Raportul dintre USL si PDL in privinta intentiei de vot este de 6/1.

Sondajele demonstreaza ca partidul lui Traian Basescu a scazut la 10 la suta, iar USL se consolideaza in jurul cifrei de 60 la suta. E greu de crezut ca pe fondul nemultumirii masive a populatiei, PDL se mai poate ridica semnificativ peste acest procent.

Deruta din interiorul puterii, generata de presiunea populara a manifestantilor care protesteaza continuu pe un ger naprasnic, face acest regim si mai vulnerabil. Au inceput rafuielile in interiorul PDL, premierului Boc i se cere capul de colegi din partid stimulati de Traian Basescu, baronii locali nu vor sa mai auda si sa vada figurile centrale compromise definitiv.

In fine, presedintele Basescu s-a consolidat la capitolul incredere in rindul populatiei chiar sub nivelul PDL, ceea ce consacra rolul sau de piatra de moara de gitul partidului.  

Decizia Curtii Constitutionale de respingere a comasarii alegerilor locale si parlamentare confirma rolul neconstitutional asumat de Guvern, premierul Boc si coalitia PDL-UDMR-UNPR-Minoritati. Baronii PDL fac azi presiuni mari pentru ca alegerile comasate sa fie totusi organizate in luna iunie, aducind parlamentarele cu 6 luni mai devreme.

Oricite artificii, ilegalitati si masuri neconstitutionale ar pune in practica, actuala putere va pierde alegerile, la distanta uriasa fata de USL. Asta reiese clar din toate cercetarile sociologice facute in ultimele luni.

120 COMMENTS

  1. Radu, CSCI dadea PDL cu 19% in nov.2011, iar acum cateva zile, dupa 2 luni, acelasi CSCI anunta 11% pentru PDL. Sa fim seriosi… este imposibil. Cu stima.

    • imposibil dupa impactul urias al protestelor de strada? cred ca glumesti… daca azi facem o cercetare de piata, PDL are un scor cu o singura cifra

      • protestatarii erau nemultumiti de toti politicienii nu doar de PDL. Totusi de ce USL nu si-a dat demisia din parlament daca asa au promis? sunt niste mincinosi ! Si cum zicea azi la PROTV Ion Tiriac romanii au invatat foarte mult de la criza de aceea au fost prezenti la manifastari o mie de oameni si nu 100 000!

        • pritene,ai auzit de internet?chiar daca numai 1000 de oameni se afla fizic in strada ,pe retelele de socializare ai putea si tu sa iti dai seama ca numarul acestora este de cateva milioane

          • Degeaba ! Ce se aude si ce se vede conteaza !
            In aceasta situatie vorbele conteaza mai mult decat scrisul, au putere mai mare… Parerea mea….

          • Daca prin retelele de socializare s-ar mobiliza la vot, procentul PD-L ar fi chiar mai mic.

        • Si ce dracu’ se rezolva daca opozitia isi da demisia?
          Ramane PDL-ul si cu acolitii sai sa-si poate face deplin de cap.
          Crezi ca basescu va dizolva parlamentul si se vor organiza alte alegeri? Haida-de, vezi sa nu, o sa-i convina al dracului de bine situatia!

        • Asta ai inteles tu?Internetul prietene draga ,reprezinta o platforma.Oamenii care au iesit in strada,o mare parte din ei,NU folosesc internetul ZILNIC,sau chiar deloc.Totusi,NU poti nega faptul ca totul a inceput pe retelele de socializare.Oricand iti pot dovedii SI UNDE SI CAND a inceput acest lucru.Au luat amploare in momentul in care discutiile intre oameni sau extins de pe internet ,in familie si apoi in cadrul social.Ce crezi tu ca o sa se intample,cand o sa vina caldura?Crezi ca vor fi mai multi manifestanti sau mai putini?Iti spun eu.Daca actuala putere nu isi ia talpasita,protestele se vor mari si situatia poate devenii ,FOARTE TENSIONATA.Oricum ,acesti oameni CA SUNT IN STRADA ACUM,CA VOR IESII MAI TARZIU,CA NU VOR IESII ….VOR VOTA CONTRA PD.In PROPORTII ……MASIVE.Daca eu sunt cel care se inseala,fac un pariu cu tine si cel care pierde ,o sa convinga inca 10 oameni sa voteze CUM DORESTE CELALALT.Sau chiar si pe orice altceva doresti tu ,pariez.

        • poate daca ai citi mai atent constitutia ai intelege. Nu foloseste nimanui asta. Multa lume voteaza daca il place FIZIC

      • Un sondaj CURS, realizat in Bucuresti, in perioada 9 – 18 ianuarie, credita pdl, undeva la 25%. E imposibil ca peste 4 zile (20+23 ianuarie) sa fi avut la nivel national, in sondajul CSCI, doar 11%, avand in vedere ca scorul pdl la nivel national e apropiat, de regula, de cel din Bucuresti. Ceva e in neregula. N-am inteles de ce Antena 3 nu comanda sondaje la CCSB, institut din grupul Intact, cu mare credibilitate, si merge pe mana unor no name -uri gen CSCI. Eu as fi prudent. Pun mai multa baza pe CURS decat pe CSCI.

      • Toaoa lumea nu il mai moreste pe Basescu de ce? ….
        Vreu sa va spun ca sunt apolitic, nu ma intereseaza politica, dar numai asta vezi la televizor.
        Cand a taiat Basescu din salarii, pensii, cand a dat lume in somaj, credeti ca de prost a facut-o? Nu se mai poate e criza, de ce e criza? Pentru ca asa vor Americanii sa le distruga exporturile Chinei, doarece devenea o amenintare pentru ei. Dupa criza asta Americanii o sa fie mult mai puternicii.
        Referiot la Basescu si cu deciziile luate de el, creteti ca isi taie singur creaca de sub picioare, credeti ca el doreste ca PDL sa nu mai fie la putere, credeti ca el vrea ca oamenii sa iese in strada, credeti ca el nu mai vrea voturi???? Ganditi-va putin ca nimeni nu-si taie creaca de sub picioare, nimeni nu isi face rau singur, este fortat. Nu ii iau aparatea a furat, fura si va mai fura, asta nu contest. Cine va venii tot la fel o sa fie sau poate si mai rau, dar va zic ca tot PDL sa o fie la putere tot ei o sa castiga alegerile… si stiti de ce? Pentru ca ii vor Americanii. Cu asta am zis tot gaditi-va putin analizati situatia si o sa-mi dati dreptate.

      • Foarte frumos potviest……am citit tot cu mare interes si mi-au placut mult si acele faze comici:)) vreau si eu sa merg la cruce si de 3 saptamani tot amanam din cauza vremii. sper sa se faca frumos ca sa pot ajunge anu asta acolo. la fel ca tine am auzit vorbe cum ca e foarte greu de urcat, ca trebuie sa fi alpinist sa ajungi acolo si ma cam speriasem, dar dupa ce am citit experienta ta mi-am dat seama ca traseul e ok. e munte si e logic sa nu te plimbi pe acolo in tocuri ca pe marile bulevarde :))……felicitari pt blog si pt ca dai astfel de informatii pretioase si altora!

      • Portocaliilor nu le vine sa creada ceea ce vad.
        Si eu sper sa vada acest “imposibil” cat mai curand.

    • Datorita efectului de contagiune, nehotaratii trec de partea protestatarilor. 8% nehotarati nu reprezinta prea mult tinand cont ca au fost proteste in 61 de orase, iar impactul vizual oferit de cei ce protesteaza pe viscol la -15 grade e urias.

  2. Unde Sunteti, Voi, Liicenii mei ?

    Dus cu gandul pe aiurea si infricosat la culme
    Brusc lu’ chiombu’-i vin in minte niste fete, niste nume:
    – Unde sunteti Pora, Plesu, Patapievici si Liiceanu ?
    M-ati lasat singur cu vulgul cand ati parasit golanu’.

    Solitar ramas cu Nutzy, imi vor capu’ ciumpalacii
    Cand se-aduna-n piata mare, precum la vanat gonacii.
    Spun ca-s hot, ca am vandut tara si-am umplut de bani amanta,
    Ca m-am dat cu ungurimea si le-am oferit pe tava vatra.

    Imi gasesc vina din toate, ma vor atarnat in streang,
    Sugrumat, mancat de vulturi, cu nod strans pe esofag.
    Imi vor viscerele-afara, date porcilor de hrana
    Si ca bonus pe Elena, ca desert sau de harjoana.

    V-am platit precum nababii isi recompensau vasalii,
    M-ati lasat in fata sortii sa dau piept cu canibalii.
    Hai, veniti din nou la tata, in buget mai am o halca
    Sa v-o dau, s-aveti ce roade, ca antrenament pe-o falca!

  3. PDL e terminat, indiferent ce spune Oltean sau oricine altcineva. Daca nu se va vota la 5 sec. si nu se vor frauda alegerile in stil barbar, va ajunge la coada clasamentului politic. Important pentru noi ar fi ca opozitia sa dea dovada de onestitate si sa lase UDMR in afara crearii majoritatii. De altfel din ce in ce mai multi s-au saturat de partide create pe baza unei etnii si se cere din ce in ce mai vocal desfiintarea UDMR (o fi din cauza iredentismului maghiar obladuit partinic, o fi din cauza mafiei padurilor, o fi drapelul unguresc pe primariile romanesti, o fi de la Avram Iancu…).

    Daca opozitia va sta sa doarma in cizme si nu va raspunde “prezent, servim Patria”, atunci Piata Universitatii si viata fiecaruia dintre noi va scrie o pagina de doliu in cartea istoriei contemporane. Totul invaluit in portocaliu.

    Maria Calin, vierme bolnav de cancer sub regimul blond

    • Nu se va mai vota la 5 secunde PDL. Şi ştii de ce ? Actualei puteri îi este teamă de popor după declanşarea prin toată ţara a acestor manifestaţii. În condiţiile date, puterea este conştientă că orice furt la urnă, scoate toată ţara în stradă împotriva sa. Dacă nu aveau loc aceste manifestaţii, n-aveau nici o problemă – ne “ciuruiau” la urnă încă o dată. Acum numai au curajul s-o facă. În plus, sunt căzuţi într-o gaură de unde numai pot ieşi, şi parte dintre partenerii săi, nici prin gând nu le trece s-o mai ajute, ci mai degrabă se pregătesc s-o abandoneze. Inclusiv pe Băsescu, care în opinia mea, nu peste mult timp va începe să fie abandonat şi de instituţiile statului, cele care până mai ieri îi erau servile.
      UDMR-ul trebuie “ejactat” din spectrul politic şi mai ales de la guvernare, însă cred eu, USL-ul dacă poate, să se folosească de UDMR ptr. declanşarea alegerilor anticipate, să se folosească. Până la urmă, primul pas este să scăpăm de Băsescu şi Guvernul Boc. Apoi mai vedem, cum stă treaba cu UDMR-ul, care văd, n-ar zice nu la … “stânga împrejur”. În final, de acord cu tine – UDMR-ul trebuie să dispară din viaţa politică românească şi chiar din viaţa noastră.
      Opoziţia, Crin Antonescu, Victor Ponta şi Daniel Constantin într-adevăr, acum trebuie să “marşeze” puternic. Dacă ratează acest an 2012 şi nu provoacă cu sau fără ajutorul străzii căderea lui Băsescu şi a Guvernului Boc, ratează momentul, cu care nu cred că se vor mai întâlni. Exagerând puţin, situaţia poate fi comparată cu cea a lui Mircea Geoană care cu toată ţara în spate, a ratat prezidenţialele pe mâna sa. Aceea a fost şansa vieţii lui şi el i-a dat cu piciorul. NICIODATĂ (poate să facă 1000 de partide şi de jocuri politice), Geoană nu se va mai întâlni cu o astfel de şansă. Cam aşa este şi cu actuala Opoziţie. Este un moment pe care dacă-l ratează … La revedere. Dar nu cred că-l vor rata şi nu peste mult timp vom avea un Guvern USL , Crin Antonescu preşedinte şi o Românie intrată pe un făgaş al normalităţii şi al stabilităţii.
      Multă sănătate îţi doresc !

  4. UDMR-ul a inceput sa ia distanta de PDL. Nu prea mare, deocamdata. Vreau sa cred ca USL-ul nu ii infiaza, asa cum vreau sa cred ca nu ii accepta pe traseisti. Suntem satui de otrepele care se plimba de la un partid la altul, care isi ard ostentativ carnetele de partid pentru ca asa da bine. Sa faca un efort sa nu ne scarbeasca.
    Sunt curioasa ce candidat va fi desemnat la primaria sectorului 5. O fi recent “innobilatul” de Basescu Vanghelie, mare cavaler al gunoaielor niciodata stranse?

      • Nu mai e UNPR. Este noul USP care va manca ceva procente de la USL, prin confuzie.S-a orientat rapid seful mafiei personale a lui Base. Pardon, a lui Nastase.

    • Pe UDMR îl doare-n cot de România şi de români, partidul asta trădător nu vrea decât încă o halcă din ţara asta şi pentru asta se dau cocoşi pe lângă PDL şi celălalt trădător, băsescu traian ca să mai negocieze ceva pentru ei; să nu uităm că UDMR a votat toate legile anticonstituţionale şi antiromâneşti asumate de boc şi gaşca de prădători din pdl
      EI ŞAMPANIE ŞI CAVIAR,
      NOI ROBIE ŞI CALVAR

      • Vad in banda la stiri pe diferite canale ca UDMR-ul ia in calcul foarte serios alegeri comasate in iunie, argumentand ca acest lucru *va multumi si lumea din strada si opozitia *
        Deci si in acest caz ei isi vor face jocurile.

        • Eva, esti sigura ca astia s-au referit la alegeri comasate? Declaratia lui Borbely era in legatura cu alegerile anticipate.
          Cum dracu’ sa fie opozitia multumita cu alegeri COMASATE in iunie, cand tocmai asta au incriminat: comasarea alegerilor, incalcare grava a democratiei!

          • nu vă inflamaţi prea tare am mai postat mai jos (cred că este penultima afişare) un pic mai pe larg referitor la udmr şi “anticipate”,

        • Ad, daca i-ar durea in cot de conationalii lor ar urla, ca doare al dracului o lovitura in cot, eu cred ca nu-i doare nici in basca!
          Daca i-ar durea undeva de maghiari, Harghita si Covasna nu ar fi cele mai sarace judete, in timp ce parlamentarii UDMR sunt printre cei mai bogati oameni ai tarii!

    • Nu, dar până una alta, USL-ul se poate folosi de UDMR ptr. a trânti acest guvern.
      Da, într-adevăr, dacă USL-ul face o coaliţie de lung metraj cu UDMR-ul, pierd mult. Cu traseiştii politici, la fel – să rămână în cotiga lui Băsescu şi să se întoarcă când le-oi spune eu.

  5. O parte din membrii PDL se indreapta spre PP Dan Diaconescu.
    PP DD e refugiul PDL,e bine de observat ce se intampla!

    • Este ingrijorator cati alegatori isi indreapta (in acest moment) optiunile catre partidul lui Dan Diaconescu.
      Oare chiar atat de orbi (sa nu zic prosti) sa fie romanii??

      • Stai liniştită Mihaela ! Nu peste mult timp în România voma avea aşa : Guvern USL / preşedinte Crin Antonescu.
        E doar o chestiune de timp. Să avem răbdare şi să ne rugăm de sănătate.
        Dacă până mai ieri îmi era frică de fraudele PDL-ului şi ale puterii la alegeri (ce fel or fi ele – comasate sau anticipate ?), acum după mitinguri, numai au curaj – riscă să scoată o ţară întreagă în stradă care, într-un acces de furie nestăvilită, chiar îi poate linşa. Deci … gata cu fraudele.
        PDL-iştii sunt liber să fugă la ce partid vor … numai la USL să nu vină.

        • Imi place ca esti optimist Mihai, eu insa am inceput sa suflu si in iaurt.
          Incerc si eu sa ma imbarbatez cu ideea ca portocalii nu-si vor mai permite multe masinatiuni, ca tara va lua foc in acest caz, dar daca nu? Romanii sunt atat de imprevizibili!

          • Sincer, dacă nu se întâmpla declanşarea de mitinguri, care le-au băgat serios frica-n oase atât pedeliştilor, uneperiştilor, udemeriştilor, dar mai ales “bărbatului politic” şi “marelui jucător” Băsescu, sunt sigur că ar fi făcut fraude cât cuprinde. Aşa însă, numai au curajul fraudării. Dacă nu se întâmplau aceste mitinguri, sunt ferm convins că am fi avut aşa : alegeri comasate, vot prin corespondenţă, regionalizare, constituţie modificată după voinţa dementului psihopat şi victorie a PDL-ului (culmea, ca şi în 2009 cu “voturile corespondente din diasporă”) şi probabil o a treia candidatură cu şanse reale de reuşită a dementului, prin călcarea în picioare a oricărui principiu democratic.
            Acum însă s-a spulberat acest “mit pedelistic” cum că poporu-i prost şi îl călcăm în picioare. În acest moment chiar şi cinstit să câştige alegerile, actuala putere va fi luată şi izgonită cu forţa. Deci, e doar o chestiune de timp. Şi îţi spun că şi eu de-a lungul timpului, mi-am pierdut optimismul nu de puţine ori, însă când văd sondajele şi cursul evenimentelor îmi spun clar că este imposibil să mai poată să guverneze hoţomanii ăştia împotriva voinţei a 90 % din populaţia ţării.
            Fraudarea alegerilor de către actuala putere nu poate provoca decât o revoluţie sângeroasă. Da, recunosc însă, că pe actualii guvernanţi, inclusiv pe marinelul beţivan, îi cred capabili să creeze o astfel de nebunie. Dar poate n-o fi chiar aşa – se mai uită şi occidentul la noi, până una alta, şi se uită cam de mult timp, şi mai mult, se uită şi mai atent de când au “răsuflat” şi pe la ei “apucăturile băsiste” de încălcarea democraţiei. În tot acest timp sper eu, europarlamentarii Opoziţiei la Bruxxelles, au grijă să prezintă adevărul aşa cum este el Parlamentului European. Deci, fi-i optimistă – este de bine !

        • Marina, nu mai rasuci si tu cutitul in rana, te rog!
          Nici acum nu pot sa-mi da seama cum de s-au lasat prostiti in halul asta, mai ales pentru al doilea mandat!
          Si nu vorbesc aici de oamenii simpli de la tara, care nu au prea multe mijloace de informare, ci la ceilalti,mai destupati la minte.Chiar au putut crede toate minciunile pe care le-a debitat Basescu, mai ales in ceea ce priveste lupta anticoruptie?

  6. Nu cred ca CCR a declarat legea neconstitutionala pe motiv de comasare a alegerilor, ci pe motiv ca prelungirea mandatelor alesilor locali este neconstitutionala. Abia astept sa vad motivatia. Daca motivul este cel la care ma gandesc eu, pe acesti nemernici nimic nu ii va impiedica sa faca anticipate comasate (alegeri anticipate parlamentare, pe care sa le cupleze cu cele locale).
    Astfel nu va fi rezolvata cea mai importanta problema: comasarea alegerilor (neinterzise de constitutie, dar complet nedemocratice).

    • Eu nu inteleg un lucru :de ce trebuie sa treaca atata timp intre comunicarea deciziei si motivarea ei ???!!!
      Eu consider ca pe baza argumentelor cuprinse in motivare s-a luat decizia , asa ar fi logic !
      Sau eu fiind ardeleanca * pricep mai greu* !?
      Astazi la 16,3o base se adreseaza natiunii.
      Sa vedem, sa auzim……………

      • Eva, pe aceeasi logica am mers si eu, daca ai declarat ca este neconstitutionala inseamna ca te-ai bazat pe niste motive. Chiar nu pricep de ce le trebuie o saptamana sa faca publice motivele.
        Oare abia acum invata sa scrie?

        • P.S. In privinta discursului lui basescu, nu sunt chiar atat de masochista…
          Am schimbat postul. Prefer sa ma uit chiar si pe un post de desene animate, decat sa-l mai aud pe asta.

        • Eeeeeeeee … vorba lui Mircea Badea … ăştia parcă-s Dumnezeu pe Pământ.
          Şi mie mi se pare aiurea, dar văd că justiţia are cu totul alt limbaj faţă de noi. Şi apropo : pe bază de “limbaj” , l-au pus în libertate pe Necolaiciuc care în final va scăpa cu o condamnare cu suspendare. Tot se lăuda Băsescu că o să-l aducă pe Necolaiciuc în România la judecata de apoi.

          • Asta cu eliberarea lui Necolaiciuc chiar nu am inteles-o! Sa fi atarnat in balanta faptul ca au fost implicati si niste pedelisti (in afara lui Mitrea de la PSD)in mentinerea lui in functie?
            Nebanuite sunt caile justitiei!

        • Am stat si m-am gandit mai bine si parerea mea este ca CC si-a luat acest ragaz intrucat avea nevoie de el – asta la intelegere cu puterea, care pentru mine inseamna BASESCU – ca sa vada in tot acest timp *cum bate vantul* si sa actioneze in consecinta.
          Va trece si luni si vom vedea.

          • eva, eu cred ca s-au (s-a) gandit asa: stam sa vedem ce se intampla si daca lucrurile se linistesc, bagam in motivarea de neconstitutionalitate numai prelungirea mandatului alesilor locali, daca nu se linistesc, o bagam si p-aia cu comasarea.

  7. Asa, cum spun astia ca suntem, inepti, viermi, iar eu unul dintre ei, nu cred o iota din toata prosteala asta pe fata a UDMR-ului. Astia acum, joaca tare, incearca sa stranga cu usa pe toti, este un fel de “care da mai mult”. Asa este care va da mai mult ii va avea alaturi pe nemernicii astia. Pacat de unii membri ai acestei uniuni, unii n-au ce cauta acolo.
    Toata gasca asta portocalie, verde si ce culori or mai fi pe acolo, ar trebui sa ne lase, au furat destul, vom avea ce plati dupa ei, ar trebui sa ajunga cu totii sa plateasca intr-un fel, iar in privinta celorlalti, sunt pe val, e o alternativa, dar nici cu ei nu mi-e rusine.
    Alternativele la care nazuim cu totii, nu exista din pacate.

    Spunea cineva de traseim politic, ar trebui cu totii, sa militam pentru o asemenea lege, de interzicere a traseismului politic.

  8. PDL-istii si UDMR-istii AR FACE ACUM ORICE CA SA-SI MAI MASLUIASCA INCA O DATA ALEGERILE. BINEINTELES, FACAND IN ACELASI TIMP, SI IMPRESIE BUNA IN FATA OCCIDENTULUI, PRIN AFIRMATIILE CUM CA, VEZI DOAMNE, EI RESPECTA VOCEA STRAZII! DACA AR RESPECTA EI VOCEA STRAZII, AR FI DEMISIONAT DEJA DE DOUA SAPTAMANI!

    EU CRED CA ACEST LUCRU IRITA CEL MAI MULT LA ACTUALA PUTERE: FAPTUL CA INCEARCA SA FACA MEREU O IMPRESIE PERFECT OPUSA FAPTELOR PE CARE LE PUN CONCRET IN PRACTICA!

  9. ACTUALITATEA CLASICILOR: “ MIZERABILII”

    Vorba lui Horaţiu; ‘’O tăcere plină de zgomote’’

    ‘’Atîta vreme cît va exista, din pricina legilor şi a moravurilor, un blestem social, care creează în chip artificial, în plină civilizaţie, adevarate iaduri, agravînd cu o fatalitate omenească destinul, care e de esenţă divină; atîta vreme cît cele trei probleme ale secolului: înjosirea omului prin ex…ploatare, decăderea femeii prin foame, atrofierea copilului prin puterea întunericului, nu vor fi rezolvate; atâta vreme cît în anumite pături constringerile sociale vor fi cu putinţă; cu alte cuvinte, şi într-un sens şi mai larg, atîta vreme cît pe pămînt vor dăinui ignoranţa şi mizeria- cărţi de felul celei de faţă nu vor fi zadarnice.’’
    Victor Hugo, Houteville-House, 1 ianuarie 1862

  10. ATATA TIMP CAT PDL-istii, UDMR-istii SI UNPR-istii SE AFLA LA “BUTOANE”, NICIUN SCRUTIN NU ISI ARE SENSUL (DECAT PENTRU IMAGINEA LOR, POZITIV DEFORMATA, IN FATA OCCIDENTULUI). VOR FALSIFICA IARASI REZULTATELE SI NE VOR SFIDA SI MAI SIGUR, “MATURANDU-NE” CU ARGUMENTE LEGALE, PE CEI DIN STRADA.

    EU N-AS ZICE CA USL-ul NU TREBUIE SA-I INFIEZE. MACAR CU UNII DINTRE EI E PRUDENT “SA TE FACI FRATE, MACAR PANA TRECI PUNTEA”!

    • Nu mai au curaj Simona să măsluiască alegerile. Îţi spun eu că furia poporului la o astfel de fraudă va fi de nestăvilit. Numai pot guverna împotriva voinţei poporului, indiferent ce cadru legislativ invocă. E clar ptr. toată lumea că ăştia-s la 10 %. Cum va reacţiona poporul care, conştient de 10 % încredere, aştepta să cadă această putere şi află că, puterea care în ianuarie februarie era la 10 %, tocmai a câştigat alegerile cu 60 % ? Deci, numai ţine cu frauda electorală.

  11. Primul semnal de onestitate politica al usl ar fi sa nu accepte traseisti si pe udmr si sa promita o lege prin care un parlamentar ales sub sigla unui partid s-și piarda locul in parlament daca trece la alt partid, la fel cum unul care a intrat in parlament ca independent, sa-și piardă locul daca s-a afiliat politic. Pentru mentinerea scorului bun din sondaje usl trebuie sa fie consecvent si muuuult mai ferm! Si sa incerce sa dea raspunsuri la ce se striga in piete (in afara de Jos) – respect, calitate umana și profesionala a celor care ajung in pozitii de decizie (indiferent unde), respectarea rolului institutiilor democratice. Si cam trebuie sa dea rapid astfel de raspunsuri, altfel vor intra pe fir PPDD-i. Dupa cum se vede clar din mesajele din piete, Românii nu sunt deloc prosti si stiu foarte bine ce se intampla.

  12. Va recomand analiza facuta de The Economist,referitoare la Romania, foarte bine documentata.
    “Acum este iarna nemulțumirii noastre” …

  13. ma bucur nespus ca guvernarea pdl-ista se apropie de final.udmr isi schimba strategia ,dupa ce a observat ca nu mai au nici o sansa sa mai guverneze in viitor alaturi de pdl.atrage-ti atentia usl-ului sa nu inregimenteze pdl-isti in randurile lor, pentru ca o mare parte dintre noi ar vedea acest lucru ca si pe o tradare a romanilor.acesti oameni din pdl nu mai trebuie sa se ragaseasca niciodata in politica romaneasca, l-a nici un partid.ne-au ciuruit,au furat si distrus tot in aceasta tara.sper ca usl-ul sa nu procedeze l-a fel pentru ca atunci nu vom mai astepta 4 ani sa iesim iarasi in strada.va multumesc pentru tot ce faceti din punct de vedere jurnalistic pentru romania si romani.p.s.am protestat zile intregi in baia-mare din solidaritate cu romanii din piata universitatii.chiar daca nu se stie ,am fost si noi o mana de baimareni care am luat atitudine.doar ca in baia-mare manifestatia a fost monopolizata de niste oameni”bine intetionati” cu proclamatii si programe politice motiv pentru care nu ma-i merg pe acolo

  14. Interesant este ca si the Economist preia acelasi raport al procentelor

    “General elections are due in November, and the Social-Liberal Union is riding high in the polls with about 60% support, while the PDL languishes at around 11%.”

    http://www.economist.com/blogs/easternapproaches/2012/01/protests-romania?fsrc=gn_ep

    Chiar nu inteleg de ce voi la a3, ca si cotidianul, v-ati oprit numai la ultimul paragraf din articol, care nu denota decit o urma de indoiala pe care ei o mai au si nu vorbiti de restul articolului.

    Citind toate articolele in ultima vreme, un lucru pe care il observ este ca au incetat sa preia cifrele furnizate oficial – au inceput sa redea numarul protestatarilor de pilda mult mai apropiat de real, nu conform jandarmeriei. Daca la inceput vorbeau de usl ca de “leftist coalition” – o traducere a “aliantei socialiste” a lui boc (leftist e derogatoriu, normal ar trebui sa spuna democrat daca nu vor sa preia social ca atare, asa cum la sindicate se spune union nu syndicate, adica mafie), acum spun social-liberal. Si aceasta arata o schimbare de atitudine in presa internationala deloc de neglijat.

  15. Privind atent ultimele declaratii ale actorilor de pe scena politica, nu pot sa nu remarc “greseala politica” de apreciere pe care pare a o savarsi USL-ul.
    Personal, consider ca declaratia publica, facuta la Antena 3, de Dl. Crin Antonescu, a reprezentat o “eroare de apreciere” a pozitiei UDMR.

    In primul rand, chiar si o pozitie “timida”, ce lasa loc ideii ca, pentru a atinge dezideratul organizarii de alegeri anticipate, PNL ar putea lua in calcul o eventuala colaborare cu UDMR, nu va avea ca efect decat o indepartare a USL de dorinta enuntata de unele voci din randul protestatarilor, aceea de-a construi o structura parlamentara fara UDMR.

    In al doilea rand, consider ca pentru opozitie, mai important decat organizarea cat mai rapida de alegeri anticipate, fiind gata de-a folosi “trocul politic”, pentru a indeplini acest scop, ar fi initierea unei reforme reale a clasei politice, ce s-ar putea realiza foarte usor prin adoptarea unei atitudini de distantare clara fata de orice colaborare cu o structura politica de genul UDMR – o miscare profund compromisa de colaborarea cu PDL si de linia politica pe care a promovat-o inca din primele momente ale existentei sale.

    O distantare clara de orice oferta a UDMR, coroborata cu o deschidere catre membrii comunitatii maghiare din Romania, in special catre tinerii cu aspiratii politice, ar fi asigurat opozitiei 2 “mari victorii”:

    1. O si mai mare sustinere din partea protestatarilor, ce si-ar fi vazut, fara tagada, indeplinita una din revendicarile exprimate, tot mai frecvent – reconfigurarea scenei politice si scoaterea UDMR in afara ei.

    2. Imaginea unui partid modern, ce respecta principiile dreptului european, si mai ales dreptul minoritatilor nationale de-a fi reprezentate politic, promovand in randurile USL tinerii din cadrul minoritatii maghiare si din cadrul oricaror altor minoritati nationale, actiune ce ar fi dus, in final, la sporirea coeziunii “blocului” opozitiei si la o crestere a electoratului sau potential.

  16. Caderea de la 19% la 11% a PDL in citeva saptamani pare necredibila in mintea unora, este aproape o injumatatire in intentia de vot.
    Intr-adevar, intr-o tara normala, asa ceva este imposibil.

    DAR, considerand ce s-a intimplat in ianuarie, incepand cu “calcatul in picioare” a lui Raed, dupa aia retragerea legii sanatatii, dupa aia RECHEMAREA lui Raed inapoi la minister, dupa aia mitingul USL din bucuresti si INCREDIBILA putere a celor ce ies in strads la -15 grade Celsius AU FACUT ceea ce parea imposibil : scaderea DRASTICA a PDL in intentia de vot.

    Inainte de ianuarie, multi cetateni cu drept de vot erau:a) nehotarati si b) considerau ca PDL oricum fura la comasate si castiga.
    DUPA ianuarie, au inceput sa CREADA ca PDL poate fi infrant, si nu asa, ci CATEGORIC.

    Este normal ca PDL sa scada la greu, si o sa mai scada, si inca mult.Va mai amintiti de PNTCD? Dupa guvernarea 1996-2000 NU AU MAI INTRAT IN PARLAMENT.Si aveau 19% cu 6 luni inainte.

    Iar situatia de acum este mult mai grava dacat in 2000.PDL este condamnat, nici macar nu mai intra in parlament, comasate sau nu, anticipate sau nu.

    Problema este insa ALTA.Vor mai reusi ei oare sa ramina la putere odata ce vremea se va incalzi? Retardatii care spun ca 1000 de oameni nu inseamna nimic, ar trebui sa inteleaga ca numarul celor din strada va creste EXPONENTIAL odata cu cresterea gradelor din termometre.

    Daca PDL ASTEAPTA pina in martie-aprilie sa ia o decizie, tare mi-e frica ca o sa fie goniti FIZIC.Ce naiba o sa faca cu 100-200 de mii de bucuresteni in strada si IN ACELASI TIMP 10-20 de mii de romani in strada in FIECARE oras resedinta de judet? Iar acei oameni vor fi EXTREM de nemultumiti in martie fata de acum.

    Nici MAMA JANDARMILOR nu ii mai scapa.

    Iar USL ar fi bine sa NU ACCEPTE UDMR in guvern dupa ce vor castiga alegerile, si ar trebui DEJA sa spuna acest lucru.

    • Chestia asta cu UDMR in guvern au spus-o si Antonescu si Ponta de multe ori, dar intr-adevar ar trebui sa o repete de fiecare data cand dau vreo declaratie, asa, spre aducere aminte.

  17. Radu, la fel m-a mirat analiza limitata asupra discursului lui Gittenstein, cu tot respectul fata de Valentin Stan. E un discurs cu multe bube http://romania.usembassy.gov/policy/remarks/nine-oclock-awards.html
    (Gittenstein nu s-a referit derogatoriu la protestatari – un american si un diplomat nu poate face asa ceva, eventual o scalda (vezi si declaratiile lui Nuland), fraza la care s-a oprit domnul Stan e cam scoasa din context.)

    Citind cu atentie vezi insa cine sunt formatorii de opinie in ce priveste Romania, acolitii lui basescu, Daniel Morar, pe care acesta insista sa-l tina in functie la DNA (oare de ce?) ori bilbiitul de Ioan Fota. Practica, si de mult timp, o intoxicare a oficialilor americani, asa cum s-a facut si cu domnisoara Kovesi fata de UE. M-am intrebat de ce kovesi, de ce morar.

    Normal pentru un vestic este sa lupti pentru stirpirea coruptiei. Una din regulile propagandei spune ca nu furnizezi idei noi celor pe care vrei sa-i manipulezi, ci oferi informatii trunchiate, jumatatile de realitate care iti convin tie si care vin in intimpinarea acestor idei deja existente in mintea celor pe care vrei sa-i manipulezi (bugetarii cei grasi, politistii cei nenorociti, armata cea cu pensii nesimtite sunt construite in acelasi mod). Asa cum escrocul nu iti vinde lucruri de care nu ai auzit si de care nu ai nevoie, ci exact ceea ce iti doresti, pornind de la asteptarile tale.

    Pentru ca vei avea ca invitat pe Bogdan Teodorescu: Basescu adreseaza in propaganda lucruri sapate de generatii in constiinta, a noastra ori a vesticilor. Sa o luam sistematic: Basescu a obtinut sprijin intern si international prin “lupta anti coruptie”, pe linga altele. Cu “reforma” a imbulinat-o, “austeritatea” se clatina rau si ea daca te gindesti numai la Stiglitz, cu “criza” nu-l mai aude nimeni, cu declaratiile impotriva regelui a terminat si “anti-comunismul”. Alte marote nu au succes (regionalizarea, turismul, avintul economic, populismul, constitutia,privatizarea, etc). Ramine “coruptia”. Se vede si din spectacolele stil cintarea Romaniei cu vamesii, primari pdl, etc.

    Din partea mea, ce reiese din acest discurs al lui Gittenstein, si ar merita discutat, tinind seama de expertiza invitatului tau, este masura in care aceasta retea portocalie practica o escrocherie a informatiei, o manipulare a opiniei oficialilor altor tari, nu numai a romanilor – cu atit mai mult acum cind nu mai are suport in tara. Si in contextul in care pare ultimul pai de care se mai agatza basescu, in ce masura va extinde aceasta marota si ce sanse de succes ar avea?

  18. Cat de credibil e Traian Basescu?
    Romania membra NATO si UE asigura stabilitate cibernetica prin hacherii!!!!!!!!!!!!!!!!
    DAca asta e strategia de MODERNIZARE A STATULUI ROMAN eu sunt uluit.
    La fel o sa fie si partenerii domnului Basescu

  19. Cu ochii la televizor pentru a urmarii premierea la Melbourne si cu urechile in laptop pe Antena 3 live sa-l ascult pe presedinte.
    Nu-mi vine sa cred ce aud !!!!
    *Este bine ca cu Federatia Rusa sa se pastreze un parteneriat * si *In a doua parte a anului 2012 Romania va fi in dificultate *.
    Ce inseamna asta ???
    Acum cateva zile la *interventia cu romanii * totul era prezentat in roz, starea economica a tarii, imaginea tarii in strainatate, etc.
    Acum ce sa mai credem, cand a spus presedintele adevarul – atunci sau acum ?!
    Si-a revenit presedintele, trateaza iarasi cu *tifla * jurnalistii intrucat nu a mai vrut sa raspunda la intrebari si a plecat razand !

  20. 1.Sondajele sunt niste porcarii(parerea mea).
    2.Mai e pana la alegeri…multe se pot intampla…istoria recenta ne-a demonstrat-o(spa-ul lu’ Geoana)
    3.Multa lume care a iesit in strada(defapt majoritatea sau marea majoritate mai exact) cer alt fel de politicieni…nu aceiasi baroni multicolori.
    4.Nici eu nu prea am inteles(mi se parea chiar ireal) de ce atat de multa lume se orienteaza catre PPDD…DAR, cand te uiti, sa spunem la PSD: aceiasi Nastase…Mitrea…Nica…Dragnea…etc…toti “dinozaurii” cei mai bogati,si care pe rand au ocupat functii importante si n-au facut nimic iesit din comun…parca nu mai e asa de greu de inteles.
    Poate ar fi trebuit ca USL-ul sa incerce sa “defileze” si cu alti oameni…e clar ca lumea e satula de toti cei care au fost si n-au facut decat …vile…masini…si foarte multi bani(pentru ei si familioanele lor..bineinteles).
    Asta e singura explicatie pe care eu o vad…refuz sa cred ca suntem intr-o asemenea proportie “un popor de tampiti”.

  21. CIA: PREVEDE REVOLTA ARMATEI ROMANE
    Scaderea pensiilor militarilor poate duce la revolta intregii armate romane.

    Sindicatul militariilor in rezerva si disponolizati cheama la revolta
    Situatia poporului roman este dramatica, la limita supravietuirii. Orice scanteie poate sa aprinda incendiul, oriunde. Depinde de unde vine scanteia. Cand armata cheama trimiterea clasei politice la puscarie revolutia este la doi pasi
    Militarii chema direct la solidaritate in vederea unei noi revolutii si pedepsirea Presedintelui Basescu si a clicii de la puture.
    Ofiterii disponibilizati reprezinta un pericol terminal si pot pune baza unei revolte a intregii armate romane.Înca din anii din ’90, în numele modernizarii Armatei, ceruta de alinierea la exigentele armatele statelor NATO, au fost desfiintate mari unitati, uniati militare traditionale, categorii întregi de forte ale armatei. Zeci de mii de ofiteri si subofiteri au fost disponibilizati. În paralel, prin decizii de natura “economica”, a fost trecuta la fier vechi o industrie militara ca urmare au fost condamnate la foame alte mii,zeci de mii de specialisti de înalta clasa împreuna cu familiile lor.În 1989 armata avea 235.000 de militari activi. Generali, ofiteri, subofiteri si militari în termen.În 2007 ajunsese la circa 75.000 militari, iar pentru 2015 numarul acestora se va diminua la 65.000. Au disparut, deci, 170.000 de oameni, inclusiv ca urmare a profesionalizarii armatei.
    în anul 1998: 36.500 ofiteri;
    – la 31.12.2003: 14.252 ofiteri;
    la 31.12.2009: 11.250 ofiteri;
    Nici o alta institutie fundamentala a statului nu a mai cunoscut o asemenea dramatica transformare în anii de dupa revolutie!

    CIA: 80.000 DE REZERVISTI SUNT O FORTA EXTRAORDINARA CARE POATE SCHIMBA ECHILIBRUL POLITIC DIN ROMANIA. PREZENTA ACESTORA ALATURI DE POLITISTI IN MIJLOCUL MASEI DE DEMONSTRANTI VA DUCE LA CADEREA REGIMULUI ACTUAL, CARE NU MAI ARE LEGITIMITATA SAU SPRIJIN POPULAR. SINGURA PROGNOZA SAU SCENARIU PENTRU ROMANIA ESTE O REVOLTA POPULARA.

    Tensiunea in armata romana este un grav motiv de ingrijorare pentru cancelarile vestice. O revolta in Balcani ar fi o lovitura pentru NATO. Nu demult peste capul Departamentului de stat Presedintele Obama a semnat un ordin secret catre CIA numit Stabilizarea Romaniei care trebue citit invers. Politica de desbinare a lui Basescu in loc sa atenueze tensiunile in zona militara le accentuiaza. Prezenta militarilor in uniforma chiar in rezerva in mijlocul unor largi manifestatii ale populatiei profund nemultumite va pune pecetea finala pentru acest regim.
    Folosesc acest prilej pentru a va pune o intrebare care ma framanta de multa vreme. Exista vreo intelegere secreta intre mogulul cel bun Voiculescu si mogulul cel rau Basescu?

    MAFIA ARMAMENTULUI BASESCU
    Cea mai puternica mafie din Romania este cea a armamentului. Ea are ca baza contrabanda de arme desfasurata in jurul lumii. Pe langa aceasta sunt comisioane fabuloase obtinute prin contracte militare. In varful acestei mafii extrem de puternice se gaseste Traian Basescu. Fiecare export de arme conform legislatiei poarta semnatura comandantului suprem. Aceasta mafie avand la dispozitie sume enorme a cumparat intreaga structura a democratiei Romanesti. Justitia. servicile secrete, armata, parlamentul sunt in mana mafiei armelor care actioneaza nestingherit. Despre aceasta mafie nu se aude mai nimic si toate eforturile mele facute in calitate de jurnalist de investigatie specializat in terorism si transport ilegal de arme se lovesc de zidul implacabil al tacerii. In lume au existat trei imperii globale de armament conduse de 3 negustori ai mortii : BOUT, KASSAR SI BASESCU. Primi doi au transportat in jurul lumii armele produse de fabricile de armament ale statului roman. Kassar a fost extradat si a luat 20 de ani, Bout a fost extradat de curand din Tailanda si in curand va avea loc procesul lui la New York.
    Antena 3 nu scoate nici-un piuit despre faptul ca Basescu este citat ca martor principal ( si in curand acuzat ) in acest proces, Punctul principal al acuzarii reprezinta rachetele sol aer pe care Bout a incercat sa le procure pentru a pe trimite teroristilor columbieni FARC. Toate aceste rachete sunt de provenienta romaneasca. Absolut toate capetele de acuzare in acest proces leaga pe Basescu de transportul de armament si terorismul international. Flota aeriana a ucrainianului Bout ( 6o de avioane si helicoptere ) are ca baza cadoul facut de Basescu . Lumea vorbeste de vanzarea flotei comerciale dar nu se scoate nici-o vorbulita despre vanzarea flotei aeriene de catre Basescu pe un pret de nimic. Un Tupolev la pretul unui jeep sau unui apartament…
    ———
    CIA : REVOLTA ESTE SINGURUL SCENARIU POSIBIL PENTRU ROMANIA!
    CIA – ROMANIA
    (…)
    Romania ‘s interior minister has resigned, after police rallied against the government’s harshest austerity measures in years. The opposition is now demanding the resignation of the entire government, which introduced steep wage cuts to help the country overcome an economic crisis.
    Romania ‘s Interior Minister Vasile Blaga announced his resignation after 6,000 police angry over a 25 percent wage cut marched to the presidential palace.
    Witnesses said police pelted the palace with eggs, with some shouting, “Get out, you miserable dog!”
    The president can expect more obstacles on the road, as further protests are planned against government austerity measures, which include sharp wage cuts for public workers and tax hikes to fight the budget deficit.
    President Basescu’s government has been unable to pay wages and pensions without a $26-billion bailout loan from the International Monetary Fund and other lenders. But in exchange for the deal, the IMF demands strong action to reduce Romania ‘s debt.
    In 2009, Romania ‘s economy shrank by more than seven percent and the government needs support from the IMF, the European Union and the World Bank, partly to pay state wages and pensions.
    Most macroeconomic indicators keep worsening and people are increasingly dissatisfied with their slumping living standard. Indeed, the rising poverty or attempts for marginalising of democracy could cause the civil society to eventually rebel against its rulers. Rebellion because of poverty would express a primal struggle for survival; revolt against rulers would demonstrate a political maturity seen in Bulgaria in 1997, in Hungary in 2006, and even in Moldova , in 2009. Unfortunately, an uprising seems the only workable scenario for Romania today.
    TRADUCEREA FINALULUI :
    O REVOLTA PARE SINGURUL SCENARIU POSIBIL PENTRU ROMANIA.
    ————–
    Traian Basescu a fost informat, ca de obicei, la jumatatea fiecarei luni, despre reactiile care exista la populatie vizavi de politica guvernului. Raportul a iesit de data asta si mai alarmant ca de regula. Ceea ce l-a facut pe seful statului sa poarte o discutie cu consilierii sai pe probleme de aparare, nu numai cei din comunitatea de informatii, ci si cu cei din zona militara.
    La discutii nu a participat insa Gabriel Oprea, despre a carui demisie se vorbeste tot mai des. Grav este ca s-a constatat ca posibilitatea izbucnirii unui razboi civil, in care sa fie angrenate forte populare, este maxima, iar foste cadre ale armatei, fie la pensie, fie retrase in civilie in jurul numeroaselor firme sau ONG-uri, par sa fie pregatite si destul de organizate pentru a prelua puterea in cazul unor ample miscari populare. Informatia ne-a fost furnizata din zona informatiilor militare ale MApN, institutie la care se cauta o solutie care sa preintampine planul “rezervistilor”, care ar actiona in sfera de influenta a generalului Degeratu.

    Controversatul Constantin Degeratu, implicat in numeroase scandaluri de presa, de la Dosarul Revolutiei la Rapirea din Irak, a infiintat Federatia Militarilor din Romania, un organism neguvernamental, in fapt, un soi de CADA, pentru cine isi mai aduce aminte de zilele de dupa decembrie ’89.
    Federatia este formata din 11 asociatii reprezentative, care acopera un larg spectru din domeniul militar. Ca o definitie “mai altfel”, FMR ar fi o “organizatie civila” a militarilor, ce doreste sa patrunda in societatea civila romaneasca. Zvonurile si comentariile din partea politicienilor din opozitie sunt: daca si asa presedintele Traian Basescu a izbutit sa controleze o mare parte din societatea civila, de ce n-ar controla si asociatia militarilor, altfel decat prin Statul major?
    De altfel FMR ne atentioneaza: “Noua conducere îşi exprimă convingerea că prin activitatea sa viitoare va deveni una din vocile necesare şi credibile în demersurile societăţii româneşti de protejare şi promovare a demnităţii, onoarei şi drepturilor tuturor militarilor din structurile sistemului naţional de securitate din România.” …

  22. Buna seara!
    Referitor la posibilele rezultate dezastruoase pentru PDL in iunie, parerea mea este ca raman in istorie oamenii care realizeaza ceva pentru poporul acesta necajit… cei de teapa acestor fiinte ( pentru ca oameni nu sunt) intra in nefiinta inainte de a muri….cei ce-si vor adiuce aminte de ei, vor scuipa cu naduf,blestemandu-i…. si asta este o risipa destul de mare de energie

  23. Astept cu nerabdare din partea ta -CRED CA ESTI SINGURUL CARE AI ACEST TUPEU/CURAJ/DETERMINARE, o emisiune avand ca invitat pe mme. Kovesi, CU TEMA:
    “JUSTITIA ASISTA JEFUIREA STATULUI ROMAN”!

  24. Buna seara, domnule Radu Tudor. Urmaresc emisiunile dvs. regulat. Admir buna credinta pe care o identific in parerile pe care le sustineti. In seara asta am insa o rugaminte independenta de emisiunea dvs. care se deruleaza acum(pe care o ascult cu interes): Sambata, 28 ianuarie, in cadrul stirilor Antena3 de la ora 14:00 – 15:00, un invitat a citit un sonet scris de regretatul Emil Hossu. Sonetul m-a impresionat foarte mult si as dori sa-l am. Acea emisiune nu apare la inregistrarile de pe site-ul A3. V-as fi foarte recunoscator daca m-ati ajuta in a obtine poemul. Multumesc mult. Toate cele bune.

  25. Este foarte posibil ca basescu sa atraga USL intr-o capcana.Basescu si PDL stiu ca ar limita pierderile in alegeri daca vor comasa alegerile.

    Un calcul interesant arata ca daca basecu demite guvernul, si, in intelegere cu puterea si USL cad inca doua propuneri de guverne, pot sa aiba alegeri anticipate prin mai-iunie.

    Credeti sa USL ar putea “negocia” parlamentare anticipate dar COMASATE cu localele, fiind atentionata de basescu ca PDL si guvernul ar putea rezista pina la locale?Acest lucru “inlesnind” o frauda la locale, PDL obtinand 20% la locale ar RESTARTA ideea ca PDL ar putea obtine chiar mai mult la parlamentare?

    Ideea de baza e SUPRAVIETUIREA lui Basescu, iar imaginea sa AR PUTEA sa se imbunatateasca daca demite guvernul Boc si Parlamentul respinge inca doua propuneri de guvern.
    Basescu are de ales intre 2 lucruri : alegeri parlamentare ANTICIPATE, DAR sa para ca acestea sunt posibile DATORITA LUI; sau alegeri parlamentare la termen, care se vor finaliza cu decesul politic PDL si iminenta sa suspendare.

    Eu cred, sincer, ca basescu va prefera ramanerea la putere a lui si PDL, INDIFERENT ce zice strada.
    Dar, in cazul in care va primi semnale din afara, va merge pe cartea anticipatelor CU AJUTORUL LUI numai si numai sa SUPRAVIETUIASCA cit mai mult la putere.

  26. Daca acest guvern si presedinte,CAD PRIN PUTEREA STRAZII , sau presiunea strazii,ceea ce O SA SE SI INTAMPLE,atunci actuala putere,in special PD o sa dispara de pe scena politica.Ei se pot salva,prin AMANAREA ALEGERILOR pana in momentul in care sa se ajunga la alegerile care sunt deja programate.
    Daca nu ajung la perioada alegerilor,PD dispare.
    Daca presiunea strazii si presiunea civica,nu este destul de puternca atunci PD o sa mai aibe o sansa sa supravietuiasca,dar in urmatorii 10 ani NU O SA MAI APARA IN SCENA POLITICA ca si partid ce CONTEAZA.

  27. Basescu ne aduce cu obstinatie la castravete si anume la ideile lui fixe: modificarea Constitutiei si Rosia Montana, indiferent daca are sanse sau nu. Stiti evident de ce. In Constitutie vrea sa strecoare o smecherie care sa-i aduca pe ai lui la putere. In ceea ce priveste Rosia Montana, inca din anii ’90 l-am auzit pe Frank Timis, cat de multe personaje de la PD a uns pana la acea data, pentru a lansa acest proiect. Basescu este in mod vizibil un agent comercial al acestui proiect. In rest, vorba Dlui. Bogdan Teodorescu, Basescu vorbeste despre orice, despre fotbal, despre influenta razelor de luna asupra galosilor de guma etc. Sa nu fim atat de optimisti pe cat ne sugereaza sondajele. Nu vom iesi noi la vot cat sunt ei capabili sa fure. By the way, nu s-ar putea sa nu se mai faca reclama pentru Golden Corporation pe Antena 3? Tot respectul pentru Dvs. si Dl. Teodorescu

  28. 29.01.2012/20:15.
    -Formidabil inca tanarul domn profesor Teodorescu. Firul superlogic al spuselor dumnealui denota o intelepciune precoce-merita revizionat in reluare.
    -Formidabil clipul-testament Emil Hossu. Merita sa fie antet pentru emisiunile Antenei 3 si chiar clip mediatic pentru USL!
    -Intrebare, pornita de la rude de la tara : de ce n-ar putea organiza primarii USL referendumuri privind dorinta de suspendare ?! S-ar putea astfel face o documentatie foarte autorizata numeric si procentual.
    Numai bine va dorim din Sibiu!

  29. Punctul de intalnire”””’ ce are comun Bogdan Todorescu cu, (emblema aceia udmr ce apare in plin plan) de cate ori este in plin plan si B. Teodorescu .?????????????????

  30. Domnule Tudor stima pentru tot ce faceti ,o completare va rog ,adaugati pe lista REVENDICARILOR si ma puteti cita doua elemente:
    1.Scuarul FANTANI din piata universitatii-spitalul coltea,AGORA – Emil Hossu;
    2.Introducerea (retroactiva) a taxei pe surplusul de avere peste 50000 euro pe an de exercitiu financiar,taxa Robin Hood ;
    Completare in opinia mea ideea cu piata uniersitatii a debutat tot cu concursul indirect dar supravegheat al lui traian basescu,urmand un an electoral decisiv;scop: anihilarea TOTALA a Opozitiei,sunteti analist politic luati in aclcul si varianta asta implicit aversitatea celor din piata fata de orice reprezinta politicul si semnul de egalitate dintre PDL=USL si mai ales DE CE NU SCRIE PE PANCARTE ALEGERI ANTICIPATE INCLUSIV SI MAI ALES PREZIDENTIALE.
    Cu stima,
    Constantin Ion

  31. O placere sa il urmaresc pe Bogdan Teodorescu la Punctul de intalnire, cel mai bun invitat posibil! Un om care stie ce spune, intotdeauna pune punctul pe i si face analize exceptionale. Felicitari!

  32. Radu Tudor , citez : “Antena 3 va transmite de fiecare data cand vor fi proteste in Pta Universitatii sau in orice alt oras din tara”.
    Unde era antena3 la protestele de ieri atat din Pta Constitutiei , apoi din Pta Universitatii ,dar si din Cluj , Timisoara , Baia-Mata impotriva proiectului minier de la Rosia Montana ? Unde este obiectivitatea cu care ne-ai obsinuit ?
    De ce ai schimbat rapid subiectul in momentul in care invitatul tau din aceasta seara a adus in discutie cresterile in sondaje ale ecologistilor ?
    Respect, astept raspuns.

    • Sorine, gresesti, Antena 3 a transmis ieri imagini si puncte de vedere ale manifestantilor de la ambele proteste: si cele pro, si cele contra proiectului Rosia Montana.

  33. Sunt de acord sa plece Basescu cu Boc cu putere cu tot,dar daca ma gandesc eu oare credeti ca USLo sa faca mare lucru?fac tot cea au facut si acestia imi exprim punctul meu de vedere!al doilea rand ,nu s-a vorbit si nu se vorbeste depre cei cu dizabilitati care traiesc cu o indemnizatie de 234 ron pe luna!numai vorbesc cu ce sa-si cumpere medicamente,sa se intretina si sa plateasca darile statului!si al treilea rand vreau sa vorbesc depre alocatia copiilor care se da 40 de lei,ma intreb oare ce sa iei copilului cu 40 de lei?poate o gheata fiindca nu poyi cumpara macar o pereche de incaltaminte!cam atat am avut de spus,va multumesc!

  34. Completare: retroactiv din 2009 – inceputul oficial al Crizei in Romania ,fiind in termenul de prescriptie de 5 ani,aplicabil obliatiilor fiscale.
    Cu stima ,
    Constantin Ion

  35. Nu pot sa inteleg va certati pe probleme politice si nu vedeti ca gruparile politice nici usl nu poate salva tara e o tampenie usl nu apartine parlamentului nu sunt post comunisti oligarhi si mafioti deci tot nu va intereseaza dorinta poporului nici o problema in scurt timp ve-ti auzi de o organizatie pro monarhie recunoscut de united kingdom si uniunea europeana atunci sa vedem poate va avea dreptul poporul roman sa aleaga intre monarhie si post comunism!

    • peter, tu ai auzit de un semn de punctuatie numit “virgula”?
      Daca da, atunci foloseste-l, daca vrei sa se inteleaga ceva din comentariul tau.

  36. cat de prost sa fii sa iti doresti USL? ce a facut usl-ul in timpul guvernarii lor? au furat si distrus economia tarii.cat de PROST sau rau voit sa fii si sa nu-ti dai seama ca baza actualei crize se datoreaza prostelor guvernari de pana in dec 2008? si economia are o baza ,ca si o cladire .daca o cladire nu are fundatia corespunzatoare ,la prima adiere de vant se duce naibii .v-as intreba si pe voi de la antene poate stiti sau poate ii intrebati pe cei din psd-pnl cum naiba in romania de 22 de ani salariul minim a crescut de la 134 dolari la 190 dolari astazi? si sa nu uitam ca 134 dolari in dec 1989 aveau valoare ,raportat la cei 190 astazi . cum darq au tupeu astia din psd sa mai aiba prtentii sa vina sa guverneze? asa ca prostimii care conform antenelor voteaza in proportie de 60% USL le spun sa mai reflecteze . in plus aceleiasi PROSTIMI le garantez ca USL nu vor sa vina la putere pentru ROMANIA si ROMANI ci pentru burtile lor care se pare ca-s tare infometate de la o vreme . cat despre antene daca sunteti impartiali veti pune IN MOD REAL aceste probleme in ale domiilor voastre emisiuni.

    • Mariana, cat de prost sa fii sa uiti ca in guvernarea Nastase (PSD) tara a avut crestere economica la peste 8% pornind de la minus cateva procente cat o lasase guvernarea CDR; cat de prost sa fii sa uiti ca guvernarea Tariceanu (PNL) a pastrat aceasta crestere economica, desi se intrevedea criza economica; cat de prost sa fii sa uiti ca guvernarea PDL a adus tarii o crestere economica de minus 8% (deci a pierdut dintr-un foc 16% in numai doi ani); cat de prost sa fii sa votezi PDL sau PPDD?
      Exact cat tine de prost!

    • Stiti de ce merge rau in Romania ,pentru ca sint oameni ca d-stra care dupa 22 de ani inca nu au invatat respectul pentru cel care are o opinie diferita de a d-stra si-l etichetati – PROST
      Oamenii sint prostiti cu pungi ,haine vechi si vorbe goale la alegeri de partidele cu bani ca pdl (bani luati de la pensionari ,copii ,handicapati ,nu de la ei Pentru aceasta acest partid o sa dispara sau o sa fie f, mic ) Dati o mina de ajutor si faceti educatie acolo unde sinteti ca fiecare alegator sa aleaga pe cine il apreciaza si-l respecta Nu-i transformati in pomanagii pe romani ,redati-le demnitatea ,stati deoparte cu pomenile ,cu respect ,Claudia

    • Si eu sunt basist ca si tine, si as face postari de sprijin pentru pdl(in opinia mea romanii nu trebuie sa piarda uriasa sansa de a o avea pe Elena Udrea (ce femeie, ce caracter urias!) premier), dar nu stiu unde se fac inrolarile si cu cat se plateste o postare. Poate esti draguta si ma ajuti tu! Ce zici?

    • Mariana, sa lasam cifrele sa vorbeasca. Guvernul Vacaroiu PSD (1992-1996 ) crestere economica, guvernul Nastase PSD (2000-2004 ), crestere economica, max 8.4 %, guvernul Tariceanu PNL, 2004-2008 crestere economica, max 8%, (in ciuda handicapului aliantei cu PDL doi ani ). Cu un guvern USL (PSD-PNL ) mergem la sigur pe crestere economica.

    • @Mariana :
      Mulţumim că ne porţi de grijă, nouă prostimii. Noi prostimea, considerăm că ne-am născut cu noroc în viaţă de vreme ce, o superdeşteptăciune ca tine, s-a gândit să ne poarte şi nouă de grijă.
      Răspunsurile care le doreşti de la antene, cred eu că le poţi găsi lejer labeunu, la TVR şi TVR-INFO de la fel şi fel de “specialişi în băsescianism” şi pupat în fund pe nersăsuflate. Dacă nu rezolvi cazul, caut-o pe d.na Pora, pe. Sabina Fati, pe Câmpeanu sau pe Turturică de la România Liberă. Cu siguranţă te vor “lumina” ei. Şi dacă tot te consideri “neluminată” mergi şi caut-o pe tanti Nuţi Udrea că ea stă bine cu iluminatul. Toţi pedeliştii iau lumină de la ea. În rest, pot spune fără nici o tăgadă, că ai o atitudine jegoasă. Mai uită-te în oglindă înainte de a publica ceva prin care să jigneşti tu o comunitate de oameni, doar ptr. faptul că eşti băsistă cu tupeu. Marş.

  37. Radu, ce se intampla cu Antena 3 ? Sirul minunat de relatari din intreaga tara a fost intrerupt de recentul ger si..asa a ramas. Mai spuneti 2-3 cuvinte enigmatice cum ca si pe undeva prin tara se mai demonstreaza si in rest..tacere. Sunt in Brasov, demonstram in fiecare zi si nicaieri nu apare acest lucru. Stii ca in seara asta, in Piața Sfatului se scanda ”Unde e Mass Media ?” și ”Ați mințit poporul,cu televizorul !”. Cel puțin în Brașov crește o frustrare suplimentară. În Onești,săptămâna aceasta, in fiecare zi s-a demonstrat. Nici un cuvânt. Să înțeleg ca nu mai este un subiect fierbinte ? Sau ca..ce ?

  38. Și încă un lucru.. Muguri de frustrare incep să fie direcționați țintit către Antena 3 și Realitatea ..În primele zile după reacția la Arafat, numărați orașele in care se întâmplă ceva similar..acum nimic. de ce ?

  39. Căderea PDL-ului şi a lui Băsescu e doar o chestiune de timp. Pe la colţuri, se furişează timid (deocamdată) trădătorii. Corabia băsistă intră la apă. UDMR-ul se gândeşte să facă stânga -împrejur. Sper ca USL-ul “să nu pună botul”, dar sper dacă este nevoie, să folosească UDMR-ul în dărâmarea acestei puteri odioase. Oprea văd că pe site-uri şi oferte de locuri de muncă, trage tare cu voluntariatul şi oferte de locuri de muncă la armata sa privată. N-o pregăti “şeful mafiei personale” în surdină o dictatură militară ? Nuştiu de ce, dar uneori, cred că în surdină, se coc mai multe “mişcări băsiste” la care nici nu ne trece prin cap ? Sper să fie doar o aiureală de-a mea.
    În orice caz, USL-ul trebuie să “forţeze la maxim” căderea Guvernului şi a lui Băsescu, chiar dacă pentru asta, trebuie să folosească UDMR-ul.
    Una este să te foloseşti UDMR-ul doar ca să dărâmi un Guvern, şi cu totul altceva este să faci coaliţie politică de guvernare cu ei.
    Dacă se întâmplă cumva ca dementul psihopat la “intervenţia cu românii” să-i ofere capul ălui mic şi prost poporului, doar ptr. a trage el de timp şi a-şi salva pielea, şi mai uşor se sparge gaşca puterii. Deci, în orice condiţii, e doar o chestiune de timp.

  40. Felicitari Radule, pentru emisiunea de azi!
    Dezbaterea pe care ai avut-o la Punctul de intalnire din 29.01. cu profesorul Bogdan Teodorescu a fost foarte interesanta; ma bucura foarte mult rezultatul sondajelor din care se poate vedea ca intentia de vot a romanilor este de 60% in favoarea USL.In aceste conditii, este clar ca vom scapa de PDL la viitoarele alegeri, partidul portocaliu care a facut atat rau romanilor de cand se afla la guvernare.
    Protestele oamenilor care au avut loc in marile orase timp de doua saptamani, indiferent de vreme, in ciuda temperaturilor scazute, demonstreaza ca populatia a ajuns la capatul rabdarii, ca nu se mai poate continua cu cei de acum, ca cei care ne conduc nu au venit niciodata cu solutii pentru schimbarea situatiei,si ca timpul lor a expirat, timpul inconstientei si al incompetentilor.La vremuri noi, se asteapta oameni noi cu o viziune politica clara, foarte bine preagatiti, carora sa le pese de soarta roamanilor si care sa vina cu masuri pentru redresarea situatiei dezastruase in care a fost adusa tara in ultimii ani.Dupa 89 am mers din rau in mai rau, am ajuns la datorii externe de neimaginat,la saracirea populatiei,la pierderea locurilor de munca,la toate relele la care nimeni nu se gandea atunci cand prin revolutie,romanii au scapat de regimul comunist.Iata ca astazi,lumea s-a saturat de “iubitul conducator” si a lui blonda,Madame Udrea, de BOC,premierul care da cu coasa si manuieste lopata(ca de altceva nu-i bun)- si de toti ceilalti, vorba aceea:”toti o apa si-un pamant”.
    Sa ai o seara placuta.

    Cu aceeasi consideratie pentru tine,

    Gabriela B

  41. Vreau sa recomand cartea “De la dictatura la democratie” de Gene Sharp. Ar fi folositoare pt. manifestantii din piata universitatii . Nu stiu daca a fost tradusa in romana …

  42. Domnule Radu Tudor,

    Credeti ca ARE USL coloana vertebrala si DEMNITATE sa ia o pozitie OFICIALA fata de declaratiele Ambasadorului SUA? Eu cred ca nu, Domnii Ponta si Antonescu plecindu-si capul ca toti servitorii licuriciului sef. Altfel luau pana acum, dar mai importanta e preconizata vizita oficila nu?

  43. Buna seara D-le Radu ,sint pentru prima data pe blogul d-stra ,am venit sa va felicit pentru frumoasa emisiune pe care ati avut-o in aceasta seara cu un invitat de exceptie ,prof. Bogdan Teodorescu L-am asteptat cu drag ,nu stiu unde a disparut un timp Bine ca a fost singur ,a tinut o lectie f. frumoasa ,concisa plina de substanta Dorim sa-l invitati mai des ,este spre binele nostru .
    Cu regret spun ca nici dupa 21 de ani romanii nu au invatat politica si aveti obligatia pentru binele acestui popor sa-i invatati
    Sinteti f. buni ziaristi ,comentatori la antena 3 ,va revine aceasta sarcina f. grea de a explica ,de a explica pina pricepe si ultimul roman
    Nu vreau sa dau lectii dar va rog sa discutati despre felul cum sint impozitate salariile in Europa ,PE UMERII CUI APASA CRIZA in diferite tari ,aici este toata mirlania pdl ,au pus totul pe seama celor saraci Eu as face un tabel care un timp sa fie postat intr-un colt a ecranului .Va admir curajul ,sinceritatea ,comentariile pertinente Mult succes ,incepe o noua saptamina cu multe evenimente Noapte buna ,Claudia

  44. Consider ca problematica ACTA este necesara a fi supusa dezbateri societatii civile ,apoi analizei in Parlamentul Romniei.Trebuie sa aflam foarte exact in ce masura aceste noi prevederi ne afecteaza drepturile fundamentale cetatenesti situatie valabila si pentru intiativa “SOPA”.Vreau sa-mi fie respectat secretul corespondentei,nu ne aflam in comunism.

  45. Domnule Tudor, azi l-am celebrat pe Caragiale toata ziua. Am accesat Scrisoarea Pierduta si O Noapte Furtunoasa in doua variante puse in scena de a lungul timpului pentru fiecare dintre operele marelui dramaturg. Doamne!, nu e nici o diferenta intre timpurile traite de Nenea Iancu si cele traite de noi in anul 2012. Groaznica asemanarea. Ce nu pot sa inteleg este urmatorul lucru. Dupa o pauza de 50 de ani de pluripartidism (multe dintre generatiile noastre nu ne-am nascut si format in acel gen de societate) am reluat mentalitatea descrisa de Nenea Iancu in operele sale. Asta imi demostreaza cit de innapoiati sunt romanii. Sunt oameni (10% dintre toti romanii care mai cred in marinar si in lopatarul sef). Greu de imaginat. Mai mult, exista un Farfuridi cu epoleti sef OTV care va fi legitimat sa conduca saracia. Asta ma conduce la gindul ca degenerarea e totala si la nivel national in cel mai clar sens al cuvintului

  46. Cu Un Ceai Si C-o Lopata, Iar Ne-o Dete Bocu Lata!

    Prin nameti si prin troiene Boc cel Mic si cu Izmana
    S-au gandit ca-i crestineste sa dea turcilor pomana.
    Cu un sortulet in fata Boc le da ceai la pocal
    De rad turcii de se strica la asa un circ regal.

    – Dom’ Cacat* mai baga unu’, strig-un turc mai pirpiriu
    – Vineee acum, raspunde Bocu’ folosind un ton zglobiu.
    Cei din media exulta si filmeaza faza-n draci
    Material de propaganda pentru-ai bocului ciraci.

    Un cusur are tot circul, pe Izmana-nsotitor,
    Mult mai bine dadea Leana la TIR-uri cunoscator.
    Specialista in parcare si-n cabinele de TIR
    Unde-o pescui Cocosu, liberand-o din tractir.

    Drept concluzii avem una, n-om avea noi Premier
    Ins-avem ospatarie o mandrete in cartier.
    Cand ajunge turcu-acasa, cu asa povesti in sac,
    Isi va amuti copiii si urmasii-n veac de veac.

    N.A. *in turca cacat=bok

  47. @evangelina
    Emisiunea de aseara, foarte interesanta, dl. Bogdan Teodorescu a spus lucruri foarte interesante si de luat in seama.
    In legatura cu aceasta, va asteptati la oameni noi, bine pregatiti, sa le pese de soarta noastra, etc, care sa vina cu solutii de redresare a situatiei. Dl. B. T. s-a referit si la acest aspect si a explicat ca sunt putine sanse sa apara oameni noi la vremuri noi, doar se vor produce anumite mutatii, nu spectaculoase.
    Cum amintea domnia sa, s-ar putea ca USL-ul sa aiba de furca cu alte partide, altele decat pdl si acolitii lor.

  48. Salut Radu,

    Sunt cadru medical si total impotriva actualului regim, dar nu pot sa nu observ modul absolut partinitor in care tu si colegii tai conduceti dezbaterile politice… Cred ca rolul mass media ar trebui sa fie de informare, nu de manipulare…

    Apreciez calitatea ta de jurnalist, dar stau si ma intreb in ce directie se va concentra activitatea ta si a colegilor tai dupa ce USL va castiga (pe merit) puterea… Veti continua sa le faceti lobby?

    Multumesc.

    • cind vorbesti despre manipulare, ar trebui sa cunosti mai bine limba romana si modul de folosire a termenilor. antena 3 practica un jurnalism de opinie prezent in orice tara din lume. mai sunt alte 22 de televiziuni in romania, te poti uita linistit la ele

      • Salut,

        Probabil ca am fost inteles gresit, nu am nimic impotriva antena 3 si a jurnalismului de opinie… Tocmai din cauza ca ma uit si la celelalte televiziuni nu pot insa sa nu observ o nota aparte a comentariilor dvs…

        • @Robert: nu faptul ca televiziuni private fac o anumita politica ar trebui sa-ti dea de gandit si de injurat, ci faptul ca televiziunea publica care traieste si din banii tai se dovedeste a fi reprezentanta Puterii, in loc sa-si vada “deontologic si impartial” de meserie. Posturi ca Antena 3 pot face ce “vrea” muschii lor, mai ales atunci cand au ramas singurele pe baricade in lupta cu o medie aservita chiombalaului in proportie de 90%. Ce te deranjeaza, ca nu zice ca s-a furat si sub liberali si sub pesedisti? Pai, stim cu totii asta, insa proportiile la care s-a ajuns cu jaful national sub nemernicii astia a depasit orice limita a imaginabilului. Asa ca, amice, usurel cu pianu’ pe scari ca “ie grele”.
          sa fii iubit
          marcus

  49. Radu , chiar tu citezi intentia puterii de a face ALEGERI COMASATE IN IUNIE … e ridicul sa trimiti alegatori analfabeti cu 7 buletine de vot in cabina si sa fii sigur ca aia chiar stiu ce au de facut ! Strada cere ALEGERI ANTICIPATE NECOMASATE deoarece in felul acesta se pot evita fraudele bolsevice pe care le-au pus la cale nazistii din Partidul De Laturi ! Jos dictatorul betiv , jos Guvernul actual , ADUCEREA IN FATA LEGII A TUTUTROR CELOR CE AU ARUNCAT ROMANIA IN JALEA ACTUALA !!!!

    P.S. – nu mai raspunde provocarilor nedemne de raspuns ….

  50. Ti-am urmarit si aseara emisiunea. Felicitari!
    Dar, totusi, stau si nu va inteleg (pe tine si pe invitatul tau). Esti jurnalist si unul bun(zic eu, nu degeaba te urnmaresc de atatia ani), dar am senzatia ca nu vreti sa vedeti decat un singur aspect.
    Inainte de a incepe, te rog lasa-ma sa mentionez ca imi doresc din tot sufletul ca celor de la pdl sa li se intoarca inzecit binele facut. (si de aici sper ca ai inteles punctul meu de vedere in legatura cu jegurile umane din acest partid politic).
    Zilele acestea m-am tot gandit de ce oameni din jurul meu, oameni de la care am pretentii, care totusi au 2 neuroni care fac sinapsa, spun sus si tare ca toti politicientii sunt la fel.Da, sunt multi si neplatiti de tatucul Basescu. Am avut aceeasi tendinta sa zic si eu, pana mi-am adus aminte cum la ultimile alegeri spuneam ca trebuie sa-mi bag mana in soda caustica datorita votarii lui Geoana. Da, ca si in cazul iliescu – vadim am ales raul cel mai mic, desi cu sila.Imaginea PSD in zona de unde sunt eu ne e proasta e extraordinar de proasta.
    Sa revin. Multa lume spune acum USL in sus USL in jos. USL – victorie. Foarte bine. Dar in teritoriu se uita cineva???? Pe vremea PSD-ului daca aveai o firma iti venea control la 2 saptamani si scoteai bani la negru de iti venea sa plangi. Ba la unul, ba la altul, ba un miel de pasti, ba un porc de craciun, ba un butoi de vin, ba (asta doar ieri am auzit-o) la un control de „rutina”, dupa ce s-a imbatat inspectorul atat de tare a trebuit sa doarma la „sediul firmei” controlate si la plecare a furat tacamurile omului din casa. De rasul curcilor. Pe cand PDL-ul ce-a facut – nu i-a mai controlat atat, nu le-a mai cerut direct atatea spagi…. dar le-a crescut impozitele, banii de aici ducandu-se la ei prin contracte. Dar nu au mai sufocat direct omul – ala care a reusit sa plateasca forfetaru’. De aia cred ca sunt inca multi care zic USL = PDL = toate cele.PSD-ul a bagat direct mana in buzunar, astialalti mai pe ocolite. Si stii tu vorba aia, ce nu stii nu-ti face rau. Nu stiu cum a fost in bucuresti si zonele pe care voi le studiati dar prin zona asta cu siguranta asa a fost.
    Aaaaa, si am o intrebare pe care nimeni nu o pune si sunt tare curioasa. Am fost PNL-ista de cand am reusit sa inteleg ce inseamna o doctrina politica, dar nu inteleg ce se intampla cu Tericeanu. A fost primul om care i-a tinut piept lui Basescu (vizibil) si nu e scos la inaintare, dar in schimb este scos Antonescu – marele absent al parlamentului. Nu inteleg, efectiv nu inteleg. Daca tericeanu a gresit cu ceva si nu trebuie scos in lumina reflectoarelor inseamna ca nu trebuie sa faca parte din clasa politica, dar daca nu a gresit => nici antonescu nu e mai prejos decat basescu. In PNL nu mai avem oameni ? Antonescu, marele actor Diaconu (toata stima pentru el si a 1000 de oameni ca el poate am reusi sa schimbam ceva) si…..cine se mai impune? Cine mai iese in fata? Maxim 10 oameni? Cu cine sa schimbi? Mai dati nume, promovati valori domnilor politicieni …valori. in ultimul timp aud ca se iubeste marean cu cine stie ce tantuca. Hai sictir. Vrem oameni de calitate!!!! Se doreste de catre partide ca acestia sa fie promovati?
    Ce fac oamenii astia 4 ani intre alegeri? De ce nu se aude nimic de ei? Sau, pardon, de ce se aude de ei doar in cazul aparitiei unui dosar, si in rest nimic.
    Si in cazul asta nu va mirati cand vedeti „usl=pdl=vai de ei”
    Pentru prima data in viata iau foarte in serios optiunea de a pleca din tara asta. Creste DD in sondaje!!!!!!. Mi-e sila, mi-e scarba. Mai bine sclav la altii decat subjugat de incultura si curve (masculine si feminine)la mine acasa.

  51. Nicio problema dl. Tudor, sunt sigur ca daca se va produce schimbarea, o sa aveti subiecte destule, doar presa este cainele de paza al democratiei, toti calca stramb.

    Dl. Robert si eu ma uit si la alte tv-uri, pentru a-mi face o idee depre anumite intamplari, evenimente,lucruri, etc. Sunt anumite tv-uri,unde moderatorii si unii invitati trag niste limbi actualei puteri(scuzati limbajul) si vin cu niste idei de ma apuca scarba, pacat de cei care-o fac. Indiferent ca ne place sau nu, televiziunea prin natura ei manipuleaza. De aceea avem creier, sa stim sa discernem toate informatiile care ne sunt transmise.

    • Perfect de acord cu punctul tau de vedere – motivul pentru care am scris ce am scris mai sus este ca pur si simplu imi este greu sa gasesc televiziuni care sa transmita ceva absolut obiectiv din sfera politicului – “jurnalismul de opinie” este aproape omniprezent, indiferent de directia in care marseaza… sau poate sunt eu mult prea preocupat de obiectivitate

  52. Românii iar au fost naivi sau prostiţi sau manipulaţi sau toate la un loc de declaraţia “venită pe surse” de la UDMR referitoare la alegerile anticipate!
    De ce spun asta? Păi să încercăm să gândim logic:
    De 3 ani încoace, NICIODATĂ, dar NICIODATĂ organizaţia trădătoare de ţară şi de neam (ţara fiind românica şi neamul românesc) UDMR nu a votat CONTRA PDL. Din-potrivă, ori de câte ori UDMR s-a arătat în dezacord cu pdl-ul a fost doar pentru a mai negocia ceva pentru ei şi organizaţia lor şovină, antiromânească, pentru a mai obţine un ciolan sau o bucată din România în acţiunea lor separatistă îndreptată împotriva suveranităţii, unităţii şi independenţei ţării (repet, ţara noastră este România, iar a lor – a udmr-ului – este ungaria, mai exact ungaria mare; de aceea, ei nu se vor considera vreodată trădători de ţara pentru că ţara lor NU ESTE ROMÂNIA)
    Mai mult: hai să vedem ce are acum UDMR şi ce va pierde dacă sunt de acord cu anticipatele?
    1. postul de viceprim-ministru: o organizaţie cu 5% la alegerile parlamentare deţine al doilea loc în executiv! Un ungur trădător este în guvernul României, pe locul 2 după apatridul (fără patrie) boc; de unde poţi să controlezi, să monitorizezi şi să intervii la timp şi oportun orice document care intră şi iese de la guvern?
    2. postul de SECRETAR GENERAL al GUVERNULUI – cu rang de MINISTRU, GUVERNUL ROMÂNIEI are un secretar general UNGUR, cu rang de ministru!!!
    3. postul de ministru al sănătăţii: de unde poţi să dai legi (cum a fost legea sănătăţii recent retrasă de băsescu la presiunea românilor; de aici şi contraofensiva cu anticipatele a udmr) prin care să condamni efectiv la moarte sigură o mare masă de oameni prin închideri de spitale, prin transformarea sistemului de sănatate întrun SRL cu răspundere limitată al cărui singur scop este să obţină profit şi nu să salveze vieţi; apropos de salvarea de vieţi, anul trecut au murit nişte copilaşi arşi întrun spital din care au fost daţi afară medici şi asistente şi în care s-au blocat angajările din ordinul criminal al unui ministru, ce să vezi UNGUR! Nici acum posturile nu au fost deblocate deşi la sănătate este un alt ministru …. TOT UNGUR ş ice să vezi, coincidenţă mare, ambii miniştrii UNGURI au fost implicaţi în scandaluri legate de moartea a mai multor copii de ROMÂNI! Interesant? Nu, ci CRIMĂ la adresa POPORULUI ROMÂN!
    4. postul de ministru al culturii şi (atenţie) al PATRIMONULUI NAŢIONAL; PATRIMONIUL NAŢIONAL al ROMÂNIEI sub conducerea altui trădător tot UNGUR! Repet PATRIMONIUL NAŢIONAL al ROMÂNIEI pe mâna unui UNGUR!!! Toate arhivele, toate documentele istorice, dovezile arheologice, obiecte culturale şi de cult, tezaure, etc. prin care se atestă existenţa de mii de ani a românilor pe aceste meleaguri, gestionate de un UNGUR!!!
    5. postul de director al OSIM (OFICIUL DE STAT pentru INVENŢII şi MĂRCI) deci Oficiul DE STAT, al STATULUI ROMÂN, de INVENŢII şi Mărci, ce să vezi, condus TOT DE UN UNGUR, toate brevetele de invenţii şi inovaţii, toată inteligenţa românilor dată pe mâna UNGURILOR din udmr
    Acţionează oare ei în interesul românilor şi al României, mai gândesc ei româneşte, mai respectă ei oare Constituţia şi legile româneşti? Păi mai toţi, aproape toţi au dublă cetăţenie, ROMÂNĂ că de, aici s-au născut şi UNGUREASCĂ, că de, aia de fapt este ţara şi patria lor, şi NU ROMÂNIA, au şi două paşapoarte în consecinţă, mai mult unii dintre ei au fost recompensaţi de statul ungar cu diverse decoraţii şi medalii, mă întreb oare pentru serviciile aduse ROMÂNIEI au fost decoraţi de statul UNGAR, sau un stat îi recompensează pe cei ce aduc importante servicii statului respective, de aici şi întrebarea: ce servicii importante au adus ei statului UNGAR, luând în considerare faptul că ei au deţinut funcţii importante şi uneori funcţii cheie în statul ROMÂN!!!!
    Şi cu siguranţă mai sunt mulţi, mult mai mulţi, nu am pretenţia de a fi făcut o cercetare exhaustivă, posturi de secretari de stat şi de subsecretari de stat, consilieri şi secretari (oare şi prin SIE, SRI, CSAT, CSM şi alte asemenea?)

  53. Buna ziua,
    Domnule Radu este bine , trebuie sa ne unim toate puterile pentru a putea iesi la liman sa scapam de pdl.
    Procentele eu cred ca sunt corecte. hai sa-i cerem un sondaj lui basescu poate asa vor avea si ei ceva procente.
    O zi buna

  54. Ma uit cu atentie ceea ce se intimpla in Romania azi cu actuala Putere.Vizionez singurul post Tv care nu este aservit Puterii si acela e stiut de milioane de Romani este Antena 3.Sonmdajele actuale arata clar ca PD-L sa Prabusit drastic si se vor mai Prabusi incontinuarie pentru ca acest Basescu-Boc dupa cite am vazut se tin cu dintii de Putere.Ei vor sa-si Salveze pielea dar nu mai au nici o sansa sa se Salveze.Daca ne aducem aminte cu ani in urma PNTCD a fost la Putere unde erau cotati ceva mai sus ca PD-L dar Romanii iau respins drastic asa o sa Pateasca si acest Partid-Stat PD-L.

  55. Eu as nota urmatoarele versuri ale lui Constantin Tănase, care sunt valabile prntru toate partidele politice actuale:

    Ne-am trezit din hibernare
    Si-am strigat cât am putut:
    Sus Cutare! Jos Cutare!
    Si cu asta ce-am făcut?

    Am dorit, cu mic, cu mare,
    Si-am luptat, cum am stiut,
    S-avem nouă guvernare,
    Si cu asta ce-am făcut?

    Ca mai bine să ne fie,
    Ne-a crescut salariul brut,
    Dar trăim în săracie,
    Si cu asta ce-am făcut?

    Ia corupŃia amploare,
    Cum nicicând nu s-a văzut,
    Scoatem totul la vânzare,
    Si cu asta ce-am făcut?

    Pentru-a câstiga o pâine,
    MulŃi o iau de la-nceput,
    Rătăcesc prin Ńări străine,
    Si cu asta ce-am făcut?

    Traversăm ani grei cu crize,
    Leul iar a decăzut,
    Cresc întruna taxe-accize,
    Si cu asta ce-am făcut?

    Totul este ca-nainte,
    De belele n-am trecut,
    Se trag sforile, se minte,
    Si cu asta ce-am făcut?

    Se urzesc pe-ascuns vendete,
    Cum nicicând nu s-a văzut,
    łara-i plină de vedete,
    Si cu asta ce-am făcut?

    Pleacă-ai nostri, vin ai nostri!
    E sloganul cunoscut;
    Iarăsi am votat ca prostii,
    Si cu asta ce-am făcut?

Leave a Reply to marcoCancel reply