Ce momente de tip Kafka traim… Crin Antonescu aliat cu Emil Boc, Roberta Anastase, Monica Macovei, Adriean Videanu, Ghita Falca si alte nume de rasunet ale regimului Basescu-Boc… Autorii conceptului imbecil de lovitura de stat in vara lui 2012 se aliaza cu unul din autorii presupusei lovituri de stat… Inteleg ca presedintele demisionar al PNL a recunoscut ca exista planuri de fuziune PNL-PDL. Asadar, hoata nationala Anastase si procurorul comunist Macovei vor deveni membre ale partidului istoric al Bratienilor…
Va fi o criza de antivomitive o perioada in farmaciile romanesti.
PNL vrea sa iasa din Parlament la viitoarele alegeri. Ar trebui organizate acum alegeri anticipate parlamentare, pentru ca oamenii au votat alianta impotriva PDL, iar tradatorul de extrema dreapta, Antonescu, a fugi cu jumate din voturile oamenilor tocmai la cei impotriva carora au fost voturile. Asta inseamna ca PNL-ul si Antonescu au tradat electoratul USL, deci locurile lor in Parlament trebuie supuse din nou la vot.
* a fugit…
“Bărbatul care l-a scuipat pe preşedintele Traian Băsescu a încercat să se sinucidă. Adrian Zglobiu a încercat să-şi ia viaţa de faţă cu procurorii.” Ce am postat eu mai devreme, Basinescu doreste eliminarea lui. In timpul arestului cetateanul respectiv a fost sedat la greu cu medicamentle necesare. E pacat ca Antena3 nu-i angajaza cei mai buni avocati ca doar trustul are totusi bani si a facut audienta si cu constanteanu in cauza.
Omul e bolnav psihic (se lucreaza la acte). Zici ca a incercat sa-l asasineze pe Basescu si apoi sa-si ia si el viata, asa se comporta sarmanul! Parerea me este ca pentru gestul de azi, vinovat este cel care aseara, in emisiunea lui Gadea, l-a intrebat daca nu i-a venit vreodata ideea suicidului, la asemenea presiuni din partea procurorului…(!?) Minunat, ce idee i-a dat sarmanului om cu betesug la cap! Daca suntem jurnalisti responsabili (a nu se intelege ca eu sunt jurnalist) nu ar trebui sa tulburam si mai mult o minte deja tulburata! Sa nu incercam sa sfidam evidenta si sa incercam sa inducem ideea ca un bolnav psihic trebuie tratat ca si un om normal la cap, doar de dragul ideii ca scuipatul lui Basescu a fost un act deliberat, izvorat din simtaminte umane (disperare, dejnadejde, neputinta, ura, etc)! Sa fie tratat nebunul ca un nebun, daca e nebun! Ceea ce se vede, doar trebuie oficializat!
Ai dreptate procurorule ochi, alt procuror lucreaza la acte. Procurorii lui Basinescu fiind si psihiatri renumiti scoliti la Secu.
Este tragic ce i se intampla acestui barbat. Dar trebuia sa se gandeasca inainte ca in tara asta traiesc, in marea lor majoritate, blajinii si ca nu-l vor ajuta si nu-l vor apara nicium.
Da, de-acord. Tot ce s-a scris mai sus de oamenii lui Basescu, e corect.
Insa ura fata de PSD ne uneste pe toti. Si invatam din trecut. Daca prima experienta 96-2000 a fost un esec rasunator, momentul 2004-2008 a fost mult mai bine gandit. Iar momentul 2016-2020 va fi si mai bine pregatit.
Asadar alianta asta noua, nu stiu cum o sa se boteze, Miscarea Anti-Rosie, Miscarea pentru Romania, Dreapta de la centru pana la extrema :)) n-are importanta denumirea. Conteaza sa invete din avantajele si greselile Aliantei DA. By the way, acum Niels Schnecker e in tabara noastra, mai avem niste inside info si contact cu lojile.
Cat au luat jegurile PSD-iste acum? 37%. Asadar, adio presedintie. Si cum Ponta pierde alegerile din toamna, pierde tot, politic, si premierat si partid. Prezenta la vot cat? 32%. Adica pensionarii + mediul rural. Ca urbanului nu i-a prea pasat. Si PSD-ului ii tremura chilotii numai cand aude de convingerea electoratului urban.
Ne va fi mult mai usor sa obtinem voturile urbanului, mizand pana la irational pe ura fata de socialism si pe frica de comunism, rusii, Iliescu si minerii. Niste prostii, evident, dar teme cu impact emotional imens.
PSD n-are nicio sansa la prezidentiale. Mai are de recuperat 12% in tara, plus de prostit diaspora… Sunt mai mult decat indreptatit sa afirm ca Ponta va fi mai prost ca Geoana in 2009.
Mai usor cu rahatul pe scari ca pute. PNL este un partid de mancatori de rahat.
F tare,f tare, zice d-na Grecu.F tare ,d-nul Ponta a declarat la Brussel ca sustine dreapta,pe d-nul Junker.Deci f tare ,cum sa zic,f tare.Nu este ironic spus, ci este f tare.
din gasca pupincuristilor lui cacarau face parte si acest ungureanu paul.vreti sa va uniti toate jegurile basinoase cacaroase ca sa uniti dreapta? voi sunteti dreapta? cacaristi si basinisti? adevarul e ca si dupa denumire va asemanati! cacaristi si basinisti!!!! esti prea prost ca sa intelegi ca tariceanu nu putea sa guverneze cu 20% in parlament fara sprijinul psd-ului! cat de prost trebuie sa fii ca sa nu intelegi atata lucru? cat de prost trebuie sa fii sa acreditezi ideea ca bucurestiul e plin de tarani si pensionari? esti la fel de prost si idiot ca si cretinul de primar liberal al timisoarei care punea umilirea pnl-ului la alegerile de acolo pe seama cartierelor sarace din timisoara!!?? liberali cretini, nesimtiti si jegosi care-si bat joc de cei care nu-i voteaza! cat de bou trebuie sa fii ca sa mai pomenesti in 2014 de pericolul comunistilor, mineri etc??? esti doar un rahat cu ochi care scrie tampenii si e atat de prost incat nu intelege ce s-a intamplat la alegerile astea!
e a doua oara cind iti atrag atentia in legatura cu limbajul
bun sunt PSD-isti comunisti sunt rosii fie cum o fi, nu-i simpatizez, dar totusi sa te aliezi cu ultra comunistul basescu si fost securist si hot si toate alea e ceva de neconceput, si pe langa el ceilalti hoti din buzunarele romanilor asazis democrati si liberali haida de cam repede uitati ce au facut in ultimii ani si cat de bine am dus-o sub umila lor conducere fffff democrata. halal.macar sa fi avut coloana verticala sa mearga singuri sa fie demni asta le lipseste cu desavarsire si cred ca inaintasi se intorc in mormant la ceea ce vad de unde sunt
Nu inteleg ce tot aveti cu comunistii in anul 2014. Parca ati fi Le Pen.
Dle. Ungureanu Paul,
Imi permit sa dau o replica la postarea dumneavoastra si indraznesc sa va caracterizez ca sustinator al presedintelui in exercitiu si al gastii pe care o patroneaza! Din punctul meu de vedere, reaua-vointa, coruptia, desantarea pe bani publici, incompetenta si spiritul revansard au fot ridicate la rag de arta de administratiile instalate sub obladuirea presedintelui, exceptie facind intr-o oarecare masurA actuala guvernare! Indiferent de cit de blamabil si nefrecventabil ar fi fost la vremea guvernarii din 2000-2004 PSD-ul, totusi are o performanta a guvernarii neegalata nici pina in ziua de azi! (Apropo, asta o recunoaste pina si presedintele in exercitiu)! In alta ordine de idei, dupa parerea mea sunteti inr-o grava eroare, la prezidentiale, nu voteaza doar membrii de partid, ci toti cetatenii interesati de cine la va determina viitorul in viitorii 5 ani, si pe acest motiv inclin sa cred ca intreaga campanie se va purta doar pe segmentul anti si pro Basescu! Cine credeti, in opinia dumneavoastra ca isi va asuma in mod explicit si sincer rolul de continuator al politicii actualului presedinte si va si spera intr-o victorie in alegerile prezidentiale???? Intrucit, prin intentia de formare a unei aliante intre PNL si PDL, sau in ipoteza unei posibile fuziuni intre cele doua formatiuni politice, declarate a fi cu “nasul in suflet”, cu siguranta candidatul rewspectiv isi va asuma aceasta eticheta, si atunci vine firesc intrebarea, sunteti convins ca va obtine 50% + 1 din voturi impotriva candidatului PSD, indiferent ca va fi vorba de Ponta sau de oricine altcineva??? Oricit de urit ar fi PSD-ul, cu siguranta, presedintele in exercitiu acumuleaza mult mai multa ura populara, pe care sunt convins ca o va transfera si asupra candidatului asa zisei “drepte” care in fapt nu prea mai are nimic in comun cu ceea ce inseamna “dreapta” din punct de vedere ideologic, ci se erijeaza doar intr-o gasca anti-PSD si punct! Va respect opinia dar personal, chiar daca nu sunt de acord cu ea! Asta inseamna toleranta, intelegere si respect, sentimente sau stari emotionale ori trasaturi de caracter care au fost inabusite de tot ce s-a petrecut in ultimii 10 ani de politica! Eu imi doresc un presedinte care sa reinstaureze aceste concepte si sa nu perpetueze ura, discriminarea, nesimtirea, desantarea si umilinta! Dumneavoastra nu????
Doamne, ce “strateg” de carciuma! sper din suflet sa te coopteze basistii in staff-ul lor de campanie, fiindca vor scoate un procent cu minus in fata :)))
Disperatul asta,cacarau,a ajuns de risul curcii.Crede ca va fi presedinte,poate pe tarlaua lui base!Cica la Nana se face CAP.Acolo va fi presedinte,sigur.
Noroc ca n-a apucat Antonescu sa distruga PDL-ul, intru igienizarea scenei politice, ca nu mai avea acum cu cine sa faca unificarea dreptei si ne napadea dreacu’ ciuma rosie…
http://www.b1.ro/stiri/politica/crin-antonescu-ne-dorim-sa-dispara-pdl-ca-o-masura-de-igiena-politica-de-bun-augur-in-romania-26437.html
Vrabia malai viseaza. Visati asa frumos!
Ungurene, esti p-afara, la fel ca la postarea din zilele trecute. Tu si citesti comentariile inainte de a replica, sau esti copilul facut din laba de cuplul MRU-TRU?
daca nu-ti revizuiesti limbajul, zbori la spam
Acum cateva zile, acest domn cu limbaj decent ma anunta ca sunt primul pe lista celor pe care-i vor gaza cand o veni dreapta la putere. Se pare ca asta se tolereaza aici, dar un limbaj mai liber nu. Ok, scuze de deranj.
Nu-i problema.
Luca, te iert, pentru ca nu pun la inima. Toate bune!
Acelasi om se vaicareste acum ca Ponta vrea sa destructureze PNL-ul.
http://www.agerpres.ro/politica/2014/05/27/antonescu-ponta-a-facut-un-apel-nedemocratic-de-destructurare-a-opozitiei-23-53-42
Absolut de acord cu Kafka, dar nu credeti ca toata aceasta nebunie suprarealista se apropie foarte mult de Ubu Rege? Unde mai puneti ca exista si Madam Ubu?!
Dar cand faci coalitie de guvernare cu UNPR si UDMR fosti aliati ai lui Basescu in periaoda de trista amintire de taiere a salriilor si pensiilor nu e tot de Kafka? Cand il pui vicepremier pe Oprea, fost sef de mafie personala a lui nastase, reevaluat si trecut sef de mafie personala a lui basescu si acum reevaluat a 2-a oara nu e tot de Kafka? Toata politica romaneasca e de Kafka si PSD nu face exceptie.
poate din postura de simpatizant liberal crezi ca ai spus ceva istet dar realitatea iti da una peste bot. alianta cu unpr au facut si iubitii tai liberali stand chiar in guvern la aceeasi masa iar antonescu&co au fost in campaniile usl pe aceeasi scena cu unpr-istii si chiar i-au promovat cu sarg. ce sa mai zicem de udmr? ca antonescu tau iubit a semnat un pact de guvernare(!!!) cu ei si apoi dupa alegeri nu si-a mai tinut cuvantul in stilul caracteristic lui cacarau? sau ca aceeasi liberali au facut parte din guvernul de trista amintire pnl-pdl-udmr si nu doar odata pe vremea lui tariceanu ci si in 1996-2000? cum de uiti asa usor aceste lucruri si arunci cu zoaie doar acolo unde crezi ca altii nu stiu despre ce e vorba?
Ai vazut tu cumva ca am exclus un singur partid sau om politic din momentele tip Kafka? Stai linistit ca i-am inclus si pe liberali acolo.
PS: Nu doream altceva decat putina obiectivitate. Adica sa ne uitam si in oglinda cand aratam cu degetul pe altii. Sa judecam in mod obiectiv nu doar subiectiv in functie de interese.
Vă amintiţi când domnul Antonescu a fost revoltat de afirmaţia lui Ponta că una zice şi alta face?Dar când el a afirmat cu gura lui că el face politici pt. individ şi nu pt. gloată?Aici el a spus adevărul, face politică pt. un individ şi anume pt. surogatul asta de preşedinte…Sper ca în toamnă “gloata” să-l trimită pe Antonescu acolo unde merită, adică la gunoi…Ştiu că în PNL sunt şi oamenii de valoare şi mă întreb ei nu au nici un cuvânt de spus?
Ce cuvant de spus? Gloata dvs. vrea sa preia puterea total si sa-mi dicteze interesele ei. Sa ma impoziteze cu cat vrea, sa fiu solidar cu niste pensionari pe care nu-i cunosc si multe aberatii dintr-astea…
Gloata dezlantuita de care pomeniti e extraordinar de periculoasa, si atunci trebuie tinuta in corzi.
Aliandu-te si cu dracu’ negru cu rahat in cap, ca Betivul National, pentru asta. Sper c-am fost suficient de clar :))
Eu am auzit pe cineva azi la piata ca saptamana viitoare Ion Iliescu se va inscrie in pnl.Cica asa vorbeste lumea…..
Poata in Partidul Neomarxist-Leninist.
Ar fi ceva… Decat in Partidul Neonazist in care s-au dus unii si altii din politica romaneasca…
Acum 2 zile ziceati ca Antonescu e mort,dar vad ca tot de Antonescu se discuta.Daca e mort,terminat,pe cine mai intereseaza ce face si ce drege?Sau frica e mai mare acum ca a murit?Ponta se sperie de fantome, strigoi , de astea?Sau daca a inviat Antonescu macar spuneti sa aflam si noi.
umbla mort si sperie lumea
de speriat vad ca se sperie cam multi.Mai multi ca atunci cand era viu.
si tie daca-ti intra un mort in casa te sperii mai mult decit de un viu…
mai mult rau fac astia vii,macar de s-ar speria asa rau sa faca infarct, sa se mai imputineze ca prea s-au inmultit.Spor la discutii si la treaba in continuare.
Mortii nu sint un pericol pentru cei vii.
doar daca-i bantuie, le tulbura mintile
esti prea prost sa comentezi. sa fii un biet pupincurist liberal nu inseamna sa intrii in alegeri membru alde si sa iesi dupa vot in ppe! asta arata magaria liberalilor! de ce nu a avut cacaraul tau iubit sa anunte adeziunea la ppe inainte de alegeri? pai sa caca pe el de fricos ca nu lua nici 5%!!!
atentie la limbaj !
Am mai subliniat asta, decizia de afiliere la PPE a demarat inca din august 2012. Trebuia “semnata” dupa alegeri, sa ne mai puteti vota tu si altii.
Apropo de momente tip Kafka! Oare cel care critica PNL-ul ca sustin in PE pe cei care ii acuzau in 2012 de lovitura de stat si acum declara ca il sustine pe Juncker (din acel grup care ii acuzau in 2012 de lovitura de stat) la presedentia CE cum poate fi numit? Nu cumva tot personaj din Kafka? Ponta mai nou declara ca sustine reprezentantul PPE la presedentia Comisiei Europene. Curac Kafka coane Fanica! Ce spunea el de Caragiale?
Dle Tudor ,asta este politica romaneasca(daca ar mai trai Caragiale!)luptam impotriva lui Basescu,apoi ne rasucim ,facem aliante antiPonta!aseara oamenii lui Guse aduceau acuzatii grave premierului(vezi Oreste si Radu Moraru)pana acum de ce au tacut?eu una asi ingheta absolut toata clasa politica,sa nu mai vad nici o mutra de acum 24 de ani!si asi fi de acord cu politicieni tineri(30,40,50 de ani)scoliti politic(orientari diferite) care sa puna mana sa conduca aceasta tara pt popor,pt cei care i aleg in mod democratic!cu programe sociale si economice bine concepute si care sa fie respectate!s ar putea sa visez,tinand cont ca nu voi mai apuca o Romanie normala ,cu adevarat europeana ,cu oameni zambitori si cat de cat multumiti!revenind la ce se intampla acuma este dea dreptul fara cuvinte,nebunie curata!
Unde te duce o nevasta grobiana si invidioasa pe tot …ce misca in lumea asta …daca socialistii sant comunisti in 2014 si toata ziua il toci la cap cu ciuma rosie ,posete,hoti, a ajuns sa faca ce face …fuge ,oriunde numai sa scape de gura ei …tare se potriveste cu gusturile lui basescu si poate altul la fel pe la bruxelles …am ras aseara de situatiile prezentate cum n-am mai ras de mult iar la filmuletul cu adeziunea la pmp a fost sublim….avem de ras pana in toamna pe rupte ….,pana la alegerea presedintelui ….;e o fauna de care mai uitasem dar acum antonescu si pocora pot fi mandri de idealurile lor …alaturi de hotii care au devalizat Romania si pe care romanii ii urasc cu patima ,ca in dec 2012…chiar mai rau cand ii vad …in actiune!!
SONDAJ: Câţi români cred ca Antonescu va ieşi preşedinte, iar Băsescu va fi PREMIER………………..Mai vrea cineva sondaje ?Acum ca e cald, va rog.
Un sondaj fara absolut nicio logica in afara de logica manipularii. Si stii de ce? Chiar daca prin absurd ar iesi Antonescu presedinte nu ar avea cum sa il numeasca premier pe betivan. Ai nevoie de majoritate parlamentara pentru asta. Si majoritatea parlamentara este alta. Dar, dupa cum l-au aparat cei din PSD pe senatorul gainar se pare ca este parlamentul tuturor posibilitatilor. Basescu nu poate fi premier decat daca va castiga presedentia reprezentantul majoritatii parlamentare.
inainte sa scrii rahaturi astea cu psd-ul il apara pe gainar ar trebui sa vezi mai intai cati au fost la vot, din ce partide, sa vezi ce scor a iesit si apoi sa scrii rahaturi ! pai si iubitii tai liberali au votat alaturi de psd=isti, pdl-isti sau pmp-isti lasarea in libertate a gainarului! daca ai sti macar ceva legat de justitie ar trebui sa stii ca arestarea preventiva se aplica in anumite conditii si nu pentru gainarii. dar apetenta liberalilor pentru metodele basiste este prea clara si pentru rahati ca tine!
Daca ai notiuni elementare de aritmetica iti dau urmatoarea problema. Pentru a vota in parlament orice propunere, inclusiv cea de arestare a unui baron ai nevoie de doua conditii: Cvorum de 50% si jumatate + 1 din numarul de parlamentari sa fie pentru. Asa ca mi se pare absolut absurd sa discuti de prezenta unora la vot si sa arunci vina la altii cand ai 60% majoritate in parlament. Cu o astfel de majotitate si aritmetica de clasa I iti va arata ca restul pot sa stea linistiti acasa daca chiar il doresti pe ala la inchisoare si esti asa mare antibasist.
Pai, cam asta e intelegerea, in mare. Dar nu poate s-o zica nimeni, decat dupa alegeri, ca altfel nu ne mai voteaza nimeni 🙂
Antonescu Presedinte si scarba ailalta Premier. Dar numai daca avem sacii in caruta, altfel devenim iar antibasisti (de conjunctura).
Greu de explicat ce-i în mintea lui Crin Antonescu, și-o fi pierdut mințile cum bine spunea d-ul Graham Watson sau poate e într-o stare de hipnoză adâncă.
sau il strange partidul de c_aie si vrea sa evite un episod PLD 2.
ma bucur ca se unifica dreapta sub numele de pnl.
idem
La fel ca in Congo.
Domnilor, ca intreba cineva ce fac restul liberalilor care au minti limpezi. Va explic imediat cum stau lucrurile. Sunt membru in partid, toate, dar absolut toate deciziile se iau de catre Delegatia Permanenta si Biroul Politic la Bucuresti. Aceste 2 entitati sunt alcatuite/formate din sefii de organizatii judetene din teritoriu- (care sunt oamenii lui Crin Antonescu in momentul de fata- si constienti fiind de faptul ca merg la groapa pe mana Crin e mai bine asa, decat cu Tariceanu care i-ar decapita probabil)-, din deputatii, si aproapiatii lui Antonescu de la Bucuresti. Asadar marea masa a partidului din teritoriu 90%, nu este consultata, si nu a fost niciodata. Li s-a impus ca trebuie sa rupa USL din toamna-iarna, incet incet acum ca trebuie sa se alieze cu Basescu, Blaga, pentru a lua voturile de dreapta, si ca PSD e ciuma rosie, de catre sefii de organizatii. In prezent in teritoriu la firul ierbii partidul fierbe efectiv, nu vor sa mai auda de Crin si de o viitoare sustinere a lui la prezidentiale. Caci da, pentru cine nu stie, la Congres el va fi reconfirmat de cele 2 entitati de Yes Man, ca prezidentiabil, tot circul cu demisia fiind din cauza presiunii mediatice. Partidul este vandut lui Traian Basescu, Tariceanu e singurul care poate sa mai faca ceva, dar din pacate lumea in teritoriu este dezamagita ca si-a dat demisia, este spalata pe creier de sefii de organizatii ca e psd-ist ( lucru care nu este asa).
Kafka a inceput de cand: ponta a semnat coabitarea cu basescu scuipand pe cele 7,4 milioane de voturi anti-basescu, Antena3 a trecut de partea RMGC, cresterea impozitelor au devenit ceva firesc si normal atata timp cat erau facute de ponta si nu de basescu, “cresterea” iluzorie a economiei romanesti dupa modelul basescu din anii precedenti a inceput sa fie un punct forte la Antena3 si RTV.
Cu parere de rau dle. Tudor dar si dumneavoastra alaturi de toate televiziunile de stiri sunteti personaje kafkiene alaturi de toata clasa politica.
Am fost 7,4 milioane de voturi, acum au mai ramas cu chiu cu vai 2 milioane la PSD 80% fiind mobilizarea efectivului de partid. 700 de mii sunt la PNL, 350 de mii la Mircea Diaconu-Antena3 (cu toate ca aici incep sa apara semne mari de intrebare). S-au pierdut 4,4 milioane de voturi din august 2012 pana acum.
Fiind unul din acele 7,4 milioane de voturi va spun ca sunt total mahnit cand vad ca atat unii cat si ceilalti, respectiv Antonescu de o parte si Ponta cu Antena3 de cealalta parte va intreceti in a scuipa unul pe celalalt din ce in ce mai puternic mediatic fara sa simt nici macar o usoara ameliorare in viata financiara de zi cu zi ba fiind chiar mai rau decat pe vremea sinistrului boc (incredibil dar perfect adevarat).
Pacat, mare pacat si mare nenorocire se abate pe capul nostru cat timp pe nimeni nu mai intereseaza decat ciolanul politic aruncand la gunoi cu economia acestei tari.
am inteles, antena 3 e de vina pt problemele dvs. bine
“Aruncand la gunoi cu economia acestei tari”. Sa tii minte aceste cuvinte, pentru ca asta se va intampla in urmatoarele 6 luni, din pacate.
bai kafka esti prea prost sa scrii dezinformari pe blog. pactul ala , printre singurele argumente aruncate de ceva vreme in spatiul public de liberali pentru a motiva trecerea in barca lui baselu, a fost corectat de catre stroe si dragnea si supervizat de antonescu si ponta! ca la semnat doar ponta era si normal pentru ca era vorba de presedinte – chiar si nelegitim dar confirmat de ccr- si premier! antonescul tau iubit supranumit si cacarau de prietenii de labe unu, a asistat la semnare si in emisiunea de la antena 3 unde fanul lui,bogdan chireac, a afcut dezvaluirea dupa cateva zile, cacarau a intervenit telefonic si apara semnarea pactului! asa ca pupincuristilor antonescieni nu mai mintita ca niste cacarai ce sunteti ca pana si cacaraul vostru iubit a aparat acel pact si a participat cu voiosie la semnarea lui!
Ai un limbaj basisto-iliescist tovarase. Daca citeai ce am scris fara sa-ti fiarba creierul plin de cacarai basisti puteai sa vezi ca sunt unul din cei 4,4 milioane care nu ne-am mai prezentat la vot.
Daca eu “supervizez” sinuciderea ta inseamna ca esti prost facut gramada incat sa te arunci in cap?!
In Romania doctrina de dreapta nu e reprezentata de nimeni.
Antonescu, Basescu, Udrea, Blaga, Falca, Videanu, Anastase, Boc, Orban, Stanisoara, Voicu, Manescu, Ungureanu sunt cu totii bugetari. In cel mai bun caz, singurele afaceri ale acestor oameni de dreapta sunt cu statul.
Oameni precum Norica Nicolai, Renate Weber, Daniel Chitoiu, Mircea Diaconu, Calin Popescu Tariceanu care mai au ceva in comun cu doctrina de dreapta sunt acum marginalizati si fortati de disciplina de partid sa faca hora unirii cu Basescu. Unii sunt impotriva.
In aceste momente caracterele puternice ies la iveala. Sa vedem cine se califica.
Sa nu uitam ca PSD-ul ala rau a adoptat masuri de dreapta inacceptabile pentru un partid de stanga in funte cu mentinerea cotei unice (o prostie inimaginalbila in tarile europene dezvoltate). A facut compromisuri mari pt un PNL de 15%.
Le doresc celor care accepta sarutarea pe gura cu PDL-ul sa aiba soarta PNTCD-ului.
Mai vedem. Ciao.
Ati mai zis-o si in 2004, este? 🙂 Si Bashescu a zis-o prin 2007. Si? Suntem tot aici. Vom fi tot aici.
acum stim.avem asa numita stanga si asa numita dreapta romaneasca.:)
ambele maini insa doresc binecuvantarea popularilor europeni.vor executa fara crancire ordinele lui merkel.pentru ca jean claude este mana angelei ( stanga sau dreapta,in functie de necesitati.)
jalnic este atasamentul socialistului ponta fata de alegerea popularului junker.
jalnica si gretoasa este schimbarea atitudinii lui antonescu fata de partidul popular european.( dar si fata de fostul lui partener din usl)
gretoasa este prezenta in parlamentul european a celor doua neveste.
modelul ceausescu este urmat cu asiduitate.
ps. la craiova,olguta a obtinut cu 27 000 de voturi mai putin ca la locale.in conditiile in care masina de vot pesedista a functionat- peste 30 000 de cetateni in tot judetul au votat pe liste suplimentare.
Imi poti atasa o sursa, te rog frumos? Sunt interesat sa citesc mai mult despre subiectul asta. Multumesc mult
cu placere.
http://www.editie.ro/articole/politica/europarlamentare-2014-e-vreun-castigator.html
http://nouapresa.ro/ultima-ora/craiova-olguta-vasilescu-a-pierdut-zeci-de-mii-de-voturi
este o criza de credibilitate a tuturor partidelor din romania, de unde si scorul pentru mircea diaconu. oamenii vechi sa faca un pas in spate , oameni noi sa vina.
pmp are doar 6%. am putea spune ca pe 25 mai basismul a murit la vot, deci moare si antibasismul. dispare politic si ponta pentru ca la guvernare nu are rezultate.
parerea mea, indiferent daca sunteti sau nu de-acord cu ea.
are prea putina importanta daca sunt sau nu de acord cu ceea ce spuneti dumneavoastra.
as mai adauga ca pe langa criza partidelor mai avem si criza votantilor,neinformati si usor coruptibili.
chiar credeti ca basescu va iesi din carti dupa debarcarea de la cotroceni?!
chiar credeti ca antonecu a schimbat ca un (…) macazul ,de capul lui?
astazi nu a vrut sa semneze un pact anti basescu.
Radem noi de ce se intampla, dar eram sigur ca asa va fi de cand Antonescu i-a luat pe Frunzaverde si Stanisoara in partid, acesti doi au lucrat in liniste la momentul distrugerii USL, a intrarii in PPE si alierea cu prietenul Basescu, Antonescu a avut nevoie de o rampa de lansare adica PSD si de cat mai multe primarii si consilii judetene, care fara alianta cu PSD nu le-ar fi avut, pentru ca mai mult de 25% nu ar fi luat singuri la alegeri, asa cu 40% din voturile pt USL a luat si ce nu merita, apoi cand a venit momentul a inceput usor usor sa o carmeasca, mizand pe faptul ca romanii vor vota impotriva PSD sau a candidatului acestuia, facand ceea ce face dreapta de 24 de ani ca PSD este urmasul PCR, comunisti etc., dar daca te uiti la majoritatea celor din partidele de dreapta sunt mai toti fosti PCR-isti sau UTC-isti din esalonul 2 care se pregateau asiduu sa ajunga sus de tot, prin CC, MAN etc., culmea este ca generatiile mai tinerte chiar ii cred deosebiti, ca lupta cu hidra rosie, cu coruptia, dar ei nu vad ca toate aceste urlete anticoruptie ale lui Basescu si compania sunt de fapt acoperirea furturilor lui si al camarilei, vom vedea pana la alegeri decimarea PSD-ului prin arestarea sau trimiterea in judecata a primarilor, sefilor de consilii judetene, ministrii, care intre noi fie vorba nu sunt deloc curati, si astfel ametind populatia, uite domne cum lupta Basescu cu coruptia, dar, in schimb, oamenii lui Udrea, Videanu, Falca, Pinalti, sunt linistiti pentru ca Kiovesi si cei de ICCJ isi fac datoria, acopera tot, si sa imi fie scuzat, dar PDL-istii recte PMP-istii de azi, au stiu perfect sa fure institutionalizat, cum ii place stapanului lor Basescu sa spuna, prin HG-uri, ordonante de urgenta, decizii de prim-ministru, sau legi, fiind acoperiti de acte oficiale pe care procurorii lui Kovesi nu indraznesc sa le ia la puricat precum ordonanta lui Chitoiu, deci despre ce vorbim, niste hoti perfecti au reusit sa puna mana pe statul roman si ca sa acopere mizeriile lor baga la bulau niste hoti fraieri care nu au stiut sa fure acoperiti de acte beton plus ca un astfel de om gen Basescu inconjurat de astfel de oameni poate fi usor tinut in frau de americani si PPE daca nu face ce vor ei, pentru asta se pregateste Antonescu ca presedinte, el nefiind departe de Basescu, iar Basescu pentru postul de prim-ministru si astfel Romania a ajuns o tara gen Sud-Americana, un fel de colonie, cum bine spune domnul Ilie Serbanescu, cu legi proprii si democratie, ca doar mergem la vot, dar condusa de interesele straine.
Nu e frumos sa vorbesti de loji, Frunzaverde si Stanisoara in public. Ti-as recomanda sa fi mai retinut. 🙂
In rest, tot ce ai redactat e de un maxim bun-simt. Ma inclin
Multumesc de sfat si de aprecieri, ma voi conforma :d, e da putin asa tot imi voi spune parerea alta data :d
ln BOTOSANI,TURCANU baronul baronilor a facut pact cu PDL ,imediat dupa alegeri numai asa putea sa-si duca hotiile la lndeplinire….Aceasta se cheama revolutia bunului simt ln ROMANIA….
De ce s-au speriat asa de multe persoane si combat cu minie proletara faptul ca PNL-ul doreste sa adere la grupul PPE si nu au luat atitudine cind grupul socialistilor europeni a anuntat ca-l sustin pe candidatul PPE la presedintia PE?Oare cei care combat cu tarie dorinta PNL de a fi admis in PPE stiu care sint tendintele politice ale celor din ALDE?
mai clement poate ca ,teoretic, ai avea dreptate. poti raspunde la o intrebare? de ce nu a anuntat cacarau inainte de alegeri ca va trece a doua zi dupa ele in tabara ppe? motivarea aia cretina facuta de baraglatnita valeanu cum ca alde e stanga apropiata de rusia arata cat de proasta e fiinta aia! e de la sine inteles ca unii din alde,gen sir graham watson, fac campanie pentru cacarau & co , sunt niste cumisti nenorociti, doar cacarau,buldogul si unguent repreazinta dreapta autentica din lume???!!!! cat de prost trebuie sa fii sa aperi asa ceva? doar daca esti redus mintal!
Este exact limbajul folosit de cei fara argumente logice.Eu ma bucur cind cunosc o persoana mai desteapta decit mine.Am ce invata de la ea.Nu e si cazul tau.
Graham Watson e tat de prizat in UK, incat nici nu a mai intrat in Parlamentul European. Sa fim seriosi!
@clement: Iti recomand sa citesti postarea mea ca sa vezi ce sperietura mi-a tras bau-bau Crinulet cand a batut laba dreapta cu alde curvetu de Anastase, Macoveica sau Unghiera. Bre, lumea nu este speriata ci, in cel mai rau caz scarbita pana la voma si in cel mai bun, amuzata pana la deliru’ filmelor cu prosti (vezi mai susenumeratii 🙂 🙂 🙂 🙂
sa fii iubit si mangaiat pe fruntea-ti lata si-nteleapta de laba dreapta
marcus
@Marcus Exista persoane posesoare a unui singur neuron si care au un ghinion fantastic.Micutul nu poate face nici macar o sinapsa.Cauza?Seamana leit cu un spermatozoid.Nu te uita in oglinda,e vorba de neuron.
@clement: iesti tare, frate! M-ai facut praf! Stai linistit nu ma uit in oglinda! Bre, daca pe votaci ca talica se bazeaza prostu’ de Crinulet, apai nu-i de mirare ca basila ii va va inghiti nemestecati si va va scoate prelucrati si docili pe viceversa bucala. Fie la voi acolosea!
sa fii iubit fratie ca tare telighent iesti
marcus
Si cind te gindesti ca,era sa votez cu tradatorul la prezidentiale.
Ai sa terminam cu atitia presedinti ,si,sa devenim monarhie constitutionala.
Numai asa vom scapa de greseala de a mai vota o javra ca basescu.
E un gest la fel de gretos ca cel prin care PNL a batut palma cu PSD. Nimic nou pe scena politica din Romania.
Ideea care conteaza e simpla. PSD-ul cazut la 30% a inceput sa capete o culoare maronie in partea dorsala, iar functia de presedinte nu mai pare asa sigura. UDMR-ul va schimba probabil a 10 oara tabara , fortati sau nu de colegii din PPE. UNPR-ul e si el destul de nemultumit, iar domnul general Oprea nu mai stie nici el al cui sef mafiot sa mai fie…
Mai ramane de stabilit doar cine va fi presedinte din partea dreptei si cati morti vor primi drept de vot pentru PSD.
In rest toate bune si frumoase. Romania e in continuare pe drumul cel bun, doar romanii o duc din ce in ce mai rau. Bataia de joc din partea clasei politice nu s-a schimbat.
[hoata nationala Anastase si procurorul comunist Macovei vor deveni membre ale partidului istoric al Bratienilor]…:-) asta daca “partidul istoric” nu isi vinde si numele, ca ce mai conteaza. Vorba e – mila mi-e de Bratieni, dar de noi mi se rupe inima… Am o singura satisfactie (daca se poate numi asa): iti dai seama cand si cum si-ar fi dat arama pe fatza Crin Antonescu daca apuca sa devina in 2012 presedintele Romaniei? Ce or fi stiut licuricii de toate dimensiunile si n-am stiut noi…
Dar Ponta cu cine era aliat prin 2009? Udrea si selfieurile de la masa cu Ponta le mai tineti minte?
ponta a fost avocatul familiei cocos, cauta pe google, sunt poze si detalii incendiare , care te lasa masca. banuiesc ca udrea si ponta sunt creatiile “serviciilor”, de aceea au colaborat
@Autholycus: am mai scris: poate te referi la perioada 1996-2000 sau la guvernarea tariceanu! psd-ul a fost aliatul pdl cam 1 an! daca esti asa destept poti explica de ce nu a anulat la tribunal pnl-ul alianta da facuta cu pdl-ul? legal aceasta alianta e in vigoare si azi si se suprapune peste alianta usl ( si asta inregistrata legal la tribunal) asa ca dupa mintea ta de gaina psd-pnl-pdl-unpr-pc sunt toate in alianta de aici lipsind fc si pmp( doar ca acest sublim cacarau le va absorbi si pe astea doar sunt de dreapta veritabil,nu??).
Alexph, vezi ca Ponta voteaza cu Dreapta si Juncker la EU; se pipi pe noi cu bolta acest vesnic razganditor Brutus Ponta.
Esti prea subtil aici :). O sa incerce sa ti se justifice cu ceva gen “interesul national” sau “posibilitatea continuarii proiectelor noastre”.
Ii spuneam mai demult lui Antonescu ,, PROSTUL CLASEI ”….! E mai rau decat ,,prostul clasei ”…, e un NIMIC …, un om care face umbra degeaba pamantului …! Un OM DE NIMIC …! Mai mult de-atat nu se poate spune …!
Cum tata, asa? Pai se poate? Nu defilati voi cu el, ca pe moaste il tratati.
Ce orator, ce liberal, ce samurai. Nu mai e? Strugurii is acri acum, stiu.
Regele Circului A Murit! Traiasca Regii Circului!
Atunci cand Antonescu, aratandu-ne in toata splendoarea lor limitele sale de IQ subunitar, transpuse in gestul de a rupe USL-ul si a se lasa amagit de glasul de sirena dogit alcoolica din Cotroceni, imi manifestam sincera parere de rau pentru liberali, pe care in naivitatea mea ii consideram ceva deosebit oameni cu carte, cultura si bun-simt, orbiti momentan de manevra imbecila a trogloditului politic cu ifose de mare lider de partid istoric.
Mai ales ca poezioara cu care incercau sa se spele de caca cu care-i improscase Sefu’, continea pe langa versurile care incriminau PSD-ul pentru divortul cu strigaturi abia consumat si faptul ca ei asteptau increzatori alegerile europarlamentare, cand tot Sefu’ le promisese un lejer scor de minimum 22% din sufragii ca de nu el isi da demisia.
Este adevarat ca Sefu’ nu le spusese si despre ce fel de demisie este vorba. Prins cu pantalonii in vine la momentul macularii vespasianice a gazonului european ALDE, formatiune liberal-europeana care l-a sustinut neconditionat in alegeri si a contribuit decisiv la obtinerea macar a celor 15% din voturile electorate, badea Crinulet ne-a anuntat ca, pe langa modelul de demisie basita de “in cinci minute”, in care nu se specifica sistemul de referinta in care se masoara minutul, avand in vedere ca spatiul si timpul in conformitate cu Einstein se pot dilata la infinit, mai exista si demisia a la Antonescu in care desi autodemis subiectul continua sa ia decizii cruciale care marcheaza evolutia partidului respectiv pe timp foarte indelungat.
Acum, faptul ca Antonescu umbla cu, vorba lu’ nea Iliescu, licheisme tulcene de acest gen n-ar deranja pe nimeni daca macar in ceasul al doisprezecelea respectivii liberali, pe care eu ii tineam de extradoxati si cu pasaricile toate raspunzand “prezent” la apelul de la mansarda, ar fi percutat normal la o asemenea marsavie politica si i-ar fi dat cu flit Iudei care i-a aruncat cu bagaje si copii in familia lui Basescu.
Ti-ai gasit, insa, fraticule!
Purtatorii de vobe mediatizate ale papionatilor din PNL vin acum cu alta poezioara si ne mint cu stuchituri in fata ca de fapt, asta a fost visu’ ce l-au avut Bratienii lasandu-i-l lui Crinulet in testament, de a lega magaru’ liberal la cotiga europeana a popularilor si de a da cu genunchiul sub centura formatiunii liberal-autentice europene si anume ALDE, formatiune care si-a aratat loialitatea politica pana in ultimul moment. Chiar si in ultimul moment liberalul Watson nu gasea vinovatii la liberali in corpore, ci consterant se intreba daca Antonescu este intreg la minte sau a fost cumva mituit pentru a comite o astfel de ticalosie. Dar Watson la momentul declaratiei respective inca nu detinea toate elementele alienarii liderului liberal care pe plan intern a trecut la lins scuipatii pe care in ultimul timp i-a lansat spre Blaga sau Spionul Unghiera si se arata gata sa bata laba dreapta si sa “pupat Piata Independentei” cu ‘mnealor cu conditia ca ei sa-l sustina la prezidentiale.
Mai curat murdar, coane Crinule, decat aiasta, apai nici ca se poate!
Dupa zece ani cu chiombu’ pe post de mascarici national, credeam ca le-am vazut pe toate in materie de clovnerie si circ politic dambovitean, nici prin cap nu-mi putea trece o asemenea continuitate caracterizata cu depasirea de departe a maestrului de catre ciraci in ale saltimbanciei.
Si ce-i mai amuzant in toata aceasta alianta viitoare de labe de dreapta consta in scopul declarat de catre liderii PDL, PNL SI Forta Civica la momentul aldamasului oferit din rezerva betivului din deal. Ei nu o fac pentru a satisface ceva dorinte electorale, sau pentru binele boboreanului adus la limita rabdarii de asemenea comportamente, ci o fac pentru a nu lasa cu PSD-ul la conducere.
Halal sa va fie, tantalailor ! Gura pacaprostului adevar graieste!
Kafka era mic copil, d-le Tudor. Astia au o imaginatie debordanta. Au atins perfectiunea in ticalosie. Ma intreb, cu toata modestia, pe cine va mai vota electoratul liberal de acum incolo ??? Nu cred ca acei votanti se recunosc in PDL sau mai nou in aceasta strutocamila populara pe care Blaga si Antonescu vor sa o formeze. Si atunci vor mai veni acesti oameni la vot ? Nu cred. Si cui profita ??? Deocamdata PDL-ii si PNL-ii se inteleg. Au interes sa faca front comun. Ce se va intampla insa la viitoarele alegeri parlamentare si europarlamentare daca fuzioneaza ? Vom vedea cum isi disputa mandatele adica, mai bine spus, locurile pe lista. Cine va ramane si cine va pleca ? Prin urmare alianta asta populara de dreapta mocneste, are carbunii aprinsi sub spuza de buna intelegere. Interesul care-i uneste acum este minimalizarea rolului lui Basescu. Asta pentru ca sistemul constituit de Basescu in zece ani este si al lor prin urmare vor lupta sa-l pastreze. Oricat de hidos ar parea, nu exclud sa aud si din gura unor europarlamentari PNL cuvinte ca ale Monicai Macovei. Asta pentru ca atunci cand vii in haita trebuie sa urli si tu ca lupii.
Mie deja mi-e rau!
L-am votat in 2012 pe Ghise, consolandu-ma cumva dupa esecul referendumului.
Daca ramane in PNL, sa-mi spuna si mie, ca profesor de matematica ce este, Macovei nu-i va face probleme?… De constiinta!
totul a inceput cand PNL l-a primit pe Flutur in partid si apoi, scopul noi-venitilor a fost adevarata lovitura de palat de azi: refacerea aliantei DA. e un scenariu prin care se incearca sa se elimine PSD-ul de la guvernare. dar si PSD a avut o intuitie formidabila: l-a lasat in functie pe “presedintele nostru drag” ca astfel lumea SA NU UITE 😀
asteptam noua miscare ca nu-i asa, vesela mai este scena politica romaneasca. chiar nu te plictisesti daca pui totul pe o tabla si observi miscarile jucatorilor 😀
scuze, de la Frunzaverde ni se trage 😀
Dl. Tudor, nu înţeleg expresia asta “partidul Brătienilor” ca şi cum s-ar putea vreodată compara Partidul Liberal, de atunci, cu cel de azi.
Pesemne, nu e prima oară când liberalii au recurs la “coaliţii monstruoase”.
Perioada “romantica” USL s-a terminat. Obisnuiti-va cu asta.
Pregatiti-va pentru rumoarea si gustul amar pe care le-ati mai simtit in 2004 si 2009.
Domnule Radu Tudor!!!
Sincer nu vreau sa va plictisesc sunt convins ca stiti cu exactitate unde se afla” radacina raului” care sta la baza”Putorii Mioritico-Dambovitene”!!!Acel “lasa-ma sa te las” sloganul care permite sa persevereze minciuna si ipocrizia in politica si implicit in toate institutiile statului!!!Acel slogan care a permis ca Iliescu sa ajunga presedinte,care a permis a doua si a treia mineriada chiar daca absolut toata lumea era constienta ca mergem pe un drum gresit!!!”Lasa ca merge si asa” putoarea nu a fost prompt sanctionata si a ajuns si a doua oara presedinte!!!”N-ai cu cine” a fost sloganul care a permis lui Basescu sa ajunga presedinte chiar daca absolut toata suflarea a vazut ca a vandut flota!!!”Lasa ca merge si asa” a permis sa ajunga a doua oara presedinte chiar daca absolut toata lumea a vazut ca fura si este corupt!!!Acest mecanism functioneaza si in cazul Ponta care castiga alegeri chiar daca pentru absolut toata lumea este clar ca minte si este plagiator!!!Asteptam sa ajunga de doua ori presedinte sa realizam ca este o lichea???Antonescu trebuie sa ajunga presedinte de doua ori sa realizam ca este mincinos???Anastase,Udrea,Ritzi,Videanu,Ungureanu trebuie sa ajunga presedinti sa realizam ca sunt mincinosi,banditi si corupti!!!Nu exista reactie civica la aberatii urlatoare la cer si persoane absolut detestabile,atat dupa caracter cat si dupa decizii,se perpetueaza in zona decizionala!!!Intrebare de 100 de puncte,retorica,daca Ponta a promis si a facut campanie electorala sub sloganul”Jos Basescu!!” si in prima secunda dupa alegeri s-a sucit de ce este sustinut in continuare de PC???Ca este sustinut de UNPR stim de ce dar PC-ul de ce tolereaza asa ceva???Care este rolul Parlamentului in toata povestea asta???Pulbere lasa Basescu in urma sa si totusi Ponta asteapta sa-si termine mandatul sa primeasca pensie de presedinte,nimeni sa nu-l atinga nici macar cu o floare!!!Porcariile PDL-ului sunt tolerate pana reusesc sa se imunizeze si mai exista si oameni care-i voteaza???Sa fim bine intelesi balanta din mana Justitiei nu masoara pe un taler numarul de fapte bune si pe cealalta numarul de fapte rele ci compara fiecare fapta daca este acceptata sau nu!!!Daca este buna sau rea!!!Astfel este infiorator de dureros sa vezi intreaga tara ca judeca un om dupa numarul de fapte bune pe de o parte si cele rele pe cealalta si decide ca da Basescu a facut mai multe lucruri bune,ne-a trecut prin criza, decat numarul crimelor odioase,furturilor,minciunilor!!!Acest mental sta la baza “Putorii Mioritico-Dambovitene”!!!Pana numarul cetatenilor care realizeaza ca suntem pe un drum gresit nu depaseste numarul mitocanilor tara asta ramine sub semnul Kafka si ramane stupida,penibila si absurda!!!
Vreau o Romanie Rosie, ca Soarele sfant de pe cer!
O dictatura a pensionarilor. O Romanie Sociala si Echitabila, cu un partid ce sa inteleaga nevoile oamenilor de rand. Nu Romania grangurilor si imbuibatilor!
Mai bine pentru mai multi! Asa sa ne ajute Dumnezeu.
:))
ungurene,
ai probleme mari, mai nene.
Ca multi ciocoi spurcati de altfel.
Chiar, am o intrebare offtopic domnule Tudor, lasand bascalia la o parte.
Veti mai avea curand emisiuni cu domnul academician Giurescu? Va multumesc frumos
cind domnia sa va fi disponibil, sigur ca da
Norocul sau ca a iesit la timp din cloaca politica in care a fost bagat !
Domnilor, doamnelor, Alianta PNL-PD a fost doar denuntata in 2007, nu si dizolvata.
Cei care au denuntat-o atunci unilateral, unilateral o si remodeleaza. Cu aceeasi sinistri, de acord.
Rezultatele de la votul de duminica sunt similare cu cele din 2004: http://ro.wikipedia.org/wiki/Alegeri_legislative_%C3%AEn_Rom%C3%A2nia,_2004
Deci si in 2004 au fost rezultate aproape identice, PSD 37, Alinata DA 30. Si tot l-a rasturnat lumea pe Nastase…
Si Nastase era Nastase, detestat dar si admirat de foarte multi.
Ponta e o trompeta fata de cum era Nastase… Asa ca sigur nesiguranta s-a mutat la PSD.
LASATI-I IN PACE ALIANTELE NU REZISTA LA NOI SUNT ATATEA EXEMPLE CARIERA LUI CRIN SA TERMINAT DE MULT VA AVEA SOARTA LUI VADIM
Doamne! ce a ajuns aceasta tara!!ti-e rusine cu un presedinte,ti-e rusine sa spui ca esti roman la origine!!Liberali?s-ar intoarce in mormint toti vechii adevarati liberali!!
Daca nu stiti va spun eu….Suedia este o tara social democrata ce respecta opozitia sitimp de 23ani s-au schimbat tot timpul fara ca ca nimeni sa aiba o iesine de maniera celor ce scrieti pe acest sajt!!
Oricum d-nul Ponta(nimeni nu e perfect mai ales la numai 24ani de la rwevolutie)cu guvernul din present va adus la un nivel mai European desi inca intilnesti romi(tigani)ce cersesc pe strazi peste tot.
Stiti ce va fi una din problemele care toate partidele din suedia vor pune UE?ca Rom sa fie obligata sa plateasca amenzi pt sit romilor!!
Nu va este rusine cu acest “presedinte”?care a adus tara la un dezastru si mai mare decit era in 89?….aha uitat ca….In ziua alegerilor la tv aparea figura europarl elena basescu ca o analfabeta(nu stie sa vorbeasca)a Romaniei!!…….ce bine te simti!!
Pentru noi cetatenii… antivomitive pentru cei de “dreapta”…
multe, multe suluri de hartie igienica pentru a se sterge la gura!!!
CAT DE JEG TREBUIE SA FII- CAND ANTONESCU IL PUPA PE BOT PE PONTA SI ACUMA IL FACE CA LA USA CORTULUI CEL PUTIN PONTA NU VORBESTE LA FEL DESPRE CRIN NU CA AS AVEA CEVA PENTRU CINEVA MAI DEOSEBIT DAR PANA UNDE SA AJUNS MIE SILA
IN ROMANIA,CAT VETI TRAII SI FACETI PARTE DIN TABARA LUI MARINARUL NU O SA CASTIGATI ALEGERILE NICODATA….ROMANII IL URASC PE MARINAR SI CE ATINGE MARINARUL.crinut de balta,ESTI UN TRADATOR SI AI UCIS UN PARTID ISTORIC CARE A AVUT INAINTASI DE VALOARE NU UN CACAT CATINE.
…crinut,va potrivit tu+macovei+anastase+bleaga+cristian+mereu ETC=cu pleava societatii.
Pai cum, nu ne-a spus Antonescu( fara domn, si-a cam pierdut aceasta calitate) ca Rusine Traian Basiciu! nu mai reprezinta o miza si ca acum trebuie scapata tara de baronii rosii?
Pe cale de consecinta urmeaza sa ne spuna despre comunism, mineriade, mama Rusie( sau China si sa uite ca prin minune ca a fost la guvernare cand se purtau discutii cu oficiali chinezi), Iliescu si Nastase. Si cum sa lupti impotriva comunismului daca nu cu procuroarea comunista Macovei si impotriva lui Nastase daca nu cu A-nastase?
Va spun sincer, daca de prin 2008 incoace Basescu e o gluma de om politic are totusi si un mare merit. El e adevaratul papusar, nu Iliescu. Ii joaca pe toti astia ceva de speriat…
Iar isi negociaza Antonescu functia de presedinte al Romaniei. De data asta cu cei carora le-a darimat Guvernul de doua ori.
Cum in Romania nu exista doctrina de dreapta sau stanga ( asta doar in mintea unor snobi), mi se parea normal ca cineva sa fie la putere si altcineva in opozitie indiferent cum se numesc partidele respectiv orientarile. Problema mea este cu persoanele care populeaza aceste patride sau orientari. Iar eu ca sinpatizant pnl( nu pentru doctrina), nu pot sa vad cum antonecsu va sta langa roberta , falca si altii, mai ales MONICA MACOVEI . Se pare ca pe udrea au dat-o deoparte deocamdata sa nu bata la ochi, dar in cele din urma tot acolo va ajunge si ea pentru ca ce sa vedeti, crin are nevoie si de voturile ei. Cel putin eu nu pot sa vad asemenea imagine.
Confesiune sincera pentru maestrul Radu Tudor!
Sunt unul dintre cei care au luptat cu tot sufletul pentru destructurarea din temelii a regimului Basescu, care a pus stapanire pe Romania prin intermediul institutiilor statului pe care le controla: DNA, CCR, ANI, ICCJ, SRI, SIE etc
Basescu a reusit in toti acesti ani sa contamineze spatiul public prin mizeria, abjectia si impostura pe care o reprezinta. Sub conducerea lui Basescu Romania a fost izolata in Europa, a atins cele mai inalte culmi de ineficienta si non-performanta economica, a reusit invrajbirea romanilor, batandu-si joc de toate categoriile sociale, de la profesori la politisti, de la pensionari la oameni de afaceri, de la tineri la batrani. Traian Basescu este de departe cel mai nociv personaj de pe scena politica romaneasca si TREBUIE SA DISPARA. Este vremea ca Traian Basescu sa paraseasca Cotroceniul si sa lase Romania sa respire. Nu exista roman onest, patriot, curat care sa il accepte pe Traian Basescu.
In 2009, l-am sustinut si votat pe prostanacul Geoana numai pentru a scapa de Basescu. Atunci, daca PSD-istii ar fi vrut cu adevarat sa il dea joc pe Basescu si nu ar fi vrut puterea pentru ei, nu s-ar fi lacomit, l-ar fi sustinut pe Antonescu care cu siguranta l-ar fi invins pe Basescu in turul 2. Antonescu era un adversar redutabil pentru Basescu in 2009.
A doua zi dupa alegerile din 2009, cand l-am vazut pe nentul Videanu ranjind pe la 5 dimineata si ca se infirma exit-poll-urile mi-am dat seama de proportiile dezastrului. A doua zi mi s-a facut rau si am fost luat cu ambulanta la spital. Cand am ajuns acolo si am fost intrebat de ce ma simt rau, le-am spus “pentru ca a iesit Basescu presedinte”. Asistentele si medicii au ramas socati, nu puteau concepe asa ceva. Asa rau m-a afectat ca iesise Basescu incat nu am putut concepe rezultatul si mi s-a facut rau.
Revenind in zilele noastre, nu l-am reevaluat pe Basescu, dar nici pe Antonescu. Basescu este o jigodie, un nimic. Antonescu este politicianul roman pe care il stimez, in care am incredere si daca dreapta se va coaliza sub coordonarea lui Crin Antonescu, cred ca are o sansa pentru a se opune noii securitati din jurul lui Victor Ponta.
Este ultima batalie si cea mai grea pe care Crin Antonescu o da zilele acestea pentru eliberarea de FNS-ism si ex-comunisti. Sa il sustinem si sa ii fim alaturi toti cei care mai avem inca constiinta!
Succes in sustinerea lui Crin Antonescu
@Radu Tudor
Doamne ajuta! Nu noi, liberalii, suntem cei pe care ar trebui sa ii urati!
cine v-a aburit cu minciuna ca va urasc?
@De ce nu ii invitati pe Crin Antonescu si Klaus Iohannis intr-o emisiune in care sa aiba drept la replica fata de tot ceea ce s-a speculat in ultima vreme? Ca telespectator Antena 3, imi doresc sa vad si dezbateri in care sa fie invitati liderii liberali, nu numai PSD-istii. Indiferent de optiunea trustului media, de sustinere a PSD si a lui Victor Ponta la prezidentiale, cred ca si ceilalti au drept sa se exprima si, cu atat mai mult, sa-si manifeste dreptul la replica fata de toate acuzatiile care li se aduc.
pai la antena 3 “se bat matanii anti-basescu” si se face “propaganda anti-basescu”. citat din el. deci nu prea are ce sa caute, zic. si dupa alte jigniri grave aduse antena 3. dupa ce-si cere scuze, mai vedem
Nu e corect ca scuzele sa vina din ambele parti? Ca nici una nu detine adevarul absolut? 🙂 Si daca una dintre parti nu stie de ce sau pt ce ar avea sa isi ceara scuze, pot sa le readuca eu aminte 🙂
Asa e, clar ca printr-un cub de gheata.
Ponta e rau ca e cu baronii rosii. Antonescu pe care il stimai( si o faci in continuare) e bun ca vrea sa stranga toate slugile lui Basescu( pe care il urai si o faci in continuare) la olalta intr-o dreapta ca sa lupte cu baronii rosii, nu cu Basescu( pe care il urai si o faci in continuare) fost securist si actual securist( ne-o arata faptele), in jurul caruia vrea defapt sa faca un scut.
Basescu e o javra, dar asta nu-l face pe Ponta sa fie mai bun. Nu sunt fanul reevaluarilor. In schimb, ma amuza sa-l vad acum pe Mircea Badea in postura de simpatizant PSD pe filiera mitului anti-Basescu, mai ales dupa ce obisnuia sa scandeze: “Iesi afara, Ponta ordinara!”
Sa ne reamintim, zic!
https://www.youtube.com/watch?v=APNpYrY7BHk
De ce in campania pentru europarlamentare, in loc sa spuna prostii,Interimarul, nu a vorbit electoratului despre trecerea la PPE? Era o foarte buna tema de campanie, si in legatura cu subiectul.
A preferat sa taca. Stia de aversiunea romanilor fata de PPE; si daca votantii ar fi stiut de aceasta miscare, PNL nu lua nici 10%. Ce fel de caracter este asta? Numele de cacarau i se potriveste foarte bine. O lichea, cum bine a fost caracterizat. Ce incredere poti avea intr-un astfel de om? Ma mir insa ca cei din PNL nu reactioneaza; se lasa condusi de mofturile si pretentiile consoartei. Singura “realizare” va fi ingroparea partidului, daca cei cu scaun la cap nu ies din adormire.
Mai are un lucru de facut: sa schimbe numele partidului in PPL – partidul popular liberal.
Inteleg ca nu a fost mandatat sa “vorbeste” cu unii si altii despre aliante; nici nu are calitatea, ca interimar. Asa ca “succesuri”, mr. antonescu.
Uita-te, te rog frumos, pe lista partidelor membre ALDE.
Uita-te, mai apoi, te rog, pe lista partidelor membre PPE.
E singura metoda sa substitui impostura PD”L”-ista ca fiind dreapta,la nivel de influenta si sprijin european.
Multi traiesc in trecut si nu inteleg ce inseamna o decizie strategica, de repozitionare a fortelor pe scena politica. Multi sunt atat de necunoscatori, incat sunt pur si simplu neinformati. Ca sa poate fi dezinformati, trebuie sa fie informati mai intai, sa aiba un minim habar.
Ce degringolada e in PNL. Zici ca i-a prins tornada si le invarte creierii. Candideaza orban, se retrage, iar apare iohannis ca vrea sa candideze, primind chiar derogare. Doreste si Ghise sa candideze cu toate ca nu cred ca are vreo sansa. antonescu vrea sa candideze la prezidentiale inhaitandu-se cu blaga & company, purtand tratative in conditiile in care si-a dat demisia in 5 minute. Unul vine, altul pleaca, udrea se milogeste, ar fi in stare sa sara cu parasuta pe ei sau sa le dea o palma de pamant la Nana, etc.
A sosit circul in oras. Nu ne ramane decat sa asistam la spectacol si sa ne amuzam. Si e gratis pe deasupra.
Nu exista “cinste” gratis. Cineva, undeva, cumva tot trebuie sa plateasca.
Si experienta ma indreptateste sa spun ca intotdeauna platesc “masili populari”.
in acest moment ponta devine atat de periculos incat voi da votul unei asfel de aliante.Nu vreau in fruntea Romaniei un Kim Jong asiatic. Numai cine nu vrea sa vada nu vede
Un Kim Jong, in care sa-ti dicteze viata si ce fel de taxe trebuie sa platesti, o “majoritate” formata din “popor”, asistati social, someri, pensionari si putori. Totul, evident, pentru o mai buna echitate sociala.
Plus intelectualii din Teleorman,sa ne traiesti nea Dragnea 😉
andreea,
pai in pnl exista deja un kim jong. La basisti ce sa mai vorbim. Asa ca daca nu vrei un kim jong in fruntea Romaniei trebuie sa te reorientezi.
Pana si B1TV, desi are o optiune clara pentru unul din blocurile politice ce se creeaza zilele acestea, chiar daca afiseaza o atitudine ostila fata de ceilalti, da dreptul tuturor sa se exprime si invita reprezentantii tuturor partidelor politice la emisiuni. Nimeni nu zice ca nu puteti sa il invitati pe Crin Antonescu si sa ii aduceti acuze in direct, sa il atacati, dar macar invitati-l!
are afinitati labe unu, ce sa mai caute la noi..?
Antena 3 are cel mai mare market share din media romaneasca, este nedrept si nedemocratic ca liderul celui mai important partid al opozitiei si singurului partid istoric din Romania sa fie cenzurat. Martirii revolutiei romane au murit pentru idealurile libertatii si implicit libertatii de exprimare. Crin Antonescu este un un om civilizat si poate purta un dialog decent cu moderatorii Antena 3. Dincolo de optiunile dumneavoastra personale sau ranchiunile individuale, publicul si telespectatorii Antena 3 au dreptul sa fie informati corect si sa aiba acces la toate sursele de informare.
Nu este bine, domnule Radu Tudor, sa il cenzurati pe Crin Antonescu, dupa ce acesta a fost folosit atata timp de Antena 3 ca arma electorala principala impotriva lui Basescu. Fiti demni si chemati-l in emisiuni pentru dreptul sau la libera exprimare, pentru dreptul tuturor telespectatorilor de a putea vedea toate opiniile liderilor politici contemporani, cat mai ales pentru dreptul la replica in fata nenumaratelor acuzatii care i se aduc, multe din ele total nejustificate.
Va rog sa il invitati pe Crin Antonescu macar la dumneavoastra in emisiune daca la domnul Gadea nu se poate. Antena 3 ramane principala forta media si nu este corect ca domnul Antonescu sa nu se poata exprima prin acest canal de comunicare si sa nu poata interactiona cu publicul numeros si respectabil al Antenei 3. Rogu-va sa reflectati daca este bine sa cenzurati opiniile unui om, indiferent daca sunteti sau nu de acord cu acesta.
Vorbeati de dictatura lui Basescu, de dictatura unanima a judecatilor de valoare individuale, dar oare ceea ce se intampla acum cu trustul Intact nu este tot o dictatura si un pumn in gura aplicat libertatii de exprimare? Nimeni nu spune ca nu puteti sa puneti invitatilor intrebari incomode, ca nu le puteti cere socoteala pentru actiunile lor, dar consider ca intr-o democratie toti actorii politici trebuie sa aiba dreptul sa se exprime.
“Pot sa pierd ultima picatura de sange din mine/ Ca sa ai tu dreptul sa
ma contrazici pe mine/ Asta insemna, de fapt, democratie”. – Ion Ratiu
nu e nici o cenzura. a declarat mizerii despre antena 3, nu e de acord cu noi, perfect, sa mearga unde vrea el. la B1 face audienta pe care o merita
Si Antena 3 a declarat mizerii despre Antonescu. Iaca sunteti chit. Acum apelati si la ratiune, nu doar la atitudini vindicative.
chit cu antonescu poate la vorbe. ca la fapte, el e cu basescu, noi nu
voi sunteti cu RMGC alaturi de rtv, b1 si basescu!!! toti va scaldati in kafka
Adaugati-o si pe madam Udrea si va rezulta alianta MDDA -Miscarea Departe De Adevar.Tragedia este ca nu inteleg de ce trebuie sa se mai piarda bani de la buget pentru alegeri daca poporul voteaza ciorba si se trezeste ca un Antonescu ii da spanac pe varza. Poate reusiti ca in spotul cu ” Mi-e rusine ” sa-l bagati si pe el. Face de rusine pana si floarea careia ii poarta numele. Crinul e simbolul puritatii. Halal!
Din ce tenebre apareti fratilor care iubiti tradarea ?! De acord, sustineti pe cineva, dar cand acesta in interval de 3 luni tradeaza de 3 ori ????!!!! Se pare ca si sustinatorii PNL s-au molipsit de boala letala a acestora : ei sunt elita intelectualitatii, buricul pamantului, s.a.
@Radu Tudor
Nu propaganda anti-basescu e deranjata, ci propaganda anti-Antonescu si pro-PSD. Nu incurcati borcanele, nimeni nu v-a reprosat ca il atacati pe Basescu, desi razboiul s-a cam terminat, mitul anti-basescu se transforma in ridicol cata vreme oricum acesta va parasi Cotroceniul in decembrie.
deranjanta*
sigur, odata cu alte citeva sute de vieti distruse. dar ce mai conteaza pentru voi liberalii…
Trist este ca daca nu ati fi intors macazul inspre PSD, daca le-ati fi facut liberalilor campanie adevarata la Antene, cu toti cei care sunteti acolo si care erati persoane credibile, acum am fi avut un presedinte liberal si o guvernare liberala, fara PSD si fara alte partide care se revendica din dreapta.
Voi l-ati lasat singur pe Crin, l-ati abandonat. Daca il sprijineati pe Crin macar pe un sfert, cum ati facut cu Mircea Diaconu, Romania putea avea un presedinte de care sa fim mandri.
Antena 3 este cel putin egal responsabila cu actorii politici pentru haosul de pe scena politica. Puteati ramane consecventi, alaturi de Crin, cum si el v-a fost fidel in batalia anti-Basescu. Ati preferat, din ratiuni care imi scapa, nu doar sa il parasiti, sa il alungati, ci sa il atacati zi de zi, timp in care il ridicati in slavi pe Ponta, carlanul care a tradat aspiratiile romanilor, care a semnat actul de coabitare cu Satana, care i-a numit procurorii lui Basescu dupa ce in campanie afirmase ca DNA-ul este politia politica a regimului Basescu etc.
Antonescu avea nevoie de voi mai mult decat oricand, l-ati lasat singur sa lupte cu un sistem securist, care nu are nici cea mai mica compasiune pentru oameni si care nu isi doreste decat perpetuarea metehnelor basiste, nicidecum modernizarea Romaniei si recapatarea decentei demnitatilor publice.
Antena 3 este responsabila doar pentru audienta ei. Atit. Nu pentru prostiile politicienilor, care una spun si alta fumeaza. Antonescu a decis de unul singur sa-si rupa vechile relatii si sa aiba unele noi, cu adversarul. E treaba lui, eu consider asta prostitutie politica
Oare?
Ma aflam in biroul unuia din senatorii PC cand acesta m-a informat ca Antonescu urmeaza sa fie parasit de PSD si ca este singur in aceasta batalie. I-am raspuns ca nu conteaza ce face PSD-ul, cata vreme Antena 3 ramane de partea binelui si celor curati. Mi-a zambit si m-a intrebat: “oare?”
Se pare ca ceea ce a vrut sa-mi sugereze atunci, s-a implinit. Antena 3 a ales dintre Antonescu si PSD, PSD-ul. Nu mi-as fi imaginat asta niciodata, dar cat traiesti inveti. Nu mi-as fi imaginat ca tu, Radu, ca Mihai, ca Mircea sa se transforme in avocatii diavolului.
Asadar, pot sa si confirm cu ocazia asta ca se stia din timp de ruperea USL, decisa de PSD prin Ponta, Ghita si Maior, iar Antonescu nu a avut de ales si a trebuit sa constate ruperea USL. Se stia la fel de bine ca Antonescu nu va mai fi sustinut la prezidentiale si ca PSD nu-si va respecta angajamentul. Ce s-a stiut dar eu nu am crezut pana nu am vazut acum este ca Antena 3 il va trada pe Antonescu.
Nu voi mentiona numele senatorului la care ma refer, dar avand in vedere cat de putini sunt in grupul senatorial PC, nici nu e greu de ghicit.
diavolul fiind cel alaturi de care crin si-a petrecut ultimii 3 ani, nu?
Frustrarea ii face pe muti sa-si verse fierea pe aici, insa din fericire in realaitate nu sunt chiar atat de multi si mentorii lor sunt deja depasiti si uzati. Sa ajungi sa te aliezi cu Videanu , Berceanu, Blaga, Boc, Anastase,Preda si alti neispraviti pe care majoritatea romanilor ii detesta, este cea mai mare jignire adusa electoratului si asta o s-o vedem si la prezidentiale, votul o sa demonstreze, iar voi cei care spumegati de dragul acestor lichele, veti scheauna mai departe si va veti plange ca dupa mort!
Apropo de momente tip Kafka! Oare cel care critica PNL-ul ca sustin in PE pe cei care ii acuzau in 2012 de lovitura de stat si acum declara ca il sustine pe Juncker (din acel grup care ii acuzau in 2012 de lovitura de stat) la presedentia CE cum poate fi numit? Nu cumva tot personaj din Kafka? Ponta mai nou declara ca sustine reprezentantul PPE la presedentia Comisiei Europene. Curac Kafka coane Fanica! Ce spunea el de Caragiale?
Pai, are Ponta curaj sa cracneasca in fata lui Juncker? Il da luxemburghezu’ de toti peretii si-l mai ia si tare dup-aia: “Auzi bai, ciuri-buri, mai vrei bani de pensii de la UE? Sa nu te prind! Mars afara de socialist, stii cum tre’ sa votezi”.
Dupa ce l-a mai umilit odata Barroso, mai are curaj Ghita baston asta de Ponta sa mai faca gura la vreun popular? Asta chiar ar fi de Kafka.
🙂 Cine ranjeste din umbra, rade mai bine. Te salut!
Idiferent cine va fi propus pentru a candida la presedentie din partea acestor aliante mizerabile asa-zis de dreapta ,in cazul in care va castiga alegerile ,primul lucru pe care il va face va fi numirea lui Basescu in functia de prim-ministru.
Orice promisiuni, negari etc din partea acestor ticalosi nu pot fi credibile deoarece sunt niste mincinosi
Eu crerd ca tot scenariul a fost scris de servicii la porunca lui Basescu,iar Basescu le-a promis celor din PPE aducerea in PPE a PNL pentru a-si plati datoria pe care o avea de la referendum si pentru a mai putea avea tupeul unui slugoi de a cere sustinere in continuare.
Este ca va e groaza de Bashescu premier?
Atunci va fi plansetul si scrasnirea dintilor. Eu zic sa-ti protejezi pensia inca de pe acum, ca pe-urma vine tataru’ si-ti ia banu’.
,,cand 2 se cearta al 3 castiga,,(UDMR)superb! Iohannis este un trimis al celor de la PPE? Zau ca nu ma mira aceasta miscare prost regizata. In primul rand tot electoratul va da votul.Deci propun ca Tariceanu sa candideze la presedentie si vor fi surprize.Da, va fi ales pentru ca este singurul valabil PNList.A vazut tradatori stie ce are de facut si gandeste cel mai clar….de aceea nu este suportat in mediul politic.Antonescu de mult trebuie sa-si ia adio de la voturi….proasta miscare sa ai langa tine niste produse ,,expirate,,politic.Daca continua sa iasa si sa atace PSDul, sa nu se mire ca le face o favoare.E GROTESC TOT CE SE INTAMPLA PE SCENA POLITICA.RUSINE!
Toti tradatori ar trebui pusi cum a fost Ceausescu.. dar in linie dreapta…ca sa faci economie…nu merita sa depui prea mult efort ..chiar o cer. Nu au invatat nimic din ce se intampla cu DICTATORI SI TRADATORI..Bun simt..pai imi sunt incalcate toate drepturile ei au drepturi? noi doar obligatii?
Mi-a placut finalul comentariului tau.
Este “noaptea minţii”-citat M. Badea- tot ce se întâmplă în politica românească şi prea multe comentarii sunt şi ele de “noaptea minţii”. Ar fi bună mai multă obiectivitate. E greu de calificat gestul lui Antonescu şi de neînţeles supuşenia liberalilor. Totul e mizerabil. degradant şi jignitor la adresa noastră, a cetăţenilor români. Macovei, Anastase, şi toată şleahta mizerabilă pdl-istă , alături de cel puţin câteva persoane din PNL, demne de tot respectul. Nu înţeleg de ce acceptă această bătaie de joc.
Dati-l afara pe crin-iuda ca va vinde pe toti , tradatorilor din politica romaneasca (PMP PDL )