Inevitabil fapt, Lucia Hossu Longin a devenit incompatibila cu institutiile regimului Basescu. Cunoscutul realizator de televiziune, co-autor al fabulosului “Memorial al durerii” impreuna cu regizorul Dan Necsulea, a fost luat in vizorul ANI. O institutie basista, fara nici un strop de credibilitate, un instrument al razbunarilor personale rezultate din frustrarile fostului procuror comunist Monica Macovei si a obsesiilor distructive ale lui Traian Basescu.
Vina doamnei Longin? Are un SRL. Si este membru in Consiliul de Administratie al TVR. Fapt considerat incompatibil de marile creiere de la ANI. SRL-ul a fost infiintat de Lucia Hossu Longin in momentul iesirii la pensie, cind inteligentul Emil Boc a decis ca nu mai poate fi cumulata pensia cu salariul ca angajat la stat. Pensia mizerabila, de 800 de RON, a cunoscutului realizator de televiziune, facea imposibil un trai decent. Nici pentru medicamente nu i-ar fi ajuns banii. Cei din televiziune au venit cu solutia, ca pentru multi alti realizatori de calibru, sa-si faca un SRL. Daca are putere de munca si e sanatoasa, urmand sa primeasca micile colaborari pe aceasta firma. Sunt sute de mii de practicanti ai unor meserii liberale in aceasta situatie. Si nu doar ei. Pe SRL-ul dnei Longin nu s-a derulat nici o tranzactie. Nimic, nici un leu. A ramas in conservare, pentru ca nu a mai fost cazul. Lucia Hossu Longin a fost ales membru al CA al TVR din partea PNL. Aaaa, e liberala, il critica pe Basescu? Atunci sa fie sicanata, stresata si declarata incompatibila.
Oameni iesiti la pensie care mai pot munci si cauta o solutie legala. In regimul Basescu, nu se poate. Critici pe marele ayatolah, pe mult iubitul si stimatul comandant suprem? Harsti, esti ras de uneltele regimului. Ca-n dictatura, nici o diferenta !
Pe vremuri erau Militia, Securitatea, Procuratura. Astazi, indivizii cu aceleasi apucaturi s-au regrupat, in ANI, CCR, DNA si alte institutii de forta coordonate direct de la Palatul Cotroceni.
Dupa revoltatorul caz al maestrului Mircea Diaconu, azi a venit rindul onorabilei doamne Lucia Hossu Longin. Mizerabilii lui Basescu se rafuiesc prin intermediul institutiilor statului cu adversarii politici.
ANI sau DNA nu vad de ani buni sutele de milioane de euro bani negri manipulati de mii de privilegiati ai regimului Basescu. Ei nu vad nici bunastarea exploziva, imposibil de justificat legal, a unor indivizi precum membrii familiei Basescu, Blejnar, Igas, Falca, Pinalti, Udrea, Videanu, Berceanu, Solomon, Apostu, Cocos, Oltean, Botis, Ariton, Boureanu, Marta, Gaga si multi-multi altii. Care au sute si mii de SRL-uri compatibile cu miliardele de la stat. Milioane de oameni au vazut ca sub ochii lor, s-a creat o imensa oligarhie care a supt resurse imense de la bugetul de stat. Aceia ar trebui sa fie anchetati si incompatibilizati de ANI. Nu Mircea Diaconu si Lucia Hossu Longin, doi adversari de temut ai regimului Basescu.
Ce nu te omoara te intareste. Atacind-o pe Lucia Hossu Longin, un simbol al curajului si demnitatii, tablagiii lui Basescu i-au atacat pe toti detinutii politici morti prin puscariile comuniste sau supravietuitorii dupa calvar. Toti cei evocati, readusi in memoria si istoria noastra prin Memorialul Durerii (http://memorialul-durerii.blogspot.ro/). Au fost vremuri, la inceputul anilor ’90, cind Lucia Hossu Longin deranja foarte tare regimul conducator. Adevarurile productiilor sale de televiziune rascoleau toata societatea si rasuceau cutitul in trecutul marilor complici ai crimelor comuniste. Nici atunci, in plin conflict de idei, Lucia Hossu Longin nu a fost sicanata de institutiile statului, la comanda politica, asa ca acum.
Tacerea noastra in fata unor abuzuri atit de mari ne-ar duce inapoi in dictatura si politie politica.
De aceea vorbim, comentam, analizam si protestam, ca aceste mizerii sa fie stopate.
Dreptate va fi facuta si prin vocea noastra.
Suntem 7,4 milioane de incompatibili…
Exact. Suntem 7,4 milioane de oameni care trebuie sa fim atat de incompatibil incat sa mergem la vot in Decembrie si scopul votului nostru sa fie doar scoaterea de pe scena politica a celor 3 organizatii anti-romanesti, UDMR, PDL si ARD. JOS BASESCU !!!
Incompatibili? Suntem 7,4 milioane de puscariabili pentru ca am indraznit sa spunem NU, cu eleganta ! Dar ca sa ne demonstram incompatibilitatea ar trebui,nu sa protestam,nu sa urlam ci sa actionam in judecata reprezentantii statului responsabili pentru toate pierderile la bugetul de stat, generate de deciziile, masurile lor. Cat ar trebui sa primeasca fiecare cetatean din banii pierduti in privatizarile negociate de ei si toate distrugerile “voite” care au lasat pe drumuri milioane de salariati de-alungul a 22 de ani?
De exemplu,cat ar trebui sa primeasca fiecare cetatean din cele peste 2 miliarde de dolari datorate de Irak,la care a renuntat Basescu ? Probabil ca a renuntat si la banii datorati de Germania din timpul razboiului(de-aia il iubeste Merkel), sau Sudan si alte cateva tari care ne datoreaza miliarde de dolari.Unde sunt banii ? Eu, imi vreau partea.
Toti banii aceia, inseamna munca parintilor nostri, munca noastra si sacrificiile facute inainte de 1989.Voi, le-ati uitat ? Eu NU !
Se vorbeste de coruptie, de spagile medicilor,profesorilor,
politistilor,”nasii” din CFR,etc. si se actioneaza cu anchete si arestari. Dar pe nimeni nu intereseaza ca toti acestia si nu numai, sunt obligati sa traiasca din salarii de mizerie pentru costurile vietii de azi.In Romania, esti obligat “sa furi” intrun fel sau altul, altfel esti muritor de foame, fie ca esti angajat, fie ca esti pensionar…”nu-mi dai cat mi se cuvine,imi iau singur !” Asa au ajuns sa gandeasca oamenii, vazandu-i pe ei imbogatiti peste noapte din averea noastra, a tuturor. Problema mare este ca, ne aratam cu degetul unii pe altii si ne bucuram cand oamenii sunt aruncati in inchisoare, in loc sa-i taram in procese pe acesti nemernici care ne-au furat tot ce-am avut, care ne-au lipsit de toate beneficiile resurselor pamantului lasat de stramosi, care ne-au transformat in cersetori de ajutoare si pomeni si ne-au indatorat nu doar copiii ci si nepotii.
7,4 milioane de cereri, de actiuni, cum ar fi primite de acesti “aplicatori ai legii si dreptatii” ?
M-ai uns pe suflet cu mesajul asta ! Nu noi ( CRED , nu sunt sigura ) suntem competenti pentru a face actiuni individuale si sa solicitam recuperarea prejudiciului . Acesta , trebuind sa ajunga in buzunarul statului , care ne reprezinta , trebuie recuperat prin Ministerul de Finante , care ar trebui sa se constituie parte civila intr-un proces penal impotriva lui Satana . Cu alte cuvinte , cred ca orice cetatean roman poate formula plangere penala impotriva lui Traian Basescu , care s-a substituit Parlamentului , competent sa decida intr-o astfel de renuntare , in calitatea lui de reprezentant al poporului . Asadar , Satana trebuie sa puna banii in buzunarul Ministerului de Finante , care a prejudiciat statul , prin abuz de functie . Trebuie declansata o actiune cam ca cea declansata de d-nul Ciuvica , prin avocatul Piperea . CRED !
Subscriu in totalitate!Realizati ce s-ar fi pututface cu acesti bani in sanatate ,sau educatie? Dar nu cred ca putem face ceva pana dupa alegeri!
Aplicatori ai dreptatii si adevarului… (DA). Ca sa nu uitam cum a inceput accelerarea dezastrului din Romania. Sper ca romanii s-au saturat de dreapta extremista ce a guvernat tara 8 ani. Daca nu, s-o mai voteze si in Decembrine, ca sa fie treaba treaba.
Bravoooo!!!!si eu ma bucur din suflet sa cites niste opini extrem de pertinente si adevarate!!!!!Sunt mandra ca exista romani cu o asemenea gandire si sper si atitudine!!!!
Daca nu esti membru in CCR si nu ai dosar de handicapat sau si mai mult n-ai “albit” pe “cineva” in minunata ta cariera de justitiar indepedent nu poti munci cand esti pensionar….Dupa decenii de munca cinstita, trebuie sa ajungi un asistat social ca sa strige la tine toti tupeistii PDL-isti ca datorita lor supravietuiesti, dar datorita tie nu merg lucrurile in tara.
Daca primesti pensie nu inseamna ca esti asistat social. Problema este ca salariul minim din Romania si pensia au valoarea unui banut dat de un ciocoi occidental unui cersetor. Daca veniturile erau cat de cat decente in tara asta, nu mai trebuia sa munceasca nimeni dintre pensionari, ci sa stea linistiti sa-si traiasca viata dupa zeci de ani de munca, asa cum este si normal. Dar la noi totul este anormal. Tinerii stau acasa si freaca menta si batranii muncesc fiind la pensie. Daca te duci ca tanar sa te angajezi undeva si n-ai pile, nu te angajeaza, in schimb firma este plina de pensionari. Nu ma deranjeaza faptul ca pensionarii muncesc. Daca doresc, pot s-o faca, dar nu mi se pare normal ca dupa o viata de munca, la o varsta unde nu mai sunt toate ca inainte, sa trebuiasca sa te duci sa sclavagesti ciocoiul pentru ca n-ai bani de medicamente.
Dar Videanu cu marmura lui a fost conpatibil dar Berceanu dar Blaga dat toti politicienii care au facut si politica au fost si ministrii dar au avut si afaceri.?Curios ca in timp ce tara saracea ei se imbogateau.Cand o sa va dati seama ca tara asta este supusa unui genocid atat din partea coziilor de topor ale noastre cat si unora din afara.Ca pana si istoria trebuie falsificata si eroiii acestui NEAM trebuie ,ascunsi, compromisi uitati ,stersi.Ca exact pe dos de cum a zis Voiculescu aseara ca ar trebui discriminati pozitiv cei cinstiti .Dar la noi nu vedeti ca santeti discriminati negativ iat minoritatiile pozitiv.Mai ales una care a speriat VESTUL.Cine nu vede adevarul si nu are curajul sa-l zica si infrunte nu va rezolva problemele.Bine a zis Voiculescu ca e nevoie de politicieni care sa stea drepti in fata ORICUI .Oricui.Intelegeti.
Un popor care nu-si cunoaste istoria, nu are identitate, ceea ce face din el o populatie. Asta este si ideea dadaistilor occidentali.
NOI CEI 7,4 MIL DE VOTANTI CE SUNTEM OARE, TOT NISTE INCOMPATIBILI ?
EU SUNT O PERSOANA SIMPLA, DAR MA UIT CU DURERE LA MULTE PERSOANE CARE SUNT ASA DOTATE SI DE CARE ACESTI BASISTI IMPREUNA CU COND. LOR ISI BAT JOC DE EI !
VEZI-I DOAMNE ! DOAMNE AJUTA !
“Prezenta declaratie constituie act public si raspund, potrivit legii penale, pentru inexactitatea sau caracterul incomplet al datelor mentionate. Semnat: Lucia Hossu Longin”, declaratia de interese de la inceputul de mandat 2010, de pe site-ul TVR. http://program.tvr.ro/files/73433.pdf
In care apar APTR si fundatiile Memorialul Durerii si Academia Civica, dar nu apare si firma al carei administrator era.
Daca firma respectiva nu a rulat nici macar un leu , niciodata , si administratorul ei , d-na Hossu Longin , i-a suspendat activitatea , ce ar fi trebuit sa treaca in declaratia de interese , imm ?! ce interes prezenta o societate care nu functiona de drept in momentul completarii declaratiei ?
Trebuia trecut, pentru ca in declaratie nu se specifica “societate comerciala activa” sau “societate comerciala cu cifra de afaceri mai mare de …”. Se spune doar “societate comerciala”.
Faptul ca firma nu a rulat nici un leu e irelevant. Daca un primar are o firma care 10 ani nu a rulat nici un leu, si apoi deodata firma incepe sa primeasca contracte de la primarie, e clar o incompatibilitate. Spre cinstea dansei, doamna Hossu Longin nu a incheiat nici un contract nici dupa ce a fost numita in CA.
Iar doamna Hossu Longin a suspendat firma abia in martie 2011. Faptul ramane: intre 29 iunie 2010 si martie 2011, doamna Hossu Longin a fost si in CA al TVR si administratorul firmei. Adica exact ce scrie in decizia ANI.
dar miile de firme ale mafiotilor pdl din structurile de stat unde se invart milioane de euro le vede ANI? cu siguranta nu ! sunt scosi incompatibili doar incomozii, adversarii
Hotii nostrii sunt mai cinstiti decat ai lor? Politia nu ar trebui sa aresteze nici un hot de apartamente pana cand nu ii aresteaza pe cei care fura milioane? Pentru ca asa se traduce argumentul “ANI nu ar trebui sa se ocupe de dna Longin, pana nu termina cu toti pdl-isti”
Cu un minim de bunavointa se poate vedea ca ANI a declarat incompatibili foarte multi functionari numiti de guvernarea Boc. Sau pe deputatul PDL Pandele Sorin Andi.
sunt enorm de multi pedelisti foarte bogati fara justificare legala nederanjati de ANI. cind ai timp de Longin si nu de Blejnar, bate la ochi prea tare
Integritate teritorială = principiu de bază al dreptului internațional potrivit căruia fiecare stat are dreptul să-și exercite deplin și nestingherit suveranitatea asupra teritoriului său. – Din fr. intégrité.
INTEGRITÁTE f. 1) Caracter integru; sentiment al demnității, dreptății și conștiinciozității, care servește drept călăuză în conduita omului; onestitate; cinste; probitate. 2) Stare a unui lucru întreg, intact. [G.-D. integrității; Sil. -te-gri-] /<fr. intégrité
Doamna,Stimata,Respectabila Lucia Hossu Longin,din punct de vedere al definitiei integritatii indeplineste toate conditiile pentru a afirma cu argumente indiscutabile ca respectabila Lucia Hossu Longin este o persoana cu intgritatea la zi sau este INTEGRA!
AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE NU ARE NICI INTEGRITATEA NECESARA SI SI-A DEPASIT CU MULT AUTORITATEA SI BUNUL SIMT!
Am pomenit si de Integritatea TEritoriala caci ROMANIA duce lipsa grava ipsa de asa ceva!Poate ar trebui sa se sesizeze ANI:))
Incompetenta, nonvaloarea, lipsa de cultura si subjugarea banului necinstit acumulat, in mod sigur nu-ti dau capacitatea de a putea aprecia ceva. Mai rau este ca de fapt toti cei ce sunt pentru neamul nostru, vor sa-i pastreze trecutul si intr-un fel sau altul sa-l promoveze sunt considerati tradatori, hoti ……
Imi vine sa urlu ca nu suntem in stare sa facem ceva cu zdrentele astea penale….
Pe 9 Decembrie…
http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/economistul-sef-de-la-bnr-le-declara-razboi-deschis-taranilor-baietii-de-aur-ai-lui-isarescu-86374.html
“Astazi, indivizii cu aceleasi apucaturi s-au regrupat, in ANI, CCR, DNA si alte institutii de forta coordonate direct de la Palatul Cotroceni.”
da o stim demult,unii dintre noi.
s-au regrupat in clan manelist,nici macar aparanta de Stat nu au baboonii astia,haita asta,maimutele astea grase si slute.ce e mai urat in poporul asta a ajuns sa-l rulez.
asta e “statul” acum,din pacate cei ce incearca sa opreasca apocalipsa,USL, guverneaza o ruina de tara populata de oameni fara busola.
eu stiu ce vreau,basau si ciurda lui executati in “mod democratic” frate,pt. tradare de tara,
dar vad ca restul se impedica de cuvinte si sintagme genul “civilizatie”bunul simt”crestinatate”iubirea aproapelui si iertatarea greselior sale,indreptarea pacatosului”nu mai e posibil asta, am ajuns la Capat.
“Dreptate va fi facuta si prin vocea noastra”.
si prin vocea noastra si prin mana noastra.
asa sceptic cum sunt in privinta ripostei impotriva “barbarului de dusman”roman,
ca parte mare din popor e resemnat….sceptic sceptic dar am o….am un gand in subconstient ca nu mai dureaza mult rahatirea asta si se intampla ceva,ca la max. e totul ..minodora la maxim….,
Oricum ar fi,ticalosii astia gelatinosi,basalaii astia scarbosi cu basau in frunte,cea mai infecta Oranduire de kkt,maneau bashita,umilirea cea mare din timpuri de la fanarioti incoace,
astia nu vor scapa nici in gaura de sarpe.vor fi vanati mai devreme sau..sau si mai devreme.
nu mai e valabil “astazi in timisoara maine in toata tara” acum e altceva!.acum e BUCURESTI.apoi tambalau in toata tara.caci de acolo se omoara sarpele, de la cap.
chiar daca 90% din popor intra in coma si ramane asa lesinat,.. unii,nu multi,1-200000 max,de bucuresteni,il vor atarna pe Basau steag sus pe catargul al mare al casei poporului iar pe restul de tradatori scosi din barloguri ingrasamant.mare probabilitate sa fie asta intamplarea zic eu sa inceapa din bucale apoi zombi din cuprinsul tarii sa mishte si sa manance gushati.
asta e *trendul.asta ar fi vindecarea,”disparitiia” a ce suntem acum.a mamaligii.
partea proasta a disparitiei mamaligii e ca dispare de tot pare-se..ca e infecta
(infectie generala septicemie e acum)e
va fi o anarhie de toata frumusetea soldata cu …va dati seama cam ce,la cum suntem noi:disparitia tarii+zeci/sute de mii de morti,militii rivale ca in africa,razboi manelist in toata regula,romania maidan de gunoi(nu ca n-ar fi deja)la ce saracie ce prostie si dezbinare ce ura!e intre cetatenii tarii asteia .mai…fratilor…daca il vad pe basau atarnat de catargu mare,merita.
pe mamaliga decat s-o manance porcii (unde mai pui ca sunt porci romani,ca jigodiile astea viedeanu blaga bercau,basau,udrula,bok,izmana,flutur,altii ascunsi vederii etc, la porcu de rasa de nimic nu-i pasa?..ba o sa-i pese!),
mai bine pierim onorabil ,explodam,si mamaliga daca o comprimi infinit si o umilest si o calci in picioare face fuziune si buuum!!!obtii energie fara sfarsit… se3 face rea a dracu!!!mai bine demolam lumea decat sa fim bataia de joc a lumii.zic eu. nu m-am gandit pana in ultimii ani la o “apocalipsa a mamaligii” dar imbecilii astia suboameni astia de mi-e rusine cum am putut “produce” specimenele astaea, mi-au deturnat gandurile pasnice si zilnice ca ale oricarui om membru pasnic si constructiv societatii si m-au facut rau tare.asta e un p.s./rezumat/lamurire la polologhiile scrise pana acum de mine aici.si acum.
pentru toti pdleii , din tot sufletul , multe flori ! CRIZANTEME !! ALBE! PE PIEPT !!!
Toata lumea stie, condamna dar nu se iese in srada asa cum ar trebui, si atuni am vorbi altfel !!!
ANI este un mare bat infipt in curul natiei, o institutie fara corespondent in UE, infiintata de/si la presiunea sinistrei Macovei. La acel moment unii mai naivi ziceau ca este doar un exces de sel pentru a arata Occidentului cat de determinati suntem noi in lupta anticorupite, infiintand institutii la care cei din UE nici nu se gandisera vreodata. Prezentata si vanduta frumos, in realitate, aceasta institutie nu a fost niciodata nimic altceva decat plamada gandirii perverse a unora scoliti de un regim coosiderat disparut in 89, asa cum este si aceasta Macovei, conceputa exact pentru a servi scopului pe care il vedem azi cu totii cu ochiul liber: un redutabil instrument politic in mana unui regin cu vadite tendinte dictatoriale. Din pacate desfiintarea acestei anomalii institutionale se poate dovedi a fi mult mai dificila/costisitoare decat infiintarea ei. Si omeneste vorbind tare mult mi-as dori sa ii vad pe cei care au abuzat de aceasta institutie “judecati” cu propria lor “masura” respectiv “valori” desi stiu prea bine ca nu ar insemna decat perpetuarea unui sistem abuziv care nu poate aduce nimic bun.. dar de.. asta este! .. Eu nu am pretis niciodata a fi tot timpul bun crestin, deci imi pot permite sa pacatuiesc, cel putin cu gandul, dorindu-mi sa-i vad pe toti infectii astia zvarcolindu-se in chinuri. 😀
Ati uitat sa o mentionati pe madam Andreescu, prietena cu madam Udrea, care-si adusese tot neamul in RAPPS cu SRL-uri cu tot.
ANI s-a facut ca nu vede iar justitia o repune in drepturi, pentru ca BOC cand a dat-o afara “a uitat” de procedura administrativa !
SPA-NAC! Il urasc din toata inima pe basescu si pe toata sleahta lui. Dar mi-e scarba si de noua IPOCRIZIE a productiilor LHL. Sa fim seriosi. Aia au murit pentru averilor, nu pentru patrie. Asa ca, nu va mai dati atata ochii peste cap… De ce e LHL “un simbol al curajului si demnitatii”? Ce fapte de arme a facut???
“au murit pentru averi, nu pentru patrie”. anticap (adica impotriva capului, a gandirii), esti un personaj sinistru !
Sinistri sunt imbuibatii matale, pe care vrei sa-i promovezi drept “solutie” pentru saracia tot mai neagra a tarii. Sunteti toti din tagma jefuitorilor, degeaba m-am amagit… Da, pentru averi au murit. Si pentru averi au jefuit (si continua sa jefuiasca) tara toti urmasii lor, toti corbii care croncane dand rotocoale pe cer: sa mai ia un castelas, o padure, o fabrica (de 100 de ori mai mare decat cea lasata de stramosii lor), un sat, un deal, o halca de tara… Mi-e greata de toti! Robi am fost, robi suntem. Dar, nu uitati: n-avem de pierdut decat lanturile!
esti rob la creier, rar am vazut un personaj cu ganduri mai sinistre ca ale tale.
ești un diversionist ignorant ! Romania suferă tocmai pentru faptul ca după 89 Romania a fost condusa de foștii comuniști nu de cei care au luptat în închisori împotriva comunismului !
Băsescu , MRU , Macovei sunt foști propagandiști comuniști și oamenii ai securității represive dar diversionisti ca tine relativizează totul punand pe aceeasi trapta pe cei care au prefereat sa ramana in puscarii decat sa serveasca sistemul represiv sau sa moara luptand in munti.
Serialul ” Memorialul Durerii ” este o capodopera de patrimoniu .
Comunistii si securistii de odinioara au preluat conducerea in partide gen PDL , PSD , si in serviciile de informatii mentinandu-si privilegiile .
@anticap
Cat de mult gresesti, anticap! Stii cati militari romani au fost trimisi in gulagul rusesc? Stii cati etnici romani si germani ar fost deportati pentru ca nu corespundeau regimului? Stii cati fosti ofiteri si politicieni au suferit in inchisori doar pentru ca incercasera sa-si apere tara de tumultul sovietelor si nu cedasera presiunilor? Stii cate familii au fost destramate? Cate mame au suferit nestiind de fii si ficele lor cu anii? Si inca cate astfel de acte reprobabile s-au petrecut!
Stii cati copii au TRAIT pentru ca s-a schimbat regimul si au avut acces la doctori si la medicamente? Stii cati tineri au ajuns la oras, dintre cei care n-ar fi iesit in veci de veci din satul si dintre caprele pe care le pazeau (cum fac si copiii de la sate de acum)? Stii cate locuri de munca s-au creat? Stii cat s-a construit? Cred ca HABAR N-AI. Cat despre soldatii roamni care au ajuns la rusi – mai uita-te si la clapaugea care a fost DECORAT de Stalin!
@rob
Rob, eu n-am spus ca sistemul comunist nu a avut si parti bune, insa trebuie judecat in totalitate. Este adevarat ca au fost tarani foarte saraci(cum au fost si bunicii mei) care au reusit in comunism sa duca o viata mai buna (material vorbind),decat cea pe care o avusesera inainte. Pe de alta parte, au fost tarani care au luptat impotriva comunismului si care au facut inchisoare, averea si pamantul fiindu-le confiscate. Da, s-a construit foarte mult, ceea ce este de apreciat. Da, oamenii au avut acces la medicatie si da, tinerii de la tara au putut sa-si constinue studiile la oras. Dar ceea ce nu stii, este ca in timpul comunismului, avortul era interzis si mii de femei au murit in incercarea de a-si provoca singure hemoragii. O seama de tineri fiind ei si de la tara, daca nu aveau “origini sanatoase” nu erau primiti in institutiile de invatamant. Si in fine, orice si oricine supara regimul ajungea sa fie condamnat, executat, haituit sau ii erau distruse sansele supravietuire. Nu poti carecteriza comunismul ca fiind doar bun sau numai rau. Trebuie judecat in ansamblu.
Da, stiu foarte bine ce s-a intamplat la 23 august si cati militari au fost luati prizonieri de catre rusi, printre ei s-a aflat si fratele bunicului meu. Eu nu-l iubesc pe Rege, insa, in ultimii sai ani de viata, nu-mi permit sa insult un om aflat la varsta senectutii. Dupa ce nu va mai fii, am multe a-i reprosa. Pana atunci, nu-i urez decat sa fie sanatos si sa incerce sa-si valorifice pozitia pentru binele Romaniei.
doamna Lucia s-a expus facand Memorialul durerii. Toti fostii securisti ar fi vrut-o moarta, dar ea nu s-a lasat nici macar intimidata. DECI, DA, A FACUT FAPTE DE ARME.
Ea este o eroina a Romaniei. Dupa parerea mea, este cea mai de respectat femeie din Romania.
E o mare nedreptate care se face.
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
SPA-NAC! Nu s-a expus decat la sponsorizari de la diaspora cea hrapareata.
@rob
Ai dreptate cand spui ca multi copii foarte saraci de la tara in regimul comunist au avut parte de doctori, de scoala de o sansa in viata care acum unora le e refuzata exact de produsul acelor vremuri.Din pacate pentru tine nu te-ai folsit nici de sansa de a invata sa gandesti nici de sansa sa vizitezi un medic care sa–ti explice ce se intimpla cu tine.Tu nu esti nici nostalgic,nici comunist din convingere,esti doar un nihilist.Asta daca ai citit vreodatata ce erau aia.
anticap,esti un idiot.Au fost oameni care s-au sacrificat pentru libertatea ta ,boule.
Idiot esti tu. Si nici macar de asta nu-ti dai seama. De-aia ai sa mori lingand la cururi de fantome puturoase.
Marele basescu se teme de Felix. Asta e penibilul maxim ptr presedinte. Daca fostii portocalii se cred alfabetizati, nu insemna musai ca au si creierul necesar pentru a descifra o fraza de complexitate medie din constitutie:
Art 103(1): Președintele României desemnează un candidat pentru funcția de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament
N-am creionu la indemana sa desenez structura logica a acestei formulari, dar am s-o fac in pseudo-cod. Nu dureaza decat 2 secunde (promit).
daca un partid are majoritatea
atunci, presedintele are consultari doar cu partidul majoritar
altfel, presedintele are consultari cu toate partidele parlamentare
Unde zice ca presedintele desemneaza pe oricine vrea el, daca nu exista un partid majoritar. Etapele de consultare si desemnare au carater pur formal ptr presedintie. Majoritatea exprimata la vot trebuie sa se regaseasca in executiv. E ca si cum la botez, preotul ar pune ce nume vrea el, indiferent ce decid parintii si nasii.
E o mica problema in rationamentu’ matale.
Si anume – o alianta pre-electorala se poate rupe a doua zi dupa alegeri, adu-ti aminte ce a facut PC dupa alegerile din 2004 (daca nu gresesc). De-aia aliantele nu sunt trecute in Constitutie alaturi de partide ca fiind capabile de a forma majoritatea.
Ex. daca USL obtine 49.99% din voturi si PSD decide pe 10 decembrie sa dea papucii PNL-ului si sa faca o alianta post-electorala cu PPDD, noua alianta avind astfel 50.01% din mandatele din Parlament, care mai este “majoritatea exprimata la vot”, PSD-PNL sau PSD-PPDD?
In alta ordine de idei, consultarea si desemnarea nu sunt deloc formale, ba dimpotriva. Sunt, daca vrei, modalitatea prin care poporul ii controleaza, prin reprezentantul sau ales direct (presedintele), pe ceilalti reprezentanti alesi direct (parlamentarii). Este perfect adevarat ca nu zice nicaieri ca presedintele poate desemna pe cine doreste drept premier – dar la fel de adevarat este si ca nu se interzice nicaieri. Asta e Constitutia facuta de Iliescu, care castigase alegerile cu 88% si avea doua treimi din Parlament de partea lui…
BRAŞOV
Dosare
Informaţii detaliate despre dosar
Numãr unic dosar: 746/62/2010
Înregistrat în data de: 29.01.2010
Obiect dosar: investire cu formulă executorie
Materia juridicã: Comercial
Stadiu procesual: Fond
Părţi: SC IMPERIAL SRL PRIN REPREZ. LEGAL : Pârât
GEORGESCU MARIAN : Petent
GEORGESCU HORIA : Pârât
GEORGESCU VICTORIA : Pârât
GEORGESCU SORIN : Reclamant
CĂI DE ATAC:
Tip acţiune Data declarare Cine declara
Pagina 1
TERMENE DE JUDECATÃ:
Data Detalii
04/02/2010 Încheiere
Solutie: ADMITE CEREREA
Pagina 1
Ultima actualizare: 20.11.2010
Nu numai danilet a fost dat in judecata de parintii sai , ci si asta de fratele lui
ce garantie avem ca e vorba de el? se judeca membri familiei intre ei? vad ca-s mai multi georgescu acolo
Nu inteleg acest articol lacrimogen, si vaietele puterii. Din voturile cu care au cazut firavele motiuni PDL am vazut cat de multe voturi are puterea. Fratilor, nu mai va smiorcaiti ca se aplica legea, SCHIMBATI legea !!! Duceti-va la munca la Parlament cu un proiect, discutati, votati-o, sunteti multi !!! Domnule Tudor, sa treaca si ALESII la munca, nu numai muritorii de rand ! Nu poti incalca legea, asta ar trebui sa fiti de acord, in cazul in care nu sprijiniti anarhia. Singura solutie este o alta lege, sim plu ca buna ziua!
PS Nu am nimic impotriva unor actiuni de tipul celor propadate de dl. Voiculescu, suspendare sa fie, dar… stie cineva conform carei legi, confoirm carei incalcari ale Constitutiei?
Alta intrebare: Basescu a trimis inapoi Parlamentului legea bacalaureatului puturosilor care nu invata. (Am nepotei care, fara bani , fara pregatiri, fara sa fie genii precoce, cu 7, cu 8 si 9 au luat BAC-ul. Pe vremea mea, daca nu citeam Baltagul – nu aveam ce cauta la scoala. Nu am nicio intelegere, am toleranta zero fata de astia cu note mici, chiulangii, etc.) Basescu a dat doua justificari: anul scolar a inceput deja si conform legii nu mai poti schimba BAC-ul, si faptul ca problema BACului lenesilor nu s fost cercetata indeajuns. Dl. Ponta striga : Basescu nu mai da BACul, asta este ! Intrebarea mea este: Dl. Ponta poata sa raspunda cu argumente la doue cereri normale ale unui presedinte, fie el si Basescu, sau se smiorcaie intr-un mod tupeist, dar – fara niciun argument pentru noi sa intelegem ce doreste ?
E gresit sa asteptam ca alesii sa munceasca ? E gresit sa asteptam de la Dnii . Ponta si Antonescu seriozitate ? E gresit sa asteptam de la ei argumente ?
Atentie: PDLul a considerat ca romanul nu are nevoie de argumente !
Daca schimbam superioritatea si tupeul Elenei Udrea cu superioritatea si tupeul lui Ponta – cu ce ne alegem noi ?
schimba-i prin vot nene.sau mai bine pedepseste-i SA NUmai faca si altii ca el cat va mai fi tara asta.rationamentul tau e gaunos.tara asta e plina de contradictii,basau si gasca lui sunt analfabeti(ce sa mai citeasca Baltagul astia?)si totusi au facut Jaful secolului,…ce vrei mai mult decat deadly serios Crin/Ponta/ USL care vor Basaul detronat/pedepsit si tot ce reprezinta el?+ca guverneaza o tara distrusa mai ceva ca dresda dupa bombardament la cat au fat basaii..Acum
statul e Basau ,deocamdata,
ai drept ca parlamaentarii aia ,multi din ei Odiosi, bas in izmene,dar pe 9next…voteaza sau impusca-i ce pla mea vrei de te plangi ca o baba ca nepotiii tai ca nusce?si baiatul meu a luat bacul cu 9si si e chiar un geniu in it,a luat bacul,facultate si dupa aia?viitorul ne-au distrus astia mai nene.tu te smiorcai nene,eu vreu razbunare chiar si cu pretul anarhiei.
“presedinte fie el si basescu”?tu te auzi ce zici?esti basan tampit sau ce?ce democratie?idiotu asta cu figuri de Stalin Gainar a fost reales prin frauda a 2-a oara(binee…+aportul a milioane de dobitci,dar frauda per total)daca o eroare a existentei cum e Basau asta a ajuns presedinte tre sa ma supun la orice face jita CE-I TRECE PRIN CAPUL ALA DEMENT?udrula,basau,bok,viedean,blaga,funeriu,robuerta,macovei?justitia la picerele basaului>?neneeee,lasa fig. de baba lesinata in pla,ca antonescu usl ponta,basalau e creatia unora ca tine.basa;lau mamaligar ce esti.
D-le Radu Tudor ,cred ca deja trebuie sa luam pozitie , e prea mult ,Diaconu ,acum d-na lucia Hossu.Este inadmisibil sa iei ,indiferent de lege ,dreptul la munca al unui om.Pe cine vrem in CA la tv .niste neica nimeni sau oameni activi cu idei care pot crea ,muncii.Nu avem nevoie de oameni puturosi ci de cei care au ceva de spus ,activi ,creativi.Cred ca avocati buni pot cistiga procesele cu aceasta ANI ,trebuie interventii la toate institutiile profesionale mondiale ,cred ca interpretarea e politica ,NU SE POATE ASA CEVA ,sint incoerent de nervi ,am plins la Memorialul Durerii ,cum sa acuzi un om ca munceste ?care creaza un asemenea monument de cultura ,de istorie ,de viata .E INADMISIBIL.
PS.Acest neica nimeni georgescu este si vindut si neprofesionist ,un slugoi ,alte calitati nu are. S-au terminat oamenii cinstiti in Romania ,ce dracu ,ma dezgusta ,nu poate sa ne infringa niste nemernici(citiva)SINT super nervos imi vine sa rup ,sa injur nu se poate atita nedreptate ,Scux=ze dar de draci scriu aiurea ,e inimaginabil ,ieri D-l Diaconu ,acum Hossu ,miine Giurascu ,Ne batem joc de noi si de valori si o sa fim mereu condusi de golani.
Ce putem face domnule Tudor? Am mai zis-o si o repet la infinit. Cind un neam il doare in cot de ce se intimpla si se imulzeste la Mostele lui papapius nu poti avea normalitate. 30% din romani sunt oportunisti sadea. Biroul electoral si partidele politice aproba pe banda rulanda listele electorale cu puscariasi si compromisi moral. CE MAI VRETI? Acolo e buba. Cum au aprobat candidatura la presidentie unui OM IMPLICAT IN PROCESUL Flota? Putea fi puscariabil? Putea sau nu? Raspundeti la intrebare? Sunt sigur ca listele electorale sunt pline de oportunisti politici si agenti ai securitatii vezi partidul gogoasei diaconescu. Ce pot face eu cind NU EXISTA DE CRITERII DE SELECTIE A POLITICIENILOR CARE NE CONDUC?
Cu jigodia asta de Georgescu s-a facut o greseala grava- el cerceteaza, in loc sa fie cercetat!
Nu stiu daca d-na LHL este “integra” sau nu, dar nu pot sa nu remarc ca ANI se ghideaza in cercetarile sale pe orice altceva decat pe un set de reguli bine stabilite. Nu inteleg de ce unii sunt mai putini integri decat altii, desi asupra lor planeaza acelasi tip de suspiciuni sau unele chiar mai rele. Ar trebuii sa fie un soi de echitate aici, ori ii lasi pe toti sa scape ori ii declari pe toti incompatibili.
Cat despre “Memorialul Durerii”, consider ca este un serial document de cea mai mare inseamnatate,si-mi pare rau ca n-au fost intervievati multi dintre cei care suferisera de pe urma comunismului si inca mai traiau: fosti membri PNT si PNL, fosti legionari, tarani, fosti militari epurati din sistem dupa 1945… etc. Am fi aflat multe dintre cele ce se ascund publicului si acum. Deasemeni, timpurile pe care le traim, se aseamana foarte mult cu cele traite de cei mentionati mai sus. Poate ca n-ar fi rau sa fie realizat un nou “Memorial” cu “democratia” traita in dictatura de azi.
Asa e Basescu “mare om, mare caracter”. N-are nici bilute in pantaloni daca se poata asa cu o persoana de sex feminin.
Integritatea lui Horia Georgescu – Un subiect gras de presa, ingropat rapid
“Cotidianul” dezvaluia in urma cu doua zile jongleriile dubioase din declaratia de avere a brasoveanului Horia Georgescu. O tema numai buna de batut si dezbatut, avand in vedere sumele vehiculate, calitatea de inalt functionar public a individului si, mai ales, apartenenta sa tocmai la Agentia Nationala de Integritate. Acest blog a venit si cu informatii suplimentare, usor verificabile, care tineau de mediul de provenienta al integrului Georgescu, precum si de moralitatea acestuia. Astfel, se contura o imagine simptomatica pentru Romania actuala: ascensiune pe baza de origine sanatoasa si prosperitate brusca intr-o functie publica. Pe un fundal albastru-securist. Un subiect suculent pentru un “Cotidianul” preocupat de fosta Securitate. Un subiect pe care dobandise exclusivitate. Dar pe care l-a fasait a doua zi cu un scurt material despre cum nu se poate face mai nimic. Dupa care a venit tacerea grea.
“Mafia brasoveana este una dintre cele mai puternice si mai bine structurate din tara”, spunea cu frustrare, in urma cu vreo patru ani, un ofiter al SRI Brasov. La inceputul anului 2005, adica imediat dupa victoria “dreptatii si adevarului”, “Ziua” publica o ancheta cutremuratoare despre cum a fost matrasit un procuror al PNA Brasov pentru ca scuturase prea tare mafia politica locala. Printre numele implicate, precum cel al actualului deputat PDL Ion Gontea, aparea si un anume Horia Georgescu: “Exista informatii conform carora, prin intermediul fratilor Burlacu, a fost angajat in PNA Horia Georgescu, contrar avizului negativ dat de SRI Brasov, care il monitorizase in legatura cu un posibil trafic de persoane, sub paravanul firmelor HBG Consulting si Platinum Media.” Un Horia Georgescu care intre timp a facut o frumoasa cariera. Intreg articolul poate fi citit aici. Nici “Ziua” n-a mers mai departe.
La mai putin de trei ani dupa ce “Ziua” a inchis subiectul “Mafia brasoveana”, unul dintre membrii acesteia a ajuns fix in fruntea unei institutii menite sa combata coruptia. Astazi a tacut “Cotidianul”. Subiectul a mai prins ceva interes pe bloguri. Maine va fi iar liniste. Oare unde il vom mai vedea pe Horia Georgescu?
Ghici, cat este pensia securistului Georgescu?
Fix vreo 265 de milioane de lei.
Fiul securistului Georgescu pazeste integritatea politicienilor corupti
Secretarul general al Agentiei Nationale de Integritate, cea care are ca principala atributie verificarea averilor politicienilor, este brasoveanul Horia Georgescu. “Cotidianul” scrie astazi ca Georgescu “şi-a cumpărat anul trecut, în câteva luni, o vilă şi două apartamente cu 450.000 de euro”. Amanunte in articol.
Foto: Cotidianul
Alte amanunte care i-au scapat “Cotidianului” cititi in continuare. Pentru a intregi tabloul de famiglie. Horia Georgescu este fiul colonelului Marian Georgescu, fost comandant pentru o lunga perioada, vreo zece ani, al Penitenciarului Codlea. Asta dupa 1990, pentru ca inainte comanda prin Securitate. In mod natural, apropiat al clicii fesenisto-pdeseristo-pesediste care a spoliat Brasovul. El insusi un talentat investitor. Se povesteste ca bazele imperiului financiar al miliardarului Ioan Neculaie, patronul uzinelor “Roman” si al FC Brasov, s-au pus la penitenciarul Codlea. Pe la inceputul anilor ’90, cand intreprinzatorul Neculaie prindea, ca din intamplare, un contract extrem de gras cu institutia detinuta de Georgescu. In 2006, pensionarului Georgescu i se descopereau nebanuite valente de manager sportiv, fiind numit manager al FC Brasov. De asemenea, Georgescu este bun si vechi tovaras cu fostul profesor de socialism stiintific, Gheorghe Fulga. Care, dupa un stagiu pe la sefia Serviciului de Informatii Externe, a ajuns si el manager prin ograda lui Neculaie: presedinte al CA de la “Roman” SA.
Deci, cum ar veni, fiul ii verifica la averi pe prietenii pesedisti ai tatalui.
Evident ca tanarul Horia Georgescu a facut cariera strict in baza calitatilor personale. Si este un profesionist desavarsit, care nu amesteca relatiile tatalui cu propria activitate. Dimpotriva. Exemplu: pe cand tatal era comandant de puscarie si oropsea interlopii Brasovului, Horia alina suferintele prietenilor si rudelor acestora. Le tinea companie prin cluburile si discotecile Brasovului, le scotea femeile la plimbari romantice sau ii ajuta in disputele intelectuale cu alti cetateni care nu se manifestau respectuos.
Deci, cum ar veni, prietenul interlopilor verifica acum hotiile politicienilor.
Deci.
Publicat de brasoveanu la 10:57 AM
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
CEREM DEMISIA CONDUCERII ANI!
Da ,protest in fata sediului:
Adresa: Bulevardul Lascăr Catargiu nr. 15, cod poştal: 010661, sector 1, Bucureşti – România
Tel. centrală: +40-37-206 98 69
Fax: +40-37-206 98 88
Sau dam mailuri (daca nune place sa iesim in strada)
E-mail: ani@integritate.eu
integritate@gmail.com
anticap ,esti un idiot.Sunt oameni care s-au sacrificat pentru libertatea ta,BOULE>
Libertatea ta, probabil, de a injura oamenii. Ei, cu aia ai sa te alegi. Daca nu cumva esti din tabara basistilor nesatui, care infuleca si ei cat pot, precum au facut si glorificatii lui LHL. Iar progeniturile lor vor fi foarte “legitime”. Si, dupa ce vor fi si ei batuti de furia populara, se va gasi o alta LHL care sa-i cante in alt memorial al “durerii”. Si tot asa…
amin frate.ANI,aniii ca si DNA,departamentul national anticoruptie?agentia nationala de Integritate?saaaaaaaamibgplamasa scuze..doar daca va uitati la denumirile cotelelor astea de Porci si va dati seama ca nu e ceva in regula cu ele..justitia toata e in neregula,totul e o Neregula,a devenit normal pt. noi ,am orbit,toate astea sunt niste lepadari basite,a mizeriei securisto-comuniste redundante ce a a juns din redundant curent Principal>BASISMUL.!@!!
TOATA jUSTITIA ASTA SI TOT APARATUL DE STAT este o lepadare a Nimicului postcomunist securist Imbatranit in rele/acum Upgradat la nivelul Manelist Imbecil Clan de Tiganoi Cretini Smenari si Analfabeti>Asta e”curentul”basist din zilele noastre.
5meleoane de boi au facut iar posibila treaBA ASTA ,in loc sa trimita Basaul la hang,ei l-au reales.asta a fost nenorocitul cel mai ticalos ce l-a dat tara asta.
Basau asta a fost “mesia” ce-l asteptau romanii(ei asteapta un Mesia nonstop,la moaste,pe stadion,oriunde..si le Vine!!Le vine cate un Basau deasta,pleaca asta bogat vine altu la rand,tot asa) cei dezamagiti de jaful si tradarea la care-au fost supusi dupa revolutie!jalnic.
@sorin
DA , marian -tata , victoria -mama , horia -fiu , sorin – fiu , imperial srl e in declaratia de avere
multumesc
Din decembrie narcisa va mai fi in CNA ? Marele ” anticomunist ”tismaneanu ce zice de atacul lu’ ANI vis a vis de doamna Longin ?
Soldatii regimului Traian Basescu actioneaza la indigo ca si zeusul lor fals de la Cotroceni.
Daca oamenii astia au indraznit sa micsoreze pensii,pensiile parintilor si bunicilor lor,pentru ei nu e o problema sa dea in batranii nostrii si in valorile romanesti adevarate care trebuie ingrijite.
Vor imbatranii si ei si-si vor primii rasplata pe masura!
Tot un memorial al durerii, vai mama noastra romani si Romanie!
” Sindromul maimuţei din cocotier
Publicat de admin in Textele altora pe 22.10.2012
Afrodita Iorgulescu
Profesor universitar doctor matematician
Se spune – nu am văzut cu ochii mei – că dacă treci pe lângă un cocotier în care se află o maimuţă, poţi obţine uşor nuci de cocos din cocotierul respectiv, aruncând o piatră sau alt obiect către maimuţă: ea îţi va răspunde aruncând către tine o nucă de cocos. Mi-am adus aminte de această poveste în aceste zile ale “loviturii de stat eşuate” din ţara noastră (“eşuată” pentru că boicotul referendumului şi decizia CCR asupra referendumului l-au adus înapoi pe domnul Preşedinte Băsescu, altfel, dacă domnul Băsescu era demis şi alegeam alt preşedinte, era “reuşită” ?) .
Nu am să mă refer aici la absurdul – şi nocivitatea pentru România a – catalogării, de către unii români, a hotărârilor Parlamentului de demitere a preşedinţilor celor două camere (în urma modificării structurii lor politice) şi de suspendare a Preşedintelui României (în urma încălcării repetate a atribuţiilor sale) drept o “lovitură de stat”. Am să mă refer la intervenţiile externe în această cauză. De ce au sărit ca arse personalităţi din U.E. şi din S.U.A. în apărarea domnului Băsescu şi deci a P.D.L.? Opinia mea fermă este că din interes: îşi vedeau periclitate, fiecare în felul său, direct sau indirect, interesele. Să vedem câteva.
Ştim că domnul Preşedinte Băsescu şi P.D.L. au dat numeroase semnale că sunt de acord cu exploatarea aurului preconizată de proiectul R.M.G.C. la Roşia Montană, iar în spatele companiei Gabriel Resources Ltd. din Canada stau acum mulţi americani influenţi. Loby-ul făcut de R.M.G.C. pe lângă diferite comisii din Parlamentul Europen este mai mult sau mai puţin cunoscut. În fapt, trei proiecte de exploatare a aurului în Apuseni de către companii mixte în care statul român este minoritar aşteaptă undă verde: proiectul Roşia Montană şi proiectul adiacent Bucium, ale R.M.G.C., şi proiectul Certej, al Deva Gold. Ori, U.S.L. se opune acestor proiecte, care fac ca practic tot aurul să plece în afară, noi rămânând cu cianurile.
Ştim că domnul Preşedinte Băsescu şi P.D.L. sunt încântaţi de exploatarea gazelor de şist de către compania americană Chevron. Domnia sa a spus că prin aceasta România va deveni independentă de gazul rusesc, ignorând faptul că Chevron deţine cele două acorduri petroliere în România în proporţie de 100 % şi că legea petrolului cere de la Chevron doar o redevenţă în bani, nu în gaze – ignorand deci că tot gazul de şist ce ar fi obţinut de Chevron ar pleaca în afară. Domnia sa acuză total nefondat opozanţii că susţin interesele ruseşti legate de gaze. Ori, U.S.L. (guvernul Ponta) a instituit un moratoriu legat de gazele de şist.
Ştim că Parlamentul European (PE) are 754 membri aleşi prin vot direct pentru 5 ani , proporţional cu populaţia fiecăreia din cele 27 de state membre (minimum 6, maximum 96 membri per ţară din 2014), că PE are acum 7 grupuri parlamentare şi că Partidul Popular European (PPE), cu 271 membri, este cel mai numeros grup, Alianţa Progresivă a Socialiştilor şi Democraţilor (S&D) cu 188 membri, fiind pe locul al doilea şi Alianţa Liberalilor şi Democraţilor pentru Europa (ALDE), cu 85 de membri, fiind pe locul al treilea. România, la populaţia sa declarată de 21,5 milioane de locuitori la alegerile pentru PE din 2009, are acum 33 de membri în PE: 14 în PPE (P.D.L. cu 11 membri, U.D.M.R. cu 3 membri, în timp ce P.N.Ţ.C.D. (P.N.Ţ., prin demersul lui Corneliu Coposu din 1987, a aderat la Internaţionala Creştin Democrată şi a fost înregistrat sub denumirea de P.N.Ţ.C.D. la 8 ianuarie 1990) nu are membri în PPE, fiind ţinut în afara Parlamentului din România), 11 în S&D (de la P.S.D.), 5 în ALDE (de la P.N.L.), şi 3 neînscrişi în nici un grup. În Franţa, în urma ultimelor alegeri, partidul lui Sarkozy, reprezentat în PPE, a pierdut în detrimentul socialiştilor, reprezentaţi în S&D, iar în România, în decembrie 2012, trendul este ca P.D.L. să piardă masiv alegerile în favoarea U.S.L. Aşa că, la alegerile viitoare din PE din iunie 2014, există riscul pentru PPE să piardă masiv din membri sau chiar supremaţia în PE.
Iată deci câteva din problemele care preocupă cred U.E. şi S.U.A., şi care le-au determinat să sară în apărarea domnului Băsescu şi implicit a P.D.L., fără să se gândească la – sau fără să le pese de – resentimentele ce pot lua naştere la adresa lor în cei 7,4 milioane de români care au votat în favoarea demiterii domnului Preşedinte Băsescu la referendumul din 29 iulie. Dacă ne uităm în istoria României secolului 20, vedem tot interese şi presiuni
externe. Să amintesc câteva:
În perioada interbelică, au existat două tabere în politica economică românească: a celor care au promovat politica prin noi înşine (proclamată de către P.N.L. încă înainte de primul război mondial) şi a celor care au promovat politica porţilor deschise (în care intrau toate celelalte partide politice din România) . Teoreticianul incontestabil al politicii prin noi înşine a fost Vintilă Brătianu, care a fundamentat programul prin noi înşine sub forma lui integrală – aceea a naţionalismului economic- care rezerva primul loc „forţelor vii ale naţiunii”, adică capitalului, muncii şi iniţiativei româneşti. Adepţii politicii porţilor deschise dădeau liber capitalului străin în România, fără restricţii.
Celebra Lege a minelor din 1924, comună pentru mine (aur etc.) şi petrol, scoasă de liberali în cadrul politicii prin noi înşine, prevedea printre altele ca resursele naturale, printre care aurul şi petrolul, să fie exploatate doar în companii mixte în care capitalul românesc să aibă cel puţin 60 % participare. A existat o puternică presiune externă, europeană şi americană, ca legea să fie modificată. Trebuie să amintim activitatea diplomatică strălucită desfăşurată de N. Titulescu pentru protejarea intereselor României: „România a putut face faţă la toate nedreptăţile. Greşelile i-au fost întotdeauna măsurate cu metrul. Nedreptatea şi dreptul, cu milimetrul”. Citez din istoricul Gh. Buzatu: “Fiind de acord cu o întrepătrundere a intereselor României cu cele ale puterilor apusene, diplomatul (N. Titulescu) se pronunţa pentru respectarea reciprocităţii, respingând ferm orice ingerinţe în treburile interne ale ţării sale. Cu referire specială la bogăţiile naţionale, el a afirmat pe atunci, la Geneva, „suveranitatea” deplină a dreptului intern. Totodată, într-un subcomitet al Societăţii Naţiunilor el s-a opus cu tărie celor care insistau pentru internaţionalizarea bogăţiilor naturale ale statelor posesoare, precizând – cu menţiune anume la petrolul românesc – că „nu acceptă” presiuni pe această temă asupra guvernului de la Bucureşti. …Într-o epocă dominată cum se ştie de presiuni ale trusturilor internaţionale şi de tentative de internaţionalizare a bogăţiilor solului şi subsolului, Titulescu remarca cu sagacitate: „Când în România era nevoie de credite, de maşini, de susţinerea schimbului ei, nu aud niciodată vorbindu-se de internaţionalism.Când statele străine au nevoie de bogăţiile României, internaţionalismul apare imediat”. De aici, propunerea fermă a diplomatului român în faţa forului de la Geneva unde reprezenta ţara: „Să ne punem în comun acord riscurile şi nevoile şi pe urmă să căutăm cum internaţionalismul se poate împăca cu suveranitatea naţională”. » (vezi Anexa pentru mai multe citate foarte concludente).
În 1929, în urma presiunilor externe, după pierderea alegerilor de către liberali, legea minelor din 1924 a fost abrogată (amănunte în Anexă). După 1989, în România, legile separate ale minelor şi petrolului au fost concepute în spiritul politicii “porţilor deschise”, fiind din ce în ce mai defavorabile statului român (legea petrolului în perioada 1990-1995 prevedea împărţirea producţiei, avantajoasă statului, legea petrolului 134/1995 prevedea concesiunarea, cu redevenţă variabilă în natură, pentru ca în legea petrolului 238/2004, redevenţa petrolieră să devină fixă, de maximum 13,5 %, şi în bani, nu în natură). Astăzi, UE ajutată de FMI (sau invers ?) aproape că au reuşit sa impună internaţionalizarea bogăţiilor naturale ale României; sărăcia, ţiganii, etc. au rămas însă ale României.
După cel de-al doilea război mondial, occidentul a fost de acord ca ţara noastră să intre sub sfera de influenţă rusească în proporţie de 90 % (celebrul petec de hârtie scris la Yalta) şi a închis deci ochii la comunizarea ţării. În zadar M.S. Regele Mihai a cerut ajutor occidentului; în zadar i-am aşteptat pe americani să vină să ne salveze, cei mai curajoşi dintre noi rezistând şi murind cu arma în mână în munţi: nu au venit, nici măcar nu au răspuns M.S. – nu era în interesul lor, am aflat după aceea. Europeni şi americani, deopotrivă, au asistat pasivi la ororile comunismului din ţara noastră, spunând apoi că n-au ştiut ce se întâmplă.
A venit în sfârşit anul 1989: am scăpat (nu ştim exact cum nici acum) de comunism – ultimii din Europa. Am fost foarte fericiţi că vom începe o viaţă nouă, mai bună, doar au venit în sfârşit americanii – şi europenii. Ni s-a dat puţină atenţie, am dat petrolul. Ni s-a mai dat puţină atenţie, am dat cimentul, apoi gazele, şi tot aşa. Au disparut fabrici, au apărut mall-uri în locul lor. Ni se dau bani cu împrumut, cu dobandă, dăm întreprinderi de stat viabile. Acum se doreşte să dăm şi aurul şi gazele de şist şi să privatizăm ultimele întreprinderi de stat importante.
În 2007, am intrat în Uniunea Europeană: nu eram pregătiţi să stăm la masă cu ei, nu ştersesem încă urmele celor 50 de ani în care am fost ţinuţi în bezna comunismului. Dar li s-a făcut milă de noi, credeam, şi ne-au acceptat cum eram: în interesul nostru, sau şi al lor, sau mai ales al lor ? o piaţă de desfacere aşa mare cât România, resurse naturale, o sursă de specialişti buni, pregătiţi gratis… În loc să ne primeasca în UE cu scuze, că ne-au împins după cortina de fier pentru atâta timp, europenii au început să ne certe că nu suntem la nivelul lor; păi cum să fim la acelaşi nivel, când am trăit în condiţii aşa de diferite ? Aveam Parlamentul român, dar acum Parlamentul European este deasupra lui, legile europene având prioritate faţă de legile româneşti. Aveam partidele politice româneşti şi lupta pentru putere din România, dar acum partidele politice europene şi lupta pentru putere din UE sunt deasupra lor, adică partidele şi lupta pentru putere din România sunt parte a partidelor şi a luptei pentru putere din UE. Am intrat într-o uniune pe care o credeam ideală în naivitatea noastră, în care credeam că suntem egali, dar se pare că “egalitatea nu este pentru căţei”, că “ unii sunt mai egali decât alţii”. Am scăpat de Uniunea Sovietică, am dat de Uniunea Europeană; am scăpat de emisarul şi comisarul sovietic, am dat de emisarul american şi de comisarul european. Toată lumea ne urechiază, când are un interes de atins. Istoria se repetă (vezi Anexa).
Dezamăgire mare şi o singură concluzie: trebuie, la rândul nostru, să vedem care este interesul României şi să-l apărăm, cu demnitate şi înţelepciune !
Lasând pe planul doi adversitatea dintre anticomunişti şi (neo)comunişti, se conturează, în opinia mea, din nou, în mod natural, cele două vechi tabere, în funcţie de politica economică românească şi de conjunctura economică mondială actuală:
– cei ce susţin politica prin noi înşine (lângă P.N.L. au venit P.S.D. şi P.C., formând alianţa U.S.L.; mai sunt lângă P.N.L, se pare, grupul din jurul fostului Preşedinte Emil Constantinescu şi P.N.Ţ.C.D. (aripa domnului Ciorbea – conţinând nucleul original, serios al PNŢCD – cea purtată prin tribunale din 2008 de aripa Pavelescu şi de “justiţia independentă”) şi
– cei ce susţin politica porţilor deschise (P.D.L. şi Preşedintele Traian Băsescu; mai nou, se pare, Partidul Noua Republică, P.N.Ţ.C.D. (aripa Pavelescu) şi două fundaţii).
“Războiul” pentru o Românie puternică, într-o UE puternică, trebuie să înceapă. Să începem prin a da jos, prin vot, în decembrie, maimuţele din cocotier, înainte ca să dispară din el toate nucile de cocos.
Bucureşti, 6 septembrie 2012
P.S. Toate aceste probleme nu se discută de obicei în public, iar răspunsurile sunt date în şoaptă (de multe ori într-un limbaj suburban), pe la colţuri (de multe ori sub formă de comentarii pe internet), ca în vremurile pe care le credeam apuse pentru totdeauna.”
@Lorelei
Imi place!Oamenii cu stiinta de carte, in momente cruciale, au stiut sa vada cel mai bine cum fiinteaza natiunea in care traiesc.
Da, pacat ca unii nu candideaza si altii nu sunt votati, pentru ca sunt facuti varza de unii din mass-media.
A cata palma da acest bisnitar belit la mustruleag da Romaniilor?Nesimtirea lui sionista nu se dezminte..Cica relatiile bilaterale.Care dintre stapan si slugi asate se pot numi relatii bilaterale?Pana cand Ponta su USL-ul il mai rabda pe NENOROCITUL ASTA ORDINAR SI JEGOS.PANA CAND.Ce-i USL-ul ?O banda de FATARAI ?Si culmea scarboseniei numita Genstein CICA E PREOCUPAT CA ALEGERIILE CARE VOR URMA SA NU-I DEZBINE PE ROMANI.Voi va puteti imagina ce taratura scarboasa plina de tupeu poate fi creatura asta?Asa ceva nu s-a vazut in nici o tara din Europanu din UE.O asa intromisiune nu exista.Chiar nu poti Radule sa il intrebi pe Ponta sau Crin cat il mai tolereaza pe asta .Sant platiti sa aere demnitatea ROMANIILOR daca de demnitatea lor nu le asa e problema lor.
http://www.realitatea.net/avertismentul-ferm-al-ambasadorului-sua-atentie-cum-alegeti-sefii-parchetului-si-dna_1042454.html
Daca eram in locul d-nei Pivniceru , pentru care am cel mai mare respect de care sunt in stare , nu tineam cont decat de legea in vigoare , adica propuneam pe cine credeam eu ca-s mai competenti si mai nesantajabili dintre procurori , facand ceva cu mot in capul fiecarui nemernic care-si permite sa se amestece in treburile interne ale unui stat !!! Asta faceam !!! Ce lege impune ministrului justitiei sa faca selectie dintre cei care se inscriu pentru posturile respective , in urma unui fel de concurs , fiindca nu e legal sa-l numim concurs . Trebuia sa dea un comunicat in presa si sa faca publica legea in baza careia se propune procurorul general al ICCJ si DNA in Romania si sa spuna clar ca , daca ar proceda cum ii cere Barroso si oricine altcineva , ar incalca legea si constitutia tarii si EA ar fi infractor .
Si respectul asta mare pentru doamna Pivniceru il ai de cand a numit-o pe luluta la Bruxelles si a mai dat si un certificat in alb de mare competenta?
Intreb si eu…
A fost singurul magistrat din tara asta care , indiferent de consecinte , l-a infruntat pe Satana in plenul CSM , unde nu caraie nimeni in fata lui !!! Mai avea putin si facea implozie vanzatorul de tara !!! Nu-i venea sa creada ca nu-i pupat in currrrtea martiala , asa cum fac toti cand sunt fata in fata cu dusmanul romanilor ! In privinta lui Kovesi , sunt convinsa ca a luat cea mai buna hotarare , vei vedea . Dealtfel , intr-o emisiune , si d-nul Tudor a recunoscut ca , desi era sceptic , acum stie ca a procedat corect si ca , cei care mai au indoieli , vor intelege mai tarziu de ce a ales aceasta solutie .
Si inca ceva : e printre putinii care practica meseria din dragoste si nu pentru bani . Cati ar fi facut ce a facut ea , sa renunte la functia de judecator pentru a face curat in asa-zisa justitie ?! ,, Nu mai beneficiaza de pensia de magistrat ,, , spunea cu o satisfactie satanica ilustrul Danilet ! Eu cred ca femeia asta e roman de roman , care isi iubeste tara , chiar daca e greu de crezut ca mai sunt si astfel de oameni pe plaiurile noastre .
Eu am invatat sa suflu si in iaurt.
E uimitor cum dupa atatea tepe date acestei populatii,inca mai sunt oameni care au incredere oarba si respect?!? pentru unu/una care a dat din gura(doar) la un moment dat.
Eu unul astept fapte,inainte de a arata vreo urma de incredere sau respect…
Urs , iar generalizezi , cam ca acum …… nu-mi mai aduc aminte cam cat timp . Tu esti un nemernic , ca unul din aia care te-au ,, fript de prea multe ori ,, ??!! Radu Tudor e nemernic ?! Nu suntem toti pusi pe capatuiala pe spinarile altora si sa nu ne intereseze nici macar disparitia tarii asteia ! Ai dreptate sa ai indoieli , dar nici chiar asa , sa nu mai ai nicio speranta , fiindca nu ar mai avea rost sa-i schimbam pe basisti , daca toti sunt la fel ! Asa ziceam si de Ceausescu , ca nu mai scapam in veci si , intr-o zi s-a facut nevazut ! Asa-l zburam si pe asta , cu scaunul lipit de cur (vorba lui Graur ) , cu tot !!!!! Fii mai optimist , da ? Cu respect , Nicoleta
Speranta e cel mai mare dusman al nostru in momentul asta.Atata timp cat “stam in cur” si speram nu o sa se intample nimic bun in tara asta.
Ceausescu a cazut(murit) tocmai pentru ca populatia ajunsese la disperare si nu mai avea absolut nici o speranta(bine…si cu mult ajutor din afara,ca altfel nu stiu daca noi singuri eram in stare sa-l dam jos).
Nu pot sa fiu optimist cand vad ca toti fura si isi bat joc de noi….toti vorbesc de 20 de ani ca doar nu-i doare gura sa promita si sa faca,doar din gura.
Pana la proba contrarie toti sunt o mare si fericita “famiglie”.
Vorba lu’ Badea…respectul se castiga…
Lasa asa, ca romanii au vrut sa vina americanii. O dorinta mai idioata n-am auzit la niciun popor. Stii cum isi merita romanii regimul UDMR-isto-PDL-ist ? Cu varf si indesat.
Nu cred ca exista vreun politician din actualul Parlament care sa fie atat de curajos incat sa ii spuna acestui expulzabil sa plece.
http://www.realitatea.net/declaratie-bomba-a-ambasadorului-sua-despre-alegerile-parlamentare_1042423.html?utm_source=Cub-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb A nu stiu cata oara viermele asta libidinos se amesteca si isi da cu arerea.Meseria lui nu-i asta.In orice tara cu politicieni cu COLOANA VERTEBRALA ar fi fost chemat sa i se de-a un plic si un picior in fund.Trimis in America cu secificatiile de rigoare.Dar la noi cine?CINE?Sclavii, lasii .ote-i zice lui Ponta si Crin cum sa faca dragoste cand sa manance cum sa se imbrace.Poate asa se trezec.MA INDOIESC
… si pe ce parte a WC-ului sa stea… Ai uitat asta. 😀
Gagastein nu e informat la timp. Asta trebuia s-o declare la revolutie nu dupa 22 de ani.
Ia uita-te aici: “Liberalul Eugen Nicolăescu a declarat, miercuri, la RFI, că americanii văd singuri ce se întâmplă în România şi “n-au nevoie să fie dirijaţi, intoxicaţi, otrăviţi de oameni ca Gitenstein”. Nicolăescu a mai declarat că Mark Gitenstein “nu a făcut decât rău” României.”
Sursa: DC News
Acest articol (scris de Prof. Univ. Dr. Gheorghe Buzatu)il dedic ”savantului” MRU si “pasaricii hahaitoare” de la Cotroceni.
http://www.art-emis.ro/istorie/1261-maresalul-ion-antonescu-si-tezaurul-de-la-moscova.html
Si inca ceva bun :
http://www.art-emis.ro/analize/1259-top-secret-demnitari-vulnerabili.html
Chiar ca-i bun articolul ! Multumim .
@nimabe
Cu placere. :))
Pentru mine cea mai bună veste din ultimii 3 ani este că maestrul Mircea Diaconu rămâne în politică și candidatura academicianului Dinu C. Giurescu.
În rest tot ceea ce trăim sub acest Băsescu e abject; aveam nevoie după 70 de bolsevism, securism de unu ca Basescu care sa aduca vrajba intre romani mai mult decat au facut-o bolsevicii si securistii la un loc ?
Constat cu amar cum multi dintre romani cu creierul compet spalat aclama că ce domne Băsescu e oricum mai bun decât alții care au mai fost și ete că acum vor să vină iară și deci totul e la fel, nu contează dacă te duci sau nu la vot. Gândire bolnavă de lichelea alogenă care se pricepe la etichete fară să ofere nimic în afara erupțiilor pe gură a nămolului din capul lor.
Bine Radule, te mai miri?
Stii cine este urmatoarea tinta? Dinu C. Giurescu, despre care se vor afirma urmatoarele:
– ca a fost kominternist;
– se va spune despre C.C. Giurescu, tatal sau, ca in inchisoare a semnat angajamente cu securitatea si ca a turnat…
– va fi facut turnator la securitate
– posibil sa apara si un dosar CNSAS
– in final se vor lega de varsta lui si de il vor numi agent de influenta al rusilor.
(foarte posibil sa se lege si de opera sa…)
jegul basist e fara margini
Imi cer scuze Radule… info-ul primit cu privire la Dinu C. Giurescu a fost inlocuit azi, cu punerea la “stalpul pdl-ului” a Dnei. Cristiana Anghel, intr-un ziar basist. Probabil ca in sedinta “vanatorilor de capete” au socotit ca dna. Anghel este o victima mai usoara si sigura…
nu inteleg postarea
N-ati vazut inca jegul UDMR-ist.
Asa si ? Votul il merita. Poate sa fie agent KGB, ce conteaza ?
Bineinteles ca nu cred ca e…
CAND POPORUL ROMAN VA PUTEA SA-I INTOARCA TOATE PALMELE SI UMILINTELE CHIORULUI SECURIST SI TRADATOR DE TARA ?? DACA PE 09 DEC 2012 ROMANI NU VOR IESI LA VOT SA-L TERMINAM NE VOR TERMINA EI PE NOI . DECI SINGURUL LUCRUL ESTE SA-L DEMITEM DEFINITIV . CU CAT MAI MULTE VOTURII .
Buna seara Radule,
Nu mai scapam de PDL-isti, sunt peste tot!! Atatia nemernici sunt in viata si nu stiu cum se face ca mereu dau peste ei; uite din intamplare am dat peste unul cu care mai vorbeam pe net si din cauza ca i-am gresit azi numele si i-am spus Mihai, de dimineata( dupa ce i-am raspus lui Mihai Gadea la o postare), a trebuit sa imi cer cerut scuze si i-am spun ca urmaresc in fiecare zi la emisiunile antenei 3 si ca am preluat numele din greseala, pentru ca el nu il avea pe cel real postat- eu credeam ca si el se uita la vreo emisiune;- vaii si ce sa vezi?? Mi-a spus ca sta “in bloc cu Badea care este un golan care a facut si face umbra pamantului degeaba” si ca nu se uita niciodata la “televiziunea lui Voiculescu”( oricum nu-i nicio pierdere pentru voi asta, ca nu stati voi intr-un om); ce e rau ca am dat de un afurisit de PDL-ist si m-a suparat foarte tare cu atitudinea lui. Badea a primit si el injuraturi de s-a saturat si cred ca stie ca are un vecin lui M(**cea) I care nu il suporta. M-as simti si eu mai bine daca i-ar arunca macar o privire ucigatoare, ceva- orice, ca o merita cu adevarat.
Sper ca nu te superi ca ti-am scris asta si nici sa nu razi de mine ca i-am gresit numele “dansului”. Era dimineata devreme, am citit ce a postat Mihai Gadea, mi-a placut poza cu cafeaua de buna dimineata, ai postat tu despre acest articol si m-am bucurat si pentru asta, ti-am scris tie si pe urma am ajuns si pe mes.. Si acolo, am dat de “necuratu”; cred ca a avut grija Dumnezeu sa ma scape de el mai repede, de asta i-am gresit numele.:) asa cum poate ma stii deja, incerc sa imi sa glumesc pe seama unui fapt care m-a indispus.
PS: Iti multumesc inca o data pentru cuvintele frumoase pe care le-ai spus duminica la Punctul de intalnire despre armata, pentru acea pledoarie personala. Tu mereu i-ai aparat pe militari si asta nu se poate uita. Am vazut cu amaraciune, ca sunt inca oameni care nu agreeza aceasta institutie- de cand Basescu T si guvernul BOC, au gasit de cuviinta sa isi bata joc de militari. O seara placuta iti doresc sa ai si toata cele bune!
Cu apreciere, :)*
Gabriela B
*Scuze pentru “imi sa” din mesaj.
PROPUNERE DE AJUTORARE A ADMINISTRAŢIEI AMERICANE
Vă rog să propuneţi Guvernului României să demareze demersurile către conducerea administrativă a SUA în următoarea idee:
În gest de înaltă preţuire a cetăţenilor români la adresa conducerii administrative a celui mai puternic stat din lume şi pentru aportul în reinstalarea democraţiei din România, cele 8,4 milioane de cetăţeni prezenţi la referendumul din această vară, propun acordarea ajutorului de stat, cu titlu definitiv acordat de ţara nostră în persoana celei mai competente personalităţi a noastre (excelenţa sa) (domnul) Traian Băsescu.
Acesta va fi investit de poporul nostru cu înalta misiune de administrare a situaţiei de criza survenită pe coasta de est a SUA produsă în urma acţiunii uraganului Sandy cu scop de ajutoare administrativă şi democratică.
De asemenea ne prezentăm sincera compasiune tuturor cetăţenilor americani afectaţi de nedoritul (nedoritele) efecte ale sinistrului.
Cu deosebită afecţiune, un cetăţean al României umilit de măreţul portstindard al democraţiei.
Gitenstein asta nu-i sanatos ! Se contrazice singur ! Pe de-o parte spune ca evaziunea fiscala depaseste bugetul tarii , ca ,, esecul in combaterea coruptiei indeparteaza investitiile de Romania ,, , iar pe de alta , spunea ca Daniel Morar si Kovesi erau cei mai buni ! Pai , cum vine asta ?! Nu astia doi coordonau institutiile care trebuiau sa stopeze evaziunea si coruptia ?!
Ce e Basist e bun. Restul e rau. Cum se schimba puterea din Romania si nu mai sunt basistii in fruntea unei tari pe care nici n-o recunosc, cum intoarce foaia ca la Covasna. Sper ca romanii sa inteleaga odata ca politicienii straini nu sunt zei.
De la basisti ce sa te astepti ? Indiferent ca e gitenstain, merkel, baroso, reding, etc
Sunt oameni pe care mizeriile de genul acesta nu ii pot atinge.Doamna Hossu Longin e mult prea sus pentru a primi o palma de la jegurile basiste.Dansa,Domnul Mircea Diaconu,Acad. Dinu C Giurescu,MSR Mihai sunt caractere puternice exemple care ne tin vie speranta in normalitate .Atacurile impotriva lor sunt de fapt indreptate impotriva noastra a celor multi care indraznim sa refuzam sa traim in lumea lor pervertita.Pe noi vor sa ne ingenucheze.
Raspunsul nostru:9 dec
Si apoi sa le cerem desfintarea ANI,DNA,….si sa nu permitem reciclarea lor in scopul servirii noilor interese.
Si daca avea o firma ce? Videanu, Berceanu, fratele lui Chioru nu au firme? Cine inventeaza sute de reglementari care ne restrang de fapt libertatile? De ce se inventeaza asa de usor mii de legi prin care suntem usor de controlat? Pentru ca am fost adusi tot de politicieni (e vina noastra)sa cerem legi impotriva unora si nu am relizat ca interpretarea o va face tot Statul si oricand legile, prea multele reglementari si directive pot fi folosite impotriva si a noastra! Cine ne asigura ca Statul de dupa 9 decembrie nu va proceda intocmai si la fel? Ii doresc tot binele din lume Doamnei Lucia Longin si sa nu cedeze in fata unor asemenea abuzuri!
Domnule Radu,
Va scriu pentruca sunteti jurnalist iar evenimentele care vo-r veni in luna decembrie pe data de 21 anuntza inceputul necazului cel mare din Biblie, stintific vorbind ar trebui sa fie dat un mare semnal mondial ca in data de 21 decembrie sa fie oprite toate centralele nucleare de producere a energiei, ne mai avind apa de racire, pentruca pompele nu vo-r functiona vo=r fi adevarate bombe nucleare care va distruge pamintul, nici masinile nu vo-r merge sistemul electric va fi in colaps, nici bateriile electrice nu vo-r functiona nimic ce va fi pe baza de electricitate nu vor functiona cosmosul va fi supra aglomerat de undele puternice electromagnetice, viziunea acestui calugar va avea dreptate
Un călugăr lama de la mănăstirea Gyandrek, de lîngă Kailas, cunoscut drept Oracolul Shambalei, a făcut o declaraţie uluitoare, pe care a trimis-o cercetătorilir de la NASA. El spune că, pe 21 decembrie 2012, Pământul, împreună cu sistemul solar, va trece prin aşa-zisa “zonă zero” a galacticii, transmite Earth-chronicles.ru.
Potrivit tibetanului, pe 21.12.2012, la ora 6.00 conform meridianului Greenwich, întreg Pământul va fi cuprins complet de întuneric. Nu va mai fi lumină sau energie electrică, iar căile de comunicare vor total inutilizabile.
“Aceasta este starea spaţiului în care se stinge şi nu poate fi distribuită nici un fel de energie, în care obiectele nu posedă cîmpuri electromagnetice. Acest fapt nu trebuie să ne sperie, nici măcar să nu ne neliniştească”, a avertizat călugărul.
Întunericul va fi însoţit de fulgere masive din spaţiu, de fascicule de lumină iluzorii şi va dura aproximativ trei-patru zile. Apoi, lumina soarelui va apărea din nou.
“Animalele vor presimţi sosirea întunericului cosmic şi se vor ascunde în vizuini. Oamenii din oraşe nu vor simţi acest lucru şi se va crea panică, mulţi dintre ei îşi vor pierde minţile. Aproximativ 10% din populaţia umană ar putea pieri”, a estimat lama tibetană.
Oracolul Shambalei a dat şi câteva recomandări pentru locuitorii Pământului:
1. Trebuie să vă pregătiţi pentru această schimbare de cicluri, să finalizaţi toate afacerile din 2012, să nu începeţi altele noi, achitaţi datoriile.
2. Pe 20.12.2012 luaţi-vă copiii, toate documentele, bani cash şi ieşiţi din oraş în mijlocul naturii. Pregătiţi rezerve de produse alimentare pentru două luni, pentru că reţelele de energie electrică vor fi restabilite după o lungă perioadă de timp.
3. Trebuie să aveţi în casă rezerve de apă, lemne pentru sobă şi lumânări pentru iluminat. Este necesar să aveţi sobă în casă, pentru că, din 21.12.2012, energia nu va mai trece prin firele electrice.
4. Comunicaţiile şi televiziunile se vor afla în colaps general. În timpul “zilelor întunericului” trebuie să astupaţi geamurile cu materiale întunecate, să nu priviţi prin ele, să nu ieşiţi afară. Dacă veţi avea nevoie să ieşiţi, nu mergeţi prea departe , vă puteţi pierde, pentru că nu vă veţi vedea nici propriile mâini.
5. După apariţia luminii nu vă grăbiţi să vă întoarceţi în oraş, mai bine să rămâneţi în natură o perioadă sigură.
Ieşirea deplină a Pămîntului din zona zero, potrivit tibetanului, se prevede a avea loc pe 7 februarie 2013. Atunci va avea loc restaurarea parţială a energiei electrice, a circulaţiei rutiere. Pînă la sfîrşitul lui martie, procesul de recuperare va fi complet
Am 65 de ani si sunt Ing Enegertic cineva trebuie sa anuntze Organizatia Natiunilor Unite sa opreasca centralele nucleare pentruca vor face dezastru in toata lumea
:-)))
Ca sa postez in tonul mesajului dumneavoastra va intreb: Credeti ca omenirea sau natura merita salvata ? Si de ce ?
Haoleu!!!
Intai trebuie salvata limba romana…nu crezi?
radeti voi harapi albi dar omul acesta cu busola demagnetizata merita un raspuns pe puncte,documentat,precum scrierea lui.
1.domnule va respect parerea privind apocalipsa temporara ce va veni,inteleg ca-si revine omenirea ca romania dupa revolutie rapid..,dar nushse are in cap lama ala.moloz…slo..z
2.de te trezesti in scenariul serialului “reevolution” (din care te-ai/sau s-a inspirat lamabrici ala
)
poti sa dai seama(logic) ca odata cu magnetismul disparut cica/elecr\tricitatea/dispare si orice urma de civilizatie/satelitii isi pierd orbita/telecomunicatii nu mai sunt valabile/securitatea asijderea avioanele cad din cer/incendii/flacari/nu mai revine nimic la Normal dupa 3-4 zile iti zic eu!ai vazut prea multe filme cu dezastre!pana si gravitatia care ne tine legati si ne-a creat daca dispare totul se4 face..mezomi…sau ce bashini sunt ultimele taraturi ale universului.
3.o arma n-ai vrea sa ai intru apararea familiei/pe langa “provizii”?
4.esti conshtient ca te pui intr-o postura de eba decerbelata sau de membru al partidului poporului d3..3d ma rog, prin gramatica atroce ce cu “bunastiinta” o scrii.
domnule.zici ca esti ce esti.eu am practic 8 clase dar sunt cu un milion peste tine.nu ti-e rusine ..asa oleaca?de apocalipsa BASITA AI AUZIT?ASTA E MULT MAI APROAPE.
NENE DAR DE COPII AIA MORTI ARSI DE VII IN SPITALE INSALUBVRE,
DE BATRANII MORTI DE FOAME SI BOLI IN FATA SPITALELOR INCHISE,CU PENSII TAIATE SUB LIMITA SARACIEI ,DUPA O VIATA INTREAGA DE MUNCA,
(CA SA aiba basalu si udrula ce chefui)
de dezastrul
de apocalipsa ce aU facutNEMERNICII astia generatiei tinere,
de armaghedonul celor morti pe “soselele” de zeci de miliadre FURAT, ca le faceam sub pamant LA CAT AU COSTAT/PORTAVIOANE FACEAM…
..nene..de toti mortii inainte de a vedea “APOCALIPSA” CE TOT O PROCLAMI CA UN TEMBEL MAMALIGAR CE ESTI..
.nene..fa-le un FIlma ba.fa un film la astia ai nostri morti,sa vada si EI APOCALIPSA CA ..CE SA VEZI..NU AU MMAAII APUCATTT-OOO .boule TIAPLANMATA DE VITA BATRANA…ma scuzi nene,ma scuzati de injurii dragi cititori..m-a luat valuu
Off topic
Oameni buni, foarte multi nu sunt sanatosi la cap. N-am partipris-uri, dar noii “manageri” USL au bulversat foarte multe institutii, si aduc oamenii, meseriasii care si-au facut si-si fac treaba, in prag de nebunie. Nu stiu, dar am impresia ca foamea e mare la noii veniti, daca intelegeti ce vreau sa spun.
Trebuie luate de graba masuri, pentru indepartarea acestor “poeti” pana nu este tarziu, ori se vrea si o mai mare bulversare a starii actuale.
Cand PDL-acii vor fi scosi din functiile unde au fost bagati cu mare “baligare” de seama, se face haos, a ?! Tare…
Doar n-am scris in limba turca, am scris in romaneste.
Ai inteles ceva, a ? Se pare ca esti unul cu creierul ras, a ?
Chiar vrei sa te citez ? “…dar noii “manageri” USL au bulversat foarte multe institutii, si aduc oamenii, meseriasii care si-au facut si-si fac treaba, in prag de nebunie.” Majoritatea institutiilor sunt pline de PDL-aci si de pilele lor. Care meseriasi ? Adica daca au scos PDL-acii din institutii, le-au bulversat (au adus haosul). Asta vrei sa spui. Se intelege foarte clar. Daca gandesti ceva si scrii altceva, nu este problema mea.
Buna ziua d-le Tudor Radu
ce vreau sa va rog eu pe dvs. este altceva , nu comentez articolul.
Ma gandesc de multe ori , oare aci la Antene , nu este chiar nimeni , nimeni , care sa vada ce mizerii de stiri se dau la ” ANTENA 3 specialisti…” .Uneori , unii mai critica aceste mizerii dar … tot nimic. Se merge mai departe , zi de zi cu redarea celor mai abjecte lucruri. O fi comercial dar oare nu o fi de ajuns ? Eu cred ca o delimitare de ” altii ” care cauta in tot momentul in gunoaie , ar fi foarte ,foarte binevenita. Aceste lucruri abjecte scrise le mai citesc si persoane care mai doresc si demnitate.
Daca as vedea o mica preocupare din partea dvs. a celor care mai santeti cu muuult bun simt, v-as fi fff recunoscatoare. Santeti cateva persoane aci destul de bine ancorate in ” viata ” , cu bun simt , cu o conduita morala sanatoasa . Pe dvs. , pe toti ca dvs. va rog , poate si in numele multora, luati atitudine.
Va multumesc mult. Va doresc numai bine , putere de munca .
exemple de “mizerii de stiri”?
d-l Tudor imi pare tare rau ca nu am scris in asa fel incat sa fiu bine inteleasa. Nu e vorba de stirile de la tv ci de ceea ce se scrie . Unde sant si articole scrise si imagini. Sant stiri de calitate scrise si imediat langa ele si lucruri de mizerie. LIVE nu include asta.
oare acum m-am facut inteleasa? Va multumesc frumos ca mi-ati rspuns .La revedere
@ ana
La ce va referiti, doamna? La comentariile din subsolul stirilor sau la stirile din categoria asa-zis ”monden”, unele dintre ele fiind cu conotatii sexuale?
Daca este vorba despre asta, Mircea Badea da cu “scriitorii” lu’ peste prajit de pamant de nu se vad. Poate ai vazut emisiunile lui.
Chiar că m-ai făcut curioasă! Poţi da măcar un exemplu de astfel de ştire?
@violet
Cred ca doamna face referire la stirile online care de cele mai multe ori au titluri mai mult decit inepte.
Va dau eu un exemplu:”Si-a scos asul din….pantaloni.E mare si tare.”
Si ieri mai era una cu un OZN albastru descoperit de Google din satelit pe un teren de la noi.Si ca sa nu fie nici un dubiu se specifica longitudinea si latitudinea.
Nu credeti ca aceste prostii vin in totala discrepanta cu calitatea Antenei 3 si sunt chiar jignitoare la adresa uimitoarelor reportaje facute de doamna Carmen Avram?
Click, Cancan si Libertatea.
http://www.youtube.com/watch?v=BYmD9iB5ud8
politruci vestici trebuie ignorati ,dupa 9 decembrie sper ca la putere sa vina o grupare inteligenta cu dragoste de tara . sa schimbe legile care au mai multe intelesuri ,constitutia ,trimisi la pascut oile cei promovati prin pile si neamuri .inlocuiti cu persoane capabile in domeniul lor de activitate nu pentru cel la putere si pentru tara , sa se termine cu razbunarile prostesti sa vad pe cei vinovati judecati si condamnati in perioada de viata a mea .
mai doresc ca UDMRsa stea pe tusa ca ei au inchis spitalele si au fost de acord cu toate legile promulgate de demis .
am vizionat memorialul dureri un documentar de mare insemnatate istorica a tari noastre pe care demisul il ignora si l umileste cum a facut si cu regele uitind ca este guvernator inpus
sa urmeze caile de atac la aceasta hotarire sa astepte dupa alegeri
dictatori vestici nu au ce cauta in parlament locul de unde a inceput lovitura de stat nui ajuta pe USL dincontra ii dezanvatajeaza despre purtatorul de cuvint tacere seamana cu demisul azi spune una a doua zi alta la balaceanca cu el
Sunt curios ce o sa mai scrieti dupa ce castigati alegerile… O sa dati tot in opozitie pupand in dos puterea?
Ai grija Radule, peste 1-2 ani cand lumea va fi scarbita iremediabil de caracatita USL care incet incet incepe sa inghita tot ce a regurgitat PDL-ul portocaliu, nimeni nu o sa iti mai citeasca cu placere si cu voluptate aberatiile, poate doar cei din Teleorman si Gorj o sa va mai creada… Singura sansa sa va mentineti audienta si credibilitatea ramane sa se sparga USL-ul si voi sa va raliati partii care nu va prinde ciolanul.
cap ai,minte ce-ti mai trebuie
N-are nici minte, implicit nici cap.
PDL sau ARD nu poate fi opozitia din Romania. Daca da in astea doua, e ok.
e posibil sa fure si astia , dar e greu de crezut ca-i va depasi pe pdl-aci care au adus HOTIA la maxim !
Nu ca e posibil, deja au furat cand la randul lor cand au guvernat. Ca basistii au facuta o arta din asta e alta treaba. Iar cu schimbul functiilor politic nu e de bine. Astept dupa alegeri daca castiga USL-ul sa organizeze concursuri pe posturile ocupate politic lunile astea cand chipurile au scuza ca-i inlocuiesc pe oamenii PDL-ului.
Valea, Ponta, Ca Vine Dedeu Cu Oteveu Peste Tine La Jii !
Ma marturisesc in fata domniilor voastre ca la popa, ca pana acum n-am avut deloc curiozitatea sa-l vad pe Dedeuoteveu maimutarindu-se in chip de mare si cu mult viitor politician. La televizorul proprietate personala am folosit functia skip si am scapat de OTV asa ca…
Imi ajungeau, casazicasa giumbuslucurile, gagurile, bataile cu frisca si cate si mai cate alte tumbe si piedici puse cu care se producea mascariciul national numero uno si anume El Uzurpacila Maximo.
Aseara insa intamplator, pe cand butonam telecomanda, labeunuteve am dat peste lansarea Dedeului in direct cacandidat intr-un colegiu din Targu Jiu, daca nu ma insel. Cu toata supararea pe care o traiam din motive personale, la momentul respectiv, trebuie sa recunosc faptul ca auzindu-i discursul am izbucnit intr-un ras sponatan si incontrolabil, mai ceva ca in copilarie cand vedeam productii holiudiene mute cu Stan si Bran sau Chaplin, ras care m-a urmarit inca mult timp dupa ce Dedeu, “cealanger-ul” lui Ciumac la aparatul tomberon, si-a terminat declaratia de razboi indreptata impotriva ciocoilor in general si a lui Victor Ponta in special.
Actualului Prim Ministru i s-a dat si un ultimatum in lupta dreapta, fara piedica, Sofronico l-a care a fost provocat de Dedeuoteveu, live, in sensul de a lupta fair play, motiv de demisie imediata din fruntea guvernului si prezentare pe ring fara girofaruri si potcoave in manusi.
Imi pare rau ca nu candideaza la mine in colegiu deoarece, mi-as infrange cu sfortari supraomenesti nevolnicia de boala care ma tine in casa si in patru labe m-as duce sa votez acest nou Messia de Dambovita care imi promite si un porcoi de euroi cash, bonus pe langa capatanile de ciocoi pe care ii va decapita cu manuta lui, dupa ce va castiga alegerile.
Secolul XXI, an de gratie 2012, stat s-ar zice de drept si Dedeuoteveu o arde in limbaj cu lozincile anilor cincizeci din secolul trecut plus cu citate din Utopia lui Thomas Morus in interpretare personala.
Stau si ma intreb ce pacate tragem din neam de ne-a pedepsit Dumnezeu ca printre noi, ca popor, sa existe si indivizi carora discursurile Dedeului sau Derbedeului din capul statului sa le mearga la inima si in loc sa rada de sa se prapadeasca, sa se lase incolonati de primar si bine mituiti electoral sa se duca si sa voteze astfel de smintiti intr-o veselie.
Dar asta este, fatalitate, daca suntem datori trebuie sa platim si eventual sa ne mai pricopsim cu un mascarici pe esicherul politic al tarii, care la noi s-a trasformat dintr-o nobila tabla de sah in ditai maneju’ pentru dobitoace care mai de care mai pornite sa-si apere loc’sorul de langa Macelarie.
Oricum d-lui Ponta nu-i prevad un viitor stralucit in viitoarea lupta electorala, avandu-l cacontracandidat pe omu’ lu’ chiombila, dedeuoteveu’.
Om trai si om vedea!
Multi, multi frustrati.
“barbarii de dusmani” da,astia sunt dd,trabas,udrul,videa,bercanu etc..chestii deastea autohtone nu ostrogoti si alti’oti.
romulanii astia sunt”barbarii de dusmani” chiar ca ne-a batut dzeu sa avem asa rusine.
in rest,basau avea potcoave in izmene (el e basau,vorba lui B. cand te uiti la asta ce vezi/cum l-ar chema altfel??Valuev? sau o bashina,normal asa il cheama basau-izmene-basina)la referendum gratie democratiei europene si americane..eehh.
sa fii iubit si Sanatate.
Chiar dacă activitatea societăţii a fost suspendată, calitatea de administrator a doamnei L.H.L. nu dispare. Problema este alta: cum dracu
de s-au găsit cei de la A.N.I. să “descopere” incompatibilităţi la oameni
precum cei doi valoroşi ai acestei naţii?! Oare toţi acei HOŢI care populează Parlamentul şi alte instituţii de stat, escroci de talie mondială, precum Videanu, Berceanu, Boureanu, Udrea şi alte pramatii, din toate partidele, putred de bogate, sunt compatibili?! Sigur că da, CU PUŞCĂRIA!!! Dacă, odată ajunsă la putere, U.S.L. nu va face nimic pentru a demonstra toate furturile din perioada pedelistă pedepsindu-le, ne forţăm degeaba, concluzia fiind aceea cu corbul. Sper să mă’nşel.
CETĂŢENI, TREBUIE SĂ IEŞIM LA VOT, SĂ SCĂPĂM ODATĂ PENTRU TOTDEAUNA DE ACEŞTI NEMERNICI, INCLUSIV DE BĂSESCU CEL DEMIS!!!
Va trimit un material aparut astazi :http://www.vrn.ro/primii-mici-de-la-boureanu :
Boureanu si-a început campania cu sprijinul PSD
CA LA PROSTI Prima întâlnire electoralã a candidatului PDL pe colegiu deputati Husi a avut loc în comuna Duda Epureni cu largul sprijin al primarului PSD, Petricã Chiriac. Culmea e cã la întâlnire au participat atât primarul, vicele (PNL), Petru Simileanu, cât si presedintele organizatiei PNL din comunã, Valicã Iulian! Alãturi de ei, câtiva sãteni au mâncat si au bãut multumindu-i candidatului care a fãcut cinste.
Asearã mai putin de 30 de sãteni au mâncat doi mici cu mustar, la Cãminul Cultural din Duda, serviti pe o bucatã de carton! Flãmânzi si înfrigurati, oamenii, bãtrâni în mare parte, n-au spus “nu” pomenii si s-au bucurat de mititei. Întâlnirea l-a avut în prim plan pe Cristian Boureanu prezentat drept salvatorul zonei. Culmea e cã la întâlnire a fost prezentã toatã conducerea USL din comunã! Primarul Chiriac s-a scuzat, declarând cã el a stat “mai în spate”: “Este adevãrat cã a fost o întâlnire în Cãminul Cultural dar nu a fost o întâlnire electoralã, a fost doar o întâlnire cu cetãtenii. Eu nu stiu ce s-a întâmplat acolo si nici dacã s-a dat mâncare si bãuturã pentru cã am stat mai în spate.”, a declarat, vizibil încurcat de situatie, primarul pesedist. De altfel, conform unor surse din zonã, imediat dupã aceastã “faptã”, Dumitru Buzatu, l-a trimis pe Aurel Cãciulã, vicepresedintele Organizatiei PSD Husi pentru a se convinge cã situatia este realã. Primarul Chiriac s-a justificat în fata sefului, spunând cã a venit la actiunea organizatã de Boureanu pentru a încasa chiria pe salã.Liberalii în comitetul de primire al lui Boureanu
Pentru ca trãdarea sã fie completã la eveniment pe lângã primarul pesedist a fost si colegul sãu de aliantã, viceprimarul Simileanu. Explicatia acestuia a fost la fel de hilarã: “Eu am trecut pe acolo pentru cã am vãzut lume adunatã la Cãminul Cultural si-mi era fricã sã nu iasã scandal. Am fost asa de gurã-cascã. Eu nu stiam de adunare si de curiozitate am intrat sã vãd cine e pe acolo. N-am stat mult”. Viceprimarul liberal se dã singur de gol, confirmând cã si alti liberali de frunte din comunã au fost prezenti la chermezã: “Parcã l-am zãrit si pe Valicã Iulian (presedintele PNL din Duda-Epureni) la aceastã întâlnire, dar vã repet cã noi nu am organizat nimic” Acestea vor trebui sã dea explicatii sefilor de la Vaslui, mai ales cã pe colegiu de senat Husi, candideazã un liberal, chirurgul Nelu Tãtaru, care pentru a câstiga un mandat de parlamentar are nevoie ca de aer de toate voturile liberalilor, într-un colegiu în care PDL a obtinut cel mai bun scor la alegerile locale din judet.SUNT SI FOTOGRAFII FACUTE CA DOVADA. CHIAR VA ROG SA IL CITITI, SA NE DATI UN SFAT ,PE CINE SA VOTAM ???????.Am incercat sa il trimit pt.emisiunea cu DANA GRECU pt.ora 19.00 si nu mi-l primeste de la ora asta.
CHESTIA DE SINTEZA ZILEI..EEHH,N-AM AUZIT NIMIC DE SCAROSENIA IZMANA ,GENERALUL CRUNT DE GRAS SI LIBINOS,DAR AM RETINUT CA ZICEA CINEVA
“sa le taie fonduriele la serviciiiiiiiiiiiliiii astea,,ca se linistetste basau.
nu prea cred.nu se linisteste pe cale “amiabila” ,cum dracu sa plece basau deacolo ca direct in parnaie ar ajunge..asa ca
Dragul Nostru Basau si-a Facut Armata Proprie.in cadrul Statului.de babooni deastia/justitie..ca armata..pula armata.initiativa lui Izmana cea cu coloneii plii..a cazut ca …ca.
inca ceva ..armata asta daca i se taie fondurile de la “stat”(greu de crezut) are “generator”:Basau&CO.!!
poate functiona toata “justitia” si porcaria de stat,miilee alea de procurori si generali pe banii lui frate!
cum?
simplu!
dintr-um meleard de euro/o nimica toata la ce au parait astia/ii
alimenteaza 5 ani pe putin de ii tine in puf!
si nu ma refer la “coloneii turcesti’ ai imbeciilului izmana cel ce a dezonorat intinat pana si ideea de armata romana.
la fel si actualaul,il apara pe Izmana de zici ca ce-i..toti il apara pe nenorocitu libidinos..strategie politicaaa eeehhh te doaree…..cam ce sa zic acum hhhh? cum il uram pa izmana asta atunci cand lingea tocul udruleii..acu idiotii astia?il apara?
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=430104847037937&set=a.430104777037944.94275.173010142747410&type=1&theater Asta-i grija strainiilor si a politicieniilor Romani.
Eu iti spun ca e popa, tu nu, facebook facebook…
Oricum, Renate Weber se teme de o tara USL. Sa nu uitam.
http://www.antena3.ro/romania/drapelul-romaniei/pe-tricolor-e-scris-unire-antena-3-indeamna-la-unirea-intr-un-singur-suflet-sub-drapelul-national-190178.html
Cine n-are drapelul romanesc, sa si-l cumpere. Cea mai mare campanie de constientizare a natiunii din care facem parte.
Cand politicienii incep s-i ia razna, trebuie sa le-o spunem. Tariceanule, ce-ai patit ? Incepi sa redevi basist ? “În opinia liderului deputaţilor liberali, Călin Popescu Tăriceanu, o nouă suspendare a președintelui Traian Băsescu a devenit pentru unii politicieni români o obsesie care “îi bântuie de dimineața până seara” și le recomandă să scape de acest gând supărător.”
Sursa: DC News
Demiterea celor care au inchis spitale si au infometat un popor intreg este prea putin pentru ceea ce au facut in acesti 8 ani din viata noastra. Dar normal ca pe tene, taricene, nu te-a afectat “criza” altora. Te-a durut undeva de ea, ca ai cu ce sa traiesti.
* Cand politicienii incep s-o ia razna, trebuie sa le-o spunem.
Cum spunea un erou aviator in ultima emisiune a lui Adrian Ursu, “A muri e simplu!”. Cutremurator adevar, de neocolit de trogloditii care cauta reteta nemuririi, crezand prosteste ca banii de hartie ar putea, cumva, cumpara un colt de cer. Acel erou aviator roman a demonstrat, printr-o fraza succinta, ca omenirea e alcatuita si din oameni, nu doar din rame.
Basescu e o rama, care se va piti pe sub vreo masa de crasma, printre chistoace si capace de bere proasta, urinate accidental de betivi intamplati prin preajma, in momentul in care nu va mai putea da capete-n guri asistate de bodyguarzi. Din secunda urmatoare caderii din bratele licuriciului, pentru ca licuriciul stie sa ia-n brate si pe altii, din acea secunda basul va pierde privilegiul posturii bipede, proprie oamenilor si nu ramelor. Basescu e un individ diform, greu de crezut, dar mult mai diform pe dinauntru decat pe dinafara. Ramelor nu le va veni vreodata sa creada ca mai exista oameni. Am o veste trista pentru rame strambe. Exista oameni care nu se-ndoaie!
Ma-ntreb doar ce va face atunci libarca perena, plesu?
Se va-nghesui in curu’ ramei, sau va cauta un dos mai generos, eventual uman.
A mai fost o emisiune la inceputul anilor “90 tot la TVR facuta de Tatulici si Tatomir despre Revolutie, nu mai stiu cum se numea, care dupa moartea brusca a lui Tatomir s-a intrerupt. Parca a fost ceva curios acolo pentru ca nu convenea puterii securiste de atunci!
Mai am un singur dor:
SA-L VAD PE BASESCU SI PE UDREA SPANZURATI LA FEL CA MUSOLINI SI “DRAGUTA” SA.
Poate ( numai poate ) atunci von redeveni ceea ce am fost.
Ar mai necesita un “Nurenberg” al nazistilor (PDL-istilor), dar numai cu condamnari la streang.
Abia atunci ma voi simti din nou ROMAN.
Pana atunci, cu tara condusa de catre ub “Gauleiter” nuit de catre O “Fuhrer”-a TOT DEGEABA
nu se poate fara sa le doriti moartea?! este exagerat,totusi…
Eu nu le doresc moartea, pentru ca ar fi prea simplu. Dar o puscarie de vreo 50 de ani le doresc, pentru ca din cauza masurilor lor au murit altii, nevinovati.
Si sunt sigur ca dupa ce vor iesi de acolo si vor vedea ca Romania a devenit o tara normala intr-o Europa normala, vor spune: ” Vedeti ca masurile noastre de acum 50 de ani au fost bune ? Daca nu eram noi, nu ajungeati aici. “
Si probabil ar spune, “Daca ramaneam noi la guvernare, erati mult mai in fata decat acum”.
😀 Exact… Bine punctat.
Povestea cu ,,Măria, …pălăria…” se pare că-i teribil de reală! Ce mi-e Securitate, ce mi-e…CNA, ce mi-s,,băieți cu ochii albaștrii”, ce mi-e …DNA, CCA…etc Așadar, nimic nou sub soare! Incomozii se-ndepărtează brusc, se …curăță locul și se dă Măriei altă pălărie.Și se mai miră de ce TVR numai are audiență!! Posturile B1 și TVR, ,,legal”…deschis la Președenție! De ce să fie lăsate emisiuni care deschid cât decât ochii și mintea? Ba deloc, CNA-ul să trăiască! El și amenzile lui, el și …,,atenționările” lui! Câte state-n lume au instituții gen CNA-ului românesc? Și-atunci nu pot s-afirm că-i un regim de opresiune și nici de totalitarism nu duce lipsă?
Tipic pentru noi, sa ne distrugem valorile. Nu inteleg ce fac adevaratii intelectuali din tara asta de ce nu reactioneaza la mirsaviile care se petrec? Sa-l scoti pe Diaconu din parlament din vina ca era si director de teatru, sa primesti doua salarii oneste de la stat e o “crima” sa incasezi -prin fraude si aranjamente oneroase- sute de milioane de euro din bani publici este se pare o mare virtute.
Ma ingrozeste ideea ca in viitorul legislativ vor intra iarasi niste neica nimeni (multi dintre ei cu 8-10 clase la baza, si studii facute apoi pe bani). Cum sa faca un individ de acest gen legi pentru poporul asta?
Oare cat vom mai putea suporta mirlania si indolenta? Niciodata din ce imi amintesc nu a fost o asa mare ura fata de intelectualitate ca acum in ultimii ani-nici pe vremea lui Ceausescu nu era atat de evidenta aceasta ura.
lam demis 98% pe aceasta creatuta a lui satana dar sa antors ca un las pe furis pe acoperis an palat cu udrea an pat le era dor de patul lasat liber si el an garaj cu nu e bine chestore ,eu vam facut chestor nu e bine ca ma tine la garaj ,va arat eu voua cand ies ,va terfelesc cu supusii mei dela d n a—c c r— sie—-ani—c s m—kövesy— macovei—morar si pdl–ard unguientul mei de picioare haaaaaaaa