Domeniul Transporturilor este unul in mare suferinta in actuala guvernare. Din pacate, atat Liviu Dragnea cat si premierul Mihai Tudose sunt multumiti de modul in care e gestionat portofoliul de Razvan Cuc, un umil pupil al lui Nicolae Badalau, baronul de Giurgiu, azi nr 2 in PSD.

Desi sunt probleme uriase in domeniul aviatiei, cu un aeroport Henri Coanda extrem de aglomerat si foarte prost gestionat, cu un Tarom in suferinta si vesnice probleme tehnice, cuplul de giurgiuveni Cuc-Badalau a gasit solutia : schimbarea bordurilor.

Giurgiuvenizarea aviatiei continua nu doar prin rezultate foarte slabe si ingrijorare privind siguranta pasagerilor, ci si prin faimoasa reteta a schimbarii bordurilor (o mare prioritate a aviatiei …) de catre o firma de familie.

De unde? Ati ghicit ! Din Giurgiu !

Voi reveni si cu alte probleme grave din acest sector ce tine de siguranta nationala si este dominat de interese meschine, personale si de partid.

 

 

 

14 COMMENTS

  1. apropo de drumuri.
    Mai stiti de AUTOSTRADA Pitesti-Craiova din Master Planul de Transport? Ala care cica nu mai poate fi modificat, ca e caz penal? (parca asa zisese Ponta).
    Nu mai e (autostrada) . Au shimbat iar. Acum e iar drum express. ANAPul le-a respins de vreo o saptamana documentatia pentru licitatie de bine facuta ce era.
    Astia chiar isi bat joc.
    Nu se lasa pana nu iese lumea in strada sa protesteze si impotriva incomptentei.

  2. Pai, e cea mai usoara procedura de achizitie, ” fara urme” ,a asociatiei familiale Henri Coanda !
    Se rasuceste marele savant in mormant de suparare…

  3. De ce credeti ca este mentinut Cuc de catre Dragnea ?
    Dragnea a cerut 12 milioane de euro pentru un stadion in Teleorman.
    Inca aveti o parere de buna intentie a lui Dragnea si aguvernului Radu Tudor ?

  4. Am urat PDL din toti ficatii, dar parca nu furau chiar asa pe fata ca PSD-ul. Cu tot cu terenuri de sport in panta si bordurile lui videanu.

  5. E PSDizare, nu giurgiuvenizare !

    Astia pe modelul PDL de 5 ani (nu ca nu ar fi fost la putere la nivel local din 1990) au preluat si puterea si mafia si acum ei fac banii, iar votantilor si suporterilor inclusiv Antenei 3 le-au tras teapa inselandu-le asteptarile !

  6. Domne pai dupa ce a schimbat board-urile in transporturi, mergeau si bordurile schimbate:)
    Eu astept sa faca si treceri de pietoni semaforizate pe pista si un sens giratoriu la zona de taxing, macar sa fim cretini complet. Si sa nu uitam, conform retetei de mare succes giurgiuvene, introducerea taxei de pod intre sosiri si plecari si freeshop-uri in burdufurile de la terminalul nou!

  7. Giurgiuvenizarea, videnizarea, oricum gropile din inima capitalei sunt tot acolo si suntem la mijlocul lui iulie. Trebuie si astea facute, o borduriada, sa iasa banutu’. Probabil ca atunci cand vor veni ploile si frugul se va face marea asfaltare. Ma intreb, e chiar asa de greu sa se astupe acum in toiul verii niste gropi ? N-are legatura cu aviatia, are legatura cu senzatia.

  8. Domnule Radu Tudor, daca tot ati mentionat TAROM si de problemele grave din aviatie in acest post de pe blog, va rog sa va ocupati putin si de situatia acestei companii, condusa din februarie 2017 de un personaj extrem de controversat, cu fix zero experienta in domeniul aviatiei comerciale. Unica strategie de management a acestui director general este aceea de a pune presiuni imense asupra subalternilor, totul impanat cu amenintari si insulte proferate sistematic la adresa oricui, pentru a instaura o atmosfera de teroare si a impiedica din start orice tentativa de impotrivire la aceste masuri draconice, de ev mediu. Aceasta este unica metoda prin care acest om manageriaza, fiind inconjurat de cinci consilieri, zvonurile vorbind de salarii extrem de generoase pentru fiecare consilier angajat. Nici managementul acestui om si nici prezenta si plata celor cinci consilieri nu se regasesc defel in imbunatatirea performantei companiei, care performanta nu s-a imbunatatit deloc de la venirea acestui om.
    TAROM a pierdut mai multi manageri si specialisti foarte buni de la venirea lui EUGEN DAVIDOIU si vor mai pierde si mai multi daca prezenta acestui om la conducerea companiei nu inceteaza cat mai repede si odata cu ea atmosfera de teroare practicata in mod curent si sistematic. Aviatia comerciala e incompatibila cu presiunile, teroarea si invectivele tipice anilor 50.

  9. Directorul tehnic Necula a plecat fix din aceeasi cauza, cand iti consumi din timpul tau personal literalmente week-end-uri intregi ca sa rezolvi problemele aparute si tot ce primesti este cate un calup de invective in telefon din partea directorului general, vine un moment cand nu mai poti sa accepti si pleci.

Leave a Reply to FlorianCancel reply