Dupa ce a fost adus in fruntea partidului istoric national liberal de Crin Antonescu, personajul complet lipsit de caracter Klaus Iohannis i-a infipt acestuia un cutit in spate. L-a inlaturat din fruntea partidului si de la candidatura prezidentiala. Iar acum Klaus pune bomboana pe coliva fostei lor prietenii, afirmand ca nu-l intereseaza sustinerea lui Crin.

Se tot spune ca Iohannis e altfel decat politicienii de pina acum. Constat insa ca e mai balcanic si mai predispus la compromisuri grave pentru interesul propriu decat multi dintre cei vechi. E un smecheras gata sa bata palma cu oricine, sa faca toate compromisurile, doar sa fie el in fata si cu sacii in BMW. Nici o diferenta intre Iohannis si toti cei pe care-i critica zilnic.

crin-iohannis-2

Presedintele PNL, Klaus Iohannis a fost întrebat, într-o conferinţă de presă, dacă după cele două dezbateri cu Victor Ponta a avut vreun schimb de mesaje cu fostul presedinte al PNL Crin Antonescu.  “Nu am avut niciun schimb de mesaje, acuma nici nu mă interesează în faza asta“, a replicat liderul PNL. El a fost întrebat de ce nu-l mai interesează subiectul legat de sustinerea din partea lui Antonescu.
“Ar fi cam târziu, dar ar fi bună si acuma. Orice vot contează”, a mai spus Iohannis.
Liderul PNL a mentionat că se asteaptă ca Antonescu să participe la vot la al doilea tur de scrutin.

 

103 COMMENTS

  1. aceasta e dovada clar(desi au fost si multe altele inainte)ca Klaus Iohanis, nu e altceva decat un oportunist sustinut de gasca PDL-lista care se vede presedinte.

    • Prea-pretiosule domnule Klaus,

      De ce sunteti presedintele PNL? Nu v-ati dat demisia din functia de vice dupa rezultatele slabe ale PNL la europarlamentare? Pai cum e la nemtii cinstiti? Cine isi da demisia pentru greseli se auto-avanseaza? Apoi la nemtii cinstiti se elimina prietenii si cei care v-au ajutat?
      Nu ati auzit ca Antonescu candida la presedintie? Ca a concurat impotriva nesimtirri tale la congresul PNL ?

      “acuma nici nu mă interesează în faza asta” Desigur domnule Kalus v-ati vazut sacii in caruta si Crin nu mai e de folos.
      Asa cum nu mai e de folos nici “impartialul” Rares Bogdan. Dupa ce s-a chinuit sa va ajute la Realitatea sa va acopere incompetenta crasa, lebnea uriasa l-ati acuzat ca el e de vina pentru esecul rasunator.
      V-ati obisnuit sa fie niste fraieri care va faca pantofii. Ma rog prostia lor. Dar poporul se pare ca nu poate fi prostit chiar asa de o facatura goala, lenesa, incompetenta, habarnista care recita prosteli, lozinci, basisme ieftine.

      Pa Ciolannise prea -pretios , sincer sper sa-i iei locul lui Gica Popescu dupa ce instantele or sa verifice actele alea false din dosarele cu casele.

  2. In antiteza, Ponta care in calitate de sef de campanie a lui Geoana, in 2009, il voteaza pe contracandidatul sau, Crin Antonescu, este un monument de caracter?
    Iar dupa ce Geoana pierde alegerile, se suie peste cadavrul lui la sefia PSD?

      • Diferenta in acest caz este ca pe Antonescu nu l-a dat nimeni jos, si-a dat singur demisia si a renuntat. Apoi cand a vazut ca nu il roaga nimeni in genunchi si-a luat jucariile si a plecat…macar a ramas in partid, toata stima.

        Nu ca Tariceanu, care a plecat si cu o bucatica din partid, pentru ca asa fac romanii adevarati, otravesc fantanile si parjolesc padurile in spate.
        Toata aripa de liberali desprinsa in 2007, Geoana, Oprea, Udrea, Macovei, Tariceanu – absolut toti au procedat la fel, cand interesele lor nu au mai coincis cu ale partidului, adio doctrina, adio valori, facem alt partid curat si reformam clasa politica. De cate ori nu am auzit asta in ultimii zece ani?
        Toti astia de mai sus sunt niste carpe lipsite de caracter.

        • Draga Andrei,

          Crin Antonescu a cerut Congresului PNL pentru a fi desemnat (inca odata) drept candidat la presedintie.
          Domnul Ciolannis acolo la prezidiu insa nu a avut bunul simt sa spuna: Crine ce bine ca vrei sa candidezi, eu ma dau la o parte pentru ca nu s-a pus problema niciodata ca eu sa fiu candidatul. Tu m-ai adus in partid sa fiu prim ministru nu sa-ti iau locul nu sa te lucrez pe la spate cu Orban, Petrache, Athanasiu.
          Dmnul Ciolannis cu NESIMTIRE FANTASTICA chiar a blocat votul si l-a amanat. Ca sa castige el NEAPARAT sa smenuzeasca cu ali “inteligenti” pnl-isti votul.

          Asa ca Antonescu nu si-a luat jucariile si a plecat cum insista propaganda mizera a diverselor partide.
          A cerut un vot.
          A cerut un vot unor idioti smenari care au decis ca prea-inteligentul cinstit Ciolannis sa fie candidatul. Good for them.

          Good luck now. Sa castige marea minune goala comunicatorul GOOOOOOOOOOOOL, generalul inchipuit : Klaus Verner Iohannissssssssssssssss!

    • Ponta la votat pe Crin in primul tur ca sa nu intre Basescu in primul tur.Sa fie Geoana si Crin in al doilea tur,,

      • Comportamentul acestui tradator abject care te minte in fara fara sa clipeasca, ma refer la ciolanis (buna porecla) este de natura a ne face mai atenti la natia noastra. Sa nu ne mai caciulim ca prostii la toate nulitatile ticaloase si sa nu mai aruncam cu noroi in propriul neam. Iata ca a vazut toata lumea la realitatea cum acest asa zis neamt cinstit si harnic a venit efectiv de pe strada si a intrat la emisiune cu mana in dos. Habar n-avea de lucruri elementare, n-a avut minima curiozitate sa se informeze de lucruri marunte ce privesc aceasta tara. A venit tamaie, si asa a si plecat, in vazut tuturor romanilor ….in plus a afisat o aroganta si un cinism uriase de parca cine stie ce era de capul lui..zice proverbul romanesc: prostul daca nu e fudul nu e prost destul..asa si asta….

    • .Iohannis chiar e castigator la impostura si minciuni. Minte fara sa ii tresara un muschi si te priveste in ochi.
      Si basescu mi se pare ca mintea mai cu atentie, cu ceva inteligenta cu ceva fereala.
      Iohannis l-a lasat paf si pe Ponta. I-a pus Ponta in fata procesul verbal cu retragerea legii de catre Goghiu si Iohannis ii spunea ca a fost legea respinsa la vot.
      Clipea Ponta cu ochisorii lui mici si nu-i venea sa creada.
      Ponta: Uitati aici procesul verbal, e in limba romana.
      Iohannis: Legea a fost respinsa

      Ramai complet uluit…unde s-a ajuns.
      Cred ca si basisitii astia de mana a doua Blaga, Videanu, Falca sunt stupefiati. nici ei nu minteau asa de cinic. Mai misca un sentiment pe fata lor.

  3. Textul de mai jos nu-mi apartine, dar este interesant, mai ales prin prisma decoratiei primite de la Otto Schily. Daca este nevoie, pot sa-ti dau link-ul, cu textul complet. Text care mi se pare naucitor, daca este adevarat.

    “Klaus Werner Iohannis a fost distins cu Crucea Federală de Merit de către Germania (2006). Tot în Germania a mai fost decorat şi în septembrie 2010, când a primit la Berlin, placheta de onoare din partea Uniunii Asociaţiilor Etnicilor Germani Expatriaţi, cea mai înaltă distincţie pe care o acordă această asociaţie. Însă cea mai valoroasă decoraţie a primit-o Klaus Iohannis de la Otto Schily, fostul ministru de Interne al Germaniei, în ziua de 11.12.2007. Acesta l-a decorat pe primarul Sibiului, Klaus Werner Iohannis şi pe succesorul său la Ministerul de Interne, Wolfgang Schauble, din partea Societăţii Germane! Decoraţia, cea mai înaltă distincţie din Germania, a fost înmânată pentru merite deosebite aduse Germaniei!!! Şi noi care credeam, ca nişte naivi, că Iohannis slujeşte România. Deci, să recapitulăm: candidatul la preșidenția României al României a fost decorat în anul 2007 alături de ministrul de Interne al Germaniei, de la acea vreme „pentru merite deosebite aduse Germaniei”, iar cel care a înmânat distincţiile era fostul ministru de Interne al Germaniei!!!”

    • Eu i am pus stampila de ” merkelit ” de la bun inceput,fara a sti de decoratiile astea. Cand sun merkelit de fapt zic bishnitzar de TroCoceni( vezi cine l a facut guvernator in 2012 ! )

    • Urmeaza ca si MRU sa fie premiat de Orban de Ungaria, pentru buna stapanire a limbii maghiare cu accent impecabil, (care a mai fost si sef SIE, primministru,) care militeaza pentru autonomia Transilvaniei si care a consumat banii romanilor pe creme, geluri, unguente, tot felul de bauturi, tigari si fite culinare.

    • Asta arata ca Iohannis lucreaza in Romania,pentru interesele Germaniei(ce interese or fi alea?) si faptul ca lucreaza bine(pentru ei).Sa fie vorba de retrocedarile acelea de cladiri confiscate de regele Mihai de la fascisti pe care le-a smenuit Iohannis pe la Sibiu?Dar si Basescu cand o sa isi ia si el tot de acolo o decoratie pentru ca l-a facut las pe regele Mihai pe care nemtii nu il au deloc la inima pentru ca a intors armele contra lor.

    • Sunt din Sibiu si ma intriga faptul ca nimeni nu l-a intrebat pe KI de ce nu a tinut in viata lui, ca primar, o audienta cu cetatenii Sibiului? Cum as putea accepta faptul ca se va preocupa de viitorul cetatenilor Romaniei, atata vreme cat nu l-a interesat deloc soarta cetatenilor orasului in care este de 14 ani primar.

    • L-am auzit pe Ponta azi, intr-o inregistrare de la o emisiune de la Antena 3 unde era invitat, cum se lauda ca unul dintre inaintasii lui a fost un ardelean care a cerut cetatenie romana, in 1917. Asadar familia a venit aproximativ acu 100 de ani din Italia, din Trieste, iar mama lui este albaneza, de etnie evraica-ruseasca, venita cu familia ei acu vreo 100 de ani (bunicul mamei lui a emigrat), din Moscopole. Sunt curios daca nu cumva are si sange unguresc, basc, scotian sau, de ce nu, zimbabwez, dat fiind faptul ca acolo a castigat in turul 1. Poate ne va descrie drumul familiei Ponta din Zimbabwe, iar acum le multumeste celor 4 rude ramase acolo ca l-au votat.

  4. Dupa alegeri il face PSD premier pe Tariceanu tot asa cum l-au facut presedinte pe
    Antonescu dupa ce s-au vazut cu sacii in caruta ! Daca erau cinstiti il
    faceau premier inainte de campania electorala ! Dupa vot e teapa ca la
    coabitare !

  5. Corect, cu un amendament. EXISTA o diferenta intre Iohannis si ceilalti politicieni: e mult, mult mai PROSTOVAN. Problema este ca prostul care are o doza mare de rautate este foarte periculos!!!

  6. Îi puteți transmite domnului Ponta,că ambii mei părinți militează pentru a îl vota pe Victor Ponta.Ambii au argumentat că și-au primit pensia și că se vor majora pensiile.Pe scurt o pensie mai mare și la timp plătită,promisă înseamnă mai mult decât votul care a fost băgat la coșul de gunoi cu încă doi ani inutili de Băsescu președinte

  7. radu, parca in urma cu cateva luni il “mancai” cu fulgi cu tot pe crin, acum ii plangi de mila?

    cand ne va explica in mod clar ce draq s-a intamplat acolo, cu retragerea lui…. atunci putem avea intelegere, pana atunci, pentru faptul ca s-a ascuns intr-o vizuina in campania electorala….. sa ne lase.

    cat despre contracandidatul lui iohannis, don ponta, impreuna cu don dragnea de dunare….. noi sa fim sanatosi

      • cu ce e ponta mai putin infect? doar ca il pune maica-sa intr-o lumina buna la emisiunile tv? cam greu de crezut. sau poate, si citez postarea de mai sus: “Iar dupa ce Geoana pierde alegerile, se suie peste cadavrul lui la sefia PSD?”

        incerci sa fii echidistant dar sustii vadit stanga, imi pare rau, dar asa e.
        in urma cu ceva timp erai printre singurii de la antena care spunea lucrurilor pe nume, fiind de obicei contra curentului. te-au “inmuiat” in felul specific breslei…

        politica e o XXX, si ponta e cea mai mare si mai noua dintre ele. nu ca iohannis e vreun sfant, ca nu cred ca e. iarasi votam cu doua nulitati pe masa, un premier 0 barat, fara rezultate notabile, si un fost primar, fara pic de vorba, doar cu ceva port. si ne mai miram ca lucrurile merg “bine” la noi in tara.

        astept o parere sincera, neinfluentata, despre actualul premier, acest soricel al maestrului papusar de teleorman, sau de unde vine liviu pushtiu de dunare, aka dragnea.

        mult succes in continuare.

          • AR FI MAI BINE SA SUSTINETI FAPTE CA DE PROIECTE NU DUCE ROMANIA LIPSA. DE 2 ANI CE FAPTE AMTI BASESCU A FACUT PONTA SI PSD-UL DIN PARLAMENT ?…..

  8. ”Karakter la karakter trage, cuțitar la cuțitar”. Cutitele in spate băgate de antonescu lui Ponta, usl-iștilor, apoi pnl-istilor, apoi lui Graham Watson au fost pilde de urmat la fel de mizerabile. Ce mi-i tanda ce mi-i manda.
    Dar…. ”Le Roi(bla-bla-antonescu) Est Mort, Vive Le Roi(ngî-ngî- iohannis)!
    Atunci când se spunea, și vă spuneam cu condescendență vrându-vă doar binele, să-l debarcați urgent după europarlamentare pe antonescu, voi ați înțeles taman greșit făcând-o mai lată, căzând din lac tot în …băs.
    Așa că ”Re-for-ma-re”, prin voi înșivă, dragi liberali! Care-ați mai rămas… 😀
    Ca un compromis benefic pe care trebuie să-l faceți, vă rog nu fiți rigizi, nu fiți, la randu-vă ultrași, iertați greșiților voștri, permiteți-le a lor cooptarea în PLR , a ”colaboraționiștilor” actuali cu ”ciuma portocalie”, recte a foștilor PNL-iști (fără, binențeles a ultrașilor compromiși pocora, atanasiu, dobrițoiu, gorghiu, orban și …antonescu, binențeles, tartorul fuziunii rușinoase a PNL cu PDL și a altor suceli deja cunoscute)

  9. Vai cum v-a apucat dintr-o data mila de Crin Antonescu !!!! :))))) Pe bune,pe cine ar interesa din acest moment parerea lui Crin ? El e undeva bine si i-a intors spatele,marele orator a fost si marele tacut al acestei campanii.Daca va castiga o sa-i multumeasca si lui Crin stati linistiti.

  10. Klaus Iohannis a fost întrebat dacă, în calitate de președinte, îi va ceda premierului Victor Ponta atribuțiile de reprezentare la Burxelles. ”Eu voi respecta legea și deciziile Curții Constituționale”.

    Aici a fost una dintre marile probleme între Traian Băsescu și Victor Ponta. Curtea Constituțională a decis că președintele reprezintă România la Bruxelles, iar Victor Ponta este nevoit să ceară mandat de la președinte, dacă vrea să meargă în locul acestuia.

    Din declarația lui Klaus Iohannis putem deduce că războiul pe această temă va continua, din moment ce nu-i va oferi mandat lui Victor Ponta.

    http://www.youtube.com/watch?v=teNu-ML2Vks

  11. Daca se milogea dupa votul lui Antonescu atunci comentati ca n-are coloana?

    Are dreptate Klaus, i-a spus de multe ori lui Antonescu ca-l asteapta sa-l sustina. Daca n-a vrut Crin, ce trebuia sa il aduca cu forta?

    Atitudinea lui Klaus e una corecta, dar voi sunteti orbiti de minciunile lui Pinocchio.

    BTW … inca o minciunea, marca Tonta … ca nu se pot face sectii de votare in afara ambasadelor in Germania. Le mai contorizeaza cineva? Acusi bate suta!

  12. Domnule Tudor, deoarece in aceasta seara domnul Ponta este invitatul televiziunii Dvs., va rog sa aduceti in atentie afirmatia facuta de Klaus Johannis intr-una din serile trecute, prin care spunea ca ,,imediat a doua zi dupa ce va fi ales Presedinte, in dimineata zilei de 17 noiembrie, va incepe toate demersurile pentru constituirea unei noi majoritati, in vederea formarii unui alt guvern de dreapta !” Fac aceasta precizare deoarece si aseara ,dar si cu o seara inainte, in cadrul dezbaterii televizate, la intrebarea moderatoarei despre modul in care va colabora cu premierul si guvernul, (referindu-se la actualul premier si guvern, bineinteles ! ) acest domn care se pretinde atat de ,,sincer si direct” a afirmat ca nu are nicio problema cu asta, si ca va colabora cu oricine ar fi premierul !Dilema mea este cum se impaca declaratia initiala cu cea de aseara, si cum mai poate acest domn si alianta care il sustine, sa afirme ca PSD isi doreste pentru sine toata puterea ? Ceea ce dansul intentioneaza incepand din zorii zilei de 17 noiembrie , dupa cum singur ne-a spus cu subiect si predicat,nu inseamna cumva acelasi lucru, că in eventualitatea unei victorii la alegerile prezidentiale, urmeaza ca prin nesocotirea si anularea vointei populare legitim exprimata la alegerile din decembrie 2012, sa instaureze un guvern si o dominatie totala a partidelor de dreapta ? Asta nu inseamna ca puterea ar fi concentrata in mainile unei singure aliante, de orientare dreapta ?Asta nu inseamna monopolizarea intregii puteri ? Ar trebui adus in discutie acest subiect, tocmai pentru a clarifica atitudinea duplicitara a domnului Johannis si a celor care il sustin.
    As mai vrea sa ii amintesc domnului Johannis, ca in acelasi mod simplist si demagog ne-a prezentat viziunea sa de sustinere a sistemului public de pensii. A spus ca problema ar putea fi rezolvata prin plata unor salarii mari celor care sunt incadrati in munca – in special al celor cu studii superioare – prin deducerea direct proportionala a unor sume mai mari ce ar urma sa intre in compunerea sistemului de pensii.Domnul Johannis nu stie ca salariile mari se pot plati doar in sanul unei economii performante ? Cum ar putea pune in aplicare acest lucru , atata timp cat un numar important de co-nationali de-ai nostri au fost obligati sa plece la munca in alte tari membre UE, sau au fost extrasi din economia nationala , rasplatiti cu salarii mari, de catre mari companii sau corporatii, fiind recunoscuti drept niste specialisti foarte bine instruiti? Dar cheltuielile pe care statul roman le face cu pregatirea lor, cum si cine le recupereaza, in cazul in care acestia vor avea si accepta oferte de munca din strainatate ,mult mai bine platite decat cele din tara ? E inca o intrebare la care asteptam raspuns, pentru a nu ramane in intuneric ! V-as ruga sa supuneti discutiei aceste probleme daca este posibil. Va multumesc .

  13. E model Basescu:”Il da in cap lui P.Roman si ii ia partidul.
    Vrea sa distruga PNL si nu reuseste decat sa-i ia aripa PNL-STOICA.
    PNL se reface.
    Din nou, PDL aripa BLAGA-Johannis vrea sa distruga PNL.
    Se pare ca a reusit pana acum, plimbandu-l pe “Vasilica”” prin targ.: Ia mielul neamule ! Pune mana pe Vasilica , ia uite ce inalt, frumos si…destept este ! ??
    Daca as fi Crin i-as da lovitura politica de gratie.

  14. In cazul in care PM Ponta va fi invitat la Antena 3, va sugerez cateva intrebari:
    1.Relatia cu Dorin Cocos&Co ?
    2.Motivele pentru care Parlamentul nu a finalizat suspendarea lui Basescu in 2012?
    3.Cum poate ajunge sotia unui PM europarlamentar, ce a facut pentru Romania in acest sens ?
    4. Opinia fata de legea retrocedarilor ‘’restitutium integrum’’ si de urmarile acesteia, miile de procese in instanta si resursele cheltuite si de stat si de persoanele afectate. De ce Polonia a putut sa rezolve onorabil acesta problema si Romania nu ?
    5. Opina fata de privatizarile din Romaina, maidanele si ruinele de astazi ale fostei industrii. Cauzele, prostie, lacomie, incompetenta, coruptie ?
    6. Daca Romania are o agenda clara privind gestionarea resurselor energetice. Sa explice clar ce propuneri are in privinta Rosia Montana si Exploatarea Gazelor de Sist. Cunoaste impactul asupara mediului natural sau nu ?
    7. Sa se pronunte clar asupara Legii amnistiei ?
    8. Ce se intampla cu dosarul revolutie din decembrie 1989 ?
    9. Daca se are in vedere trecerea serviciilor sub control parlamentar?
    10. Opinia fata de acuzarea in dosar penal a lui Ilie sarbu ?
    Multumesc,

    • LE SUGEREZI DEGEABA CA NU ARE CINE SA-L INTREBE ASA CEVA….A FOST DE 1000 DE ORI LA ANTENA3 IN ULTIMELE LUNI SI NIMENI NU L-A DERANJAT CU NIMIC.

    • Du-te mai bine si pune-i intrebari gainei fricoase Iohannis care a fugit de Antena 3.Intreaba-l cum a hotit statul cu retrocedarile si acte false.

  15. Vicepreședintele Parlamentului European Ioan Mircea Pașcu trage un semnal de alarmă pentru votul de duminică, la alegerile prezidențiale 2014. Potrivit unor informații care circulă la Bruxelles, ”acolo unde Traian Băsescu a fost întotdeauna bine organizat” se fac antrenamente pentru filmarea cozilor la secțiile de votare. În editorialul scris pentru DCNews, Ioan Puiu Pașcu lansează ipoteza că tabăra lui Klaus Iohannis va încerca să acopere înfrângerea de la urne prin acțiuni de stradă. Scopul: discreditarea și, punerea în discuție a anulării alegerilor.

  16. Johannis nu mai conteaza in aceasta disputa, face doar act de prezenta, trebuiau sa fie doi, e compromis total !Din nou Romania are de ales intre doua rele, pe cea mai putin rea. Masinaria politica, virala in esenta ei, genereza candidati pe care ii impune ! Temerile nostre, se vor adeveri sau nu peste un timp, isi vor da in petec sau nu ! Cum ii mai poti stopa la momentul respectiv ! Populatia munceste, produce aici sau in strainatate, iar masinaria consuma ! Vorba regretatului Ion Dinica din Filantropica : Va e mila ?…V-am luat banii !

  17. Johannis a retrocedat Muzul Brukental dar are in biroul sau un tablou de patrimoniu cu numar de inventar pe el
    Si Ceausescu avea la fel.

    • Nu primaria se ocupa de retrocedari. Dupa cum stiti si voi, Autoritatea Nationala pentru Restituirea a Proprietatilor, direct subordonata Guvernului şi în coordonarea primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru, conform site-ului oficial ANRP. Si daca va suna prost asta, si aveti chiar asa ura pe retrocedari, aflati ca ANRP a fost infiintata prin Hotararea Guvernamentala nr. 361/2005, cand prim-ministru era Calin Popescu Tariceanu, adica viitorul premier a lui Victor Ponta. Primariile DOAR EXECUTA deciziile Guvernului in cazul asta.

      • Daca nu stiti ca aceste retrocedari s-au facut prin hotarare judecatoresca.Doamnele judecatoare vor trebui sa raspunda penal pentru ca au incalcat legea.
        Cladirile au apartinut Grupului Etnic German, organizatie nazista scoasa in afara legii in toata Europa si averea confiscata.
        Bunurile confiscate de la nazisti nu se retrocedeaza.
        Prietenul dvs pentru care votati Johannis s-a declarat mostenitor al acetui grup nazist.
        Asa ca mai lasati-ne cu povestile dvs.

        • Povestea cu Iohannis nazist e la fel de pe bune ca basmul cu Ponta – criminalul lui Panait, fara suparare. Sunt fabulatiile unor oameni bolnavi. Dar pentru ca ati amintit de muzeul Brukenthal, haideti sa va arat o stire, din 2006: http://www.romanialibera.ro/actualitate/proiecte-locale/curtea-de-apel-alba-iulia-a–parafat–retrocedarea-muzeului-brukenthal–62343
          “Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor (ANRP) a castigat procesul intentat de un grup de aproximativ 50 de cetateni din Sibiu, avand ca obiect anularea deciziei prin care s-a decis retrocedarea Muzeului Brukenthal catre Biserica Evanghelica.” Deci ANRP a retrocedat, a fost data in judecata pentru asta de catre niste Sibieni, care au pierdut procesul. Negru pe alb scrie, ANRP a retrocedat Brukenthalul. Iohannis doar a executat decizia Guvernului, prin ANRP.

  18. Şocant! Azi am vorbit cu cineva din Milano-Italia, m-am îngrozit cît de îmbuibaţi sunt cu minciuni românii de acolo! Că Ponta a tăiat salarii, pensii, că va tăia în continuare, să nu vină acasă, că vinde tot şi toată ţara, că nu vrea locuri de muncă, că a băgat şi bagă taxe mult mai mari,…. Numai de rău, toţi sunt dezamăgiţi de Ponta din cauza minciunilor non-stop, cei de acolo nu ştiu exact ce a reuşit să facă bun şi bine Ponta ca prim ministru şi guvernul în ţară! Nu ştiu echipa care i-a făcut campanie lui Ponta acolo în Italia, dar cred că şi-a bătut joc de el, ori, ceilalţi au fost mai harnici/productivi. Cum e posibil să convingi omul că(j) este în guvern şi e un f. bun preşedinte? Cînd el este un primar obişnuit! Radu, nu mai voiam să mai comentez, dar m-a şocat ceea ce am auzit, sunt mulţi de acolo care nu au votat din cauza dezamăgirii, trebuia să se facă campanie serioasă şi acolo, nu eu să-i conving în 2 ore prin telefon privind adevărata realitate, că nu eu candidez, nu s-au plîns de locaţiile unde se votază, sau că a fost sau nu coadă, efectiv, a fost dezamăgire, nu ştiau realitatea, adevărul din ţară, nu au cum să urmărească ştirile de la tv, şi chiar dacă ar putea tot nu văd realitatea, că nu sunt aici în ţară.
    PS.nu e băşcălie, este adevărata şi crunta realitate.

  19. D-le Radu ma gandesc ca a lasat-o pe Kovesi la justitie doar pt faptul ca daca ar fi schimbat justitia ar fi zis toti ca a pus mana pe justitie

    • @Lavinia, dragă, tu ai dreptate.
      Mai mult decât atât….
      Haide să-ți spun ce tot spun eu pe-aici, cu cuvintele mele, dar și cu ale altora mai ”pe felie”decât mine în acest domeniu, cum sta treaba cu alde Kovesi de la A la Z.

      ”Chiar nu se vrea să se țină cont de niște părerei avizate de la data respectivă de la niște liberali-liberali (nu oameni de-ai lui cosmâncă cum sunt etichetați, la modul peiorativ, psd-iștii pe aici) și tot se trage de două mortăciuni (….) ba, de koabitare (cu kappa obligatoriu) , ba, cu numirile controversate din 03,04,2013, de la Procuratură și DNA . Ce spuneau ei la acea vreme când ultrașii spumegau iar moderații erau puțin descumpăniți , mai mult de reacțiile lor violente decât de numirile în sine. Iată:
      total recall says: April 3, 2013 at 1:16 pm
      D-le Radu tudor, de la un alegator(nu eu) din cei 7.400.000, intelectual preocupat de binele si linistea tarii: Ponta a procedat corect in calitate de ministru interimar al justitiei avand in vedere faptul ca data de 2 Aprilie era ultima zi de indeplinire a mandatului primit de Daniel Morar pt funstia de procuror general interimar.DACA NU FACEA ACEST LUCRU AR FI FOST ACUZAT CA NU A INDEPLINIT OBLIGATIA DE A DESEMNA O PERSOANA PENTRU FUNCTIA DE PROCUROR GENERAL IN CALITATEA SA DE MINISTRU INTERIMAR AL JUSTITIEI, OBLIGATIE PREVAZUTA DE LEGEA IN MATERIE. CA O CONSECINTA A NEINDEPLINIRII ACESTEI OBLIGATII DE CATRE MINISTRUL JUSTITIEI, CHIAR SI INTERIMAR, AR FI CONDUS,FARA TEMEI LEGAL, LA PRELUNGIREA DE CATRE TRAIAN BASESCU A MANDATULUI DAT LUI DANIEL MORAR,ASA CUM REZULTA DIN PUNCTELE DE VEDERE EXPRIMATE DE CATRE DANIEL MORAR ,DE CATRE PRESEDINTA CSM SI CHIAR DE PRESEDINTELE ROMANIEI CARE IN INTERVENTIILE LOR AU ARATAT CA NUMIREA PRIN DECRET PREZIDENTIAL SAU HOTARARE A UNEIA DINTRE CAMERELE PARLAMENTULUI, DE NUMIRE IN CALITATE DE JUDECATOR LA CURTEA CONSTITUTIONALA NU ESTE INCOMPATIBILA CU EXERCITAREA FUNCTIEI DE PROCUROR GENERAL INTERIMAR , IN SPETA A DOMNULUI DANIEL MORAR. ASTFEL I S-AR FI PRELUNGIT ACTIVITATEA IN MOD NELEGAL, FARA CA LEGEA SA PREVADA O CALE DE ATAC IMPOTRIVA UNEI ASTFEL DE SITUATII , CEI VIZATI NEVRAND SA ACCEPTE CA ACTUL NORMATIV CARE REGLEMENTEAZA INTERIMATUL FUNCTIEI RESPECTIVE ESTE IMPERATIV, DAR SE PARE CA PENTRU UNII , CHIAR CHEMATI SA APLICE LEGEA ESTE NECESAR SI INTR-O ASEMENEA SITUATIE SA SE PREVADA O CALE DE ATAC A INCALCARII UNEI NORME LEGALE IMPERATIVE.ACEASTA ESTE O DOVADA CA NORMALUL A DEVENIT ANORMAL IAR ANORMALUL NORMALITATE IN MINTILE UNORA CARE NU STIU CE FEL DE SCOLI AU FACUT.DOMNUL VICTOR PONTA A PROCEDAT CORECT INDEPLININDU-SI ACEASTA ATRIBUTIE IN CALITATEA SA DE MINISTRU INTERIMAR AL JUSTITIEI.
      și ce mai scria și:
      Jurist on April 3, 2013 at 16:02 said:
      Am mai dat o replică, am mai făcut o ironie…Mea culpa! Acum să discutăm tehnic. Nu întâmplător Ponta a aşteptat ziua de azi pentru a anunţa nominalizările. Astăzi expiră mandatul lui Morar. Orice act emis de acesta începând de azi este lovit de nulitate. Epoca DNA şi epoca Morar trebuie să ia sfârşit. O doreşte toată lumea, şi Ponta şi Antonescu şi Băsescu şi serviciile.Nu degeaba a spus Ponta că Morar se comporta cu Ministerul Public ca şi cu propria-i moşie. De altfel, scenariul s-a sfârşit elegant, PNL lăsând portofoliul justiţiei în ograda PSD, aparent fără nici o compensare. Dar asta-i treaba lor. S-a evitat astfel o criză politică majoră. Pe care cred că unii şi-o doreau. USL în întregime a jucat în această piesă impecabil! De remarcat declarţiile acestui politician foarte tânăr, Daniel Constantin!Promite mult! Îi doresc succes!
       nimabe on April 4, 2013 at 11:11 said:
      @Gemil Ai dreptate , Gemil . Abia se asteapta o scanteie pentru ca focul sa fie intetit , de cele mai multe ori artificial . Se vrea ducerea tarii in haos , eu nu-nteleg ?! Sunt unii de la care chiar astept ratiune si nu o au exact in momentele cheie ! Am mare semn de intrebare vis-a-vis de cei ce-l sfatuiesc pe Crin . E-adevarat ca aceasta Kovesi nu ar fi trebuit numita , dar era alta solutie in momentul dat ? Cred ca nu si-ar fi pus Ponta atata cenusa in cap , CU BUNA STIINTA !!! Sunt lucruri care nu se pot face publice , dar de ce nu-i spune lui Crin pentru a linisti apele ?! In privinta celor scrise de ,, jurist ,, , normal ca au baza legala si nu sunt doar vorbe aruncate aiurea , la nervi . Ponta a procedat corect , in calitate de ministru al justitiei , achitandu-se de obligatia avuta in aceasta calitate si nelasand PICCJ fara procuror general , in primul rand . A protejat-o si pe d-na Pivniceru , in acest mod . Cum ar fi vuit Macoveica , Satana , Haineala ca a lasat tara fara procuror general , paralizand actul de justitie ! Abia asteptau data de 2 aprilie , fiindca d-na Pivniceru nu facea numirile direct . Astia deja tipau , pregatindu-si atacul , impreuna cu Bruxelles-ul sa se faca numirile urgent . Ponta e curajos !
      Varianta ”șahului etern” nu putea fi folosită pentru că guvernul era culpabil cu nenumirile . Instituțiile în cauză nu ar fi avut la conducere decât pe aceeiași Morar și Koveshi până ce Ponta ceda. A cedat, cu un om al lui băsescu și un om al Monei Pivniceru.
      Și mai este ceva.
      Antonescu a fost , cu o seară înainte la Ponta acasa și au gândit împreună cum să iasă din impasul lăsat de Mona Pivniceru, astfel încât au stabilit ca Ponta ”să-și dea foc” in Piața Publica , astfel ca el, antonescu, sa scape nepătat ” bun de prezidențiabil al USL” după ”Numirile controversate ale Procurorilor de a doua zi ” http://www.youtube.com/watch?v=g0_FQynyjpk
      Prea multe de discutat nu mai este dar metoda de menținere al ”spiritului taliban” a dat și încă mai dă roade. Puse zi de zi, de 1an jumate plăcile acestea cu Koabitarea(cu kappa, obligatoriu) și numirile la Procuratura face ca parte din privitori care receptează din plin aceste ”înțepături” , să fie ”vigilenți” astfel că teoretic numărul mare de talibani pe talgerul anti-Ponta să fie crescut. Că înțeleg unii sau nu ce-a fost acolo. Că se vrea sau nu se vrea acest lucru, zgândărirea acestui subiect intunecă permanent mințile unora și este ….bine pentru opozantul lui Ponta oricine ar fi acesta.

      • Cât despre coabitare, pe scurt(dacă vrei in extensor spune-mi 😀 ) treaba este următoare:
        1. Antonescu a fost de mânuță, de bună voie și nesilit de nimeni, cu Ponta și Dragnea in noaptea de 12,12,2012 la Cotroceni după ce tot ei împreună au făcut oarece modificări …acolo, la acordul ăla, și a subscris , prin prezența, sa acestui acord. Ba ținea și de șase să nu afle ”boborul”. Jocul fusese facut și B. Chiriac (prietenul d-nei udrea avea să-l dea publicității, via băsescu-udrea)
        2. Același Antonescu declarat inca de pe 24. March 2013 că ”el sau/și PNL nu au iniţiat, nu iniţiează şi nu solicită declanşarea unei proceduri de suspendare a şefului statului “ pentru ași liniști propriii ultrași.

        ….care suspendare era motivul conceperii și substanța Acordului. Acord salutat de PE, de Comisia europeană, de Consiliul Europei, de Administrația americană (de fapt de către inițiatorii acestui acord mijocit/impus de Gitenstein și alte telefoane pe firul scurt care incă credeau la acea oră in Lovitura de Stat din 2012 și de posibilitatea unei a doua , pentru lingăual lor era de nestăpânit )

          • @paris,

            Mor, ”nu mai pot cu ăștia” -vorba lui M.B cu frustrații ăștia care-o țin langa, zi de zi, ceas de ceas, cu ”Koabitarea” și cu ”Numirile de la PICCJ” din 03,04,2012 asta, numai și numai, ca să-l ”omoare” pe Ponta, acum, până-n alegeri când, după aia, va fi prea târziu dacă nu reușesc acum. Ăsta-i visul lor. Trebuia omorât și Ponta, după ce i-au alimentat orgoliile lui antonescu că este cel mai răbdator , cel mai de bun simț cum nu găsești în politica românească, care nu este un om al sistemului, care nu este un om controlabil și destept și frumos, și deștept, și luptator, și bine vorbitor de-a zis ăsta… Până aici! de-a dat ăsta chix cu partidul lui cu tot ”prin ei inșiși.
            De parcă nu i-ar fi de-ajuns ăluia loviturile de copită ale liberalilor antoniști din primăvară, sau ceea ce îi face băsescu și șleahta lui de pdl-aci in frunte cu blaga, macovei, udrea și mru, care, ”în disperarea uriașă îi înconjoara (pe ăi liberali) ca un cocun”, mai strâns, mai strâns, până la sugrumare, mai vin și ăștia, ”ai noștri”, din interior cu așa-zis-a lor critică.
            Mulțumesc!

  20. Lozinci. Crin a cazut in sondaje dupa ruperea USL si cu “ajutorul” Antena3, a carei paranoia si-l imagina pe Crin in barca cu Basescu. Crin a gresit cand si-a anuntat demisia din fruntea PNL in eventualitatea unui scor mai mic de 15% sau 20% la europarlamentare. Au demisionat amandoi si la congres Iohannis a fost sustinut de partid pe ambele functii. Simplu. Toata ziua il tocati ca fiind un politician slab, iar acum ii puneti in spate aranjamente in PNL pentru “asasinarea” lui Crin. Hotarati-va odata pentru ca va bagati in ceata si sustinatorii. Sasu ii slab sau bun politician? Crin-PNL au fost linsati de ambitia lui Ponta-PSD sau cum a fost pana la urma? Dovezile video cand ii puneati la punct pe Ponta si baroni circula pe net. Iar mai apoi sa-l linsati in direct la TV pe Crin de colaborare cu Basescu, dupa ce s-a intalnit in calitate de sef de Senat pentru discutii legate de politica externa si aparare. Liberalii ca mine nu mai cand in capcane otravite.

  21. O fi Iohannis neamt si cu intentii bune, dar sa nu uitam ca in spatele dansului sunt aceeasi PDL-isti care au pus Romania pe butuci timp de 10 ani.
    Daca vreti schimbare, trebuie sa scapam de gasca lui Basescu si de PDL-istii uniti cu PNL-isti care vor sa puna mana pe Romania si sa conduca in continuare.
    Iohannis nici nu poate iesi presedinte, parlamentul e majoritar PSD-ist deci un guvern de dreapta si un parlament de stanga ar produce iar haos in tara.

  22. sa vina maine antonescu si sa spuna ce manevre au fost in spatele preluarii peneleului sub aripa pedelacilor basificati, i-ar da lovitura de gratie ciolanisului nestiutor de LIMBA ROMANA

  23. ACL a anunțat că va depunde plângere la CNA împotriva televiziunilor de știri Antena 3 și România TV. ACL acuză că cele două posturi TV au încercat să sugereze că Iohannis ar fi apropiat de Moscova.

    ”Este încă un atac murdar la adresa lui Klaus Iohannis. Domnul Iohannis este un adevărat pericol la adresa umanității, în viziunea PSD”, a declarat liderul grupului PNL din Cameră, George Scutaru.

    Scutaru susține că în urma criticilor PSD Klaus Iohannis este asemeni lui Osama bin Laden. ”Cu Osama bin Laden au rezolvat americanii. Acum le mai rămâne de văzut ce se întâmplă cu Klaus Iohannis”, a mai declarat Scutaru.

  24. Candidatul PSD a declarat, in prima dezbatere cu Klaus Iohannis, că legislaţia din Germania nu permite organizarea de secţii de vot în alte locuri decât consulate şi ambasade. Ridicând în mână un „document” transmis de Ambasada României de la Berlin, Ponta a transmis că „potrivit regulilor în materie, comunicate de Ministerul German al Externelor, prin notă verbală, în Germania este permisă organizarea de secţii de votare numai la sediile ambasadelor, consulatelor generale şi onorifice”.

    „Este o minciună cruntă”, spune Bernd Fabritius, parlamentar german, care a transmis şi că Ministerul German de Externe a contactat recent Bucureştiul pentru a-l informa că are dreptul să ceară secţii în alte locuri.

    Totodată, există şi un precedent extrem de mediatizat care arată că, de fapt, legislaţia germană permite amplasarea de secţii de vot în alte locuri: în vară, turcii din Germania au votat la Stadionul Olimpic din Berlin şi în centre de conferinţe din alte mari oraşe germane. De fapt, niciuna dintre secţiile de vot înfiinţate de turci nu s-a aflat în sediul unei misiuni diplomatice, ci numai în astfel de locaţii alternative.

    „Este o minciună cruntă. Este cunoscut că exact contrariul este adevărat. Nu există nicio lege care ar interzice amplasarea unor secţii de votare oriunde aceasta ar fi posibilă din punct de vedere organizatoric”, …….mincinosii ce caracter au domnule Tudor ?

      • Domnule Radu Tudor,

        Minciuna băsistă este mai sus, prin ceea ce a spus ”pasta de dinți băsistă ” la ea acasă, așa că trebuie puse treburile la punct, cel puțin de către mine și , eventual, de către dvs. după ce vă veți informa cu toate datele despre ce este vorba, despre adevăr și despre minciună:

        ”Sectiile de vot ale altor state sunt organizate in Germania, in principiu, in incita ambasadelor si consulatelor statelor respectiv. “In cazuri ESCEPȚIONALE, BINE ARGUMENTATE, exista posibilitatea organizarii uneia sau mai multor sectii in afara ambasadei sau consulatelor”, a declarat Ministerul german de Externe. MAE de la Berlin afirma ca “in trecut, au existat cazuri in care s-a folosit aceasta exceptie”. (declarație de astăzi joi, 13,11.2014, acum două ore cu trei zile inainte de vot)
        Consider, ca un om sănătos la cap ce cred că sunt, că înainte de turul 1 nu era motiv de invocare a unei ”Situații excepționale” și se preconiza, atâta timp cât semnalele cu prezenta la ultimul scrutin in strainatate era dat de numărul de votanți de la Referendumul de suspendare, astfel că un număr asemanător nu Referendumului de suspendare(care , cu malițiozitate o spun putea fi ales ca ultimul scrutin) ci aceluia din 2009 de la Alegerile Prezidențiale. Și așa s-a întâmplat.
        După turul 1 conform legislației românești NU SE MAI POT ORGANIZA secții de votare NICI IN INCINTA AMBASADELOR nici in altă parte, asta fiind O ILEGALITATE din partea Guvernului, legea interzicând și emiterea de Ordonanță de Urgență pe acest subiect, al măririi numărului intre cele două tururi.
        Dumneavoastră trebuie să decideți acum cine este mincinosul. Eu știu, e târziu, sunteți după o zi de muncă dar in 3 minute vă puteți edifica. Aștept răspuns.

        • Va readuc la cunoștință că astazi dvs dați replici nu plagiatorului compilator @colgate (fost @acer, fost@ matrix fost@…) ci următoarelor oficine băsiste
          @colgate
          ”Candidatul PSD a declarat, in prima dezbatere cu Klaus Iohannis, că legislaţia din Germania bla…bla…bla…”
          (stiripesurse.băs)
          @colgate
          “Asa arata o sectie de votare amenajata la Frankfurt (foto), in care cetatenii turci care traiesc in Germania au putut vota in numar mare pentru alegerea presedintelui Turciei”, a postat, joi, pe Facebook Siegfried Muresan, europarlamentar PMP bla…bla…bla…”(ziare com. băs)
          @colgate
          ”Peste 160.000 de români au votat în străinătate la primul tur al prezidențialelor. În condiții mult mai bune de acces la vot, adică secții bla…bla…bla…” ( KMKZ.băs)
          @colgate
          ”Bătălia încă nu este pierdută! bla…bla…bla…”
          (timesnewroman.băs)
          @colgate
          ”Grupul parlamentar majoritar din Bundestag, CDU/CSU, condus de cacelarul Germaniei, Angela Merkel.bla…bla…bla…,(gândul .băs)
          @colgate
          Candidatul PSD a declarat, in prima dezbatere cu Klaus Iohannis, că legislaţia din Germania bla…bla…bla…
          (stiripesurse.băs)
          Revista presei băsiste pe blogul lui Radu Tudor

  25. Peste 160.000 de români au votat în străinătate la primul tur al prezidențialelor. În condiții mult mai bune de acces la vot, adică secții mai multe și în zone masiv populate cu români, cabine mai multe, ștampile mai multe, numărul celor care merg la vot s-ar putea dubla. Pînă, deci, la 300.000. La un număr total de electori care merg la vot de cam zece milioane (în țară și în străinătate), 300.000 de voturi reprezintă 3%. 3% din voturi care, cel mai probabil, ar merge aproape integral la Iohannis, nu la Ponta. În 2009, de exemplu, Geoană a pierdut în fața lui Băsescu la o diferență de 70.000 de voturi, adică la mult sub 1%. Iar sondajele umflate ale PSD pentru intenția de vot din țară, care arată o victorie a lui Ponta cu 53- 54% la 47-46%, nu fac decît să ascundă că intenția reală de vot e mai degrabă de 51% la 49% pentru Ponta. V-ați prins deja: avansul de 2% în țară pentru Pon- ta poate fi întors de un eventual 3% în străinătate pentru Iohannis. Deci e pe muchie. Iaca de aia nu vrea Ponta secții noi în străinătate.

    • Dupa ce l-au vazut pe Iohannis ce debiteaza si ce grija are de romanii din afara tarii o sa ia “sfaturi” de la diaspora.

    • Pe Iohannis poate sa il sustina si PAPA de la ROMA ca tot tolomac este.Si apoi diferenta intre Iliescu si Merkel este ca de la cer la pamant chiar si ca vechi comunisti amandoi,dar si ca actuali politicieni.

  26. Grupul parlamentar majoritar din Bundestag, CDU/CSU, condus de cacelarul Germaniei, Angela Merkel, a transmis un comunicat în care critică dur Guvernul României, contrazicând clar afirmaţiile făcute de Victor Ponta privind interdicţia pentru deschiderea de secţii de vot suplimentare în Germania, în afara sediilor misiunilor diplomatice româneşti din Germania. Potrivit statisticilor oficiale privind numărul cetăţenilor străini, doar în Germania există 260.000 de cetăţeni români cu drept de vot. Cu toate acestea, România a înfiinţat doar cinci secţii de votare în Germania. Asta a cauzat în Munchen cozi la care s-a aşteptat mai multe ore. Sute de persoane au fost întoarse de la urne, fără a putea vota, atunci când secţiile s-au închis.

    …5 SECTII DE VOTARE LA 260000 DE OAMENI INREGISTRATI OFICIAL……CUM E DOMNULE TUDOR CU DEMOCRATIA ORIGINALA A LUI PONTA…..

  27. Domnule Radu Tudor va rog frumos sa luati atitudine fata de mojicia facuta de domnul Mugur Ciuvica, am ramas consternata trebuind sa mut pe alt post, in aceeasi incapere fiind si copii!
    Nu este posibil asa ceva la un post de televiziune de la care am cele mai mari pretentii!
    In seara asta cred ca am inceput sa inteleg si reticenta domnului Iohanis de a veni la Antena3. S-a depasit granita unui elementar bun simt si sper din tot sufletul sa nu ajunga si Antena3 in linie cu Rtv sau B1 tv.
    Va multumesc!

  28. Doamna Grecu poate sa ii lase sa vorbesca si pa altii ? Sau trebuie sa vorbeasca numai Calimente ?
    Si am o mare rugaminte?
    Poate sa nu mai tipe? Mai avem si batrani cardiaci pe acasa dar care se uita la tv

  29. https://scontent-a-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10599704_882053671838797_8417151880913673439_n.jpg?oh=b56762896dd8372a140bb3047005ffc5&oe=54ED9D32..pentru cei ce nu mă cunoaşteţi,sunt Virgil Burchiu,iar pentru acest proces electoral am fost desemnat preşedinte al secţiei de votare nr. 59 din municipiul Arad.Cu câteva zile înainte de turul doi al alegerilor primesc de la Guvernul României, un cupon care pote fi schimbat pe baza unui act de identitate cu: ulei,faină,zahăr mălai, paste făinoase,conserve cu carne. În cupon mi se explică faptul că fac parte din categoria celor mai defavorizate persoane. Cum? De ce?
    Pentru mine nu există nicio explicaţie pentru acest ajutor.
    Nu am fost niciodata asistat social, nu am solicitat niciodata acest lucru, nu am fost niciodată şomer.Am unde să locuiesc, fratele meu are casa lui, mama mea are casa ei.Dacă acest ajutor este destinat anului 2014( cum scrie pe cupon) de ce ajunge cu câteva zile înainte de alegerile din turul doi pentru Preşedintele României?
    Vreau să va spun că în Arad, de când m-am născut eu, nu au fost nici cutremure, nici inundaţii, aşa că, repet, nu văd rostul acestui ajutor pentru mine.
    Spuneţi-mi vă rog cum să interpretez acest ajutor? O simplă eroare din partea Guvernului? O încercare de a mă influenţa să încalc legea duminică? Să îndemn lumea să-l voteze pe Ponta că are grijă de oameni?
    Să-l votez pe Ponta?
    Niciodata!……IA UITATI DOMNULE TUDOR CAMPANIE IN STIL DAMBOVITEAN

    • Ajutoarele europene s-au dat in fiecare an
      Inainte de venirea USL in 2012 aceste ajutoare aveau etichete cu sigla PDL.
      Am sa ma interesez daca vecinii prietenilor mei, pensionari respectabili, daca mai au sacosel de la ajutoare.

      • AICI E VORBA CA OMUL ASTA NU E DEFAVORIZAT, EL A PRIMIT CUPONUL PT CA ESTE LA O SECTIE DE VOTARE..POATE SA FIE SI EL RECUNOSCATOR….CINE MERITA, NICI O PROBLEMA, DAR CINE NU….

        • Cati mai sunt ca el ca sa emiteti asfel de deductii savante?Ori este o greseala ori o vrajeala.Un asfel de ajutor ar putea avea impact la un sarac si baba lui,dar la un sef de sectie de votare ce sa produca,ce sa faca sefu,caci nu numara voturi de unul singur?Asa ca lasati-o balta cu SF-urile ca nu tine.

  30. mdea … aveam o parere buna despre dumneavoastra domnule radu tudor, va respectam aveam impresia ca sunteti unu din cei mai buni jurnalisti de la noi din tara, un om capabil, inteligent dar si obiectiv … se pare ca m-am inselat

    oricand ma uit la antena 3 , tot ce vad e o propaganda ieftina pro psd-ista, iar cine nu e cu voi, adica nu e cu ponta e un basist ordinar , imi faceti greata ! voi va numiti jurnalisti ?

      • PE GRETOSUL ASTA DATI-L PE MANA LUI CIUVICA CA I-O SCOATE SI PE “MA-SA” DIN CAP.
        MAMA LUI DE HIPSTER ANARHIST CARE IE GREATA SA-L VOTEZE PE PATRIOTUL FONTA

      • nu mai fiti fratilor asa suparati unii pe altii….o sa iasa ponta presedinte, mai relaxati-va….mai glumiti….

  31. Doresc sa exprim un mesaj ferm din partea partizanilor lui Crin Antonescu.

    Noi, cei care il sustinem neconditionat si ii suntem loiali lui Crin Antonescu, vom iesi la vot pe 16 noiembrie pentru a inclina decisiv balanta si a pune capat unui accident istoric, si anume regimului Basescu. Suntem convins ca Victor Ponta va fi un presedinte rau pentru Romania, dar il votam pentru a incheia un capitol urat din istoria Romaniei. Dupa 16 noiembrie, Partidul National Liberal poate renaste, ca un partid autentic si credibil de opozitie, neavandu-i alaturi pe PD-L-istii care au distrus Romania!

    Klaus Iohannis nu este altceva decat o marioneta a sistemului care a condus Romania pana in prezent, un aparator al grupurilor de interese autohtone si straine care vor sa faca din Romania o colonie si o vaca de muls. Votul pentru Victor Ponta este un vot patriotic, de a apara Romania de pericolul iminent. Nu este insa un vot de sustinere, este doar un vot de blam adus regimului de trista amintire si oamenilor care au stat in spatele lui.

  32. Nici pe noi nu ne intereseaza. Nici Antonescu, nici Iohannis. Doua mari lichele, fripturisti dispusi oricand sa tradeze pentru a-si atinge scopurile lor meschine.
    Nu este fecioara nici Ponta, dar diferenta este neta.
    Asa cum am fi fost pacaliti de Antonescu, daca nu si-ar fi devoalat adevaratul caracter acum 7-8 luni, la fel si cu Iohannis cand l-a inlaturat de la conducerea PNL, iar acum alianta cu basistii din PDL si extremistii maghiari.

    • Totusi intre Antonescu si Iohannis este o imensa diferenta.Nu trebuie sa gresim si sa acuzam doar pe Antonescu de ruperea USL-ului.Ruptura s-a pornit din adancurile intereselor penelistilor in ciocnire ,poate,cu Ponta ca prim ministru sau si cu unii pesedisti,dar si din prietenii de interese in teritoriu cu diferiti pedelaci.Cred ca Antonescu,cu toate ca a mai facut eforturi in alte situatii anterioare,trebuie sa recunoastem,ca sa nu se rupa USL,in cele din urma a fost luat de “val” si gata.Numai ca “valul” l-a abandonat si pe el, caci noii lor iubiti,BASISTII,nu aveau incredere in Antonescu(poate si pentru ca nu era in situatia de a putea fi santajabil)si au venit cu acest Iohannis care basistiilor le convine de minune(are destule nasoale la activ astfel incat sa fie usor de controlat in favoarea lor).

Leave a Reply to pompiliuCancel reply