Hotarat lucru, de cand PSD e la putere neintrerupt (Decembrie 2012 pina azi), nici un guvern n-a putut si n-a vrut sa modernizeze infrastructura Romaniei.

Ramanem corigentii Europei la acest capitol, iar diferitele cabinete care s-au perindat pe la Palatul Victoria dau dovada de o viziune rurala, profund ne-europeana pentru o tara ai carei cetateni merita mult mai mult.

Dupa toti cei care au trecut (degeaba) pe la Ministerul Transporturilor, a venit aceasta bomboana pe coliva. Se numeste Lucian Sova. Din prima zi a ministeriatului sau, a facut cele mai traznite declaratii, care dau dimensiunea nepriceperii sale, dar si a indaratniciei unui important membru al cabinetului PSD-ALDE.

In loc se ne spuna cum se implica, ce eforturi face, cum curata CNAIR de spagari si incompetenti, ministrul Sova da inca o data cu bata in balta. Ne explica niste aberatii, cu argumente false, irationale.

Ca Mangafaua de la Ploiesti, poporul roman a tras a 8 a oara necastigator, tradati fiind de incompetenta si rea vointa. Cititi mai jos explicatie de ministru european si luati-va adio ca guvernul Dancila ar putea sa insemne altceva decat catastrofa infrastructurii de pina acum. 

Este o rețea de autostrăzi minunată în Occident. De ce au venit multinaționalele aici? Au venit că sunt salarii mici. Când o să avem autostrăzi, o să avem salarii mari. Și tot vor pleca. Către alte zone fără autostrăzi, dar cu salarii micia spus Șova.

Asadar, dupa ce-au suduit multinationalele precum predecesorii lor de stanga de la mijlocul secolului trecut, socialistii de azi ne explica prin ministrul Sova ca “multinationalele pleaca unde sunt salarii mici”. Cum Spania, Franta sau Germania construiesc si modernizeaza si azi autostrazi si cai ferate, ma intreb la ei ce argumente or fi?! Iar acum dupa suduiala la multinationala, brusc PSD nu mai poate de grija lor? Chiar si asa, cu argumente false/ Oare Ford si Renault nu sunt si ele niste multinationale? Ele pleaca daca facem autostrazi sau ma degraba raman si se dezvolta ca cele mai mari obiective industriale romanesti?! In fine, argumentele mele nu par sa incapa in mintea inginerului de transporturi Sova sau a doamnei inginer Dancila. Despre domnul inginer Dragnea nu mai amintesc.

PS : Vedeti si ce semi-alfabetizat conduce Economia romaneasca la ministerul de resort si aveti oglinda sperantei noastre pe doua domenii strategice….

37 COMMENTS

  1. Solutia o are firea care trebuie pusa la transporturi sau transporturile mutate la firea: marirea taxelor de drum de 100 de ori fara sa tragi o linie pe asfalt. Transforma drumurile nationale su europene in autostrazi pentru biciclete. Dupa ce au salvat ocidentul de autorable poate salveaza si orientul de bicirable

    • Firea este prea aeriana ca sa mai fie ceva in tara asta, poate vatmanita pe tramvaiele suspendate care merg spre Voluntari, fiind aeriana acolo ar fi in mediul ei natural.

  2. Am văzut și eu azi declarația aceștui individ șova .Inca mă mir că nu a plecat din funcție până la ora asta.Asa gândesc acești indivizi nu sânt interesati de progresul societăți .Când ajung la putere ar dori că țara și societatea sa nu progreseze .O societate subdezvoltată e mai ușor de manipulat de către acești politicieni sinistri,mai ales când ești la putere și ai canale media care de ocupa toată ziua de propaganda de partid decât să informeze cetățeni cu ceea ce este cu adevărat important pentru societate.

  3. Intai justiția. Judecătorii liberi, procurorii independenți in dosare și activitatea sub autoritatea ministerului justiției. Imediat apoi trebuie rapid autostrăzi care sa lege toate primele 10 orașe ale țării. Nu se mai poate! In actualul ritm suntem vai de noi…

  4. O remarca, suntem repetenti, nu corigeti, la capitolul infranstructura!

    Stati ca vine EURO 20-20, daca ca nu ne retrage UEFA dreptul de a organiza meciurile campionatului….sa vedeti dezastru si in zona aceea.

    Deja, a trecut jumatate din anul 2018, exact peste 2 ani ar trebui sa ne prezentam cu ce-am promis, las la o parte faptul ca metrou / tren de la Gara / Centru pana la aeroport nu v-a exista pentru multi ani de acum inainte, la fel Carpatii strapunsi de cel putin o autostrada……dar stadioanele, ca din cele 4 de nici unul nu s-au apucat.

    Am inteles, la Dinamo au fost si sunt probleme, parerea mea ca nu o sa se faca nimic la Dinamo, din cauza faptului ca acolo au fost si sunt interese imobiliare uriase, nu intamplator Guvernul Nastase i-a dat prin ordonanta de guvern aproximativ 40% din sprafata Parcului Sportiv Dinamo spre folosinta pe termen nelimitat domnului Nicolae Badea (ma rog asociatiei pe care o conducea si inca o o conduce si a carui membru fondator era chiar “el insusi”,adica Nastase).

    Stadionul Steaua ar trebui demolat, pai numai daca s-ar apuca maine de demolat si tot dureaza cateva luni bune numai operatiunea de demolarea. Vin concediile, apoi o iarna mai timpurie, si, evindent ca nu o sa permita vremea….ehe, nu stim placa pe care o sa o puna guvernantii.

    Retineti, UEFA ne-a acordat dreptul de organizare pt. Euro prin aprilie 2014, si noi ce-am facut de atunci si pana in prezent??? Cine guverna???…..Statu’ paralel!….cred ca statu’ paralel “are interese” sa nu se faca stadioane, autostrazi, metrou.

    Domnule Radu Tudor, dumneavostra vorbiti de infrastructura, sunteti NATO-ist,….in loc sa luptati cu statu’ paralel,…..o sa vina iar domnul Dragnea la Sinteza Zilei si o sa ne spuna cum are el informatii ca ii se pregateste o condamnare si cum forte care nu au castigat alegeriile vor sa conduca….pai mai Dragnea, nu conduceti voi PSD din decembrie 2012???

    Chiar si colegul Mircea Badea, va ironizeaza fin (asta-i perceptia mea), “ca sunt unii care au descoperit acum ca nu avem autostrazi si fac emisiuni despre autostrazi”

  5. Aoleu – eu frecventam blogul asta sa mai aud si niste pareri pro-PSD ca nu-mi place sa fiu spalat pe creier de tabara anti PSD. Se pare ca tre sa ma duc altundeva 🙁

    Cu 2-3 ani in urma m-am intalnit cu un neamt care tocmai veniste din vacanta din Grecia. Era stupefiat ca in Grecia multi oameni nu aveau incredere in guvern si in politicieni in general.
    Pentru el era de neconceput sa crezi ca cei care conduc tara sunt in masa corupti si lucreaza pentru interesul lor si nu al tarii – tipul fusese absolut socat.

    Pe mine nu m-a mirat atitudinea grecilor dar m-a surprins atitudinea lui, a neamtului – insa trebuie sa realizam ca de-asta Germania e in frunte si Romania la coada.

    Nu stiu cum se poate rupe cercul asta vicios – cu cat credem ca politicienii sunt mai corupti si incompetenti cu atat ei devin si mai si.

  6. Domnule Tudor va dau o veste proasta. Nici anul acesta nu vor fi gata cei 3.3 km de autostrada din A3 de la intrare in Bucuresti. Gurile rele spun ca niste probleme birocratice cu relocarea unor stalpi de curent + faptul ca desi e vreme numai buna de lucru pe santier 1-2 oameni plictisiti se sprijina de sticla de bere la 2L.

    O zi buna va doresc.

      • E trist ca infrastructura nu reprezinta o prioritate pentru guvernanti. Nici nu trebuie sa fi mare strateg sa te uiti in vestul tari la orase judete precum Arad, Timis dar nu numai sa vezi cum somajul abia ajunge la 1% si asta de cand exista autostrada.

        Odata pusa la punct infrastructura investitorii vor veni si vor fi bani si de pensi si de salarii mai mari.

        Altfel ne uitam la Ungaria care atrage tot mai multi investitori.

  7. Buna emisiunea din aceasta seara,felicitari! Va dati seama ce verdicte se dau in salile de judecata? Doamna a declarat public ca nu poate parcurge tot materialul unui proces adus in carucior . Pai in situatia asta majoritatea verdictelor se dau prin sms politic sau pe baza de protocol sau Doamne Iarta-ma pe baza de negocieri si istoria are exemple. Am aflat si eu ca justitia este obosita si trebuie sa mearga la scoala de vara a psd,pnl fsn ca sa mai scpe de dosare. Cat de inversunati si cat de neobositi or fi cei care au scris un carucior de materiale ca sa primeasca doua randuri in care sa fie scris ,,achitat” iar cel praduit(statul roman) sa oblige cetatenii saraci si vai mama lor ca cei adusi de psd-alde in targul victoriei sa fie obligati sa plateasca pagubele aduse banditilor care au jefuit Romania. Oare judecatorii astia cand merg pe strada nu vad jalea in care a ajuns Romania de cand ii scot nevinovati pe banditi?

  8. Suntem la acelasi nivel de dezvoltare cu Brazilia si Mexic, cu 7-10 ani in urma Poloniei, Ungariei, Cehiei, Slovaciei si cu vreo 35 de ani in urma celorlalte tari dezvoltate. Si asta la nivel de 2016. Acum suntem si mai in urma. Sa multumim decidentilor nostri politici! O populatie captiva intr`o tara saraca este usor de manipulat cu promisiuni electorale care niciodata nu sunt indeplinite. Poate asta e si intentia lor. Ne promit in campanii electorale aceleasi lucruri de fiecare data. Iar romanii ii cred. De fapt, se agata de speranta ca se va face ceva, intr`un sfarsit. Indrazneste sa crezi!
    http://business-review.eu/br-exclusive/where-is-romania-in-the-world-on-the-same-level-with-brazil-and-mexico-10-years-behind-poland-173391

  9. Am vazut dinmers cum se face soaeaua din ardeal/parca deva…cu nu stiu care si in locul valului de carton gros care trebuie lipit de beton cu flacara vie si tasat fierbinte cu buldozerul,ei puneau plasa rara din naylon folosita in scop protector la placarea cladirilor cu polistiren! Ba neicule,am vazut cum se construieste un drum in strainatate,aici chiar e inconstienta,e rea credinta,e bataie de joc,arunca fondurile in alte buzunare si drumurile raman doar hopuri damburi!

  10. Romania traieste o drama continua de aproape 30 de ani, prin conducatorii ei perindati la fraiele puterii, neputinta lor, fariseism, hotie si tradare. Ce-ar mai fi de adaugat ?
    Pana nu aducem chinezii, sa ne sprijine, noi nu avem capacitatea umana, eoconomica si tehnica, poate doar cativa km de asfalt si tot atatia de cale ferata.
    Ne urmareste blestemul “nu o sa zugraviti voi cat a construit tata”, cat de adevarat.

  11. E pacat ca diversi jurnaliști, sa zicem ca dl Gadea, pun seara de seara placa cu protocoale, portocale, kovesi si altele sponsorizate din Kiseleff 10. Nimic despre faptul ca au explodat preturile, ca nu se misca nimic in administrația locală, ca la infrastructura suntem repetenți ca pun la minister si la cnair aceeasi păduchi.urmasi ai lui sova, orban sau Băsescu ori miron Mitrea. Dl Radu Tudor, mergeți într-un spitalnde stat, oricare sa vedeți umilințe Sigur exista abuzuri in justiție, ei între ei, eu ma știu curat. Sunteți singurul cu mintea normala de la antena 3,din pacate singurul.

  12. Domnule Tudor ,invitati aceste personaje in Zona de centru Vest unde sunt deja autostrazi sa vada cat de mult sa dezvoltat zonele respective.Sai spuna cineva acestui security care Sunt salariile in Vest si centru(unde avem put ina autostrada)

  13. Sunteti niste ticalosi toti antenistii pentru ca ati contribuit din plin la venirea acestor ,valori, la conducerea tarii.

  14. Va spun eu unde s-au dus banii de autostrazi si spitale. La prietenii dumneavoasta de la Bechtel, Lockheed si Fondul Proprietatea Gitenstein. Un elicopter militar de doamne ajuta 130 Mil $ cat un spital regional…. Dar daca ziceti de-astea …… va degradeaza…..

  15. Domnule Radu Tudor, inca o data ma convingeti de corectitudine, echidistanta si verticalitate in analizele dumneavoastra! Eu nefiind afiliat politic si mai ales in PSD, nu urmaresc de la Antena 3 decat emisiunea dumneavoastra, “Punctul de intalnire”.Felicitari pentru tot ceea ce faceti, pentru subiectele pragmatice abordate!Sa stiti ca telespectatorii din ce in ce mai greu “cumpara” astazi emotional informatia, asa ca “bombonelile” de la “sinteza” sunt salvate doar de ora de difuzare.Ne-am saturat cu totii de incompetenta si abureli, ne-am saturat de minciuna si de hotie!!!

    • Ciolos a guvernat cu majoritate PSD, pe bugetul votat de PSD facut pentru Ponta, cu Dancu Toba, Curaj si alti psdisti, cu prefecti si secretari de stat de la PSD pana in vara cand a inceput sa-i dea afara. In august i-au luat si dreptul sa dea OUG-uri. La transporturi a fost cel care pe vremea PSD a condus CFR!
      Deci da, tot PSD a fost!

    • Haideti sa va ajut putin ca poate sunteti la inceput si nu stiti ce trebuie sa scrieti despre cine.
      Ati putea spune asa: “Ba nene, o tot ardeti aiurea ca Ciolos nu e ales de popor, etc, dar el reprezenta Executivul asta inseamna ca ce? Ca, desi nu a fost ales, acesta a dispus de girul Parlamentului, nu? De ce va tot luati de el? Ca nu a picat din cer”.
      Adevarul intotdeauna castiga.
      Ati notat?

      • Bai fraierilor , ca Ciolos a atribuit un contract ilegal olandezilor platindu-le 2 miliarde pentru fregate , fara sa-l treaca prin parlament asa cum spune legea(orice contract care depaseste 100 000 eur) , asta nu va spune nimic ? Si cui ? Olandezilor de la care auzim numai No No No cand vine vorba de Schengen .2 miliarde !!!! a semnat baiatu si a zis ca e ok , no problemo .Mai duceti-va de aici cu licheaua voastra vanduta serviciilor secrete franceze .Marea problema e ca nici unii nici altii nu au puterea sa se ridice deasupra intereselor globale si sa ne reprezinte asa cum ar trebui sa o faca , doar pentru ca i-am ales sa faca asta si nu pentru altceva !!!Toti sunt niste lichele si PSD si PNL si USR .Cand apar oameni ca Daniel Zamfir , romani adevarati adica , ii pun repede la respect , cica are comportament deviaţionist de la linia partidului?!Auzi jegosii pamantului , unul care simte romaneste alaturi de ai lui nu are loc langa ei .

        • Revin si subliniez, se calca tradatorii pe picioare, pe aici pe la Bucuresti.
          Cu tot efortul vandutilor, nucleul (dur) al identitatii nationale nu poate fi starpit si alaturi de acestia se afla marea masa a cetatenilor care rezoneaza cu identitarii.

  16. Mda mai dl Radu Tudor ,e o chestie buna si asta sa strigi din rarunchi ca nu sunt autostrazi , dar nu e de ajuns omule .Chiar si dezbaterile pe majoritatea subiectelor au o tenta clara de ineficienta , vorbe in vant , cainii latra ursu’ trece .Ia mergeti frumos la nemti ,austrieci , elvetieni ,muntenegru si luati contractele alora pt constr autostrazi/reparatii autostrazi si faceti-le publice pe post la voi sa vada toata lumea in ce conditii se fac autostrazi ,cu clauze privind termenul de executie ,penalizari etc.chemati la emisiune factorii de decizie si puneti-i in fata aceste contracte ,obligatii sa promita initierea unor contracte identice sau similare sub sanctiunea demisiei in caz ca la un termen acceptat (un an spre exemplu) nu a finalizat 20/30 % din proiect .nu isi da demisia ,chemati lumea la protest si ai sa vezi ce o sa se intample.Asta e o cale mult mai bune de ai obliga pe acesti tradatori sa faca ceva in tara asta .Altfel nu se poate !!!E o situatie acceptata de cei de afara (banca mondiala,fmi etc) cei de aici au acceptul lor sa fure tot la cnadnr numai sa nu faca autostrazi !daca ne fac autostrazi ,ne-au scapat din mana economic vorbind.Dovada? Investigheaza ce s-a intamplat cu vizita bancii mondiale venita sa controleze disparitia banilor la cnadnr pt ca acolo ar fi “gaura neagra unde se cheltuiesc miliarde pt autostrazi dar acestea raman doar pe hartie!” Investigheaza si chestia asta si fa public tot ce aflii.

  17. De prin 2013 scriu despre planuri,coordonare si control strict in dezacantajul acestei natiuni si tari. Nu ma mira cate aud si descopar in strainatate! Vezi atatea introduceri pe fond de incercare(cobai global),pentru ca mi-am amintit caz concret:in romanica,pe pachetele de tigari nu este mentionat in scris cantitatile de: nicotina,carbon si gudron, ca in celelalte state civilizate! Orice nenetnic poate fabrica tigari cu orice fel de continut, sau,poate este unica forma de a introduce canabis sau marihuana in romanica,tacit! Imi spuneacineva ca tigarile din pachete au un miros de catran sau hoit,parfumul celor doua componente! Consumatorul este obligat sa consume ce gaseste pe piata fara drept de a alege! Exact ca la tratamentul novativ(noutati de incercate),isi asuma cineva sau statul consecintele grave in urma consumului?! Nici gand! Nu-mi motivati”lasati-va de fumat”,nu tine! Si uite asa,avem bolnavi nevindecabili expusi riscului de moarte lenta,incepand de la nou nascuti! Poate se doreste nimic bun si performant pentru cetatenii traitori in tara, asta se vede de la mii de kilometri!

  18. Deci nu mai înțeleg… Olguța zicea că multinaționalele aleg vestul țării că sa fie mai aproape de autostrăzile vecinilor iar asta zice invers…dracu să-i ia, nici să mintă la fel nu știu astia.

Leave a Reply to Radu TudorCancel reply