WALL ROMANIA NATO

Harta prezentei militare NATO in Romania, cu posibila amplasare a Comandamentului aliat la Constanta.

 

 

20 COMMENTS

      • “Fleoshk”?? Orice desfasurare de forte militara, orice proiectie a fortelor NATO la granita Rusiei atrage un plan de interventie in caz de “Doamne fereste!” din partea Moscovei, asa se face la nivelul oricarui stat major de oriunde din lume, deci cu atat mai mult o face si Rusia. Sa luam scutul AEGIS: vicepresedintele Adunarii Parlamentare a NATO in 2011, Jean M. Boucheron, a explicat ca sistemul este ineficient si ca scutul ar ATRAGE mai mult AGRESIUNI. La fel a zis si Friedman chiar la Bucuresti. Rusia detine dispozitive „anti-scut” cum ar fi Atropus (http://www.youtube.com/watch?v=UUPKQi4Nbc0). Rachetele modernizate Iskander reprezinta un alt raspuns la scut. In Crimeea deja au fost dislocate detasamentele de artilerie si rachete (ghiciti de care!?). Ce mai inseamna acest lucru? Pai poate insemna scenariul Ucraina aplicat in Gagauzia (adica ii aranjam si pe moldoveni ca prea erau linistiti) in scopul instalarii bateriilor Iskander a.i.sa-si atinga 100% tinta (sa nu omitem ca aceste rachete au dispozitive de bruiaj radioelectronice ce le fac invizibile pentru rachetele AEGIS de la Deveselu si in plus pot avea incarcatura nucleara-asta va linisteste??).

      • am vazut ca si intr-o interventie telefonica la Dana Grecu in emisiune spuneati ca nu vor deveni tinte prioritare; totusi asumarea de membru in alianta si implicit gazda de baze crste riscul, exact cum spuneati.

  1. Radu, am urmărit prima parte a emisiunii cu invitaţii tăi, citind printre rînduri în exprimarea lor, nu cred că ţi-ai dori să auzi! Din cîte-mi amintesc, acum cîteva luni am scris cev în legătură cu partea de este a Galaţi-ului deasupra Mării Negre în linie dreaptă, paralel cu marea. Ce am scris s-a adeverit(lupte îngrozitoare, vărsare de sînge şi toţi politicienii negau totul,…apoi se va întîmpla ceva în estul extrem al Rusiei-ceva groaznic, nu e vorba neaparat de găurile uriaşe descoperite prin Sahara)şi se vor opri o perioadă de timp din lupte. Ştiu că vrei să calmezi populaţia, dar invitaţii nu au credibilitate, nu transmit putere prin ceea ce spun, ei transmit teama lor(războiul, distrugerea)care nu vor întîrzia să apară. Cît despre înarmare-apărarea celor din NATO, niciun,,clămpău politic care a vorbit azi” nu a transmis seriozitate, putere, nimic!!! mai mult panică ascunsă(te rog să vezi emisiunea înregistrată şi o să te convingi). Pentru mine, personal şi din cîte ştiu-informaţii, nu e nicio garanţie din partea nimănui, toţi vor cîte ceva şi vom fi alungaţi fără voie sau fără vină!

  2. ,,Rusia a devenit un stat agresor, care isi ataca militar vecinii…” Nu Rusia e stat agresor, poporul rus este manipulat de conducătorii lor agresivi, totul se transmite din om în om cînd e vorba de agresiuni, de răzbunare, de tot ce e rău, de distrugere, vedeţi exemple în ţara noastră, cîtă agresivitate verbală, cîtă manipulare există! Numai că la noi, poporul nu mai crede în minciuni, nu prea se mai lasă manipulat! ceea ce este foarte bine!
    Cît despre sondajul de opinie pentru candidaţi, cu ceva timp în urmă am scris procentele întrun comentariu, procentele care vor fi, sunt exact din totalul alegătorilor prezenţi la urne, om şi semnătura, nu semnături en-gros şi turma de turişti. Ponta, s-ar putea să şi-o ia rău din cauza numirilor pe funcţii a celor care sunt datori la bănci şi nu fac nimic pentru popor, apoi, un plan pentru următorul preşedinte, motivele pentru care candidează! Am văzut la PSD-Ponta un program de 3-4 puncte, niciunul din ele nu le-a rezolvat în cei 2 ani de cînd a preluat guvernarea, după ce se va aşeza pe jilţ, nici gînd, că deh, nu el ca preşedinte trebuie să facă, ci: guvernul, patronatele şi tot aşa pînă la sfîntu-aşteaptă…

  3. Ponta a declarat săptămâna trecută un lucru uimitor: anume că guvernul va participa la modernizarea aeroportului privat de la Tuzla. De ce ar contribui statul la modernizarea unui aeroport privat? Nu întâmplător de acest aeroport s-ar putea să se lege și un nou dosar pe numele lui Dan Șova, cu care Ponta a mai conlucrat și pe alte spețe. De data aceasta dosarul va fi din perioada de maximă activitate politică, de pe când Șova era Ministrul Transporturilor. Pe data de 12.03.2014, adică fix la o săptămână de la numirea în funcția de ministru, o instituție subordonată Ministerului Transporturilor a dat cu dedicație un serviciu public unei societăți private, fără să-și mai bată capul cu organizarea vreunei licitații. Instituția se numește Agenția Română de Salvare a Vieții Omenești pe Mare (ARSVOM) și a oferit firmei Regional Air Services, care deține aeroportul Tuzla, serviciul de căutare și salvare a oamenilor aflați în pericol pe mare. Practic, un operator privat a primit activitatea care putea fi gestionată de aeroportul de stat Mihail Kogălniceanu. Interesant este că pe 27.11.2013 Consiliul Județean Constanța a dat o hotărâre care prevede crearea unui centru de pregătire a zborurilor deasupra mării având ca beneficiar aceeași SC Regional Air Services, iar pe 5.12.2013 o hotărâre a Consiliului Local Tuzla prevedea crearea aceluiași centru, tot în ograda SC Regional Air Services. Să vedeți acum coincidența dracului: Toate cele trei hotărâri, deși sunt date la o distanță de luni de zile, una de către Consiliul Județean Constanța, alta de Consiliul Local Tuzla și alta de o instituție a Ministerului Transporturilor, au toate același text, aproape copiat la virgulă. Zici că același om le-a scris. Procurorii DNA care le-ar citi se vor întreba ce s-a urmărit prin această acțiune concertată. Un fleac, doar niște finanțări de milioane de euro. Pentru că serviciul acordat de cele trei hotărâri este considerat de interes public, beneficiarul, adică firma privată, poate accesa fonduri europene pe Programul Operațional Sectorial Transport (POST). Aceste fonduri au fost acordate numai instituțiilor de stat, fiind responsabile de serviciile publice. Fiindcă serviciul public a plecat subtil la privat, fondurile europene pot fi accesate de firma privată care deține aeroportul Tuzla. În atare condiții, aeroportul privat Tuzla poate fi modernizat cu bani care vin în proporție de 75 % din banii UE, 25 % de la bugetul României și 0 euro din fondurile firmei private care îl deține. Cu alte cuvinte, Guvernul Ponta i-a făcut cadou unui aeroport privat bani de la bugetul de stat și bani de la bugetul UE.

    În acest timp Aeroportul Mihail Kogălniceanu, de stat, stă să intre în faliment

  4. Dan Șova e din ce în ce mai speriat să nu fie înhățat de DNA și a început să facă salturi peste logică, precum un iepure alergat de copoi. Deunăzi a declarat într-un comunicat de presă că Ministerul Transporturilor nu a aprobat niciodată finanțarea din fonduri europene a aeroportului PRIVAT de la Tuzla: “toate solicitările de obținere de fonduri structurale prin POS Transport au fost respinse, inclusiv cererea de finanțare depusă în perioada mandatului meu, în data de 7 aprilie 2014″. Cum se face atunci că pe site-ul Ministerului Transporturilor, pe data de 16 aprilie 2014, a fost publicat drept ADMIS proiectul firmei Regional Air Services, care deține aeroportul Tuzla, în condițiile în care Șova era ministru la acea dată?

    Explicația e simplă. Proiectul a fost respins de Comisia Europeană, după ce Ministerul Transporturilor al lui Șova l-a admis. Deci când Șova vorbește că “toate solicitările au fost respinse” nu spune și de către cine. Vrea să dea impresia că le-a respins chiar ministerul lui. Motivele pentru care le-a respins Comisia Europeană ar putea fi folosite ca probe într-o anchetă a DNA, ceea ce complică mult situația lui Șova, ba și a șefului său, Victor Ponta, care a declarat în urmă cu câteva zile că s-ar putea ca statul să plătească pentru modernizarea aeroportului PRIVAT Tuzla.

  5. uite ceva ce trebuie citit, poate înțelegem o dată cui îi folosește războiul
    http://www.veteranstoday.com/2014/11/20/all-wars-are-bankers-wars/

    altfel, Tudore dragă, ce spui de următorul scenariu? (ipotetic desigur, spre deosebire de cel de mai sus, ridicat în slăvi de tine):
    să zicem că niște băieți foarte “bazați”, știi tu, din ăia cu raportul mușchi/materie cenușie în relație invers proporțională, ți-ar propune să stabilească niște “baze” la tine acasă, ca să te protejeze pe tine și pe familia ta? numai trei baze, una în bucătărie, una în cămară și una în dormitor; cum ți s-ar părea harta asta? te-ai mîndri cu ea? ai posta-o aici? întreb și eu, ca un nespecialist în “probleme militare” ce mă aflu …

      • Buna dimineata,

        nu va ingrijorati, este unul dintre PR-istii Grup Servicii Petroliere / GSP – care pot sa minta oricat si sunt capabili sa faca niste povesti foarte incalcite – ca sa para plauzibile. Da, este adevarat ca EI AU RECLAMAT Ras Tuzla la DNA. Pentru ca sunt dresati sa MINTA.
        Realitatea este urmatoarea:
        1. RAS Tuzla a a incercat si incearca in continuare sa acceseze fonduri europene in mod LEGAL – fiind blocata de oamenii GSP din functii cheie din minisere. Proiectele RAS Tuzla au fost foarte competitive si respinse fara nicio justificare rezonabila.
        2. Ras Tuzla are un contract de asiciere in paricipatiune pentru cautare si salvare pe mare cu ARSVOM, ceea ce este PERFECT LEGAL. Nu a beneficiat niciodata de bani pentru acest serviciu.
        3. DA, Ras Tuzla a fost certificat ca aeroport deschis traficului international – ceea ce doar un analfabet rauvoitor ar cataloga drept “vama private”. Vama nu poate fi decat a STATULUI roman – indiferent cine o gazduieste – sunt numeroase alte exeple in Romania – de ex. terminalul TIRIAC Air de la Otopeni.
        Presupun ca domnul care a promovat micniunile de mai sus nu o sa-si ceara scuze, pentru ca nu are onoare.
        I-as recomanda sa se concentreze mai mult pe problemele sale: GSP are datorii de MILIOANE DE EURO neplatite, popiri, problem cu TVA-ul – de ce nu vorbeste domnul acesta despre ceea ce cunoaste foarte bine ?

  6. nu mi-ai răspuns la întrebare, altfel legitimă
    chiar într-un limbaj, precum spui, de Urzica

    deci, Tudore dragă, discutăm pe formă sau pe fond?

Leave a Reply