9 COMMENTS

  1. Credeam ca a aflat ca in Romania centrele de dezmembrari improvizate si neautorizate au pus stapanire pe sosele si polueaza mai mult decat instalatiile petroliere si toate rablele din programul rabla. Oare doamna ministru nu circula cu masina sau este legata la ochi?. Doamnnnnaaa! Romania este rematul europei . O sa te trezesti cu o cutie de viteze si in fata ministerului. Lasa mistretii si mai iesi din casa ca te ofilesti! Intreb si eu : distrugerea unui autoturism( detinut fara forme legale) cu toporul si barosul se mai pedepseste? Cu ce se mai ocupa garda de mediu?

  2. Dlui. Radu tudor. Felicitari pentru emisiunea in care ati avut invitat min. mediului,dna. Gavrilescu. Referitor la ”programul rabla”,vad ca s-au cam terminat daciile pe care sa pus ”tunul”,fiind acuzate ca ar polua. Au disparut daciile,dar,nu sa obtinut prin eliminarea daciilor,o inbunatatire a calitatii aerului. Ce vreau eu sa va transmit,ca inlocuim niste hirburi vechi,cu alte hirburi noi. La nivel mondial 2018,toti constructorii in domeniul motoarelor,pastreaza aceleasi principii constructive vechi de peste un secol,si anume; Raportul de comprimare constant si Succesiunea timpilor functionali.Analizind fenomenele fizico-mecanice rezultate prin implementarea acestor principii vechi,in laboratoarele ind.aerospatiale de aparare,am constatat; influenta negativa a acestor principii,asupra rezultatelor,din punct de vedere;economic,rentabil,ecologic-calitaativ si cantitativ. In concluzie,actualele motoare(otto si diesell),la nivel mondial 2018,nu indeplinesc conditiile;economice,rentabile,ecologice-calitativ si cantitaativ. Actualele motoare(otto si diesell),nu sunt,si nici nu pot fi controlate electronic,datorita raportului de comprimare constant.Actualele motoare(otto si diesell),la nivel mondial 2018,au controlat electronic,sistemele componente,respectiv;sist.de alimentare si sist.de aprindere in cazul motoarelor pe benzina. Fundamental este necesar,controlul electronic asupra presiunii de comprimare din cilindrii,pentru ca,din presiunea de comprimare,rezulta; Plaja turatiei de exploaatare, Puterea dezvoltata,Consumul de combustibil si Procentul de ardere-calitativ si cantitativ. Actualele motoare,NU indeplinesc conditia de adaptare la trafic,respectiv traficul urban si traficul de autostrada,astfel; IN TRAFICUL URBAN,unde se circula cu viteza de deplasare redusa(impusa,reglementata.),motorul functionind la turatii joase( 900-1500 rot/min.),cu multe opriri si stationari, gradul de umplere scazut distribuit in cilindrii,corespunzator regimului respectiv,este insuficient comprimat,datorita marimii fizice constante a camerelor de ardere,de unde rezulta,un regim termic inferior,in urma caruia rezulta,un procent de ardere de ardere inferior, avind influenta negativa asupra mediului si a filtrelor de particule. IN TRAFICUL DE AUTOSTRADA,unde se circula cu viteza de deplasare superioara,motorul functionind la turatii superioare( 3500-4500rot/min.),gadul de umplere a cilindrilor,fiind exagerat de mare,comparativ cu marimea fizica constanta a camerelor de ardere,amestecul carburant este supracomprimat,avind influenta negativa asupra;plajei turatiei de exploatare,a puterii dezvoltate si a consumului de combustibil. Solutii inlocuitoare; RAPORT DE COMPRIMARE VARIABIL,cu doua trepte volumetrice,astfel; PRIMA TREAPTA VOLUMETRICA,reprezinta~35%,destinata traficului urban,viteza de deplasare de pina la 60 km/ora.( 1500 rot/min.) . Aceasta treapta volumetrica are caracter functional permanent dupa pornire,favorizind pozitiv si pornirea in conditii de iarna. Depasind 60 km/ora.(1500 rot/min.,un traficul de autostrada,este activata si TREAPTA A DOUA VOLUMETRICA,care reprezinta~65%,formind un intreg 100%,cu prima treapta volumetrica. Activarea,respectiv dezactivarea treptei a doua volumetrica,conditionata de solicitare,peste,s-au sub 60 km/ora(1500rot/min.),supravegheat,controlat si activat-dezactivat,electronic. Acesta este un motor termic cu piston controlat electronic in premiera mondiala. Rezultate fara concurenta la nivel mondial,din punct de vedere;economic,rentabil,ecologic-calitaativ si cantitativ. Implementare pe orice motor termic cu piston(otto si diesell),ce echipeaza; autoturisme,autocamioane,Tancuri,TAB-uri,nave,locomotive,etc.,fara concurenta,civil,militar,NATO. Amanunte pe pagina mea de facebook,unde prezint si prototip la nivel functional,incercari fizico-mecanice,stabilire caracteristici. Prin astfel de proiecte,relansam(dezvoltam)economia nationala,creind locuri de munca profesionale,direct productive,realizind produse de calitaate,care nu necesita facilitati pentru a fi valorificate. Cu deosebit respect pentru; Creatie,stiinta si tehnologie. Gheorghe Dinu. A.Q. Asigurarea calitatii. CTC laboratoare aparatura bord aeronave,echipamente si tehnologii aerospatiale militare.

  3. Dupa ce criminalii daea, dragnea si tariceanu au distrus zootehnia cu pesta porcina, fara sa actioneze preventiv in favoarea romanilor, acum tovarasa gavrilescu impreuna cu ceilalti criminali vor sa extermine fauna romaniei, dupa care sa defriseze ce mai e de defrisat in parcurile nationale.
    Radu tudor care se declara ,culmea , crestin ,nu are nimic in interes nici sa-i intrebe pe criminali ceva in legatura cu incompetenta lor, nu il intereseaza adevarul, si-i apara hotii si analfabetii.
    La fel ca psdistii si tariceanu cu turma lui de mizerii noruca nicolai si weber sunt anti crestini , hazi si amorali.

  4. Nu va puteti inchipui cum se vede si percepe Romania cu traitorii existenti in interiorul tarii! De afara parca sunt clanuri politice pe aceeasi mana cu infractorii obisnuiti,cu scaunarii in functiile cele mai inalte de decizie care fac legea din toate punctele de vedere legal sau ilegal! Aceste clanuri sunt mentinute in stare de alerta pentru orice avantaj inclusiv pentru terorizarea cetatenilor traitori in tara! Pare a fi un haos coordonat si controlat cu lux de amanunte pentru distrugere totala de la cel mai inalt nivel, incat nu indraznesti ca turist sa vizitezi romanica decat in grup,fiecare avand menirea lui! Mai amintim si furtul din buzunare prin violenta care este povestit cu lux de amanunte la fel accidentele si subdezvoltarea tarii! Nu e subiectivism, e o realitate peste care nu se poate trece usor si, nici turistii nu o sa vina in cascada in romanica!

  5. Serios?!?
    https://www.stiripesurse.ro/viorica-dancila-la-inceput-de-an-colar-despre-inva-amant-am-parcurs-etape-importante-dar-esen-iale-sunt-cele-care-vor-urma_1287970.html
    Au fost odata in antichitate! De unde atata dragoste de educatie si invatamant de la elevi,cadre didactice daca de ani verzi se promoveaza doar analfabetii, corigentii sau diplomatii cu diplome fara studii?! Madam ca si Funeriu sau sindicalistul Pop, fosti ministri ai educatiei sunt pe langa sau in afara notiunii de invatamant/performanta/educatie si tot ce tine de notiunea diploma din scoala! Bara-bara,vorbe goale,vorbe vorbite! Sa mai amintim ca Pop a blocat restituirea dobanzilor castigate prin hotarari judecatoresti definitive in invatamant si tocmai cand aveau de restituit ultimii bani(pe 5 ani in rate,penultimele in 2017 si ultimele in 2018)ceva mai multi,i-a blocat balbaitul ultima data cand a fost ministru! Guvernul,oricare ar fi,nu e interesat de educatoe si invatanant in romania! Si daca ati sti realitatea pe plan international dar realitatea reala, cat munceste de invata elevul roman si cat de performant este fata de majoritatea pe plan international,ati pune capul in pamant de rusine in fata acestor copii care muncesc cu adevarat,nesimtitilor!

  6. 10 septembrie, deschiderea oficiala a unui nou an scolar si unde,la Alba Iulia! Ba nene, scaunarul are costum dar cravata unde ii e?! Nu stie ca la festivitati oficial ale costumul e compus din camasa,haina,pantalon si in primul rand CRAVATA?! Ioiiii, de rasul curcilor!
    Imaginea individului oficial roman este identica cu a scolii si a educatiei din ultimii 25-28 ani,scoli ale caror cursuri sunt ireparabile cat si a diplomelor de studiu primite de absolventi fara studii impecabil de dubioase!

Leave a Reply to GeorgeCancel reply