Directorul executiv al companiei germane de automobile Audi, Rupert Stadler, a fost arestat în legătură cu o investigaţie privind scandalul Dieselgate, scrie BBC.

Un purtător de cuvânt al Volkswagen, care deţine Audi, a confirmat că Stadler a fost reţinut. Procurorii din Munchen au comunicat că au acţionat pentru că există riscul ca Stadler să încerce să ascundă dovezi.

Scandalul a început acum trei ani când s-a descoperit că maşinile Volkswagen aveau dispozitive prin care obţineau rezultate false la testele pentru emisii.

Dispozitivele au fost găsite iniţial în maşinile Volkswagen pentru ca apoi şi Audi să fie găsită vinovată.

Luna trecută, Audi a recunoscut că încă 60.000 de modele A6 şi A7 cu motoare diesel au probleme cu dispozitivele privind emisiile.

Anul trecut, Audi a retras de pe piaţă 850.000 de maşini, dintre care doar câteva au avut nevoie de modificări.

Procurorii din Munchen au declarat că Stadler va fi auiat miercuri, după ce a vorbit cu avocaţii săi.

Volkswagen a recunoscut că aproape 600.000 de maşini vândute în SUA aveau instalate dispozitive care aveau ca scop păcălirea testelor de emisii, scrie news.ro.

Iata si relatarea Antena 3 :

https://www.antena3.ro/actualitate/social/emisarul-lui-donald-trump-mesaj-important-pentru-romania-474145.html

 

7 COMMENTS

  1. Parca numai acestaare coada!? Nu cumva reforma cu coruptia in gira a fost importata de la exportatorii care isi apata afaceristii loiali din EU? Stati linistiti,nemturia urla la romanica:coruptia,coruptia,coruptia ucide si zicerile din batrani “pana nu faci foc,nu iese fum” si “motanul f..e tot el tipa” sunt valabile in toata EU si occident,locatiile pupate-n curcubenita de scaunarii romani! Nemturia,sa se uite-n gradina lor fara a-si arunca poalele peste gardul altora!

  2. Nici in Germania nu scapa aia de Soros si de statu paralel care aresteaza doar patroni germani.

    Apropo acolo nu e cu stat acasa si platit prejudiciu?

  3. Daca ne gandim ca toti achitatii din guvern ,servicii spp directii …toata nomenclatura fesenista se plimba cu audi bmw si ministra gratiela nu zice nimic. i-a casunat pe dacie si ursuleti., Pana si biciclistii produc gaze cu efect de sera. Cand auzim ca Tariceanu se constituie parte civila in procesul audi?

  4. Referitor la arestarea sefului celor de la AUDI,si ceilalti ,mentionez. Din punct de vedere al motorizarii,la nivel mondial 2018,toti constructorii in domeniul motoarelor termice cu piston (OTTO si DIESELL),pastreaza a celeasi principii constructive vechi de peste un secol,si anume; SUCCESIUNEA TIMPILOR FUNCTIONALI,si RAPORT de COMPRIMARE CONSTANT. Analizind aceste principii,grafic,tehnic,stiintific,constatam ca,actualele motoare,nu au cum sa indeplineasca conditiile;economice,rentabile,ecologice-calitativ si cantitativ. Actualele motoare,nu sunt,si nici nu pot fi controlate electronic,datorita raportului de comprimare constant. Acestea au controlat electronic,sistemele componente,respectiv,sist.de alimentare,si sist.de aprindere in cazul motoarelor pe benzina. Fundamental este necesar,controlul electronic asupra presiunii de comprimare din cilindrii,pentru ca,din presiunea de comprimare rezulta; Plaja turatiei de exploatare,Puterea dezvoltata,consumul de combustibil si procentul de ardere-calitativ si cantitativ. Actualele motoare(otto si diesel),la nivel mondial 2018,nu indeplinesc conditia de adaptare la trafic,respectiv;traficul urban si traficul de autostrada. Limita minima functionala 900 rot/min. Realizind cite doua evacuari/min. ,intr-un minut realizeaza 1800 evacuari/min ststionare semafor. Solutii inlocuitoare; SUPRAPUNEREA TIMPILOR FUNCTIONALI,solutie prin care se dubleaza cuplul motor,scazind consumul de combustibil, si reducind limita minima functionala la 450-500 rot/min.,scazind emisiile poluante cu 60-65%. RAPORT de COMPRIMARE VARIABIL,cu doua trepte volumetrice,astfel; Prima treapta volumetrica,reprezinta~35%,destinata traficului urban,viteza de deplasare de pina la 60 km/ora.( 1500 rot/min.).Aceasta treapta volumetrica,are caracter functional permanent dupa pornire,favorizind pozitiv pornirea in conditii de temperaturi negative. (iarna). Depasind 60 km/ora(1500rot/min.)in traficul de autostrada,este activata si treapta a doua volumetrica,care reprezinta~65%,formind un intreg 100% cu prima treapta volumetrica. Activarea,respeciv dezactivarea treptei a doua volumetrica,conditionata de solicitare( peste,s-au sub 60 km/ora . 1500rot/min.),supravegheat,controlat si executat electronic. Acesta este un motor termic cu piston controlat electronic in premiera mondiala. Rezultate fara concurenta la nivel mondial,civil,militar,NATO,din punct de vedere;economic,rentabil,ecologic-calitativ si cantitativ. Mentionez ca,solutiile respective,au fost studiate si analizate in laboratoarele ind.aerospatiale de aparare,unde am lucrat 25 de ani. Mentionez ca,aceste solutii au fost trimise pentru a fi analizate,urmatoarelor institutii ale ststului; Guv. Adrian Nastase, guv.C.P. Tariceanu, guv. Emil Boc, guv. guv. Victor Ponta,precum si adm. prezidentiale si CSAT. Din corespondenta mea cu institutiie statului,rezulta lipsa de interes a acestora,fata de relansarea (dezvoltarea) economiei nationale Amanunte pe pagina mea de facebook,unde prezint ptototip in curs de finalizare. Cu deosebit respect pentru ; creatie,stiinta si tehnologie. Gheorghe Dinu A.Q. ( Asigurarea calitatii. CTC laboratoare aparatura bord aeronave,echipamente si tehnologii aerospatiale militare.).

Leave a Reply to daniCancel reply