ponta_basescu_s_83849700_73182200_71753400_44415200

Din surse oficiale de la Palatul Victoria :

1. Nu se modifica nimic pina diseara la ora 24,00 (nici 23,59…) in cele doua coduri : penal si de procedura penala. Victor Ponta le-ar fi spus unor ministri la o intalnire informala : “Nu cedez nici o secunda in fata santajului ordinar practicat de Basescu. Nu modificam nimic pina la noapte, cum vrea el.”

2. Va exista un proiect de hotarire de guvern (nu ordonanta) care sa reglementeze doar acele articole cerute de asociatiile magistratilor si de CSM. Articolul cerut de Basescu in legatura cu libertatea deplina pe interceptari pentru procurori fara declansarea urmaririi penale nu va avea forma ceruta de Palatul Cotroceni

3. Articolul 276, cel care limiteaza grav libertatea de exprimare si atenteaza la dreptul fundamental la opinie, va fi schimbat marti, printr-o procedura de urgenta in Parlament. Propunerea facuta deja de PNL va trece de comisii, apoi va fi vot final in Camera Deputatilor.

106 COMMENTS

  1. Ar fi prima pozitie transanta a premierului.
    Mai sunt sapte ore. Daca si la 23.59 , vom asista la aceeasi pozitie, este prima victorie a prea marii supuneri. Sa mori cu armele tale este umilitor.

    • Basescu a vrut sa se faca modificari, a vrut sa se faca vineri. Ponta face modificarile, dar nu le face vineri ci peste 5 zile!
      Nu a cedat presiunii?!? Care este fapta de vitejie? Ca intazie ceea ce vrea Basescu cu 5 zile?!?
      Amandoi sunt niste oamnei mici. Unul ca timp de 5 ani nu a spus nimic despre pericolele ascunse in aceste coduri, iar celalalt ca nu i-a dat prin cap sa modifice el, la initiativa lui, acele coduri. Ponta ar fi avut ocazia “sa indrepte EL ceea ce a stricat Basescu si Boc” fara sa fie fortat de3 nimeni si nimic!

    • Pozitie transanta??????/
      Pai Ponta zice : “Sefu nu fac ce vreti dvs chiar acum ci maine! Maine fac”
      ————
      Dictatorul e innebunit cu legea 140 pentru ca el isi acopera procurorii DUPA ce nu mai e presedinte. Acum nu are nevoie de nicio lege, poate sa abuzeze oricum, oricand, cine il poate opri? Doar ambasadorii care il sustin.
      Deci batalia este DUPA 45 de saptamani, control ABSOLUT al ascultarilor prin procurorii basisti.

      Deci dictatorul maniac arunca bomba si boii astia din USL in loc sa zica scurt: “Nu se schimba nimic, subiectul e inchis” sar ca niste slugi coabitace sa comenteze si evident sa schiumbe precum ordona dictaorul. Bai asa prosti chiar ca n-am vazut sper sa-i bage pe toti la puscarie poate acolo sa mediteze la cretinitatea lor.
      Si poate intr-o zi il vedem si pe dicator dupa gratii asa sa ne ajute Dumnezeu!

  2. din moment ce a semnat cu BASESCU acel pact a cedat santajului !!! mi se pare o vrajeala ieftina din partea lui PONTA, dar se lauda sa si mai spele din pacate

      • GOGULEE “AI MURIT”? BASIT IMPUTIT NU MAI POSTEZI JEGOS BASIST CARE SI PRIN AJUTORUL UNORA CA TINE SI CEAUSESCU A INFOMETAT POPORUL?? DUMNEZEU SA VA FUTA DE DOBITOCI CU MINTEA SCURTA CE O AVETI….WAIIIIIIIIII UNDE A FOST ALES PRESEDINTE ACEST INDIVID DLE IN 2009?? CICA IN FRANTA NU???DORESC SA STIU NUMELE PRENUMELE ACELOR CETATENI CARE AU VOTAT ACOLO E PROBLEMA?? RETARDATUL ALA ACOLO A MINTIT EXACT CA IN PERIOADA COMUNISTA IAR TUUUUUUUUU SCURSURA CE ESTI CARE I TI BATI JOK DE SEMENII TAI VEI AVEA ACEIASI SOARTA CA A ACESTUI MARE “MANEVRANT”PSIHOLOG,DIVERSIONIST=JUDECATA IN ROMANIA…SPER DIN TOT SUFLETUL (ACUZATII,ELEMENTEFAPTE SUNT CU DUIMUL) CA ACEASTA PERSOANA SA RASPUNDA “CLAR” IN FATA LEGII PENTRU FAPTELE SALE (OLIGOFRENUL EVIDENT CA,CONSIDERA CA ESTE “PUR” NU E ASA SCURSURA AI INFOMETAT O TARA DOAR CA TU SA I TI FACI “JOCURILE”)

      • Corect ! Pactul INSTITUTIONAL a asigurat ceva liniste pentru luarea altor masuri necesare redresarii economiei , ceea ce s-a si intamplat .

        • Ponta a vrut sa tina economia din împrumuturi la cămătarii FMI știind ca nu e în stare sa redreseze economia . De aceea insista cu RMGC aberant și cu Chevron ca are nevoie de lobby fiind incapabil de strategii economice

          Ce masuri economice a luat Ponta când și pentru o amărâta mărire de 0.5% la carburanți – e nevoie de acordul FMI

          Ponta nu ara obligat sa continue relația cu cămătarii FMI ca Boc sau MRU dar a dorit asta în ciuda aberațiilor impuse de FMI dovedind ca habar nu are economie – fapt confirmat în mod repetat de Ilie Șerbanescu

          • Ilie Serbanescu vede totul in negru ! Mie nu-mi plac oamenii pesimisti si carcotasi . Tot timpul gaseste nod in papura ! Pastrama , Ponta nu a mai imprumutat de la hotii aia , pe care nici eu nu-i suport , fiindca au imbogatit cativa nesatui iar restul populatiei globului a saracit , ci a asigurat un fond ,,pentru zile negre,, . Nici asta nu a facut-o cu zambetul pe buze , ci fortat de imprejurari , deoarece investitorii straini au incredere atunci cand FMI-ul e in ciorba . Banii aceia nu s-au cheltuit . Ai dreptate sa urasti FMI ! Astia vor distruge lumea !

          • Serbanescu este pesimist .. si Mircea Cosea este la fel. A aratat ca in constructia bugetului pe 2014 s-au luat in calcul prea multe lucruri care incep cu “daca”. Mai exact, bugetul pe 2014 se va “inchide” DACA v-om avea aceeasi productie agricola ca anul precedent, DACA v-om absorbi fonduri europene in acelasi ritm, DACA rata de crestere economica va fi cel putin 2,7%, DACA dobanzile la care se imprumuta statul vor ramane aceleasi sau mai mici, DACA … mai precis, bugetul este construit prea “optimist” ca sa nu le dea dreptul economistilor sa fie prea pesimisti.
            Guvernul a imprumutat in decembrie/ianuarie 1,2 mld. Euro. Real, prin emiterea de obligatiuni cu rata scadenta intre 10 si 20 de ani, la dabanzi foarte bune. Acest imprumut nu este de la FMI, dar nici nu constituie vreun “buffer”.

        • @nimabe,
          .
          Cu toate ca punctul dvs. de vedere este corect :
          .
          ” Corect ! Pactul INSTITUTIONAL a asigurat ceva liniste pentru luarea altor masuri necesare redresarii economiei , ceea ce s-a si intamplat”
          .
          ….mă miră mult faptul că altceva, și încă cu cerbicie, susțineați acum ceva vreme, argumentele de astazi ale dvs. atunci nu ”nu tineau” nu erau valabile lucru care m-a contrariat.Atunci erați chiar convinsă de ”adevarurile” spuse de Satana la 18:30 și, in mod nefast, timp de mult timp fiind sub influența ”pastramei”(una-două… pastramă:
          .
          Pastrama , pana mai ieri , crezand ca acest pact a fost ideea “capetelor luminate” europene , si eu am sustinut ca Ponta a fost nevoit sa-l semneze , stabilitatea tarii fiind pe primul plan . Chiar m-am contraziz cu cativa pe aici . Acum , cand stiu c-alde Lazaroiu au avut aceasta idee , spun raspicat ca nu era necesar !”(October 10, 2013 at 1:47 pm)
          .
          Se mai schimba lumea. De fapt, unii. Ce este bine, că în bine.

          • Ba voi sunteti intregi la cap!?
            ” …Pactul INSTITUTIONAL a asigurat ceva liniste pentru luarea altor masuri necesare redresarii economiei , ceea ce s-a si intamplat”
            Ce masuri a luat Ponta, in cooperare cu Basescu? A privatizat CFR? A trecut legea descentralizarii? A trecut legea privind Rosia Monta? A trecut memorandumul cu RomPetrol?
            Eu unul nu am vazut nimic concret urmare a acelui pact. Am vazut aceleasi atacuri, si verbale si institutionale, am vazut aceeasi aversinue reciproca!

          • Pastrama , in acea perioada erau tot felul de zvonuri si , la un moment dat , s-a zvonit ca Lazaroiu si restul corului de ihaa-ihaa au fost cei care au propus pactul , ceea ce m-a dus cu gandul la ceva cu un scop precis in favoarea cufuritului . Nici acum nu mi-e clar cine a venit cu propunerea , fiindca si Ponta ne-a cam aburit . Important este ca intentia premierului a fost buna .

          • @nimabe
            .
            Nicoleta, ”una-I una, alta-I alta”! Te rog, ai rabdare și citește până la capăt și incearcă sa înțelegi ceea ce îți voi spune mai jos. Fă, te rog, abstracție de modul de prezentare și reșine fondul celor ce le doresc intelese. Îți multumesc anticipat.

            .
            CE, SAU CINE, TE-A TULBURAT ASA DE RAU, DE AI LUAT-O INTR-O DIRECTIE ATAT DE GREȘITA (și astazi) CU ACEST PASTRAMA(Pastramă-n sus, Pastramă-n jos din 08,09,2012) PE CARE MI-L LIPEȘTI CA O ANATEMă MEREU, JIGNINDU-MĂ, IN ACEST MOD, DE ZECI DE ORI. INFLUENTA PUSJKERIEI DE KARNAT UMAN A FOST NEFASTA PENTRU ACEST BLOG, PENTRU TINE ȘI , PRIN RICOȘEU PENTRU NOI DOI CARE, PÂNĂ ATUNCI(Articolul – ” Da pentru o relatie civilizata om-animal” September 8, 2013 at 9:58 am Pastrama , ai gresit dandu-te drept Gemil . El nu poate fi confundat . Pa, pa !) NE ÎNȚELEGEAM DE MINUNE. MAI BINE ZIS, SI-A BAGAT ATUNCI , DEFINITIV ȘI IREMEDIABIL, DRACUL COADA. (urmăreste inceputurile gafelor tale). A fost inceputul.
            ÎȚI REPET NIȘTE ÎNTREBĂRI PE CARE ȚI LE-AM MAI PUS(CEL PUTIN O DATĂ). UNDE A GREȘIT GEMIL, PE FOND, IN CEEA CE TE PRIVEȘTE? – începând cu @gemil -September 4, 2013 at 8:20 pm Motto: “Am dat briciul la maimuta” și terminând cu- deci ultima postare- @gemil says:November 28, 2013 at 4:32 pm OFF TOPIC adresat lui ORANGE alias Pastramă.
            PENTRU A TE ”LUMINA”(iarta-mi te rog aceasta expresie- daca te jignește o retrag prezentându-ți scuze) CITEȘTE, TE TOG, DAR TE ROG CITEȘTE CU ATENȚIE ȘI CU RATIUNEA DE CARE TE STIU CAPABILĂ O SINTEZA DE-A MEA DIN ARTICOLUL ”Aoleu, ce ordin vine, de la Cluj…- November 3, 2013 at 1:41 am) și repetata ulterior (ceva mai redusă) in articolul ”Inca 12 luni cu Basescu. Rezistati?”- December 8, 2013 at 8:39 pm semnata @geo(numele @gemil fiind blocat la data de 25noiembrie 2013 fiind protejat (banuiesc) de atacul acestei pusjkerii de karnat uman alias, Pastrama. Astea-s în sinteza. Lucrurile, de-a fir a păr , sunt mai lungi și n-o sa ai rabdarea sa le intelegi. Sa intelegi EROAREA in care te afli și astăzi…încă. Te-ai lămurit, odată ce ai citit ceea ce țe-am rugat ? Daca nu OK! Daca ai nelamuriri voi reveni cu interes . Cel mai urat, cel mai penibil lucru insa ar fi , cum ai procedat(poate din neatenție, presupun) de-atatea ori, sa nu-mi raspunzi. Și să continui cu…Pastramă.

            Am fost încurajat să revin de revenirea dl-lui @hucko (sub alt nume, celalalt fiind blocat), pe ”drumul” căruia plecasem. Reintoarcerea domniei-sale pe blog mi-a dat sperante prin comentariile sale deosebite, pertinente cu care rezonam și rezonez și astazi 100% , de faptul că nu-i totul pierdut și acaparat de ultrași, de cei cu ochii injectați și care gandesc din ficați, și-al căror glăvățână unineuronală nu gândesc decăt la …RAZBUNARE. Carora le lipsește evident rațiunea, devreme ce lozincile, etichetele , injuraturile și băgatul bățului prin gard le sunt PROGRAMUL LOR DE ACȚIUNE.
            .
            Acum, ce-ar fi fost (lucru pe care, doamne-fereste , nu l-aș face niciodată) să-ți raspund și eu ceva de genul
            ”Carmen , ai gresit dandu-te drept @nimabe . Ea nu poate fi confundată . Pa, pa !” Pune-te in pielea mea fiind astfel ”trosnit”
            Ca si cand nu era suficient cu acest ”Pastrama” repetat mie de zeci de ori fara discernământ, mi i-ai ametit de cap și pe Stan Petru Paul și Titus Voinopol care , intodeauna NU M-AU CONFUNDAT, tu spunindu-le . lucru care din nou m-a indignat mai mult, și următoarele.
            nimabe says: December 7, 2013 at 5:47 pm
            Stan Petru Paul , Ăsta nu-i Gemil …..
            Sau
            nimabe says: November 3, 2013 at 8:19 am
            @Titus Voinopol (..)trebuie sa stii ca nu-i Gemil , prietenul nostru , ci o clona ( reusita , Pastrama ! ) a acestuia . Gemil nu mi-ar fi spus niciodata ca ,,scriu numai tampenii,, , sau ar fi fost mai diplomat in a mi-o spune (Nota mea: contextul in care am pronuntat cuvantul ”tâmpenii” ai refuzat sa-l afli si sa-l întelegi vreodată)
            Nu inteleg, totuși, in ruptul capului cum și acestia doi onorabili colegi ,care mă recunoscusera și pe care ii respectam, dupa ce tu nicoleta le-ai dat ”directia” ei nu mi-au mai raspuns ca unui ciumat.
            Oare pentru TINE n-a fost suficient lucru că eu am spus, cel putin de două ori, că eu NU MĂ DEZIC DE NICI UN COMENTARIU semnat Gemil? Ș-atunci unde-i clona @gemil, unde-i falsul @gemil? Ș-atunci de ce Pastramă? De plesnit cu…Pastramă de 20 de ori? Ia-o ”pe firul apei ” și-ai să descoperi uriașele gafe care ne-au îndepartat așa de mult. Îți pot prezenta cronologi toate postarile mele in care nu am gresit cu nimic față de tine(ba, din contra) . Excepția, (aia cu ”tâmpeniile”) au fost după un coșmar, de lovituri primite made in @nimabe. Citește și mai discutăm. Asta până n-o intra din nou pe fir (și in lipsa ta …Pastramă cel adevărat(nelegiuitul Pastramă) Îl știu, l-au simțit pe pielea lor pe acest Pastramă, și Stan Petru Paul, și Titus Voinopol, și mulți, mulți altii care au fost terefeliti de el. Și care NICICUM NU AM FOST EU. Crede-mă, te rog!
            .
            PS. Cât despre ultrasul de mai sus IGNORA-l! E vai mama lui 😀

          • Bine , ultrasule ! Daca asa vrei , iti voi spune ,,pompiliu,, , ca doar incepe tot cu ,,p,, ! Pa-pa !

          • @nimabe,
            .
            Ai citit de te-ai rupt ce te rugam mai sus. Sau, dacă ai citit, vai de gradul tău de înțelegere.
            Nu știu ce motive ai avut să mă faci și ”pastramă” și ”ultraș” , aceste lucruri lămurindu-mă pe de-a întregul cu cine am de-a face.
            Realizez ca esti o copie fidelă, de fapt o altă față (a câta oare?) , a aceleiași ”pusjkerii de kârnat uman” cu care m-am luptat mult timp în van(nu chiar in van, de vreme ce a disparut de pe aicidar nu știu pentru cât timp?!), fiind probabil ”promovat” de la un simplu diversionist pe un blog, pe un post mai important) după ce am revenit pe blog, crezând , fiind ademenit de glasu-ți de ”sirena” încă din : June 6, 2013 at 7:22 am :@Gemil , @Titus Unde sunteti , fratilor , nu mai spuneti nimic ?
            Ca , odata ce am apărut, să dau de dracu gol, de dracu in persoană(diferit , de puțin, de Satana, de care mereu pomenești) dar ”tot un drac”. Un drac care ”m-a luat in primire” m-a luat la plesnit cu tot felul de mizerii și o mistocareală ieftină de doi lei. De neimaginat pentru cineva care fusese cu câteva luni in urmă acea @nimabe(care-mi mulțumea pentru ajutorul dat in cel putin zece randuri în lupta cu basiștii, cu labilo-curluntristii , cu Carmen, sau Dana, cu coca-cola….) Actuala @nimabe, pentru mine diferită mult de cealaltă , fiind o persoană de o altă factură(era să zic făcătură) ea fiind în mod sigur mânâ-n mână cu ”pusjkeria de kârnat uman” pe al cărui blog , bănuiesc, punea totul la cale și nu cum (altfel nu-mi pot explica) spunea odată -”@Gemil Sper ca ai observat ca nu ma poate influenta nimeni , ci imi formez singura impresiile despre unul sau altul.
            N-aveai niciun motiv de a mă plesni cu astfel de replici decât acela de a mă anihila ca ”dușman” declarant al kârnatului uman (prietenu-ți) cu care împreună iată ce-mi spuneai:
            1. Pastrama , ai gresit dandu-te drept Gemil . El nu poate fi confundat . Pa, pa !
            2. ,,Mancate-ar raiul !!! ,, , vorba parintelui Cleopa , ca tot il pomeneai p’aci !
            3. Vezi ca asta nu e drept cine se pretinde. El e de fapt parnae. E doar o pusjkerie de carnat uman…
            4. Vezi ca asta panarama asta de @gemil nu e drept cine se pretinde. El e de fapt parnae. E doar o pusjkerie de carnat uman…
            5. Bai @gemil, esti cam debil
            6. IL parodiez pe Gemil ?! Eu ?! Niciodata !!! Il respect pe Gemil(s-a vazut și se vede și acum NS) , ca si pe Titus Voinopol si ….. ca si pe tine(mai ales pe tine măi kârnat uman prietenul meu drag) , asa , zvapaiat cum esti.
            7. @nimabe: Nu sunt ieu @gemil, sa moare mama! N-am ajuns atata de drogat! Chiar mi-a placut ce-a scris baiatu’
            8. @gemil: Esti un super-finut. Chiar m-a afectat ce mi-ai scris. Sincer. M-a durut inima. Cred ca esti un sufletist. Esti un om f misto.
            9. @gemil: Insisti sa faci dovada ca tu nu de drum lung vei muri, ci mai degraba de grija altuia. Ti-am spus mai demult care este parerea mea despre tine. Sa fii sanatos
            10. @gemil , 1 , Pastrama Am ras cu lacrimi !!! Cum ,,dreac,, poti dialoga cu tine insuti cu atata seriozitate ?! Te dedublezi ?!
            11. @erasmus de romergan Am retinut doua lucruri : sunt tampita (scriind ,,tampenii,,) si @gemil tine mult la mine (?!) Haaai , pa ! Si inca ceva : eu nu te-am jignit ! Am luat mesajele tale ca pe niste pete de culoare care mai descretesc fruntile pe aici
            12. @Pastrama Mai , draga , ,,gemile,, , te ambalezi aiurea !
            13. @Pastrama , @Dana , @1 , @gemil si ….. cum ti-oi mai fi spus si ti-oi mai spune , paaaaaaaaaaaaaa !

            .
            Cum se explică faptul că , in alte dialoguri, dialoguri nu intotdeauna pe placul meu,chiar contondente cu unii, dar reale cu oameni vii, cu oameni in carne și oase care NU M_AU CONFUNDAT cu acel ”pastramă” nici de flo12, nici de stan petru paul, nici de titus voinopol, nici de citizen, nici de paris……. nici de dracu, decat de tine care aveai mintea tulburata de ceva sau cineva? Poftim dialoguri normale cu aceștia in aceeași perioadă.
            1. Flo12 – Gemil, respect (September 5, 2013 at 7:51 am)
            2. Stan Petru Paul – Salut, gemil, ce mai faci(September 6, 2013 at 1:07 pm)- Nota: după care vii tu și spui : Pastrama , ai gresit dandu-te drept Gemil . El nu poate fi confundat ()
            3. Stan Petru Paul-Corect , gemil! (September 11, 2013 at 7:34 am )
            4. Geo – Băi @gemil, ești cam debil(September 11, 2013 at 7:47 am) – Însuși kârnatul mi se adresează cu numele meu.
            5. Silvia dumitrescu – Prietene, mesajul este evident impotriva PSD și a lui Ponta(September 13, 2013 at 11:10 am)
            6. Jderu – Gâdea moderat? Zi-mi și mie ce bei, ce fumezi că vreau și io..( September 17, 2013 at 2:03 pm)
            7. Rene descartes(alias kârnat)- “gemil: Îmi scrii despre sentimente şi emoţii(September 20, 2013 at 11:49 pm)
            8. Stan Petru Paul – Corect, gemil ! (September 21, 2013 at 8:26 am)
            9. Flegmă ilie(alias kârnat) @gemil: Cred ca ma confunzi, pentru ca eu nu sunt basist,( September 23, 2013 at 12:34 am)
            10. Flegma ilie(alias kârnat) @gemil: Domnule, d-ta cand Romania a aderat la Uniunea EuropeanaSeptember 23, 2013 at 2:51 pm (September 23, 2013 at 2:51 pm)
            11. Sorin – domnule gemil, reteta este foarte, foarte simpla: LEGEA !!!( September 21, 2013 at 10:55 pm)
            12. Stan Petru Paul- gemil,e doar un film. De exemplu, mie imi plac filmele horror(September 25, 2013 at 7:12 am)
            13. Stan Petru Paul – gemil,ok, poate nu trebuia sa folosesc aceea expresie(September 25, 2013 at 5:37 pm)
            14. SimP – gemil, ai tupeu fesenist(September 27, 2013 at 1:38 pm)
            15. Stan Petru Paul- gemil, foarte interesant, acelasi lucru imi spune si mie sotia(October 4, 2013 at 7:33 am)
            16. Paraplegic marian(alias kârnat)- @nimabe: Nu sunt ieu @gemil, sa moare mama! N-am ajuns atata de drogat! Chiar mi-a placut ce-a scris baiatu’(October 5, 2013 at 3:32 pm)
            17. Kârnat uman – @gemil: Esti un super-finut. Chiar m-a afectat ce mi-ai scris.( October 8, 2013 at 11:10 am)
            18. Marcus – @gemil: ma bucur ca facem impreuna trotuarul(October 7, 2013 at 8:11 am)
            19. Kârnat stan- @gemil: Astea sunt doar insulte ordinare.( October 18, 2013 at 8:27 am)
            20. Tius Voinopol- cand o sa fii tu in stare sa intelegi mesajele lui “gemil” , iti voi dona o carte sau orice altceva care sa te mai scoata din bezna in care te afli (October 23, 2013 at 12:33 pm)
            21. Tiutus Voinopol – @ gemil ,daca-mi permiti , eu cred ca Nicoleta ii raspunsese lui
            gogu rezervistu’ si nu tie , ea nu ti-ar scrie asa ceva …salutari ( November 2, 2013 at 4:03 pm),
            22. Marcus – @multam gemil.sa fii iubit marcus(November 6, 2013 at 8:07 am
            23. Anonimul – @gemil, Pentru a nu plictisi si din ideea de a va urmari postarile(November 10, 2013 at 1:05 pm)
            24. Tius Voinopol- gemil ,acesta este principalul motiv pentru care Ciuhandu m-a dezamagit profund ca primar !…( November 14, 2013 at 5:42 am)
            .
            Cam asta e . Daca atâta ai înțeles , dacă atâta te duce capul ești jalnică. Nicio pușlama nu mi-a zis pastramă.sau ultraș. Nici măcar nu-ți pot spune pa, pa ! care ar însemna ”La revedere!” ci sigur…am să trec pe celălalt trotuar. Si-am sa întorc capul atunci când te voi mai vedea. Pacat! Atata te-a adus capu. Îți spun că este cea mai mare gafa pe care am comis-o, mai crezând prostește în cineva, de faptul că te vei lumina și vei ințelege cine sunt cu adevărat. Am apelat și la dl. Titus Voinopol și Stan Petru Paul să intervină, să te lămurească. Ei au problemele lor.”Săracu” Titus(i-am spus-o, l-am atenționat in vreo două- trei randuri) a fost plagiat in draci inclusiv folosindu-i-se nickname-ul de către acea ”pusjkerie de kârnat uman” prietenul tău, și o perioadă a cam lipsit.

          • @ pastrama , mai nou ,,stan petru paul,, , ,,Mitza,, ……. Astept lumina Lui Hristos din zilele Sfintelor Pasti , ce sa fac , n-am alta solutie decat aceea de-a sta in bezna si abureala pana atunci !

          • @Stan Petru Paul

            Salut domnule Stan Petru Paul,

            .
            Mă bucur să fim iarăși alături, ”shoulder to shoulder” 😀 dumneata fiind unul dintre cei care m-au înțeles odinioară și care-ai rămas pe aceeași baricadă. Și nu-i puțin lucru in ziua de azi.
            Revin cu amănunte.

          • nimabe,
            te respect foarte mult. Te inseli amarnic daca ma confunzi cu altcineva. Nu ma intereseaza daca il crezi sau nu pe gemil, nu e problema mea, sunt doar mahnit ca nu va mai intelegeti. Totusi, gemil a facut niste eforturi in acest sens. Dar va respect pe amandoi.

          • @pastrama Si eu te respect pe tine , desi intinzi coarda de multe ori . Esti inteligent , asta-i clar , dar mi-as dori sa nu faci varza blogul d-lui Tudor , din respect pentru dansul . Poti sa te distrezi si fara a lua numele unora de p’aci , ci , asa cum faci de cele mai multe ori , diverse alte nume .

          • @Stan Petru Paul,
            .
            Am citit stupefiat prima oară,
            nimabe says: February 3, 2014 at 10:26 am
            ”@ pastrama , mai nou ,,stan petru paul,, , ,,Mitza,, ……. Astept lumina Lui Hristos din zilele Sfintelor Pasti , ce sa fac , n-am alta solutie decat aceea de-a sta in bezna si abureala pana atunci”
            .
            ….mai apoi, a doua oară, uluit de replica malițioasă, nemeritata cu care iar te-a plesnit :
            @nimabe February 4, 2014 at 9:05 am
            ”@pastrama Si eu te respect pe tine , desi intinzi coarda de multe ori . Esti inteligent , asta-i clar , dar mi-as dori sa nu faci varza blogul d-lui Tudor , din respect pentru dansul . Poti sa te distrezi si fara a lua numele unora de p’aci , ci , asa cum faci de cele mai multe ori , diverse alte nume ”
            .
            Probabil te-ai convins cu cine ai de-a face. Așa am fost tratat și eu j’ de mii de ori de vreo 3-4 luni incoace. Degeaba. Este, pur și simplu o altă @nimabe. Așa cum ii spuneam și d-lui Titus Voinopol ceva vreme cerându-i ….sprijinul (October 24, 2013 at 5:10 pm) , punându-mi atunci speranțe în domnia-sa (știindu-l un om vertical, indiferent de pozițiile noastre uneori profund antagonice) să facă , din afară ”punerea la punct a lucrurilor”, să clarifice lucrurile, spunându-i și faptul că sunt neliniștit că , in ceea ce mă privește, această @nimabe ”bate câmpii, spunând tâmpenii” fără motiv , că refuz să cred că este acea @nimabe pe care am respectat-o (și eu , și pe care și tu zici că o mai respecți). Ți-a facut țăndări tot respectul tău cu astfel de răspunsuri. Și tu, probabil, ca și mine o să insiști ”ca un prost” (așa cum am facut-o eu) . Eu te sfătuiesc să abandonezi a insista că TU ai fi… Tu așa cum am facut-o eu ca un dobitoc(vorba lui Postelnicu) vreme de 4 luni. Este incredibil dar…adevărat. Ce-aș mai putea spune eu după ce văd ce-ți scrie ție? Ce-ai mai putea spune tu, când pentru a doua oară ești bruscat așa brutal de către acest personaj? Nu-i uluitor? Când citești așa ceva ce-ți vine a crede? Eu am avut rabdare foarte multă să urmăresc resorturile care au declanșat această respingere a mea repet, fără motiv, de ceva vreme și a ta acum, de cateva zile. Deja le-am expus aceste ”resorturi” în câteva randuri. Deja mi-i clar. Este nevoie, inainte de …lumina, de nițică ”exorcizare” făcută științific de un psiholog. Nu cred că, in această fază, să fie nevoie de un psihiatru. Chiar nu mă așteptam la așa ceva . Așa cum nu m-am așteptat nici eu o vreme, cu toate ”zbaterile” mele de a o aduce cu picioarele pe pâmânt, nici tu nu cred că mai poți avea așteptări. Oricum, eu i-am spus că trec pe celalalt trotuar atunci când o voi mai zări (și am vederea bună :D). Aceste lucruri dure constatate și scrise mai sus, le poți înțelege numai în context cu tot ceea ce am tot spus de ceva vreme, fiind un cumul al multor incercari de-ale mele eșuate de a restabili ceva ce deja nădăjduiam a fi posibil. M-am înșelat amarnic, vorba ta. Nu voi mai reveni cu acest subiect deja aducând a ….obsesie. Dar, îmi voi reveni 😀
            .
            Iată și ceea ce voiam să-ți scriu chiar inainte de a citi replica asta a ei(February 4, 2014 at 9:05 am) …uluitoare, adresată ție. (Si eu care incepusem sa numar gafele făra numar-făra numar inca de acum 4 luni)
            .
            Îmi apare bine ca esti unul dintre cei(și era de așteptat de o astfel de pozitie de la tine) caruia nu-i trebuie sa faca un efort așa mare decât sa deschida ochii, sa citeasca un text cat de cat inteligibil(al cuiva, nu neapărat cunoscut), o singura dată(și nu de 700 de mii de ori cum le trebuie altora) la lumina naturala (sau data de Renel 😀 ), și sa nu astepte lumina divina, care priveste alte sfere, mult mai inalte, ale cunoasterii si gandirii , nu zona obinuita , a vulgului pământesc, și sa inteleaga niste lucruri mai mult decat simple despre o EA și un EL și anume…. CINE SUNTEM, DE UNDE VENIM ȘI INCOTRO MERGEM? Asta ca sa vorbim in termeni…. ecleziastici.
            Și toata aceasta (să zicem eufemistic… neințelegere) In conditiile in care, in cazul in speta, m-am luptat cu unii care lovind pe cineva drag, la care tineam, simțeam că lovea în mine și reacționam uneori chiar și disproporționat. Pentru ca am crezut că merită efortu(noi fiind puțini pe aici care ne intelegem și care rezonam atat de mult la aproape orice provocare, la orice temă la ordinea zilei) să încerc să pun capăt confuziei care a acaparat-o..N-ai timpul necesar sa consulti ARHIVA blogului ( și, cum spui …”nu e problema mea”), dar efortul meu de a fi inteles de unul cu care mă înțelegeam de minune odată și cu toate respingerile ei ulterioare, a fost URIAS și care s-a terminat lamentabil. E un mare eșec pentru mine în aceste condiții eu considerându-mă un caraghios. Și probabil , nu numai eu. 😀 . (nu știu cum să fac emoticonul ăla…. Amărâtul). Am fost de cu totul altă părere privitoare la una dintre marturisirile ei de credinta aceea in care spunea ”Nu m-ar deranja ca opiniile mele sa fie singulare . Le spun si cu asta basta ! și pe care mult timp de atunci am considerat-o ca fiind , cel puțin, jignitoare mai ales cand este vorba de opinii ale unor prieteni(pe mine deranjânu-mă nespus faptul ca un prieten adevarat nu rezoneaza cu tine de loc, în multe privințe și pe probleme mari de principiu pentru ca aici s-ar exclude insași noțiunea de prietenie, anulându-i sensul).
            .
            PS ceea ce mă intrigă cel mai mult este faptul că mă confundă cu acel personaj diabolic. Sau poate aștepta un raspuns pe măsură din partea mea, gândesc? Exact cum ar fi trebuit eu, in contrabalans, să fac, și să-i tot scriu (la orice postare de-a ei ea fiind ”prietenă” cu cele de mai jos):
            ”Carmen , ai gresit dandu-te drept @nimabe . Ea nu poate fi confundată . Pa, pa !” Și sa-i repet asta la orice postare.
            Sau,
            ”Dana, ai gresit dandu-te drept nimabe . Ea nu poate fi confundată . Pa, pa !
            Nu ar fi diabolic? Cum aș putea face așa ceva? Ea , în schimb a facut-o. Crede-mă , asta mi s-a întâmplat mie. De la…prietena mea. Și după ce , cu ceva timp inainte (cum îți spuneam) întreba :June 6, 2013 at 7:22 am :@Gemil , @Titus Unde sunteti , fratilor , nu mai spuneti nimic ?
            .
            Revin . Mă confundă, și asta mă intrigă la culme, cu acel personaj diabolic, deloc prost care a făcut varză blogul acesta in ultimul trimestru al anului 2013 cu sute de PLAGIATE și, iar, sute de nicname-uri inclusiv ale unora de pe aici căruia generic eu i-am spus ”pusjkeria de kârnat uman”. Cu toate că trebuia să facă măcar distincția că textele mele NICIODATA nu au fost plagiate(…de la alții) și că putea să-și dea seama ”din prima”(și aici chiar putea să realizeze ușor) că nu scriam nici atât de corect gramatical așa cum exagera acel ”pastramă” cu toți care-l incomoda, altoindu-i pentru te miri ce pe acel care greșea atunci când NU MAI AVEA ARGUMENTE ….TERESTRE, și nici nu semanam măcar ca stil. Îți mai aduci aminte când luptap cu acest PASTRAMA și cele 666 fete ale sale? Și cand imi spuneai .( September 21, 2013 at 8:26 am)
            ”Corect, gemil !
            Cei care spun ca toti sunt o apa si un pamant, poate ar trebui sa inventeze un alt sistem prin care noi, oamenii, sa ne organizam in asa fel incat sa nu ajungem la anarhie. Ca asa, la dat din gura, sunt foarte buni”.
            Atunci luptam cu acela care a facut cum ziceam eu mereu ( cum zice si ea acum că nu mai poate acum de grija asta) CĂ FACEA VARZA BLOGUL. Câta vreme l-a mângaiat pe cap pe ”nebunatic” , atunci când acela spurca blogul plagiind pe toti și luându-le nickname-urile îi plăcea.
            AM DAT NUMELE LUI DE ZECI DE ORI CA SEMNAL DE ALARMĂ in timp ce ea se hlizea : @gemil , 1 , Pastrama Am ras cu lacrimi !!! Cum ,,dreac,, poti dialoga cu tine insuti cu atata seriozitate ?! Te dedublezi ?! Și eu spuneam lucruri serioase, la ordinea zilei. PUNCT.
            .
            Ramânem aproape și-ți mulțumesc încă o dată pentru sprijin! Acum ai ”călcat și tu pe bec” și ”i s-a pus pata și pe tine”, așa că …ia distanță, te rog!. Cum am facut-o și eu.

      • “gogulee” du te dupa “jean” impusca te fraiere ca ai minte exact cat o ceapa degerata. waiiiiiii boule va infometat “sleatca” (cheia..tii minte? eiii sleatca va fi amintire iar tu o sa ramai un dobitoc care ai pus botul ca vor fi mai putini parlamentari sau ca vine “hitler” lunar in piata revolutiei..a fost mai minte scurta?? AI TRAIT BINE MAI INAPOIATULE???) asta si voi tot cu stomacul “tras” urlati ca mai vreti::))

    • Cred că acel „contract” de coabitare e o fițuică de șters la fund. Eu dacă eram, ca să-i închid gura cățelului, semnam o hârtie și-mi vedeam de ale mele. S-o fluture pe unde vrea (parlament european, sau oriunde), sau să se șteargă cu ea la fund. Cui îi pasă de o fițuică fără valoare? Este o comedie, n-o mai luați în serios, oameni buni.

    • GOGULEE “AI MURIT”? BASIT IMPUTIT NU MAI POSTEZI JEGOS BASIST CARE SI PRIN AJUTORUL UNORA CA TINE SI CEAUSESCU A INFOMETAT POPORUL?? DUMNEZEU SA VA FUTA DE DOBITOCI CU MINTEA SCURTA CE O AVETI….WAIIIIIIIIII UNDE A FOST ALES PRESEDINTE ACEST INDIVID DLE IN 2009?? CICA IN FRANTA NU???DORESC SA STIU NUMELE PRENUMELE ACELOR CETATENI CARE AU VOTAT ACOLO E PROBLEMA?? RETARDATUL ALA ACOLO A MINTIT EXACT CA IN PERIOADA COMUNISTA IAR TUUUUUUUUU SCURSURA CE ESTI CARE I TI BATI JOK DE SEMENII TAI VEI AVEA ACEIASI SOARTA CA A ACESTUI MARE “MANEVRANT”PSIHOLOG,DIVERSIONIST=JUDECATA IN ROMANIA…SPER DIN TOT SUFLETUL (ACUZATII,ELEMENTEFAPTE SUNT CU DUIMUL) CA ACEASTA PERSOANA SA RASPUNDA “CLAR” IN FATA LEGII PENTRU FAPTELE SALE (OLIGOFRENUL EVIDENT CA,CONSIDERA CA ESTE “PUR” NU E ASA SCURSURA AI INFOMETAT O TARA DOAR CA TU SA I TI FACI “JOCURILE”)

  3. o sa ma prapadesc de ras cand ponta i va da in cap lui basescu cu CSM care nu a considerat ca articolui 140 trebuie modificat , buna acoperire si manevra a facut ponta cu CSM .Iar sa facut basescu de ras cand a vorbit ca prostul de art 140 cand de fapt alte articole necesita ceva mici modificari care nu afecteaza fondul si viziunea codului .Cine tot in prosteste pe basescu asta mereu de vorbeste numai bazaconi de ceva timp ? E posibil ca servicile sa isi bata joc de marinar?

    • MIOARA…NU “BRAVO DLE PRIM MINISTRU” CEI DE LA ANTENA 3 AU MERITUL…DAR DUPA MINTEA CATORVA LIKELE-PUSLAMALE-JEGURI ORDINARE CARE NU VAD ADEVARUL DE 10 ANI INCOACE CONSIDERA CA “ANTENA 3 SPALA CREIERE” SPUNAND ADEVARUL…WAIIIIIIIIIIIII LIKELEEEEE ORDINARE CARE A TI INFOMETAT POPORUL IN CEI 10 ANI DOAR CA VOI SA VA FACETI MENDRELE ,,,,DISPARETI NAIBII SAU MAKAR DA TIVA LA “FUND ” CUM A FACUT CHEIA..DAR NUUUU VOI JUCATIIIIIII SI ULTIMA CARTE…SPERAM CA AIA VA FI “VIITORUL”…CAND SE VA FACE DREPTATE IN SFARSIT..HELOOO CEAUSESCU PARCA A PLECAT PRIN DECEMBRIE NU?? VEDEM POATE MAI VINE UN PROCES SI PENTRU SATANA DE BASESCU.

    • Bravo pentru ce? Ca scapa de rigorile justitiei cei care ne-au jefuit din 1989 incoace? Basescu este marinar, dar ministrul Predoiu si consilierii presedintelui sunt juristi cu inalta calificare.Aici avem de a face cu fapte de inalta tradare.Nu v-ati dat seama ,inca ,de miza pusa in joc?Fericiti cei saraci cu duhul!

  4. ce ziceam ieri…….ordinul se executa nu se discuta…….se modifica pe alocuri , adica in partile esentiale, sa traiti am inteles , parca asa se raspunde , nu domnule ponta?

    • Felicita d-le Ponta !!! Sa crape Baselu si acolitii lui. Nu vb de prostii manipulati(vezi Gogu “simplu”,fi-mi-ar scarba, de nume )!

    • “ce ziceam ieri…….ordinul se executa nu se discuta…….se modifica pe alocuri , adica in partile esentiale, sa traiti am inteles , parca asa se raspunde , nu domnule ponta?”NOP GOGULE DU TE DUPA “JEAN” ESTI SEDAT OMULE SA FACI FOAME CE SPUI TU SE INTAMPLA IN GUVERNAREA BOC (BINEINTELES IN ASA INTITULATA CRIZA PORNITA DE LA JEGURI CARE FAC PARTE DIN ACEST PARTID DE HOTI,SMENARI ZIS PDL SI EVIDENT ASTIA SUNT IN TOATA EUROPA AU INFOMETAT POPULATIA DOAR CA SA TRAIASCA EI BINE IN VIITOR IAR IN TIMP I SI FAC LEGI CARE SA II OKROTEASCA)DACA CEI DIN USL NU VOR FACE DREPTATE CRED CA PIKA SI EI CAT DE URGENT (BASESCU SI SLEATCA LUI VA TREBUI SA RASPUNDA PENTRU CHELTUIREA BANULUI PUBLIK)IN ACESTI 10 ANI IN CARE A INFOMETAT TARA DAR SURPRINZATOR SA “DISTRIBUIE “CATRE ALTE BAGATELE ERAU BANI.APROPO DISTINSUL “HITLER ” SA II ZIKA LUI MAIKASA CA EL A SALVAT NUSH CE JURNALISTI CARE AU FOST RAPITI (ALA A FOST PRIMUL TUN FINANCIAR IN CALITATEA LUI DE MARE “SEF”)DIVERSIONISTUL ASTA TREBUIE SA RASPUNDA PENTRU TOT RAUL DIN ULTIMII ANI..VEDEM

  5. Bravo Victore.Ai cedat deja prea mult in fata lui Basescu de dragul coabitarii si vezi doamne spre binele nostru .Pune biciul pe consilieri sa se miste mai repede si sa reactioneze (documentat) la toate aberatiile lansate pe piata de diversi binevoitori.

    • POPA..NU MAI SPUNE OMULE NUMELE ADEVARAT DEOARECE SA INSTAURAT DIN NOU DIKTATURA ,MINCIUNA SI HAOSUL IN TARA =DORESTI SA TE CAUTE “ATLETII” LUI BASESCU? CHIAR NU SE VEDE OAMENI BUNI CA ACEST OM FURA DE LA GURA SEMENILOR SAI DE CEVA ANI? (CEI CARE A TI RAMAS FIDELI NU V ATI SATURAT NAIBII SA VA “OMOARE” CU TOT FELUL DE INVENTII DIVERSIONISTE? BA CA VINE NUSH CE AMBASADIR AMERICAN,BA CA IL SUSTINE NUSH CE TARA EUROPEANA…DARRRRRRRRR VOI NAIBII FACEA TI FOAMEEE CRETINILOR DEOARECE ACEST RETARDAT A “VANDUT” TARA SI TRAIUL SEMENILOR LUI )…UITE DLEEEEEE CE MAREEEEE MILA ARE JEGOSUL ASTA CAND GUVERNUL PONTA A PUS NUSH CE EUROCENTI PE CARBURANT “SUFERA POPULATIA ZICEA SCURSURA”…WAIIIIIIIIIIIIIII DA CAND AI ZIS CA:”ESTE IMPERIOS NECESAR AJUSTAREA APARATULUI BUGETAR…..PENSIONARI,SALARIATI….SAMD TOATE CATEGORIILE SOCIALE” NU TE AI GANDIT LA SEMENII TAI? NUUUUUUU BINEINTELES CA NU DEOARECE SCURSURA AVEA DE “LUCRAT” LA VIITORUL SAU IAR CE TRECEA PRINTRE DEGETELE SALE MAI ARUNCA PRIMARILOR PDL—SI CEVA TERENURI DE FOTBAL IN PANTA..DOUA SCANDURI PE POST DE TABELA SI GATAAAAAAAA A FOST FACUTA RECEPTIA=CEVA SUTE DE MII DE EURO CA NA…”SUNT DE AI MEI” SA IA SI EI UN “CIOLANUT MITITEL”….WAIIIIIIII RETARDATU LE 6 EUROCENTI IS NIMIKA PE LANGA “FENOMENUL” CREAT DE TINE IN COLABORARE CU…SMENARI EUROPENI CRETINUL NAIBII…SPER SA FII PRIMUL PRESEDINTE ARESTAT PENTRU??GENOCID….A INFOMETA TOATE CATEGORIILE SOCIALE CRED DACA NU MA INSEL CA ASA SE NUMESTE…

  6. 1. Pe surse;
    2. Intentii;
    3. Care este cererea csm si propunerea mj;
    4. Promite o forma a art. 140 fara loc de interpretari?!?!?! Sa fie una de compromis, agreata de ambele palate?
    5. Art. 276 – schimbat, nu eliminat.
    Problema nu este nici pe departe rezolvata, pentru ca se trimite mingea in curtea parlamentului si nu se stie ce va iesi de acolo.
    Suntem in ceata.

  7. Probabil ca procesele care urmeaza a se judeca (ex. Procesul lui Dragnea)intra sub incidenta noului cod penal si procurorii nu vor mai putea folosi interceptarile facute anterior.

  8. ponta fata de basescu n-a avut niciodata o atitudine ferma pt ca nu are cum.l-ati uitat pe boc? diferenta e ca ponta da din gura sa mai salveze aparentele da cand sa treaca la fapte i se pune frana de mana…sau de picior. va tot intrebati de ce parlamentul nu se implica in treaba cu basescu, poate ca factorii de decizie sunt si ei in serviciul patriei ca sa nu zicem alte servicii? e clara treaba, cand ai ordin nu ai ce face , asta e

    • GOGULEE “AI MURIT”? BASIT IMPUTIT NU MAI POSTEZI JEGOS BASIST CARE SI PRIN AJUTORUL UNORA CA TINE SI CEAUSESCU A INFOMETAT POPORUL?? DUMNEZEU SA VA FUTA DE DOBITOCI CU MINTEA SCURTA CE O AVETI….WAIIIIIIIIII UNDE A FOST ALES PRESEDINTE ACEST INDIVID DLE IN 2009?? CICA IN FRANTA NU???DORESC SA STIU NUMELE PRENUMELE ACELOR CETATENI CARE AU VOTAT ACOLO E PROBLEMA?? RETARDATUL ALA ACOLO A MINTIT EXACT CA IN PERIOADA COMUNISTA IAR TUUUUUUUUU SCURSURA CE ESTI CARE I TI BATI JOK DE SEMENII TAI VEI AVEA ACEIASI SOARTA CA A ACESTUI MARE “MANEVRANT”PSIHOLOG,DIVERSIONIST=JUDECATA IN ROMANIA…SPER DIN TOT SUFLETUL (ACUZATII,ELEMENTEFAPTE SUNT CU DUIMUL) CA ACEASTA PERSOANA SA RASPUNDA “CLAR” IN FATA LEGII PENTRU FAPTELE SALE (OLIGOFRENUL EVIDENT CA,CONSIDERA CA ESTE “PUR” NU E ASA SCURSURA AI INFOMETAT O TARA DOAR CA TU SA I TI FACI “JOCURILE”)

      • du-te frate la doctor cat mai poti…..ai probleme grave rau de tot….si sterge spumele alea de la gura…..

  9. Cat de pueril poate fi acest om, Victor-Viorel Ponta?

    D-le Tudor, daca ati avea putina buna-vointa si putere de gandire v-ati da seama de urmatoarele:

    1) semnale ca trebuiesc modificari la codul penal au fost din 2013, chiar de la Kovesi. Ponta minte cand zice ca doar in ultimele ore s-a trezit ca trebuiesc schimbari.

    2) ar fi fost timp berechet ca aceste schimbari sa fie facute in Parlament, inainte ca acest cod sa intre in vigoare. USL-ul, dar mai ales Ponta, a ales sa nu le faca, ci sa se ajunga in situatia de acum.

    3) Ponta se da iarasi duplicitar. Daca nu era de accord cu modificarile propuse de CSM (atentie, nu propuse acum in ultima clipa ci din timp), trebuia sa spuna tare si raspicat. Acum el se ascunde in spatele impotentei de a face schimbarile in ultimul moment, ca deh, asa-i in Romania?

    Cat de pueril poate sa fie aceast om, Victor-Viorel Ponta???

    Oricum … nu trag nadejde ca puteti gandi drept.

      • Bravo, d-le Tudor, acest comentariu al lui Matei este foarte bun. Ma bucur ca l-ati lasa sa treaca de filtrul d-voastra foarte drastic.

        Totusi, ma intreb ca veti putea incepe a gandi corect … fara ca ura viscerala pentru Basescu sa va incetoseze mintea. Veti avea o mare surpriza cand Basescu nu va mai fi … va veti trezi intr-o tara extrsterestra.

        • nu am nici o ceata, dna mitza. mi se pare doar de bun simt sa fi antibasist in romania. e un gest de igiena

          • Just, domnule Radu Tudor!
            Nu observ nici macar o critica sau vreo evidentiere a faptelor de coruptie savarsite de membrii Guvernului Ponta (anterior sau in perioada executarii guvernarii).
            Metaforic vorbind, am admirat intotdeauna acea casa ale carei camere au fost in totalitate higienizate dar nu si casa in care exista o camera curata si una in care se tine gunoiul sub pres.
            Atata timp cat jurnalistii-fani USL-isti tin ascuns “gunoiul Guvernarii Ponta, sub pres” si ataca doar “mizeriile basiste” (si pe buna dreptate), Romania nu poate fi dezafectata de coruptie si/sau de “scursurile politice.”
            Cate talk-show-uri au tinut A3 sau RTV, in care sa se comenteze, macar 50%, IN SENS pozitv, justetea instantelor judecatoresti luate in cazul Fenechiu si Gruia Stoica? Nimic.
            Dragi jurnalisti, fani USL, Basescu va cadea din prime-time, imediat dupa ce va parasi Cotroceniul. Noi, romanii, vom ramane cu aceleasi probleme zilnice, grave si evidente, iar voi veti ramane cu iluzia ca institutiile statului au ramas in aceeasi mocirla, desi puterea lui Basescu va fi demult apusa.
            Treziti-va, oameni buni si redeveniti aceeasi jurnalisti echidistanti!!!
            Oare adevarul si dreptatea, in folosul cetateanului de rand, nu pot fi mai presus decat stipendiile ce le primiti, pentru tacere, de la Voiculescu, Ghita, Paunescu, Adamescu, etc???

          • stimate dle de la romania mare, v-am mai explicat. dar n-aveti suficiente circumvolutiuni sa intelegeti. pentru cei care au ceva audienta, cum e cazul antena 3, banii vin din publicitate, nu de la patron. la cei fara audienta, ca b1, nu stim de unde vin. succesuri !

      • Ponta se da santajat. Este corect ce spune. Dar,…. cei care il santajeaza nu sunt Basescu, ci altii care sunt interesati ca noul cod penal sa intre in vigoare asa cum este acum.Cine sunt acestia?.. Stie toata lumea. Va intreb unde este vitejia si moralitatea lui Victoras Viorel ??????

        • VITEJIA ESTE LA : “MATA” TRADUS=(MAIKATA) SLUGOI COMUNIST CARE A TI INFOMETAT POPORUL…CHIAR NU A TI TRAS INVATAMINTE DE LA ACEA REVOLUTIE??? MINCIUNA SI FATARNICIA SE PLATESTE MAI OLIGOFRENULE…

    • În sfârşit, s-a trezit şi imberbul de Ponta, după ce l-a făcut preş “guvernatorul” aproape 2 ani. Măcar de l-ar ţine!
      Iar voi, o să crăpaţi, năpârcilor, simţiţi că vă fuge pământul de sub picioare. Încep să vă părăsească toţi: acum CSM-ul, curând şi serviciile şi UE. Toate la timpul lor! La lada de gunoi a istoriei cu voi! Nu-i fericire nici cu cei de-acum, dar poate s-or îndrepta după ce slăbeşte presiunea ilegitimului.

    • nu vrea el si gata,cine sa il oblige.pueril este bashica sa se recunoasca incompetent in fata natiunii.ole,ole.

    • Mitzo minți! Minti de-ngheață apele și profiti ca –i ger afară și nu se sesizează de unde vine inghețul!. Scrii precum o gazetă comunistă înainte de decembrie 1989.
      (Notă:îți voi folosi propriile cuvinte adresate d-lui Radu Tudor ca să nu ai nimic de obiectat și ca dovadă că ”am luptat” cu aceleași ”arme”)
      .
      Cât de puerilă poți fi tu Mitzo cu acest șir de inepții fară a avea un suport real. Unde-s dovezile a tot ce scrii? Pentru că așa este corect să scrii.
      Ai puțină buna-vointa si urmărește unde greșești spunând și prostii, și făcând afirmații fără acoperire.
      1) ce semnale de modificari la codul penal au fost ( zici tu)…. încă din 2013? Caută pe ”goagăl” și scrie dacă vrei sa fii credibilă (și nu cretină). Dacă nu vii și nu scrii se aplică ce scriu eu in…paranteză. De acord.
      2) Scrie argumentat unde și când “a tras semnalul”(de parc-ar fi fost pe post de Vasile Roaită), ”chiar Kovesi”? Și numai despre ce zicea basescu(că de asta facea el caz) și nu caputzu ei(că poate ea pe labeunu poate vroia mai multe…te pomenesti)
      3) Wow! de ce zici tu …”CHIAR de kovesi”? Ce relevantă are pentru Țara asta acest …CHIAR pe care-l folosești tu că-i interesant acest tip de pupat la tine.
      4) Ce semnale credibile(zici tu că) ”a tras ea”? Hai scrie pe puncte cum îți place mitzo 1.…2….3….4 puncte măcar.
      5) Când și cine a spus de modificarea art.140 inaintea lui basescu?
      6) Ce om zdravăn la cap (exceptându-te pe tine) crede că art.140 este…greșit?
      7) De ce, zici tu, este greșit?
      8) Ce credibilitate juridică are un procuror precum Koveși(inclusiv prin susținerea ideii inepte privind imunitatea lui basescu în afară de declaratiiile sale politice ca să nu vorbesc și de nu stiu ce proiect de licenta al ei care pare-mi-se ar fi fost plagiat) Eși tu normală să susții această inepție aceea cu imunitatea pentru talharie(presupun) a oricarui presedinte , fie el si basescu? DA sau NU?
      9) Chiar dacă Koveși ar fi scris undeva, sau cuiva, ce drept are ea de initiativă legislativă, unde scrie așa ceva și cine trebuie să o bage in seamă, musai?
      10) Cand și unde a remarcat Ponta că ”doar in ultimele ore s-a trezit el ca trebuiesc schimbari”
      11) Este, în același timp, adevărat că basescu și nu Ponta cum zici tu ”doar in ultimele ore s-a trezit ca trebuiesc schimbari”
      12) Este adevărat că ai confundat personajele?
      13) Cum se puteau face legal schimbari ale codurilor când ați sarit de cur in sus și voi, și toata Europa portocalie atunci cand s-a mai incercat asa ceva anul trecut dar la cu totul alte articole dar atunci ne fiind auzit nici un piuit de basist că este ceva de modificat ba din contra?
      14) Era corect ca Ponta atunci când (în linii mari) a afirmat valabilitatea Codurilor șă fi zis(așa cum zic eu acum, cu naduf): Na-vă Coduri f…..vă, m….ma-n ….ur de penali basiști și să vă tavăliți in chinuri cu Codurile voastre cu tot(când vă va veni, binențeles, rândul)?
      15) Ce rol are basescu și cum își permite el să impună , mai mult , să ameninte Guvernul și Parlamentul să facă, sau să nu facă ceva, că așa vrea el? Deci, unde scrie obraznicia asta?) Hai scrie, unde?
      16) Care…… ”situația de acum” și care-i nenorocirea, referitor strict la ce a cerut basescu- modificarea art.140?
      17) ”Ponta se da iarasi duplicitar”
      R. Nu ai proprietatea termenilor. Dacă ” se da” inseamnă că nu este 😀
      18) ”Atentie, (semnalele n.s) nu propuse acum in ultima clipa ci din timp”(zici tu)
      R. Ia spune tu aici, cu subiect si predicat, cand și unde a spus și-a scris …”din în timp”, CSM aceste semnale referitor la art.140 că n-ar fi valabil?
      19) ”Acum el(Ponta) se ascunde in spatele impotentei de a face schimbarile in ultimul moment, ca deh, asa-i in Romania?”
      R. Scrii total dezlânat și fără logică toată această însiruirea de cuvinte fără noimă, Adică se ascunde….deci nu este impotent Când el CHIAR POTENT fiind, a spus CLAR că nu face NICIO MODIFICARE) Și mai amesteci populist și ”deh!”, și ”Romania„ cu…. ”basescu”.
      .
      Oricum … nu că ”nu trag nadejde ca poți gandi drept”, ci sunt chiar convins de acest lucru.

  10. e news alert……ponta face clarificari la interceptari……..asta inseamna ca nu cedeaza santajului? macar nu mai incercati sa-l albiti pe ponta , bate rau de tot la ochi……

  11. BRAVO PONTA – DE DATA ASTA TE-AI TINUT TARE IN FATA LUI BASESCU – CONTINUA TOT ASA – USL SA RAMANA UNIT – BASESCU E TERMINAT

    • Analizind textele incriminate am ajuns la concluzia ca atit ministrul Predoiu, cit si consilierii juridici ai presedintelui, l-au tradat nu numai pe presedinte, dar si poporul si au introdus cu premeditare acele texte pentru ca penalii care au adus tara si poporul in starea actuala sa scape basma curata. Structurile comunisto-securiste l-au invins de data aceasta de presedinte.Astept replica presedintelui.

  12. DL RADU SUNT CONVINS CA ARTICOLUL SE VA MODIFICA CUM VREA BASESCU! PONTA MAI DA DIN GLEZNE DEOCAMNDATA. VREAU SA-L VAD SI EU PE PONTA CA ESTE BARBAT CU ADEVARA! DAR, NU POT AVEA CONVINGEREA ASTA SI VA INCEPE CU TOT FELUL DE LOZINCI UN FEL DE ALBA-NEAGRA CUM A FACUT SI PANA ACUM! POATE SA FIE SI UN TROC INTRE ART. I40 SI 216 PIVIND LIBERTATEA PRESEI CETATENILOR….. DEOCAMNDATA PONTA POATE CASTIGA MULT DACA ISI MENTINE POZITIA DE A NU MODIFICA ACEST ART CUM VREA BASE..DAR, V-A PERDE SI MAI MULT DACA IARASI CEDEAZA!!….

  13. Este adevarat ca desi cele doua coduri or sa fie modificate la 1-2 zile dupa necolaiciuc si altii ca el pot cere prescrierea pedepsei in conformitate cu forma actuala a codurilor?

  14. eu am inteles foarte clar!noul cod trebuia sa intre pe data de 1,o2,2014.conceput,votat si promulgat de presedinte!(guvernare PDL)Atunci de ce mai vorbim?Acum nu mai este bun!O intreaga nebunie!Curtea a spus ca este constitutional,acum aceeasi curte(presdintele ei)ca se poate da ord de urgenta!Repet ,o intreaga nebunie!Daca noi nu mai intelegem ,ce sa mai zic de oficialii europeni!

  15. va rog ce stiti de gratiere sa ziceti si inca ceva nu sunt lamurita la art 215 vechiul cod 244 noul cod cineva are o pedeapsa de 5 ani pr alin 5 se poate sa ramina tot la 5 ani?

  16. Legat de punctul 3.Procedură de urgență în Parlament pentruDEMITEREA lui Băsescu,pe când?El trebuie DEMIS numa findcă a propus acest șantaj!

  17. Da, mare vitejie, ce sa zic! Se pare ca e prima data cand ponta, avand 70% sprijin, nu intoarce amandoi obrajii sa primeasca flegmele lui basescu (dupa nenumaratele suturi in spate incasate de la acelasi basescu…).
    Nu-mi fac sperante, sunt sigur ca asta va ramane invartosarea maxima, ha-ha, pe care o va fi dovedit ponta in an electoral!

    – Sa vedem in cele cateva ore care mai raman, ce telefoane primeste de la bruxelles; poate se inverzeste la fata, datorita vitejiei, desigur…

  18. Basistii astia sunt de un mare tupeu .Macar cand un om (PONTA) face un lucru bun si chiar daca iti este adversar politic … atunci taci dracului din gura!…te abtii!!… sau te faci ca ploua!!.
    Dar sa critici masuri/legi corecte(facute din greseala chiar de ei) arata ca au un caracter infect si
    TOTUSI mai spera ca se vor mai intoarce vremurile “portocalii” cand furau in draci pe romani si ROMANIA si “conducatorii/sefii lor hoti ” le mai aruncau cate o ciosvarta(din ce furau) sustinatorilor/postacilor/schengenistilor/coloneilor…
    TOTI pedelacii/basistii sunt plini de bani/avere /mosii pe care si le-ar putea pierde cat de curand…fiindca lumea s-a mai desteptat.
    Saracutii de ei nu stiu: ca mortul nu se mai intoarce de la …groapa.

  19. Copilu’asta ori e prost,ori se adreseaza direct santajistului[Basescu?].Intr-o asemenea problema,nu exista loc de presiune pe premier din partea nimanui.Ar trebui sa incalce constitutia si sa modifice codurile?Concluzia e ca Ponta a recunoscut ca e santajabil.

  20. Eu apreciez vestile dvs. privind intențiile d-lui Ponta, dar nu cred că aceste vesti vor produce miscari in mentalul majoritar-postacilor și că le vor clinti unor unineuronali pozitia deja bătută in cuie care, musai, ii vor capu lui Ponta. Îi știm, cunoaștem marfa. Nu toți proști, dar ticăloși…cât lumea. N-o sa scapati de ei cu atat mai mult cu cat Guvernarea Ponta va avea din ce in ce mai multe rezultate care-i deranjează vizibil. Pentru ca acestia ori sunt basisti-basisti , ori fac involuntar (dar tot atât de dăunător) jocurile basiste. Puteti conta, în a fi apreciate aceste vești, doar temporar pe labilitatea psihica a unora (multi dintre ei pe care-i ”bate vântu”, sau unii umili yesmani) care, ca si-n cazul vizitei lui Ponta in SUA, apreciata atunci de către aceștia, și care, au zis ei, i-au mai spălat păcatele, la prima diversiune băsistă privitoare la(să zicem) …puloverul lui Ponta, l-au umplut iarasi de mizerii, revenind la vechile lor atitudini vehement anti-pontiste. Câtă vreme 70% , dintre cei de pe aici, îi vor arestati pe Ponta si pe Șova , despre ce vorbim?. Și cu spălătorii de păcate, și ăia ipotetici?
    .
    Satisfactie, urmare unor astfel de vesti , o pot avea doar( repet)….doar, USL-istii și cei au crezut și mai care cred in USL. Cei care, nebasisti fiind(prm-isti, ppdd-isti, ultrasi PNL-isti, revoluționari, ong-isti, neafiliati), au considerat USL-ul doar un mijloc de razbunare politica și că vine ea, USL-ul, și-i belește pe ăia, așa cum a facut-o, și o mai face băsescu cu instituțiile lui represive , de ceva vreme și o face si astazi, unidirecțional cu ăștia, cu USL-isti și nu și PDL-isti, acesti indivizi s-au inselat și se înșeală amarnic. Aceștia ( e vorba de cei de pe aici, un grup minuscul insignifiant care in afara de lozinci etichete și injuraturi nu rezolva nimic in lumea asta, vor ingrosa randurile , alături de basescu și PDL, ale detractorilor lui Ponta și ai USL (că ei realizează acest lucru, sau ca nu – că sunt și dintr-ăștia, slavă domnului!)

  21. Normal ca nu cedeaza. El trebuie sa cedeze doar santajului lui Mazare, Dragnea, Oprisan si altii ca ei. A promis liniste dupa noile alegeri, nu-i asa?

  22. Domnule Radu Tudor,daca Snowden a fost propus pentru Premiul Nobel pentru Pace,e tocmai pentru demascarea practicilor murdare a interceptarilor facute de servicii.Aceleasi practici murdare sunt si in Romania.Trebuie sa inceteze cu interceptarile pentru tocarea USL-ului.
    Basescu fierbe ca pierde pariul cu victoria justitiei impotriva politicienilor USL.Cel putin pana sunt inlocuite din functie toate slugile lui Basescu ,din servicii si justitie,interceptarile in afara urmaririlor penale trebuie interzise.Dar si dupa aceea.Ca atare,Ponta nu trebuie sa cedeze.

    • Poi dupa teoria dumneavoastra Caragiale este reinventat. “Sa se revizuiasca, primesc! Dar sa nu se schimbe nimic…”Adica doar USL-istii sa nu fie ascultati si tocati restu sa fie?. Cineva imparte Romania in mai multe Romanii. Jugul este la fel de greu indiferent cum se numeste

  23. oricum s-ar incheia disputa asta basica si gasca lui penala fenteaza o gramada de ani de puscarie ce trebuiau sa ii incaseze.de aia si-au facut noul cod penal,modernizarea romaniei.

  24. După ce sub conducerea Kovesi la parchetul general – procurorii au alergat țăranii cu biblia pe capota la Referendum , Ponta a pus-o pe Kovesi la DNA în locul lui Morar .

    Un întreg pachet de procurori cu nasu in suflet ca Alina Bica si Codruț Olaru au fost negociați POLITIC de Ponta si Băsescu .

    E mai mult decat pact de coabitare – e vorba de Regimul Ponta -Basescu

    Amandoi Ponta si Basescu lauda serviciile in ciuda dosariadelor politice si Ponta a marit bugetele STS , SRI , SIE , CCR in 2013

  25. Nu este prima oara cand domnul Ponta spune ca nu cedeaza si apoi il vedem semnand pactul de coabitare trandand astfel pe toti cei care l-au votat. Daca si de data asta va ceda in maniera ceruta de presedinte o sa realizeze cate a pierdut la europarlamentare si prezidentialele din toamna. sper sa nu cedeze.

  26. Daca l-ati ”bubui ” in fiecare seara pe ”taranul sportiv” poate se misca cei de la centru sa il zboare pe aceast marlan analfabet.
    Aici in braila ne-am cam saturat de acest baron prost crescut.
    Oricum se potriveste foarte bine denumirea de ”taran sportiv” pentru ca de cate ori doreste isi cheama toti sefii pusi de el pe la institutii , baietii care il ling si care primesc si ei cite un os de ros, la meciuri de baschet sau fotbal la Sala Polivalenta. Asa ca vor nu vor toti fug la meci pentru ca striga ”sefu”.
    Ce s-a intamplat in seara asta este numai o mica particica din ce face si cum se comporta acest individ , fost paznic (acum chipurile economist) si ajuns acum mare sef, in Braila.
    De ce nu vorbeste lumea? De ce nu se revolta? de frica probabil .

  27. domnule Radu Tudor aveti pe unul care isi zice..noe..jigneste pe toata lumea care nu e de acord cu el. Daca omul are probleme medicale mai bine nu-l mai lasati sa jigneasca oameni care isi dau cu parerea pe aici…

      • catre romania mare doru x : jenant. penibil. sunteti complet in afara adevarului si a ratiunii. n-are rost sa mai postati aici. mergeti la B1

        • Cand ADEVARUL te supara, ai si optiunea sa cenzurezi si sa jignesti. Nu e o mare pierdere ca imi interziceti sa mai postez aici. E proprietatea dvs. intelectuala si v-o respect.
          Adevarul ce vi l-am spus, v-a rapus orgoliul dvs, domnule Radu Tudor!
          Concluzia este ca atat aici cat si la A3 nu faceti altceva decat sa “bagati sub pres”, coruptia si guvernarea sleampata a celor ce sunt la putere din luna mai 2012!

  28. Intrebare : Nu cumva sefa DNA, Laura Codruta Kovesi, presedinta ICCJ, judecatoarea Lidia Stanciu, fosta sefă a CSM, procuroarea Oana Haineala au incalcat principiul constitutional al separarii puterilor in stat ????
    Acestia, cerand in mod direct modificarea unor LEGI (si nu prin dezbatere publica, consultari cu parlamentarii), NU REPREZINTA incalcarea art.69, alin.2 din Constitutie – „orice mandat imperativ este nul” ???????

    Si ce daca, ar raspunde in duet Traian Basescu-Augustin Zegrean !

  29. Daca nu se poate face printer altele supraveghere prin inregistrare atunci nu mai vorbim despre PREVENTIE. Iar preventia este obiectul SRI, SIE etc
    Atunci aceste servicii vor vinde domenii de email cum face si STS

  30. “Ar mai fi o problemă pe care NIMENI nu a sesizat-o şi pe care cotidianul.ro o supune atenţiei opiniei publice: prin conduita lor, procurorii şi judecătorii care au generat isterie în ultimele 36 de ore au încălcat principiul constituţional al separării puterilor în stat! Iar a cere EXPRESmodificarea unor legi (şi nu prin dezbatere publică, consultări cu parlamentarii) reprezintă încălcarea art.69, alin.2 din Constituţie – „orice mandat imperativ este nul”.”

  31. Ponta, cel mai basist dintre uselisti, va modifica cam tot ce o doare pe coana Europa in noul C.P.P.. In rest face valuri ca sa para mai antibasist decat e.

  32. Daca membri CSM,ICCJ si alti magistratiii cer D-lui Ponta sa modifice codurile si nu parlamentului, cred ca au probleme cu CONSTITUTIA,nu-i cunosc cerintele.”Prostia se aseaza in primul rand ca sa fie vazuta ; inteligenta se aseaza in spate ca sa vada” Felicitari D-lui Ponta , sa o tina asa pana in noiembrie> poate sa mearga la toate activitatile sportive si la crasma,ca este roman ca toti romani nu o statuie.

  33. bla, bla. Va modifica cum vrea basescu,devenind boc 2. A cata oara se da mare si sfarseste lamentabil?

  34. MA UIT LA EMISINEA OANEI STANCIULESCU – SI VAD CA BASESCU A INVINS DIN NOU – PONTA VA MODIFICA CODURILE CUM VREA BASESCU – PONTA E UN BOC PUTIN MAI INALT

  35. M-am uitat la emisiunea panorama si imi dau seama ca Ponta,nu poate daca nu-i face pe plac matrafoxatului.Mai grav este ca ne minte cu nerusinare.Noua ne spune ca nu modifica art.140,dar ceea ce vroia matrafoxatul vor fi adaugate altor articole din cod.In final vom avea un nou cod penal in care se va regasi vechiul cod.Din pacate atat poate acest Ponta cu un USL care a luat 70% la alegeri.

Leave a Reply to georgeCancel reply