Cum priviti eventuala cooptare a UDMR la guvernare daca pleaca PNL?
Cum comentati protocolul semnat de USL cu UDMR in octombrie 2012, cind orice aliat impotriva PDL si a lui Basescu era considerat binevenit? E in regula ca Antonescu si Ponta au semnat atunci un document potrivit caruia UDMR va fi la guvernare?
PS : Sper ca Victor Ponta sa nu faca aceeasi gafa ca guvernarea Basescu-Boc si sa dea (din nou) cultura romaneasca pe mina UDMR… Stiu ca e vorba de un calcul pragmatic pentru voturile din Parlament dar si ale comunitatii maghiare disciplinate pentru turul doi al prezidentialelor. Dar pentru toate astea, sa sacrifici identitatea romaneasca a culturii, mi se pare cam mult.
Iar udmr? Chiar nu se poate fără ei? Doar pentru eventuala cooptare a ăstora la guvernare și PNL-ul ar trebui să se răzgândească în legătură cu ruperea USl și ieșirea din guvern.
Era de astepta, daca PSD nu lua pe UDMR ar avea sanse mari ca Ponta sa cada si iar basescu se baga in numirea premierului, si pe cine credeti ca va numi, pe Udrea, Boc, Unguient, Iohannis (ca stie nemteste), ar fi haos. PDL, PMP, PNL ar veni la guvernare, ar fura iar, ar maslui voturile din exterior si interior. RUSINE Antonescu asta numai tu ai provocat aceasta mizerie, i-a facut jocul lui basescu.
Calcul gresit. Niciun partid nu doreste inlaturarea guvernului Ponta acum. Se doreste “macinarea” permanenta a premierului si PSD, astfel incat candidatul acestora sa piarda alegerile prezidentiale din iarna. Abia dupa aceea va veni motiunea de cenzura si scoaterea PSD/USD de la guvernare.
ar trebui sa analizati mai profund situatia! cine a semnat primul cu basescu?cine I-a pus procurorii? cine baga elemente antiromanesti la guvernare?priviti-i cu luare aminte : 2 pietre tari ,orgolii nemasurate! incep sa-l admir pe basescu! el stie sa faca multe compromisuri ca sa-si atinga scopurile! ii lucreaza pe micutzi in sucul propriilor lor orgolii!!!
Nu imi convine!
IMI ESTE SCARBA!!!RUSINE USL PONTA-ANTONECU NISTE G……
corect
Nu, nu imi convine. Dar ce nu face Ponta pentru cateva voturi in plus? Si ce nu face UDMR-ul pentru o felie de cascaval …
In 2012 PNL-ul a impiedicat intrarea UDMR la guvernare. Acum acelasi PNL practic impinge UDMR-ul in executiv.
aici ma despart si de ponta nu se poate sa guvernezi cu tradatorii de neam si tara .hai radule la cluj sa traiesti cu ei si sa vezi atunci daca o sa mai vrei sa guverneze sovini fatarnici
cum imi convine de PSD cu tradatorii din PC si UNPR,nu pe ei i-am votat,dar sa fie sigur Tonta(copy paste) ca va mai ajunge la putere cu acolitii lui cand o face plopul mere si rachita micsunele!
OK!
Parca am mai auzit aceasta zicala din gura altui presedinte, in timpul evenimentelor de la Timisoara,in decembrie 1989.Ce a urmat stim cu totii.Pardon unii fie au uitat fie sant prea tineri ca sa-si aminteasca.
Da, dau dovada de seriozitate si sunt bine pregatiti. Iar la a doua intrebare raspund cu o intrebare: ministrii “ne-udmr” ce au facut pentru cultura romaneasca?
In mod clar nu.UDMR nu a primit votul de a intra la putere, prin urmare fie fara ei, fie demiterea guvernului.
Vrei sa vina ai lui basel cu liberali ?
plus udmr si la ei,altfel cum?
Vor avea si mai mare nevoie de udemerei decat d-l Ponta! Si cu pret si mai mare! Asa ca …. atentie!
Răspuns simplu : e unul dintre singurele lucruri care m-ar determina sa nu mai merg niciodată la vot.
Nu ! Ce am votat si ce se intampla …
Nu doresc ca Ministerul Culturii să fie dat ungurilor,iar protocolul ăsta e o portiță provizorie până la alegerile prezidențiale astfel íncät să nu-și bage Bâsescu iarăși coada în numirea Primului-ministru
Dar sa dam internele si vicepremier pe siguranta nationala cuiva care se dovedeste ca nu este omul curat pe care il credeam si despre care se scrie ca are dosare penale este bine?
Am citit pe aici ca ar fi fost decorat de ministru de interne al Germniei pentru servicii deosebite aduse germaniei.
Care sunt aceste servicii deosebite?
da…
sunt absolut incantat / entuziasmat
nu-mi incap in piele de bucurie
de aceea eram asa scarbit cand fix dupa alegeri Ponta era bucuros sa-i cheme pe groparii aia ordinari la guvernare
oameni mici in pozitii mari
foarte mici
USL a castigat pt ca : jos baselu, jos pdl, justitie
inca astept…
sub nici o forma udmr la guvernare ei sunt cei care au sustinut guvernul boc pentru taierea salariilor si pensiilor ,nu au ce cauta la guvernare
…Si pe Chiorete la referendum
atunci ponta sa se duca la naiba cu udmr-ul de gat ce naibii e ata de greu sa il puna pe johannis vice-premier?
de multe ori l-a pus pe antonescu in situatii jenante si pe asta din urma uite ca l-a apucat imbatosarea
asta cu UDMR-ul chiar ca e de mare scarba
ponta nu vrea sa fie santajat ca tu maine sa il acuzi tot pe el ca a acceptat. s-a cam fript cu multe acceptari.cred ca este hotarat sa intoarca foaia daca tocmai aliatii incep sa santajeze.”chelnerul” nu mai vrea.
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :((
Da , cred ca este varianta corecta , PNL dezamagire maxima ….
Am votat USL , dar pe Antonescu nu il votam sigur .
Antonescu are tupeu si ne crede prosti! A fost de fata la semnarea pactului de coabitare, chiar a fost vazut cu hartia in mana, deci a citit-o! Acum aflu ca protocolul cu UDMR a fost semnat si de el! Acum se dezice de toate, e pur ca un porumbel alb si, cu nasul pe sus, isi ia lumina de la Cotroceni, de la cel pe care-l admira! Nu as avea nimic cu “inteligentza” de la Cotroceni daca n-ar fi dovedit ca este o nulitate ca om, ca cetatean. Acum Antonescu il copiaza fir cu fir… Sa se intoareca la USL, sa stranga din dinti si sa faca ce a promis nu numai mie ci unui intreg popor! Si eu am strans din dinti cand m-am dus la vot si am pus stampila si pe cei in care credeam si pe cei care, ca niste javre ordinare, s-au pitit sub sigla USL! USL era ceva frumos si extraordinar, am crezut in ei.
afli acum ca esti prost ca din ianuarie 2013 udmr a spus clar ca antonescu si ponta au semnat un protocol dar daca esti cretin normal ca afli si tu ce se intampa doar ca afli cu vreo 15 luni intarziere.
EXACT cum am privit-o în seara finalizării alegerilor parlamentare. Nu credeți, d-le RADU TUDOR, că Ponta a forțat înlăturarea PNL încă de atunci pentru UNGURI? Și Antena 3, postul de pe butonul 1 al telecomenzii mele, chiar îi aduce pe unguri la guvernare (Prin atitudine. Este suficient să vezi patima Mariei Coman). Și sigur la CULTURA, pentru că LOR li se dă ce vor, necondiționat, nu ca și PNL-ului. Probabil protocolul de care amintiți a fost un mijloc de șantaj ca Antonescu (care semnase ca fraierul) să participe și să înghită protocolul de coabitare. Dacă vin ungurii, mi-aș dori măcar să nu pierd Antena 3. Pentru asta ar fi nevoie de imparțialitate.
obregia, marcuta?
Dl. Uioreanu a declarat ca pnl isi retrage ministrii din guvern si trec in opozitie dar raman in usl.
Adica facem opozitie dar nu renuntam la functiiile din teritoriu care ne revin ca aliat in usl.
Mare mojicie.
Adica cand interesele pnl au cerut au fost bun udmr, dar pentru psd si altii nu este bun
Sa stiti ca daca sti cum sa negociezi cu udmr chiar sunt adevarati parteneri.
Nu mai alimentati aceste animozitati intre romani si maghiari.
ponta a semnat protocolul,pnl NU , cu udmr-u. cultura romaneasca e in noi nu in gunoaiele care conduc tara. Cum stati cu audienta de cind rastalmaciti ce a spus Antonescu si STIRISTELE intorc vorbele ca la piata de zarzavat.
bati campii cu gratie. documentul e semnat si de crin
macar antonescu la denuntat dupa alegeri cand sa opus intrari udmr la guvernare dar se pare ca ponta e de parere ca udmr sant buni pentru guvernare impotriva vointei cetatenilor care au votat in 2012 usl
asta e prima postare corecta dupa zile intregi…
Cat de corecta este daca nu se recunoaste ca Antonescu procedeaza ca basescu?
Adica azi iti strang mana iar maine iti rup mana?
pai antonescu face intelegeri si apoi le denunta cum ii vine lui bine ce mai conteaza.asta asa ca si basescu.sa vedem cine ii mai crede p’astia doi.
Nu bate campii dle Tudor, Antonescu nu a fost de acord si stiti asta f bine si dvs.Datorita lui Antonescu Ponta a cedat si a renuntat la UDMR.Mi-aduc aminte f bine cat de vehementi erati toti, inclusiv Mircea la adresa intrarii UDMR la guvernare.Acum ca Voiculescu e in barca lui Ponta ati intors-o 180 grade.
esti pe campie ! unde am zis eu ca-s de acord sa vina udmr?! da, e meritul lui antonescu pt ca s-a opus atunci. nu amalgamati in stil basist
La o simpla enumerare a partidelor,se pare ca a REVENIT acelasi guvern odios din 2009-2012 (PDL-UNPR-UDMR) in care PDL(aripa securistica a FSN) a fost inlocuit cu PSD (aripa comunista a FSN).
In concluzie : PDL+UNPR+ UDMR aproape identic cu PSD+UNPR+UDMR( ce ti-e Manda ,ce ti-e Tanda !!). Este drept cu urmatoarele diferente :
1.Atunci ,in perioada 2009-2012 basescu sustinea PDL/UNPR/UDMR pe cand acum se pare ca nu mai sustine (OARE?) un guvern identic .
2.Atunci,in perioada 2009-2012, ANTENA 3 critica guvernul PDL-ul ,UNPR-ul si chiar UDMR-ul pe cand acum daca scestor partide s-a alaturat si PC-ul, se pare ca ANTENA 3 ii va sustine.
Acest lucru nu pare ceva anormal insa va fi CIUDATA pozitia ANTENEI care va trebui sa sustina PUTEREA(lucru ciudat fiindca chiar BADEA ii spunea aseara lui Ciuvica ca:presa/tv trebuie sa critice intotdeauna puterea).
Dar la cate ciudatenii am vazut in cei 24 ani(toate au avut un singur tel/scop…puterea/avera/banii/mosiile) ce ma conteaza o ciudatenie in plus.
pe deoparte spui ca psd sunt comunistii care ce sa faca?sa isi nationalizeze averile ce vorbim?eu nu vad niciun comunist care sa ne faca bucuria asta.eu vad politica de dreapta de 24 de ani care este politica acumularii egoiste asta si cu comunisti si cu necomunisti.ma asteptam la o politica progresista de dreapta care sa avantajeze producatorul corect si sa il protejeze de afaceristii corupti care ii fac concurenta neloiala sau social democratie care sa constientizeze atat angajatul cat si angajatorul ca ei,ca sa faca fata pe piata,trebuie sa colaboreze nu sa se lupte care pe care frige mai repede.
Am uitat sa-mi exprim parerea in legatura cu UDMR. Sa faca Antonescu ce am zis, iar UDMR sa se mai odihneasca putin, doar pana in 2016, pe uma mai vedem! Avem experientele actuale din care invatam ca sa nu ne facem planuri pe timp atat de lung.
u.d.m.r. la guvernare, o rusine si mai mare. ,dupa ce l-au sustinut pe basescu boc cel mic.
Daca boc a fost cel mic,o fi fost si cel’prost’?
Este cea mai mare lovitura pe care ne-au dat-o cu acest protocol, incheiat inca inainte de alegerile din decembrie 2012, datat 1 octombrie 2012 ! Sunt atat de marsavi in actiunile pe care le intreprind, actiuni bazate doar pe minciuna, incat pur si simplu ne lasa fara nicio varianta. Pentru mine un astfel de guvern nu mai este legitim si nu ar trebui recunoscut, incat incalca toate promisiunile, cu care am scos atata lume la vot. Nu am votat atunci pentru o alianta din care sa faca parte UDMR, pentru ca aceasta organizatie ( ca partid nu e !) sa vina iarasi la putere, dupa ce a stat timp de 25 de ani mereu alaturi tuturor partidelor romanesti care s-au perindat la conducere. Este o formatiune buna la toate, ca o prostituata, care pentru avantajele pe care le primeste de la fiecare guvernare ,intra in patul oricui ii ofera un astenut caldut,si e in stare sa faca orice. Nu !! acest UDMR nu are ce sa caute la guvernare pentru ca ei au fost cei care le-au ordonat supusilor lor co-nationali sa nu iasa la referendumul de demitere a Presedintelui ! Ne-am saturat, Radu, de toata aceasta piesa de teatru ieftina si imorala pe care partidele noastre ne-o joaca de 25 de ani incoace. Am sperat ca USL e altceva si ca va guverna pentru noi, dar inca odata se dovedeste cat de duplicitari sunt toti, indiferent de culoarea politica.E josnic tot ceea ce fac ei, si conservatorii nu ar trebui sa se lase atrasi intr-un joc murdar. Este inadmisibil gestul facut de ei cu acest protocol ! Sunt convinsa ca daca lumea ar fi stiut de el, nu ar mai fi votat intr-o asa masura covarsitoare USL.
corect
Cum naiba sa dai cultura romaneasca sau sanatatea romaneasca pe mana ungurilor? Cum sa se ingrijeasca un ungur, care prin naster uraste romanii!!! de valorile culturale romanesti??? Cum sa dai sanatatea romanilor pe mana ungurilor? S-a uitat ce a facut Czeke cu sanatatea romaneasca? Cum a inchis spitalele? Cum au murit romanii in fata spitalelor inchise de unguri? Toti politicienii romani sunt tradatori de tara si popor. Ponta putea sa isi asume riscul de a ramane doar un sprijinul USD, cu orice risc sau sa ii ia alaturi pe unguri dar nu la guvernare cu ungurii. A uitat Ponta cat rau au facut ungurii alaturi de PDL si base? Spune Sarbu ca pot forma guvernul fara unguri. Sa il faca asa. Sa faca cum vor romanii, i-am votat pe astia din USL ca sa ii dea la o parte de guvernare pe toti cei ce au distrus Romania si au ucis romani. Ponta sa se simta obligat sa isi respecte cuvantul vizavi de cei ce l-au cocotat acolo unde este acum si nu vizavi de nu stiu ce protocoale semnate cu ungurii fata de care se simte dator acum sa isi respecte cuvantul dat. Cum e cu datul cuvantului fata de electorii sai? Nu destul ca a luat-o pe aratura Antonescu, acum o ia si Ponta?
cultura si mediul vor ajunge la UDMR.
off: grapini e deja prea mult – “primul om in cosmos e roman????” saracul gagarin. de ce astfel de oameni ne reprezinta, deoarece noi nu i-am ales direct, au fost pusi acolo de altii pe care i-am ales. nu e totusi rusinos ca pe langa greselile zilnice de grmatica, sa gafezi ca ministru in halul asta.
Se spune ca timpul le vindeca pe toate. Rana facuta de UDMR celor 7,4 milioane de romani nu s-a vindecat, si nu cred ca se va vindeca prea curand.
PSD ar trebui sa se izoleze de basisti, fie ca sunt in PNL sau UDMR. Domnul Ponta sa nu uite ca poporul inca il detesta pe Basescu si orice compromis cu fanii lui ii va lua din voturi la urmatoarele alegeri, fie ca sunt europarlamentare sau prezidentiale.
scena politica romanesca de 24 de ani ofera o mocirla de care noi santem satui !!! incep sa cred ca se vor alege singuri la guvernare la parlamentare la presedentie la locale etc . mi-e lehamite sa mai discut de aceasta cloaca care se numeste politica in ROMANIA . in loc sa prosperam stam afundati in imprumuturi ,locuri de munca lipsa,spitale cu gandaci si fara personal,invatamant distrus,agricultura la pamant,industrie terminata !!! de 24 de ani asistam la un spectacol atat de urat incat cuvintele sant de prisos. dar mai asistam si la imbogatitii peste noapte care au sufocat ROMANIA si asta datorita guvernarilor si guvernantilor carora le-a pasat doar de buzunarul propriu si nu de tara !!!! sant plicisit si revoltat in acelasi timp de ceea ce vad in tara mea din ”90 incoace !!!
amandoi au gresit cand au semnat protocolul cu udmr dar slava domnului ca antonescu si-a revenit imediat dupa alegeri . Frumos ps domnule radu tudor vad ca si dumneavoastra ati calcat pe urmele lui ponta si daca udmr nu ia cultura in rest e binevenit la guvernare , sant curios antena 3 ce pozitie va lua fata de intrarea udmr in guvern ca vad ca rtv deja sau pregatit trup si suflet pentru primirea udmr la guvernare deja cotet tv il cearta pe antonescu ca nu a respectat protocolul semnat cu udrm si antonescu e un tradator ca a tradat udmr ,asa mizerie nu sa mai pomenit de mult . Sper ca antena 3 sa nu inceapa sa cautioneze intrarea udmr la guvernare.Dar cu nu imi fac iluzi sa nu am deziluzi va doresc succes in teribila misiune da a cautiona guvernul ponta format cu 2 pardite care au pus umarul la mizerile facute de regimul boc basescu si anume unpr si udmr care au fost trup si suflet alaturi de boc basescu .Deci va fi ceva de vis ponta va guverna cu unpr si udmr aliati de baza a lui basescu si e antibasescu si antonescu care va fi in opozitie e facut basit .Iar faza cu aliati pdl pai deja psd e aliat din 2012 cu unpr ce tot mintim poporul ca ponta e antibasit cand va guverna cu 2 pardide care au sustinut pana la capat pe boc basescu si wodrea .Pentru numele lui dumnezeu chiar asa imbecili ne cred cei din psd in frunte cu ponta si tata socru
Iar vin santajistii astia la guvernare ?
Nu numai Cultura, dar si Sanatatea si Padurile(sunt specialisti forestieri multi in UDMR). Bravo, domnule Ponta, sunteti mare! Abia astept sa ne intalnim la europarlamentare, la prezidentiale, la eventual referendum pentru constitutie! Sa vedeti ce prezenta la urne veti avea!
Care Constitutie? A avut grija Crinut sa nu fie alta Constitutie.
Se dovedeşte din nou jigodismul maxim al PSD-iştilor. În primul rând Ilie Sârbu, urmat de însuşi Ponta. Jegoşii lui Iliescu şi Năstase rămân în continuare nişte javre scârboase.
În ultimii ani, securiştii ceauşişti care l-au dat jos pe ceauşescu (PSD+UNPR) au luptat cu securiştii ceauşişti fideli lui ceauşescu în decembrie 1989 (PD, PDL).
Au luat iar puterea şi nu au nevoie de ne-securişti şi ne-nomenclaturişti ceauşişti la conducerea ţării.
Ponta pune mereu întrebarea: “Cum puteam să fiu securist? Înainte de revoluţie eram elev de liceu”. Păi cam cum a fost şi Băsescu securist încă din anii de liceu (după cum s-a dovedit prin mărturii).
În plus, cine mergea în Franţa în concediu pe vremea lui ceauşescu? Securiştii “de vază” şi nomenclaturiştii PCR-işti.
DECI: CE CĂUTA MAMA LUI PONTA LA PARIS ÎN VARA LUI 1989?!?!?!
Mi-e o mare scârbă de toată cloaca politică a României, formată doar din javre de origine PCR-istă şi securistă.
Luaţi-i în continuare partea scârbei de Ponta şi fiţi fericiţi cu ungurii la “Cultură” şi la “Sănătate”. Nu de alta, dar au o experienţă foarte utilă în gestionarea acestor ministere.
România e o ţară pe cale de dispariţie… graţie politicienilor care o conduc de 24 de ani.
iar ati aparut cu mizeria asta basista?
Pupa-l pe Basescu la pupa!
Deci pana acum, Ponta a semnat pact de coabitare cu Basescu, a pus-o pe Kovesi procuror sef DNA, a spus “Jos Basescu nu era decat un slogan de campanie”, a cooptat la guvernare (din prima zi – noroc ca a fost refuzat) UDMR-ul ai carui votanti au fost convinsi de UDMR si Basescu sa stea acasa la referendum.
Si totusi…”Crin Antonescu e isteric, e cu Basescu !” toata ziua la Antena 3 :)))
Imi pare rau sa spun asta, dar parca mi s-a luat un val de pe ochi in legatura cu anumiti oameni din presa in care credeam si alaturi de care am luptat impotriva lui Basescu. O sa fiu mult mai vigilent de acum.
adevar mare ai scris…PONTA =000 CA OM POLITICIAN
cataline,
daca tu zici ca Ponta a facut toate lucrurile rele iar antonescu pe cele bune, de ce s-a sucit antonescu, ce l-a apucat asa brusc, acum cu 8 luni inainte de alegeri ? Ponta si PSD au spus intotdeauna ca antonescu e candidatul USL la prezidentiale. Sa inteleg ca antonescu se ghideaza pe principiul drobului de sare, “aoleu, Ponta nu ma mai sustine”. De unde trage concluzia asta ? I-a spus cineva si el crede ? Probabil ca da, altfel nu imi explic.
Sa vina cu un argument solid in acest sens. Pana acum n-a facut-o.
Pe Antonescu nu l-a apucat nimic si nu s-a sucit cu nimic, el a vrut sa-si puna cei mai buni oameni pe care ii are pe posturile cuvenite din Guvern. Avea dreptul la un vicepremier si 4 ministry, asta a propus. PSD-ul e cel care s-a sucit, neacceptand propunerile PNL la care nu avea nici un drept sa obiecteze conform protocolului USL.
Si mai e ceva in legatura cu Ponta si USD: pai cand scrie clar in protocolul aliantei politice USL urmatoarea propozitie simpla:
“9.8 Cele două părți nu vor accepta sau iniția participarea separată
în alte alianțe electorale”
vine PSD-ul si ne scuipa in fata spunandu-ne ca USD nu incalca protocolul pentru da nu se aplica la alegerile europarlamentare ??? USL e o alianta politica, nu electorala, asa ca protocolul se aplica in orice circumstante si alegeri, cu exceptia locurilor unde e expres specificat.
Nesimtitii…mi-e sila.
Stiu ca ma repet insa romanul are o vorba inteleapta:TOT RAUL este spre…BINE.
S-a limpezit scena politica.
Atat PNL cat si PSD au trecut fiecare pe partea lor FIRESCA adica unul pe DREAPTA si celalalt pe STANGA(doar PC un partid de centrul dreapta a trecut brusc/ciudat pe stanga si de aici o anumita schimbare in “zisele/comentarile” unor jurnalisti de la ANTENA 3).
In orice caz linia directoare a ANTENEI (si a unor jurnalisti cu ROMANITATEA in sange) nu cred ca se va schimba si sper ca in continuare ii vor critica/demasca pe TOTI HOTII/CORUPTII din ROMANIA..incepand cu presedintele si terminand cu politicienii si cu toate institutiile corupte din ROMANIA.
Am fost fan al ANTENEI 3 si al lberalilor si …voi continua tot la fel asa incat le doresc pe viitor numai succese acestora.
CA E PE DREAPTA… E DE STANGA …CA E DE DRACU’ SA-I IA…DE TARA ASTA CAND SE OCUPA….IN ALTE TARI CAMPANIA ELECTORALA TINE 2 LUNI MAXIM…LA NOI NON-STOP …EI AU UN SINGUR INTERES, RADULE, SA FACA BANI …CAT MAI MULTI …PE SPATELE NOSTRU
Da, este in regula. Asta pentru ca Ponta nu este supusul lui base asa cum era boc. Cel putin va fi o stabilitate si guvernul isi va duce mai departe proiectele incepute. Liberali? Doctrina liberala a ramas undeva in urma acestora care se cred liberali. Putini sunt cei care mai gandesc in spiritul doctrinei liberale dar aceea nu sunt agreati de liderii de acum. Speram ca macar in al 12-lea ceas sa asculte sfaturile lui Mircea Ionesc Quintus. . Dar… nu mor caii cand vor cainii. Le doresc celor care vor ramane multa rabdare si sa nu uite de promisiuni.
raducule tocmai au anuntat ce ministere vor ungurii: cultura si mediul :))) imi pare rau ca te a dezamagit domnul prim-ministru. trebuia sa i spui asta in direct cand l ai avut invitat. imi pare rau chiar imi pare rau pentru noi toti;)
bogdanele, si aici si acolo tot vocea mea e. sanatate !
Buna ziua. Nu, nu sunt deacord cu readucerea UDMR la guvernare. Dar nu prea conteaza ce ne dorim noi, am observat !
Când a contat???
Nu! Nuu! Nuuuuu!
Se pare ca udmr-ul o sa primeasca din nou cultura si mediul, daca in cazul culturii ma asteptam, la mediu e problema cu rmgc…
Nu cred ca varianta asta convine nimanui si din cate imi aduc aminte nici tie. 🙁
cu oricine in afara de basisti
Care-s ăia, că în afară de PSD toți sunt băsiști??
De fapt, incepand de astazi, Romania va fi condusa de mafiotii din PSD alaturi de insignifiantul PC, traseistii din PPDD aciuati la UNPR si de extremistii care-si doresc autonomia de la UDMR. Hai sictir, USL!
dar PNL+ PDL traseisti carea au primit functii la pnl este bine?
Nu-ti pute?
daca nu i-a putit cloaca pdl si premierul unguent, ce vrei de la bietul om? pare ca nici guvernatorul nu ii pute, oare ce miros o fi in jurul sau de nu simte nimic?
Sa nu uitam ca totusi PNL a denuntat respectivul protocol.
Cum va spuneam… Cultura si Mediul(cu tot cu Paduri) la UDMR!
Mi e teama ca v a face o mare gresala. Mi e scarba de tot ce vad la tv cu acesti MAFIOTI. Impartirea ciolanului e mai importanta faca de lipsa de autostrazi, taxe cu nemiluita, impozite la fel…. in schimb locuri de munca-iohaaa. Eu, personal nu voi mai vota cu SNAPANII astia. voi mazgalii buletinul de vot. CHIAR NU S O GASI NIMENI SA SCHIMBE TOTUL IN TARA ASTA?
Bravo Pontaaaaa plus neamurile !!! Felicitări ! pentru manipulare şi minciună, aţi promis, aţi luat votul poporului, ştiu că promisiunea e obligaţie personală,…ce aţi făcut ??? o luăm de la capăt cu mizeriile, cu bălăcăreala, bălăcăreală care ţine de 24 de ani ! Acum, se vede exact ce aţi stabilit între voi şi ne-aţi minţit birjăreşte, nicio problemă….pdl-plm şi care vor mai fi, îşi vor lua voturile cu brio de la populaţie şi din cauza voastră, o să votăm tot dreapta lui…base. Şi nu e vina poporului aşa cum susţineţi non-stop, v-aţi pătat mîinile cu vieţile oamenilor decedaţi ca şi complice la închiderea spitalelor, la tot răul care spuneaţi că îl face băse, nişte mincinoşi şi…punct. Acum se vede clar, de ce s-a dat puţin la o parte Antonescu cu PNL, liber la coabitare mincinosuleee !!! Alegeri anticipate, să vedem dacă mai sunteţi mîndri de voi !!! Oricum, nu aţi făcut mai nimic pentru popor cum aţi promis.
pysy,
basist neajutorat, intreaba-l pe antonescu de ce a pornit balacareala.
Nu i-a placut faptul ca s-a redus TVA-ul la paine ? Ori ca s-au reintregit pensiile si salariile ? Ori ca s-au atras intr-o singura zi, fonduri europene de 830 milioane euro ? Ori ca li s-a taiat macaroana baietilor destepti de la Hidroelectrica si aceasta a intrat pe profit ? Ori ca Romania a avut crestere economica de 3,5 % in 2013 datorita si ministrilor liberali ? Ori ca lucrurile au inceput in sfarsit sa se urneasca ?
Ce nu i-a placut din toate astea lui antonescu de a pornit balacareala ?
@Stan Petru Paul:
În primul rînd, nu ai înţeles ceea ce am scris, nu sunt,,basist neajutorat”, ,,intreaba-l pe antonescu de ce a pornit balacareala”(am spus că de 24 de ani este bălăcăreală continuă).
,,Nu i-a placut faptul ca s-a redus TVA-ul la paine ? Ori ca s-au reintregit pensiile si salariile ?”(pe hîrtie, din pix, toate-s făcute şi bune, dar în realitate…trece timpul).,, Ori ca s-au atras intr-o singura zi, fonduri europene de 830 milioane euro ? Ori ca li s-a taiat macaroana baietilor destepti de la Hidroelectrica si aceasta a intrat pe profit ?” (se vede că a făcut…exact ce a trebuit…DNA-ul). Ori ca Romania a avut crestere economica de 3,5 % in 2013 datorita si ministrilor liberali ? Ori ca lucrurile au inceput in sfarsit sa se urneasca ?(din ce a crescut economia, dacă nu tineretul este pe străzi, nu sunt locuri de muncă..)
,,Ce nu i-a placut din toate astea lui antonescu de a pornit balacareala ?”… cumva…vrei ciolanul, eşti şi tu un milog al voturilor?… Eşti cu gîndul la cu totul altceva cind citeşti…tot ce am scris în comentarii, s-a indeplinit în cel mai scurt timp, Radu s-a convins, cel puţin aşa cred.
Lasa Radu, o sa dea (din nou) Mediul……..sper ca ne-am invatat lectia si cu astia (PSD &CO)
…iar in legatura cu “Cum comentati protocolul […] ca Antonescu si Ponta au semnat atunci un document potrivit caruia UDMR va fi la guvernare?” eu reamintesc (desi nu cred ca e nevoie – cel putin celor cu coloana vertebrala) faptul ca PNL s-a opus vehement si a reusit sa impiedice cooptarea UDMR la guvernare cand lui Victor Ponta i se nazarise sa cheme UDMR la guvernare chiar in seara castigarii alegerilor !
Pai din decembrie 2012 tot astepta UDMR-ul.
Alianta UsDMR :))
Nu imi convine UDMR. Nu inteleg cum poate exista un partid care se diferentiaza etnic.
Maghiarii din Romania pot fi reprezentati de PSD, PNL, PDL, PC, etc.
Pot avea un reprezentant in grupul minoritatilor din parlament. Dar un poartid mi se pare insultator.
Imi doresc in scurt timp, Uniunea democrata a Sud-Aericanilor din SUA si Uniunea Democrata a turcilor din Germania precum si alte astfel de partide.
Probabil nu se schimba nimic din frica unor miscari sociale ale maghiarilor.
UDMR la guvernare nu trebuie sa ajunga din motivul invocat de domnul Ponta la tine in emisiune: “e o minoritate importanta” si trebuie reprezentata la guvernare ca altfel se enerveaza ungurii ies in strada si fac prapad.
In situatia actuala, nu ai cu cine face majoritate. Asta ar trebui sa fie motivul. PNL nu mai vrea, PDL exclus, raman restul.
Mesaj pt domnul Ponta: maghiarii din romania in turul al doilea stau acasa !
dar cand erau la guvernare cu liberalii si pedelacii ti-a plact?
Pentru noi toti era mai putin paguboasa cedarea PSD pentru PDL, decat cooptarea UDMR la guvernare. Inca s-ar mai putea face acest pas in al 13-lea ceas.
Sincer sa fiu, NU! Udmr nu este un partid, este o adunatura de toate culorile politice posibile, imbinate pe criteriul etnic si reprezinta interrsele unei puteri straine. Fie ca ne place sa recunoastem fie ca nu, asa este si o stie toata lumea desi se face ca nu vede din ipocrizie politica. Si din pacate a cam dictat prin santaj politica noastra postdecembrista, cu mici pauze conjucturale. Pauza actuala s-a terminat odata cu inchiderea balciului politic ridicol si profund daunator incheiat cu implozia useleului. D-l Ponta abia asteapta sa-i includa in guvern ca sa-si asigure o cat de cat majoritate care sa-l fereasca de motiunea de cenzura promisa de fostul lui partener. Ma intreb care va fi pretul? Federalizarea Romaniei? Oficializarea petecului secuiesc? Oricum noi vom plati ca de obicei incapacitatea clasei politice romanesti de a face o politica nationala si in interesul cetateanului. Aceiasi ca si in Ucraina. Noi nici nu ne dam seama cat de mult ne asemanam cu ei. Oricum, udemereul si-au facut numarul cu modificarile propuse a Constitutiei, de aceia au luat apa in gura si tac malc de un timp. Sper ca electoratul sa nu permita, dar mai stii cum va fi pacalit din nou?
Dintre doua rele, trebuie ales cel mai bun. Sper si imi doresc ca premierul, sa aiba luciditatea necesara si in continuare. Legat de “cultura”, am aceeasi opinie …
Castigator in alegeri a fost USL.
Daca USL nu o sa mai existe ne trebuie sa se faca alegeri anticipate?
In plus, cetatenii au ales pentru guvern USL nu PSD si UDMR.
CORECT
banutii ii dati voi ?
Vrei să se joace iar Băsescu de-a premierii? Ți-e dor de Boc? Fă-i o vizită la Cluj și nu ni-l pune-n cârcă, nouă, iar! Vremurile speciale cer măsuri speciale!
pe antonescu ar trebui sa-l intrebi…dar…daca l-a durut in cur de votul a 7,4 milioane cred ca de cultura romaneasca nici acolo nu il doare
Nu-mi convine,dar ce sa faci,daca Antonescu s-a razgandit si se pare ca s-a dat cu Basescu…
PONTA -DEZAMAGESTE MAI MULT
vorbim de dezamagirea Ponta sau despre tradarea Antonescu ?
dezamagire mare si totala in toate privintele,atat in ce priveste PNL cat si negocierea cu UDMR va spun asta din inima ardealului (sighisoara) pacat , tocmai can aveam ceva sperante,iar s-au naruit
nicoleta,
tot din inima Ardealului iti spun si eu, decat cu bacecu stapan pe Guvern si Parlament din nou, mai bine negocierea cu udmr.
pai nu e chiar deloc mai bun udmr am trait destule tradari ale lor ca sa-si atinga scopurile,ori ei ori basescu cam tot aia e,aveam incredere ca liberali sunt cat de cat ceva mai verticali. si marea problema e ca nu platesc ei ci doar noi.nu am uitat ca si din cauza lor si a celorlalte minoritati a putut base si pdl sa faca toate marsaviile posibile e rusinos ce se intampla e rusinos din orice parte ai privi nici unii nu sunt mai putin vinovati . parerea mea umila doar
PACAT-SUNTEM PREA SLABI…NU MAI SUNTEM NATIONALISTI…POLITICIENI CORUPTI-OAMENI DE NIMIC…SECATURI
nationalisti nu inseamna extremisti
NUUUUUU, no UDMR. Nu suntem de acord deloc. In primul rand ca a fost o promisiune facuta fara transparenta fata de alegatori, adica nula din punctul meu de vedere. Ma bucur ca mai e cineva care s-a sesizat ca au dat pe mana UDMR-ului cultura romaneasca, sa dirijeze bani garla catre interesele lor si 0 lei catre siturile Unesco, cum s-a intamplat pe vremea guvernului Boc. Si mai ales ca au fost absolut tradatori la referendum cand au stat in bloc acasa la cererea unui prim ministru al altui stat. Eu locuiesc in Franta, daca s-ar da cultura in administrare unei persoane dintr-o etnie care are ca scop declarat autonomia teritoriala (spre exemplu corsicani..) si/sau nu stiu sa vorbeasca bine limba tarii in care traiesc, ar fi dezastru pe strazi !
Mai, Gigi, in Franta nu e presedinte bacecu. Asa ca lasa-ne pe noi aici, cu greutatile noastre.
in Franta nu exista politici pentru minoritati, dar se iau de romani.
Mie una nu imi convine deloc. Dar la cat sunt de dezamagita de situatia actuala, ma astept la orice din partea politicienilor nostri.Nu stiu ce ar mai putea sa ma surprinda. 🙁
Igen!
Nu incape indoiala ca UDMR va fi la guvernare. Intr-o societate complet plina de ipocrizie, Attila (ministrul) va fi poate reinventat ca si multi altii. Si Dumnezei ca Arafat o sa ii ia intr-un fel apararea pentru inchiderea spitalelor chiar daca in strada se urla impotriva. Cum am mai spus – Forever UDMR, Forever ipocrizie – the sky is not the limit!
PS Daca Hossu nu murea atunci, murea acum!!!
“de cateva zile aud in strada: LI-BER-TA-TE, LI-BER-TA-TE!”
http://gardaromaneasca.blogspot.com/2012/12/forever-udmr.html
http://gardaromaneasca.blogspot.com/
mi-e scarba si sila de toti looZerii din politica de rahat damboviteana !
pe cand un premier ungur ? dar unul tigan ?
NU
PNL SA RAMANA LA GUVERNARE…SAU SA PLECE PONTA !!!
Un castel ,ceva , in Spania nu vrei ,adica voi liberalii ,lasi ,va puneti palma in fund si vreti ca tara asta sa ramina neguvernata ptr. ca v-a casunat voua -sinteti iresponsabili ,duoa ce ati trimis toate ciurucurile in guvern ,dupa ce ati dat chix ,cu trecerea constitutiei ,dupa ce ati renuntat las la min. justitiei lasind raspunderea pe Ponta acum veniti si amenintati cu o opozitie puternica(adica o sa trintiti si legile bune)-sinteti penibili ,adica puturosi si cu nasul pe sus .De altfel se vede si dupa seful vostru care are unbat in cur si crede ca e de ajuns sa vorbesti ca sa fi presedinte .Va bateti joc de succesele obtinute si aruncati stabilitatea tarii in aer doar ptr. o hachita cu neamtul vostru care e mafalda ,moaste ,nu stiu ce dracu e ,de sacrificati totul ptr. un om ,inclusiv pe vechii vostrii liberali -Tariceanu ,chitoiu,stroe…
inca o data in plus se vede ca PSD a vrut sa scoata de la guvernare pe PNL,dc.nu era asa astepta sedinta din aceasta seara sa vada ce hotarasc cei din PNL.Nu numai ca nu a asteptat ci a negociat cu UDMR si posturile care le revin si este atat de sigur ca ei sunt tari si mari incat socrul a iesit si a spus ca ministrii PNL maine se retrag,de unde stie acest mafiot,de fapt asta cred ca conduce si nu Prostul de Tonta,mi-ar placea ca PNL sa nu renunte si sa-i puna intr-o postura care sa-i faca de tot rasul si tot poporul sa vada adevarata fata a PSD.Acum ii dau dreptate lui basescu cand il face cel mai mare mincinos pe TONTA,are perfecta dreptate,a venit la tine in emisiune si a spus numai minciuni,sper ca te-ai convins acum si tu si dc.il mai pupati in c.. zilnic,o sa aveti soarta lui basescu,multi au renuntat sa se mai uite la Antena 3 pt.ca se vede de la o posta ca sunteti cu TONTA si mafiotii lui!
se vede clar mizeria psd adica pentru ponta este inadmisibil sa merga in parlament 20 minute sa dea un vot formal pt ca sa onoreze cererile pnl care sant legitime in schimb se pare ca acum pentru ponta nu este greu sa faca alt guvern sa bage grofii udmr in guvern pe functi si sa isi bata joc de voturile usl .Si mizerile psd mai au si tupeul sa dea vina tot pe antonescu si pnl in continuare
Dar un neamt cu dosare penale e bun?
Da, – in conditiile data, se cere ca UDMR sa intre in Guvernare, pentru majoritate parlamentara confortabila, chiar si pentru prezidentialele din toamna. Privitor la CUltura, …..asta o vor decide cei implicati….noi, electoratul, dorim ca lucrurile sa mearga bine, macar spre bine, ca pina acum. Usl a reusit sa realizeze multe lucruri pozitive, – si dorim ca in czul iesirii PNL de la guvernare, – noua guvernare sa continue ce a inceput. Antonescu a dezamagit electoratul : pentru Iohannis, a calcat sperantele electoratului, a calcat principiile USL, – scopul USL,….Pt.niste orgolii politice personale, Antonescu a calcat 7.4 milioane de romani in picioare. La fel ca Basescu
Serios ? Dar oare cine e mai aproape de Basescu, Ponta sau Antonescu ? Cum se cheama cand te lipesti de fostii aliati ai lui si ai PDL-ului, adica UDMR-ul, cel care in 2012, la referendumul de demitere au ordonat votantilor unguri sa stea acasa , neintrunindu-se astfel pragul electoral necesar ? Ce zici ? Cine e mai ,,basist” ?
PNL A DEMONSTRAT AZI CA INTERESELE DE PARTID SUNT DEASUPRA INTERESELOR ROMANILOR
VOTAM IMPOTRIVA GUVERNULUI SI A ROMANILOR DAR VREM CIOLANUL DIN TERITORIU DECLARA LIBERALII
VEDEM CLAR CA ANTONESCU A DORIT SA FIE PRESDINTE PE CONSTITUTIA ACTUALA.
ANTONESCU PRESEDINTELE CUI VREA SA FIE? AL CELOR CARE VOR DISTRUGEREA ROMANIEI?
VOTATI CRINUL TRADATOR !
Poate ar trebui sa votam TRANDAFIRUL netradator dar plini de ,,ghimpi”…?
jalnic dle tudor!urmaresc antena3 de 7 ani, v-am citit articolele si v-am urmarit emisiunile ani de zile cu placere.acum nu pot sa spun decat ca sunt SCARBITA si nu-mi vine a crede cat de MISELESTE ati intors armele si cuvintele impotriva lui antonescu, singurul, dar singurul politician vertical si cinstit din politicienii la varf.voi jurnalistii ”deontologi” mai usor cu pianul pe scari.iar PSD (plini de corupti)sa tina minte ca nu castiga in veci alegerile daca nu se alatura PNL care are oameni de calitate.PACAT…raitingurile alea cu care va laudati la A3 se vor duce in cap anul asta.si o meritati…ptr ca nu ati tinut drumul drept si corect..
succes cu jignirile si sucelile lui antonescu. si telespectatorii dezamagesc uneori
De ce e cel mai cinstit ptr. ca dupa ce a semnat protocolul cu UDMR si-a calcat cuvintul si a dat vina pe Ponta ,a stiut de Pactul de coabitare dar a aruncat vina exclusiv pe Ponta (si ticalos ,cica el nu a semnat),a tradat ACD ,a renuntat las la min. justitiei ,a sanctionat pe cei care nu-l asculta orbeste ,a facut pref noua Constitutie si toate astea dupa ce a obtinut de la PSD totul ,paritate 1/1,CJ ce nu au visat ,primarii la fel ,candidat la presedintie -pai ce dracu vrea .Imi vine el cu principii si alte bla blauri pe care nu le avea cind a negociat cu PSD.E si mincinos pe deasupra si face pe marele intelectual cind el e un biet profesoras de provincie ca si neamtul in care a descoperit salvatorul neamului,-haida de ,e ridicol si penibil si face PNL de ris .
7,4 milioane de oameni pacaliti,punct.
au reusit sa-l scoata din agonie pe basescu si clica lui,pentru asta o sa le “multumim” la vot.
ALELUIA, frate!
Sigurul lucru care ma intereseaza acum, dupa atata scandal, este sa nu se aleaga pdl-ul iarasi cu putere. Vreau Liniste si fara basescu.. daca asta inseamna 2 posturi pt udmr, fie!
Atunci dragul meu ar trebui sa treci granita la vest ! Acolo o sa fii si fara Basescu si cu ungurii la putere. Si o sa ai si linistea mult dorita: nu o sa-ti permiti sa scoti o vorba in limba romana ! Intr-un cuvant nu o sa te auzi nici pe tine macar vorbind…
nu inteleg…usl n-a fost votat niciodata de 7,4 milioane..cred ca multi confunda alegerile parlamentare cu referendumul
UDMR LA GUVERNARE ?…O idee tampita maghiarii nu au voie sa faca partid…conform constitutiei…si noi ii toleram asa de 24 de ani…daca ponta a facut gestul acesta …a mai pierdut un vot …si poate mai multe …El (Ponta) demonstreaza ca nu merita sa fie ceea ce este …pt ca e la fel ca cel pe care il tot critica…Oare de ce pe acesti oameni NU II INTERESEAZA LUCRURI PRECUM VALOAREA INDIVIDUALA …CAND E VORBA DE MINISTRII…VALORILE NATIONALE…LEGEA…SOCIALISMUL…NEVOILE TARII…PRIORITATILE EI…NIVELUL DE TRAI…DEZVOLTAREA DURABILA A NEAMULUI NOSTRU…EI VOR doar voturi…ciolan…manevre….bani….bani …si iar bani…cat ar castiga NU E SUFICIENT !!!…USD = DA = TOTI SUNT LA FEL…HOTI…SCUZATI-MA DAR ASTA DEMONSTREAZA…IAR UDMR NU AR TREBUII SA EXISTE…EI AR TREBUI SA RESPECTE LEGILE TARII IN CARE TRAIESC SA NE RESPECTE CA NATIE (NOI NU NE FACEM PARTIDE PE ZONE SAU etnie…PARTIDUL OLTEAN, PARTIDUL MOLDOVEAN ect.) PACAT DE TARA ASTA
NU se mai împiedică NIMENI de Constituție, aia ni se aplică doar nouă, cei de rând… 🙁
In politica e in regula aproape orice atata timp cat interesele poporului sunt pe primul loc (inclusiv abdicarea unui rege ).Vom trai si vom vedea ce va fi de data asta cu udmr la guvernare. In alta oridine de idei , am impresia ca domul Antonescu a luat o mare teapa facand pasul spre Basescu, pentru ca dupa cate aud eu cu STS incontinuare la Basescu, Antonescu nu va intra in turul doi la prezidentiale. Repet, vom trai si vom vedea…..
„Domnul” Antonescu va fi istorie când vor începe înscrierile candidaților pentru prezidențiale! Va candida eventual doar ca independent, că-ncolo nu văd cine să-l mai susțină, inclusiv liberalii, care deja încep să scoată colții…
Sa-i multumim lui antonescu pentru tot balamucul creat.
O să-i mulțumim, îl așteptăm la vot! Cred că va fi singura dată în istorie când cineva va avea voturi care încep cu MINUS!!! 😉
Nu e nimeni fericit de actuala stare de lucruri din fosta USL.
PNL a iesit singur din alianta, nu i-a fortat nimeni.
Dar sa incercam sa ne punem in locul lui Victor Ponta…ce am face ?
Alianta cu PDL ?
Pai asta ar fi chiar o miscare in pofida celor 7,4 milioane de votanti anti PDL-Basescu.
Demisia Guvernului ?
Pai l-ar pune din nou in carti pe Demis, ori exact asta nu vrem.
Nu are incotro, se va alia cu minoritatile si UDMR daca doreste sa guverneze, alte forte politice nu mai sunt.
SUNT TOTAL DEZAMAGITA DE TOTI, AM SPUS SI MAI SPUN SE ROTESC LA FURAT PE RAND, II DOARE NICAIERI DE TARA ASTA, NISTE GASTI MAFIOTE CONDUC DESTINELE NOASTRE DE 24 DE ANI
de data aceasta m-au convins sa nu mai merg la vot.
am votat usl nu usd + udmr
Uitati cel mai important lucru… UDMR ul la referendum a stat acasa ptr ca sa nu poata fi realizat cvorumul. Si ce aflam ? Ca principalii sustinatori ai lui BOC in cei mai negri ani din istoria post decembrista si artizanii nerealizarii cvorumului sunt poftiti la guvernare. Bravo domnilor ! Excelent. Ne meritam soarta . Deja au inceput sa-i arate pisica Primului ministru. Da…. avem un protocol dar… a expirat. Acum vrem altul ,in conditiile noastre. Jena , scarba, dezgust, dezamagire.
Pnl rupe usl
Pnl vrea cu dreapta unita
Pnl bate palma cu TB
Pnl arunca udmr in bratele psd
pnl vrea motiune de cenzura
Pnl il vrea pe Iohanis premier
Pnl il vrea pe Antonescu presedinte
RZULTAT 2014: Antonescu presedinte, Basescu premier.
Dacă UDMR nu e cooptat la guvernare, atunci Băsescu câștigă… Singurul vinovat e Antonescu care a produs criza politică.. PNl-ul va lua sub 20 % la europarlamentarele din mai..
daca pleaca pnl de la guvernare,psd pentru asi consolida guvernarea are nevoie ori de udmr,ori de a rupe de la pnl(ceea ce nu cred ca tine sau nu suficient de mult),ori de a colabora cu pdl(nasbatie maxima).daca psd ar trece in opozitie si s-ar face guvern de catre pnl,ar trebui sa colaboreze obligatoriu cu pdl,cu udmr si chiar cu pmp(nasbatie maxima) sau sa rupa de la psd(ceea ce nu cred ca tine sau nu suficient de mult).deci udmr cam intra in calcul in orice varianta.intrebarea ar fi daca la guvernare cu cine ar fi mai rau,cu udmr sau cu pdl?in ce priveste pactul incheiat de usl cu udmr trebuie avuta in vedere ingrijorarea usl-ului inainte de alegeri de a nu realiza 50 la suta si ideea de a fi udmr-ul cu usl decat cu basescu.dupa alegeri nu a fost deloc onorabil sa nu se respecte o intelegere buna sau rea asta este,intelegerile nu se faca si se desfac aiurea.ponta a inteles atunci ca trebuie sa respecte ce a convenit si pe fondul declaratiilor lui basescu ca nu il va numi prim ministru chiar si cu imensa majoritate care o avea in spate s-a gandit,poate ,ca in perspectiva unei alte suspendari a lui basescu, udmr-ul ar fi adus multi votanti la un nou referendum de demitere.dar cine sa inteleaga?nu se stie ce ar fi urmat sa se intample dar cum ue era cu ochii pe noi cred ca tot de pe acolo a venit recomandarea acelui pact de coabitare care sa incheie galceava, pact care i-a incurcat socotelile lui basescu care era pregatit sa faca aceeasi miscare ca la instalarea lui boc,si in felul acesta sa sparga usl-ul inca de la inceput.deja se vorbea de diferiti dizidenti din usl cu care trata problema.
Pe zi ce trece ne este tot mai clar ca astia toti , adunatura de cameleoni, nu guverneaza in interesul national , ci pentru cele straine.Si acolo cu tabere adverse. Cum sa dai cultura pe mana unor hiene care de 25 de ani incoace, nu fac altceva decat sa isi atribuie si revendice tot felul de bunuri si imobile aflate in proprietatea statului roman sau a unor institutii, fie ca ar avea dreptul , fie ca nu , la ele, folosindu-se de martori mincinosi sau de acte false. S-au cedat chiar sate intregi acestor impostori. In majoritatea lor au beneficiat o data de despagubiri de la statul roman, si acum vin din nou sa profite de prostia si slabiciunea guvernantilor.Cum sa dai mediul din nou pe mana lor, cand se stie ca au decimat padurile din Harghita , Covasna, si Mures,si nu numai ! Se stie de catre autoritatile romane abilitate prin lege sa vegheze la oprirea acestui jaf ordinar si care sunt persoanele vinovate , dar nici pana in ziua de azi nimeni nu ii intreaba de sanatate ! Au tradat intotdeauna in functie de interesul lor de grup. Inca nu au invatat lectia politicienii romani la cate santaje au fost supusi si cate limite ale decentei si tolerantei au fost incalcate, avand alaturi UDMR la guvernare ? In niciun caz nu au ce sa caute la putere acum !
Auzi la acesti liberali ,anunta in plenul Parlamentului ca e ultima data cind voteaza cu PSD,adica daca e o lege buna ei ,liberalii voteaza contra ca e lege psdista -cit de stupid poate fi acest scutaru si colegii lui liberali.
Pai nu ziceau ei (PSD si PNL) ca Guv Ungureanu e tradator (la fel si Guv Boc) pentru ca UDMR e acolo si, cand vor veni ei la putere (iaca sunt la putere de doi ani) nu vor da mana cu dusmanii tarii (aka UDMR)? Mai tineti minte retorica lor de atunci? Eu o tin minte, tin minte si retorica A3 din acele vremuri. Iaca a venit vremea ca A3 sa demonstreze ca intr-adevar jurnalistii de la acest post sunt cinstiti, consecventi si isi sustin principiile pana la capat, indiferent de vremuri. Astept ca in fiecare seara, incepand cu “QA”, trecand prin “La ordinea zilei” si “Subiectiv” si terminand cu “Sinteza zilei” jurnalistii emisiunilor respective sa infiereze militantist, patriotic si cu multa ura (asa cum faceau cu Boc, Basescu si Ungureanu) Guvernul Ponta. In fiecare seara asta, atat timp cat UDMR se va afla la guvernare alaturi de PSD dar si dupa, ca sa aminteasca PSD-ului cum a tradat el tara. Pun pariu ca A3 nu va face asta, deja domnul Tudor pune intrebari blande gen: “Va convine UDMR la guvernare?”. Ma asteptam la o postare fulminanta, cand colo, o margelusa :). Domhule Tudor, sa nu va suparati si sa imi postati comentariul, nu am nimic impotriva dumneavoastra sau colegilor dumenavoastra de la A3, astept insa sa fiti principiali pana la capat. S-auzim de bine.
AZI LIBERALII A U ARATAT CLAR CA EI AU RUPT USL
Nici eu nu sunt bucuroasa ca UDMR vrea sa intra la guvernare ca n-au facut nimic pentru maghiarii nici pentru nimeni. Nu va fie frica nici pe ei nu intereseaza nimic in afara de putere.Oamenii simplii ar trebui sa fie mai destepti si sa nu asculta ce spun politiocienii, ca de la 90 incoace nici un guvern n-a tinut promisiunea.Presedinte va fi pe cine
vrea UE si USA. Omul potrivit care o sa faca ce cer ei, nu conteaza ce vor oamenii{7.400.000=0} Ei stiu mai bine ce e mai”bun” pentru Romania.
Ana: nu esti “bucuroasa ca UDMR vrea sa intra la guvernare ca n-au facut nimic pentru maghiarii nici pentru nimeni”. Elocventa mostra de gandire!
De asta nu am vrut udmr la guvernare!
Nu ma jigniti va rog! Eu nu am facut. Pina cind voi romanii nu intelegeti unii pe altii ce asteptati de la noi? Tata m-a invatat ca nu sunt numai oameni buni si rai nu depinde de etnie numai de inteligenta.
Daca este vorba de guvernare sa rememoram cine a guvernat tara in cei 24 ani.
1.Intre 1989 si 1996 a guvernat PARTIDUL STAT FSN(PSD+PDL).
2.Intre 1996 si 2000 a fost CD din care a facut parte si PDL.
3,Intre 2000 si 2004 a fost PSD.
4.Intre 2004 si 2008 a fost alianta DA(cu basescu presedinte) din care a facut parte si PDL.
5.In 2009 s-a refacut FSN II si PSD si PDL au fost la guvernare.
6.Intre 2010-2012 au fost guvernele BOC/UNGUREANU (alianta odioasa PDL+UNPR + UDMR)
7.Intre 2012 -2013 a fost USL adica PNL si PSD.
8.Urmeaza 2014 cu UNPR/UDMR si PSD.
Daca priviti, ATENTI, o sa observati ca cele doua partide(initial feseniste) PDL si PSD n-au RATAT NICIO GUVERNARE(s-au rotit intre ele pe model PUTIN).
Daca acest FIR ROSU (stanga prin cele 2 aripi) care a fost TOT TIMPUL la guvernare(in cei 24 ani) a fost benefic sau NU ??? pentru ROMANIA ramane ca ISTORIA sa consemneze…adevarul.
Dar luand in considerare situatia ACTUALA a ROMANIEI din punct de vedere economic,financiar,social,uman…etc, cred ca aceste guvernari n-au fost benefice pentru ROMANIA si cred ca este NECESAR ca TOTI romanii sa se trezeasca si ca trebuie sa schimbam impreuna …aceasta situatie dezastruoasa permanentizata de 24 ani.
Regula-i clară: cine abdică de la interesul național cooptează „balamaua” UDMR la guvernare! Câți din cei care au votat USL și-au dorit „să stea-n pat cu dușmanul”? Înțeleg: menținerea la putere necesită compromisuri, dar nu sunt obligatorii compromisurile compromițătoare!
Apropo: dacă ministrului Culturii de la „iude mereu” îi vine să se pună cu ciocanul pe niște dovezi istorice esențiale ale românilor, doar pentru că poate și așa-i sună lui telefonul dela Budapesta, ce ne facem???
Cât despre iudele liberale, le aștept să vină să ne ceară voturile!!! Ducă-se după țărăniști, că m-am săturat de partidele „isterice”!
Chiar: până la urmă, de ce s-a sinucis politic Crin Antonescu??? Până-n toamnă se vor sătura inclusiv liberalii de el și s-ar putea să se uite din afara partidului…
Singura chestie nașpa: USL l-a „săpat” pe Băsescu până l-a dezgropat! Va urma o nouă serie din MUMIA, varianta loco… BRRRRRRRRR!
Domnul Crin a ales aceasta cale pentru ca nu vrea sa recunoasca ca Tariceanu e mai capabil decat el si in general nu accepta sfaturi de la el ( doar de la base primeste mai nou). Sa renunti la un on ca Niels Schnecker penrtu Cosmin Gusa spune tot despre domnul Antonescu ( pentru cine vrea sa inteleaga binenteles ).In rest …sa auzim numai de bine…
AU VOTAT IMPOTRIVA LUARII VILEI DE LA COVASANA DE LA BASE.
LIBERALII NU VOR SA-L LASE PE TATUCU FARA TRATAMENT
Nu s-a votat vila din Covasna ci toate vilele RAPPS precum cea in care Geoana statea ilegal de ani buni fara drept
Sa speram ca vor avea doar secretari de stat si in nici un caz cultura sau educatia …. sa speram ca nu vor da curs tuturor crerilor DMR-ului, cum au facut boc si basescu….
Niste scarbe (pnl),care distrug usl-ul,alte scarbe,(psd-ul) care se aliaza cu alte scarbe(udmr)….Ce este politica in ROMANIA ??? Scarba !!! P.S. Scuzati anafora !
Nu vad unde este surpriza aducerii la guvernare a UDMR. Prima dorinta a lui Victor Ponta pe care a facut-o publica in noaptea alegerilor nu a fost ca va lupta sa-l demita din nou pe Basescu ci ca vrea sa aduca UDMR la guvernare. Daca PNL-ul nu se opunea atunci, acum am fi avut deja la guvernare si UDMR. Evident acum o data cu plecarea PNL de la guvernare nu mai poate nimeni si nimic sa se opuna dorintei lui Ponta.
Pentru ca sa ajunga prim ministru Ponta a fost dispus sa vanda 7,4 milioane de voturi si a semnat pactul de cooabitare cu Basescu. Ca sa nu riste sa fie demis Ponta aduce UDMR in fruntea bucatelor. In timp ce Ponta isi declara dorinta “nestavilita” de a pastra unit USL-ul in spatele usilor inchise negocia deja cu UDMR. Dupa cum vedeti avem deja si nume de posibili ministri.
Azi Hunor declara cu o siguranta aroganta ca protocolul din 2012 nu mai este valabil din cauza lui Crin Antonescu. Ne asteptam ca zilele acestea, in contextul actual- sa vedem ca UDMR o sa-si creasca pretentiile si probabil in afara padurilor si culturii vor mai lua si o gasca de agentii banoase. Evident Ponta va semna in orice conditii . Pentru Ponta este mai importanta ramanerea la putere decat interesul national.
Cu sau fara UDMR guvernul face ce vor baietii cu ochi albastri. eu propun sa-i scoata pe aia de la guvernare.
Nu sunt fan UDMR. Traiesc prin sudul tarii, dar, pentru stabilitate in tara cred ca e o solutie daca aici s/a ajuns. Daca au semnat un protocol cu UDMR in 2012 si daca de acest lucru stia si Antonescu iar apoi cand s/a vazut cu sacii in caruta a intors/o isi merita soarta de a fi debarcat din politica, altfel ce incredere am eu in cineva care nesilit de nimeni semneaza ceva si apoi nu respecta. Veti spune ca asa e in politica romaneasca. O fi, dar noi nu ne mai schimbam odata conceptiile aroganta si fudulia cum se spune in popor?. Cred ca in politica postdecembrista maghiarii au fost de cele mai multe ori corecti, ei au niste tinte care vor sa le atinga, stiute de toata lumea dar sunt parolisti.
Decat Gigel de la liberali (cred ca altul mai slab nici nu aveau) la cultura, mai bine un maghiar corect.
Lasand la o parte toate incrincenarile si asa zisul nationalism, scrieti aici ce le reprosati fostilor ministrii UDMR din anterioarele guverne?
Singurul OM CURAT DINTRE TOTI FARA “SCHELETI IN DULAP” E DOMNUL ANTONESCU
Domnule Radu Tudor!
Liberalii,asa rai,rai,rai cum sunt mai nou descrisi de antenna 3,au stat in opozitie si au facut adevarata opozitie,pe vremea cand regimul Basescu&Boc era in floare.
A refuzat in 2008 sa intre la guvernare alaturi de PDL,dar cei de la PSD nu s-au sfiit.
Au contribuit la Victoria USL,si l-au ajutat pe Victor Ponta sa devina premier,deci si-au respectat angajamentul fata de partener.
PSD IL REFUZA PE KLAUS IOHANIS,IN SCHIMB NU REFUZA SA NUMEASCA MINISTRII DE LA UDMR.
O fi bine,domnule Radu Tudor?
de rai ce sunt vin cite 5-6 pe zi in emisiuni la antena 3 si ne apreciem reciproc
Domnule Marius liberalii aia rai asa cum spui tu pe vremea aia erau condusi de Tariceanu si nu de Crin. Cum dracu se face ca un om ca Tariceanu care a luptat si a castigat in fata lui Basescu si camarila lui cu partid cu tot, nu a avut loc nici un loc in guvern si nici in conducerea partidului. Si cum dracu se face ca un neavenit de la Sibiu a ajuns in fruntea partidului la cateva luni de la inscrierea in partid. Te rog sa-mi raspunzi daca ai vreunul……
si vorbesc doar de Iohanis , ca daca incepem si cu Stanisoara nu stiu unde ajungem. Chiar nu vezi de ce fel de oameni s-a inconjurat Antonescu ? Vad ca sfaturi nu primeste (mai cunoastem pe cineva), macar prin critici poate baga ceva la cap.
Ai uitat ca PNL l-a sustinut si pe Geoana in turul 2 in 2009. Facerea de bine…
Hu Za Fac Iz Klaus Yohannis-2-?
Dupa toata circoteca imaginata de Crin cu consilierii sai valorosi (vezi Gusha) de a scoate PNL-ul de la guvernare si a o pune astfel de “Vesnica Pmenire” aliantei USL, atat de greu mosita si intampinata cu atatea sperante de catre toti romanii, mi-a devenit clar faptul ca reputatia lui Yohannis a fost folosita de strategii PNL (eufemism pentru strategii-mult mai nimerit era tampitii-) doar pentru a-i imbrobodi pe romani si a arunca vina spulberarii sperantelor alegatorilor in carca PSD.
Manevra de gradinita speciala pentru copii retardati care a prins poate doar la manelistii si betivanii basescului.
Ceea ce nu a inteles prostimea romana, printre care ma numar si eu la loc de frunte, este ce mama dracului a urmarit PNL-ul, care numai de oameni destepti nu duce lipsa in randurile sale, acceptand o asemenea comicarie prosteasca fara sa carcateasca de frica sa nu aiba soarta Iliesului, ba mai mult membrii respectati si respectabili ai acestui partid fiind nevoiti sa sustina in public aberatia cu vina PSD-ului pentru dezmembrarea uSL-ului.
Negura in care plutesc mi-a fost si mai mult amplificata de prezenta d-nei europarlamentar Renate Weber la emisiunea Sinteza Zilei de acum doua zile si nu atat prezenta fizica a acesteia cat o remarca (na, ca era sa zic scapare a sa!), remarca ce pe fondul arzator al discutiilor a ramas netaxata, deci neexplicata de distinsa membra PNL.
Intrebata de moderator despre parerea dumneai in legatura cu prestatia lui Sorin Frunza Verde in cadrul PNL, doamna europarlamentar a tinut sa remarce rolul acestuia in cadrul PDL, repet PDL (ca sa nu se iste confuzii), cu ocazia ajutarii acestui partid al lui basescu sa intre in randul popularilor europeni, rol pe care d-na Renata ar dori sa-l vada din nou in actiune la momentul in care PNL, de data asta repet PNL, va face pasul integrarii la populari si desprinderii de libreralismul european si de aiurea. Si asta deoarece acesta este viitorul partidelor de centru in viitorul politic european (in viziunea doamnei Weber).
Despre PDL stiam ca sunt populari, despre noua Miscare Populara a lui basescu stiam ca aspira sa intre cat mai curand in randul lor, despre PNL, habar n-veam, mai ales ca pozitia liberalilor europeni, cel putin pana la acest moment, a fost si este cu totul alta ei dorind sa-si pastreze identitatea istorica.
Pai, in conditiile astea, este clar ca nu cu Ponta de mana, va valsa Crinulet la balurile si sindrofiile bavarezo-barosiste, ci cu tatucu’ basescu, tatuc ce i-a promis lui Crinulet, atunci cand au discutat despre situatia din MOldova, ajutorul neconditionat al popularilor la prezidentiale, ajutor care-l va propulsa direct in fotoliu de presedinte, indiferent de ce vor vota romanii. Ca doar am vazut ca soarta presedintllor romani este hotarata fie de voturile diasporenilor fie de starea de sprit sau de ciclu a popularilor/populareselor europene.
Acusica, tot ca prostu’, vin eu si va intreb pe dvs., oare Yohannis este motivul real, sau pasarica scapata de d-na Renata Weber la ora de maxima audienta Antena 3 ?
PS- Oare amenintarea Crinuletului cum ca imediat dupa ce va fi ales presedinte, pe modelul basescu-in dispretul Constitutiei-, il va debarca pe Ponta si-l va numi Prim Ministru pe neamtu’ walkirian are ceva de-a face cu toanele doamnei popularese Merkel care intelege mai bine o nemteasca saseasca decat o romana neaosa?
hmm
UDMR la guvernare…o mare mizerie…eu cand am votat USL am vrut sa dau de pamant cu toate partidele aflate atunci la guvernare…nu mumai cu PDL…e bine ca Ponta imi spune ca el isi tine promisiunea facuta fata de UDMR…ca asa e el…om de cuvant…deci sa inteleg ca prin ruperea USL nu isi bate joc de mine…ci imi face dreptate pana la capat…dana grecu are dreptate…VP ne ia de prosti la greu….
Oare cum ii ia dna numai pe dusmanii liberali ai lui Crin?
Atanasiu a primit nup pe dosarul referendumului iar sotia lui a plecat de la sf exact cu o zi inainte sa apara stirea cu sotia lui Chitoiu.
Atanasiu a ciripit la dna ?
corect: a plecat de la ASF
daca orgoliile sunt atit de mari incit PNL sa nu voteze niste legi doar pentru ca au fost initiate de PSD[vezi azi ordononta guvernului care era la senat pentru trecerea vilei de la Covasna de care beneficia Basescu la ministerul apararii si alte legi]atunci sunt de acord cu coptarea UDMR-ului la guvernare pentru asigurarea unei bune functionari a guvernului si a parlamentului.sa nu uitam ca nu cred ca vreo data un partid va reusi sa aiba o majoritate confortabila in parlament.intodeauna vor exista compromisuri,aliante cu alte partide pentru a asigura o majoritate pentru a putea trece legi
NE-AU PUS INTR-O SITUATIE FOARTE DIFICILA ! S-A VOTAT USL,FARA UDMR.crinuletu S-A ADAPAT DUPA base ,PONTA COABITEAZA,DAR antonescu SE
PUPA CU base. SE APROPIE ALEGERILE SI NE VOR FACE IAR CURTE. SILA ESTE SENTIMENTUL CE MA INCEARCA .
USL a fost un vis frumos pentru milioane de oameni. Multumesc d-lui Crin ca l-a transformat intr-un cosmar.A reusit sa faca sa se implineasca “pohta ce-a pohtit” prietenul lui de la Cotroceni. Il voi vota cu entuziasm la alegerile din 2035. Sper sa fie un bun presedinte de scara. Cu UDMR-ul ce sa zic ? Trebuie sa recunoastem totusi ca intotdeauna au fost loiali partenerilor pana la capatul guvernarilor la care au luat parte.La urma urmelor, decat un partener care te lasa la greu, mai bine lipsa ! Parca totusi nu i-as vrea la cultura.
It’s a dream come true. Ma si mir cum dracului am putut respira cat timp nu au fost la guvernare cu acte in regula. Eu propun sa se schimbe constitutia si sa se specifice ca UDMR-ul si Gabriel Oprea sunt indispensabili oricarui guvern. Si ca Basescu e misto, dar suntem noi cretini si nu pricepem.
poftim radu urmeaza ponta asta e dna intrebare pt tine se poate desfinta dna sau unii cu dicot prin ordonanta
nu cred
Chitoiu ?! ….. Urmeaza Ponta !!!!!!!! Asta va duce la ceea ce spunea Antonescu (nu-i mai pot spune Crin , ca mai ieri) , cum ca Ponta va mai fi premier pana , cel tarziu , in toamna ! Urat din partea lui , ca se aliaza cu teroristul Romaniei , cu cel care a vandut cam tot ce se putea ! Cum mai aduna parlamentarii puterii 2/3 din voturi pentru a-l invinui pe cufuritu’ si a-l suspenda de drept ?! O singura solutie ar mai fi , aceea de a o schimba pe Kovesi pentru lasarea in nelucru a sesizarilor guvernului .
Draga Radu,
Cred ca intrebarea ta, “Va convine UDMR la guvernare?” si-a gasit raspunsul din 2012. Cred Ca intrebarea fundamentala acum ar fi alta:
-Ce compromis este dezirabil acum, sa se accepte solicitarile PNL (inclusiv schimbarea atributiunilor vice prim ministrilor) sau aducerea UDMR la guvernare?
Este un compromis mai mare pentru Ponta sa accepte solicitarilor liberalilor sau sa incalce interesul national?
Majoritatea celor din UDMR sunt o gasca de agenti straini – pusi pe distrus, furat, batjocorit tot ce e Romanesc. Sunt puternic sustinuti pe filiera Merkel/ UE / biserica catolica etc. Iar ponta s-a conformat, ca de obicei. Ce sa-i faci, n-are coa*e.
Asta e, suntem o colonie – in caz ca am uitat. Iar daca nu ne conformam, patim ce a patit si … Mihai Viteazul acum vreo 400 ani : )
Pai intrebare:
UDMR cum este,basist sau antibasist?
Aaaaaa,stati ca am uitat: e cu interesul national…..si stabilitatea politica,…dar parca mai era unul cu interesul national,nu? UNPR? Nuuuuuu,nu se poate! Si asta cum era,basist sau antibasist?
Nu frate….Antonescu e basist! Dar,lamuriti-ma si pe mine acum,daca vine si UDMR in guvern o sa avem vice si de la PC si de la UDMR?Ca asa a zis Ponta,ca el asa lucreaza bine:de la fiecare cate unul.
Deci: UNPR era cu Basescu….UDMR era cu Basescu……Kovesi era cu Basescu-e tot acolo…..Bica era cu Basescu…ANI-la fel…CCR-la fel….
De fapt noi doream PSD+PNL+PC,ca asa am votat,nu? Ei,ce daca a venit si UNPR……ce daca nu mai avem PNL,vine UDMR…..ce daca tot PPDD e acum in PSD,nu?!
Antonescu e basist……mare basist!
jooooooooooooooooooooooooooooooooossssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ddddddddddddddddddddddddnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
http://www.petitieonline.com/desfintarea_instrumentului_de_lupta_al_ticalosului_de_basescu
Da, in acest moment UDMR este necesar la guvernare… Daca guvernul Ponta pica, vom avea parte de o majoritate facuta de basescu… nimic nu e mai rau ca asta
Ponta a prefereat UDMR in loc sa-l numeasca vicepremier pe Johannis .
Ce-mi place mie cel mai tare este cum organizatia de tineret a pnl vorbeste in numele celor 7,4 milioane. 😀
Ca aia nu vor udmr-ul la guvernare, ca antonescu a denuntat protocolul cu udmr, desi il semnase, dupa ce s-a vazut cu sacii in caruta, ca n-a stiut de coabitare desi facea corecturi pe el, ca una, ca ailalta…
Plus ca a aparut un nou dumnezeu(normal ca fara majuscula), Johannis. 😀
Dupa ce-au mai fost cativa dumnezei(tot fara majuscule)prin Romania, de regula la fiecare rand de alegeri. Lia Roberts, Basescu, Melescanu…
Ceea ce vreau sa spun eu este ca e de-a dreptul penibil sa intri la un ziarist pe blog sau sa citesti un articol oarecare, iar jos, jos de tot, sa citesti politica oficiala a unui partid.
Si apropo de udmr, prin 2008 parca aveau nu stiu ce alianta cu pnl. Una de dreapta normal, ca ei sunt cu dreapta si doctrina, pe care o trambita Tariceanu tot timpul la televizor, ba chiar dupa alegerile respective inca astepta pnl-ul sa faca guvernul cu udmr desi aia negociau la greu cu basescu. Acu nu mai e bun udmr-ul ?
Iar ca sa raspund la intrebare, nu, nu-mi convine.
Dar avand in vedere stilul romanesc, sunt si ei cetateni romani si trebuie sa se bucure de avantajele functiilor guvernamentale. Restul e propaganda de tineri aspiranti la o sinecura atunci cand partidul o sa ajunga la ciolan si care indrazneste sa spuna pe aici ca e bine doar cu partidul X la putere este doar un jalnic politruc indiferent ce nick isi alege si ce dumnezeu slujeste.
corect
Prin cooptarea UDMR si UNPR , Kovesi , Coabitare – Ponta lupta precum personajele lui Caragiale pentru Țarr…rrisoara lor ! ca si guvernul Boc
Noi n-am dovedit niciodata unitate in rezolvarea problemelor tarii!
Luati exemplu de la maghiari! Probabil se vor intelege mai bine decat cu
Crin(devenise peste masura de increzut,de obraznic)!
bande si cohorte de tradatori de neam au facut pact cu aceasta formatiune etnica, mereu si mereu. Politicienii romani nu sunt barbati su suflet demn, ca sa faca un pact o data pt totdeauna, in sensul ca nimeni niciodata nu se va mai alia cu udmr. sunt doar niste suflete de sluga in invelis de prostituata, si ar face orice, ar vinde orice doar ca sa isi pastreze functiile. ar vinde limba romana, demintatea si simbolurile nationale – astea sunt deja vandute, ar vinde bucati din trupul tarii numai sa ramana ei acolo, banda de ticalosi.
dupa ce usl a avut 70% din vooturi si si-a batut joc de ele, eu nu mai votez in Romania. Doar la europarlamentare, ca sa nu ajunga proasta aia mica sau raspopitul nazist, atat!
Problema grea (nu de neocolit de către cei …versați, de ultrași) a majoritatății covârșitoare de aici, este cât de greu le va fi unora, după ce l-au avut ca reper pe dl. Acad. Dinu C. Giurescu să repete , mai mult, să se ralieze unei declarații facute de către domnia sa , acum ceva timp,(știți unii-nu veneticii- despre ce este vorba).
”O COLABORARE ÎNTRE majoritatea parlamentara si GUVERNUL USL pe de o parte, cu cei din CONDUCEREA ȘI GRUPUL PARLAMENTAR UDMR pe de alta parte, ar fi acceptabila in termeni de realpolitik.(…)
TARA are nevoie mai mult ca niciodata de o politica ferma si de durata care sa o scoata din marasmul economic institutional, social si moral, in care se afla dupa ani de guvernare pedelista.
Acest fapt reclama o colaborare intre USL si alte forte, pentru a pune in aplicare o atare politica.
APORTUL UDMR la readucerea normalitatii in Romania POATE DEVENI O REALITATE.
O NORMALITATE care include si respectarea integrala a articolului 1 din Constitutia Romaniei : “Romania este stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil”(sublinieri ale subsemnatului)
.
Se vor repeata aici, sigur, aceleași excese verbale, aceleași mincini și invective ca și în momentele de atunci(de după noaptea alegerilor Parlamnentare 2012), atunci când deversau … valuri de indignare, de acuze, jigniri ANTI-PONTA. Și asta după ce și antonescu semnase (cu mânuța lui) acel acord. Și vine tot el, neprihănitul și mincinosul, să-l SALVEZE la momentul oportun pe…. Ponta și??!!…USL-ul. Nemernicul. După ce și el a semnat ACORDUL. Curat murdar. Acesta-i cuvântul și semnătura data de antonescu, de viitorul Președinte al Țării! Atunci a ieșit VICTORIOS(în fața mulțimilor, desigur).
Dacă ”un secretar de stat la educatie, un consilier al premierului – Gyorgy Frunda si noul sef al Institutului National de Statistica” a fost mult prea mult pentru ”tradatorul” de Ponta , pentru USL” cum să-mi închipui că va exista o măcar o singură NUMIRE pe UN SINGUR PORTOFOLIU DE MINISTRU(d-apoi 2-3 câte se presupun?) pentru UDMR, care să nu fie contestat, care să nu fie blamabil?
Asta a spus domnul academician Giurascu in 2012, acum s-ar putea sa aiba alt punct de vedere. Atunci, in 2012, eu cred ca a avut dreptate.
@Citizen,
.
Mă bucur că mă citiți! 😀 . Da’ nu reușiți să mă și…citiți fiind, înțeleg, critic cu mine!
.
Dl. Giurescu va face așa cum crede domnia-sa.Problema pusă ATUNCI de domnia-sa a fost de principiu și nu cred că va face rabat de la niște principii.Eu cred că atâta timp cât UDMR nu-și va lua ”nasul la purtare”, a face procese de intenție unor persoane de naționalitate maghiară (nu ungară, cum s-a spus pe post la A3 de o… fătucă) numite ca miniștri ar fi o mare greșeală.
.
Ș-acum ce-ați vrea? Ponta să stea și să asculte pe cei de pe aici și să nu caute o soluție de menținere a Guvernului pentru a nu-i da lui basescu posibilitatea(cum o vrea Antonescu) să numească el Premierul? Vă raliniați corului ultrașilor privind disoluția din Parlament, imposibilitatea constituirii unei majorități cu compromisurile de rigoare? A pune artileria voastra și media pe USD(pentru motive.. de drobul de sare) pentru încheierea uui ACORD cu UDMR este basist-băsist, voluntar sau involuntar.Îl vreți mediator pe basescu care atât așteaptă? Asta reiese clar prin prin această înverșunată deja opozitie atây de clară a ăstora
de pe aici.
Ș-apoi să nu mă crezi acum… udemerist! Dumneata nu erai(sau stăteai pitit) atunci când demontam udemerism-ul revizionist de pe aici a unuia, Zoltan 1 -udemerist-ul de serviciu, acel ” stupid, penibil și absurd” individ. Recitește-mă! (April 7, 2013 at 12:49 am )
@Citizen,
.
Și mai este ceva.(wow!)
Ziceți: ”Atunci, in 2012, eu cred ca a avut dreptate”. De ce acum nu ar avea dreptate? Aceasta-i întrebarea! Sunt convins că dumneata nu ai argumente plauzibile. E spusă ”la plesneală” și populist, nu principial(pentru că un om cu principii nu poate zice astăzi una și mâine alta) ci doar pentru a-l vedea jos pe Ponta. Acolo domnia-sa vorbea de un principiu. Ceea ce mă face să mă îndoiesc (din nou) de buna dvs. credință.
Apropo, ce vreți dvs. și mai ales cum vedeți realizabil ce vreți, eu nu am înțeles NICIODATĂ. Doar cu JOS nu putem merge inainte. 😀
Ca s-o iau pe scurtătură, nu era mai simplu și mai puțin păgubos să așteptăm calmi, până la iarnă, căderea basescului și apoi ăștia (Ponta si basescu mai tânăr…antonescu) să se bată ca chiorii?
Și mai este ceva. Dumneata văd că nu înțelegi o chestiune elementară și treci foarte ușor peste ceea ce înseamnă UN CUVÂNT DAT și un ACT COMUN SERMNAT(cu care a fost de acord atunci, în principiu dl Giurescu). E vorba de protocolul USL(Ponta și antonescu- auziți!… și antonescu) și UDMR. Ce vă face să credeți că acest act era (și va fi , poate mâine semnat) un act de VÂNZARE a ROMÂNIEI? Nu ar fi sinucigaș pentru Ponta, Daniel Constantin și Oprea(n-ai ce să faci?) ca în văzul lumii să facă, pe parcursul guvernării cu UDMR , niște lucruri evidente în detrimentul Țării?
.
Câtă vreme guvernul Tăriceanu făcea ședinte de guvern duplex cu cel maghiar și avea și droaie de udemeriști in guvern nu se auzea piuit de pnl-ist pe aici sau pe altundeva.PNL-ul era MARFĂ. Acum se dau de ceasul morții toți istericii pnl-iști pe ce va să însemne …drobul de sare.
pai a spus ceva de guvernarea cu UDMR-ul zilele astea domnul academician? Ai citit artocolul scris luna asta parca de domnul Giurescu? http://www.cotidianul.ro/mai-conteaza-cetateanul-in-politica-232370/
“Nu fac o critică nimănui, dar aşa cum se lucrează acum nu se poate. În Parlament parcă este o altă lume, cu alte reguli, principii, directive de partid şi aici este o altă lume, pe stradă. Eu sunt dezamăgit şi vreau să îmi cer de pe acum scuze faţă de cetăţeni. Să nu creadă că am vrut să îi înşel. Unde este eroare cea mare a celor care privesc la acest spectacol – oamenii sunt mult mai deştepţi decât credem noi. Spunem şi noi ce se spune, că nu se poate spune tot. Este o ruptură clară între ce am promis şi ce se întâmplă în realitate.”
Sa sti ca domnul Giurescu e dezamagit de ce se intampla de cand este in parlament, nu de cand s-a rupt USL-ul si se aliaza Ponta cu ungurii si peneleul cu baisistii. Si dansul e istoric si stie multe.
Nu mai spune de UDMR ca oricum cetateanul nu mai conteaza in politica. UDMR-ul e partid politic la fel ca si restul. Mai conteaza cine cu cine face alianta? O fac in interesul cetateanului?
E cardasie intre partide ii conduc baietii cu ochi albastri. Stiu ca tu ai alta opinie. Tu inca mai speri. Eu de la astia nu mai am asteptari.
In rest Ponta procedeaza bine din punct de vedere politic. Oricine ar incerca alianta cu udmr-ul in locul lui.
Păi…nu a spus. Dar a spus atunci. Asta spuneam
.
Nu, așa nu nu se mai poate cu dumneata. Ș-apoi ce are cu… Cotidianul?
.
Cred că o să refuz să mai discut cu dumneata. Ca și altă dată. Una spun eu alta răspunzi dumneata.
.
Referitor la Cotidianul(lui Nistorescu) eu , unul nu-l citesc. Eu cunosc câte ceva din viața lui Nistorescu, inclusiv ale latifundiarului fără scrupule Nistorescu, care azi e cu tine mâine îți înfige cuțitul în spate(scriu foarte greu…domnului, așa cum tot atât de greu scriu ”domn” referindu-mă și la S,R Stanescu, Ion Cristoiu, CT Popescu ziariști mari, mici caractere )
.
Și mai este ceva:
”Drumul spre iad e pavat cu intenţii bune”. A contempla, a descrie, a critica (chiar) o anumita stare a Parlamentului(a propriilor parlamentari), a guvernării(a propriilor ministri), a cetățeanului, a Uniunii…. DE LA DISTANTĂ, DISTANTĂ DESTUL DE MARE nu este suficient. Nu poți să spui la infinit adevăruri și să conclzionezi cu… ASTA CONSTAT, ASTA ESTE. De ce nu a strâns în jurul domniei sale pe cei mai BRAVI dintre parlamentari (de orice orientare) și să facă ceva concret in domeniul LEGISLATIV(pentru care a ajuns in Parlament nu să ridice mâna sau să critice. De ce se discută, se comentează la TELEVIZOR sau in ZIARE situația deplorabilă (să zicem) in care este Țara asta condusă doar de …Ponta? Ponta cel Rău, desigur.
Ce are Cotidianul cu ce a scris domnul academician acolo? E articol scris de dansul nu de cei de la ziar.
eu n-am timp sa scriu pe aici prea mult, mi-ai pus o gramada de intrebari. Tu ai si rabdare sa citesti in trecut la postari. Tu n-ai vazut ca eu scriu cateva randuri? Nu le am cu scrisul ca ceilalti.
@Citizen,
.
Nene, ești obosit, probabil!
Încurci lucrurile așa de tare că eu, unul, nu mai pot(vorba lui Mircea Badea), Nu mai pot cu dumneata.
Eu, știi că ”țin” cu Ponta, dar m-am bătut cu dumneata ”ținând” și cu antonescu. Ții minte? Pentru că eu țineam la unitatea USL. Dumneata poți să ții cu vrei . Însă nu mai pot vorbi cu nea mitică : ”al dracu nea mitică nu spune el, în ruptul capului, cu cine ține! – el spune că_cu ”poporul cel obidit”(vacs albina crema pucha). Așa că haide să încheiem discuțiile aici, în mod amiabil. Îți acord și-un ultim cuvânt, că-s un gentleman ce…..
E bine pentru Țara asta, e bine și sănătos să vă bucurați împreună cu antonescu c-a dârâmat USL-ul, mâine vă veți bucura că-l va aresta DNA-ul pe Ponta. Așa că_continuați să vă bucurați shoulder to shoulder cu Antonescu, @gheorghe(consilierul lui de pe aici)dar și, volens-nolens cu… basescu . Și să nu puneți și atunci, ca și acum NIMIC ÎN LOC înainte de a dărâma ceva…dărâmătorilor, ca să fie treaba oablă. Apropo de viziune :care-i… ”cioara din gard” pe care o vreți voi conducător unic?
@Citizen
.
Pune dumneata, te rog, ghilimelele de rigoare la “bine”. Se pare că ați dat ”de bine” și nu v-ați tăvălit suficient de mult în chinuri unii, pesemne, ȘI MAI VREȚI ÎNCĂ O DATĂ… băsescu(voluntar sau involuntar dar la fel de grave ambele situații.
basescu e …pe aproape! Nici nu știi cât de aproape. Ia de la basescu, de acum încolo! Dacă veți da vârtos în continuare în Ponta, pentru că volens-nolens trebuie ca ăsta să se dea bine cu UDMR-ul pentru a încropi o majoritate pentru a guverna și altfel NU SE POATE,va pica grâmadă și ăsta. La asta a dus, de fapt ”critica voastră constructiv-demolatoare” care, neaplicată la timpul cuvenit și la modul responsabil și lui antonescu atunci când acesta a greșit bestial, nu ați făcut decât să-i crească coarne ăstuia(e vorba, desigur, de Antonescu) de a crezut el că rupe gura târgului rupând el USL-ul. Punct 😀
(vezi că eu nu mă bucur dar nu știu să fac emoticonul ăla care ar trebui să însemne că-s… foarte supărat) Ceea ce, însă, ar trebui să te bucure. Așa că.., Salut și…noapte bună!
“Ca s-o iau pe scurtătură, nu era mai simplu și mai puțin păgubos să așteptăm calmi, până la iarnă, căderea basescului și apoi ăștia (Ponta si basescu mai tânăr…antonescu) să se bată ca chiorii?”
Corect, gemil.
@stan Petru Paul,
.
Mulțumesc prietene pentru …umăr!
Ne place….nu ne place, tradarea are gust amar !!!! Dar trebuie sa-i multumim Domnului Antonescu, ale carui ifose, sant mai importante decat votul nostru ….sau bunastarea si linistea noastra.
In nici un caz UDMR la guvernare!!!! Rusine Ponta si Antonescu! Am crezut in voi si m-ati dezamagit crunt!
Da, sunt de acord. Uneori, dintre doua rele, alegi pe cea mai putin rea !
Adica a rezistat “cultura” romana sub caloriferistul Marga, a rezistat si sub Gigel Sorine Stirbu, dar o sa sucombe sub conducerea lui Janos.
Nationalisme ieftine. Rolul ministerului ala e simbolic, la fel ca si bugetul.
Intrebarea din titlu trebuie pusa unui … crin!
Cine-i mai periculos pe post de vice premier? Iohanis sau Hunor? Iata o intrebare simpla dar cu un raspuns edificator pentru ca il va defini foarte bine pe Ponta.
Propun un scenariu politic absurd:
Daca Basescu pe motive de sanatate il trece pe Antonescu interimar pe o perioada nedeterminata la presedintie ?
Stiu, suna absurd dar totusi in politica romaneasca totul este posibil.
Protocolul nu mai e valabil. Iar la guvern ar fi cazul sa fie exclusiv UDMR. Caci sunt cei mai corecti si competenti.Romanii au demonstrat ca niciunul nu mai e de incredere, mai ales cand politicienii romani fara orientare si caracter sunt cumparati, nu alesi. Iar UDMR mereu a fost chemat la guvernare, nu au fost doar din dorinta proprie. Oare de ce ??
nu nu nu
nu mai votez never never psd….fara udmr la guvernare nu se poate….????
pe crin nu-l vad presedinte! si atunci EU CU CINE VOTEZ?????? Asta-i drama – EU CU CINE VOTEZ??????
NU,NU,NU UDMR la guvernare…maine poimaine vor cere iar “retrocedarea” Covasnei si Harghitei si,de ce nu,vor dori si sa candideze la presedintie…Sa-si vada de etnia lor si sa ne lase in pace.Ponta va pierde mult in sondaje daca face asemenea greseala.Categoric NU UDMR la guvernare !
DEZAMAGIRE! Asta e cuvantul de ordine.Oameni buni,voturile noastre mai conteaza,sau nu?Mai acum cateva minute am vazut la tv,intr-un interviu luat liderului UDMR,ca ei asteapta ruperea USL ca sa inceapa discutiile cu Ponta.RUSINE!! Sunt ca niste sacali care asteapta sa moara animalul ca sa poata sa rupa o halca(de putere).Spun asta cu durere in suflet pentru ca sunt jumate ungur.Mai avem scapare d-le Tudor?
Pai nu asta ati vrut,cu cine sa mai aiba vreo majoritate in parlament,cu mamulea?!La asta se ajunge daca pentru niste semnaturi,numirile fiind foarte potrivite si li se cuvin de facto liberalilor,pe care le poate semna oricand Ponta s-ar linisti apele imediat si ar disparea problema,dar cand un ai sarbu,un oprea si un ivan si multiplicati ca astia mi se face scarba!De ce le este frica de Iohannis?Eu stiu doar atat ca am votat USL,sustinand PNL,si asta mi-a dat incredere si a dat incredere multor oameni si vii acum Ponta si-ti bati joc de aspiratiile mele?!USL a strans multi oameni de calitate laolalta,parca-l vad si acum pe Emil Hossu vorbind si cerand libertate,dar uitam repede si trecem prea usor peste ele!Baronii din psd ruineaza un crez,o simtire si vad ca dati apa la moara acestor imorali bagandu-i in fata si aruncand cu noroi in Antonescu,cautand sa ma convingeti sa trec strada chiar daca nu vreau!Bulibaseala generala si nu vor fi linistiti ca pana acum,ca daca le-a fost bine n-a fost bine,mai bine-i cu rau!Se vede treaba ca cu dracu-i mai bine!!!Sante si virtute si cale batuta,ca oricum suntem plini de gropi si bube-n cap!
Iar umbli cu jumatati de adevar, Radule. Este adevarat ca Ponta si Antonescu au semnat acel protocol de aducere a UDMR la guvernare, dar asta doar in conditiile in care USL obtinea mai putin de 50% din mandate. Ori imediat dupa anuntul victoriei zdrobitoare a USL-ului, Ponta a vrut sa aduca UDMR in guvern, lucru ce nu era prevazut in protocol si la care s-a opus Antonescu. Si ca sa lucram cu materialul clientului:
“Eu nu am ascuns faptul că, împreună cu domnul Antonescu, înainte de decembrie 2012, în noiembrie cred, am semnat un acord prin care aduceam UDMR la guvernare şi nu m-am dezis de acest lucru, chiar dacă am fost criticat. Nu a mai venit UDMR la guvernare în decembrie pentru că aici PNL şi PC s-au opus acestui lucru. (…) Am susţinut-o în decembrie, acum credeţi că îmi iau înapoi ce am zis atunci?”, Victor Ponta, la Antena 3 – 23 feb 2014.
Deci Ponta insusi recunoaste ca UDMR nu a fost adus la guvernare pentru ca s-a opus Antonescu. Hai sa ramanem obiectivi, ca doar nu suntem postaci platiti la norma.
eu cind iti zic ca esti pe campie tu crezi ca glumesc. nu mai posta in somn :
Acordul a fost semnat la 1 octombrie 2012 de co-preşedinţii USL, Victor Ponta şi Crin Antonescu, pe de-o parte, şi preşedintele UDMR, Kelemen Hunor, şi vicepreşedintele politic al Uniunii, Borbely Laszlo, transmite corespondentul MEDIAFAX.
“În baza prezentului acord, cele două formaţiuni politice se angajează să formeze, după alegerile din 9 decembrie, o alianţă politică parlamentară şi guvernamentală. În condiţiile în care USL va deţine majoritatea absolută a mandatelor parlamentare va anunţa încă din seara de 9 decembrie cooptarea în majoritatea parlamentară şi în structurile guvernamentale a UDMR”, se arată în documentul citat.
http://www.mediafax.ro/politic/udmr-face-public-acordul-semnat-de-ponta-antonescu-kelemen-si-borbely-in-1-octombrie-10426062
Sorry, am adormit uitandu-ma la A3. Oricum, faptul ca UDMR nu a fost in guvern (lucru bun in opinia mea pentru ca ar fi fost un haos si mai mare) se datoreaza lui Antonescu, nu lui Ponta.
tu dormeai deja cind ai schimbat in somn pe antena 3
va amintiti sigur,eticheta “parsivel”pusa de Antonescu pe fruntea “prietenului” asa cum isi ziceau atunci,Ponta. Ponta e agil, se misca repede e ca argintul viu , a facut niste schimbari importante economice cu o iutime, cu o viteza naucitoare ca pana si Occidentul ii reprosa ca nu mai intelege nimic. E jurist, stie bine cum sa procedeze, le leaga bine ,culmea ,ca i-au si iesit- vezi Hidroelectrica-dar cred ca in zburdalnicia lui, n-a mai tinut cont de viteza colegului; el e omul ce merge in fata, greu sa-i legi picioarele… cu care dribleaza pe teren ca nu mai stii cum da pasa. L-a “imbrobodit” psihologic pe Crin cu “prietenia” l-a asezat pe scaun in timp ce el alerga, alerga… Si cum picioarele nu-i stateau pe acasa,s-a gandit ca doar foc n-o fi daca incheie o alianta USD inluntrul aliantei USL… prietenul nu se va supara…Si Crin a si declarat “dupa” ca nu e deranjat de USD… Dar… vine Iohanis si cred ca asa se explica “trezirea”brusca a lui Crin …Nu!Nu mai vrea USD! Uite asa! Atunci n-am fost deranjat,poate dormeam…(psihologic vorbind)dar uite surpriza … acum sunt deranjat…Are domnia sa consilieri??? Ca poate daca dansul nu e “pe faza” se va gasi unul sau doi sa vegheze…Pun trezirea brusca si revigorarerea dlui Antonescu pe seama Lui Iohanis, care, parerea mea l-a consiliat si i-a deschis ochii.Dar, acum zice, au fost acumulari… pe ce teme ?de ce n-a luat atitudine? A zis ceva de Pungesti, de batranii batuti de jandarmi? si cum Ponta spunea despre jandarmi ca” isi fac datoria “… i-a fost mila de bietii batrani , a incercat sa vada ce se intampla acolo, de ce au ajuns sa faca de paza luni de zile pe camp,iarna, aparandu-si proprietatile? Nu. Nu s-a spus un cuvant pe aceasta tema.NU S-AU COMPORTAT LA FINAL CA NISTE POLITICIENI… SE SPUNE CA MARILE DECIZII SA NU LE IEI SUB IMPERIUL NERVILOR, AL SUPARARII CI CAND AI CAPUL LIMPEDE.
In mod clar NU. Ungurii nu au ce cauta la guvernare. Pentru asta trebuie sa-i multumim lui Antonescu cel plin de mofturi. Nu inteleg ce urmareste. De ce a fost asa inflexibil. Doar tot liberal a fost cel de la finante care a ocupat postul de vicepremier. De ce a vrut sa schimbe structura guvernului?
Indiferent ce aliante se vor mai face, cu 70% nu se va mai intalni nimeni. Puteau face lucruri asa frumoase, dar si-a batut joc de alegatori. Un lucru foarte bun ar fi convocarea de urgenta a forului lor conducator si detronarea lui Antonescu de la sefia PNL. Cred ca liberalii din teritoriu, fara functii si resurse, nu vor privi pasivi la hachitele lui Antonescu.
Decat sa-si faca tbs majoritate/guvern evident tot cu UDMR …, mai bine cu USD+UDMR. Atata timp cat in Romania este legal un PARTID POLITIC cu aparteneta etnica declarata, de ce ne mai punem intrebari daca e moral sau nu. (Nu zic ei in mod direct fara romani in partid, dar nici nu iubesc Romania.)
fara udmr.punct.
Antonescu: Liderii UDMR sunt niste pedelisti de etnie maghiara!
http://www.youtube.com/watch?v=aQQXK940ioE
superb !
Ponta : ” fara UDMR !”
http://www.youtube.com/watch?v=NAZtW5UjhvU
Spunemi si mie Radule tu aflandute in situatia asta ce ai face vad ca ii tot luati aparaea lui Antonescu foarte bine pana acuma cuvantu Antena 3 si Dan Voiculescu era rostit numai de basescu acum este rostit si de Antonescu care fiti siguri daca va ajunge la putere impreuna cu basescu o sava inchida gura ,fabricaduva dosare din ori ce atunci sa vedem ce mai ziceti .
In ultimii 23 de ani , ne-am convins ce “penala”
este politica romaneasca , dar … ca acum ,
nu am fost scarbit niciodata ! … Mi-e acru
de securistul Ponta si de PSD ul sau rosu (fost
FSN) , dar incepe usor usor sa-mi fie “destul”
si Antonescu … Amandoi sunt de vina in mod
egal , nu ba ala , ba ala … Si-au batut joc
de votul celor 7,4 mil. de romani , care au
votat strict antibasescu si nu s-au ales decat
cu circ si acum cu un basescu “scapat” intarit ! …
Sa le fie rusine celor doi , nu mai merita un
vot de la noi NICIODATA , NICIUNUL !!!!!!!!!!
Candva eram adeptul prezentei la vot , acum
m-am convins ca votul nostru nu a contat niciodata !
NU VOI MAI MERGE LA VOT , NU MERITA !!!
SA LE FIE RUSINE !!!!!!!!!!
Fara sa stau deloc pe ganduri sau sa meditez: NU! NU! NU!
Nu dar ce poate face Ponta sa-si dea demisia si sa-l puna pe Basescu la butoane?Sau sa lase tara in haos?Am uitat deja cum am trait sub boc-basescu?
Daca mai spun si eu ca sînt dezamagit… e deja prea mult. Nu doar Antonescu este vinovat de ruptura, sa nu uitam momentele în care Mircea Geoana cerea participare separata la europarlamentare si candidat propriu la presedintie. Nu cunosc cum s’au petrecut lucrurile în discutiile private dintre PNL, PSD & co. dar nu stiu cît de importante ar fi comparativ cu problemele Tarii. Din cîte se vede, ar fi vorba de negocieri. Si daca se pune în balanta negocierea unor posturi cu interesul national, de ce ne’am mai facut iluzii ? Comparam pe Antonescu cu Bratianu ? Nu. Ponta nu e taranist ca sa fie comparat cu Maniu. Pe nenumitul oricum nu l’am compara cu Majestatea Sa Regele. Nu sînt analist, sînt un român care am iesit în strada si în ’89, si din ’90 pîna prin ’96, apoi în iarna ACEEA împotriva lui basescu & co, am avut sperante si… asta e. Hai sa încercam sa gasim ceea ce ar ramîne bun si sa vedem cum vor evolua lucrurile. In nici un caz PNL în totalitate nu vor accepta un pact cu nenumitul, guvernul nu va cadea (cel putin, nu repede) caci minoritatile ,,altele decît” îl vor sprijini si bine vor face, ma cam streseaza posibila revenire la guvernare a UDMR (spun asta fara a avea ceva împotriva vreunei comunitati etnice/religioase, ci din contra îi respect si îi apreciez pe foarte multi din cadrul minoritatilor). Indiferent de motivele ,,atît de serioase” ce au dus la retragerea de la guvernare si a renuntarii la colaborare (cu probleme cu tot) momentul este si el cel putin prost ales daca nu inconstient (vezi ce se intîmpla peste granita de nord a tarii, parca posibila destabilizare ne mai trebuia si noua) – o noua bila neagra. Sa recunoastem ca am avut de cîstigat ceva în planul democratic în plus în timpul acestei(deja fosta) guvernari USL si majoritati parlamentare, de asemeni atitudinea fata de contribuabil a avut alt ton. Intîmplarea sau gluma Divinitatii face ca dupa o scurta pauza ma aflu din nou în strainatate de unde vad lucrurile ceva mai destins (ceva dar nu mult). Oricum, mult succes domnule Radu Tudor si va multumesc pentru tot ceea ce faceti împreuna cu colegii, va urmaresc pe cît posibil seara, în special ,,Punctul de întîlnire” si apoi ,,Sinteza zilei”. Cu deosebit respect,
Laurentiu
“NU SUNT DE ACORD CU UDMR IN GUVERN poate in PARLAMENT” asa spunea PONTA intr-o emisiune la A3 acum cateva seri… dar “rasgandirea, schimbarea si pasii inapoi” il caracterizeaza!
eu ca cetatean NU DORESC UDMR la guvernare. Nu ma pricep la politica, dar din cate se intrevede GUVERNAREA ROMANIEI NU SE FACE DE CATRE ROMANI SI NU SE FACE DE LA BUCURESTI ! ROMANII nu-si mai pot hotari singuri soarta de 24 de ani si nici nu vor fi lasati s-o faca, indifferent cate guverne se vor schimba… SOARTA ROMANIEI SI A ROMANILOR este dirijata…
Cred ca aducindu-i pe unguri in guvern, PSD va pierde mai mult de 5% din electoratul romanesc (cit cistiga aducindu-i pe unguri). Eu i-am votat sa ma scape de basescu si sa nu mai vad unguri la guvernare. Nu pentru ca eram convins ca va guverna impecabil.
nu-I convine nimanui UDMR la guvernare ! dar se pare ca ponta nu poate trai fara ei! in mod normal ar trebui sa-si dea demisia si sa se fca alegeri anticipate!
Limba română o duce greu, valorile și simbolurile românești o duc greu in Tinutul Secuiesc. Dacă legea spune că la biroul de relații cu publicul trebuie să se vorbească și în limba minorității, astăzi s-a ajuns la următorul fapt: nu există nici un angajat român în primării. Românii sunt minoritari în această zonă, nu au niciun cuvânt de spus, în timp ce maghiarii controlează practic toată administrația, și nici vorbă să ne dea măcar jumatate din drepturile pe care le au ei, ca minoritate națională. Toate drepturile lor de minoritari le-au transformat aici în privilegii. Este un permanent dispreț față de însemnele statului român. Nu vin niciodată la sărbătorile românești, nici măcar la Ziua Națională. La întâlnirile și taberele lor se intonează la început imnul Ungariei și niciodată cel românesc. Steagul Ungariei si cel al Tinutului Secuiesc sunt arborate pe institutiile administrative. Cu siguranță nu le aud cei care comentează de la cele sute de kilometri depărtare, din Capitală, care atunci când vin în Harghita o fac să se îmbrățișeze cu liderii maghiari, vorbind la rândul lor despre așa-zisul Ținut Secuiesc. Un nou protocol ne mai trebuia. Halal politicieni avem.
Din pacate, dezamagirea si nemultumirea sunt la cote maxime. Nu imi vine sa cred cat de avizi sunt de putere. Asa cum spunea academicianul Dinu C.Giurascu , printre putinii oameni de valoare care au mai ramas in tara asta, alesii din vechime se mai gandeau si la popor nu numai la burdihanul lor. Asta ma face sa ma gandesc de foarte multe ori inainte daca mai merita sa merg la vot.
Noi ramanem tot cu salariile de mizerie si munca inzecita pentru a fi tinuti la putere oameni fara cuvant.
Decat acest neamt jalnic, simpla papusa manevrata de Basescu, pe nume Iohanis, mai bine cei de la UDMR. Ungurii, cel putin, sunt onesti. Iti spun in fata ce gandesc, ce vor si, daca ai incheiat un acord cu ei, IL RESPECTA! Iohanis a distrul mitul neamtului corect si eficare. A fost de-a dreptul penibil in rolul de paravan pentru Basescu si sluga sa Crin Antonescu. Daca intra UDMR la guvernare este vina lui Crin. Adica Cr(et)in Antonescu!
UDMR la guvernare alaturi de PSD ii face la fel de tradatori ai poporului roman!PSD nu are nici o scuza in a investi in oficiali ai statului romani reprezentanti ai UDMR, care au drept obiectiv distrugerea integritatii statului roman.
nu credeam de antonescu,care sa aliat cu tradatorul basescu,infactorul nr.1 din ro.???? cu multe dosare la sertar el vicleanu distrugatorul de partide,aliante cu scopul sa scape de dosare ,un dictator criminal ce trebuie judecat .pnl sa sinucis taliceanu a facut o manevra buna sal dea jos pe antonescu dela senat nu merita acest lingau basescu daca a rupt usl, cu diavolu basescu securistul inputit ,mincinos,hot,viclean,demis in 2o12 cu 9o %
Subscriu! Dar mai vinovati sunt ponta si antonescu, deopotriva. De la mine asa se vede 😕
udmr? – adica acele cozi de topor naimite de ungaria care abereaza anacronic despre “ungaria mare”? Apoi, stabilit pe criterii etnice, udmr este un partid in afara legii, nu-i asa? Si, in fine, pana cand ne mai prostituam politic cu ungurii revizionisti?