eu aș fi raspuns așa cum mă trateaza ea de 2 luni:
            ”Carmen, eu nu sunt gemil , ai gresit dandu-te drept nimabe . Ea nu poate fi confundată . Pa, pa !”
            Nu m-ar fi injurat de toate alea ?
            Sau dumitale șă-ți spun,
            ”Varinia, ai gresit dandu-te drept Titus Voinopol . El nu poate fi confundat. Pace ție!”
            Este un mod NORMAL de comportament intre NOI (cel puțin) ??? Asta vad ca se întâmplă la nimabe pentru ca așa procedeaza de multă vreme.
            .
            Și daca nu aș fi afirmat cel puțin de trei ori că eu NU MĂ DEZIC DE NICIUN COMENTARIU scris de @gemil, aș mai zice.
            O singura data am facut ”greșeala” dar SE VEDE , prin modul în care am scris, CĂ ESTE O GLUMA și mai apoi, realizând neînțelegerea, am detaliat …GLUMA. Degeaba.
            .
            Citeste, te rog, și ce i-am scris ei poate o sa intelegi mai bine. De la EA , de la @nimabe deja nu mă mai aștept la ceva …încurajator. De la Nicoleta , sigur…Da!. Asta dacă a rămas fata isteață pe care am cunoscut-o și apreciat-o…amândoi? 😀
            .
            Și totuși exista …speranțe. Să realizați (amândoi) că este… UN BOU pe aici, care vorbeste in numele altora și se tine și de mine și de ea. Poate de-acuma…și de dumneata 😀 . Amăraciunea mea este că nici acei ..ALȚII nu se dezic atunci când apar aștfel de REPLICI in numele lor care nu face bine NIMANUI.
            .
            Mulțumesc pentru înțelegere!

          • @Pastrama , @Dana , @1 , @gemil si ….. cum ti-oi mai fi spus si ti-oi mai spune , paaaaaaaaaaaaaa !

          • @Titus Voinopol
            .
            Domnule Titus Voinopol,

            Îmi pare rau, văd ca ați ajuns la mijloc, și vi se cere …înțelegere. Mai gandiți-vă cine v-o cere!
            .
            Dvs. spuneați…”Ea nu ‚ți-ar scrie asa ceva” . Acum, constat, că se plânge ca aș fi jignit-o. Înseamna că n-o cunoști, iartă-mă! Inclusiv din limbajul de mai sus… mult zeflemitor pentru cea care a fost @nimabe. Lucru pe care eu NU L-AȘ FI CREZUT că-l va face vreodata iar eu nu l-am facut NICIODATA. Cât despre TÂMPENIILE spuse de @nimabe mie ,o altă @nimabe pe care dumneata nu știu dacă ai înțeles-o și nu V-A PRIVIT cine este clona(eu clona n-am avutt NICIODATA) recitiți, vă rog, NUMAI articolul ”Gadea meets Hillary Clinton in New York?!” și sa-mi spuneți MIE daca: -Este explicabila reacția mea la TAMPENIILE spuse de @nimabe care vad acum mi se reproseaza aceasta DURITATE? După ce citiți ce mai puteți spune ? Dupa ce eu vorbesc OMENESTE , dumneata mă intelegi (se pare) EA să vină și sa-mi spuna la rând TOATE ASTEA DE MAI JOS ?
            nimabe says:
            October 23, 2013 at 8:39 am
            @gemil , 1 , Pastrama Am ras cu lacrimi !!! Cum ,,dreac,, poti dialoga cu tine insuti cu atata seriozitate ?! Te dedublezi ?!
            .
            nimabe says:
            October 24, 2013 at 7:16 am
            Ai spus un singur adevar , Pastrama , ,,El este printre noi,, ! Haaaai , pa !
            .
            nimabe says:
            October 24, 2013 at 1:07 pm
            Vezi ca te-ai molipsit de la mine ! Adauga un ,,e,, la ,,ireversibil,, . Mai , Pastrama , 1 , gaura de colon , Dana , Karnat Stan s.a.m.d. , pe tine nu ma pot supara , pur si simplu ! M-am suparat cand te chema ,,Dana,, si , mai apoi , ,,Pastrama,, , si-atat !
            .
            Normal urmeaza reactia mea, a unui OM ORMAL prin care încercam sa vă explic să înțelegeți și dvs. CĂ NU SE MAI POATE cu această… @nimabe
            gemil says:
            October 24, 2013 at 5:10 pm
            @Titus Voinopol
            .
            Domnule…revin !(dar din asta nu cred că-mi mai… revin )
            .
            Uitați-vă, vă trimit ceva ce-aș fi vrut să-i scriu Nicoletei. După alte tâmpenii scrise de ea astazi-iertată-mi fie iritarea, am renunțat…subit, așa că îți trimit dumitale cele scrise eu ne mai având curajul să-i mai scriu ceva…direct, și să mă trezesc că iar, și iar, și iar bate câmpii. Dumneata , om serios poți face ceva pentru că eu pur și simplu sunt depășit. Uite, v-am scris ieri ceva( și-mi răspunde ea), revin și vă scriu și astăzi, deastă dată ce voiam să-i scriu ei și n-o mai fac din considerentele de mai sus. Sper să înțelegi care este situația (amândoi încă ținând mult la ea):
            .
            Urmeaza daca mai considerati si asta o normalitate?
            nimabe says:
            October 24, 2013 at 6:29 pm
            @erasmus de romergan Am retinut doua lucruri : sunt tampita (scriind ,,tampenii,,) si @gemil tine mult la mine (?!) Haaai , pa ! Si inca ceva : eu nu te-am jignit ! Am luat mesajele tale ca pe niste pete de culoare care mai descretesc fruntile pe aici …
            AȘA CĂ …DESPRE ACEASTA PERSOANA SPUNEAM CA …SCRIE NUMAI TAMPENII….
            Despre acel BOU care s-a interferat intre MINE și EA , Nicoleta cea ADEVĂRATĂ nu s-a dezis NICIODATA. Și de aberatiile si tampeniile spuse de acea @nimabe nu v-ați sesizat iarași nici dvs…. DELOC. Și-acum cauta înțegegerea dvs.
            Sa fiți sanătoși!
            .
            PS. Cred că nici acum nu CRED că este Nicoleta. Nicoleta era de regulă la sf.biserica la ora asta. A ramas DRACUL și vorbește in numele ei (doamne-iarta-mă!) Ăsta care mai scrie
            nimabe says:
            November 3, 2013 at 10:31 am
            @Pastrama , @Dana , @1 , @gemil si ….. cum ti-oi mai fi spus si ti-oi mai spune , paaaaaaaaaaaaaa !

          • @nimabe: Nicoleto, nu sunt eu, eu nu am publicat niciun comment pe aici. De ceva vreme incoace eu public numai sub pseudonimul pe care il vezi, si anume “kârnat stan”. Cand o sa il schimb, o sa fac precizarea, pentru ca nu am nimic de ascuns, plus de asta nu sunt un pervers. Te pup! Pa.

          • @kârnat Stan
            .
            Cine să te creadă pe tine, băi mincinosule! Poate te crede ea în continuare, da. Și după tot ce a citit(dacă a citit) ce-am scris mai sus.Poate.
            .
            Toate intervențiile tale ”dăștepte”, cu zecile, la orice scriam eu fără urmă de-a o jigni pe ea, dându-te @nimabe în mod ticălos nu ți le asumi, firește. Doar , intr-un final, exasperat de toate jignirile pe care mi le tot trimitea m-am plâns(d-lui Voinopol de… TÂMPENII.
            .
            Ea NU POATE gafa atât de tare, atât de mult încât să fie de NERECUNOSCUT.(Vezi gafele de mai sus. Și nu numai…(n-am putut posta toate prostiile scrise de tine cu acest nickname)
            .
            A gafat odată, prima dată… explicabil. Scrisesei cu talent. Și mie mi-a părut rău de ceea ce simțea ea, că pusese mult suflet, de care o știam în stare, și s-a ales…praful. Excroc sentimental. Atunci cu scrisoarea aia lacrimogenă la care a căzut într-o cursă întinșă de tine(eu nu ți-am scris că ești prost, doar ticălos)
            .
            nimabe says:
            August 18, 2013 at 2:09 pm
            Adrian(Stan), simt ca esti un om BUN si , indiferent ce-ai fost nevoit sa faci pentru supravietuire , Dumnezeu ti-a iertat , probabil , de-atunci.
            .
            Și-ai rămas, probabil…BUN.Și eu unul…Rău.
            .
            Să fiți sănătoși!

  21. D-le Tudor , dacă aveți timp și răbdare vedeți protestul moților de la Cîmpeni….televizat de Nașul . Cu siguranță acel cenaclu vă va lămuri cu ceea ce ni se pare de neexplicat. Revin la Halloween…la Romania este permanent din 2005 !

  22. Crin Antonescu vrea ca eu sa-i dau votul ca el sa ajunga presedinte in tara despre care el spune ca-i debila?Ma voi gandi serios ce voi face!

  23. Ce vorbesti , mai , Grebla , mai ?! Da’ de ce va referiti numai la presa , d-le Tudor ? Toti suntem vizati de articolul asta aberant . Daca eu spun despre un judecator ca-i prost , slab pregatit sau , mai mult ca sigur , rau intentionat fiindca mi-a respins o actiune in baza unui articol INEXISTENT in lege , pot fi trasa la raspundere penal ? Ei de ce nu platesc pentru ,,greseli,, , asa cum platesc medicii si ceilalti ?!

  24. Tot ce se poate si urmeaza alianta cu P.D.L si P.M.P.-ul,sau cum naiba ii zice, lui Base ptr a avea o continuitate si o guvernare fara probleme. KAFKA…….sau ce?

  25. Off-topic:

    Am zis ca nu mai scriu pe blogul tau. Dar azi am asistat la ceva si am tinut sa precizez. Era important. Mircea Badea a zis ca el nu a mai asistat de mult la atata prostie imensa in spatial public romanesc, de cand traieste el in tara asta si pana in zilele noastre. Are dreptate perfecta baiatul. Ma rog, asta a fost o paranteza.

    Astazi, era invitat Bogdan Chirieac la o emisiune, la care a zis ca in momentul asta inflatia este mare, adica nu sunt bani, ca inflatie asta inseamna.

    Total gresit, expirat si tot restul toata seria. Asta habar n-are pe ce lume e adica n-are proprietatea termenilor, nici nu stie ce scoate pe gura dreac.

    Inflatia este un fenomen specific perioadelor de criza economica, constand in deprecierea banilor de hartie aflati in circulatie ca urmare fie a emiterii unei mase banesti peste nevoile reale ale circulatiei, fie a reducerii volumului productiei si circulatiei marfurilor, fapt care duce la scaderea puterii de cumparare a banilor.

    Mai pe scurt inflatia inseamna devalorizarea si scadere a puterii de cumparare a banilor dintr-o tara, datorita existentei lor excedentare in circulatie.

    L-am auzit si pe Mircea Cosea, mare specialist in probleme economice si de finante, ca cica problema actuala a Romaniei e ca bani sunt pe piata in afara dar ca noua nu ne intra, adica nu vin investitii la noi.

    Pai la mintea lui, asta n-a auzit inca despre faptul ca e criza financiara globala, si ca o criza financiara tocmai de asta e declansata, de reducerea masei monetare globale sau contractia financiara cum se mai numeste, adica tragerea banilor de pe piata de catre bancheri.

    Astia habar n-au dreac lucruri elementare. De aia o duce tara asta in halul in care e, pentru ca n-avem economisti, nu avem finantisti capabili si pe toti nu ii intereseaza nimic despre economie sau despre bani. Toti zic ca astea sunt discutii tehnice care nu fac audienta, nu fac scor sau rating. Asa incat, bagati in continuare, frigeti-o pe metoda in delir. Toata stima! Bafta.

    P.S.: Multumesc ca a revenit dl. Serbanescu. Fara el era Sahara. Uscaciune mare. ‘Traiti!

    • aberatoi in integrum: la nivel mondial (chisr si in Romania) acum e deflatie, nu inflatie

  26. Am mai spus si ma repet,Antonescu nu o sa fie nicio data presedinte ,e o iluzie servita liberalilor ,deja PSD-ul are un nume pregatit iar noiele racolari din PPDD sunt pentru o eventuala rupere a coalitiei .
    Cine mai crede ca Antonescu castiga alegerile ….e foarte naiv ,asta ca sa fiu decent!!!!

    • mama ce constatare , ce noutate tare …
      bravo patratel ! … dupa ce am scris
      atatia despre aceasta posibilitate , vii
      si tu si spui ca albul este alb ! …

  27. @MIHAI De ce esti suparat?ADEVARUL supara? De ce esti suparat pe cineva care spune adevarul?. Lui Antonescu cat si multor alti romani nu ne place situatia actuala a Romaniei si deci dupa opinia dvs trebuie sa tacem din gura?. Cred ca incercati o manipulare ieftina!!!.Am mai auzit faza asta,din 90 si pana acum : Domnule,eu sunt penelist din tata in fiu dar ….nu-mi place PNL!!!.Aceia care afirmau/afirma asemene lozinci sunt penelisti , tot asa cum sunt eu imparatul ROMEI.Multi oameni(inclusiv brucan) au sperat ca omul se mai transforma in timp(din securisto-comunist in… democrat) dar s-au inselat (ce naste din pisica …soareci mananca).Nu sunt PNL-ist dar tin cu ei findca vad ce ….oameni (hoti,tradatori,mincinosi…) ataca acest PARTID NATIONAL si ISTORIC, care a facut mult bine romanilor(as dori sa ne spuna cineva ,daca poate,ce bine a facut romanilor partidul fesenist).

  28. Sincer,PNL ar arăta mult mai bine în opoziție.Cât timp rămâne coabitarea în picioare e cum zice Băsescu dar pare cum vrea PSD-ul.
    Încă am tatuat pe creier,amenințările lui Tokeș cu nesupunerea civică și anul autonomiei teritoriale.Faceți-mă să dorm bine la noapte Radu Tudor,cât de mult răuu poate face într-un viitor depărtat sau apropiat domnul Tokeș și dacă Tokeș ar putea fi dat afară din ROMÂNIA că a declarant că îndeamnă maghiarii la nesupunere civică?

    • ce inseamna nesupunere civica?nu isi mai platesc intretinerea si utilitatile sau trec pe rosu si dau peste pietoni sau isi tin mainile in buzunarele altora,poate ca nu mai platesc tva-ul la pravalie cand isi cumpara salam?

  29. Zarurile au fost aruncate. Ponta va candida la …,,ciolanul mare ”
    Din pacate citva de la A3 ii pupa-n cur pe americani ( cam des si consistent) indirect pe Ponta. Deciziile si pozitia PNL au fost pana acum constante, corecte (zic eu ) , si de bun simt. Ma refer la ; gazele de sist, aurul Apusenilor, legatura cu mafiotul ce a fost expulzat de la Cotroceni de 7,5 mil de cetateni etc. Bravo Antonescu, bravo PNL dar, din pacate tot banul va avea ultimul cuvant !

  30. I. Rus este un antipatic national de cand a fost in tandem cu demisu’, la referendum !
    PSD va deveni mic, mic de tot, mai mic decat PDL, daca se mai joaca cu nervii romanilor !
    Evident, Crin si PNL va fi pe val !
    Ei trebuie sa se teama mai mult de arma secreta a lui base( DNA) decat de PSD !

    @ am o nelamurire d-nule Tudor: Asta, micu”, miliardaru”, pe care Inalta Curte nu l-a arestat in dosarul procuroarei ICCJ, zice ca a fost asociat intr-o firma( fantoma?) si a prejudiciat statul cu o nimica toata, vreo cateva sute de milioane de euro…Parchetul nu a dispus urmarirea penala a persoanei juridice ? Nu i-a pus sechestru? Ca prea era relaxat la iesire din instanta…
    Ca vad ca pe A3 fara probe, o inculpa…

      • NU AM VOTAT DE LA CONVENTIE.Nu mi-a trebuit asa mult sa-mi dau seama ca-s la fel de gunoaie atat unii cat altii.Unii persista in iluzii.Cand evidenta e la ,,vederea,, orbului.

        • Daca tot n-ai votat , stai si-acum in banca ta si nu mai ridica pretentii ! Persista in indiferenta ta de la CONVENTIE incoace , daca tot nu ai pus umarul la soarta tarii !

  31. singura folosinta a acestui scenariu e sa-i reconstituie imaginea “anti” lui Antonescu in speranta ca isi racapata vigoarea electorala si ura fata de securisti si basisi ii va scoate din letargie si ii va scoate la vot pe cei dezamagiti din 29 iulie 2012 incoace. Adica pe unii ca mine…

    Regret sa raportez ca ramin letargic, dezamagit si nu voi mai vota niciodata cu nimeni – desi ii urasc pe securisti la fel de tare ca si inainte.

    “Ţară de secături, ţară minoră, căzută ruşinos la examenul de capacitate în faţa Europei… Aici ne-au adus politicienii ordinari, hoţii improvizaţi astăzi în moralişti, miniştrii care s-au vândut o viaţă întreagă, deputaţii contrabandişti… Nu ne prăbuşim nici de numărul duşmanului, nici de armamentul lui, boala o avem în suflet, e o epidemie înfricoşătoare de meningită morală.” (O. Goga, 1916)

  32. Daca se va intimpla asta atunci Ponta ori e prost,ori e prost(vorba unui clasic in viata)a uitat ce i-a facut javra de Rus la referendum?Ce pacate duce tarisoara asta sa avem parte de asemenea hahalere in frunte?Si unde mai pui ca i-am votat la greu ca sa-si bata joc de noi.

    • Totdeauna,hahalerele s-au inteles si s-au ajutat intre ele. Si atunci cum sa nu fie recunoscator pontolomacul? Mai ales ca acum se vede clar,raca din interiorul usl-istilor ,in antiteza cu coabitarea. Si sa nu ne imaginam ca Antonescu,va sari din schema la vara ,odata cu spargerea usl? De ce credeti ca la europarlamentare,merg fiecare cu aia a ma-si?

  33. Decidenții mondiali se pregătesc să aleagă pentru prima dată în istorie Calea Corectă.

    Partenerii noștri strategici, americanii, au transmis clar că epoca infractorilor transnaționali a apus. Pentru companiile cu influență la nivel global este esențială existența și aplicarea supremației legii în cadrul unor puternice state de drept. Ordine și disciplină la nivel mondial.

    Folosind calea corectă corbul american va redeveni Vultur, asa cum in Rusia vulpea siberiană a devenit un Urs destul de puternic. Mergând pe calea corectă, șarpele chinezesc poate redeveni Dragon, iar maidanezul mioritic poate redeveni Lupul Dacic.

    Românii care aleg calea corectă vor redeveni patrioți.

    • Si asta nu este o confirmare ca ,ai nostri alesi,sunt de acord cu secesiunea Har-Cov? Candva,cand Ceasca interzisese posturile de radio regionale, datorita iredentismului maghiar,ei spuneau ca noi romanii vom ajunge sa trecem prin aceste judete cu viza pe pasaport.
      Intrebare : DE CE PARLAMENTARII,SI GUVERNUL NU DAU LEGE CA TOTI CETATENII ROMANI ,INDIFERENT DE ETNIE SA STIE SA VORBEASCA IN LIMBA ROMANA?
      Daca se aproba legea asta nesimtita,cum voi proceda eu din Craiova,sau oricare roman din celelalte judete ale tarii,daca din intamplare sunt nevoit sa am un proces in aceste judete? Ca ungurul nu vrea ” se vorbeste la el in romineste” ,ca are lege!
      Sictir domnilor parlamentari si guvernanti,de toate culorile politice.

      • Imi cer iertare,dar mai am o intrebare pentru hahalerele care ne conduc:
        Cum mama dracului,mai RESPECTATI voi hahalerelor, CCONSTITUTIA ROMANIEI, in ceea ce priveste limba oficiala de stat.
        De ce nu dati lege sa se procedeze la fel si pentru celelalte minoritati? Ce ei sunt mai prosti?

  34. Daca Ponta se amageste,crezand ca poate avea incredere in Maior sau Rus,ce s-au dovedit a fi oportunisti,cat Basescu era pe cai mari,sa le faca jocul politic,devenind el marioneta celor doi,sigur va pierde mult din electorat,sigur nu va deveni presedinte si va ajunge la periferia lumii politice.Va castiga mai mult Crin Antonescu,care va arata statornicie in ideile ce le-a aratat,loialitate intr-o alianta politica si nu in ultimul rand ar aparea ca o victima a jocurilor impuse de serviciile secrete,pe care electoratul le detesta.Sper sa-i dea Dumnezeu,lui Ponta,mintea romanului de pe urma,sa nu se amageasca de promisiunile lui Maior si a lui Rus,devenind santajabil si sa nu rupa USL-ul.

    • Dezamagitor este faptul ca,(virgula) coabitarea merge syruna,inclusiv ca se barfesc la tv. Asa ca pentru ei tinta principala este distrugerea usl, apoi pontalaul sa fie pres ,maioru sa fie sef de partid , iar rusu’ sa fie ” prim-menestrel “.

  35. ACCIDENT DE MUNCA LA CARACAL.
    Va scriu in raspuns la cererea dvs. de a va da amanunte suplimentare in Sectiunea 3 a Raportului de Accident de Munca unde am completat ca drept cauza “slaba planificare” ca fiind cauza accidentului meu. Ati cerut in mod expres explicatii amanuntite cu privire la accident si sper ca detaliile care urmeaza vor fi suficient de clarificatoare.

    Eu sunt zidar de meserie. In ziua accidentului lucram singur pe acoperisul unei cladiri inalte de 6 etaje.

    Dupa ce mi-am terminat treaba, am realizat ca mi-au ramas caramizi nefolosite, care, cintarite mai tirziu, au fost gasite a cintari aproximativ 270kg.

    Decit sa car caramizile jos in brate, in mai multe etape, am considerat ca e mai bine sa le cobor toate odata intr-un butoi, folosind scripetele instalat in acest scop in spatele cladirii.

    Am asigurat fringhia la nivelul solului, am urcat pe acoperis, am impins butoiul in afara cladirii si am incarcat caramizile. Dupa aceea am coborit de pe acoperis sa dezleg fringhia, tinind-o foarte strins ca sa asigur o coborire lenta a caramizilor. Veti observa in Sectiunea 11 a Raportului de Accident de Munca intocmit ca eu am o greutate de 72 kg.

    Datorita surprizei pe care am avut-o cind am fost literalmente SMULS de la sol intr-un mod complet neasteptat, mi-am pierdut prezenta de spirit si am uitat sa dau drumul la fringhie. Cred ca nu este nevoie sa va mai spun, am inceput o ascensiune rapida catre acoperis. In apropierea etajului 3, m-am intilnit cu butoiul incarcat cu caramizi care acum se indrepta vertiginos catre sol, intilnire in urma careia m-am ales cu capul spart, zgirieturi minore si o clavicula fracurata.

    Datorita impactului, ascensiunea mea a incetinit pentru o secunda dupa care a continuat rapid catre nivelul acoperisului, neoprindu-ma decit atunci cind degetele minii drepte au intepenit in scripete pina la nivelul celei de-a 3-a falange. Din fericire, intre timp mi-am recapatat prezenta de spirit si am fost in stare sa ma tin strins de fringhie in ciuda faptului ca incepusem sa am dureri. Aproape simultan, oricum, butoiul cu caramizi a lovit solul si ca urmare a impactului, fundul butoiului a cedat. Acum, saracit de greutatea caramizilor, butoiul cintarea doar 27 kg. Ma refer din nou la greutatea mea; cum probabil v-ati imaginat deja, am inceput o coborire rapida.
    In vecinatatea etajului 3, am intilnit butoiul care acum urca; ca urmare a intilnirii m-am ales cu fracturi la glezne si cu mai multe taieturi si zgirieturi la picioare si in general.

    Aici, norocul meu a inceput sa se schimbe usor. Intilnind butoiul, a fost bine ca mi-a incetinit usor caderea doar in masura sa-mi limiteze ranile, cind, am cazut pe gramada de caramizi si din fericire, am scapat doar cu 3 vertebre fisurate.

    Imi pare rau sa va spun, asa cum stateam intins pe gramada de caramizi, cu dureri atroce, incapabil sa ma misc, din nou mi-am pierdut prezenta de spirit si am scapat fringhia din miini. Asa cum stateam intins, pe spate, am putut sa vad cum butoiul gol si-a inceput calatoria in jos, catre mine, care explica cele 2 fracturi la picioare.

    Sper din tot sufletul ca acest raport raspunde la toate intrebarile dvs.

    asta se potriveste la tot poporul ruman.
    la tot ce a urmat dupa 89.
    emanare basire hotie si prostie
    poporul ca o oaie capie
    s a tot lovit de butoiu cu prostie pana l a luat dracu.
    acuma cu basaul presedinte,usleul,concubinarea intre gasti,dezastrul total economic social in ce stadiu suntem oare?
    urca sau coboara butoiu?

  36. Daca in anii 90 in lupta DURA intre partidele istorice(romani patrioti oprimati/decimati de regimul ceausisto-comunist) si FSN(esalonul doi al securisto-comunistilor ) a dat castig de cauza celor care strigau :AFARA,AFARA cu regele din tara;JOS Coposu…Cred ca acum lupta este foarte stransa intre liberalism(care are ca principiu mai intai ACUMULAREA si apoi DISTRIBUIREA/IMPARTIREA a ceace s-a acumulat) si fesenism(care are ca principiu doar DISTRIBUIREA/IMPARTIREA… dar ce distribuire sa faci daca n-ai acumulat nimic…adica poti sa imparti doar sarracia).Si chiar daca nu ne luam dupa doctrine, cred ca liberalismul va castiga(are istorie/traditie la noi in tara si a facut mult bine pentru Romania) in fata fesenismului(are o istorie de doar 23 ani si nu a facut nimic bine pentru Romania…dimpotriva).Partea proasta este ca fesenismul se bazeaza pe un sistem de “partid stat”(creat in anii 90 si mentinut ,cu unele sincope, pana astazi) si pe puterea financiara teribila a unor baroni rosii(primii oameni bogati,prin furt si ilegalitati, ai Romaniei nu au fost creati de partidele de dreapta cum ar fi fost normal ci …anormal,de un partid social de stanga).Si sa nu uitam ca multi dintre saracuti cu…neuroni,care se istereizau la lozinca:ILIESCU APARE,SOARELE RASARE formeaza inca un electorat constant/disciplinat al pSD .Deasemeni sa nu uitam ca DISTRUGEREA, in majoritate ,a industriei romanesti (cu unele exceptii ca uzina DACIA) si aruncarea ei la fier vechi,se datoreaza fesenistilor.Asa ca sansa Romaniei se mai afla inca in mainile romanilor,insa ramane ca atunci cand ei pun stampila de vot sa gandeasca mai mult ,sa cantareasca mai mult la binele si viitorul lor si sa nu mai aplece urechea la aceasta propaganda masiva creata in anii 90 si mentinuta pana astazi.Si in acest scop sa vada ce partid este patriot si lupta pentru TRADITIILE si VALORILE acestui popor si ce partid doreste sa ne inchinam,precum fanariotii,numai si numai strainilor si strainatatii.

    • partide sunt si s’or mai face,dar cu ce oameni avem de’aface?cum sa-i cunosti si sa sti ce la poate pielea dupa ce se aleg?prea multi oportunisti,prea multa lipsa de caracter.

  37. Cand eran pustani cantam un cantecel din care doar pot sa-mi amintesc asa ceva VINE TRENUL DE LA CLUJ INCARCAT CU MAGARUSI.4000 de protestatari se indreapta spre guvern CERAND RESPECT.Cand au protestat impotriva PDL-ului erau pt derbedeii din USL eroi inderptatiti.Acum sant jigniti de aceeasi derbedei .Barbu ochelari fund de sticla de sampanie.Pontomacul de servici Theodorescu.De Naumovici Tonta,de CAMPEANCA care un are ce face cu banii Acum sant rai atunci erau buni.

  38. numai cind aud numele lui rus o eau razna nu ul uit pentru basismul de la alegeri .
    tot ce vine de la servici nu este prefectabil
    usl trebuie sa gaseasca ministri curati ,secretari si sub secretari cinstiti.
    oameni din teritoriu cu cei 7 de acasa.
    sa ocroteasca persoanele care lupta cu mafia ca berbeceanu , pivniceru si alti.
    o lege prin care taerea padurilor este antetat la siguranta statului.
    justitie profesionista nu sa acopere criminali si doctori.
    crearea locurilor de munca si aducerea acasa a celor 4 milioane de romani plecati in pribegie.
    bursele nu leau dat dar daca nu ajung la scoala li se taie bursa ei nu gindesc la cei care fac naveta cu ce sa asigure trasportul .
    si multe altele si apoi sa vina cu timpeni de genul acesta sau vor neaparat ca crin sa easa presedinta si fac fel de fel de smecherii .

  39. Care este parerea dumneavoastra Tudor despre comisarul Berbeceanu? Mai credeti in “incoruptibili” ? Este acesta unul dintre ei? Sau doar una dintre multele dezamagiri cu care putinii oameni de bine nu s-au bisnuit inca. O vorba romaneasca veche spune ca : ” cel care umbla dupa dreptate umbla cu capul spart.”

  40. Mi-a placut mult de discursurile avute de Ponta pana in decembrie 2012 adica clare/fara ezitari( deci pe toata perioada in care era in Alianta si facea PACT cu Antonescu).Dar dupa decembrie 2012 ,dupa Pactul facut cu basescu si probabil cu procurorii si serviciile si dupa atacul basistilor(atac complet aberant/gratuit) cu plagiatul, discursul sau a devenit ezitant si are multe momente cand se arata stanjenit(probabil cand rosteste vorbele impuse de baroni,de nasi,fini …adica vorbele altora ,in care nici el nu crede).Asteptam ca el(si alti pesedisti) sa revina la discursurile anterioare lui decembrie 2012(DREPTATE PANA LA CAPAT si nu acelea aberante ca …”sa fie bine ca sa fie bine”) si in plus sa arate fara echivoc ca isi mai doreste inca alianta cu PNL,ca isi vor respecta acordul incheiat cu PNL ,ca are incredere in USL(singura alternativa viabila acum pentru ROMANIA) si ca in afara de pramarirea capitalului strain(uneori necesar dar nu, numai …exclusiv) sa caute sa implice statul roman in crearea capitalului romanesc(daca pe viitor mai taie de la sanatate/invatamant/munca sa dea acesti bani la creerea nucleului unor REGII NATIONALE care sa se ocupe de exlploatarea de catre STATUL ROMAN a RESURSELOR TARII in beneficiul tarii( sa caute eliminarea cuvantului REDEVENTA un cuvant inventat/creat pentru… prostirea bastinasilor africani sau sud-americani).Dnul Ponta sa-si aduca aminte tot timpul ca USL n-a fost votat numai de electoratul pesedist ci si de …electoratul liberal.Hai USL!!Stergeti TOATE neintelegerile cu buretele,eliminati pe toti aceia cu nasul”in suflet”,Activati/scoateti din amorteala/adormire parlamentul care sa dea legi care sa elimine ECHIVOCUL din Justitie,parlament care sa nu se mai inchine la servicii ci sa le controleze asa cum prevede statutul si indatoririle parlamentului,Rugati frumos DNA-ul sa dea drumul odata in JUSTITIE la toate dosarele trimise de guvern cu toate furturile PDL-iste… si luati-o DE LA CAPAT ca si cand NIMIC nu v-a invrajbit.Dnul PONTA ar trebui ca pe viitor” sa mai stranga” si dansul din dinti ,ca ANTONESCU a strans destul(si fiecare dintre dvs sunteti oameni inainte de a fi politicieni si paharul daca este prea plin …se revarsa).In acest caz va asigur ca nu vor mai fii cetateni care sa se arate dezamagisti de USL …din contra va vor aplauda.Si nu costa mult (chiar niciun ban ..ci numai VOINTA POLITICA… sa va tineti de cuvant) sa faceti aceste lucruri.Aprobati “IN FATA “pe stapanii FANARIOTI(FMI si altii pana ne lichidam “DATORIA lui BASESCU”) care nu intotdeauna va indeamna/va sfatuiesc la “lucruri bune pentru ROMANIA”si …”IN SPATE “faceti NUMAI si NUMAI ce credeti ca este in interesul ROMANIEI.

  41. Oameni buni, cine-i Rus asta? Capo di tutti capi din Cluj?
    Ala care fost ministru de interne cît sa anunte exact care-i populatia României asa încît referendumul privindu-l pe Base sa iasa cum a iesit?
    Omul potrivit la locul potrivit, ce mai vreti?
    Înca o lopata la groapa pe care PSD-ul si-o sapa singur.

  42. Domnule Radu Tudor,în caz că Băsescu reușește să închidă Antena 3,ați fi dispuși,dacă vi s-ar oferi,să lucrați la Televiziunea Română?În fond Antena 3 e un brand,un produs,o marcă,o clădire,un set de clădiri.Înschimb ceea ce face Antena 3 ca să fie Antenna 3,sunt oamenii,voi,oamenii.
    Ponta a promis că nu veți fi persecutați.Nu numa că voi sunteți persecutați dar și noi telespectatorii suntem persecutați de către forțele de ordine,deci este posibil ca Antena 3 să fie închisă.
    V-ați gândi să încercați la Televiziunea Română de-ar fi să se întâmple o altă fantezie orgasmică a unui om bolnav mintal grav?

  43. impecabil rezumat de Ilie Serbanescu:

    1. pactul de coabitare e mai tare ca usl
    2. mariaj in trei nu se poate – iar al treilea, aici, e Crin Antonescu…

    rezumat de manual.

  44. Așa m-am săturat și așa o scârbă și o lehamite mă apucă iar și iar și iar… și până când? Odată cu terminarea alegerilor prezidențiale se va termina?!? Oare?
    Acu’ eu înțeleg că vrabia mălai visează și băsescu și băsescienii ruperea USL-ului… dar atâta imaginație au băsescologii ăștia, ceva de speriat! Jules Verne i-ar invidia…

  45. M-am saturat de “grupul de la Cluj” d-le Radu Tudor. Numai lucruri rele s-au intamplat din cauza lor. Numai cand ma gandesc la referendum simt ca imi ard urechile de nervi. Pai Rus + Maior sunt o adevarata forta de asalt a serviciilor. O asemenea forta promovata de un partid in viata politica ne transforma nu intr-un stat politienesc , asta deja suntem, ci intr-un stat securistoid. Dupa cum se vede este loc intotdeauna pentru mai rau…Eu sunt un om de stanga dar sa vad PSD coborandu-se atat de mult incat sa promoveze in viata politica un sef de servicii ( Maior ) si un om care-si poarta epoletii pe sub haina dar cu atata stangacie incat li se distinge forma (Rus) ar fi o dezamagire foarte mare. Intotdeauna am sperat ca presedentia lui Ponta va da o noua directie acestui partid, moderna si democratica, apropiata de cea a altor partide din tarile occidentale. Sper ca nu voi trai sa vad o asemenea umilire nu numai a partidului ca atare dar si a electoratului care a votat cu speranta. Oricum cred ca oamenii lui Basescu sunt in stare de orice diversiune, oricat de murdara, numai pentru a face rau USL. Prin urmare este bine ca PNL sa fie prudent inaintea oricarei reactii, sa urmeze o veche vorba romaneasca : “uita-te de 100 de ori si taie o data”. In ceea ce priveste psihiatria, asta a inceput sa fie vizibil chiar si pentru nespecialisti; nenorocirea este ca asemenea oameni au putere. Si daca oamenii cu putere au ajuns la un delir de ce sa ne miram ca si tara a inceput sa delireze. Si inca se mai mentine biata tara, oamenii fac tot posibilul sa-si pastreze cumpatul in fata paranoiei unor lideri.
    Cu stima, Iordache Marilena.

    • Marilena , daca ar fi multi oameni
      in PSD care sa gandeasca asa ok
      ca tine , nu ar mai fi loc acolo
      pentru jeguri securistoide ca Rus
      sau Maior si PSD ul ar putea fi o
      alternativa … (ti-o spune un liberal)
      salutari ,

  46. Am vazut promo in legatura cu emisiunea dumneavoastra de duminica.Iar il invitati pe somnorosul neamului in studio?
    Ca sa zica ,ce? Dumneavoastra stiti ca a ajuns in sondaje sub Basescu.
    De asemenea ,stiti ca PSD va avea candidat propriu.
    De ce va mai pierdeti vremea cu acest garagaragiu care n-a facut niciodata nimic in viata?

  47. Domnilor,

    In conformitate cu oricare Contitutie din intreaga lume nu exista o Lege in care judecatorii sa vorbeasca o alta limba a unei Nationalitati indiferent cit de mare ar fi ea ,traiesc de 30 de ani in America si locuiesc peste 110 de Nationalitati, dar Judecatorii nu sunt obligati sa vorbeasca 110 de limbii., este absurd chiar rezidenti legalii s-au ilegalii in fatza Justitiei se prezinta cu un traducator, ce vo-r Ungurii depaseste orice limita mai ales ca sunt nascuti in Romania si poarta si au cetatenie Romana de Nationalitate Ungara, Constitutia Romaniei este clara in Romania se vorbeste Romaneste, nu stiu cum sa ajuns sa ajunga o asemenea Lege in Parlament…..in ce tara traim fratilor?

  48. INCEPUTUL VANZARII ROMANIEI. Desecretizarea scrisorii din 1990 a guvernatorului BNR Mugur Isarescu catre FEDERAL RESERVE (SUA)

    Publicat pe 12 Jul 2012 | Categorii: Articolele saptamanii, BNR (Banca Nationala a Romaniei), Razboiul impotriva Romaniei, Tradatori vanzatori |

    Ziuanews.ro: Statele Unite au declasificat o scrisoare a lui Mugur Isărescu către Banca Federală

    ZIUAnews vă prezintă o scrisoare primită de la guvernatorul BNR, de Banca Federală • În documentul declasificat de americani, datat, cel mai probabil, la începutul anilor ‘90, Mugur Isărescu își expune intențiile pe termen lung cu privire la România • În planul lui Isărescu, este schițată privatizarea economiei românești • Șeful BNR vorbește despre intențiile sale privind “reformarea sistemului economic și bancar” din România și Europa de Est

    O scrisoare adresată de guvernatorul Băncii Naţionale a României, Mugur Isărescu, către conducerea Trezoreriei SUA (Federal Reserve – FED), filiala Kansas, a fost, recent, declasificată. Tonul folosit de guvernatorul BNR în document trădează curtoazia acestuia. Isărescu prezintă starea naţiunii şi a economiei româneşti în perioada post-decembristă, subliniind şi angajamentele pe care guvernatorul BNR și le-a asumat în fața celor de la FED. În document se vorbeşte despre privatizări, despre asistenţa acordată României de FMI şi BM, dar şi despre politicile monetare care vor fi aplicate monedei naţionale. Citind documentul, nu am putut să tragem decât o singură concluzie: această scrisoare este primul înscris care atestă începutul vânzării României către puterile occidentale sau, dacă nu vânzarea, măcar punerea la dispoziţia marilor puteri a economiei româneşti, a politicilor fiscale şi, implicit, a celor sociale. Interesant este faptul că scrisoarea a apărut pe site-ul FED New York, zilele acestea, motivul desecretizării regăsindu-se, credem noi, în prevederile legislaţiei americane.
    ZIUAnews vă prezintă, în exclusivitate, traducerea integrală a scrisorii

    “În primul rând, permiteți-mi mie și domnului Urdea (n.r. – predecesorul lui Mugur Isărescu la conducerea BNR) să mulțumim Federal Reserve Bank of Kansas City pentru această imensă oportunitate. Participarea, de anul trecut, la o conferință internațională în care s-a discutat despre reformele radicale din sistemul economic și bancar din România a fost nu numai peste posibilitățile noastre, ci și peste visurile noastre. Subiectul despre care discutăm acum este foarte complex și eu nu pot pretinde să îl tratez în mod comprehensiv. Prefer, în loc, să vă prezint câteva idei personale despre conceptul nostru de convertibilitate. În același timp, o să încerc să încep prin reformarea sistemului economic și bancar, nu numai în România, ci, de asemenea, și în statele din Europa de Est. Împărtășim opinia potrivit căreia diferențele economice și situațiile politice din țările din Europa Centrală și de Est necesită abordări diferite.

    În ceea ce privește situația României, credem că singurul mod efectiv în care s-ar putea face, în mod real, o tranziție de la o economie centralizată la o economie de piață, ar trebui să fie axat pe trei planuri. În primul rând, trebuie să dezmembrăm instituțiile centrale de planificare și controlul lor rigid asupra prețurilor, salariilor, precum și asupra altor variabile economice și să punem în locul lor instituțiile de piață potrivite. În acest sens, în opinia noastră, este esențială reforma ra

    • Bravo. In fine, un comentariu serios publicat si pe acest blog. Nu doar simple constatari la politica damboviteana. Singura mentiune suplimentara este ca personajul mai este si mason, asa cum sunt multi dintre administratorii FMI, ai Bancii Mondiale si ai celor care conduc Uniunea Europeana, acest proiect de uniune de state al bancherilor americani. In rest e numai circ, cu actori politici de doi bani, Basescu, Ponta, Antonescu, meciul de coabitare, proasta guvernare USL si restul de vrajeli. Bafta.

  49. Pai sa-l pui pe Maior sef la PSD inseamna dementa curata.Adica dupa toti acesti ani in care asta turna la Basescu si-i dadea munitie impotriva PSD-ului tu sa-l aduci in ograda ta si nu oricum ci direct sef ?
    Daca Ponta vrea sa se nenoroceasca sau PSD-ul nu au decit !
    Domnule Tudor eu cred ca nici 1 % nu sint sanse de asa ceva.

  50. Dl. Radu Tudor,

    Având în vedere că, din data de 24 octombrie şi până ieri, sâmbătă 2 noiembrie, reprezentanţi ai Guvernului României şi ai Ministerului Finanţelor Publice au participat la întâlniri cu delegaţia instituţiilor financiare internaţionale (IFI), formată din Fondul Monetar Internaţional, CE şi Banca Mondială şi că printre principalele teme de discuţie s-au numărat bugetul de stat pentru anul 2014, rectificarea bugetară şi reforma în sănătate, precum şi privatizarea CFR Marfă, vă rog să ne lămuriţi următoarele:

    – De ce discută reprezentanţii Guvernului României, adică ai statului, cu nişte bancheri internaţionali privaţi despre bugetul României pe anul 2014, şi ce treabă au aceşti bancheri cu privatizarea CFR Marfă?!!

    – România este guvernată cu împrumturi luate cu dobândă de la bănci private străine?! Pentru că FMI şi Banca Mondială asta sunt!!

    – Privatizările obiectivelor economice strategice şi concesionarea exploatărilor de resurse naturale ale ţării sunt garanţii ale acestor credite angajate de guvernele care s-au succedat de-a lungul timpului sau sunt un cuantum la dobânda creditelor luate, noi neavând posibilitatea să achităm toată dobânda împrumuturilor integral cu bani, toate acestea făcând parte din nişte înţelegeri şi promisiuni ale eminenţilor noştri politicieni şi reprezentanţi ai Ministerului de Finanţe pe care aceştia le-au făcut în numele statului adică al populaţiei şi care acum sunt trecute la secret, secretizate ca şi contracte!!

    – De asemenea, vă rog să ne lămuriţi dacă de fapt Guvernul României, indiferent care ar fi, şi politicienii români în general, nu sunt de fapt decât nişte umili administratori care se duc în genunchi la bancherii internaţionali privaţi (FMI şi Banca Mondială), ca să se roage de ei să le împrumute bani cu care să îşi poată implementa programele şi politicile de guvernare, pentru că singura lor posibilitate să administreze ţara este pe credit, angajând împrumuturi după împrumuturi, deoarece ei fiind nişte incompetenţi habar nu au de economie, de mijloace şi parghii prin care să dezvolte economia, să genereze plusvaloare care să conducă la bunăstarea societăţii, habar nu au de finanţe, management, tehnici de negociere, habar nu au de capul lor şi pe ce lume sunt în general! Ei ştiu doar să se împrumute, să ne îndatoreze şi să fure pentru ei pe durata mandatului lor, după care Dumnezeu cu mila, pentru că pe ei nu îi mai interesează ce urmează sau despre soarta celorlalţi! Esenţial este că s-au descurcat ei cu familiile şi cu toate rudele lor, atât!

    Dacă ne lămuriţi în legătură cu aceste lucruri, eu îmi scot pălăria în faţa dvs. şi nu mai am nimic de comentat.

    Înţeleg că astăzi dvs. veţi discuta lucruri cu mult mai importante decât aceste prostii, pe care deseori le-aţi catalogat ca fiind doar “teoria conspiraţiei”. Astăzi dvs. îl aveţi ca invitat pe Ministrul Marilor Proiecte, incredibilul şi magistralul avocat numit din vorbe ministru la drumuri, pe numele lui complet Dan Şova, care ne va elucida pe noi în legătură cu foarte multe lucruri, adică după aceea chiar putem să ne trezim liniştiţi a doua zi pentru că o să ştim care e calea şi ce o să avem de făcut în continuare! F. tare, ce aş putea să zic! Vă doresc mult succes cu această emisiune şi în tot ce veţi întreprinde şi în viitor, în general.

    P.S.: Dacă în România oamenii sunt în stadiul de ignoranţă şi de necunoaştere actual, e pentru că şi dvs. contribuiţi la aceasta sub o formă sau alta! Este mult mai uşor ca decât să dezbatem lucruri cu adevărat importante, cum ar fi finanţele statului român şi cine sunt cei care deţin cu adevărat controlul financiar şi al economiei mondiale în general, e mult mai simplu să dezbatem intrigi şi tematici legate de politica dâmboviţeană gen meciul de coabitare, proasta guvernare USL, marele meci Băsescu, Ponta, Antonescu etc. E mult mai uşor şi face mult mai mult rating bârfa ieftină şi mahalaua politică de periferie, vine banul mult mai repede dintr-o mentalitate de marketing media gen OTV. Morală, verticalitate, patriotism etc., dar înainte de toate trebuie să mâncăm toţi, trebuie să ne scoatem de o ciuguleală! Rating-ul e baza, e Dumnezeul la care trebuie să ne închinăm toţi! Dvs. faceţi un lucru, preferaţi doar să zgârmaţi la suprafaţă, în loc să săpaţi de la rădăcină şi să scoateţi buturuga putrezită din pământ. V-am mai rugat să vă elaboraţi mesajul, să ridicaţi nivelul discursului public oferit. Luaţi-vă de adevăraţii artizani ai sumbrei noastre realităţi, care nu sunt politicienii. Cei care ne conduc de fapt sunt cei care au banii şi la care se duc să se împrumute politicienii, aceia sunt adevăraţii conducători. Arătaţi-le oamenilor cine le e adevăratul inamic, pentru că el există!! Ei nu sunt bancherii, titulatură sub care obişnuiesc să se prezinte, ei sunt de fapt nişte simpli cămătări ordinari. Arătaţi-le oamenilor care este adevărul. Altfel, noi ne vom căuta alte surse care să ne satisfacă setea de informare, de cunoaştere, de adevăr. Vom trăi oricum şi vom muri ca nişte desculţi, dacă aşa ne-am născut, dar măcar să ştim pe ce lume ne-am parcurs existenţa foarte tristă! Măcar atât! Altfel, toată viaţa noastră nu va însemna altceva decât un vis urât în care am preferat să ne pierdem şi din care am acceptat să nu ne mai trezim! Vă doresc toate cele bune şi vă promit eu că nu o să mai scriu niciodată vreun comentariu pe aici, chiar dacă îmi va fi foarte greu să trăiesc fără postările de pe blogul dvs., vă daţi seama! Aveţi încredere în cuvântul unui umil ignorant, promit că nu o să vă dezămagesc! Garantat Vanghelie! Mai ales că oricum, noi doar ne pierdem timpul, în timp ce pentru alţii principalul scop este să câştige un salariu bun dintr-o poveste ca aceasta.

    Vă doresc o duminică plăcută! Să trăiţi!

    • @karnat stan
      .

      “Vă doresc toate cele bune şi vă promit eu că nu o să mai scriu niciodată vreun comentariu pe aici, chiar dacă îmi va fi foarte greu să trăiesc fără postările de pe blogul dvs., vă daţi seama! Aveţi încredere în cuvântul unui umil ignorant, promit că nu o să vă dezămagesc!”
      .
      Ti-am spus-o si pe 30.octombrie.2013 că nu cred CĂ VEI PLECA. Ai revenit dupa o Zi, dealtfel. Cuvânt de.. karnat uman. Esti un mincinos, ”o pusjkerie de karnat uman”. Atunci îți spuneam ceva de genul:
      .
      @karnat stan
      .
      Păcat, păcat domnule karnat!
      .
      Pentru ca si eu …”Am luat mesajele tale ca pe niste pete de culoare care mai descretesc fruntile pe aici …”
      .
      Totusi înțeleg că ai ajuns la concluzia ca ”ai ”murit” degeaba de grija noastra”. Adica nu te-am ințeles… IN CORPORE. Te înșeli în privința mea. Eu te-am apreciat. Pe ici, pe colo. Și pe Nicoleta ai facut-o sa râda in hohote …de mine (și-a fost bine ?!) ..deasemeni și …@gheorghe și lili și varinia au rezonat cu tine de multe ori. Nu ești chiar atat de neînțeles pe cate crede omu la necaz..Problema ta este că absolutizezi totul. Și-apoi nimeni ne e perfect. Și crezi prea mult in ceea ce citești. Realitatea de multe ori bate filmul. Iar tu citeai scenariile unor filme. Multor filme. Filme rupte, întradevar, din realitate.
      .
      Daca umilele mele cuvinte te-au mai îmbărbătat m-ar bucura. Și Australia nu-i România așa că o să te remontezi..
      Știu ce înseamnă să fii neînțeles. Este vorba , in cazul meu, de modul in care ai reușit s-o ”deturnezi” pe Nicoleta și pace ca eu să mai fiu înteles de EA. Și totul din vina…ta. Sau din…vinu tău
      .
      Oricum e bună și o PAUZA. Ai fost foarte , foarte prolific și-ai obosit. De la Aleator Manolea urmate de aproape alte 66 de nickname-uri până la… ”karnat stan” (respectiv cele 1000 de postari doar in trei luni) a fost munca nu jucarie. Daca si eu cu ”prostiile” mele am obosit și-au fost numai vreo 150. Tu cu-atâte informații transmise , după atâtea căutari ale …adevarului ADEVARAT este normal ca odata sa ….TE SATURI și sa spui…GATA!.
      .
      Ai mai stat aproape o saptâmână pe aici venind cu aceleași ELUCUBRAȚII literar-economice. Și nu mă deranjau deloc cum băteai câmpii daca nu era și altceva NECURAT.
      .
      Ai mai stat o săptamână NEFERICITULE și când sa REÎNNOD acea prietenie cu Nicoleta, cu Titus, iar ai băgat strâmbe, iar ți-ai băgat coada…. Cred că Nicoleta, @nimabe cea adevarată, nu se mai regasește in ceea ce frumos și pertinent spunea și scria…odată. Și-acum dl. Titus Voinopol,un prieten comun, încearca să înțeleagă acum …. CE SE PETRECE cu ea…cu mine. Ai dizlocat-o mental…EFECTIV (cu TOATă PĂREREA MEA DE RAU de acum). Nu știu dacă își va reveni.ai amețit-o, i-ai intrat în viață,cu tâmpenii de tot felul….

      @nimabe: Mesajul era literatura “la kiki”.Pana la urma, e o lume libera. Putem delira toti la infinit. (de-a dat femeia în bâlbâială)
      @nimabe Ai in link-ul din subsol un documentar(alte deliruri …probabil?!)

      @nimabe: Tu iesti o bonbuoana! Sper ca te-ai rugat acolo, pentru nenorocirea mea morala! Of, of! Mai am putin si termin primul meu volum de aberatii, balarii. El se numeste “Literatura de boschet”
      .
      De asta ți-am spus și atunci ți-o spun și acum…Piei de aici cu intrigile tale cu tot. Du-te-n …Australia aia care, după părerea mea nu o onoreaza prezența ta, iar ACUM nu mai cred ca are nevoie de astfel de specimene, așa cum TE avertizam pe October 16, 2013 at 6:14 pm și pe TINE si mai ales…. AUSTRALIA.

      • Mane, cred ca Nicoleta si toata lumea de altfel, are discernamant. Asa incat, nu ma acuza pe mine de optiunile oamenilor, de deciziile si de preferintele lor. Ele sunt la liber, bineinteles. Ca tie iti convine sau nu, asta e. Traim intr-o lume libera. In rest, informatiile prezentate de mine nu sunt scornite sau inventate de mine. Ele circula in spatiul liber, nu trebuie decat sa vrei si sa stai sa te documentezi. Ele sunt informatii elementare, de doi lei si cincispe bani gramada, nici macar nu iti trebuie f mult creier sa le intelegi si sa le poti raporta la ceea ce este in jurul tau, ca sa le validezi mental.

        In rest, in ce priveste povestea ta cu “Piei de aici cu intrigile tale cu tot.”, parerea mea e sa te duci tu in pieile mele, foarte scurt si direct. Ca sa nu ne mai incurcam. Sa fii sanatos!

        • @kârnat stan
          .
          kârnat stan says:
          November 3, 2013 at 6:23 am
          .
          “Vă doresc toate cele bune şi vă promit eu că nu o să mai scriu niciodată vreun comentariu pe aici, chiar dacă îmi va fi foarte greu să trăiesc fără postările de pe blogul dvs., vă daţi seama! Aveţi încredere în cuvântul unui umil ignorant, promit că nu o să vă dezămagesc!”
          .
          Asta-i repet, cuvântul unui ”kârnat uman” . Are valoarea unui cîrnat uman.

          PS Și-mi doream (atunci când te trimiteam undeva…) să nu mai scrii dreacu in numele ei, a lui @nimabe atunci când vorbește cu mine! Faptul ca-i place jocul ăsta al tău, că și consimte, o și amuză e treaba domniei-sale. Pe mine mă deranjeaza faptul că Tu(inclusiv astazi…la plecarea ta) ești ĂLA care-a-i scris toate TÂMPENIILE la adresa mea. Eu nu mai discut(am discutat suficient de mult și pupat-Piața Independenții) pe subiectul elucubrațiile tale literar-economice respectiv despre imbecilitatea unora ca mine care nu vede….ESENTA LUCRURILOR. Deocamndată eu vad că nu rezonezi cu NIMENI pe aici știu că-ți dă o senzație de neliniste care te trimite automat la a-ți pune mai serios întrebarea: Ce caut eu în viața mea?
          .
          E greu pentru dumneata. Dar nu îngreuna, altera, murdari și relatiile intre diverse persoane. Așa cum ziceai, mai ai putin si termini primul tău volum de aberatii, balarii. El se numeste “Literatura de boschet”(intelectualul-boschetar!), din câte ai spus. Continua și scrie acolo. Succesuri.

          • Pai daca scrie “Garantat Vanghelie”, tu ce mortii mei ai inteles ba intelectualule?!! Sa mor curentat, ti-am zis eu ca tu esti docent, lucru de care nu ma indoiesc. Pamant de flori ai fost, sa mor electrocutat. Scandura umana cu niste urechi ce esti!

          • Ti-am zis eu mai demult ca tu nu prea le ai cu pamfletu’, nu prea intelegi apropo-urile, nu intelegi, metafora, figurile de stil, literatura, nu intelegi nimic dreac. Tie trebuie sa iti explice omul ca la scoala generala, sa iti traduca din romana in romana ce a vrut sa zica in cele ce a scris. Tu intelegi doar exprimarea proprie, directa, adresarea directa cu subiect si predicat, gen ordinele de la armata, pe alea le intelegi si tu exact!! Sa mor intepenit, nu ai mai progresat! Ai ramas in aceeasi faza, de pamant galben sau cernoziom. Ii tot dai cu copy/paste pe aici de parca ai fi compulsiv/obsesiv sau ceva. Ia si mai studiaza sau apuca-te din nou de scoala, aia pe care ai cam chiuretat-o! Bafta. Sal.

          • @kârnat stan
            .
            Băi mincinosule! Ce spune-ai tu mă, de n’șpe mii de ori? Că_chiar te lași, bă. După care îți revii și… revii. Și iar cazi in ”sevraj”,după care iar îți revii, și….revii. E bun ”drogul” ăsta?! Și treaba-i ciclică. Băi…oi fi fată, ”Mancate-ar raiul !!!” vorba unei prietene, ca tot o pomeneai p’aci” . Bănuiam eu ceva, ceva atunci când nickname-ul tau era ba..Ionela Dumitru,ba..Irina Mihalache,ba…Flegma Ilie. Bată-te să te bată..raiul! Sau oi avea personalitate multipla? Și boschetar și analist al meandrelor finanțelor mondiale și repercusiunile lor asupra ”românlor”…proști. Și a BNR-ului…
            Cât despre parabola, sau metafora sau…codul”Vanghelie” folosite atât de literar de catre tine, ce pot eu sa spun despre talentu ”karnatului pamfletar” și…boschetar care lași a înțelege că ai fi…?! Ești și in acest caz o …victimă, un NEÎNȚELES. Prostii !Astea sunt tactici a unor nu proști doar ticăloși de a lăsa ”portițe” întredeschise prin care să se strecoare…”javrele umane” în viața reală. Așa le spunea unora ca tine… ”javre umane” prietena noastră comună de care vorbeam mai sus. Cunoști expresia folosită de ea și contextul, desigur. Și-acolo se referea sigur și la tine.Vezi contextul și ce legatură are cu tine! Ești un exeget al ei. O urmărești ”protector” din ”boscheți” ca o umbră. Boscheții literaturii, firește (apropo, ”Literatura de boscheți” care este un copy-paste a ceea ce tot scrii de pe aici… pe când?.

  51. Ceapa și copiii noștrii,vai de ei!
    Ieri,a avut loc un congress al țărăniștilor!Am urmărit cu interes acest congress.Și ce-am primit în schimb?
    MINCIUNI!MINCIUNI DE LA HOȚI,RANCHIUNĂ și mai ales CIRC!
    1.VA PICA ȘI USL!SĂ FIM PREGĂTIȚI SĂ STRÂNGEM CIOBURILE.Păi cum?DMOCRAȚIA să se întoarcă prin forță brută?Păi nu și-au dat seama cei de la PDL că ei nici nu mai există?Sau poate există prin canale și la gropile de gunoi,căutând membrii pe-acolo
    2.Nemulțumiți de fatul că au fost excluși de către Crin Antonescu,din PNL,în loc să facă un lucru matur,sănătos pentru ei dar și pentru noi,anume în mod decent,cinstit să Prove him wrong,și te duci,faci bai de mulțime și explici că accepți faptul că au fost excluși și nu ia asta ca pe o dezamăgire ci ca un prilej de a fi mai aproape de electorat,de oameni.În schimb exclușii poartă ranchiună.Păi și-atunci ce încredere să am eu,elector că tu lupți pentru mine,când tu îl ataci dur pe cel care te-a exclus și mai spui,lasă că vezi tu!Oamenii ăștia sunt bolnavi,ei văd doar că au fost excluși și acum ei sunt inamicul public numărul 1.Întrebare:Nu tot cu ranchiună,amenințări și umilință publică isterică s-a făcut politica până acum?Unde suntem noi,cetățenii în duelul vostru inutil,dragi politicieni?Voi vreți doar să ajungeți la putere,ca inamicii voștrii să ajungă la pușcărie pentru că v-au exclus.Păi purtând atâta ranchiună,înseamnă că nu degeaba ai fost exclus din partid.N-am văzut în fragezii 26 de anișori ai mei,un politician care să nu poarte ranchiună.În afară de Crin Antonescu.În rest,de la ceilalți am văzut țigănie și cătușe!Ei bine,politicieni imaturi ce sunteți,derbedei lipsiți de cei 7 ani de acasă ce sunteți,cu țigănia și cătușe nu mai merge!Findcă în duelele voastre de grădiniță cu mi-ai furat jucăria așa că ți-o stric,noi,cetățenii acestei țări,NU NE GĂSIM,așa că NU VĂ VOTĂM!

  52. Linia melodică,impossible de James Arthur,DEMISIA!Varianta românească:

    Mai țin minte că demult,cineva mi-a spus așa:
    Mare grije cum votezi!Am avut!

    Au fost puternici,eu nu!Minciuna lor,greșeala mea
    Am fost foarte neatent!Da!am fost!

    Și-acum gata!Nu mai e nimic de spus!
    Am fost furați fără strop de rușine!

    Dar ei or să piardă!Strigă din balcoane,scrie și în stele!
    Am avut încredere!Dar au râs de mine!Mă despart de tine!
    Am fost fericiiți dar ne-au umilit!Nervii sunt la maxim,așa că spune-le!

    DEMISIA!DEMISIA!DEMISIA!DEMISIA!

  53. Dreptate pana la capat! 🙂 🙂 🙂
    TRIBUNALUL MUN. BUCURESTI
    “*…condamnă pe inculpatul VOICULESCU Dan la pedeapsa de 5 ani închisoare… interzice inculpatului exerciţiul drepturilor prev. de art. 64 lit a teza a II -a, lit b din Cp. În temeiul disp. art 65 din Cp interzice inculpatului exerciţiul drepturilor prev. de art. 64 lit. a teza a II -a, lit. b din Cp, pe o perioadă de 3 ani după executarea pedepsei principale.

    *…dispune confiscarea de la inculpatul VOICULESCU Dan a sumei de 2.984.358,3 lei reprezentând contravaloarea a 9.947.861 acţiuni deţinute la SC Compania de Cercetări Aplicative şi Investiţii SA (fostă SC ICA SA), donate fiicei sale Voiculescu Camelia Rodica şi a sumei de 2.984.358,6 lei, reprezentând contravaloarea a 9.947.862 de acţiuni deţinute la SC Compania de Cercetări Aplicative şi Investiţii SA (fostă SC ICA SA), acţiuni ce au fost donate fiicei sale Voiculescu Corina-Mirela.

    *… îi obligă în solidar, pe inculpaţii VOICULESCU Dan, Popa Corneliu, Sandu Jean Cătălin, Mencinicopschi Gheorghe, Pantiş Sorin, Săvulescu Vlad- Nicolae , Sin Gheorghe, Baciu Constantin, Petre Alexandru, Marinescu Grigore, Pop Flavius –Adrian, Ene Vica şi pe moştenitorii inculpatului decedat, Domnişoru Gheorghe Marian, numiţii Domnişoru Mihaela şi Domnişoru Ciprian la plata echivalentului în lei a sumei de 60.482.615 Euro la cursul BNR din ziua efectuării plăţii către partea civilă Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale.”
    http://tmb.ro/index.php/dosare_ecris?id_dosar=300000000520995

  54. No!Amu fie vede domnul Crin Antonescu,efectele deosebit de letale pentru români și țară,această coabitare,fie e alt slogan de campanie!Cum e domnule Antonescu?DA! Ne dați dreptate!Păi și?De ce nu v-ați descărcat atunci?Nu vă spusei din timp că prea l-ați dojenit pe acest premier?Cum necum,ați asigurat că PNL-ul nu va fi condus,o perioadă bună de timp de către oameni ca Emil Boc,deci PNL-ul rămâne puternic și știm că de la PNL ne așteaptă u govern responsabil.Noi nu vă cerem să nu aveți o relație bună în Parlament cu PSD-ul,ci vă cerem să înlăturați de la guvernare,un govern prea naiv și auto-destructive pentru a rămâne în funcție!RECUNOAȘTEȚI!Fără luptă politică nu poți detensiona tensiunile politice.Ești atacat?Ataci sau renunți!Te pui să ataci?Îți termini atacul sau îți dai DEMISIA dar nu te retragi!Dacvă l-ați înjurat pe Ponta,făceți-o până la capăt,până acest govern PICĂ!
    Socialiștii ar fi prea nesăbuiți cât să fie cel puțin acum,opoziție pentru PNL.Calea către premier e liberă!TERMINAȚI-l PE VICTOR PONTA!(politic,desigur)

  55. Adica politicianul roman e buricu’ pamantului, iar Joe Biden il stie pe fiesh-care cu nume/prenume si cnp. Pai atunci politicianu’roman/buricu’pamantului sa stea cu grija ca poate il asculta NSA. Oooops! De asta bruiaza STS-ul negocierile cu FMI!!!![?!]

Leave a Reply to violetCancel reply