Pentru ca premierul Victor Ponta a dat liber la speculatii pe seama aranjamentelor de putere post 21 Decembrie si a candidaturilor de tot felul, iata una din variantele de lucru cele mai vehiculate in cazul in actualul presedinte PSD ajunge la Cotroceni :
– Victor Ponta, presedinte
– George Maior, presedinte PSD si prim ministru
– Gabriel Oprea, directorul SRI
– Liviu Dragnea, un an cu suspendare
– Traian Basescu, bine mersi
Mentionez ca aceste aranjamente provin (mai ales) din interiorul PSD.
Ele nu reprezinta nici pe departe vreo parere personala de-a mea.
Voi continua sa expun variantele de lucru venite din tot felul de zone ale puterii.
E an cu alegeri prezidentiale, nu poate fi exclusa nici refacerea majoritatii parlamentare dupa 16 Noiembrie, se modifica total destinul unor oameni politici in urmatoarele 6-7 luni.
Cum ar zice Toma Caragiu : “Petrecerea continua…”.
Nimic nu ma deranjeaza mai mult ca varianta Basescu-bine mersi.Posibil ca omul asta sa nu raspunda pentru toate relele facute acestui popor?
Da, pentru ca e omul ce conduce autoritar si nu iese din cuvantul americanilor. Este foarte posibil sa scape, daca isi va negocia un “pact de neagresiune” cu aliatii americani. Se pare ca asta-i pretul ce-l vom plati, cu totii.
Desi, un bisnitar ca Basescu, trebuia sa infunde puscariile demult, pentru chestii grave, gen subminarea economiei nationale prin patronarea unui sistem de crima organizata (furt si escrocherii cu bani publici). Plus lobby gretos pentru companii gen RMGC sau Gazprom, platit regeste, fara acte.
Prin postarea de mai sus recunoasteti ca Ponta este omul sistemului. Sunt doar trei oameni in Romania cu care Occidentul vorbeste deschis despre ORICE. Mugur Isarescu, George Maior si … inca unul. Nu cred ca baronii grei din PSD, de genul Mazare, Constantinescu, etc vor accepta vreodata ca Maior sa devina presedinte PSD si premier. Omul este prea titrat, cu o carte de vizita impresionanta, cu relatii impecabile cu “greii” lumii ca sa dea cu karata’n …. in cazul in care coruptii ii vor cere sa le faca voile. In cazul in care Ponta va reusi o miscare de acest gen, eu, care sunt un antiPSD-ist convins, imi voi scoate palaria in fata sa si voi recunoaste ca a reusit sa reformeze, din interior, cel mai de nereformat partid din Romania.
Dar … sunt vise. Ar fi prea frumos ca sa fie adevarat.
pai, Ponta e cel mai bun. Am vazut azi in emisiunea dvs..
“- George Maior, presedinte PSD si prim ministru
– Gabriel Oprea, directorul SRI
– Traian Basescu, bine mersi”
Simt că mă apucă o durere de cap… Și o greață cel puțin la fel de mare.
“E an cu alegeri prezidentiale, nu poate fi exclusa nici refacerea majoritatii parlamentare dupa 16 Noiembrie”
Eu cred că asta se va întâmpla PÂNĂ la alegeri, astfel încât ele să fie organizate de slugile lui Băsescu (“dreapta unită”), pe placul lui Băsescu.
@Mădălin,
😀 😀 😀 Păi, tu nu înțelegi că asta se urmărește. Este un sondaj menit a se afla cât de mulți ”inghite-orice” ca tine mai ”se există” pe aici și câtor de mulți le produc greață și dureri de cap… gratis astfel de ”informații” . După metoda , ”Ia d-acilea, neamule, și ingurgitează pe nemestecate!
Adevărul este că sunt și dintr-ăștia ca tine care pun botu la orice, asta e adevărul!
Nu vrei să-i jignești și pe ceilalți care au comentat până acum sau te temi că ți-ar pieri tupeul?
Voi nu ganditi?!?! Pai de cand cu gazele de sist, cu pungile petrolifere din Marea Neagra, cu conflictul din Ukraina nici nu se pune problema ca cel care va deveni presedinte in decembrie sa nu aiba acordul UE/SUA. Nici sa nu va treaca prin cap ca vreun partid politic important va fi strain de aceste jocuri. De unde dragostea brusca dintre PDL si PNL? De unde ezitarea lui Ponta de a candida la prezidentiale? De unde ofensiva DNA pe greii din toate partidele? De unde excesul de zel al lui Vacaroiu si Maior de a oferi munitie DNA?
Ganditi baieti ca nu doare…. Romania trebuie purificata de cancerul mafiei transpartinice. Si pentru asta si-au dat mana si Ponta, si Basescu, si Maior si altii.
Lasă-mă să ghicesc: Băsescu nu face parte din mafia transpartinică, nu-i așa?
Ce “grei” din toate partidele “plimbați” pe la DNA visezi?
– Este Băsescu LIBER și cu AVEREA INTACTĂ? Da.
– Este Udrea liberă și cu averea intactă? Da.
– Videanu? Da.
– Duță? Da.
– Blejnar? Da.
– Berceanu? Da.
– Mircea Băsescu? Da.
– Anastase? Da.
– Falcă? Da.
– Flutur? Da.
– Frunzăverde? Da.
– Toader? Da.
– Oltean? Da.
– Blaga? Da.
– Boc? Da.
– Ungureanu? Da.
etc.
Așa că, “Eliade”, chiar ar fi frumos ca prim-ministrul Băsescu să-ți distrugă ție și “alde tine” și ultima fărâmă de trai “românesc”. O măsură “de dreapta”, desigur.
Doamne fereste!
O idee buna pentru Basescu. El poate sa refaca USL cu Maior (cica PSD) si Melescanu (cica PNL).
Oricum basescu se poate plimba in urmatorii 30 de ani intre functiile de prim ministru si director SRI ca stim bine ca nu pleaca nicaieri.
Asa cum mestrul basist Cristoiu e chipurile in biblioteca asa se retrage si basescu printre dosare.
Nu cred ca il pune bass pe Oprea la SRI. Bass nu iarta pe cei care l-au tradat. Doar daca stiti dvs ca Oprea lucreaza si acum pentru basescu ceea ce e posibil.
—————————
Si apropos de prostia asta pe care o declara unii ca nu il pun pe Basescu prim-ministru. Pai daca o sa aiba Bas majoritate in parlament (si oa are cu tradatorii liberali pro-ciolannis) cine poate sa refuze? Nici macar basescu nu a indraznit sa-l blocheze pe Ponta.
Macar sa il vad pe Ponta numindu-l pe basescu premier, mi-e teama sa nu-l numeasca Johannis sau Diaconescu.
Oricand se poate mai rau…
E drept ca betivanul de la cotroceni nu ii iarta pe cei ce l-au tradat. dar cand l-a tradat Oprea sa aiba nevoie de iertare? Sau Poanta? Nici Oprea nici Poanta nu l-au tradat asa ca Sa Traiti Bine! Nu numai ca nu va pati nimic betivanul dar va fi pe cai mari dupa ce castiga Poanta prezidentialele. Sau poate se retrage cu familia cum a promis si il lasa pe Cristian Diaconescu in locul lui.
Cu Dragnea pe tusa adica cu baronii descoperiti si pusi acolo unde le este locul,dupa gratii ? Da,este o varianta acceptabila.Cu o conditie, chiar daca Basescu (ca persoana fizica) ar trebui sa fie lasat sa traiasca in libertate la ordinul smecherilor de afara ceilalti care au compus regimul sau sa intre la tocat si sa dea socoteala pentru tot ce au facut in cei 10 ani de jaf la sange…Deja m-am consolat cu ideea ca Basescu nu va raspunde pentru faptele sale nici politic,nici penal.Macar sa vad dupa gratii gloata de profitori care i-au facut posibila dictatura
Sustin raspunderea penala a tuturor hotilor “cu costum/fusta” din Romania, indiferent de partid. Sa se inceapa cu PD si clica/sponsorii Basescu, sa fiu pe placul blogului 🙂
he, he, he, oricat ar protesta ciuvica, psd si ponta se vor intelege cu traian sa nu pateasca nimic… alexph, ce mai zici acum? naivilor….
dificila alegere : unii il propun pe base OK , altii si mai .
Măi,mi-ar plăcea ca Gabriel Oprea să fie șeful SRI,în sensul că veniturile SRI cu Gabriel Oprea,s-ar diminua semnificativ,măcar a pensionarilor SRI.
În rest,dacă revelația asta coșmărească se adeverește,atunci NUMAI DUMNEZEU CU MILA!
Asa va fii cu siguranta . Doar procurorul POnta l-a salvat pe Betiv de la demitere ,el si Rus de la Cluj , Ministrul de Interne.
Basescu sigur NU va pati nimic si nici cei 40 de hoti ai lui. Ponta l-a “omorat” si pe Crin. O javra de OM. Sper pana la alegeri , sa-l bage langa Adrian Nastase,cum doreste Matrozul Chior…
Buna ziua,
aveti mare dreptate…este Liberla scenarii care sa “umple” zilele si dezbaterile ..sau mai bine spus “zbaterile” noastre cotidiene !
Domnule Tudor provocati totusi o dezbatere intre Ponta si Antonescu …pentru Adevar !
Mai mult incercati -sunt sigura ca dealtfel ofaceti deja-sa descalciti pentru noi toti itele acestui 2014 !
Ce se ascunde in spatele tuturor miscarilor PNL ?….stim ca dincolo de toate este Traian Basescu…dar TREBUIE sa afle toata lumea !
Mai mult trebuie ca poporul roman sa fie constient 100% ca EXISTA posibilitatea ca Basescu sa ajunga Prim Ministru cel putin pentru urmatorii ani…ceea ce ar fi la fel de grav ca un razboi !!!!!
Va rog sa incercati tot posibilul ca oamenii sa inteleaga ca nu este vorba de un razboi anit PSD sau anti…nu stiu ce…ne jucam SOARTA cu Basescu sau Fara Basescu !
Trebuie sa facem orice efort sa urmeze epoca “FARA BASESCU “!!!!!!!!
Evident ma refer la Regimul respectiv si nu la persoana fizica !!!
cristina,de 2 ani se lupta ponta si psd cu regimul basist.Nu vezi rezultatele?
Un procuror ratat, un securist și un izmenar traseist!Asta e tripleta care vrea să se impună? De tot hazul !
super
Nu Radu!
Cel putin cu un nominalizat. Face V.P. cam ce vrea, aparent este lasat, dar nu are pozitia lui Antonescu in PNL. Aia sunt zombi. Au o sansa la Congres sa-si revina. Substanta psihedelica data este de cea mai buna calitate cotrocenista. Omul este Maior. Nu are ce cauta. Sluga basista. Un pigmeu descendent dintr-un tata cu adevarat luminat. Doar daca plac lunecosii. Iar asta se unge zilnic. As scrie mai mult despre om, dar le stii bine. Restul da! Cu restul. Deacord cu Oprea. Deacord cu Dragnea. Aceste merica o suspendare cincinala. Olteanul este ros de putere. As putea extinde. Inca ceva. Ultimul. Il doresc la cursuri. Universitare. In Jilava, in bancile unde un profesor pe care nu-l are Dreptul romanesc preda zilnic!
sau cum spunea FREDDIE MERCURY…..,atata timp cat exista spectatori.
Victor Ponta, presedinte,George Maior, la REBU, Gabriel Oprea la lustruit gheata, Liviu Dragnea,presedinte P. S. D. si Prim ministru,Traian basescu la puscarie.
Si mumia Iliescu, presedinte de onoare, ai uitat. 🙂
Iliescu a devenit mult mai tarziu mumie. Basalau al tau de acum e o mumie.
Mai bine zis….bairamul cu ceolane continua !
Romanul va merge la vot mobilizat ca atunci cind in turul doi ajunsese Vadim……si uite asa vom fi prostiti la infinit,fara ca viata noastra sa devina mai buna cu ceva !
Oameni buni, Radu, este adevărat ceea ce face Dragnea cu suita lui?: ,,…Ordinul de ministru, publicat marti in Monitorul Oficial nr. 425, abroga o prevedere expresa care spunea ca documentațiile de urbanism și amenajare a teritoriului care se aprobă fără consultari publice sunt “nule de drept”.
Ordinul semnat de Liviu Dragnea are data de 30 mai si abroga un articol dintr-un Ordin al ministrului dezvoltarii din 2010….”http://estnews.ro/2014/06/11/inca-un-cadou-de-la-liviu-dragnea-pentru-primari-si-sefii-de-consilii-judetene-dispare-obligatia-consultarilor-publice-pentru-planurile-de-urbanism/
Mai aveţi mult de săturat buzunarele cloacăi politice interne şi internaţionale??? De asta am ajuns în halul în care suntem, parcă e proprietatea lui, a lor, buzunarul lor şi numai al lor!!! ei nu vor să înţeleagă că e patria, ţara tuturor românilor, nu numai a lor!!! Cine răspunde în faţa legii pentru porcăriile făcute în timpul guvernărilor??? Hello!!! DNA-ul, Toţi cei care, din punct de vedere al aplicării legii pe teritoriul ţării, cum şi cînd vor fi pedepsiţi nemernici care au guvernat şi guvernează??? De asta au lăsat baltă,,Securitatea Naţională a Ţării” să facă ce vor din teritoriul acestei ţări??? Noi am trăit 40-50-80-100 de ani şi totuşi am supraveţuit aici şi ei îşi bat joc de acest teritoriu natal al ţării noastre: http://www.vrn.ro/chevron-in-dispret-fata-de-lege, şi nu numai!!! O să ajungem mai rău ca in Somalia, Africa…: https://www.youtube.com/watch?v=E6Bvpk6Txf0&feature=share…
Are si PSD ,sute de crini si trandafiri ofiliti ,totul depinde de gradinar.Buchetul este mare si spinos , .Votul alege nu numeste.
Aveţi o problemă serioasă cu RDS-RCS privind transmisia pe net a Antenei3 live, de 2 săptămîni avem probleme cu live-ul acestui post de televiziune, ori e întreruptă, ori e întîrziată emisia, poate reuşiţi să faceţi ceva…
rcs-rds isi bate joc in mod constant de abonati, mai ales pe telespectatorii antena 3
Daca scenariul asta se va adeveri (si sunt mari sanse, am suspectat mereu ca Ponta e pe mana cu Basescu), PSD-ul va pierde cel putin un sfert din electorat. Din pacate, pe partea cealalta, a “dreptei unite” lucrurile sunt mult mai clare, in sensul ca, daca vor castiga puterea, Basescu va fi mult mai mult decat “bine mersi”: o sa ne conduca in mod nemijlocit inca multi ani de acum incolo!
din pacate o va pierde dupa ce se va intampla cele prezentate mai sus
D-le Tudor, speculaţiile dv. sunt cel puţin ciudate, cunoscând accesul dv. la informaţii, chiar clasificate. Primele puncte nu mă interesează, în schimb, ultimul, dacă ar fi să fie aşa, înseamnă că avem un Victor Ponta mincinos şi trădător. Cum adică, Traian Băsescu – bine, mersi?! Păi ce facem cu puşcăria?!
Dacă Victor Pont va câştiga preşedinţia şi nu-l execută pe Băsescu pe căi legale, democratice, bine’nţeles, aşa cum a făcut şi escrocul alcoolist, atunci ar trebui să plece de la Cotroceni imediat. Am dreptate sau nu?! Dacă cineva crede că Ponta va ajunge preşedinte pentru calităţile sale fizice sau/şi intelectual-politice, se înşeală amarnic. Va ajunge numai pentru afirmaţiile sale antibăsiste, iar în caz de neaplicare, va fi vai de capul lui, chiar cu un naş sereist în fruntea guvernului. De fapt, la curvăsăria din politica românească, la ce ne putem aştepta?! Ca să fie curvăsăria totală, ar fi bună Elena Udrea.
dle Sorin, am scris explicit ca nu sunt speculatiile mele. Nu stiti sa cititi?!
SORINE,ACUM DE CE NU-L EXECUTA CUM ZICI TU ,PONTA PE BASESCU?TREBUIE SA-L EXECUTE DIN FUNCTIA DE PRESEDINTE?ACUM IL USTURA OCHII,DE CE NU FACE LUCRURI PENTRU CARE A FOST VOTAT?
Cum nu a facut? Ba chiar a facut lucrurile pentru care a fost votat! A semnat imediat pact de coabitare si a preluat si justitia sa numeasca procurorii lui Basescu? Nu pentru asta a fost votat? Sau e votat in continuare doar pentru ca vorbeste frumos la TV si il injura toata ziua pe Basescu? La vorbe sunt multi maestri dar vedeti si faptele va rog nu vorbe. Credeam ca s-au saturat romanii de vorbe dupa 24 de ani dar se pare ca trebuie sa mai treaca inca 25 de ani sa fie in stare sa se uite si la fapte nu doar la TV.
Cat timp mass-media le face reclama, iar blajinii vor crede tot ce se spune la TV, Romania nu va avea un viitor mai bun.
Așa este. Multe sunt intoxicări și supoziții ,dar toate au scopul de a se vedea după reacția cetățenilor care prinde mai bine și pt. a se acționa ca atare.
Metodele aste sunt bine cunoscute în toate cercurile de putere și ale serviciilor care slujesc aceste cercuri.
Sunt aruncate pe piață mai întîi la nivel de zvon, apoi la nivel de -surse- și dacă sunt mulți care pun botul se merge pe variantele alese, dacă nu se mai lucrează un pic și iată manipularea în toată splendoarea ei.
Prost este că în lupta asta acerbă pt putere și pt. niște oase de ros(funcții!) toți fără excepție procedează în acest mod mîrșav , profitîndu-se de faptul că practic nu există opoziție, lumea este bulversată și s-a săturat de circoteca ce este prezentă zilnic de tv, pe holurile parlamentului sau în sediile de partid sau prin alte mijloace mass-media și intră într-o stare de nepăsare totală sau de pesimism , indus de idea –că oricum ăștia de la putere nu pățesc nimic indiferent de ceea ce fac și că oricum ar vota , tot nu contează din moment ce jocurile se fac în cercuri și mai înalte din afară. Ceea ce este cumva adevărat din păcate.
Deci urmeaza petrecere in familie! Cumetrie pe bune…lipsesc bercea mondial si florin salam. E clar ca nu mai era loc si pentru Antonescu!
🙂 Bravo! Mi-a placut asta.
Pana la un punc este ok -dar dupa nu mai sunt . De ce Oprea la SRI si Dragnea suspendat un an ? Nu prea il cunosc pe Maior dar are stire cu ce se mananca guvernatra? Sau ca pres de partid ‘poate sa tina fraiele partidului ? Nu cred ca este o solutie. Dar daca est un zvon”ok – astept alte triplete .
Probabil s-a inteles eronat, doamna. L. Nicolae Dragnea ar urma sa primeasca 1 an de inchisoare, cu suspendare, nu in sens de suspendat din functie.
Sarut-mana!
UDMR nu vrea intrarea PP-DD la guvernare. “Din punct de vedere al imaginii, intrarea PP-DD la guvernare ar fi un dezastru!”, a declarat, marţi, preşedintele Uniunii, Kelemen Hunor.
Sursa: Realitatea
Interesanta pozitia UDMR-ului, avand in vedere ca tot ce nu doreste aceasta organizatie, este bun pentru Romania.
Sa intelegem ca, de fapt, intrarea PP-DD la guvernare ar ajuta la imaginea guvernarii?
Pot avea ei acel aer, cum ca “nu au mai fost la putere”, ca celelalte partide si nu sunt raspunzatori direct de “dezastru”. Dar membrii acestui partid, care timp de 25 de ani au tot facut parte din partidele “establishment”? Doar intreb.
Si internele raman descoperite ?….:) )))))
Ei cum!? Stati linistiti la locurili voastri! 😀 le conduce voicu din puscarie! Reteaua e pe tragaci 😀
🙂 Buna asta!
Imi amintesc ce decis vota Voicu, in 2012, cu doua maini, la suspendare. Am ras cu lacrimi atunci. A avut si el satisfactie ca Geoana, cateva ore.
Varianta asta e mai aproape de adevar.Ioan Rus ministru de interne ca sa fie bine sa nu fie rau.Ponta va candida doar daca Antonescu va fi candidatul celorlalti.In cazul oricarui alt candidat din partea opozitiei ponta nu va candida.Mai vorbim.
Perfecta, Radu !
O solutie in deplina concordanta cu dorinta dintotdeauna a PSD, excelent mascata inca de la debutul USL, de dominare totala a scenei politice romanesti … si continuati sa va mirati si sa va dati de ceasul mortii sa descoperiti adevaratele motive ale parasirii corabiei USL de catre Crin, implicit PNL … 🙁
Ce nu este clar pana acum ? Sau trebuie sa reiterez atitudinea sfidatoare si golaneasca in acelasi timp a lui nimeni in ploaie Zgonea tractoristu’ fata de solicitarea perfect decenta si normala, in concordanta cu telul declarat al USL, facuta de Ioan Ghise in Parlament, pentru validarea demiterii suspendatului ?
PNL a avut, are si va avea mereu un procent electoral in jurul lui 15 % (asta este trista realitate), evident insuficient pentru o guvernare sub conducere liberala, in conditiile in care majoritatea in Romania este detinuta de socialisti de 25 de ani încoace … de aceea si dorinta fireasca de aderare la PPE, pentru un sprijin mai consistent in plan european
Pai FSN-ul,PDSR-ul,PSD-ul tot speculeaza de 25 de ani, asta e menirea lui!
FSN e pdl bai acesta ,asta ca sa respectam istoria.
Un singur punct e probabil acela ca Ponta va fi presedinte si daca asta se va intimpla ce rost are sa decapiteze un partid aliat si pe seful SRI creind nemultumiri si in PSD cind urmeaza alegeri in 2016 .In plus Dragnea nu va fi condamnat si nu va ceda postul de premier unui om de care nu-l leaga prea multe.Cred ca Dragnea va prelua partidul iar el nu va fi premier ptr. ca va dori sa fie eminenta cenusie(probabil se va multumi cu acelasi post in guvern)care sa conduca partidul si sa controleze majoritatea parlamentara.
GIGI,VEZI CA FSN E CAM ACELASI CU PSDR-PSD,NU CU PDL.IA FA UN INVENTAR SI VEZI PERSONAJELE PRINCIPALE.
Iliescu a plecat din FSN care a ramas in Internationala Socialista ca PD ,a format PDSR care a fost primit in Internationala Socialista mai tirziu dupa fuziunea cu PSDR-ul lui Atanasiu. Cit despre oameni ,haida de …comunistul Blaga si securistul basescu nu se compara cu Ponta si sova si petrescu si altii pe care i-a adus Ponta si care conduc acum guvernul.Sigur ca nu poti schimba totul de sus pina jos dar se vede clar ca ponta aduce oameni noi care macar nu pot fi acuzati de comunism sau securism .
mai colgate,te mai si dadeai p’acilea cunoscator al istoriei si ii faceai prosti pe altii.pune mana pe carte,ofensatule!!!
sunt posibile aceste variante, chiar probabile.
Cea mai buna este Oprea la SRI. Izmanarul….are multe rufe de spalat in acest serviciu iar el cum este de “meserie” pare cel mai calificat.
Abia astept acest “mini mercato”……cinste psd-ului….
Buna ziua!
Nu are nicio legatura ce o sa va scriu cu subiectul dar cred ca sunteti una dintre persoanele care ar putea sa faca public lucrurile neplacute care se intampla la Compexul Energetic Hunedoara. Incepand de astazi 11.06.2014 s-a impus de cate administratie concediu de asteptare , desigur fara acceptul sindicatului. Ce inseamana ? 25% din salariu taiat …deci am rugamintea de a nu mai condamna pe altii cand actuala guvernare face acelasi lucru…Am incredere in capacitatea dumneavoastra de analiza si daca considerati ca acesta este un subiect de presa interesant va rog sa-l faceti public.
Nu pare un scenariu groaznic. Chiar deloc. Cu conditia ca noua configuratie sa pastreze clar orientarea europeana si nord-altantica.
Bravo, ioane! Mai ai frati?
daca stau sa ma gandesc, cred ca psd se lauda singur , nu are cum maior sa fie premier, nu se pricepe, mai degraba presedinte. ca poate s-au inteles ca basescu sa scape , asta e deja banuit de multe luni.
Domnule Radu Tudor!!!
Sincer nu vreau sa va stresez in legatura cu afacerea Bechtel dar se pare ca in 2013 guvernul Ponta a facut in continuare plati catre companie in timp ce cautau contractul!!!Daca se poate sa verificati informatia,daca se verifica este o noua culme de imbecilitate mioritico-damboviteana!!!
am si eu o curiozitate,pe ce meleguri mergi tu cu vaca la pascut?
@paris,
Cum, chiar nu știi? Este vorba, și-o știe toată lumea, de “ținutul” lui, de vis,secuiesco-balatono-hunic, unde pasc(că de păscut era vorba, nu?!) toți penibilii,stupidizii si absurzii revanșarzi și care au ce au cu vecinii, vorbindu-i foarte-foarte de rău pe cei din tinutul mioritico-dâmbovițean ”care nu le place, la ei”.
Păi, cel mai important aspect de reținut este: Victor Ponta- președinte și Traian Băsescu – bine mersi.
Restul sunt detalii.
Deci sursele principale sunt pesediste. Tare de tot!
PESEDIȘTILOR, VĂ AUD?
PSD-istii se lupta cu dictatorul de 6%, +/- alti parliti.
pnl-istii “impuscati” de antonescu si iohannis,normal,toti “antibasisti”,se incarligara cu pedelacii, acestia fiind cei mai “antibasisti” din galaxie. hahalere…
Paris,
știu că doare, dar…
Ponta – președinte = Băsescu bine mersi
Așa zic sursele pesediste. Despre asta vorbeam acum. Și nu poți ignora asta, indiferent de ceea ce fac sau au făcut alții, în plan personal, social, politic, economic etc.
Dacă vrei, mai repet o dată, până înțelegi și tu.
🙂
trebuie sa ai in caputz si ceva “relief” nu numai campie,ca sa intelegi ca “basescu bine mersi” nu are legatura cu ponta presedinte ci cu justitia “independenta” si cu cine ii apara “independenta”.asa ca stai pe scaunelul tau si mai gandeste-te.
Parisule,
Asta cu justiția a fost, de departe, cea mai tare replică a ta ever!
🙂
@paris,
Când “sursele” PSD-iste, ca mine, ca tine și ca… alții, spuneau că ultras-pnliștii de pe aici lovesc (și cum loveau?!) Alianta USL în modul cel mai ticălos din interior, umăr la umăr cu băsiștii, (atunci când noi nu o făceam) ce surse erau alea se tot întrebau ei pe aici? Când spuneam că aceste lucruri se petrec, inclusiv până la nivelul cel mai înalt al Partidului(recte, de către antonescu), că ăștia negociază, la greu, în teritoriu cu PDL-ul, pe la Bruxelles cu alde Reding și Barosso (tradându-i pe …alde) și, la Cotroceni, cu însuși basescu, trăgându-și pentru vremurile de campanie televiziuni personale precum realitatea TV (prin Rareș Bogdan) și TVR-ul , prin imundul Stelian Tănase, ei fiind bine-mersi și la Putere și în Opoziție la paritate atunci ei nu puneau botu la sursele pesediste. Dacă intrebi ce surse sunt alea, cică-s.. secrete. Dacă eu, de exemplu, spun de…@violet o răutate, mai rău… o porcărie, și-i pun și o poză, toți știindu-mă PSD-ist poate să spună, desigur, cineva că astea provin dintr-o sursă sigură PSD… bla…bla…bla…? Firește că da.
Daca tot vorbesti de incarligari poate spui ceva si be “antibasistii” autentici cu care se incarliga PSD-ul. Adica UNPR-ul generalului ismene si UDMR-ul, parteneri de taiat pensii si salarii in 2009-2012. La Paris nu s-a auzit cine sustinea masurile betivanului in acea perioada? Nu de alta dar doar cu PDL nu avea absolut nicio sansa. Erau minoritari. Iar la aia care au mai ramas prin PDL le-a facut adio de la perdeluta betivanul ca nu i-au ales consoarta presedinta de partid.
Hai ca esti tare Parisule cu partea aia cu “justitia”! Dar mai incet cu funia in casa spanzuratului! Nu de alta dar justitia aia “independenta” de care amintesti tu este legata 100% de Poanta al tau. Nu de alta dar el a numit justitia aia “independenta” la recomandaruile coabitantului asa ca pana in 2015 justitia aia “independenta” este strans legata de Poanta al tau fiind numita de el.
Ai uitat “dragnea- un an cu suspendare” dorita de PSD, e amanunt?
Umblă vorba prin târg că Dragnea îi vrea locul lui Ponta… Din acest punct de vedere, nu e un amănunt, într-adevăr.
Gafă de proporții la alde tine la care nu mă așteptam. Serios!
”Umblă vorba prin târg că…” este o expresie de nivelul cel mai de jos la care se pretează(iertată fie-mi comparația)doar o precupeață care epatează crezând, în mintea ei, că produce ”furori” urmare unor asemenea știri care-i face pe pesediști să se ”tăvălească în chinuri” urmare acestor infantilități…pe surse
totusi este posibil ca in targ sa existe discutii politice de inalt nivel.mai multa lume a observat ca vanzatorii de varza murata sunt cu iohannis pana la moarte,vanzatorii de cartofi sunt cam udmr-isti,aia de vin cu peste braconat plus cei ce vand scule de pescuit sunt cu antonescu,aia cu rosii si ardei sunt psd-isti de neclintit,restul de zarzavagii(ei sunt cu “frunza” lui udrea,cu fruzaverde,mere verzi, exclus rosii ca ei nu mai sunt “rosii”, acum s-au ajuns)) sau vanzatori de tartacute si dovleci sunt pdl-acii sau pmp-isti,nici ei nu mai stiu..pnl-istii sunt hotarati pe vanzarea de poame,adica fructe, dar exclus orice este rosu, si cum nu prea au ce sa vanda, fac foamea si asteapta aparitia pepenilor,dar numai a alora galbeni.
@paris,
Da, ai surprins foarte bine și corect paleta discuțiilor ”de nivel înalt” ce animă tarabele, zonă care captează tot felul de gură cască – care … ”înghit orice”. Și, de acolo, le transmit aici sub formă de informații valabile. Pe mine mă amuză faptul că astfel de teme îi resuscitează pe unii de aici, antono-pnl-iștii care-s făcuți varză la ora asta după ce le-a tras-o, lor și întregului partid, antonescu și valeanca lui.
penelacilor,sunteti panicati ca vi-l rapeste ponta pe basescu? Nu are nicio sansa,dormiti linistiti,basescu e cu voi,plus udrea cu pmp-ul si aia 6 la suta.Stiu,aveti nevoie,dar este inutil la cei 20 la suta care poate o sa ii mai faceti cu pedelaci cu tot.
Incercati sa nu mai dati cu presupusul , ba Maior, ba Melescanu sau base si s-ai lasam sa-si desemneze cei din PSD candidatul la prezidentiale, mai cu seama ca Ponta s-a pronuntat ca in cursa sunt Oprescu si Ponta.
CE E DE MIRARE CA BASESCU VA FI BINE MERSI?ACUM L-A DERANJAT CINEVA CU CEVA?DE 2 ANI E MAJORITATE IN PARLAMENT CICA ANTIBASESCU,GUVERNUL ESTE ANTIBASESCU,TOTUL ESTE ANTIBASESCU DAR BASESCU E BINE MERSI IN CONTINUARE.NU VEDETI CA SUNTETI MINTITI DE ACEST PSD SI DE ACEST PONTA CU GRAVE PROBLEME IN CAP?
Probleme la mansarda cred ca ai tu,esti pe aratura mai omule.
stai linistit nea colgate,basescu este al vostru,al pnl-istilor,nu vi-l rapeste nimeni.nu l-ati pupat degeaba.
este bine asa ,cu basescu la bulau!
OAMENII ASTIA NU AU VOINTA PROPRIE,EI EXECUTA ORDINE.GEOANA A AVUT DREPTATE CA NU SE MAI STIE NUMARUL CELOR ACOPERITI DIN POLITICA.MULTI SE MIRA DE CE NU A AVUT BASESCU DOSAR LA SECURITATE LUCRAND AFARA.POATE PENTRU CA EL ERA SECURITATEA,ISI FACEA SINGUR?ACUM PROBABIL ESTE CEL MAI MARE IN GRAD SI DIN ACEASTA CAUZA NU-I POATE FACE NIMENI NIMIC.ORDINELE NU SE DISCUTA.CINE PE PAMANTUL ASTA FACE CE A FACUT BASESCU SI SA NU PATEASCA NIMIC?GANDITI-VA, NU E GREU DE PRICEPUT.E CEVA CE II OPRESTE PE ALTII SA-I FACA NASOALE LUI BASESCU.SI ASTA DIN VINA LOR CA SUNT IN ACEEASI OALA SECURISTA.
pai voi pnl-istii uitati-va in oala voastra securista ca-i plina,da p’afara de comunisti si securisti asazisi liberali,kko cu lapte.
PARISULE ,BERLINULE,MADRIDULE,ITI CAM PLACE KAKAO CU LAPTE….IA ZI…..PREA FOLOSESTI IN EXCES,VEZI CA DAUNEAZA LA SANATATE
pai voi pnl-istii sunteti in kko pana peste urechi.veti vedea voi curand daca va dauneaza la “sanatate” sau nu.
PONTA DACA NU SE INSURA CU DACIANA CA SA-L CREASCA SARBU IN GRAD,MAI AJUNGEA LA PASTELE CAILOR PRESEDINTELE PSD.UNII DEJA SUNT DECONSPIRATI SI TOT NU E NICI O PROBLEMA.ASA CA NU VA MAI MIRATI CA IN ROMANIA TREABA E INCURCATA.PANA NU SCAPATI DE SECURISTI N-O SA VEDETI NICI O SCHIMBARE IN BINE.
fi sigur ca o sa scapam de securisti ca voi care vreti sa ne intoarceti la “schimbarea” tot basista.auzi la asta-schimbare cu pedelaci.
Este normal ca aceste GASTI DE INTERESE(private) dupa ce au reusit sa-l elimine pe principalul “inamic/pericol”(ANTONESCU) se vor bate intre ele pentru a-si promova propriul PION la ..presedentie.
Necazul este ca… ASTAZI…. televiziunile care ar trebui sa fie neutre( ca si in cazul unei dmocratii reale si nu a unei democratii ORIGINALE promovata pe aceste meleaguri de la ILIESCU si continuand cu …basescu…) s-au inrolat si ele prin “mogulii lor” de partea uneia sau alteia din gasti.
Iar ziaristi apreciabili si onorabili de ani de zile ,se adapteaza si ei REALITATII ZILEI ca trebuie doar si gura lor sa manance o …paine( f buna si f mare).
Iar in afara dlui academician DINU GIURESCU ,a profesorilor ILIE SERBANESCU ,ATHANASIU,comentatorul politic CHIRIAC sunt putini in ROMANIA care mai au curajul/interesul(toti ceilati au fost cumparati si s-au aliniat deja la una din gastile nasilor,finilor,socrilor ,cumetrilor,cuscrilor…) sa spuna lucrurilor pe …nume.
Iar romanilor nu le ramane decat sa sufere in tacere si sa continue sa fie manipulati incat sa-si aleaga aceleasi tipuri de personaje/politicieni corupti/avizi de putere ,rotiti intre ei , de 25 ani.
ce poate fi mai josnic decat sa fii sluga unor calai ?
Scenariul este atat de absurd incat tind sa cred ca in Romania este posibil sa ne trezim cu un general de ismene sef la SRI si un fost sef SRI care a fost unealta lui Basescu atatia ani sa devina seful PSD.
Daca acest scenariu se va implini va arata in mod clar de ce Ponta a semnat actul de cooabitare cu Basescu si ca inca de la semnarea acelei intelegeri a fost semnata distrugerea USL-ului si salvarea lui Basescu.
Actorii principali din spatele acestui plan au fost si sunt:
Traian Basescu
Victor Ponta
Serviciile secrete, in special SRI.
Proiectul si-a atins scopul:
USL a fost dizolvat
Basescu este bine merci la Cotroceni
Maior conduce in continuare SRI
Oprea este vicepremier si calareste Ministerul de Interne.
Acum este timpul rocadei mari:
Ponta trece in locul lui Basescu
Maior trece in locul lui Ponta
Oprea trece in locul lui Maior.
Si-au batut joc de Tariceanu, Ponta este un om de nimic. Cred ca la fel ar fi facut si cu Antonescu, numai ca ala a fost un baiat mult mai destept, In rest nu pot sa comentez impartirea ciolanului intre hienele de la PSD, ti se face si scarba.
Unii primesc ceea ce au votat, adica hotie si greata.
4 milioane de romani au ales sa fie condusi de acesti manjiti, in speranta ca scapa de manjitii ailalti. Acuma, sa suporte…
pnl-istii si basistii sunt oameni de nimic,au demonstrat asta.
Buna ziua !
Daca Basescu nu pateste nimic dupa acest an , adica in 2015 macar sa il intrebe cineva ceva , se va pune stampila definitiv si irevocabil pe faptul ca suntem doar o colonie in care fratele cel mare dicteaza .
Plus ca se va construi noua alianta ” USL ” din 2015 . Motivul invocat va fi unificarea impotriva PSD .
Si in 2016 , toate comicariile astea de partide gen Forta Civica si PMP ajung in parlament cu numar mare de mandate. Ca sa nu mai vorbim de PDL care se va ascunde sub fusta PNL .
Daca PSD nu il executa pe Basecu in 2015 , a pierdut alegerile in 2016 .
Victor Ponta si PSD inca mai dispun de cel putin 1 milion de voturi anti Basescu . Votanti care in mod normal nu se prezinta la alegeri. Pur si simplu sunt cel putin 1 milion de persoane care il urasc din ficati pe acest personaj si acuma . Si il vor detesta si in noiembrie . Daca nu il executa , aceste 1 milion de voturi de care dispune PSD ul lejer in plus , se vor intoarce in 2016 impotriva lui . Pt ca l a protejat pe Basescu.
Si poate printr o imprejurare nefasta , o vedem iar pe Elena Udrea ministru in decembrie 2016.
Pai Basescu de ce credeti ca intentionat isi da cu stangul in dreptul -Udrea sefa PMP, dizolvarea PDL, mentinerea dezbinarii pe Dreapta, etc? Ca sa faca culoar PSD la Cotroceni si el sa se retraga in liniste, fara sa fie deranjat de procurori.
CAND SUNT SUBIECTE DESPRE PARTIDUL LOR,PSD-ISTII CARE SE BAGA DE MULTE ORI IN SEAMA AIUREA,NU SE VAD CU NICI UN COMENTARIU.IA SA VEDETI CAND VIN SUBIECTE DESPRE PNL SI ANTONESCU,IMEDIAT APAR SA DEA LECTII .
Care subiecte ,mai aiuritule ,scenariile de doi lei comentate de tine?
GIGI,NU FI NESIMTIT SI NU ARATA CA ESTI SI PROST CRESCUT,CA NU IMPRESIONEZI PE NIMENI.DACA AI CEVA DE SPUS CU ARGUMENTE,BINE,DACA NU,VEZI DE COPILARIA TA DE PSD-IST.
argumente se aduc in discutii pertinente.ce argumente sa aducu contra dejectiilor.
CE POSTEAZA DOMNUL TUDOR PENTRU VOI SUNT DEJECTII,MAI PARISULE.POATE TI-E GREU SA CREZI DAR RADU TUDOR STABILESTE TEMA DISCUTIILOR.DACA TU ZICI CA SUNT DEJECTII VORBESTE CU PONTA SA ZICA EL DESPRE CE SA DISCUTAM.
un scenariu este o varianta,o ipoteza mai mult sau mai putin posibila.tu le iei drept adevar si incepi sa tragi rahat cu prastia.
Permiteți-mi să vă împărtășesc o analiză bazată pe niște fapte și niște declarații.Scopul analizei e să răspund la niște întebări care mă frământă.
Analzia începe așa:
De la tăierea salariilor și a pensiilor încoace,Antena 3 a fost persecutată în mod abuziv de CNA și nu numai,dar mă opresc doar la CNA.
După DEMITEREA lui Băsescu și reinstalarea lui abuzivă la Palatul Cotroceni,încă din noaptea DEMITERII,Băsescu a decretat NU VĂ MAI UITAȚI TIMP DE O SĂPTĂMÂNĂ LA ANTENE
Premierul a fost întrebat de Mihai Gâdea dacă jurnaliștii sunt în pericol dacă Băsescu poate închide Antena 3.Ponta a spus că nici vorbă de așa ceva
Apoi a fost arestat directorul Antena 1 Sorin Alexandrescu(sper să nu mă înșel,de-aia am preferat să spun directorul Antena 1) Apoi premierul a mai ieșit odată și a spus nu e nici o problemă,jurnaliștii Antena 3 nu au motive de îngrijorare(mi-e greu să vă dau date dar știu că aveți înregistrări în care Ponta oarecum promite că amenințările lui Băse cu privire la jurnaliști sunt goale,că el nu aprobă o lege care să cenzureze presa liberă)
În timp,tu și Mihai Gâdea ați dobândit o simpatie pe tânărul premier cuvincios și țin minte că o dată la Ordinea Zilei ai spus că Ponta(era a 3 a lună de gvernare) nu a greșit atâta precum BOC și să-l lăsăm mai moale că e abia la a 3 a lună de guvernare,să nu ne așteptăm la minuni
S-a schimbat conducerea CNA și lucrurile păreau promițitoare,dar amenzile aiurea la adresa Antenei 3 au continuat.
S-a rupt USL și dintr-odată au existat câteva luni bune cu atacuri(evident acum s-au dovedit a fi fondate) de asociere a lui Crin Antonescu cu Băsescu.Campania electorală pentru euro-parlamentare s-a terminat tragic pentru Crin Antonescu iar acum Anena 3 primește aviz de la CNA pentru cel puțin 9 ani de activitate.Vă provoc să-mi explicați câteva întrebări pentru a elimina îndoiala că Mihai Gâdea s-ar fi înțeles cu Ponta pentru a-l susține și a-i face o imagine bună lui Ponta în schimbul protecției împotriva abuzurilor regimului Băsescu la adresa jurnaliștilor.Nu pot dovedi asta dar pot specula pe baza analizei și pe baza faptului că Atila Hunul se pregătea cu o armată să invadeze Roma și Papa i-a cerut lui Atila să vorbească între patru ochi.După ce ședința s-a încheiat,Atila și-a luat armata și a plecat.Nu vă acuz că și dumneavoastră v-ați înțeles cu Ponta ci speculez că Mihai Gâdea a făcut-o pentru a nu mai fi presecutați jurnaliștii Antenei 3.Pentru eliminarea speculației răspundeți dacă puteți
1.De ce a promis Ponta public,că nu adoptă o lege care să cenzureze presa?(Spunând asta,premierul și-a acordat sprijinul Antenei 3,ceea ce nu e în regulă,că-i premier nu-i cetățean și asta se spune doar în șoaptă,nu public)
2.De ce s-au oprit abuzurile CNA și de ce Antena 3 a primit aviz de încă 9 ani,la foarte scurt timp după ce Crin Antonescu a demisionat din PNL?
amenzile sunt relativ firesti in democratie, justitia a anulat deja o parte din ele. un procent din amenzi reprezinta insa niste interpretari ciudate
Ca si cea cu “Domnule Duta, sunteti un dobitoc”? Ceea ce e adevarat, dealtfel.
vorbesti “nasol” despre un basist de al tau,dar nu pacalesti pe nimeni.
Draga Radu,
Amenzile nu sunt firesti in democratie. O amenda in fapt ar trebui sa fie aplicata doar atunci cand este incalcata o lege sau o reglementare.
Problema reala in relatia televiziuniilor si radiourilor cu CNA o constituie suita de reglementari absurde menite sa ingradeasca libertatea de opinie. Intr-o societate DEMOCRATICA, Libertatea Presei, Libertatea de Opinie, Libertatea de Exprimare ar trebui sa fie sfinte.
In momentul in care CNA decide care trebuie sa fie structura de invitati in cadrul unei emisiuni sau alta, interfereaza cu libera exprimare. In principiu o televiziune, un post de radio sau un ziar ar trebui sa poata sa invite pe cine doreste in emisiunile ei. Postul este cel care isi realizeaza politica editoriala.
Un alt aspect este modul in care acesti domni si doamne de la CNA sunt numiti. Intr-o societate normala acestia ar trebui sa fie numiti de catre breasla si in nici un caz dupa algoritmul politic. Niste functionari angajati politic se vor stradui sa ii multumeasca pe cei care i-au numit.
In general eu sunt impotriva numirilor. Prefer sistemul meritocratic. In orice structura de conducere, pentru orice post ar trebui sa fie introdus obligatoriu examenul.
Pana nu vom reveni la sistemul meritocratic, Romania nu va avea nici o sansa.
Poti sa-mi spui daca ai vazut vreo data posturile unui minister (cu exceptia celui de ministru) , scoase la examen?
Poti sa-mi spui cand ai vazut posturile de conducere ale unui organism, fie el de presa, economic sau juridic scoase la concurs?
Daca dorim sa devenim doctori, mergem la Facultatea de Medicina si dam examen, dupa examen.
Daca vrem sa devenim medic sef de clinica sau de departament trebuie sa invatam sa pupam in fund oamenii politici.
Traim intr-o tara in care scara valorica este intoarsa cu susul in jos.
Plagiatorii ne conduc, gusatii si gangaitii ne dau lectii de dictie si limba romana.
CNA este un pat al lui Procust menit sa taie capul celor care indraznesc sa gandeasca liber.
Din pacate aceasta politica functioneaza si desi Romania are sute de canale TV, nicicand Romania nu a fost mai lipsita de jurnalisti de constiinta ca in zilele noastre.
Totul se subsumeaza rating-ului. Acum cateva minute am vazut un promo la emisiunea lui Dan Negru si emisiunea sa;”cea mai indelungata emisiune de cultura generala”(SIC!)
Am ramas bouche beque.
Te auzeam ieri ca faceti eforturi sa largiti lista invitatilor dar ca din pacate toate televiziunile sunt obligate sa ruleze aceiasi 20 de invitati pentru ca nu exista personalitati afirmate public.
Radu, sunt convins ca nu poti sa crezi asa ceva.
In Romania exista oameni cu adevarat exceptionali dar nu facem nimic ca sa ii aducem in constiinta publica. Trebuie ca acestia sa zguduie lumea pentru ca, noi aici acasa sa ii vedem. Cand Halep a ajuns la Roland Garos toate televiziunile au descoperit ca exista si ca are atat de mult bun simt si atat de mult echilibru in ceea ce spune si gandeste despre Romania.
Avem atatia scriitori, artisti, arhitecti, profesori universitari, olimpici si ne multumim sa ne aducem aminte de ei cand vin in tara incarcati de medalii si premii.
Spunea azi Ponta,la premierea olimpicilor la chimie:” este un sport national sa bocim si sa intrebam ce face tara pentru acesti tineri?” Domnule Ponta, tara nu face nimic pentru acesti tineri. Acesta este adevarul. Faptul ca le dublati prima mizera si le oferiti un buchet de flori este un exercitiu de marketing politic. Stiti ce sacrificii au facut parintii acestor olimpici? Stiti ca acesti parinti, asa cum au facut si parintii lui Halep, se imprumuta la banci sa-si poata ajuta copii?
Adrian Paunescu avea dreptate cand spunea
” ca sa le ajunga copii cu o treapta mai domni,
cata lupta, ce chin, cat nesomn”
Stiti cati dintre acesti olimpici mai sunt in tara la aceasta ora?
Este o tragedie nationala. Inteligenta acestei tari a plecat si continua sa plece.
Cine-i vede? Cine-i asculta? Cine-i valorizeaza? Nimeni!
Si in acest timp, cand crema inteligentei romanesti este calcata in picioare noi spunem ca nu avem pe cine sa invitam in studiouri, ca televiziunile ruleaza aceiasi douazeci de palavragii gaunosi si inepti.
Bine spus.
UDMR face aceleași acuzații pe care le-a făcut și PNL, înaintea ruperii USL: PSD nu și-a întrebat partenerii înainte de a invita PP-DD în Guvern. Crin Antonescu a făcut de mai multe ori aceste reproșuri PSD-ului, acuzând că ia decizii și în numele PNL, fără o consulatare.
Liderul senatorilor UDMR, Marko Bela, a subliniat că “în acest moment, Guvernul nu este format în exclusivitate de PSD. Guvernul este al unei coaliții, inclusiv UDMR. Deci, un guvern comun, dacă vreți, al mai multor formațiuni politice. Deci, invitarea unei noi formațiuni într-un astfel de guvern de coaliție este posibilă numai prin acordul tuturor formațiunilor (…). Ce ar zice cineva dacă și UDMR s-ar trezi să invite pe cineva în Guvern, fără să-și întrebe partenerii? Și aici nu contează cine e mai mic sau cine e mai mare (…). Dacă UDMR nu va fi de acord cu o astfel de intrare, atunci intrarea nu va avea loc, după părerea mea”.
– See more at: http://www.dcnews.ro/marko-bela-tran-ant-ce-se-intampla-daca-udmr-refuza-pp-dd_445622.html#sthash.cPcquMSq.dpuf
N-ai gasit citate decit din Chiriac securistul de serviciu,omul de casa al udrei?
UDMR face aceleași acuzații pe care le-a făcut și PNL, înaintea ruperii USL: PSD nu și-a întrebat partenerii înainte de a invita PP-DD în Guvern. Crin Antonescu a făcut de mai multe ori aceste reproșuri PSD-ului, acuzând că ia decizii și în numele PNL, fără o consulatare.
Liderul senatorilor UDMR, Marko Bela, a subliniat că “în acest moment, Guvernul nu este format în exclusivitate de PSD. Guvernul este al unei coaliții, inclusiv UDMR. Deci, un guvern comun, dacă vreți, al mai multor formațiuni politice. Deci, invitarea unei noi formațiuni într-un astfel de guvern de coaliție este posibilă numai prin acordul tuturor formațiunilor (…). Ce ar zice cineva dacă și UDMR s-ar trezi să invite pe cineva în Guvern, fără să-și întrebe partenerii? Și aici nu contează cine e mai mic sau cine e mai mare (…). Dacă UDMR nu va fi de acord cu o astfel de intrare, atunci intrarea nu va avea loc, după părerea mea”……………………………ESTI ORB SAU TE FACI?NU VEZI CA E MARKO BELA?…….ASTA E CITAT DIN CHIREAC?NU TE MAI BAGA AIUREA IN SEAMA DACA ESTI INCULT, FA-TI UN SERVICIU,POTI SA MA CREZI PE CUVANT.
si care este treaba voastra a baseilor cum este cu udmr-ul? se impaca ei cumva.daca nu,o sa ii luati voi,ca abia asteptati.acum o sa uitam cum va rupeati parul din cap cum ca; ce rau este pentru tara ca erau cooptati de psd,si voi de fapt mureati de oftica.luati-i voi pe toti.e bine? nu uitati de pmp ca tot voua va trebuie.”dreapta unita”, ce sa ne mai facem?
PARIS,TREABA E CU PSD-UL NU CU UDMR.CAM CATA SCOALA ITI TREBUIE SA INTELEGI CEVA SCRIS IN LIMBA ROMANA?PSD-UL E JIGODIA DESPRE CARE SE VORBESTE ,NU UDMR.UNGURII DOAR CONSTATA.E CHIAR ASA DE GREU CU LIMBA ROMANA LA VOI LA PSD?
deci acusica “psd-ii e rai,udmr-ii nu mai e rai”.ipocriti basisti ce sunteti. vai mama voastra.
CAND SPUNEAU UNII CA PSD SE COMPORTA CA PE MOSIA LU MA-SA IN TARA ASTA ZICEATI CA E VRAJEALA BASISTA.A BAGAT SI UDMR DE SEAMA TREABA ASTA.
PSD nu se comporta ca pe mosia lui ma-sa ci se comporta ca in tiganie.
Nepotismul familiei ponta-sarbu nu are limite si cum da bine in tiganie, tate “rudili” sa se infrupte din ciolanul puterii.
Parca-l aud pe ponta la investirea lui maior ca premier: “Nasuli, neamu’ nostru e cel mai tare din parcare, acuma noi facem lejea! Sa crape di ciuda dusmanu’ c-am pus mana pe tat banu'”
ce-a ajuns si intelligence-ul daca alde oprea…
„Preţul benzinei în România a crescut cu 16%, cel mai mare ritm înregistrat de vreunul dintre cele 61 de state din clasament”, se arată în studiul publicat de Bloomberg la începutul acestei luni. – See more at: http://www.dcnews.ro/romania-ara-cu-cea-mai-mare-scumpire-la-benzina_445604.html#sthash.w6zaKOyQ.dpuf………………………………………………………CE DRACU POATE JUSTIFICA UN PRET ASA MARE AL CARBURANTILOR IN ROMANIA?POATE ACELASI MOTIV PENTRU CARE PLATIM GAZUL RUSESC LA PRETURI ENORME FATA DE ALTE STATE?…..NU CONTEAZA,PSD LA PUTERE ,PONTA PRESEDINTE.ASTA E ORDINUL.PROSTIMEA DIN TARA ORICUM NU ZICE NIMIC.
sinistru…. maior… gasca de la cluj va fi ce a fost si mai mult chiar…. si asta e toxic, oprea…. si mai rau si grav….. de la stadiul de colonie licuriceasca vom cobori la cel de poligon….
nu inteleg de ce ne mai complicam cu alegeri si ce sens mai au, nu e mai simplu sa o intrebam citeva madame din wdc si citiva inalti functionari ue caci se pare ca “alegerile” indiferent de rezultatul de la urna, prpulseaza aceleasi slugi cu sufelt de cirpa, slugi care ne sacrifica ieftin si jalnic… baga-mi-as….
Domnule Radu Tudor,
Marco Bela spune ca,daca UDMR nu vrea,PPDD nu intra la guvernare. Au ajuns astia sa impuna poporului roman , sa faca acesta, ce vor ungurii. Si asta cu sprijinul nemarginit al tuturor partidelor politice romanesti,indiferent de culoarea lor politica. Oare si-a pus cineva intrebarea:
“Daca aceasta adunatura psd,unpr si pc,sunt net impotriva ppe, ce cauta ungurii la guvernare,stiind ca udmr , este membru al ppe”?. Ce face ponta,isi baga singur “mortu’ -n casa”? Pute,pute rau de tot aceasta cardasie. Oare de ce aceste haite de mincinosi politici,nu sunt luate de gat si intrebate,cu subiect si predicat, de ce mint fara nerusinare poporul in campaniile electorale?. Auzi mai frate,daca nu vrea ungurul,nu se face nimic in Romania? Oare cat mai asteptam pana ne gonesc si afara din tara noastra,sau sa ne lege de glie ,ca pe robi,iar ei sa umble cu biciul printre romani?
Imi cer scuze,dar la asta,nesimtirea,depaseste orice tupeu.
Cu respect,va salut,
Gogu rezervistu’
acum văd de la Răzvan Dumitrescu faptul că Tăriceanu l-a tăiat de pe listă pe Băsescu la ședința comemorării a 150 de ani de activitate a Senatului dar PDL și Crin Antonescu insistă să voteze pentru invitarea lui.Ce s-a întâmplat cu Crin Antonescu?de ce și-a dat arama pe față și negociază cu viermii care au susținut tăierea salariilor și a pensiilor?
Când te gândești că eram atât de aproape să aleg un președinte egal sau mai rău ca Băsescu…Antonescu pare mai rău ca Băsescu deoarece tot ce a făcut Băsescu a făcut-o pe față și pe prostia omului.Crin s-a ascuns și s-a machiat!Nu-l mai recunosc ca om pe Antonescu.Mi-e greață că am dat mâna cu el!RUȘINE!
Dupa tradarea lui Tariceanu cred ca se procedeaza corect sa i se dea putin peste tifla, e doar circ ieftin facut de motociclist.
si as adauga : voiculescu achitat! ( nu ca ar fi vinovat, dar in conditiile justitiei lui basescu,”mogulul” nu are nicio sansa sa scape de puscarie.)
trecerea in derizoriu a rezultatelor comisiei nana confirma intelegerea din spatele usilor inchise a securistilor din jurul lui ponta si basescu.
asteptam alte variante!:)
Super-super! Bine gandit, bine zis, bine punctat!
ai uitat sa pui ghilimele.
“confirma intelegerea” ca nu cunosti legile.
care legi parizianule?
alea pe care le ignora gruparile securiste care conduc romania?!
ma faci sa zambesc…
PSD este o organizatie sinistra – singura lor “strategie” este saracirea, manipularea si prostirea oamenilor simpli, combinate cu furtul de voturi, in special la sate.. Le doresc din suflet sa dispara ca partid politic.
mai sinistru ca basismul bolsevic combinat cu pnl-ismul de kko, nu exista.soarta taranistilor va asteapta.
Sunteti chiar atat de convins, domnule Tudor, ca Dragnea ia cu suspendare? Sunteti naiv, iubite domn. Eu stiu cu totul altceva. Traim si vedem.
“Tara arde si plesneste”, iar unii (mereu aceiasi) fac speculatii…si baba se pieptana!
apropo de tara…
facturile de energie electrica emise de CEZ depasesc orice realitate.hotia aparata de ANRE este la ea acasa.
componenta piata concurentiala,rezervare abonament,contributie cogenarare,acciza necomerciala,certificate verzi,toate ajung sa coste mai mult decat energia electrica activa.si la toate se adauga tva.
protectia consumatorilor este pe mana cu CEZ.
romanii sunt furati,directorii pedelisti ( majoritatea ramasi pe functii)prospera! va mai mirati de unde a avut pdl bani de campanie electorala!
Dar la televizor despicam (dl teleprim) doar spagile din spitale si scoli…mafia grea si gretoasa se face legal. Daca e dreptate pana la capat, ni se returneaza banii? Sau se impart “fifti-fifti”? Daca e dreptate pana la capat si “pedeleii e rai”, de ce mai sunt la butoane in toate institutiile care gestioneaza “banu’ public”? Eu personal cunosc manageri de spitale adusi de pdl, pnl si sunt acolo (bine de tot:-) de mai bine de 10 ani. Cand vom vedea si noi averile lor? Le stie cineva?
de ce au ramas directorii pedelisti pe functii?
pentru ca au furat pana acum si si-au cumparat functiile in continuare.in teritoriu mafia interpartinica conduce.
in craiova toti directorii din sistemul energetic-transelectrica si subsidiarele ei,cele doua cet-uri,institutul energetic,electrica si electrica service,romgaz,au ramas pe functii,fiind oamenii lui berceanu,marian jean marinescu.iar la cez lucreaza numai pedelisti cu carnet in regula.
de aceia pnl-ismul de kko a sarit sa consolideze basismul,au si ei baronii lor comuni PLANTATI DE NICOLAESCU in vremea guvernarii tariceanu.in guvernul usl tot mafiotul nicolaescu a mentinut smecherasii protejati si de basisti pana atunci.astia sunt pnl-istii,tot niste basisti.astea sunt fapte nu scenarii.
parizianule,culpa pentru mentinerea pedelistilor in fruntea sistemului energetic o are “liberalul” chitoiu,ca tot iti plac tie ghilimelele.nita a umblat luni de zile sa-si mobileze biroul.:)a avut alte preocupari!
Asta-i reteta sigura sa scapam de Ponta. Oricum base e bine in toate variantele Mafiei.
Nu conteaza ce vrea popoprul , conteaza ce vrea Mafia. Costa mai putin sa voteze doar membrii Mafiei.
IMNUL GUVERNANTILOR
(după,,Pui de Lei”)
Ce hoti am fost si suntem inca,
Şi-om fi în neamul românesc!
Să-i sărăcim ca pe o stîncă
Romănii orişicînd muncesc!
E viaţa noastră făurită
Pe hoţi, excroci cu braţe tari,
Şi cu osîndă-n sîrguinţă,
Ne-mbogăţim, să fim mai mari!
Şi din aşa ţară frumoasă
Pe veci, vindem, tot ce-a mai rămas,
O dăm bucăţi ca după coasă
Să nu mai fie nici urmaş!
Am fost excroci necunoscuţi
Cu duşmani pe vecie,
În coasta Daciei născuţi
Chiar nimeni nu mai fie!
(ai noştrii politicieni, vechi sau noi,,Pui de Hoţi” sau,,Cocalarii 25 de Ani”)
Din informatiile noastre, in acest moment s-au format 4 tabere in partid:
1. Dragnea – sefi de CJ-uri din Muntenia si Moldova
2. Sova – Transilvania
3. Geoana -Vanghelie
4. Zgonea – Hrebenciuc
“Fiecare are 5-6-10 organizatii, se negociaza”, ne-au declarat surse din partid.
Marea problema in partid, spun surse din PSD, este ca nu exista niciun lider care sa linisteasca taberele, nici macar Victor Ponta.
“Nu exista independentul ala sa-i impace, toata lumea e bagata. Nu e nimeni in PSD care sa nu vrea nici premier, nici sef, nici presedinte, si care sa poata sa bata cu pumnul in masa. Nu are cine sa bata cu pumnul in masa: ”, spun sursele citate.
care “noastre”, mai Tandala? Tu si soacra-ta?
Ponta o iesi el presedinte, dar socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ.
Cu Oprea la servicii o sa-i iasa, ca e atributul presedintelui, numirea sefilor de servicii.
Dar la premier se impute treaba, pentru ca nu poate face de capul lui, chiar si cu majoritate absoluta PSD in Parlament. Prietenii stiu de ce 🙂
daca asta e una restul care sunt? daca sunt din interiorull psd cum afirma radu tudor, atunci ce a fost vehiculat zilele trecute cu dragnea sau sova sau zgonea ce mai reprezinta? ca si atunci argumentul era ca sunt vehiculate in psd? asa ca aruncarea pe piata a acestor variante nu sunt decat speculatii de presa! veti vedea pe blogul lui radu tudor publicate alte cateva zeci de variante pana la iarna. si fiecare varianta va avea sustinatorii ei. pacat de aruncarea pe piata a acestot variante dar omul isi face meseria de a face subiecte pentru cititori. dar vorba lui si el are favoriti gen athanasiu pentru presedentia psd ( pe ce baza? ca e invitat mereu in emisiunile lui radu tudor?)si nu se putea sa nu apara un alt simpatizant liberal, saramurai,care sa nu incerce sa mai dea si el o copita psd-ului. la un moment dat o sa fac o lista cu cei de pe blog anti-psd si o sa vedeti ca indiferent de subiect pe ei ii intereseaza doar ponta si ai lui. dar se feresc ca dracu de tamaie sa comenteze cretinismele din tabara liberala, unde o gasca de tradatori, toti demisionari, incalca statutul liberalilor cu voiesie si sunt aplaudati pe bplog de pupincuristii lor de serviciu. cand scrieti ceva bazativa pe ceva real si nu pe tot felul de zvonuri ca o sa va contraziceti de la o zi la alta.
Domnule Tudor,pe când și emisiuni despre economia romanească, dar nu academic, gen ”Income”, ci,ca la noi,ca-n Siliștea, bunăoară:”Fierăria lui Iocan”. Chestii lumești, pământești spuse simplu, dar cu mult chichirez, precum vorbeau alde Moromete, Cocoșilă…
Domnule Tudor, nu numai că ştiu să citesc, dar ştiu şi să scriu, mai corect decât mulţi aşa-zis jurnalişti, care şi când se exprimă pe gaura gurii fac dezacorduri de care ar râde orice copil de clasa a şasea, care merge regulat la şcoală, nu să fie regulat acolo. În ceea ce priveşte speculaţiile la care faceţi referire cum că ar fi din interiorul aşa-zisei puteri, daţi-mi voie să nu vă cred. Tocmai de aceea susţin în continuare că supoziţiile sunt ale dv., poate şi prin prisma altor canale decât cele din “zona puterii”. O fi aşa, n-o fi aşa …
daca nici dvs nu credeti ce scrieti, m-am lamurit…
Ar fi vai de noi
….serviciilor vad ca sunt akum pe fatza in politica….
Pactul de coabitare acceptat umil de Ponta si impus de Gittenstein confirma continuarea imunitatii lui Basescu si tot atunci americanii au stabilit : Kovesi la DNA .
Chiar daca Ponta recunoste presiuniule el totusi semnand asa ceva a incalcat juramantul fata de tara prin care se obliga sa apere suveranitatea Romaniei .
Alde Ponta , Zgonea … se ploconesc in fata ambasadei SUA si corporatiilor iar dupa ce Ponta va ajunge presedinte va ceda aurul de la Rosia Montana si va permite Chevron sa injecteze otravuri in solul romanesc pentru gaze de sist .
PS : Redeventele vor ramane minuscule ca asa vor americanii sa ia resurse gratis si nu vor acoperi riscurile de mediu adica otravirea romanilor .
Dar daca Ponta nu candideaza,cum cum devine scenariul in discutie?
Hai că sunteţi culmea de…buni!,,Cel mai important om în stat”, cine şi care este? După părerea mea, cel mai important om în stat, e omul care munceşte din greu, omul muncitor hărţuit şi chinuit zi de zi, nicidecum cel care stă întrun scaun în urma rezultatului alegerilor ce îşi încasează veniturile plus bonusurile uriaşe ca la capra podului, cît şi prin legea la care a contribuit prin vot ca persoană sau funcţie, în diferite perioade. Ruşine să vă fie guvernanţilor!!! că nu respectaţi omul care munceşte!!!
Prea multi fosti, actuali si viitori SRI-isti in politica.
Așa este. Ăștia n-ar trebui să aibă voie deloc în politică.
Știu prea multe secrete și pot șantaja în voie pe oricine NU le face VOIA
http://www.mytex.ro/stiri/opinie-george-maior-nu-crede-in-scenarii-daca-psd-ajunge-la-putere-imi-dau-demisia-de-la-sri_158130
De atunci, PSD a ajuns de doua ori la putere si maior nu si-a dat demisia.
Pe ponta l-a ros sa-l vada pe Antonescu ca-si da demisia… cat despre nasu’ maior, de ce i-ar pasa unui plagiator ca rudele lui sa se tina de cuvant?
Propaganda facuta lui ponta de diferite trusturi de presa da acum roade: ce poate face o famiglie mafiota decat sa acapareze toata puterea.
Am semanat neghina si acum ne miram ca nu creste grau?
GIGI E CUMVA VECHIUL PARIS?ASA SE PARE DE LA DISTANTA, VOM VEDEA MAI BINE ZIILELE URMATOARE…………….PSD-ISTII AU FOST SUPARATI RAU ASTAZI DOMNULE TUDOR.DOAR 2-3 RASPUNSURI SI ALEA AIUREA,N-AU AVUT CHEF DE DISCUTII.
😎
colghete,ai lasat-o muta pana si pe violetera.
ai eu m-am intrebat daca esti TALMACEAN ala care se scutura pe la tv,s-au un admirator de-al lui.acum nu cred ca supara pe cineva ca la o baliga moale(voi basistii) putina apa mai trebuie,adica acest “scenariu” fasss-SF ANDROMEDA.
În urma închiderii şcolilor, nu şi a universităţilor. Propun să se înfiinţeze o linie de specializare pe profilul profesional avansat,,Doctorat în Minciună, Doctorat în Excrocherie, Doctorat în Manipulare”, sau, şi Masteranzi în aceleaşi domenii…Că tot se iau premii internaţionale, ori, înscrieri în Guinessbook, ca cel mai bun mincinos, cel mai bun excroc, cel mai bun…, măcar la asta să fim recunoscuţi internaţional 100% ca şi studii universitare. Guvernanţii de ieri, de azi, de mîine, vor fi, cu siguranţă premiaţi…
@colgate
N-ati intrebat corect.Intrebarea era daca @paris a fost cumva vechiul @gigi.Si chiar daca nu ar fi asa cei doi sunt asemanatori in a adula pana in panzele albe si fara nicio rezerva …pontismul” fanatik”.
mai nea ghitza,postezi asa fara o mica oda lui antonescu sau iohannis,fara ceva acolo cu vreun baron rosu ceva? nu se poate,nu-i frumos. sti pedeapsa: doua perechi de palme la oglinda.
O FI SI CUM ZICI TU .INTR-ADEVAR SUNT UNII CARE N-AU NICI O LOGICA IN CEEA CE SCRIU PE AICI,IN PLUS TE MAI SI INJURA.
tu te-ai gasit sa faci caracterizari, cu “logica” ta cu care tii neaparat sa fii de rasul curcilor.
Stimate d-le Radu Tudor,
In interventia de aseara a d-lui Victor Ponta la emisiunea dvs., premierul Romaniei a declarat ca se uita des pe blogul dvs…Acest lucru ma bucura, inseamna ca are incredere in opiniile dvs. dar si in vocea sutelor de anonimi din aceasta tara…
Prin intermediul dvs. vreau sa-l rog pe d-l Victor Ponta sa puna capat discursului interminabil a lui Mircea Geoana privind candidatura sa la prezidentiale…A devenit ridicol… Astazi a recidivat din nou si spune ca vrea sa se reîntoarca la cei 5,2 milioane de români care l-au votat în 2009. « E o chestiune de logică politică şi electorală elementară.»
Se intreaba insa Mircea Geoana citi din cei 5,2 milioane de romani care l-au votat in 2009, l-ar mai vota astazi? Mircea Geoana a devenit astazi un personaj grotesc, rizibil si de un ridicol ce frizeaza absurdul…
http://adevarul.ro/news/politica/adevarul-live-ora-1100-mircea-geoana-vorbeste-despre-candidatura-presedintie-proiectul-romania-1_5397f73f0d133766a879f292/index.html
de numele lui maior se leaga premizele statului politienesc in romania.
sustinerea in continuare a inregistrarilor cartelelor pre-pay in contextul invalidarii directivei europene convertite la noi prin legea big brother, indica atitudinea totalitarista a acestui individ,ce se doreste premier.
– Victor Ponta, presedinte >>> da, doar daca va candida si doar pentru ca e raul mai mic (da, iar)
– George Maior, presedinte PSD si prim ministru >>> exclus, n-are niciun fel de “prezenta scenica” deci ar fi un post nemeritat
– Gabriel Oprea, directorul SRI >>> foarte posibil
– Liviu Dragnea, un an cu suspendare >>> in niciun caz. E cel mai activ in campanie, are relatii, motorase, etc
– Traian Basescu, bine mersi >>> clar! Iti imaginezi un scenariu real in care ar putea fi altfel?
Stima
suna a gluma proasta(cel putin partea cu Oprea la SRI si Basescu bune mersi)
Sincer şi obiectiv, analizînd: udrea, a venit cu andrelele, mopul şi paraşuta în politică. Berceanu, pentru că tot aţi vorbit de el, a venit cu gîndul să se îmbogăţească prin minciună, manipulare, excrocherii, pe spatele poporului. În plus, Berceanu se trezeşte vorbind după ce a supt cilanul poporului, după ce şi-au bătut joc de popor, curată imbecilitate, de afirmaţiile lui, noi ştiam, am trăit pe pielea noastră. Tăriceanu, cu vînzarea perimetrului Mării Negre, deşi nu se ştia cla ceea ce revine ţării noastre, afacerea Ford, Dacia, cu multe mînării, acum se vede dator la psd şi vrea ciolanul obligatoriu, se vrea la ciolan prin impunere în faţa altora. PSD-ul -PC-ul cu UNPR-ul şi UDMR-ul au fost mereu la guvernare, din cauză că erau în alte partide, ce spuneau psd-iştii în legătură cu udmr-ul? că trebuie să nu mai facă parte din guvern, şi, ce să vezi, a ieşit minciuna psd-ului la iveală. PSD-ul şi guvernul, nu îi interesează Strategia de Securitate Naţională, de asta nici nu pomenesc de ea, fiindcă vînd tot ce a mai rămas, posibil ca în 2016, să nu mai existe român pe teritoriul ţării noastre, ori, care mai rămîne, este bolnav şi bătrîn…numai bun pentru experimente pentru medicamente(că suntem consideraţi şobolani, cobaii lumii pentru experimente medicale)şi nu numai. Incrediil ce fel gindesc sau nu scăunarii ţării vechi şi noi!!!Apropo de PPDD, minciuna are picioare scurte, prin minciună şi manipulare au cîştigat, mai trebuie să-i scoată din brutărie pe semenii lor, apoi, tot înainte, ca pe timpul comunismului(deja se înţelinează comunismul prin tot felul de restricţii, impuneri, obligativităţi:telefonie, sri, sts, luarea cu japca a proprietăţilor de către stat,…) mai rămîne impunerea legii 18 privind imbogăţirea abuzivă, fără justificare, asta nu se poate decît prin impunerea, cererea unei asemenea legi de către juridicul ţării, nu de politicieni(hoţi, excroci, mincinoşi, nu au niciun interes). Tot înainte!!! Spre comunism în zbor!!! Să cînte oda comunismului, a comuniştilor!!!
scuze pentru eventualele greşeli(destule)
Deşi nu-l simpatizez pe Dragnea, eu lui Oprea i-aş da nişte ani cu… executare.
un scenariu imposibil.maior este prea lenes sa fie premier.mai degraba iar placea sa “taie frunza” la cotroceni si sa traga “sfori” de acolo precum basescu.dar flacaii stiu ca nu “se alege”.si ca el sunt atatia altii,printre care si iohannis sau antonescu.la guvern nu-i ca la presedintie,iarna nu-i ca vara.
Sinistru ,dar cat se poate de posibil.
Suntem tara cea mai saraca din UE , sunteam tara cu cea mai mica rata de absorbtie a fondurilor europene,suntem tara cu cei mai putini kilometri de autostrada pe cap de locuitor din UE(si Albania are mai multi),suntem perceputi ca cetatenii second hand ai UE, suntem tara in care gunoaiele se arunca pe marginea drumului.
Nu vad pe nimeni din cei care se perinda azi pe scena politica sa rezolve aceste probleme.In schimb toti au apetit pentru talk showuri , suete si palavrageli inutile.
Corect.
ai dreptate cu ceea ce spui dar vezi ca Albania are doar 80 km de autostrada si nu este in UE.
Eu nu inteleg ceva.. De ce d-nul Radu Tudor nu l-a intrebat pe d-nul Ponta luni seara de acest scenariu , cand Victor Ponta a avut o interventie telefonica la emisiunea Sinteza Zilei .. In Romania sunt scenarii in fiecare zi dar mi se pare aiurea sa emiti acest scenariu dupa ce-ai avut posibilitatea de-al intreba pe Victor Ponta insusi de acest scenariu posibil Si probabil ne-am fi dat si noi seama ce urmeaza sa se intample din raspunsul d-lui..Cat il priveste pe Basescu eu cred ca acesta va fi sacrificat de catre americani ca si Nastase..Oricum Ponta nu-l cred ca va ierta usor pe Basescu, si stie ca risca sa piarda mult daca il lasa in pace pe Basescu..
Prin PSD se intimpla tot felul de lucruri “paraanormale” in ultima vreme. Vezi dezacordurile repetate dintre Sova si Ponta. Sa ne aducem aminte si de “accidentul” Kovesi? Sunt mai multe semne de intrebare decat raspunsuri si electoratul deja e ametit de “variantele” politicienilor. De asta Mircea Diaconu a si avut succes. Restul, ne-au ametit de cap rau de tot… Pe mine treaba asta m-a cam obosit si cred ca nu o sa ma mai intereseze pentru ca oricum nivelul de trai tot nu creste fir’ar sa fie… Stie cineva daca Mircea Diaconu poate fi clonat? Astept cu interes un raspuns! 🙂
Cât de prost să fii(și el nu este singurul pe aici) încât să te tot întrebi, de-a proasta, de vreo trei luni încoace ”CINE A REUȘIT SĂ-L ELIMINE pe principalul (auziți la el!- “inamic/pericol”(ANTONESCU)??? )
Nicio problemă la el pentru că tot el își dă singur și răspunsul procedeu asemănător ălora care,pentru a trece mai ușor peste marile decepții sau frustrări, simt nevoia imperioasă de a-și lua zilnic doza zilnică de narcotice. Uitați-vă cum se auto-păcălește omul și încearcă astfel să păcălească și pe alții:
” Aaaaaa! Este normal ca aceste GASTI DE INTERESE(private) dupa ce au reusit sa-l elimine pe principalul “inamic/pericol”(ANTONESCU) se vor bate intre ele pentru a-si promova propriul PION la ..presedentie”
Care găști, nefericitule(zic eu) când el singur, (împins de băsescu, binențeles, dar și de sfătuitorii lui( el fiind…pauză, deci blană la capitolul gândire și exprimare proprie timp de luni de zile) și-a dat cu stângu-n dreptu’(de fapt,invers) ieșind ca un prost(unii zic nebun) din tot ceea ce acum un an era considerat o imposibilitate pentru toată lumea antibăsistă?! Auzi la el , bretonatul-liberal-antibăsist până mai ieri, Șef de partid(istoric), al doilea om în stat ca Șef al Senatului României(fiind mai iute de mână suflând hoțește acest post PC-ului) și Șef al comisiei de modificare a Constituției să ajungă ”prin el însuși” un mare O(zero). Și și-a băgat în ”INSOLVABILITATE”,împreună cu gașca sa de aplaudaci , și partidul de-i aproape-aproape ca acesta să-și dea obștescul sfârșit așa cum zic de vreo trei-patru luni încoace dacă ”baza” nu se miscă mai repede. Deci cine-i de vină, băi ”nenumitule” de căderea antonescului și a PNL-ului ?! Tot ”structurili” sau prostu’ anului?