FREGATA - MISIUNE - NATO

Toata lumea se intreaba ce s-a intamplat in aceasta dupa amiaza, de a reusit Traian Basescu sa treaca brusc la sentimente cat de cat bune fata de guvernul Ponta 3. Adica sa renunte la planul de guerilla pe termen lung cu perspectiva trimiterii in corzi via CCR si DNA.

Ceea ce se intampla zilele acestea la Bruxelles si Washington, cu ingrijorari mari legate de situatia din Ucraina si posibila contagiune regionala, e cauza cea mai probabila. Semnale din partea unor importanti lideri occidentali si dorinta lor de a pastra stabilitatea in Romania stau la baza sucelii lui Basescu. Binevenita de altfel.

Romania, o tara importanta la granita de Est a NATO, cu o granita terestra, aeriana si navala de citeva sute de kilometri, se poate dovedi alaturi de Polonia extrem de utila pe viitor in efortul aliatilor occidentali din UE si NATO pentru a contrabalansa actiunile agresive ale Rusiei din zona bazinului de nord al Marii Negre.

Daca dezbaterile serioase de la Bruxelles si Washington de zilele acestea in legatura cu situatia din Crimeea si comportamentul Rusiei vor duce la concluzia ca e nevoie de actiune, e posibil sa asistam pe teritoriul Romaniei si al Poloniei la exercitii NATO. Acestea trebuie sa demonstreze capacitatea solida si reactia rapida a Aliantei la provocarile extreme de securitate pe care Rusia le lanseaza pe teritoriul Ucrainei si in Marea Neagra.

 

 

 

 

 

189 COMMENTS

    • Adica nu i-a fost lui frica de conjunctura internationala ieri si alataieri, si se trezi sa se sperie astazi intre orele 14 si 18?
      CAUTATI NOUL PACT DE COABITARE, DESPRE CARE PRECIS CA DOMNUL DANIEL CONSTANTIN NU STIE NIMIC NICI ASTAZI, DAR VA VENI PESTE UN AN DE ZILE SA NE INFORMEZE CA ANTONESCU IL CORECTA CU PIXUL INCA DE IERI!

      DUPA CE S-A INTELES CU MAGHIARII SA LE DEA TOT CE VOR (PERFECT CONTRAR CELOR DECLARATE PUBLIC, ASA CUM NE-A OBISNUIT), PONTA I-O FI PROMIS SI LUI BASESCU (IN CULISE, CUM II PLACE CEL MAI MULT SA LUCREZE)CEEA CE INCA N-A PRIMIT: PROBABIL MANDATUL DE PREMIER DUPA CE VA AJUNGE EL PRESEDINTE.

      CAT DESPRE TENSIUNILE INTERNATIONALE, SA FIM FERICITI! ASA CUM LE-A FOLOSIT CRIZA ECONOMICA INTERNATIONALA LUI BASESCU SI METRESEI LUI LA “REALIZARILE” SI “PERFORMANTA” NENUMARATELOR GUVERNE BOC, ASA II FOLOSESTE ASTAZI CRIZA POLITICA UCRAINIANA MARELUI ANTIBASIST PONTA IN LUPTA LUI CU “GRETOSUL” BASIST ANTONESCU.

      ORICUM, “PLAGIATORUL”, “PORCUL” SI “PISICUL” NU NE UIMESTE PENTRU PRIMA DATA CU SUCCESUL LUI DE LA COTROCENI DUPA CE BASESCU DA IMPRESIA CA-I E DUSMAN DE MOARTE. DAR, CA O ALEGATOARE A SA, DISPRETUITA ANUL TRECUT PRIN PACTUL DE COABITARE SEMNAT IMEDIAT DUPA VOTUL PE CARE I L-AM DAT DIN SUFLET DOMNULUI PONTA PENTRU FUNCTIA SA DE PREMIER, MA GANDESC ASTAZI LA DOMNIILE VOASTRE CAM LA CE “MULTAM” VA PUTETI ASTEPTA, DUPA CE I-ATI SERVIT IN ULTIMA VREME CAUZA CU DEVOTAMENTUL CU CARE PANA NU DEMULT SERVEATI “DREPTATEA PANA LA CAPAT”.

  1. base nu a revenit la sentimente mai bune fata de ponta – le-a avut tot timpu’. chestia asta cu anti-basismul lui ponta e poveste de adormit copiii. ca dovada ca astia doi se injura doar intre reprize, iar cand e de jucat fac blat (coabitare, procurori, referendum, trecut deja pe la cotroceni de cateva ori etc)

    • Culmea este ca toata lumea (inclusiv realizatorii Antenei3) a sustinut ca Basescu nu isi iarta niciodata dusmanii si asteapta momentul prielnic pentru a-i lovi. De aici, si nedumerirea mea legata de trambitarea ideii coabitarii (in premiera) dintre presedinte si Antonescu!! Nimeni nu s-a intrebat ca poate coabitarea dintre presedinte si premier este mult mai ampla, ca poate scoaterea PNL de la guvernare este urmare a acestui pact! Cu cine guverneaza PSD azi? Cu UNPR, UDMR, minoritati … adica formatiunile care i-au asigurat si lui Basescu/Boc sustinerea parlamentara dupa 2009!
      De ce sa cred ca Antonescu l-a reevaluat pe presedinte si sa nu cred ca Ponta si Basescu coabiteaza mai bine decat se pare?

      • Am postat deja in blogal despre guvernul ponta 3:

        “Singurul minister de interes momentan este MAI unde a fost numit generalul cu mai multe re-evaluari decat stele, care coincid cu numarul de tradari ale acestui mare general. Acesta defapt find si motivul real al ruperii aliantei “anit” basiste, pentru ca historic este de mare important cine controloeaza ministerul de interne ianite de algeri, asta find si cauza spargei guvenari PDL-PSD inaine de algerile din 2009.

        ——>>>Oprea e personajul care a rupt omeni in mare parte din PSD (si uni din PNL) pentru a-l sustine pe basescu la presidentiale (fara acest sprijin avand in vedere rezultatul extrem de apropriat erar forte posibil sa fi pierdut algerile cu tot cu toate iregularitatile) si apoi au format un nou partid cu scopul de a garanta o stabilitate guvenamental pentru acel individ. Datorita lui Oprea si UNPR au rezistant atata timp guvernele basescu/boc si nu merita un pic de credit pentru ca a intors armele inpotriva guvernului ungureanu dupa alegerile locale pentru a-si salava propria piele la alegerile parlamentare.<<<——

        Faptul ca mare majoritate au uitat acest lucruri si sprijina demersurile lui Ponta si PSD de a sustine acest individ in o asemenea pozitie imoprtant inainte de alregeri in loc de Iohanis (disputa ocupari acestei pozitii este motivul invocat de ambele parti pentru despartire), arata ca majoritate (si cu regret ma includ si pe mine pentru ca nu ies public sa protestez aces lucru) ne meritam soarta…"

        Si acum acel general a fost singurul ministru agreat si de ponta si de basescu fara nici o contestatie, depunand juramntul de doua ori in cateva ore. Dar singura concluzie logica este ca Antonescu face jocurile lui basescu :D.

    • Sincer incep sa prefer guvernel Boc! Daca tot face premierul tot ce doreste presedintele (in mod neconstitutional), macar sa nu se injure zi si noapte. Pai, or suntem (?anti?)Basisti or nu mai suntem, nu?

      Pentru cei care cred ca aiurez, va rog sa veniti cu exemple de numiri, ordonante, sau initiative legislative importante unde Ponta nu a facut ce a cerut Basescu, daca nu de la bun inceput (sfidanid pretiosii algaroti USL carora le facut multe promisiuni), in mod cert pana la urma.

      • Cred ca ar fi bine sa si gandesti inainte sa acuzi. Preferi guvernul boc pentru ca asta ai votat mereu! Tacerea este de aur! Sa nu uiti asta. Base s-a schimbat din cauza conjuncturii in care suntem. Astept alegerile prezidentiale. Atunci acest cancer va disparea. Sper sa si plateasca pentru toate umilintele la care am fost supusi. La asta ar trebuii sa meditati nu la vorbe spuse aiurea.!

        • REPET: “Pentru cei care cred ca aiurez, va rog sa veniti cu exemple de numiri, ordonante, sau initiative legislative importante unde Ponta nu a facut ce a cerut Basescu, daca nu de la bun inceput (sfidanid pretiosii algaroti USL carora le facut multe promisiuni), in mod cert pana la urma.”

          De asemena “Cred ca ar fi bine sa si gandesti inainte sa acuzi.” inloc sa afirmi aberati precum “Preferi guvernul boc pentru ca asta ai votat mereu!” Nu exista motive temeinicia in o democratie si nici in un stat de drept pentru a astepta (doi ani) pina la urmatoare alegeri ca sa destitui un capitan care desacreaza constitutia precum respira! Asta este o abureala care a iesit direct din pactul de coabitare ponta-basescu! Majoritate USL avea responsabilitate si indatorirare atat legal cit si constitutionala sa-l suspende din functie daca cointinue sa incalce constitutia. Ne facand acest lucru nu numai direspecta votul nostru dar si juramintul depus pentru intrare in mandat, acesta afirmatie evident este valibile ata pentru PNL cat si pentru PSD.

          Dar aseara la RTV Ponta a afirmat ca NU PREVEDE CONSTITUTIA ce sa faci cu un presedinte care o incalca zilnic!!! Mai devreme purtatorul de cuvant PSD era linga Radu Tudor cind a firmat ca nu se pune problema suspendari presedintelui daca incalca din nou constitutia refuzan sa investeasc guvernul dat find ca on incalca atat de des ca nu mai trebuie sa ne pese, si oricum pleac in putina vreme. In aceleasi timp reprezentantul PNL afirma ca ar sustine o suspendare daca presedintele respinge guvernaul, dar in logica ta Ponta si PSD sunt cei care sustin din greu lupta cointra sistemului basist.

          Hai sa fim seriosi, nici unul nici altul nu au facut nimic (talk is cheap) contra lui basescu si au ignorat interesel noastre, dar singulrul care a facut mai multe lucruri pentru el este ponta. Asa ca daca suntem honesti nu putem spune ca daca il sustinem pe el contr lui antonescu o sa castigam si scapam de systemul basescu.

  2. Da acestai motivul.Deja in judete se fac calcule pentru bugete de razboi,care se fac din 4 in 4 ani si a venit ordin sa fie urgent facut in roate judetele

  3. Vă urmăresc chiar acum, dle Tudor, și spun, plin de invidie, ca parcă mi-ati luat cuvintele din minte. Excelent spus!

    Nea Canuta de la Cotroceni, adus un pic la rațiune azi (până când?), a dat-o azi la întors, după ce nu mai demult de trei zile tuna și fulgera ca Ponta nu o sa mai fie validat prim-ministru de catre el, ca guvernul ăsta nou nu va trece…

  4. Caz real. Se intampla in Romania!

    Da frate, e limpede. Ca dupa orice criza financiara globala, se ajunge si la razboi. Pe langa ca suntem rupti in c.. si ca am fost asa cum am fost tratati, mai ramane acum sa iesim si la lupta cu izmenele carpite in fund, daca n-aveam alta activitate.

    E bine oricum ca in Romania s-a desfiintat armata regulata, asa incat acum avem forte maxime. Sa dea dreacii sa ii auda p-astia ca mobilizeaza rezervistii, ca sa vezi rezervisti ce au ramas pe-aici… Numai apti combatant, gata pregatiti de lupta si motivati la maxim si moral. Max.

    • F tare…….aveti perfecta dreptate. Daca nu ar fi de plans ar fi cu adevarat de rasul curcilor…..

  5. V-ati lamurit Radu Tudor si Mihai Gadea cum sta cu intelegerea Basescu Antonescu ? Sau ,scopul a fost atins , adica a fost indepartat Crin Antonescu si nu va mai intereseaza …….

      • Pai antonescu nici de coabitant nu a fost bun -el isi da demisiile din toate fct.,La pact a asistat ca un las dupa care a tipat tradare ,a lasat-o pe Pivniceru si a renuntat la minister ptr. ca nu a vrut sa o sustina in batalia cu basescu, a demisionat din senat ca ultimul functionaras tifnos din primaria cocirlatii din deal,iar acum umbla cu traista in bat prin tara mintindu-i pe liberali cum ii aduce el la guvernare DACA ajunge la Cotroceni.Nu a stat in guvern si sa se bata cu Ponta ptr. fiecare prioiect dar poate sa-l injure de la Ploiesti ,Bacau ,Constanta ,pe unde se plimba el cica in lupta gu guvernul de unde a plecat acum o saptamina .Daca guvernul a facut numai ce a vrut Ponta atunci sa spuna cu subiect si predicat ca el LIBERALUL nu are amestec in majorarea pensiilor ,marirea salariilor ,cresterii eonomice ,inflatiei ,rezultatelor bune din export ,ind. ,agricultura ,reparatiile la medicii rezidenti ,profesori debutanti etc.Dar e atit de nepriceput incit s-a cantonat in injuraturi si retorica golaneasca a la basescu .

    • Asa ceva nu se poate. Daca face plangere penal trebuie sa si supsende premierul din functie. Si acum sa fim sinceri, cine altcineva se mai face asa pres in fata lui acum ca boc e primar.

    • e o gargara securistica intre ponta si basescu e fratie totala .Nu vedeti ca isi creeaza ambi crize artificiale ca mai tarziu tot ei sa le stinga si sa para eroi natiuni salvatori romaniei.Se umfla reciproc cu pompa pe nervi romanilor basescu creeaza crize din nimic ca apoi sa se inteleaga cu ponta si deodata totul e roz ponta e om de cuvant basescu se bazeaza pe cuvantul lui ponta ,totul e o manipulate mizerabila condusa de fratia ponta basescu .Doar un cretin nu isi da seaman ca ponta e inteles cu basescu si ambi vor ca ponta sa ajunga presedinte ca sa isi predea sistemul ticalosit de la unu la altul.Eu post s apariez pe orice ca in turul 2 basescu va sustine un candidat psd si anume pe ponta

  6. Mai bine le-ar spune cineva bisnitarilor internationali de la FMI sa dea drumul la bani in piata, ca au facut destul contractie financiara a pietei, nu le mai ajung banii, nu se mai satura, ce dreac e cu ei?!
    Sa dea drumul la bani, sa lase oamenii sa traiasca! Sa lase lumea sa traiasca in timpul vietii ei! Daca nu sunt conditii suficiente, sa controleze dracului natalitatea, sa ne inmultim atat cat avem conditii! Planificare sociala se cheama! O fi auzit careva de asemenea vrajeli?!

    • daca noua nu ne place munca..ce bani sa ne dea aia…cu dobanda ??? gratis ??? ajutorare..sau cum ..ca nu inteleg ??? sau nu stii ce inseamna FMI,ce reprezinta,ce ofera si ce solicita de la tarile contractante de credite…

  7. Dupa mult timp, ma bucur ca cei de afara au intervenit sa restabileasca cat de cat linistea in tara. Desi greu de crezut ca CCR nu isi va face de cap ca de obicei.

    • Haideti sa nu fim chiar atat de naivi. Pentru fiecare miscare importanta, Basescu este dirijat de afara.

      Basescu face ceea ce a facut dintotdeauna. Se foloseste de Ponta ca de “nadejdea” lui personala plasata in punctul forte al opozitiei sale. Ca de basistii PSD-isti si PNL-isti de la serviciile secrete.

      Pe sub masa, Ponta lucreaza mult mai eficient decat Boc la prelungirea basificarii prin fapte, chiar daca se da mare antibasist in discurs.

  8. cu ce?
    nu avem buget la aparare si dotarile actuale sunt niste mizerii sovietice din anii 60 si in numar mic pe langa asta

  9. Doamna in rosu din studio banuiesc ca este de la PNL.

    PNL-ul sa ne lase, ca ce au facut in institutia in care lucrez eu, este praf de praf!! Le-a revenit la impartire din consiliul de administratie al PMB sa administreze institutia mea, care se afla in subordinea PMB, e o deconcentrata. Au numit directorii prin delegatie, au pus toti idiotii si incompentenii recunoscuti din institutie, au facut praf de praf! Asa ca sa ne lase, ca I-am vazut la practica in viata reala, cum stau si ce posibilitati au. PNL-istii sunt praf de praf, la fel ca celelalte partide. Aplica fix aceleasi metode, nu e nimic diferit.

    Mai bine s-ar uni toti si s-ar reintregi partidul unic, care sa se numeasca Partidul Romanilor, ca despre asta este vorba de fapt. Sunt toti o apa si-un pamant.
    .
    Sa ne mai lase PNL-istii, cu vrajelile si cu povestile lor…

    • asa este si in pdl si psd,etc… de asta avem nevoie de competitivitate profesionala… NU avem nevoie de facultati private cu 5-600 euro/an si sa iasa absolventi toti prostii din romania…majoritatea devin masteranzi dupa…si ocupa ulterior functii politice in diverse partide…

  10. de ce sa punem noi la dispozitie porturile si aeoroporturile . daca americanul se simpte in stare sa sufle in bors lui putin are pe unde sa se duca sa l civilizeze ,sal aduca in epoca moderna .
    ameriicani au experienta yugoslavia,irak,vietnam,korea cu rusi nu are sa le tina smecheria sunt puternici .eu personal nu am chef sa fiu militar sa servesc interesele ue si americi.
    merkel ce cauta sa se razbune pentru stalingrad ,o vorba spusa si ura reincepe si rusi au si de ce sa urasca germania si atunci nici chiar dumnezeu nu mai poate opri rachetele si armata .
    eu nu fac nici o diferenta intre politica fostei urss si actualul ue america .
    sa ne retinem ,sa tregiversam sa nu ne aruncam cu capul inainte ca fraeri .

    • cati ani ai ? daca ai facut armata si esti rezervist – esti obligat ! daca facem parte din NATO suntem obligati sa facem ce spun ei ( toti am votat asta… deci toti dorim asta… )sau nu mai stim ce am votat…cine suntem…si ce reprezentam ???

  11. De ce mereu trebuie să intervină CINEVA să ne facă ordine sau dezordine în țară? Cum oare ne lăsăm mereu păcăliți și nu suntem capabili să promovăm oameni de valoare care să ne reprezinte?

  12. Pai dupa ce s-a jucat circ din care a facut parte si antena3 cu brio, Antonescu si PNL au fost trecuti pe tusa iar ponta si basescu au facut din nou pace. Asta e realitatea in fata tuturor perdelelor de fum.

    Bruxelles, Washington, Ucraina – perdele de fum ca dau bine si ascund de fapt fratia securista la ciolan.

    2011 presedinte basescu traian; guvern PDL-UNPR-UDMR
    2014 presedinte basescu traian; guvern PSD-UNPR-UDMR

    A dracului “schimbare” de regim dar e bine ca antena3 a devenit subit anti Antonescu. Antibasismul in schimb a disparut complet fiind inlocuit de o fumigena aproape patologica cu referire la persoana fizica basescu si nu la regimul de hotie instituit de basescu si continuat in foarte buna coabitare de ponta. Fara cuvinte.

    • noul program a fost semnat: steagul unguresc devine oficial; linia de predare in limba maghiara la tirgu mures devine realitate si asa mai departe ca nu se mai poate
      SEMNAT SUB STEAGUL ROMANIEI ALATURI DE STEAGUL UNGARIEI (UDMR)

      CE NU A REUSIT M.R.UNGUENT A IZBUTIT PONTA SI REGIMUL BASIST AL PSD-ULUI

      DATI-O NAIBII DE PORCARIE SI IPOCRIZIE CA NU SE POATE ASA CEVA. CHIAR VRETI SA NE ADUCETI IN STRADA DIN NOU CA IN IANUARIE 2012??? CAT DE CURAND O SA AVETI PARTE SI DE ASTA

      • asa e, trebuie sa ieșim in strada pentru înlăturarea întregii clase politice mafiote

      • Lasa, ca in 2012 am iesit noi in strada, ca fraerii, si-a venit Victor Viorel la putere, sa aiba el grija de prietenul Traian.

        Chestia cu pretentiile maghiarilor este ultimul lucru pe care Ponta nu l-a dus mai departe dintre toate cele lasate neterminate de victima MRU, sustinuta la investire de pretinsa victima Ponta. Tot ce urma sa faca Boc al nu stiu catelea a facut micul Titulescu cu foarte multa constiinciozitate.

        Ca doar nu era sa-l lase pe taica Traian la voia celor care au avut de suferit de pe urma sustinerii sale ca mare “copresedinte USL”, alianta anti-Basescu!

          • si tot basescu e de vina ptr.alianta cu maghiarii nu… ??? sau poate e vreun joc ascuns al lui…sau poate stie cineva si alte motive pentru care nu merge tara in afara de basescu ??? ..sa vedem ce se va intampla dupa ce nu mai este presedinte…

      • @oprea
        .
        Bai, tu ai toate țiglele pe casă? Cum să ies eu să-l dau jos pe basescu braț la braț cu toți nebunii. De asta nu a ieșit, băi, lumea în stradă să-l dea jos pe basescu! Din cauza voastră, unineuronalii, care nu știți ce vreți și cine știe la ce război civil puteam asista.
        Că voi in Martie 90 ați fi intrat cu tunurile in Tg. Mures sa faceți ordine. Doar lozinci populiste, gen Vadim și DDD, etichete și înjurături, fără nicio perspectivă de urmat.Dați voi 20.000 de Euro la toți românii, mincinoșilor, și naționalizați voi totul, așa cum, rudimentar, gândiți de ne trezeam, dracu’ cu externalizarea conflictului intern.

        Mai mult, dacă aș fi fost Ponta aș fi procedat mai dihai decât a procedat el. Ba, le-aș fi zis liberalilor de la obraz:
        .
        ”- Pai, bine măi nenorociților, voi veniți cu mizerii dintr-astea basiste și mă amenințați cu…. UDMR-ul, cu presa și ultrașii anti-tot? Tocmai voi care ați coabitat și-n guvernul de trista amintire CDR și in guvernul minoritar Tăriceanu cu ”boanghinele” (cum le ziceți voi acum) in poziții cheie inclusiv la….INVATAMÂNT și CULTURA?
        – I-a de-aici băi nenorociților(adică_care ați nenorocit țara asta aducându-ni-l pe cap pe băsescu ) lista cu membrii guvernului UDMR-isto-PNL-ist și să nu faceți fără rost spume , poate-poate mă dă jos basescu și te pune pe tine prim-ministru:
        .
        Guvernul Tăriceanu
        PNL
        Bla, bla, bla…….
        (…..)
        UDMR
        1. Béla Markó UDMR 5 aprilie – 3 iulie 2007
        Béla Markó UDMR 29 decembrie 2004 – 22 decembrie 2008
        Nota speciala: Ministru de stat pentru coordonarea
        activităților din domeniul CULTURII, ÎNVATAMÂNTULUI și
        integrării europene(wow!)
        2. Zsolt Nagy UDMR 29 decembrie 2004 – 22 decembrie 2008
        3. László Borbély UDMR 29 decembrie 2004 – 5 aprilie 2007 [9]
        4. Laszlo Borbely UDMR 5 aprilie 2007 – 22 decembrie 2008
        5. Iuliu Winkler UDMR 29 decembrie 2004 – 5 aprilie 2007 [10]
        6. Attila Korodi UDMR 5 aprilie 2007 – 22 decembrie 2008
        7. Zsolt Nagy[19] UDMR 5 aprilie – 30 iulie 2007
        8. Iuliu Winkler UDMR 7 august – 1 decembrie 2007
        9. Károly Borbély UDMR 13 decembrie 2007 – 22 decembrie 2008
        .
        Și pe deasupra v-am și susținut parlamentar să nu dispareti, dracu’, inghițiti de basescu, băi istoricilor! Ați fi devenit istorie și asta tot din cauza că v-ați înhăitat cu basescu. Să vă fie de cap cu politica voastra…națională cu tot, dacă așa o vedeți voi!”
        .
        Da’ Ponta nu-i…pompiliu, să zică el tocmai așa ceva. Așa ceva…! El este însă un democrat. El face ”o altfel de politică” și-i greu de înțeles de cei mai greu de cap.

        • Voi securistilor din spatele PSD ati declarat razboi romanilor prin furturile voastre alaturi de toti descreieratii anti romani precum udmristii. Tine minte pentru ce o sa patiti in viitorul foarte apropiat.
          Vezi ca nu sunt nici liberal si nici n-am luat parte la diversiunea Targu Mures din 90 facuta pentru a distrage atentia de la manifestatiile din Bucuruesti impotriva securitatii si a comunistilor din esaloanee 2 si 3 ale PCR adica VOI. Asa ca stai cuminte in cloaca ta de securisti si comunisti din PSD si nu te mai da zmeu din spatele jandarmilor.

          • @oprea,
            .
            Wow!…mă iei pe mine cu d-astea, cu etichete securiste?
            Se-curist , ba, și gurist ești tu și mă-ta care te-a făcut,băi! Ai dracu nenonorociti, nu mai terminți cu etichetele de mai bine de 24 de ani. Ti-am pus eu vreo eticheta, băi? V-a intrat în căputzu acela unineuronal trei-patru etichete( securist, comunist, fascist, kgb-ist) care, ați zis voi, dau bine la proști, să vadă ăia cât de combativi sunteți voi și-n rest, soluții, canci. Pe cine-i vreți…canci?
            Cine ,mă-ta, vrei să conducă Țara asta acum, de tot vreți voi să-l dați voi jos pe ”Tonta-Koabitacu” așa cum îl tot etichetați , o mână de neisprăviți ce sunteți care vorbesc în numele românilor pe care îi considerați voi proștii și neinformații lumii? Nu ti-am spus ,mă, că voi nu sunteți decât niște proști solemni, niște clănțăi, cărora le pute totul și care nu puneți nimic în loc? Doar etichete, înjurături, diversiuni vă bese mintea.(de aici cred că reiese că sunteți basiști …in cuget și-n simțiri) Du-te dracu și fă-ți partid , sau intră într-un partid, bate strazile orașelor și ulitele satelor patriei, bate și acest blog și convinge tu și partidul tău oamenii , postacii , de faptul că voi sunteți mai breji decât ăilalți și…jos , prin vot, cu ”ticăloșii” care ne conduc așa de prost cât înțelege mintea voastră și-a acelora pe care încercați să-i păcăliți. Ce , tu ești presă să fii echidistant? Și cine să te creadă? Fă precum @gheorghe care pupă la antonescu de numai-numai, dar o face partizan și-i de lăudat(nici nu-l mai citesc, îl știu pe dinafară). Tu, un nimeni, vorbești în numele românilor. Eu, am ales PSD-ul, la vedere, tu , stihiile naturii, duhul răzbunării pe toți și pe toate fără a pune nimic în loc. Ce te mână pe tine în luptă, ce personalități pure infailibile, justițiare și neprihănite ai în vedere atunci când îi ataci pe alții?. Spune-i aici și promovează-i. Ar fi un lucru constructiv. Cesă înțeleagă lumea pe care tu vrei s-o convingi că ăști-as nenorociți? Că ăilalți care au condus până mai ieri, desigur, au fost mai buni? Că așa dai de înțeles. Care-s ăia, bunii, ai tăi? Pe cine vrei tu să convingi cu aberațiile pe care le spui de ceva vreme și murdaresti totul in jur?
            Și ți-ai ”tras” și nume de antisecurist…Oprea ca să pari ceea ce nu ești.

  13. Lasati-l pe Porumbel sa moara pe mana lui, daca e sa moara! Sa respectam legile Universului! Nu mai grabiti natura!

    Pe de alta parte Radule, vedeti si voi ca din afara se observa ca si cum ati fi incercat sa il linsati pe Porumbel. Mai cu staif totusi nene, adica totusi, nu chiar asa pe direct, ca arata naspa totusi. Sa nu aiba efect invers, cum a fost la Sorin Oprescu. Acum, daca voi nu ati facut-o constient si concertat si a fost doar un cumul de puncte de vedere care s-au unit la unison si daca a fost deci doar o simpla coincidenta, iti spun ca totusi din afara rezultanta a aratat ca si cum incercati sa-l linsati. Campanie mediatica negativa se numeste in practica metoda. Si este cunoscut ca are efect si randament maxim, in general. Sper din tot sufletul, sa nu fi fost ceva organizat. Daca a fost doar pentru ca asta v-a fost convingerea, asta e. Din afara a aratat altfel, totusi… Nasol.

      • Bai ochi chior-ager, pai singura problema e ca de fapt tu esti basist. Asa ca, hai sictir. La mintea ta, iti trebuie desen cu cote, ca sa intelegi ceva… Tara e plina de legume ca tine. De-aia si suntem unde suntem. Pa.

  14. ce-ti mai place sa manipulezi :))te citez:Toata lumea se intreaba ce s-a intamplat in aceasta dupa amiaza, de a reusit Traian Basescu sa treaca brusc la sentimente cat de cat bune fata de guvernul Ponta 3. Adica sa renunte la planul de guerilla pe termen lung cu perspectiva trimiterii in corzi via CCR si DNA. basescu s-a schimbat sau ponta a facut si a promis ca in 2 zile face EXACT ce i-a cerut basescu?

    • da,ponta s-a speriat si a dat ordin de capitulare.pai cand incepuse un vant rece si hotarat de suspendare chiar si peste pacifismul lui ponta,sau si mai mult chiar se vorbea de proiectul lui ghise…

    • Exact ! Ei de fapt cooabiteaza foarte bine,mai fac din cand in cand putin circ ptr prosti ! Ceea ce ma mira e cum de o persoana asa inteligenta ca domnul Radu Tudor se lasa pacalit sau asa o trebui sa para ca nu se prinde ?

      • de fapt urmatorul scandal va incepe cam pe 25 martie ca pe 1 aprilie intra taxa de 7 eurocenti.Basescu il va injura pe ponta si il va face corupt si mincinos si ponta ca un erou al neamului va abroga taxa si va fi umfalt de antena 3 si rtv drept cel mai bun baiat ca a renuntat la taxa cand deja combustibilul sa scumpit la pompa anul asta cu 25 de bani.Si iata cum pe 1 aprilie base si ponta vor vi eroi romaniei ,basescu ca sa opus taxei si ponta ca e intelept si a renuntat la taxa ,toata lumea e fericita de bravi nostri conducatori

        • corect…dar legea aia cu nr.de gaini din curtea taranului…si cu nr.de litrii de tuica sau vin nu se mai da acum nu ??? ce mai se stie de ea… dupa alegeri ???

      • Pun pariu, Mariana, ca ti-ar fi placut, asa cum a grait si ,,marele” Zegrean, ca Romania sa n-aiba deocamdata guvern, ca la granita e asa de liniste si pace… Dupa ce ca nu facem nimic, mai gandim si distructiv…

        • concret..de ce avem guvern ::: ca nu s-a votat nimic pentru populatie in urma cu cca.30 zile ??? de ce sunt platiti ??? cazuri sociale ??? maidanezii ??? intretinerea scumpa??? benzina,gazul,etc… ??? pacat ca au abuzat de increderea data prin vot de unii din noi…

  15. Sa reintroduce legea 18/1968, a ilicitului si sa ii ia pe toti sa-i controleze ce venituri legale au avut si de unde au palate.

    Si doi, sa reintroduca concursurile pe post, sa se renunte la vrajeala asta cu numirile prin delegatie, adica se pun din vorbe unii pe altii, fara sa aiba niciunul vreun test de competenta in domeniu, concret.

    Astea sunt reguli minime de organizare a societatii, pe care pana si comunistii care erau asa cum erau, le respectau si le impuneau.

    Daca nu faci asta, populatia se demobilizeaza, pentru ca toti se gandesc ca nu mai are rost sa muncesti si sa iti bati capul ca sa faci ceva in viata, daca au ajuns sa ne conduca toti golanii, toti idiotii si toti incompetentii. Am ajuns sa fim condusi de repetentii din scoala generala, clasele I-IV. Premiantii au ajuns sa fie condusi de repetenti! Asa trebuia sa fie in tara asta?

  16. Pai lu’ nea Bolcas ii convine, ca pe el nu il mai mobilizeaza nimeni nici macar ca reservist! El e stafida. Normal ca el e pentru interventii, pentru onoare, batalie si tot restul de vrajeli. Taras culcat cand face?

  17. astea-s minciunile lui chireac ori cum nu-l primeste victoria la ambasada basescu a primit nana la fund de la ue .chestia cu americanii ma lasa rece.daca nu erau ei basescu era in istorie si acum vb de flori oscar si fotbal

  18. Ooooh, da. E clar ca la noi nu intervine nimeni din afara, nu da nimeni niciun telefon, nu intervine nimeni niciodata! Doar s-a vazut la Referendumul de demitere din 2012 ca nu intervine nimeni, niciodata! Bai nebuni mai sunt si astia, sa mor eu! Ce texte expirate ne vand! Astia chiar ne considera pe toti ceilalti f f deosebit de idioti!

    Oprea, zis Generalul Izmene (de la intendenta). Magaziner bai frate, mai exact. Plus alcoolicu’ ala, care conduce nava la cheu.

    Da, da, tocmai ce scriam. E marfa ce-ai bagat, cu Philip Gordon!! Fix pe fix, tocmai scriam.

  19. Domnule Radu,
    Ne pare bine ca Basescu s-a sucit la sugestia partenerilor europeni.
    Suntem tristi pentru ca nu mai auzim rasul sglobiu al Danei Grecu in plina criza guvernamentala.

  20. [[[ “Ce audiente fac Ponta si Antonescu
    Posted by Radu Tudor on February 18th, 2014
    Audientele de aseara. Share 18+. Pe sferturi de ora, de la 21,30 la 23,00
    Victor Ponta la Sinteza zilei cu Mihai Gadea
    11,2 / 12,2 / 12,7 / 11,6 / 14,1 / 12,6
    Crin Antonescu la B1 cu Robert Turcescu
    3,3 / 2,8 / 3,8 / 4,0 / 3,7 / 4,0
    Audienta este relevanta si comparabila cu cercetarile sociologice si scorul celor 2 lideri politici in sondajele de opinie ” ]]]

    Sa adaugam audientele de luni, 3 martie:
    Crin Antonescu la Sinteza zilei cu Mihai Gadea (21.30 – 23:30)

    10.2 / 13.5 / 14.4 / 17.2 / 19.0 / 21.0 / 21 / 22.5

      • La voi, mai greu de înțeles…asta e!

        .
        Adevărul e că a venit lumea ”ca la urs”. Peste medie, au venit să se uite cei din gașca lui basescu șă-și vadă ”calul tr(ă)oian” in acțiune la porțile Troei (Anthenei, in cazul nostru). Au venit, buluc , și Pnl-istii să ințeleagă și ei, cu ochii minții, ce se întâmplă cu idolul lor, cum se dă el lovit de A3. PSD-istii, fără numar , fără număr (după ce au luat ceva emetin , preventiv) să vadă cu ochii lor minunea , cum ”s-a suit scroafa-n copac”. După urmărirea ”frumoasei emisiuni” fiecare s-a culcat mulțumit și liniștit cu ideile și părerile lui în propriul căputz. Basistii, foarte mulțumiți că antonescu, fostul lor aliat D.A, a mers ca …uns(adică_cam unsuros) lovindu-l cu năduf pe Gâdea, dar și în locul lui basescu și pnl-istii, că …wow! ce i-a tras-o lui Gâdea cum, de altfel, o merita(?!). Oricum toți s-au culcat(nu inainte de a-l urmări și pe Mircea Badea) cu credinta că Ponta a greșit. Inclusiv PSD-iștii(era să uit de ei) care-și ziceau mai toți, parafrazându-l pe Postelnicu,…”am fost un dobitoc” in sensul că Ponta, oarecum, i-a cam mințit atunci când l-a prezentat pe acest ”gușter vocal” drept un ”băiat bun, corect și loial” și a mizat ca un… începător pe un ”cal mort” (vezi -sigla)

      • Esti prea prost sa intelegi ca audienta lui Ponta a fost f. mare in conditii normale ,nu ca la antonescu care dupa ce refuzase sa vina la A3 toata lumea astepta lamurirea pozitiei lui.Ca sa intelegi si tu era ca la premiera ,ca la circ-lume,lume vine femeia cu barba.Ce dracu a spus concret antonescu-jigniri,fite ,mistouri ieftine si tupeu cit incape.Nesimtirea cu atit mai mare cit a afisat un aer de superioritate la fel ca alt prost infumurat ,MRU,uitind ca antenei 3 ii datoreaza enorm de mult si ca nu este el cel care are dreptul sa faca politica editoriala sau sa se amestece in orientarea postului fata de publicul pe care il reprezinta .Ponta a avut un rating mare ,ca intotdeauna,in care a explicat lucruri ale unui premier care isi face treaba ,pe cind antonescu a fost urmarit ca o ciudatenie ,asa a si crescut ratingul ,ptr. ca avea multe de explicat ,mai mult a atras si alea 2.3 procenta ale basistilor care erau curiosi de injuraturile lui la adresa lui Ponta sau gadea.

    • Nu inteleg ce aveti cu Stanoevici. Eu il retin ca baiat competent, care, dupa esecul referendumului nostru castigat, ne cam facea morala chiar intr-o emisiune la Antena 3 (la doamna Grecu, daca nu ma insel)ca nu prea avuseseram noi motive sa-l suspendam si sa incercam sa il demitem pe Basescu.
      E si el un fel de Rus mai tanar, invidiosilor care sunteti voi invidiosi!

  21. Domnu’ Radu, n-ati inteles: nu Basescu a cedat, ci Ponta, care a promis sa faca exact ce i-a cerut ieri Base: asumarea noului program in Parlament. Trebuie sa recunoastem, o mare lovitura data regimului Basescu. Ca si provestea cu USD-ul sau cu noua alianta PSD-PC-UNPR, care nici ea nu se simte prea bine. Loveste Viorel la regim de-i sar ochelarii de pe nas!

    • incepuse sa il bata cam tare pe basescu vantul rece al demiterii si l-a apucat cu spatele ca este operat.acum nu cred ca nu o sa mai umble cu sholticarii dar cred ca este “asteptat la…cotitura”.

    • Nu-i de mirare ca Antonescu a cazut ca fraierul in capcana intinsa de Basescu! A vrut sa i-o faca si lui Victor Ponta, dar a dat peste unul cu mintea la cap. Ca sa intelegi si tu, totusi. De facea cum xicea Basescu, era foarte simplu sa atace la CCR si sa se constate ca s-au incalcat regulile constitutionale. Asa ca, Victor Ponta a mers pe art. 85, remanierea Guvernului si schimbarea structurii guvernamentale, iar o adaptare a programului de guvernare se poate face in exercitiul finctiunii acestuia. Restul, …stim toti!

    • tare ieri antena 3 si rtv toata ziua trambita ca ponta nu face ce zice basescu dupa ora 18 ponta declara ca vine in parlament sa isi asume raspunderea pe noul program exact asa cum i ordona basescu .Asa prost e ponta incat basescu il joaca pe degete si il face de cacao cand la ora 16 ponta vine cu oprea sa il puna basescu ministru in guvernul ponta 2 si la ora 18 ponta vine iar cu oprea si restul ministrilor ponta 3 sa fie numiti de basescu,asa bataie de joc e rar de vazut in politica

      • de ce nu a facut ponta ce a vrut cu basescu ??? ptr.ca exista legi care trebuie respectate si nu afost pregatit… basescu a speculat greseala si i-a tras-o…si invers daca se ivea ocazia…ponta nu rara !!! asta am votat noi cu totii… partide,constitutie si legi…asta avem !!! la tv.,in politica trebuie sa navighezi pe mai multe posturi in legatura cu vreun subiect…

    • Nimic nu ai inteles sau faci propaganda pe aici ,citdespre contestatiile pnl la BEC -e de risul curcilor cu ce au ajuns sa se bata liberalii ,cu sigle.Daca tot nu s-au impus in guvern macar sa faca contestatii la ICCJ pe sigle.Daca tot aj juristi buni sa-i foloseasca sa ii apere pe fenechiu ,chitoiu ,rosianu ,daianu,silaghi,,helvig adica ministrii pe care i-a propus in guvern.

  22. Dl. Radu Tudor,

    La mine, vecina care locuieste jos, are centrala de apartament. Credeti ca exista riscul de explozie? Ca sa stiu ce fac. Sa traiti!

      • Pai atunci o sa va ofer satisfactie, o sa ma explodez direct. Sper ca dupa aia sa aveti subiect sa dati la stiri, in afara de alea cu crime, omoruri, condamnari si puscarii. Cu siguranta.

      • Exista vere, pe gaz, electrice sau in condensatie si sunt cu tiraj fortat sau cu ardere conventionala. Puterea instalata la alea termice electrice de apartament e de 6, 8 sau 9 kW si la alea pe gaz e de 24 kW. Tu te incalzesti cu lemne sau pe ce lume traiesti de ti se pare atat de cosmonautica tehnologia respectiva? Locuiesti cumva in Comuna din Paris?

        • sa vezi implozie in cazul unei centrale electrice…

          Dar de ce nu ne mutam noi,nemultumitii undeva la tara…eco..muncim pamantul…mancam..bem…sobe pe lemne…animale de curte…tuiculita,vinisor….Fara blog,politica,televizor,oras mare,zgomotos,poluat,vecini nemultumiti si galagiosi,etc.

          Exact asa traieste majoritatea populatie cu drept de vot din mediul rural ( pers.cu varste cuprinse intre 55-85 ani )

  23. dnu Tudor,
    Da, Antonescu e un tradator si un om fara cuvant ca a vorbit cu basescu si kerry; ca nu s-a dus sa discute cu partenerii lui din USL, corlatean, ponta.
    Poate ca ar fi fost echidistant sa amintiti ca si Ponta ar fi trebuit sa discute cu Antonescu cand a pus procurorii lui basescu dand-o jos pe Pivniceru, cand a venit cu electorata, cand a venit cu proiectul Rosia Montana-jaful national pe care el nu o vota desi o emisese ca prim ministru…..Ponta “partenerul” lui Antonescu il ataca cu Ghita pe Antonescu de 1 an de zile pe rtv, si pana si femeia de serviciu de la psd s-a prins ca nu il mai sustinea pe Antonescu la presedentie, ca nu-si tinea adica cuvantul dat, dupa ce el si-a vazut sacii in carauta.
    Deci: de ce parteneri mai vorbim? de ce cuvant??????????
    Toata ipocrizia ca iubim usl si oamenii o sa regrete, e jalnica. Exact din motivele de mai sus. Ca trebuia ca Antonescu sa iasa mai repede din aceasta combinatie paguboasa? da. DAR: Antonescu si-a cerut iertare poporului roman,Ponta nu. Un lucru foarte important.
    Fiindca tot suntem in postul Pastelelui: pacatele nespuse nu sunt iertate. Antonescu le-a spus.De-aia va fi iertat.

    • Am vazut ca maghiarii nu au mai vrut prefect la Covasna, s-a mutat spre alte judete, pentru ca Covasna e deja luata, trec la alte judete…
      Privind protestul de la Mioveni, protest al muncitorilor auto si al politistilor, il salut cu mandrie! poate ar trebui sa amintiti ca in Bulgaria a avut loc protest cu 200 000 de oameni in strada, din cauza conditiilor economice.
      NU SE VA FACE AUTOSTRADA SPRE SIBIU. De ce? pentru ca nu pot, s-a demonstrat. Acest guvern psdist este capabil doar de furt si se ocupa de “comunicare” pentru alegeri atata tot. Fabrica aia va disparea.
      Iar maghiarii? isi vad de interesul lor: autonomie teritoriala.
      In rest ii urez succes dsoarei harvard de la finante, specialista in impozite, succes in colectatea de impozite de la mafia SRI, ca micile afaceri au fost decapitate de mult in Ro,tocmai din cauza impozitelor care le-au “stimulat” maxim.

      Un lucru important: la toate mitingurile se canta Destepta-te Romane! si se poarta steaguri tricolore, apropo de aducerea udmr la guvern de catre tradatorii psdisti. Cam asta e sentimentul in tara la momentul acutal.

      • Bai nesimtitule ce nu au facut altii vreti sa le faca Ponta intr-un an.Liberalii au fugit de lasi ca sa nu suporte neimplinirile guvernamentale.Acum liberalii vor rapid totul ,pdlacii striga si ei ,madam uderea la fel dar ei de ce nu au facut?adica au facut unii au imprumutat 20 mld ca sa se aleaga iar liberalii s-au declarat ipotenti si acum striga .Antonescu e laudat ca e mare orator parca de oratori are nevoie tara asta ,el plinge ca nu a putut tine in mina 3/4 ministrii dar vrea sa tina in mina o tara ????Haida de ,sa fi timpit sa alegi un om care nu a facut nimic si nici nu se inhama la nimic ci doar da din gura .Nu ne trebuie politruci ci oameni de actiune.E atit de penibil cind il vad ca dupa ce a iesit de la guvernare cu ministrii la toate ministerele economice acum vine cu initiative care nici macar nu-i apartin si pe care oricum guvernul le-a anuntat si sint in calendarul discutiilor cu finantatorii internationali.Are o preocupare sa-l tot injure pe Ponta si sa conteste alianta electorala a psd.Cit de mic poate fi.

        • ce competitivitate…ce spirit devotat…Asta e !!! …suntem o parte din majoritari…nu conteaza ca suntem prosti,needucati,nescoliti…si nici munca nu ne prea place…dar suntem majoritari si tot noi ii reprezentam/coordonam pe adevaratii majoritari…”mamaia de la tara”

    • Pe mine ma amuza o treaba, cand sa votat la alegeri USL, nu sa votat decat intr-o anumita proportie (as zice sub 50%) explicit pt USL, restul au votat ca sa ii dea o palma lui Basescu dupa referendumul de poveste. Deci ca multa lume moare acum de grija ca USL-ul sa rupt, ca a inselat nu stiu ce, nu prea as crede. Tara asta a trecut prin prea multe dezamagiri apropo de cei votati ca si acum dupa 25 de ani de “democratie” sa mai planga pe urmele unui partid sau alianta. Parerea mea. Dar in mare iti dau dreptate

    • mai ochi ager,daca antonescu isi vedea de treaba si psd-ul ii face figura nasoala cu sustinerea,cine crezi tu ca o lua peste bot de la electorat?acum este ok sa apara cu o imagine naspa,sa se intrebe lumea ce la apucat sau cu cine s-o fi dedat?

  24. pai si ponta a dezmintit el face scenarii de asta fanteziste in chireac stan ctp si cristoiu increderea mea e zero MAESTRII MINCIUNII SI CARTITE BASISTE

  25. E o greseala, Sorin Alexandrescu, directorul Antena 1, nu trebuia arestat de procurorii lui Basescu pentru povesti inventate. Eu l-as fi arestat spre exemplu pentru cu totul altceva. Dupa parerea mea ar trebui arestat pentru ca pe postul lui au ajuns sa fie promovate toate centuristele care au fost aduse direct din cluburi, ca sa le-arate romanilor ce au ajuns sa faca fetele lor care au venit pe la oras de la tara. Pentru promovarea subculturii, a nonvalorilor, pentru generarea promiscuitatii etc. Dar, in Romania contemporana pentru asa ceva nu te aresteaza nimeni. Dimpotriva, chiar faci bani grasi din asta.

    P.S.: Dan Sova, ex-Ministrul Marilor Contractii. Romanie Puscarie. Vai mama si cu steaua noastra!

      • E la kiki. Oricum, ideea pare interesanta, daca nu logica, nu poti sa spui nu… Bafta.

        • si se vb.maghiara,germana,turca,rusa …din plin pe teritoriul romaniei !!! maghiara mai des ptr.ca sunt mai multi ca etnie…

          • atentie… in viitor populatia de etnie rroma va devenii majoritara…ce guverne ne vor conduce…ce coalitii vor exista..ce premieri…

    • nu ai cum…nu exista in codul penal…ptr.faptele ptr.care e arestat exista legi votate de cei pe care i-am votat..eu,tu,noi toti de-a lungul timpului…nu numai cele votate de majoritari psd ori pdl.

  26. N-a avut d-le, am avut crestere economica, adica raportul export/import a crescut, pentru ca a scazut importul, ca aici in tara nu mai cumpara lumea, ca nu mai are bani. In rest, exporturile au ramas la fel. Sa ne lase cu povestile astea.

    Sa ne mai lase cu vrajeala! Preturile la f multe, aproape s-au dublat fata de cat erau cand au venit la guvernare in 2012.

    In buzunarele noastre cand crestem economic? Ca atunci cand intram in supermarket plangem…

    • are un rol si competitivitea asta… si cartea pe care am invatat-o…si bagajul moral si educational de la parinti… cam da !!! se vor separa si mai mult clasele sociale de acum incolo…nu vom putea avea cca.2000 euro/luna fara bacalaureat…si nici bani de rosii nu o sa avem…

  27. Grecu, eu zic,ca daca tot le sti tu pe toate si esti asa competenta sa intri in politica si sa pui tu totul in ordine sau nu-ti convine este mai bine sa critici.

    • Păi acesta este rolul presei într-o democrație, acela de a critica. Unde mai pui și faptul că democrația constă exact în libera exprimare și respectarea opiniei celor din jur, creează tabloul complet al unei societăți sănătoase. Societatea noastră este bolnavă pentru ca nu acceptă democrația și de cele mai multe ori părerea celorlalți ”nu trebuie sa existe”.

      Eu vă respect și accept opinia, însă doresc să menționez că sunt perfect de acoord cu atitudinea Danei Grecu față de sistemul politic, incluzând aici puterea, și consider această atitudine perfectă, din punct de vedere jurnalistic.

  28. Draga Radu Tudor, poate ar trebui sa apelam la SUA – UE de fiecare data cand Base intra in “noaptea mintii”! Ar fi ceva sa il vezi pe Base la TV la conferinta de la pranz ca spune ceva, apoi primeste un telefon la el in birou, stii tu, telefonul acela cu butonul pe care apesi si raspunde surpriza, apoi seara la conferinta de presa sa-si ceara Base scuze sau sa retracteze tot ce a spus la pranz. hahahaha ce-ar mai fi. Hai sa ne folosim si noi de UE si SUA macar sa-l tranchilizam pe Base!
    PS – daca ai avea un buton pe care toti cei care se afla in noaptea mintii cand scriu aici sa apese si sa faca explozie, ce bine ar fi….
    Seara buna si astept cu nerabdare urmatoarele tale postari!
    Cu respect,

  29. Odata cu iesirea PNL-ului de la guvernare Grecu e din ce in ce mai nervoasa si simte nevoia sa-si bata joc de Ponta si ai lui ca sa-si potoleasca nervozitatea.

  30. Eu cred ca e doar circ, au grija baietii cu ochi albastri de toti sa faca ce trebuie. Ponta s-a dus cu alte treburi la ambasadorii aia nu cu de-ale guvernarii.

  31. nimic despre cei 15.000 de oameni de la mioveni,despre scandarile anti ponta(micky mouse).despre sova al carui IQ tinde spre zero?obiectivitate,frtate

  32. Aaceastă înţelegere,între Ponta şi Băsescu,privind noul guvern se bazează
    pe onoarea celor doi,adică pe ceva ce nu există !!!!

  33. Oare cine se intreaba ce s-a intamplat…? Nimeni!
    Capitanu’ fara vas – recte Basescu – si-a vazut Copilotu’ – recte Ponta – pe drumul cel bun, adica joaca cum ii canta. Pentru ca a spart buboiu din ceafa Capitanosului – USL – si i-a adus pe (h)unii la ciolan, tătuca-i fericit. Ca un tătucă bun – in plina campanie electorala – l-a lasat pe Coplilot sa se joace de-a guvernu ca doar asa isi poate rupe gatu.
    Hai ca-i buna Po(a)nta 3!
    Piticu’ in 3 ani si 2 luni a fatat doua guverne. Copilotu’ intr-un an si 10 luni a fatat trei guverne. Asta-i bun la reprodus!

  34. Doamne, cam multa adrenalina ne ofera politica de pe Dimbovita! De la declaratiile si actiunile iresponsabile ale lui Basescu pina la gestul incalificabil al lui Antonescu, nu poate pe nimeni afecta decit vetateanul roman care-si scuipa intruna in sin, aruncind si o sudalma la adresa lor. Pe Basescu il inteleg care-i este scopul: subrezirea adversarului pentru un culoar mai favorabil pentru proaspata formatiune politica nasita de el chiar din jiltul de la Cotroceni. Insa nici acum nu pot sa inteleg ce a fost in capul lui Antonescu de a recurs la gestul incalificabil de a se retrage de la guvernare. Atit cit am putut, am urmarit cum se pune in miscare propaganda PNL pentru a justigica gestul lui Antonescu. Am vazut ipocrizia celor de la PNL cum ca daca acest partid a iesit de la guvernare, atunci, nici ceilalti parteneri de coalitie sa nu mai faca parte din Guvern, Pai, cum vine asta? Daca PC-ul iesea, te pomenesti ca Antonescu facea ceea ce-i cere acum lui Victor Ponta? Dupa nodul vesel in care si-au anuntat iesirea din Guvern, nu pot sa cred decit ca Iohannis a fost un subterfugiu, cu speranta ca romanii s-ar raporta la el ca la un neamt de buna credinta. Din toata aceasta situatie ma bucur ca acest lucru a avut loc acum si nu dupa ce puneam stampila pe el.

  35. Traian Băsescu: “Am ajuns la un acord. Guvernul își va asuma răspunderea pe un nou program și eu voi valida miniștrii trecuți prin Parlament” este exact ce i-a cerut t. basescu pontacului de la inceput. cine s-a razgandit?

  36. Băsescu și-a luat-o rău de tot în bot.Să pui la cale un plan atât de meșteșugit cu Zegrean-Koveși&co pe redute și să ți-l dea peste cap un fleac de conflict de prin Crimeea? Părea de-a dreptul învins, puțin mai lipsea și începea să plângă după jucăria care tocmai i-a fost furată.Aproape că-mi vine să-i iert pe ăia fiindcă ni l-au impus după ce noi l-am demis.Aproape.

  37. Pentru ca ii este frica de suspendare. Mai mult, cred ca este informat in privinta urmarilor actiunilor din Ucraina. Prefera, in caz de vreun conflict armat la granitele Romaniei, care, Doamne Fereste, s-ar putea transforma in al treilea razboi mondial, sa ramana presedintele Romaniei pana la terminarea razboiului, care nu se stie cat poate dura. Mandatul Preşedintelui României poate fi prelungit, prin lege organică, în caz de război sau de catastrofă. (Articolul 83 – Constituţia României). Cred ca i-ar conveni o asemenea situatie.

    • al treilea razboi modial se incheie in maxim 3-4 zile…cf.noilor arme pe care le detin marile puteri.deci daca incepe vreodata…se termina repede !!! nu cred ca asta er fi un motiv…

  38. Hmmm, poate suna a gluma, dar eu as presupune SI posibilitatea ca Baselu sa fi fost muci de beut ieri seara (si la cum vorbea nu parea prea treaz), o fi uitat niste lucruri elementare, gen ca la granita sunt tensiuni, ca sa angajat la neste treburi dupa alegeri si altele, si dimineata sa trezit ceva mai lucid si si-a dat seama ca e absurd si stupid ce incearca 😉

  39. Abominabil, odios si de neiertat!

    De ce afirm acest lucru? Fiindca, desi PSD, in martie/aprilie 2012, a dat jos Guvernul Ungureanu, tocmai pentru vina de a fi sustinut infiintarea unei linii de predare in limba maghiara la Targu-Mures, aparent obsedat de a-si asigura o majoritate parlamentara confortabila, prea tanarul si mult prea lacomul Victor Ponta a acceptat toate conditiile impuse de UDMR, semnand, luni, la Palatul Parlamentului, impreuna cu Kelemen Hunor, acordul pentru intrarea Uniunii la guvernare. Documentul prevede reglementarea problemei drepturilor culturale ale minoritatilor nationale, prin legislatie adecvata, reprezentarea proportionala a maghiarilor in institutii si solutionarea problemei infiintarii liniei maghiare la UMF Targu-Mures, Ponta angajandu-se sa sustina finantarea, de la bugetul de stat, a mai multor facultati in limba maghiara la Targu-Mures.

    EXTREM DE GRAV: protocolul prevede sustinerea din partea USD a modificarii Constitutiei, eliminand articolul 1 din Constitutia tarii, care precizeaza ca Romania este “stat national unitar”, si introducerea oficiala a limbii maghiare in toate institutiile statului.

    Drumul pana la autonomia asa-zisului “Tinut secuiesc” pare a se fi scurtat considerabil!

    • corect…ce fel ce politiecieni votam mereu ??? cum ne pacalim iar ??? inseamna ca suntem sadici…ne place starea in care ne aflam tot timpul…astia suntem !!!

  40. UDMR implică instituții publice ale statului român din județele din Transilvania în campania electorală pentru alegerile parlamentare care vor avea loc în data de 6 aprilie a.c. în Ungaria.
    Utilizând aparatul de partid pe care îl are la dispoziție, UDMR implică instituții publice ale statului român, și deci și fonduri publice, în campania electorală din Ungaria. Implicarea instituțiilor publice ale statului român este dovedită de cazul comunei Chichiș, din județul Covasna, condusă de Sánta Gyula (UDMR). În luna ianuarie a.c. UDMR a împărțit pliante cu sigla UDMR, semnate de primarul din Chichiș și președintele Consiliului Județean Covasna, Tamas Sandor (UDMR), prin care îndemna locuitorii comunei să vină la primărie unde vor fi consiliați cu privire la modalitatea în care pot obține cetățenia ungară și cum se pot înscrie la alegerile din Ungaria.Dacă luăm în considerare faptul că locuitorii comunei Chichiș sunt invitați la primărie pentru a fi consiliați cu privire la obținerea cetățeniei ungare și înscrierea la alegerile din Ungaria, precum și faptul că UDMR este finanțată anual de către Guvernul României cu milioane de lei din fonduri publice (detalii aici), putem afirma faptul că România se află în situația ridicolă de a finanța campania electorală din Ungaria prin implicarea unor instituții publice și a unor fonduri publice.Așadar, românii au ajuns să plătească din buzunarul lor campania electorală din Ungaria. Cazul din Chichiș nu este singular, fiind doar unul dintre sute de astfel de cazuri. Ce face Guvernul României? Ce face Președintele României?

  41. Nicio sancțiune în cazul drapelului României huiduit la Gheorgheni. Nici primarul extremist din Gheorgheni și nici UDMR nu au prezentat scuze publice pentru incident.Cazul a fost discutat în Comisia de Disciplină din cadrul FRHG, dar nu s-a luat nici o măsură împotriva acestui incident. Dacă la Guvern şi în alte părţi – Parlament şi tot ce ţine de ocrotirea simbolurilor naţionale – nu s-a luat nici o măsură directă, atunci despre ce vorbim?

    • corect…orice insemn al drapelului,al tarii vreau sa fie pedepsit !!!
      chiar si vadim tudor..cand a arucat cu apa in executoarea judecatoresca ( reprezenta statul nu ??? ) si a adresat cuvinte triviale si jignitoare… e corect nu ??? Unde ziceati ca se mai huiduie…

  42. Basescu nu a primit nici un tele,totul a fost CIRC,trebuia doar indepartat Antonescu,nimeni nu a avut nici cea mai mica emotie ca basescu nu o sa semneze ptr ministri,EI COABITEAZA FOARTE BINE,ANTIBASISMUL LUI PONTA ESTE DOAR VERBAL ! CEea ce ma ingrijoreaza pe mine e cum dvs o persoana asa inteligenta se lasa pacalita ,sau nu ?

  43. Chiar daca acuma multor le convine mai mult rezulatatul interventie, trebuie sa ne reamintim de toate celalte interventi recente si sa decidem daca vrem ca presedintele, premierul, parlamentul, si guvernul sa raspunda in primul rand la cerintele populatie sau al altor puteri.

    • care populatie ??? aia majoritara la vot ??? adica mamaia de la tara vrei sa zici… ( nu cred ca are optiuni plauzibile cu nevoile si cerintele mele de viata si trai dar nu am de ales… ) mamaia de la tara este pacalita electoral inca cu tot felul de prostioare…si se inghesuie pe la cozi la primarie la ajutoare sa primeasca ceva gratis…nici macar nu mai are demnitate saraca !!! ) mai asteptam…

      • Deci traiasca dictatura! Ca asta este singura concluzie logica daca crezi ca un grup de elite trebuie sa decida in numele celorlalti cetateni. Sincer, cu cat mai multe aud si vad decand ma-m intors in Romania cu atat mai greu im e sa inteleg care a fost problema omenilor (mai ales marii anti-comunisti pro-basisti) cu dicatatura comunista.

  44. Exact, dupa sclavi, devenim si carne de tun. Cica Basalau a cedat la presiunea nu stiu carui (zeu) american. Pai si atunci, ce ne tot complicam cu alegeri, cu Antonesti, cu Ponti, cu Basasti si cu alte d’astea ? Toti sunt intelesi, pentru ca sunt condusi din afara. Asta e. Dar vorba cuiva: “Macar sa stim si noi.”. Asa ca, certati-va si contrazice-ti-va cat vreti, ca tot aia e. Romania va disparea ca tara in viitorul nu prea indepartat, pentru ca asa vor stapanii ei din afara. Faceti foamea pentru ca au venit americanii. Cum pot ordona schimbarea Guvernelor, a presedintilor, asa pot ordona si sa se dea o viata mai buna romanilor. Dar nu vor. Romanii trebuie sa fie praf si pulbere.

  45. Este exact cum am banuit. Basalau a zis ca este “presedintele ales al romanilor”. Ales de cine, intrebam eu atunci. Pai se vede foarte clar; ales de americani. In niciun caz de romani. Asa ca luati-va gandul ca ceea ce votati se si vede in rezultatele finale. Poporul unei colonii nu are drepturi, chiar daca i se baga pa gat prin toate mijloacele ca da.

  46. Radule,

    Eu iti garantez ca f multi romani ar vrea sa faca schimb cu aia-n puscarie din lotul transferurilor. Majoritatea romanilor si-ar da 5 ani din viata-n puscarie, la schimb pe 50-180 milioane fie ele si de dolari. Asa incat, iti dai seama ce modele ati creat voi prin televiziunile astea comerciale postdecembriste, ce modele… Daca traia Ceausescu, verii Becali erau cel mult bisnitari de bilete in fata la cinematograf la Patria (chiar Giovanni Becali a recunoscut-o!). Asa incat, va dati seama ce vremuri traim! Romania, o adevarata parnae de tara. Un penitenciar.

    Radule, stati linistiti! Si voi, aveti locuri de munca foarte bune! Se cheama ca va descurcati, v-ati descurcat in viata! Asa ca, in viata asta fiti fericiti! Dar, sa nu aveti impresia ca ne pacalim. Toti stim care a fost si care e realitatea. Asta e viata! Mortii mei… Sa traiti!

  47. Aproape nu conteaza de ce “s-a sucit” TB ! Este reactia unui las fricos .
    Deci chiar exista ceva -uri sau cineva -uri care il pot “dresa”.

  48. Nu-mi place sa ma bag in probleme asa mari pe care nu le cunosc si la care nu ma pricep mai deloc, dar as dori cateva comentarii. Totusi, situatia ar fi ca trebuie sa facem ca ei si sa traim ca noi. Nu s-ar impune oare ridicarea mai rapida a vizelor pentru ca si noi, cei care vor si pot, sa traiasca la fel ca ei? Poate ca, luand cat mai multi romani contact cu democratia adevarata la ea acasa, cu respectul fata de lege si cu modul egal de aplicare a ei fata de toti, am reusi sa ne bucuram si noi mai repede de aceste atribute ale democratiei. N-ar strica sigur nici un oarecare ajutor in aplicarea legilor, a reducerii coruptiei si evaziunii cu imense binefaceri in educatie, sanatate, pensii, fara a putea acuza cineva de imixtiune in treburile interne. Stabilitatea ar include cu siguranta si aceste actiuni.

    • asa ar fi bine…dar inca nu se doreste asa ceva !!! Inca suntem prostiti ,inca ne lasam prostiti,inca suntem prosti…si romanul e invatat sa primeasca de multe ori gratis…orice !!! Orice… dar sa fie gratis …
      ca de furat …nu prea mai avem ce…Mai dureaza pana se indeplineste normalitatea poporului roman !

  49. Nu cred ca NATO sau UE vor recurge la actiuni militare impotriva Rusiei. Am rezerve foarte mari in privinta unei posibile actiuni de acest gen. Insa, cel mai probabil anumite companii occidentale isi vor reloca unitatile economice prin Romania fiind mai aproape si din acest motiv lui Basescu i s-a impus sa nu mai destabilizeze situatia pentru ca si asa bursele sufera anumite cutremure in ultima vreme din cauza situatiei din Ucraina. Cred ca asta este motivul pentru care i s-a impus “ciocu’ mic si joc de glezne”. In rest raman extrem de curios de cum vor performa membrii noului guvern in conditiile in care Romania este o tara in ruina totala si are nevoie de oameni inteligenti la conducere care sa o scoata din cenuse… Oare se va intimpla ceva bun sau vom trai o alta iluzie ca toate celelalte din ultimele decenii?

    • corect…totusi nu cred ca ii intereseaza pe americani sau rusi prostia lui basescu,antonescu sau ponta… nu suntem asa de importanti acum pe plan politic in asemenea circumstante.Vorbele astea cred mai degraba ca sunt spuse din cauza faptului ca marii analisti politici de la noi…aia de 2 lei pe care ii vedem toata ziua la tv…spun verzi si uscate si alimenteaza fals disputele politice in care liderii politici de la noi sunt implicati.Oricum fiecare isi vede interesul…

  50. in acest vacarm, observa cineva ca PSD a pus mina integral pe fotbal?

    LPF la PSD, FRF la PSD…urmeaza Steaua si Dinamo la UNPR, drepturile vindute de UDMR + PMP iar difuzarea o vor face canalele PC (A1), UDMR (Digi, Transilvania) si PSD (RTV) dar de platit vom plati toti, ca fiecare canal va cere de la cablisti macar 1 euro pe abonat pe luna… poate rezumatele se vor da pe TVR (dar numai dupa ce-si pune PSD presedinte) ca acolo deja dam taxa lunara….

    astfel s-a rezolvat problema finantarii partidelor.. desigur, alea din guvern… optimizare fiscala ca la Harvard 🙂

    Dar noi, desigur, nu credem nimic din aceasta sarada, noi credem ca Ponta se lupta cu Bașescu si ca Antonescu e inteles cu Basescu. Doar asa zice la TV, poti sa nu crezi ce zice la TV?

    • si crezi ca mamaia de la tara…care e majoritara la vot ( pers.din mediul rural cu varste cuprinse intre 60-85 ani )e interesata de ce schema de finantare au facut ei rost ??? cine sa le deschida ochii majoritarilor…televiziunile ??? primarul ??? astea se vor analiza peste min.10 ani de catre alti analisti politici…dar mamaia de la tara o sa moara in maxim 10 ani …si generatia majoritara se schimba iar…

  51. Tot raul spre bine, situatia din Ucraina le-a stricat planurile lui Basescu, Antonescu si Merkel. Cred ca Iohanis a avut ghinion, s-a aflat in locul nepotrivit, in momentul nepotrivit.Sa inteleg ca liderii occidentali i-au legat mainile lui base si acesta nu mai poate isca, scandaluri in Romania????Pai ce face el pana la sfarsitul mandatului, o sa se plictiseasca de moarte, de fapt l-am vazut aseara la juramant ce “plictisit ranga”era nici nu i se mai deschidea ochiul!!!!
    Antonescu stim ce o sa faca, ca ne-a zis el singur, acum ca are mainile libere, o sa faca “una mica” mai des si o sa doarma mai rar, sau poate mai mult??????
    In sfarsit au facut si astia de afara ceva pentru noi, au stopat, sper eu, scandalurile, sa vedem cat se poate abtine base!!!!

    • mofturile astea…sunt necesare uneori dpdv constitutional.daca ponta era pregatit de nota 10 cu noul guvern…ii inchidea gura lui basescu si nu mai cred ca avea tupeul sa faca mofturi.parerea mea ca ponta a gresit …a fost un pic nepregatit ..cam de nota 7-8 !!! si basescu iar a taxat greseala…

    • si ponta chiar o sa aiba un succes nebun in continuare nu ??? cu guvernul ponta 3-4-5 ??? sau in calitate de viitor presedinte ??? fara scandaluri in noua formula ??? fara scandal in opozitie ??? NU CRED…

  52. Lumea s-a cam săturat de mofturile lui Băsescu. Au și așa destule pe cap. O criză politică în România în acest moment este de neacceptat.In plus lui Băsescu deja îi bat clopotele de final de mandat, așa că lumea nu-l mai ia în seamă.

  53. Sa inteleg ca suntem ”ocupati”, ca nu (mai) suntem independenti si suverani, sau nu am fost niciodata? Altfel spus, lumina noastra nu vine de la Bucuresti, ci de la Marele Licurici?

    • eu nu cred ca am fost vreodata in stare sa gestionam singuri problemele…cand cu turcii,cand cu habsburgii..cand cu nemtii..cand cu rusii.cand cu americanii..etc.

  54. Da, de data aceasta interventia SUA si UE a fost benefica pentru Romania, mai mult din pragmatism, nu ca s-ar topi de grija noastra. Drama noastra a romanilor, este ca de-a lungul istoriei am demonstrat ca nu stim sa ne gestionam problemele interne. Mereu apare pe scena politica un Basescu, un Antonescu s.a. Privind retrospectiv istoria noastra, cand s-au ridicat mari barbati de stat, au sfarsit prin a fi tradati de cozile de topor din interior. Iata cum ajungi sa doresti monarhie, fara sa fi fost vreodata adeptul ei.

    • asta e natia…si mihai viteazu si-a cumparat portofoliul de ban al craiovei la inceput… ( suntem lingusitori,smeriti cu capul plecat la inceput…dupa ce ne vedem interesul incepem sa taiem capete… asta ne reprezinta si in istorie de-a lungul anilor…)

  55. Cred ca este inca prea devreme ca sa putem spune ca avem guvern. Nu au fost jucate toate cartile. Cred ca ar fi bine sa nu ne grabim.

  56. Este vorba de ceva simplu : cei doi au reabilitat contractul pe care il au intre ei. Totul este doar de fatada. Cei doi sunt legati ombilical de aceleasi interese de tip mafiot. S-a refacut FSN-ul. Simplu! Cine mai lipseste la apel?

    • scenariu posibil…bravo ! ( asta e o analiza politica buna fara sa aruncam direct si iresponsabil cu injective sau alte vb.proaste la adresa unora sau altora … )

  57. Draga Radu Tudor, pentru ca tu si Dana Grecu va luati de politicienii nostri, aveti toata stima mea! Oricum, asta nu inseamna mare lucru pentru voi.MA uit de ceva vreme la emisiunile politice de pe multe televiziuni si constat, din ce in ce mai mult, ca de fapt, in fruntea Tarii nu avem politicieni, ci niste oameni fara scrupule,….pot sa-i numesc chiar nemernici! Pun in primul rand interesul persona,apoi cel de partid (de gasca) in fata….si cam atat! Restul nu mai conteaza. Crezi ca poti aduce la o emisiune politica un om, -politician fireste, care sa fie, cat de cat, cinstit?…sa nu aiba legatura cu trecutul comunist (fiu, nepot, ginere…sa fi lucrat in sistem pe undeva…);sa nu aiba averi din furat sau trafic de interese; cu nevasta in alt domeniu de activitate nu politic; el senator, ea deputat, el in guvern, ea in poarlamentul Europei…si fratii, socrii, tatii, mamele cine stie pe unde…un om care a transpirat cand si.a dat examenele nu i-a facut altcineva temele, nu i-a scris cartea sau teza de doctorat…crezi ca mai avem asa ceva intre politicienii nostri?…daca da, mai sunt sperante, daca nu, atunci totul este pierdut. Ma gandesc ca practica americana de a cunoaste un candidat din pruncie, ce a facut, ce-i place, unde sunt neamurile lui, familia…ce naravuri a avut sau are…este mai buna decat a noastra. Noi alegem si numim in fucntie doar pe cei care stiu sa fure, sa minta, sunt lasi, puturosi si nu castiga decat ei din exercitiul politic…buzunarul lor si chiar….burta. Creazi ca gasim asa ceva sa-i aducem in atentia opiniei publice, sa conturam imaginea unui politician de viitor, sa-i ajutam pe oameni sa aleaga dupa onoare, nu dupa cat de mult si cat de bine stie sa minta unul si altul si sa-si ascunda gandurile necurate…ce zici?

    • Ai dreptate domnule in acest comentariu. Stim cu totii ca in politica au intrat indivizi cu 4 clase, fosti cizmari cu facultatea la fara frecventa si in general fel de fel de oameni fara cultura generala, darami-te notiuni de istorie sau altele si mai si. Cred ca pe majoritatea o sa-i ia o durere teribila de cap daca incepi o discutie pe teme de genul asta. Insa, asa cum spun poate din ce in ce mai multe persoane exista riscul de a aparea un partid, o miscare de extrema dreapta care sa coaguleze electoratul si sa dam in altele, pentru ca asta este tendinta in momente de genul acesta in care intr-o tara ca Romania nu sunt locuri de munca, ba chiar zi de zi dispar alte si alte locuri de munca, nivelul de trai este in cadere libera si oamenii disperati vor vota un “salvator” care le promite iluzii de tot felul pe discursuri extremiste. Aici este riscul cel mare, mai ales ca oricine va veni si va afirma ca o sa faca ordine in clasa politica, va avea castig de cauza. Lumea e prea amarata ca sa mai judece si sa discearna binele de rau. Eu ma astept la asa ceva. E trist, dar adevarat in acelasi timp. Asa era si Germania inainte de venirea lui Hitler la putere. Oare cum am putea schimba actuala clasa politica? Din pacate actualele partide politice din Romania au un sistem de valori intors pe dos, iar criteriul principal pentru a ajunge “cineva” in orice partid romanesc, este P.C.R.-ul (pilie – cunostinte – relatii) si nu VALOAREA in sine a individului si capacitatea sa intelectuala. De asta Caragiale va ramane mereu actual pe meleagurile mioritice, un lucru extrem de jenant pentru o Romanie a secolului XXI…

    • crin a rupt usl…nu basescu !vezi declaratia completa in care crin spune ca basescu nu a avut nici un amestec in asta…si de fapt ponta e vinivat…spune crin !

      • pai si cine a spus ca basescu a rupt usl? asa cum ai spus si tu, ponta a rupt usl.daca spui ca antonescu a rupt usl, vreau un argument rezonabil pt care ponta nu trebuia sa accepte doleanta pnl de a-l numi pe klaus vice.

  58. Dl. Radu Tudor,

    Cum comentati faptul ca, in perioada 4-5 decembrie 2013, presedintele Senatului, Crin Antonescu, a efectuat o vizita oficiala la Chisinau, si ca, in acelasi timp, in capitala Republicii Moldova a facut o escala, venind de la Bruxelles, si secretarul de stat al S.U.A., John Kerry ?
    Se spune ca, intre cei doi, ar fi avut loc, totusi, o intalnire la Ambasada S.U.A. din Chisinau.
    De ce presa scrisa si televiziunile au evitat sa discute despre acest subiect si sa faca speculatii jurnalistice pe aceasta tema ?
    Cum comenteaza analistul de politica externa Bogdan Chiriac aceasta intamplare, asociind-o cu declaratia lui Crin Antonescu, potrivit careia acesta ar mai fi avut si o discutie telefonica cu secretarul de stat american John Kerry ?

    Va salut. Cu mult respect, pentru “adevaratul” Radu Tudor !

    • sa dea Dumnezeu sa se fi intalnit Crin cu Kerry. Eu stiu doar ca au vorbit la telefon, de aici, din Bucuresti. Nu pot sa raspund in locul lui BC. Sper sa-i fi spus Crin lui Kerry si despre cauza gresita pe care Dept de Stat al SUA a sustinut-o in vara lui 2012 prin Philip Gordon

  59. Urmarind evenimentele nu-ti poti reprima un sentiment de scarba si degust! Ce jocuri oribile a facut acest smenar, timp de aproape 10 ani! Nu ar fi ezitat sa le faca nici acum, total iresponsabil, iar slugoiul cu funduri de sifoane la ochi se si grabea sa ne anunte ca “nici Belgia n-a avut guvern un an si jumatate!”. Cat de iresponsabil e acest ticalos! La ordinele sceleratului de la Cotroceni, se pregatea sa isi bata din nou joc de noi toti, fara jena! Pe mainile cui a ajuns Romania?!? Niste gunoaie umane. In curand se vor scarbi si americanii si il vor scuipa pe acest nemernic la cosul de gunoi al istoriei, la fel ca pe odiosul Saddam! Astept cu drag acea zi!

  60. Asa este cand la conducerea tarii se afla un presedinte irational si, in anumite situatii, chiar labil psihic. Dar, de…ce-si face o tara cu votul ei se numeste…lucru “bine” facut. Mai era nevoie oare de factorii externi ca un presedinte de tara sa-si dea seama de un asemenea lucru elementar ? Dar “presedintele” nostru nu mai gandeste demult la binele tarii ( sata daca a gandit vreodata ).
    P.S.
    Zegrean nu este idiot ci ticalos.

  61. Ca sa afle “boborul”:
    http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.co?idc=102&cam=0&leg=2008&idl=1
    si sa inteleaga tot “romarlanul”!
    La vremuri noi tot noi! si altii platiti sa-i sustina. Vorba lui Eminescu:
    Esti în Tara berei mândre si-a cârnatilor cu piele,
    Esti în sânul maslinoasei si brigandei d-azi Elade;
    La muscal vii si la turcul ce domneste multe neamuri,
    Esti în patria mustetii iubitoare de pomade.

    Ba, tu esti în România, capatâiul de venituri
    Unde-a fi calmuc, iubite, e frumos si ti se sade.
    Unde cel venit scutitu-i de-orice greu si datoria
    s-unde vita cea straveche de român ce-l sudui, bade,
    Poarta-n spatele-i natânge pe-orisicare-i vine-n minte
    Sa cloceasca-a lui seminte pe-ast popor ce-i duce-n spate.

    Unde prazi fara de mila, far’sa-ti pese, spre-a te-ntoarce
    Înstarit în a ta tara, sa traiesti din aste prade.
    Unde fiii proprii tarii îi sug maduva din oase
    Spre-a o da-n Paris, Viena pe nimicuri si parade,
    Unde-n casa se vorbeste orice limba vrei din lume,
    Numai limba stramoseasca s-o vorbesti nici nu se cade,

    Unde-a oamenilor fala si mândrie nu consista
    Decât c-au stiut mai bine s-uite limba tarii toate,
    Unde chiar numirea tarii este doar o ironie,
    Caci român nu e nimica nici în case, nici pe strade.
    Coabitam si noi ceva!

  62. nu cred… nu va dati seama inca de ce a facut-o ? daca apare maine poimaine,vreun filmulet pe web in care ponta..se linguseste de el..si il roaga frumos in anticamera sa valideze ministrii…ce mai spuneti ? e afurisit rau de tot…dar totul este posibil…Nu uitati !!! mai avem putin si se va intra in campanie prezidentiala !!! cum ar atarna un asemenea scenariu ???

  63. Radu Tudor : Nu te-a lamurit Geoana ? Pentru asta a fost adus pe ecran . Saracu . Base intoarce orice lucru in favoarea lui . Ca Lucifer . Ce frumos le spune el astazi liderilor populari ca a adus linistea in tara , chiar peste CC . Special , pe vantoasa asta externa !

  64. Din ce in ce mai vizibila gandirea strategica a NATO si UE,Romania si Polonia vor fi teatre de bataie daca se va decide asa ceva in apararea Ukrainei.Nici o grija,nu va fi razboi pt. ca Europa ii va cere scuze Rusiei pt.deranj,mai ales ca nu a venit caldura si Rusia are niste robineti de gaz care se pot inchide imediat. Chiar credeti ca USA si UE vor sari in apararea “democratiei” din Ukraina? Cine garanteaza ca ucrainenii daca vor vedea ce beneficii imense au de la UE nu se vor intoarce la Rusia,mai ales ca sunt vecini si au o ditamai teava de gaz din Rusia si nu prea au cu ce sa-l plateasca? Daca raman fara gaz,le da UE sau USA? Nu le va da nimenipt.ca nu au de unde,dca vor,nu au decat sa plateasca gazul consumat de Ukraina si apoi pot sa le cante ce cantec vor. Cam asa se va discuta situatia de la est de noi,iar noi sa nu ne bagam intre doi mari ca o vom lua in barba si nimeni nu ne va lua apararea cu tot Deveselu.

Leave a Reply to Iordache MarilenaCancel reply