Dragnea_Basescu

“Daca apare o singura formulare privind acciza la motorina, si va asigur ca voi face ce nu am facut de cand sunt, eu ii voi chema pe romani sa se apere in strada , in mitinguri, pentru ca eu pot demonstra ca nu e necesara”, a spus ieri Traian Basescu.

“Domnul Basescu am vazut ca da foarte multe lectii, am vazut ca incita si la violenta si la dezordine sociala. Il astept. De-abia il astept sa cheme lumea in strada, ca poate chemam si noi si poate transam lucrurile acolo, daca tot… Sa nu creada el ca ne sperie”, a replicat vicepremierul Liviu Dragnea. “Un presedinte care sa cheme la dezordine sociala nu cred ca s-a mai vazut intr-un stat democratic, ca tot vorbea de statul de drept”, a adaugat Dragnea.

 

157 COMMENTS

  1. oamenii astia sunt inconstienti. Nu stiu cu ce se joaca. Pentru ca in Romania arde mocnit de ceva timp focul unor revolte stradale. Nici 2012 nici toamna trecuta nu le-au temperat. Din contra.

    • si de ce esti speriat?! Ai contracte cu bugetul tarii ca sa fii atat de bulversat? 🙂 Daca nu, din contra trebuie sa fii chiar bucuros ca poate avem o sansa sa le radem freza de cocalari 🙂

    • nu va fi nici un razboi, nu se va iesi in strada decat contra proiectului Rosia Montana si contra scumpirilor / maririlor de taxe … doar ca in aceste cauze vor iesi oameni care nu trebuie sa fie platiti …
      osti de stansura au ambele gasti, dar ele mai mult de dat din gura cateva ore pe zi – si numai contra cost – nu vor face

  2. BREAKING NEWS – BREAKING NEWS – BREAKING NEWS –

    USD Dam la toata lumea ce vrea sa iasa in strada. Acum bagam hotia taxa pe benzina si avem de unde sa contracaram paraii cu care o sa-i plateasca baselu pe ai lui.

    Da ce ne facem daca ies si romanii in strada sa ne ia la omor pe toti impreuna pesedisti, basisti, penelisti, udmristi, otvisti. Hai ca poate punem foc si ne ardem singuri pana la urma.

    p.s. (nota autorului) Doamne ajuta sa puneti voi mizeriile politice foc si va ardem noi romanii pe toti impreuna pe urma.

    • Acest bisnitar de teleroman ne spune ca e bine cu ordinea de drept.Adica demonstratiile, revolutiile sunt bune atata timp cat nu li se intampla lor.Asa a invatat el acolo la mosie la teleorman.
      Sigur basescu n-are teama de nimic si cheama lumea in strada, un lucru pe care USL s-a ferit sa-l spuna, ba din contra. Acum invata si ei ce prosti au fost si ca intr-o batalie politica te bati cu toate armele nu semnezi coabitari pe genunchi si pui oamenii dusmanului in functii.
      Basecu ii va toca ca la carte, ii face carne de mici, si pe ei si pdl ul carui ii va lua filialele pentru noul lui partid…ii final poporul ii va veni de hac, ca lui ceausescu.

    • Acest bisnitar de teleroman ne spune ca e bine cu ordinea de drept.Adica demonstratiile, revolutiile sunt bune atata timp cat nu li se intampla lor.Asa a invatat el acolo la mosie la teleorman.
      Sigur basescu n-are teama de nimic si cheama lumea in strada, un lucru pe care USL s-a ferit sa-l spuna, ba din contra, au facut ceva pe voturile noastre si pe cei 70 la suta . Acum invata si ei ce prosti au fost si ca intr-o batalie politica te bati cu toate armele nu semnezi coabitari pe genunchi,nu pui oamenii dusmanului in functii, si mai ales folosesti poporul care te-a votat.
      Basecu ii va toca ca la carte, ii face carne de mici, si pe ei si pdl ul carui ii va lua filialele pentru noul lui partid…ii final poporul ii va veni de hac, ca lui ceausescu.

  3. Abia astept sa vad oamenii PSD-ului in strada: “Vrem taxe marite! Vrem acciza de 7 eurocenti la combustibil!” :)) Cate de penibil poate fi Dragnea!

  4. Omul asta are un tupeu incredibil! 7.4 milioane de cetateni, mult mai multi decat cei care l-au votat, sunt impotriva lui oficial de un an jumate si el indrazneste sa ameninte ca va chema lumea in strada?? Oricum e o cacealma ieftina, marca basista. Dar eu zic sa incerce. Si Ceausescu a adunat lumea in strada in ultima zi de dictatura.

    • Stai relaxat ca aia 7,4 milioane s-au subtiat rau intr-un an si jumatate, cand au vazut ce a facut USl -ul din cat a promis. Nu mai e lumea asa infocata cum era in 2012 cand credea ca vine Ponta si ne duce pe culmi nebanuite ale nivelului de trai. A reusit doar sa ne duca pe culmi nebanuite ale coruptiei si incompetentei, a minciunilor si a bataii de joc. Adica totul e la fel ca inainte…

      • ai dreptate..multi am fost,putini ati ramas..mie unuia si multora ne-a redus entuziasmul usl-istsi vina e doar a lui ponta&co

  5. si daca populatia asculta ce cere demisul .dar ajungind in bucuresti ne vom inparti pe grupuri compacte cu destinati precise .
    cotroceni- adevarul votului.acasa la nana daca este a ta .
    palatul victoria – sunt prea multi si nu lucreaza pentru tara ,se cearta tot timpul au o singura grija .acasa noi va incurcam
    schimbam un rechin cu altul politic ,nu le ajung bani si avantajele asa ca acasa .
    – parlament – ce legi au dat pentru tara si ce realizari benefice au adus tari . nr foarte mare ne comparam cu germania si sua .acasa.
    alegeri anticipate locale,parlamentare ,prezidentiale . criterile le vom comunica noi ,noi muncim pentru bunastarea lor si nu invers .
    particip la asemenea mitinguri unde participanti sa vina pe cont propiu si nu incolonati ca in armata -cu cintec inainte mars .
    va fi un nou decembrie 89 .comunisti sau fript cu adunarea populara . DEMISIA TOVARASI .

  6. ii mananca pielea rau de tot! Astia vor “sange” pe pereti? Sa aiba grija ce-si doresc ca s-ar putea infaptui si atunci primul “sange” pe pereti va fi al lor. Cred ca se joaca cu focul pe langa vrescurile uscate.

  7. E CLAR PARANOIA E IN FLOARE!!POLITCA DISPERATA INDIFERENT DE CULOARE DESI E UN NONSENS (interese de grup)are nevie urgenta de Psihiatri,TARA ASTA O MAI CONDUCE CINEVA??intrminabile negocieri,care mai de care cu muschi la vedere…intru-un moment cand acest USL trebuie sa dea tributul celor 70%CE I-AU TRIMES SA GUVERNAZE Pt.EI. si domniile lor ce fac!!trag halci dintr-un hoit urat mirositor,pt ce?putere-Puterea Cui!!TARA GEME!! si proasta se PIAPTANA.

      • DE CE?! Un razboi intern cu pistoalele pe masa intre cuiburile securitatii si ale nomenclaturii politice, ce poate fi mai frumos pt Romania. Sa se omoare intre ei cu pusti, grenade si poate scapam de ei.

        SERGHEI baga mare si scoate pistoalele ca poate scot si securistii lui baselu si poate romanii scapa de voi toti pana la urma 🙂

      • Da’ lasa-i frate sa se bata!!!! Ce, ii tinem noi ??!! Sa iasa in strada ( Basescu, Dragnea, Ponta , Antonescu , etc ..) si sa se bata , dar la ore de maxima audienta la tv ( indiferent de post) . Ca sa avem si noi oarece spectacol , nu ??? Mi-ar place sa-i vad batandu-se la propriu !!

      • Fara violenta! Indiferent cine ar fi la putere, luptele de strada ne mai duc multi ani in urma. Pe Dragnea l-a invatat Iliescu sa cheme minerii si acum nu mai are mineri si cere PSD ul in strada :)))

        • Florinele stai uminte cai gresit omul -baselul tau a zis ca vrea oameni in strada asa ca nu deturna ca esti mic ptr. diversiuni.Ce grad ai?

        • florine ai avea tupeul securistilor mineri care au o parte de vina sa cotonogesti un roman simplu .eu nu dar unul politic ii scot pe nas diplomele

  8. 🙂 🙂 🙂

    Mai tineti voi minte simpatici USL-isti cum Ponta si Antonescu faceau gura cat casa impotriva hotiilor RMGC Rosia Montana si a crimei gazelor de sist care erau promovate de basescu pt ca el lua comisionul atunci iar acum dupa ce ne-ati FURAT VOTURILE si ati pus mana pe comisioane ati intors armele???!!!

    Pai de la voi a invatat si baselu acum sa urle cat poate impotriva unei HOTII REALE precum taxarea benzinei atata timp cat nu se afla in buzunarul lui ci al guvernului ponta 🙂

  9. Oare aici s-a ajuns ?…oamenii politici ne cheama in strada sa ne ”transam” , problemele si necazurile ,unii contra altora !presedinte basescu , de ce n-ai chemat cu atata ardoare oamenii sa iasa , sa fie cautati cei cazuti in munti sa nu ramanem cu indoiala ca ar fi putut fi salvati toti ?!!!!!!!!!Doamne , cat trebuie sa mai platim ”’pacatul nostru ca , popor , omorand un om , in zi Sfanta de Craciun ???””

    • mamaie, criminalul ala dement de ceasca a fost om? Mai bine ai mila de porcul de craciun decat de criminalul ala psihopat. Pacatul nostru de atunci este ca nu am stiut sa-i impuscam pe toti alaturi de el iar leprele din jurul lui, securistii si esaloanele doi si trei ale partidului au pus mana pe putere si ne-au furat revolutia.

  10. A ieşit la iveală ce a urmărit Băsescu cu plânsul pe umerii românilor care vezi doamne vor fi jefuiţi prin aplicarea accizei la motorină.Ţinta este provocarea unei dezordini sociale majore,mizând pe românii creduli şi pe cei plătiţi de gaşca lui să iasă în stradă.Vrea să pară salvatorul naţiunii.Cred că majoritatea românilor nu vor fi păcăliţi de acest aşa zis preşedinte,care poate fi trecut în cartea recordurilor pentru tupeul mizerabil dus la cote care cred că nu vor mai fi atinse de o fiinţă umană.

  11. SA FIM CHEMATI CA O SA AUDA CE POATE NU SI-A AUZI URECHILE : IESI AFARA JAVRA ORDINARA !!! BASECU , NU ESTE PRESEDINTELE MEU !!!

  12. ROMÂNIA te vrea în stradă,fără vilă,fără piscină,fără maşină,fără pensie,fără SPP,şi te vrea ieri.Strângeţi catrafusele,dictorule!
    Off topic:
    Întrebări pentru liderii USL
    1.Cine cu cine coabitează?Premierul cu şeful statului,crin Antonescu cu Ponta sau Ponta+Antonescu şi Antonescu+Dan Voiculescu
    2.În baza conflictelor interne în interiorul USL,cum se împarte majoritatea parlamentară?
    3.În cazul în care balanţa majorităţii parlamentare e înclinată spre PNL,PSD şi PC se gândesc să coapteze forţat,la guvernare Uniunea Democrată a Maghiarilor din ROMÂNIA?
    4.Domnule premier,dacă regretaţi amarnic că aţi semnat cu Băsescu Traian şi aţi acceptat listele domnului Baroso,vă asumaţi cu DEMISIA dumnevoastră,ruperea USL şi trădarea poporului român?
    5.După ce vă încheiaţi mandatul,domnule Ponta,veţi fi al doilea fost premier al ROMÂNIEI trimis după gratii,din moment ce şeful statului,vă face corupt,pe faţă?
    6.Vă face plăcere să fiţi călcat în picioare în ultimul hal,de Băsescu Traian,donule Ponta?

    • Mai incoerentule pui intrebari prostesti.O sa-ti raspund insa la una pe care o tot fluturati aici ,chestia cu lista lui Barosso.Pai daca barosso ii dadea lista lui Ponta ,putea sa o puna in buzunar si sa se stearga la fund cu ea dar a fost ptr. Romania care la acea data avea presedinte fix pe cumatrul Antonescu care e viteaz acum dar care trebuia sa se duca el la CE si sa -l plesneasca pe Barosso asa cum se da viteaz acum.lasitatea acestui om e clara:a picat propriul cod rutier,nu a sustinut-o pe Pivniceru ci s-a ascuns in spatele lui Ponta iar acum il arata cu degetul ,a fost de acord cu cota degresiva de impozitare dar acum nu recunoaste ,nu are o pozitie transanta cu privire la gazele de sist(ba e de acord ,ba nu e),RMG l-ar face dar se ascunde in spatele legii minelor dar pe care au blocat-o tot ei liberalii dupa ce au fost lasati sa o faca,nu spun nimic de oltchim,cuprumin,cfr care sint in directa lor coordonare.Au vrut ministerele economice ca fac ei liberalii rahatul praf si nu au miscat nimic.Un singur ministru cit de cit =bun ,Chitoiu care a facut unele chestii si s-au vazut si in stabilitate ,deficit ,balanta comerciala ,si l-au remaniat cu unul care cheama SRI sa-i rezilve problemele in minister.Acum se cramponeaza de Constantin care e unul din cei mai performanti ministrii(a avut si noroc dar asta face parte din viata).O chestie politica minora tine in loc un guvern intreg al unei tari -e absurd sa blochezi tara ca ai tu ambitii personale ,ptr. ca asta este ceea ce face antonescu.Mai mult acum propaganda a aruncat pe piata o alta diversiune ca Ponta trebuie sa aleaga intre Iohanis si voiculescu-care este o mare ticalosie.In ast timp basescu isi face de cap dar probabil ca antonescu este interesat de imagine si nu de problemele tarii care sint blocate acum:guvernul nu lucreaza ,acordul cu FMI e blocat de alt superficial si ticalos,planul de absorbtie al fd. europene trebuie definitivat,pregatite politicile fiscale si a celor 2 mari proiecte reducerea impozitului profitului reinvestit,reducerea CAs si altele la fel de importante .Debutul unui an e esential in desfasurarea ulterioara a activitatii (start bun-cistigarea cursei).Nu-l aud pe al doilea om in stat sa spuna ceva de aberatiile lui basescu care au impact ptr. toti ,atac la BNR,atac la Renault,instigare la iesiri inn strada ,etc.E posibil sa stea pasiv si sa faca pe curva f—ta si neplatita?-aici e vorba de o tara nu de ambitii marunte indiferent cit il urasti tu pe voiculescu sau constantin.

  13. A-nebunit cireada !!! La dementa asta, cu chematul la aparare in strada, nu se sesizeaza nici unul din intransigentii aparatori ai STATULUI DE DREPT ?????

  14. nu iese nici dracu pe nici o strada.La Madrid,Roma,Lisabona Atena si in alte orase din europa ies la mitinguri de protest sute de mii de oameni…..sute de mii…..la noi daca ies cel mult zece mii de oameni e ireal, e ceva nemaipomenit, asa ca stati linistiti ca Romania are populatie da nu are popor, degeaba sunt atatea milioane .

  15. Eu sunt din Cluj si am iesit in strada,impreuna cu familia si prietenii in 2012 impotriva regimului Basescu-Boc.
    De asemenea,am iesit in strada in 2013,impotriva proiectului de exploatare de la Rosia Montana.
    Vom iesii in strada pentru a protesta impotriva accizei la carburant dar asta nu inseamna ca sunt sustinatoare a Presedintelui Basescu sau a partidelor sustinute de el.
    Cu toate ca am votat USL,ma simt tradata de actuala putere.Tot ce s-a promis in camapania electorala s-a dovedit a fi o mare minciuna.
    Nu sunt absurda,nu astept ca peste noapte sa umble cainii cu colacii in coada.As fi dorit,in primul rand ca cei pe care i-am votat sa fie putin mai diferiti decat cei impotriva caroraam votat;sa minta si sa fure mai putin,sa fie mai eficienti,mai coerenti,mai profesionisti.
    In aceste zile exponentii puterii demonstreaza ca ultima lor preocupare suntem noi,cei care i-am votat.Tara arde iae ei se piaptana.
    Nu-i preocupa nivelul de trai al romanilor,lipsa loucrilor de munca,conditiile dezastruoase din spitale,lipsa de perspectiva a tinerilor care termina scoala,etc,etc,
    Ei se cearta pe functii.
    Dar sa revin putin la accizele pe carburantul auto.
    Premierul mitoman Victor Ponta,ne-a promis ca de la 1 ianuarie 2014 preturile se vor ieftinii datorita contextului international.
    S-a intamplat exact pe dos.Accizare de la 1 aprilie va face ca benzina si motorina din Romania sa fie mai scumpa decat in celelalte tari europene si va atrage foarte multe scumpiri,in special la alimente.
    In concluzie:VOM IESII IN STRADA,dar nu neaparat la indemnul lui Basescu.Iesim deoarece:ASA NU SE MAI POATE.

    • Care benzina s-a marit si cu cit de iesi in strada ?Vad ca inflatia in ianuarie e 1%,atunci?Hai sa vedem cit a crescut pretul la combustibil guvernul ponta si cit a crescut pretul guvernul boc ,clujean ca si tine care a gasit un culcus nemeritat dupa cite prostii a facut la guvernare-oricum a fost ajutat de liberali(Nicoara-noncombat)ca nu se alegea piticul.Cu ce drept il faci tu pe ponta mitoman ,nici macar nu esti originala il parafrazezi pe golanul de basescu.Nu ne intereseaza de unde esti si nici ce ai facut tu si familia ta caci am vazut l-ati ales pe boc si uioreanu dupa ce l-ati avut pe funar .Pa.

  16. Nenorocitul asta nu are curaj nici la buda sa mearga singur.Vorbeste de strada?De ce nu are curajul sa mearga singurel pe strada?Lasitatea este cea mai mare “calitate” pe care o detine.Cred ca daca ar iesi pe strada,nu ar mai ajunge acasa din cauza cantitatii de flegma pe care ar acumula-o si asta in foarte scurt timp de la aparitie.

  17. Nu,nu e o înjurătură,citiţi în coontinoare,domnule Radu Tudor
    Fondatorul Uniunii Social Liberale,tace mâlc şi îl lasă pe derbedeul de Ponta să distrugă Uniunea Social Liberală!Problemele interne din USL,sunt personale şi nu tehnice cum suntem minţiţi.Ponta a făcut o greşeală,antonescu nu l a oprit,şi de aicea certurile nu se mai opresc.Întrebat la sfârşitul anului 2013,domnul Dan Voiculescu,a insistat ca USL să nu se rupă,dar nici nu le a băgat mintea la loc,celor de la USL.Trebuia să i închidă într o cameră,să se bată fizic,între ei,sau ceva în genul.De la coabitare,Dan Voiculescu putea să retragă sprijinul politic a lui Victor Ponta,că nu poţi să calci în picioare poporul,fără să plăteşti.Uite că acum începe distrugerea USL.Dacă majoritatea parlamentară e în balanţa PNL+ului,Ponta şi PC,vor aduce la guvernare UDMR
    Voiculescu n a făcut nimic ca să oprească cearta între PSD+PNL PNL+PC,deci de aia,domnul Dan Voiculescu rămâne doar pe partea ecconomică

  18. asta este culmea!sa fim chemati in strada ca sa ce?sa ne scoatem ochii,unii la altii!l am ascultat pe presedinte ,o tine intruna cu lovitura de stat,dar el ce vrea sa faca?7,4 ml au votat,poate sunt dezamagiti unii,mai multi sau mai putini!dar sa fim lasati in pace ,exista forme democratice de protest,exista votul!de cand este cabinetul Ponta nu a fost lasat in pace!daca isi vor rupe gatul este problema lor,oamenii au dreptul sa aleaga sau nu!

  19. el ii cheama pe romani? Pai asculta romanii de el? Poate pe unguri, pe Reading, pe Barosul, pe Gordon, pe Gagastein sa-i cheme in strada, da romanii nu reuseste.

  20. Politica lui Traian Basescu de invrajbire este in plina desfasurare. Omul asta oricum a distrus o tara, acum e in stare sa o faca praf si pulbere numai sa fie el la comanda. Va fi cel mai josnic presedinte din istoria Romaniei. Cred ca l-a depasit pana si pe Ceausescu.

  21. Recunosc, daca se face un miting impotriva taxei vs.un miting pentru taxa pe benzina il prefer pe primul. Mi-e drag Basescu precum soacra-mea, dar nu mai pot cu taxe, dau faliment, si nici nu ma incadrez in electorata pentru cei cu salarii sub 1600 de lei…

  22. va amintiti de “TOANNA PATRIARHULUI” ?. Cand omul, in speta T.B., isi simte sfarsitul politic, apropo de incitarea la ura si violenta de strada, practic la un fel de razboi civil, se dededa la tot felul de vendete vs. propriul popor in maniera dictatorilor sud-americani…nimic nou sub soare, asadar…iata de ce, liderii USL ar trebui sa se grabeasca in concordie, caci paranoia are forme galopante, imprevizibile..

  23. Ha ha… pai sa iasa in strada, sa-l vada lumea la mufa. Dar in Romania, unde traieste o populatie de blajini bastinasi, este posibil orice. Totusi, cred ca noul cod penal a dat peste cap orice metoda de aplicare a legii. Cum adica s-a scos prevedera conform careia judcatorii nu mai pot interzice incupatilor sa paraseasca tara sau localitatea ? Toate astea dupa ce toti derbedeii au fost lasati liberi pe strazi, ca sa ne faca viata un calvar, noua oamenilor cinstiti.

  24. ADUNA TOTI HOTII TAI , PE MOSIA TA NANA ! IAR NOI VENIM CU PROCURATURA! NU CRED CA MAI POTI PACALI PE ROMANI!! I-AI NENOROCIT IN ACESTI 10 ANI!! CE ANUME AI FACUT DL. BASESCU IN 1O ANI DE PRESEDINTE>??? SISTEMUL SANITAR ARATA MAI RAU, INVTAMANTUL LA FEL. ADMINISTRATIA LA FEL NICI O AUTOSTRADA DE LA A-Z NIMIC., NIMIC SUNTEM MAI SARACI DL DEMIS !!

  25. Cred ca a obliga oamenii sa consume agent termic, pentru a putea platii (obligati) de unde nu au, taxa de protectie la mafia nou urcata la conducere.

      • N-are cum. Nu am fost atat de incuiat incat sa votez dreapta extremista maghiara (PDL) si nici ciocoi sau fiu de ciocoi nu sunt ca sa am nostalgii cu privire la vremurile cand existau iobagi. 🙂 Si daca ar fi lumea atat de basista ca mine, tara asta ar fi fost departe.

  26. Da, chiar as vrea sa ii vad pe aia de ii scoate Dragnea in strada cum striga ca vor sa plateasca in plus la benzina de vreme ce Basescu a spus ca nu le poate da alta solutie celor nemultumiti de acciza de 7 eurocenti decat sa iasa in strada. Deci vom avea pe de o parte pe cei ai lui basescu care striga ca vor benzina mai ieftina si pe partea cealalta ai lui Dragna care striga ca vor benzina mai scumpa. Chiar as vrea sa ii vad pe astia ai lui Dragnea

  27. Sper ca nu aveti impresia ca Basalau STIE ca incalca si ca a incalcat si in trecut, Constitutia. Ma uit pe Antena 3 (televiziunea dedicata doar celor cu studii superioare) si vad ca scrie “10 ani de sclavie”. Nu domnule Radu Tudor, sunt 24 de ani de sclavie.

  28. aici e posibil sa vezi populatia iesind la lupta condusi de besescu.. sau de dragnea.
    asta e tara nene nu te joci..ce popor mandru si intelept are.
    acum e randul lui besescu sa conduca revolta,dar
    no problem,
    cu besescu gavrosh e cel mai normal.sa nu uitati ca mamaligarii cat i-a omorat besescu asta tot la besescu inclina la o adica,ca ei ca ei “din popor” basitor asa,hatru,hahaie ragaie si “ce le mai zice fratee!”
    ..
    o revolutie ca un bas e putin probabila dar nu imposibila..ca aici e rumania..adica poporu’ poate fi prostit iar de cel mai nenorocit jeg de tradator de tara sa iasa la lupta pt clanul basaului, cu basau “in frunte”,bine ascuns mai apoi.
    parca-l vad pe bas fluturand steagul cu gaura si ragaind indemnuri la lupta..mbaaaaa maaaa rag rag..iar mamaligile urland baaasss baaaass..huo puontaa..baaaasss ahaa baaaaaaaaaas…apoi basau se ascunde mamligile se omoara pensionarii urla ,samd.,ca la rumani,circu pli.rumanii si revolutia baba si mitraliera.

    o partida intre basau udrula bok coloneii pdelei mruei si ce mameluci mai are
    vs.
    ponta dragnea si baronii tembeli ar fi mai distractiva.

    ia iesi ma basau cu clanu tau si dragnea cu al sau sa va bateti in strada pana va zic eu ajunge.

    astea de am scris mai sus sunt aiureli,am visat un film cu prosti.,nu se intampla asa ceva,ce sa scoata basau oameni in strada sau dragnea?

    asta din urma dragnea\usl sa scoata oamenii impotriva cui?a lor!a baronilor hoti prosti si corupti ce nu-s in stare sa iasa din inchistarea lor de emanati imbatraniti in rele , rupti de real si plini de bube,santajabili pana la a 11spita.

    “a scoate oamenii in strada” insemna :

    “pdl” si “partidu” miscarea basulara vor aduce cu autobuzele infometati si “membri de partid” de prin tara si-i vor pune sa manifeste contra 50ron si o cola,
    in speranta ca si bucurestenii se vor alatura lor.ca sa ce? sa moara ponta si usl ca sa…?PPPAAAAIII sa vina in locul lor HHHHudrula videanu berceanu blaga funariu mr.uger etc iar basau sa fie superimparat

  29. A inceput campania electorala, se vede foarte clar, dar daca are cineva impresia ca aratand-ul pe Basalau ca pe unicul rau al tarii, romanii se vor duce gramada si vor vota USL, cei de la Antena 3 se inseala amarnic. Din 2004 stiam ca Basalau este un rau pentru Romania, dar blajinii speranti au vrut sa testeze lagarul. Si nu s-au saturat, le-a mai trebuit inca 5 ani de lagar. Ar fi bine sa afle populatia bastinasa de pe tritoriul asta cum au fost lasati delicventii liberi pe strazi, cum fosti ministri, vinovati de genocid, sunt lasati liberi si cum s-au imblanzit legile in asa fel incat oricine e ciocoi are liber sa intre cu sabii si cu bate in baruri si sa bata tot ce le iese in cale. Cred ca si astea sunt niste lucruri foarte importante pentru societate. Macar sa stie si blajinii speranti, cum sa se apare, daca au cumva instinct de supravietuire, ca la unii se pare ca lipseste si asta.

  30. Declaratia acestui inconstient nu inseamna cumva, in termeni juridici, instigare la lovitura de stat? Ca tot ii place lui sintagma …
    Asa cum spun de ani (!) de zile, de la acest specimen trebuie sa ne asteptam la ABSOLUT ORICE!
    Si singura atitudine corecta din partea USL este nu expectativa, ci PREVENTIA. A astepta pina in decembrie cind, vezi Doamne, cazul se va rezolva “pe cale naturala”, este o dovada de inconstienta crasa si absolut condamnabila. USL-ul nu mai trebuie sa fie reactiv, ci proactiv! ACUM!

  31. Cu siguranta Basescu face o operatiune cu tenta electorala chemind lumea in strada cu pretextul, caci e doar un pretext, maririi accizelor la carburanti.
    O fi si o tentativa de testare a umorului pietei (umor=mood) Nu e nimic de glumit sau de ris, Basescu e capabil de orice.
    Ce as vrea eu, este o intrebare pusa lui Ponta sau si lui Antonescu cind vor veni oaspeti lui Mihai Gadea sau ai DVS – Intrebarea e: CIND TERMINA CU CERTURILE SI NEINTELEGERILE DINTRE EI si AI LOR ca ne am SATURAT SA VEDEM scene de tipul “CINE ESTE PRIMADONNA” ?

    Hienele din jur jubileaza si ei ca la gradinita se joaca de a guvernarea de a comunicarea defectuoasa.

    Cu Multa amaraciune va scriu.

  32. Dupa negocierile de ieri Ponta a iesit intr-o conferinta de presa ,si a spus ce a propus pnl ,ce a propus psd ,cu ce au fost de acord si ce nu si ca urmeaza alte intilniri .Tov ,Antonescu ,e prea mare ca sa spuna in conferinta de presa ce si cum el transmite pe surse golanelile(Daniele stai jos ca ne facem ca ssinteti si voi partid)dar nu a catadixit sa spuna 3 vorbe poporului care vede ca guvernul nu lucreaza ,e blocat in tupeu si iresponsabilitate ,orgoliu si nepasare.Asta e al doilea om in stat si prezidentiabil?Azi si-a aminat programul la senat -sta si ce dracu face cind o tara asteapta sa-si vada guvernul la treaba.Mare nesimtire.

    • @gigi, de ce este blocat guvernul? ma gandesc ca s-au dus astazi la lucru ministrii si secretarii de stat

      • S-au dus ,au avut si sedinta de guvern dar probabil ca tu si idolul tau antonescu credeti ca a guverna inseamna numai sedinta si gata.Pai cum or functiona ministerele alea cu doi ministrii(unul vine -altul pleaca),ce ordine o da Chitoiu si ce contraordine o da Nicolaescu miine .Chiar nu crezi ca tupeul lui Antonescu e prea mare -hairam national ca vine iohaniss,pregatiri ,trecere pe sub Arcul de triumf ,garda ,ce dracu vreti-sinteti de risul lumii.E atit de mare acest iohanis ca nu-l incape guvernul trebuie intrerupta activitatea ca vine marele iohanis si trebuie sa facem frumos ca binevoieste her Iohanis sa lase Sibiul si sa vina la bucuresti,mama ce hatir ne face ,il si vad in conferinta ,eu nu vreau dar daca asa s-a hotarit atunci nu vin decit in conditiile urmatoare.Pai Iohanis il inlocuieste pe Stroie care nu era vice ,punct ce dracu atita deranj.Oricum se va dovedi ca miscarea va fi regretata de liberali ptr. ca iohanis nu vrea sa faca politica pe termen lung ,s-a vazut si rindul trecut cind a disparut ca magarul in ceata si i-a lasat pe astia (geoana si antonescu) cu ochii in soare .Marele ,regele ,vine ,la o parte ca a binevoit maria sa sa vina la Bucuresti -haida ,de….

      • Pregătirea pt întâlnirea cu FMI înseamnă socoteli, decizii, înseamnă să stai cu specialiști care te sfătuiesc și explică despre mersul lucrurilor. Acum toți oamenii politici importanți (mulți dintre ei miniștri) sunt ocupați cu Iohannis, care am înțeles că e mare sculă pe la Sibiu. Chiar, ce-i tevatura asta nemaiîntâlnită? Așa-i de tare ăsta? O să ne scoată el din ceață? Garantează, de pune atâtea condiții???

        • @onofrei natalia – nu stiam ca oamenii nostri politici , si nu oricare.. vorbim despre ministrii si ss, sunt niste retardati care nu se pot concentra asupra obiectivelor lor de grija drobului de sare. sau poate ca nu stiu eu si decide de exemplu dna grapini viitorul lui iohannis.
          @gigi – deci problemele de functionare se regasesc la nivelul ministerelor pnl in discutie (sanatete, finante, interne, economie)?
          am zis economie? am uitat ca, de fapt, prin inventarea ministrilor delegati ptr imm si energie, ministerul economiei a ramas in 10 oameni. nici echipa de fotbal nu pot face.

          • voi astia de va ziceti liberal atacati pe toata lumea care nu este de acord cu voi. De asta luati numai 15-16%

  33. Daca nu-i asezi ca si oile pe dealuri,basescule tot degeaba,vorbesc de aia pe care ii misti popular!De aia au pus de o sezatoare la Cluj,acolo au facut repetitiile!Trateaza poporul ca o masa de manevra,tipic javresc,numai ca omite faptul ca 7,4 mil.i-au dat cu sutul,ii pasa javrei de 0,7 eurocenti cand are statiile gazprom iar plinul il face cec,preferential,dupa metoda credit nana,mancarea si spritzul la fel de fel de golden blitzuri,pana recolteaza de pe mosie!Vorbeste asta de iesitul in strada cand trai nineaca cu burta plina si sacii de euroi in conturi,na-va si voua o ciosvarta,ma fac aparatorul celor 0,7 eurocenti sa se spuna ca am dat si nu ca am luat!Sa-si scoata loazele la aerisit,ca ele sunt mai familiarizate cu strada,doar au scoala vietii…din Dorobanti!La bulivar birjar!

  34. sa nu uitam ca basan si clanul au facut miliarde in timpul domniei abolute a basului,au bani sa mobilizeze flote de autobuze toate autobuzele din tara ,eventual sa importe cateva zeci de mii.
    deci n-ar fi imposibil sa
    care una suta mii de mamaligari la bucale si sa stranga si de prin bucuresti alta suta,contra cost binenteles,ca rumanu nu iese fara plata la ce saracia are pa cap.

    asta daca ar fi dispusi sa renunte la o parte din averile stranse de ei cu sudoarea fruntii,nu prea cred sa sparga sute de milioane ,pt un rezultat indoielnic chiar daca vin iar la putoare,rumunia fiind praf si pulbere.
    ei abia le da de-o ciorba alora la labe1 evz si cate altele , au si dreptate, sunt multe tare ‘tribunele’ astea basite,consuma din agoniseala lor, acuma in timpurile astea de restriste cand tirie nu curge jet banu’

  35. Atenție la neatenție!
    .
    ”Cine ridică primul sabia de sabie va muri” . Prea întinde ăsta coarda, prea trateaza el românii ca pe niște cobai. Dar…..
    Este, consider, o nouă diversiune care odată aplicată, USL-ul căzîndu-i în acestă plasă, îi va da motive ăstuia să arate lumii portocalii adevărata față a PUTERII ACTUALE, cum PREȘEDINTELE ALES DEMOCRATIC nu poate fi, tot democratic, dat jos de către ”așa-zis forțele politice democratice” care conduc actualmente Țara(așa cum stau lucrurile în percepția guvernelor portocalii europene și euro-atlantice), această putere ALEGÂND strada, CHEMÂND strada (lucru nicăieri întâlnit în lumea democratică) pentru îndepărtarea PRESEDINTELUI STATULUI ROMAN (folosiți, unde trebuie ghilimelele , că sunt prea multe).
    Să nu ne inflam, șă nu ne ambalăm prea tare. Nu mai este mult până va cădea ăsta cu zgăibăracile în sus de n-o să mai aibă nici mama lui barosso, reding , ghitenstein, sau gordon cum să-l mai ajute. Mase mari de oameni adunate și asmuțite (cum s-ar percepe acest lucru) împotriva altor mase(în cazul ăsta, forțele băsiste) nu este o soluție. Nu simțiți că unii deja SE BUCURĂ de faptul că este un bun prilej al răfuielilor….să VINĂ EI? Să dicteze EI , mersul Țării. Care EI, dumnezeu să-i știe! Ei sunt deja printre noi. Și fiți convinși că cei care vor ieși în stradă chemați de unii sau de alții, nu vor fi PURII NATIUNII. Din contra. Apele învolburate aduc deasupra toate uscăturile, toate gunoaiele. Am mai trecut prin asta sperând că va fi mai bine. Să nu dăm vrabia din mână pe cioara din gard. ! ”Somnul rațiunii naște monștri”.
    Părerea mea.

    • PS Și, vorba mea: Să nu ne aruncăm(ca de-atâtea ori) ca rața la muci. Sau, ”Un nebun arunca o piatra in apa si zece, (așa ziși), intelepti se aruncă după ea sa o scoată”(adaptare după un proverb românesc)

      • ….cât despre ghitenstein, așa cum greșit am scris, nu cred că am produs nicio confuzie, acesta fiind desigur acel ambasador de tristă amintire pentru Ponta și USL(dar, nu numai), gitenstein(cu ”g” mic, desigur)

  36. Cele mai oportune momente de a iesi in strada, au fost in 2010 cand s-au taiat salariile si 2012 la faimosul referendum de demitere a lui Basescu. Poate si acum, dar pe fondul crizei din USL,societatea este destul de divizata.
    Oricum, Basescu este ultimul roman care este indrituit sa ceara asta si se inscrie in nota sa obisnuita de sfidare a romanilor, de nesimtire si iresponsabilitate.
    Din pacate, acum atentia este indreptata spre criza din USL si nu spre nelegiuirile lui Basescu. Vinovati sunt chiar liderii USL, in principal Crin Antonescu care incepe sa semene tot mai mult cu demisul.

  37. Asta se crede iubit de popor , de-si doreste sa iasa lumea in strada ! A mai visat unul ca-i iubit de popor si a zburatcat colo ! N-o risca ?! Asa vom avea alegeri anticipate si , de frica , se vor potoli si slugoii lui !

  38. Si oamenii lui Dragnea ce sa strige?
    Vrem TVA mai mare, vrem salarii mai mici, vrem combustibil mai scump, vrem taxa pe calorifer sa platim si daca facem frigul?

    Nu sesizezi penibilul, Radu?

  39. basescu a scos una dintre enormitatile lui care nu merita nici un scuipat iar dragena s-a grabit sa ii dea replica

  40. De ce basescule nu ai scos poporul in strada atunci cind ai taiat tot ce ai intilnit in cale ,ai ridicat TVA-ul la 25%,acccizele pe combustibil cu 45% acu te strofoci degeaba.Domnule Dragnea greseala e a dv. ca mentineti maseaua asta stricata si nu o inlaturati,daca mai sta mult chirias la cotroceni v-a canceriniza tara.Vina o purtati dv.ca il cocolositi.

  41. “Un presedinte care sa cheme la dezordine sociala nu cred ca s-a mai vazut intr-un stat democratic, ca tot vorbea de statul de drept”, a adaugat Dragnea.

    Sa inteleg de la Dragnea ca atunci cand a chemat Iliescu minerii nu eram in stat democratic? :))))

  42. RADULE, Oamenii astia SUNT INCONSTIENTI.(DE AMBELE PARTI). Astia nu stiu la ce riscuri supun a nu stiu a cata oara pe amaratul asta de popor. DRAGI ROMANI CARE CITITI SI INCA SUNTETI CU MINTEA LA PURTATOR INCERCATI SA POTOLITI SPIRITELE PANA NU E PREA TARZIU. UCRAINA …..E LA DOI PASI. UNI INCEARCA SA FACA NISTE JOCURI IESITE DIN COMUN.DACA NU DESCHIDEM OCHII……VIITORUL PRESEDINTE AL ROMANIEI……VA IESI IN FUNCTIE DE EVENIMENTELE DIN UCRAINA. Radule te apreciez mult dar intreb si eu: DE CE NU SPUNETI NIMIC DE “TRANSFORMAREA’ ACUM 3 SAPTAMANI A PARTIDULUI CONSERVATOR IN ‘ PARTIDUL SOCIAL LIBERAL’? Cum s-a facut pentru ca prietenii mei din acest partid NU STIU NIMIC. (SPER CA NU S-A FACUT PE BAZA DE PROCES VERBAL CA PE VREMEA CAND SE FACEA TRANSFORMAREA CALULUI IN IAPA)Nu cred in nici o coincidenta iesirea puerila a lui Constantin nici realizarea USD(mizerabila coincidenta cu o sigla din care facea parte si Base)

  43. Foc de paie. BASESCU vb si el sa nu adoarma sa dea impresia ca mai face cartiile.
    Hai in strada Romania!!!!!
    JOS BASESCU ! Jos Basescu!

  44. GURA PACATOSULUI ADEVAR GRAIESTE:

    dupa ce s-a batut in piept coabitacul ponta ca a vorbit el cu mama si cu tata lu’ presedintele renault s-au gasit astia sa dea si un comunicat oficial dupa discutia respectiva si sa-i arda una in pifometru basistului ponta

    “Prioritatea noastră pentru 2014 este relansarea pieţei auto de vehicule noi din România. Evoluţia infrastructurii, care permite reducerea întârzierilor de livrare, va fi determinantă pentru proiectele noastre viitoare”, a comunicat, miercuri, pentru MEDIAFAX, Direcţia Comunicare Renault România

    relansarea in tara TAXEI AUTO care nu-ti permite sa-ti vinzi masina veche ca sa-ti iei una noua 🙂

    de HOTIA PENALA TAXA AUTO preluata si MARITA de catre MAFIA USL de la mafia basista s-a pus batista pe tambal???!

      • Eu inteleg ca esti un basist care te dai pesedist ca sa provoci greata si astfel sa piarda bagabontii de pesedisti voturi dar categoric nu se duc la voi basistii, asa ca mars de langa piciorul meu ca poate te calc si te cufuri din grerseala pe ponta in stil basist.

  45. Cum sa mearga tara bine,cu un guvern care nu-i condus de mine ? si-o fi zicand basescu. Si atunci,impreuna cu cozile de topor,obediente ,urzesc tot felul de planuri,care in final sa aibe acelasi rezultat: caderea guvernului si decredibilizarea USL-ului.Printre aceste planuri au fost: accidentul aviatic,fiindca erau multe structuri implicate si multe ministere,al caror ministri trebuiau sa demisioneze si poporul sa vada ca avem un guvern slab.Din fericire,eroii moti,le-au dat planul peste cap. Apoi,invocarea accizei la combustibil,daca nu a reusit,nici cum cu FMI,hai sa scoatem lumea in strada sa provocam un razboi civil.La cat e de ticalos,cred ca ar jubila.Calculul lui s-ar putea sa-i fie fatal.Socoteala de-acasa sa nu se potriveasca cu cea din targ si lumea sa se uneasca si sa mearga la Cotroceni sa-l alunge.Oricum pentru 7 bani,nimeni nu iese in strada.Daca n-au iesit la atatea faradelegi pe care le-a facut cu taierea salariilor, reducerea locurilor de munca,hotiile, santajele din ciclul “dosariada”,coruptia,etc.,doar o minte aburita de alcool isi poate imagina ca iese lumea in strada pentru 7 bani pe litru. E clar ca sunt urezelile specfifice unui psihopat,care n-are frica,rusine si bun simt. Surprinzator si dezamagitor e raspunsul lui Dragnea. Dar si comportamentul coleric al lui Antonescu,care a facut o fixatie pe Constantin,pentru ca si astuia nu-i tace gura si spune prostii despre viitorul presedinte,afirmatii care-l intarata pe Crin cel labil.Si uite asa,in loc sa fie uniti sunt dezbinati de interese marunte, individuale sau de grup.Sa speram ca Iohannis sa reuseasca sa-i mai tempereze.

  46. marinarul cheama lumea in Piata ca acum cativa ani, dar iar ne trage teapa si nu vine la intalnire.
    In 2009 bacecu spunea ca a fost in Piata Universitatii din 3 in 3 luni, dar nu era nimeni.

    • Stan Petru Paul
      .

      Reformulează, dragă prietene, că nu dă bine/pentru tine. Că doar nu ai fost și tu trădat de ăla, tu venind la întâlnire și el dându-vă cu flit, așa cum dai de înțeles cu acest ”ne”. Sau , mă înșel? Deci, ai vrut poate să spui:
      (…)marinarul cheama lumea in Piata ca acum cativa ani, dar iar le va trage teapa aplaudacilor lui si nu va veni la intalnire.
      Cred că ești de acord cu această modificarea a textului, lucru care s-ar impune ? 😀
      .
      PS n-ai mai dat niciun răspuns comentariului meu din February 4, 2014 at 2:52 pm- articolul- Ponta : “Nu cedez santajului. Nu se modifica nimic pina la noapte!” . Discuția oricum se încheia după, era chiar neplăcută, însă consideram corect și un punct al tău de vedere în lumina ultimilor replici și care discuție trebuia finalizată, nu lăsată in…. standby. Măcar un un semn că ai citit, și un răspuns, fie și lapidar de felul : Bine, hai pa!
      Cum, de altfel , poți să o faci și acuma. Nu-i târziu. 😀

      • Salut, gemil,
        ma refeream la protestele de acum 2 ani, cand se presupunea ca bacecu trebuia sa vina la intalnire si atunci. In schimb a stat ascuns precum cartita vreo 2 saptamani si ceva de nu l-a mai dibuit nici sts-ul.

        Legat de comentariul tau, l-am citit inca de atunci si sunt de acord cu tine, in sensul de a nu ma mai contra cu persoane care ma confunda cu altcineva.
        Sa ne auzim cu bine.

        • @ Stan Petru Paul
          .
          Spuneam doar că tu, sau eu, Hucko, sau Natalia, alexph sau gigi , adică cei pe care-i consider ”de-ai nostri”, nu aveam ce căuta la acea ”întîlnire”(cum zici tu), deci, că nici nu puteam fi țepuiți de basescu 😀 așa cum dai tu de înțeles cu acel ”ne”. Am fost …..puțin mai riguros cu textul unui apropiaț pe care chiar îl citesc cu atenție și pe care l-am considerat neconform. Atât. Sper că nu te-ai supărat. Este o diferență după reformulare, cred 😀
          .
          În legătură cu ”problema” mai veche îți mărturisesc(vorba placutei doamne…Andronescu) că încă mai resimt… șocul. Daʹ o să-mi treacă.
          Să ne auzim cu bine! 😀

  47. Din 2010, nemaivorbind de taierile la salarii si pensii, suportam acum si in anii urmatori ceea ce Basinescu a marit: TVA la 24% . Cat tupeu trebuie sa ai,dupa ce in 2009 si 2010 Boc/Basinescu au marit acciza la benzina cu 41% si la motorina cu 36%, acum pentru 0,07 centi la litru se se strofoaca atat si vor sa scoata si lumea in strada. Dar referitor la asta, o sa scoata cat a scos si PMP, adica 200 de dezorientati in frunte cu Papahagi ?

  48. de la base nu mai aveam nici o pretentie.

    dar dragnea, care a fost adus la putere de valul protestelor din ianuarie 2012,

    el sa spuna acum ca protestele sunt rele… e cam ticalos.

    asadar, oricine e liber sa protesteze, doar ca oamenii vor zice doar “jos basescu”

    (nemultumirea cea mai mare fata de usl este ca nu l-a matrasit din iulie 2012 pe base; deci daca se va striga “jos ponta”, se va striga pentru ca nu l-a dat jos pe base)

    • asta este vrajeala basista “jos ponta ca nu la-i dat jos pe basescu”.adica sa isi puna basescu omu in locul lui ponta cat mai are timp.

  49. De ce Ponta nu rupe actul coabitarii ? De ce PSD n-a initiat si nu initiaza suspendarea finala ?
    Ceva este putred, stimati social-democrati ! Ii miroase urat si propriului electorat PSD!
    Isi bate joc de poporul lui 29 iulie 2012, isi bate joc de USL, de guvern de BNR,de sefa delegatiei FMI,de tara !
    De ce nu se rupe actul, de ce nu-l suspenda ? De ce se admite destabilizarea vietii politice si sociale ? De ce il lasati sa se ocupe de faurit partid personal si crescut averea familiei ? Cred ca rade si Merkel de neputinta PSD !Ceva e tare putred, stimati social-democrati, stimati USL! Parca noi v-am ales…

  50. deci:
    a spune tot timpul ca 7,4 milioane au votat contra lui baselu e tot una cu 7,4 miliaone vor iesi in strada e o prostie. nu vor iesi niciodata 7,4 milioane de oameni in strada contra la orice. romanii inghit orice iar cel mai clar s-a vazut atunci cand individul numit baselul a ras salariile , a incercat la pensii si nu i-a iesit decat la marirea tva care a nenorocit intreaga populatie inclusiv pe afaceristii astia guralivi pe la emisiunile tv dar care nu stiu sa-si apere interesele si acolo unde conteaza nu doar in studiourile tv
    cei care ies pentru ( de fapt sunt impotriva) rosia montana sau gaze de sist dau din gura, unii ies si protesteaza ( gen habaucii aia din fata teatrului national, oameni care probabil nu au ce face pe acasa nu au servici – ceea ce s-a si demonstrat in cazul unor asa zisi lideri care traiesc din mila celor care se mai plimba pe acolo etc)dar in general habar nu au despre ce e vorba in propozitie si ce implicatii au pentru noi ( ca stat si populatie) luarea unei decizii indiferent care este aceea . nu am vazut in ciudata zecilor de ore de emisiune la o discutie aplicata si mai ales corecta pe acest caz.
    presiunile pe care pnl-ul si antonescu incearca sa le faca la adresa restului partidelor din alianta usl se pot intoarce foarte usor impotriva lor. pana sui unii din fanii pana mai ieri ai lui antonescu incep usor usor sa inteleaga ca acest individ incepe sa-l depaseasca pana si baselu la maniera de limbaj, comportament si discurs. devine tot mai evident ca odata ce va ajunge presedinte din cauza orgoliului nemasurat il va depasi pe baselul in actiunile negative fata de orice coleg , aliat sau oponent politic ce sa mai zic de populatia acestei tari. iar orice discutie referitoare la baselu e inutila. pe acest om adancit in rele, certat cu legea, cu constitutia cu orice e democratic nu-l poate opri decat justitia. acest individ trebuie sa fie cazat acolo unde ii e locul, prietenii stiu unde, pentru mult mult timp. pentru modul in care a distrus dezvoltarea acestei tari, pentru modul in care a reintrodus practic politia secreta in viata oamenilor) gen directia 5 a securitatii) pentru ridicarea abuzurilor procurorilor la rang de lege ( apropo oare cand antonescu asta guraliv si mare sef prin senat e si el in stare sa propuna o lege care sa taie din abuzurile incredibile facute de procurorii dna pe care pana mai ieri ii tot critica si pe care de cand se pupa bot in bot cu baselu ii face uitati prin discursurile sale)etc jenant compotamentul unui individ care se crede presedintele tarii ( inclusiv cu magaria referitoare la mutarea dacia in maroc) jenant comporatmentul uni individ sef de partid, sef la senat care isi bate joc de oamenii din propriul partid dar si de colegii de alianta si de cei care la inceput i-au acordat increderea, poate si votul lor, iar pe care acum ia dezamagit terbil si continua pe acelasi drum nefast pentru el si partid.

  51. Domnule Radu Tudor!!!
    Poate fi cineva mai cretin decat Basescu cu aceasta idee si poate fi cineva atat de cretin sa fie de acord cu incitarea la violenta si politizarea strazii???Politicianul Mioritico-Dambovitean vrea sa scoata politica in strada???Inteleg proteste organizate de miscarile civice,sindicale etc!!!Tara asta este infiorator de stupida,penibila si absurda!!!!

  52. In sfarsit , a spus si tristul asta de C.T.P. ceva cu care sunt si eu de acord ! Ce sa caute ,,martafoiul,, de Oprescu sa candideze pentru functia de presedinte ?! Astia s-au zapacit rau !

    • sa inteleg ca genii pentru prezidentiale sunt doar de la astia care au fost in CDR. , in Alianta DA?

      • Nu , sa intelegi altceva , si anume ca am avut , timp de zece ani , un presedinte cu care mie mi-a fost rusine , motiv pentru care nu mai vreau altul lafel ! Nu om avea si noi un roman cu prestanta , serios , corect , care sa puna interesul tarii mai presus de mandria lui si caruia sa-i lipseasca cheful de mahalagisme ?!

    • daca si ctp a vorbit de oprescu este mare ingrijorare ca omu ar putea candida la presedentie. mai ctp-ica ce ai zice tu mai acesta ca poate candideaza mazare,ca ii mai mare primar decat iohannis,si mai si iese presedinte.

  53. Romanii ar da dovada de lipsa de discernamant daca ar da curs chemarii lui base si asta nu ar fi deloc lasitate.Se vede de la o posta ca vrea sa atate oamenii ca sa para ca el este salvatorul lor,ca doar el le vrea binele.Normal ca nu sunt de acord nici cu introducerea accizei,acest lucru avand urmari nedorite,dar nici nu voi iesi in strada la chemarea lui base,asa cum nu am stat in casa nici la referendum,cand a spus romanilor sa nu se duca la vot( fapt care nu ar fi trebuit sa ramana nepedepsit ).E clar ca avem un presedinte inconstient,iar romanii cu mintea intreaga nu ar trebui sa dea curs dorintelor lui dictatoriale.

  54. Asta-i ca în comedia aceea, mult zgomot pentru nimic. Este un nimic, o vorbă în vânt. Nu ese relevant conținutul, Băsescu a spus așa, pt. că lui îi plac amenințările și ghicitorile și Dragnea i-a răspuns ca-n curtea școlii gimnaziale. E nimic, vorbim degeaba.

    TB s-a purtat ca de obicei, ce vă zburliți degeaba? Calm. Nu-i un subiect nou sau interesant.

  55. PAI SA IASA DRACU IN STRADA CHIORUL SA PLECE PE STRAZI DE NEBUN SA VADEM Cite sticle si bite asi ia in chelie chiorul de base

  56. basescu este un pic cam escroc ,vrea sa scoata carbunii aprinsi cu mina altuia;asa a bagat la vot la referendum si nr de parlamentari,a mai zis ca va iesi la fiecare trei luni la universitate si acum vrea sa demonstreze CE?ca mai e si mincinos?stim asta.ai dreptate natalia nu e nimic

  57. Se sparge USL-ul. ponta si antonescu iau cuvantul:
    “- Doamnelor, domnilor.. blablabla… nu se mai poate impreuna. ca urmare, socialistii la stanga .. hai trop-trop-trop. liberalii la dreapta, hai si voi! trop-trop-trop
    apoi, constantin si cu oprea, intr-un glas timid
    “- Pai si noi… usel-istii? “

  58. @gigi Te rog sa-mi explici cum se face ca in aceste ultimile zile propaganda basista(masiva) s-a unit cu propaganda pesedista(mare ,mare chiar f mare daca adaugam si massmedia pesedista) si… ne explica cum urmasii bratienilor ,urmasii maretului partid ISTORIC si NATIONAL al liberalilor sunt niste politicieni …rai,rai,rai(iar ANTONESCU este de departe cel mai..rau si… norocul lui este ca PONTA il invata numai de bine).In acelasi timp aflam ca urmasii FSN-ului(un partid fara istorie intrucat 24 ani… este o nimica toata)esalonul doi al comunistilor si securistilor(un partid care dupa ce a facut atatea “minunatii” cu alungarea regelui si aducerea minerilor in Bucuresti…etc,etc) sunt numai oameni de …bine.
    Sper ca stii ca acei copii ai feseneului au fost PDL-ul lui basescu si PSD-ul niste partide care au fost pline de politicieni …saraci,saraci,saraci …niste partide cu politicieni pe care nu i-a interesat deloc …puterea/averea/banii/vaca kobe/mosiile ,politicieni care au fost dedicati numai pentru …interesul national si bunastarea romanilor si ROMANIEI.
    Ps Ai dreptateca ca ANTONESCU s-a lasat incalecat de pesedisti in probleme ca :revenirea lui basescu la Cotroceni,demiterea dnei PIVNICERIU de catre PONTA (dupa demitere a plecat la CCR si nu cum afirmi tu din …nestiinta/sau intentionat ca sa manipulezi … ca a plecat la CCR si dupa aceia a fost…demisa) cedarea de liberali a ministerului justitiei catre PSD,pactul de Koabitare,nominalizarea procurori (pentru aceste fapte l-am criticat si eu ..ca s-a lasat calcat in picioare numai si numai sa nu supere PSD).Insa acum ca si-a revenit(la forma sa din 2009-2012) merita sa-l laudam cu totii(recunoasteti ca iti trebuie MARE CURAJ sa-i superi pe pesedistii cu “nasul in suflet” si sa risti un post de presedinte al ROMANIEI numai si numai de a reglementa raporturile asa cum au fost stipulate in PROTOCOLUL USL, nu poate face ORICINE ci numai …UN MARE OM SI PATRIOT care sa gandeasca mai intai la INTERESUL ROMANILOR si… numai dupa aceasta la interesul …propriu)
    PS Ma intreb cateodata daca PSD este un partid al diversilor politicieni de stanga sau un partid al rudelor (nasi,fini,nasi fini,senatori,deputati,fini nasi…).Probabil ca membrii de partid sunt obligati,prin statut, sa se inrudeasca,incuscreasca,incumetreasca ,boteze,cunune intre ei pentru ca …”saracia” acumulata de acesti bieti oameni dedicati binelui public ..sa ramana in cadrul partidului.
    Draga @ GIGI spune daca n-ai inteles, ca pot venii cu alte 1001 exemple pana cand vei ..intelege.

    • hai mai iar coabitare,iar pivniceru,iar ponta este rau si antonescu nu.cand gandim ca suporterii echipelor de fotbal echipa noastra este cea mai buna chiar si cand da cu stangu’ in dreptu’.argumente obiective ioc.

  59. Personajele acestea cred ca oamenii se vor bate intre ei sa se asigure ei de scaune calde?”Marele” Dragnea cred ca are altceva in loc de neuroni.Cred ca Dragnea si Basescu trebuie sa-si dea demisiile de onoare,sa mearga la pescuit si sa lase oameni capabili sa conduca tara asta,ca au distrus-o de tot.

  60. PNL sa ne raspunda la
    1, daca functia de Presedinte al Senatului apartinea PC si ei au cedat catre PNL pentru ca erau asociati, acum cand nu mai sunt , PNL sa dea Presedentia Senatului inapoi PC
    2.Ce au facut ministri pnl bun?
    3 cum isi permit ei sa ne ceara sa votam neveste , amante si iubite pentru europarlamentare
    4. Antonescu are voie sa vorbeasca urat despre toti si toate dar ceilalti de ce nu au voie sa spuna nimic despre ei?
    5.Cine este Iohannis sa-si permita sa spuna ca el va face ce vrea daca vine in Guvern?
    6. Daca considera ca unpr este de netoleret sa nu uitam ca sunt destui pdlisti in pnl care nu sunt de tolerat
    7. Ne soune mihai Voicu cum si-a promovat iubita in multe functii si acum o trimite la Bruxelles?

    SA NU UITE EI TOTI CA DEPIND DE NOI SI SA TERMINE CU MINCIUNILE

  61. http://www.antena3.ro/politica/basescu-daca-apare-o-singura-formulare-privind-acciza-la-motorina-va-asigur-ca-voi-face-ce-nu-am-facut-de-cand-sunt-243542.html
    HAI SĂ ANALIZĂM TEXTUL:
    1. ,,Dacă apare o singură formulare privind acciza la motorină” ÎNSEAMNĂ CĂ TREBUIESC MAI MULTE FORMULĂRI,
    2. ,,şi vă asigur că voi face ce nu am făcut de când sunt”, CE A FĂCUT LA MODUL SERIOS ŞI CE NU A FĂCUT , A PROMIS CĂ DEMISIONEAZĂ ÎN 5 MINUTE, CÎTE ZILE, LUNI, ANI AU TRECUT DE CÎND A CLĂMPĂNIT ??? A PROMIS DESTULE ŞI NU A FĂCUT NIMIC, PUNCT.
    3. ,,eu îi voi chema pe români să se apere în stradă” CUM: CUŢU CUŢU, CÎT DE NAIV SĂ FII CA SĂ CREZI CHEMAREA, CUM ADICĂ : ÎI VOI CHEMA PE ROMÂNI SĂ SE APERE ÎN STRADA ??? DE CINE SĂ SE APEREEEE ÎN STRADĂĂĂĂ ???? SĂ SE CERTE ROMÂNII ÎNTRE EI ??? OAMENII OBIŞNUIŢI ??? URA ÎN CASCADĂ !!!
    4. ,,eu pot demonstra că nu e necesară”, a spus Băsescu.” CE NU E NECESARĂ: O SINGURĂ FORMULARE, CEARTA, URA, MANIPULAREA, CUMVA… NICI ONOAREA SAU DEMNITATEA, SINCERITATEA, LEGEA DREAPTĂ ŞI EGALĂ PENTRU TOŢI, ANCHETA MĂGĂRIILOR ANTERIOARE ??? TOT CE A DEMONSTRAT PÎNĂ ACUM, A FOST REVERSUL ADEVĂRULUI, A REALITĂŢII. ŢI-AI BĂTUT JOC DE TOATĂ ŢARA, NAŢIA ROMÂNĂ, AI TĂIAT SALARIILE, PENSIILE…DIN CARE, SE PARE CĂ, ŢI-AI FACUT CONFORTUL CARE ŢI-A CONVENIT PENTRU TINE ŞI FAMIGLIA TA, PLUS DECOLORATELE, LANGUROASELE…
    CITEZ: ,,Dacă apare o singură formulare privind acciza la motorină, şi vă asigur că voi face ce nu am făcut de când sunt, eu îi voi chema pe români să se apere în stradă , în mitinguri, pentru că eu pot demonstra că nu e necesară”, a spus Băsescu.”
    CONCLUZII: IEŞIŢI PROŞTILOR ÎN STRADĂ CA OILE, BATEŢI-VĂ CA TEMBELII, URÎŢI-VĂ CA NECURATUL, CĂ EU ŞTIU EXACT CE FAC SAU DORESC, ORICUM, TOT PROŞTI SUNTEŢI.
    PĂREREA MEA: NU VĂ GRĂBIŢI SĂ IEŞIŢI, VĂ LUAŢI ŢEAPĂ DE ZILE MARI, EL SE HRĂNEŞTE CU VIGOAREA NOASTRĂ ŞI NOI RĂMÎNEM TOT LA…MÎNA LOR.

  62. Basescu cere oamenilor sa iasa in strada,dar oare are curaj sa iasa si el in mijlocul lor sa le spuna ce are de spus? Din moment ce nu are curaj sa participe nici la ziua marinei sau la alte sarbatori nationale … ma indoiesc.
    Problemele nu se rezolva in strada si asta s-a vazut foarte bine. Degeaba ies 20.000 de oameni in strada si protesteaza impotriva guvernului si a rosiei Montane, daca televiziunile cu interese ne spun ca sunt 500 de golani care fac scandal. Degeaba ies 1000 de oameni in strada si cer demisia lui Boc, daca televiziunile cu interese ne spun ca sunt 20.000 de martiri si eroi.
    Acceptarea manipularii nu rezolva problemele. Problemele se rezolva cu stampila de vot apasata pe buletin in mod responsabil.

  63. Ambele declaratii imi par aberante.Am crezut, am votat, am sustinut alianta USL, impotriva lui Basescu.Acum ce spera Dragnea?Crede ca mai vin atatia oameni?
    Nu doresc sa mai fac jocul lui Dragnea, iar de Basescu nici sa nu aud.
    Tupeu de ambele parti!Unii ne-au impus o taxa care ne impovareaza mai mult si vor sustinere, altul care ne-a terminat psihic prin idioteniile, marlaniile, prin decizii aberante vrea sustinere.Daca 7,4 mil de oameni nu au contat, cateva mii, pe care ii mai strange, crede ca il scapa de ura oamenilor?
    Pentru ce si cine sa ies ?
    Pentru a-si spori si unii si altii veniturile ?
    Sunt dezamagita de toti si toate tampeniile lor.

  64. mihai voicu de la pnl spune ca un absolvent al facultatii de Comert este un finantist.
    Si atunci un absolvent De la Finante ce este?

  65. Cei 7 centi sunt mai necesari pentru Ponta decat marirea redeventei ridicole la petrol pentru Exxon care ne extrage rezerva petrol din Marea Neagra
    Ce nu face chelnerul pentru a intra in voia stăpânilor ?…

  66. Dana Grecu cand hotul de Fenechiu era sa fie arestat nu ii spunea personaj.
    Altii daca nu sunt in gratiile ei sunt personaje?

  67. Tradarea ziaristilor se pune?
    Cum poate un om sa lucreze la o tv , sa injure alte tv si apoi sa se duca sa lucreze la un din cele injurate si sa se dea virgin?

    • La fel cum fac si politicienii din Parlament. Vin la TV, spun vrute si nevrute, multe adevarauri totusi despre ceilalti (pentru ca au dreptate toti unii despre altii) si apoi se duc si se pupa spunand: ” Ce mai zicem maine ? Basescule, ia zi, maine ne ataci pe noi USL-istii, iar eu (Antonescu sau Ponta) o sa ies si o sa zic ca esti dictator, ca sa te discreditez, ca oricum nu mai conteaza, pentru ca nu mai ai dreptul sa candidezi, iar daca ia altul de la Miscarea Populara sau de la PDL puterea, o sa te puna prim-ministru fara voia oamenilor. ” Si tot asa.

  68. Acum vreo cinci luni am fost la 2 nunti in familie. Habar n-am de unde i-o fi venit ideea, dar varu’ sotului, un shmeker insurat si cu averea nevestii care se vrea lat(in)fundiar de Teleorman, incerca sa ma traga de limba despre dl. L.D. (al doilea pe care l-ai citat), pe sistemul ca “hai sa bem un vin bun” – dovada ca ma cunoaste foarte putin (ne-am mai vazut de vreo 2 ori). Chiar daca ma tenta sa inventez niste tampenii, l-am lasat in plata Domnului. La doua zile ma-sa tipului o suna pe sora-sa ca isi reconsidera pozitia fata de o mostenire.
    Pe de alta parte, stii cum se spune “dusmanul dusmanului meu …” Asa ca dl. L.D., pe care nu-l observasem prea mult, mi-a devenit brusc foarte simpatic. Cred ca, daca n-ar fi timid, nu i-ar mai scapa cate o fraza memorabila. Eu zic sa le organizati un campionat de Skandenberg. Totusi chiar si enervati de personajul cuc, cati au curajul sa-i dea replica.

  69. Doamna Draga Olteanu intr-o emisiune Sinteza zilei ne-a spus ca danda se inspaimanta de ceea ce este in stare basescu,ca poate genera conflicte cu sange,CATA DREPTATE AVEA !

  70. cred ca basescu ar trebui sa scoata lumea la un miting in care sa povesteasca despre toate ticalosiile pe care le a facut impotriva cetatenilor tarii asteia si sa ii cheme p’aia de au mosii si case luate pe vrajeala,vile pentru copile.sa il aduca si pe videanu,berceanu, constanda,udrea,boagiu,blejnar,popoviciu,opris si alti mosieri.sa-il aduca si pe fra’su.si apoi sa vorbeasca ei toti de guvern corupt.iesim singuri ca sa ii “sustinem”.sa ne spuna unde ii gasim.

  71. Eu cred ca cu treaba asta nu-i deloc de ras.
    In frumoasa primavara a anului 2004, este pus ambasador USA pentru Ucraina un chelios mustacios, Jack Dyer Crouch II.
    Dar nu in Ucraina, ci in Romania.
    Asta n-avea fata de ambasador pentru o tara exotica de la capatul lumii, cum e Romania
    Si nici CV potrivit cu asa ceva, dar foarte potrivit cu altceva.
    Ce dracu’ cauta asta, tocmai intr-o asemenea functie nepotrivita, tocmai intr-un asemenea loc, tocmai intr-un asemenea moment?
    Intrebare retorica.
    A coordonat omul ce-a avut de coordonat, si-a facut treaba, dar…
    Cum face Lady Gaga in turneu, ca da un concert la Budapesta, unul la Istambul si daca tot e in zona mai da unul si la Bucale, asa a facut si cheliosul asta.
    Daca tot era in zona, a dat un concert si la Bucuresti dupa ala de la Kiev.
    Identic. Si asa aparu in vietile noastre simpaticul nea’ Base.
    Dupa care, Crouch s-a intors la ale lui, ca doar n-avea de ce sa isi piarda vremea intr-o functie caragioasa, de ambasador la capatul lumii.

    Dar acum sa revenim la prezent.

    Prin prisma a ceea ce am expus mai sus, eu vad chemarea lui Basescu in strada ca fiind extrem, extrem de grava si mai ales, avand din nou un model foarte bine determinat. Acelasi.
    Si e extrem de grav atunci cand face si Basescu cate-un copy-paste, odata la un deceniu.

    S-ar putea ca acum sa o faca singur, de capul lui. Sau nu. Habar nu am.
    Avand in vedere profilul psihocomportamental al lui nea’ Base, adica sociopat-psihopat, va merge pana in panzele albe, fara niciun fel de retinere.
    Si acesti oameni pot fi contracarati doar “luptand” in acelasi fel: adica cu toate armele, fara nicio retinere. Fara mila.

    Ponta e bleg si flower-power, iar Antonescu e impulsiv-agresiv, ceea ce nu inseamna puternic.
    Isi foloseste inteligenta pentru discursuri superbe, impecabile. Dar nu pentru elaborare de strategie.
    Asta este o alta arma a lui Basescu: faptul ca e cel mai bun strateg de pe scena politica.
    Trebuie gandite mereu 4-5-6 mutari inainte pentru a descoperi cu precizie unde bate.

    Dar acum nu e deloc dificil sa previzionezi ce ar urmari. De ce? Tocmai ca strainatatea sa-l identifice (pe el si ai lui), prin analogie cu Kievul, cu reforma pro-occidentala.
    Nu se va da din laturi de la absolut nimic.

    Cele bune,
    PS

  72. Chiar daca basescu ,ca un mediator ce se vrea prin Constitutie,cheama oamenii in strada ,eu ma duc….IMPOTRIVA LUI!DE ABIA ASTEPT!

  73. Eu unul când văd cum virusul ăsta Băseshimera, vorbește despre scoaterea oamenilor în stradă, mă bufnește râsul, dar totodată mă întristez când văd răspunsul unui om pe care îl consider mult mai cerebral decât Băsescu !
    Singurul lucru care îmi rămâne, ar fi să spun tuturor, ca înainte de a se mai gândi cel puțin să iasă în stradă, să pună mâna și să vadă un videoclip cu scoaterea oamenilor în stradă în Siria și unde au ajuns datorită ambițiilor politice !

  74. Mai bine se organizeaza o gala de box. Deschiderea Base-Dragnea. Poi astia vor sa se bata cu pumnii si falcile noastre? Sa se bata intre ei daca sunt cavaleri! Cred ca sunt niste provocatori lasi sariti de pe fix

  75. Totusi…de cind a fost accidental aviatic iar Basescu a fost in Israel nu s-a spus nimic despre aceasta vizita.
    Totusi…ar trebui sa aflam ce lucruri s-au mai aranjat

  76. basescu,dupa ce a sutit parnosu vrea acum sa faca ponta autostrazi fara bani.pai fara bani vreau si eu dom basescu.daca se poate si cate o mandruta.unde ne adunam sa oracaim?

  77. Hotararre CSM mai presus de lege?

    Judecătorii, procurorii şi magistraţii asistenţi ai Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie au dreptul, conform unei Hotărâri a CSM, să acceseze informaţiile clasificate secret de serviciu sau de stat, fără să se supună verificărilor impuse de primirea unui certificat ORNISS. Orice judecător sau procuror din România va avea acces la informaţiile serviciilor secrete, doar în baza jurământului pe care îl depune la primirea funcţiei şi a angajamentului de a păstra confidenţialitatea informaţiilor.

    Consiliul Superior al Magistraturii a găsit o metodă pentru a evita trecerea magistraţilor prin verificări laborioase şi incomode, impuse de obţinerea unui certificat de securitate ORNISS. De multe ori, judecătorii şi procurorii refuzau să se supună acesteia, pentru că presupunea inclusiv o intruziune în viaţa privată, documentând de la relaţii extraconjugale la prietenii sau relaţii de afaceri.

    CSM a emis o hotărâre prin care a aprobat regulamentul prin accesul magistraţilor la informaţii clasificate, în baza unui jurământ şi a unui angajament de păstrare a tăcerii. În condiţiile în care în România se scurg din dosarele penale în fiecare zi informaţii nedestinate publicului, hotărârea CSM pare riscantă, mai ales că, prin acest regulament, s-a acordat dreptul oricărui procuror din România, de la orice parchet şi orice nivel, să aibă acces la toate documentele serviciilor de informaţii care acţionează în ţară sau în străinătate!

    Legea informaţiilor clasificate nu exclude magistraţii

  78. As vrea sa se duca dracului si armata cum s.au dus toate ! SAu aia trebuie sa ramana sa suga … americanilor !!!!!!!!…. Meritati un razboi ofiteri de cacat ce sunteti !

  79. Eu cred ca nu este bine ca A3 vorbeste atat de mult de Basescu.Ii faceti un mare serviciu.

    IGNORANDU-L PE BASESCU PRESA II DA ASTFEL CEA MAI MARE LOVITURA.

    • iohannis ca si antonescu lupta sa se faca de kko,si apoi or sa zica iar ca este lumea rea,proasta si manipulata de psd,antena 3 si voiculescu.

  80. Iohannis:

    PSD va trebui să aleagă, simplu, între noi și ei. Noi nu putem să acceptăm ca PC să fie pus pe picior de egalitate cu PNL. Noi am venit cu niște propuneri rezonabile, nu am vrut să luăm locul nimănui. Chiar am acceptat ca unii miniștri delegați ai PSD să devină miniștri plini, deși noi nu am cerut nimic în plus, am venit cu niște oameni pe niște funcții care oricum erau ale PNL”,

    Iohannis minte cand spune ca nu au cerut nimic in plus fata de ce li se cuvine.

    PNL a cerut intai locul de vicepremier al lui Dragnea si apoi pe cel al lui Oprea. Devine evident ca au dorit ruperea USL dar dand vina pe cei din PSD.
    Cum sa ai incredere si in Iohannis cand el ne demonstreaza ca este avid de putere si mincinos.
    Crin Antonescu va fi distrus de Iohannis

  81. Presedintele nu a indemnat la violenta! Dragnea e un comunist din aia vechi si dupa ce a zis ce a zis merita bagat la puscarie urgent pentru instigare la lovitura de stat si tentativa de lovitura de stat in vara 2012.

  82. Fabrica de bate a disparut,strazile sunt in costructie , acum se schimba bordurile de la una la alta,propun sa ne intalnim la NANA sa ajutam la recoltarea garaului lui tata Ioana , da , da vine si Iohanis ca este priceput la toate , numai legea lui ANI o cam incurca.

Leave a Reply to gigiCancel reply