Home Articole Clientul Ioanei Basescu spala bani

Clientul Ioanei Basescu spala bani

11849
33
SHARE

Sursa zilei (www.sursazilei.ro) dezvaluie alta afacere cu iz penal legata de familia Basescu

Ioana, alături de tatăl ei, preşedintele Traian Băsescu

Administratorul NIS Petrol, Mihai Corbu, clientul Ioanei Băsescu în tranzacțiile cu Gazprom, este urmărit penal pentru evaziune fiscală și spălare de bani. Procurorii Parchetului Capitalei îl cercetează pe Mihai Corbu după ce „a picat” în circuitele financiare folosite de o reţea care „livra” la comandă facturi fiscale ca să-şi scadă baza de impozitare, dar şi pentru a ascunde provenienţa ilicită a banilor.

Firma Capital Properties, deţinută de Mihai Corbu, a declarat 3.000 de euro profit  în 2011, anul în care a câştigat 2,25 milioane de euro numai din intermedierea licenţelor pentru televizarea meciurilor de fotbal. Asociaţii săi din alte două companii sunt cetăţeni moldoveni, cu afaceri de succes în România şi peste Prut în asigurări, comerţ cu petrol şi surse alternative de energie.

În vârstă de 38 de ani, născut la Cernăuţi, Ucraina, Mihai Corbu a fost făcut celebru de ancheta jurnaliştilor de la Antena 3 care au dezvăluit în urmă cu două luni o nouă afacere prezidenţială. Fiica cea mare a preşedintelui Traian Băsescu, Ioana Băsescu, este notarul care verifică de legalitate toate contractele de achiziţii ale Niș Petrol, franciză a concernului rus Gazprom, în România, administrată de cernăuţeanul stabilit la Bucureşti. Mihai Corbu a mai fost, la o vârstă foarte fragedă, directorulul economic al Lukoil România, iar în 2011 a generat cel mai mare conflict din fotbalul românesc intermediind pentru 2,25 milioane de euro contractul pentru retransmisia meciurilor Ligii Profesioniste de Fotbal de către RCD-RDS, chiar la recomandarea unui apropiat al patronului Szoltan Tesari.

Sesizare din oficiu

 

La data de 19.11.2012, ofiţeri din cadrul DGPMB- Serviciul de Investigare a Fraudelor s-au sesizat din oficiu cu privire la săvârşirea de către Corbu Mihai, Corbu Raluca şi Corbu Marian a infracţiunilor de evaziune fiscală prev. de art. 9 alin. 1 litera b şi c din Legea nr. 241/2005 şi spălare de bani prev. de art. 23 alin.1 lit.c din Legea nr. 656/2002. Prin actul de sesizare se arată că, în perioada 2007 – 2012, sus-numiţii au achiziţionat mai multe terenuri pe care ulterior le-au vândut  către SC Capital Properties SRL – nerespectând prevederile legislaţiei fiscale privind tranzacţiile proprietăţilor imobiliare. De asemenea, sus-numiţii au evidenţiat în actele contabile ale SC Capital Properties SRL cheltuieli care nu au la bază operaţiuni reale

Referat cu propunere de arestare preventivă dosarul 4153/P/2012

Comision de 2,25 milioane de la LPF, datorii a doua zi

Conform datelor de la Ministerul Finanţelor Publice, SC Capital Properties SRL a fost înfiinţată în 2006 şi are ca obiect principal de activitate consultanţă în afaceri şi management. Bilanţul financiar depus la finalul anului 2011, anul din care a câştigat nu mai puţin de 2,25 de milioane de euro doar din intermedierea contractului dintre Liga Profesionistă de Fotbal şi RCS-RDS, arată că firma lui Mihai Corbu a înregistrat un profit firav de 17.592 de lei, în condiţiile în care cifra de afaceri declarată a fost de 5,9 milioane de lei – aproximativ o treime din suma pe care o încasase în relaţia cu LPF şi RDS-RCS.

În 2012, Capital Properties a intrat în declin major, cel puţin scriptic, Mihai Corbu declarând pierderi de 833.515 lei, la o cifră de afaceri de 4,63 de milioane de lei. În toată această perioadă, cheltuielile au fost simţitor mai mari decât veniturile încasate: 5,79 milioane cheltuieli, la venituri de 4,95 milioane de lei. În Capital Properties, Mihai Corbu, figurează asociat cu Aurelian Gabriel Sos, omul care a împrumutat 90.000 de euro de la defunctul director al CFR Marfă Dragoş Drăghici – decedat în preziua arestării afaceristului Gruia Stoica în urma unui atac cerebral. Acţionar la Moldoasig, cetăţeanul român Gavajuc Ghenadii, este şi el asociat în Capital Properties, dar şi într-o a doua firmă administrată de Mihai Corbu: R&K Capital Invest SRL…. toate figurând la aceeaşi adresă din strada Moeciu, Bucureşti. Basarabenii sunt legaţi în afaceri şi de soţia lui Ghenadii Gavajuc, Diana, (născută ca şi soţul său în Chetrosu) administrator la Capital Properties şi la EFK Financial Proiect SRL, care are ca obiect principal de activitate consultanţă în afaceri şi management, dar în secundar poate face consultanţă în tehnologia informaţiei, editare de produse software şi chiar producţie de soft. Una dintre cele mai interesante asocieri este cea din Wind Stars SRL, din Constanţa, specializată în producerea de energie electrică. Firma îi are ca asociaţi pe Maria Muntmark, soţia celui mai mare dezvoltator de parcuri eoliene din România. Emanuel Muntmark a cumpărat cele mai multe proprietăţi în zonele favorabile din Dobrogea şi Muntenia, şi a vândut până acum proiectele sale la cheie către CEZ, Pentrom şi ButanGas.

Conexiuni: de la Zoltan Tesari, la Gazprom şi Ioana Băsescu

Despre afacerea LFP-RCS/RDS, chiar Mihai Corbu a spus că a fost recomandat de Adrian Tarău, delegat de Szoltan Tesari să negocieze contractul cu Liga.

RCS-RDS nu a pus Ligii niciun fel de condiţie pentru a exista intermediari în discuţiile pentru preluarea drepturilor TV. Să fie clar, comisionul respectiv nu are legătură cu compania de cablu şi nici cu mine. Îl cunoşteam pe Mihai Corbu, dar nu suntem prieteni, şi l-am trimis la LPF. N-am avut mandate să discut oferta financiară. Ştiam că LPF îşi poate reţine 6.5 % din drepturile TV prin statut, bani pe care i-a dat cluburilor în trecut. Acum, din aceştia, va plăti probabil comisionul pentru intermediar

Adrian Tarău
Sursa: adevărul.ro

În anul următor, 2012, DIGI24.ro a anunţat că Gazprom ar putea prelua staţiile Agip din România. Conducerea Nis Petrol a confirmat un an mai târziu pentru e-Bihoreanul.ro că au fost deschise primele 5 staţii la staţii în Oradea, Arad, Sibiu, Miercurea Sibiului şi Veştem, sub brandul Gazprom.

Acolo la NIS Gazprom lucrează fostul meu director din secția economică Mihai Corbu, e director general și dezvoltă rețeaua pentru a comercializa produsele de la rafinăria din Pancevo

Constantin Tampiza, reprezentant Lukoil România

Declaraţie 3.05.2013

Sursa: e-Bihoreanul

Echipa de investigaţii a Antenei 3 a dezvăluit în 28 ianuarie 2014 că  Mihai Corbu a fost  director economic la compania Lukoil, care în 2009 a fost cel mai generos sponsor oficial al PD-L.

La data de 19.11. 2009, compania din Rusia ar fi virat formațiunii care îl susținea pe Traian Băsescu suma de 143.250 lei, după care, în aceeaşi zi, Lukoil ar mai fi donat 286.500 lei PDL-ului.”

Sursa: www.antena3.ro

Pe 16 ianuarie, preşedintele Traian Băsescu a avut o ieşire nervoasă când un reporter Antena 3 l-a întrebat despre relaţia dintre Nis Petrol şi fiica sa, Ioana Băsescu, notarul angajat să verifice legalitatea contractelor derulate de Nis Petrol în România. (Mihaela Chiper)

http://www.sursazilei.ro/clientul-ioanei-basescu-de-la-nis-petrol-mihai-corbu-anchetat-pentru-evaziune-fiscala-si-spalare-de-bani/

 

 

 

 

33 COMMENTS

    • De marele dictachior sigur scapam anul asta dar…de micul dictator in devenire Ponta cand o sa scapam? Ieri ziarele puneau poze cu securistu Ghita si alti interlopi prieteni cu Ponta…binenteles ca vremurile bune de la antene s-au dus cand il criticau pe marele securist Ghita..

      • Vreti sa-l loviti pe Basinescu acolo unde-l doare cel mai mult? Cetatenii care urmaresc Antena3 sunt deja convinsi de adevarata fata de mafiot a lui Traian de aceea trebuie ca sa intocmiti cu inalt profesionalism CV tuturor afacerilor penale in care este implicat Basinescu incepand cu anii petrecuti la Anvers si pana astazi impreuna cu toti procurorii si judecatorii care i-au dat NUP si NUI, inclusiv posturile cu care acestia au fost recompensati drept multumire de chior, cu documentele si actele oficiale care sa certifice aceste lucruri si transmiteti-i acest CV tuturor guvernelor occidentale, PE, ONU si agentiilor internationale de presa. Ca sa convinga astfel si lumea larga ce bisnitar, escroc si bandit a condus si conduce Romania si pe cine au tinut si tin in brate Barroso, Reding, Merkel…. Numai asa puteti lovi fiara in punctul sau cel mai nevralgic.

  1. azi 6,8 lei motorina; cu toti scuipatii dintre neamul lui ponta si al lui basescu realitatea asta nu se sterge iar dupa furturile basiste acum au venit si furturile PSD-iste

      • deci la cat ne-a furat basescu sa spunem si sarumana ca psd-ul a adaugat si el macar de niste seminte.

        sunteti plini de bani fratilor dupa ce-ati ajuns la ciolan daca pentru voi nu conteaza 50 de lei pe luna taxa pt hotii psd.

        ca de asta v-am votat ca sa adaugati alte furturi peste alea preluate de la basescu

      • 6,3 era o hotie imensa iar acum voi psd-ul ati marit-o la 6,8. V-am votat sa taiati hotiile de la pretul gazelor, benzinei, apa, electricitate (30% este hotia la curent electric acum din pretul actual) iar voi mariti furturile sau mimati “stopari” ca la electricitate. BRAVO, cand o sa iesim in strada ca in 2012 impotriva voastra pe bune si nu circul facut de fratii vostri basisti ca sa provoace greata astfel incat lumea sa nu se mai razvrateasca impotriva acestor hotii pt ca sunt facuti basisti, sa nu va intrebati de ce o sa va luam la suturi mai rau decat pe basescu!

  2. basescu =puscariabilul nr 1 al romaniei…este nevoie de un procuror cu mare caracter tip falcone dar nu cred ca exista in romania asa ceva … toti procurori sunt lasi si pupa in cur puterea…

  3. nu cred si nici nu imi pot imagina ca ministrii din guvernul PONTA , se v-a apuca de praduit bugetul tarii asa cum a facut ministrii din guvenele basescu -boc!!
    Preocuparea lor este acum sa gaseasca solutii pentru a astupa gaurile negre lasate de guvernele anterioare!
    sa ne amintim cum cheltuia banii ministru dezvoltarii udrea prin deverse constructii fara rost si eficienta in catunele din romania!!?
    NE CONVINE SA-U NU ASTA E SITUATIA! MAI ALES CA A INTRAR LA SCADENTA DE PLATA RATELE DE LA IMPRUMUTUL FACUT CU FMI CARE NICI ACUM NU AM INTALES JUSTIFICAREA ACESTU-I IMPRUMUT!! CE ANUME CONCRET IN OBECTIFE FAPTICE S-A REALIZAT! BANCA NATIONALA AVEA REZERVE DESTUL DE MARI IN ACEA PERIOADA DE CRIZA!!
    ASA CA GUVERNUL A LUAT UNELE MASURI TOCMAI DE A VETUI DEZASTRULUI LASAT IN URMA, ASA CUM S-A VAZUT PRIN VERIFICARILE FACUTE PANA IN PREZENT!
    IN GANDIREA MEA ECONOMICA FELUL CUM SE GESTONEAZA ACUM BUGETUL DE CHELTUIELI ESTE MAI CREDIBIL SI MAI RESPONSABIL CU TOATE CA SUNT SI MULTA ALTE CARENTE DAR S-A REUSIT CA MINISTRII SA FIE MAI CORECTI SI MAI REPONASBILI!
    LA INCASAREA RITMICA A VENITURILOR BUGETULUI TREBUIE GASITE SOLUTII EFICIENTE SI DEPISTAREA EVAZIUNEI FISCALE CARE PREDOMINA IN COTA DESTUL DE MARE IN TARA NOASTRA!!?/
    SA SPERAM CA PROMOVAREA MINISTRILOR TINERI SI TINERETEA PRIMULUI MINISTRU , VA DA REZULTATE MULT MAI BUNE IN TOATE DOMENIILE ECONOMICE!
    IN REST SUNT DECLARATII MINCINOASE SI NU FACE BINE TARII NOASTRE!

  4. Radu Tudor,trebuie sa te asiguri, daca ceea ce spui cu privire la anchetarea clientului Ioanei Basescu,este real. Tare ma tem ca totul este un teatru de fatada,pentru a inchide gura presei si electoratului. Tine minte,DNA este dirijat de la Cotroceni,si tind sa cred ca totul este o mascarada,ma refer la anchetarea lui MIhai Corbu.

  5. Inca un pas spre dictatura chipurilor.
    Guvernul a adoptat proiectul de lege privind limitarea plăților în numerar
    Proiectul mai prevede limitarea incasarilor si platilor zilnice in numerar la 5.000 lei/persoana in cazul operatiunilor de plati in numerar sau de incasari in numerar efectuate de operatorii economici catre sau de la persoane fizice, reprezentand cesiuni de creante sau alte drepturi, restituiri sau acordari de imprumuturi sau alte finantari.

    Sursa: Realitatea

    • sa traiasca mafia bancara. Dupa ce au fost protejati de basescu acum a venit randul psd-ului sa-i protejeze si sa le bage in buzunar alte furturi din buzunarul nostru.
      Vrei sa-ti cumperi masina sau garsoniera, atunci trebuie sa fii furat (comisionat) de catre un mafiot bancar. La un transfer bancar intre doua persoane fizice automat insemna cel putin 2-3% comisioane de transfer si retragere a banilor. La 10.000 de euro pac platesti 300 de euro taxa la mafia bancara pe langa toate celelalte taxe catre statul mafiot anti-roman. MULTUMIM din inima lui ponta si PSD care se luptau in campania electorala cu mafia bancara la fel ca si cu CHEVRON iar acum sunt cei mai buni colaboratori pentru furtul banilor direct din buzunarul romanilor.

  6. Daca bawecescu a gratiat un infractor condamnat de justitie pentru fapte deosebit de grave (acel infractor nefacand nici o zi de puscarie), inseamna ca si bawecescu e un infractor care va fi condamnat de justitie. E o logica simpla.

  7. Sa fie tara aceasta tara nimanui…?Ies la vot doar membrii de partid si astfel se pot previziona procentele la alegeri. Unii au devenit membrii de partid avind posibilitatea de a avea un loc de munca . Asa au aluns pe posturi neaveniti profesional . Dar mai trist este ca incepind de la cele mai mici posturi pina la cele cu importanta in decizie au fost ocupate numai cu patalamaua politica.

  8. atentie marita! ANI I-A LA RAND JUDETELE SI ORASELE UNDE DE OBICE-I SE VOTAZA PESTE 50% PSD!! INCREDIBIL CE SE PETRECE IN TARA ASTA
    ASA CA SE INTIMIDEAZA CETATENII INAINTE DE A SE VOTA!!

    • Ce nenorocire! se verifica judetele unde se voteaza 50% PSD, un partid, care a fost la guvernare de mai bine de 10 ani si e curat ca lacrima, numai cu oameni cinstiti, care nici usturoi n-au mancat si nici gura nu le pute!!

  9. Sa nu ne amagim fiindca NICIODATA ,NICIODATA nu se vor finaliza aceste dosare(Basescu a facut tot felul de incercari/masinatiuni/compromisuri pentru a nu se ajunge cu DOSARELE in justitie…vezi numirea lui MRU premier,vezi numirea lui PONTA premier si incheierea pactului!!!).
    CUCUL are foarte multi oameni cu” nasul in suflet” (i-am vazut si la referendum cand basistii si pesedistii CCR-ului au “TRANTIT REFERENDUMUL” ca sa-l salveze pe guvernator si sa impiedice instalarea lui ANTONESCU la COTROCENI).
    Acesti oameni din justitie(DNA…) fac totul ca sa-l apere pe Basescu(sunt tot basisti ,sau pesedisti) si fac acest lucru si din INTERES PROPRIU (s-ar putea ca si ei sa dea socoteala pentru furturi si coruptie… odata cu basescu!!!!) si astfel nu au niciun interes, ca aceste dosare sa AJUNGA IN JUSTITIE si astfel se faca lumina/dreptate.
    Singurii care au parut interesati de “DREPTATE PANA LA CAPAT”!!!adica liberalii au fost/sunt atacati din toate partile(stim ca ponta si zgonea au intors-o ,imediat dupa castigarea alegerilor, la 180 grade cu ..SA FIE BINE CA SA NU FIE RAU !!!! si cu ..UDMR LA GUVERNARE).
    Cei care au furat si s-au imbogatit in cei 24 ani au atati bani incat si-au facut/instituit o PROPAGANDA MASIVA si-au creiat/cumparat televiziuni si presa care sa-i albeasca si sa-i inegreasca in acelasi timp pe LIBERALI si pe ANTONESCU, perceputi ca inamicul no.1 al acestor penali.
    Oare nu am realizat/vazut ca ANTENA 3 arata de ani de zile multe hotii/coruptii (deseori documentate la” sange” si deasemeni prezentate toate increngaturile interpartinice : pedelisti/basisti/pesedisti/penelisti/udemeristi,uneperisti..) si in cele mai multe cazuri nici nu s-a declansat …urmarirea penala. Rezulta inca odata ca toti penalii sunt imbarligati intre ei …de la STANGA la DREAPTA si astfel ei se unesc in caz de …pericol(ANTONESCU) , incat putem sa ne intrebam daca nu ne aflam in fata unui STAT de tip MAFIOT.

  10. “DISPERARE … PR-istii Chevronului se fac lutre si punte în aceastã perioadã, pentru a închide gura protestatarilor care militeazã de luni de zile, împtriva explorãrii gazelor de sist, prin metoda fracturãrii hidraulice! Ultima gãselnitã a Chevronului este organizarea unei “Zile a Portilor Deschise pentru Presã”, pe data de 8 aprilie, la Silistea, loc unde compania vrea sã instaleze prima sondã din România. Rigorile impuse pe invitatiile trimise sunt însã de-a dreptul penibile: de la restrictii privind pantofii cu toc ai doamnelor, pânã la interzicerea transmiterii în direct de la fata locului – Chevronul nu permite ziaristilor mai nimic! Ba chiar si un eventual interviu de maxim 3 minute, luat în urma evenimentului, ar trebui planificat cu 4 zile înainte. Mai mult, ziaristii invitati din tarã vin cu autocarele de la Bacãu sau Iasi, puse la dispozitie de Chevron, neavând voie sã vinã cu masinile de la ziar sau televiziune. Invitatia Chevron este fãcutã pe tiparul celor din Angola, tarã în care Thomas Holst a coordonat lucrãrile Chevron!”
    http://www.vrn.ro/pacaleala-de-8-aprilie

  11. Ratatii profesional, cat si in propria lor viata s-au “retras” in politica si vor sa conduca o tara! Astia sunt politicienii nostri, in proportie de 85%!

  12. Radu, daca cumva ai nevoie, am o gramada de dosare privind pe judecatoarea Stoican si avocata Maracine. Terenuri in Cartierul Primaverii, un lant infractional destul de interesant. Procese inventate de Stoican, unde se scria in sentinta ca “s-a prezentat reclamantul personal” desi era mort de aproape 20 de ani, in fine, lectura acestor dosare e pasionanta. Mai mult, efectele acestor magarii comise in anii ’90 nu s-au stins nici pana in ziua de astazi. Si acum exista la DNA un dosar in lucru, dar de aproape 3 ani se afla in faza actelor premergatoare. Semn ca vor sa-l tranteasca.
    In cazul in care dosarele pe care le am v-ar interesa, vi le dau cu placere. Aveti adresa mea de mail, eu va stau la dispozitie.

    SUCCESURI!

      • Radu, eu am o sarsana intreaga de documente. Ar fi fost bine ca atunci cand ajung la voi sa vina la receptie cineva de la investigatii si sa-i explic in cateva cuvinte despre ce e vorba. Promit ca va fi interesant.
        Imi cer scuze pentru intarziere, dar a durat cateva zile pana am obtinut dosarele.

        Cu stima

    • Dane,
      apreciem ceea ce faci si chiar te rugam sa predai acele documente dlui Radu Tudor. Un singur lucru de corectat: SUCCESE !
      Formula ‘succesuri’ o folosim doar la adresa basistilor care continua sa-si bata joc de tara asta. Cu aceasta ocazie le mai urez si eu inca o data succesuri in drumul spre puscarie.

  13. Cred ca aceasta “clasa” politica este total compromisa !Coruptia este atat de adanca….incat eu cred ca nu se mai poate face nimic !Nu mai sper nimic nici in decembrie…..pentru ca nici atunci nu se va face nimic in interesul tarii! Basescu nu va pati nimic……si nici “ai lui”… Razboiul “DOSARELOR” este abia la inceput ! Vor cadea la pace …..vor apare alti “traseisti” care se vor “salva”
    ….asa ca sa intelegem, ca onoarea si interesul pentru tara asta …….NU EXISTA !!!!!!!!!!!!!!
    Dezamagirea (cel putin a mea)este TOTALA !!!!!!!!!!!!!!

  14. ACEST SUBIECT L-AM PRIMIT SI EU SI IL TRANSMIT SI EU MAI DEPARTE.
    1. NAVIGATORUL SI TURNATORUL

    TRAIAN BASESCU a fost racolat de Securitate in 1973, pe cand era elev al Institutului de Marina
    intocmindu-i-se dosarul personal nr. 3990/09-11-1973
    Pana la terminarea studiilor in 1976 a fost colaborator al lucratorilor din Directia a IV- a de Contrainformatii Militare. (A nu se confunda cu Directia a III-a de Contraspionaj! )
    In aceasta calitate elevul militar BASESCU TRAIAN avea obligatia sa informeze organele de Securitate despre modul in care se desfasurau activitatile specifice in Institut, despre comportamentul si atitudinea colegilor si ale cadrelor didactice atat in cadrul activitatilor specifice, cat si in particular.
    La terminarea studiilor, Directia a IV- a de Contrainformatii Militare a incetat legatura cu colaboratorul BASESCU TRAIAN , dosarul personal al acestuia fiind transferat la Inspectoratul Judetean Constanta al Ministerului de Interne, Departamentul Securitatii Statului, cu adresa nr. 00151392/29-09-1976.
    Dupa absolvirea Institutului de Marina, TRAIAN BASESCU este incadrat ca ofiter la Intreprinderea de Exploatare a Flotei Maritime NAVROM Constanta.
    In aceasta calitate TRAIAN BASESCU este preluat ca informator – sursa de catre lucratorii Biroului de Securitate Port Constanta condus la acea vreme de ofiterul Dumitru Nicusor.
    De folosirea ofiterului de marina TRAIAN BASESCU s-a ocupat direct locotenentul major de Securitate Mihai Avramides care organiza contacte cu acesta inainte de plecarea in cursa si la intoarcere. La aceste intalniri participa de regula si seful lui Avramides, Dumitru Nicusor, care insa se intalniea si separat cu TRAIAN BASESCU.
    In calitatea sa de ofiter de marina, TRAIAN BASESCU dadea informatii cu privire la starea de spirit a echipajului, temele de discutie abordate de membrii echipajului, activitatile si contactele pe care membrii echipajului le aveau in porturi, in timpul escalelor, activitati de contrabanda si specula, dar si despre eventuale aprecieri sau comentarii facute de membrii echipajului cu privire la conducerea superioara de partid si de stat.
    De mentionat faptul ca desi in acea perioada era valabil ordinul conform caruia membrilor PCR nu li se puteau lua informatii scrise, locotenentul major Avramides, care avea o experienta redusa in munca de Securitate, el provenind din sistemul penitenciarelor, a cerut si a obtinut de la informatorul TRAIAN BASESCU mai multe note scrise pe care le-a depus la dosarul acestuia, nr 3990/1973.
    In jurul anului 1980, Mihai Avramides s-a intors, la cerere, la Directia Penitenciarelor.
    In prezent Mihai Avramides este pensionar, are 57 de ani si locuieste in Braila, piata Independentei nr 2, bloc 2, scara 6, apartament 92 si are tel. nr.- 0239.633691.
    Dupa plecarea lui Avramides din cadrul Biroului de Securitate Port Constanta, TRAIAN BASESCU a continuat sa fie prelucrat informativ de ofiterii Rosioru Ioan si Deacu Constantin, tot sub coordonarea sefului biroului, Dumitru Nicusor.
    Dumitru Nicusor a trecut dupa 1989 in SRI, ajungand General, sef al Sectiei SRI – Constanta si apoi seful Centrului Operativ Zonal Dobrogea.
    Actualmente este pensionar si are doua locuinte, una in Constanta si una in Bucuresti.
    TRAIAN BASESCU a sustinut in 1981 examenul de Comandant, care a fost o simpla formalitate, a durat numai 5 minute, dupa care a primit comanda navei Arges.
    In acea perioada era de notorietate in randul colegilor sai sustinerea de care acesta se bucura.
    In jurul anului 1984 informatorul TRAIAN BASESCU a fost trecut in reteaua Centrului de Informatii Externe din Departamentul Securitatii Statului unde a lucrat cu ofiterul Silvian Ionescu din cadrul Directiei I.
    In 1987 TRAIAN BASESCU este numit sef al Agentiei Economice NAVROM din Anvers, Belgia, unde isi desfasoara activitatea sub directa coordonare a lui Silvian Ionescu care conducea la acea data Serviciul I (Belgia-Olanda-Luxemburg) din Directia I a CIE.
    In aceasta perioada TRAIAN BASESCU a transmis preponderent informatii de inters economic cu privire la activitatile din porturile maritime Anvers si Roterdam, dar si informatii cu privire la echipajele navelor care acostau in aceste porturi, precum si informatii despre membrii personalului diplomatic roman din tarile respective.
    In vara anului 1988, TRAIAN BASESCU a fost retras temporar de la Anvers pentru a participa la un instructaj care a durat doua luni si s-a desfasurat la Scoala de ofiteri MI de la Baneasa.
    In 22 decembrie 1989, ofiterul de Securitate Silvian Ionescu, cel care l-a avut in subordine pe TRAIAN BASESCU, s-a infiltrat printre revolutionarii din fata Comitetului Central, a intrat in anturajul lui Dan Iosif si ulterior al lui Gelu Voican Voiculescu si in ianuarie 1990 a fost numit Secretar Executiv al FSN.Actualmente este Secretar Executiv al PD.
    La inceputul anului 1989 in ascensiunea profesionala a lui TRAIAN BASESCU intervine o sincopa. Pe 8-03-1989 este rechemat in tara, fiind acuzat de nereguli grave in administrarea fondurilor NAVROM.
    TRAIAN BASESCU a fost sanctionat pentru ca a autorizat, fara aprobarea NAVROM Constanta, o plata suplimentara de 300.000 de franci belgieni pentru lucrarile de reparatii efectuate la nava Zimnicea in ianuarie 1989. Sanctiunea primita s-a datorat, mai ales, faptului ca TRAIAN BASESCU a decis ca lucrarile de reparatii sa fie executate de Santierul Naval Belliard din portul Anvers, desi existau oferte de executie a lucrarilor, mult mai ieftine, din partea altor santiere navale din acelasi port.
    In perioada ianuarie-martie 1989 TRAIAN BASESCU a trimis numeroase note informative si rapoarte in tara incercand sa-si justifice deciziile, dar si lansand acuze grave si neintemeiate la adresa Comandantului navei Zimnicea, despre care scria ca este …., si ca este……
    Datorita gravitatii exceptionale a faptelor de care a fost acuzat, tinand cont de legislatia din acea vreme, numai sustinerea din partea Securitatii poate explica faptul ca TRAIAN BASESCU a fost sanctionat doar administrativ, si nu a suportat si rigorile legii. El a fost chiar mentinut ca angajat al NAVROM Constanta, fara sa mai primeasca insa nici o insarcinare pana la Revolutie.
    Imediat dupa Revolutie, TRAIAN BASESCU a fost numit Director General al Inspectoratului de Stat al Navigaţiei Civile din Ministerul Transporturilor. Pentru a obtine aceasta functie foarte importanta, TRAIAN BASESCU s-a bucurat de recomandarea si sustinerea secretarului executiv al FSN Silvian Ionescu, dar si ale vechiului sau prieten, Calin Marinescu, zis Shogunul, pe atunci Presedinte al CFSN Constanta.

    2. ADMINISTRATORUL

    In cei 15 ani care au trecut de la Revolutie, TRAIAN BASESCU a ocupat in permanenta functii administrative, cu o singura exceptie, perioada 1993-1996.
    In tot acest timp TRAIAN BASESCU a reusit sa isi creeze o imagine de om gospodar, de bun administrator, folosindu-si exclusiv calitatile de comunicator si de manipulator al opiniei publice pentru ca rezultatele efective obtinute de TRAIAN BASESCU in administratie sunt dezastruoase.
    Perioada am prezentat-o mai sus, iar in continuare vom prezenta o sinteza a activitatii lui TRAIAN BASESCU in functii administrative, care demonstreaza, ca episodul din CV-ul sau, nu a fost un simplu accident.
    Imediat dupa Revolutie TRAIAN BASESCU a urcat rapid in functie de la Director in Minister, la Subsecretar de stat si de la inceputul anului 1991, la Ministru al Transporturilor.

    In acesti trei ani 1990-1992, TRAIAN BASESCU a ignorat complet problemele reale din transporturile romanesti si anume starea proasta a drumurilor (nici un kilometru de sosea nu a fost modernizata in acesti trei ani), diminuarea alarmanta a traficului de persoane si marfuri pe CFR, concomitent cu scumpirea exagerata a acesui tip de transport, starea deplorabila a flotilei TAROM ( exceptie facand cele doua aeronave Airbus cumparate de Petre Roman, intr-o afacere din care s-a incasat un comision de 1,3 milioane dolari).
    Dar aceasta perioada va ramane in memoria colectiva ca perioada in care a disparut mai mult de jumatate din flota maritima a Romaniei, cealalta parte disparand si ea in a doua perioada de ministeriat al lui TRAIAN BASESCU, cu aportul determinant al FPS-ului condus de Sorin Dimitriu si Radu Sarbu.
    Disparitia flotei romane a insemnat una dintre cele mai oneroase afaceri de dupa Revolutie care s-a soldat cu pierderi de sute de milioane de dolari pentru statul roman, dar si cu castiguri pe masura pentru cei implicati direct.Actualmente se afla pe rol la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie dosarul Flota. Dosarul a fost instrumentat de PNA.
    Alaturi de TRAIAN BASESCU sunt inculpate alte 80 de persoane, printre care alti doi fosti Ministri ai Transporturilor, Radu Sarbu fostul Presedinte al FPS, etc.
    Dintre toti acestia numai TRAIAN BASESCU refuza sa se prezinte in fata justitiei, tocmai pentru ca stie ca, desi nu a semnat nici un act pentru vanzarea vreunei nave, el este cel care a orchestrat toata aceasta uriasa operatiune care a dus la disparitia efectiva a flotei romane.
    Tot TRAIAN BASESCU este cel care a creat la inceputul anului 1990 o vasta retea alcatuita din inalti functionari din Ministerul Transportului in fruntea carora s-a aflat bunul sau prieten Calin Marinescu (Shogunul), dar si din firme romanesti si mai ales straine care au obtinut sute de milioane de dolari din exploatarea si valorificarea flotei romane.
    Una dintre cele mai cunoscute componente ale acestei uriase operatiuni de spoliere a avutiei nationale a fost afacerea Petromin- Klaveness (Norvegia) prin care 18 dintre cele mai moderne nave romanesti au fost facute practic cadou firmei norvegiene care la data semnarii contractului cu Petromin, era in pragul falimentului, mai avand in dotare doar cateva vrachiere si nave multifunctionale.
    Este de remarcat faptul ca in urma afacerii Petromin – Klaveness TRAIAN BASESCU nu a primit numai recompense de ordin material ci a obtinut si diploma de absolvent al cursurilor Avansate de Management în Industria Transportului Maritim ale Academiei Norvegiene, ca bursier al statului norvegian.
    Intregul rechizitoriu care a stat la baza inculparii lui TRAIAN BASESCU si a complicilor lui este public si poate fi studiat la Inalta Curte de Casatie si Justitie.
    De altfel ancheta in cazul Flota a inceput inca din timpul regimului Constantinescu, in 2000 secretarul de stat din Ministerul Justitiei Mocuta trimitand la Camera Deputaţilor instiintarea cu privire la inceperea urmaririi penale.
    In perioada 1996-2000 TRAIAN BASESCU a fost din nou numit Ministrul Transportului.
    In acest interval de timp s-a realizat un singur lucru asfaltarea unor sosele nationale care ajunsesera intr-un grad de degradare extrem. Reabilitarea acestor sosele s-a facut cu banii cetatenilor care au fost obligati sa plateasca celebra taxa BASESCU, bani care au ajuns in conturile firmelor apropiate lui TRAIAN BASESCU si PD-ului.
    Tot acum TRAIAN BASESCU a definitivat, cu ajutorul FPS-ului instrainarea flotei romane si a adus, tot impreuna cu FPS-ul, TAROM-ul in pragul falimentului.
    SNCFR-ul a fost divizat in mai multe companii, dar asta nu a dus la eficientizarea activitatii, ci doar la distribuirea de functii de directori mai multor clienti politici, compania ramanand in toata aceasta perioada pe primul loc pe lista datornicilor la bugetul statului si regia cu cele mai mari pierderi din exploatare.
    De asemenea, in perioada 1996-2000, SNCFR a constituit alaturi de Petrom, Renel si Sidex, principala cale de drenare a fondurilor publice catre clientela politica a coalitiei aflata la putere.
    Cea mai cunoscuta mostra de a banului public a fost autostrazii Bucuresti-Pitesti. Lucrarile au costat circa 100.000.000 dolari, din care 53,1 milioane dolari credit BERD, iar 44 milioane dolari de la Guvernul Romaniei. La doar o luna de la darea in folosinta a autostrazii, s-a prabusit un pod peste un canal de colectare a apelor, iar dupa 3 luni covorul asfaltic a inceput sa se desprinda asa incit dupa 6 luni gropile acopereau cea mai mare parte din suprafata autostrazii, facand imposibila circulatia si impunand angajarea unor noi lucrari de asfaltare.
    Intre 2000 si 2004, activitatea lui TRAIAN BASESCU de Primar General al Capitalei nu a dus la finalizarea nici unuia dintre programele necesare Bucurestilor, desi multe din aceste programe au fost subiecte de campanie electorala. Curatenia orasului, asfaltarea si reabilitarea strazilor, fluidizarea circulatiei, reabilitarea retelei de apa si canalizare, constructia de locuinte sociale, repararea scolilor, toate sunt bile negre pentru Primarul General al Capitalei dupa patru ani de mandat.

    3. POLITICIANUL

    TRAIAN BASESCU si-a inceput activitatea politica, in 1991 cand a fost numit Ministru al Transporturilor in Guvernul Roman.
    In 1992 cind s-a produs scindarea FSN in doua tabere, in jurul lui Ion Iliescu si in jurul lui Petre Roman, TRAIAN BASESCU a ales tabara Roman.
    Adevarata afirmare politica a lui TRAIAN BASESCU a inceput insa in 1996. Cu cateva luni inaintea alegerilor parlamentare din noiembrie 1996, cand fiind acuzat de adversarii politici ca este principalul vinovat pentru disparitia flotei, a facut un gest foarte spectaculos, demisionand din functia de Deputat, renuntand astfel la imunitatea parlamentara si punandu-se la dispozitia justitiei.
    In realitate acest demers politic, care i-a atras foarte multa simpatie in randurile electoratului, a fost foarte bine calculat, TRAIAN BASESCU stiind foarte clar ca timpul scurt ramas pana la alegeri, nu permitea organelor de ancheta sa definitiveze un dosar extrem de amplu cum era si este dosarul Flota. Mai mult decat atat, TRAIAN BASESCU a obtinut numirea ca Director de campanie electorala al lui Petre Roman, si primul loc pe lista de candidati ai PD pentru Camera Deputatilor in judetul Vaslui.
    In acest mod TRAIAN BASESCU si-a asigurat o altfel de imunitate, stiind foarte bine ca nici un organ de ancheta nu va avea curajul sa-l aresteze pe directorul campaniei electorale ale unuia din primii trei candidati la Presedentie, si pe unul dintre cei mai mediatizati candidati ai opozitiei din acea vreme, in conditiile in care toate sondajele indicau ca PD-ul va participa la guvernare dupa alegerile din 1996.
    TRAIAN BASESCU a considerat ca actionand astfel are sanse sa inchida o data pentru totdeauna chestiunea Flota atat din punct de vedere mediatic cat si juridic.
    Dupa alegerile din 1996, TRAIAN BASESCU este numit Ministru al Transporturilor in Guvernul Ciorbea. Activitatea ca Ministru a lui TRAIAN BASESCU din perioada 1997-2000 am prezentat-o sintetic mai sus, dar foarte importanta a fost activitatea politica a acestuia din perioada respectiva.
    Initial TRAIAN BASESCU s-a plasat in randurile baronilor PD, alaturi de Victor Babiuc, Radu Berceanu, Bogdan Niculescu-Duvaz, Alexandru Sassu, oameni care au constituit trupa de soc a lui Petre Roman in disputa cu adversarii politici din PDSR, dar si din CDR.
    TRAIAN BASESCU s-a remarcat rapid ca varful de lance al PD-ului, in lupta cu colegii din coalitie.
    Prima victorie importanta a fost schimbarea Primului Ministru Victor Ciorbea, in primavara anului 1998, actiune inceputa de TRAIAN BASESCU in decembrie 1997 prin declansarea crizei guvernamentale.
    TRAIAN BASESCU a stiut sa exploateze foarte bine aceasta victorie, asigurandu-si o imagine de luptator pe scena politica romaneasca, locul doi in partid, dar mai ales locul doi in Guvernul condus de Radu Vasile.
    Din acest moment si pana la alegerile din 2000, TRAIAN BASESCU a sustinut in permanenta o stare de conflict in cadrul coalitiei de guvernare, initiind dispute cu colegii de Guvern, dar si cu alti lideri ai partidelor aflate la putere, Valeriu Stoica, Radu Sarbu, Andrei Marga, Nicolae Noica, Traian Remes, Varujan Vosganian, Ion Diaconescu, Emil Constantinescu, Mugur Isarescu, Theodor Stolojan etc.
    TRAIAN BASESCU a reusit in acest mod sa-si creeze o notorietate foarte mare, fiind zilnic prezent pe micul ecran, si pe prima pagina a ziarelor, dar si o imagine de personaj politic fara scrupule, rau de gura, pus in permanenta pe harta si care nu se da in laturi de la nimic pentru a-si atinge scopurile.
    La inceputul anului 2000, in vizorul sau a intrat si Petre Roman cu care a avut mai multe dispute publice, alimentand astfel ideea ca el, TRAIAN BASESCU este de facto numarul unu in partid si pregatind debarcarea lui Petre Roman din fruntea PD. In acest context trebuie privita si strategia adoptata de TRAIAN BASESCU inainte de alegerile locale din 2000 cand desi a fost solicitat sa candideze la Primaria Capitalei, de catre Petre Roman, inca din februarie 2000, a refuzat in nenumarate randuri, dar in paralel a incurajat desemnarea de catre PD a unui candidat lipsit de orice sansa. Pe acest fond, cand dupa aparitia mai multor sondaje de opinie dezastruoase pentru PD, insistentele pentru a accepta sa candideze au crescut, TRAIAN BASESCU a acceptat sa se inscrie in cursa pe 5-05-2000, exact in ultima zi in care se mai acceptau candidaturile.Prin aceasta manevra TRAIAN BASESCU
    si-a creat imaginea de salvator al Partidului Democrat, demarand practic actiunea de inlaturare a lui Petre Roman din functia de Presedinte PD.
    Pentru aceasta s-a autoimpus ca Director al campaniei electorale a lui Petre Roman, pozitie din care l-a sabotat pe acesta sistematic, asta facand ca Roman sa obtina in toamna anului 2000 de 3 ori mai putine voturi decat PD, partidul pe care Roman il reprezenta. Este de notorietate faptul ca mai multi sefi de filiale ale partiduli au fost sunati de TRAIAN BASESCU care le-a cerut sa se concentreze exclusiv pe campania parlamentara, in detrimentul celei prezidentiale a lui Petre Roman.
    Apoi in anul 2001 s-a folosit de liderii din PD Berceanu, Duvaz, Sassu, Simona Marinescu pentru a obtine voturile congresului PD, inlocuindu-l astfel din functia de Presedinte PD pe Petre Roman.
    La acelasi congres, imediat dupa ce a fost numit Presedinte, si-a sacrificat aliatii amintiti mai sus, niciunul dintre ei nemai obtinand functiile promise in conducerea PD.
    De atunci toti liderii marcanti ai PD, cu exceptia lui Radu Berceanu au parasit partidul condus de TRAIAN BASESCU din cauza stilului dictatorial pe care acesta l-a impus in conducerea partidului.
    In perioada 2001-2004 TRAIAN BASESCU si-a folosit pozitia de Primar General al Capitalei pentru a-si impune o noua imagine publica, aceea de unic adversar al partidului de guvernamant, pregatindu-si astfel ascensiunea spre cea mai inalta demnitate in stat, functia de Presedinte al Romaniei.
    Lansarea acestei adevarate campanii a fost facuta de TRAIAN BASESCU printr-o declaratie care-i defineste stilul de a face politica, acuzandu-l pe Adrian Nastase .
    In continuare TRAIAN BASESCU a purtat un razboi de gherila cu Adrian Nastase, razboi care pe fondul nemultumirilor sociale si al deteriorarii imaginii PSD i-a atras o simpatie tot mai larga in randurile populatiei.

    In final singurul obstacol in fata nominalizarii sale ca reprezentant al Aliantei PNL-PD in cursa prezidentiala l-a reprezentat Theodor Stolojan, candidatul desemnat al aliantei.
    TRAIAN BASESCU a reusit, sa-l determine pe acesta sa se retraga din cursa pentru Presedentia Romaniei si din viata politica, cu numai trei saptamani inaintea campaniei electorale, in urma unei intense actiuni de constrangere, de manipulare si de santajare a lui Theodor Stolojan.

    4. AFACERISTUL

    In intreaga sa activitate TRAIAN BASESCU a fost calauzit de doua teluri ascensiunea in ierarhia sociala si inavutirea.
    Daca pentru atingerea primului tel s-a folosit de relatia privilegiata cu Securitatea pana in 1989 si de activitatea politica ulterior, pentru inavutire a considerat ca orice metoda este permisa.
    In continuare va vom prezenta numai o parte din afacerile necurate care au creat bunastarea familiei BASESCU.
    In 10-01-1980 lui TRAIAN BASESCU, pe atunci ofiter angajat la Intreprinderea de Exploatare a Flotei Maritime NAVROM Constanta, i s-a repartizat din fondul locativ de stat un apartament cu 4 camere plus dependinte, situat in Aleea Zmeurei nr. 2, bl. U, sc. A. Cum la acea data familia sa se compunea din sotie si un copil, repartizarea s-a facut cu incalcarea normelor legale in vigoare pentru ca avea dreptul la doar 2 camere).
    In 26-05-1992 TRAIAN BASESCU a cumparat locuinta respectiva, pe baza contractului nr. 1415 achitand pe loc suma de 140.000 de lei.
    In 10 ianuarie 1991 Primaria Capitalei, cu adresa nr. 118053, a pus la dispozitia Ministerului Transporturilor apartamentul nr. 4 din strada Argentina nr. 2, bl.12, et. 2 (Piata Victoriei). Acest apartament a fost ocupat de TRAIAN BASESCU.
    In 22.08.1991, TRAIAN BASESCU a renuntat la apartamentul din strada Argentina si a primit in aceeasi zi, cu aprobarea lui Petre Roman, repartitie pentru imobilul de lux din Bulevardul Aviatorilor nr. 57 prin comunicarea Secretariatului General nr. 15/4086/1991. In baza acestor acte ICRAL Herastrau a intocmit contractul de inchiriere 60165 din 28 august 1991.
    Asa cum rezulta din Adresa 1888 din 21 iulie 1991 a Ministerului Transporturilor, la acea data TRAIAN BASESCU isi avea domiciliul stabil in Constanta. In aceste conditii, conform Legii 5/1973 nu i se putea repartiza o locuinta intr-o alta localitate cu incheierea contractului pe durata nedeterminata (putea beneficia, eventual, doar de o locuinta de serviciu).
    Contractul de inchiriere pentru imobilul din Bulevardul Aviatorilor nr. 57 era nul de drept deoarece – conform Legii 5/1973 – o persoana fizica nu putea detine, in acelasi timp, doua locuinte proprietate de stat. Astfel, daca TRAIAN BASESCU impreuna cu familia si-ar fi stabilit domiciliul in Bucuresti, inainte de a i se incheia contractul pentru imobilul din Bulevardul Aviatorilor ar fi trebuit sa faca dovada ca a predat apartamentul din Constanta, Aleea Zmeurei, dar asa cum am aratat acest apartament nu numai ca nu a fost predat statului ci a fost chiar cumparat de TRAIAN BASESCU un an mai tarziu.
    In 1997 motivand ca imobilul din Bulevardul Aviatorilor nr. 57 este revendicat de fostii proprietari, TRAIAN BASESCU a solicitat in calitate de Ministru al Transporturilor atribuirea unei locuinte de protocol. RAAPPS i-a repartizat pentru perioada mandatului de ministru locuinta din B-dul Maresal Prezan nr. 4. In realitate, Primarul General al Capitalei nu numai ca nu a parasit imobilul din B-dul Aviatorilor nr. 57, dar, in 1998, Directia de Administrare a Fondului Imobiliar i-a prelungit contractul de inchiriere pana in 2004.
    Chirias la propria Primarie, in vila din B-dul Aviatorilor nr. 57, TRAIAN BASESCU a solicitat RAAPPS, in 2000, prelungirea contractului de inchiriere pentru apartamentul din B-dul Maresal Prezan nr. 4. Solicitarea Primarului General nu era una legala, intrucat pierduse calitatea de demnitar, dar la interventia ministrului PSD, Serban Mihailescu, RAAPPS i-a prelungit contractul de inchiriere.
    In 9 august 2000, TRAIAN BASESCU a cumparat un teren intravilan de 3.700 de metri patrati, situat in Aleea Privighetorilor, pe care a platit pe loc 1.483.244.000 lei. O adevarata afacere, avand in vedere ca a reusit sa achizitioneze cu numai 50.000 de dolari un teren de 3.700 de metri patrati in Baneasa, cumparand cu 13 dolari metrul patrat de teren, care in ofertele agentiilor imobiliare era cotat la peste 100 de dolari. Cel care i-a vandut lui TRAIAN BASESCU terenul din Baneasa la acest pret derizoriu este Costel Casuneanu, om de afaceri care are peste 100 de TIR-uri, o fabrica de parchet, o benzinarie si o statie de service auto in comuna Oituz.
    Explicatia acestei afaceri imobiliare este ca pe vremea cand era ministru al Transporturilor, Traian Basescu i-a facilitat lui Casuneanu obtinerea de autorizatii de transport complet scutite de taxe pe destinatiile Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia si Franta.
    La sfarsitul anului 2003 TRAIAN BASESCU a vindut terenul din Baneasa pe care-l achizitionase si a cumparat o vila pe soseaua Bucuresti-Ploiesti pentru care a achitat pe loc suma de 280.000 de dolari. Desi in prezent locuieste efectiv in aceasta vila impreuna cu sotia, TRAIAN BASESCU a trecut-o in mod fictiv pe numele ficei sale Ioana, pentru a nu fi obligat sa justifice in fata legii provenienta banilor cu care a achizitionat-o.
    TRAIAN BASESCU mai detine un apartament de 370 de metri patrati intr-o vila de lux in zona Foisorul de Foc din Bucuresti, pe strada Stefan Mihaileanu, nr. 2, achizitionata in 2002 si achitata pe loc.
    În 1994 TRAIAN BASESCU a infiintat impreuna cu alti patru asociati firma Triton Company, la care el detine 20% din actiuni. La aceasta firma asociat si administrator este Ionescu Dumitru, cel care i-a precedat lui TRAIAN BASESCU in functia de sef al Agentiei Economice NAVROM din Anvers si fost ofiter de Securitate. Cenzorul permanent al firmei Triton Company este Nicolae Varzaru, fost contabil al Clubului Dinamo, implicat in fraudarea Clubului alaturi de Vasile Ianul.
    Triton Company a fost infiintata la un an dupa Triton Grup srl, firma care ii are ca asociati pe ofiterul acoperit Ionescu Dumitru si pe Branza Paul, un alt prieten foarte bun al lui TRAIAN BASESCU. Branza Paul este si el asociat cu TRAIAN BASESCU la Triton Company, unde este si administrator.
    O alta firma la care TRAIAN BASESCU este de data aceasta asociat unic si care este administrata de sotia sa Maria este M.T. Vega Transport SRL, firma care a fost infiintata în 1996 si aparent, nu a functionat niciodata.
    TRAIAN BASESCU a declarat întotdeauna ca veniturile sale provin dintr-o afacere cu înghetata: PROD CROS SRL, la care asociat nu este el, ci sotia lui, Maria Basescu, cu 20% de procente din beneficii si pierderi si fratele lui, Mircea Basescu, cu 39% de procente din beneficii si pierderi. Firma Prod Cros srl a achizitonat in 1994 fabrica de inghetata, printr-un credit extern luat prin Banca Agricola, credit pe care nu l-a rambursat in totalitate, restantele de plata fiind ulterior preluate la datoria de stat.
    Cea de a patra firma a familiei BASESCU, AMC CROS SRL este o firma de produse lactate, care o are ca actionar pe Maria Basescu, cu 20% din profit si pierderi. Aceasta firma a fost infiintata, in 1994, odata cu Prod Cros srl, de catre Maria Basescu si Mircea Basescu. Familia BASESCU detine exact acelesi procente ca la Prod Cros srl: Maria Basescu – 20% si Mircea Basescu – 39%. Ceilalti actionari sint, la fel ca la Prod Cros srl, cei doi oameni de incredere ai lui TRAIAN BASESCU: Anca Ivascu – 39% si Dumitru Scaiceanu – 2%. Anca Ivascu este sora lui Aurelian Ivascu, membru PSD, consilier local la Constanta, apropiat al lui Radu Mazare.
    TRAIAN BASESCU a introdus-o pe Anca Ivascu si intre actionarii de la Aliment Murfatlar srl, unul dintre principalii sponsori ai campaniei electorale a Partidului Democrat si a lui TRAIAN BASESCU.
    In anul 2001 TRAIAN BASESCU figura printre actionarii persoane fizice la Banca Comerciala Unirea alaturi de seful Directiei de Supraveghere Bancara Nicolae Cinteza, si de Cristian Burci, patronul de la Prima TV, ca actionar majoritar figurand un grup de firme rusesti.
    Bilanturile oficiale depuse de toate aceste firme la Registrul Comertului nu justifica nici pe departe investitiile imobiliare ale familiei BASESCU si asta explica de ce incearca Primarul General sa-si camufleze averea trecand-o pe numele rudelor.
    La fel de greu de justificat insa sunt si cheltuielile exorbitante facute de fiica lui TRAIAN BASESCU, Ioana care a deschis de curand un magazin de lux in incinta hotelului Hilton din Bucuresti – investitia totala facuta de fiica lui TRAIAN BASESCU este estimata la 1.000.000 de euro.
    Prin intermediul fratelui sau Mircea Basescu, TRAIAN BASESCU este implicat intr-un mare numar de afaceri in Constanta. In 1991, pe cind era Ministru al Transporturilor, TRAIAN BASESCU a infiintat la Constanta firma Star Sea Co srl. La fel ca la Prod Cros srl si la AMC Cros SRL, TRAIAN BASESCU detine aceasta firma prin intremediul fratelui sau Mircea Basescu si a lui Anca Ivascu.
    Tot prin Mircea Basescu si Anca Ivascu, TRAIAN BASESCU a infiintat in 2001 la Constanta firma Miral Cross Ships Supply srl, care se ocupa de activitati anexe transporturilor pe apa. In 2002, pe numele lui Mircea Basescu, a fost infiintata firma de consultanta MB Consult Company srl. Fratele lui TRAIAN BASESCU detine in totalitate aceasta firma, fiind si unicul ei administrator.
    In activitatea sa de Ministru al Transporturilor si de Primar General al Capitalei, in afara de afacerea Flota numele lui TRAIAN BASESCU a mai fost legat de numeroase afaceri dubioase care pot explica situatia materiala infloritoare a familiei BASESCU.
    Ca Ministru al Transporturilor TRAIAN BASESCU a initiat si demarat in 1997, o serie de activitati ca dezmembrarea materialului rulant al SNCFR si vinzarea componentelor la fier vechi, curatirea si intretinerea terasamentelor de cale ferata etc., pe care le-a incredintat unor apropiati ai sai. Aceste activitati platite din bugetul Ministerului Transporturilor erau extrem de rentabile, dar mai ales erau imposibil de controlat ulterior sub aspect cantitativ si calitativ, reprezentand o sursa continua de fonduri pentru TRAIAN BASESCU si apropiatii sai. La aceste activitati s-a adaugat incredintarea fara licitatie a lucrarilor de modernizare si asfaltare a drumurilor.
    Ca Primar General TRAIAN BASESCU a debutat in 2000, la numai o luna de la investirea in functie cu o operatiune extrem de contestata, demolarea chioscurilor, in urma careia zeci de mii de familii au ramas fara sigurul mijloc de subzistenta. Explicatia acestei actiuni se regaseste in sumele foarte mari de bani primite de TRAIAN BASESCU atat pentru campania electorala din 2000, cat si pentru folosul sau personal, de la doua mari firme de supermarket-uri, Carefour si Billa, interesate in eliminarea concurentei reprezentata de chioscurile care vindeau marfa foarte ieftin.
    Alte afaceri care au reprezentat si mai reprezinta surse importante de castig pentru Primarul General sunt incredintarea lucrarilor de asfaltare exclusiv catorva firme apropiate lui TRAIAN BASESCU, inchirierea a 648 de WC-uri ecologice a caror intretinere costa 7 miliarde de lei lunar, autorizarea catorva zeci de firme de alimentatie publica sa-si desfasoare activitatea in parcurile Capitalei etc.
    O alta operatiune care i-a adus un camision important lui TRAIAN BASESCU a fost afacerea Parcul Bordei-Satul Francez.
    Complexul de vile a fost cunstruit la jumatatea anilor ’90 pe un teren din Soseaua Nordului care ulterior a fost revendicat.
    TRAIAN BASESCU i-a oferit proprietarului (Costel Constanda un apropiat al Vicepresedintelui PD Radu Berceanu), in schimbul terenului revendicat in suprafata de 19.000 de metrii patrati, 3,3 hectare de teren (Parcul Bordei), pe malul lacului Floreasca, in cartierul Primaverii, cea mai scumpa zona rezidentiala a capitalei. Cele 3,3 hectare de teren date in proprietate de TRAIAN BASESCU valoreaza la pretul pietei 33.000.000 de euro (1000 de euro metrul patrat), in conditiile in care terenul primit la schimb de Primaria Capitalei valoreaza numai 9.500.000 de euro, la pretul pietei (500 de euro metrul patrat).
    TRAIAN BASESCU se afla in relatii apropiate cu controversatul om de afaceri Frank Timis caruia i-a promis sprijin in Proiectul Rosia Montana, inca din perioada in care era numarul doi in Guvernul Radu Vasile.

    5.TRAIAN BASESCU VS. FLOTA

    a) scurt istoric

    – In 1990 intreaga flota maritima a Romaniei era grupata la IEFM NAVROM: Flota de Pescuit Oceanic la Tulcea, Flota de Pescuit Fluvial la Galati;
    – Flota maritima cuprindea 390 de nave, de la cargouri de 3000 de tdw pana la mineraliere de 165 000 tdw;
    – Ca tonaj, flota avea in jur de 17 milioane tdw, ocupand locul 7 in lume (depasind flotele unor tari precum Franta si Germania); valoarea de piata a flotei era de 4-6 miliarde de dolari;
    – C.L.C.: in terminologia maritima internationala reprezinta titulatura “capitan/commandant de cursa lunga”; in perioada 1975-1987 promotiile Sectiei Civile a Institutului Superior de Marina nu au mai facut fata la cresterea exploziva a numarului de nave;
    – Se va apela fie la ofiteri de marina militara, fie la avansarea rapida a unor ofiteri tineri, eludand gradele pe care acestia trebuiau sa le obtina in prealabil;
    – In aceste conditii ajunge TRAIAN BASESCU comandant de nava;
    Atributiile comandantului:
    – este singurul inarmat cu arme de foc la bordul navei;
    – poate sa hotarasca in orice problema, fara a se consulta cu nimeni;
    – poate oficia casatorii;
    – poate aresta si incarcera;
    – poate decide esuarea sau chiar scufundarea navei;
    – La IEFM Navrom Constanta, dupa revenirea din cursa, fiecare comandant trebuia sa prezinte un raport de activitate (in afara Jurnalului de Bord), dupa care se intalnea cu ofiterii de Securitate care raspundeau de intreprinderi;
    – Intrevederea nu era consemnata in scris, note scrise dand doar informatorii de la bordul navei;

    b) Basescu a facut avere prin urmatoarele metode:
    – achizitionarea de alimente in porturi straine, de calitate inferioara, pentru care platea preturi pentru calitate superioara (acest lucru se facea in colaborare cu agentul Navrom din portul respectiv – ship-shandler);
    – tot in intelegere cu agentul, se aprovizionau cu cantitati de motorina si ulei mult mai mici, pentru care plateau preturi mai mari;
    – o alta sursa de venituri ilicite era incarcarea devizelor la lucrarile de reparatii ale navelor romanesti din Marea Nordului, unde Basescu era reprezentant Navrom (ofiter acoperit). Basescu a fost in legatura cu colonelul Vasile Stanciu (acum seful Unitatii de Ofiteri Acoperiti din SRI); lista ce urmeaza a fi publicata, fiind planificata de serviciile NATO.
    – Una dintre aceste manevre i-a fost fatala lui BASESCU, care la sugestia Securitatii va fi retras in 1989 (ordin semnat de contraamiralul Anghelescu);
    – Dupa unele marturii demne de crezare, in 1989, dupa sinuciderea g-l Milea, in biroul acestuia s-ar fi gasit o Nota prin care se solicita pentru ofiterul acoperit (gradul de capitan) MapN, BASESCU TRAIAN , aprobarea de trecere in structurile securitatii (actualul SIE),
    – In februarie 1990, Nicolae Vacaroiu aproba vanzarea ca fier vechi a 26 de nave; durata de viata, general acceptata a unei nave este de 25 de ani;
    – Dupa acest termen ea mai poate naviga daca indeplineste cerintele Registrului Naval;
    – Lansata sub “pavilion de complezenta” (Panama, Liberia), nava vanduta initial ca fier vechi mai poate circula ani buni si aduce profituri substantiale;
    – In 1991, fratele lui TRAIAN BASESCU, Mircea Basescu (tot CLC) pleaca in Japonia (port Yokohama) cu un mineralier de 165 000 tdw; de la Yokohama, Mircea Basescu trimite o telegrama anuntand ca nava s-a stricat si necesita reparatii capitale;
    – Ministrul TRAIAN BASESCU aproba, reparatia costand 1 200 000 de dolari; justificarea banilor s-a facut cu acte dubioase, iar la revenirea in tara nava a intrat in alte “reparatii capitale”;

    c) Contractele de bare-boat:
    – alaturi de contractele PETRO-KLAV si ERMIS, contractele bare-boat, aprobate in perioada cat BASESCU a fost secretar de Stat si Ministru (guvernele Roman si Stolojan), s-au dovedit un esec;
    – NAVROM (respectiv cele trei companii rezultate din fragmentarea acestuia) pune la dispozitia unei persoane (fizice sau juridice) una sau mai multe nave;
    – Persoana respectiva asigura managementul acestora (contracte de carausie marfa, plata echipajului, aprovizionarea cu combustibil); reparatiile se fac pe socoteala proprietarului, iar profitul se imparte in doua; in urma acestor contracte toate navele au fost pierdute;
    – Metode au fost urmatoarele:
    1. Reparatii fictive sau devize incarcate;
    2. Managerii au indatorat navele (neplatind achizitiile);
    3. Managerii, uzand de fals, au pus gaj navele (desi nu le apartineau) si au luat imprumuturi enorme de la banci;
    – contractele de bare-boat, incepute de TRAIAN BASESCU si Calin Marinescu (secretar de Stat in perioada cat Basescu a fost ministru) au continuat si sub mandatele ministrilor Paul Teodoru si Aurel Novac;
    – printre cei care s-au imbogatit din contractele de bare-boat se numara si Adolf Bidea si Gheorghe Bosanceanu.
    – Calin Marinescu si Gheorghe Bosanceanu au fost comandanti de nave si apropiati ai lui BASESCU;

    d) Dosarul Flota:
    – dosarul “Flota” instrumentat de PNA nu cerceteaza decat cazul a 16 nave Navrom; Petromin SA cuprindea Flota Strategica si a rezultat in urma divizarii Navrom; printe vasele strategice se numarau petrolierele si mineralierele;
    – navele au fost ipotecate de Christiana Bank – Oslo (Norvegia), in favoarea societatii Torvald-Klavenes – Oslo, cu care Petromin formase o societate mixta (joint-venture), Petro-Klav;
    – grupul Klavenes a incasat de la Christiana Bank (in contul celor 16 nave romanesti) circa 150 de milioane de dolari; neachitandu-si ratele, navele au fost vandute de banca;
    – banca a dat doar 50% din valoarea navelor, prejudiciul adus statului roman fiind de peste 300 milioane de dolari (doar pentru 16 nave!);
    – BASESCU fost acuzat de abuz in serviciu, fals intelectual, uz de fals, bancruta frauduloasa, spalare de bani, inselaciune si delapidare;
    – Au mai fost acuzati Paul Teodoru, Radu Sarbu si Aurel Novac; s-au sesizat nereguli la toate cele trei companii: Romline, Navrom, Petromin;
    – BASESCU in calitate de subsecretar de Stat la Subsecretariatul pentru Navigatie Civila, a trimis o ordonanta catre Petre Roman prin care solicita acordarea sumei de 683 000 de dolari din fondul valutar al statului, pentru eliberarea remorcherului romanesc “Hercule”, arestat in Suez;
    – Ulterior, compania Romline condusa de Gheorghe Serescu inchiriaza navele “Mangalia”, “Tutova” si “Tuzla” firmei americane King Shipping Management;
    – BASESCU aproba schimbarea pavilionului pentru care navele sa poata circula sub pavilion cipriot (incalca flagrant legea!);
    – Partenerul american infiinteaza o firma in Cipru, la care inregistreaza cele trei nave inchiriate, desi nu avea nici o legatura cu societatea constanteana Romline;
    – BASESCU a fost acuzat de implicare in fraudarea cu 100,5 milioane de dolari a Petromin, prin intermediul firmei mixte “Minerva Shipping Company” cu sediul in Malta;
    – Cota de participare a fost de 50% Petromin si 50% Ermis Maritime cu sediul in Liberia; contributia partii romane consta in 7 nave si a firmei straine in participare cu contravaloarea reparatiilor si retehnologizarii acestora;
    – In calitate de ministru al Transporturilor, BASESCU ii transmite primului ministru un memoriu de fundamentare pentru aprobarea prin Hotarare de Guvern a participarii Petromin la constituirea societatii mixte (care urma sa aiba profit de 16,2 milioane de dolari, din care 50% ar fi revenit partii romane);
    – Navele au fost transferate in baza unor documente ilegale (nu au existat procese de predare primire a gestiunii; valoarea din actul de vanzare a unor nave a fost derizorie) si a avut drept consecinta pierderea profitului de peste 6 milioane de dolari; toate cele 7 nave au fost pierdute;
    – In cazul Torvald Klavenes (debuteaza in 1990), grupul de firme norvegian face o vizita in portul Constanta; un an mai tarziu (1991), conducerea CNM Petromin ii inainteaza ministrului TRAIAN BASESCU un material din care reiesea starea tehnica proasta a navelor companiei;
    – Solutia avansata era acordarea unui imprumut de 45 de milioane de dolari pentru retehnologizarea a 15 nave; finantarea urma sa fie oferita de grupul de firme Torvald Klavenes;
    – La 14 mai 1991 s-a inregistrat contractul de societate mixta intre AS Klavenes Chartering Norvegia si Petromin, cu participarea in parti egale;
    – In urma unei vizite la Oslo a lui TRAIAN BASESCU, in calitate de ministru, ia fiinta firma Petromin Overseas INC, inregistrata in Liberia; prin ordinul lui BASESCU, in 1992, navele Carbunesti, Comanesti, Bobalna si Borzesti au fost trecute sub pavilion Liberian;
    – Concernul norvegian era interesat de asigurarea intereselor sale in zona Golfului Arabiei, compania dezvoltand transport cargo in “Saadyat Free Zone – Abu Dhabi”;
    – In zona Golfului Persic se joaca interese de rang mondial: “GIAT Industries”, grup industrial de armament din Franta dorea sa evite falimentul, Rusia cu santierele navale Baltiisky Zavod dorea sa se reintegreze in arena mondiala;
    – Concernul norvegian a apelat la aparenta retehnologizare a flotei romanesti pentru a o vinde in alta parte; vanzarea navelor romanesti s-a facut pe sume derizorii: vrachierul Bals a devenit “Mounth Parnitha” (158 158 tdw, construit la Mangalia in 1982); a fost vandut unei firme grecesti pentru suma de 2 100 000 de dolari; nava Borzesti (64 854 tdw) a fost vanduta pentru 3 500 000 dolari;
    – Prejudiciul in dosarul Flota este de 324 514 689 USD ( peste 11 miliarde de lei);
    – Afacerea a fost condusa de BASESCU prin asumarea ilegala a functiei de presedinte/director al societatii mixte Petroklav Inc. Bahamas (rezultata din asocierea CNM Petromin cu Torvald Klavenes);
    – BASESCU avea drept de dispozitie si operare in contul bancar al societatii mixte Petroklav, permitand alimentarea nejustificata a acestuia cu suma de 500 000 dolari din creditul Petromin Overseas Inc. Liberia, cu care nu se afla in nici o relatie comerciala;
    – Suma a fost evidentiata in City Bank Londra, ca un transfer intern cu titlu de plata a unei prime de asigurare catre Petroklav Inc. Bahamas pentru nava Baicesti;
    – Prima de asigurare era in realitate datorata de alta firma: Borom Shipping Londra; nava Baicesti a fost ipotecata in favoarea Christiana Bank Oslo, obtinandu-se un credit de 4 milioane de dolari; se pare ca banii au fost folositi astfel:
    a.) – 3 250 000 $ virate companiei United Dutsch (care nu a existat niciodata);
    b.) – 250 000 $ virati firmei de avocatura Sinclaire Roche & Temperley;
    c..) – 500 000 $ in contul firmei Petroklav Inc. Bahamas, unde director era BASESCU;
    – mai sunt urmariti penal Marin Lupu si Helmut Bogdan, reprezentanti CNM Petromin la Oslo;
    – alt actor important in afacerea Flota, neurmarit inca penal, la fel de abil in jongleri, este Serban Mihailescu, cainele “acoperit” (ofiter) al lui Tudor Postelnicu la paza cabinetului Constantin Dascalescu, care in toata perioada “scufundarii flotei” avea demnitati de reprezentare a FPS (deci a statului) si de care PNA si chiar presa nu face referire; personaje ca Petre Roman, Teodor Stolojan, Nicolae Vacaroiu sunt implicate direct in acest jaf asupra grelei mosteniri ceausiste “ce plutea pe apa”, in prezent fixata in conturi personale.
    e) Virgil Magureanu (A), care a preluat comanda securitatii interne; ce a facut? Doar a supravegheat scufundarea flotei si a Romaniei? Sub sloganul “nu ne vindem tara” (o talharim noi) pusa in gura muncitorimii “eliberate” de munca in 1989; pe cine a slujit (ofiterul acoperit al CIE, transferat in Academia Stefan Gheorghiu sub masca unui obscur expert la insistentele rectorului Leonte Rautu (NKVZ); rapid propulsat langa Iliescu de curentul gorbaciovisto (KGB/GRU) – decembrist ? Indicativul motanel il purta Virgil Magureanu in asa zisa dizidenta la Focsani (protejata si dirijata) –
    prietenii stiu de ce!…
    MINISTRU AL TRANSPORTURILOR = ASASINAREA ȘEFULUI DIRECȚIEI DE INFORMAȚII CLASIFICATE + CINCI CONTURI SECRETE CU BANI DIN FINANȚĂRILE TERORISTE!
    Undeva, într-un fIset bine ascuns si bine încuiat al DIICOT, unde nu mai avea acces nici măcar procurorul general al României, cu mult timp înainte de alegerile prezidențiale de anul trecut, un dosar de terorism internațional (volatilizat între timp în fișetele altei instituții gen ORNISS, dar ale cărui fotocopii au ajuns în posesia redacției noastre) putea juca – dacă ar fi fost dezvăluit la timp – un rol crucial în istorie. I-ar fi adus actualului președinte nu poziția de lider suprem al țării, ci 25 de ani de pușcărie, cât prevede legea în cazul actelor de terorism. Conform probelor din dosarul penal 628/D/P/2005, întocmit la DIICOT pe numele inculpatului BASESCU TRAIAN, acesta „pe timpul mandatelor de ministru al Transporturilor, a dezvoltat și întreținut, împreună cu cetățeanul rus Bout Viktor, cunoscut ca dealer de armament în zonele de conflict internațional supuse embargoului ONU și NATO, rețeaua de trafic ilegal cu armament atât de proveniență românească cât și străină.
    Rețeaua este constitută din:
    1. general MapN Constantin DEGERATU, șef pentru Europa de Est și UCRAINA (NOTA REDACȚIEI: Degeratu este cel care a intermediat, sub umbrela combinatului de la Krivoi-Rog, inființarea, la Dolinska, a unei firme-fantomă, un fel de subsidiară a combinatului, în care traficantul morții, cu complicitatea lui Berceanu și Becali, a depozitat rachetele plecate ilicit din România) – (managing Director and CEO pentru Apărare și Securitate Națională) al consorțiului american MIC&Associates;
    2. Radu BERCEANU, precursorul numitului BASESCU TRAIAN la M.T. ,
    3. general Vasile IONEL, fost secretar CSAT;
    4. General Ionel GEANTĂ, fost adjunct SIE;
    5. Aurel CAZACU, fost director ROMARM, Director al Directiei Producției de Apărare din cadrul Ministerului Economiei;
    6. Teodor MELEȘCANU (fost Ministru al Apărării);
    7. Sebastian VLĂDESCU (două mandate de ministru al Finanțelor), mandatar al firmei care s-a ocupat de trafic de arme și tehnică de luptă pe ruta Africa de Sud”. Detaliile dosarului 628/D/P/2005 vor fi făcute publice, în ziarul EXPLOZIV-NEWS.
    Mențiune: Sorin Crivăț, șeful Documentelor Clasificate din OPSPI, cel care a pus, în 2005, pe masa procurorilor DIICOT toate dovezile ce au stat la baza întocmirii dosarului nr. 628, a fost asasinat, în anul 2006, la ordinul lui TRAIAN BASESCU. Dovada ne-a fost pusă la dispoziție de către tatăl lui Sorin Crivăț – Andrei Crivăț – fost colonel în Ministerul de Interne, dar și de către un renumit general al SRI (ce face parte din echipa de elită a Serviciului și nicidecum din gașca infracțională a lui COLDEA!), care ne-a înmânat decriparea laptop-ului lui Sorin Crivăț!
    ACEST SERIALTREBUE CITIT DE ORICE CETATEAN AL ROMANIEI. INTRE NOI
    SE AFLA UN SPION !
    BASESCU AGENT KGB – DOCUMENTE DECLASIFICATE ALE SERVICILOR OCCIDENTALE CA SI DOCUMENTE DIN ARHIVELE SOVIETICE –
    Americanii sunt o natiune pragmatica, se folosesc de tine si cand nu mai au nevoie ” ati dau un sut……in fund. Aceasta este drama lui BASESCU.
    Una din tacticile preferate este declasificarea unor materiale CIA. Ele sunt preluate de presa sau jurnalisti. O alta metoda este plasarea in media occidentala a unor informatii destabilizatoare. Pentru destabilizarea lui BASESCU agentia prezinta carti ” de interes ” unde se fac referiri la activitatea de spion KGB a acestuia la Anvers. L-au scos de la naftalina chiar si pe Pacepa care face declaratii despre actualul presedintele al Romaniei. Nu putin surprinzator este faptul ca toate acestea se inmultesc odata cu criza economica din Romania. Unele materiale vorbesc de BASESCU ca spion al securitatii altele ca agent rus. In realitate BASESCU a facut parte si face parte din ambele organizatii.
    Intelligence and National Security,
    UN AGENT BRITANIC IN POSTURA DE AGENT SECRET RUS POSTAT IN AMSTERDAM SI ANVERS DESVALUE LEGATURILE ACTUALULUI PRESEDINTE AL ROMANIEI CU “CEAUSESCU SECRET POLICE ” SI SERVICIILE SECRETE RUSESTI. ” Relatia lui Albert Ignatenko, general sovietic, cu Basescu la Anvers, si continuarea relatiei pina in octombrie 2004 cand petrece doua saptamani in Romania….
    Text of report by CIA
    PACEPA : ” NAVROM avea o relaţie de subordonare faţă de Direcţia de Informaţii Externe şi Direcţia de Informaţii a Armatei, în baza unui decret din 1973. Documentul ar fi autorizat NAVROM, , să transporte „curier diplomatic secret“, adică echipamente militare occidentale supuse embargoului. Aranjamentele, preciza ele, erau făcute chiar de şefii agenţiilor NAVROM şi căpitanii de nave. Iar TRAIAN BASESCU a avut şi are pînă astăzi, cum se va vedea, legături bune cu „diplomaţii“ sub acoperire de la Bruxelles. ”
    Analistii CIA mentionaza distrugerea diviziei anti KGB care il urmarea pe BASESCU si pe celalti agenti sovietici : Ceauşescu a creat propria Securitate, UM 0920/A, devenită apoi UM 0110.
    Atribuţiile UM 0110 erau contrainformaţiile, adică supravegherea serviciilor de informaţii din celelalte ţări comuniste, în mod special KGB
    TRAIAN BASESCU AGENT SOVIETIC
    AGENTUL RUS- amiralul Gheorghe Anghelescu, ca şef al Marinei Comerciale, era şeful lui TRAIAN BASESCU,……. îl trimite pe , TRAIAN BASESCU, cu avizul Securităţii, la Anvers, ca reprezentant al NAVROM. Tot atunci, Silviu Predoiu, este ofiţer sub acoperire DIE, este trimis la Anvers, ca reprezentant comercial, având biroul alăturat de cel al lui TRAIAN BASESCU…….
    Traian Băsescu-Gheorghe Marin-Silviu Predoiu sunt suspectaţi sau au fost urmăriţi ca agenţi sovietici/ruşi. Vasile Ionel era în grupul Iliescu-Militaru, Gheorghe Anghelescu era urmărit de UM 0110 biroul Constanţa, Adrian Isac a fost în atenţia UM 0195, Gheorghe Fulga era urmărit de UM 0110 biroul Braşov, Mihai Caraman era în atenţia UM 0195, iar Petre Roman era în atenţia 0544 (din cadrul DIE).
    …. CIA a semnalat faptul că Adrian Isac a colaborat cu Serghei Lavrov, ministrul de Externe al Rusiei, agent al FSB, serviciul secret rus (continuatorul KGB)……….
    UN FOST PRESEDINTE AL ROMANIEI SPUNAND CA BASESCU ESTE UN ACTUALAGENT AL SECURITATII SPUNE NUMAI JUMATE A ADEVARULUI ASCUNZAND DELIBERAT PARTEA CEA MAU GRAVA.BASESCU A FOST SI ESTE UN AGENT RUS ACOPERIT !
    PUTETI SA CITITI IN ACELASI SERIAL ” BASESCU AGENT ACOPERIT ” NOI DOCUMENTE ALE SERVICIULUI M 15 BRITANIC, CIA SI A ALTOR SERVICII ,INCLUSIV DOCUMENTE FURATE DIN ARHIVA KGB- MOSCOVA.
    http://devanewyork.blogspot.com/
    ROBERT HORVATH -DEVA ziarist de investigatii USA -JAPAN
    http://www.devagallery.com/
    – TE-A INTREBAT BASESCU DE CAND CONDUCE SPRE RUINA ROMANIA ?
    – GUVERNELE BOC I, BOC II …..BOC IV = MARIONETA
    – AVEM DICTATURA, FRAUDE IN ALEGERI, AFACERI PENTRU FAMILIILE LOR DE MILIARDE….
    – DE CE IN PLINA CRIZA OCT.NOV. BASESCU SI-A MAJORAT CHELTUIELILE CU 48 % ?….
    – DE CE DESFINTAM SPITALE SI SCOLI PENTRU A FACE ECONOMII ?
    – DE CE S-A VRUT PRIVATIZA SPITALE SI SE VROIA COPLATA PENTRU ASTA AM PLATIT ZECI DE ANI CONTRIBUTIA LA SANATATE ?
    – DE CE RITZI NU PLATESTE PT. CE A FACUT ?
    – DE CE PENSIILE NESIMTITE RAMAN NESIMTITE ?
    – DE CE AVEM TREI INSTITUTII DE SECURITATE ?…PLATITE CU BANI GREI….
    – DE CE BASESCU ARE 8 CONSILIERI , PLATITI TOT CU BANI GREI , PT. CA NU ESTE CAPABIL …?
    – DE CE NE STRIGA ACUM IN FATA PT. A-SI ACOPERI NIMICNICIA LOR CA ROMANII NU MUNCESC( VEZI DOAMNE SUNT PUTUROSI)?
    – DE CE SI-AU BATUT JOC DE AGRICULTURA NOASTRA , CA SA IMPORTAM TOATE MIZERIILE DE DINCOLO, EXPIRATE, PT. CA S-AU BAGAT BANI DE ANUMITE PERSOANE IN BUZUNARE SI IN CONTURILE DIN STRAINATATE …?
    – DE CE SE BATEA CU PUMNUL IN PIEPT CA „VOM REDUCE BUGETARII”, CARE ?…….BINEINTELES CEI MICI CU 700-1000 LEI IN MANA, NU CEI CU ZECILE DE MII SAU CHIAR SUTE CARE ISI FATAIE FUNDURILE PRIN MINISTERE SI PE LA GUVERN !…
    – DE CE IN PLINA CRIZA SI-AU CUMPARAT PENTRU MINISTERE SI AGENTII GUVERNAMENTALE MASINI SCUMPE, LAPTOPURI SI ALTELE… ?
    – DE CE REGIM DE AUSTERITATE NUMAI PENTRU PROSTI…?
    – OARE COPII NOSTRI SARACII SI COPII, COPIILOR NOSTRI VOR MAI PUTEA SA PLATEASCA TOATE ACESTE DATORII LA FMI ,UNIUNEA EUROPEANA SI LA BANCILE LA CARE S-AU IMPRUMUTAT CA SA TRAIASCA EI CU NEAMURILE LOR IN LUX ?
    – PENTRU BASESCU SI ACOLITII LUI NU ERA CRIZA ?
    CONCLUZIE : BASESCU RAMANE FARA BRETELE DELA PANTALONII………… DE LA UNIFORMA ! RH

  15. As vrea sa verificati ceva: NIS PETROL are concesionate campuri petroliere in R, pentru ca duc o campanie de angajari pe extractie(geologi, forajisti)?

  16. Cu siguranta au nick, chiar daca nu se stie inca, sau nu sunt scrise nicaieri momentan, eu sunt sigur ca au deja aranjate parcelele!

Leave a Reply