crin-antonescu-daca-sunt-al-dracului-ma-pot-intalni-si-de-120-de-ori-pe-zi-cu-basescu-18475141

<<Eu sunt cu adevărat trist, le spuneam și colegilor azi în Bacău, că un proiect de asemenea anvergură a eșuat. România are nevoie și multe lucruri ar putea fi făcute mai repede și mai sigur în România pe construcții politice mari, cum a fost Alianța D.A. și care a eșuat. Gândiți-vă, de pildă, dacă președintele Băsescu ar fi avut un altfel de comportament, adică normal, cum, vreme de opt ani de zile, dreapta ar fi condus România, Băsescu ar fi avut două mandate, puteam să avem aceleași Guvern sau un Guvern cu aceeași componență politică opt ani în care schimbam România decisiv. Alianța căreia tocmai i-am constatat obștescul sfârșit, pentru că asta am făcut noi, nici n-am rupt-o, nici n-am ținut-o, am constatat că nu mai există, am constatat că se transformă în altceva, am constatat că se transformă în PSD și asociații, ceea ce n-a fost niciodată în USL.

Alianța asta dădea și ea mare șansă, dădea șansa de a avea alături în proiecte corect orientate, o importantă parte a populației României care este electoratul Partidului Social Democrat, asta este realitatea, șansa de a avea niște lideri, un lider al acestui partid cu care să te duci în direcția corectă și să construiești lucruri și cu acel electorat în spate era una foarte mare și nu regret astăzi că am încercat oricât de mult, în multe privințe ne-a costat.

Să constatăm cu luciditate, pe de altă parte că și pentru Partidul Național Liberal au fost câștiguri certe și care ne rămân, câștiguri reflectate în primul rând la nivelul pozițiilor din administrația locală, acolo unde de la de pildă cinci, în realitate patru Consilii Județene, în 2008 am ajuns la 13 Consilii Județene, la câteva orașe mari, aș exemplifica doar Galați și Timișoara unde greu am fi putut obține primar în sistemul ”aleargă fiecare singur”.  Sunt câștiguri care pot fi menținute, sunt câștiguri care pot fi folosite pentru a continua ca un partid mare, mult mai mare decât înainte de această construcție, obiectivele noastre și direcția noastră politică.>>

Crin Antonescu, Bacau, 5 Martie 2014

 

 

 

180 COMMENTS

  1. Daca asa reactioneaza cand e trist… cand va fi bucuros trebuie sa ne ascundem prin pesteri/beciuri.
    PS: Base, nu te gudura, nu la Beciul Domnesc ma refer

  2. 7,5 milioane de votanti s-au intristat rau de tot!
    Stim pe cine nu votam, dar acuma suntem derutati si nu mai stim pe cine sa votam! Mai bine stam acasa sa voteze altii in locul nostru?

  3. Este numai vina ta. Ai dezamăgit,pe mine şi încă câteva milioane de români!Iar asta ţi’o spune un om simplu din popor.

    • Litruta tata ,

      Nu te-a dezamagit pe tine … ci
      ti-a dezamagit simplitatea ta din
      popor ! … daca ma intelegi …
      + pace tie !

  4. in seara in care a anuntat ruperea USL era tare vioi radea cat putea dar in dosul acestui ras se vedea ca era o stare nervoasa dar nu i-a obligat nimeni sa rupa alianta asa ca daca spune ca este trist mi se pare deplasat .sunt convinsa ca regreta mai ales acum cand a vazut ca altii in PNL au si alte pareri chiar oameni cu greutate nu cine stie ce fitingai proaspat aterizati in PNL.cred ca s-a dus in teritoriu ca sa vada mai sigur pe cine poate conta ca nu cred ca Tariceanu nu se sprijina pe nimeni,oameni vechi in PNL care vad altfel lucrurile si care efectiv nu au fost de acord cu ruperea aliantei si pana la urma vrea sa vada cum stau ei ca spargatori de alianta in ochii votantilor ,ca pana la urma vin cu pasi repezi alegerile pt europarlamentare si s-ar putea sa aiva surprize neplacute sa mai scada in ochii celor care au vrut ,,dreptate pana la capat”

  5. Ăsta numai la cum să obțină mai mult din ciolan pentru el și clica lui, electoratul…. îl interesează doar cum a votat și va vota. Atât. Asta spune mult despre ce fel de om este și bineînțeles despre cei care îl susțin. Dar cu siguranță va plăti scump ceea ce a făcut. A năruit speranța multori electori care se așteptau la ceva mai bun din partea lor.

    • Io cred ca astia de PSD ii aleg pe sefi prin teste de inteligenta serioase, pe baza de IQ. Sa le spuna cineva ca ala cu IQ = 1 nu-i cel mai inteligent!

  6. Antonescu a luato razna. El iese in spatiul public cu exprimari pe modelul Bashescului. Antonescu( si nu Crin cum il alinta TV….) se afiseaza aproape zilnic cu „discursuri”(laudate chiar de catre unii analisti de la A 3 ?!) jenante, teatrale si isterice. Si dupa iesirea din USL, impreuna cu Blaga si Udrea, acest „nou”(!) Antonescu(nu Crin !) repeta si sustine temele-mesaj date de Bashescu, caruia spera sa-i ia locul in luna noiembrie……
    Intrebarea ar fi: poate fi Antonescu acel presedinte dorit de majoritatea romanilor ? Eu nu cred. Romanii nu mai vor un presedinte agresiv si certaret. Presedintele Romaniei chiar trebuie sa fie un om echilibrat, un moderator.
    Cred ca alegerea presedintelui se va face intre Ponta si Tariceanu. Cel care va avea procentele cele mai mari va fi presedinte iar celalalt premier.

    • “”” Cred ca alegerea presedintelui se va face intre Ponta si Tariceanu. Cel care va avea procentele cele mai mari va fi presedinte iar celalalt premier. “””

      ESTE O VARIANTA PLAUZIBILA , DACA URMARIM ATENT
      MISCARILE LUI PONTA ! …

      NU SUNT INSA DE ACORD CU PAREREA TA DESPRE ANTONESCU ! FALS …

  7. la politicienii romani orgoliile sunt mult prea mari pentru a se guverna in aliante.vezi atata ura la ei incat te inspaiminta nu stiu cat v-om mai rezista in haotismul asta politic.totul este o mare minciuna.sa va fie rusine alesilor!

  8. Le are cu vorbele Antonescu. Din pacate stiu exact cum functioneaza PNL. Nimic bun nu poate iesi din acest partid. Cel putin pana nu se schimba vecha garda.

      • Am fost implicat in PNL cu functie destul de mare. IN PNL toata lumea este invidualista, plina de egoism. Nu ii intereseaza ca partidul sa functioneze, sa realizeze ceva maret, ci doar interesele personale.

        Cum vine unul care vrea altceva, vor face absolut orice sa te arunce afara.
        PNL a avut oameni de valoare, dar i-a expediat imediat.

        Din `89 si pana azi, imi poate spune cineva un NUme Nou din PNL, care a fost propulsat de PNL din frageda pruncie?

        • Cunosc oameni care sunt membri in diferite partide, din astea care sunt prin Parlament, si toti spun acelasi lucru. Eu le-am zis: Ridica vocea si spune ce salarii avem, cum ne descurcam, cere-le socoteala. Si mi-au raspuns ca n-au cu cine, ca totul vine de sus. Asa ca… stiu si eu cam cum e treaba prin ele, de aceea tot spun ceea ce spun, adica PSD = PNL = PDL = UDMR.

        • Din frageda pruncie n-a fost nimeni propulsat de PNL pur si simplu pentru ca erau comunistii la putere atunci. Despre FSN/PDSR/PDL/PSD poti spune ca i-au propulsat din frageda pruncie, caci tot comunisti sunt cu totii, ba au furat si de la PNL destui, asa cum stii daca ai fost membru PNL.

  9. Cum ramane cu Tariceanu dle Tudor ? Am vazut ca PSD-ul i-au dat rapid cu flit, probabil asta era planul si cu Antonescu dupa ce se vedeau cu guvernarea la capat. N-am avut nicio secunda incredere in minciunile lui Ponta, cine face chestia asta e un naiv.

    • corect … imi pare rau d-le Tudor dar de vede ” din avion” ca psd a dat teapa pnl-ului … l-au luat de prost pe Antonescu … veti vedea …

      • NU Aurora ,

        Nu l-au luat de prost pe CRIN …
        au vrut sa-l ia de fraier si el
        i-a tolerat o vreme dupa care le-a
        spus: AJUNGE ! De aceea s-a retras !
        Oricum ma bucur ca mai sunt si
        romani care vad si altceva decat
        un CRIN legat de basescu !!!
        (cand de fapt Ponta e strans legat
        de basescu … timpul o va demonstra)

  10. Chiar are motive sa fie trist. Dupa ce a sustinut PSD-ul si pe Ponta, s-a trezit pe dinafara. Nu e o senzatie tocmai placuta, nici pentru PNL si Antonescu, nici pentru simpatizantii sai.

  11. Distinse domn…dumneata vei vi trist cu adevarat…diversiunea si manipularea nu are ce cauta intro demokratie pura…populatia nu este un obiekt,societatea nu este o carpa de sters praful de pe monitor la infinit….acum eu personal nu stiu, dar totusi sper ca dvs faceti o diversiune sa ne scapati de o persoana care a infometat toate categoriile sociale din tara dvs in ultimii ani doar ca sa i si “atraga” beneficii catre sleatca dlui si familie…DUMNEATA STII MAKAR CA MII DE FAMILII FACEAU FOAME IAR DISTINSA PERSOANA CARE SE PROCLAMA “SEFUL” POPULATIEI (CARE E ROLUL UNUI PRESEDINTE?? SA FIE APROAPE DE CETATENI) EI NUUUUU DLE “”ESTE IMPERIOS NECESAR AJUSTAREA VENITURILOR” PTR CE ??? PENTRU BUNASTAREA LUI MERKEL?SAU A SLEATCA TA SA TRAIASCA BINEEE??? SA O MINTI PE MAIKATA DIN MORMANT COMUNISTULE…CA ASEMENEA CUVINTE DE LA O SCURSURA DE PERSOANA NU MAI TIN…SPERRR….CA FOAMEA SA II FACA PE CETATENI SA VADA ADEVARUL…

  12. Tu esti trist dl. Crin?? Noi ce sa mai zicem, cei care am crezut in USL, in proiectul ce viza alungarea Basescului de la Cotroceni ? Pentru acest proiect am votat, nu pentru castigurile voastre meschine…! Partidele sunt in slujba poporului si nu invers…Se pare ca ati uitat acest lucru, si acum va lamentati ca sunteti trist??
    Ati ras si v-ati distrat copios cand ati iesit de la guvernare…
    V-ati dat demisia si din functia de presedinte a senatului…In ce scop ati facut asta? Ce ai vrut sa demonstrezi cu acest lucru?? Eu personal ma simt tradat de tine domnule Antonescu…!
    Acum , vei culege ce ai semanat, consecintele ruperii de USL le vor suporta cei multi si necajiti, nu domniile voastre…!
    V-as spune doar atat: Rusineeeeeeeeeeeeeeeeeee…..! desi nu cred ca mai aveti asa ceva..

    • Credeam ca ponta a semnat coabitarea, credeam ca ponta i-a pus pe kovesi & co inapoi la butoane, credeam ca ponta a luat justitia de la PNL dupa ce n-a sustinut-o pe Pivniceru, credeam ca ponta a dat licente peste licente la gold/chevron& co, credeam ca ponta a tot smuls din ministerele liberale directii si agentii banoase pentru baronii psd, credeam ca ponta e cel care nu l-a vrut pe iohannis in parlament doar ca sa se duca cu udmr la guvernare si sa le dea steaguri si autonomie maghiarilor…. dar se vede treaba ca de toate astea tot Antonescu e vinovat, caci a vrut cooperare si democratie, nu partid-stat psd. Rusine, Antonescu, ca n-ai acceptat compromisul pana la capat, rusine ca n-ai vrut sa mananci kk-o pana la capat alaturi de ponta!

  13. Ei taci !!! Ce sa spun e suparat rau , da’ rau de tot!! Tot el strica si tot el e suparat. Pai sa fim suparati noi ca ne-a mintit cu nerusinare. Murea daca mai astepta cateva luni pana la alegeri. Macar pana la parlamentare. O sa ma duc la vot si o sa pun douazeci de mii de stampile pe foaia aceea de vot !! Asa , de nervi .Si “mandra” aceea de aseara de la A3 era ferm convinsa ca PNL va obtine 24% voturi. Dracu’ ii va vota. Sunt furioasa pana la Dumnezeu pentru ca nenorocitii astia mi-au spulberat si ultima speranta in mai bine . PNL de azi nu mai seamana nicicum cu PNL-ul lui Bratianu. L-au terfelit parvenitii acestia , chiar si Dragomir de la Constanta si Hasotti din parlament. Uff!!!

  14. Apropo, nu cumva trebuie să li se dea drepturi şi ţiganilor-rromi, chinezilor care ne-au invadat netul fără acceptul nostru ca şi utiizatori(cînd deschizi orice pagină, în baza paginii apare un maimuţoi si ceva scris, posibil să fie urmăreala …), arabilor sau care mai sunt ? sunt destui aduşi în ţară, merită şi ei ceva drepturi, exact ca şi maghiarii…că pe ai noştrii români…i-au fugărit..
    Mă întreb, cine poate fi vesel la cîte se promit şi, de fapt, cîte se fac real şi pe ascuns ?

  15. O sa vedem curand o alianta a dreptei,mi-e clar acest lucru.Din pacate pentru Crin nu cred ca el va fi liderul.Il vor scuipa Basescu si cu gasca lui ca pe o masea stricata cand nu sa le mai fie de folos.
    E pacat ce se intampla dar si-a facut o cu mana lui.

    Si apropo,domnu’ Crin,nu putem compara ruptura aliantei D.A cu ceea ce a fost in USL.

  16. trist,de ce sa fie trist?cred ca de la ASF li se trage.doua tabere PNL-iste care nu s-au inteles si una a dat-o in git pe cealalta.au aparut ieri pe la Realitatea si RTV niste stenograme ,dar tot n-am inteles care-i vina lui Rusanu, ca a dat o ordonanta prin care s-a micsorat numarul celor din consiliul de administratie si membri din consiliu sa aiba noua ani de experienta in domeniu astfel un domn de acolo a fost pus pe liber,tot PNL-ist cu sotie senator care a incercat sa traga niste sfori prin parlament.

  17. Si are de ce sa fie trist ! este pentru a doua oara cind ia teapa de la PSD.a pus suflet si chiar si-a riscat pozitia in partid si in fata electoratului si pentru Geoana si pentru Ponta si ce a primit in schimb? cite un sut un cue si o campanie media furibunda impotriva sa !

    • @Mariana: de aici se pare ca s-a incheiat intelegerea: http://www.cotidianul.ro/o-aripa-a-pnl-a-vrut-sa-impiedice-adoptarea-ordonantei-de-urgenta-cu-bucluc-233536/,,…..Ordonanţa privind înfiinţarea şi funcţionarea ASF a fost adoptată în 16 octombrie 2013.Tudor George Daniel: Ordonanţa este făcută, se lucrează la ea şi este pusă pe ordinea de zi suplimentară de Chiţoiu. Şi probabil c-o face, m-a sunat ăsta… Ursache, ştii?
      Domn 2: Da
      Tudor George Daniel: Şi zice mă, zice, nu înţeleg nimica, ăia doi… fac ei, ei au cerut chestia asta. Da’ s-a dus Chiţoiu şi-a zis: domne, nu mai e timp, că vine Fondu…
      Domn 2: E Fondu pe 23, am înţeles!
      Tudor George Daniel: Şi au cerut OUG, de aia nu poate s-o lase. O făcea astăzi şi era deja trecută. Era o făcătură. Acuma… noi sau Crin nu poa’ să le spună: bă, vreau să văd şi eu ce faceţi, ce scrieţi în ea? Nu puteţi scrie ce vreţi!…Tudor George Daniel: Prevalându-se de chestia asta o să facă absolut tot ce vrea el, înţelegi? (…) Da, da’ e PNL şi în mod normal, ar trebui să informeze şi el partidu şi ăia de ce propune că nu poate să propună în avantajul lui personal sau al lui Ruşanu
      Domn 2: Păi care-s beneficiile lui?”

      • Eu tot n-am inteles care-i buclucul la ordonanta asta? Era mai bine fara ea sau cu ea? Precizez: era mai bine pentru Romania si romani cu ordonanta sau fara? caci mie mi se pare ca e la fel de rau. Lamuriti-ma!

  18. Ma uit acum la emisiunea Dvs, si vreau sa intreb: noi, romanii, mai avem voie sa vorbim limba romana? nu te mai poti angaja aproape nicaieri daca nu stii cel putin limba engleza. Sunt posturi pentru care nici nu poti aplica un CV in romana si vorbesc aici de posturi de sofer, mecanic sau vanzatoare….

  19. Speram ca acest popor dupa :ILIESCU apare SOARELE rasare;JOS/afara din tara REGE MIHAI;JOS COPOSU;JOS RATIU si dupa 24 ani de dezastru ECONOMIC si SOCIAL datorat celor ce ne-au condus timp de 24 ani speram sa nu mai aud si JOS ANTONESCU(cred ca numai fesenistii/pesedistii spun asta) si sper ca TOTI ceilalti romani (liberali sau non -liberali) care isi doresc o schimbare dupa 70 ani de comunism sadea sau mascat… sa auzim totusi si SUS ANTONESCU.

  20. Aceeasi tristete o am si eu,batem pasul pe loc si mergem numai in marsharier!Avansam ca racul cand sa fie bine,pac,dam inapoi si constatam ca suntem in acelas loc de unde am plecat de dupa revolutie,cu 2 exceptii,dar si alea umbrite de neajunsuri,aranjamente si permutari politice cu capacul numit basescu pus pe oala bolborosinda,intrarea in NATO si in UE.Pierdem timp pretios din viata noastra,anii ce s-au pierdut in van nu mai pot fi recuperati si generatiile viitoare cu greu vor alipi piesele dintr-un puzzle ce s-a vrut a fi tabloul identitatii noastre lasat spre a lor mostenire!Pieleanu deja vede psd umflat,cum i se umfla sondajul ca,cozonacul,a pus multa drojdie si o sa-i dea pe afara si se dezumfla ca o bashica!

  21. PS Dle TUDOR daca nu veti continua IN VIITOR cu laude/pupaturi la ..PSD/PONTA/UDMR cred ca in maxim 3 luni partidul conservator PC va avea aceiasi soarta ca …PNL(globul meu a aratat mai demult acest lucru si de aceia am fost suparat ..uneori ..pe ANTENA 3).

    • Mai nea gheorghita eu inteleg ca esti sparat dar sa vi cu asemenea idiotenii ,ce dracu asa disperat esti?

  22. …era cat pe ce sa ne pacaleasca si veninosu de Antonescu (de prezidentiale vb), parca e si mai nesuferit de cand si-a dat arama pe fata!…ptiu drace, daca acum e arogant si nervos, dar cand s-ar fi vazut la Cotroceni! Doamne ajuta-i pe romani si fereste-i de pramatii ca aantonescu si basascu.

  23. F.F INTERESANT !!!! Dle RADU TUDOR va rog sa cititi comentariul unui secui/maghiar dnul RODEART ORADEA postat pe FACEBOOK LA ORDINEA ZILEI (acum 5 minute)si cred ca ce a afirmat acest DOMN/ OM/PATRIOT ROMAN nu poate fi contrazis de nimeni nici de PONTA sau …chiar nici de …OBAMA(poate il redati pe blogul dvs spre ..comentarii).

  24. cine la pus sa mearga la cotroceni la pacalit basescu si pe el si pe Johanis spera ca pana la euro parlamentare sa aiba priemierul pe johanis si precis stie ca a pierdut datorita crizei cin Ucraina el spera sa il dea jos pe Ponta si asa sa ii puna partidul in cap

  25. cavalerul tristei figuri antonescu este trist pentru ca nu a reusit caderea lui ponta si va fi si mai trist dupa europarlamentare.nu realizeaza ca si-a dezamagit electoratul si acum lanseaza vechi sloganuri gen marea schimbare de parca nu am mancat numai schimbare pe paine cum spunea ciorbea pe vremuri.in curand va incepe sa vorbeasca despre terapia de soc si anticomunismul,lupta cu nomenclatura si lupta de clasa,hotia marxist leninista si ceva mineriade plus iliescu.a cerut demisia lui ponta pentru ca la facut usl-ul prim ministru dar ii place ca datorita usl-ului are 13 consilii judetene,asta pentru ca s-au dat psd-isti la o parte. dar mai pot fi si altii tristi,spre exemplul psd-ul,daca mai apare cu filmulete de kko ca cel cu zgonea mai bine se lasa draq de politica.

  26. E tarziu chiar sa fi trist ! Sau tristetea e data de anuntul lui Frunzaverde ca negociaza din pozitia de viceprezident PNL afilierea la PPE ? Se confirma toxicitatea gestului de a primi portocaliii vopsiti la PNL ? Oare intelege dincolo de neintelegerile cu Ponta manevra la care a fost atras ?
    Cred ca nu va recunoaste nici modul in care Iohanis a fost impins langa el asa cum nici alti multi, foarte multi nu or sa creada mult timp rolul santajabilului sas in daramarea USL . Suna ciudat chiar daca Basel recomanda numirea lui ca vicepremier ca apoi sa nu primeasca , de exemplu certificat pentru clasificate, sau sa-l inhate ANI si DNA. Si totusi TRISTUL NATIONAL continua sa spuna ca a fost gonit. A fost si el invins de sistem ? Ramane sa aflam al cui sistem.

  27. Nu-l recunosc pe Antonescu.Trece cam repede de la o stare la alta.Acum e la capitolul telenovela,hai sa mai emotionam niste gospodine.

  28. Doi ani am fost galatean liberal , simplu , propagandist , convins. In mult timp in scoli sef. Il urasc pe crin. deopotriva cu toti politicienii. Domnu’ Radu , mai avem ANTIAERIANA , CU TOT CE INSEAMNA EA? Cand primesc un mic Tricolor?

      • Exact ! Nu-l sustinem pe CRIN de
        dragul lui neaparat ci pentru ca
        am realizat cat l-a “lucrat” Ponta ! …
        si cata dreptate are CRIN in ultimele
        decizii ! (pacat ca nu le-a luat mai demult)

  29. Romanii ar trebui sa stie, ca noi ca neam, ca natie, nu o sa putem sa ii facem niciodata pe rusi! Aia sunt vodcari.

    La noi majoritatea sunt vinisti sau beristi. La noi foarte putini merg pe dublu rafinat cu apa. Ca sa nu mai spun de cei care isi beau parfumul.

    Asa incat, taria bare vinu’ si cu Berea. Deci n-avem sanse. Noi ca popor, suntem plini cu zeama de varza.

  30. Asta e un soi de delir mai strucurat? Cat de naiva voi fi considerata daca ma intreb,ca multi altii,unde se situeaza interesul national,general,punctual,pentru nefericitii acestei natii? Nu pledez pentru nicio parte dar e atat de trist ca batranetea la unii dintre noi esueaza intr-un ridicol greu de suportat,insotit de tot cortegiul de frustrari revelate prin histrionism si sarcasme rasunatoare-singura sursa de satisfactie a autorului. Cred ca doar razboiul(care nu poate fi departe)ne-ar face solidari si ne-ar aminti ca puterea de dragul puterii,absenta oricarui ideal si dispretul pentru mase sunt caracteristicile ciocoismului liberal romanesc(unic)!!!

    • Deh!daca PNL nu e ,,partid de gloata”!…PSD-ul NU dispretuieste gloata,va castiga probabil mai multi europarlamentari(si trendul e tot catre stanga in Europa)…caci pana la Prezidentiale mai e;si, dupa buna traditie damboviteana(pupat piata…)nu m-as minuna daca PSD+PNL=love…am vazut multe de nevazut in 24 de ani!

    • Deh!daca PNL nu e ,,partid de gloata”!…PSD-ul NU dispretuieste gloata,va castiga probabil mai multi europarlamentari(si trendul e tot catre stanga in Europa)…caci pana la Prezidentiale mai e;si, dupa buna traditie damboviteana(pupat piata…)nu m-as minuna daca PSD+PNL=love…sau,mai stii,PDL+PNL=…?!?

  31. ANTONESCU FII TRIST, UITE CE AI PERMIS RUPAND ALIANTA, ROMANII DIN TRANSILVANIA VOR SUFERI IN CONTINUARE. RUSINE ANTONESCU
    Aseara butonam tv-ul si ce sa vezi? Sabin Gherman ne dadea lectii despre cultura şi identitatea etnicilor maghiari si a ,,Ţinutului Secuiesc“. Am ramas consternata sa constat ca un roman are asemenea idei. DAR CINE ESTE ACEST SABIN GHERMAN?
    ,, Să ne gândim: ce pierd românii că alţi români, vorbitori de altă limbă, apelează la identitate şi tradiţii? “
    ,,Pierde cineva dacă specificităţile locale sunt celebrate? Ia cineva Ardealul în roabă şi fuge din ţară? Tu cum te-ai simţi să vină cineva să-ţi dicteze în propria curte?“ (si aici face referire la unguri). Dumnezeule asta pe ce lume traieste??
    Logica lui n-are nici sustinatori si nici macar substrat istoric de baza. Nu face altceva decat sa arunce cu noroi maghiar asupra propriului popor. RUSINE SABIN GHERMAN
    Evenimente petrecute în Covasna au scandalizat opinia publică națională. Un român bătut de mai mulți indivizi neidentificați în plin centrul municipiului Sfântu Gheorghe pentru că nu știa limba maghiară, iar un alt român amendat de Poliția Locală din Sfântu Gheorghe pentru că de Ziua Națională a României a fluturat drapelul României și a scandat “La mulți ani, România!” de pe o scenă amplasată în centrul municipiului Sfântu Gheorghe, după ce festivitățile de Ziua Națională se încheiaseră.
    Presedintele CJ Harghita, despre drapelul Ungariei arborat pe o primarie din Romania: “Nu trebuie sa intereseze pe niciun cetatean din alta parte a tarii” Cu toate acestea, presedintele Consiliului Judetean Harghita, Borboly Csaba (UDMR), are o alta interpretare a legii. Intr-un interviu acordat singurei publicatii de limba romana din judet, Informatia Harghitei, presedintele Consiliului Judetean considera ca primarul are dreptul sa afiseze orice simboluri doreste si ca drapelul arborat pe sediul institutiei publice nu trebuie sa preocupe pe nimeni din afara localitatii.
    PENTRU CA ROMÂNII SĂ NU MAI FIE BĂTUȚI PE STRADĂ. Cursuri de limba maghiară pe banii CJ Covasna la Sfântu Gheorghe
    Consiliul Județean Covasna vine în ajutorul românilor bătuți pe stradă pentru că nu știu limba maghiară și organizează, în colaborare cu Universitatea „Babeș Bolyai”, Extensia Sfântu Gheorghe, cursuri de limbă și cultură maghiară. Cursurile au loc în clădirea UBB din Sfântu Gheorghe și sunt sprijinite financiar din bugetul public al CJ Covasna.
    Ma intreb… oare n-ar fi mai indicat ca acei bani ai Consiliului Judetean Covasna sa fie investiti in organizarea de cursuri de LIMBA ROMANA pentru cetatenii ROMANI ai judetului care din motive de ei stiute (gen lipsa mama in cei 7 ani de acasa, lipsa bun simt, lipsa frica, lipsa simt civic, etc) nu au invatat INCA limba tarii in care locuiesc? Nu ar fi normal ca acel Consiliu judetean sa ii ajute pe etnicii maghiari din Romania sa devina buni cetateni, buni romani? Orice emigrant care ajunge intr-o tara straina pune mana pe carte si invata limba tarii pe care au ales-o. Sa faca bine si distinsii nostrii conationali sa invete LIMBA ROMANA!
    Tőkés: “Propun ca 1 Decembrie să nu fie Ziua Naţională a României”
    Într-o conferinţă de presă organizată, europarlamentarul Tőkés László a declarat că ar fi timpul ca România să-şi “revizuiască Ziua Naţională” şi să o declare “ziua naţională a tuturor românilor, nu a României”.
    “Pentru noi, maghiarii, nu este o zi de bucurie şi de sărbătoare”, a susţinut europarlamentarul.
    Ungaria se pregateste sa cumpere oficial pamantul si apele minerale din Transilvania. Declaratiile Ambasadei Budapestei la Bucuresti – Ungaria are deja strategii şi pentru fondul forestier şi de ape minerale din România. “Singura diferenţă este că aceste strategii nu au fost gândite la Budapesta, ci au fost elaborate chiar de autorităţile locale din Ţinutul Secuiesc. Văzând cu ce rapiditate dispare fondul forestier, ei au apelat la statul ungar pentru ajutor. Multe primării dispun de propriile păduri, sunt incapabile să le managerieze, dar nici nu vor să le vândă. Vreau să amintesc aici şi de apele minerale, o oportunitate nouă de care încă foarte puţini ştiu. Nu mă refer la râuri şi lacuri, ci la izvoarele de ape minerale mai mult sau mai puţin exploatate. Este inadmisibil ca o apă minerală renumită precum Biborţeni să intre în faliment, când apele minerale îşi trăiesc perioada de renaştere în toată Europa”. “După ce sistemul va deveni funcţional, doritorul nu are altceva de făcut decât să caute cea mai apropiată reprezentanţă a noastră. Un reprezentant de-al nostru se va deplasa la faţa locului şi va evalua pământul. În funcţie de asta, îi vom face o ofertă. Dacă nu va fi mulţumit, atunci poate încerca pe piaţa liberă. Dacă va accepta, atunci, cum am amintit, va beneficia de renta viageră, pământul şi dreptul de folosinţă urmând să rămână pe numele lui până la sfârşitul vieţii”.
    Si exemplele pot continua….. le dai un deget si ei te iau cu totul.
    STAT NATIONAL UNITAR ROMAN ??? De 25 de ani e o batjocura continua.
    Este abominabil, odios si de neiertat. Am fost si vom ramane ai nimanui.
    COMUNITATEA ROMANEASCA DIN CV si HR CHIAR SUFERA.

    • da,si eu din intamplare am dat pe un post despre care nu stiam ca exista unde vorbea asta fara noima dar slugarnic la grofi si basire.

      am observat cat e de ticalos si tradator e starpitura aia cu picioarele in x ce seamana leit cu Gonzo din Muppets si cati din astia sunt frate.cate televiziuni are Basau pline sunt de lichele ca gonzo asta

      rusine natiune ca avem asemenea exemplare de lichele tradatoare in libertate sa si desfasoare “activitatea” impotriva noastra cu tupeu si jignitor, in numar asa de mare si nu le facem nimic,ne e teama ca tzipa si ne aude barosu! am pus si rege pe basau intaiul!chiar ca rusine rumanilor

    • Nu pricep: il vezi pe nemernicul de sabin gherman – chiar nu stii nimic de el? urla pentru independenta Transilvaniei din 1990 toamna! – si tot pe Antonescu il injuri, care Antonescu l-a contrat pe acest ticalos murdar, gherman, de cate ori a putut, si care a fost aproape intotdeauna contra prezentei udmr la guvernare? Ai o logica cam ciudata!

      • Mariuca are o logica ciudata ? De fapt
        are vreo logica ???? !!! Oh Doamne !
        + pace tie Mariuca ! Domnul sa-ti lumineze mintea !

  32. Ce lucru ”important” este să fii trist și tu , culmea, să nu fi făcut chiar nimic.Vreo ceva important.Dă bine la p…ime și poți înregistra ceva puncte în sondaje. basescu, în astfel de cazuri mărețe, de ruptură, chiar a și plâns. Nu mi s-a părut deloc trist în ultima perioadă, nici la Conferinta de presă in care, hlizindu-se, a anunțat ruperea USL, nici la Mihai Gâdea la Sinteza Zilei, nici, probabil (eu, ne-urmărindu-i) cu ”maestrul”, sau turcelu, pe la realitatea, sau b1. Teatru ieftin.Dacă-și trage pe figură și o mască gravă, de om cu preocupări multiple cărora nu știe cum să le mai facă față, ar face sigur furori, stârnind valuri de compasiune de la cei apropiați, care l-au înțeles. Că de ceilalți, nici nu poate fi vorba. Teatru ieftin jucat ieri la Bacău, mâine la Arad, poimâine la Brașov s.a.m.d.
    ”Viață de artist, noaptea vesel, ziua trist”

    • “gemil” ,

      am inteles de mult ca esti pesedist convins ,
      (nu zic ultras caci te-as jigni si nu vreau )
      atat de “convins” uneori incat ma intreb cum de
      ai atat timp sa faci asemenea statistici cum numai
      dumneata stii sa le faci …
      dar atat de anti~ CRIN ca in ultima vreme n-as
      fi crezut ca poti fi ! … Asa cum Ponta ma dezgusta
      mai nou ~ dar nu scriu tone de randuri anti~ponta ,
      asa asteptam si de la dumneata sa fi mai rezervat ! …

      NU MAI INTOXICA LUMEA CU NEADEVARURI DESPRE CRIN !
      AVEAM IMPRESIA CA ESTI DEASUPRA CELOR CE STIU DOAR
      SA JIGNEASCA SI SA INTOXICE … fraierii si ratele ! …
      Dar oare ma insel ? Sper ca nu ! Asa ca , draga gemil ,
      fii mai vertical si lasa-l in durerea lui pe CRIN ! …

      • @Titus Voinopol,
        .
        Domnule Titus,
        Am stat mult să mă gândesc la a vă răspunde sau, ba. Treburile mai complicate sunt mai greu de explicat in puține cuvinte. Deocamndată vă spun doar două lucruri:
        1. Haide să scriem amândoi, aici: eu șă scriu ce lucruri oribile scriai dumneata despre Ponta și PSD până la 01,09,2014, și dumneata , la rându-ți să scrii, ce, cât, și unde scriam eu urât despre antonescu și PNL! Deasemeni să scrieți, ce urât vorbeați dvs și despre Antonescu inainte de a a scrie eu vreo buche de rau despre acesta. Nu am scris pentru a nu vă răni nici pe dvs. nici pe @nimabe (care de mai bine de 6 luni a scris din ce in ce mai rău de Antonescu și pe bună dreptate), știindu-vă a fi PNL-isti.

        2. Va asigur, domnule Voinopol, că nu veți putea găsi ceva care să demonstreze faptul că eu , aș fi fost INCORECT , deci mai puțin VERTICAL, din punctul dvs. de vedere, in a-l ataca pe antonescu sau PNL –ul și asta înainte ca dvs. să o faceți , sau, cum spuneam mai sus, înaintea nicoletei amândoi fiind PNL-iști. Și nu vă ceream vericalitate atunci când , dintotdeauna l-ați atacat pe Ponta. Spre deosebire de dvs. eu am ce scrie ce urât scriați ….da ce să mai spun? De asemenea , voi relua , special pentru dvs. , comment-uri ale mele cu argumente privind toate ”bâtele” și minciunile unui om care nu a facut nimic, bașca nimic bun în viata lui, daca este sa-l comparăm cu Ponta sau Tăriceanu, care au mai și greșit dar au și facut .
        Nota: după 01,09,2012 de când am inceput să scriu impotriva lui antonescu, dvs. ați cam lipsit de pe aici, așa că nu puteți să îmi imputați mie că am scris ce am scris, mult mai mult in comparație cu dvs care nu ați scris aproape nimic.
        În rest, să fiți sănătos!
        PS . Privind lucrurile și dintr-o altă perspectivă vreau să vă spun nu ați fost corect deloc-deloc, de ceva vreme în urmă, in ceea ce mă privește. Din motive neștiute și de neînțeles pentru mine, nu mi-ați răspuns niciodată și de vreo 5 luni încoace , acest lucru fiind total nepoliticos pentru un domn care vă pretindeți, unor comment-uri pe care vi le adresam direct dvs. care NICICUM nu vă jignea. Eu am să vă raspund oricând câtă vreme dvs. nu mă veți jigni. Deasemeni, pot continua și cu punctele 3,4,5,6,7,8.9,10(în nici un caz cu toate… grămadă pentru că mă pot trezi că ori nu nu-mi răaspundeți deloc- deci muncă inutilă pentru mine și lucru care mi s-a mai întâmplat cu dvs – ori ”săriți” peste vreun punct , două sau …nouă, fără a veni și dvs cu argumentele cu probe valide) oricum mult mai multe decât îi imputați dvs , atât de dur, lui Ponta . Dur și fără dovezi , așa cum mă miră cum le cereți și le reproșați dvs. unora ce sunt pe aici anti-antonescu.

        • salut gemil ,

          Poate este mai putin relevant cine~cat a
          scris negativ despre cei doi , cat cine
          va avea pana la urma dreptate dintre cei
          doi ~ respectiv dintre noi …
          Apropo , faptul ca nu v-am raspuns mereu ,
          nu este lipsa de politete , ci realitatea
          ca sunt uneori atat de prins cu munca mea
          incat nu deschid Laptopul cate o saptamana ,
          poate mai bine si apoi mi-e greu sa intru
          in spate pe arhiva sa rasfoiesc , cand apar
          atatea lucruri noi permanent . Dumitale sau
          Nicoletei sau lui S.P.Paul , v-as raspunde
          oricand , pentru ca meritati fara indoiala.
          Sanatate ,
          Titus

  33. Domnule Antonescu,ok,vreti sa iesiti dintr-o alianta,nu va mai plac partenerii pentru ca sunteti si dumneavoastra foarte ambitios si vreti mai mult pentru partid(urma statul de drept???),sunteti furios ca ati pierdut timp pretios,DAR…..
    – de ce v-ati apucat sa vorbiti urat despre toti cei ce pareau impotriva dumneavoastra?
    – de ce v-ati dus la B1TV stiind foarte bine ca este cel mai basist post tv?
    – de ce l-ati lasat pe domnul Ponta sa faca acele compromisuri la care ati fost de fata si nu l-ati oprit din timp?
    – de ce v-ati comportat imatur si nu v-ati respectat cuvantul dat fata de popor,vazandu-va cu base si neanuntandu-l pe Ponta,asa cum ati convenit?
    – de ce credeti ca noi,acum, am mai putea avea o parere buna despre dumneavoastra si despre partid,in lumina celor scrise mai sus?
    Ne-ati jignit,ne-ati tradat,ne-ati ignorat,ne-ati desconsiderat si acum ce doriti?
    Va iertam,dar va lasam sa va invatati lectia umilintei si a esecului,sperand sa intelegeti ca, iubirea,respectul si smerenia,v-ar putea ajuta macar pe viitor.
    Va urez intelepciune si luciditate.Doamne-ajuta!

    • Au renuntat la ministerul justitiei fara sa ceara la schimb alceva ptr ca a refuzat sa-i puna procurorii lui base(adica au renuntat la un minister)cat depsre B1 dl Ponta marele antibasist(doar declarativ) era la B1 in seara in care s-a prabusit avionul cu medici in Apuseni.Stiu pt ca i s-a reprosatca era la o televiziune in acea sera.Atentie intre vb si fapte este o mare diferenta

      • cautati pe internet “APARITII TV-VICTOR PONTA”
        07.01.2013-“TALK B1”
        25.01.2013-“Interviurile lui Ion Cristoiu”
        01.03.2013-“Interv…………………..”
        15.04.2013-“TALK B1″
        29.04.2013=”AKTUALITATEA”
        23.05.2013-“TALK B1″
        13.06.2013″-SUB SEMNUL INTREBARII”
        23.08.2013-“TALK B1”
        16.09.2013-“TALK B1”
        21.01.2014-“BUNA SEARA”
        daca CRIN ANTONESCU este basist pt ca amers la b1 dl Ponta cre se pare,merge foarte des la b1 cum s-o numi?

  34. V-am urmarit in anii grei ai basismului.
    V-am admirat, laudat, ascultat ! Orice incercare de reabilitare e sortita esecului !
    V-ati dat arama pe fata!
    Ati manjit imaginea atator intelectuali care v-au creditat cu ce-au avut mai sfant (reputatia si cariera).
    Draga Olteanu Matei , Mircea Diaconu , Emil Hosu, Octavian Paler si multi,multi altii, v-au calcat pragul crezand in sinceritatea si tineretea voastra.

    Sunt sigur ca s-au inselat ca si mine.

    Nu vreau s-o lungesc aratandu-va punct cu punct ce s-a intamplat in aceasta saptamana.E sapatamana, sigur, inceputului declinului.Va va fi rusine , cu siguranta, dar nu veti primi iertarea celor pentru care ati fost ca o lumina. Mergeti cu PSD si Ponta si lasati PNL-ul in pace.Nu-i mai loviti , nu-i mai pomeniti, faceti abstractie de existenta lor pe scena politica.N-am crezut niciodata ca am sa revad secventa din campanie de la Cluj cu Basescu imputandu-i lui Antonescu ca nu si-a ingrijit nevasta bolnava. Acest demers nu poate fi calificat !
    Dominilor si doamnelor, aveti o imagine deformata despre ROMANIA PROFUNDA . ACEASTA ROMANIE PROFUNDA a inteles ca a fosta tradata. E jalnica imaginea pe care i-o oferiti.

    P.S. Merg mult in tara. Pana si-n cel mai neinsemnat birt din sate uitate de lume perceptia despre A3 este “mizerie si manipulare “.
    In lumea intelectualilor e jale. Au crezut in obiectivitate voastra si s-au inselat.De acum totul e istorie …

      • “ Nu fac o critică nimănui, dar aşa cum se lucrează acum nu se poate. În Parlament parcă este o altă lume, cu alte reguli, principii, directive de partid şi aici este o altă lume, pe stradă. Eu sunt dezamăgit şi vreau să îmi cer de pe acum scuze faţă de cetăţeni. Să nu creadă că am vrut să îi înşel. Unde este eroare cea mare a celor care privesc la acest spectacol – oamenii sunt mult mai deştepţi decât credem noi. Spunem şi noi ce se spune, că nu se poate spune tot. Este o ruptură clară între ce am promis şi ce se întâmplă în realitate.”

        Am inteles ! Am inteles ca nu ati inteles nimic !

        Arogant si obraznic !

        Maine o sa-i raspundeti la fel si Domnului prof. Giurescu . Parol !

        P.S. Nu-mi mai raspundeti , pastrati pentru dvs. Nu da bine in pagina .
        Fiecare cu birtul lui ,nu ?

          • Si la tara traiesc romani, aveti cumva ceva cu taranii romani? (caci despre abuzurile de la Pungesti – cu ministru liberal la interne – vad ca nu vorbiti nimic, nu cumva subiectul e tabu chiar daca stroe poate fi atacat serios pornind de aici? Gazele de sist, Chevron&gazprom, wesley clarke consilierul lui ponta, astea toate sunt tabu pentru antene? Cum puteti scapa asa subiect gras ca stroe vs taranii romani din Pungesti? Ha, ha, din aceasta dilema nu puteti iesi. Am zis!)

  35. Paradoxal, Crin isi traieste ultimele luni de glorie, asa stearpa cum este, dar traieste cu speranta unei minuni, singura care il tine in picioare. Traieste senzatia unui muribund caruia i s-a administrat morfina.
    Cea mai grea perioada a vietii sale politice va urma dupa alegeri, cand nu va intra nici in turul doi. Va constientiza oarecum dupa euro-parlamentare ca este in cadere libera si nu are de ce sa se agate. Nu are variante de rezerva. A fost presedintele Romaniei pentru o luna, a fost presedintele Senatului, al PNL-ului inca mai este. Inca mai este senator, tot e bine dar se apropie clipa cand va gusta din cupa deznadejdii, va deconta propriile greseli. Oamenii din partid judeca mai la rece situatia dar nu indraznesc sa-l avertizeze pentru ca seful lor si-a schimbat comportamentul: a devenit banuitor, instabil, despotic.
    Nu credeam sa vad o transformare atat de dramatica a unui om in viata reala.
    De ce oare simt compasiune pentru Crin, dupa toate prostiile pe care le-a facut si pe care stiu ca le va mai face? Poate ca undeva in subconstient mi-a ramas imaginea unui om politic ale carui arme erau respectul, onestitatea, moralitatea, bunul-simt (cum de nu le mai are?!). Poate ca e doar supararea ca am pariat pe un perdant! Ca si Geoana are interzis pe vecie la cea mai inalta functie in stat!

    • Onestitaea,moralitatea,bunul simt care-l caracterizeaza au facut din el o tinta a partenerilor care dupa ce si-au vazut sacii in caruta l-au tradat

  36. Ca sa isi alunge tristetea va reconstrui alianata “naturala” da si va depune motiune de cenzura pentru a ne dovedi ura si agresivitatea pe care a afisat-o in ultima vreme si a crea un si mai mare haos si instabilitate. Va dau dreptate,daca erau corecti si cinstiti liberalii si mai ales antonescu prezentau public daca s-au facut compromisuri de care nu au avut cunostinta nu minciuni,invective si imprumutand limbajul suburban a celui ilegitim sa atacati din toate partile partenerii.Cand au facut alianta cu PC a fost buna pana s-a impartit puterea sa puna mana pe jumatate din portofolii desi nu li se cuvenea,dupa aceea cu nerusinare si aroganta,pe ascun si nu la vedere au eliminat PC din alianta creata ca si basescu care a declarat solutia imorala,dupa ce s-a vazut cu sacii in caruta.Nu stiam acest lucru daca d.l Constantin nu il facea public atunci cand alianta era iremediabil compromisa.E moral nu pentru antonescu si sustinatorii lui din pnl?Si ca si cum asta nu le-a fost indeajuns au inceput torpilarea PSD si a d.l Ponta.Nu sunt angajat politic si nici nu imi doresc sa fac parte dintr-o astfel de lume hidoasa,plina de ura si agresivitate verbala,dar ce am constatat pana acum e ca mai tanarul Ponta a reusit sa faca fata cu bine acestor agresiuni reunite basescu-antonescu si pdl-pnl cu care s-au aliat in foarte multe judete sfidand alianta USL si pregatind actuala iesire.Acest lucru s-a vazut si din inflexibilitatea cu care au inceput negocierile,care de altfel s-au incercat a fi un dictat, incercand sa-si dovedeasca cu aroganta o ‘suprematie’.Numai ca de multe ori taranul roman spune ca socoteala din targ nu se potriveste cu cea de acsasa.Astept desavarsirea actiunilor lui antonescu si a sustinatorilor lui din pnl si anume sa semneze sau sa depuna cu hotii si mafiotii basisti o motiune de cenzura.Numai in acest fel isi vor finaliza actiunea de instaurare a haosului si instabilitatii in tara.Pretul nu conteaza si nici saracia romanilor.Ce daca ei nu au ce manca,sa plateasca alegiri de cate ori vor cei agresivi,plini de ura si avizi de putere nemarginita.Asa cum schimb canalul cand vorbeste basescu,procedez la fel si can vorbeste antonescu sau liberalii pe care ii invitati.

  37. Frunzaverde: negociez intrarea PNL in PPE.
    Iata adevaratul motiv pentru care Antonescu a rupt USL si implicit si-a batut joc de alegatori. Johannis a fost doar un pretext. Daca Ponta accepta, gasea altceva.
    La europarlamentare, votand PNL, votati PPE, adica pe acei care au nesocotit 7,4 milioane de romani. PPE nu trebuie sa mai castige un mandat.

  38. Rasul are tri faze
    1 razi ca s-a produs evenimentul
    2 razi ca inca ai sanse
    3 razi de nebun ca sanse nu mai ai
    In care faza se afla Crinul?

    • Antonescu( si nu Crin cum continua sa-l alinte unele televiziuni !!!) pare convins ca se afla in starea nr. 2 🙂
      Eu cred ca deja s-a fixat in cea cu nr. 3…..:-)

  39. Domnule Radu Tudor poate faceti o analiza a calitatii comentariilor vizitatorilor de pe blog de acum cate va luni si a celor din ultimele saptamani. Cred ca asta va va spune catre ce ati alunecat. Pacat.

    Cat despre Crin Antonescu sper sa ajunga presedinte sa ne dovedeasca prin fapte ca v-ati inselat.

  40. Judecata de apoi este in noi in consiinta noastra, ne judecam singuri ,D-zeu are alte preocupari mai marete.L=a luat la brat pe Ioahanis si a crezut ca duce PNL pe marile culmi ,a incalcat deviza”PRIN NOI INSINE” si la toarta cu Iohanis a dezbinat si PNL si USL, dovada ca nu este un politician bun il depasaste orgoliu .mandria ,inconsecventa si a ramas numai cu discursul si speranta ca il v-a ajuta CCR printr-o decizie stramba.S-a crezut marele reprezentant al dreptei,insistenta de a explica doctrina liberala ,liberalismul a dat inceputul ruperi aliantei a fost trimiterea catre, a fi trist.Alianta cu PSD a intarit PNL .Vom mai vedea,,,,,,,.

  41. Cati sunt in Romania dispusi sa se dea la o parte de la bucate? cati au puterea sa faca asta? sa nu fim ipocriti, ii numaram pe degete!
    Il judecam pe Antonescu ca rade sau ca doarme, poate fi o reactie nervoasa de stress extrem. Nu-i usor sa lasi a 2-a funtie in stat, masini, paza, etc! Nu cred ca a fost usor pt liberali sa iasa de la putere! Cate partide au mai facut asta?? NICI UNUL!
    Dar il sustinem pe Ponta ca-i tine in brate pe Oprea si UDMR-ul!!! JALNIC! pai nu numai Mekel i-a tinut scaunul de la Cotroceni lui base ci si udmr-ul! UITAM prea repede! Asta a fost mereu pacatul nostru. Pe asta se bazeaza politicienii nostri: UITAM!
    Cu UDMR-ul a ramas base in scaun!!! si asta nu putem uita! unde e azi udmr-ul??? “ghici ghicitaorea mea!”

  42. Mai Antonescule tu ori faci pe prostu ori incerci sa ne mai fraieresti o data.Nu mai tine.Adica mai papagal nenorocit tu nu ai avut nici un fel de vina la decesul USL-ului ? Uita-te la orgoliul tau nemasurat,la increngatura de interese a oamenilor tai apropiati si reevalueaza-te.
    Ai sa vezi ce prostie ai facut,cu Iohanis asta al tau cu tot,cind abia veti obtine 15 % la alegeri.

    • 15% PNL plus 10% partidul lui Bshescu(PMP) egal 25% procente importante pentru europarlamentare si mai ales pentru aderarea la PPE…

  43. Chiar asa de neputincios era el si PNL,in USL ;INCIT A TREBUIT ACUM SA RENUNTE?Sa refaca CE?ALIANTA DA ?deci orice incearca acum nu este decit cu basescu.Am tot cautat in aceste zile sa nu ma grabesc sa-l condamn ,dar cu fiecare zi se afunda tot mai mult in explicatii care pentru noi(7,4 mil)nu mai conteaza.El este trist? isi da seama cum sintem noi?Nici Iohanis nu mai este ptr. noi ceea ce crede Crin ,ca este.Crede el ca poate inlocui USL cu Iohanis?A darimat prea mult ptr. un om ,care cum chiar dumnealui afirama este bucuros ca s-a rupt USL.Nu avea cum sa simta USL ;NU A PARTICIPAT LA FORMAREA EI,a venit cind se cistigase ff mult si ce a facut? a pus umarul la consolidarea acestui cistig? Cred ca a pus umarul la darimarea sperantelor noastre.Sunt un om simplu am multe intrebari dar aceasta este parerea mea.

  44. De ce nu explica, d-nul Antonescu, subsolul insistentei cu Johanis la guvernare? De ce opinia publica nu-l analizeaza mai profund pe acest primar? Suntem blestemati sa depindem de “strainaturi”(?) .

    • Cum crezi ca e posibil sa explice asemenea ..”dedesubturi” ?
      Antonescu a facut niste vizite, considerate ..”private”, dupa care s-a intalnit si de doua ori cu Bashescu in secret dupa care….USL s-a volatilizat….Totul pare in legatura cu PMP si cu Popularii Europeni….

  45. Stiati ca pe 10.03.2014 Antal Arpad va dezveli un monument ce va înfăţişa pasărea Turul (pasăre din mitologia maghiară), cu prilejul ,,Zilei Libertăţii Secuieşti“ la Sf. Gheorghe, iar participanţii la festivitate vor fi transportaţi, după eveniment, cu mai multe autobuze, la manifestarea Consiliului Naţional Secuiesc (CNS), organizată la Monumentul Secuilor Martiri din Tg. Mureş. Edilul a mai precizat că dezvelirea monumentului va avea loc la ora 10:30 şi este dedicată Zilei Libertăţii Secuieşti???
    Mai stiati ca Ministerul Culturii a pus mana prin HG 862 /2013, pe multe din spatiile din incinta Bibliotecii Nationale??? Bogdan Trîmbaciu, directorul Unitatii de Management a Proiectului din cadrul Ministerului Culturii, spune ca spatiile pe care ministerul urmeaza sa le administreze de acum inainte sunt preluate de la Biblioteca pentru ca aceasta institutie nu le administra bine din punct de vedere financiar, “ca sa intoarca banii incasati catre cladire, una foarte scump de intretinut”. Cu alte cuvinte Ministerul vrea spatiile pentru a le inchiria. Dar pun si eu o intrebare, cui doreste ministrul inculturii unguresti sa inchirieze aceste spatii?????

  46. De obicei regretele vin dupa greseli. Ma bucur ca recunosti Antonescule ! Intotdeauna ai spus ca dreapta detine elita (intelectualitatea) iar staga nu. Gresit. Noi v-am votat sa guvernati pt. toti oamenii acestei tari si nu numai pt. cei de dreapta. Nu uita ca un om este format din doua parti (stanga si dreapta)iar inpreuna fac un intreg.Alianta USL a fost perfecta pt. acest intreg iar tu ai destramato. Daca iti pare rau , lasa pe altul la conducerea PNL care nu inparte acest intreg(omul) in doua(stanga- dreapta .

  47. Am citit unul din articolele dumneavoastra despre ceea ce a spus domnul Giurescu (pentru ca in reluare nu va pot urmari emisiunile, antenaplay cerandu-mi 10 ron pe luna pentru asta) in care scria asa:
    Nu fac o critică nimănui, dar aşa cum se lucrează acum nu se poate. În Parlament parcă este o altă lume, cu alte reguli, principii, directive de partid şi aici este o altă lume, pe stradă. Eu sunt dezamăgit şi vreau să îmi cer de pe acum scuze faţă de cetăţeni. Să nu creadă că am vrut să îi înşel. Unde este eroare cea mare a celor care privesc la acest spectacol – oamenii sunt mult mai deştepţi decât credem noi. Spunem şi noi ce se spune, că nu se poate spune tot. Este o ruptură clară între ce am promis şi ce se întâmplă în realitate.”
    Cred ca domnul Giurescu poate sa fie onest si sa ne spuna si nou “ceea ce nu se poate spune”. Sau daca spune i se poate intampla ceva rau ? In tara asta ma astept la orice. Cred ca dansul ar putea face multa lumina, din interior, si ar putea sa ne faca si pe noi, astia care nu prea le avem, sa intelegem odata care este treaba cu tara asta si ce vor parlamentarii cu ea. Macar sa nu ne mai complicam. Cred ca ar fi de bun augur ca romanul sa stie adevarul, bun sau rau, despre viata lui si sa nu mai stea sa speculeze atat, pentru ca pana la urma urmei este vorba despre viata persoanala a fiecaruia cand vine vorba despre cum este condus de puterea pe care a votat-o.

    • Dl. Giurascu s-a referit la modul de vot in Parlament: cand e un vot stabilit pe ziua respectiva, vine dimineata seful de grup parlamentar si le spune tuturor alor lui “Votati asa” si asa se voteaza, disciplinat, fara a se lua in consideratie parerile diferite. Seful grupului le spune cum sa voteze dupa ce se consulta cu sefii din partid – atunci cand nu e chiar el sef in partid. Discutiile din comisii, anterioare votului in Camera sau Senat, si votul din comisii duc la votul din plen in functie de cum a votat grupul in comisii. Asadar, daca pana la comisii fiecare parlamentar isi face treaba si reuseste sa-si convinga colegii de partid ca e bine sa se voteze intr-un anumel fel, atunci asa se face si la comisii, si in plen. Nu e nici un parlamentar mafalda sa le stie pe toate, dar si aici intervin consilierii lor si, evident, grupurile de interese (pe care americanii, mai sinceri, le numesc lobby; exista o intentie de legalizare a lobby-ului si la noi, ba chiar unii au facut cursuri speciale, foarte temeinice si de buna credinta, in ideea de a da o motivatie si o argumentatie solida unei legi/modificari de lege). Parlamentarii nostri duc lipsa de specialisti remunerati (nu lucreaza nimeni gratis la asemenea nivel de competente) si de chef de munca in folosul alegatorilor. Poate ca multi sunt de buna credinta, dar nu stiu sa-si impuna ideile in grup si la comisii, asa ca votul in plen iese cum iese si-i injuram noi pe toti, la gramada. Asa se simte si dl. Giurascu neluat in seama de ai lui in comisii si simte nevoia omeneasca si de onoare de a-si cere scuze. Cinste lui! E deocamdata singurul care recunoaste deschis ca se simte inutil in Parlamentul Romaniei!

  48. Stim cu totii ce zice SOTUL BATAUS/BETIV cand isi alunga SOTIA din casa :Mama ei de kurva a plecat de acasa si m-a lasat singur cu “copilasii “!!!!.
    Si” copilasii lui PONTA”(postacii pesedisti) clameaza/striga( din nestiinta sau intentionat ) pe TOATE SITE-urile ca: Mama a plecat de acasa si ne-a lasat singuri !!! fara sa spuna ca tata/PONTA/ le-a baut alocatia de copii la CARCIUMA din sat si dupa ce s-a imbatat bine i-a dat sotiei/PNL/ cu …”pumnul in cap” si a alungat-o de acasa(din USL).
    S-ar putea totusi ca unii “de buna credinta” sa creada ca totusi ca ANTONESCU/PNL este vinovat de ruperea USL, dar si acestia isi vor da seama,in curand, CA S-AU INSELAT si ca SITUATIA este exact pe …DOS/INVERS.
    Sa avem….PUTINTICA RABDARE…coane FANICA.

  49. Tristete si lacrimi de crocodil!
    Inca o daqta sa multumim proniei ceresti ca ni l-a aratat mai devreme in adevarata lui infatisare.
    Sa facem un simplu exercitiu de logica :

    -sa presupunem ca ar fi fost un bun strateg si la sedinta aia de dezintegrare in hohote a sperantei romanilor – USL – dl. Crin ar fi iesit maiestuos si cu un aer de protector al cetatenilor romani ar fi spus : Da domnuloe Ponta. Acceptam conditiile voastre chiar nedrepte pentru ca poporul asta si-a pus prea mari sperante in noi pentru a le arunca pe apa sambetei!
    Va dati seama pe ce val de popularitate ar fi incalecat? Va dati seama ce sanse uriase ar fi avut ca sa castige din primul tur? Va dati seama ce gaseam dupa alegeri cand desfaceam ambalajul ? Multumim lui Dumnezeu ca nu a fost un bun strateg.Requescat in pacem cariera lui politica !

  50. Dle Radu Tudor va reamintesc definitia ridicolului si anume diferenta dintre ce este cineve si ceea ce vrea sa para sau invers. Ma dezamagiti tot mai mult cu cat aceasta diferenta se accentueaza. In rest numai bine!

  51. @ ion Nea IOANE ai” dreptate” .Acest Johannis este” vinovat” de toate relele si in special de situatia dezastruoasa a ROMANIEI.El a” condus”(nu cei pe care i-ai ales dumneata incontinuu “cu grija/constiinta” de …24 ani) ROMANIA, in toata perioada postrevolutionara si a fost pe model “PUTIN” ba presedinte ,ba premier!!!(ba PDL ,ba PSD). Si in plus Johannis asta n-a mancat ..SALAM CU SOIA(ca generalul oprea) fiindca i-a trimis,tot timpul,dna MERKEL pachete cu… salam nemtesc.BRAVOS…natiune.

      • Iti dai seama ca acest iohanis e esenta liberalismului din Romania ,l-au tinut la blat si acm l-au scos de la naftalina.Pai mai liberalilor nu aveti incredere in nimeni altcineva in tot partidl ala incit stricati alianta ptr. un om si-o functie?(si ala de import).Sinteti penibili.Pai trebuia sa intre in guvern cel mai mare si mai pur liberal ,,antonescu ,ministru al sportlui si vicepremier coordonator al ministrilor liberali.Sa fi vazut atunci masuri liberale.

        • Nu suport masurile liberale. Pe de alta parte, poate sa fie Iohannis imaculatul imaculatilor, daca este inconjurat de toti tradatorii de neam, tot degeaba. O sa dispara din punct de vedere politic ca si Antonescu si ca si altii ca el.

    • Ai observat?cum apare numele lui Iohannis cum se zbarleste propaganda,ca de Antonescu nu mai spun,comentariile obsesive se stiu,vai ca-i tradator,vai ca doarme,vai cata dezamageala!I like it cum fierb in suc propriu!Coabitare generala,ponta,ccr,basescu,love is in the ayr!Nu-i fabulos?

  52. Nu prea stiu ce intelege prin tristete acest fin cunoscator al nuantelor cuvintelor exprimate oral, cum se crede Antonescu.
    Eu percep ca ca tristetea este cumva sinonima sau invecinata melancoliei – o stare de apatie, deprimare (cu tendinta de izolare), descurajare. Tristetea, dupa parerea mea, inseamna introvertire.
    Tristetea nu prea se caracterizeaza prin furie, pornire nestapanita, care este sunt, dimpotriva, caracteristice extrovertirii. Insultele permanente, mitocania continua, jignirile, ruperea vechilor relatii si formarea altora dau impresia mai degraba ca omul are o mare tulburare.
    Afirmatia este fie mincinoasa, fie o scapare, dar foarte semnificativa pentru cei care sunt atenti la psihologia umana, fara a fi neaparat psihologi
    Daca ceea ce spune (ca e trist) este la fel de adevarat ca si comportamentul sau din ultima vreme (pe care il vedem), cu bunadispozitia complet nelalocul ei, ajungem la definitia de manual a tulburarii bipolare.
    Tulburarea bipolara presupune alternarea starilor euforice, de hiperactivitate, agitatie, insomnie (si, vai!, am vazut ce a facut public in ultimele saptamani – un comportament maniacal, cu aparitii publice foarte frecvente, foarte agresive, cu mesaje mult prea ironice, mai degraba comice, cu repetarea obsesiva a acelorasi mesaje, idei putine si fixe), cu starile de depresie (“dispare” perioade lungi, evita explicatiile publice, ne spune ca face doar ce vrea el, se rupe de legaturile vechi, isi da demisii demonstrative, rataceste in contemplare).
    Nu stiu daca aceste observatii sunt reale. Pentru ca cineva sa il ajute, ar trebui sa il cunoasca mai indeaproape si sa ii poata prezenta rezultatele unei psihanalize atente. Insa, daca noi observam aceste simptome maniaco-depresive clare, poate ca oamenii apropiati lui ar fi bine sa ii recomande sa il mai lase naibii pe consultantul Gusa, loser incorigibil, sa il sfatuiasca sa consulte mai degraba niste specialisti care sa il ajute sa depaseasca episodul. Daca nu, esecul politic si personal ii va fi garantat.
    Pentru mine, ca cetatean, un lucru e clar – tristetea sa nu e tristete. Ca e doar minciuna, ca e o problema mai delicata, pe mine nu ma incurajeaza deloc sa ii mai acord credit. Pot sa il inteleg, poate ca as incerca sa il si ajut (daca i-as fi prieten adevarat), dar nu l-as mai alege pe vreo lista.

  53. Îmi pare rău că iar am fost păcălit de clasa politică, dar îmi pare bine ca am scăpat de blestemul terminației “escu”. Ceaușescu, Iliescu, Constantinescu, Băsescu, Antonescu.
    Deși dacă mă gândesc la Domnul Eminescu, cei de mai sus sunt purtătorii ilegali de terminație sfântă “escu”.
    Vreau să fac un comentariu referitor la remarca de la emisiunea de ieri, cum că sunt persoane care au impresia că Transilvania se poate băga în buzunar și anexa ungariei cu u mic.
    NU. Problema Transilvaniei este un pic diferită. Nu Transilvania se mută în ungaria, ci noi românii ne mutăm din ea, sau ne diluam în ea, pentru că planul udmr și al ungurilor în general, nu uitați că ei sunt îndoctrinați de mici să ne urască și să ne distrugă, este de a distruge orice urmă de românism din Transilvania și de a continua hungarismul, precum o boală ce se extinde cu repeziciune.
    După dispariția românismului, a muta o graniță este o joaca de copil, iar dacă vreți și un act oficial, un simplu referendum, gen Crimea, poate parafa această mișcare. Iar mutarea granițelor nu mai este o chestie de actualitate. Cea mai bună graniță este limba și cultura acelui popor, iar noi am cedat lucrurile acestea ungurilor. Nu vreau să mai spun că ei mizează și de sprijinul internațional și pentru asta, în țările Europene, exista o campanie de denigrare ieșită din comun. România este văzută ca fiind țara țiganilor. Țigan= român=hoț iar în concepția europenilor asta se traduce că de fapt noi am furat Transilvania ungurilor.
    Toți cei cu care am discutat din exterior, știu de la persoane de etnie ungureasca sau germană, că Transilvania e fost o regiune furată din Ungaria.
    Am fost în Transilvania anul trecut și am promis să nu mă mai duc, pentru ca m-am simțit foarte rău. M-am simțit furat și jignit. Nu se poate să vezi doar steaguri ungurești pe clădirile publice și lângă să vezi monumete ale ostașilor români devastate. Vezi Miercurea Ciuc. Bunicii noștri au luptat pentru această țara și primesc în schimb bataia de joc a ungurilor.
    Nu se poate să ai cetățenie română și să nu cunoști limba română.
    Nu se poate să ai parte de un comportament agresiv din partea ungurilor, pentru că ești român.
    Nu se poate ca partea românească din textul bilingv să fie facută în bătaie de joc și să fii nevoit să te bagi în boscheți pentru al citi. Vezi izvoarele de la Borsec.
    Exemplele pot continua și dacă nu ne ridicăm împotriva lor și dacă nu luăm atitudine, o sa ne semnăm dispariția. Ne-am săturat să fim tot timpul oamenii cu capul plecat.
    Eu unul, nu vreau să plec capul în fața nimănui.
    Voi?

    • corec,subscriu.prin cooptarea udmr-ului la guvernare,psd-ul trebuie presat ca sa impuna partenerului si cerinta ca maghiarii doritori de drepturi sa isi respecte si toate obligatiile ce le au toti traitori din tara asta caci nu exista nicaieri in lume drepturi fara obligatii.si sa inteleaga mai ales ca actiunile extremiste ale maghiarilor vor primi o reactie tot mai dura din partea romanilor.provocatorii care tot intretin extremismul nationalist maghiar gen tokes mizeaza pe reactia romanilor ca sa arate lumii ce prigoniti sunt ei de romanii cei rai.partidele romanesti de dreapta sau stanga sa nu ne arate noua ce patrioti sunt ei doar in campaniile electorale ci sa reclame la forurile internationale orice provocare extremista din partea maghiarilor inainte sa se produca reactia in strada a romanilor.chiar si partidele de opozitie sa nu stea ascunse in spatele propagandei antiputere folosind sloganuri pentru obtinerea de voturi ca apoi fiind la putere,de fapt asa cum au mai facut,sa lase patriotismul balta ca sa nu deranjeze partenerul udmr.

  54. Radu,ma uitam pe cotidianul si vedeam ce spuneai acum un an,corect.Antonescu nu s-a schimbat de atunci dar restul da.Vreau sa fii corect si obiectiv,se poate?Nu functiile conteaza ci ce se poate face pentru aceasta tara daca suntem corecti,se poate?
    Ciuvica si ceilalti cred ca sunt drogati!

      • Nu vreau sa ofensez pe nimeni,dar urletele si convulsiile mimice in direct cred ca spun totul.Basescu este inca guvernator ,deci cum necum te vezi cu el pentru diverse spete.Daca se intalnea sa-l dea jos pe Ponta sau sa scoata dosare ,presupun ca deja Basescu avea stenogramele in presa,deci?
        Daca Antonescu se vede cu unul si altul este sfarsitul lumii ,dar cand restul se vad de peste 120 de ori indirect sau pe ascuns nu mai este o problema.
        Haideti sa judecam corect si sa vedem daca intalnirile respective sau altele schimba ceva in viata noastra de zi cu zi.
        Cum spun si altii in comentariile de aici vom trai si vom vedea.
        Eu nu am incredere in ce spune PSD,cum a fost asa ramane greu sa schimbi mentalitatea chiar daca vin tinerii din spate.
        Cu drag,

        • Richard ,
          de acord cu tine , CRIN a devenit vinovatul
          No 1 in Romania , pentru ruperea bascaliei
          numite USL , pentru vreo intalnire cu base ,
          pentru scumpirile ce au venit , pentru orice ! …
          Ponta insa ramane imaculat , dupa doi ani de
          guvernare … eroul lu’ tata (socru) ! …
          Pacat ca nu prea se mai stie ce-i aia “consecventa” !

      • Nu s-a schimbat. Este acelasi. Acelasi care a fost de acord cu semnarea pe ascuns a protocolului cu UDMR si acelasi care s-ar fi intalnit cu Basescu si daca era in USL, dar nu va spunea voua. Crin este acelasi de cand a fost ministrul tineretului si sportului. Tot ala e. Ca si altii dealtfel. Toti sunt la fel de 24 de ani si au acelasi program de guvernare, cel pe care il vedem toti in viata noastra de zi cu zi.

      • Sa mergi la magazin cu bani si sa te ia vanzatorul (vanzatoarea) ca nu are sa-ti schimbe… Asa ceva… Dar atat ii duce mintea pe unii patroni, pe care GUVERNANTII i-au lasat sa faca ce vor ei, de parca tara asta ar fi “a lu’ ma-sa”.

      • vad ca se tot insista cu aceasta manipulare, pentru ca ineptie nu-i pot spune, doar vorbim despre opinia unor oameni super inteligenti, cum ca antonescu s-a intalnit cu basescu pe blat si ca acest gest este condamnabil ( temele fiind moldova si kerry ). dar nu se spune o vorbulita despre cum se intalneste ponta de 120 x cu besescu, dar se intalneste pe bune, la vedere, nu la misto.
        de aici inteleg ca nu este ok sa te intalnesti cu hitler in barlogul ursului, dar este super in regula sa te vezi cu el, sa negociezi cu el, sa tratezi si sa hotarasti alaturi de el, la vedere, in fata celor 7.4 mil de antibasisti.

      • Radule,dar putem spune ca ciuvica degaja un miros puternic de trandafiri,dupa modelul stanoievici,gargara la tv practica s-apoi functia de baban,ceva ambasadorul politicilor in Romania de rang inalt,pe modelul geoana,ce mai,avem omu’inventam functia si vom fi cei mai inalti in rang si atunci vom trai pe picior mare cu atatia granzi!!!

  55. Ma uit la Ponta si cred ca este clar ce vrea acest domn si limbajul de lemn.Am avut familia Ceausescu acum vom avea familia Ponta.Cum spuneam vedem in cateva luni ce s-a vrut si unde am ajuns.

  56. Constantin ,alt penibil avid de putere,nu ptea ramane un om onest si corect trebuie sa intre in latrina psd-ista,

    • Ce faci mai liberal subtire ,asta e limbaj .V-au ramas doar jignirile ,impotentilor ,ati renuntat la lpta ,e mai bine pe margine si sa aruncati doct cu noroi.Mi-e mila de voi si seful vostru frustrat ca nu a fost in stare sa dea niste ministrii adevarati.

  57. Felicitari doamnelor și domnișoarelor care postează aici pe blog !
    Felicitari colegelor d-lui Radu Tudor de la Antena 3, soției și rudelor domniei sale!
    La mulți ani, de ziua lor, tuturor femeilor, sănătate, bucurii și o viață mai bună!

  58. Ce se spunea acum un an despre Antonescu şi ce se spunea despre Ponta. Liderul liberalilor, făcut praf, dar „reabilitat” în aceeaşi emisiune pentru un gest care serveşte interesului postului.

    Ce se întâmpla acum un an…

    De aproape o lună, o lună şi jumătate, liderul liberalilor este demolat la Antena3. Nu a fost întotdeauna aşa. Au fost perioade în care Antonescu era nu doar apreciat, ci chiar era considerat ca fiind o victimă a lui Victor Ponta şi PSD şi era „certat” pentru că nu a rupt USL, deşi ar fi fost îndreptăţit să o facă. Iată un astfel de moment, din 2013, mai precis din perioada în care PNL a cedat ministerul Justiţiei PSD.

    …şi ce se întâmplă acum

    Vă prezentăm doar o mostră din tratamentul de care se „bucură” acum preşedintele PNL la acelaşi post de televiziune de la care aţi văzut secvenţa de mai sus. „Crin Antonescu s-a folosit de DNA ca să-şi convingă anumiţi colegi de partid să-l urmeze pe calea asta a unei băseli ameţite, cale pe care o străbate acuma. (…) Brusc se hotărăşte domnul Antonescu să rupă USL-ul şi vine cu toată sceneta aia de doi bani cu Iohannis care Iohannis nu e acceptat şi toate pretextele alea de rahat. E un spectacol. Ştiţi că domnul Antonescu nu mai e «căcărău» la B1, cred că e «căcăbun», pentru că e pupat în fund în fiecare zi de la Dumnezeu, oră de oră”. (Mugur Ciuvică – „Sinteza Zilei” din 6 martie 2014). Şi nu doar Crin Antonescu „beneficiază” acum de un tratament radical opus. În aceeaşi situaţie este şi deputatul PSD şi totodată patronul postului România TV, Sebastian Ghiţă. Dar invers. Acum el nu mai este „băiatul cel rău”, acum RoTV nu mai este atacat. Totul este bine şi frumos la postul concurent, ba chiar se preiau teme de atac de la el. Oare când au fost corecţi cei de la Antena 3?

    Antonescu este bun când serveşte cauzei

    Tot în emisiunea „Sinteza Zilei” din 6 martie, Mihai Gâdea îi făcea următorul „portret” preşedintelui PNL, în tentativa de a se încadra în „tema lunii”,, adică, Antonescu conlucrează cu Băsescu: „Traian Băsescu tot duminică a apărut şi dintr-odată nu-l mai evalua pe domnul Crin Antonescu ca fiind ăla, cum îi spunea lui Marius Tucă, «cu părul vopsit, cu nume de floare». Nu mai e acelaşi. Nici «porumbacul». Acuma era domnul Antonescu”.

    Dar, surpriză. 10-15 minute mai târziu, Antonescu nu mai este hulit. Este un politician la vârf. „În cursul acestei zile, mai mulţi politicieni de vârf, primul ministru Victor Ponta, preşedintele PNL Crin Antonescu sunt pentru graţierea lui Gigă Popescu. Vreau să ne apropiem de acest caz foarte important”. Cum a fost posibilă această răsucire de 180 de grade? Simplu. Pronunţarea lui Antonescu legată de graţierea lui Gică Popescu servea intereselor postului din Băneasa.

  59. S-A VAZUT DE LA INCEPUT TZEAPA DATA LUI CRIN! DAR CEEA CE CONSTAT CU TRISTETE ESTE CA NIMENI NU VB DESPRE ALEGATORI SI CE AU DORIT EI!

  60. Ai si de ce sa fi trist: ai aruncat tara in mana udmr, esti unul din tradatorii de varf ai neamului romanesc, cat despre soarta ta, iarasi ai toate motivele sa fii trist: esti la cosul de gunoi al politicii.

  61. mai bine mai tarziu decat niciodata, antonescu confirma un lucru evident: fara psd si masa lui de votanti pnl-ul nu ar fi obtinut niciodata un numar asa de mare de parlamentari, sefi cj etc. atunci care e problema lui? de ce a vrut neaparat sa plece de la guvernare? mai nou sloganul liberalilor pe la emisiunile tv e ca au fosr dat oafara de la guvernare? vad ca in doar cateva zile antonescu a trecut de la bucuria nestavilita alaturo de colegi cand anunta iesirea pnl-ului de la guvernare la tristetea pricinuita probabil de viitoarele plecari din partid si rezultatele posibile la europarlamentare. despre prezidentiale, obiectivul pentru care a fost in stare sa rupa usl-ul, ce sa mai zic? cum se numeste trecerea asta brusca de la bucurie la tristete in ternmeni medicali? nu credeam ca ajung sa-i dau dreptate lui zgonea.

  62. Somnorel: “Sunt cu adevărat trist!”
    Zău Somnorel? Era mai bine dacă spuneai “Sunt cu adevărat prost!”

Leave a Reply to RichardCancel reply