O stire venita de la faimoasa institutie numita CNA reuseste sa ma scoata (un pic) din sarite. Ea suna cam asa :
Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au votat joi o decizie de intrare în legalitate pentru Antena 3 care prevede reconfigurarea unui spot electoral de 30 de secunde prin care atât preşedintele suspendat, Traian Băsescu, cât şi preşedintele interimar, Crin Antonescu, îndeamnă populaţia să se prezinte la referendumul din 29 iulie. ‘Nu este corectă menţinerea în spot a îndemnului lui Traian Băsescu după ce poziţia acestuia vizavi de prezenţa la referendum s-a modificat’, a spus preşedintele CNA, Răsvan Popescu. Narcisa Iorga consideră că ‘spotul electoral nu mai este de actualitate’. Membrii CNA au convenit cu şapte voturi ”pentru” şi unul ”împotrivă”, al lui Christian Mititelu, ca Antena 3 să elimine cadrul în care Traian Băsescu îndeamnă populaţia să voteze.
Acum va intreb si eu, daca Traian Basescu spune azi una si maine alta, daca el minte si se contrazice permanent, eu, Antena 3, sunt de vina ca nu tin ritmul cu minciunile lui?!
Traian Basescu a facut o afirmatie pe care a intors-o imediat. A spus ca drumurile lui se despart de ale PDL daca ei vor hotari sa boicoteze referendumul. Ca el doreste ca lumea sa iasa la vot. Apoi s-a razgandit dupa 72 de ore. A facut asta de zeci de ori in ultimii 8 ani.
A declarat ca demisioneaza in 5 minute si au trecut 5 ani. In cazul acesta, Antena 3 ce sa faca? Sa nu mai dau declaratia mincinoasa in care spune ca demisioneaza?
Schimbarea atitudinii, contrazicerea totala, lipsa minimei decente in afirmatiile publice – toate astea ma obliga pe mine sa uit ce-a zis ieri personajul?
Ma revolta si formularea facuta de CNA catre Antena 3, careia ii cere “sa intre in legalitate”. Poftim?! Adica noi incalcam legea ca a declarat Basescu tampenii?! Noi l-am pus sa zica azi ceva si maine altceva? Unde-i ilegalitatea?
E o logica strimba a CNA. Avem de-a face cu o decizie partizana, profund incorecta, menita sa ascunda publicului adevarata fata a unui politician care minte cu o viteza mult mai mare decit capacitatea unei televiziuni de a produce un clip de promovare.