Componenţa Guvernului Ponta 3:

Ministrul Dezvoltării Regionale şi vicepremier: Liviu Dragnea

Ministrul de Interne şi vicepremier: Gabriel Oprea

Ministrul Agriculturii şi vicepremier: Daniel Constantin

Ministrul Culturii şi vicepremier: Kelemen Hunor

Ministrul de Externe: Titus Corlăţean

Ministrul Economiei – Constantin Niţă

Ministrul Sănătăţii – Nicolae Băniciou

Ministrul Educaţiei – Remus Procopie

Ministrul Muncii – Rovana Plumb

Ministrul Transporturilor – Dan Şova

MInistrul Bugetului – Liviu Voinea

Ministrul Fondurilor Europene: Eugen Teodorovici

Ministrul Cercetării- Mihnea Costoiu

Ministrul Apelor şi Pădurilor: Doina Pană

Ministrul Finanţelor Publice: Ioana Petrescu

Ministrul delegat pentru Energie: Razvan Nicolescu

Ministrul delegat pentru IMM-uri: Florin Jianu

Ministrul delegat Relaţia cu Parlamentul: Eugen Nicolicea

Ministrul Tineretului şi Sportului: Gabriela Szabo

Ministrul pentru Societatea Informaţională: Alexandru Razvan Cotovelea

Ministrul pentru Dialog Social: Aurelia Cristea

Ministrul pentru Românii de Pretutindeni: Bogdan Stanoevici

Ministrul Apărării- Mircea Duşa

Ministrul de Justiţie – Robert Cazanciuc

Ministrul Mediului – Attila Korodi

Comentarii? Mie imi place Gabi Szabo, pare cea mai nimerita in functie…

 

211 COMMENTS

    • Ce sa spunem?!?! Pai acum ne intrebati? Intrebati-ne la iarna … 🙂
      PS. Eu, de la guvernul Ponta III as vrea cateva lucruri:
      1. Sedintele de guvern sa inceapa asa cum trebuie sa inceapa o activitate de organizare a unor activitati administrative si nu ca o sedinta a PCR.
      2. Premierul sa lase pe altii sa laude guvernul si sa faca odata ceea ce tot spune la televizor , adica guvernare, sa nu mai cada in ridicol cu fraze de genul “noi muncim nu avem timp de politica”, in ideea ca este prezent la talkshow-uri cel putin de 2-3 ori pe saptaman!!
      3. Sa-i mai lase si pe ministrii sa isi prezinte marfa singuri! Parca a zis ca nu candideaza la iarna …

      • Liviu Dragnea
        Gabriel Oprea
        Constantin Niţă
        Nicolae Băniciou
        Dan Şova
        Daca nu ar fi acestia si daca nu ar fi 22 de ministri “plini” si 3 delegati cred ca as putea sa am o umbra de simpatie fata de guvernul Ponta III.

        PS. Guvernul MRU a avut in componenta 1 vicepremier, 16 ministri si niciun ministru delegat. Sa inteleg ca este mai mult de munca in tara in anul 2014 fata de 2012?

    • Nu puyea sa lipseasca, a preferat demisia PNL-ului decat sa il miste pe Oprea, ca de, toti care am votat USL si anti-basescu muream de grija lui Oprea….sa nu cumva sa il deranjam pe domnul Oprea….

    • Domnule Radu Tudor ,

      CUM STAM CU DREPTUL LA OPINIE ???
      EU NU AM SCRIS VULGAR SAU CEVA NEPERMIS
      IN POSTARILE MELE DE ASEARA SI TOTUSI
      AU FOST STERSE ! … DERANJEAZA CA AM
      SCRIS : RUSINE Mihai GADEA ???
      ESTE OPINIA MEA FATA DE ATITUDINEA SA
      DE A-L ATACA MISELESTE PE CRIN Antonescu
      in propria emisiune ! Care-i problema ???
      E OPINIA MEA SI TREBUIA RESPECTATA !
      INCEPETI SA SEMANATI CU RomaniaTv din pacate !
      Ani de zile v-am admirat si respectat , nu
      puteti spune din postarile mele ca nu v-am
      fost fan si coleg de lupta ~ antibasescu ! …

      • ALTUL CARE NUUUU stie ca aseara nu s-au confruntat 2 prezidentiabili !!!!! nea corcodusa – unul era un prezidentiabil care daca vrea sa fie presedinte trebuie sa raspunda la intrebari mai mult sau mai putin incomode ! E in interesul prezidentiabilului sa se prezinte in fata votantilor ! moderatorul are alte probleme !!

      • Buna ziua, m-am amuzat vazand aceasta postare a dvs. Si, daca imi permiteti, eu mai degraba as spune ca Crin Antonescu seaman izbitor de mult in ultima vreme cu Basescu, cel impotriva caruia ati fost coleg de lupat cu Radu Tudor si cu multi altii! De ce spun asta? Pai daca imi aduc bine aminte chiar dl Antonescu a spus ca daca nu este demis Basescvu la referendum el, Crin, va disparea din viata politica. Si ce sa vezi? Surpriza! Nu numai ca nua disparut, dar isi vorbeste de rau sui jigneste si foloseste acelasi limbaj de carciumar cu fostii parteneri! Exact ca … va pare cunoscut? Va multumesc si ma scuzati daca v-a deranjat opinia mea ca simplu cetatean care asteapta ziua de maine cu optimism si speranta, inca!
        Cu stima, Elena

  1. Comentariu: Guvernul Romaniei = Praff de praff. Benny Hill, Jim Carrey, Stan si Bran, Fratii Marx, Louis de Funes etc.

    • Da, am urmatoarul comentariu:
      psdeii nu l-au pus pe liberalul Johannis vicepremier ca sa-l puna pe Kelemen, aliatul lui basescu. Pentru maghiari s-a putut sa se mearga in parlament pentru liberalii cu care au castigat alegerile nu. Ponta nu ajungea premier fara liberali, nu a avut bunul simt sa le dea liberalilor ce li se cuvenea….j…..e psdista!!!!!!!!!!

  2. Ce dumnezeului sa mai comentam daca am ajuns pentru a doua oara sa ne conduca ungurii.Una votam si alta fac ai nostrii alesi.Suntem vai de capul nostrum.Ar trebui sa luam aminte de la cei din Kiev,poate asa se vor trezi si adormitii astia de parlamentari pe care noi I-am ales.7,5mil am votat sa ne conduca ungurii…..:((((((( Doamne freest!

  3. Parerea mea,domnule Radu Tudor,este ca nici opozitia de dreapta din parlament,nici Traian Basescu,nu au interesul ca Victor Viorel Ponta si al sau guvern bazat pe o majoritate ”de stransura”,sa pice acum.
    Presedintele este de departe cel mai abil si experimentat politician al momentului.Domnia sa a invatat,de asemenea,sa aiba rabdare.
    Deocamdata a obtinut o victorie de etapa.A reusit sa-i extraga pe liberali dintr-un mariaj dezavantajos pentru acestia,(ceea ce a dus la moartea USL),i-a curat,in mare de ”crengile uscate” si le-a schimbat discursul pagubos care I-a facut nefregventabili pana mai de curand,(pregatindu-i astfel pentru intrarea in cea mai prestigioasa familie europeana),a imobilizat grupul pucist pro-pesedist ,condus de Rusanu(componenta:David,M.Campeanu,Stroe,Gerea,Chitou,Tariceanu),care urma sa-l debarce pe Crin Antonescu ,pastrand astfel alianta in viata.
    De asemenea,Traian Basescu,a tinut si tine unit partidul lasandu-l pe Calin Popescu Tariceanu sa se scalde in penibil.
    Nu stiu daca atitudinea calma,rezervata,concilianta,a lui Crin Antonescu din ultimul timp are legatura cu Basescu,dar trebuie sa remarc ca este corecta.
    In primul rand nu a cazut in plasa intinsa de pesedisti si portavoacea lor,(antenna 3),de a se contra cu Tariceanu,chiar daca acesta il provoaca la ”duel” non stop.De asemenea,pentru a nu fi acuzat ca a scos partidul de la guvernare in vederea debarcarii ulterioare a lui Victor Ponta cu ajutorul lui Traian Basescu,amana intrarea in opozitie din punct de vedere al discursului.
    Nu va lasati sedusi de aparente.Liberalii ii urasc din toti rarunchii pe pesedisti si cred ca au toate motivele.
    Doi ani cat au fost in alianta cu PSD-ul,au fost calcati sistematic in picioare,apoi prin ”unealta” Tariceanu au incercat sa le rupa partidul si prin aceasi ”unealta”,discrediteaza in fiecare zi,intregul PNL.
    Dar imaginati-va,ce-o fi astazi in sufletul tuturor membrilor si simpatizantilor PNL,care au l-au ajutat pe Victor Ponta sa devina premier,cand vad ca la presiunea UDMR,acestia au obtinut un post de vicepremier.
    Deci,care va sa zica,Ponta a refuzat sa-l investeasca pe Klaus Iohanis in functia de vicepremier,care le apartinea liberalilor,dar nu a avut nici o problema sa investeasca un udemerist.
    DAR SA REVIN LA ESENTA:
    Atat opozitia cat si Traian Basescu vor avea rabdare 2 sau 3 luni pana guvernul Ponta 3 o sa se erodeze.Am convingerea ca trusturile media sunt pe pozitii,pentru ca noua configuratie guvernamentala le ofera ”material” la greu.
    Pe partea cu UDMR,sa vedeti cand apare in presa protocolul secret cu PSD.
    Sa vedeti cu steaguri secuiesti pe institutii,cu universitate de stat in limba maghiara,cu umilirea hocheistilor romani,cu aotonomia pe principia entice,etc,etc,
    Sa vedeti cu taxa pe motorina si benzina de la 1 aprilie.
    Cei de la RMG si CHEVRON s-au plictisit sa fie amanati la nesfarsit si dusi cu zaharelul si cu siguranta vor face presiuni asupra lui Ponta ca sa-si respecte angajamentele pe care si le-a luat,(vedeti dumneavoastra,daca chestiunea a ramas in coada de peste,nici oamenii n-au mai iesit in strada,dar sa nu va imaginati cu lumea s-a resemnat).
    In parlament,raportul putere/opozitie s-a echilibrat si de acum inainte nu va mai fi liniste.
    Dar va imaginati ca procurorii DNA vor sta cu mainile in san,mai ales ca baronii locali ai PSD,n-au prea fost sfinti la viata lor.
    IN CONCLUZIE:stati linistiti,guvernul Ponta 3 va fi lasat sa-si intre in atributii.

  4. Radu zice: “Gabi Szabo, pare cea mai nimerita in functie…”
    Nimerita, da! Pare a fi… desi, ministeriatul nu este ca alergatul!
    In general, in opinia mea, a “ministeria” inseamna mai mult a “manageria”. Precum zice si la DEX: “MANAGÉR… Persoană care însoțește (în turneu)un sportiv, o echipă sportivă (profesionistă) și care se ocupă de problemele financiare și organizatorice ale competițiilor.” Intelegi ce vreau sa zic? Gabi a fost sportiv!

  5. Ce poate sa fie de comentat mai mult decat penibilul ala care face armata romana de rusine adica Oprea la interne. Nu stiu cum naiba suntem blestemati ca natie sa avem in guvern jegurile alea de bozgori imputiti.

    • nu Oprea a facut niste colonei pe hartie, printre care unul Robert Turcescu, pupator la popoul lui Basesecu? Eu parca asa tin minte. Da era neaparat nevoie de el in USL. Eu nu am votat pt asta, si il vad pe dnul Ponta ca nu mai poate de dorul poporului. Zic din nou, eu votant nu am votat pt Oprea. De ce e acolo? Ca din cate stiu cam nimeni nu a votat pt el.

  6. La prima vedere arata bine prin faptul ca, in acest guvern au inclus si tineri cu experienta, care s-au remarcat in afara tarii prin propriile puteri, nu cu ajutorul parintilor …., dar, astept sa vad daca nu cumva sunt doar de imagine, pentru a da bine la public, iar la final sa-i abandoneze.

  7. Dle. Radu Tudor, nu inteleg ce este cu aceste ironiiale dvs. si ale Dnei. Dana Grecu la adresa Dlui. Victor Ponta si a guvernului.Nici mie nu-mi place de UDMR dar cu cine sa fi facut guvernul.Nu binevoiti sa va indreptati tinta spre Antonescu,deoarece din cauza exclusiva a lui se intimpla aceste fapte.Ce este cu bascalia asta la dvs. in emisiune.Bogdan chiriac si el plin de misto.As vrea sa va aduc la cunostinta in calitate de alegator,cetatean si telespectator,ca nu am vota nici un post tv. si nici un realizator tv. as vrea sa intelegeti asta si sa lasati ironiile.Ce ati vrea sa se intimple acum,sa stam fara guvern la infinit sau sa-l punem pe basescu prim ministru ca se pare ca Antonescu il tineti in brate asta vrea.Va rog,putina decenta siserizitate,lasati mistoul,ca va decredibizati tot asa cum ati urcat,deci atentie.Va multumesc frumos. Cu respect-LUCIAN.

    • Ati votat cumva in 2012 alianta PSD+UDMR+TRADATORII DIN ALTE PARTIDE STRANSI DE OPREA?
      Ponta a refuzat sa numeasca un liberal in functia de vicepremier,functie care apartinea oricum liberalilor dar nu are nici o taina sa numeasca un vicepremier de la UDMR.
      Ti se pare ok?

      • Nu a refuzat, de ce dezinformati? A refuzat sa dea si internele si finantele pe mana ACELEIASI persoane (ministru de interne + vicepremier la finante, o combinatie destul de ciudata, trebuie sa recunoasteti!).

      • Ponta a vrut sa dea tot ce era liberalilor adica si postul de vice premier dar nu in locul lui oprea ci pe domeniul finantelor: Asta e de priceputt si dece liberalii au tinut mortis sa ia atributiile altuia si sa si schimbe configuratia guvernlui§ Nu e greu de vazut dar e foarte greu din parea unora de acceptat!

    • Lucian…IGEM..
      Cum vina lui Antonescu ?
      Iohanis vicepremier ..si se rezolva …asa E Oprea Vicepremier ..si Hunor …IGEM !!!!

    • aveti dreptate sant niste oameni rai si dana grecu si radu tudor .Sa faca ei ironi la adresa guvernului.Sigur sant basisti daca nu sant 100% de acord cu ponta si psd. Parerea mea e ca vreo 80 % din cetateni sant basisti pentru ca nu sant inrolati in barca psd si a lui ponta.Nu credeti ca sant cam multi basisti in tara dar basescu are din ce in ce mai putini votanti ceva nu se leaga aici ,ca vad ca ponta si propaganda psd ne spun ca cine nu e cu ponta e aliat cu basescu si ca sant toti basisti

  8. Nu imi place ca primul ministru a facut concesii maghiarilor.Pnl-isti sunt vinovati de acesta situatie.Antonescu sa isi ia adio de la presedentie.PNL va deveni incetul cu incetul datorita orgoliului lui Antonescu un partid uitat precum PNT Despre ministri ce sa spun pana acum nu am vazut mare lucru.nu stiu ce va fi.PACAT DE rOMANIA NOASTRA.Nu mai avem oameni politici care sa vada si interesul tarii nu numai al lor.

  9. Cred ca nu este bine sa se adopte atitudinea aceasta la TV privind noul Guvern si alianta cu UDMR. Nu pot sa cred ca spun acest lucru pentru ca sunt total impotriva aliantei sau participarii la guvernare a acestei grupari. Pana astazi situatia se prezenta in asa maniera incat sepram ca exista inca o sansa sa invingem, populatia ii incuraja pe Ponta si pe Tariceanu. In acest moment incredrea in USD scade si riscam sa castige acest personaj numit presedinte cu tot sistemul pe care l-a creat. O parte a opiniei publice il acuza pe Antonescu, cealalta noul Guvern iar rezultatul va fi in favoarea lui Basescu. Pentru noi desfiintarea sistemului creat de acest individ inca primeaza.

  10. Rusine mare…am votat 7.5 mil. ca sa ne conduca,la nesfarsit,ungurii…o avea milioane de pacate Vadim dar de multe ori are dreptate,mai ales in ceea ce priveste mafia care ne conduce de la Revolutie incoace si care ne-a vandut si pe noi,nu numai tara…rusine mare

    • comform propagandei psd coordonata in media de bogdan teodorescu degeba ai votat la referendum contra lui basescu daca nu il susti pe ponta si psd azi inseamna ca esti basist .Asa ne spun cei din psd si ponta ca sant 2 tabere cei cu psd ponta si cei cu basescu.Asta e mizeria de propaganda psd cine nu e cu ponta e basist .Asta e linia propagandei mizerabile care pur si simplu i scuipa in fata pe majoritatea celor 7.4 mil de votanti si le spune celor 7.4 mil de votanti ca daca nu sant cu ponta si psd sant basisti.De votanti usl nu mai zic ca si ei sant facuti basiti toti cei care nu sant cu ponta si psd deci peste 2 mil de votanti usl sant facuti basiti de propaganda psd .Dupa logica psd inseamna ca antena 3 sustine psd si pe ponta ca sa nu fie si ei declarati basisti.Oare mircea badea e basistca am vazut ca il cam critica pe ponta si umflatul ala de teodorescu ne spune ca avem 2 tabere ponta si basescu cine il critica pe ponta trece automat in gasca lui basescu .Mai intreb o data cine nu e cu ponta e basist? Sau propaganda ponta psd teodorescu face o manipulare mizerabila acreditand ideea ca cine nu e cu ponta e basist.

  11. Mie imi place bogdan stoienovici ,a fost prezent vesnic la voi in emisiuni si inteleg ca a fost rasplatit ptr.vehementa latraturlor la adresa PNL ului,sper ca sunteti multumiti cu udmr ,vad ca sunteti fericiti,va deranjeaza acum chiriac in rest sarbatoare nationala !!!!!

  12. Sa fim realisti d-le Tudor! Care alta varianta v-ar fi placut? Una a intoarcerii cuplului boc -base? Eu il prefer pe acesta. Liberalul cein nu este in stare sa-si asume responsabilitati! Acesta este motivul adevarat al iesirii de la guvernare. Si daca el este incapabil atunci dupa el potopul. Critica este buna dar facuta realist! Imi plac emisiunile antenei3 dar la cea a Danei schimb canalul. Sper sa nu fiu nevoita sa fac asta din ce in ce mai des.

  13. Chiriac ce majoritate ar fi facut ? Se roaga ca milogul sa darime CCR guvernul-cit de ticalos poate fi,nu-l intereseaza tara asta .D-le Tudor intrebati-l pe chiriac care majoritate il multumea pe el,s-au vrea premier pus de basescu?

    • astia gen chireac nu realizeaza ca daca guvernul ponta nu mai este s-ar putea cel mai probabil sa nu mai avem guvern cateva luni si sa se ajunga la alegeri anticipate unde pe fondul facaturilor basiste psd-ul sa spulbere tot ce misca si pana atunci tot ponta v-a fi interimar.

  14. Guvernul Ponta3, are in componenta UNPR,UDMR, ce a avut si guvernele BOC si dupa cum spuneam, mai ramane sa faca rocada Ponta cu Basescu, ca doar asta a votat poporul!!!! Toti politicienii sunt fericiti, mai ales Nicolicea si Oprea!! Basescu, Ponta, Antonescu toti “lupta” pentru binele Romaniei.

  15. Despre guvern..nu stiu.Am deschis televizorul acum 10 minute si…am senzatia ca Dana Grecu se intrece pe sine:e exagerat de agitat-euforica incat imi produce dezgust.E cea mai PENIBILA ipostaza in care am vazut-o. Sper sa-si revina;pina atunci aleg sa ascult muzica.

  16. Spuneti-i lui chiriac ca basescu nu poate face contestatie .Vai ce bun e basescu ,are 3 miscari inainte ,il pupa in fund pe basescu -nu-i e rusine ??

    • acuma si dana grecu si chiriac sant basisti pentru ca, critica si ironizeaza guvernul ponta 3?Are dreptate antonescu cand spune ca uni oameni se indreapta clar spre paranoia si in mintea lor daca il injuri sau esti impotriva lui ponta esti declarat drept basit si aliat cu basescu .Eu va amintesc ca in romania sant vreo 16 mil de votanti din care vreo 7 nu vin la vot ca nu tin partizan cu nimeni. Mai raman vreo 8 din 8 mil cu basescu au votat vreo 1.3 mil si cu usl vreo 5 mil iar din 5mil ale usl vreo 2 mil sant cu antonescu si pnl ,rezulta ca ponta si basescu sant sustinuti de vreo 4.3 mil de votanti .Intrebarea este restu pana la 9mil care au mers la vot in dec 2012 ce sant ? Restul de vreo 13 mil de cetateni care nu sustini nici pe ponta nici pe basescu in mor direct ce sant ?Sper ca nu or sa fie catalogati basiti si cei care au votat contra lui basescu la referendum dar acum sant impotriva lui ponta si psd ,ca eu vad ca aici se cam incearca sa se manipuleze ca cei 7,4 mil de antibasiti sant de fapt cei care tin cu ponta ceea ce e o mare minciuna deja vad ca tot psd in frunte cu ponta incearca sa spuna ca cei care nu il sustin sant cu basescu .Mai ales grasul ala de bogdan teodorescu face o manipulare mizerabila in mas media si spune ca sant 2 tabere cei cu ponta si cei cu basescu .Adica cei care au votat impotriva lui basescu la referendum si acum nu saant cu ponta sant bagati de umflatul de teodorescu in tabara lui basescu ?Da chiar nu faceti nimic conta aceste propagande psd care ne baga pe toti care nu santem cu ponta in tabara lui basescu?

  17. Ne-a suparat si necajit misto-ul si rasul desantat al Danei Grecu cu ocazia formarii noului govern. Ati mai facut un astfel de spectacol si cu ocazia formarii altor guverne?Nu ne amintim.

  18. Rîdem, glumim, dar, emisiunea din seara asta, curată mahala între realizatorul Grecu şi ceilalţi din platou !!! În loc să criticaţi politrucii, pe toţi non-stop, vă ironizaţi între voi, pînă la nervi, dezonorant !(aşa se vede live),doar tu Radu eşti mai ponderat, pentru asta te felicit.
    Dacă ar cădea guvernul, i-aş felicita pe toţi care au contribuit, e un guvern de adunături(scursuri)din toate partidele, e clar: toţi la ciolanul pomenilor şi avantajelor, ce caută la hotel sau restaurantul respectiv, ceva finanţe grase merg acolo ??? nu puteau să stea în Parlament ??? se vede clar distanţa dintre noi şi ei, sfidarea e pe primul loc.
    Ăsta e unul din motivele pentru care ar vota populaţia cu alte partide şi nu cu psd, udmr, unpr, şi…cică, psd nu e vinovat de plecarea pnl…
    Rămîne să culegem…roadele invizibile ale…lor(medicii stagiari nu şi-au primit promisiunile legale ale lui ponta, exemplu: Iaşi). Succes DNA-ului, poate face curăţenie în politică.

  19. Dl. Radu Tudor,

    Dvs. stiti cumva cum se calculeaza factura la intretinere, ca am impresia ca m-au cam facut astia! Am impresia ca m-au cam lucrat, cu comisiile lor de cenzori cu totu’… Astia nu controleaza nimeni de nimic! In mod precis am fost facut, ca in Romania daca nu esti atent, ramai fara ceas la mana si fara cont in banca. Se stie.

  20. Cu Ucraina, pacat ca s-au bagat rusii si ca nu au apucat aia de la FMI sa le dea imprumutul ala de 35 mld. cu dobanda f avantajoasa pe care se oferisera sa li-l dea. Pacat ca n-au mai apucat sa ii salveze FMI-ul pe ucraineeni! Sa-i jupoaie am vrut sa zic! Sa-i bage si pe aia la belit! Ca pe noi… Sclavi pana la moarte.

  21. daca imi amintesc chireac dorea ruperea usl-ului inainte sa se infiinteze;nu cred ca este nimeni fericit ca s-a ajuns la alianta cu udmr,dar oare era mai bine sa cada guvernul?

  22. sincer,,cred ca daca in protocol era trecut si punctul,,daciana ponta trece in ordine alfabetica prin patul udmr-istilor” victor viorel ar fi semnat..app,cum ramane cu,,voiculescu e cancerul politicii din romania”,citat kelemen..

  23. IOANA PETRESCU, tineti minte numele asta pt ca sociopatia neoliberala o sa capete noi dimensiuni. TAXE si Impozite marite pina la omor calificat impotriva persoanelor fizice. Un soldat perfect

    • Liniste-te, nene. Anul asta nu o sa se scimbe absolut nimic din punct de vedere fiscal. Sunt alegeri si mai e si un accord in derulare cu FMI.

      La anul, fata asta e in America. E doar o chestiune de imagine si atat.

      Dar la anul, pregatiti-va alifia. Caci dupa alegeri o sa va usture rau de tot. Dar nu o sa fie fatuca asta de vina.

      • este un executant antrenat in sociopatie neoliberala nu o simpla imagine. e o diferenta de la cer la pamint… imagine este gabriela szabo in postura de ciobanul ghita din pacate

  24. daca va fi nevoie sa criticam guvernul o sa o facem fara sa ezitam ,dar deocamdata votul de incredere

  25. Si daca governul,de facaletzi,va fi rejectat,si sigur va fi,tot Antonescu este de vina!Cam tare Antonescu nu ti se pare?

  26. Prea multe ministere, prea multi vicepremieri. NU sunt de acord cu aducerea UDMR la guvernare, cu atat mai mult cu cat acestui “partid” li se fac atatea favoruri, cele mai multe impotriva majoritatii. Nu este normal ca o minoritate sa aiba drepturi mai presus de majoritate. Nu este normal sa existe un partid pe criterii etnice. Nu este normal ca UDMR sa fie separat de alte minoritati. Oricum, e de rau. Si in fundatura asta ne-a adus Crin Antonescu, despre care vom auzi din ce in ce mai rar. NU va fi in veci presedintele Romaniei! Imi pare rau, l-as fi votat, dar dupa trasnaia facuta, nu mai am de gand sa irosesc votul meu pe o cauza pierduta si atat de confuza.

  27. PSD se distreza la restaurant in timp ce la est de tara noastra incepe razboiul.
    Tare,sau ce?

  28. Am și eu o-ntrebare… Următorii miniștri (la viitoarea remaniere) vor fi luați de la grădinița cu program prelungit? C-am auzit că au acolo niște genii ale neamului românesc…
    Îmi aduc aminte de emisiunea cu fosta ministru al industriei ușoare de pe vremea lui Ceaușescu. Cum să nu fi avut creștere economică atunci când planul de investiții era 1/3 din buget iar ministru ajungeai doar dacă o luai de jos: facultate, șef de schimb, șef de tură, șef de atelier, șef de secție, director (tehnic), câțiva ani în centrală, Ștefan Gheorghiu, muncă în minister și apoi secretar de stat și ministru? Păi, pe vremea lui Ceaușescu, dacă nu erai vreun geniu carpatin, nu erai luat în calcul ca inginer pentru avansul în carieră decât după ce deveneai inginer principal – adică 10 ani de meserie bătuți pe muchie! Acum? După cum am zis: următorii miniștri vor fi racolați de la grădiniță… Grădiniță de Harvard, dar grădiniță…

  29. deja au aparut problemele pt ponta. multi smecheri din psd sunt nemultumiti de structura guvernului.

  30. Liviu Dragnea- vice premier in fostul cabinet, autorul unui proiect de regionalizare extrem de controversat, creionat pentru a satisface marii baroni din PSD. Proiectul nu are nici o sustinere economica menita sa reduca decalajele economice, sa creasca numarul locurilor de munca in zone total defavorizate, sa relanseze la propriu zonele sarace ale Romaniei. Un politician care vine din administratie dar care este total incapabil sa gandeasca politicile administrative generale. Romania este ceva mai mult decat judetul pe care l-a caprarit pana acum.

    Gabriel Oprea- Un general numit la apelul bocancilor. Sustinator infocat al politicilor lui Traian Basescu-Boc si-a batut joc de o tara intreaga iar cand era pe punctul sa cada Basescu a facut pasul la off said si a batut palma cu finul. Incompetent, incult, profitor. De la numarat izmene a ajuns vice prim ministru si ministru de interne. Conduce un partid de 2 lei format din transfugi si migratori politici.

    Daniel Constantin- S-a miscat coerent in mandatul sau de la Ministerul Agriculturii. Daca il ajuta Dumnezeu si anul acesta si ploua la timp s-ar putea sa avem si rezultate. Proiectele cu adevarat importante legate de agricultura cum ar fi refacerea retelei de irigatii nationale, strategii pentru refacerea structurii institutiilor de cercetare in agricultura, realizarea unui sistem national de colectare si depozitare a produselor agricole de la micii producatori etc , inca sunt vise. Calitatea de vice premier nu cred ca si-a dorit-o ci i-a fost oferita de Ponta pentru a sublinia dezacordul cu PNL, recte Crin Antonescu si pentru a baga un membru UDMR in guvern pe post de vice premier.In loc sa desfiinteze posturile de vice premier a format 4 astfel de functii.

    Kelemen Hunor- Co autor al dezastrului guvernarilor BOC, sabotor al referendumului de demitere a lui Traian Basescu, autor a nenumarate declaratii penale de atac la adresa indivizibilitatii Romaniei. Arogant, plin de sine, duplicitar.

    Titus Corlatean- un ministru de externe fara viziune. O palarie mult prea mare pentru un cap atat de mic. Genul lui Guguta. Probabil Titulescu se roteste mai ceva ca un ventilator in pamant cand vede cine conduce diplomatia romaneasca. Cu un Basescu responsabil de politica externa si un Corlatean incapabil sa treaca strada fara ordin Romania este sortita la marginalizare.

    Constantin Nita- figura tipica de invartit al tranzitiei. Are profilul unui secretar de partid de pe vremuri. Probabil daca nu ar fi venit Revolutia, Nita era pe post de linge blide la regionala.A fost ministru si nu a facut nimic, va fi ministru si nu va face nimic decat sa schimbe baietii destepti ai lui Basescu cu baietii destepti ai lui Ponta. In cazul in care nu va putea sa-i schimbe ii va reconverti…important este sa sponsorizeze unde trebuie.

    Nicolae Banicioiu- Pesonaj caragialesc. In calitate de ministru al sporturilor a reusit sa ofere cateva buchete de flori si sa stranga mana catorva sportivi meritosi care s-au impus in competitiile mondiale nu pentru ca ministerul sportului sau ministrul ar fi facut ceva pentru ei ci pentru ca au razbit singuri. Romania este inca tara unde saritorii la trambulina sar in bazine fara apa,pe saltele vechi, sportivii se antreneaza in Ungaria sau aiurea si …intr-un final ajung sa se inscrie in marile competitii sub alte steaguri. Pentru merite deosebite, fostul coleg de la tineret al premierului Ponta, a fost avansat la ministerul Sanatatii. O dovada clara a lui Ponta ca nu-i pasa daca o sa crapam pe capete in spitalele tarii atatea cate mai sunt dupa ce UDMR-istul Ceke le-a inchis.

    Remus Pricopie- Figura stearsa in fostul cabinet nu a reusit decat sa se faca de ras in putinele declaratii publice, faultand la fel de grav limba romana ca si Elena Basescu. Situatia din invatamantul romanesc este la fel de grava. Profesorii nu si-au capatat drepturile salariale castigate in instanta. Curicula scolara este la fel de rupta de necesitatile reale ale economiei romanesti. Performantele inregistrate la bacalaureat sunt la fel de dezastroase. Fara nimic notabil in fostul cabinet mentinut de Ponta probabil pentru supusenie.

    Rovana Plumb- Un ministru care nu a demonstrat nimic in vechiul cabinet. A semnat pe sest mai multe hotarari controversate la ordinul premierului. Acum este avansata la Ministerul Muncii. Probabil nu cunoaste nici legislatia in vigoare.

    Dan Sova- Paraseste Ministerul Marilor Proiecte fara sa fi realizat nici macar un proiect minuscul. Prietenul lui Ponta mutat la Transporturi ministerul marilor tunuri.

    Ministerul Bugetului- un psudo minister pentru un pseudo ministru.

    Eugen Teodorovici- in primul cabinet a reusit sa deblocheze multe linii de finantare europene blocate de PD-isti. Ramane in cabinet pe merit.

    Mihnea Costoiu- Fost ministru al Cercetarii , tacut ca un peste de acvariu se misca nevazut si nestiut de nimeni. O tara cu cercetatori muritori de foame cu un singur mare proiect finantat de UE si cateva mii de visatori obligati sa emigreze.

    Doina Pana- Ministerul Apelor si Padurilor. Romania risca curand sa nu mai aiba paduri iar apele sunt din ce in ce mai otravite. Nu exista nici un proiect national de regularizare a cursurilor.Nu exista nici un proiect national de indiguire. Nu exista nici un proiect national de inbadurire. In Romania taie cine vrea, cand vrea, unde vrea. Exportam lemn brut si nu suntem in stare sa prelucram nici macar 5% din cat taiem. Peste acest dezastru este adusa o femeie. Desi a mai facut parte din cabinet nu s-a remarcat drept un Corado Catani dispus sa se lupte pe viata si pe moarte cu mafia lemnului. Ponta a numit si aici un om blajin pentru linistea baietilor destepti (mare parte din UDMR).

    Ioana Petrescu- Tanara speranta a lui Ponta. Tot respectul pentru tineri. Tot respectul pentru efortul sau educational. O diploma fie ea si de Harvard nu tine loc de expertiza. Cel mai important minister al unei tari a fost dat pe mana unei tinere care nu a condus nici macar o gogoserie. Sa dea Dumnezeu sa fie o revelatie nationala dar personal cred ca in momente de criza avem nevoe de expertiza. Georgescu este un asemenea exemplu, incapatanat ca un catar capabil sa negocieze cateva zile in sir fara incetare cu functionarii fondului si sa sparga vreo trei scaune dar sa nu cedeze. Acum in contextul national si mondial acutual de asa ceva aveam nevoie. Chiar daca Georgescu nu a mai vrut sa spuna da propunerii lui Ponta, cred ca mai sunt cateva optiuni la fel de valabile. Alegerea lui Ponta da bine la imagine dar cred ca o vom plati scump.

    Razvan Nicolescu- Chiar daca lumea spune ca este un bun profesionist ma intreb daca fostul director PETROM, in anul cand se renegociaza accizele va negocia pro PETROM sau Pro Romania. Cred ca riscam sa avem un cal troian care inca se afla pe statul de plata al PETROM. Ponta ne demonstreaza ca la noi se poate si cu dansa-n transa si cu sufletul in rai.

    Florin Jianu- Deocamdata nu stiu decat ca este tanar si meritos. Sa-l vedem la treaba.

    Eugen Nicolicea- Gretos. Citeste din regulamente ca din Biblie si are o limba lata cu care este dispus sa linga toate clantele ministerului. La comunicare se descurca asemeni unui bolovan pe valuri.

    Gabriela Szabo- O mare sportiva.

    Cotovelea: Mi-e total necunoscut

    Aurelia Cristea-La fel de necunoscuta ca si precedentul.

    Bogdan Stanoevici: Actor de plan secund, oportunist, capabil sa duca tava si la guvern.

    Mircea Dusa- Mediocru roman.

    Robert Cazanciuc- Fara viziune, fara coloana vertebrala, incapabil sa reformeze sistemul juridic romanesc. Joaca dupa cum i se canta.

    Atilla Korodi- Nu stiu cum se scrie in limba maghiara oportunist, stiu insa cum se scrie in limba romana :Nu celor care au boicotat referendumul national. Nu celor care au executat ordinele lui Basescu.

  31. Atitudinea D.Grecu faţă de guvern şi Ponta devine tot mai insuportabilă. Niciodată nu l-a suportat pe Ponta, nici când era în opoziţie, dar acum atât îşi freacă mâinile şi începe să râdă că poate să-şi bată joc de el, doar pentru faptul că el are sarcina guvernării. Nici nu o interesează ce face Ponta, poate vreodată face şi lucruri bune, începe întotdeauna cu el şi se hăhăie ca cel pe care-l urmează în a-l critica pe Ponta. Această emisiune devine tot mai mult o bătaie de joc. Întotdeauna are cel puţin un invitat cu aceleaşi păreri şi apucături ca ea şi asistăm la un spectacol penibil.Regret mult, urmăream această emisiune cu plăcere.
    Ştiu că singurii oameni valoroşi sunt liberalii, dar situaţia în care ne aflăm li se datorează în mare parte, dacă nu în totalitate. Ar trebui să recunoaşteţi şi cei de la această emisiune că liberalii au făcut o greşeală imensă, ascultând de Băsescu şi ieşind de la guvernare. Consecinţa cea mai dezastruoasă este venirea ungurilor în guvern. Ei, cu procentajul lor şi cu tot ce au făcut cu şi pentru Băsescu, conduc România, şi o conduc numai în avantajul lor. Nu-i interesează NIMIC altceva. Ponta va pierde totul în Ardeal. Cu cine să mai votăm, pe cine mai interesează această ţară şi acest popor? Întrebare retorică. M-aş bucura să le spuneţi şi Primului ministru şi lui Dragnea că cei pe care-i cred atât de loiali, nu sunt loiali ţării, ci intereselor lor.

    • doamna Grecu are simpatie pentru liberali si in acelasi timp puternice indignari si cerinte social democrate.simplu complicat.

  32. Mi-a placut cum toata social-democratia a descins la “carciuma”, dupa marea isprava de a numi noul guvern. Nu mai vorbesc de defilarea de masini “bengoase” la usa carciumii.
    Alt aspect care mi-a placut nespus, a fost promenada domnului cfr-ist presedinte al C.D., Zgonea, cu pipa in gura. Probabil ca si-n vreamea cand inspecta liniile cfr, tot cu pipa-n gura era.
    In rest toate bune, Romania e pe culmile dezvoltarii industriale, toata lume-i rezolvata, autostrazi fara numar, locuri de munca asisderea, o armata capabila sa dea replica-n est, etc. Noi sa fim sanatosi.

    @VOTANT MAJORITAR FMI
    Factura la intretinere se calculeaza dupa cum vrea cel care este imputernicit s-o faca. Daca n-are bani la tescherea in ziua calcularii intretinerii, o va face prin rotunjire, mai ales daca n-aveti un expert contabil capabil, iar comisia de cenzori e doar de fatada.
    Probabil ca nu sunteti singurul in tarisoara asta, “facut” la intretinere.

    • la cat a tropait dreapta, cu basescu in frunte plus nea ala de la fmi, prin carciumi cand era si mai rau, adica era tara in criza si flacaii o “salvau” mai la busteni,mai la predeal,mai la ciresica…si apoi stiu pe unul tot de dreapta care se duse cu elicopterul,sa bea si el o bere.si de ce muncitorul nu are liber la pipa pe banii lui, este vreo mare distinctie monopol de dreapta? social democratii trebuie sa stea cu sapca in mana si pantalonii rupti in fund sa se simta dreapta bine?

  33. Pai daca scoatem de pe lista liberalii mi se pare ca avem acelasi guvern. UDMR-istii au mai fost, avem ceva nou la categoria “tinere sperante”. Nu stiu ce sa spun, deocamdata ma abtin , ii astept la cotitura cum se zice.
    Cat despre portofoliile UDRM-ului , eu as fi dat ministerul sportului in locul mediului , dar nu acum cand in cele din urma s-a nimerit sa fie cineva potrivit pe un minister (ma refer le Gabi Szabo).Cat desprte cultura, sa nu va suparati dar pe mine nu ma intereseaza ministerul asta mai ales pentru ca nimeni nu a facut nimic la acest minister.

  34. As mai avea ceva de adaugat referitor la componenta noului guvern.
    In principiu majoritatea sunt cunoscuti, important este sa-si faca datoria in functiile ministeriale ocupate.
    Ministrul multiplu campion al sportului, sper din toata inima sa confirme aceasta inalta demnitate, iar primul ministru in calitatea sa de sef al guvernului, trebuie sa-i acorde tot sprijinul de care are nevoie, mai exact, bani, investitii masive in sport.

    • nu shefu,iliescu lipseste de 10 ani la cotroceni,se vede in halul in care a adus basescu tara,noroc cu tariceanu si cu ponta ca era si mai rau.

      • corectez ca poate nu intelegi din prima;iliescu lipseste de 10 ani,adica de un deceniu,de la cotroceni….

  35. Stau și mă uit, și constat că unora cărora nu le-a puțit deloc, deloc, deloc cu basescu în campania din 2004 și nici la o guvernarea D.A încropită cu PC (soluția imorala) și nici cu UDMR prezentă pe durata intregii guvernări TĂRICEANU nu le-a puțit deloc, deloc, deloc. Că susținută de ”comuniștii”, ”securiștii”, ”baronii roșii” iarăși, nu le-a puțit deloc, deloc, deloc. Le pute acum, ce să vezi?!, guvernul USD+UDMR. Câtă scârboșenie in toată aceasta lamentare vomitoasă cum că, dom’le: Ce caută UDMR-ul la guvernare, acum când noi tocmai am plecat? Cât emetin trebuie să iei tu, om normal, urmare acestor mizerii scrise de bună bucată de vreme de niște retardați confuzi care la vremea respectivă n-au strigat deloc, cum au fost ei trădați de basescu și-acum și-aici strigă…Tradare!. Apropo? Ați auzit pe cineva pe aici spunând că a fost tradat de basescu? Se-aude musca!Nu se aude nici un piuit de ultraș. Ați auzit vreun pnl-ist sau, ultraș pnl-ist, prm-ist, sau luptător pp-dd-ist (anti-ciocoist, binențeles) să fi spus de basescu că i-a tradat cum am auzit că ar fi facut-o Ponta acum și ..dintotdeauna. Atâta nemernicie , atâta ipocrizie, încât eu nu cred că țara asta o va mai duce mult cu atâtea lepre pe cap de locuitor.
    Eu, să fi fost în locul lui Ponta i-aș fi băgat pe toti contestatarii ăștia…undeva și mi-aș fi dat și demisia(așa cum o vrea antonescu) astfel încât basescu să-și ducă la îndeplinire planul până la capăt(facut împreună cu antonescu) astfel încât cei care nu s-au tăvălit până mai ieri în chinuri, să se tăvălească , întradevăr,și ”până la capăt” începând cu toți pnl-istii, toți prm-iștii, toți ppdd-iștii, toți gușterii, toți vocalii, toți ultrașii, toți,toți, toți. Ah, că vor fi să se tavalșească in chinuri și cei care n-au votat, perfect, ei o merită cu vârf și îndesat. Vor fi și pierderi colaterale(vorbesc de simpatizantii PSD) care și-o merită și ei că n-au ridicat un deget, nici cu ieșitul in stradă, nici aici pe blog, lasându-se copleșiți de vocali și obraznici, care n-au nici soluții, nici nu realizează cât rău au facut că l-au adus pe nemernicu ăsta la conducerea Țării ci doar …lozinci, etichete și înjurături ca măcar să tacă, să se ascundă.
    Eu totuși zic ca, in situatia asta de respingere si de lapidare televizata totala a lui Ponta(pentru ca vad cat de categorici sunt toti) nu ar mai fi de facut de catre Ponta decat un pas, anume acela sa-si dea demisia, ACUMA. Așa cum zice antono-base. Să zică ceva de genul:
    “- Doamnelor și domnilor, la presiunea străzii, televiziunilor, postacilor, basiștilor și antoniștilor, imputandu-mi-se multe, multe lucruri odioase care sunt considerate inacceptabile și de catre foștii colegi de alianta , și , mai ales, de catre cei de la Antena 3, și de către postacii ei (cum spuneam dar și…accentuez), urmare începand cu discursul meu “inadecvat” de la investitura guvernului MRU si….. terminand cu asumarea(făcută cu consultarea și acordul lui antonescu fiind invitat acasa de mine) privind desemnarile facute de catre mine la PNA si DNA care a starnit puternice reactii negative, ne mai vorbind de… de șist sau… RMGC , data fiind NEINCREDEREA TOTALA acum și cu UDMR la guvernare, cu care sunt tratat de către toti cei care mi-au fost alaturi, eu, unul, îmi dau demisia!
    .
    .
    Wow! Nu ar fi salutară poziția asta (vorba răstălmăcită de Unguent) care sa dea satisfactie celor care au avut “dreptate” pe aici si nu numai aici? Ba daaaaa, ba daaaaa! Ar fi formidabil. Adică(în traducerea mea) :Să va ia naiba pe toți dacă voi credeți că așa trebuie să fac și să vă fie de cap, cu basescu și cu antonescu vostru cu tot! (…și cu Iohannis cu tot-că uitasem de ăsta 😀 )
    Da’ eu nu sunt Ponta. Că dacă-aș fi Ponta v-aș spune aia cu… ”rața”.

  36. Daniel Constantin – ok
    Dan Sova – ok
    Gabi Szabo – ok
    Mircea Dusa – ok
    Rovana Plumb – ok
    Liviu Voinea – ok
    Kelemen Hunor la Cultura? Cum s-ar zice, are you f***n kidding me?
    Mai bine(?) il reinstalau Paleologu si stiam o treaba

    Stima

  37. guvernul Ponta 3 = o Sarba ungureasca
    Raspopitul Sarbu, uniccoiosul social democratiei romanesti (USD)
    doreste cu patima sa-si vada ginerele carlan prezident.
    aceasta dorinta se pupa foarte bine cu tendinta sistemului consolidat de basau, dar care isi are radacinile in epoca bombonel, de a-si conserva privilegiile. cel mai bine stie nasul maior de la sri. totul in numele social democratiei europene.
    securitatea a murit! traiasca securitatea!

  38. Buna seara ,d-le Tudor!Va rog sa -i comunicati d-lui Gadea ca acest tiraj de intrebari adresat d-lui Antonescu nu prea seamana a post de stiri medaliat!Cu tot regretul, cred ca dl.Antonescu are dreptate !Ultimile saptamani ati fost cu A3 mai mult decat partinitori inclusiv dvs!De atacat poate ataca doar Gadea nu si Antonescu! Daca continuati asa nu o mai deschid A3.Va rog sa fiti impartiali, nu manipulati,e urat!

  39. Ceea ce eu nu inteleg este de ce oriunde ma uit, orice citesc, vad doar semne de intrebare cu privire la un tanar, doctorand in economie, Hardward, dar nu ne indoim de toti mediocrii din politica romaneasca.

    Cum acceptam sa fim condusi de un betiv dar trimitem la colt un tanar care se dovedeste a fi unul dintre putinii tineri capabili dati de Romania ultimilor ani?

    Cum dorim sa schimbam Romania cand dorim sa promovam perpetuu aceeiasi oameni din aceleasi structuri ruginite politicianiste, mediocrii cu diplome luate la seral (sau pe un “kil de tuica”) ?

    Romania nu se poate schimba decat incepand cu oamenii. Se pare ca oamenii au o inertie imensa, nici 1000 de absolventi de Hardward, nici 100 de laureati ai Nobelului nu va putea schimba ceva aici, in tara asta.

    Pacat….de timpul si energia pierduta de multi romani pe aici. Asta-i motivul pt care unii au luat (si altii se pregatesc sa ia) calea pribegiei.

  40. Radule,

    Bai fratele meu, tocmai ma uit la Mihai Gadea acum! Ce aveti bai fratele meu cu Porumbelu’? Pe bune, lasati-l bai frate pe Porumbel in pace, ca a vrut si el sa isi aranjeze sa iasa presedinte, cu aia de la PPE, ca s-a inteles cu ei sa ii sustina in europarlamentarele din mai! Ce naiba ma, ce aveti cu bietu’ Porumbel? Sincer. Lasati-l frate, ca mie chiar imi place ce ii face Mihai Gadea, ca el cu gura lui a spus ca lui nu ii este frica de Mircea Badea, de Gadea si de Ciuvica. Asa ca, asa merita frate!!! Bravo voua, va felicit, sincer!! Asa ii trebuie Porumbelului, sincer. Va doresc si va urez multa, multa bafta! De aia imi place mie de voi, sa mor eu Radule! Sunteti material. Bafta. Hai ca ma uit in continuare. Sanatate. Este material, sa mor eu!! Imi place maxim.

    • Porumbelu’ s-a apucat sa joace cu aia de la PPE, ca si-a dat seama ca altfel nu are cum sa ajunga in vecii vecilor presedinte, daca nu se intelege cu smenarii de la Bruxelles. Bai si Porumbelu’ asta, sa mor eu… Si-a batut joc de votul oamenilor! Eu o sa il mai votez la pastele cailor, pentru distrusii pe care i-au pus liberalii directori la mine-n institutie. Au pus toti analfabetii, incompetentii si toti perversii, directori. Vai mama noastra! Halala si cu PNL-istii astia, sa mor eu… Sa fie sanatos, acest Porumbel! El si cu toata caterinca lui.

  41. Marfa! Tocmai l-a intrebat Mihai Gadea pe Porumbel daca o sa intre in Partidul Popular European!! Marfa!!! Marfa de marfa intrebarea, sa mor eu!!! Va multumesc, Antena 3.

  42. Dl.Radu Tudor.Urmaresc frecvent emisiunile A.3.Va rog sa va reamintiti ce a declarat S.Frunzaverde când i s-a propus sa fie Min.de Interne.A spus ca; ACCEPTA ACEASTA PROPUNERE DOAR DACA PNL RAMANE LA GUVERNARE.La numirile PNL nu a mai aparut.Nu cumva I S-A SPUS CA PNL VA IESI DE LA GUVERNARE INCA DE ATUNCI?Deci ei planuiau de mult sa iasa de la Guvernare dar nu gaseau pretextul.Si hop a aparut Iohanis.
    Amintiti-le liberalilor.Va multumesc !

  43. Antonescu-Gadea 5-0.Cu parere de rau dar domnul Gadea a fost mult sub asteptari.As fi vrut sa va vad pe dumneavoastra si pe Dana Grecu.Mihai Gadea nu a facut deloc fata.Pacat.

  44. Mie-mi place cel mai mult Barbie de la Finante. I-am simpatizat intotdeauna pe tinereii infailibili pentru ca n-au apucat sa greseasca inca. Mi se par interesant cum confunda ei abilitatea cu intelepciunea si lipsa de empatie cu intransigenta. Nu stiu de ce, dar am senzatia ca guvernul asta nou aduce mai mult cu ungurenii lor decat cu useleii nostri…

    • Si ce ar trebui sa facem sa eternizam in guverne niste marga ,andronescu,cimpeanu.De ce tinerii care au ceva de spus nu pot intra in guvern.Nimic nu ne convine-ne meritam soarta.

        • pe ”tânărul” Chițoiu nu l-a vrut Antonescu și basescu pe motive de ..cecu, nu eu sau dumneata, Ponta sau PSD, el fiind însă ”colaboraționist” cu Ponta și că nu l-a consultat pe antoneswcu inainte de a da pe goarnă telefonul lui base, nu că n-ar fi bun. Daeu , unu, nu mă omor nici după chițoiu ăsta pe care mulți pe aici îl faceau agramat. Cârcotașii, binențeles.

  45. Supriza, domnule Tudor?! Propunerea de Guvern Ponta 3 se inscrie in linia evenimentelor ultime si a trendului de a promova non-valoare prin rampa de lansare politica…

    DAR, ALTCEVA MA SUPARA: FAPTUL CA DIALOGUL CU ANTONESCU A FOST UN FIASCO DIN PRICINA PRESTATIEI LUI MIHAI GADEA! AR FI TREBUIT CA ANTONESCU SA FIE IN DIALOG CU DVS.! DISCUTIA AR FI AVUT O LOGICA SI O FINALITATE… ANTONESCU AR FI FOST FORTAT SA JUSTIFICE CONCRET DECIZIA LUATA REF. LA USL SI NECONCORDANTELE LUI DE COMPORTAMENT / IN DECLARATII.

    S-A IROSIT OCAZIA…

  46. Daca erau in locul dlui Ponta , nu cred ca multi comentatori ar fi gasit vreo solutie la ceea ce s-a intimplat in ultimele saptamini. Este usor sa stai pe gard si sa fii gures , vezi dna Grecu , dl Chiriac , etc. Poate ca nu a facut un guvern perfect , dar poate a facut un guvern cu care sa depaseasca situatia imposibila in care se afla atit romanii , cit si Romania . Sarsaila zis TB este si el in criza maxima , pe deasupra ! Indemn cu tot respectul pe unii guresi sa se implice in ceva concret : sa se puna in locul dlui Ponta !

    • astia p’acilea nu sunt simpli guresi, sunt propagandisti basisti ofticati.oamenii normali care au fost satui de basism,chiar daca au simpatii politice altele decat psd-ul nu ar ataca guvernul ponta care este singurul care se mai opune basismului scelerat.numai sa se intrebe romanii ce plan de guvernare ar avea acum un guvern pnl-pdl-pmp plus acelasi udmr,cate randuri de piele le-ar mai lua romanilor.caci ei ca partide de dreapta in tara asta nu stiu decat sa ia de la cei multi chipurile sa creeze avantaje investitorilor.pai ce avantaje mai le trebuie cand au cea mai ieftina mana de lucru din europa.astia au alte socoteli cu noi de sunt avizi de putere cu basismul in frunte.

    • cine sa se implice ,liberalii si au picat propria lege ,codul rutier facut de stroe.Vor juca la distrugere si vor dovedi ca nu-i intereseaza programul ci razbunarea,dealtfel se vede dupa cum discuta la tv. si cum ataca imprastiat .

  47. Corect toti ne dorim stabilitate dar cu Traian Basescu presedinte? Noi am votat USL si cred ca am fost trasi pe sfoara.

    1. Traian Basascu a ramas presedinte;
    2. Painea s-a scumpit din nou;

    Ce rost mai are votul poporului? Eu nu inteleg!!! Ce s-a votat si ce s-a ales!?

    Eu NU doresc sa fim guvernati de UDMR!!!! sau PPDD!!!! sub nici o forma! Mai bine instabilitate si alegeri anticipate decat sa fim condusi de astia!!!!

    Jos Basescu! dar fara UDMR si PPDD la guvernare!!!!!!

    Pana la urma dl. Ponta trebuia sa ii scoata pe liberali de la guvernare dar sa pastreze numle de USL!? ce e aia USD!?

    Eu zic sa mai reflectati cu UDMR si PPDD!!!!!

  48. (dupa MRU, si) Antonescu l-a facut muci pe Gidea.
    Daca Crinutzu nu s-ar mai hlizi (cum a facut-o pe final) i-ar sta mult mai bine. Eventual, sa vada pe YouTube clipuri cu Ronald Reagan…sa puna mina sa invete, ca Dumnezeu i-a dat ceva, dar nu chiar tot

    • pana una alta l-a copiat pe musolini.acum cand a vazut ca multi liberali stau sa zboare a lasat-o mai incet cu pianu’ pe scari.prea tarziu.

    • viconte,
      seamana mult mru cu antonescu, nu-i asa ?
      Eu cred ca muci s-a facut antonescu singur.

    • Din scaunul de telespectator, da, Antonescu a dominat emisiunea, insa in calitate de votant cred ca a dat-o in bara. Pentru ca d-ul Antonescu in calitate de candidat la functia de presedinte al Romaniei are intotdeauna o replica la orice intrebare, insa nici un raspuns. Consider ca nu este deajuns sa ai un discurs bun sau impecabil dar sa nu fii capabil sa gestionezi un conflict sau o situatie in care nu esti prea confortabil. Ori mie Antonescu aseara mi-a aratat ca poate fi chiar mai mistocar decat basescu si mai arogant decat Nastase.

  49. Cel mai abject lucru facut de Ponta sa aduca la guvernare UDMR-ul care a boicotat referendumul de demitere al lui Basescu ! scarba mare !

    • pnl si antonescu, sa se dea cu tartoru’ nu este si mai abject dupa ce au pozat in vajnici antibasisti ca sa-i voteze lumea.

    • Sunt in asentimentul tau.Sub nici o forma nu trebuia adus udmr la guvermare. Din cate am inteles,nu sunt nici macar inregistrati ca partid politic,deci NU aveau ce cauta in guvern.Pacat ! Si dupa parerea mea,sunt multi,mult prea multi ministri.Cred ca posturile multora dintre ei ar trebui desfiintate,iar salariile lor uriase,sa fie directionate spre alte domenii care chiar au nevoie de bani :sanatate,alocatii pentru copii,invatamant sau pensii.

    • Toata ziua ANTIBASESCU..DAR ADUCE UDMR LA GUVERN…si supriza la Cultura…si inca o surpriza ..VICEPREMIER !!!!
      CLAR ANTIBASESCU!!!

  50. banicioiu e bun, bun. Reforma din sanatate este garantata. :))) din partea lui ponta ma asteptam la mai mult, ma asteptam la cseke. :))

  51. un singur comentariu

    Min cu romanii de pretutindeni. Stoianovici. o cioara vopsita. aparea la A3 ca independent, anul 2013, dadea in Antonescu si-l lauda pe Ponta. azi e ministru. PSD il lovea pe la spate pe Antonescu si a facut-o tot timpul

    • Orice roman de bun simt realizeaza asta,
      e convins de asta ! … PSD ul a lovit
      constant PNL ul si pe CRIN , pana ce
      acesta nu a mai suportat ! … Si
      Ponta &Co are tupeul sa arunce vina
      pe CRIN pentru ruperea USL si sa-l
      acuze de apropiere de basescu , CAND
      fix PSD ul aduce UDMR la guvernare ,
      care au fost mereu probasescu ~ incl.
      la Referendumul de demitere al canaliei …
      fara basismul UDMR ului astazi base nici
      nu mai era la Cotroceni ! … Despre ce vorbim ???
      Ce se intampla acum pe scena politica este
      noaptea mintii , peste orice limite de bun simt !…

  52. Problema sta cam asa. Noi votam partide pe baza Programelor si a Promisiunilor care ni se potrivesc. Ele aleg Primul Ministru si Guvernul care sa puna in practica Programul si Promisiunile asigurand cetatenilor conditii normale de viata si pentru desfasurarea activitatilor profesionale. De aici fiecare parte isi vede de treaba ei controlandu-se si sanctionandu-se reciproc la derapaje cu mijloacele legale la indemana fiecareia. Nu e problema noastra sa numim Guverne si nici sa alegem si sa apreciem membrii propusi ci doar sa fim vigilenti in urmarirea realizarii Programului propus concomitent cu insistenta desfasurarii de catre fiecare dintre noi a unei activitati corecte si utile.

  53. Stimate dle Tudor,
    In seara asta domnul Antonescu m-a convins pe deplin si mi-a reamintit remarca facuta de tizul meu acum câtiva ani buni: “Câinele de Ponta mi-a facut-o!”

  54. Suntem un popor cu probleme grave de memorie,cu o majoritate mare de analfabeti functionali,numiti si masa de manevra,o tara cu intelectuali care urla eterogen textele altora ,dar mai ales o natie care a pierdut bunul simt si scara valorilor !
    Ne injuram intre noi in emisiuni tv ,pe bloguri si pe strada facand jocul unei caste politice autoimune din care fac parte in egala masura,incepind de la Iliescu si terminand cu Basescu ,toti politicienii.Sunt scarbit de toti fariseii ,din orice partid politic !Din cauza asta singurul fel in care pot sa-mi bag picioarele in politica inregimentata din spatele lui Basescu ,Ponta si Antonescu e sa nu mai votez pe nimeni ! Imi doresc sa nu ma mai simt vinovat de alegerile proaste pe care le-am facut mereu indiferent cu cine am votat !

  55. Singurul minister de interes momentan este MAI unde a fost numit generalul cu mai multe re-evaluari decat stele, care coincid cu numarul de tradari ale acestui mare general. Acesta defapt find si motivul real al ruperii aliantei “anit” basiste, pentru ca historic este de mare important cine controloeaza ministerul de interne ianite de algeri, asta find si cauza spargei guvenari PDL-PSD inaine de algerile din 2009.

    Oprea e personajul care a rupt omeni in mare parte din PSD (si uni din PNL) pentru a-l sustine pe basescu la presidentiale (fara acest sprijin avand in vedere rezultatul extrem de apropriat erar forte posibil sa fi pierdut algerile cu tot cu toate iregularitatile) si apoi au format un nou partid cu scopul de a garanta o stabilitate guvenamental pentru acel individ. Datorita lui Oprea si UNPR au rezistant atata timp guvernele basescu/boc si nu merita un pic de credit pentru ca a intors armele inpotriva guvernului ungureanu dupa alegerile locale pentru a-si salava propria piele la alegerile parlamentare.

    Faptul ca mare majoritate au uitat acest lucruri si sprijina demersurile lui Ponta si PSD de a sustine acest individ in o asemenea pozitie imoprtant inainte de alregeri in loc de Iohanis (disputa ocupari acestei pozitii este motivul invocat de ambele parti pentru despartire), arata ca majoritate (si cu regret ma includ si pe mine pentru ca nu ies public sa protestez aces lucru) ne meritam soarta…

    Altfel “mie-mi Gabi Szabo.” 😀

    • Interesant ca de azi acest individ va fi singurul ministru din guvern legitimat de presedintele ilegitim. Dar cu aprobare lui Ponta (si a A3 prin tacere), ca mai bine el decat Iohanis, ca Oprea inspira incredere.

      P.S. Stiu ca Dana si Badea au exprimat un anumit nivel de indignare despre asta, dar daca si restul moderatorilor sunt deranjati de acest lucru nu o exprima probabil pentru ca sunt prea preocupati sa condamne basismul lui antonescu, care desigue este defapt vinovat pentru ca a insistat ca Iohanis sa detina acesta pozitie in guvern, si ca atare Ponta a fost fortat sa se intalneasc si sa cada de acord cu Base pentru a legitima generalul la interne inainte de alegeri.

  56. D-le Radu Tudor,am asistat aseara la o emisiune care mi-a lasat un gust amar,cu o d-na la pupitru care facea glume pe seama noului guvern de care tot dansa radea,cu un ziarist cu parul carunt,pentru care toti sunt prosti numai d-lui le stie pe toate.Asemenea scene le mai vezi la C.Gusa si la B1, unde,circari lui Basescu fac analize politice si economice.Transmitetii doamnei ca, istericalele d-ei, nu dau bine la public si ca lumea a inceput sa schimbe postul.D-ul de la liberali, a uitat ca prin iesirea de la guvernare ne-au adus ungurii pe cap.Aveti o alta formula de guvernare? Spneti,sa o stim si noi. Cu stima!

  57. Dupa emisiunea de aseara ,mi-am propus sa scot Antena 3 din grila de programe din telecomanda.Nu poti practica un asa linsaj mediatic si sa te pretezi jurnalist independent.Am discutat cu prietenii si ei sunt de aceiasi parere.Eu o sa caut un alt post TV unde liberalii nu sunt linsati mediatic,Antena 3 are doar de pierdut din acest comportament.O sa intru din cand in cand aici pe blog in speranta ca voi citi despre invitatul lui Radu Tudor in persoana lui Crin Antonescu.Va doresc tot binele din lume!

      • Observ ca PNL-ul, inainte de-a fi linsat mediatic, se sinucide sistematic. Auzi declaratie! “USD-ul n-a vrut un partener de etnie germana, dar a acceptat UDMR-ul la guvernare.” Bravos, natiune! Incearca, totusi, sa fii desteapta! Dincolo de faptul ca sunt mai multe si mai importante cele care ne-apropie decat cele care ne dezbina, ungurii si romanii au o singura cale spre viitor, cea comuna. Laturile care vad si speculeaza doar ceea ce ne dezbina nu fac cinste niciunei parti si, desi zgomotosi si violenti, sunt putini. Si ce-ar mai fi trebuit sa inteleg eu, alegator si apropitar? Ca pe d-l Iohannis il recomanda in primul rand apartenenta sa etnica? Ar fi extrem de trist, dac-ar fi adevarat! Din pacate pentru PNL, geniul oratoric al d-lui Antonescu nu are pereche, iar discursul liberal pe alte voci nu pare sa-i avantajeze.

        • Pax Vobiscum,
          .
          apropo de “geniul oratoric al d-lui Antonescu ” reliefat de dumneavoastră.
          .
          Cred că trebuia sa puneți, totuși, parantezele de rigoare la… geniu. Credeți-mă, dar nu îl întrece încă pe basescu, cu toate strădaniile, imităndu-l însă destul de timid.Ce sa mai vorbesc de…Vadim. Ca să dau doar niște exemple de niște indivizi și oratori, și populiști, și demagogi din Țara noastră 😀 …..și din prezent.
          .
          Și mai este o treabă. Sunt unii oratori care îți provoacă și scârba. Și-s buni. Buni rău. 😀

          • Aprecierea frumusetii (deci si a unui discurs) este o treaba subiectiva. Am considerat intotdeauna inteligent, spumos si spontan discursul d-lui Antonescu, dar asta nu-mi spune nimic despre buna intentie a oratorului. Insa nu-l pot considera la fel de bun pe d-l Vadim, discursul dumnealui imi pare o insiruire de mahalagisme scuipate printre dinti, de o elocinta discutabila. Cat despre celalalt, ce pot sa zic…? Recitarea cu dificultate din memorie a creatiilor consilierilor nu poate reprezenta un model oratoric. Nici de dictie, ca sa nu mai vorbim de contact vizual! 😀

          • @Pax Vobiscum,
            .
            Aveți dreptate , e treaba de gust și aici nu se discută.( ”de gustibus non disputandum”)
            Susțin însă că un discurs trebuie acoperit și de fapte. Este ca și o femeie foarte frumoasă care deschide gura și molfăie, plescăie, cuvinte scoase printr-o gură știrbă. Deja ți-e antipatică după 2-3 fraze emise. Ați revazut discuția dintre antonescu și Tăriceanu intr-o inregistrare prezentata de Mihai Gâdea acum vreo saptamână ? Ați văzut , probabil, că PNL-ul a ales dintre cei doi, demagogia, rățoiala, vorbele care nu au in spate fapte. De parcă PNL-ul lu Tăricenu, nu și al lui, l-au adus și împamântenit pe basescu la Cotroceni. Venise …eliberatorul de basism după ce tot el asistase hlizindu-se la basescu care pălmuia un copil(el. sau ai lui tot aia este) . Revedeți-le , dacă ați dat 3 Euro pe antenaplay 😀 !. Eu m-am amăgit o perioadă cu acest antonescu conștient că deși mai bătrân decât Ponta e ”varză de Teleorman” in multe probleme, că nu în el stă puterea USL, fiind deja de acum doi ani fluctuant, neinformat, și stăpân doar pe ”verb” și nu pe cunoaștere. Mai târziu am realizat cât de ”subțire” este acest om . Și ce caracter marunt are. Vorbe care sa inflăcareze vulgul pot fi spuse de mulți și prind la p…ime. Și Hitler se ”bucura” de o mare putere de convingere cu a lui elocință. Ei, la mine nu prind astfel de trucuri. Apropo, vi-l inchipuiți pe antonescu Prim-ministru, ministru de externe, interne, sau de finanțe?
            Așa cum l-am apreciat pe actorul care a jucat magistral in ”Oameni și Șoareci” a lui John Steinbeck rolul lui Lenny, pe atât l-am detestat pe același om care s-a încuscrit și încumetrit cu alde Alin Tișe, Sorin Apostu și Emil Boc ne-alăturându-se colegului de breaslă, Emil Hosu în efortul de a pune capăt dictaturii basescu. Deci, ca și în cazul de mai sus , intrebarea retorică este dacă are vro legătură talentul aristic, sau oratoric cu caracterul? Și, dacă pot conviețui întotdeauna ne tradând-se una pe cealaltă?

  58. ce o fi cautat antonescu la antena 3 ? l-au spulberat aia acolo.se vedea ca il strangeau rau pantofii cu toate ca antonescu este alba ca zapada fata de unul ca basescu.se pare ca la antena 3 nu-i ca la b1.iarna nu-i ca vara,basescu,care se da mare spadasin,merge doar pe unde este mangaiat pe crestet cu blandete.nu cred ca l-ar tine bracinarii sa apara pe la antena 3.

  59. pai ce dracu sa mai comentam?
    ca Monta a acceptat toate dezideratele doleantele ungurilor,ca enclavizeaza tara ,ca le face facultate in limba maghiata ce sa comentam?
    ca e bine numai la coilan si se pisa in capul nostru romanilor?
    ca Johannis nu era bun de vice-premier dar este bun iredentistul Kelemen Hunor?
    Ca ii era frica de Johannis ca era un om mai cinstit ca ei si nu se dadea la furt cum ori sa o faca cu organizatia iredentista udmr?
    ca urla acum 2 ani ca nu vrea autonomii si invatamnat in limba maghiara si acum Monta este de acord?
    Ce sa comentam ca Miss Usturoi e la finante si Voinea la buget si ca nu au nici o viziune si vor numai mariri de taxe?
    ce sa mai comentam ca o ducem din ce in ce mai greu si Monta are grija de asta ?
    Ce sa mai comentam ca imberbul Sova habar are cand ca fi facuta autostrada Sibiu-Brasov?
    ce sa mai comentam ca nici nu a fost lansata licitatia pt studiul de fezabilitate pt portiunea respectiva?

  60. am vazut o emisiune a danei grecu de un ridicol absolut. plina de sustinatori ai liberalilor, fara moderatori, nu a fost decat o emisiune prin care s-a aruncat cu laturi in propunerile de ministrii ai puli ponta. macar pentru echilibri putea fi invitat un psd-ist. dar ce poti sa ceri de la dana grecu, radu tudor, bogdan chireac&co? poate doar sa nu-l mai ridice in slavi pe antonescu? iar felul in care s-a desfasurat emisiunea lui gadea nu a aratat decat aceeasi nesimtire si aroganta a liderului pnl-ist. poate nu s-a vazut bine dar la orice intrebare, absolut la orice intrebare antonescu nu a facut altceva decat sa evite un raspuns direct si culmea nesimtirii sa acuze antena 3 ca face propaganda psd-ului si ca noul sef de la antene e ponta! pai inseamna ca nu vede emisiunile danei grecu, oane stanculescu, radu tudor etc emisiuni inchinate spiritului liberal si maretului conducator antonescu.ce poti sa ceri de la un individ care arunca tara in haosul politic pentru fantasmele lui legarte de prezidentiale si apoi pleaca linistit la cumparaturi in italia? ce il intereseaza pe el cum evolueaza cursul valutar de care sunt legati milioane de romani? ce il intereseaza pe el chiar soarta partidului pe care il conduce? lui sa ii fie bine, sa stea pe scaunul de la senat cand le impune restului liberalilor sa demisioneze! iar simpatizantii astia liberali care scriu tot felul de prostii pot vedea in arhivele emisiunilor cam cum ii atacau in permanenta liberalii pe psd-isti inca din ianuarie 2013. si mai usor cu udmr-ul ca fara dezertarea pnl-ului nu ajungeau ungurii in guvern. putina logica nu strica.

    • alexph
      .
      Ai fost un stoic…”până la capăt”! Felicitări. Ai nervii mult prea tari în comparație cu ai mei pentru a urmări așa ceva(AȘA CEVA….?!) V-o spun… ”cu toată dragostea ” –vorba ”prietenului d-nei Udrea invitat de ”onoare”, Mafalda sau Mama Omida, mai nou, de la Antena 3 – o eminenta cenusie spre negru, de fapt, basist-băsistă ce bântuie A3.
      Eu am mai spus-o și o repet. Telecomanda este in mâna mea și, de exemnplu, la 18:45 h, cînd începe LOZ, după prezentarea ORDINEI DE ZI ( pe care o îndur, cum-necum, în a o asculta), activez, BRUSC, tasta ”MUTE”. Și-o mențin așa câtă vreme O văd că vorbește,și-apoi îi mai văd și pe alții că vorbesc și dacă-s invitați care mă-nfurie mențin tasta MUTE. Bună tasta MUTE, își face treaba ei. E ”sfântă” această tastă dar uneori …nu prea prea face totul. La miscarea browniana a domniei sale prin ”marele studio”și in… ”marea emisiune”(vorba lui Mircea Badea), se adaugă alte două mijloace de comunicare, destul de elocvente, a ceea ce vrea să transmită…. gestica și mimica… care ”vorbesc ” și ele, mai dihai decât…. vorbele.(Noroc c[ o mai tempereaz[ Andreea sau Radu). Doar atunci când intervine dl. Radu Tudor, să mai pună domnia-sa punctul pe…”I” , sau vreun interlocutor mai puțin obraznic și vocal dezactivez MUTE. Uneori mai uit, sau nu am îndemânarea să opresc sonorul brusc, la timp, astfel că …constat faptul că și casa și capul sunt inundate de sunete NEFIRESTI, de istericale, de-o face pe nevastă-mea să strige(și ea… isteric) la mine….OPREȘTEEEEE-O!. Vă spun aceste lucruri la modul cel mai serios.
      Și vă mai spun ceva. Am dat, în sfârșit, 3Euro și m-am abonat la ANTENAPLAY și iau (…și reiau) și ce-mi place.
      Succes și dumitale, și ai grijă cu HTA! Eu iau Noliprel. Numai cu emetin ”nu ține”. Ăsta-i bun doar contra vomei 😀

  61. Pentru cei care-i pling pe ucrainieni si ii detesta pe rusi:

    “Oamenii care au cetățenie dublă vor avea de suferit pe teritoriul Ucrainei. A fost propus un proiect de lege care prevede privarea de libertate pe un termen de trei până la zece ani. Această lege îi privește și pe etnicii români din Cernăuți, Odesa care au sau vor să obțină cetățenia României.

    “Scandalul recent pe marginea posibilei duble cetățenii ale unor funcționari publici (Mykola AZAROV, Andrii KLIUEV etc) și informațiile cică mulți locuitori ai regiunilor limitrofe, pe lângă pașapoarte ucrainene dețin, de asemenea, și pașapoarte românești, ruseși, face această problemă extrem de acută.

    Problema constră în faptul că interdicția dublei cetățenii este prevăzută de Constituție, dar legea nu prevede tragerea la răspunedre pentru deținerea cetățeniei duble. Am decis să corectăm situația”, a spus deputatul Oleksandr Bryhynți, conform Chernivtsinews.com.

    Astfel, cetățenii obișnuiți vor fi privați de orice drept politic (inclusiv dreptul de a vota), iar funcționarii publici vor risca pedepsa cu închisoare de la trei până la zece ani.”

    Sper ca Ucraina asta sa se sparga cit mai repede in cele 7 bucati din care a construit-o Stalin.

  62. Ce-ati vrut cu interviul lui Antonescu sa ii dati posibilitatea frustratului sa-l atace pe Ponta de la A3,la fiecare cuvint ,intrebare tipa ca o cata PONTA,PONTA,PONTA.Nesimtitul cica daca ii da lui basescu mandatul de premier face majoritate cu PSD-deci pe el il deranjeaza Ponta -cred ca ,dupa privire si gesturi nu e sanatos .A venit la A3 sa va sfideze in casa voastra .

  63. Afară cu UDMR-ul!
    Acest dușman veșnic al României, n-are ce căuta în Guvernul României, mai ales că vin cu tot felul de pretenții și Ponta o să le dea curs ca și când le dă de la mă-sa de acasă.
    Rușine USL, care ați venit la putere împreună pentru a-l debarca pe Răzbunătorul și Trădătorul Național nr. 1, dar n-ați făcut altceva decât să vă bateți joc de o țară întreagă în aceste 3 săptămâni și să vă arătați disprețul față de noi prin tot felul de rotiri de cadre și de demisii , în loc să dați drumul la economie și să scoateți oamenii din șomaj.
    Nimic n-ați făcut în acești aproape 2 ani , doar ați fost la televizor la șuete și în campanie electorală prelungită ( de 25 de ani ).

    PS Domnule Radu Tudor , puteți să aduceți în emisiune și alți oameni profesioniști care au drag de această țară și vor să facă ceva pentru ea ?
    De ce trebuie să-i acceptăm doar pe acești morfoliți de 25 de ani( care se rotesc între ei mai ceva ca elicea unui avion ) ca și când numai ei au dreptul de la Dumnezeu , să fie în fruntea țării ?
    PS1 De când și de către cine este stabilit că numai Crin Antonescu trebuie să fie Președinte ? Chiar a pierit intelectualitatea în această țară ?

  64. Rusine sa-i fie danei grecu pentru emisiunea facuta dupa ce s-a citit lista cu cei propusi in guvern.A avut o prestatie de tata de pe marginea santului din cel mai mic catun .De altfel de multa vreme nu mai este coerenta in gandire si in gesturi.Ajung sa-i dau dreptate “primului”sau sef care a desfiintat-o intr-un articol .Cred ca are probleme psihice pentru ca eu nu pot sa cred ca acei tineri care apar pe lista urmatorului guvern,meritau sa fie luati peste picior in platou de catre cei prezenti.Dar am o propunere-nu vrea sa fie ea ministru?sa ne arate concret de ce este in stare.Cel mai bine este sa stai pe margine si sa critici”subiectiv”si sa nu aduci niciodata in emisiune vorba si despre ce a facut bine acest guvern.Daca pe lista ar fi aparut psd-isti,pc-isti,unpr-isti cunoscuti ar fi spus ea si “securistul chireac”ca sunt baroni locali ,daca sunt tineri cu pregatire in domeniu sunt luati in ras.Poate ne spun ei -cine ar fi fost bun?.Nici eu nu sunt multumita ca domnul Ponta a fost nevoit (prin iesirea liberalilor de la guvernare)sa accepte udmr-ul dar ce voiati saa faca?Sa demisioneze guvernul si sa numeasca basescu ca premier pe emil boc? sa ne intoarcem la guvernarea lui basescu?Sa aiba mare atentie dana grecu si toti formatorii de opinie cum se exprima si cum prezinta lucrurile sa nu se intample si la noi ca in Ucraina…

  65. In guvernul propus de Ponta ministrul de interne este si vicepremier. Inainte, cu Iohannis nu a fost posibil, acum oare de ce se poate?
    Crin e foc si para de suparare, motiv pentru care si-a facut o noua carte de vizita pe care scrie “Crin pacalit de Ponta”.

    • Si-l vrei pe pacalici presedinte?Nu-l vezi cit e de frustrat,ataca tot fara discernamint ,isi pica propria lege (codul rutier)-e distructiv.

  66. Domnule Radu Tudor, eu acuma am descoperit “apa calda”! Oaau!

    Audierile ministrilor in comisii se FAC CA pe vremea Impuscatului! Candidatul la fotoliul de ministru citeste de pe foaie discursul scris probabil de consilieri. Cand se termina foaia, multumeste comisiei si vine altul la rand.
    Oaaau!

    Nu era mai simplu ca fiecare ministru sa dea comisiei hartiuta sa citeasca ei singuri? Sau poate ca cei din comisie nu stiu citi… oaau!

    Are you guys for real? Oaau!

    Traiasca si infloreasca scumpa noastra patrie pe inalte culmi de civilizatie si progres spre comunismul multilateral dezvoltat si propasirea tarii spre nebuloase culmi si spre bunastarea inteleptilor conducatori si a poporului roman etern victorios reprezentat de clasa mucitoare. Dai in mine, dai in tine, dai in fabrici si uzine! Oaau!

    Nu pot sa nu va reamintesc cu aceasta ocazie solemna, implinirea a 37 de ani de la trecerea in nefiinta a minunatului poet care ne-a lasat mostenire celebrele versuri: “Stalin si poporul Rus, libertate ne-a adus”.

    Tot cu aceasta ocazie, este politicos sa ma adresez noului guvern bilingv si pe limba minoritatii devenita majoritate in guvern ( 14 subsecretari de stat, oaau! ) Oz o seep, oz o seep “Dreptate pana la capat” este o mare hazugság!

  67. Eu aș coment după coment CCR sau după coment moțiune .De ce să fie CEVA..cît de cît, mai bine NIMIC așa cum dorește ,,imaculatul,, șef de stat! Antonescu- Gîdea meci nul. Bășcălie mascată contra revoltă firească …noi rămînem tot ca proștii!

  68. despre ministri nu am ce sa comentez ca stim toti ca nu conteaza cine e ministru in sistemul nostru de administartie comanda vine de la premier si premierul merge pe linia partidului.Chestia asta cu ministri tineri,tehnocrati si independenti e o gogoasa a lui ponta gen tineri frumosi si liberi din piata universitati.Si voinea si cazanciuc erau techocrati pana sau inscris si ei in psd .Ar fi 2 aspecte de font si anume prima ca, guvernul ponta 3 se bazeaza in parlament pe o majoritate formata pe acelasi tipar ca si guvernul boc si mru si anume pe niste traseiti politici vreo 50 de tradatori de la ppdd recuti in cazarma generalului opreasi vreo 5 la pc si pe un stalp al regimuli basescu boc si anume udmr ceea ce pentru un votant usl e o mare problema .Si al doilea aspect ar fi de fapt o intrebare .De ce se pastreaza acelasi numar de ministere ?La guvernul facut in dec 2012 am inteles ca sant mai multe ministere ca psd si pnl sant 2 pardite mari si ca se fac ministere mai multe sa fie pentru toata lumea .Acuma vad ca desi pnl care avea o pondere cam de 40% din usl si cu 150 parlamentari este inlocuit cu udmr care are 26 parlamentari dar ministerele raman tot in acelasi numar ca si in alianta intre 2 partide mari psd si pnl.Iar gogoasa asta cu guvern de coalitie cand de fapt din 25 de ministere psd are toate ministerel de forta si 23 ministere merg clar pe politica psd si pe ce zice premierul 100% numai 2 ministere ale udmr ar putea sa aiba ceva de obiectat in linia trasata de premier si de psd.Oprea cand il intreaba cineva ceva spune decat ca e total deacord cu ce spune premierul ponta ,pc nu cred ca are forta sa se opuna lui ponta si psd ramane doar udmr care ar putea sa mai maraie ceva daca ponta o ia razna dar si udmr maraie doar pentru al santaja pe ponta sa le mai dea ceva privilegi si functi .

  69. @cioara vopsita Aveti dreptate cu amendamentul ca STOIANOVICI aparea mai mult la ROTV.
    PS. F buna si intensa emisiunea SINTEZA ZILEI de aseara si a aratat/ne-a convins ,incaodata, ca un jurnalist DE VALOARE nu trebue sa-si menajeze NICIODATA …interviatul(adica asa ar trebui sa procedeze si jurnalistii de la B1 cu basescu si nu cu…GHICI CIUPERCA CEI? Nu-i asa ca pamantul este ..rotund?).
    In orice caz am vazut ca ANTONESCU a raspuns la toate intrebarile si a ..INLATURAT TOATE SUSPICIUNILE(unor fanatici pesedisti… fiindca pentru electoratul liberal era clar ca toate acestea sunt … pur si simplu banuieli /atacuri/manipulari si ca totusi a PRECIZAT ca POATE A GRESIT(l-am atacat pe ANTONESCU de …moliciune la acea vreme desi apreciam totusi …USL-ul) ca ..NU A RUPT USL de ATUNCI , de cand PONTA a inceput ..tradarea(demitere pivniceriu,luarea justitiei de la liberali,nominalizare procurori,paKTUL de coabitare…si sa nu uitam tradarea unor pesedisti la REFERENDUM).
    Ma bucur ca unii JURNALISTI DE LA ANTENA (RADU TUDOR,DANA GRECU,OANA STANCIULESCU ….Mircea ) nu au putut fi manipulati de CIUVICA( Dnul CIUVICA este atat de persuasiv incat cred ca ar convinge si un ..crocodil sa nu mai atace/sa mai muste ..ci sa te mangaie/scarpine pe burta ..cu gura si dintii lui…darmite sa convinga o prompterista sa-l spurce pe ANTONESCU pe baza de ….COINCIDENTE INVENTATE /VISATE/PRESUPUSE de ..Dnul CIUVICA).
    Stim ca toate coincidentele (reale nu inventate ) ascund …adevaruri-adevarate.
    Mi se pare bizar totusi ca si eu care l-am votat pe ANTONESCU(ca si dnul..GADEA) am constatat …CULMEA COINCIDENTEI…chiar pe blocul DVS(rog verificati acest lucru …ultima postare a mea ieri pe la orele 14-15) ca ..DIVERGENTA intre EL si PONTA a aparut din modul de a lupta CONTRA REGIMULUI BASESCU:
    a)ANTONESCU ca si ANTENA 3 au ales sa lupte DUR/fara menajamente (chiar printe aliatii pesedisti cu “NASUL IN SUFLET”)

    pe cand
    B)PONTA a cautat sa fie mai calm/mai bland/mai perfid (chiar si fata de aliatul sau ANTONESCU ) si a CAUTAT(pact cu basescu)…sa preia sistemul basist, in totalitate,si sa-l transfere in mana PSD(ponta sa ia cheile de la braul lui basescu si sa le atarne la cingatoarea lui). Acest lucru ar fi fost ceva F NEGATIV ..pentru ROMANIA ca PSD-ul (nasi,fini,socrii,rude,incuscriti,botezati,nasiti) fiindca ar fi …insemnat ca PSD ar fi pus mana pa tara (tot asa ca basescu ..dar cu un alt partid provenit din FSN …mULT MAI PUTERNIC…si daca vedem ca basescu este greu de ..cLINTIT ..atunci PONTA+PSD+UNPR+ USD ar fi fost ….IMPOSIBL DE CLINTIT IN VIITOR).
    Asa ca ANTONESCU si-a sacrificat PROPRIUL VIITOR(daca statea sub pulpana PSD .. atunci Antonescu ar fi fost SIGUR,SIGUR …presedinte) doar pentru a incerca sa salva …DEMOCRATIA in ACESTA TARA.
    APROPO de COINCIDENTA (intre ce am postat ,de zile intregi,pe blogul DVS si ce a spus ..ANTONESCU la SINTEZA ZILEI..privind pericolul actiunii de preluarea sistemului basist de catre USD) declar ca nu-l cunosc pe ANTONESCU(nu sunt membru PNL) nu am vorbit niciodata cu dansul si in plus caut sa tin o distanta respectabila (de cca 200 KM) intre mine si dansul.
    Probabil ca si dansul (in timpul cand nu ..”doarme”) se mai uita la GLOBUL DE CRISTAL (se vede…COINCIDENTA… ca avem GLOBURI DE CRISTAL aproape…IDENTICE).

  70. Daca imi creste nivelul de trai poate le dau credit. Sunt pesimist. De cand m-am nascut tot in jos merge poate asa ajungem in America.Statistic sta bine Ponta . Campionii la guverne: Bratianu7,Tatarascu6,Maurer5, Catargiu,AV Vaida,Sturza,Groza4, MCristea,Ghica,Maniu,Averescu, M Antonescu4. Ponta 3… il lasa in urma pe Boc. Daca trece, micul Titulescu trebuie sa faca petrecere mare ca intra in randul campionilor.

  71. stau si ma intreb,oare domnul Nicolaescu ,fostul ministru al sanatatii era mai bun ca ministru de finante[era propunerea PNL-ului in locul domnului Chitoiu] decit doamna Petrescu?ne plingem ca ne pleaca tinerii din tara si nu sunt promovati dar cind ii vedem propusi in functi le taiem craca

    • Ighen , Ighen kultur la UDMR! Nem tudom daca e szep pentru romani dar este tare szep pentru maghiari. Romanii au vrut Ponto, Ponto a vrut UDMR! Ce vrea UDMR, o sa vedeti voi!

  72. Sunt curios doar de Florin Jianu de la IMM-uri. Sa vedem daca triumviratul Voinea – Petrescu – Jianu va face economia sa “duduie” :)))) sau macar sa se relaxeze jugul!…. In rest, guvern pur PSD, nu s-a mai intamplat din 2004!!!! Au orgasm “social-democratii”….

  73. (mai la final de articol)
    .
    Moto: “Istoria isi bate joc de cei ce nu o cunosc, repetandu-se”, Nicolae Iorga
    Din ciclul : ”Dacă ați fi vrut să…. revedeți?” căci, după așa cum văd nici așa, cu un guvern Ponta + UDMR, nu vă place.
    Vă readuc aminte , ce va mai placut, al dracu’, PACTUL CU DIAVOLUL (PNL-PD(L)-UDMR) Cine s-au înțeles, facând acel PACT? OAMENII LUI basescu-TARICEANU-marco bela, desigur, bravii de ei.
    Ia uitați-vă, aici, guvern adus cu strigăte și chiote războinice(alea cu țepele) pnl-isto-basiste: SĂ TRAIȚI BINE! DREPTATE SI ADEVĂR.
    .
    Prim-ministru Călin Popescu-Tăriceanu PNL 29 decembrie 2004 – 22 decembrie 2008
    1. Adriean Videanu PD 29 decembrie 2004 – 20 martie 2005
    2. Gheorghe Seculici PD 20 martie 2005 – 22 august 2005
    3. Gheorghe Pogea PD 22 august 2005 – 12 iunie 2006 [1]
    4. Gheorghe Barbu PD 29 decembrie 2004 – 5 aprilie 2007
    5. Ene Dinga PD 29 decembrie 2004 – 22 august 2005
    6. Anca Boagiu PD 22 august 2005 – 5 aprilie 2007 [3]
    7. Vasile Blaga PD 29 decembrie 2004 – 5 aprilie 2007
    8. Sorin Frunzăverde PD 25 octombrie 2006 – 5 aprilie 2007
    9. Gheorghe Dobre PD 29 decembrie 2004 – 13 iunie 2006
    10. Radu Mircea Berceanu PD 13 iunie 2006 – 5 aprilie 2007
    11. Mircea Miclea PD 29 decembrie 2004 – 10 noiembrie 2005
    12. Mihail Hărdău PD 10 noiembrie 2005 – 5 aprilie 2007
    13. Sulfina Barbu PD 29 decembrie 2004 – 5 aprilie 2007
    14. Cătălin Marian Predoiu independent 29,02.2008 – 22.12.2008
    15. Monica Macovei independent 29 decembrie 2004 – 5 aprilie 2007
    16. Mhai Răzvan Ungureanu fost PNL 29 decembrie 2004 – 12.03.2007
    17. Gheorghe Flutur fost PNL 29 decembrie 2004 – 23 noiembrie 2006
    18. Mona Muscă fost PNL 29 decembrie 2004 – 22 august 2005
    19. Mircea Cinteză fost PNL 29 decembrie 2004 – 22 august 2005
    20. Teodor Meleșcanu fost PNL 5 aprilie 2007 – 22 decembrie 2008
    21. Ionuț Popescu fost PNL 29 decembrie 2004 – 22 august 2005
    22. Bogdan Olteanu[5]fost PNL 29 decembrie 2004 – 19 martie 2006
    23. Adrian Cioroianu fost PNL 5 aprilie 2007 – 11 aprilie 2008
    .
    PNL-isti și fosti PNL-isti
    24. Cristian David PNL 5 aprilie 2007 – 22 decembrie 2008
    25. Ludovic Orban PNL 5 aprilie 2007 – 22 decembrie 2008
    26. Cristian Adomniței PNL 5 aprilie 2007 – 6 octombrie 2008
    27. Anton Anton PNL 6 octombrie 2008 – 22 decembrie 2008
    28. Paul Păcuraru PNL 5 aprilie 2007 – 23 septembrie 2008
    29. Mariana Câmpeanu PNL 25 septembrie 2008 – 22 decembrie 2008
    30. Ovidiu Silaghi PNL 5 aprilie 2007 – 22 decembrie 2008
    31. Decebal Traian Remeș PNL 5 aprilie – 11 octombrie 2007
    32. Dacian Cioloș PNL 11 octombrie 2007 – 22 decembrie 2008
    33. Eugen Nicolăescu PNL 5 aprilie 2007 – 22 decembrie 2008
    34. Adrian Iorgulescu PNL 5 aprilie 2007 – 22 decembrie 2008
    35. Sebastian Vlădescu PNL 22 august 2005 – 5 aprilie 2007
    36. Varujan Vosganian PNL 12 decembrie 2006 – 5 aprilie 2007
    37. Teodor Athanasiu[4] PNL 29 decembrie 2004 – 25 octombrie 2006
    38. Dan Motreanu PNL 6 decembrie 2006 – 5 aprilie 2007
    39. Adrian Iorgulescu PNL 22 august 2005 – 22 decembrie 2008
    40. Eugen Nicolăescu PNL 22 august 2005 – 22 decembrie 2008
    41. Mihai Alexandru Voicu PNL 23 mai 2006 – 22 decembrie 2008
    42. Radu Stroe PNL 23 mai 2006 – 5 aprilie 2007 [7]
    43. Cristian David PNL 29 decembrie 2004 – 5 aprilie 2007 [8]
    44. Lazăr Comănescu independent 14 aprilie 2008 – 22.12.2008
    45. Varujan Vosganian PNL 5 aprilie 2007 – 22 decembrie 2008
    46. Tudor Chiuariu PNL 5 aprilie – 10 decembrie 2007
    .
    UDMR
    47. Béla Markó UDMR 5 aprilie – 3 iulie 2007
    48. Béla Markó UDMR 29 decembrie 2004 – 22 decembrie 2008
    Nota speciala: Ministru de stat pentru coordonarea
    activităților din domeniul CULTURII, ÎNVATAMÂNTULUI și
    integrării europene(wow!)
    49. Zsolt Nagy UDMR 29 decembrie 2004 – 22 decembrie 2008
    50. László Borbély UDMR 29 decembrie 2004 – 5 aprilie 2007 [9]
    51. Laszlo Borbely UDMR 5 aprilie 2007 – 22 decembrie 2008
    52. Iuliu Winkler UDMR 29 decembrie 2004 – 5 aprilie 2007 [10]
    53. Attila Korodi UDMR 5 aprilie 2007 – 22 decembrie 2008
    54. Zsolt Nagy[19] UDMR 5 aprilie – 30 iulie 2007
    55. Iuliu Winkler UDMR 7 august – 1 decembrie 2007
    56. Károly Borbély UDMR 13 decembrie 2007 – 22 decembrie 2008
    .
    PUR
    57. George Copos PUR 29 decembrie 2004 – 1 iunie 2006
    58. Bogdan Pascu PUR 4 iulie 2006 – 4 decembrie 2006 [2]
    59. Ioan-Codruț Șereș PUR 29 decembrie 2004 – 4 decembrie 2006
    60. Sorin Vicol PUR 29 decembrie 2004 – 21 ianuarie 2005 [11]
    .
    V-au placut guvernele lui Tariceanu, așa-i? De asta, și-aveți și argumente, probabil , și nu vă place deloc-deloc guvernul Ponta (USD+UDMR), așa-i? (știți voi cui mă adresez, băi ultrașilor, cărora vă pute totul!) De fapt, liniștea și stabilitatea Țării.
    PS. V-a placut antonescu aseară la Gâdea, da? Rați ai…. de frustrați eterni și ultrași din naștere!

    • Ș-apoi, PDL-istii(de mai sus)n-au fost dati afara nicicum de Tariceanu ci au plecat singuri-singurei, la ordin, ca și PNL-istii de astăzi. Cu un guvern minoritar, Tăriceanu cu PNL-ul lui cu tot a fost susținut de cine altcineva decât de… PSD , și nu ca astazi când PNL-ul(și a lui Valeriu Stioca, și a lui Stolojan și… accidental, de crin antonescu) nu va vota guvernul. Șă le fie rușine istoricilor și istericilor ce sunt ei.

  74. Guvernul Ponta 3?
    Ascultand ministrii la audieri nu stii daca sa plangi sau sa razi.
    Deja mi-e dor de bunul simt al doamnei Campeanu.
    Rovana Plumb:Pana in 2015 580.000 de romani vor iesi din saracie.Adica vor avea peste 350 lei venit? Putina inflatie si i-am rezolvat pe toti. NESIMTIRE PSD-ista.Cred ca ei cheltuie pe o masa la restaurant cu prietenii mai mult.
    Despre Kelemen Hunor nici nu avem ce comenta.Vorbesti la investitura de facultate in maghiara si de dreptul arborarii steagurilor conform legii?
    Ma gandesc sa punem mana de la mana sa le cumparam o insula pustie prin Pacific si daca au norocul sa gaseasca vreun Robinson Crusoe sa-l scota pe el din saracie si sa arboreze cate steaguri vor .
    Puteam sa ma gandesc la vreo tara din Africa dar nimeni pe lume nu merita sa aiba pe cap un ministru asa binevoitor ca doamna PLUMB.
    Succesuri guvernului USDMRUNPRPC!
    Asteptam alegeri anticipate.

  75. Ce a primit UDMR mi se pare decent. Eu cu UDMR in sine am o problema.
    Insa in situatia de fata, n-ai cu cine face guvernul.
    Numarul ministerelor nu conteaza.

    Antonescu va fi exact acelasi tip de presedinte cum a fost si Basescu. Cu aceeasi incapatanare in primul rand. PNL a adus la guvernare UDMR. Dupa ce si-au retras fara motiv ministri, nu au acceptat rediscutarea guvernului. Au spus: “ori doar ca noi ori fara noi”. Asta nu e parteneriat. PNL nu a acceptat forma propusa acum de Ponta (forma care il includea pe Iohannis vicepremier). Forma guvernului Ponta 3.

    In primul rand imi doresc eliminarea cotei unice. Este cea mai mare prostie vazuta vreodata. Tarile cu care noi vrem sa ne comparam (unele conduse de “dreapta”) au cota de impozitare diferentiata. Sa nu mai vorbesc si de alte masuri.

  76. dDl.Radu duminica ati facut o emisiune ,un REGAL in contradictie cu cea de luni care a fost o mare dezamagire .

  77. ”Dacă nu cu Ponta 3
    atunci cred că vreți cu ei?
    cu boci, crini și cu…U-drei!
    Tra, la, la, la, la la…lei.”

    (catren dedicat nemulțumiților din naștere și frustraților eterni situați pe paralela 45(+/-1)-aprox) ce-și fac veacul pe aici 😀
    .
    Eu vă propun un exercițiu, băi postacilor,(cărora vă pute totul). Ia veniți voi cu o propunere serioasa-serioasă, alternativă la guvernul Ponta 3, văzută, așa…. de către voi! O propunere venită și din partea voastră, a „Aliantei dă dreapta” plus UDMR/ că altfel /nu se pute)
    Ia uitați-vă (după umila mea părere) la ce ne puteam aștepta dacă chiar nu vă place cu guvern USD+UDMR. Ce alternativă văd eu? Este părerea mea, dar dvs. puteți să veniți și cu altceva mai bun, cu propuneri mai… dihai.
    .
    Prim-ministru – Emil Boc(nominalizat desigu de base- fără el NU SE POATE mai ales că-i ardelean)
    Ministrul Dezvoltării Regionale şi vicepremier: Elena Udrea(PLM)
    Ministrul de Interne şi vicepremier: Sorin FrunzaverdePNL+PDL+LOVE
    Ministrul Agriculturii şi vicepremier: Adrian Radulescu-Lotru(base)
    Ministrul Culturii şi vicepremier: Mircea Diaconu (PNL)
    Ministrul de Externe: Cristian Diaconescu(base)
    Ministrul Economiei – Dan Diaconescu(ppdd)
    Ministrul Sănătăţii – Csece Atilla(UDMR)
    Ministrul Educaţiei – Cristian Neagoe(GDS)
    Ministrul Muncii – Crin Antonescu(PNL)
    Ministrul Transporturilor – Ovidiu Silaghi(PNL)
    MInistrul Bugetului –Radu Gheţea(bacecu)
    Ministrul Fondurilor Europene: Luminita Placinta(PNL)
    Ministrul Cercetării- Ion Cristoiu (independent-director la asa se scrie Historia)
    Ministrul Apelor şi Pădurilor: Verestoi Atilla(UDMR)
    Ministrul Finanţelor Publice: Gheorghe Ialomițianu(PLM)
    Ministrul delegat pentru Energie: Dorin Cocos(divorțat)
    Ministrul delegat pentru IMM-uri: Emil Boc (interimar etern)
    Ministrul delegat Relaţia cu Parlamentul: Cristina Pocora(PNL)
    Ministrul Tineretului şi Sportului: Renate Weber(PNL-aripa Soros)
    Ministrul pentru Societatea Informaţională: Marcel Opris(base)
    Ministrul pentru Dialog Social: Sebastian Lăzăroiu(base)
    Ministrul pentru Românii de Pretutindeni: William Gabriel Brânză(PLM)
    Ministrul Apărării- Corneliu Dobrițoiu(PNL)
    Ministrul de Justiţie – Monica Macovei(base)
    Ministrul Mediului – Attila Korodi(UDMR)
    .
    Faceți , vă rog, un exercițiu cam cum ar trebui să arate guvernul antono-base-udmr(obligatoriu udmr-pt majoritate) în viziunea voastră ? Hai, curaj!

    • Bravo, gemil !
      Am o corectie mica: la cultura as vedea-o pe eba. Nu s-ar putea abtine tatuca.

      • Nu, că ea este pe liste la PNL(?! 😀 ) deja, la…n-europarlamentare! Doar în caz de ”rateu”, acolo, atunci o pune tata unde-i dorește suflețelul. Chiar și în locul lui Lăzaroiu la ”Dialog social” 😀 (nu-i rea nici la… Cultura, cum spui)

      • Nu, că ea este pe liste la PNL-PDL-PLM(?! 😀 ) deja, la…n-europarlamentare! Doar în caz de ”rateu”, acolo, atunci o pune tata unde-i dorește suflețelul. Chiar și în locul lui Lăzaroiu la ”Dialog social” 😀 (nu-i rea nici la… Cultura, cum spui)

    • tu cu cine vorbesti despre audiente ale emisiunilor? cu mine? ai facut tu un studiu comparativ sa vezi cine pe cine a batut? audientele sunt absolut egale intre ultima participare a lui ponta si cea a lui antonescu. si e o exceptie, pentru antonescu facea jumatate in ultimele 6 luni

      • Asa este 17% = 12% market share. Trebuie sa fii specialist nu gluma sa ajungi la aceasta concluzie :))

        • “Ce, nu vezi pixelul albastru (‘o exceptie’)?!? Acum asculat la ce spun eu si nu ce vezi in ratinguril oficiale, ca alea sunt deceptive!”

      • Sunt afirmati de genul asta in fata evidentelor clare care va deschid la acuze de a fi propagandisti. Audienta standard pentrua antena 3 cind apare ponta si concomitenet audienta normala la B1 cu antonescu arata cum lumea i-l sustine pe ponta. Audienta mult mai mare pentru antonescu fata de ponta in cadru acelasii talk show intro singura saptaman in contextul ruperii usl nu are nici o relevanta. LOL

        Singurul studiu comparative relevant in acest caz este de mere cu mere si pere cu pere cum sunt aceste aparitii. Sau macar comparati ratingul lui Ponata la colenel (a aparut destul de fregvent si fara a fi acuzat de basism pentru a avea suficente data points) cu cel a lui antonescu. Sau alternative, mai bine contiunuati sa insistati sa credem ce ne supuneti si nu ratingurile vazute cu cohii nostri si afisate chiar de voi. Dar sigur, daca cineva creda ca acest demers este propaganda eftine si de cea mai proast speta, suntem basisti…

          • Multumecs pentru raspuns, este foarte eloquvent. Si desi speram sa aveti un raspuns punctual si nu sa recurgeti la atacuri la persoana, totusi nu ma mira sa ma faceti bou (de altfel in concordanta cu basescu care mentine ca numai boii sunt consegventi). Totusi ma mira ca ati ales sa va includteti si pe dunmevoastra si prieteni dumneavostra printre “boii basisti,desigur” dat find ca “numai boii vorbesc de propaganda” si la antena 3 se vorbeste adesea despre ‘propaganda’ basista (un lucru care inca mi-se pare correct), dar aste e, daca credeti ca toti cei care vorbesc despre propagand sunt niste boi boasisti, cine sunt eu sa va contrazic 😀

    • e clar ca antonescu il bate pe ponta la audienta la orice post de televiziune.Pe ponta cred ca si udrea il bate la audienta daca vine la antena 3.Ce sa mai te astepti la ponta nu vezi ca desi are guvern votat in parlament el sta tot pres in fata lui basescu se duce la cotroceni sa i dea basescu teme ce trebuie sa faca acum ia dat tema sa isi asume raspunderea in parlament pe program de guvernare ceea ce aste o ineptie constitutionala. Ponta e un fel de boc care sa dus cu propunere la ministerul munci cu sulfina barbu si sa intorrs cu sebastian lazaroiu.Asa si ponta se duce cu guvern numit de parlament si se intoarce cu tema data de basescu pe care o va aplica intocmai si la timp.Mai nou il ia la misto si zegrean de la ccr pe ponta si i spune ca poate sa stea tara fara guvern ca nu e problema.

  78. Acest guvern seamana izbitor cu guvernul MRU.Parca cineva a plagiat …acel guvern. Insa analizand componenta partidelor care il compun acest guvern este la fel ca unul din guvernele BOC I -VI in care alaturi de UNPR /UDMR locul PDL(aripa mai” tanara/hoata/corupta” a FSN) a fost luat de PSD(aripa mai”scolita/conservatoare/disciplinata precum unui regiment militar” a FSN).
    Dar TOTUSI trebuie sa-l vedem la …lucru si sa vedem daca NOUL GUVERN va face ceva notabil pentru romani si ROMANIA.Sa vedem cum se va plasa vis-a -vis de RM,prezervarea solului si subsolului/gaze sist,JUSTITIE,luptei (sau mimarea luptei ) contra regimul basescu,paduri,mediu/importuri de deseuri toxice, de resursele ROMANIEI(inclusiv REDISCUTAREA redeventelor ,in acest an, cu …OMV…lucru EXTREM DE IMPORTANT care vor influenta pe VIITOR nivelul REDEVENTELOR la toate resursele subsolului romanesc)…vis-a -vis de INVATAMANT,SANATATE ,CULTURA,INSEMNELE NATIONALE,TRADITIILE STRAMOSESTI…

  79. Limba romana, o adevarata puscarie (nebuloasa) pentru majoritatea romanilor!!

    Pe televizor tocmai ce presteaza Marius Pieleanu, acest foarte mare profesor universitar la politologie sau ce e! Atat doar ca, el nu a invatat cum e cu acuzativul, de aia el in loc de “care pe ca care”, baga intruna “lucrurile care le-am facut”. Daca ar baga corect “pe care”, cred ca ar parea prea doct si l-ar lua romanii de dobitoc sau cine stie de ce prefera sa isi bata joc de limba romana. Nu isi da seama ca vorbind incorect, oamenii nici nu mai aud mesajul pe care el ar vrea sa il transmita, pentru ca te zgarie pe creier.

    De asemenea, aud din ce in ce mai des, la politicieni si la comentatorii televizoristi, expresia “urmeaza ca in perioada urmatoare”. Urmarea urmarii…

    Se intampla in Romania! Caz real. Max.

  80. România se pregăteşte de război! 15 lucruri despre mobilizarea armatei române

    • Banana din Mamaia a fost reconfigurată ca să transporte două baterii de rachete şi un fochist;

    • Soldaţii români primesc colac, aripioare, elefănţel cu apă şi cască de baie;

    • Vaporaşul din Herăstrău solicită ajutorul cetăţenilor pentru a reuşi să iasă cumva la râul Argeş;

    • O flotilă de hidrobiciclete de război efectuează deja manevre în portul Jupiter;

    • Epava de la Costineşti e în stare de alertă;

    • Ultimele 7 MIG-uri din dotarea armatei române au picat în apropiere de Bacău;

    • Regimentul Special „Boboteaza”, trupele de elită ale Marinei Româneşti, vor înota până în Crimeea: “Ne mai trebuie doar un tun capabil să arunce crucea la 1200 km distanţă”;

    • Amiralul Paţaichin a trecut în revistă trupele româneşti de canotcă;

    • Suportul aerian va fi asigurat de avioanele Vlaicu I şi Vlaicu II, imediat ce va fi găsit un pilot capabil să descifreze instrucţiunile scrise cu rune scandinave;

    • Emoţionant! Vânătorii de munte din Piatra Neamţ, autointitulaţi Brotăceii, au coborât cu camere de tractor plutitoare şi se apropie de Canalul Dunăre-Marea Neagră, să ajute Marina;

    • Deşi suntem încrezători în victorie, lucrăm preventiv la o variantă de constituţie în care România devine stat sovietic;

    • Lucian Mîndruţă şi-a găsit AKM-ul la unitatea 1849 din Ploieşti, dar când a apăsat pe trăgaci, a ieşit doar un steguleţ pe care scria “Poc!”;

    • Intervin primele rechiziţionări de război: Persoanele care deţin biciclete Pegas au 24 de ore să le depună la cea mai apropiată primărie, pentru a sprijini infanteria;

    • Avem cea mai avansată armată, ca grade: 75% din efective sunt generali, restul sunt colonei;

    • Submarinul Delfinul pleacă spre Japonia, să salveze inestimabila colecţie românească de carpete.

  81. D-le Tudor, cu toată dragostea de care e în stare dl. Bogdan Chirieac, acesta a fost mai mult decât penibil atunci când îi spunea Danei Grecu că nu e nici o problemă să obţină o diplomă la Harvard, după nişte cursuri de vreo două săptămâni, asta apropo de numirea tinerei Petrescu
    la “Finanţe”. Domnului Chirieac, de data asta neuronii nu-i jucau nici table, nu şah, acesta din urmă fiind prea greu pentru nişte neuroni în pauză. Comentariile domnului Chirieac sunt pline de substanţă dar, de data asta, chiar a dat cu mucii-n fasole, cum se spune pe la noi. Păcat, fiindcă eu îl urmăresc cu mare plăcere, mai ales în dialogurile în care se tachinează cu dl. Ciuvică. Ar fi trebuit să se documenteze mai bine înainte de a lansa “valoroasele” dumisale aprecieri.

  82. Stimate d-le Tudor,

    O intrebare care framinta planeta in ultimile zile…Ce se întâmplă de fapt în Ucraina? Depinde pe cine întrebi…

    La fel si cu Guvernul Ponta 3, depinde pe cine intrebi…

    Cu toata stima fata de Antena 3 si jurnalistii sai, mie mi s-a parut invers aseara, ca d-l Gadea a fost de o agresivitate neimaiintilniata in duelul cu Crin Antonescu… mi-a adus aminte de Duta, macar Duta merita aceasta agresivitate…

    Nu poti ca moderator, de la inaltimea audientelor de la Antena 3, sa-l tratezi pe numarul 2 in stat, cit va mai fi, ca un «procuror»…indiferent despre optiunea ta pentru Ponta, Antonescu, USD, USL etc.

    Un jurnalist adevarat, cînd invită un politician care îi e adversar, îi studiază toate aparițiile publice. «Dacă ar fi făcut asta, și-ar fi dat seama că liderul PNL e un maestru al replicii ironice spontane…»

    Cu un asemenea interlocutor te păstrezi în zona de răceală obiectivă a jurnalistului profesionist, care pune întrebări încuietoare și ascultă calm răspunsurile. Asta trebuia sa faca d-l Gadea…profesionalism pe care dvs., d-le Tudor il respectati si il puneti in aplicare de fiecare data…

    Cu acceasi stima, stimate d-le Tudor fata de dvs si echipa de profesionisti de la Antena 3 (de citva timp ma distantez insa de d-l Mihai Gadea si mahalagismul d-nei Grecu). Nu stiu daca aveti influenta asupra lor, puteti sa-i mai temperati putin…Nu fac cinste echipei dvs. de profesionisti…

    • Colegului si prietenului meu Mihai Gadea i-au fost adresate reprosuri ca a fost nervos in interviul cu Crin Antonescu. Am de spus doar atit : supararea evidenta a lui Mihai a contrastat foarte puternic cu veselia liberalilor din seara anuntului de rupere a USL. Asa e cind iti pasa si pui suflet, se intampla sa te mai si enervezi. Liberalii si Antonescu se simt usurati dupa ruperea USL, proiect in care au atras milioane de oameni pentru promisiuni inca neonorate deplin. Sa dea Dumnezeu sa fie pacatul la noi si virtutea la ei. Ma tem insa ca nu e deloc asa. Oamenii vor decide. Judecata se apropie odata cu finalul anului.

  83. buna.
    M-am uitat azi la A3 si Realitatea (ma uitam online, pe paginele lor) , la discursul din parlament.
    Desi, la ambele televiziuni scria “direct”, A3 nu era in direct, ci era mult in urma. Pe cand la Realitatea il vedeam pe Antonescu in direct, la A3 era Ponta in direct, deci A3 era in urma. Dar dupa ce a terminat Antonescu, si a aparut Blaga (ma uitam si la B1), am vazut ca A3 era sincron.
    Deci prin urmare, A3 a taiat din discursul lui Antonescu, chiar daca au scris ca este in direct.

    Draga Radu Tudor, puteti face o ancheta la A3, ca sa elucidati cum s-a ajuns la aceasta situatie?

  84. Domnule Radu Tudor,ma bucur si eu pentru Gabi Szabo si chiar cred ca e omul potrivit,la locul potrivit.Despre ministrii tineri,atata vreme cat nu cunosc nimic reprobabil la adresa lor,mi se pare ca merita un vot de incredere.Nu acelasi lucru il pot spune despre ministrii UDMR si nu spun asta ca as avea ceva impotriva UDMR, ci doar consider ca era nevoie de o perioada mai lunga, in care sa reflecteze la raul la care au luat parte alaturi de PDL.
    Sper ca tinerii propusi sa confirme,sa fie o alegere buna pentru noi toti,atat cat poate sa fie in conditiile actuale politice.

  85. Radu te rog sa le spui la acei idioti ca daca traiesc 100 de ani nu-i mai votez pe ei . I-mi pare rau ca ma-m dus pe caldura lui dumnezeu, bolnava de inima ca sa scapam de Basescu si singurul lucru pe care l-am vazut a fost sa umble dupa ciolan . Spunei domnului de linga tine ca nici pe Basescu nu-l voi vota . Nu voi mai vota . Pacat ca am 55 de ani caci as-i pleca din tara de nu ma-s mai vedea .

  86. Dle Radu Tudor va ofer o tema de studiu:Crin Antonescu a primit din partea colegilor de partid atunci cand a fost ales presedinte de partid,o jucarie,care are si un nume:PARTIDUL NATIONAL LIBERAL,jucarie cu care a inceput sa se joace.Pe deasupra a ma primit cadouri otravite din partea demisului care se cheama SORIN FRUNZAVERDE,KLAUS JOHANIS SI VICELE acela dezertor de la PDL,STANISOARA,jucarii trimise cu scop precis de a sparge USL si mai apoi distrugerea PNL,MAJOROTATEA LIBERALILOR LA PMP.Eu cred ca 60% a reusit.Urmeaza restul.Referitor la Basescu,faptul ca refuza investirea guvernului acest individ ar trebui judecat pntru SABOTAREA ROMANIEI,IAR CEI CARE-L SUSTIN AR TREBUI SA FIE JUDECATI PENTRU FAVORIZAREA INFRACTORULUI TRADATOR NUMIT TRAIAN BASAESCU.ASTA S-AR INTAMPLA INTR-O TARA IN CARE AR EXISTA JUSTITIE CORECTA,SERTVICIILE SI-AR FACE DATORIA SI NU AR ASCULTA DE ORDINELE ACESTUI MONSTRU.DIN PACATE CRIN ANTONESCU A STRICAT JUCARIA NUMITA PNL,IAR EL A DEMONSTRAT CA NU ARE MATURITATE POLITICA SI A RAMAS LA NIVELUL COPILULUI CARE SE JOACA CU CUCULETUL PRIN TARANA.

    • sorin frunzaverde a fost capul!nu mi-a placut de el de la inceput! un om alunecos,care-si fereste privirea,nesincer…..brrrrr…sinistru! si am avut dreptate,din nefericire! il credeam mai inteligent pe antonescu….

Leave a Reply to Moise MariaCancel reply