Ministrul Justitiei Mona Pivniceru a fost ieri la Bruxelles pentru a explica vicepresedintelui Comisiei Europene si comisar european pe justitie, Viviane Reding procedura pentru numirea unui nou procuror general si a unui procuror sef al DNA.
Potrivit ministrului Pivniceru, “i s-a sugerat o lista scurta si o lista lunga a candidatilor”. Adica, traduc eu, sa comunice la Bruxelles cine sunt cei cu sanse mai mari si pe restul, considerati probabil umplutura.
Viviane Reding, membru PPE, un partizan deschis al presedintelui demis prin vot Traian Basescu, demonstreaza ca vrea sa controleze cele doua numiri in favoarea pupilului sau politic de la Bucuresti.
sperrrrrr sa aiba Curajul pe care nu l-a avut Pontaaaaaaaaaaa
Si va ateptati sa fie altfel? Sa recunoasca ca a gresit?Margret Ttcher spunea- “Being a leader is like being a lady.If you have to go around telling people you are one, you aren’t”. Viviane sigur nu-i o doamna…
Cum e cu cedarea aia de suveranitate … ?
Cum sa fie ? Cuceriti pe timp de pace si cu acordul poporului. Asa ceva nu s-a intamplat in toata istoria lumii.
Multi ani mi-am dorit sa fim cuceriti de vest. Problema e cand vestul pe care il admiram fara rezerve impune un ticalos si gasca lui de nemernici.
Eu mi-am dorit sa fim aliatii vestului si vestul sa ne ajute sa ne revenim. A fi cuceriti de unii si de altii, inseamna a fi sclav.
Deci suntem cuceriti, exact cum am mai spus. Este cat se poate de clar. Nu facem nimic fara PDL-acii din P.E. De aceea, alegerile pentru Parlamentul European au devenit mai importante decat alegerile din Romania. Defapt, ar trebui desfiintat Parlamentul, sa fie numit doar un guvernator, ca Basalaul si sa ne conduca U.E. cu Reding, Barroso si alti nomazi ca ei.
Ne conduce UE dar nu numai…As zice ca UE e un proxy in conditiile in care interesele unora s-au intalnit.
Da, cam asa ceva… Organizatiile obscure care au pus pana pe U.E. isi fac treaba nestingherite.
Stie careva o tara unde dictatura este oficiala si primesc emigranti din Romania? Macar sa stiu cum sta treaba, sa nu ma mai amagesc.
eu plec in Trinidad Tobago sau in TOGO.
Nu vio, in Congo.
Oho , atatea ! … CUBA , VENEZUELA , COREEA -NORD , etc ….
Plecari din Otopeni , Martea si Sambata 09,15 , coborarea pe
partea stanga …..
vreau ca si politicienii nostrii sa faca precum rusii sa ignore ue ca nu sintem colonie sau protectorat sa stam smirna la ordinele lor.ce mama naibii astia sint mai rau ca urss si comisariidin anii 50
Si doamna Pivniceru o sa raspunda la o asemenea odiosenie? din partea fascistei de Reading?Da noi,ca popor mai stam mult calcati in picioare de mizeriile de la U.E,platiti din banii contribuabilor din toate tarile U.E.
d-na Pivniceru ar trebui sa dea o singura lista cu trei nume: Barroso, Reding si Merkel!!! Unul sa fie in locul guvernatorului numai sa scapam de el), unul in locul Kotrutei si unul in locul Mararului! Poate asa nu se vor mai baga ei ca mararul in toate!
Faptul ca madam reding face jocul lasului nr.1 al tarii stim de ceva timp…intrebarea este daca doamna ministru se va arunca pe burta la fel cum au facut-o toti din guvernul ponta.
Daca si de data asta se va raspunde cu “da sa traiti”,atunci va fi clar pentru toata lumea(chiar si pentru ultrasi) cine dicteaza pe plantatia asta numita romanica.
EXACT ! De atitudinea d.nei Pivniceru in fata odioasei
Reding , depind multe raspunsuri ……. chiar multe
evolutii de acum incolo ….
http://politicstand.ro/de-la-o-romanca-lasa-si-tradatoare-catre-un-deputat-in-parlamentul-romaniei/ Un articol bun.Io am trimis lui Madalin pe facebook articole cu natia lui care este ,,MANDRIA,, noastra.Radule esti las esti tradator?)))Io nu.Am zis-o ca nu am mai votat de la CDR.Dar elementul asta care isi toceste curul in politica pe banii ROMANIILOR ca ai lui nu prea le au cu plata taxelor si altele ma pus in situatia sa ma duc la vot si eu si nevasta.Voi da votul celor care sant clasati in sondaje pe locul doi.Cu toata durerea in suflet stiind ca sant toti la fel si dupa atatia ani de pastrat princiul asta de a nu vota trebuie sa mi-l incalc.Dar JIGNIREA NU SE MAI POATE TOLERA.
Radule un OM cuvantul OM are si implica unele conotatii,trasaturi printre care si DEMNITATEA.Ai nostrii politicieni nu o au.Atat Ponta cat si Pivniceru trebuia sa le trimita o scrisoare in care sa le spuna verde-n fata ROMANIA ESTE O TARA SUVERANA SI NIMENI NU POATE INTERFERI IN POLITICA EI.Si sa nu se prezinte la ordine.Ii o vorba TE PISI PE CINE POTI NU PE CINE VREI.Din cauza asta santem tratati asa ca asa ne sant politicienii indiferent de partide SLUGARNICI ,nevertebrate.Si un sfat nu mai visa la NATO ,UE si alte mizerii.Nimeni nu te ajuta sau iti vrea binele DECAT TU INSUTI CA INDIVID SAU NATIUNE.
Titlul si continutul articolului nu sint suficient de clare :
Monei Pivniceru “i s-a cerut sa ELABOREZE o lista scurta si una lunga a candidatilor” — ceea ce ar corespunde titlului
sau
Monei Pivniceru “i s-a BAGAT pe git o lista scurta si una lunga a candidatilor” — care este de fapt modul in care se vrea a fi interpretat situatia ? Eu nu cred aceasta a doua varianta.
Daca exista o lista de candidati semnata de Viviane atunci lista asta trebuie prezentata, altfel sint doar povesti pentru surescitarea spiritelor: hai sa ne enervam fiindca Mona a zis ca Viviane i-a spus nu-stim-sigur-ce-anume (insa “stim” sigur ca Viviane e dusmanul poporului, lucru care e suficient ca sursa certa de informatii).
Eheeee !!Aici nici nu mai este vorba de PPE sau de Redding !
Este vorba doar ca Pontache a dat asigurari ca numele sefilor DNA si Piccj , se hotarasc dupa consultari cu CE iar PNL-ul lui Somnorila o preseaza pe Mona sa numeasca sefii agreati de penalii din USL !
Punem pariu ca iar cistiga CE ?? Sa nu va vad , pe urma ,dragii moshului uselisti ca iar o sa va smiorcaitzi , p-aici , pe blog ! lol !!
p.s. Bashetbalista nu vrea la Ioropa , asa ca ramine sef la DNA !!
Pariu , din nou ! de data asta cu apropitaru` blogului , daca-l tine cureau ! Si daca nu ma sterge si baneaza , din nou , pt. infractiunea de a vedea ,invers decit el , sensul politichii in Mioritzia !
…………mea “pulpa” : am vrut sa scriu , cum ziceti voi , p-aici Laurei : “Basketbalista” !! lo !!!
Lista scurta se pare ca o contine doar pe LCK. Am impresia ca s-au convins de “competentele” doamnei si vor sa scape de numirea ei la Bruxelles. Cam ipocriti cei din Bruxelles, nu ma asteptam ca asa se face politica in UE.
Ce, nu sunt tot oameni ? Si ce oameni.
Fara cuvinte.Comportamentul UE prin reprezentantii sai incepe sa fie deviant si mie ca roman sa i- mi displaca din ce in ce mai tare.
Sper ca d-na ministru Pivniceru sa nu se plece in fata dorintelor ”Inaltei Porti” de la Bruxelles. Odata cu aceasta numire, vom trai si vom vedea daca se doreste intr-adevar o reformare a justitiei ca in orice tara civilizata.
EU nu “inteleg “de ce trebuie sa mergem la brusa si sa dam explicatii la niste “macovei”.Oare Romania nu mai poate lua decizii in ceea ce o priveste?
Mona Pivniceru este un mare cistig ,cu calm ,cu argumente juridice clare ,cu legea in mina isi rezolva si ne rezolva treaba .Cred ca stie ce are de facut si vrea sa-si duca proiectul la capat -o justitie independenta ,functionala ,un act de justitie clar,rapid si transparent.Intr-un asemenea razboi vom vedea si masuri criticabile(numirea lui kiovesi)dar scopul ei este atit de important incit nu conteaza .Ce nu s-a inteles este ca madam kovesi in noua calitate este subordonata guvernului si oricind poate fi rechemata ,pusa la colt ,spre deosebire de pozitia anterioara cind era imuna ca magistrat.Pe mona pivniceru nu o intereseaza luptele politice ,are o motivatie mult superioara ,implementarea codurilor ,independenta financiara a justitiei ,aducerea instantelor la o fct .normala ptr. cetateni cu conditii normale de functionare(personal suficient si pregatit ,resurse materiale-degeaba ai citeva dosare cu nume de politicieni daca instantele mici functioneaza prost ,acolo unde sint 99% dintr procese)Daca are sustinere si cred ca Ponta stie ca reusita ei va fi si a lui,va intra in istorie ca adevarata reformatoare .Asta e proiectul Monei Pivniceru ptr. ca altfel nu ar fi renuntat la atitea(cariera de magistrat ,CSM,cariera academica )si nu s-ar fi inhamat la o munca de sisif ,balamuc si diversiuni.Cred ca stie ce are de facut -o reforma din interior a justitiei alaturi de cei care vor acest lucru.Are de partea ei profesionalismul ,cinstea si ajutorul procurorilor si judecatorilor onesti si slava Domnului inca sint destui.Asta e pariul si de aceea Ponta o lasa sa faca ce vrea ,e sigur ca are toate datele sa reuseasca (sigur ca e greu si ca va dura dar trebuie incercat cind ai la dispozitie un om ca Mona pivniceru -poate fi omul intradevar providential ptr. reforma adevarata in justitie.
Oare si ministrului justitiei din Franta sau Germania sau orcarei tari din UE in afara de Romania Viviane crere lista cu,candidatii la o functie imortanta in stat.NU.Doar la noi.NU ARE DREPTUL ASTA.Luati-va adio de la idea ca Pivniceru ar fi mai demna ca ceilalti.Va numi pe cine vrea Viviane sau gasca UE..Chiar daca nu va vrea ea o sa primeasca ordinul de la primul si cel mai sclav al UE .PONTA.Asta are experienta in a face matanii.
Pai Franta si Germania nu au niste politicieni care sa o ia pe aratura in halul in care au facut-o ai nostri.
Oricum, eu am convingerea ca V.Redding a purtat aceasta discutie cu multa diplomatie a.i sa nu fie considerata o imixtiune , si asta exact din cauza ca daca ii trage de urechi pe romanasi asta ar putea insemna ca poate face acelasi lucru si cu nemtii sau francezii. Mult mai probabil e vorba de un mesaj de genul “aveti maaare grija sa nu va puneti vreun om de-al vostru partinitor” decit “numiti-l pe Gicu”.
Sluga Reding cere lista si pe un vin prsiunile de la adevaratii stapani…
Tare mi-e teama sa nu ai dreptate ! …..
Nu Ponta a creat scandalul ci basescu cu slugile lui ,iar Ponta trebuia sa linisteasca spiritele in cond. in care toate marimile (PPEiste e adevarat dar asta e)ne “avertizau” ,se “ingrijorau”.Cine sustine ca dupa acea campanie de minciuni si denigrare Ponta trebuia sa spuna ca nu tine cont de parerea lui barosso ,Gordon ,ala e copil si habar nu are ce se intimpla in Europa si in lume.Nu avea timpul necesat sa explice minciuna ajunsa la Merkel,barosso si ceilalti.De altfel se observa ca marimile si-au dat seama de unele minciuni si au inceput sa-si schimbe atitudinea mai ales a votul s-a dovedit real(nu minciuna cu fraudarea a 2 mil.)si chiar ei nu pot ignora acest vot .Sigur ca nu -si vor cere iertare dar au inteles ca au fost mintiti.O tara,intr-o Europa globala, nu se conduce cu tifna ,fara dialog ,fara compromis.Sigur ca nesocotirea votului este inimaginabila,ne oripileaza,dar avem posibilitatea unui raspuns EXCEPTIONAL un vot masiv impotriva basescului si al celor care il sustin si ii sustine,care va clarifica si prt. TOATA Europa ca poporul a avut dreptate si stie ce vrea.Apoi se pot construi institutii independente care sa numai fie posibil a fi acaparate ,sigur cu modif. ale Constitutiei.Cine ii cere lui Ponta sa se poarte ca o tata sau ca orban,borisov,ala nu a inteles ca traim intr-o lume globala si ca in afara de beneficii ,putem avea uneori si frustrari.Locul Romaniei in Europa a fost sabotat 8 ani de acest basescu si reluarea locului si demnitatii se face cu calm .
PS.D-le Radu cred ca serviciile secrete ale Romaniei trebuie sa se implice in acest scandal cu DD care deja submineaza Romania.Mai mult, a declarat pe aeroport la intoarcerea de la Londra?ca a avut informatii de la srviciile secrete…-este important ca serviciile sa se delimiteze de acest clovn care face rau tarii.
@ gigi
Absolut de acord! Ma bucur sa mai citesc si astfel de pareri.
Consider ca acesta doamna in sacou portocaliu nu stie ce este neamestecul in problemele interne ale unei tari se crede pe vremea inchizitiei cred ca este vremea ca grupul liberal si socialist din parlamentul european sa ia atitudine impotriva lui Redding care este sustijnatoarea infocata a unui presedonte care de mult in Romania nu mai are credibilitate si sustinere populara prin faptul ca si-a creat un stat mafiot madam sacou portocaliu il sustine.
Consider ca acesta doamna in sacou portocaliu nu stie ce este neamestecul in problemele interne ale unei tari se crede pe vremea inchizitiei cred ca este vremea ca grupul liberal si socialist din parlamentul european sa ia atitudine impotriva lui Redding care este sustinatoarea infocata a unui presedinte care de mult in Romania nu mai are credibilitate si sustinere populara prin faptul ca si-a creat un stat mafiot iar madam sacou portocaliu il sustine.
Voi va mai faceti sperante ca USL-ul e altceva decat PDL-ul?
E aceelasi rahat, nu vedeti ca astia nu sufla in front, eu m-am convins, la vot nu ma deranjez pentru astia care nu fac nimic decat ce vrea UE si toata jleahta lor.
Tu mergi pe linia politicii pdliste de descurajare a votului ca cei max.15% sa-l transformati in 30% prin neparticiparea celor care sustin USL.Ori esti pdlist ori esti las si nu poti duce o batalie pina la capat.Indiferent ce-ar fi ,neparticiparea la vot este o forma de lasitate ,neasumare .Asa ca lasa-ne cu diversiunea asta.
De acord cu gigi.
Subscriu !
Memorabila e asta: “Eu cu cine votez” ?
Cat de actual e si azi nenea Iancu.
Cu Antonescu Crin. Si cu aliatii lui.
Sau cu http://www.roaep.ro/ro/getdocument.php?id=6014
http://www.frontpress.ro/2012/10/mesaje-impotriva-mafiei-tiganesti-in-timisoara.html#comments In Timisoare justitia,politia pe-o mana cu mafia tiganeasca.Autoritetiile complice .Cladiri monument ajunse in mana lor,oameni scosi din caselele lor prin metodele lor.Ar fi o ancheta interesanta.Poate Ponta fost procuror se trezeste .Si USL-ul si face ceva.
Alte stiri ” bomba ” , astazi ….
Gigi Becali negociaza astazi intrarea sa in PNL ,
cu partidutul lui cu tot ! Oare Crin Antonescu a innebunit
de tot , daca il primeste la discutii si negociaza cu el ???
Separat , Dan Diaconescu da mai departe declaratii ~~ show pe
toate posturile , de pe scarile Parchetului General ! …
Ministrul Justitiei M.Pivniceru chemata la raport la Bruexelles
de securista aia basista de V.Reding …..
Ilegitimul ~ basescu apare in Conferinta de presa la Constanta…
din pozitia de Sef al Statului …..
DUPA ACESTE STIRI DE ASTAZI , CE IMAGINE VA CREAZA ACUM R O M A N I A ?
LIDERII POLITICI , MEDIA , POPORUL , …. TOTUL… Ma duc sa vomit …
offtopic
http://www.youtube.com/watch?v=ZNqAnBwUP50
Ana Busuioc, studentă la Grafică și Comunicare prin Design și Matei Barbu, președinte și cofondator al Leeds Romanian Society, sunt „vinovații” acestui proiect.
Mi se pare cat se poate de tare si sugestiv.
Doamna Reding este o parsiva si cererea domniei sale este o cursa. Cred ca dna Mona Pivniceru ar trebui sa ii dea lista lunga si atat, explicandu-i ca nu exista lista scurta. Parerea mea.
Domnule Tudor stiti care este problema principala a Romaniei din 1945 incoace? Nu se da publicitatii adevarul PENTRU A MANIPULA GROSOLAN. Habar nu avem ce a discutat Pivnicieru la UE. Un lucru e din ce mai evident. Din cauza ca Romania nu produce nimic si doar se fura tot, orice guvernare nu poate face nimic. Cum sa tii capul sus cind tu ai fusta sau pantalonii ruptii sau peticiti. Chiar si cu adevaruri nu ai dreptate. Rusii se prapadesc de ris cit de prosti si cit de saraci suntem. Salvam statul ca sa raminem cu SECURITATEA SI CU CRETINUL DE BASESCU. Suntem romani dar nu avem nici o demnitate pentru ca nu putem. Pacat de generatiile care vin. Ne batem joc de copii nostrii care nu au nici o vina. Eu spre exemplu nu ma as mindri ca sunt securist sau marinar roman.
Stiti ceva? imi place pivniceru. Ba, chiar azi, vazand-o la tv dand declaratii pe holurile ue, m-am simtit bine si mandru!
Nu avem puterea si nici libertatea de-a ne lupta cu fetele alea portocalii de la bruxelles, ne-a dat marinaru’ legati pe mana lor si ne ducem soarta, oricat de sila ne-ar fi. Acum ca s-a reintregit cuplul macovei-kovesi, de data asta pe plaiuri exotice, o sa fie si mai nasol, impreuna sunt mai fortoase si-i vor suge ciorapii marinarului cu si mai multa osardie, in timp ce noi stam la peluza, spargem seminte, facem pariuri, emitem comentarii, strangem cureaua si mai punem o haina pe noi…
Romanilor le e frica de:
– Dumnezeu
– Biserica
– Parinti
– Preot
– Profesor
– Politist, jandarm si gardianul public
– Doctor
– Primar
– Preject
– Procuror si implicit capote de masini si biblii
– Paznic
– Securitate
– Fisc
– Vecini
– Comunisti
– Rusi
– Unguri
– Iliescu
– Capitalisti
– UE
– PPE
– Barosso
– Merkel
– Viviana
– Traian
– Codruta
– Lenuta
– Monicuta
– Daniel
– Adriean
Si tot asa….
Cultura/incultura paguboasa, de fapt felul nostru de a fi face ca orice forma de normalitate sa fie zdrobita imediat chiar de noi – natiune abrutizata de anii gri de communism pe care, pe de alta parte, nu vrem sa-i lasam deoparte.
Statul pa coji de nuci, rigla peste degete (daca se mai folosesc rigle, totul pare trasat “la ochi”), nuiaua mulata pe buci sunt unele din multiplele mijloace de educare pe care le practicam cu darzenie in tara noastra.
Ne aruncam chilotii la uscat pe cea mai inalta cladire si apoi asteptam de la altii respect. Nu e de mirare ca toti liderii din lume ne cer rapoarte si ne trag la raspundere, cu concursul nemijlocit al “alor nostri”.
Tocmai de aceea, batausii, ciorditorii, interlopii, marinarul bisnitar si oricine altcineva care are atitudine de borfas va fi primit cu drag in mijlocul nostru si va fi preaslavit pentru ca … ce tare e…si daca cu facem ce zice iel … o luam …
Facand un pas in spate si privind panorama, nu e de mirare ca suntem raia, raion, anexa sau orice altceva dar nu stat suveran. Pupa cizma ..bei…
@Garda Romaneasca
Va rog respectuos, fiti un pic mai blajin, se apropie sfarsitul de saptamana, barem atunci sa fim cat de cat mai linistiti.
catre Garda Romaneasca: De multa vreme nu am mai vazut un comentariu mai pertinent. Este vorba de o carenta esentiala a poporului roman si mi-e si rusine ca fac parte dintr-un asemenea popor fara istorie cu o intelectualitate tradatoare de tara si cu o populatie slabita spiritual, abrutizata, fara spirit civic si tradatoare.alte popoare mult mai sarace sunt mult mai stralucite prin spiritul lor.Romanii sunt doar niste fiare lipsite de compasiune, fara mama si tata, fara identitate.
Cum adica ,,fara istorie,,? Daca urasti atat de mult poporul roman si tara asta, batjocorita si ingenunchiata de unii tradatori ca tine, mars afara din Romania!!!…Voi, cei care nu sunteti in stare sa nu generalizati si-i bagati pe toti in aceeasi oala, nu meritati sa calcati acelasi pamant pe care au calcat dacii. Voi spurcati natia asta, cu ura voastra fata de poporul din care faceti parte! Daca sunteti schimonositi de atata ura, lasati-ne frate in pace pe noi, asa prosti si fara radacini, cum ziceti ca suntem!!!
“mi-e si rusine ca fac parte dintr-un asemenea popor fara istorie cu o intelectualitate tradatoare de tara”
Dar stii istorie ?
… in afara de ce se spune pe la tembelizor…
Sper ca d.na ministru Pivniceru,in care am toata increderea,nu se va lasa umilita de aceasta tortionara si politruca basisita care prin ceea ce face inca odata vrea ca ea sa hotarasca pentru sclavii si idiotii de romani,care nu au aceasta capacitate.Suntem satui de amestecul ei si de impunerea cu forta a ideilor lor,dupa ce ne-a calcat in picoare pe cei care am votat si ne-a umilit.E o mare hitlerista,nici pe vreme URSS nu se facea nimic asa fatis cum facu acesti hitleristi de la ue.Sa iesim afara,ca inafara de a le plati lor lux si bogatie noi nu avem dreptul la nimic,nici macar sa ne alegem conducatorii,ci hotii si mafiotii lor care seamana teroare si ura.Ati vazut reactia celor doua de la csm,dupa ce au cheltuit banii nostri si au declansat teroare la sate mai ales,urmarind oamenii si in biserici,acum daca sunt contestate,cu nerusinare spun ca cei care le-au contestat pe politrucele basiste si-au luat ilegal salariile!!! sau n-am inteles eu bine?Cata nerusinare la toti.
Ce ziceti daca Kovesii este pusa din nou sefa pe vechiul post.??
du-te ma. nici bashirea nu e atat de bashita bate la oki.rocada . poate .nici n-are nevoie la cat de prioosti si corupti sunt astia de la anti-bashire/usl.deci poa’ sa apere clanul bashit si restu gastii f. usor si fara sa iasa in evidenta ca prostie,…,ehhhhhh ce sa mai vorbim.7.62×39 asta ii rezolva pe astia
http://www.ghimpele.ro/2012/10/viviane-reding-proiecte-gay-bani-ue/ Viviane o PERTURBATA imrpeuna cu Soros.Cand o sa isi dea seama lumea ca UE e o mizerie.Ca exista niste PERTURBATI care incearca sa inverseze valoriile omenirii de mii de ani.Corectitudinea politica e una dintre armele lor.Incurajarea minoritatiilor in detrimentul MAJORITATII .Soros si la noi finanteaza huonegeuri.
@ Titus Voinopol ..si nu numai
Totul a pornit urmare unui articol la care v-ati adus.. “aportul” si-ati CONCLUZIONAT un demers al dl-lui Radu Tudo ca reactie nu neaparat celor scrise in EVZ , cat reactiilor apropiatilor la “criticile” aduse de Domnia-Sa, unor greseli ale USL-ului. V-ati arogat in mod incorect acest drept(eu i-as zice altfel..). Si, urmare faptului ca v-ati permis sa TRAGETI DVS. CONCLUZIILE, am sa incerc, si eu, cu permisiunea d-lui Radu Tudor, SA TRAG NISTE CONCLUZII. Altele. Este vorba de articolul : “CARE E CEA MAI POTRIVITA ATITUDINE FATA DE USL-sondaj de opinie”
Fara doar si poate, CONCLUZIILE sunt apanajul strict al d-lui Radu Tudor si, in niciun caz al unuia care se da lider de opinie si care, cel putin din bun simt, trebuia sa se auto- RECUZEZE din acest sondaj, nu de a-si spune PAREREA, ci a trage, el, si CONCLUZIILE. Pentru ca vederile dumitale vadit anti-USL-iste nu va pot permite a trage si CONCLUZIILE. Ele, intrebarile, venindu-va manusa. Atata, doar un vot vi s-a cerut, ca noua tuturor. Eventuale comentarii, dar nu… CONCLUZII.
.
Domnule mai nou venit..dupa Referendum..vreau sa zic!
Tanjiti vad, si va frecati mainile cu satisfactie, dupa procente mari, chiar de 99.9% , care fara doar si poate sunt reminiscente ale unor timpuri apuse. Ziceti asa, mot-à-mot:
Titus Voinopol :September 26, 2012 at 3:32 pm
“Felicitari domnule Radu Tudor pentru ideea acestui articol …cred ca era singura solutie inteleapta pentru linistirea……”
(ns. Cum adica, pentru linistirea????!!!! )
“Ati remarcat ponderea raspunsurilor : DA / NU /NU / NU … ???”
(ns. de fapt sugerati ca toate raspunsurile cu DA si NU, inseamna asa cum ganditi dvs., NU PONTA, NU USL, respectiv, faptul ca dl. Radu Tudor, desigur , a remarcat…Victoria)
“Cam 80 % din raspunsuri , gandesc la fel ! … si atunci ?”
(ns. cum , la fel?, cum ..atunci?, ce vreti sa spuneti? ; numai dumneata, ca pondere a ceea ce scrii zi de zi ceas de ceas reprezinti , de exemplu pe 25.09.12, la tema cu… UNPR-ul .. 31postari din 149 total=21% din postari(patru postaci ca dumneata fac, déjà, 80% ). Daca-l punem si pe Protestez(mai bine-si zicea P..ostez, sa ma ierte de zicere dar e cam asha, cu 43 DE POSTARI la acelasi articol) rezulta 74 de postari din 149. E bine domnule Voinoiu , e bine ? Cu doi postaci se ajunge la 74:149=50%. Sunteti foarte prolific si vad ca de doua luni, fix, de la aparitia meteoritica , “ati acaparat” cu pozitii antibasiste, dar vadit anti-USL-iste tot “arealul”. Scopul ascuns era…. formarea “curentului”, ala care a condus la acest… 80%. Asta a facut multa lume “echilibrata” cu “caputzu” sa fie sufocata de acest merit (?!) de a fi antibasist, , vechi PNL-ist (cica!), dar si revolutionar (fara carnet, sau… fara “pretentii”, cam asa ceva). Pro-USL-ist … “doar” cand actiunile ei au fost vadit “pe val”. Majoritare, au fost vituperant anti-USL-iste., anti-PSD-iste si cu atacuri permanente asupra liderilor )
“CONTINUATI IN ACELASI STIL , MAJORITATEA VA ARATA
(n.s :cu toate ca nu se intelege, obligatoriu, din formularea intrebarilor care este si parerea domnului Radu Tudor dvs. ii indicati si drumul: – CONTINUATI IN ACELASI STIL , MAJORITATEA VA ARATA ; Am sa-i arat si eu d-lui. Radu Tudor, cu permisiunea Domniei-Sale, ceva mai jos, ce-i mai ARATA “MAJORITATEA” aceea care, glasuieste si gandeste ca dvs.
Este ceva grav, un lucru pe care nu-l sesizezi domnule, urmare “euforiei” de pe urma VICTORIEI cu 80% pe care o clamati, care pe mine (si in mod sigur nu numai pe mine) ma INGRIJOREAZA. Si repet, nu faptul ca este sustinut ca demers de 80-90% si de “multii sustinatori” ca dvs.
Este grav ca acum forfotesc pedeleii pe blog fara ca cineva sa-i mai deranjeze. Se bucura precum niste mediocri ca le sunt “sustinute” si “intarite”, cu acele 80%(eu zic ,95%) , parerile lor mult hulite pana mai ieri, cand primeau, zic ei acum, pe nedrept, atatea bobarnace si suturi pe acest blog. Acum jubileaza ca a venit “timpul lor” si “ne-am convins” , in sfarsit, si noi (vorbesc despre noi, postacii acestui blog si 3-antenistii), in proportie de 80% (eu zic ,95%) , cine-i Ponta , cine-i Antonescu, cine-i USL-ul.
S-aude de-o buna bucata de vreme, “pe aici”, numai zanganitul armelor cu care, cei care reprezinta “unanimitatea”, aceea victorioasa, de 80% (eu zic ,95%) , condusa, dati impresia, si de catre dvs, il face praf pe Ponta, Antonescu si USL-ul. Daca asa ar fi si-n TARA, ca pe blog ar insemna deja ca USL-ul are 20%(sau chiar nici 5%). Norocul este ca nu se iau multi dupa elanul dvs. asa de “constructiv”. Lucrul normal, pe care dvs. trebuia sa-l sustineti, ca om in etate ce sunteti(cuvenindu-se o pozitie mai echilibrata data de varsta) este, chiar daca a-ti avea o pozitie critica dar constructiva fata de USL-ul si liderii ei, urmare unor greseli comise, fara doar si poate, sa spuneti permanent ca ar trebui ales, totusi, “raul cel mai mic” sau ca-i preferati , daca este sa alegeti , intre “Gripa” si “Cancer”. Gripa fiind USL-ul. Nuuu!- pentru dvs , pentru cei 80% nu este un simplu raspuns la un chestionar. El va certifica si pe dvs, privind pozitia dvs. anti-USL-ista de notorietate. “Cancerul” este.. PONTA ,ANTONESCU SI USL-UL! . Nu o faceti, precum nu o fac nici ceilalti 80%(eu zic ,95%) pe care-i manati in lupta. Nenorocirea este, parca vad, ca tot dvs. o sa va plangeti (de data asta cu un ID schimbat) de nenorocitii care i-au ales majoritar din nou pe PDL-u si pe DDT-u(asa-i zic eu) in 9 decembrie. Atunci ramane valabila , oricum si mai abitir “dacat” acuma, o vorba a lui Mircea Badea , cea cu “sa se tavaleasca in chinuri …toti care au fost asa de prosti da’ prosti de s-au lasat pacaliti de alde… Titus Voinopol.(de fapt este “o adaptare” dupa… Mircea Badea)
V-ati deconspirat intentiile si reaua credinta. USL-ul, fara doar si poate, face multe greseli. Nu mai departe si de faptul ca nici aici, pe blog, nu intervine sa se apere de mizeriile pe care le debitati si rolul distructiv pe care il aveti debusoland lumea.
Uitati-va, acum ma adresez si celorlati 80% (eu zic ,95%) captivi ai Domniei–sale cu care REZONEAZA, cat si restului, ce scria si cum gandea mai ieri dansul, cu care erau de acord cei 80% de “victoriosi” de pe acest blog, care gandesc “IN ACELASI STIL”(sunt vorbele d-lui Titus Voinopol) , mai pe ocolite, sau… prin tacere
..in Septembrie 25.2012 at 4:20 pm
“1. VEDETI CA AM DREPTATE CA ALIANTA USL ESTE “ANUS CONTRA NATURII.
..in Septembrie 26.2012 at 6:13 am
2. USL ~~ o alianta de conjunctura pentru rasturnarea
unui ilegitim , care a esuat in fasa , masochista ,
care mai pluteste din inertie , dar se compromite
pe zi ce trece … si compromite PNL ul continuu
(ns. care PNL!?-ala fara Antonescu pe care si-l doreste, binenteles, BLAGA)
3. PSD ~~ candva partidul maselor , socialist , populist ,
(fost FSN) , dominat de baroni locali (ciocoi)(ns. esti si cu DDT-UL manca-l-ar tata!?) ,
care nu-si mai respecta nici macar propria doctrina ,
care accepta orice lichele traseiste doar sa aiba
majoritate , marcat de figuri ” consacrate” raului:
(n.s CONSACRATE RAULUI, nu mai spune FRANTZ!)
Iliescu , Nastase , Geoana si acum Ponta”
..in Septembrie 28.2012 at 6:57 am
4. Remarc surprins ca numarul celor REALISTI care NU MAI CRED intr-o victorie “zdrobitoare” a USL in 09 DEC.12 , CRESTE PE ZI CE TRECE” (Titus Voinopol)
.
Daca ati face un sondaj printre “oameni normali, dar cat de cat instruiti” cu o singura intrebare: Daca crede cineva in ceea ce scrie si , mai mult , daca crede ca acel care-a scris cele de mai jos este “o persoana frecventabila” prin modul in care gandeste si scrie ? , a-ti constata ca nu-s nici 5%. Poate exagerez (romanilor le plac telenovelele si SF-ul, asa ca maresc procentul la… 20%). Dar murdariilor pe care le-ati scris ceva mai sus, ele ne fiind SINGURELE, se adauga, elucubratiile dumitale de mai jos, (nu preluate de la altii, cum scrieti cum ca ,dom’-le Frankfurter Allgemmeine , etc !… ca nu-i scris cu ghilimelele de rigoare) si povestite, e drept cu un oarecare talent, dar, repet, fantasmagorice care prind la creduli ( aaaa..! daaaa?, nga, nga), puteti sa le recititi din .. “ARHIVA”:
(cu materialul „clientului”)
Titus Voinopol
August 18.2012 at 6:26 am
Urmarind atent reactiile politicienilor si ale presei
din Vest ( Frankfurter Allgemmeine , etc ) , reiese CLAR
ceea ce se v-a intampla SAPTAMANA VIITOARE
(n.s wow..25aug-1sept) si ulterior …
Sant doar (ns. doar?!)doua variante :
1. varianta SUA :
– CCR invalideaza Referendumul chiar cu indignarea poporului ,
basescu revine repede la Cotroceni , dar … in cca. 30 zile:
– demisioneaza , ca urmare a ”importantei” pe care totusi o da
votului popular si lipsei de sustinere interna ! …..
– in urmatoarele doua – trei luni , pleaca la New York la ONU ,
inalt emisar ONU in Orientul Mijlociu , mandat pe zece ani cu
imunitate internationala pe viata ! ….
( si astfel nu-si pierde drepturile si toti raman happy … )
2. varianta RUSIEI (pe care acum , tacit , o accepta si U.E. ):
– CCR valideaza Referendumul , basescu este demis si in urmatoarele
luni va fi deferit justitiei , doar pentru Dosarul ”rapirea
jurnalistilor din Irak” , care este cu siguranta cel mai greu
dosar al sau , referitor la probe si urmari penale …..
CERT ESTE CA IN AMBELE CAZURI , basescu NU VA MAI RAMANE PRESEDINTE !”
(am terminat citatul)
CERT este ca … Cert este ca a cam ramas … Varianta 3 , care nu “se exista”, in… elucubratiile de mai sus.
NOTA: Daca va pleaca, totusi, va fi o bucurie “sans frontieres” pe tot mapamondu’ (mai putin , sigur, la Garaj, la Comisie si la ..Venetia), si , drept urmare, ma voi ruga pentru sanatatea dvs. ca bine le-ati mai “prezis”(sau previzionat, care-i tot pe acolo). Cam ca Niels Schnecher. Care de “ constructiv” ce este, a fost dat mai mereu la OTV, ca exemplu, de ai impresia ca-i déjà unul dintre avocatii multi ai lui DDT-u (sau cum ii mai zice). Si, (continui), imi voi turna si cenusa in cap ca semn ca sunt un om demn si-n consecinta pentru cele gresit afirmate, imi prezint in acest fel scuze . In public, acolo la dumneata, la Pitesti., sa ne pupam. in…. Piata Independentei!. Eventual luam si un martor, asa, la intamplare, din zona. …cum ar fi de ex. d-na Dana Grecu pe care, cum s-ar zice, am considerat-o multa vreme ca facand parte si din familia mea. De devenise geloasa sotia mea ca eu toata ziua tot cu Dana ma intalneam la 18:45, fix. Degeaba ii spuneam ca si… cu Radu si cu, multa vreme , nelipsitul(era sa zic nesimtitu) “Nicolicea Cel Ce-a Lins Unde-a Scuipat”, si cu toate astea ne era servit de Dana ….la ora “cinei”. C-asa-i democratic si…. deontologic.
Si-acum(mai) , serios.
1. Ceea ce gresesti dumneata in proportie de 95%, este ca , urmare “strigatele” astea razboinice, sau “prins” pedeleii de faptul ca nu mai are sens sa mai intervina si ei. Sau, daca intervin, sa aiba gija sa nu-i mai pupe pe base. Astfel ca, impreuna ca dvs. secondat de catziva asemenea, sa faceti ce faceau ei, numai, repet, cu interdictia de a-l pupa pe basescu. ATAT(in rest NICIO DIFERENTA, asta inseamnand , ATAT)
2. Dupa tot haloimasul asta(pe care il produceti) vine… “maria” si VA intreaba, umil, (dvs. fiind, n’asha?- MENTORUL) – Si eu acuma, dupa ce m-ati ametit atata de cap, eu CU CINE VOTEZ ? si va raspunde prompt… aghiotantul-PROTESTEZ(sa stiti ca-i intotdeauna pe-aproape, uitati-va de curiozitate!), dandu-i, ca la toti debusolatii,(proaspat debusolati si tot de catre ei, binenteles)… SOLUTIA . Care? Iat-o ! – “SUNT 44 DE PARTIDE care va asteapta, DOAMNA, STIMATI ELECTORI, cu bratele deschise!”. O stiti, cred, vi s-a acrit citind-o!. A spus-o Protestez j’de mii de ori. Asta da VICTORIE. . Deocamdata….pe blog. Si asta spusa, nonsalant, nevinovat, dar vizand disiparea votului la alegeri.
3. Faptul ca esti antibasist pe acest blog nu este SUFICIENT ca sa ai, si sa-ti etalezi, BUNELE INTENTII SI O VIZIUNE “NORMALA” A CEEA CE SE VREA SA SE ALEAGA DIN TARA ASTA.(…si nici chiar faptul ca scrie in acte ca esti si…NEAMTZ,”. Ziceti, in scrisoarea de “prezentare , catre dl. Radu Tudor (July 30.2012 at 4:33 pm) :”… dar (eu… Titus Voinopol) am pastrat actele de Germania !”. Aoleu, nu mai spune FRANTZ!
Si-acum , care credeti ca va pleca dintre noi doi? Ia ghici? Eu stiu. O sa produci o zurba cu cei 80% sa fiu musai scos de pe blog pentru am comis o… blasfemie(?!), un atac la valorile dvs. democratice la libertatea cuvantului etc. etc.
(Auzi! …80% care gandesc ca el. Ptiu’ drace! ).
PS. Eu stiu , si nu neaparat de pe acest blog, ca 80-90% sunt de acord (restul, mai nuantat) cu atitudinea d-lui Radu Tudor referitoare la USL-ul…. “din ultima vreme”. Dar, in mod sigur, aceasta atitudine nu se manifesta de pe “baricadele” d-lui Titus Voinoiu & Co. Ci de pe alte pozitii, diametral opuse… “adulatorului”. Faptul ca dl. Titus Voinoiu se considera ca facand parte din “echipa” care actioneaza si… GANDESTE la FEL cu dl. Radu Tudor este, cred, o mare eroare a domniei sale.
@ M
Bine-ai venit!
S-a simtit lipsa ta(si-a mea:D). Au venit, intre timp si-n lipsa noastra, “DEMOLATORII”, care vor “sange pe pereti” debusoland lumea, maximizand sansele PDL-ului si ale lui Basescu sa revina.
@gemil
Nu, nu, n-a venit niciun demolator, stam bine pe picioare, implozia vine ca intotdeauna din interior,asa ca lasati-o mai moale daca s-a inteles ce vreau sa spun.
Critica este intotdeauna constructiva, pentru unii.
Lumea nu-i debusolata si nici fraiera.Ce nu intelegeti voi doi ca ROMANII VOR O ALTA CLASA POLITICE .iar USL-ul nu-i diferit de PDL.In opozitie au fost viteji la ciolan si-au pierdut avantul)))
Voi nu traiti in realitate? De unde alta clasa politica, pe care ,,o vor romanii,,? Astia sunt, deocamdata!
de aici http://www.roaep.ro/ro/getdocument.php?id=6014
@ gemil
Bun comentariul adresat lui Titus Voinopol si altora ca el. Doamne, dar stiu ca ai avut rabdare multa sa faci analiza comentariilor lui T.V! Eu ii citesc comentariile pentru ca m-au contrariat foarte mult, nu reuseam sa inteleg ce fel de specimen este, dar vad ca tu l-ai “citit” (in sensul de “descifrat”) foarte bine.
Apropo de citit, nu lua in seama replica mea de la topicul anterior in care imi urai “bun revenit pe blog”.
@M
Referitor la “primirea” de ieri asta e…. Asa e cand te arunci..din prima. Am mai spus-o.. cum. (glumesc.Da,ai dreptate,ai.. REVENIT.
Cat despre TV. Omu’ spunea multe adevaruri, spunea multor lucruri pe nume , dar pe masura erau si atacurile sustinute si vrei nu vrei deserviciile, erau clar aduse USL-ului. Cu TOT antibasismul pe care i-l recunosc si i-l apreciez. Dar asta , am spus-o, nu-i suficient. Consecinta este ca in lupta cu basismul ne dam cu stangu-n dreptu’, si, cu toate nimeni nu le-a cerut sa fie USL-isti, ametesc continuu lumea de cap cu lozinca PDL=USL=ACEEASI MIZERIE . Pentru ca aici nu e vorba de a ma convinge ei pe mine , sau pe tine, sau noi pe ei . E vorba de-a influenta printr-o presiune uriasa pe cel NEHOTARAT care reprezinta 15.0mil.-10.5mil= 4.5mil. E, “cam multi”. Ceilalti , in procent de max. ±5%, nu mai pot fi dislocati. Decat dupa un alt ciclu electoral si dupa o guvernare catastrofala
.
Cat despre Ioana de ..Neamti, Maria de Bucuresti ..ca si Alina de Arad , Domniilor- Lor, scarbite de Ponta , Antonescu, USL poti sa le sugerezi sa nu se duca la vot acolo in colegiile lor , in 9 decembrie(ca nu mai e nevoie de cvorum) marind astfel sansele USL-ului sa fie votat poate cu peste 60%. In felul acesta basescu cu PDL-ul lui cu tot (sau invers , nu conteaza), va cadea sigur. Astfel visul a …46.24 de romani se va implini.
..
Apropo de 46.24 % sau 50.1% sau… 55%. Eu, unul, tot nu inteleg cum dupa atatea privatiuni si umilinte, acest popor nu vine in proportie de 70-80% si pasnic sa inlature un regim opresiv si dictatorial. Mai mult, sa nu realizeze faptul ca : Ponta, Antonescu, Al. Athanasiu, Ecaterina Andronescu, Radu Stroe , Daniel Constantin, Maria Grappini, sa iau doar primele 7 nume sonore (dupa parerea mea) din USL sunt ALTCEVA repet, ALTCEVA comparativ cu primele 7 nume din PDL Basescu, Udrea, Anastase, Berceanu, Igas, Boc, si..Monica Macovei.Faptul ca n-au venit acum la Referendum 70-80% este datorata diversiunii, diversiunii fara limite facuta de cei interesati si transmisa mass media interesata pecuniar si nu numai care vorbeste permanent despre : cine-i, vezi-doamne, in spatele primilor ( Iliescu, Voiculescu…) de tradarea lui Ponta, ba si a lui Antonescu, de neputinta lor, imaturitatea lor , de umilirea lor de… plagiatoru , de… somnorila niste teme care pot “tine” si “prinde” numai la prosti….
Multumesc pentru cuvintele spuse……
“”Cat despre TV. Omu’ spunea multe adevaruri, spunea multor lucruri pe nume , dar pe masura erau si atacurile sustinute si vrei nu vrei deserviciile, erau clar aduse USL-ului. Cu TOT antibasismul pe care i-l recunosc si i-l apreciez. Dar asta , am spus-o, nu-i suficient. Consecinta este ca in lupta cu basismul ne dam cu stangu-n dreptu’, si, cu toate nimeni nu le-a cerut sa fie USL-isti, ametesc continuu lumea de cap cu lozinca PDL=USL=ACEEASI MIZERIE . Pentru ca aici nu e vorba de a ma convinge ei pe mine , sau pe tine, sau noi pe ei . E vorba de-a influenta printr-o presiune uriasa pe cel NEHOTARAT care reprezinta 15.0mil.-10.5mil= 4.5mil. E, “cam ….. “”
@gemil :
e bine macar ca ai putut vedea si recunoaste si unele aspecte reale
legate de mine , insa retine ca nu am dus “” atacurile sustinute
impotriva USL “” niciodata asa ceva ! A-mi exprima des o opinie este una si a duce atacuri sustinute este altceva ! ….
“” … cu lozinca : PDL = USL = ACEEASI MIZERIE “” Fals , ma confunzi
cu “”protestez “” sau cu “” Marinelu JB”” , ei s-au exprimat asa …
Eu n-am scris asta niciodata , caci USL nu poate fi comparat niciodata
cu PDL !!! USL ul m-a dezamagit , m-a iritat , dar nu m-a scarbit , nu
m-a facut sa-i urasc ~~ cum m-au adus in stare PDL istii ! E o diff …
… ” specimen ”
Tinere “specimen ” sa-l faci pe tactu ‘ nu pe mine …
nu cred ca am facut scoala amandoi , ca sa ne tragem
de sireturi si sa-ti permiti asta !
@ Titus Voinopol
Departe de mine gandul a va jigni atunci cand am folosit termenul “specimen”, a fost doar nefericit ales. N-a fost de loc intentia mea sa sune in sens peiorativ, dar se pare ca nu am reusit.
Oricum, m-a flatat apelativul ales de dvs. :”tinere”! 😀
OK.
Ai dreptate,ar trebui sa aplaudam USL-ul…si sa votam USL “no matter what”…eventual sa cantam si sa dansam si pinguinul in drum spre vot,pentru ca e bine ce fac pana acum,e foarte bine.
Te rog sa le spui si oamenilor care vor trebui sa puna stampila pe oprea,nicolicea,placinta,honorius si poate vine si cireasa de pe tort JIJI,ca e cea mai buna alegere pe care o au.
Daca nu faceau compromisurile de care vorbesti, nu puteau sa dea jos guvernul Ungureanu. Astfel de aranjamente se intampla si la case mai mari, atunci cand interesul national o cere, cum a fost si-n cazul de fata.
Prietene,asta cu compromisul trebuie sa o incerci la publicul lui DD…la mine nu tine.
1.Guvernul ungureanu a fost dat jos cu ajutorul minoritatilor,altele decat cea maghiara.
2.Placinta NU a votat motiunea(in caz ca ai uitat,lucru foarte des intalnit la romani).
3.UNPR,cel putin o mare parte a votat impotriva.
4.honorius prigoana compromis???…te rog sa explici si unuia ca mine(asa mai prostut) care e “castigul” PNL-ului din acest compromis…altul decat banii lu’ ta-su pentru campanie…pe care ii va face ta-su inapoi cu varf si indesat dupa alegeri(ca orice “om de afaceri” din romanica).
Ce nu au inteles multi oameni,pe care eu ii numesc ultrasi,e ca si USL-istii au internet…stiu ca e greu de crezut pentru cei ca voi.
Si ce sa vezi,se mai uita si ei pe net,pe diferite site-uri,bloguri…etc…si cand vad ca dupa fiecare “gafa”,magarie sau ticalosie raman destui oameni care spun ca indeferent ce… ei tot USL vor vota…sa nu te mire faptul ca dupa alegeri vei descoperi un nou nivel de TUPEU si TICALOSIE…unul pe care nu credeai ca cineva il poate atinge.
Parazitii-Daca as fi pentru o zi presedinte…Nu sunt fan al acestui gen de muzica,dar melodia asta e geniala.Spune multe despre tara in care traim si oamenii care o populeaza.
Sunt ,,prieten-a,, nimabe (ni, de la Nicoleta-adica eu ; ma, de la Marian, fiul meu si be, de la Beatrice-fiica mea/ ni+ma+be= nimabe). Ce nu intelegi tu este ca eu nu generalizez. Nu am judecat lucrurile la gramada. Cei cativa UNPR-isti si cei cativa PDL-isti (traseistii) au facut diferenta la numararea voturilor si a fost posibil sa scapam de Anastase, Blaga, Ungureanu si, ATENTIE, si de Basescu, fiindca el a fost suspendat si repus in fotoliu de UE+ americanii. Trebuia mentinut vanzatorul de tara! Placinta trebuia sa voteze. Stii ce-a urmat…cine stie cu ce-au amenintat-o. In ce-l priveste pe Prigoana, PROBABIL, s-a sperat ca mai multi sa-l urmeze , pentru a nu exista riscul daramarii guvernului Ponta pana la alegeri, cum se vorbea, dealtfel. Crede-ma, imi stau in gat si mie, dar ma consolez cu gandul ca basistii nu mai pot distruge tara asta. De aceea MA ABTIN sa-i critic pe USL-isti, DEOCAMDATA, adica pana se vor termina alegerile. Mi-e teama ca multa lume va vi influentata si nu va merge la vot, sau, mai rau, vor vota PP-DD. NU CRED CA MAI VREI PDL-ul la putere, fiindca asta se va intampla daca USL nu va obtine peste 50%. Si altceva: nu-mi sta in caracter sa cataloghez pe cineva drept prost…si fara sa cunosc persoana…
@nimabe
Nici mama omida n-ar fi ghicit vreodata…trebuie sa recunosti :)(in legatura cu nickname-ul tau).
Ai rationamentul tau,iti respect parerea cu toate ca nu rezonez cu ea,dar spune-mi te rog un lucru.Ce semnale(deci observi ca nu spun garantii) ai ca dupa ce acesti traseisti penibili,odata realesi(tocmai de acei oameni de care si-au batut joc atatia ani),nu vor sari la fel de repede si cu aceeasi nesimtire caracteristica,direct in barcuta nou formata de fel si fel de “mutanti” politici…pdl,ungureanu,neamtu si alte dude din astea?Eu unul asta nu pot sa inteleg…nu e nici o lege care sa-i impiedice ca dupa alegeri sa schimbe tabara si “multimea inepta” sa ramana iarasi cu degetul in gura.Iar despre moralitate,sper ca esti de acord ca nici nu poate fi vorba la acesti…ma abtin.
Au mai facut-o odata,ce-i va impiedica sa o faca din nou???
Au promis (USL-istii) ca vor aduce modificari legii existente, in sensul ca parlamentarul care pleaca de la partidul in care era la data alegerii sale va pierde si parlamentul, locul lui devenind eligibil.
Aha…au promis.Cred ca sunt primii politicieni de pe Pamant care au promis ceva(orice) inainte de alegeri si de aceea trebuie sa-i credem.
Ce pot sa spun…sper sa iasa cine vrei tu la alegeri…eu unul,e greu de crezut ca voi da votul meu cuiva,cel mai probabil voi vota cu toti.
Cu toti din USL, DAAAA ?
@ gemil :
Inainte de a da replica romanului dumitale ,
fac precizarea ca pocirea numelui unuia caruia ii scrii ,
arata ori crasa indiferenta , ori jignire ieftina …
spre deosebire de dumneata , eu am avut curajul sa semnez
cu numele real , Titus VOINOPOL ! nu Voinoiu ….
” … concluziile sant apanajul strict al domnului Radu Tudor …”
DE CE ? faptul ca santem ” musafiri ” pe blogul dansului ne
da doar dreptul sa postam ~ sa raspundem strict la intrebari
si atat ? NU domnule , am dreptul sa-mi expun parerile si chiar
sa concluzionez , nu-mi spune mie nimeni ce si cat am voie , atata
vreme cat nu jignesc sau aduc atingere imaginii Blogului ~ lucru
ce nu s-a pus problema ~ nu am avut divergente cu dl. Radu niciodata ,
din contra … am apreciat mult stilul si opiniile dansului !
(lucru care s-a si vazut concret in cateva postari )
” …unuia care se da lider / formator de opinie …”
NU domnule, nu m-am dat NICIODATA drept lider sau formator de opinie ! Eu daca am scris , am scris doar ca sa ma descarc si atat , am
apreciat stilul , ideile articolelor de pe acest Blog si am simtit
nevoia sa fac parte dintr-un grup de romani ANTIBASESCU ! ATAT !
” … vederile d-vs vadit antiuseliste nu va pot permite sa trageti
concluzii … ”
DE CE ? Da , am vederi anti USL , caci inca il consider un “anus contra naturii (doctrinar evident) ” ~ DAR , atentie , ASTA
NU MA FACE ABSOLUT DELOC PEDELIST SAU BASIST !!! NEVER !!!!!!!!!!
AM FOST SI SANT SI ANTI PSD , stiu eu de ce , este ciuma rosie !!!
ei si ? Deranjeaza nu ? evident, am remarcat ca esti pesedist ! …
TOTUSI AM SPECIFICAT CONSTANT CA VOI VOTA USL , DE DRAGUL PNL ului si
DE DISPERAREA DE A SCAPA DE ILEGITIMUL INFRACTOR de la Cotroceni !!!
Atunci unde am format eu opinie de vot anti USL ??? cum m-ai citit ???
” domnule mai nou venit dupa Referendum … ” nu vad legatura , eu
chiar am dat de acest Blog in perioada alegerilor locale , pur si simplu , ma credeti sau nu , e problema voastra ! … si inca ceva :
EU NU AM MAI POSTAT PE VRE-UN BLOG PANA ACUM SI NICI NU VOI MAI POSTA ! CEL PUTIN NU IN ROMANIA ! … contrazi-ma domnule daca ai probe !
” … felicitari domnule Radu Tudor pentru linistirea opiniei ….. “”
Ma refeream exclusiv la potolirea tonelor de acuze si vorbe grele
aruncate de multi postaci dnei Dana Grecu si chiar dlui Radu Tudor ,
atat si nimic mai mult !!! la ce altceva va gandeati ??? ….
Eu atunci chiar am considerat ok sa fie luati de urechi liderii USL
pentru gafele respective si le-am dat dreptate celor doi moderatori ,
ATAT !!! Reactia violenta impotriva lor , m-a facut sa scriu atunci !
“” … pe 25.09.12 , ati avut 31 de postari din 149 de postari …. “”
Bai da securist mai esti , daca ai avut interesul sau rabdarea sa faci
acest calcul !!! …. Postare este in speta un text propriu ce transmite un mesaj anume sau o opinie , nu si micile replici sau raspunsuri gen : “subscriu” … , dumneata le-ai numarat si p-astea , nu ? tare de tot , daca ai avut atat timp sa-mi analizezi postarile ,
sa faci analiza de text, sa le compari, sa le numeri … tare de tot ! Esti ori un pensionar frustrat , de tip securist , ori un om inca activ dar cu scopuri suspecte , ca sa stai sa faci romanul ala ….
“” …. vechi PNList cica … “”
DE CE ” cica ” ??? Eu sant liberal la a treia generatie , parlitule !
si nu permit unui nimeni(care nici macar nu semneaza cu numele real)
sa-mi puna la indoiala asta ! am 50 de personalitati din Arges care
pot confirma la orice ora daca eu sant sau nu liberal autentic …
Am unele suparari pe Crin Antonescu (eu am fost liberal din aripa
Tariceanu , l-am apreciat mult pe fostul premier) , asta nu inseamna
ca voi aduce vreodata atingere PNL ului ! NEVER !
Iar faptul ca nu suport PSD ul sau pe Ponta , nu arata deloc contradictie cum dumneata vrei sa arati ! … EU INGHIT CU GREU USL ul
doar prin prisma de a scapa de ilegitimul ala nenorocit , ATAT !!!!
Dar cum am mai aratat , eu am scris constant ca trebuie sa votam USL ,
indiferent de ceea ce credem , ca sa scapam de PDL(fosta securitate) !
A ma asocia cu ” protestez” care indeamna sa votam altceva , este
FALS !!! eu nu stiu cum spui ca mi-ai analizat postarile …. am avut
deseori divergente de opinie cu ” protestez” , drept care nu vad legatura , alteori poate avea dreptate si i-am dat-o , in fine ! …
“” …. opinii evident antiuseliste si antipesediste si cu atacuri
permanent asupra liderilor USl …. “”
Cum spuneam mai devreme , DA ! nu suport decat constrans USL ul dar
nu indemn pe nimeni sa-l atace sau sa nu-l voteze , e o diferenta !!!
cat despre PSD ….. da frate , l-am atacat des si-s mandru de asta !
“” … urmare a victoriei cu 80 % …. “”
CARE VICTORIE ? E VORBA DE O VICTORIE ? A CUI ? IMPOTRIVA CUI ?
Acel procent exprima doar suma celor care au raspuns la fel la articolul respectiv si care legitima atitudinea moderatorilor ! ATAT !
Pe seama acestui 80 % , ai aberat mai mult decat in tot romanul ….
“” … tot d-vs o sa plangeti pe 09 DEC.(de data asta cu ID ul schimbat … “”
In primul rand ca nu voi plange indiferent cum pe 09 DEC. , CACI NU
MERITA NIMENI SA PLANG PENTRU EL (in afara de cei dragi~familie) ,
iar de postat cu ID ul schimbat …. esti chiar ZERO daca n-ai inteles
ca-ti trebuie curaj si demnitate sa scrii cu numele REAL si daca o
faci prima oara , cu atat mai mult o vei face ulterior …. Ti s-a
parut ca sant vre-o secunda las , sa ma ascund sub alt nume ?! …
E CLAR CA N-AI INTELES NIMIC DIN CE-AM VRUT SA EXPRIM ! ESTI VARZA !
Daca stau sa ma gandesc , deja mi-e acru sa-ti mai raspund ….
Nu meriti ! Apropo , ” …Frantz” , eu chiar am actele din 1997
de Germania si am si avantajul cunoasterii limbii germane SI TOTUSI TRAIESC AICI !!! Asta spune ceva ce tu nu vei intelege niciodata , caci nu poti ! …. Patriotismul are niste faze , dar nu-l poti simti prima oara autentic decat “afara” si-l materializezi apoi … intorcandu-te acasa ! … printre romani !… dar … in fine !
P.S. Il rog pe dl. Radu Tudor sa exprime cateva cuvinte vis.a.vis
de romanul d-lui ” gemil ” , fata de care sa stiu daca mai postez
sau nu de acum , caci deja mi-e acru de situatii de-astea ! …
Nu am vrut polemica cu nimeni si nici sa influentez pe cineva …
doream doar sa impartasesc ceea ce simteam cu niste romani de
aceeasi opinie cu mine (antibasescu), sa-mi descarc dezamagirea !
ATAT !
Titus Voinopol
Desi am simtit ca nu-l simpatizezi pe Ponta, din postarile tale am inteles foarte clar mesajul tau, de a se merge la vot si de a se vota USL, ca unica solutie. Si eu sunt membra PNL, din 2004. Si nu numai eu, ci si parintii, sotul si cei doi copii ai mei. Ca sa nu mai spun ca si fratii mei… O familie de PNL-isti! Acest lucru nu ma impiedica sa apreciez si pe unii membrii PSD,iar Ponta imi place. Ar fi si mai in regula daca ar dialoga mai bine. Nu prea stie sa se faca inteles. Mie nu-mi place incrancenarea asta in politica. Am ce am cu PDL-ul din vina lui Satana si a celor ca el, care nu stiu altceva decat sa-si umfle conturile in vreme ce mii, zeci de mii de copii nu au ce manca… Javrele!!!
Multumesc pentru obiectivitate , nimabe .
explica-le celor doi , ca nu am dus o campanie acerba
impotriva USL , nu-mi plac si atat , dar am
indemnat la votul USL , caci o vedeam ca singura solutie ….
Raman in continuare surprins de “gemil” , nu atat de
faptul ca nu m-a “citit” deloc real , ci de scopul pentru
care si-a facut timp pentru asemenea “roman” de postare ?!…..
completez , cu doar … 17 exemple de postari
ale mele in care sustineam USL ul la vot ….
12.09.’12 / 04,24pm ;
17.09.’12 / 05,06am / 07,45am / 07,53am ;
21.09.’12 / 04,46am ;
23.09.’12 / 05,49am ;
24.09.’12 / 05,03am ;
26.09.’12 / 06,21am ;
29.09.’12 / 06,38am ;
30.09.’12 / 09,02am / 09,24am ;
01.10.’12 / 06,45am ;
02.10.’12 / 02,00pm ;
04.10.’12 / 11,35am / 04,09pm ;
05.10.’12 / 07,24am / 10,33am ;
——————————–
Asa ca realizati ce analiza “obiectiva” mi-a facut “gemil” ! …
Sa vedem intai lista lunga si scurta prezentata de Macovei. Sau ei nu i s-a cerut asta dar d-nei Pivniceru, da?
Reding a prezentat UE lista cu procurorii propusi in tara sa?
Sau ii e frica nu cumva ca base si pedelistii sa-si retraga banii din conturile bancilor din Luxemburg si tara sa dea faliment !
Eu cred ca demisu’ i-a cerut lu’ Reding pe firul scurt lista, sa o “analizeze” si el!
http://www.juridice.ro/221992/din-nou-despre-obstructionarea-justitiei-intrarea-in-vigoare-a-noului-cod-de-procedura-civila-atributiile-consiliului-superior-al-magistraturii-si-rolul-curtii-constitutionale.html
Superb articolul unui mare specialist din lucrarile caruia se dau examene de admitere in magistratura.
Incepe sa-mi placa atitudinea unora din afara….
http://www.pesurse.ro/#/2012/10/05/document-oficial-american-ndemnul-lui-viktor-orban/#news
s-a dus iubirea mea de democratie si europa si ame rica si orice. daCA bashescu , un manelist cu intelecvt de primata, e sustinut de astia ma pish pa ei.
nu l-au vazut atatia ani ce e basau asta?
ce porcarie a facut i\diotu asta in tara? de ce – l sustin?
aia 7/4 milioane
(+alti 900000 care au vot pt. kkt asta..asta ma intriga pe mine..Baaii fratilor daca au fost manarii la vo\t au fost facute PENTRU Basalau puli /nu contra!,ce om normal la cap vrea fanariotul asta cu nume de gaz intestinal sa-si bata joc de el?)
bag seama ca nu conteaza.pish pa europa si pe americani si pe democratia puli.e lovitura puli de stat.lovitura de stat hh?stai nenica.vrei loviturw de stat mmai basau? stii cum ar fi f0st?ca bucurestenii puli mele sa-l spqanzure pe ipochimen.scuze de limbaj.
am inceput sa investesc . in plumbi 😀 !
Se zice ca hartia suporta orice.
Eu bag de seama ca monitorul meu se increteste cand apare imaginea de mai sus a matracucei. Piei, vis urat !
1.Traiasca Diktatura!Am trecut de la bocancul rusilor la biciul occidental. La loviturile de bocanc am supravietuit, dar la loviturile repetate de bici este mai greu.Aceasta trecere s-a facut cu aceiasi banditi comunisti.
2. Totusi nu ne-ati informat despre raspunsul dat de Monica Pivniceru.
3. U.E. este o entitate libera? Raspunde si aceasta la comenzile de la Wshington(Tel Aviv)? Se pare ca da, avand in vedere interesele marilor giganti alimentari si farmaceutici si nu numai.
4. Nu am mai avut timp sa raspund celor care condamna poporul roman pentru pasivitate-ma refer la “tristetea” Dlui Badea. Dlor nu mai blamati asa zisa pasivitate/lasitate a poporului roman. Aveti doua posibilitati: plecati din Romania, sau ajutati la crearea unei miscari serioase,profunde si cu un caracter nationalist. Un popor nu se poate ridica fara un lider. Un lider nu se poate forma decat in ineriorul unei organizatii sanatoase. Popoprul roman este mai inteligent decat crede un Badea sau alti denigratori ai neamului romanesc. Nu facem nimic deoarece nu avem cu cine, toate partidele sunt vandute intereselor straine. Degaba manipulati intr-o directie sau alta(politica). Noi luptam care cum putem, deoarece cu voi nu avem nicio sansa. Voi prea ati contribuit din plin la dezastru. Luptatorii/partizanii din munti au demonstrat ca se poate. Voi ce demonstrati? Ca am devenit niste lasi? Sunteti in eroare. Si apoi culegeti ce ati semanat.
Pa,Pa,Pa!
Oare asta intelege madama asta de la Bruxelles prin “independenta justitiei” pe care o cere imperativ noului guvern de la Bucuresti?
Halal viziune de independenta! 🙁
INTRODUCERE
Chiar de nu-i plăcut să-i dăm socoată ,
Madam Reding trebuie băgată în seamă ;
Căci nici nu ştiu, pe-o babă divorţată ,
Unde s-o mai bagi … dacă nu are mamă ?
Va salut ,
In afara de dl. Radu Tudor pe care l-am rugat
sa exprime doua randuri despre “romanul” lui
“gemil” , sunteti a doua persoana pe care o
rog sa exprime cateva randuri despre postarea
de mai sus , sincer opinia d-vs ma intereseaza ,
apreciindu-va din cel putin doua motive …
(talent si obiectivitate)
Cu stima ,
Titus Voinopol
@ Titus Voinopol
NEPUTINŢĂ
Să citesc pe blog, romane e un chin ,
Căci oricât m-ai şti tu de abil ,
Mi-ar trebui mulţi ani, ca să termin
Istorica lucrare … a lui Gemil .
P.S. Domnule Voinopol , nu trebuie sa va suparati pe nimeni pentru un punct de vedere diferit de cel al dv. ci din contra sa va bucurati ca vi se acorda atentie la ceea ce faceti , ce ganditi si ce scrieti. Daca interventiile dv. pe blog in calitate de comentator or fi fost in procent de 80% la postarea din 26.09.2012, atunci, prin volumul comentariului facut de cel ce semneaza @gemil , acest domn se apropie de acelasi procentaj la postarea din 05 oct.a.c.
Imi este greu sa cred ca “gemil” este una si aceeasi persoana cu profesorul universitar,istoricul Tahsin Gemil, fost deputat in legislaturile 1990-1992 si respectiv 1992-1996 din partea Grupului parlamentar al minoritatilor nationale dar, daca e chiar asa, atunci puteti fi mandru ca ati reusit sa intrati in polemica cu o asa mare personalitate . Va asigur de intreaga mea consideratie si va doresc toate cele bune !
multumesc ,
va salut !
Incep sa dau in clocot de nervi si de neputinta . Ma simt umilit, calcat in picioare de curvistina asta ieftina dar cu pretentii de dama de lux de ieuropa . Si, mai grav, ma simt umilit de baieteii si fetitele astea cu acnee, ramasi perplexi in fata unei asa cucoane cu pretentii, care isi scutura odoarele peste ei.In ce ieuropa vor iepurii astia speriati sa ma integreze? Ce-mi povestesc ei mie la TV ? Ca sunt prost si ca nu inteleg marile idealuri ale ieuropei? Ma doare undeva de ele ! Nu vreau sa intru in casa unuia care imi trage cu piciorul in fund si face poate scarboase pe seama mea .
Sa se duca naibii cu toate mofturile si ifosele ei si sa ia cu ea si pe oricine indrazneste sa-mi mai explice vreodata cum sta treaba .
nu va exista pace fara justitie
ROMANIA ESTE IN RAZBOI SI N-O STIE, CACI NU-SI RECUNOASTE DUSMANUL:
nu va exista pace fara justitie nici in Europa, nici in Romania, cu casta asta endogama in spinare, FIXATA CA O PLACA DE MORMANT PESTE TOATA LUMEA!!!!!!!!!!!!
Nici Schulz nici Barroso nu sunt neutri!
Ce-i deosebeste pe ei doi, de camerista ciufuta,”antrop-oloaga”, pusa in capul justitiei IOROPEI LOR – (la capitolul jurisprudentsa= o analfabeta), Redding-cap si inima de mort?”(cu diplome luate a la kovesi, ponta,udrea, notarita lui base,etc…caci si-n apus se fac multe matrapaslacuri sublime, le stiu bine politizarea universitatilor in direct)!
Nimic, in afara de “unduirile” dosului si ale glasului nu deosebeste uzurpatorii astia interchangeabili intre ei!
Toti sunt ocupanti cu aceleasi sentimente fata de popoarele ocupate: disprets total si frica paranoica de revolta victimelor lor si de eventuala pedeapsa binemeritata administrata de aceste popoare, din cd in cd!(vezi toporisca acuzei de “nationalism” agitata de barosu asupra lui tonta, cu care l-a pus imediat la pamant!!!Care toporisca, insa, a inceput sa se toceasca LA NIVEL GLOBAL! Mahahahaaaa!Printre ai care gandesc sau incep sa se trezeasca!
Veche de cand exista parazitismul lor de primitivi incapabili sa recunoasca drepturile altora la existenta, frica si lacomia lor a dus mereu la fanatism degenerat in sadism si pasiuni sanguinare – vezi acordul de la Lisabona care a reintrodus pedeapsa cu moartea si dreptul de a trage in masele infometate si rasculate de foame.
N-a durat insa nici-un imperialism pe veci in istorie!
Chiar daca mai tine un timp, in cel mult 200 de ani, vom scapa de ei.
Ei, parazitii, au mers intotdeauna prea departe, dar s’apropie niste explozii foarte mari si foarte profunde,contra lor, cum n-au mai existat pana acuma!
Ei si-o fac cu mana lor. Au devenit iarasi pe atat de insuportabili pe cat sunt de inconstienti de ce fac: ei traiesc la nivel strict animalic.
Civilizatia si cultura mare , nu-i intereseaza!
Desi ne predica morala, intr-una: in timp ce noua ei ne pun botnite!
Desi ne predica morala, intr-una: in timp ce noua ei ne pun botnite!
Urmariti discursul shmecherului cu fatsa de coca, Barroso, care se crede, ca si chiorul scalamb de Romania, buricul pamantului si indreptatitul planetei la exercitarea genocidului lent asupra popoarelor, crima lor suprema, mereu deghizata in EUFEMISME PARSHIVE, ca “DEMOCRATIA” : vor muri de propria DEMOCRATURA!!!!!!!!!!!!
Uite ce frumos vitupereaza impostorul cu fata de coca, catre prostii care-l asculta:
http://www.euronews.com/tag/jose-manuel-barroso/
Procurori ai Romaniei paralizata de PPE si basesti ! Ajutati ministrul justitiei sa prezinte liste scurte de cel putin 2 pagini si liste lungi de 4 pagini ! Aveti curajul de a nu mai lasa justitia captiva in cusca doamnei Reding si a lui Macovei !
Pe de alta parte,domnule Tudor,Antena 3 ne reprezinta pe cei peste 7 milioane si pe langa membrii USL : continuati criticand constructiv pentru o ajuta sa evite erodarea procentelor, basestii si otevistii blocati in procentele lor se zbat in erodarea procentelor USL prin inducerea absenteismului in fanii USL. Cei din USL au de ales critica aspra si constructiva a Antenei 3 sau critica galetilor zilnice de dejectii aruncate de b1tv catre ei !
Sant mari probleme de sonorizare a televiziuni Antena 3 in sectorul 5 ,sunt abonata UPC si vad ca pe celelalte programe nu sunt probleme …
DE CE NU VA LUATI TARA INAPOI ? sau nu aveti nevoie de ea sau sunteti numai buni de gura si lasi ….de ce mai acceptati asemenea tratamente ,,,nu aveti mindria de roman ?
Out of topic: De ce sugerati o asociere intre o votca buna (Stalinskaia) si sugatoarea de monopol de cea mai joasa clasa???
Asa-i cu romanii… Tare ne place sa dam vina pe altii, mai ales pe cei mai tari, mai mari si mai bogati! Sunt de acord ca situatia in care se afla acum Romania se datoreaza in primul rand politicienilor, dar intreaga societate e bolnava si corupta. E ceva normal. Cred ca nu poti vedea cat de malefic a fost comunismul decat daca pleci si te stabilesti in alta parte si dupa un timp incepi sa vezi. Si cand incepi sa vezi, sa intelegi rapid te gandesti la altceva pentru ca ti-e frica . Stii ca ai altceva inaintea ta si nu mai are rost. Pacat si trist de cei care nu se pot detasa de politica si manipularea cameleonilor!
Sintem o natie de cacaciosi ce mai tura vura?:)) Am rezistat noi sa luam muie atitia ani de la Ceausescu si acu nu mai rezistam inca 2 ani de la Basescu si de la UE si de la Gordon?:)) hai mai copii…”Fereasca Dumnezeu de mai rau”…:)) nu ne poate face cineva un imn national dupa zicala asta? ca vaz ca de Desteptat…nu reusim:))
tradatoarea moka-vei,trebuie sa raspunda penal pentru stranbele bagate la barosso ,merkel si viviana cotafana ,cu lovitura de cap a lui ch iorul blestemat bsineasce
demisul din garaj -lasul intors la toaleta lui sa vomeze wisky cu udrea ,seful mafiei il capo ,cum il numim in europa cam totii pe mincinos
basescu demis de 98% nerusinatul ,nu mai este decat un nimeni debil mental comunist si securist mafiot