kelemen-hunor-sa-aducem-catalonia-si-tirolul-de-sud-in-ardeal-imnurile-ungariei-si-tinutului-secuiesc-la-lansarea-europarlamentarilor-udmr-18478007

Preşedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat sâmbătă, la Odorheiul Secuiesc , cu prilejul lansării candidaţilor pentru alegerile europarlamentare din luna mai , că interesul comunităţii maghiare este să aibă cât mai mulţi reprezentanţi în Parlamentul de la Bruxelles şi a făcut un apel la solidaritate.

Kelemen Hunor a menţionat că, dacă maghiarii nu se vor prezenta la vot, locurile vor fi ocupate de candidaţii aflaţi pe listele partidelor româneşti.

”Interesul nostru comun este să ţintim cât mai mulţi reprezentanţi. Interesele noastre pot fi reprezentate numai de maghiari. (…) Noi, maghiarii, credem în Uniunea Europeană, avem valori şi principii comune. (…) Trebuie să ne reprezentăm interesele în Europa şi trebuie ca folosirea limbii materne să fie acceptată, să aducem Catalonia şi Tirolul de Sud în Ardeal. (…) Trebuie să consolidăm spiritul transilvănismului aici şi să îl arătăm şi în Europa. Europa îşi va da seama de rezistenţa noastră dacă dovedim că existăm. (…) UDMR se bazează pe comunitatea maghiară şi maghiarii trebuie să ne ajute. Candidaţii noştri nu pot ajunge în PE fără ajutorul lor. Mesajul meu este puternic şi simplu – dacă nu ne susţinem, locul nostru va fi luat de europarlamentarii români şi poziţia noastră va fi mai slabă şi în România şi în Uniunea Europeană”, a afirmat Kelemen Hunor, în faţa celor aproape 1.500 de participanţi la evenimentul de lansare a candidaţilor.

 PS : Acesti politicieni agresivi din UDMR si-au lansat candidatura pentru functia de europarlamentari ROMANI fara nici un insemn al ROMANIEI in sala de ceremonii. Mai mult, s-a vorbit de “Ardeal in Europa”, nu “Romania in Europa”. Presedintele acestei uniuni etnice si separatiste este ministrul culturii romane. Nici un reprezentant al majoritatii parlamentare si guvernamentale n-a sanctionat acest lucru.

O fi bine, domnule Victor Ponta?!  

 

 

 

 

108 COMMENTS

  1. ce ???????????? dar astia sunt de belea mai frate !!! prea li s-a dat nas sa-si faca treburile lor doar in interesul personal ,…SA NU UITAM CAND BASESCU LE-A SPUS(prin vocea primului lor ministru Orban) SA NU IASA LA VOT,…astia n-au iesit si toata tara asta se chinuie cu acest presedinte IMPUS(BASESCU) de altii si nedorit de 7.4 mil. de romani ! RUSINE guvernului Ponta,..rusine lui Antonescu care-a destramat USL-ul,…RUSINE TUTUROR politicerinilor romani care joaca doar pt. interesele lor personale ! RUSIIINEEEEEEEEEEEE !!!!!!!! CARE ALTE MINORITATI DIN LUMEA ASTA MAI AU asemenea TUPEU sa ceara ceva ce NU ESTE AL LOR ???!!!!

    • Ca sa inteleaga “domnii unguri” cum stau lucrurile,sa le punem pe limba lor:

      Amikor a magyarok megtanulják, hogy van értelme, és tisztelettel irántunk rómaiak, amit kapott itt a földeket, és akkor nem lesz pszichopata tendenciákat ilyen szélsőséges, lehet, hogy ne felejts el, amikor gandesc.Pana egy nemzet nélküli történelem és voltál, és hogy tolerálják bennünket itt Romániában.
      Sajnálom Antonescu sosem élt néhány évig, hogy a helyén, és ha ez az én hatalmam azt deportálták együtt cigányokkal és zsidókkal Bug.
      Ezért im nem kérdezni valamit, mert nem képes megtenni mindent, és én vagyok a szülő, és tudom, hogy mit jelent valamit.

    • ,,Interesele noastre pot fi reprezentate numai de maghiari.” maghiari care iî mint si îi înşeală pe românii care îi cheamă la GUVERNARE. PONATAAAAAAAAAAA uite ce ai facut cu UDMR-ul lua-te-ar si duce-te-ar unde a dus mutu iapa si surdul roata!!!!!!

    • Ca raspuns pt. intrebarea dv. referitor la cererile minoritatii maghiare, va sugerez sa recititi punctul 3 din declaratia de la Alba Iulia.

      Iar in legatura cu UDMR… de fapt doar oamenii simpli mai sunt atat de naivi incat sa-i creada pe astia de la UDMR. Si ei fac, ca oricare alt politician. Manipuleaza poporul pt. propriile interese. Iar tot asa, cum fiecare partid castiga votul popular prin speech-uri de gen “noi romanii [+ orice lauda] , iar ungurii[ + orice criticism]” fie ca sunt adevarate sau nu, tot asa partidele maghiare incearca sa castige votul minoritatilor folosind tot aceasta mentalitate de nationalism , de gen “noi ungurii trebuie sa fim [+ ceva lauda], pentru ca suntem maghiari, secui” si ma rog, orice alta prostie propagandistica, nationalista.

      Dar nici unul dintre cele 2 parti nu accepta faptul, ca de fapt suntem manipulati, fiindca, in momentul in care un roman aude fraza “ungurul vrea”, sau ungurul aude “romanul nu ne lasa” , ca un reflex, se trezeste un sentiment de pseudo-nationalism. Dar ce sa facem? Sistemul asta e stricat, si continua sa fie stricat, cat timp oamenii invatati/antrenati in perioada comunista traiesc.

    • …..ai perfecta dreptate,dar rusine si noua romanilori care nu am iesit la vot….nu maghiarii ne.a incurcat la referendum ci noi singuri….au fost si sunt destui romani care nu ies la vot+CCR_ul care se afla sub papucul piratului+ue prin conducatorii sai ppe+sua(deci altii ne conduc pe noi….la maghiari de invidiat este un singur lucru sunt UNITI nu ca noi curve cu doua fete)

      • Nici măcar acum după aproape 2 ani de la referendum nu îţi este clar faptul că şi 20 de milioane dacă ar fi ieşit la vot şi ar fi votat toţi cei 20 de milioane ptr. demiterea lui Băsescu, ar fi fost continuată nebuneala cu fraudarea a probabil 10 000 001 şi CCR ar fi dat referendumul ca invalid. Bine, asta nu scuză pasivitatea celor care pe bună dreptate, le reproşezi că au stat acasă, cum mai mult ca sigur se va întâmpla şi acum … la europarlamentare. O să iasă ungurii şi fanaticii ăia ai lui Băsescu şi ai pdl-ului şi uite aşa ne trezim mâine poimâine din nou cu udrea şi boc pe cai mari cum vor să devină preşedinţi de ţară cu băsescu premier.

    • De ce sa-i fie rusine lui Antonescu ? Pentru ca nu continue sa fie partas la minciunile si tradarile lui Ponta ? Sa nu uitam ca Ponta a invitat UDMR-ul la guvernare imediat dupa cistigarea alegerilor,cind resentimentele romanilor la adresa UDMR-ului erau mult mai puternice.Dorea sa coabiteze si cu sustinatorii proaspatului coabitat ?

      • Ştii de ce să-i fie ruşine ? Ptr. că dacă avea caracter şi el era cel corect, rupea USL-ul la primul derapaj al PSD-ului … la coabitarea cu Băsescu spre exemplu. Păi el a stat mâlc şi a “înghiţit” şi procurori şi toate netrebniciile PSD-ului, GIRÂNDU-LE cu tot partidul său care acum s-a trezit că nici usturoi n-a mâncat, nici gura nu-i miroase, şi acum pozează în “sfântul sfinţilor”. De-asta să-i fie ruşine lui Antonescu. Să-i fie ruşine că a sărit în braţele lui Băsescu şi ale Udrei, crezând (cât de prost a putut doamne să fie ???) că-l vor face ăştia preşedinte … “dă dreapta”. E dus de râpă rău de tot Antonescu al tău dpdv politic. Vorbim după europarlamentare. Şi reţine … dacă nu va fi blocat Mircea Diaconu la candidatură, PNl-ul lui Antonescu va lua scor la europarlamentare cam cât pmp şi pp-dd sau pp-draci, cum s-or mai numi ăia ?

    • De ce sa-i fie rusine lui Antonescu ? Pentru ca nu a continuat sa fie partas la minciunile si tradarile lui Ponta ? Sa nu uitam ca Ponta a invitat UDMR-ul la guvernare imediat dupa cistigarea alegerilor,cind resentimentele romanilor la adresa UDMR-ului erau mult mai puternice.Dorea sa coabiteze si cu sustinatorii proaspatului coabitat ?

      • mihai,
        iata de ce sa-i fie rusine lui antonescu:

        “Stimaţi prieteni, USL s-a făcut pentru mult mai mult decât a câştiga alegeri, decât a-l da jos pe băsescu, decât pentru a fi Ponta prim-ministru sau decât a fi Antonescu preşedinte. Ea s-a format, vă reamintesc, pentru ca să construim împreună, cel puţin până în 2016, cu mijloacele guvernării, cu mijloacele administraţiei, cu mijloacele unui nou preşedinte, România puternică!

        Aşa s-a numit programul nostru, aşa l-am prezentat cetăţenilor României. De aceea pentru a trăi într-o Românie mai puternică, mai prosperă de aceea ne-au dat ei votul, de aceea l-am susţinut şi l-au susţinut pe Victor Ponta să fie prim-ministru sau mă vor susţine pe mine să fiu preşedinte.

        Asta le-am spus noi românilor că le vom da în schimbul voturilor şi pentru asta, pentru toate aceste lucruri, pentru această Românie puternică avem de muncit foarte mult, nu doar în fiecare zi astăzi, nu doar până la alegerile prezidenţiale de anul viitor şi cel puţin în această formulă, împreună, până în toamna anului 2016, până când este scadenţa angajamentului pe care l-am luat împreună.

        Dacă nu uităm această premisă fundamentală, dacă nu uităm că în virtutea acestor obiective au venit atâţia români lângă noi, şi nu altora, atunci lucrurile se pot înţelege mai bine şi pot funcţiona foarte bine în USL.”

        O bucatica din discurusul lui antonescu la Conferința Județeana de Alegeri PNL Vrancea, Focșani, 27 octombrie 2013

        Se pare ca antonescu a uitat aceasta premisa fundamentala si pentru asta ar trebui sa-i fie rusine.

        • Domnule Stan Petru Paul,
          .
          Mai adaug și eu ceva:
          .
          Declarații de-a lungul timpului:
          Antonescu: PD nu a fost un partener corect
          Antonescu: UDMR nu a fost un partener corect
          Antonescu: PC nu a fost un partener corect
          Antonescu: Antena 3 nu a fost un partener corect
          Antonescu: Voiculescu nu a fost un partener corect
          Antonescu: PSD nu a fost un partener corect
          (al doilea mincinos al nației , după ’89, vorbește despre corectitudine)
          .
          „E prima data în 23 de ani când se întâmplă că am stabilit ceva şi unii se răzgândesc. Am avut discuţii cu USL, nu cu PNL sau PSD. Am incheiat un acord de guvernare la 01 octombrie 2012. Şi cu domnul Crin Antonescu, bineînţeles. Va explica el dacă are ceva de explicat, ca nu sunt eu purtătorul lui de cuvânt”, a declarat Kelemen Hunor. (asta-i cuvântul dat de antonescu UDMR-ului și celor care le place acest individ nimit antonescu, placă-le!)
          .
          Putea Ponta, știindu-l cât este de mincinos (și nu numai de atunci), să intre acum o lună in Parlament cu schimbarea structurii guvernului propusa de antonescu-iohannis mediată de basescu știind că mincinosul gândește și actionează după lungi consultări la Cotroceni pentru reunificarea unei DREPTE PUTERNICE( in termenii obraznici pe care-i reitera și la …PITEȘTI – când am avut impresia că acolo nu mai vorbea el, antonescu, ci …basescu) și că mânâ în mânâ cu basescu îi pregatise căderea lui Ponta și a intreg guvernului Ponta fără nici un scrupul – cum i-a și promis-o și el și Iohannis inca inainte de ruperea Alianței).
          .
          .
          Facând pasul la ofsaid , in mod populist și demagogic iata ce spunea antonescu după o vreme de la alegerile parlamentare atunci când și-a vazut sacii in căruță și guvern ”paritar” cu PSD-ul(un guvern, 50% pnl, ”slab” și ”tradator”, dar și ”golit de conținut” – motive aiuristice pe care nu le –a crezut nici cei mai liberali dintre analiști- cum ne-a amețit el cu ce vrea el să vină pentru restructurarea guvernului….Ponta ):

          “A existat un asemenea acord(vedeți cum vorbește ca din…amintiri ca și atunci când vorbea de vizitele sale, multe, la basescu) , care era un angajament de intenţie pentru guvernare în comun, în raport cu care, de la momentul semnării şi până la încheierea campaniei electorale, foarte multe lucruri nu au decurs în conformitate cu spiritul de acolo(prostii, motive populiste de a nu se ține de un cuvânt dat ns) şi care, din punctul meu de vedere, cel puţin, pentru mine şi pentru PNL însemna dezlegarea de acest angajament”, a spus Crin Antonescu într-o altă emisiune televizată.
          .
          Acesta a explicat şi care au fost motivele pentru care liberalii n-au fost de acord cu admiterea UDMR în executiv: (uitați-vă aici….motive !) “Nu se putea, nu pentru că am luat 67%, ci pentru că UDMR nu a fost un partener corect nici măcar din momentul semnării sau fixării acelui angajament”.(ce prostii a facut UDMR-ul in acea lună pânâ la alegeri nu ne spune ”mincinosul nr.2 al națiunii ns) ”
          .
          ”Imediat după anunţarea primelor rezultate ale alegerilor parlamentare, premierul Victor Ponta a declarat că USL va începe discuţii cu UDMR,(așa cum era intelegerea semnată de cei trei lideri) pentru crearea unei majorităţi…. CONSTITUȚIONALE. Obiecţiile liberalilor(faptul că ei mint și nu se țin de cuvânt ca și-n multe alte cazuri ns) au dus în final la excluderea maghiarilor din noul cabinet”

        • Domnule Stan Petru Paul,
          .
          Și mai adaug ceva
          .
          Mai adaug una…la declarațiile cameleonice, relevante, care arată cine-i antonescu adică … ”despre ce vorbim”(clișeu deja enervant in gura multor moderatori și analiști) acel antonescu văzut de către mulți salvatorul USL “Discutia USL-UDMR e necesara” “Liberalii salveaza USL : UDMR nu este dorit la guvernare” (ignorându-se faptul că și el și Ponta inaintea alegerilor parlamentare din 2012 semnase(auziți liberalilor, semnase Acordul cu UDMR de aducere a acestora la guvernare fără condiții!
          .
          ”(…) D-l Antonescu a declarat, in deschiderea discursului său la Congresul UDMR că, la congresul PNL, Hunor Kelemen i-a oferit un steag secuiesc pe care l-a primit “cu simpatie şi respect”. “L-am înţeles, perceput foarte bine, pentru că nu îi dai adversarului steagul tău şi e preţios pentru noi”,a mai declarat d-l Antonescu (Agerpres). Şi tot domnia sa spune in acelaşi discurs:” Dacă noi, majoritatea românească, vrem o Românie puternică, asta înseamnă şi o comunitate maghiară puternică, pentru că au plecat germanii şi România este mai slabă, au plecat evreii şi România este mai slabă. Trebuie să înţelegem că o Românie mai puternică înseamnă o comunitate maghiară puternică” (Notă: cu permisiunea d-lui @jurist am preluat de la domnia-sa sinteza domniei-sale de-acum aproape un an de zile- mai pe larg in http://www.pnl.ro/stiri/crin-antonescu-regionalizarea-nu-va-insemna-feudalizarea-romaniei-enclave-pe-criterii-etnice-sau-baroniale)

          .
          Acesta-i mincinosul nr. 2 al nației care s-a vrut Președintele României și mulțumind cerului că și-a dat ăsta în petic astfel că astazi putem constata cu stupefacție ca ne-a trecut ca, in 2000, atunci când cu Vadim Tudor in turul 2, glontul pe lângă ureche. El, ca Șef de Comisie Parlamentara pentru modificarea Constituției…( pus de Ponta) precum lupul paznic la oi?! Wow!

          • Corect, gemil.
            Si tot ieri spunea ca daca va ajunge presedinte, atunci Ponta nu va mai fi prim ministru. Are exact apucaturile matrafoxului.

    • Tupeul unui lider maghiar (ministru in guvernul Romaniei), al carui partid este parte din coalitia care sustine guvernul Romaniei, este cea mai mare dovada a slabei calitati umane o politicienilor romani.
      “Interesul national” este cea mai des invocata sintagma. Se foloseste pentru a scuza orice prostie, slabiciune, interes personal.
      O fi bine d.le Ponta? Nu este bine. O stie si el, au stiut-o si Boc,Tariceanu, Nastase, Radu Vasile, Ciorbea etc .. dar cu toate astea au preferat sa inchida ochii, sa vizeze la ciolan iar gustul celui din urma sa le anuleze amareala cauzata de pretentiile celor care le-au oferit cutitul si furculita!

    • Este de vina Ponta/PSD ?? pentru vria la Basescu
      a domnului Antonescu! Cand gestionezi o tara ( guvernul) si nu faci
      jociuri de glezne de pe bancile parlamentului /Senatului la ai dat dovada incompetentei gestionarii politice/ NU GARGARA DE LA MICROFON/
      nu ai idei constructive,VREAU SA AJUNG “PRESEDINTE”
      Asi dori ca aceasta lupta inutila sa iceteze, sa revenim peste problemele arzatore si sa nu ne mai baricadam/inchistam in luari de
      pozitie sclerozate! Nu am putea da guvernuluinsansa sa ridice
      cat de cat viata/nu nivelul detrai/doar criticam ,nu stim ce inseamna
      a gestiona o tara in deriva dupa 8 ani de “promiscuite”politicak,doresc o tara normala cu pedelei, penelei ,pesedei,facadnd politica,guvernul administratie etc.
      Restul sunt comentarii rautacioase

    • ba,da domnule eu sunt de acord cu cererea ungurilor.Si sa va spun de ce ..Aici in italia unde locuiesc eu exista soiul de salata care se numeste chiar asa CATALONIA.Pai de ce sa nu le dam ce vor?vor catalonia or sa aiba catalonia si chiar in ardeal.Le trimit eu cateva tiruri.Si sa nu-si faca probleme daca nu ii gasesc acasa .O las la poarta…..

    • lasa-l tu pe cacatul basescu, prietene, citeste doar “Tratatul de la Trianon”, pe care il gasesti pe Google! Vezi ca este postat si de mine pe acest link, ca raspus pentru acest cacat maghiuar, care habar n-are de istorie, dar se vrea mare desteptul pulii belite!

    • Tratatul de la Trianon:
      “Tratatul de la Trianon a fost semnat la data de 4 iunie 1920 între “Puterile Aliate învingătoare în Primul Război Mondial și Ungaria, în calitate de stat succesor al Imperiului Austro-Ungar, stat învins în Primul Război Mondial. Tratatul a fost semnat în Palatul Marele Trianon de la Versailles de către 16 state aliate (inclusiv România), pe de o parte, și de Ungaria, de altă parte.

      Tratatul a fost semnat pentru a stabili frontierele noului stat Ungaria cu vecinii săi: Austria, Regatul Sârbilor, Croaților și Slovenilor (stat devenit ulterior Iugoslavia), România și Cehoslovacia. Tratatul de la Trianon a făcut parte din seria tratatelor încheiate la finalul Primului Război Mondial, celelalte fiind tratatele de pace încheiate de Puterile Aliate cu Germania (la Versailles, în 28 iunie 1919), Austria (la Saint Germain en Laye, în 10 septembrie 1919), Bulgaria (la Neuilly, în 27 noiembrie 1919) și cu Turcia (la Sèvres, semnat la 4 iunie 1920 și repudiat apoi, fiind înlocuit cu tratatul de la Lausanne).”

  2. Radu, o intrebare:
    Chestia asta cu autonomia, nu bate’n cap Art. 1 (1) din Constitutia Romaniei?
    Pentru ca in cazul acesta, cei care o cer, sunt un pic penali.

      • Tratatul de la Trianon:
        “Tratatul de la Trianon a fost semnat la data de 4 iunie 1920 între “Puterile Aliate învingătoare în Primul Război Mondial și Ungaria, în calitate de stat succesor al Imperiului Austro-Ungar, stat învins în Primul Război Mondial. Tratatul a fost semnat în Palatul Marele Trianon de la Versailles de către 16 state aliate (inclusiv România), pe de o parte, și de Ungaria, de altă parte.

        Tratatul a fost semnat pentru a stabili frontierele noului stat Ungaria cu vecinii săi: Austria, Regatul Sârbilor, Croaților și Slovenilor (stat devenit ulterior Iugoslavia), România și Cehoslovacia. Tratatul de la Trianon a făcut parte din seria tratatelor încheiate la finalul Primului Război Mondial, celelalte fiind tratatele de pace încheiate de Puterile Aliate cu Germania (la Versailles, în 28 iunie 1919), Austria (la Saint Germain en Laye, în 10 septembrie 1919), Bulgaria (la Neuilly, în 27 noiembrie 1919) și cu Turcia (la Sèvres, semnat la 4 iunie 1920 și repudiat apoi, fiind înlocuit cu tratatul de la Lausanne).”

    • Sunt penali daca am avea justitie si daca am avea premier si presedinte ROMANI IN SUFLET!

      Avem niste chibiti de o etnie indoielnica in functiile inalte in stat. Chibiti lacomi de voturi.
      ponto se zbate sa castige voturile maghiarimii pentru prezidentiale in timp ce basecu trage vartos giugiuleli cu etnicii lui udrea!

      Paradoxal, inainte ca ungurii sau rromii sa ne demonstreze ei ca sunt stapani la noi acasa, fac asta premierul si presedintele!

  3. Culmea obrazniciei acestui udmr si acestor lider, dar pana cand guvernantii de la Bucuresti vor mai tolera asemenea apucaturi anti/Romanesti ???

    • Pana cand? Pana o sa aiba alta majoritate care sa le permita sa ramana la ciolan .. Interes personal > interes national.

  4. E o declaratie pur electorala,spune pulimii ce vrea sa auda.Cam toti abereaza cand isi fac campanie electorala,problema reala nu e ce delireaza astia in fata multimilor ci influenta lor cand sunt cooptati la conducere,acolo e periculos.Pentru ca de fiecare data cand au fost la guvernare(mai mereu) si-au cam tras beneficii si nu a fost nimeni destul de bun sa negocieze cu ei…
    Trist ca o gasca de etnici santajeaza institutiile supreme ale statului(Guvernul,Presedentia)!Parca as fi preferat sa fie etnia rroma in loc,nu mi se par asa scarbosi!

  5. ,,Interesele noastre pot fi reprezentate numai de maghiari.” maghiari care iî mint si îi înşeală pe românii care îi cheamă la GUVERNARE. PONATAAAAAAAAAAA uite ce ai facut cu UDMR-ul lua-te-ar si duce-te-ar unde a dus mutu iapa si surdul roata!!!!!!

  6. Ponta cu PSD-ul,Voiculescu cu PC-ul s-au aliat cu acesti obraznici. Si toate astea doar ca sa nu il sustina pe Crin Antonescu la presedintie;patroti nu gluma .Ponta le-ar da
    si Ardealul pentru interesele lui.

    • sorin andrei,

      Iata ce zicea antonescu in 27.10.2013, la Focsani:

      “PNL a acţionat şi va acţiona şi vă cer ca preşedinte al partidului să acţionaţi corect şi loial, în parteneriatul care înseamnă Uniunea Social Liberală până la capăt. Vă cer acest lucru nu numai pentru că suntem un partid care şi-a respectat cuvântul şi şi-a respectat alianţele din care a făcut parte. Vă cer acest lucru mai presus de orice pentru că nu e vorba doar de respectarea angajamentelor dintre noi, cei din USL, PNL faţă de PSD şi invers. E vorba de a respecta împreună angajamentul nostru faţă de români, pe cetăţenii care au venit şi sper că n-a uitat nimeni câtă disperare era, cum ne apucau, la propriu, de haine şi ziceau: „Scăpaţi-ne de ăştia”. N-a uitat nimeni, nu ?”

      Ai uitat, dle antonescu.

  7. DACA MAGHIARILOR NU LE CONVINE IA CONDITILE ACTUALE DIN ROMANIA NU AU DECAT SA SE DUCA UNDE VOR GRANITILE SUNT DESCHISE SI SE POT STABILI UNDE VOR FARA PROBLEME .NU STIU IN CE TARA MAI AU FACILITATILE PE CARE LE AU IN ROMANIA,DACA NU LE CONVINE SA LE FIE RUSINE CELOR CARE INSTIGA LA ASMENEA FAPTE

    • Tratatul de la Trianon:
      “Tratatul de la Trianon a fost semnat la data de 4 iunie 1920 între “Puterile Aliate învingătoare în Primul Război Mondial și Ungaria, în calitate de stat succesor al Imperiului Austro-Ungar, stat învins în Primul Război Mondial. Tratatul a fost semnat în Palatul Marele Trianon de la Versailles de către 16 state aliate (inclusiv România), pe de o parte, și de Ungaria, de altă parte.

      Tratatul a fost semnat pentru a stabili frontierele noului stat Ungaria cu vecinii săi: Austria, Regatul Sârbilor, Croaților și Slovenilor (stat devenit ulterior Iugoslavia), România și Cehoslovacia. Tratatul de la Trianon a făcut parte din seria tratatelor încheiate la finalul Primului Război Mondial, celelalte fiind tratatele de pace încheiate de Puterile Aliate cu Germania (la Versailles, în 28 iunie 1919), Austria (la Saint Germain en Laye, în 10 septembrie 1919), Bulgaria (la Neuilly, în 27 noiembrie 1919) și cu Turcia (la Sèvres, semnat la 4 iunie 1920 și repudiat apoi, fiind înlocuit cu tratatul de la Lausanne).”

  8. D-ul uita ca este roman-mai intai si apoi maghiar -Maghear esti intai daca te afli in Ungaria -Aici esti roman -interesele lor sunt respectate si acum -Ca vor ei mai mult decat altii este altceva .Dar in general sunt mai favorizati fata de alte nationalitati .Este normal sa aibe reprezentanti in PE .Dar lucrurile se transaza la Bucureti de fel .?Asa ca orice ar dori ei trece prin guvern si parlament -Vointa poporului trebuie sa fie sfanta . Acum e discutabila .Dar sper ca pe viitor sa fie respectate legile in privinta regiunilor -sa nu fie dezmembrata romania de dragul unora . .Ce vor ei este legitim numai ptr ei .Dar sunt minoritari ‘nu au cum sa ceara mai mult decat li se cuvine nicaieri in lume .Ei! Asta nu inteleg ei .Ca vor -ca nu vrem noi -asta este -Trebuie sa fie realisti .Intrarea lor la guvernare nu le aduce multe facilitati ‘si nici mai mult decat li se cuvine .

  9. Toate acestea se petrec drept consecințe colaterale datorită distrugerii USL-ulu,iar USL-ul nu mai există datorită lui C.Antonescu.Este inulil să mai precizăm că în condițiile în care PNL-ul exista la guv. nu mai existe UDMR-u,si atunci erau mai temperați în dorințele lor absurde.Ce poate strica un singur OM greu poate repara o țară întreagă?

    • Da, ar putea repara nişte oameni şi caractere înţelepte din PSD şi PNL, care ar trebui să pună mai presus de interesele lor mărunte interesul naţional. Alegerea şi susţinerea la funcţia de preşedinte al României a unui PNL-ist din grupul celor care după europarlamentare vor face pasul spre PSD (altul decât Tăriceanu că nu merge – candidat la prezidenţiale care a avut 5 neveste – Tăriceanu să fie păstrat în actuala funcţie până în 2016) şi s-a rezolvat cazul. După alegerile prezidenţiale, probabil se vor mai face mişcări de colo colo şi ungurii ar putea fi scoşi de la guvernare şi puşi acolo unde le este locul – lângă Băsescu, la coşul de gunoi al istoriei.

  10. Este adevarat punctul tau de vedere Radu ‘Dar sper ca cineva sa le spuna si lor . Ponta cred ca a spus odata ceva legat de asta -Si ramane sper ferm ‘vis-a-vis de subiect -Sau cel putin sper -Dar avem incredere in A 3 si dvs ca subiectul va findezbatut in emisiuni ca sa auda toti care au urechii de auzit .Noi suntem pe faza -alaturi de dvs si toti ceilalti colegi –

  11. …..mai baiatule pt a tine scaunul sub cur noi romanii sunte.mi in stare s.o dam si pe mama daca este ceruta.

  12. Partidele care sunt cu ei la guvernare n-au nimic de spus in legatura cu lucrul acesta? Nici o luare de pozitie? Nimic?

  13. incredibil nu este ce zice hunor ,incredibil este ca acest individ este vicepremier .si mai tare este ca cei din antena 3 o tot dau cu basescu si antonescu cand in guvern pe post de vicepremier aven un individ de acest gen care declara nonsalant Trebuie să ne reprezentăm interesele în Europa şi trebuie ca folosirea limbii materne să fie acceptată, să aducem Catalonia şi Tirolul de Sud în Ardeal . UDMR aflat la guvernare ne scuipa in gura pe toti si trusturile medie favorabile puteri nu sufla in front in fata lui ponta sa il intrebe cat mai trebuie sa suportam declaratile iredentiste ale maghiarilor

  14. Am ajuns in situatia asta din cauza politicienilor romani care ne reprezinta in tara dar mai ales in parlamentul european,care nu au facut nimic decit a ponegrit tara.Amintitiva de BASESCU cum a batut palma cu TEOKES,cu VICTOR ORBAN,pentru a nu merge la vot ,ce credeti ca a facuto degeaba???-POLITICIENI,FARA PIC DE PATRIOTISM!!!SA LE FIE RUSINE.

  15. Vreti limba materna?Pai nu vorbiti in limba materna?Sau vreti sa devina limba oficiala in tara meea?Mai tutelor voi de ce nu invatati romaneste?Tara asta in care ar trebui sa CONVIETUITI in liniste si pace are limba oficiala lb.romana pe care voi nu vreti sa o invatati;aveti invatamant in lb.materna;folositi lb materna in institutiile statului roman.Atunci cum mama dracu` vreti lb.materna?Voi astia politicienii ce ati furat si inselat statul in toate guvernarile acumuland averi uriase de care nu va intreaba nimeni,voi la maghiarii de rand,la maghiarii aia ce nu au ce pune pe masa si la care nu le-au crescut pensiile si slariile ca voi ati jucat ceardasul cum va cantat basescu va ganditi?credeti ca pe ei ii doare lb.materna mai mult decat lipsa locurilor de munca si a faptului ca nu au ce pune pe masa copiilor?Sunt prosti ca va mai voteaza.Voi vreti functii pentru bunastarea voastra si sa puteti baga dihonia intre maghiari si romani.SICTIR.

  16. Vina pentru tot ceea ce se intampla este a electoratului roman,care nu iese masiv la votare.Ca daca ar iesi,atunci,procentul maghiarilor la vot,nici nu le-ar permite sa intre in parlament,pentru ca n-ar atinge pragul de 5%.Atunci n-ar mai putea santaja guvernele cu pretentiile lor secesioniste.Am vazut la votare oameni care au venit in carucioare sau in carje,iar cei sanatosi nu se achita de aceasta datorie fata de tara si din cauza lor ni se intampla toate aceste obraznicii maghiare.

  17. Daca asta vrea,noi nu vrem sa-i dam,ce crede el ca se intimpla?Eu si destui vor sa plece UDMR-istii im mongolia,ei pleaca?Daca eu vreau sa dispara udmr,dispare?Totusi,ar fi cazul sa i se astupe gura bozgorului si celor ca el,de unde a adus ei Ardealul asta,din stepa?Basescu sa-i manince fripti,ca le-a dat nas si acum au devenit obraznici.Maine vin turcii si vor jumatate din Romania,sau Austria vrea 1\4 din tara?Ce facem,ne mutam noi in Mongolia?

  18. Ha, ha, ha : http://www.antena3.ro/politica/kelemen-hunor-daca-nu-ajungem-noi-in-pe-locul-nostru-va-fi-luat-de-parlamentari-romani-248702.html,,UDMR se bazează pe comunitatea maghiară şi maghiarii trebuie să ne ajute. Dacă noi nu vom ajunge acolo, locul nostru va fi luat de parlamentarii români.” Dacü nu vü convin cei care reprezintă România, nu aveţi decît să va mutaţi unde doriţi voi, sunt graniţele deschise peste tot, inclusiv pentru voi.
    Ha, ha, ha ,,Preşedintele de onoare al UDMR, senatorul Marko Bela, spune că…” care onoare ??? mai au politicienii onoare ??? nu cred. http://www.cotidianul.ro/marko-bela-fara-udmr-nu-ar-fi-fost-posibila-aderarea-la-nato-si-intrarea-romaniei-in-ue-234964/
    Cred că este deajuns cît ne-aţi hărţuit ţara, cît ne-aţi ponegrit naţia română, cît aţi manipulat populaţia maghiară. Sper că omul care gîndeşte să nu vă acorde votul. Gata, vă e deajuns, punct.

  19. ca norocul ca e doar un teatru politic, de care marea majoritate a cetatenilor acestei tari si-au dat seama (indiferent de numarul de cetatenii). Ma bucur sa vad ca nu sunt nici jurnalisti care sa le dea apa la moara…(merci)…fara sa mai vorbim ca s-a tinut cont de votul romanilor la parlamentare (fara UDMR la guvernare) cam pana la inchiderea urnelor (iti aduci aminte bine)… asa ca te-as ruga sa faci/faceti o pauza de la hulitul PNL-ului si sa judecati guvernantii la fel ca si pe Boc sau Ungureanu.

  20. Cand Europa s-a unit, sterge granitele economice si pe cele reale prin libera circulatie, de ce sa vrei sa revii la granite? Asta e spiritul european cu care se lauda?

  21. Este în fapt un atentat la independența, suveranitatea și securitatea națională și surprinde apatia totală a Guvernului, Președenției, Procuraturii, DNA, și alte instituții care au drept scop asigurarea statalității în România. Susținerea nostră pentru PSD și Guvernul Român nu trebuie confundate cu dezinteresul total pentru mesajele și atitudinile separatiste ci dimpotrivă, sugerăm europarlamentarilor români să lanseze un proiect de directivă care să tranșeze foarte clar dreptul minorităților naționale de a trăii pașnic, în limitele statelor existente la începutul constituirii Uniunii Europene. Orice mișcări separatiste sunt destabilizatoare, generatoare de tensiuni , conflicte și instabilitate. Parlamentul European, Consiliul Europei, Comisia Europeană, trebuie să ia atitudine față de aceste tendințe care produc haos și conflicte interetnice. Altminteri, dacă Guvernul României nu sesizează aceste organisme suprastatale înseamnă că se face părtași la ”surparea” entităților naționale. Treziți-vă lideri naționali !

  22. Romania este stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil!Nici un grup si nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu… consider ca acest partid..aceasta minoritate si-a depasit limita, impertinenta care o manifesta fata de tara ii condamna insa clasa noastra politica este una modesta, politicienii nostri nu urmaresc interesul national ci interesul propriu, speranta usl s-a stins, asteptam o minune…suntem mult prea toleranti, romani treziti-va la realitate!noi suntem minoritari sau ei?este tara noastra!

  23. Stam si ne plangem, dar cand sa iesim la vot, nu iesim ca ne-am scarbit. Asta e rezultatul. Sper sa fie lectia finala pentru 2016, cand trebuie sa iesim la vot astfel incat udmr-ul sa nu mai ajunga in Parlament si sa terminam odata pentru totdeauna cu subiectul asta.
    Si sper ca romanii de etnie maghiara sa nu mai voteze udmr-ul, nici peste 2 luni, nici in 2016, pentru ca acestia isi urmaresc doar interesele proprii, de grup, nicidecum interesele maghiarilor din Ardeal.
    Toata lumea a observat ca udmr-ul a facut parte din toate guvernele, dar oamenii au acelasi nivel de trai, romani sau maghiari. Deci, ce a facut udmr-ul pentru ei ? Nimic.
    Desigur ca in conjunctura actuala a fost nevoie de ei in Parlament pentru a evita revenirea unui nou emil boc prim ministru sau o semi-anarhie. Dar asta e alta discutie.

  24. Trezeste-l Doamne pe Ponta !! Uite ce sovini nesimtiti , a adus la guvernare !Dragi romani, oare vom scapa vreodata de blestemul ”26/12/1989 ” ?

  25. Ponta s-a grăbit să-i cheme la guvernare, iar acum ei doar profită de conjunctură, avînd din ce în ce mai mult curaj și tupeu peste măsură.
    Întotdeauna au fost și vor rămîne doar niște oportuniști .

  26. Pai domnilor, noi va tot spunem de 20 de ani ca “boanghenii’ udmr-isti nu au decat un scop: ARDEALUL. Voi ii periati pe unii ca Ponta ,Dragnea etc care habar nu au ce e cu Ardealul. Domnilor, in situatia data cand Bucurestiul ne priveste cu c…ul tot mai multi ardeleni privesc spre…VIENA. ORICUM CULTURA IN ARDEAL A CAM….VENIT DINSPRE ACEA DIRECTIE. JUCATI-VA CU FOCUL DRAGI BUCURESTENI SI SUDISTI SI POATE….NE VOM ALEGE ALTA DIRECTIE PENTRU CA ROMANII DIN HARCOV NU AU NICI O PROTECTIE. Sa-l vedem iar pe Pontacu cum o scalda. Cum e posibil ca Kelemen membru al guvernului sa declare public secesiunea ? De cateva ore trebuia sa auzim din GURA LUI PONTA CA ACEST INDIVID SOVIN(ofiter acoperit ,coleg cu Ponta) A FOST EXPULZT DIN GUVERN DAR CINE SA O FACA?

  27. Tupeul jegos al acestei formatiuni etnice a depasit de mult orice limita.
    Sa ii faca pe romani sa simta cum e sa fi minoritar!? Pai abia astept.
    Abia astept ca romanii care sunt minoritari in cateva localitati sa aiba drepturile pe care le au maghiarii in restul tarii!

    Aceasta grupare etnica a depasit de mult granitele legale, pentru ca cele de bun simt le-au depasit cand s-au inregsitrat la tribunal.

    VREAU UDMR SCOS IN AFARA LEGII pentru ca militeaza pentru ceva ce este interzis de Constitutia Romaniei.

    Servciciile secrete dorm? Politicieni, va tradati tara si neamul?

    Obraznicatura asta maghiara nu poate fi sanctionat pentru declaratiile pe care le comite? Nu reprezinta asta instigare la nerespectarea Constitutiei ???

    Este incredibil ce se petrece in Romania acum, avand acesti dusmani ai neamului romanesc chiar in mijlocul tarii.

  28. Domnule Kelemen Hunor,
    În “Gesta Hungarorum”, Simon de Keza, un preot de la curtea lui Ladislau al IV-lea (1278-1290), afirmă că “după cucerirea Panoniei de către unguri, secuii au primit o parte din țară, totuși nu în Câmpia Panoniei, ci au trăit aceeași soartă VECINI ÎN MUNȚI CU BLACKII, cu care s-au amestecat și dela cari au împrumutat alfabetul”.
    Domnule Sogor Csaba, romanii stiu cum este sa traiesti in minoritate.
    I-ti voi reaminti de cei 1.000 de ani în care drepturi în Ardeal ai avut doar tu și alți minoritari, în timp ce pe ai mei i-ai asuprit, le-ai interzis limba, numele românești, religia și orice drept elementar uman.
    Nu am uitat domnule Csaba de Ip si Trăznea.
    Romani, nu uitati ca Victor Ponta i-a invitat la guvernare din 2012.

  29. Raspunsul la intrebarea dvs este :NU ESTE BINE DLE PONTA!!!.
    Daca demersul televiziunilor pentru decrebilizarea lui ANTONESCU(unele s-au certat cu el) poate fi acceptat de unii dintre noi care am fost total FANI ANTENA 3… poate fi inteles(fiecare dinte noi,inclusiv jurnalistii, suntem oameni si avem nemultumirile si frustarile noastre) dar credibilizarea de catre massmedia a unor personaje care au contribuit decisiv,in cei 24 ani, la nenorocirea ROMANIEI(doar pentru interesul lor personal de …putere/avere/sotii tinere) imi depaseste puterea mea de intelegere.
    Ar fi acelasi lucru cand dupa zeci de ani de criticare a regimului basescu si dezvaluirile ANTENEI 3(lucru ce va plasat pe o treapta inalta de credibilitate si curaj!!!!) despre “rautatile” comise de politicieni,conducatori,premieri,”oameni afaceri”,”baieti destepti”…sa incepeti de maine sa-i laudati/sa le aduceti ode.
    Este acelasi lucru cu criticarea regimului basescu boc cu RM,GAZE SIST(a dus la caderea guvernului MRU)taierea de pensii si salarii ,mariri de taxe,impozite,accize iar acum daca aceleasi rele sunt facute de regimul PONTA ….televiziunile pesediste nu le critica ci dimpotriva ,le aproba si critica OPOZITIA(PNL/ANTONESCU… ) care n-are nicio vina pentru aceste deraieri(opozitia n-are nici decizia si nici resursele pe mana si ca atare ar trebui sa fie scutita de criticile …televiziunilor).

  30. rusine lui Ponta ca a mintit pe toti romani ca va guverna fara UDMR si acum cand a vazut ca se stange latul in jurul gatului ( va intra si el in puscarie pentru abuzurile facute )accepta orice numai sa poata RAMANE la putere sasi aranjeze dosarele precum basescu . Frica e mare le va accepta ungurilor toate dorintele numai sal sprijine . Noi romani nu mai contam ca o saq o ducem mult mai rau cu hoti acestias de la putere . vai de noi . bravo UDMR stiu sa lupte si pentru ednici lor ( nu ca ai lor nu ar fura )

  31. NU ESTE BINE NIMIC DIN CEEA CE SE INTIMPLA IN ARDEAL.ASA NE TREBUIE DACA AVEM POLITICIENI CA ANTONESCU SI PONTA.NU ESTE BINE,D-LE PONTA !!!Mioara,Sighisoara

  32. Sa nu fie surprins d-l premier Ponta , daca UDMR-ul o sa paraseasca “”‘barca ”’exact cand trebuie , pentru a fi siguri ca scufundarea barcii (guvernului )este sigura !Niciodata etnicii maghiari in politica , nu vor simtii romaneste …, si nici cei care sunt “”‘vecinii ”’romanilor , in localitatile romanesti , nu dau in clocot de ”simtire romaneasca” !E o enigma , cum la orice eveniment legat de etnia maghiara se strang atatia cetateni si mai ales ca nu dau pe branci sa alature insemnelor particulare etniei , pe cele nationale , ale tarii unde isi duc traiul zi de zi !Am calatorit prin zonele Ardealului , deci si prin Covasna si Harghita , si nu de putine ori , EU , cetatean roman , M-AM SIMTIT pe TERITORIU STRAIN , cand mi se vorbea numai ungureste pe motiv ca nu stiu ei , localnicii etnici romaneste !Atunci , revoltata de situatie , in limita bunului simt si respect pentru conationalii mei maghiari , , scoteam pix si hartie , si le propuneam celor nestiutori de limba romana , sa faca cerere pentru INFIINTAREA CURSURILOR INTENSIVE DE INVATARE A LIMBII ROMANE in localitatile lor , pentru a nu mai fi asa de incurcati in dialog cu romanii si ii asiguram ca voi folosi si ajutorul presei pentru a face cunoscut si international acest incovenient al cetatenilor maghiari , care vor sa traiasca , sa invete , sa simta , sa respecte Romania ,in care sunt nascute atatea genaratii de etnici , si unde s-au mai format si familii mixte !De ce tin aprins mereu FITILUL AUTONOMIEI nu prea pricep… am aflat la ultimele MITINGURI in cate judete avem etnici maghiari , si acum zic , ca PROBLEMA E DE LUAT IN SERIOS DE POLITICIENII NOSTRI …NU POT ZICE CA SUNT DOAR 2 LOCALITATI IZOLATE IN CENTRU TARII SI NU POT FORTA AUTONOMIA TERITORIALA ! S-a vazut clar , ca au aparut cu iesire la granita dintre state si mai ales sa fie atenti politicienii romani , la SPRIJINUL SI , DIN PARTEA CUI , il primesc cei de la UDMR !D-le Ponta ,de cat o majoritate cu probleme la guvernare , o minoritate cu simtire romaneasca ar fi de preferat !

  33. ASA NE TRERBUIE MAI RAU DACA PONTA UNA SPUNE INAINTE DE A AJUNGE LA GUVERNARE SI ALTA FACE MIE MI S-A CAM LUAT DE CLASA POLICA DIN ACEASTA TARA DE DOUA PARALE CINE SA-I PUNA LA RESPECT PE CEI CU MINTILE BOLNAVE DIN UDMR EU?

  34. Aceasta organizatie UDMR ar trebui pusa la punct printr-o atitudine ferma in cazul nerespectarii constitutiei,a tuturor legilor statului roman,iar in timp,printr-o politica inteligenta scoaterea acestei organizatiei din parlament si din alte structuri de decizie ale statului.Faptul ca face jocurile in toate guvernele, inclinand balanta reprezentarii majoritare este un lucru profund daunator care intareste ideea scoaterii organizatiei din structurilor politice

  35. ar trebui sa le raspundem ungurilor cu aceasi moneda,inainte sa ramanem fara monezi .Dar cum interesul politicienilor e doar personal ,si un are nimic de-a face cu patriotismul national unitar,o sa ajungem la un razboi civil nedorit dar necesar.

  36. Auzi si tu ce nesimtiti cica ”… dacă nu ne susţinem, locul nostru va fi luat de europarlamentarii români şi poziţia noastră va fi mai slabă şi în România şi în Uniunea Europeană ” adica daca noi am ocupa locurile maghiarilor i-am fi dat afara din tara, de parca noi nu le-am fi reprezentat interesul asa cum il reprezenta tuturor oamenilor cetaten iai acestei tari indiferent de etnie, pfoaaama astia trebuie inlaturati de la guvernare si din parlament, pai nu spune Badea bine ca astia au facut un partid pe criterii etnice ???
    Fir-ar mama lor, eu cu astia nu mai pot

  37. Spiritul transilvanismului exista in cadrul comunitatilor romanesti in Ardeal,
    iar nu in cadrul manifestatiilor organizate, cu spirit ostil si promovare pe criterii etnice,chiar daca vorbim de campanii euro-parlamentare…stimabile ,reprezentant a scolii ,in care te-ai format.

  38. Cine i a adus la guvernare?Eu nu am uitat. Sa mai aiba pretenţii Ponta şi PSD sa i votăm. E un acord tacit între ei. De aceea tac.

  39. Măi Florică, măi Bogdane, măi Costică, voi nu ştiţi nici acuma că fraţii noştrii maghiari conduc România împreună cu cel mai mare partid românesc, PSD. Ei chivernisesc averea ţării, ei fac strategia acestei ţări. Şi ceia ce este foarte important datorită lor dl premier Ponta a reuşit să salveze Romănia din mâna neamţului Iohannis, care aşa cum ne dădea de înţeles Antena 3 ar fi fost vândută naziştilor.Voi bateţi câmpii, voi vedeţi apucături anti/Româneşti la partidul de Guvernământ care a reuşit să smulgă România din ghearele ascuţite ale liberalilor. Să vă fie ruşine!

    • Vio, nu stiu cat va ma fi publicata parerea ta aici pe blog….din experienta personala…cred ca va fi stearsa. Cei de la ANTENE nu suporta sa fie contrazisi!!!

  40. De ce ia luat PSD-ul la guvernare? Nu le voi ierta niciodata aceasta prostie politica….nu avem nevoie de ministrii din UDMR. Cine poate sa-mi spuna macar o initiativa pentru dezvoltarea tarii?

    Oare pt. PSD a fost mai bun UDMR-ul decat PNL-ul????

  41. Cand o parte buna din noi atragea atentia ca prin aducerea la guvernare a ungurilor se face o mare nedreptate… dvs ne aratati cu degetul spre Antonescu si Basescu… lipsa de reactie si mai ales lipsa de mediatizare naste aceste lucruri. Felicitari

  42. “Acesti politicieni agresivi din UDMR … “. Statul ungar, inainte de ’89, cat si acum, cu o forta mult mai mare, aplica o politica de stat de rupere/anexare, etc a Transilvaniei. Pentru serviciile de informatii romanesti de ieri si de azi nu este un secret ca statul ungar, astazi prin UDMR si orice mijloace legale si ilegale, urmareste anexarea/ruperea Transilvaniei, a Ardealului strabun, de Patria Mama.
    Nimic nou sub Soare, doar vigilenta noastra nu trebuie inselata, indiferent de jocurile politice murdare ale momentului.

  43. Întrebări care ”ucid”
    .
    Zoltan1 says: March 18, 2014 at 3:44 pm
    Domnule Radu Tudor!!!
    Vrem nu vrem,ne place sau nu, incepe un nou capitol in istoria lumii odata cu acest discurs al lui Putin!!!Suntem sub umbrela dar cu picioarele in noroi!!!In aceste vremuri cu un plagiator premier,un imbecil presedinte si un parlament inept pana la inutil eu nu as fi atat de optimist ca dvs.!!!!Incepe fectivalul si noi suntem cu buzunarele goale,cu flota militara cumparata la mana III,cu avioane de hartie si munitie din scutece folosite!!!Situatia noastra este stupida,penibila si absurda!!!!
    Reply
    Radu Tudor says: March 18, 2014 at 3:52 pm
    si ce propuneti??? !!!
    Reply
    Zoltan1 says –
    De două săptâmâni…. Pauză.
    .
    Dacă ar fi să facem săpături, secuiu’ nostru ori a ”murit”, pesemne, ori gândește și acum la un răspuns pe larg sau mai scurt deci…încuietor. Cum ar veni, să-i fie tot lui bine. Eu cred că va veni cu una dragă lui?:
    Zoltan 1: Din punctul meu de vedere art.1 din Constitutie este o jignire inventata special pentru Secuii din Transilvania in mod stupid,penibil si absurd!!!
    La care raspunsul cred că va fi același:
    Reply
    Radu Tudor says: Decembrie 20, 2012 at 5:23 pm
    respect opinia, dar o consider aberanta.
    De asta le pute lor acum totul. Ca și unora ce-și zic români.
    .
    Acum vin și eu cu o intrebare: si ce propuneti??? !!!

  44. Prin tratatul de la TRIANON ,Ungaria n-a putut obtine ARDEALUL datorita celor 2 “P” (patrimoniu si populatie)…”P”-uri care au fost ATUNCI majoritare in favoarea …ROMANIEI.
    Chit ca eu cred ca UNGARIA nu va obtine NICIODATA Ardealul, extremistii maghiari au invatat CEVA din lectia TRIANON si TOT spera ca sa obtina(candva…in viitor) majoritate in cei doi “P” pentru a revindeca ARDEALUL la autoritatile UE(Bruxelles).
    Si fac acest lucru prin:
    1. Cumpararea de proprietati de cetatenii maghiari si prin retrocedari catre mostenitori maghiari(cu acte false sau autentice) a sute de mii de imobile( de patrimoniu,licee,institutii,scoli …construite din banii romanilor sau deja rascumparate de statul roman…vezi CARTEA FUNCIARA din vremea REGELUI FERDINAND) si a sute de mii de hectare de padure si terenuri. 2.Acordarea pe banda rulanta a dublei cetatenii(maghiare) tuturor romanilor care doresc acest lucru (si sunt zilnic mii de romanii…interesati adica cointeresati material).
    Dar in afara unor istorici consacrati NIMENI nu trateaza aceasta problema ca nu cumva sa-l supere pe TARICEANU(a deschis CUTIA PANDOREI cu RESTITUIREA IN INTEGRUM A PADURILOR ceace n-a facut niciun stat fost COMUNIST, iar POLONIA si UNGARIA n-a retrocedat niciun hectar de padure) sau pe PONTA(care se face ca ploua).
    Cine poate crede ca ROMANIA se va face bine(daca intre timp nu ne vom faramita/dizolva)in urmatoarele decenii trebuie sa fie un om …foarte optimist.

  45. Antiromanii din UDMR sunt aliații lui Ponta băgați la guvernare pe ușa din dos si putem vedea ce compromisuri face Ponta pentru a rămâne la Putere cu orice preț .

    Iliescu ne-a făcut țiganii rromi pentru a introduce confuzia roman=rrom și a contribuit la mascarada din Tg.Mures .

    Ponta și-a tras consilier pe Gyorgy Frunda si pe Wesley Clark în timp ce noua ne spune ca ceea ce ne-a promis înainte de alegeri arau doar sloganuri de campanie electorala .

    • Și la fel face și acum.
      Minte și promite, zîmbește mereu tîmp crezînd că lumea îl va mai crede.Și-a pus miniștri incompetenți, la fel ca și el și tot ceea ce-l interesază de fapt este să nu-și piardă postul ,pt care a făcut atîtea compromisuri și pt. care ne-a trădat încă din primul moment de cînd a ajuns la putere.
      El crede că lumea uită lista de la Bruxelles, și dorința de a-i invita la guvernare pe udmr-iști încă din primul moment.Crede că lumea va uita pactul de coabitare și faptul că a numit-o pe koveși la dorința expresă a lui băsescu.

  46. Wauuuuuuu!!! Adevărată lecţie de istorie explicată, povestită de invitaţii lui Adrian Ursu. Felicitări ! Dacă se vrea să punem pe tapet şi să ne amintim istoria acestei ţări, încă mai sunt oameni în viaţă care să povestească alături de imagini, dacă mai există, războaiele românilor alături de prietenii,,duşmanii” americani din totdeauna. Sunt destui oameni care pot povesti, din cîte îşi amintesc, sunt destule materiale video şi înregistrate pentru a tipări cărţi de Istorie adevărate, reale, nici eu acum 40-45 de ani nu am învăţat istoria reală la şcoală, totul a fost pe lîngă, acum nici Istorie nu se mai face, motivul,,e încărcată programa şcolară”, aberanţilor, v-aţi stricat rău la cap ??? Tipăriţi cărţi de Istorie pentru şcoli şi reintroduceţi istoria alături de Limba Română şi Matematică, ediţii de Almanah Istoric pentru documentarea celor care doresc, în primul rînd să citească politicienii care se duc în rîpă, ne trag şi pe noi cu hotărîrile lor proaste. Căutaţi oamenii care au trăit, urmaşii lor, istoricii care au cercetat corect perioada războiului rece, războiul din părţile Rusiei, Ukrainei, Moldova, Crimeea,…, abia atunci veţi trage concluzia, că ceea ce face Putin este exact metoda lui Stalin,,tace şi face” Acum trebuie ca să se poată reacţiona, deşi armata, apărarea, sunt puse pe butuci de politicieni…
    Apropo de momentul bilanţul MAI, băse: Treci tu la margine! este exact comanda care trebuie respectată de cei din jur, el trebuie să fie apărat de oricine şi orice, închipuiţi-vă, dacă e vorba de război ce face acest personaj ! Ponta execută ordinul de la băse, dar nu îşi exercită funcţia de executiv în raport cu poporul, doar funcţia inexistentă în Constituţie, de,,constatator, spunător, zicător, eventual, ordonă altora să suprime drepturile proprietarilor de drept prin ordonanţe sau, şi legi”. PS.totul e vizibil, orice chior(fac parte din tagma lor)vede, simte ce se întîmplă.

  47. da, sigur. e bine, nu?? ca doar in 2012 am votat ca psd sa ii alunge pe liberali si sa puna la loc udmr-ul, sluga lui basescu. udmr-ul care a boicotat referendumul. sa intelegem ca ponta i-a rasplatit pt acest boicot, asa a fost intelegerea?? d-aia ardea ponta de nerabdare cu udmr la guvernare? e clar ca in 2012 referendumul a fost sabotat de ponta si psd. in intelegere cu baselu. asa cum a guvernat si ponta, aruncand la cos voturile noastre pt usl.

  48. Vom avea o Catalonie în Ardeal, este chestiune de timp; o FC Barcelonă mai greu. CFR Barcelona se duce pe derdeluş.

    Eu nu înţeleg de ce ne mai mirăm sau indigăm? Preferăm să mergem în Parlamentul României cu vicepremierul Hunor, nu cu Iohanis! Când este vorba de Iohanis ne îmiedicăm în orgolii mărunte, când este vorba despre Hunor, călcăm peste principii. Catalonia scrie pe noi. Tot înainte, batalioane maghiare!

  49. Domnule Radu Tudor!!!
    Daca punem deoparte sentimentele,politica,ratingul si audienta intrebarea este de ce sunteti atat de vehement anti-autonomie???Care este problema cu autonomia????Hotare cu sarma ghimpata???vorbitorul in romaneste nu primeste paine???pasapoarte la intrarea in judet???spanzuratoare si arsi pe rug???Totusi care este problema cu autonomia de fapt????La ultima conversatie mi-ati recomandat sa parasesc 1918!!!Bine sa vedem”ungaria Horthy-sta”!!!Horthy niciodata nu a fost acuzat si cercetat de crime de razboi,a murit linistit de batranete in 1957, in schimb Antonescu a fost impuscat ca o jigodie la marginea unui sant in Jilava!!!Bine inteles putoarea Mioritico -Damboviteana nescolita si cu bacalaureatul platit in cash,nu stie istorie dar dvs. cunoasteti aceste lucruri si totusi….????Ratingul si audienta este singura explicatie pentru pozitia Antenei3 in legatura cu aceste subiecte,eventual doctrina conservatoare….. dar dvs.nu sunteti indoctrinat politic!!!Tara aste este din ce in ce mai stupida mai penibila si mai absurda ca niciodata!!!!

    • Nu există nicăieri în lumea civilizată o ţară care să acorde atâtea drepturi unei minorităţi alogene cum acordă România minorităţii maghiare. Şi totuşi nu vor fi mulţumiţi niciodată, sâcâindu-ne perpetuu cu aceeaşi pretenţie: autonomie. Tupeul lor se manifestă şi prin faptul că ei consideră ca fiind similară pretenţia lor de autonomie teritorială în România cu cea a catalanilor din Spania, ignorând cu bună ştiinţă marea diferenţă: catalanii sunt băştinaşi în Spania, pe când maghiarii sunt alogeni asiatici în România.
      De ce nu se fac investitii in Harghita si Covasna?
      Pentru ca UDMR a ghetoizat toata zona aceea, pt a pastra caracterul etnic ,,pur“ al secuimii (care nici nu site exact ce origine are si mai ales nu e constienta de cat e de metisata genetic cu romanii).
      Ti se spune ca ,,nu e bine sa facem pe aici prea multe investitii in industrie, ca vin moldovenii la munca si in 20 de ani pierdem Tinutul“.
      Bantustanul creat de UDMR pe plan cultural-lingvistic impiedica im mod voluntar orice proiect economic de anvergura.
      In ciuda exemplului grecesc, care a aratat ca e imposibil sa construiesti o economie durabila si eficienta doar pe turism, UDMR persista in nebunia de a refuza si a bloca orice investitie romaneasca sau straina, publica sau privata, in secuime.
      Teama rasistilor din UDMR e ca ,,vin romanii la munca“ si ,,se modifica proportia etnica“ (ceea ce este o formulare de apartheid, rasista, a pastorului Tokes Laszlo, formulare preluata de alti lideri maghiari separatisti!).
      Speranta dementa a separatistilor secui si maghiari e ca milioane de romani vor parasi Transilvania pt a cauta de munca in alte tari, ceea ce va favoriza maghiarizarea Ardealului.
      Oricum, proiectul UDMR cu 16 regiuni arata foarte clar faptul ca liderii maghiari nu vor prosperitate economica, nici pt Tinut nici pt Romania, ci mentinerea unei zone secuiesti sarace, in care romanii sa plece sau sa nu vina, iar secuii sa ramana doar dintr-un fel de atasament patriotic local.
      Pt orice guvern roman, o buna metoda de combatere a separatismului maghiar e sa investeasca masiv in acele judete, pt a atrage forta de munca din jur (din Bacau, Brasov, Neamt, Bistrita, etc). Primarul Antal Arpad nici nu vrea sa auda de investitii ca sa nu strice componenta etinica a zonei, recomandand Brasovul pentru doritorii sa lucreze in industria care creeaza locuri de munca si bunastare. Azi Sf. Gheorghe e un oras mort, toata industria din anii ’80 a murit dupa revolutie iar oamenii fac naveta la Brasov!!! Primarul spune ca nu vrea ca Sf. Gheorghe sa fie un oras industrial, ci un oras cochet, o atractie prin identitatea sa.
      SI ATUNCI NU-TI VINE SA SPUI?: GATA! PANA AICI! NOI ROMANII NE-AM SATURAT!!! AM TOLERAT DESTUL!!!
      Nu mai toleram abuzurile, respingerea, nu mai vrem sa facem compromisuri, daca am permis nu inseamna ca vrem sa fim si suprimati.
      REFUZAM SA NE MAI ADAPTAM LA CERINTELE VOASTRE PRIN SUPUNEREA NOASTRA, CROINDU-VA DRUM DUPA BUNUL VOSTRU PLAC LA PROPRIILE DORINTE, AJUNGAND LA FANATISM. NU MAI PUTEM FI TOLERANTI LA DISCRIMINARI BAZATE PE APARTENENTA NATIONALA, ETNIE, OPTIUNE POLITICA, RELIGIE, ETC.

  50. Vom avea o Catalonie în Ardeal, este chestiune de timp; o FC Barcelonă mai greu. CFR Barcelona se duce pe derdeluş.

    Eu nu înţeleg de ce ne mai mirăm sau indigăm? Preferăm să mergem în Parlamentul României cu vicepremierul Hunor, nu cu Iohanis! Când este vorba de Iohanis ne împiedicăm în orgolii mărunte, când este vorba despre Hunor, călcăm peste principii. Catalonia scrie pe noi. Tot înainte, batalioane maghiare! Că românii cântă la fluier…

  51. Domnule Tudor, aveti dreptate sa va ingrijorati de atitudinea si declaratiile liderului unei formatiuni care se afla la putere in Romania, dar UDMR face acest joc inca de la infiintare profitand de neputinta partidelor (in special PSD, PDL) de a-si asigura majoritati fara aportul celor 5-7 procente rosu-alb-verde!
    Este de apreciat si intrebarea, retorica, din finalul articolului dvs. adresata premierului. Poate il intrebati acelasi lucru si la o ora de maxima audienta din nenumaratele lui prezente la A3, pentru ca, altfel, cainii latra… ursul merge!

  52. Este de datoria lui ponta (sarbu) care i-a readus nejustificat la guvernare, sa ia atitudine si sa stopeze ferm, o data pentru totdeauna, tupeul execrabil si actiunile revizioniste ale ungariei (caci despre asta vorbim – udmr este avanpostul ungariei in Romania).

  53. De ce au mai fost “bagati” in Guvern de catre Ponta , daca UDMR are in “minte si simtiri” incalcarea si nerespectarea Art.1. din Constitutia Romaniei.
    Daca s-au nascut si traiesc aici , atunci trebuie sa respecte si Constitutia!!
    Ce s-ar face daca ar merge si s-ar stabili in S.U.A. ….vor deveni “americani” si astfel vor uita ca sunt maghiari , indiferent de pe ce meleaguri vin !!
    Sa spuna ACUMA ce vor , ca sis asa au obtinut mult mai multe decat credeau in 1990 , iar romanii din acele judete majoritar maghiare sunt pusi la colt si nerespectati .
    Oare Guvernul nu vede si asta ??
    Nu faceau majoritatea necesara fara UDMR ???

  54. Totul este reconducibil la V.V. Ponta. El i-a invitat la guvernare inca din 2012, tot el i-a bagat la guvernare pentru a tampona pierderea PNL si pentru a-si garanta o majoritate suficient de relaxata.
    Eu zic asa: sa vina Ponta la Antena 3 si sa ne “ilumineze” cu privire la declaratiile lui Hunor.
    Sa ne spuna cu subject si predicat ca etnia nu prevaleaza asupra cetateniei. Hunor e cetatean Roman de etnia maghiara, punct si gata!.
    Dupa chipul si asemanarea lui Hunor, Ponta ar face bine sa vina in fie care saptamina sa se adreseze Romanilor explicandu-le cit este de important pentru ei, Romanii, se iasa la vot pe 25 maj.
    Din pacate avem inca multi ramasi in ceata sau prin copaci “imi pare rau dar trebuie sa o spun” ce nu inteleg adevarata si uriasa miza a Europarlamentarelor.
    E mai mare de cit insesi “nationalele”.
    Ma astept ca macar Ponta in maniera formala sa isi aduca aminte ca tine un pic la noi, ca ne reprezinta.
    Noi cei care l-au votat, i-au dat puterea pe care o distribuie generos si UDMR-lui.
    Ponta e un mediocru , politic vorbind dar este extrem de ambitios, are o agenda politica maniacal gindita si organizata, pentrua a-si atinge scopul ar recurge la orice stratagema imaginabila.
    Va fi greu pentru noi, Europa de azi este o ierarhie cu trei nivele:
    in virf interesele de la Berlin ce prevaleaza oricum peste orice.
    La nivelul 2 sint aleatii, protejati de puterea de la Berlin adica Franta, Polonia, Tarile Baltice.
    Undeva in spate ramin Italia, Spania, Portugalia si Grecia, tari destinate unui viitor de sacrificii infinite.
    Dupa 2 vine 3, va las libertatea de a pozitiona Romania si de a va imagina ce viitor ne este rezervat.

    • ANALIZA DE TEXT pe comentariul unui sfertodoct de genul feminin:
      .
      1. ”Reconducibil”-
      …se pare că în capul tău ”totul este reconducibil” inventând cuvinte sau folosind ”prețiozități„ pe care un om normal nu le folosește decât doar pentru a epata.
      .
      2. ”V.V Ponta”
      este o adresare tipic băsistă și nu a unuia care l-ar fi votat pe Ponta.
      .
      3. ”El i-a invitat la guvernare incă din 2012, tot el i-a bagat la guvernare pentru a tampona pierderea PNL si pentru a-si garanta o majoritate suficient de relaxata.”
      – greșit , mai bine zis minți prin omisiune:
      Acordul de colaborare USL-UDMR încheiat la 1 octombrie 2012, a fost semnat de Ponta, Antonescu, Kelemen şi Borbely. Prin acest acord USL şi UDMR se angajau să formeze, după alegeri, o alianţă politică parlamentară şi guvernamentală.
      Imediat după ce s-au anunțat primele rezultate ale alegerilor, premierul Ponta declara că USL începe discuţii cu UDMR, pentru crearea unei majorități CONSTITUȚIONALE.
      Aducerea la guvernare a UDMR câtă vreme era și un acord basescu-antonescu de eliminare a lui Ponta (prin trecerea structurii noi de guvern prin Parlament asta urmărindu-se) era un gest mai mult decât necesar intrucât pasul următor căderii guvernului Ponta în Parlament (dacă nu ar fi fost adus UDMR la guvernare), numirea unui alt prim ministru de catre basescu. Cât despre UDMR, UDMR-ul oricum venea la guvernare prin sprijinul dat celorlalți care ar fi succedat guvernului Ponta. Să fie clar, pe antonescu, după vizitele lui la Cotroceni și amenințările ”ori-ori” nu se mai putea conta. PUNCT. Dar mintea voastră cât sa judece?
      .
      4. ”Dupa chipul si asemanarea lui Hunor, Ponta ar face bine sa vina in fie care saptamina sa se adreseze Romanilor explicandu-le cit este de important pentru ei, Romanii, se iasa la vot pe 25 maj.”
      Ești (de ce nu?) și tu, și după chipul, și după asemănarea unui ”reconducibil”, care pe de o parte îl considera pe Ponta un mediocru și, pe de altă parte, îi solicită aceluiați Ponta sa vină în fața mulțimilor, să te lămurească mai întâi pe tine, și mai apoi și pe cei, multi ramasi in ceata sau prin copaci și care nu inteleg adevarata si uriasa miza a Europarlamentarelor. Consideri , în mod aberant, ca cineva care nu mai prezinta credibilitate să vină și sa te lămurească pe tine, și pe ai tai, de …bla…bla…bla…europarlamentare…..”cu subiect și predicat”
      .
      5. Ma astept ca macar Ponta in maniera formala sa isi aduca aminte ca tine un pic la noi, ca ne reprezinta.
      De ce …umilul ”macar” Ponta ? Și cum adică, te reprezinta pe tine, tu fiind o basista după modul de gândire ? Eu știam că numai basescu vă ”reprezintă” . Ponta reprezinta, ca Șef de partid, doar PSD-ul nu pe oricine, mai mult, nu o ”bandă infamă tâlhari …ziua-n amiaza mare”(nu mai știu din ce piesa de teatru e asta cu…banda infamă)
      .
      6. Noi cei care l-au votat, i-au dat puterea pe care o distribuie generos si UDMR-lui.
      În primul rând dai cu mucii în fasole .”Noi , cei care l-am votat, i-am dat” se zice. Ș-apoi, puterea lui Ponta i s-a dat sa conducă un guvern USL, stabil și să nu fie” a lui basescu”. N-a fost să fie până la capăt guvern…USL. Cât despre puterea, putere i-ați dat-o și lui antonescu dar aia, vă spun eu, s-a dus dracu, și acum se manifesta impotriva lui Ponta. Mai mult, acea putere data USL s-a dus la băsescu.
      .
      7. Ponta e un mediocru , politic vorbind dar este extrem de ambitios, are o agenda politica maniacal gindita si organizata, pentrua a-si atinge scopul ar recurge la orice stratagema imaginabila.
      Dvs., inainte de a vorbi de Ponta, să vorbiți mai întâi de mediocrii și maniacii voștri și despre strategemele inimaginabile pe care le-ați gândit de l-ați adus și l-ați ținut la putere timp de 10ani pe basescu! De vină pentru această prostie COLOSALA tot Ponta este de vină, da? Și-acum, dacă Ponta lăsa guvernul fără sprijin din partea UDMR, era mai bine? Vă spun că astazi aveam un portocaliu prim ministru.și cu același UDMR la guvernare.

  55. De ce acest Kelemen H. mai este vicepremierul ROMÂNIEI,el care vrea dezmembrarea României, de ce mai este, de fapt de ce a fost numit, ministrul culturii ROMÂNE, când el nu vede decât cultura ungurească, şi în final de ce mai este la guvernare ? A fost o mare greşeală aducerea la guvernare a acestei organizaţii etnice-nu este partid-, după toate declaraţiile anticonstituţionale, antiromâneşti şi revizioniste ale tuturor udmr-iştilor, fără nici o excepţie, şi fără întrerupere de 24 de ani, degeaba se tot invocă perioada electorală. Aceste idei le au de la 1920, când n-au putut accepta să piardă chiar dacă nu era al lor(teritoriul). Tot timpul au încercat, dar sub Ceauşescu(cu toate păcatele lui) nu le-a mers. Din 1990 au obţinut foarte multe- în nici o ţară nu există aşa ceva, atâtea drepturi în favoarea unei minorităţi şi în defavoarea majorităţii şi a ŢĂRII-, pas cu pas vor să demonstreze că Transilvania este a lor: au obţinut ILEGAL foarte multe clădiri, foarte multe terenuri, păduri, etc,( toate ILEGAL), au acordat cetăţenia multor persoane, chiar şi români,( îmi pare rău, sunt multe cozi de topor, mulţi trădători). Mai au cîteva cerinţe, care, se pare, sunt cuprinse în acordul încheiat cu USD-ul: schimbarea art. 1, care-i încurcă foarte tare, regionalizarea după placul lor, pentru a se recrea Regiunea Autonumă Maghiară, adică Ţinutul Secuiesc, fără secui,limba maghiară ca a 2-a limbă oficială, etc., adică exact ce-şi doresc: dezlipirea Transilvaniei de România. Toate acestea din cauza lui Antonescu, din cauza lui s-a rupt USL-ul. O spun cu mare părere de rău, pentru că am avut mare încredere în el, dar bine că şi-a arătat adevărata faţă, pentru că nu avem nevoie de un alt băsescu. Îl acuz, însă, foarte tare şi pe Ponta, în primul rând pentru alegerea drept consilier a lui G. Frunda, unul din cei mai înverşunaţi antiromâni-avem destui oameni de drept extraordinari români, şi unii şi mari patrioţi-, şi apoi aducerea la guvernare a UDMR-ului şi mai ales promisiunile făcute. Este IMPERIOS necesar să i se ceară să facă PUBLIC acordul încheiat cu UDMR-ul. Dacă este adevărat ceea ce a apărut într-un ziar local românesc, la noi, este absolut o trădare a intereselor ţării şi ar trebui să reacţionăm, în primul rând nevotând USD-ul. Să nu uite dl. Ponta( pe care-l apreciez, dar ar trebui să mai citească istoria Transilvaniei, măcar 1848 şi 1940) că multe alegeri s-au pierdut în Ardeal. Năstase a pierdut în Ardeal, din cauza unei vizite făcute lui Marko B. înainte de alegeri. Dar faptul că nu votăm USD-ul nu rezolvă problemele, nu trebuie să se facă cedările promise, pentru un pumn de arginţi, care ar însemna dezmembrarea ţării. Şi apoi pe cine să mai votăm, pe Antonescu şi pe liberali care vor să se unească cu PDL-ul? Este chiar groaznic!Şi este foarte periculos!

  56. Dragi nationalisti, nu va mai faceti iluzii ca doar ungurii vor autonomia Ardealului, Catalunia in Ardeal, ci si multi romani din Ardeal, exceptie viniturile din sud si est, iar trendul este in crestere. Internetul e plin. Tot mai multi romani vor autonomia finaciar-administrativa, si nu teritoriala a Ardealului. Eu sunt unul dintre ei.

Leave a Reply to MOTTI HODCancel reply