Grupul sud-coreean Samsung a cerut în mod oficial tuturor posesorilor de smarphone-uri Galaxy Note 7 să le stingă şi să le înapoieze cât mai repede, pentru a fi înlocuite, din cauza bateriilor care riscă să ia foc, relatează Reuters.

În ultimele săptămâni  au fost semnalate mai multe cazuri în care aparatele au luat foc în timpul încărcării, din cauza unei probleme la baterii.

“Le cerem utilizatorilor să stingă telefoanele Galaxy Note 7 şi să se ducă să le schimbe cât mai curând posibil”, a declarat şeful diviziei de smartphone-uri din cadrul Samsung, Koh Dong-jin, într-un comunicat.

Samsung a precizat că urgentează programul de schimbare a smartphone-urilor rechemate cu telefoane Note 7 noi.
Anunţul vine la puţin timp după ce Comisia americană pentru protecţia consumatorilor (CPSC) a cerut posesorilor de telefoane să le stingă şi să nu le mai folosească.

Anterior, Administraţia Federală pentru Aviaţie (FAA) a avertizat pasagerii avioanelor să nu folosească la bord smartphone-urile Galaxy Note 7.

Săptămâna trecută, Samsung a oprit vânzările telefoanelor Galaxy Note 7, urmând să recheme de pe piaţă 2,5 milioane de aparate din 10 ţări, inclusiv din Coreea de Sud şi SUA.

Problemele apărute la modelul de vârf Galaxy Noote 7, pe care Samsung îl vindea cu circa 890 de dolari, reprezintă o lovitură dură pentru producătorul sud-coreean.

Măsura de rechemare a aparatelor cu defecte este fără precedent pentru Samsung şi o lovitură serioasă pentru reputaţia sa, în condiţiile în care fiabilitatea era unul dintre principalele atuuri în strategia de vânzări, scrie news.ro.

3 COMMENTS

  1. Din pacate se intampla si la case mai mari, la noi nu este cazul. In schimb in lumea in care tehnologia nu doarme din cauza unei competitii fara menajamente se intampla si asa ceva. S-a intamplat in industria auto americana si de oriunde, o chestiune periculoasa, in industria farmaceutica, peste tot s-a intamplat ca marile concerne sa dea rateuri.

  2. …un pont: cumperi prin comandă telefonul cu termen de garanţie semnat şi acceptat, nu primeşti aparatul în timpul legal, funcţionează cam 6-8 luni şi îl trimiţi la firmă pentru remediere. Primeşti factură că ai de plătit remedierea lui deşi nu e din vina ta şi îţi trimite telefonul cu bateria schimbată cu una veche(se înfierbântă bateria, se umflă bateria şi explodează la ureche sau chiar când e în priză la încărcat) şi ineficientă! Iar trebuie să trimiţi telefonul cu plângerea în care scrii nemulţumirile, ţi se cere de fiecare dată să plăteşti deşi garanţia e valabilă şi tot aşa! Dă-i în judecată! Unde? Cum? Când? E ”ca cu” francul elveţian! Finalul în avantajul lor că nu se admit expertizele şi nici avocaţii nu se prea încumetă! Cam ăsta e jocul privind telefoanele comandate online!

Leave a Reply to AnonimulCancel reply