* El a recunoscut implicarea personala in crearea PMP

* Potrivit legii, doar membri de partid pot fonda partide

* Constitutia interzice presedintelui sa fie membru de partid

Base incruntat

De cand l-am cunoscut personal in 1995 in redactia ziarului la care lucrat, mi-am zis ca Traian Basescu e genul de personaj ce-si poate face singur mai mult rau decit o pot realiza adversarii sai politici. Comportamentul incontrolabil, afirmatiile politice si personale, limbajul utilizat, riscurile de incalcare a legii si a regulilor societatii – toate sunt si azi caracteristici ale comportamentului sau. Indiscutabil, Basescu este un personaj. A reusit sa atraga voturi, sa faca si sa desfaca partide si guverne, sa impuna viziunea sa indiferent daca a fost rea sau buna. Fie ca iti place sau nu, Traian Basescu nu-ti poate ramine indiferent. Din pacate pentru el si pentru noi, in al 10 lea de mandat, acest politician a devenit atat de nepopular si daunator pentru stabilitatea societatii, pentru statul de drept si democratie incat uriasa tensiune dintre el si imensa majoritate populara poate avea efecte dramatice pentru tara.

Isi ameninta in mod constant adversarii politici cu puscaria. Pe unii i-a trimis deja acolo prin intermediul institutiilor de forta obediente lui. Nu stiu cati il vor mai asculta in ultimele 7 luni de mandat in practicarea abuzurilor, dar e cert ca nu vor scapa de raspundere cei care ii pun in aplicare ordinele abuzive si neconstitutionale. Ca jurnalist am asistat la trei schimbari de presedinti si regimuri. Experienta imi da dreptul sa spun asta.

Profund neconstitutionala este ultima din afirmatiile facute de Traian Basescu. La o intrunire pe 17 mai alaturi de membri PMP, presedintele Romaniei a recunoscut public faptul ca s-a implicat personal in crearea noului sau partid. Veti spune ca nu e nici o noutate, ca toata lumea stie ce e PMP : o structura politica facuta din ordinul lui Basescu, avind la dispozitie logistica, bani de la buget si personal angajat de statul roman. Diferenta uriasa dintre ce stim cu totii si afirmatia facuta sambata este ca Basescu recunoaste. Fapt care-l trimite direct in situatia de a spune in clar ca a incalcat Constitutiei Romaniei si legile tarii.

Prin afirmatia “planurile mele….sa infiintam partidul” atrage dupa sine calitatea de facto a lui Traian Basescu drept membru de partid. Un partid nu poate fi creat, potrivit legii, decit de membri fondatori. Vedeti mai jos legea. Iar Constitutia interzice explicit presedintelui Romaniei sa fie membru de partid. Pentru orice om de bun simt si cu 12 clase, afirmatia lui Basescu e o recunoastere deplina a politicii sale partizane, a implicarii sale ca membru de facto al PMP. Chiar daca unii vor invoca absenta unui carnet, minima inteligenta juridica obliga orice om cu pregatire si responsabilitate in domeniu sa recunoasca realitatea subliniata si recunoscuta chiar de Traian Basescu. Atat litera cat si spiritul articolelor constitutionale trebuie invocate si dezbatute, ca in orice speta juridica.

Nu ma intereseaza ce fac cei din majoritatea parlamentara PSD-UNPR-PC. Din punctul meu de vedere, actioneaza slab, fricos si fara dorinta explicita de a impune respectarea cadrului legal si constitutional. S-au speriat si s-au plafonat dupa anterioarele doua suspendari ale lui Basescu. Inteleg ca vor sa-l suspende in noiembrie, in asa fel incat noul presedinte ales pe 16 noiembrie sa nu mai fie incomodat de prezenta lui Basescu pina pe 21 Decembrie. E treaba lor cand, ce si cum. Eu azi ma refer la un motiv extrem de serios, oferit cu generozitate chiar de impricinat.

Cer judecatorilor Curtii Constitutionale sa raspunda in mod explicit acestui demers in rezultatul ce-l vor da publicitatii pe 21 Mai. Parcurgerea acestui text si articolelor invocate dureaza 10 minute. Sa nu spuna ca n-au avut timp pina peste trei zile, cind trebuie sa ofere un raspuns clar.

Iata afirmatia lui Basescu si articolele din lege si Constitutie :

Comunicat de presă (17 mai 2014)

Ref.: Discursul președintelui României, domnul Traian Băsescu, în cadrul dezbaterii „Statul de drept şi lupta împotriva corupţiei” organizată de Fundația „Mișcarea Populară”

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Şi eu vă mulţumesc pentru întrebare, doamnă. Să ştiţi că am o soluţie foarte simplă. Votaţi PMP, pentru că acest partid nou şi-a propus ca în 2016 să obţină 30% în alegerile legislative. Sigur, este un partid care s-a născut prematur, aşa cum am spus, planurile mele şi ale domnului profesor Preda erau să înfiinţăm partidul după ce-mi termin eu mandatul. Datorită unei presiuni din organizaţiile fundaţiei s-a făcut un sondaj, s-a ajuns la concluzia că vor să înfiinţeze partidul, s-a înfiinţat în ianuarie.

base pmp

Legea nr.14/2003 a partidelor politice
CAPITOLUL II
Membrii partidelor politice
Art. 7.Din partidele politice nu pot face parte persoanele carora le este interzisa prin lege asocierea politica. 

 

CAPITOLUL IV
Inregistrarea partidelor politice
Art. 18.
(1) Pentru inregistrarea unui partid politic se depun la Tribunalul Bucuresti urmatoarele documente:
a) cererea de inregistrare, semnata de conducatorul organului executiv al partidului politic si de cel putin 3 membri fondatori, care vor fi citati in instanta;
b) statutul partidului, intocmit conform prevederilor art. 10;
c) programul partidului;
d) actul de constituire, impreuna cu lista semnaturilor de sustinere a membrilor fondatori; 

 

CAPITOLUL II – Preşedintele României
ARTICOLUL 80: Rolul Preşedintelui

(1) Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării.
(2) Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate.

ARTICOLUL 84: Incompatibilităţi şi imunităţi

(1) În timpul mandatului, Preşedintele României nu poate fi membru al unui partid şi nu poate îndeplini nici o altă funcţie publică sau privată.

ARTICOLUL 95: Suspendarea din funcţie

(1) În cazul săvârşirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei, Preşedintele României poate fi suspendat din funcţie de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor, după consultarea Curţii Constituţionale. Preşedintele poate da Parlamentului explicaţii cu privire la faptele ce i se impută.
(2) Propunerea de suspendare din funcţie poate fi iniţiată de cel puţin o treime din numărul deputaţilor şi senatorilor şi se aduce, neîntârziat, la cunoştinţă Preşedintelui.
(3) Dacă propunerea de suspendare din funcţie este aprobată, în cel mult 30 de zile se organizează un referendum pentru demiterea Preşedintelui.

 

 

 

 

 

 

 

168 COMMENTS

  1. cred ca nu i mai pasa!nu i pasa de tara ,de popor ,decat de propriile interese!am vazut filmuletul cu fostul presedinte al Uruguaiului!nu mai poti comenta nimic pt ca imaginile spun totul!poate va veni o zi cand tara asta si al ei popor vor intra in normalitate ,oamenii vor zambi mai mult si poate da bunul Dumnezeu sa apuc si eu ziua aia !in rest sa avem multa rabdare si intelepciune!

  2. Suspendarea,prea târziu!În ultima săptămână electorală?Am mâncat destule fudulii și am fost prostit destul când am devenit fudul.Și dacă ar da cu Băsescu de toți pereții doamna Koveși rămâne la DNA lafel și Papici,apoi Horia Georgescu apoi Dănileț și Hăineală.
    Ponta a spus că e altfel ca Băsescu dar Băsescu a amenințat cu pușcăria la fel și domnul Ponta.sloganul e din nou,Băsescu la pușcărie!M-a păcălit odată,să-i fie rușine!M-a păcălit a doua oară,să-mi fie rușine!Dar a treia oară nu-i mai permit să m păcălească,dar nici să devină el sau partidul lui președintele țării,din nou!25 de ani de stânga și dictatură au ajuns!
    Partidul Social Democrat împreună cu UDMR,vor sta în opoziție cel puțin patru ani!Să-și revizuiască liderii și politicile.Spre deosebire de PDL,PSD are șansă să fie un partid important pe viitor.Coaptarea PSD-ului cu UDMR a făcut rău partidului!

    • se vede ca habar nu ai ce inseamna politica de stanga sau de dreapta.auzit-ai tu de conventia democrata acel cdr format din pnl,pnt-cd si pd(actualul pdl)si au guvernat intre 1996-2000 ?pai astia au fost de cea mai jegoasa dreapta,au creat o inflatie de peste 300 la suta, furand astfel, dupa ce ei si-au ascuns banii in dolari toate economiile romanilor,pana si banii stransi de batrani pentru ingropaciune.auzit-ai tu de coalitia dintre pnl si pdl,pe numele ei de fata mare ce se chema DA? astia,votati si de tine sigur,l-au adus pe neispravitul basulea pe capul nostru si alta guvernare jegoasa de dreapta.noroc ca tartorul basulea s-a certat cu tariceanu prim ministrul atunci,si guvernarea a lasat-o mai moale cu relele.acum ca tot nu prea s-a inteles ce inseamna politica de stanga s-au dreapta,o sa stea in opozitie vreo 20 de ani, toti basistii,inclusiv pnl-istii altoiti cu basism ca sa se vada cum este mai bine,cu salarii si pensii taiate,taxe si impozite cat cuprinde,someri pe banda rulanta,furt si jaf pe fata,(ca sa aiba tara clasa de mijloc-vezi drace)datorii uriase cu care dreapta s-a umplut de vile si tara de “paduchi” sau o imbunatatire reala a vietii tuturor. baronii retrocedarilor gen basescu sau iohannis,capusele curatate de ponta,udrea sau chiliman-panseluta,halaicu,berceanu,videanu,lis,patriciu,catarama,or fi flacai de stanga sau jmenari de dreapta?

      • ” […] guvernarea a lăsat-o mai moale cu relele”? Te referi la guvernarea Tăriceanu? Asta poți tu spune despre perioada aceea relativ la cum au dus-o românii? Că asta contează, cum au trăit, că omul cu asta rămâne.

        Și vezi că ai uitat, orbit de faptul că alianța D.A. l-a adus pe Băsescu pe capul nostru, faptul că PSD A TRĂDAT ELECTORATUL când, după Parlamentarele din 2008, A FĂCUT ALIANȚA ”DE VIS” CU PARTIDUL LUI BĂSESCU. Da, în loc să-l tragă și mai mult pe linie moartă pe Băsescu, colosul ( încă atunci ) PSD intră la guvernare cu el, cu Băsescu, practic, prim-ministru! Iar Ponta face – cum nu?- parte din guvernul nou creat.

        Mai târziu, la Prezidențiale, să fim serioși, lumea s-a prins cum a fost cu făcătura aia cu dusul lui Geoană la Vîntu. Orice idiot, dacă ar fi comis-o fără să vrea, a doua zi avea un răspuns, de-l făcea praf pe Băsescu. DACĂ VOIA…

        De ultimii doi ani nu mai vorbim că sunt proaspeți în memorie, spre disperarea propagandei pesediste.

      • In Romania Serviciile regimului Ponta-Basescu au ajuns Stat in Stat – nimeni nu le mai controleaza – Parlamentul se teme de ele . Tocmai Ghita a fost pus de Ponta in comisia parlamentara de supraveghere a SRI ?

        Dacă lupta cu Băsescu atunci Ponta nu o propunea pe Kovesi la DNA și astăzi anula pactul de coabitare cu motivația ca Băsescu face campanie electorala pentru PMP încălcând Constituția.

        Mai mult Ponta a dat OUG 12/2014 prin care permite PMP să candideze la europarlamentare pentru a-i ajuta pe Base și Udrea

  3. Sa se duca dracului mamaie, ca pana in noembrie ne baga in razboi pe toti! Duca-se si duca-se in Oceanul Inghetat!

  4. Si cine sa-l suspende? Ponta cu Zgonea si Ghita? Hai sa fim seriosi! Astia merg pe “pactul de coabitare” cu toate ca sunt “singurii care se lupta cu Basescu” dupa ce au gonit PNL-ul din Alianta! Te apuca rasul, sau mai bine plansul!

    • pnl-ul s-a gonit singur de la guvernare,au considerat flacaii ca nu are rost sa mai stea la guvernare fara sa poata ciordi nimic,caci ponta nu ii lasa.se tot plangeau ca ponta le dublase ministrii si ei liberalii nu puteau sa isi indeplineasca “proiectele”.acum s-au dus langa basescu si udrea si dau cu batul in balta si caciulile dupa caini.

      • Unde s-au dus liberalii, lângă Băsescu și Udrea? Nu vrei tu să lași propaganda și să ne explici concret? Că de pălăvrăgeală am văzut că sunteți buni. Dar nu suficient de buni. Nici măcar Bogdan Teodorescu . Și el se supraestimează.

        • Pai, sa-ti spun eu, Violet, unde s-au dus liberalii cu ai lui baselu, ca fac motiune de cenzura cu ajutorul parlamentarilor PMP si PDL. Deci cu cine s-au dus ei??? Cat sa fii de prost ca sa nu intelegi cxe a facut Antonescu : o mkiscare foooooarte gresita din cauza careia va pierde cam tot: europarlamentare cu scor foarte mic, nu va ajuge presedinte, ceea ce e bine ca sa nu avem un al doilea basescu, nu7 vezi cum vorbeste si se comporta, cxa”tatal” lui?

          • HA!

            N-ai citit când întrebam acum câteva zile DE CE PMP N-A VOTAT MOȚIUNEA DE CENZURĂ? Sau știi dar te faci că nu.

            Udrea declarase că va vota și NU A VOTAT-O!

            E clar că acela care va fi candidatul celor care NU VOTEAZĂ PSD va fi votat de toți ceilalți, băsiști au ba. AICI E BUBA și de aici pleacă toată zbaterea diversioniștilor PSD.

            Dacă va candida Crin, și dintre cei care l-au susținut pe Băsescu, îl vor vota. Așa cum cred că alți băsiști îl vor vota pe candidatul PSD. Că au dreptul la un vot.

  5. Daca ar fi sa facem o mica analiza a frazei, eu as spune ca este suficient de ambiguu enuntata astfel încât fiecare sa inteleaga ce vrea. Pe de o parte, concluzia lui Radu. Pe de alta parte… Planurile ERAU…SA INFIINTAM…DUPA terminarea mandatului acestuia.INSA, precipitandu-se, AU VRUT SA IL infiinteze la momentul respectiv. Ei, membri fondatori. Este o fraza care lasa loc totusi de interpretari, tipic ce-i drept domniei sala.

  6. Si daca il suspenda ce? Lumea nu iese la vot pentru demitere asa ca in 30 de zile e inapoi la Cotroceni. Ponta stie asta si decat sa se faca de ras si sa pice de fraier cand Basescu se intoarce la Cotroceni, mai bine nu-l suspenda. Suspendarea va aduce voturi si o oarecare simpatie celui suspendat.

    • Da de ce nu iasa lumea la vot? Nu va-ti saturat de prostiile astuia? In 10 ani cat a fost presedinte nu a facut nimic bun in tara asta,dar chiar nimic,am tras linie si am dat timpul inapoi doar ,doar imi aduc aminte de un lucru bun facut de el si ce sa vezi ca nu am gasit nimic. Cel mai slab presedinte pe care la avut tara asta dupa revolutie. O fi avut si Iliescu si Constantinescu bubele lor,dar Basescu le are pe toate…in primul rand un tradator de tara,un hot,mincinos,fara scrupule,0 caracter…si multe altele.Si daca ar fi suspendat cu o zi inaite sa-si termine mandatul si tot ar fi ceva….asta ar merita,va dati seama suspendat de 3 ori.Unde in lumea asta ati mai auzit asa ceva…un presedinte de tara sa fie suspendat de 3 ori. RUSINE sa-i fie.

      • aveti dreptate si unul si celalalt.problema este ca sant multi care-l sustin pe basescu pentru ca ei personal se regasesc,se oglindesc in acest personaj grosolan.acesti pot fi anulati la vot de cei si mai multi care nu participa la vot contra basismului,posibil nemultumiti de tot si toate,dar neintelegand ca fara schimbare raul ramane si devine si mai rau.cauza tuturor relelor este in prima si maxima instanta a electoratului care umbla dupa cai verzi dar se plange apoi ca-i viata rea.

          • pai daca nu psd-ul cine in politicul actual sa schimbe ceva? pnl plus pdl si cu bucati de pe la altii,visati voi ca faceti schimbare? era rolul usl sa schimbe lucrurile dar antonescu si aripa lui au pornit-o cu “dreapta unita”(unita cu cine?) si lupta anti psd de parca psd-ul era problema acum. asta arata ca liberalii nu sunt prezenti in lumea reala ci au in cap lumea lor utopica,ma refer la liberalii de rand,caci sefii sunt ca la toate celelalte partide,interesati de castigurile lor directe.usl-ul era garantia ca nu vine ponta,antonescu sau altcineva si doar preia sistemul lui basescu si merge mai departe tot asa.

    • florin ,

      chiar crezi ca de data asta lumea
      nu va iesi la vot pentru demitere ?…
      Eu cred ca romanii vor iesi mai
      mult pentru o demitere decat pentru
      alte alegeri ! In rest sunt scarbiti ,
      pe buna dreptate . Pentru demiterea
      ilegitimului si tradatorului base ,
      as merge si bolnav la vot … fi sigur
      ca zece milioane de romani gandesc la fel !
      In rest … n-as mai iesi la vot decat
      pentru Mircea Diaconu , atat !

  7. Chiar daca Basescu va fi ..suspendat ,NU VA FI DEMIS..NICIODATA !!!!.Vor avea grija cei cu” nasul in suflet”din PDL si PSD(cele 2 aripi feseniste) sa nu fie ….DEMIS.Si la sfarsit GHISE(nu-l va lasa Zgonea sa ia cuvantul in parlament !!!) si liberalii ..VOR RAMANE DIN NOU CU OCHII IN SOARE(ca in 2012 cand dna ASPAZIA/PSD/CCR si-a facut “datoria”).
    Aceste flapsuri probabil fac parte din …KOABITARE…incat sa poata profita atat PSD cat si PMP ,fiindca propaganda basisto-pesedista stie ca romanii au memoria scurta si au uitat ..cine i-a nenorocit/saracit de 25 ani.

    • da nu s-a uitat de nenorocirile cdr-ului,cu pnl-ul in frunte si apoi ale basescului adus de pnl ca primar la bucuresti si apoi presedinte la romanica.si acum pnl vrea iar iubire cu basismul,antonescu in amantlac cu udrea,iohannis la coasa cu boc,orban cantand la masa lui basescu.

      • Din nou… Dar sunteți disperați rău dacă îi tot trageți cu ”Antonescu și Udrea”, ca niște mori hodorogite. Oare care or fi sondajele reale de opinie, nu cele în care MRU are 22 % și Crin 9 %?

  8. Ce vrăjeala …
    Pactul de coabitare interzice o noua suspendare – Ponta a recunoscut asta si defapt este o diversiune a PSD

    Când îl întrebam de : – Jos Băsescu ! Ponta ne spunea ca a fost doar un slogan electoral si importantă este Guvernarea .
    Astăzi când îl întrebam de Guvernare , Chevron , RMGC acum in prag de alegeri ne răspunde iarăși cu – Jos Băsescu ! prostindu-ne în fata .

    Jos Ponta ! Jos Băsescu

    O noua încercare de a mai păcăli din nou romanii cu sloganuri gen : Jos Băsescu! transformat in Coabitare sau – Dreptate pana la capăt 1 transformata in Kovesi propusa de Ponta la DNA .

    • Corect. A mințit la început, nimic nu-l va face să nu mintă iar.
      Asemenea om fără cuvînt nu merită încrederea noastră din nou.

    • plagiatule, ia de aici:
      “E o nebunie sa ma vedeti pe mine inteles intr-un mod atat de mizerabil cu unul ca Victor Ponta.” – basau 12.05.2014

  9. Da auzi domnule Radu Tudor…La cât de bat e Băsescu,mi se pare o calonie că merge în linie dreaptă.Găsește el ocolișuri

  10. domnul Radu Tudor,mie mi se pare ca sunteti de o naivitate dezarmanta,veniti cu niste argumente valabile pentru tarile democrate si le vreti aplicate intr-o tara bananiera si coloniala ca Romania.in primul rand noi nu avem Constitutie,ci Curte Constitutionala.in al doilea rand statul de drept nu mai exista de mult in Romania,iar tendinta USL-USD-PNL sau cum s-o mai numi mocirla asta mustinda de coruptie si antiromanism se vede cu ochiul liber ca incearca sa prezerveze si sa-si subordoneze aparatul mafiot pus de Basescu la punct.Nu va fi suspendat,este doar gargara electorala a lui Tonta pt. a mai strange niste voturi,desi faptele lui denota un basism scabros,la fel ca fostul lui concubin Adormitul.cred ca Aligheri a plagiat “Infernul”dupa inscriptia ce atarna deasupra Romaniei:”Lasati orice speranta voi cei ce traiti acolo”

  11. Cu Zgonea si Ilie Sarbu om vedea noi suspendare cand va zbura porcul . Campanie electorala confiscata de cuplul Ponta-Basescu oamenii serviciilor secrete

  12. Ca tot il are ca prim subiect pe Basescu si nelegiuirile lui si ai intervenit si tu in emisiune trebuie sa spun ca tare imi place moderatoarea blonda de astazi. O urmaresc de mult mai ales ;a transmisiile live dar si in week-end, dar nu-i stiu sigur numele. regret. parca andreea dumitrescu, dar poate gresesc. O sa repar daca este cazul si o sa-i memorez numele data viitoare. merita. e desteapta si foarte placuta si bun moderator fara sa fie acaparatoare si terorist-tuperica ca andreea raduca. respectele mele pentru prestatii. nu-mi plac istericalele de tip andreea pora la antena.

  13. – basescu a fost suspendat, nu trebuie decit validata de parlament suspendarea

    – o suspendare acum televizata cu rol de campanie electorala inseamna ca voturile noastre a 7,4 milioane de romani s-au transformat definitiv in hirtia igienica personala a PSD in frunte cu ponta

      • Sa-si dea acordul pt suspendare dupa referendum nu sa semneze coabitarea. Semne de intrebare asupra lui ponta aveam multi inca de la discursul de apreciere fata de m.r.ungureanu la investirea aceastuia in 2012; ponta ia ordine din aceeasi structura de informatii ca si basescu! basescu-ponta vechea si noua garda a securitatii.

        • spui probabil ca ponta nu trebuia sa semneze pactul si sa faca o noua suspendare.dupa 3o de zile basescu era inapoi.cheltuiala,scandal pe la ue care a cerut acel pact,ca nu vad sa fi fost initiativa lui basescu.si dupa acestea ce trebuia sa mai faca ponta?

          • te faci ca nu pricepi propagandistic sau esti greu de cap? VALIDAREA REFERNDUMULUI si punct

          • mai flacai inteligenti,in baza a ce date putea fi validat atunci referendumul de catre parlament,altele decat cele avute de ccr?

          • Se știa exact că suntem mai puțini de 18 mil. de alegători. Pe baza asta se putea merge înainte cu sinceritate de la început. Nu cu aranjamentele lui Ponta, Rus, etc…

          • paris ai devenit basist? ccr-ul basist a avut dreptate si a luat o decizie corecta? ce repede va dati voi basistii psd-isti cu cei veritabili mina cind interesul e comun!!!

  14. D-nule Radu Tudor,pe mine ma sperie siguranta pe care o afiseaza acest om in a exprima dorintele sale si tinand cont de faptul ca ce a vrut a avut,ma face sa gandesc ca acest om ascunde ceva in maneca,sper sa nu avem ceva surprize la alegerile prezidentiale. Ia calitate de cetatean al acestei tari subscriu si eu cererii dumneavoastra catre CCR.

  15. Si oamenii politici stau relaxati si spun ca 6 luni de zile nu mai reprezinta mult si ca nu mai are rost sa il mai suspendam. Serios? Eu zic ca 6 luni de zile e un timp indeajuns de lung ca animalutul in cauza sa poata devasta Romania la propriu sau mai rau.

  16. Ideea de al suspenda in Noiembrie, iar referendumul sa fie odata cu prezidentialele suna foarte bine.
    Acum in nici un caz nu trebuie suspendat.

    • Acum nu se poate!
      E oarecum usor sa suspenzi presedintele, dar pentru asta trebuie ca populatia sa mai si vrea sa mearga la vot, trebuie sa fie indeplinite si niste conditii de cvorum! Daca pe langa suspendarea presedintelui, in 2012, mai trebuia votat ceva, ceva care sa faca PDL-istii si ungurii sa mearga la vot (o chestiune vitala pentru ei), cvorumul era asigurat (nu stiu daca legea permitea supunerea la vot si a altor chestiuni in paralel cu suspendarea). La prezidentiale vor merge si acestia, deci s-ar putea!

  17. Pueti sa trimiteti imagini si de la intalnirile PDL de acum cativa ani,cand era nelipsit.Suntsi inregistrari audio cu ….directivele,sfaturile si mustrarile date de base in aceea perioada. Va doresc succes,dar ma indoiesc ca CC va considera ca baselu a incalcat Constitutia.Nu s-a sesizat nimeni atunci decat la nivel declarativ,dar nimic concret.De ce s-ar deranja cineva acum cand mai are doar cateva luni in fruntea Statului/

  18. Domnule Radu Tudor. Faptul ca betivanul de la Cotroceni calca Constitutia in picioare este arhicunoscut si nu cred ca este nevoie de articole de lege ca sa ne dam seama. De fapt romanii chiar s-au pronuntat odata dar cu ce folos? Imediat dupa cacealmaua de referendum a venit unul sa semneze pact de coabitare. Dupa care explica mereu ca stie foarte bine ca betivanul calca Constitutia in picioare dar nu mai are rost o noua suspendare caci el trebuie sa fie preocupat de guvernare nu de presedinte care si asa mai are putin pana isi termina mandatul. Acum, cand este mult prea tarziu pentru o noua suspendare vine coabitantul si descopera apa calda si mersul pe jos. Ne spune si chiar reclama la CCR ca betivanul calca Constitutia in picioare. Ba chiar vorbeste de o noua suspendare. Sa intelegem ca acum nu mai este ocupat cu guvernarea si poate cheltui niste bani cu un nou referendum? Caci si asta era o explicatie penibila pe care o dadea coabitantul cand il intrebati de ce nu incep o noua suspendare. Ca Romania nu isi permite sa mai cheltuie bani cu un nou referendum cand si asa urmeaza inca doua alegeri. Asa ca totul este un joc de glezne, o campanie pentru alegerile prezidentiale dusa de coabitantul 2 sprijinit de coabitantul 1. Nu de alta dar nu uitati un lucru. Cand Basescu te lauda esti terminat dar cand Basescu te critica ai cele mai mari sanse sa cresti in ochii romanilor. Nu trebuie sa mai faci nimic. Face betivanul totul.
    Dar sunt foarte surprins de ceea ce vad acum la Antena 3. Mitingul anti-Basescu al asociatiei pensionarilor Faclia din Pascani. Si sunt surprins cand vad cum se prezinta comparatii intre cat de bun era Ceausescu si cat de rau e Basescu. In perioada in care ar trebui condamnat comunismul, in care ar trebui promovate muzeele terorii comuniste ce face Antena 3? promoveaza asociatia Faclia cea care mentine vie faclia comunismului si care chiar intretine in Pascani un muzeu al comunismului. Dar un muzeu care prezinta inceputurile comunismului Romania, un muzeu al miscarilor muncitoresti de la atelierele CFR Pascani din anii ’30. Sa inteleg ca Antena 3 promoveaza acum nostagia comunista si ceausista? Cred ca nu e nevoie sa fie prezentate astfel de manifestatii cand se stie foarte bine ca peste 75% dintre romani nu il mai vor pe Basescu. Nu e nevoie sa iasa nimeni in strada pentru a arata asta. S-a vazut si la referendum si dupa. Dar degeaba, caci a venit cineva sa ii consolideze pozitia betivanului semnand pact de coabitare si numind procurorii lui Basescu in fruntea justitiei. Iar acum aratam aversitatea romanilor fata de betivan promovand nostalgia comunista si ceausista.

    • dar de ce trebuie sa se cenzureze ceva care nu convine altora.poate ca sunt numerosi oameni care considera ca este mai rau acum ca atunci cum sunt oameni care considera ca a fost mai bine in perioada interbelica.pareri diverse si diferite de la o situatie la alta.sunt multi care s-au simtit excelent in timpul guvernarii boc basescu sau cand altora li se aplicau terapi de soc in vremea cdr-ului si aceia, intotdeauna altii, erau masiv aruncati in drum iar acesti dreptaci in frunte cu basescu si antonescu nu sunt cenzurati si au nesimtirea sa fie foarte vocali,cu verb si singe in instalatie.asta este democratia.alegi si tu acum ce iti place.

      • Dar unde vezi tu ca eu am cerut sa se cenzureze ceva? Nu de cenzura era vorba si nu am cerut sa se cenzureze absolut nimic. Era doar o constatare a faptului ca promovam in 2014 nostalgia comunista si ceausista. In acelasi timp criticam rusii si ne dam mari pro-americani si pro-Nato. Nu se leaga absolut deloc sa arati ca esti pro-american, pro Nato si pro-occidental cu nostalgia comunista si ceausista.

        • nu vad bagarea rusilor in discutie caci si ei nu mai au mare treaba cu comunismul.apoi nostalgicii cred ca vor sa scoata in evidenta ca nu merge treaba cu oranduirea capitalista cel putin pe meleagurile patriei noastre facand niste comparatii cu trecutul.si apoi nu sunt ei singurii nostalgici prin europa,ba este surprinzator ca se vorbeste in occident despre schimbarea sistemului neoliberal si trecerea la un sistem in care statul sa poata trece la implicare mai mare in economie pentru a fi stabilitate.globalizarea nu este o joaca economica si se pare ca va aduce crize si mai serioase.ba unii o spun simplu,ori va fi haos ori va fi comunism.dracu mai stie.

  19. Nu va fi nici o suspendare, doar coabitantul Ponta a pornit in campanie prezidentiala; oare cine conduce guvernul? ; pana la alegerile prezidentiale va fi, asa cum drept spunea Domnul Johanis, o teleguvernare. Daca la guvernele Boc telecomanda era la Base, Ponta conduce guvernul direct din televizor!

    • din televizor,din baie,din barcuta cu “fa doina”,ponta conduce foarte bine guvernul si arata ca se pricepe la ce face.iohannis decat sa vorbeasca ca baba pe sant mai bine s-ar ocupa de strazile alea care arata jalnic pe la periferia sibiului.

  20. Prima condiție ar fi ca Ponta sa denunțe Pactul de Coabitare semnat cu Băsescu dar plagiatorul nu este sincer si vrea doar sa ne păcălească din nou .

    PSD nu are cu se sa se mai laude deoarece guvernează modest condus de FMI , Chevron , RMGC si de ambasada SUA ?

    Iar vrea sa ne fraiereasca cu -Jos Basescu ? = coabitare si -Dreptate pana la capăt = Kovesi la DNA ?

  21. Se manifesta patologic: el traieste doar din lupta impotriva altora. Ponta probabil il plictiseste fiindca nu poate fi lovit decat prin vorbe, si vorbele a fost repetate de doi ani pana la saturatie! Alti inamici, adevarati sau inchipuiti, nu mai are decat ceva presa, astfel ca mai arunca cate o piatra catre presa, a se observa ca piatra este tot mai mare de la discurs la discurs. A mirosit ca parlamentul nu prea l-ar suspenda, a mai ciulit urechea ba la o observatie, ba la alta, si, constient sau nu, intinde coarda tot mai tare ca sa dovedeasca si – mai ales! – sa-si dovedeasca, ca e invincibil! Incet intra intr-un joc tot mai pe muche de cutit, un joc in care isi permite tot mai mult de la o zi la alta, tot mai vocal, cu vorbe tot mai raspicate, catre tot mai multi: catre partide, catre politicieni, catre presa in general dar si catre nume alese din presa, catre oricine i se nazare ca i-ar fi potrivnic, culminand aberant cu critica deschisa la adresa lui Putin, treaba care e grava si la nivel mondial, nu doar aici, intre doua granite! Vazand ca nu prea-i mai raspunde nimeni si ca lumea cam rade, in loc sa planga impresionata, acum incepe sa ispiteasca soarta, incalcand constitutia tot mai flagrant si mai cu tupeu, intr-un fel de joc grotesc de-a soarecele si pisica, parca sperand sa fie suspendat, parca nu, parca vrand sa vada daca exista curajul necesar, parca nu, sfidand si dand cu tifla unei tari, si unei institutii care se vrea onorabila! Eu ma intreb, nu poate fi suspendat si lasat asa, pana la sfarsitul mandatului? Sa-si faca campanie cu duduia, sa tina cuvantari, sa-si traiasca viata asa cum vrea, caci nu se poate sa traiaesti si cu sula-n cur si cu sufletu-n Rai!

  22. un individ ales presedinte intr-o republica devine din acel moment un fel de rege pe termen limitat.si ca atare i se cere sa demisioneze din partidul sau si din orice alte structuri pentru ca,din toate timpurile nu s-a cunoscut un “rege” care sa traga catre o parte a politicului pentru ca altcumva nu ar mai fi fost recunoscut drept rege.asa si un presedinte pe durata mandatului pana in ultima zi,trebuie sa fie mediator si nu parte a unei parti,colaborand cu un partid, pentru ca atunci nu mai este mediator,astfel incalcandu-si atributiunile constitutionale.cum basescu,ca presedinte fiind, s-a implicat de multe ori public in viata pdl-ului si a facut bloc politic cu acesta,apoi cu implicarea in alegerile din pdl dupa care nesatisfacut de nealegerea lui udrea,a declarat, in fata intregii natiuni, ca incheie colaborarea cu pdl,deci o recunoastere publica a colaborari dintre presedintele romaniei si un partid politic.iar acum implicarea cu pmp,alta incalcare grosolana a constitutiei.faptul ca ,formal,nu mai este membrul vreunui partid,nu il poate spala pe marlan de incalcarea atributiuni de mediator (art,80 al.(2) din constitutie).deci acest individ nu mai poate fi presedinte pentru tara,este un element toxic,alterat,putred in functia de varf al statului.sa fie debarcat si sa mearga la partiduletul lui.

  23. Cred ca nu asa se poate realiza o suspendare! Oricat ar zice Basescu ca el a infiintat PMP, la o adica, in termeni juridici, nu se poate considera ca este membru al PMP! Chiar nu este! Poate sa se si mute cu biroul in sediul PMP, tot nu este membru de drept! Alta incalcare a Constitutiei trebuie invocata! Basescu face campanie electorala PMP-ului in calitatea oficiala de presedinte al statului (nu ca simplu cetatean cu drept de vot). Daca asta contravine Constitutiei si este o incalcare grava, atunci sa se procedeze la suspendare, de acord! Dar ca el e membru de partid, nu poti sa spui! Poate sa spuna simplu: “da, am avut o idee, am dorit un partid in care sa fiu lider cand voi termina mandatul de presedinte. Altii au pus efectiv in practica aceasta idee, ma simt minunat in preajma acestor oameni, ce vina am eu!” Dealtfel cam asa si spune, plus ca indeamna lumea sa voteze PMP, pe fata. E membru PMP? Nu e!
    – Suspendati-ma daca puteti! zice Basescu…
    Stie ca n-are nimeni timp de asemenea povesti, acum. Mai tarziu poate ca da, insa nu cu motivele astea de incalcare a Constitutiei! Daca mi-amintesc la ultima suspendare au fost invocate motive de lipsa echidistantei politice, de neimplicare suficienta in actul de mediere, bla, bla, bla! Daca asa scrie in Constitutie, asa sa fie formulata cererea de suspendare cand va fi cazul! Curtea Constitutionala nu va scrie in veci negru pe alb ca Base e membru de partid dar ca a fost partinitor poate sa zica fara echivoc! O va face? Eu cred ca daca i s-ar fi cerut asta s-ar fi pronuntat pe aceasta chestiune! Dar nu…! I s-a invederat curtii ca presedintele e membru PMP! Aiurea! Nici petitia Antenei 3, initiata de Gadea nu cere CCR ce ar fi trebuit sa ceara! Nu asa se obtine o hotarare a CCR din care sa rezulte o incalcare a Constitutiei (grava) de catre presedintele tarii!

    • mediator inseamna ca stai in centru, reprezinti statul si nu umbli pe la periferie cu facut partidulete ca iti trebuie tie sau sa faci campanie electorala ca un lipitor de afise.dupa modelul basescu putem vedea facand campanie si lipind afise sau distribuind galeti si umbrele,pixuri si faina si pe haineala,danilet,morar,zegrean sau niscai ambasadori.ba chiar pe isarescu sau ofiteri din armata,jandarmi si politisti impartind pliante electorale si umbland pe strazi cu megafoane chemand lumea la vot pentru vreun partid iubit.daca ponta i-ar scoate pe toti astia care depind de guvern sa ii faca campanie,pentru ca,precum basescu, nici ei nu sunt membri vreunui partid,ce ar mai fi?

      • “De cacao” ar fi! Dar nu va fi pentru ca acesti oameni au un statut si sunt prevederi legale care ii impidica! Sunt dati afara din serviciu, sunt condamnati, sanctionati, nu au imunitatea lui Basescu!

    • @ochiii care nu se vad se uita…la tine

      Apropo de Suspendare, vreau, și te rog, să-ți spui punctul de vedere asupra celor scrise de mine demult altcuiva și asupra căror puncte de vedere nu am primit încă un răspuns. E foarte important pentru mine. Multumesc anticipat!

      După lupte seculare cu …mulți dar mai ales cu multe….. precepte(da cu cine n-am luptat?!- persoane importante! , chiar cunoscuți ) hai să-ți spun și părerea mea, o părere imbrăcată într-o poveste despre.. ”PAKTUL DE KOABITARE EN BREF”.
      .
      Pactu’ este o hârtie…în fond(mai mult… o bucată de hârtie igienică cum zicea cineva aici….”persoană importantă”) căreia noi, unii, îi dăm ….valoare aducând-o mereu in discuție. Pentru a ne agăta de ea toate motivațiile urii acumulate împotriva lui PONTA. Valoare adăugată unei hărtii igienice. Noi ii dam o importanta pe care nu o are. Lui Ponta nu-i trebuia o hârtie ca să …TRADEZE (ca să NE TRADEZE cum zice majoritatea de aici). Această TRADARE a fost constatată de către cei de aici INAINTE de 12,12,2012 atunci cand PONTA deja era catalogat și SECURIST și TRĂDĂTOR. Nu se clama si inainte de 12,12,12 si cu tot atata inversunare TRADAREA lui PONTA?. Cu SERVICIILE , cu MRU, cu REFERNDUMUL …TRUCAT? . Tradarea nu se face la vedere. Numai un prost , un sinucigaș ar face așa ceva. Așa că făceți-l…. PROST și/sau SINUCIGAȘ( politic). Nu o puteți face că , atunci, personajul ar fi lipsit de logică. Și-atunci faceți-l doar … ILOGIC. Ilogic in raport cu logica voastră. Așa mai venim de acasă.
      .
      Câtă vreme o să îl creadă cineva pe basescu ”că_consilieriii” lui au gandit-o , și că Ponta, Antonescu și Dragnea s-au dus spășiți, ”de buna voie si nesiliti de nimeni”, intr-un miez de noapte să semnneze așa ceva, chiar avem unii o problemă.
      .
      Repet pentru a Șaptea Mia Oară ( luând-o pe scurtătură)
      Jandarmul când vrea LINISTE este INDICAT să ţii cont de asta! S-au l-ati vrut, ca unii pe aici, pe Ponta să vă fie EROU si Ţara asta TERMINATA? . Reamintesc că “ Terminatorul” n-a fost român. Şi el face abstractie de PIERDERILE COLATERALE. În numele RESTABILIRII DEMOCRATIEI și a SALVARII INSTITUTIILOR STATULUI de catre o MAJORITATE DICTATORIALĂ se pot lua ORICE FEL DE MASURI . DE LA CELE ECONOMICE să ne învătăm minte să nu mai susținem acest USL nociv chițăind eventual de foame. Putea s-o faca Antonescu Adică să fie EROUL vostru. De ce n-a facut-o ? S-a gandit la stabilitatea USL-ului atunci cand baga batul prin gard, sau s-a gandit la STABILITATEA TARII când direct sau indirect a ințeles ca …E GROASĂ ? S-a ascuns (conștient sau inconștient insă, sigur, din spirit de conservare adică să fie si cu AIA și cu ĂȘTIA in spatele si pe la spatele lui Ponta . Ponta ăla,îl știți care, ăla NEMERNICUL , SECURISTUL, TRADATORUL (…de neam si de tară, cum se zice pe aici) el fiind…. PARTRĂSNETUL”
      .
      Ce trebuia să facă Ponta în aceste conditii(condițiile fiind mult mai dure, mai complicate, decăt pe …scurtătura mea) și n-a facut?
      .
      Administratia Americană și barosso au salutat și după semnare…PACTUL. În aceste conditii ce este atât de greu de inteles faptul că numai 11 cuvinte(de data asta spuse in engleza-americană), rostite sau nerostite scrise eventual … pe un colț de șervețel(eventual … două) cu mesajul : ”SUA și COMISIA EUROPEANĂ VOR LINIȘTE –Vă veti conforma acestui lucru!(deci 11cuvinte cât 11 porunci)
      .
      Și-acum ce-ar vrea ”lumea” pentru a fi cât de cât linistită? Și pentru a-i mai spăla PĂCATELE LUI PONTA(hei, nu chiar toate!)?
      .
      Sâ vină el, Ponta, să-i dea una peste bot lui băsescu, cum ne-ar plăcea nouă… mult, da mult de tot si să ne spună NOUĂ(…postacilor și ”poporului …NGÎ…NGÎ…), cu ”subiect si predicat”(cuvinte îndrăgite din folklorul de pe aici), așaaaa… pe la 18:30h și in ziua liberă(Uraaaa!) oferită televiziunilor de catre băsescu că, acel băsescu când a spus ce-a spus… NU ARE DREPTATE (cum nu a avut NICIODATĂ) și că TOTUL i s-a impus din EXTERIOR Wow! Așa-i că v-ar plăcea?
      Din ”păcate” nu poate spune așa ceva că ar fi …PĂCAT DE ȚARA ASTA. Și asta-i durerea …unora.
      .
      Eu nu mai pot! Nu mai pot deloc cu acest.. pact!….. cum spunea de vreo 7 meleoane de ori Mircea Badea(inclusiv f.f.f…clar aseară- mi-a plăcut!).
      Și, iar, nu mai pot , și chiar deloc ca acest ”personaj” Băsescu, care produce silă” sa tot fie comentat, intors pe toate fetele” cum spunea(nu mot-a-mot) de alte 5 milioane de ori, dl.Radu Tudor. Sau, mai bine zis… dat-ul lui in direct, in fel si chip al acestui personaj de atatea și atătea ori atunci cand ”îi doreste sufletelul ” să-și prezinte băs-urile imunde(iertați-mi exprimarea pleonastică).
      Cine ține, sau nu ține cont de pact, cine-i dă ,sau nu, o cât de mică importanță, acela poate să-l rupă acela poate sa-l dezavueze, acela poate sa-l …infiereze. O hârtie cu valoarea unei hartii nu are valoare cat timp toate prevederile sunt superfluue…caduce. Așa că …punct.
      Cât despre Suspendare și despre Referendum.Nu uit îngrijoririle celor de la Antena 3, din timpul REFERENDUMULI (și a mea pe lângă ei) și cand unii intrebau : Ce-i cu participarea asta mizerabilă pina la aceasta ora? Ce face USL-ul ? Ce fac cei 3000(!?) de primari psd-iști? Ce face Dragnea? (Eu as fi continuat cu mesaje precum :Uitati măi oameni buni astea, cu Ponta Securistu , cu Ponta Tradatorul (cu cele 11 porunci) vehiculate pe aici și veniti macar 50%+1). Oamenii astia(Ponta &co) au crezut ca nemultumirea celor de la Antena 3 este generala , la nivelul Țarii si nu in procente de 47, sau 57, ci 77% . S-au înșelat de puțin. Pe linga prostia RUS-DOBRE.(pentru unii ultrași liberali valabilă doar cea cu Rus..

      Așa că dacă vrea cineva sa mai provoace o Suspendare( musai cu mâna lui Ponta) fară riscul de a eșua lamentabil și cu consecințe mult grave pentru Țara decât motivele care ar duce la suspendaree, se înșeală amarnic. Pe lângă participarea ce, anticipat, va fi redusa (deci mult sub 50% din….18,3mil) cu CCR-ul pavăză , și cu DNA-ul care va confisca iarăși sacii cu buletinele de vot de la AE va trebui să ținem cont(vrem nu vrem) de ”stapânii” care ne-au dictat ”pactul” și care ne vor arata ROSU de pe la Bruxeles sau New York.
      .
      Unde scărțâie aceste puncte de vedere care mă fac să concluzionez total diferit față de toată lumea ? Unde aberez? Poți sa-mi spui …ca intre prieteni direct dar motivat unde greșesc și-am să incerc sa …reevaluez.
      .
      Multumiri anticipate pentru un eventual răspuns !

      PS: Ș-apoi mă întreb, de ce tot spunea și antonescu și Tăriceanu…Niet Suspendarii? Le dicta, oare, tot Ponta din spate ce și cum să spună, sau erau alte constrângeri de care p—mea nu are cum să știe sau măcar să le înțeleagă.
      .
      “Eu nu am iniţiat, nu am solicitat, nu iniţiez şi nu solicit declanşarea unei proceduri de suspendare, asta ca să fie foarte limpede pentru că din nou văd cum lucrurile se duc către o imagine deformată (…) Nu s-a declanşat nicio procedură de suspendare, eu personal nu solicit sau PNL nu declanşează sau nu cere declanşarea unei asemenea proceduri”, a mai declarat liderul PNL.
      (Crin Antonescu-24martie 2013)
      .
      “Nu mă feresc să critic acest guvern pentru lipsa preocupării pentru tematica economică. Are, în schimb, un discurs antiprezidenţial. A fost o temă a campaniei electorale, dar campania s-a terminat. Traian Băsescu trebuie privit ca un actor care va ieşi din scenă(…)
      (Calin Popescu Tariceanu-11 aprilie 2013)

      Gata ! …Aici s-a rupt filmul pentru ultrașii liberali! Nu mai tot cereti voi ca Ponta și PSD-ul sa facă ceva ce nu vrea Antonescu si PNL-ul . PNL-ul, desigur, cel zdravan la cap… nu chibitii.

      PS 2 Asta nu înseamnă deloc că nu l-aș dori suspendat pe băsescu și mâine.

      • Am parcurs cu atentie ce-ai postat si te asigur ca logica ta nu “scartaie”, dimpotriva ai creionat mai mult decat obiectiv istoria ultimilor doi ani! Ponta, chiar daca lasa uneori impresia de naivitate, vulnerabilitate sau nepricepere intr-ale oratoriei, a dovedit o rezistenta nemaipomenita la atacurile inamicilor si la solicitarile simpatizantilor. Pe cei din urma e cel mai greu sa-i multumesti pentru ca nici nu vrei sa-i dezamagesti nici nu poti da curs modalitatilor propuse de acestia pentru rezolvarea rapida a unor probleme de interes national. Totusi, vazand sondajele de opinie, realizez ca majoritatea electoratului este rationala si intelege ca tara asta a avut nevoie mai mult ca oricand de un premier care sa stie sa indure povara unor lucruri ce nu puteau fi spuse pe sleau! Cine nu a priceput sau se face si acum ca nu pricepe cum sta treaba cu armistitiul dintre presedinte si premier latra acum la luna, sa-si adune haita!
        Multe prostii spune si Ponta dar important este ca nu face prostii! Eu il apreciez mai mult pentru felul cum se pune el in unghii cand il impinge Dragnea din spate! Cat a mai fost criticat la inundatii! Dau acest exemplu sa ma fac inteles…Ce putea sa faca Ponta cand vice-premierul il poftea sa urce in barca? “Nu, multumesc, merg pe jos!” , cam asa trebuia sa spuna, dupa mintea unora. A iesit nasol dar a “inghitit-o” si pe asta, nu era sa dea vina pe Dragnea ( cel care aranjase lucrurile, probabil) Asadar trebuie sa fii dat naibii sa rezisti presiunilor adversarilor si apropiatilor. Ponta are tarie de caracter si e pe val, cum s-ar spune, de aceea zic ca poate deveni ce vrea el. Va spune el povestea coabitarii dupa plecarea lui Basescu de la Cotroceni, cand nu va isca un conflict deschis intre institutia presedintelui si guvern!
        Apropo de sondaje, MRU 9%? Pacaliciul asta nu e nici de 1%?

        • @ochiii care nu se vad se uita…la tine

          Multumesc mult pentru cuvintele adresate. Asta o dată, dar mai ales faptul că și eu constat că mai sunt oameni raționali și pe bloguri (nu toți nebunii cum le(ne) spune soția mea, incluzându-mă aici, normal, și pe mine 😀 ) Asta mă determină să continui să scriu măcar să nu creadă ultrașii ăștia că „este” ei mulți. și că nici nu sunt singur…pe lume. Unii, ca dumneata , ca mine , ca Stan Petru Paul suntem pe aici mai mereu, e drept. Alții sunt la FF, dar și când apar…rasare soarele și pe strada noastră. Are, de exemplu, Hucko niște analize de toată lauda. Foarte pertinente, fără cusur în ceea ce privește logica și concizia problemelor abordate. Intra mai rar(lumea mai și muncește 😀 ) dar și când intră… face pârtie. Sau, parafrazând un slogan liberal al anilor 90..”Alungă câinii”. Și mai sunt de-ai noștri…Nu alta dar căzuse rău de tot blogul acesta într-o rână. Pe dreapta , binențeles 😀 , și mu se ”pupa” de loc cu realitatea din teren.

          Cât despre MRU, el are sondajul umflat precum CV-ul:
          http://www.cotidianul.ro/legenda-carturarului-m-r-ungureanu-fata-in-fata-cu-incropeala-numita-opera-180520/

          Apropo, ai citit aici)… ”Tunurile din Navarone”(“Antonescu-Iohannis, tandem la prezidentiale”-May 18, 2014 at 2:46 pm, respectiv artileria grea intrată pe mâna unui…boier, @boierul barba ? Acolo bombardament pe mincinosul nr.2 al politicii românești (dupâ basescu, desigur), nu plesneli cu pliciul ca la alde mine, dealtfel un ”pârlit de inginer” (vorba unui fost coleg de pe blog care nici domnia-sa nu mai știe…la cine e… și cu cine mai e- doar, împotriva cui e 😀 – asta a produs antonescu, doar confuzie)

          • PS Cat despre linkul de la Cotidianul , crede-ma , sună, sau chiar este cinic, dar ”Scopul scuza mijloacele”
            Ca sa cadă băsescu am facut o grămadă de compromisuri cu mine insumi de numa-numa inclusiv uitandu-mă la ce scriu și la ce spun, la necaz, in ”durerea” lor, de unul sau de altul, marii mercenarii ai presei precum Cornel Nistorrescu, SR Stanescu, Bogdan Chiriac, CTPopescu. :i s[ nu uit de Cristoiu pe care “il cunosc” suficient de mult. De la începuturi și până la, cam, nr.13 al Evenimentului Zilei , acela cu ”găina care naște pui vii și-i hranește cu lapte” la care m-am oprit(brusc și uluit) cu cititul, apoi pauza…. după care am continuat cu Cotidianul (pare-mi-se cam după 1999, el fiind Director atunci la ziarul fiului lui Ion Rațiu) când chiar aveai ce citi -pe bune!
            Cât despre cei nominalizați, toți buni condeieri dar, păcat, ”brânză bună în burduf de câine”

          • Tare de tot aceasta scurta dar elocventa trecere in revista a “operei” lui MRU! Eu oricum nu am nevoie de dovezi, citesc omul dupa vorba-dupa port! Un minut iti trebuie si-ti dai seama de om! Cum l-am vazut pe MRU, am stiut ca e al doila Boc!

    • Eu cred că “faci confuzie” intre hoţi şi manelişti =))))
      La cei 75% din cetăţenii ţării le convine haosul şi hoţia creată de “domnia Băsescu” ….

  24. Nimic nou, face exact ce a facut dintotdeauna sa implica acolo unde nu trebuie si incala legea pe fata. Rusine Traian…

    • L-ai terminat cu vorba asta! Cred ca nu o sa mai iasa doua luni din casa de rusine!

  25. Nu-l mai suspenda nimeni dle Tudor, stiti prea bine ca dl Ponta are un pact de coabitare cu el. De ce incercati sa vindeti gogosi romanilor, este cat se poate de evident ca Basescu o sa termine bine mersi mandatul.

  26. Da, poate dl Tudor viseaza, da’ mai este un aspect. Intotdeauna ce-ti doresti cu ardoare se poate realiza, respectiv suspendarea celui mai impopular conducator de stat roman din toate timpurile. Trebuie consemnat/amintit de fiecare data ca acesta si-a castigat al doilea mandat cu aportul masiv al concetatenilor mei,care n-au invatat nimic din minciunile si tot ce a facut rau in primul mandat. Rusine tuturor care au ramas cu creierul spalat si aviz celor care risca sa aiba creierul spalat de cel care “coabiteaza” si nu confirma ca premier.
    Daca toate abilitatile sale de om pilitic versat le-ar fi folosit in interesul statului, a Romaniei, ca Intaistatator al statului si nu in interese obscure, meschine si foarte personale, putea deveni cel mai mare om de stat al Romaniei actuale.
    Nu stiu daca va fi suspendat, dar ar merita sa iasa pe usa din dos a politicii si a istoriei. Din pacate istoria il va consemna ca pe conducatorul care a “domnit” cel mai mult dupa Ceausescu si poate a facut mai mult rau.

    • ai dreptate intru totul pana vorbesti de coabitare, ca toti care nici nu inteleg termenul de coabitare.coabitare nu inseamna colaborare, cum se intampla intre antonescu ,iohannis,basescu si udrea.ponta nu il suspenda pe basescu ca nu ar dori ci pentru ca basescu vine inapoi,asta pentru stie ca foarte multii romanasi fraieri si superficiali nu ies la referendum.este sigur ca inca nu si-au luat-o suficient pe cocoasa de la basism.dar au inca tot timpul sa si-o ia.

  27. In teorie si intr-o tara normala ar fi trebuit demis din prima , dar cum Romania este o tara bazata inca pe sistemul securisto-nomenclaturist … nu vad chestia prea usor de realizat ! Pana ce In Romania nu se va schimba constitutia in asa fel incat sa nu favorizeze o persoana (presedintele) sau un grup (partidele politice ) ci sa fie in favoare cetatenilor , nu vom putea vorbi de o dezvoltare normala a tarii (inca fara infrastructura in sec XXI ) si nici de bunastarea populatiei ! Sa traiti bine a devenit un slogan bashist pe care lumea il ureste tocmai din cauza ca a fost invers si apare in ochii lumii ca un fel de mistocareala !!!

    • corect semnalezi unde este problema dar cine sa o schimbe pe constitutie cand orce schimbare dorita de cetateni si propusa de parlament este anulata de ccr care a ajuns sa faca legile in romania.lucrurile se vor schimba atunci cand tot mai multi vor intelege unde-este problema.

  28. D-le Tudor, contrar opiniei dvs., Traian Basescu nu si-a facut rau siesi. Dumneavoastra vedeti lucrurile din unghiul unei persoane care respecta principiile democratiei. Hai sa privim situatia din punctul de vedere pe care il adopta asa zisul presedinte. El nu are niciun pic de respect fata de regulile democratiei deci nu are de suferit nimic. Nu are de pierdut o reputatie pentru ca ceea ce noi numim reputatia si onorabilitatea unui presedinte decent pentru el nu exista. Nu pierde nici pe plan politic deoarece cei care il voteaza sunt admiratori ai acestui stil totliitar si gaunos. Nici pe plan international nu pierde : a prins slabiciunea popularilor europeni pentru voturi care sa le asigure realizarea programelor ( citeste interese ) si a renuntat la avantajele tarii ca sa le faca pe plac. Din aceasta cauza a ramas presedinte, din aceasta cauza s-au facut si presiuni asupra lui Ponta pentru incheierea acelui nenorocit pact de coabitare care nu a existat niciodata de facto intre cei doi. Prin urmare a pierdut ceva ??? Nu, a castigat mereu in dauna propriului popor. Atata timp cat CCR nu va spune clar ca respectarea Constitutiei nu se face dupa ureche si nu va respecta ea insasi Constitutia vom mai vedea asemenea ticalosii.

  29. Motive serioase de suspendare au fost dupa alegerile din 2012,dar au coabitat… Cred ca e cam tarziu si e mare pacat sa scape acest presedinte catastrofal pentru tara.Eu simt ca nu mai pot,am rau fizic doar cand il vad la tv… ne sfideaza cu nerusinare,isi bate joc de toti si de toate… e prea mult!Sunt foarte nehotarata…PSD m-a dezamagit,PNL la fel… pur si simplu cred ca nu voi vota,cu toate ca ar fi prima data…

  30. Cutremuratoare marturie a lui Adrian Ursu de la Mitingul pensionarilor de la Pascani: «Pentru noi Antena 3 este ceea ce era inainte Europa Libera»…Aceasta fraza rezuma totul…nu mai am nimic de adaugat…

  31. Stati linistit domnule radu tudor – basescu nu va fi suspendat ,indiferent ce va face – coabitarea va functiona perfect – si ,in campania prezidentiala o sa vedeti ce n-ati vazut in 10 ani la basescu – si ,o sa vedeti ca o se impuna din nou – basescu nu poate fi oprit ,pt ca spre deosebire de ponta – basescu nu stie ce e frica –

    • ba tocmai ca este turbat de frica de ponta si psd,in rest pe “verticalul” antonescu si l-a facut catelus cuminte si acum tot aliotmanul cu “generalul” basulea in frunte,latra contra psd si ponta disperati ca va iesi candidatul psd la presedentie si le preia “lucrarile” muncite de basulea atata vreme.

  32. Sant convins ca actuala componenta a CCR nu o sa dea nici o decizie contrara acestui derbedeu. O scarboasa obedienta si FRICA ii va face pe acesti necalificati ( o parte dintre ei) sa respinga tot ce-l atinge pe alcoolic. DAR o mare parte din vina ca dementul a rezistat pana acum apartine si societatii in ansamblu si in special celor care puteau legal sa conteste prezenta satanei la Cotroceni. Discutia este lunga , necesita lecturarea unor acte normative DAR si Decizii si Hotarari CCR. Chiar si Zegrean nu a putut sa ocoleasca mereu Constitutia si exista cel putin o hotarare care spune ca basescu trebuie sa plece.

    Cea mai mare mizerie este cea cu falsa imunitate. Tacerea juristilor romani ii DESCALIFICA. Iar afirmatiile in sprijinul ei dovedeste INALTA CORUPTIE de la varful justitiei. Iar tacerea in randul majoritatii ziaristilor ridica o mare problema de verticalitate. Inteleg sa nu faca judecati de valoare dar nici macar sa faca interviuri cu profesionisti din justitie sau invatamant juridic ? O tacere care arata multe.

  33. Toata lumea se agita cu suspendare da sau nu, cu referendum da sau nu, cu qvorum atins da ies/nu nu ies oameni destui. Eu zic ca r iesi, macar de razbunare, dar listele electorale nu avantajeaza un referendum Si oricine ar tipa la POnta ca repara listele ele nu se vor actyualiza decat la sfarsitul anului. implicatiile si dezavantajele – chiar direct pentru noi cei de rand – sunt mari:

    1. Listele electorale nu se pot actualiza pana nu se semneaza Acordul de finantare RO-UE pe 2014-2020 pe baza caruia Romania ia bani negociati de Basescu si alocati noua in viitor. Dupa ce ca am primit la ‘negociere’ doar 1000 eur/locuitor fata de >2000 EUR/loc ceilalti din UE, daca se ajusteaza populatia din pix pe cifrele reale ne mai taie Merkel cu bucurie mare macar un miliard (echivalentul a 1 milion de locuitori in minus. Acordul nu este inca semnat. mai dureaza, iar daca sunt mai multi in minus se taie si mai mult. Abia asteapta nazista aia, sa mai economisesca inca 1 miliard, pe langa cele 2 miliarde deja economisite pe mana lui Basescu. Atunci ciu-ciu sosele. A propos, de 2-3 miliarde il impaiam si eu pe Basescu si il puneam in geam pt postasul cu pensia. Valoarea lui de intrebuintare s-a expirat.

    2. Pentru prima data eu vreau ca PSD sa ia voturi multe, multe, cat cuprinde la o alegere. La europarlamentarele asta, cu cat ia PSD mai multe voturi, cu atat putem avea o sansa mai mare sa scapam de oranjgutanii-populari europeni din varful Comisiei. Eu nu ii mai vreau acolo. Toate continentele sunt in regula, au iesit din recesiune numai Europa sub conduceea alora este in ….maro. Listele actualizate nu avantajeaza PSD deocamdata, zic eu.

    3. Teoretic s-ar putea merge pe solutia Ghise, dar nu cred ca se poate marsha pe ea totusi. Ar insemna ca idiotul chiampaliu a stat ilegal atatea luni la Palat, iar toate actele semnate de el – legi, samd, ar deveni nule. Adica HAOS. Americanii nu vor asta si nici noi nu ne permitem.

    Asa ca de suspendat il vor suspenda in cel mai bun caz in toamna prin referendum. Eu nu cred ca il iarta Ponta & co. Trebuie sa dea sange la multime. Tot in toamna-iarna se for actializa si listele electorale.

    • PS. Tocmai de aceea ideea cu pactul de coabitare este o prosteala, o soparla folosista de bashishti si mai nou de dezertorii pnl-ishti. Ia uite ce rimeaza!

      • @jan

        Bravo, nea Jane! Pentru 1,2,3 cu PS cu tot 😀

        Cu toată frustrarea să constat din nou lista cu diversi locatari din bloc plecati de multă vreme, inclusiv ai mei copii plecați de ani de zile,(ei votând astfel, la Referendum,… cu basescu prin neprezentare de-mi venea sa-nnebunesc) dacă e vorba de bani, de bani mai mulți pentru Țara asta în condițiile în care deja basescu a inchis ochii la acea reducere merkelească cu 9mld de Euro, fie. Treacă, așa cum a căzut!

    • acum la euroalegeri adevarul este ca orice vot dat in alta parte decat pentru psd merge direct sau indirect,prin alde, la ppe prietenii lui basescu,adica merkel si continuatorii lui baroso si reding.

      • Socoteala cu banii este valabila la total populatie , deci nu se modifica nimic. Este vorba in schimb de listele electorale permanente care conform legii nu trebuie sa cuprinda pe cei care DOMICILIAZA vb. (adica locuiesc) in strainatate chiar daca acestia au pe cartea de identitate romaneasca trecut DOMICILIUL sb. aici. Pentru Italia , Spania etc au carti de rezidenta cu domiciliul de acolo( au drept de vot si in Italia). Nu pot fi intr-o Europa comuna pe doua liste PERMANENTE in doua locuri diferie, acesta este directiva UE .La cerinta UE s-au modificat legile in 2007-2008 cu cerinta IMPERATIVA sa se faca acest lucru. Chiar si CCR a spus acest lucru in 2012. Pana si in legea amintita de Satana pentru alegerea presedintelui sant folosite aceleasi liste permanente, UNICE!!!! Ceilalti voteaza pe liste suplimentare. Iar listele se actualizeaza PERMANENT , adica in fiecare secunda !. Procesul se intrerupe numai in preajma alegerilor, parca cu 5 zile inainte pentru a putea fi tiparite si distribuite la sectiile de votare. Cititi legile si veti vedea marea minciuna la care ne-au supus TOTI !

        • Esti confuz rau de tot, tovarase.
          Domiciliul si resedinta (rezidenta) sunt doua lucruri total diferite din punct de vedere legal.
          Habar n-ai despre ce vorbesti, da’ te dai cocos intre gaini.

          • Cumva reiese confuzia din ce am scris ? Pe un ACT de REZIDENTA sta scris adresa unde DOMICILIEZI ( adica LOCUIESTI cf. DEX). De ex. cei din Italia care au carte de rezidenta sant prinsi in listele electorale de acolo si trebuiesc taiati din cele de aici.( legea 35/2008, Hotararea nr.3/ 2012 a CCR pg 18 s.a.). Sant liberi sa voteze oriunde in afara dar pe LISTE SUPLIMENTARE. Afirmatiile facute de basistii coprofagi sant cel putin jenante pentru un biped. Poate este mai greu sa intelegi dar cu putin exercitiu poti reusi.
            PS. pentru cei cu probleme: Legea se refera la ce ce DOMICILIAZA adica locuiesc la o adresa in momentul verificarii listei. Cei ce locuiesc in afara avand carte de rezidenta , bineinteles si DOMICILIAZA acolo,se sterg de pe lista permanenta de aici.

            Si alt ps.
            REZIDÉNȚĂ, rezidențe, s. f. Reședință, sediu, DOMICILIU. – Din it. residenza, fr. résidence, germ. Residenz.
            Sursa: DEX ’98 (1998)

            La carte basisti !

          • Drag cocos intre gaini, nu mai explica legile pe baza dictionarului.

            Ia uite si citeste:
            – NCC, art. 91: Dovada domiciliului şi a reşedinţei se face cu menţiunile cuprinse în cartea de identitate.
            – L. 109/1996 (legea evidentei populatiei),
            Art. 10. – (1) Cartea de identitate este documentul care se eliberează cetăţeanului român cu domiciliul în România, la împlinirea vârstei de 14 ani, şi cu care se face dovada identităţii şi a domiciliului.
            Art. 25. – (1) Domiciliul persoanelor fizice prevăzute în art. 24 este la adresa din localitatea unde acestea îşi au locuinţa statornică.
            Art. 26. – Reşedinţa este locuinţa la care persoanele prevăzute în art. 24 locuiesc temporar, alta decât cea de domiciliu.

            Carevasazica, ai carte (de identitate, valabila), ai parte (de domiciliu). Legea romana nu defineste “locuinta statornica” in termeni clari (de exemplu, in Germania este locul unde petreci cel putin 1/X+1 din zilele anului, unde X e numarul resedintelor – ex. daca ai doua, locuinta statornica e acolo unde stai minimum 183 de zile, daca ai trei, locuinta statornica e acolo unde stai 123 pe zile pe an s.a.m.d.).

            Nu e nevoie sa-mi multumesti, pasiunea mea este sa educ masele.

          • Si ?

            Se pare ca dementul va zapacit pe toti. Discuti pe langa. Problema este cea reglementata de legea 35 care stabileste ca in listele electorale permanente sant cuprinsi cei care DOMICILIAZA. Adica ai o carte de identitate cu DOMICILIUL la o adresa dar poti fi stabilit
            avand carte de reezidenta permanenta in Italia de 10 ani. In aceasta situatie esti scos din LISTA ELECTORALA PERMANENTA si daca vrei sa votezi o faci pe lista suplimentara daca vii in tara sau la ambasada in afara. Daca nu esti de acord te poti certa cu Zegrean,sub semnatura lui apare in HOT 3/2012.

  34. da/bine/vezi sa nu/

    altceva ///analizeaza foto cu basau si udrula..basau incordat la max stringe manauta domnitei expirate,ce cantitate de capatana are basau fata de urdula care are o cap cilindrica cat a lui nicusor si pinaltisi mlte alte anomalii genetice..urdula sumetecata la catarama si basau tenizman..mai frate..ca are sau n ar zile kktu asta,

    e fix p.
    cicqa e psihopat /.dar eu zic ca e doar un gainar prost.
    alminteri

    si curva hudrula e psihopata si videanu si bercea si blaga si toti sunt pshiopupu si ili si emi si 15mil de specialisti sov patronu a3 felix voiculescu \ nastase intemeietoru,basanau desavarsitoru,etc NU MAI CONTEAZA..

    popopopop[oPOPORUL RUMAN L A PUS BULIBASA PE ULTIMUL OM DIN TARA ASTA DE 2X,ai vro parere despre faptu asta?ma ——–pe alegerile pli si pe presedinte si pe toata claasa politica,
    cand o sa ganditi ca mine o sa discutam,,,,,,,,…….dar ramaneti fara slujba..apropo de ce inseamna sa fii liberal,,,cum zice dl Diaconu,,stiti sa zugraviti?foaie verde gen izmana e autodidact ca si dragnea si ailalti baroni,de basau si basiti nu mai zic ca n am ce aia s compatibili doar cu

  35. uite cati dinti are basau asta!mai frate zici ca e rechin!

    eu cred ca asta si a pus dinti de toti banii.fara nr.frateee rrr..la vieana acolo,ynde se duce el cu bani imprumutati de la balcaza tacuta violenta si notara de fiisa,
    discutie her dr basau:
    ,dl presedinte citi dinti va pun? zise dentistu

    ‘hahahahah (rrrg bashina puternica),fara numar frateeeee la banii mei fara nr!!!!

    voi credeti ca acest kkt prost cu aura de geniu al raului a avut nevoie vreodata de “mosia de la nana”? prostu asta joaca sah cu mai prosti ca el.uitati-va in directie opusa, spre stomacu moale cum zice el..sau vrea mazare si gasca sa preia stomacu hhhhh???nu mai coabifteaza acolo”>?????,basau asta e f prost cu toti sfatuitorii lui
    ,un rege bashit precum e numele
    dar subjuga prin nusce minune o tata si omoara atati oameni cu boala si saracia///..v ati gandit la asta vreodata dlor?

  36. L-aș vrea pe Băsescu suspendat măcar ca să nu mai aibă dreptul la avantajele de după plecare: casă, SPP-iști etc. Drăguță ideea, nu? 😀

  37. Înainte de alegeri in 2012 Ponta a fost în Dubai alături de Maior , Sarbu , Sebastian Ghiță si Ioan Rus unde au pregătit coabitarea si teapa pe care le-o vor trage liberalilor după ce se vor vedea cu sacii in căruță .

    Maior ca sef al SRI nu avea voie sa participe la întruniri politice dar a făcut-o cu voia lui Băsescu pentru ca împreuna cu PSD sa deturneze USL .

    mai multe detalii in linkul următor :

    http://www.sroscas.ro/site/2014/05/18/scaunul-ejectabil/

  38. @Adrian
    Comentariul dvs este f pertinent .
    Dar daca mergeti pe strada si spuneti aceste lucruri la 100 romani cred ca gasiti maxim 2-3 persoane care sa va…aprobe(adica 2-3 %). Asa ca mi s-ar parea CORECT ca acesta ar trebui sa fie procentul real al …liberalilor(niciodata spiritul “liberal” n-a fost inteles de “NOROD sau narod” fiindca trebuie sa ai o inteligenta ridicata si in plus sa ai spiritul unui roman”get beget” adica cinstit si cu dragoste de tara,incat sa poti sa intelegi spiritul liberalismului si al libertatii.
    S-a dovedit, de 25 ani, ca romanilor le plac “tatucii” si politicienii mincinosi care le dau si lor cate ceva(le dau cu o mana 2 lei dar le iau cu cealalta mana…5 lei) ..o galetuta,o punga de faina,un peste …
    Analizand sociologic/stintific putem constata ca probabil ,in timp de secole, spiritul romanului care a vetuit/supravetuit sub atatea imperii cotropitoare,s-a denaturat/convertit incat s-a dezvoltat, in prezent ..spiritul de sluga,spiritul de fanariot(adica sa-mi fie bine cu orice pret, folosind orice mijloc …chiar “neortodox’/necinstit).
    Asa incat apreciez ca procentul pe care il iau liberali(la vot) peste 3 % ( pana la 15-20-25%) nu se datoreaza “inteligentei sau spiritului liberal” al votantilor ci a unor cetateni votanti nemultumiti(de fesenism,de basism,de partide stat,de cianuri,gaze sist,de hoti/corupti,de defrisari,de …).
    Si as face pariu cu dvs ca daca televiziunile ar face un experiment de manipulare a romanilor pe o perioada de 3-4 luni ar reusi ca sa manipuleze lumea/cetatenii/romanii incat dupa acest experiment: a)CEL MAI “RAU” POLITICIAN AR FI PERCEPUT DE MAJORITATEA ROMANILOR CA CEL MAI CINSTIT/PATRIOT POLITICIAN iar b)dupa aceiasi manipularea/experiment al televiziunilor CEL MAI BUN POLITICIAN AL TARII VA FI PERCEPUT CA UN …bandit,tradator,distrugator de aliante “deja distruse” si tot ce ne putem inchipui mai ..rau,rau.
    De fapt nu este necesar sa mergeti pe strada ci sa monitorizati 100 comentarii de pe …net si rezultatul va fi cel mentionat mai …sus.

    • cam cum manipulezi tu,incercand sa pui toate relele din tara asta in vina psd-ului.folosesti termenul de “cei 25 de ani in care”.in care ce? vrei sa ii prostesti pe cei tineri care nu au perceput vremurile cdr-ului si nici chiar vremea lui boc-basescu.perioade de contributie pnl-ista foarte activa in care au tras si ei bine de ciolan.te stradui acum sa faci asa o alba ca zapada din pnl,din antonescu,reiei cu incrancenare aceleasi aiureli dar vrei sa mananci si painea otv-ista a pp-dd ului.si mai vorbesti de manipularea facuta de altii.problema acum ,poate ai observat,este basismul si psd-ul bun rau este singurul care mai se exprima.pnl-ul s-a adaugat la corul broastelor basiste care ataca psd-ul.deci ati devenit basisti cu totii si invartiti ,vede toata lumea,aceeasi manipulare,aceleasi minciuni.

  39. S-o fi indreptand. Dar…
    Cine de la CCR-ul lui Zegrean va spune ca a incalcat Constitutia? Chiar cu o componenta modificata, tot basista este curtea.
    Cine sa mai iasa la vot? Nu mai exista emulatia din 2012.
    In schimb exista inca pragul de 50+1, si niste liste electorale total bramburite. Asa ca….Chiar daca vor initia o suspendare, nu are sorti de izbanda.

  40. Si eu l-as vrea suspendat , ca sa nu beneficieze de avantajele functiei: vila,paza, protocol,…. Dar sa nu uitam ca visam degeaba, fiindca CCR ne va imbarliga si nu va aplica corect Constitutia. Pres-ul stie asta si procedeaza ca atare.

  41. Eu nu înțeleg de ce nu se face o lege specială care să se refere doar la postul de președinte al țării care să stipuleze clar niște condiții pt. cel ce se află în acel post .

    Astfel să se scrie CLAR în lege pt a nu mai putea fi interpretată după nici un fel de Zegrean, și să se specifice că dacă președintele ajunge la a 2-a suspendare, imediat să se facă și demiterea lui fără nici un echivoc.

    Pt că s-ar scuti și banii necesari pt al doilea referendum , și lucrurile ar merge mult mai ușor.
    Din moment ce un președinte ajunge să fie suspendat o data , I se dă posibilitatea de îndreptare( la fel ca la deținuți!) și dacă recidivează în greșeală și se ajunge la o a doua suspendare, IMEDIAT să se aplice și demiterea .
    Pt că ajuns la o a doua situație de suspendare, este clar că omul respectiv nu mai este compatibil pt. funcția supremă în stat.

    Concomitent cu demiterea să I se interzică și alte drepturi pentru cel puțin 5 ani. Este inadmisibil ca un om aflat în funcția supremă în stat să greșească și să nu aibă alte sancțiuni decît suspendarea și demiterea.
    Să se stipuleze în acea lege specială că nu mai are voie să dețină funcții publice pe o perioadă de 10 ani. De ce spun asta pt. că fiind în funcția supremă în stat , atunci și pedeapsa în cazul recidivei să fie pe măsură.
    Ar fi bine ca această propunere să fie înaintată unui reprezentant politic care vine în emisiunile dv . și să fie inițiat un proiect de lege cu aceste idei.
    Nu-mi vine să cred că nimeni nu s-a gîndit să schimbe aceste legi care sunt în vigoare și care produc atîta bătaie de cap și nu ar mai fi nevoie nici ca CCR-ul să decidă după cum bate vîntul în dauna unei mari majorități a populației.

    • dar ce sa faci daca legea trebuie promulgata chiar de “contravenient” si chiar daca se insista o trimite la ccr unde oamenii lui o fac varza?ca si cu revizuirea constitutiei.propunerea de revizuire a fost macelarita de ccr cat si cum a dorit basescu si gasca, pana nu a mai ramas nimic de revizuit.

      • Și o retrimiți la promulgare pt că nu are drept de refuz decît odată.
        Simplu… dacă se dorește cu adevărat o schimbare.

        • am aratat mai sus ca si legile care, respinse o data ,se intorc din parlament,basescu fiind obligat sa le promulge,acesta le contesta la ccr unde, surpriza,contestatia iese cum doreste basescu.si le mai pune parlamentarilor si niste ambasade in cap,le mai trimite si dna-ul sa vada cum au votat…si tu il acuzi pe ponta ca nu vrea sa schimbe legile ca este inteles cu basescu.este parerea ta si gata.pa!

        • Și ce dacă le pune ambasade în cap? Un adevărat om care tine cu țara lui și cu populația, trebuie să-și impună punctual de vedere chiar și în fața marțienilor…nu numai a unui emisar american sau nu știu cărui tiriflici de prin UE. Asta aștept eu de la un om pus în fruntea unui guvern, a unui președinte sau europarlamentar. Dar ponta s-a dovedit mămăligă în fața mărimilor și de dragul funcției a sacrificat pe toți cei care l-au ajutat să ajungă unde este.
          UITĂ că SINGUR NU AJUNGEA ÎN VECI P.M. DE ACEEA A FĂCUT ALIANȚA USL.Și uită că oamenii n-au venit masiv la vot nici pt. ponta nici pt. antonescu nici pt. USL au venit pt. că au avut încredere în sloganul jos Băsescu !
          Altfel nu pupau ei guvernarea și majoritate în parlament.

  42. Jocul politic al PSD e prea sinuos, prea incarcat de ”compromisuri compromitatoare” (vorba d-lui Hasoti), astfel incat mi-e greu sa cred ca dictatorul va fi suspendat, fie chiar si in ultima luna de domnie la Cotroceni. Mi-as dori foarte mult sa isi incheie cei zece ani de ticalosie printr-o umilire de acest gen, care ar ramane in istorie, dar, repet, va trage multe sfori sa fie cum vrea el si pana in prezent a aratat ca i-a iesit!
    Revenind la PSD, are suficiente voturi in Parlament pentru a schimba legile, perfect democratic, astfel incat toate anomaliile in urma carora ”daniletii” sunt pe functii desi au fost demisi, ghetea sa poata fi demis de Consiliul de administratie al CEC, care are toate motivele, legea care stabileste cum voteaza romanii din diaspora la fel trebuie ”europenizata”, iar exemplele pot continua la nesfarsit. Singura conditie necesara si suficienta fiind aceea ca ”sforarii’ PSD sa vrea asta, dar nu dau semne!

    • esti naiv sau “sforar” de nu sti ca orice lege care nu convine basistilor este blocata de basescu sau ccr.

  43. Radu Tudor, o intrebare pt Mircea Diaconu: cum vede agresiunea de la Pungesti a companiei Chevron alaturi de paramilitarii privati din jandarmerie?

    • Ia de-aici și dă-i un…plici! Că de Ponta tot le zici:

      “Eu nu am iniţiat, nu am solicitat, nu iniţiez şi nu solicit declanşarea unei proceduri de suspendare, asta ca să fie foarte limpede pentru că din nou văd cum lucrurile se duc către o imagine deformată (…) Nu s-a declanşat nicio procedură de suspendare, eu personal nu solicit sau PNL nu declanşează sau nu cere declanşarea unei asemenea proceduri”, a mai declarat liderul PNL.
      (Crin Antonescu-24martie 2013)

  44. Draga Tudor,
    fara a dori sa te incomodez, totusi ma intreb, daca nu te apasa meseria ca jurnalist? Cand am vazut la A3 stirea ca o mana de oameni l-au hulit pe basescu,…. dar cand au fost, nu de mult, acele proteste improtriva ponta/rosia montana/gaze de sist, si A3 nu dadea nimica chiar daca erau mii sau chiar peste 10.000 de protestatari in bucuresti, iar A3 nu dadea acele proteste.
    Nu este apasator sa vezi, ca-n toata romania (cel putin asa mi se pare mie) nu exista un post de stiri care sa fie onest, si care sa incerce doar sa transmita informatia asa cum este. Exista acest fenomen si-n strainatate, dar pare ca in romania este chiar exagerat.
    Impresia mea este ca-n strainatate oamenii se uita mult mai putin la “stiri” , romanii se pare ca se uita mult prea mult la stiri. Nici nu stiu, daca din lipsa de alternative, sau fiindca chiar le place atat de mult (sau ambele variante).
    Ma intreb, daca nu este apasator, in fiecare zi: noi stiri, agitatie, scandal. Atata scandal, atata agitatie, si pana la urma, se pare ca totul fara rost. Multe stiri si scandaluri sunt chiar fara mare importanta, si intrebarea ar fi, de ce sa ne incarcam creierul cu tot felu de informatii/stiri care nu ne sunt de mare folos.
    Nu stiu cum era televiziunea pe vremea lui ceausescu, dar uneori ma intreb, daca nu cumva era mai de buna calitate cand revad unele reluari de pe acele vremuri. Poate si pe acele vremuri aveam mai multe stiri din strainatate. Daca te uiti la stirile din romania, aproape ca ai impresia ca pe acel glob doar romania exista. Mi se pare un pacat, ca in romania, romanii nu-s mai bine informati ce se intampla in europa, ce se intampla in lume. Toate stirile din romania is in mare parte prea centrate pe romania. Suntem intro lume globalizata, si putem destul de usor sa ajungem peste tot in lume, si este pacat, ca romanii nu-s zilnic informati ceea ce se intamplat… si-n italia, in spania, franta, anglia, germania, usa,…. Este pacat ca multi romani raman doar fixati pe romania, pe cand globul este mult mai mare, mult mai frumos, mai interesant…. Este pacat ca posturile de stiri nu-i ajuta sa-si deschida ochii, si sa vada ce se intampla si-n alte parti ale globului, nu-i ajuta sa aibe o impresie/priveliste globala. In schimb posturile tv, ne dau toate “stirile” irelevante: caine calcat de tren, baba x si-a mutat gardul, udrea si-a schimbat culoarea unghiilor, basescu s-a jucat cu pisicul, ponta a fost tras cu barca si a constatat ca babei Y i-a fost inundata curtea si i-au murit 3 gaini. Cu aceste stiri, cu aceste idee, cu aceste viziuni trebuie sa ne ocupam mintea. Cu aceste idei/informatii in gand trebuie sa adormim? [imi cer scuze pentru multe greselile facute, si modul greoi de a ma exprima]

  45. Ok, să spunem că îl vor suspenda, deşi, nu văd motivul şi acţiunea reale. Închipuiţi-vă, dacă-l suspendă, omul va face contestaţie(ca anterior), motive sunt destule şi vom rămîne la fel, prostiţi, ei nu contestă acţiunile, faptele, ci omul-individul-scaunul, posibil să ceară daune. În plus, va contesta sau bloca alegerile, nu contează care vor fi ele, la fel, motive reale sunt, de la numărul celor cu drept de vot din toată populaţia ţării(nimeni nu spune numărul real), pînă la, posibil,expertize şi iar harababură politică şi nu numai. Spuneai că,,Basescu, in linie dreapta catre a 3 a suspendare”, el nu foloseşte linia dreaptă(acţiunea) decît în favoarea lui, şi, mai des, foloseşte linii cotite(indivizi) pentru a ieşi din încurcături(şi iese cu brio)! De ani de zile se face campanie electorală legal sau nu şi nicio acţiune certă, o pedeapsă nu am văzut din partea legislativului direcţionată spre politicieni. Aşa că, pe cine să mai crezi,,e ca o troacă plină cu tărîţă şi apă, din care se hrănesc porcii dînd din cozi”…

    • A nu fi PSD-ist nu inseamna ca esti basist dimpotriva .

      PSD-ul coabiteaza la varf cu Basescu prin documente oficiale privind coabitarea Base=Ponta-Gittenstein

      Ponta a negociat politic cu Basescu procurorii si toti cei pusi sunt basisti – mai aveam dubii cu privire la Tiberiu Nitu dar acesta i-a dat imunitate totala lui Basescu ca Morar si Kovesi

      Cum altfel decât basism este continuarea acordurilor lui Boc-Băsescu cu FMI , RMGC , Chevron de către Ponta ?

      Basescu ne zăpăcea cu Chevron si RMGC la cap iar Ponta , Firea , Sova duc mai departe acele planuri antiromânesti de cedare a resurselor strategice .

      • gandesti ca un microbist la fotbal,si ori ce tampenie face partidul tau tie nu iti conteaza.partidul gandeste pentru tine,tie minte ce iti mai trebuie.

      • eu nu sunt nici activist psd nici simpatizant al vreunui partid.sunt, zic eu,un social democrat,care sustin un partid care,cu rezervele de rigoare se apropie mai mult de ce cred eu ca este politica social democrata.asta nu inseamna ca resping liberalismul, forma neoliberala, dar resping ultra liberalismul si alti ultrasi de stanga sau dreapta. deci sunt pentru echilibrul politic si social, singura cale spre dezvoltarea benefica pentru toti.astfel ca, la momentul actual, sunt de partea psd-ului care se apropie cel mai mult de ce cred eu ca este bine,cu rezervele de rigoare bineinteles.daca tu esti doar o simpatizanta a lui crin si atat te inteleg,dar crinutul tau ca si aripa lui,este pe ultra ca si basismul.

  46. Stimate d-le Radu Tudor,

    Nu stiu daca Traian Basescu va fi suspendat, insa am alte certitudini:

    – Excelenta emisiunea de astazi Punctul de intilnire…Sint de acord cu prognozele lui Palada si Pieleanu, Mircea Diaconu va lua voturile necesare pentru intrarea in Parlamentul European…Demersul unic al acestui om de exceptie va fi rasplatit de voturi… de voturi venite de la indecisi sau oameni care, scirbiti de politica romaneasca, aveau intentia de a nu se prezenta la vot…si acest lucru este meritoriu!

    – Surpriza alegerilor din 25 mai va fi PNL-ul, care va lua peste 20% din voturi, contrar sondajelor de astazi…ceea ce va insemna o reconfigurare a scenei politice pentru prezidentiale…Crin Antonescu are capacitatea de a creste in plina campanie electorala…

    Mii de multumiri pentru Punctul de intilnire si sa auzim numai de bine!

    • Crin Antonescu,in acest moment, nu are interes ca PNL sa obtina peste 20% la alegerile parlamentare. Stie ca sta destul de prost in sondaje si ca s-ar putea sa nu intre in turul doi al alegerilor prezidentiale (In caz ca ajunge l-ar spulbera pe Ponta). Varianta sigura ca PNL sa castige alegerile prezidentiale in orice conditii (posibil si din primul tur daca joaca bine cartea)este cu Klaus Iohanis. Singura solutie pentru a face rocada Crin Antonescu – Klaus Iohanis,fara ca nimeni sa iasa sifonat sau sa se faca conecsiune cu rocada Stolojan – Basescu, est ca PNL sa obtina sub 20%, iar Crin Antonescu sa-si dea demisia. Garantat asta a fost strategia celor 2.

  47. Sper să fie în farmacii o cantitate suficientă de anti vomitive să ajungă pînă în Noiembrie. Avem nevoie….Mulți dintre noi. In ce mă privește rămîn la convingerea că se băse pe toate argumentele juridice, constituționale și de care mai doriți dvs.

  48. Va inselati daca credeti ca CCR va zice ca Traian Basescu a incalcat constitutia. CCR se va lega de faptul ca Traian Basescu nu participa in campanie alaturi de PMP, ci alaturi de Fundatia PMP care este apolitica. Daca cititi cu atentie Basescu a zis ca a vrut sa infiinteze partidul dupa ce isi termina mandatul, dar ceilalti au ales sa-l infiinteze acum. De aici nu reiese ca el a creat PMP. Inca are la mana multe institutii ale statului care ii sunt loiale pana la final. Doar daca vor lua in considerare ca a spus sa voteze PMP, desi ma mir. In afara de asta sesizarea facuta de PSD la CCR este cam ambigua. Si chiar daca, prin absurd, CCR va zice ca Traian Basescu a incalcat Constitutia, nici un partid politic din Romania nu va face nimic in acest sens. Vor da vina unul pe altul, ca sunt de partea lui Basescu si nu vor initia procedura de suspendare a lui Basescu. Sansa a fost la suspendarea trecuta. Din pacate Ponta a jucat la mai multe capete si a pierdut Romania. Nu scapa tara de chior pana la terminarea mandatului. Asta e!

  49. Basesu un inchipuit, crede ca stie si el ceva dar a fost si este departe de biblioteca si are educate de plaja plina de mizerii din Mamaia.Este gaunos si ridicol ,este exact continutul numelui ce-l poarta.Trebuie suspendat sau parlamentul sa valideze suspendarea facuta de ce-i 7,4 miloane de votanti si cazut din drepturile de fost presedinte. A distrus tara a produs haos ura ,minciuna si exemplu de inselatorie si furt. Merita decazut din drepturile de fost presedinte. Uraste cu nesabuinta poporul si cauta tot timpul si cu orce ocazie sa-l jigneasca.

  50. Consider ca nu se va intampla nimic pana cand nu il vom demite noi cei 7.5 milioane de roamani care am voata la referendum.Acest nemernic a reusit sa isi subordoneze tot,sa-si numeasca politruci procurori pentru a declansa la ordin politie politica si a incarcera,fara probe concrete adversarii demisului de popor.Impreuna cu macovei si toata suita portocalie au modificat legi si regulamente si nu dau socoteala nimanui.O contributie insemnala la aceasta stare de lucrurio o au poltrucii basisti de la curtea cea neconstitutionala.Asa ca in noile conditii eu cred ca aceasta curte neconstitutionala va incalca inca odata legile si constitutia si va valida campania electorala a demisului,asa cum au validat mereu si s-au opus oricaror modificari ale legislatiei,pentru a corecta abuzurile demisului si a politiei lui politice.De aceea spun ca trebuie sa iesim in strada si sa ne aparam democratia si tara.Oare cine isi auma rolul de a ne convoca in stada.Un semnal asteptam.

  51. “”” Surpriza alegerilor din 25 mai va fi PNL-ul, care va lua peste 20% din voturi, contrar sondajelor de astazi…ceea ce va insemna o reconfigurare a scenei politice pentru prezidentiale…Crin Antonescu are capacitatea de a creste in plina campanie electorala…”””

    Sa dea DUMNEZEU sa fie asa , dar … nu cred ca serviciile
    basisto-pontiste vor lasa un asa rezultat neerodat ! …

    • Titus,
      iar te-ai sucit in ce-l priveste pe antonescu ?
      Iata ce zicea acum 3 zile, in 16.05.2014 la emisiunea infectului basist, orcan:
      “Vreau să fac ce a spus băsescu că face și nu a făcut. Eu nu pot să mă pun la mintea politică a lui Ponta, că nu putem să transmitem aceleași mesaje ca băsescu. Transmit aceleași mesaje ca și ceaușescu dacă învie și spune că trebuie să mergem cu NATO. Nu mesajele sunt problema, ideile sunt problema. traian băsescu a vorbit despre foarte multe lucruri pe care, din diverse motive, nu a reușit sa le facă, nu neapărat fiindcă nu a vrut, pentru că e foarte greu.”

      Deci, cum e, Titus ? antonescu zice ca transmite aceleasi mesaje ca basau interlopul fara nici o problema, ba mai mult transmite aceleasi mesaje ca ceausescu daca invie (Doamne Dumnezeule) si mai zice ca basaul nu a facut multe lucruri nu pentru ca nu a vrut, saracul, ci pentru ca a fost foarte greu si acuma ce sa facem, daca nu a putut. Hai s-o punem impreuna de-o motiune impotriva lui Ponta.
      In viziunea lui antonescu, basaul a vrut mult, mult sa faca, dar nu a putut, saracutul, pentru ca a fost greu, si atunci a fost mai simplu sa taie in carne vie.
      Nu credeam vreodata ca antonescu va fi continuatorul basismului in Romania.

  52. Faptul ca Ponta si Parlamentul nu au inchis
    procedura Referendumului din 2012 nici astazi ,
    (cum bine spunea sen. GHISE) , arata ca nu s-a
    vrut ca base sa plece … Iar a doua proba ca
    nu se vrea demiterea ilegitimului este situatia
    listelor electorale care nu au fost refacute
    pentru populatia Romaniei de 20,1 mil. locuitori
    (adica 16,2 mil cu drept de vot) ci au fost lasate
    cele vechi de 18,4 mil. de la populatia de 22 mil. romani ! …
    Si atunci … ce vorbim ??????????
    Serviciile secrete basisto-pontiste vor proteja
    pe jepat pana la capat si vor face ce jocuri vor ei ! Punct .

    • Clar ca lumina zilei! Și total accesibil oricărei minți cât de cât normale. Nu-i nevoie de vreo inteligență ieșită din comun ca să înțelegi cum stau lucrurile.

      De aici și disperarea cu care se face propagandă PSD-ului, prin toate mediile posibile.

      S-a ajuns atât de departe cu manipularea încât, posibil, în următoarele zile rămase până duminică, s-ar putea să aflu că eu, ”violet”, de fapt voi vota cu PSD și îl vreau pe Crin afară de la conducerea PNL. E incredibil și halucinant ce metode de intoxicare folosește PSD-ul. Mai am puțin și o să aflu și ce feluri de mâncare îmi plac cel mai mult ( evident, nu cele pe care le știu eu ). Știu ei, DIVERSIONIȘTII PSD. Vorbesc despre ceea ce am auzit azi la radioșanț, în oraș.

  53. Vorba lu’ Rache : ,,O poza face cit o mie de cuvinte” !!!
    Poza cu mutra lu’ Basescu care insoteste articolul, arata ce CRETIN a handralit tara asta timp de 10 ani !!!

  54. Foarte corect, dle Radu Tudor. Asteptam decizia ccr din 21.05.2014. basistii de acolo ar trebui sa se gandeasca foarte serios ce decizie vor da, pentru ca basau interlopul mai are 6 luni, poate mai putin.

  55. CEI CARE NU VOR SA VOTEZE, SA MEARGA LA VOT SI SA-SI ANULEZE VOTUL ! ESTE SINGURA SANSA SA LE DAM ASTORA O LECTIE SI SA LE FACEM PARTIDULETELE CAT TREBUIE DE MICI IN PROCENTE

  56. PSD și Victor Ponta nu a coabitat doar acum cu Băsescu Traian.
    Vă aminiți celebra rocadă?Prin care SENATUL a fost acordat ciumei portocalii PDL.Ion Iliescu și Adrian Năstase s-au opus ferm unei rocade irealizabile la momentul de față.Ca urmare,trecând câțiva ani,Adrian Năstase a fost băgat nu o dată ci de două ori la pușcărie.
    Ponta a acordat Senatul pentru că avea o animozitate personală față de Mircea Geoană la fel a făcut și cu Crin Antonescu!

    • te lasa memoria bag seama,pai nu crinutu facu el asa un act meret,sa moara planeta nu alta, si isi dadu demisia de la senat?

  57. Domnule Radu Tudor,în condițiile în care în ciuda lipsei lui Mircea Diaconu din PNL,PNL va face un scor bun la egalitate sau peste PSD la euro-parlamentare,având în vedere că Papici și Koveși sunt la DNA,nu neapărat tot pentru fraude la voturi dar pentru altceva,dacă Băsescu îi va cere lui Ponta,i-ar face dosar lui Crin Antonescu pentru a-l scoate din jocul prezidențialelor?Există acest risc,ca Băsescu sau Ponta să asmuțe DNA-ul asupta lui Antoescu?

  58. Bine ar fi chiar si pentru 1 zi, o saptamana, chiar daca la nesimtirea lui putin i-ar pasa. In contextul intern, dar mai ales extern actual va fi destul de greu de realizat.

  59. Cine-i Grasu’, Basescule? Nu Cumva, Tu, Impreuna Cu Parasuta Tiganeasca…

    …de-o facusi mare arendas de Nana? Pai bine, ba porcilor, voi chiar nu aveti nici cea mai mica urma de rusinica sau bun simt elementar in voi? Ba, alde zgarie branza, ba parvenitii dracului, ba hoti nenorociti, dupa ce ati incercat sa justificati genocidul practicat pe vremea lui Boc, genocid generat de casapirile fara mila ale veniturilor celor multi si sarmani din Romania, pe motiv ca s-au ingrasat stand pe spinarea unora ca Regii asfaltului sau altii ca ei, care sunt putred de bogati in urma afacerilor veroase facute cu mafia politica al carei nas esti, Basescule, veniti acum la miloaga, la mana intinsa la stat si cereti subventii ca sa lucrati mosia furata de la Nana? Cioflingarii dracului, nu v-a ajuns cat ati furat si ati luat mita, vreti acum sa platiti si rata milionului luat cu japca de la CEC tot cu banii statului? Ultimile zile de dezvaluiri din media reflecta dimensiunea cosmica pe care ati dat-o jafului national pe care l-ati practicat in timpul crizei si nu numai, cand romani cu veniturile taiate se sinucideau nemaiputand sa supravietuiasca din cauza datoriilor, sau mureau cu costurile medicamentelor de care aveau nevoie si nu aveau cum sa si le procure in mana. Ba, io am mai vazut coate goale ca voi, ajunse intr-o situatie in care, dupa ce au furat cat au furat de au reusit sa-si faca un munte de bani, aducandu-si aminte ca in copilarie n-aveau bani nici macar de-o bomboana,la stadiul de parvenitism opulent de ultim moment, mancau icre negre cu polonicu’ pentru a arata mujicilor ce bine o duc ei, dar pana si aia mai aveau o urma de bun simt si cand simteau ca incep sa vomite, resturile le dadeau la caini. Voi sunteti in stare sa furati si oasele tomberonezilor maidanezi numai ca sa mai adaugati ceva la seul unsoros si puturos acumulat prin jaf si nesimtire. Cum, ba, dupa ce v-ati permis sa va luati o mosie de 300 de ha de pamant, n-aveti bani de seminte si de motorina s-o lucrati si intindeti mana la subventii de la stat? Nu v-ar mai muri multi inainte, javre ordinare ce sunteti! Basescule, huiduielile si scuipatii pe care ti le iei acum sunt doar o avanpremiera la ce va urma dupa ce vei pleca cu sutu-n cur si cu varza in goaza din fotoliul prezidential. S-o crezi tu ca o rezolvi cu dosarelele, suntem prea multi si prea cinstiti pentru ca jarlele tale de la parchet sa ne lucreze pe toti cu dosare si cu amenintari. Nu aveti cum sa bagati un popor la beci ca sa-i inchideti gura. Si sa te tii atunci, javra ordinara, ce vei pati ! Eu iti sugerez ideea de a te duce in padure ca sa scapi de furia unui neam umilit si batjocorit de tine si de sleahta ta, in frunte cu tiganca imputita de Udrea !
    Lua-v-ar dracu sa va ia de hoti ordinari si de mana-ntinsa la poarta de biserica!

  60. În cazul titlului, ori “… a treia suspendare”, ori “… a III-a suspendare”, în nici un caz “… a 3 a suspendare”. În cazul “ordinalelor” se folosesc cifrele arabe, d-le Tudor.

  61. mai conteaza nimeni in drum asta ce face si ce zice? problema este daca puteam avea incredere in cei care-i vor urma, eu nu am incredere in oameni gen Ponta care ne minte in fata ca el nu stie daca va candida la pezidentiale.

  62. Suspendarea ar fi o greseala imensa care ar mai oferi lui Basescu inca trei luni in plus de mandat. Cred ca asta si doreste. In privinta celor ce-l vor inlocui, nu am nicio speranta ca nivelul de trai va creste, ca vor exista locuri de munca si in general, o viata mai buna. Cam atat… 🙁

Leave a Reply to AndreiCancel reply