Peste Romania trec anii, guvernele, miliardele de euro si autostrazile nu mai apar.

Unde se duc aceste sume imense?

Ce fac politicienii de nu reusesc?

E foarte multa incompetenta?

Sau prea multa coruptie? 
Lipsa autostrazilor – cel putin coridorul 4 paneuropean Constanta-Nadlac – afunda Romania in subdezvoltare industriala, o tine la coada clasamentului in UE. Si pentru asta nu e nici un strain de vina. Doar romanii incapabili, numiti politic, ce s-au perindat prin posturile cheie si nu au lasat nimic in urma lor. Obsesia bolsevica a vinovatiei strainului se loveste de fiecare data de incompetenta crasa a politicienilor romani votati sa dezvolte tara asta, avand pe mina bani, decizie, putere. Si nu fac nimic !

Cu fiecare echipa guvernamentala o luam de la capat, fiecare grasut politic invata ABC-ul odata la 4 ani si sfarseste prin a controla mecanismul spagilor. Nimic mai mult. 

Din punctul acesta de vedere, al constructiei de autostrazi si al ne-finalizarii coridorului 4 sau a centurii Capitalei, guvernele Boc, Ponta si Ciolos au fost la fel : ZERO !


 

Eugen Teodorovici, fost ministru de Finanţe şi al Fondurilor Europene, a declarat, pentru MEDIAFAX, că România nu a construit nici un kilometru de autostradă din fonduri UE fiindcă şefii Autorităţilor de Managent au fost numiţi pe criterii politice şi nu profesionale.

“Orgoliul şi ipocrizia duc la punerea în funcţii cheie a unor oameni care nu cunosc lucrurile respective. În cazul şefilor de Autorităţi de Management trebuie să primeze doar criteriul performanţei şi cel al priceperii şi în niciun caz culoarea politică. Secretarii de stat, chiar şi miniştrii din aceste zone: Transporturi, Finanţe, Fonduri Europene… Trebuie puşi oameni care să nu aibă legătură cu partea politică neapărat. Când lucrurile vor funcţiona astfel, vom avea şi autostrăzi”, a declarat, pentru MEDIAFAX, Eugen Teodorovici, fost ministru al Finanţelor, dar şi al Fondurilor Europene, în prezent senator PSD, membru în Comisia buget-finanţe a camerei superioare a Parlamentului.

Acesta spune că cele mai multe contestaţii în cazul licitaţiilor au apărut din cauza faptului că acestea au fost direcţionate către anumite firme: “Noi acum clamăm legislaţia. Nu! Trebuie să clamăm proasta calitate a documentelor de atribuire. Pentru că din cauza asta firmele contestă licitaţiile. De multe ori aceste licitaţii fie sunt direcţionate, fie se includ clauze abuzive, care favorizează anumită parte a pieţei şi de aici apar foarte multe contestaţii”.

Teodorovici arată că nu s-au construit autostrăzi nici cu bani de la bugetul de stat, nici din fonduri europene şi nici din împrumuturi externe.

“Din păcate oamenii politici puşi să gestioneze astfel de zone nu au avut tăria, competenţa şi înţelegerea necesară a acestui fenomen. Lucrurile nu sunt complicate. Sunt simple. Dar trebuie să ştii ce să faci”, a spus fostul ministru.

12 COMMENTS

  1. Cu mult timp in urma, fara sa cunosc parerea domnului ministru spuneam unor apropiati ca voi inchede ochii si n-am sa apuc sa merg pe autostrada pana la locul meu de bastina aflat undeva in zona de nord-vest a tarii. Dupa toate probabilitatile, daca nu se va intampla o minune, asa va fi.

  2. Nu am nimic cu psd-ul, dar personajele care sunt acum la varful conducerii, reprezinta tot ceea ce este mai toxic in Romania. Nu doar ca nu vor sa construiasca, sa intretina, sa lucreze pt poporul roman, ci cauta sa distruga, sa submineze si sa subjuge poporul. Cei ca dragnea, basescu, ponta, tariceanu & co nu au ce cauta in politica romaneasca. Vrem oameni cinstiti si curati!

  3. Primii suntem noi de vina ca nu ne place munca,ne plac hotii si nu stim sa votam.Credem ca votul se da ca o recunoastere pt sticla de ulei primita dar si ca o garantie ca vom mai primi cateva pana la urmatoarele alegeri….Da,politicienii sunt de vina,ce frumos suna asa la modul general,avem o jena sa-i numim,exista si aici un clasament pe perioade istorice dar si unul All Times … Hai sa le dam numele ca-s de notorietate.Ca unii au furat autostrazi,altii statiuni la mare ori voturi in parlament la numaratoare notorietatea lor in ale hotiei este cam tot pe acolo.

    • Nu ne place munca ? Pana in ’89 munceam pana si duminicile, cum nu ne place munca ? Acum, unii muncesc de le sar capacele de dimineata pana seara, altii n-au unde sau altii nu prea vor. E o problema si cu furtul, totusi nu cred ca de aceea nu avem autostrazi.

  4. Apropo de subiectul de la olimpiadă. Eu văd altceva prin această manevră: deocamdată a fost/este un subiect pentru olimpiadă şi toate lucrările vor fi adunate, respectiv socotite ca fiind reprezentative (voinţa poporului/o altă metodă prin care vor să-şi refacă imaginea în locul sondajelor) şi, nu în ultimul rând ”se vor publica în presa internaţională” că poporul vrea/cere/e opţiunea care o respectă ei funcţionarii bugetari, să continuie indiferent de soluţii sau vătămare sau lipsirea de drepturi!
    Cum să foloseşti elevii şi şcoala pentru a-ţi continua hăituiala/hărţuirea?
    Nu mai ţine cu sondajele? Nu prea mai ţine cu mitingurile în piaţă?
    E ceva mizerabil! Un mod de lucru jegos!

  5. Ia uite, domnule, eu care credeam ca extraterestrii sunt de vina!!!
    A descoperit secretul lui Polichinelle?

    • kovesi nu e interesata de autostrazi, normal, construirea lor (sau defapt mimarea si sustragerea banilor) fiind o importanta sursa de venit pt o… parte a binomului. asta stie orice tzanc. Bine-ai venit pe lume! 🙂

  6. eu cred ca daca ii varsam bani mai multi in contul personal, Nicusor Dan facea o autostrada de nu ne vedeam! E pacat ca un personaj care a adus cersetoria la un asemenea nivel de arta sa ramana nefolosit automobilistic, parerea mea

Leave a Reply to AnonimulCancel reply