Situatia catastrofala de la Tarom a fost comentata de premierul Dacian Ciolos intr-un interviu la Realitatea tv.

Seful Guvernului a dat dovada inca o data ca nu stie ce se intampla, ca are o abordare superficiala si ca spune aceleasi banalitati infioratoare.

Tarom are probleme tehnice zilnic cu aeronavele, iar managementul companiei si cei din conducerea Ministerului Transporturilor nu fac absolut nimic pentru o revigorare tehnica rapida, prin asigurarea unui stoc de piese Boeing si ATR, plus reinoirea flotei prin discutii si decizii rapide cu cele doua companii producatoare.

Pina la discutii sforaitoare despre restructurare si planuri pe termen lung, Tarom are problema extrem de ingrijoratoare a incidentelor tehnice zilnice cu aeronavele Boeing si ATR. Poate cineva sa rezolva aceasta chestiune punctuala, pentru siguranta pasagerilor?!

Iata ce a spus Ciolos, potrivit hotnews.ro :

Pe termen scurt stiu ca si ministrul urmareste direct ce se intampla, pentru a ne asigura ca verificarile se fac la sange si cand exista dubii ca se iau masuri de intarziere sau anulare a curselor.

Tarom clar are nevoie de restructurare.

Tarom are nevoie, in primul rand, sa creasca performanta. Indiferent ca ramane companie de stat sau este restructurata, trebuie sa isi imbunatateasca managementul.

Tarom este o companie care face inca datorii, nu la fel de multe ca inainte dar face datorii.

Nu va decide acest Guvern daca TAROM se va privatiza sau nu. Guvernul viitor va decide asta.

12 COMMENTS

  1. Tarom are conducere sau nu ? Iar sa platim niste bani inutil pe o companie care nu functioneaza .Trebuie vanduta.
    cdai vina pe ciolos cand exista un management ?

    • Brusc, au aparut niste panouri uriase cat blocul cu PNL+Ciolos.
      Si cand te gandesti ca acum trei zile Ciolos nu stia daca intra in PNL daca o sa fie prim ministru etc etc.
      Ce ti-e si cu tehnica asta !

  2. Insusi Ciolos e un banal umflat de altii. A dovedit-o cu prisosinta de cand e la butoane.
    Nu exista vointa in vederea salvarii sau a unui colac de salvare pentru aceasta companie emblema (zdrentuita de incapabili mafioti) a Romaniei.

  3. hai sa-ti spun eu ceva cu adevarat infiorator.
    eu lucrez si la o firma, am si PFA. azi m-a anuntat medicu de familie ca in baza casei de sanatate apar ca asigurat doar pe PFA, cu toate ca am fost, am intrebat si am si dovada ca firma unde lucrez plateste regulat si la zi asigurarile la stat. jegul ala de baza de date a ramas fara contract de mentenanta, din cate am inteles, de acum o luna (asta puteti investiga voi mai departe).
    ideea e in felul urmator: cati oameni care au doar un singur job si care platesc (ei sau angajatorul) cinstit si regulat la stat sunt oare in situatia ca se duc la medic (sau mai rau, au un accident, ii duce la spital, ii opereaza etc) si pe urma se trezesc in situatia le cer banii sau nu le pot elibera retete pt ca in baza asta de date apar ca neasigurati????

  4. Ciolos e de doua ori dobitoc
    prima data cand spune “Tarom are nevoie, in primul rand, sa creasca performanta.”
    Tarom NU ARE CU CE sa creasca IN PRIMUL RAND performanta, bai Julien-Alien!
    in al doilea rand, daca tot bagi o perversa gen “indiferent daca va fi privatizata sau nu”, macar nu fi asa lis pe creier incat sa-ti dai cu parerea ce o sa trebuiasca sa faca unii care ar cumpara-o. ca poate o cumpara pt terenul viran de la Otopeni de exemplu (exemplu fortat, stiu).

    • “Nu va decide acest Guvern daca TAROM se va privatiza sau nu. Guvernul viitor va decide asta.”
      cu alte cuvinte, ipochimenul spune asa: nu o sa hotarasc eu acum daca o privatizez, dar o sa o privatizeze urmatorul guvern, pe care TOT EU intentionez sa-l conduc, pt ca de-aia vreau sa ma sustina PNL si USR!
      ce lingau, atarnache, fricos si libidinos personaj Julien-Alien asta…

  5. decide guvernul viitor… adica tot el
    vrajeli, decizia e luata, planul e deja in aplicare

  6. Este pregatit terenul (sau aerul??) pentru matrasirea acestei companii. Si a acestei companii. Vor fi cumparate cele 15-20 de aeronave Tarom (care inca o resursa de zbor mare) la pret de nimic, din cauza datoriilor, si vor fi reinscriptionate pe numele noului proprietar. Apoi vor opera dupa acelasi orar si pe aceleasi destinatii, dar sa vezi cum dintr-o data trec pe profit. Iar numele de Tarom va fi ingropat pentru totdeauna pentru ca este in proprietatea noului proprietar si face ce doreste cu acest nume. Si nu stiu de ce, dar cred ca Tarom mai are si alte proprietati atractive, imobiliare si altele.

  7. Guvernul meu viitor cu mine prim ministru v-a decide. Desigur nu candidez la alegeri pentru ca n-am de ce, ma pun astia direct. Spun niste prostii banale pentu ca atata ma duce capul.

  8. D’accord, omul e cenusiu dar asta nu inseamna ca nu e eficient; daca o lasa pe Pruna “sa dea foc la pușcărie si la casa de nebuni”(împreuna cu ipochimenul de la Sănătate), pe Koveși sa clocească dosare pe diploma ei cum laude (precum Coțofana hoața, pardon, bufniță) si pe Johannis sa joace tenis cu capul lui Tariceanu, putem sa ne lipsim de PRU. Vlad Țepeș e cu noi!

    • Este si asta un scenariu, ca multe altele. Din pacate la ora asta natia nu are prea multe alternative, asa a fost si la #Colectiv. Azi maine se face-un an. Dumnezeu sa-i odihneasca pe acei tineri nevinovati ai acestui “razboi” stupid, far’ iesire.

  9. Totuşi, guvernul meu de tehno adunat şi plantat prin votul politic, dar fără a avea ceva comun cu politicul, fiind în funcţie îşi fac campanie electorală pe banii cui ??? E vorba chiar şi de Cioloş fost politician şi actual tehno ! Cum de PNL-ul are voie să facă campanie electorală folosindu-se de actualul premier numit în funcţie ca tehnocrat şi nu ca reprezentant al unui partid politic sau reprezentant al poporului român votant ? Ce legi se respectă în acest caz ? Nu cumva scopul propriu şi de grup ca ocolire a legii se cam practică cu succes? AEP ce spune ? Ce scrie în lege?

Leave a Reply to vicontele de ghenceaCancel reply