PONTA ESTE VINOVAT PRIN COABITAREA CU BASESCU SI OAMENII ACESTUIA, DE PROPUNEREA LAUREI KOVESI LA SEFIA DNA

RUPEREA USL A INSEMNAT PIERDEREA SPRIJINULUI POPULAR MASIV DIN DECEMBRIE 2012 SI RATAREA PREZIDENTIALELOR IN 2014 PENTRU PONTA

PNL A PRELUAT MARILE PACATE ALE PDL DIN GUVERNAREA BASESCU BOC PRIN FUZIUNE

KLAUS IOHANNIS A IMBRATISAT OAMENI COMPROMISI AI REGIMULUI BASESCU

DAM JOS PE PONTA-PSD CU PROBLEME DE CORUPTIE SI ADUCEM PNL CU FIGURI COMPROMISE PDL?

IOHANNIS E PE UN VAL DE INCREDERE IN SONDAJE, PNL INCEPE SA SCADA

VICTOR PONTA CONDUCE O GUVERNARE CU REZULTATE BUNE DAR A FOST MACINAT DE COMPROMISURI PREA MARI CU INSTITUTIILE DE FORTA SI OAMENII LUI BASESCU

 

45 COMMENTS

  1. Cred ca exista o metoda de a combate TOATE actiunile procurorilor DNA. Cei din DNA urmaresc si aresteaza avocati care, cica, ar fi comis ilagalitati.
    DNA-ul este o institutie de stat, un fel de avocati ai statului platiti din banii statului, care apara proprietatile si interesele statului. Daca un angajat al statului realizeaza un abuz sau comite o ilegalitate statul il poate trage la raspundere si poate si sa comenteze felul in care isi face meseria.
    In Constitutie se spune ca DOAR judecatorii sunt independenti in consecinta deciziile lor nu pot fi influentate de stat dar odata terminat procesul ORICINE isi poate spune parerea.

  2. Dle RADU TUDOR ,aveti perfecta dreptate in enumerarea acelor adevaruri( din pacate necunoscute de toata lumea sau ….recunoscute de toata lumea !!).In afara de aceste adevaruri esentiale mai sunt cateva adevaruri (mai mici ) dar tot esentiale,astfel:
    -Referendumul a fost trantit de fesenistii(cei cu NASUL IN SUFLET) rosii si portocalii care in concubinaj cu anumite institutii au actionat in consecinta, fiindca cu totii nu doreau accederea lui Antonescu la ..presedentie.
    -USL -ul n-a fost rupt” pe bune “de Antonescu ci de catre PSD care-si dorea ca pe langa postul de premier sa-si adjudece si postul de …presedinte.
    -USL (inclusiv/in frunte cu cei doi lideri ai usl) a renuntat imediat dupa castigarea alegerilor la cea mai mare promisiune “DREPTATE PANA LA CAPAT” (a fost inlocuita,din pacate, aceasta sintagma cu “zicerea” lui ZGONEA:”SA FIE BINE ,CA SA NU FIE RAU ” !)si a continuat cu alte compromisuri cu regimul basist care au culminat (asa cum ati punctat si DVS) cu pactul de koabitare dintre basescu si ponta,nominalizarea procurorilor “in tandem basescu-ponta”.

    • Aveti perfecta dreptate in ceea ce spuneti… As adauga si eu o mica nuanta le enuntul dvs. si la adevarurile d-lui Radu Tudor in ceea ce priveste fraza:`

      «USL -ul n-a fost rupt” pe bune “de Antonescu ci de catre PSD care-si dorea ca pe langa postul de premier sa-si adjudece si postul de …presedinte.»

      In data de 31 mai, fiind toti prinsi cu cazul Rarinca si Livia Stanciu, putina lume a dat importanta interviului dat de Crin Antonescu la emisiunea «Lumini si umbre»…Am urmarit emisiunea nu ca m-ar interesa postul de televiziune ci, in mod special vroiam sa-l revad pe d-l Crin Antonescu…A abordat multe probleme interesante dar mi-a atras atentia o fraza pe care incerc s-o citez din memorie: Victor Ponta nu a vrut sa candideze la prezidentiale, nu a fost impins nici macar de propriul partid ci de alte forte…Vazind ce se petrece astazi, inteleg cine sint aceste forte… Mai mult, Crin Antonescu spune: «Victor Ponta ar fi trebuit să demisioneze când a pierdut prezidențialele…»

      • Lucrurile stau tocmai invers. Prin actiuni subterane(mai plauzibil este santajul), Antonescu a fost eliminat din cursa tocmai pentru a-i croi drum lui Iohannis. Sa ne reamintim miscarile aiuritoare ale lui Antonescu de la finele lui 2013 si inceputul lui 2014,ce s-a intamplat in PNL si cum a ajuns brusc Iohannis presedintele partidului si candidat la presedintie. Dupa europarlamentare a urmat trecerea tradatoare a PNL de la ALDE la PPE. Toate se leaga.
        Aici nu mai este vorba de pozitionari pro sau anti Ponta/PSD/guvern, ci de actiuni concertate, fatise de rasturnare a intregului guvern. Doar sa fii surd si orb sa nu realizezi asa ceva.
        Mai mult, sa vrei daramarea unui guvern care are rezultate bune, este cu atat mai absurd.
        Asa este, Ponta a facut si compromisuri prostesti, dar punad in balanta cu rezultatele guvernarii, nu se justifica schimbarea guvernului. SE UITA CU MULTA USURINTA OFERTA PNL PENTRU GUVERN.
        Este tot mai evident ca votul romanilor nu mai conteaza.

  3. Are dreptate în mare parte Nistorescu, nu e vorba de laudaţio: http://www.cotidianul.ro/ciocnire-politica-de-gradul-trei-262751/
    Citez părţi din material:”De o bună bucată de vreme, Klaus Iohannis nu mai suportă recuperarea galopantă din sondaje a lui Victor Ponta….Tentativa DNA-ului de a-l băga pe Victor Ponta în nişte corzi mi se pare evidentă. Liberalii gâfâie ridicoli în opoziţia neconvingătoare pe care o fac. Cum a fost cercetat Victor Ponta poate fi cercetată şi Alina Gorghiu pentru contractele sale sau pentru colaborările cu Camera de Comerţ sau pentru prezenţa în firma care se ocupa cu trading de energie cu fiul lui Pinalti sau cu cine era. Că a ieşit şi ea din firmă cum a ieşit Victor Ponta din afacerea cu ”Şova şi asociaţii” este, la urma urmelor, aceeaşi poveste. La fel sună şi cazul lui Theodor Atanasiu de pe vremea AVAS-ului sau al lui Cătălin Predoiu din vremea când, împreună cu Alina Bica, ţineau cârma Ministerului Justiţiei. Geaba strigă Cătălin Predoiu ”Demisia” şi ”Ruşine”, ”România este deasupra noastră”! A fost şi deasupra lui şi nu i-a fost ruşine şi nici n-a încercat să oprească lungul şir al fărădelegilor comise de regimul Boc-Băsescu din care a făcut parte!…” Articolul e bine motivat şi real! Totul e analizat prin ochii robotului căţărător.

  4. 1. “rezultate bune” pentru cine, pentru hotii si borfasii din monopolurile corporatiste sau abonatii la sugativa contractelor de stat?! Oamenii sunt tot saraci la fel ca pe vremea basista daca nu chiar mai rau in mediul privat unde s-a transformat totul in sclavagism curat.

    2. ponta si PNL-ul si-au impartit frateste basismul, ponta a luat udmr-ul pe oprea si ioan rus plus ridzi si vilcov, pnl-ul pe blaga cu toata gasca de loaze

    3. de ce le-a ordonat ponta mizeriilor penale de batausi din jandarmerie aceiasi folositi de securistul basescu impotriva noastra in 2012 sa-i ia la omor pe cei de la Universitate acum care strigau “Opriti masacrarea padurilor” si “Toate partidele au taiat padurile”???!!!! L-a lovit nebunia basista in moalele capului???!!! Data viitoare ies si eu alaturi de copii astia doar ca a reusit sa ma enerveze pustiul asta ingimfat cu apucaturi basist-securiste.

    • În legătură cu mitingul despre păduri, era neautorizat și participanții au fost bruscați în momentul când au încercat să se deplaseze spre Piața Victoriei.
      Pe de altă parte, forțele de ordine sunt instruite să acționeze așa chiar dinainte de epoca Băsescu. Vă amintiți Piața Universității din ’90? Și cred că sunt în subordinea Ministerului de Interne, nu direct în subordinea premierului.

      • nici un miting de protest in Piata Universitatii nu obtine autorizatie de la jandarmerie deci absolut toate sunt declarate ilegale pentru a putea fi inabusite in forta.
        Jandarmii de azi sunt fostele trupe ale securitatii cei de acum fiind in majoritate covarsitoare copii sau rude ale securistilor, cei care-i instruiesc sunt proveniti din scolile de securitate.
        Ponta trebuia sa anuleze toate amenzile si procesele verbale date in ianuarie 2012 impotriva celor care ne-am revoltat impotriva javrei basescu dar imediat dupa ce a preluat puterea nu a facut absolut nimic si a pastrat jandarmeria intacta protejand toti nemernicii din ea. Jandarmeria este bunul exclusiv al Guvernului iar slugoii penali de acolo fac absolut orice gest si orice interventie numai la ordin venit DIRECT de la Guvern.

  5. Cred ca va incepe si scaderea lui Johannis de-acum . Dar ma uit la Rovana care in loc sa fie multumita ca i se dau idei serioase si corecte privind lupta guvernului contra celor care vor sa-l distruga , ea ii trage cu garagara politica : „ … ne-am ocupat de nevoile cetateanului … ” Cand ii va aresta pe toti DNA-ul de ce o sa se mai ocupe ?

  6. Haideti sa nu-i mai gasim premierului vinovatii inchipuite, ca totusi, Radu, Victor Ponta ramane singura noastra sansa sa scapam de sistemul securist al lui basescu. Deci macar noi, oamenii de bine sa il sustinem acum cand are mai multa nevoie.

  7. Familia lui Ponta – urmarita penal.
    Capii PSD – urmariti penal.
    PSD nu are cadre sa-l inlocuiasca pe Ponta, de-asta schimbarea premierului echivaleaza cu pierderea guvernarii. Asa,si ? Ce ne pasa noua ? Nu-i de-ajuns ca-i platim leafa lui Ponta si analistilor voiculescieni (ICA) ?

  8. Inca doua adevaruri:
    1. Televiziunea lui Ghita SRI l-a atacat constant pe Antonescu din primavara lui 2013.
    2. PSD au fost lacomi si lasi.
    Apoi inca cateva MEGA adevaruri:
    1. SRI prin bratul penal conduce Romania si baga oameni NEVINOVATI: Rarinca a stat 6 luni la puscarie nevinovata. Demisia Stanciu, Demisia Kovesi!
    2. Klaus Iohanis = Basescu 2.

    Reactia lui Ponta la Lovitura de stat Foarte Buna!

    • “atacat constant pe Antonescu din primavara lui 2013.”
      .
      Repet ce i-am zis altui… deștept care bocește după Antonescu cel imaculat:
      .
      Dragul tău Antonescu a făcut campanie pentru alegerile europarlamentare 2014 PNL-ului său cu liderul ALDE lângă el și, tot lângă el, a negat faptul că după alegeri vor trece la PPE și vor fuziona cu PDL-ul lui Blaga care l-a făcut de 2 ori președinte pe Băsescu, iar a DOUA zi după europarlamentare tocmai asta a făcut!
      .
      Dacă ai memorie de durată egală cu durata de viață a unei musculițe de oțet, dovezi sunt destule. Uite una dintre ele: Crin, Aprilie 2014 : “Suntem si raminem in ALDE” – http://radu-tudor.ro/crin-aprilie-2014-suntem-si-raminem-in-alde/
      .
      “Transcrierea intervențiilor președintelui PNL, Crin Antonescu, din cadrul conferinței de presă susținută alături de președintele Grupului ALDE în Parlamentul European, Guy Verhofstadt și de eurodeputata Norica Nicolai, șefa Delegației PNL în Parlamentul European
      .
      7 aprilie 2014
      .
      […]
      .
      Jurnalist: Dacă puteți clarifica cu privire la unele informații privind negocieri între PNL și PPE.
      .
      Crin Antonescu: Trebuie să spun încă o dată, nu au existat discuții, întâlniri sau angajamente între mine și domnul Joseph Daul sau alți reprezentanți sau lideri ai PPE. Punct. Suntem și rămânem membri ai ALDE.
      .
      http://radu-tudor.ro/iohannis-sper-sa-avem-un-deznodamant-saptamana-viitoare/#li-comment-279390

  9. UNPR+UDMR au votat cot la cot cu PDL mizeriile regimului Basescu dar Ponta i-a adus la guvernare drept rasplata .
    Oprea a votat impreuna cu Blaga si Hunor taierile de salarii asa ca UNPR+UDMR ce-l sprijina pe Ponta sunt la fel de vinovati ca PDL

    In 2013 cand Ponta le-a ales pe Kovesi si Bica la DNA+DIICOT , el ne-a spus ca isi ASUMA
    Ulterior cand Kovesi decima USL Ponta nu si-a mai ASUMAT nimic .

    Tot lipsa de ASUMARE a fost si plasarea lui varu-Kazanciuc la Justitie desi procurorii si desfasoara activitatea sub autoritatea ministrului si abuzurile

    MAREA MINCIUNA A LUI PONTA ESTE SA SPUNA CA IN 2012 OAMENII L-AU ALES PREMIER – FALS ! OAMENII AU VOTAT PARLAMENTARI NU GUVERNE SI OAMENII AU VOTAT USL NU PSD SAU UDMR+UNPR

    CAND ERAU ARESTATI MINISTRII LIBERALI SI DNA YOCA GUVERNUL – PONTA SPUNEA CA ESTE CORECT DAR CAND ESTE VORBE DE EL – S-A SUCIT

    Daca Ponta si Sova au ciordit banutii de la Turceni si au incalcat legea

  10. Orice secundă pe care Victor Ponta o petrece în plus la Palatul Victoria adâncește groapa în care va pica!

    • In groapa ati picat voi deja, basistii, impreuna cu franz ghinion. Si acolo veti ramane, gunoaielor.

    • @Carmen, inteligenta-n lipsa se baga iar in seama pe aici cu osa-analele ei indirecte la adresa lui Johannis infierandu-l cu ura proletara pe Ponta. Vezi sa nu te imbolnavesti de ghem de atata lins la Franz de Dambovita.

    • @carmen: ai făcut o obsesie cu Ponta, plagiatul şi catalogarea unui om încă nevinovat sau în curs de facere a actelor/dosar? Vezi că te imbolnăveşti fără să ştii! Nu suntem plătiţi de nimeni, nici nu avem motiv, pentru că, mulţi dintre comentatori îşi spun părerea în scris fără a ţine cont de om sau politician, pentru că se informează prin A CITI ŞI GÎNDI. Totul e în funcţie de comportamentul şi graiul lor completate cu apariţiile pe micile ecrane! Tu încă nu ai observat asta?

  11. Adevărul ăsta eu l-am tot spus de la momentul coabitarii și invitarea UDMR la guvernare. Am știut încă de atunci că va fi taxat la momentul oportun de electoratul care a avut încredere. în el apoi s-a văzut trădat.Iar numirea lui kovesi a pus capac.

  12. Adevar: Iohannis = Basescu

    Ati inteles acum cu totii?
    Ati vazut forta SRI_DNA?
    Ati vazut sondajele de opinie MASLUTIE?

    Cum credeti ca a uu fost alegerile prezidentiale castigate de FORTA asta URAISA?

    FRAUDATE

    Cum a castigat Iohannis in Iasi Vrancea si Moldova? Cum a fost totul rasturant de la 19 la 21 ?
    Cu doar 200 000 de vorturi din diaspora? Hai sa fim seriosi.

    • SRI a fost pe fata implicat in campania electorala de partea lui Johannis, chiar Elena Udrea afirma cu subiect si predicat in insemnarile ei publicate de Cristoiu cum ca Helvving impreuna cu-n mare cacaniu din PNL s-au dus la SRI, chiar in acele zile premergatoare alegerilor prezidentiale, unde s-au intalnit cu gen. Coldea si l-au intrebat pe acesta daca SRI ii va baga bete-n roate lui Johannis la ICCJ vis-a-vis de procesul pe care acesta in avea pe rol acolo. Iar gen. Coldea i-a sigurat cum ca SRI nu-i vor baga bete-n roate candidatului PNL ceea ce inseamna cum ca verdictul dat va fi de achitare. Si mergand pe logica acestui fir inseamna c-actuala lovitura de stat data de Johannis cu Luluta in aceste zile are in mod sigur si girul SRI, teoria de neimplicare a SRI asa cum sustine Chireac fiind o mare gogorita mai ales cand Helvving a ajuns chiar sef la SRI iar Johannis nu l-a schimbat pe gen. Coldea drept multumire pentru achitarea lui. Pacat ca jurnalistii de la Antena3 au scapat acest amanunt deosebit de important din desfasurarea evenimentelor din aceste zile fierbinti, amanunt care arata traficul de influenta facut de adjunctul SRI direct asupra Liviei Stanciu pentru achitarea viitorului presedinte.

    • Să ne reamintim de ce PONTA=BASESCU:

      1. A acceptat, fricos, poruncile lui Barosso când doar o lună dacă mai rezista am fi scăpat de Băsescu încă din toamna lui 2012. A fost ameninţat cu sancţiuni economice dure? Oare mai dure decât cele cu care Uniunea Europeană încearcă azi să înduplece Grecia? Nici vorbă. Guvernanţii greci, recent aleşi (cum se prefigura şi la noi, atunci, că alegerile vor fi câştigate cu o majoritate zdrobitoare de USL + Ponta + Antonescu) au decis să lupte pentru respectarea voinţei poporului lor, împotriva imperativului şi devastatorului tăvălug european şi iată, deja, au obţinut concesii spectaculoase faţă de situaţia chingilor cu care erau sufocaţi până la paralizie înainte. Poate ei vor fi sacrificaţi dar se pot mândri că au oferit poporului lor o gură de oxigen.

      2. Într-un moment de victorie de etapă devastatoare asupra regimului Băsescu, după alegerile din decembrie 2012 adjudecate detaşat, nu a găsit nimic mai bun de făcut decât să semneze pe şest, cu mortul ţinut prin perfuzii, un pact de coabitare ruşinos şi, în plus, să se lase păcălit copilăreşte la negocieri, să accepte numirea şefilor marilor parchete exact cum celălalt îşi dorise. Astfel ne-am pricopsit cu Alina Bica dar, mai ales, cu Codruţa Kovesi în fruntea trupelor luptei anticorupţie, ca fructe ale marii victorii useliste. Halucinant.

      3. Văzut cu sacii în căruţă, premier şi (încă) bine plasat în sondajele de simpatie populară, s-a lăcomit să ciupească tot mai mult din puterea împărţită iniţial echitabil cu PNL-ul lui Crin Antonescu. Apoi, într-un gest de sinucigaşă infatuare, a sacrificat USL-ul la presiunea hulpavilor săi baroni locali, scoţându-l pe Crin Antonescu din lupta pentru Cotroceni şi văzându-se, deja, pe sine însuşi, preşedinte.

  13. Succesul si popularitatea sunt relative la unitatea de timp.
    Iohanis a inceput cu stangul (si nu de ieri ci de “alaltaieri”).

    Se vede clar ca nu e un timp impartial ci dimpotriva, prima declaratie “de presedinte” a fost : “Noi vrem sa preluam puterea! Noi, PNL!”. Pai parca erai presedinte nu lider de partid!

    Asta imi spune clar ca in 2016 va folosi toate parghiile de care va dispune (cu precadere institutii de fortza) pentru a-si dezarma adversarii si a-si propulsa partidul (ie. PDL ca el numai liberal nu e; de altfel la fel ca o mare parte din liberalii ultimilor 5-10 ani).

    Cand romanul va vedea ca nu-i decat o versiune trista a lui Basescu-reloaded popularitatea va fi si mai mica decat a lui Basescu caci ala stia sa polarizeze o parte a maselor. Daca n-ar fi fost propulsat ocult si daca romanii naivi n-ar fi asa de multi (incat sa-si puna toate sperantele tocmai in primarul 6 case luate din meditatii, el fiind mediocru ca profesor si nicidecum vreun mentor de olimpici la fizica !!!!) n-am mai vorbi azi de acest Iohanis care e gol pe dinauntru, n-are nu doar calitati umane dar nici macar stofa de politician.

    Pe mine nu m-a convins vrajeala cu “ce bine arata Sibiul” ca daca toate guvernele care au sponsorizat cu sute de milioane de euro Sibiul ar fi sponsorizat in mod egal si Cucuietii de Munte atunci garantat ca si Cucuietii de Munte ar fi aratat ca Sibiul (poate chiar mai bine).

    Daca este sa fim pragmatici si sa judecam cu cifre (atat cu minus dar si cu plus) Iohanis nu iese pe minus dar in nici un caz pe plusul cu care e creditat.

  14. De unde le-a venit elanul lui Blaga-Gorghiu-Johannis? Cred ca dl Pieleanu poarta o mare parte din vina. Prin primavara Pieleanu a iesit pe nepusa masa cu sondajul acela ca PNL este mai popular dacat PSD — ceea ce era o bibilire a cifrelor, era exact un fals pe care A3 l-a inghitit nemestecat.

    Asta seara, daca l-ati ascultat atent cand a luat cuvantul, parea ca se mai intreaba in interior daca sa traga o minciuna si sa spuna ca stie el “sociologic” ca lumea ar vrea ca Ponta sa plece… statea in cumpana cum s-o intoarca… dar Olgutza a intervenit si momentul lui Pieleanu s-a evaporat si nu s-a decis ce pozitie publica sa ia la microfon. Ca om care a lucrat in statistica, va spun ca dl Pieleanu manipuleaza cum respira, bibileste cifrele cum i se sugereaza gentil de cine da mai mult. Un ins lunecos, pregatit sa se puna bine cu oricine urmeaza.

  15. Asta se intampla cand , din 20 mil. de romani, a fost ales “UN NEAMT” !!!!! Veti spune ca sant rasista , da sant rasista , caci tot un neamt ne-a distrus “FAMILIA” ( santem din Basarabia – Ismail) !!! “MASONUL” asta , vrea sa aduca iar la guvernare,” toti oamenii lui basescu”! A fost votat (si dvs. din Antena 3 majoritatea l-ati votat) fara a dovedi cum si-a facut averea,fara ca nimeni sa nu-si puna intrebarea ce il recomanda pt. o functie atat de mare…!!!….iar acum a inceput sa-si arate “coltii”!?! A prostit si prosteste in continuare, pe toti liberarii dornici de inavutire,avizi de putere, trecand cu usurinta pe langa faptul ca s-a asezat in fruntea partidului SINGUR ,dandu-l la o parte pe Antonescu (seara dupa pierderea PNL-ului la alegeri,Crin isi da demisia ,NEAMTU’ ii urmeaza exemplu,iar dimineata anunta ca “se aseaza pe scaunul de presedinte al PNL”) ,dar nimeni nu analizeaza realitatea,se propaga in “mase” “fetisul cu neamtul” iar romanii…..doamne…tare sant “naivi”(ca sa nu spun cr…p…..)! Liberarii sant niste parsivi si niste parati, in frunte cu batranul….Quintus care, cu regret spun, pare a fi deja “senil”…..!!!!Plus NEAMTU’ impreuna cu CODRUTA (care a avut meritul de a fi sportiva in alegerea ei in postul inalt din Justitie), DA O LOVITURA DE STAT,antrenand- o pe curvulita aia(scuzati exprimarea) care se si vede UDREA 2(ea fiind deja recunoscuta de multi colegi ca fiind “rea de musca”si dornica de “avansare”)si de PENALUL BULDOG BLAGA ,care trebui sa ajung urgent in functii inalte pt. a matrasi DOSARELE tuturor PENALILOR DIN PDL SI PNL! Imi pare rau , dar asta merita RO daca in locul unui profesor universita a ales un MARINAR (bisnitar din port)…..!!! Regret ca trebui sa va spun, dar prevad deja ,ca Antena 3 se va inchide, caci baschetbolista de frunte a tarii, abea asteapta momentul !Femeile RATATE CA EA,sant deosebit de rele si razbunatoare pe oricine si orice! De aici,din LA,Californa, va urmaresc zi de zi si sant tare trista, cand vad ca romanii nu au nici un pic de personalitate si sant atat de usor de manipulat ! Succese !

    • @Mihaela Careisa
      Foarte tare! Subscriu!
      Mai clar de atâta și atât de concis, realități văzute de la așa mare distanță(mai mult de 12.000 km), nici că se putea. Felicitări!

  16. Domnule Radu Tudor,
    perfect adevarat si pe sufletul oricarui roman ce a votat usl si la referendum.
    Pentru cei care vor sa afl de ce ne uitam la emisiuniile tale ….asta e raspunsul sa spui adevarul verde-n fata asa cum e !

  17. Domnule Radu Tudor,
    .
    ”Adevăruri care trebuie rostite” de dvs. și de către cei, cel mult(să zicem, prin absurd) 157,072 people like Radu Tudor.
    Iată și adevăruri rostite de unul ca mine, cu voia dvs., eu fără nici un like 😀
    Cifre , nu vorbe.
    ”PONTA ESTE VINOVAT PRIN COABITAREA CU BASESCU SI OAMENII ACESTUIA, DE PROPUNEREA LAUREI KOVESI LA SEFIA DNA”- Woooow!
    Întrebarea mea este: În fața cui este vinovat Ponta? Și ce acte compromițătoare privind guvernarea(căci el asta a promis) a emis și comis Ponta de se face VINOVAT. Și , repet, în fața cui se face vinovat ? Și adevărul cui este? Să nu spuneți, cumva, că-I vinovat față de cei 7.403.836 de votanți pentru Demiterea lui basescu pentru că printre ei sunt 5.264.383 care l-au votat (TOTUȘI) pe Ponta la Alegerile din 2014 iar restul, de 2.139.453 sunt sigur, sigur liberali care oricum acum nu-l considera vinovat pe Ponta. Considera, chiar, împreună cu Iohannis-ul lor că Ponta a făcut această Suspendare ”pe marginea legii”. Sau au înțeles că , totuși, nu e vinovat și că doar că nu a putut pe capul lui fiind , totuși, acuza monde-ului de Lovitură de Stat și atunci cândd ți-o spun chiar americanii nu-I așa de ușor.
    Sau este vinovat de ceea ce i se întîmplă lui personal? Vorbiți, oare, și în numele pesedistilor(eu ne fiind, totuși, așa ceva) sau a liberalilor cu antonescu în frunte care au consimțit și la coabitare și la numirea din procuratură?
    3 lucruri le repet acum, pe care vi le-am mai scris pe aici și de care nu vreți dvs. să țineți cont uneori(alteori, da)
    1. Dvs. puteți trece ușor( eu nu) peste ceea ce scria DC NEWS în contextual în care și dvs. personal aveați informația că ”Basescu pregateste nerecunoasterea rezultatului alegerilor parlamentare” Posted by Radu Tudor on November 12th, 2012 dvs. făcând, totodată, abstracție TOTALĂ de o așa informație: http://www.dcnews.ro/gitenstein-co-autorul-actului-de-coabitare-sua-si-ue-interzic-o-noua-suspendare_261813.html. Ce însemna oare și salutarea acestui Acord de către mai marii Europei și Administrația americană la nici 24 de ore de la lansarea acestuia pe piață dacă nu și implicarea lor în această impunere.
    2. Interviul luat de dvs. lui Ponta la Punctul de Întîlnire în care Ponta povestește cum s-au stabilit numirile (acasa la Ponta până noaptea târziu) chiar nu vă spune nimic?
    3. Mai mult, ceea ce spune CTP , care numai un admirator al lui Ponta și al PSD-ului n-a fost, este relevant în acest reproș care i se tot impute- Numirile din Procuratură, care spune NEGRU pe ALB că
    http://hotinfo.ro/ctp-laura-codruta-kovesi-fost-pusa-la-dna-de-departamentul-de-stat-al-sua/
    ADEVĂRUL ESTE că, oricum, dl. Alistar a făcut față cu succes ”bombardamentelor” venite dinspre dvs. , a prietenului d-nei Udrea și a ”liberalului” Petre Roman. 3 contra 1 a fost deja foarte mult. ADEVĂRUL este că eu așa am văzut. Cam ca seara trecută, cu doamna Țopescu și Vlad Nistor pe capul lui Bănicioiu-pesedistul 2 contra 1.

    PS. E ceva, cred, foarte neclar cu aceste ”adevăruri” câtă vreme @gheorghe-slash vă foarte apreciază acum.

    • …și mai sunt și alte ADEVĂRURI văzute tot dintr-o ”anumită” parte, de stânga.
      .
      Puține, foarte puține lucruri în Țara asta pot fi considerate de o majoritate ”covârșitoare”, ADEVĂRURI. Crainicii vremii, ziariștii, istoricii ca apanaj al Puternicilor zilei, au scris și scriu istoria.
      Mă uitam aseară , ca de obicei la Antena 3. La ce adevăruri să ne așteptăm a fi spuse de către Draga Olteanu-Matei câtă vreme ”Neamțul” (jud.) portocalizat de Gheorghe Pinalti(cu toată dragostea) este foarte, foarte apreciat de domnia-sa. Să fie bine ca să nu fie rău dar PINALTI să trăiască obligatoriu că E OM BUN. Sau, de la Florin Piersic care numai el știe pe cine și pe cine nu a mai pupat ca să aibă confortul necesar LUI, cu începuturi…hăt-hăt și terminând cu cumetriile sale de pomină de pe la Cluj-Napoca cu alde Boc, Tișe și primarul penal Sorin Apostu. Sau, Stela Popescu care, mai ieri, îi aducea elogii ”femeii puternice din spatele unei… mimoze” ea vorbind, desigur, despre Elena Udrea. Ăștia n-au stat alături de Emil Hosu atunci când acesta spunea cine sunt băsiștii și ce rău fac Țării. Le era rușine să spună că sunt de stânga. Era ceva rău famat de pus la colțul infamiei și totodată fiind arunncați de multe ori în stradă. Ei sunt cu cine le este lor bine. Puțini au rezistat de a nu face sluj GDS-ului NOCIV și, pe de altă parte, trebuia să fii foarte puternic și să ai un NUME precum un Eugen Simion, Dinu Săraru, Nicolae Breban, Radu Beligan și nu în ultimul rând Adrian Păunescu care au fost călcați în picioare de slugile GDS-iste și de presa aservită. Șleahta de culturnici ai GDS-ului și din jurul acestuia a pus laba peste toți intelectualii fricoși ai acestei Țări cărora li se încheia cariera dacă deviau de la curentul NOU, li se luau chiar slujbele dacă virau la stânga(intelectualul, îndeobște, fiind structurat, ca atitudine, ca om de stânga). Nu , intelectualilor de la noi li s-a spus de către această nouă INCHIZIȚIE că cine-i de stânga este COMUNIST și cine-i de dreapta este, obligatoriu, DEMOCRAT și astfel cohorte de intelectuali ai instituțiilor de cultură dar și profesori , medici, juriști și alte categorii cu studii superioare au trecut, în primul rând prin constrângere morală, alături, fie de liberali, lor spunându-li-se că sunt (ce să-ți spun franț?!) meserii liberale deci că trebuie OBLIGATORIU să fii și liberal și , hai, mai treacă și țărănișt. Nu mai vorbesc de cât de democrat era să fii UDMR-ist și cu Tokeș în raport cu ”naționaliștii” nenorociți și ”anti democrați” denumiți ”neo-cripto-comuniști”.
      La fel și școala de presă de dreapta condusă peste noapte de foști oameni de stânga, ceaușiști notorii a trebuit să primească girul eminențelor care în anii 90 dictau în această Țară și să scoată , evident ziariști ”dă dreapta”, pentru că numai ăia erau ziariști. Corina Crețu și O. Știreanu și alții erau niște nenorociți de COMINISTI.
      .
      ADEVĂRURI sunt și alte alea care nu au cum să se vadă din interior iar acolo unde sunt și analiști , cu atât mai mult, ei toți, fără deosebire, fiind partizani, nu au cum să fie spuse franc și cu un cât de cât fairplay.
      1. Un adevăr de netăgăduit după părerea mea a fost că PRESA , eminamente de dreapta, ea a fost aceea care l-a propulsat la conducerea Țării pe I-ul NENOROCIT al Țării care a nenorocit această Țară, ascunzând electoratului toate derapajele acestuia, istoricul activităților sale mafioto-securistice de dinainte de 89 și, în același timp, cu exagerări prin atacuri mizerabile, chiar demonice, pe sticlă sau în presa scrisă sau online (asemenea Alinei Gorghiu de ieri 07,06,2015), prin fiecare cuvânt scris sau vorbit tot ceea ce însemna ”monstrul” Adrian Năstase și ”gruparea toxică” pe care o reprezenta PSD-ul anilor 2000-2004 în raport cu ”democrații” lui băsescu. Ziariști moderați sau analiști nepartizani în acele vremuri, ”rara avis”.
      2. Un adevăr a însemnat și marea derută care a cuprins o, doar, mică parte din ziariști care constatând prea târziu ce monstru au creat(pentru că_ce să ne ascundem după cireș, CREATIA sau mai bine zis CREATURA adusă la cârma Țării este a lor) au început( chiar cu sechele, cu reminișcențe ale gândirii din vremurilor trecute) să vorbească, să vină cu dezvăluiri despre acesta, despre acoliții acestuia, deveniți între timp un SISTEM sadea mafioto-securist. Asta nu a însemnat nicidecum uitarea inamicului NR.1 (devenit inamicul nr. 2) reprezentat de PSD și de Ponta mai târziu care au reprezentat și ei O ȚINTĂ.
      3. De aici și urmarea, aceasta însemnând de fapt căderea lui băsescu, care a întârziat să se producă.Ca si când nu erau suficiente acuzele venite din partea presei,covârșitor băsiste, să constat că din interior, din interiorul luptei antibăsiste veneau dese, mult prea dese atacuri, multe ca reminișcențe ale trecutului care făceau dificilă, neproductivă și uneori insurmontabilă, munca altora, prea puțini pentru care ȚINTA lor era băsescu, NUMAI băsescu. A fost deci foarte greu, mult prea greu și asta s-a întâmplat cu Gâdea, Ciuvică și Alessandra Stoicescu, șă lupți mediatic cu băsescu și cu structurile lui iar ceilalți să lupte la greu și cu Ponta și PSD-ul ei mângâindu-i grețos și nepermis de partizan pe creștet pe iubiții lor liberali cărora li s-au dat ”ministere lipsite de conținut” ascunzânu-li-se sub preș jocul lor la două capete care a început să prindă contur încă din 12,02,2012(cunoscătorii știu ce înseanmna această zi). Este vorba , cum am mai zis-o, cum este să te duci în luptă cu un vehicul cu frâna de mână trasă. Deontologia care i-a cuprins pe unii în plin război cu băsescu a produs fracturi și în mentalul colectiv astfel că etichetările de COMUNIST, TRADATOR, SECURIST, BARON, PARTID-STAT venite NUMAI din partea asta a baricadei au făcut pe unii mai labili psihic să zică : mai băsist decât COMUNIST, mai bine hoț decât SECURIST, și alte toțe și fitile meșteșugit alese pentru a disipa și scârbi lumea și într-un final , votul.
      Repet . După ce o presă mizerabilă băsistă, covârșitor de numeroasă pe eșichierul media îl ataca cu tot ce putea pe Ponta se lucra din greu la demolarea lui , în fiecare zi și aici, în interior .
      Și-atunci , cum să te manifești sau cum să ieși in strada împotriva STRUCTURILOR băsiste când poți da de dracu, încurajând astfel ridicarea la putere a STRUCTURILOR PONTISTO-SECURISTE.
      Puneți toate atacurile de aici din interior la adresa lui Ponta (și sunt cu zecile, chiar programate) și-o să vedeți că toate acestea au măcinat eforturile de mobilizare împotriva RĂULUI ABSOLUT, acționând sinergic cu presa băsistă ajungându-se astfel la ceea ce-mi pare tot mai mult CĂ TREBUIE SĂ O LUĂM DE LA CAPĂT căutând aiurea vinovații și vinovățiile așa cum se întâmplă deseori și fără pic de fairplay, întotdeauna, în altă parte.
      Și nu le mai spuneți, nicidecum, critici pentru că într-un război critica, mai grav,diversiunea manifestate în propriile rânduri asupra propriilor combatanți sunt deja atacuri cu același efect, dacă nu cumva mult mai mare, decât ale acelora primite direct ”din față”, de la dușman.
      Atunci când TOATĂ presa este împotriva ta (cu mici excepții) când toate realitățile și realizarile constatate de omul de rând sunt în mod bășcălios tratate și minimizate cu toată moștenirea și cu faptul că nu se pot face minuni peste noapte cu aceiași judecători la vârf, cu aceiași procurori, ei fiind intangibili și atuinci când zici ceva de… Papici și presa și ambasadele, și ”prietenul” de coaliție, candidat la președinție urlă împotriva ta rezultatele sunt REMARCABILE.
      .
      Asta nu înseamnă că Ponta nu are și păcate. Dar se poate de voi, de unii dintre voi, a fi spuse aici sau aiurea…? ( acum mă adresez retoric cuiva fără un nume anume, în vânt, deci… 😀 )….
      Nu mai este loc, desigur, de voi. Și nu pot lovi , credeți-mă, alături de voi , de unii dintre voi și de băsiști deopotrivă, în Ponta. Cu toate păcatele lui. Adică să-l lovesc atunci când , între a aduce UDMR-ul la guvernare și a vedea steagul portocaliu pe clădirea Guvernului a trebuit să aleg prima variantă. Dar sămânța vrajbei aruncată de deontologi, aia cu UDMR-ul rău famat alături de PSD și Ponta, a fost aruncată din belșug pe piață și-a lăsat urme. Sau, între Ponta cu niște oameni în spate (numiți și astăzi 08,06,2015 de Antena 3, baroni) și Iohannis cu TOȚI BĂSIȘTII, UDMR-iștii, TOKES-iștii ÎN SPATELE lui Iohannis, să-l votez pe acesta din urmă atunci când antibăsiștii de aici (nume sonore, dealtfel) au spus că nu-l votează cu PONTA la prezidențialele din 2014, nu am avut cum s-o fac, credeți-mă.
      Voi chiar vreți să vă spună Ponta cum s-a dat cu el de toți pereții de către barosso la ăla în biroul lui în 2012? Așa ceva nu se face, nu se spune. Sau ce i-a spus doamna Merkel pe telefonul scurt? Nici asta nu se poate spune dacă ești om de stat. Sau ce i-a spus Philip Gordon, în trecere, sau Gitenștein la plecare sa din misiune când a stat la guvern preț de2 ore și când i s-a pus în vedere că pentru ”EI” Lovitura de Stat se tratează dacă nu cu TPI este tot posibilul cu ceva bombardamente pentru capturarea ”loviluționarilor” de teapa lui Ponta sau Dragnea? Și că la plecarea sa din misiune trebuie să transmită Casei Albe că în România este LINIȘTE. Urmare.. Pactul. De parcă dacă era Ponta ”bărbat” și ”cu sânge în instalație” așa cum se cere cu obstinație de câtre unii deziluzionați de băsescu după ce i-au dat votul se putea stopa ceva hotârât dinafară. Ponta era arestat (ca mâine, poimâine , doamne-ferește și băsescu era acum Prim Ministru și Udrea Președinte. I-a trecut și ne-a trecut milimetric glonțu pe la ureche. Dar cine să gândească mai lucid la ce se întâmpla dacă…Șă facă măcar doi, trei pași mai încolo dacă….
      Sau credeți că antonescu a promulgat legea Referendumului, sau că a admis cele 11 puncte ale lui baroso , că a tăcut și a admis să facă _corecturi pe text și că a participat la încheierea Acordului de cooperare instituțională cu băsescu , sau că în noapte, acasă la Ponta, a consimțit numirile din procuratură pentru că i le-a impus pe toate, PONTA?
      Sunt ADEVĂRURI pe care presa nu le-a spus și care, totuși, nu pot fi escamotate sau băgate sub preș ca fiind insignifiante. Toate au importanța lor, mai mare sau mai mică în a analiza ADEVĂRURILOR a ceea ce a făcut bine sau rău PONTA.
      Cam atâta. Părerea mea…
      .
      Însă, cel mai “tare” lucru observat până acum este că personajul de pomină și cel mai satisfăcut dintre toți de pe aici de ADEVĂRURILE scrise in articol este, se putea altcum? dăcât.. @gheorghe pe care, pur și simplu, l-am văzut căzut pe spate semn că sunt și ADEVĂRURILE lui 100%. Vă dați seama ce contradictoriu în gândire este omul acesta? Să fii de acord cu totul, totul, la grămadă, tu fiind un antono-băsisto-gorghist și blagist pe deasupra, este de comă 😀 Așa ceva!?!?

      • @pompiliu,

        Păi, măi ”pusjkerie de karnat uman”, eu credeam că știi de la mine un lucru elementar pe care l-am mai exprimat pe aici și la care nu achiesez. Eu nu mă pot lua după toți nebunii (ca tine) care-mi cer să ies în stradă(apropo de stradă- eu n-am asfalt pe o rază de cca.10km în jurul casei) să-i dau jos(de exemplu) pe koveshi, stanciu, și, eventual, pe băsasu și ei, niște descreierați antibăsiști cu viziuni bizare despre ce vor ei să facă_ cu Țara asta, să confiște pentru ei ”piața” și sloganele pieții, să se dea drept independentii lu peshte prăjit și după aia sa-mi spună mie că le-am furat eu nu știu ce, că-i doar numai meritul lor că i-au dat jos pe ăia, că_care-i treaba PSD-ului care-a luat (să zicem)puterea. Și, s-o țineți langa că ăia dați jos dar și care au să vină, nu-s altceva decât slugile ocultei mondiale, masonilor, bilderbegilor, BNR-ului, ale lui Isarescu, ale FMI, ale Bruxeless-ului, ale UE, a NATO și nu, in cele din urmă a… SPITALULUI 9 , ținte asupra cărora, așa cum o tot zici tu, TREBUIE să ne îndreptăm atenția DUPĂ IZGONIREA ĂSTORA. De fapt, greșesc. Tu spuneai că, întâi, trebuia să-i dăm jos pe ăia, pe stâpâni, și după aia pe ăștia ai noștri,…slugile lor.
        Și te mai miri că unii de aici, pe drept, te fac băsist când tu aici sub diferite fețe loveșt și încerci să-I elimini pe toți antibăsiștii moderați(pe motive, sanchi, de gramatică)?
        Mai mult decât să te bucuri, ca un mediocru, că l-ai mai eliminat de pe blog pe unul sau pe altul de pe aici, oripilați de o așa scârboșenie de individ scăpat de la Spitalul 9, ca simple satisfacții după muncă la greu pe acest blog, nu aș vedea altceva.
        Visul nebunului care se voia să emigreze în Australia fugind de Ponta s-a dus dracu așa că doar cu aste satisfacții ai rămas. Ți-ar fi fost și greu, și-am mai spus…. ”de drumul lung”. Făceai dracului de râs Țara asta cu un CV plin, doar, cu abjecții cum te luptai tu în România cu alde @paris, @Geo, @Vio, @alexph, @Citizen, @gemil,…@pompiliu, @Protestez, @Stan Petru Paul, @Johnson Flota Mihaileanu (JFM), @Anonimul, @Probleme Cotidiene, si bineinteles(așa cum spui tu, de la mare distanta, Parere:
        Ai fost și ești un ratat/șomer/titrat/așteptând servici’ de la/ stat.
        . E ”bine” să scrii, totuși. Te împlinește …spiritual. Rămai in lumea ta și nu mai da copy-paste de pe net la tot felul de scrieri, scrise anume pentru unii ca tine, unde ție ți se pare că ai vedea cauzele care ne privează pe noi , românii, de binefacerile unei…lumi mai drepte si mai bune.
        Adevărul este că am intrat și eu, din nou acum, ca un prost, în această ”troacă” (a discuțiilor..se înțelege) cu alde tine, de care tocmai o avertizam pe @nimabe(Nicoleta) că se complace unui asemenea ”anturaj” și care dialog cu tine se interfera discuțiile noastre( o vreme, interesante) …indepărtându-ne. Și fără ca prostu de mine să știe că tu, kârnatul plagiator, și @nimabe, nici mai mult nici mai puțin erați ”shoulder to shoulder ” adică: mu…mu…mu.. !(”@ Vioreleeee! Ai tu ce ai cu Salamu’ asta …”). Și prietenul @Stan Petru Paul mai spera într-o ”revenire” a domniei-sale…. băi băsistule! (…în suflet și-n simțiri așa cum tot o spun unii pe aici poate pe nedrept)
        Înclin să-ți dau dreptate într-o direcție, tu fiind personajul cel mai rău famat, atunci când îi spuneai unuia de pe aici , amintindu-mi de copilărie…. ”Mihail câine de circ”, ăla, precum o moluscă, ne apărându-se și fiind ca și tine un mare băsit pe care l-ai anihilat. Acum i-ai preluat nickname-ul, tu confundându-te acum cu personajul acela de-a dreptul grețos. Vezi tu , cel mai mare plagiator care a existat pe aici vreodată, măcar 5 cuvinte plagiate de la tine?. Sau de la ăla. Vai de steaua ta cu ideile tale cu tot! Auzi la el, i-am plagiat ideile!
        Și văd că, deja, ai dat în bîlbîială plagiindu-te(într-un fel) singur. Nici măcar cum te mai cheamă nu mai știi. Ba, Mihail, ba, Mihai. Hotărăște-te! Mai bine-ți spuneai @sorina tampon. Sau ție, tu fiind un șomer/titrat/ratat/karnat, îți place harneala, cîrligele, diversiunea en gros. Tu nu ești prost(ți-am mai spus-o) dar ticălos, cât cuprinde. Brânză bună în burduf de câine, măi @Mihail câine de circ.
        Pune, bă, pusjkerie de kârnat uman, textele față în față și spune unde-i plagiat. Sau leagă-te de fond și nu de prostii. Dar tu o spui la …harneală și știu că nici de Ponta nu gândești așa ceva, despre ”plagiatul” lui. Ești (vorba ta) un distrus. Apropo, eu iubesc foarte mult câinii dar nu și javrele care, cu toate că mă țin departe de ele, se iau de mine din te miri ce, fără nici un motiv. Măi, kârnat,
        (șomer titrat)
        Eu, întodeauna, când sunt jignit de unul care a scăpat de la balamuc (știindu-se că schizofrenicii sunt recrutați dintre cei mintoși cărora căputzul a cam luat-o razna astfel că au multe, multe fixuri) încerc, cu modestie să-i arăt drumul drept sau dacă nu înțelege, să trec pe celălalt trotuar.
        Să faci pe toată lumea, în general antibăsiștă aici, văcari, derbedei, analfabeți, amnezici, proști, duși cu capul, ingineri, este semn că-ți filează serios lămpile, diodele, tranzistorii, circuitele integrate (aste-a filând la figurat, desigur) consider că n-aveai cum dracu să primești o slujbă mai acătării la stat(că acesta ți-i of-ul tău pe Ponta, pentru că privatul te-aruncă cât colo cu un CV doldora doar cu comentarii plagiate sau luate de pe net postate la Radu Tudor pe blog și alea belicoase sau iraționale)

        • @ ”pusjkerie de karnat uman”
          (recte, somerul/ titrat/ în viață/ratat)
          .
          Băi nenorocitule, acum mi-ai preluat și nickname-ul folosit de mine acum aproape doi ani @gemil ca un ticălos ce ești, el fiind atunci blocat de administrator o vreme, văd, tocmai din cauza unor distruși ca tine care încercau să-mi preia nickname-ul , lumea ne mai știind ce să creadă despre mine, cine sunt și ce vreau. Acum ai reușit, ce să-ți zic? Să-ți fie de cap!
          Norocul este că tu, bolnav fiind cu capul, ești , cât de cât, ușor identificabil registrul limitat de cuvinte pe care le folosești și care-ți sunt în sânge precum niște cruci (Baftă!, Trăiți!, Pa!, Sal!, Max!s.a) caracteristic doar unor retardați mintal cu degenerescențe grave ale sistemului nervos central datorate, cumulativ, consumului exagerat de alcool și halucinogene astfel încât lumea își dă seama ușor cu cine are de-a face. Când te deconspiră câte unul pe aici fugi ca un laș handicapat ascunzându-te și lovind cu alt și alt nume… ca-ntr-un joc de copii(tu, ca matur titrat care la patruzeci și șase de ani dar cu minte de copil) cu deficiențe grave văzuți doar în documentarele impresionante ale TV care prezentau orfelinatele post-decembriste.
          Așa că, tocmai îți spuneam eu că ție îți lipsește o doagă și mă miră, totuși, că ăia de la balamuc după ce te-au scos din cămașa de forță te-au lăsat, totuși, cu Laptopul în separeʹ ”să bați pe aici câmpii cu grație ” știind că asta te calmează și că asta plăcându-ți nevoie mare nu mai ești așa violent. Tu ți-ai zis că postând tot felul de bălării, porcării, plagiate și compilări de câte 25 de pagini pe o postare ridici nivelul de audiență a blogului, tu nerealizând faptul că lumea își cam lua lumea în cap de pe aici dând peste un asemenea animal ca tine care-i porcăiește și-i ia la smetii pe te miri ce, fugind și scuipănd în sân de parcă l-ar fi văzut pe ”Ucigă-l toaca”. Mai mult, îmi preiei ca un dobitoc și comentariile care te vizau pe tine direct cu nickname-ul meu tu fugind ca dracu de tămâie de numele-ți devenit renume ”pusjkerie de karnat uman” așa cum te cunosc majoritatea celor hăituiți de tine pe aici.
          Măcar, dracului, te-am ținut de vorbă, făcându-te să uiți pe moment de alții la care, precum o javră te-ai tot dat în ultimul timp tu, tu nefiind atât de prost pe cât de tâmpit, făcându-i pe unii fie să părasească ”circul”, fie să nu-l te bage în seamă. Uite că eu te-am băgat… Și șă-ți intre bine-n cap / că tu ești un retardat / și cu scoala ce-ai urmat / ai eșuat ca postac/cum să ne mai facem bine / cu postaci șomeri ca tine/ pam…pam!

  18. Alte adevăruri nespuse:
    1. Guvernul MRU nu a picat ca a fost mare democrație în parlament ci pt ca a fost o înțelegere basescu-ponta recunoscuta de curând, Generalul Oprea având grija ca “interesul national” sa fie păstrat în guvernul ponta.
    2. Dacă era alt premier toți de la Antena 3 strigați ca e nedemocratic un premier urmărit penal sa fie încă în funcție și ca trebuie sa își rezolve singur problemele indiferent dacă se știe vinovat sau nevinovat, nu în cârcă cu pe lângă cei 5 mil care l-au votat și cu cei 6 mil jumate care NU l-au votat fix pt ca tipul politica a lu’ Ponta si Basescu de mahala, smenareala, pitiponceala politica de dorobanti sa nu mai existe. ( sa nu ziceți ca nu e așa ca faza nu tine)
    3. Lovitura de stat e atunci când restrangi atribuțiile unei instituții în stat de ex CCR fiind nevoie sa vina Comisia de la Veneția sa ne atragă atenția, și nu urmarirea penala a unui deputat.
    4. Peste puțin timp Ponta o sa spuna ca Deputatul/Președintele Psd/Premierul/Cetățeanul etc Ponta nu se identifica cu Avocatul Ponta pt ca omul se mai schimba în timp și cum lui îi place sa aibă multiple personalități e evident ca premierul ponta nu are de ce sa demisioneze pt ce e suspectat avocatul ponta.
    5. Finalizarea procesului ANI a lui Iohannis ar fi putut atrage cel mult o răspundere DISCIPLINARA (el fusese achitat la fond oricum), finalizarea procesului lui Ponta ar putea atrage răspunderea PENALA. Se observa diferența nu? Am văzut ca se invoca la tv ca iohannis are un proces în curs, dar nimeni nu spune ca Iohannis e RECLAMANT adică cel care a intentat procesul în care urmează sa aibă termen, ponta nu s-a cerut la DNA.
    6. Când a fost Ponta în statele arabe a dat un interviu unde o lauda pe Kovesi și se dădea mare ca datorita lui e procuror șef DNA – acum nu mai e buna?
    7. Lu’Stanciu se cere demisia ca a pierdut un proces în care a fost parte vătămată și aici prezumția ca justiția e independenta e moarta pt ca funcția ei i-ar fi putut influenta pe judecători. Dacă ar fi fost urmărita penal – nu ar fi strigat toți demisia ca afectează funcția? La ponta de ce e altfel situatia – el nu afectează imaginea puterii executive?
    8. Oare noi cetățenii meritam ca vicepreședintele CSAT Ponta sa ne reprezinte în CSAT când se discută de problema pădurilor când socrul lui e urmărit penal în legătură cu retrocedări ilegale de păduri?
    9. Nu e problema noastră ca PSD nu are un alt om mai bun în coaliție pt a fi prim ministru ei fiind siguri pe alianța cu UNPR și cu un președinte care a spus la TVR ca e dispus sa le pună un prim ministru de-al lor dacă majoritatea se menține cum e acum.
    10. Politicienii – toți – ne iau de fraieri.

  19. Cei care tipa prin piete si injura jandarmii sint si ei beneficiarii masurilor economice si sociale luate de catre Guvern ? Unde erau “vocalii ” astia cind s-au taiat pensii , alocatii si salarii ? Unde erau cind oameni complet nevinovati faceau puscarie sau cind oameni bolnavi mureau din lipsa medicamentelor si din inchiderea spitalelor ? Sint niste mercenari politici , care striga orice pentru o “solda” .

  20. Asta cu sondajele mă enervează maxim. Nu știu cum dracu lui Pieleanu îi dau 70% încredere pentru Iohanis mai ales acum când împreună cu idioata de gorghiu și nemernicul de Blaga fac atâta circ și destabilizare doar din dorința de a ajunge la ciolan

  21. Adevaruri rostite sau nu, Ponta e in rahat pana la ochi iar PSD-ul pana la gat. Oare procurorul asta, de caz, e chiar tampit sa se arunce cu capul inainte, precum berbecii? Stiu sigur si sunt absolut sigur de ce spun, procurorii nu sunt eminente cenusii, se mege mult pe intimidare mai ales in cazurile ce implica domenii tehniciste in care sunt p’afaristi. Imi pare rau pt. mine, dar prin ceea ce vad in ultimul timp, incep sa-i dau crezare lui Basescu cum ca, Udrea e nevinovata. Cica faptele sunt de cativa ani, au probe dar te aresteaza sa nu stergi… probele. Pai bai nenica, daca ai deja probe, trimite-l dracu in judecata si termina balciul. Frumos e faptul ca fostii penelisti care acum cativa ani urlau in strada contra pedelistilor, acum impreuna, vor sa scoata lumea… in strada. Sa-i spuna cineva lui mutu, ca Johannis a iesit asa de capul lui cu declaratiile contra lui Ponta. Asta nu e in stare sa gandeasca politic nimic, e impins si dus de valul cateilor din spate, pentru ca la el totul …e atat de simplu. Acum asteptam caderea guvernului si revenirea la normalitate: TVA la 24%, salarii taiate, reducerea alocatiilor, continuare platilor catre cei ce au cumparat drepturi litigioase, etc….. Adica ne luam tara inapoi. Succesuri.

  22. Daca Ponta nu facea acele compromisuri, zbura si mai repede din functie. Cred ca asta a patit si Antonescu, i s-a dat de ales: retragerea de pe toate fronturile PNL sau DNA.
    Cand o sa realizam ca niciun politician roman nu e liber? Indiferent de rezultatul alegerilor, papusarii(interni si externi) ne decid soarta. Votul popular a ajuns o mascarada, lesne de deturnat cu instrumente de forta aparent democratice.
    Iohannis e si el o papusa manevrata, habar n-are ce-l asteapta. Va avea mult mai multe probleme cu un guvern PNL decat ar fi avut cu unul PSD.

  23. Mi-as da demisia , mi-as dovedi nevinovatia si apoi as iesi in piata Universitatii si as face greva foamei pina la demisia d-nei Kovesi si a altor implicati.Are o mare sansa sa repare gresala facuta la numirea d-nei .

  24. Am și eu o întrebare pentru oligofrenii care-au încătușat o bătrână care traversase prin loc nepermis. Câți borcoi ați încătușat, vitejilor, pentru c-au trecut cu merțanele pe roșu? Niciunul? De ce, eroilor, vă era frica să nu rămâneți fără mâini? Mult mai simplu la bătrânici și liceene, este?

  25. Am sa-l parafrazez pe dl. prof. Ilie Serbanescu. “Suntem o colonie si nimic nu ne mai apartine.”
    Daca este asa cred ca nu mai avem nevoie de circarii din parlament, sunt de forma si consuma banii degeaba, iar toti latraii astia de la pdl ca pnl nu prea exista, usl-istii ar trebui sa ne lase, sa nu-i vedem aparand la tv asa de des.

  26. Foarte bine punctat.Asta cu valul de incredere pentru Iohanis e alta problema. Eu in locul dumneavoastra as fi un pic mai circumspect la vehementa cu care isi sustine domnul Pieleanu dreptatea si onestitatea .Nu stiu de ce procedeaza asa in ultimul timp dar intuitia imi spune ca incearca sa ne fure caciula.Avem toti cunoscuti familie prieteni si ne dam seama ca la peste 30- 40% din romani nici nu le sau pasa de Iohanis sau nu au o parere sigura formata iar din restul in nici un caz 70%nu sunt atat de cointeresati creduli sau de prosti.Viitorul cred ca ne va dovedi ca domnul respectiv nu e decat un alt agent de influenta din multii strecurati in media.

    • Lui Pieleanu ăsta mereu îi dau procente exagerate și de câte ori e invitat la emisiuni reușește să enerveze rău la fel ca și Chireac . Am ajuns sa schimb postul de câte ori e invitat mincinosul ăsta de Pieleanu. Nu știu ce interese servește cu asemenea sondaje umflate cu pompa! Lasa-te de meserie mai nene ca nu suntem atât de proști pe cât ne crezi tu!

  27. Cine a fost la Basescu inainte de alegeri?
    Cine a fost impaciuitor cu MRU si pedelacii in parlament?
    Cine a dat nr.de alegatorilor la referendumul din 2012?
    Cine-i interesul national?
    Cine-i PINOCHIO?
    Cred ca OBAMA.

Leave a Reply to sourCancel reply