Ultimul sondaj de opinie realizat de Avangarde arata un raport de 3 la 1 in competitia USL/ARD. Cu 60 la suta in optiunea de vot, formatiunea tripletei Ponta-Antonescu-Constantin va domina copios viitorul Parlament daca rezultatul se va mentine si in ziua alegerilor parlamentare, 9 Decembrie.
Angajamentul principal luat de USL este acela al modificarii Constitutiei in 2013. Una din modificari este aceea a limitarii puterilor prezidentiale, in asa fel incat presedintele Romaniei sa aiba profilul de prerogative specific statelor UE, limitat la problemele de politica externa si de aparare.
De remarcat faptul ca ARD si PPDD cumuleaza 30 % din intentia de vot, ceea ce ne duce spre concluzia ca peste 2 milioane de cetateni romani voteaza astazi cu formatiunile lui Traian Basescu si Dan Diaconescu.
In batalia politica esentiala pentru viitorul Romaniei care se va da pe 9 decembrie, un eveniment important a spart monotonia micilor dezamagiri ori satisfactii de zi cu zi din politica romaneasca. Academicianul Dinu C Giurescu a decis, la cei 85 de ani ai domniei sale pe care-i poarta cu mare demnitate, pofta de viata si de munca, sa candideze pentru un loc in Parlamentul Romaniei. Unul din cei importanti istorici romani a hotarit sa accepte propunerea Partidului Conservator, dupa o discutie cu presedintele sau fondator, Dan Voiculescu, cel care a facut oferta. Este, fara doar si poate, un exemplu si un argument pentru tipul de oameni care trebuie sa intre in Parlamentul Romaniei din partea USL. Nu saltimbanci milionari in euro, care injura ca la usa cortului si se poarta irational. Fiecare cu optiunea lui…
Timp de peste doi ani, am fost privilegiat sa-l redescopar la emisiunea Punctul de intalnire pe academicianul Dinu C Giurescu, cu apelul sau constant la traditie, istorie si valori nationale. Desi nu sunt locuitor al sectorului 4, fara nici o rezerva declar in mod deschis ca sustin candidatura academicianului Giurescu, un roman cu un discurs si un mod de gandire de care viitorul Parlament are nevoie in mod esential.
Comentati?
Si ecologistii cat au?
care ecologisti? ca sunt imprastiati in 4-5 formatiuni. parca PER avea un potential de 2%….
La PER ma refeream.
Ce conteaza cat au ? Daca ii votam, vor avea mult. Pe mine nu ma intereseaza cine are mai mult, ma intereseaza cine poate sa ma convinga ca va putea face ceva bun pentru tara asta. USL are un mare avantaj sau dezavantaj; poate sa dovedeasca asta chiar inainte de alegeri. Mie imi place cum vine asa zisa opozitie PDL-aca si UDMR-aca (fara D, ca n-are cum) si spune ca o sa repare ei raul facut de USL. HA HA HA HA ! Sa repari mariri de venituri, deschideri de spitale, si limba romana singura limba oficiala in Romania, mi se pare o tampenie.
Era doar o curiozitate, ca in ultimul timp numai cu partide cu 1% am votat. 2% e ceva mai bine.
Foarte bine. Eu votez partidul care imi raspunde la doleante, nu neaparat partidul mediatizat. Asta incerc sa le spun multora. Nu tot ceea ce se mediatizeaza este si bun. Multi se plang ca tara a ajuns pilaf si ca n-au ce sa mai voteze. Problema este ca au ce sa voteze, dar nu ii intereseaza sa caute si se uita doar la ceea ce se mediatizeaza.
Marea majoritate a celor 2 mil sunt cei care au avut privilegii in regimul Basescu
Asa este. Sunt o gramada…
USL-ul e pe val dar asta tot nu va e suficient.
Alina, daca ai convingerile tale si stii deja cum vei vota bravo tie. Dar din pacate nu prea pari sa fi prins care e ideea cu democratia si cu partidele astea : simpla existenta a altora care au o optiune diferita pare sa iti cam stea in git.
Asa cum unii au prins ura pe pdl/basescu, tot asa de exemplu eu am o aversiune cronica fata de PSD cu care nu voi vota niciodata. Am tot dreptul sa imi fac propria lista de partide “nefrecventabile”, sau de politicieni “nefrecventabili”. Si nu scrie nicaieri ca lista mea trebuie sa corespunda cu a domniei dvs.
zzadiz, daca tu ai prins care e ideea cu democratia, atunci poate ai aflat ca e ‘nedemocratic’ sa mergi la vot si ca e democratic sa stai acasa la mici si gratar.
Deci, pe 9 decembrie, pregateste-ti micii si gratarul si nu te mai agita pe aici.
@ zzadiz
Cum ai dedus din comentariul Alinei (o simpla constatare unui fapt vizibil si din avion) ca nu prea pare sa fi prins cum e cu democratia, ca “simpla existenta a altora care au o optiune diferita pare sa iti cam stea in gat” si ca “nu scrie nicaieri ca lista mea trebuie sa corespunda cu a domniei voastre”?
Oameni care au trait bine si rudele lor, oameni cu putine surse de informare expusi la masinaria propagandistica a lui Base si atat de celebrul roman prost si fudul = aprox 30%
Am pus 30% pentru ca nici macar o secunda in viata mea nu am separat PPDD de PDL (ARD).
Pai daca e asa tare USL- ul, de ce fuge Antonescu sa candideze la Teleorman cu Dragnea?????????
Voi nu intelegeti o treaba,atata timp cat va fii antena 3 Basescu va castiga mereu,fraierilor ce sunteti si imbolnaviti de ura
fraier si bolnav esti tu, mai nefericitule !
pai si inainte de locale usl avea in sondaje tot asa, vreo 65 % si au luat 49 % !
ooo daaaa, usl 49 % la locale. siiiigur ca da. 38 de consilii judetene din 40 asta inseamna 49 %… :-)))) unde mama naibii gasiti voi cifrele astea masluite? nu ca n-ar fi de dorit un bun echilibru putere/opozitie
PDL, ARD si UDMR (fara D, ca n-are cum) nu pot reprezenta opozitia din Romania din simplul motiv ca ei se opun poporului roman.
Sper ca USL sau orice partid cu adevarat romanesc sa obtina 90% din voturi si restul de PDL-aci (UDMR si ARD) sa aiba 2%.
Nu-i bun niciun echilibru intre putere si opozitie !!! …. Nu de data asta ! Musca-ti limba !!!!!! Trebuie sa avem , impreuna cu minoritatile , peste 63,4 % si nici atunci nu putem avea certitudinea ca scapam de Satana !
@nimabe
De acord. Chestia asta cu echilibrul intre putere si opozitie mi se pare o idee preconceputa. Sa nu mai pun la socoteala faptul ca PDL, ARD si UDMR (fara D, ca n-are cum) nu reprezinta nici opozitia si nici alternativa la putere. Consider ca cei care au crezut ca PDL a reprezentat alternativa la PSD, AU GRESIT. Si se stiu ei.
rezultate oficiale alegeri locale 2012 : CONSILII JUDEŢENE:
USL – 49,80%
PDL – 15,29%
PP-DD – 8,96%
consilii locale : USL – 32,68%
PDL – 15,79%
PSD – 10,21%
REZULTATE FINALE ALEGERI LOCALE 2012. PRIMARI:
USL – 41,57%
PDL – 15,66%
PSD – 11,88%
astea sunt cele oficiale ! de atunci toti spun ca usl este pe un trend descrescator . dovada antonescu se refugiaza in teleorman la un baron !
adunati la usl rezultatele separate cu psd si pnl nde au candidat separat si veti obtine, in sfarsit, scorul corect…
@misu
Tu n-ai inteles: 49,80% USL la locale inseamna 80,49% la generale, PDL – 15,29% inseamna 2,01% la generale, UDMR oricum o sa iasa din Parlament.
daca ne luam dupa sondaje…sa nu uitam geoana avea in sondaje de casa, masluite 60% si basescu 40 si cine a iesit presedinte stim !
@sorin
Sa fii sigur ca acum sondajele arata scorul USL mai mic decat cel real ca sa nu se imbete cu apa rece si il arata mai mare pe cel al PDL-ului ca sa fie siguri ca prind 30% asa cum si-au dorit. Totul este facut ca UDMR si aliatii lui, adica PDL si ARD sa nu prinda Parlamentul.
chiar stau si ma intreb daca ce faceti voi la antena 3 seara de seara e ca asta va cere voiculescu,sau chiar sunteti atat de cretini indoctrinati. Altceva in afara de basescu voi nu mai stiti, sunteti varza ,niste obsedati….
esti prea imbecil sa capeti un raspuns. dispari de pe blogul acesta, e pentru oameni inteligenti
d-nule Radu Tudor ,cu cat le dati mai mult atentie ,cu atat devin mai tupeisti , nesimtiti si fara cei sapte ani de acasa.Se alege graul de neghina…in viitorul apropiat
FELICITARI pentru emisiunea Punctul de intalnire din aceasta seara…istorie care trebuie sa o invatam de undeva
Uitati cum arata un ciocoi disperat ca PDL-acii lui pierd alegerile.
Corect!
@ Protestez
Te rog …te rog mult de tot, nu mai folosi cuvantul asta, “ciocoi” . Fac instantaneu asocierea cu un personaj penibil care-l foloseste foarte des, ca pe-un brand personal, si mi te imaginez c-ai fi… Dan Diaconescu . Si, cred, nu e cazul. Ai variante, garla . Poti sa-i zici, de exemplu, baicoiule !… in loc de… ciocoiule.
@gemil
Ciocoi spurcati PDL-aci au condus Romania timp de 8 ani. Uita-te la ei sa vezi, nu seamana cu niste ciocoi ? Daca le zic parveniti sau altfel suna prea frumos. Vreau un cuvant grav pentru ei si deocamdata asta este cel mai bun. N-ai cum sa le spui altfel. Dan Diaconescu are dreptate cand le spune si el ciocoi. Eu nu m-am luat dupa el si cred ca nici el dupa mine. Ca politica PPDD este o aiureala, asta este partea a doua. Dar ce este adevarat este adevarat. Am o repulsie mai mare fata de PDL decat de PPDD, iar problema la ora actuala nu este PPDD, ci cum sa obtina USL sau oricare alt partid cu adevarat romanesc, peste 80% din voturile romanilor.
basistul pur-singe este ca un ciine !E sluga cu stapinul si musca pe cine cred ca-i ataca propiul propietar ! Cred ca logica asta a avut-o agramara Eba cind l-a numit pe blaga Buldog !( cam greu sa vbr. de logica vis-a-vis d-asta ! )Cind zic ciine ma gindesc la unii pdl-isti ( exilatii visan si stavrotiti ) , cind erau la tv , te asteptai din moment in moment sa rupa lantul !
Si culmea, PDL-acii vor sa ucida cainii…
Ciociule, o sa va scoatem din Parlament pe 9 Decembrie si o sa va punem, din mila, cate un PDL-ac, cate un UDMR-ac si cate un ARD-ac in Parlament, ca sa nu uitam cum ati vrut sa ucideti natia romana.
Am zis sa ma corectez scriind corect doar cuvantul pe care l-am gresit din graba. Dar n-o fac, pentru ca trebuie sa-ti repet: “Ciocoiule, o sa va scoatem din Parlament pe 9 Decembrie si o sa va punem, din mila, cate un PDL-ac, cate un UDMR-ac si cate un ARD-ac in Parlament, ca sa nu uitam cum ati vrut sa ucideti natia romana.”
Sunt calcule !. USL-ul nu face calcule ptr. 50 % + 1 , ci ptr. 60 % .Vezi Constitutia !
sorin copilu minune marsh in wc la zero tv si canta p masa cu diaconescu sau cu basescu la ciresica
PS:esti retard
Sorinel Pustiu…:-D
Daca as avea ocazia sa vorbesc cu liderii USL azi, le-as sugera sa nu li se urce la cap cifrele astea si sa fie foarte atenti. Maneca lui basinescu s-a dovedit incapatoare si plina de asi salvatori pana acum. Nu pot decat sa sper decat ca i s-a epuizat resursa de asi, desi probabil as fi naiv.
Cat despre cele 2 milioane care voteaza cu formatiunile gazosului, nu pot decat sa sper ca majoritatea sunt javrele lui. M-ar linisti mai mult sa stiu asta, decat sa aflu ca mai sunt romani care pun botul la perversiunile, mitocania, ipocrizia, lipsa de rusine si mitomania celor din ARD/PDL.
Dupa alegeri, sper sa vad justitia asmutindu-se asupra unora ca Udrea, Cocos, Videanu, Ungureanu, basescu si compania. Sper ca singurul motiv pentru care nu au ajuns dupa gratii deja este ca daca ar fi ajuns, PDL-ul ar fi lansat niste minciuni CRUNTE in presa din afara si si-ar fi folosit masinaria de propaganda 24/7 ca sa ne faca pe noi sa aratam ca o tara africana, unde legea glontului domneste, iar pe ei ca niste sfinti. In fine, mergem mai departe.
Da, trebuie să fie atenți. Așa am visat și la referendum că majoritatea va decide….
La alegeri nu se poate impune prag de participare. Totusi eu sper ca PDL-acii, UDMR-acii (fara D, ca n-are cum) si ARD-acii, vor boicota alegerile, pentru ca doar asta stiu sa faca.
Daca-l suspenda pe sefu si pun referenedumul de alegeri sperantele sunt mult mai mari.
Aia da, dar daca USL va lua 80% din voturi, nu va mai fi nevoie de suspendare, pentru ca va reusi sa-l faca pe Basalau sa-si dea demisia singur, ceea ce ar fi o chestie mai tare decat demiterea sau suspendarea lui.
Un exemplu edificator…In momentul de fata, Codul fiscal prevede scutirea de impozit pe salariu pentru informaticieni, in conditiile legii. Printr-un miracol, a scapat neatinsa dupa tavalugul din 2010 (daca-mi aduc eu bine aminte) cand s-a ras tot ce se putea rade din categoria scutirilor, de era cat p-aci sa ne trezim cu impozit pe ajutoarele de inmormantare. Nu stiu cum de a ajuns aceasta scutire, promovata si implementata in legislatie din 2001 de “odiosul” Nastase, adica de PSD, sa fie asociata cu permanenta la guvernare a javrelor portocalii, mai nou indigo. Adica, asa cum am auzit pe la unii, nu votez cu PSD-ul pentru ca-mi taie scutirea. Scutire pe care taman PSD-ul a legiferat-o. Sau, cota unica. Toti uita ca aceasta cota unica a fost data de guvernul liberal al lui Tariceanu, din 2005. N-am nici cea mai mica idee pentru ce aceste masuri ar fi asociate vreodata cu PDL-ul dar iata ca mintea unora functioneaza astfel. Exact ca si papagalul Udrea ca de cate ori deschide gura, incepe cu:”Ministerul meu a avut cea mai mare absorbtie a fondurilor UE..” “Bine, cucoana, dar cu neregulile descoperite de CE, motiv pentru care au fost presuspendate aceste fonduri, ce-i?” “Ministerul meu a avut cea mai mare absorbtie a…” No comment. Sau, doar, alooo, tovarasu’ Morar, dormi?
Iar motivele altora, “afaceristi” autohtoni…”Am dat o data spaga PDL-ului, acum sa mai dau si altora?” Ce pot sa mai zic?
IN ISTORIA ROMANIEI ASA A FOST MEREU CU BUNE SI RELE,DEPINDE DE NOI INSINE SA NE FIE BINE PE VIITOR,DEOKAMDATA NU SA NASCUT SOCIETATEA PERFECTA,TIMPURILE SE SCHIMBA MEREU.sper sa cititi.,si speram sa se mai faca filme cu adevarata istorie a lumii si a romanilor sa stie si generatiile urmatoare.
Zi ceva bun din regimul UDMR-isto-PDL-ist.
Deci n-ai ce sa zic. Asa ma gandeam si eu.
* Deci n-ai ce sa zici
ARD – cei care au beneficiat de regimul PDL-isto- basist iar PPDD – cei care cred in gogosile lui DD. Amintitile acestora ca a mai venit unul pe “cal alb” in urma cu 8 ani si a promis tepe… O parte din cei care au asteptat justitie din partea lui basescu – un barbat cu “mana de fier” au trecut in barca lui PPDD care ii vrajeste acum cu starpirea ciocoilor ( oare el si multi din anturajul lui ce sunt?) si venirea la putere a imaculatilor…CIOCOII VECHI SI NOI.
PS Cred ca setea de dreptate si razbunare a majoritatii romanilor e exploatata insuficient de USL.
Daca PPDD spunea ca sustine mediul de afaceri, ca macroeconomia bla bla bla sau vorbea despre FMI, U.E., Banca Mondiala (adica Star Trek), inflatie, deflatie si alte d’astea, il votai, nu ?
Exista in aceste momente nevoia unui proces de a convinge liberali care mustacesc din nas de nevoia de a veni alaturi de USL si a se lepada de Satana ARD-ista. Argumentul “Nu voi vota niciodata cu socialistii” nu poate fi unul plauzibil in ipoteza de a mai gira in continuarea sistemul mafiot de putere condus si controlat de Traian Basescu. Argumentul doctrinar nu se suprapune contextului politic curent, in care votul trebuie sa fie unul pragmatic, rational. Romanii trebuie sa invete sa nu se mai lase condusi de sentimente inselatoare, sa aiba taria de a ii executa la vot pe toti cei care, la nivelul functiilor ocupate in stat ca PD-L-isti, au saracit bugetul tarii cu peste 40%, asta daca credem in aceste date dragute prezentate de Vacaroiu. Adevarul este ca se fura mult mai mult. Paradoxul aici este cum de USL nu a reusit inca sa rastoarne aceasta manipulare slabuta a ARD-istilor, ma refer la cea cu socialistii, cata vreme cei mai mari socialisti, cei care s-au hranit exclusiv din bugetul public pana acum au fost tocmai ungurenii. Va sa zica, socialisti noi nu suntem cand furam jumatate din buget pentru noi, dar sunteti voi daca acordati 15% bani returnati oamenilor de rand, pentru drepturile care li se cuvin. Daca n-am trai intr-o democratie, as face rost de o arma si le-as zbura creierii PD-L-istilor. Intr-o democratie insa, exprimarea si riposta noastra, a tuturor oamenilor care nu am furat din banii publici si pe care ne revolta tupeul jegosilor din ARD trebuie sa se manifeste la vot. Vreau ca dupa ziua de 9 decembrie, toti mafiotii din ARD sa viseze numai socialisti! Sa le dam motive sa le putem canta pe 9 decembrie melodia de la Casa Loco (Ce bine imi pare ca ai luat teapa, ce bine ca ai pierdut!)
P.S: Am mai auzit zilele astea argumente de la basisti precum: Hai mai, vrei sa ia totul USL-ul? Sau altul: N-ai vazut ce manifestatie tip PCR au facut? Raspunsurile mele: 1. Acum sa ne fie mila de gandacii pe care ii vom strivi la vot pe 9 decembrie? Niciodata! 2. Nu sustineati voi din gura tot timpul ideea de unitate si solidaritate? Pai solidaritate va dam. Unitate va dam! Mai asteptati putin…
Tocmai de aceea, daca s-ar prezenta la vot aproximativ 15 000 000 de romani, aia 2 000 000 nu ar mai conta.
Nu-mi vine sa cred ca sunt atatia romani cu drept de vot in tara. Ce se-ntampla cu diaspora va ramane mereu o necunoscuta, pe de-o parte din cauze naturale (cine s-ar face 2000 km pe banii lui numai ca sa voteze?), pe de-o parte din cauze de branze si baconschi. Mie unuia mi s-ar parea de bun simt amendarea Constitutiei in sensul oferirii dreptului de vot numai celor cu domiciliul stabil in Romania. Ai plecat, te-ai stabilit in tari mai calde, sa fii sanatos. Cine-ti da dreptul sa-mi hotarasti mie soarta, in timp ce pe tine nu te-afecteaza cu nimic votul pe care l-ai exprimat?
De acord. Ei pleaca, traiesc bine si vin si ne impun noua, prin votul lor, sa luam masuri de austeritate. Totusi, cred ca cel mai bun sistem de vot este acela cu inscrierea pe liste a celor ce vor sa voteze si sa fie obligati, daca s-au inscris, sa si voteze. Nu vrei sa votezi, nu contezi. Simplu.
Cel mai bine; sistem care se si practica in unele tari. Vrei sa contezi in viata politica a acestei tari, te inscrii pe liste, nu, la revedere. Desi mi-e teama ca si aici ar veni cate un primar cu o suta de carti de identitate sa inscrie pe liste “alegatorii”…
Oricum, tot ar fi mai ok decat sistemul actual. Primari cu buletine sunt si acum, asa ca orice sistem mai bun decat cel actual ar fi de preferat.
Intrigat, dreptul de vot e dat de calitatea de cetatean roman (nu de domiciliu, culoarea ochilor sau preferintele muzicale).
Daca s-ar putea, mi-ar conveni si mie sa existe o diferentiere a ponderii votului in functie de marimea impozitelor platite la stat: 1 punct de vot cei ce platesc impozit 0 (someri, etc) , 2 puncte de vot cei ce platesc impozit 1-500 lei, .. , 5 puncte de vot cei ce platesc impozit de peste 1500 .
In felul asta nu mi-ar hotari mie soarta cine stie ce amarit care a votat pentru 3 kg de malai dati ca pomana electorala. Ar fi nevoie de vreo 5 amariti ca sa-mi anuleze votul.
Dar visez la cai verzi pe pereti …
Corect, dreptul de vot e dat pe criterii de cetatenie in baza Constitutiei care poate fi amendata, nu? In ce priveste celelalte lucruri, nu prea te pot contrazice…Dar cred ca aici intram in ape ceva mai adanci…Am ajunge sa revizuim listele electorale in functie de datele de la fisc si mai multe. Dar problema esentiala mi se pare mie c-ar tine de esenta democratiei. Daca n-am avut venituri impozabile pentru ca sunt pensionar cu o pensie sub plafon, asta inseamna ca n-ar trebui sa contez in procesul electoral?
Cei de la USL au facut cateva miscari si nu le-au explicat prea bine (gen miscarea cu Codruta Covesi) si au reusit prin acest lucru sa impinga o buna parte din votanti sa voteze altceva, multi au inteles ca USL = PDL… Cunosc oameni care vor vota cu PPDD din aceasta cauza..
@Radu Sorin Cat de dement trebuie sa fii sa votezi PP-DD? Mai bine votezi PRM!
Este si asta o idee.
Sunt destui demenţi în ţara asta. Sa nu uităm că Băsescu a fost votat de două ori.
Sunt unii care sunt de acord cu inchiderea spitalelor din motivele PDL-ace. Dar stiti de ce ? Pentru ca se cred vesnici. Asta inseamna chiar dementa. Ai dreptate.
Am o maaaaaare banuiala ca a doua oara a fost furt ordinar.
Indiferent cum ar fi fost, daca nu se duceau 5 milioane de galetari sa-l voteze pa Basalau si tradatorii de neam de la PDL, eram salvati demult.
Decat PDL sau UDMR, mai bine PPDD.
Pai PPDD e tot pdl !
De unde stii ? Eu nu sunt 100% sigur.
salutare @protestez . ce te face sa crezi ca PPDD nu e basist ?cam toate miscarile “inspirate” ale lui DD imi par a fi pro-basiste pe principiul “cum putem sa luam cat mai multe procente de la USL” ?
PPDD este interesat sa ia procente si de la PDL si de la USL. Acum nu o sa il laude pe Ponta. Ar fi culmea. Normal ca PPDD vrea sa fie principalul partid de opozitie din Romania si trebuie sa critice actuala putere, adica USL. Nu cred ca cine critica USL este prieten cu PDL-acii. Asta sunt niste idei care vor sa faca din Parlamentul Romaniei unul in care sa se perinde pe la putere aceiasi oameni. In afara de cativa dezertori din PDL, PPDD nu are decat oameni noi. Nu sunt fan DD, dar cred ca este bine sa-i judecam drept. Nu se spunea ca Basescu l-a bagat la puscarie pe DD ? Nu cumva regimul Nastase i-a inchis televiziunea din motive pe care le stim toti ? Nu pot sa zic 100% ca PPDD este PDL-ac. Daca alt partid ar critica Guvernul Ponta ar inseamna ca este pro PDL ? Nu cred. Dar unora le este frica sa nu cumva sa vina altii, “din afara”. Fostul FSN si fosta CDR conduce Romania de 23 de ani. Cred ca le cam ajunge. Bininteles, deocamdata USL trebuie sa-l zboare pe Basescu de la Cotroceni, de aceea merita sa aiba peste 75% din voturi, dar prea pupa Barrosi, Reddingi si mai ales Merkeli.
@petru
@protestez in mare parte ce ai scris e adevarat,dar am un singur amendament. care e treaba cu oamenii noi din PPDD , cine sunt si ce-ti insufla acestia ?
@petru
Nu cunosc oamenii din PPDD si de aceea nu-mi insufla nimic, dar am vazut sporadic vreo cativa prezentati pe la unele posturi de televiziune (nu OTV) si nu sunt din fostele regimuri. Doar asta am vrut sa zic. Ca sunt PDL-aci, ca nu sunt, nu am de unde sa stiu. Deocamdata DD zice ca Basescu si PDL-acii sunt ciocoii cei mai mari. Poate sa si minta, bineinteles, dar n-avem de unde sa stim. Asta este politica.
ca mai sunt naivi care voteaza dd, as intelege, dar ca 2 din 10 romani inca ar vota pdl, asta ma depaseste! Da, stiu, prosti si ticalosi sunt multi, nesimtiti si nemernici, la fel, dar chiar atat de multi? E dazarmant…
Membri de partid si rudele lor.
Membri,,,PNL si PSD ,, sa analizeze mai profund situatia USL bate avem ..balti mai putine, a fost seceta,,,, dar vin ploile de toamna si sa aiba grija ce fac ,,,dracu nu culcate,,, ne-am cam saturat toti de ,bala ,bala,,, portocala. Guvernul a facut ce a mai putut face , parlamentul s-a multumit cu sustinerea ,, putea face foarte multe dar a dat dovada de lasitate ,lipsa de curaj si totul a dus la sa fie categorist ca incompetent pentru Romania actuala.Pentru votul din decembrie trebuie demonstrat ca Romania este pe maini bune si ca viitorul va aduce liniste. JOS CU SUSU .
Radu, ce faceti cu ARD-aci ? Se apropie alegerile ! Vor bate la portile A3 ? Deja , tinel , a venit ! Presteaza ! I-a mai trecut rinjetul ala gretos, e mai cuminte , dar , tot pdl – ist infect este !
sunt reguli CNA sub amenintarea amenzilor. trebuie chemati si ei. pina la urma e campanie, trebuie si USL si ARD. o fi uitat lumea cum arata oamenii lui basescu si ce-au facut….
Si PPDD si PRM si PSM si PER si nPCR si PPR si PPC si PDN si altii foarte multi.
Pentru mine cel putin, PDL sau ARD nu vor reprezenta niciodata opozitia din Romania.
Cind se poate invitati-i pe contracandidatii greilor ARD-ului ! Sunt curioasa sa-i vad ! As vrea sa-l invitati si pe Iosif Buble ! Imi pare documentat in problemele parlamentului !
De ce nu apar si altii in afara de USL si ARD?
Pentru ca exista unii de dupa revolutie care trebuie sa fie ei mereu la putere prin rotatie. Ca cica ei “este ieuropeni” si ca ne garanteaza democratia si libertatea de exprimare. Pe langa faptul ca habar n-au ce sunt astea, ne mai si infometeaza si ne umplu de boli prin masurile luate. Dar ei sunt mediatizati in continuare. De aceea eu nu cred ca cel mai mediatizat este si cel mai bun si de aceea PDL-acii n-au cum sa-mi spuna ca sunt manipulat de televiziuni.
Radu are dreptate!Trebuie sa fie pusa in evidenta comparatia… Si la urma urmei asa e corect! Ar fi foarte interesante si showu-urile face to face.
Nu este corect sa fii corect cu incorectii. Inchiderea spitalelor pentru ca foarte multi romani sa moara se numeste complicitate la genocid.
Sincer, cand vad un PDList, schimb canalul. Iar dac-o sa-i mai vad pe alde Boureanu, Traila si Vass, cred c-ar trebui sa-mi asigur televizorul impotriva accidentelor casnice, gen aruncat pe fereastra sau spart ecranul. Inteleg ca trebuie sa invitati si specimenele astea dar, va rog, de cate ori veti prinde un membru al guvernului, cereti-i sa ne spuna, cu subiect si predicat, dac-au trimis rezultatele auditurilor care s-au facut in ministere (si stiu ca s-au facut) la Parchetul General. Termenele de prescriptie nu-s chiar asa scurte si-om avea intr-o zi o justitie care nu-l are pe nasu’ in inima!Va multumesc.
@ maria
Sa vina, spre aducere aminte. Daca oamenii nu-i mai vad cam uita din cele ce au facut, asa ca mai bine sa-si mai dea in stamba pe la televizor.
“Sa nu uiti, Darie!”
De ce nu trebuie sa votam PDL sau ARD ? Pentru ca ii sustin pe cei ce declara asa ceva: “Popularii maghiari au jurat susținerea autonomiei Ardealului”
Sursa: DC News
Si eu sustin candidatura domnului Giurescu. Sper sa aiba un loc in Parlamentul Romaniei, acolo unde ii este si locul dealtfel.
Am uitat ceva ffff important , in postarea mea anterioara !!
In “sondajul” Pieleanului , USL-ul are 60 % iar Crin Antonescu , la Teleorman , are peste 75% din intentia de vot ! Desigur , scorul pentru ElFugitivo Crin , a fost dedus tot prin sondaj in Teleorman….. metoda CATI !!! Eheeeeeeeeeeeeeeeee !!!
Un strop de coerenta se poate? Multumim.
De coerenta incoerentei n-ai auzit pana acum ? 😀
@ intrigat
Coerenta la pdl-isti? 😀 Buna gluma!
De astfel de oameni, precum academicianul Dinu C.Giurescu avem nevoie în Parlamentul României, şi nu de piţipoance, curve, hoţi, semianalfabeţi, dezaxaţi etc, pe care îi aruncă în luptă portocaliii. Că două milioane de români ar vota gruparea mafiotă din jurul lui Băsescu numită ARD şi PPDD, asta ne face să conştientizăm încă o dată că retardaţii sunt mulţi şi închipuiţii şi mai mulţi. Asta e… Există şanse să mai deschidă ochii simpatizanţii PPDD. Acei oameni atât de dezamăgiţi de Băsescu şi clica sa mafiotă, care din bună-credinţă ar vota astăzi PPDD, trebuie să se convingă până la alegeri cum stau lucrurile. Că DD e cu Băsescu şi că e un mincinos ordinar.
Radule,ai scris cuvinte atat de frumoase despre domnul academician
Dinu C Giurescu. Si eu am avut sansa sa te descopar la Ordinea Zilei cu cativa ani in urma si datorita tie, sa-l descopar si pe domnul academician in emisiunea ta.:)Pentru noi ca romani, va fi un castig daca va ajunge in Parlamentul Romaniei- este un om de valoare,cu suflet, respectabil care are o tinerete a spiritului demna de toata apreciarea-la fel ca tine, este un patriot adevarat.
Sa va dea Dumnezeu sanatate si tie si lui!
PS: Nu te enerva te rog, pentru unele comentarii- avem nevoie de tine sa traiesti peste 100 de ani, sa nu uiti asta.
Astept sa te revad cu drag, la Punctul de intalnire.:)*
Gabriela Bacara
mai fratilor e bine daca 30% sunt ardei deastia.ete vezi ca-si revin din lesin mamaligarii isi revin din lesin ca sa intre in coma.
ca astia 30%sunt contagiosi..cu ceva in urma parca erau sub20%imbecilii astia,acu sunt 30%,pana in primavara o sa iasa sa raga 60% jos ponta su7s besescu si udrula..raht.
basalaul viclean chiar a zis bogdaproste ca mri si toata sleahta si-a luat-o-n freza(n-a fost Plan,din prostie a iesit asa,prostia la toti astia,ca Basau era tare pe cupru,avea treaba cu niste baetzi in ultima Faza,n-avea gand sa cedeze “puterea”/”guvernul”)
,Caci toti sobolanii Speriati de Apocalipsa Facuta de Basauau fugit la usl Toti Odata,si a lasat Guvernarea a Nimic sa se sparga-n capul USL.bine asa. basau scapa.
incet incet mamaligari intra in coma.
iara in alta ordine de idei
Academicianul Dinu C Giurescu e un geniu si un patriot ce va ramane in istorie.putini mai sunt ca el,memorabili in bine.
ascultati vorbele omului asta ca e adevar presus,
hraniti-va mintea cu ce a spus/scris si va mai spune dansul dragi cititori de buna credinta .
chiar
si voi taraturi fara de sperantza , tradatori de tara ce monitorizati scrierile pe acest blog,caiti-va,intoarceti-va la adevar invatati sa traiti onorabil nu mai slujiti tradatorii
Deci raportul PSD-PNL e cam 36% (PSD chiar si in 2000 nu a depasit acest procent) la 24%.
Asa si ? O sa vina Partidul Comunist cu 80% si sa vezi ce zboara si PDL-acii si ARD-acii si UDMR-acii tai de nu se vad.
Imi doresc ca Basila dupa 9 decembrie sa nu ii incredinteze lui Victor Ponta formarea viitorului guvern, iar USL SA IL SUSPENDE… sa il tinem din suspendare in suspendare
Eu sper ca Ponta sa-i cam dea cu FLIT lu’ Barroso, nazistei de Merkel si aiurtei de Reding. Sa ceara schimbarea ambasadorului SUA la Bucuresti si sa rezilieze orice acord cu FMI si Banca Mondiala. Dar nu cred ca va face asa ceva, ar fi prea erou pentru romani, iar romanii n-au nevoie de oameni cuirajosi. Nu am nimic cu Ponta, ba chiar mi se pare foarte ok ca prim-ministru, dar la slugarnicie la zeii straini tot cam PDL-acii se comporta.
* …tot cam ca PDL-acii se comporta
* curajosi
Cred ca dupa alegerile din decembrie se vor schimba lucrurile ! Cu toate ca actualul guvern are imputernicirea unui Parlament conform rezultatelor de acum 4 ani , alegerile ii vor confirma imputernicirea .
Sper sa iasa lumea la vot, sa dea de pamant cu dictatura UDMR-ista sustinuta frenetic de PDL si sper ca romanii sa inteleaga importanta votului lor. Daca nu vor intelege asta pana pe 9 Decembrie o sa vorbeasca maghiara.
Pentru ca am observat ca Antena 3 ne tot invita sa comentam pe Facebook: “Datele private a peste un milion de utilizatori Facebook au fost colectate și vândute online”
Sursa: DC News
Daca un civil a facut asa ceva, va dati seama ce pot face altii.
Este o onoare si un privilegiu sa-l avem pe dl. academician Dinu Giurescu in Parlament. Sunt ferm convinsa ca isi va invinge contracandidatul la alegerile din 9 decembrie. L-am vazut ieri sau alaltaieri, intr-o emisiune tv, si m-a suprins placut sa vad ce tonus optimist avea. Era plin de viata si parea mult mai tanar decat este in realitate domnia sa. Arsenie Papacioc spunea: “daca tineretea ar sti si batranetea ar putea…” Cred cu tarie ca dl. academician va putea, in ciuda varstei, sa faca mult mai multe decat mai tinerii sai colegi parlamentari.
eu nu am inghetat in ianuarie la -20 pentru BECALI,GHITA,NIRO,PLACINTA,PRIGOANA ,FRUNZAVERDE etc………USL-UL ia ales pe ei in detrimentul romanilor.eu am iesit in strada pentru a protesta impotriva acestor gen de oameni nu ca sa-i pun in parlament sa-si poata dubla averile pe spinarea si in detrimentul concetateniilor mei si asa greu incercati de criza economica. asa va arata romania corecta??!!! jalnic ,incepeti sa calcati pe urmele pdl-stilor si este putin cam devreme .inafara de dinu c giurescu nu as mai vota un usl-it
niro, placinta si prigoana nu sunt pe listele usl pt parlamentare
Am iesit si eu in strada in vara si va spun cinstit: daca as avea de ales intre Oprea si Sulfina Barbu, voi manca o lamaie mare si ma voi duce sa-l votez pe Oprea. Pentru ca orice abtinere sau vot dat ARD sau PPDD inseamna sprijin pentru traian basescu. Am vazut oameni tarandu-se efectiv in baston in jurul domeniului Cotroceni, am vazut oameni la un pas de lesin si oameni care aveau in punguta o sticla cu apa si pastilele de tensiune. Au auzit povesti despre batrani care s-au tarat pe 21 august in fata CCR-ului numai ca sa-l vada dat jos pe nemernic inainte de a muri. Problema oamenilor astora n-a fost nici Oprea, nici Frunzaverde, nici Becali ci basescu. Atata vreme cat aceasta problema nu se rezolva, Romania va bate pasul pe loc, dupa parerea mea. Cum va arata Parlamentul dupa alegerile din 9 decembrie? Intre un parlament aservit lui capo di tutti capi si un parlament “pestrit”, prefer ultima varianta. Stiu deja de ce este in stare un Parlament-marioneta in mana camorristului-sef al Romaniei.
Eu sunt convins ca sunt si oameni in alte partide care ar putea sa-l zboare pe Basescu de nu se vede.
D-le Tudor, nesimtirea, tupeul si aroganta , sunt principiile ce guverneaza pdl-acii. Sa-i vedeti cum se lauda in campania electorala. Daca nu taiau salariile si pensiile, Romania disparea de pe harta Europei. Ma intreb si eu ca tot romanul , unde s-au dus acesti bani rezultati din taieri? La salile de sport de la tara? Poate ne spun in campanie visanii, tineii, talmacenii, toaderii, videnii, bercenii , udrele, sulfinele s.a., desi nu cred acest lucru. Sper totusi sa nu-i mai vad la guvernare in urmatorii 50 de ani. Au facut destule experimente cu acest popor. Am fost pe post de cobai si am ajuns in prapastie. Dar n-au pic de jena sa spuna ca sub guvernarea lor, romanii traiesc mai bine.
DUBLĂ LOVITURĂ
Un om ca Dinu C. Giurescu merită respect
Şi nu cred că cineva îl bagă într-un bucluc ,
Căci, la etatea sa, de-o să intre-n Parlament ,
Cu siguranţă, va intra şi-n … Guiness Book .
D-abia astept sa votez contra basistilor, sub orice formula politica sau titulatura se vor prezenta! Oricine il sprijina pe impostorul, uzurpatorul si lasul Masa-Verde de la Cotroceni, trebuie sanctionat cu toata determinarea la vot! Sper, de asemenea, sa votez in curand, din nou, pentru suspendarea sus-numitului, fie-i numele de ras!
Spuneti-le la astia de la See now sa isi de-a jos reclama de pe streamul antenei 3 http://www.antena3.ro/live.php ca imi blocheaza streamul video. Sint abonat la ei – cu 2 pachete deja. Realitatea merge fara. Si voi puteti.
Baga si tu niste “adblock plus” ceva…
oare nu va urma o noua dictatura ?
Prefer o dictatura romaneasca (USL), decat o dictatura ungureasca (PDL).
carmen, oare va cadea drobul de sare in capul copilului ? Haide sa scapam de base si gasca lui, apoi ne ocupam si de ceilalti, daca vor avea aceleasi apucaturi.
Politicienilor din Romania le trebuie o lectie. La vot o putem da scotand din Parlament UDMR-ul si pe aliatii lui, adica pe PDL si ARD. Daca romanii nu vor intelege asta, o sa si-o ia urat de tot.
@ Radu Tudor
Domnule Tudor, cum ati calculat dv. ca 30%(ARD + PPDD) din intentia de vot ar reprezenta cca.2 milioane de alegatori ? Inseamna ca USL care are acum in sondaje 60% (adica dublu cat cele 2 formatiuni politice amintite) ar fi votata pe 10 dec.a.c. doar de cca. 4 milioane de alegatori ?
Dar ce s-o fi intamplat cu diferenta de cca. 3 milioane (7,4 – 4 )care a votat la referendum pentru demiterea lui Traian Basescu ? De fapt, ce masa de alegatori(romani cu drept de vot ) ati avut in vedere cand ati aplicat procentele de 30 si respectiv 60 % ?
Va multumesc pentru un eventual raspuns si va urez toate cele bune !
LECŢIA PRACTICĂ
Pe dna Cristiana, cu toţii o votăm ,
(Tineri şi bătrâni, copii şi mame)
Căci numai de la ea, o să învăţăm ,
Cum se rezistă 4 ani … de foame .
ce retardat ! hai bashti de pe blog
Stimate domnule Radu Tudor,
Sunt comandor de marina in rezerva si am ramas fidel acelui ideal pentru care am jurat acum 37 de ani si pe care m-am straduit sa-l promovez si in sufletul studentilor mei, timp de aproape 23 de ani.
Ma inclin cu mult respect in fata initiativei Antenei 3 pentru cinstirea Armatei Romane cu prilejul implinirii celor 150 de ani.
As vrea sa-i comunic domnului ministru ca alaturi de Aviatie, Marina Militara sufera la fel de crunt sau mai crunt.
Cehii, polonezii, ungurii si altii au renuntat de mult la 2nd hand-urile americane, iar pentru sustinerea fortelor armate ale tarilor lor au realizat jonctiuni puternice de cercetare stiintifica si productie de subansamble, astfel incat Europa sa isi capete demnitatea si solidaritatea pe care le merita.
Am participat de intalniri cu strainii de mai multe ori, ca ofiter activ. De fiecare data am auzit cum strainii au propus sa colaboram cu ei pe linie de cercetare stiintifica, de productie si de dotare. Comandantii nostri, insa, au refuzat colaborarea sau nu au dat un raspuns ferm, pe care il asteptau reprezentantii firmelor producatoare de tehnica militara franceze, germane, olandeze sau suedeze. De ce?
Cred ca alaturi de saracia financiara, mai “beneficiem” si de o saracie intelectuala si morala, de lipsa de demnitate, de obedienta dupa pana la rusine, de lipsa de pregatire stiintifica si de informatii stiintifice corecte (nu comerciale).
De acord cu dl acad. Dinu C. Giurescu: armata (ca si economia si institutiile statului) a fost slabita intentionat. Sper sa-l vad in parlamentul Romaniei, luptand pentru tara aceasta atat de batuta de soarta acum. Am sa-l sustin din toate puterile mele. Spuneti-i, va rog, ca foarte multi romani il admiram enorm si impartasim aceleasi idealuri.
Stimabililor, eu zic sa nu desfaceti sampania ba dimpotriva, sa va stoarceti creierii si sa anticipati eventualele manevre ale lui Basescu. Voturi nu are de unde sa ia, dar la “mishculatii” il duce capul si nu se stie ce decizie a C.C.R. stampilata la 6 dimineata mai inventeaza, ca sa influenteze rezultatul alegerilor! Asteptati-va la orice, jigodia are sprijinul total al guvernelor din Vest, deci poate inventa orice, oricat de absurd sau anti-democratic …
Oricum, nu vad nici azi cu ce l-ar strange USL “de testicule” ca sa il numeasca pe Ponta premier in decembrie !!!???
Tovarasul intelectual Cartarescu m-a linistit: in delirul de editorial de saptamana trecuta din evz se lamenta plin de disperare ca, din cate crede domnia sa, da data asta nu se va mai intampla nici o “minune” (citat exact), gen boicot sau interventia divina a Europei. O fi stiind el ceva. Sa-i fie gura aurita!
USL – 44 %, ARD – 27 %, PPDD – 11 % udmr 9%
ard 99,99% , ppdd 0,01 % si restul la puscarie
Ungure…
Altii 80%, USL 20%, PDL 0%, ARD 0%, UDMR -1%
DACA USL NU FACE O MAJORITATE SOLIDA ( CARE SA NU PERMITA TRANSFUGILOR SA SE ALIEZE CU PDL DUPA ALEGERI ) peste 50% atunci toate calculele sunt inutile deoarece base va creea noi majoritati dupa bunul plac cu udmr , mru , unpr …
USL:57-58% pentru ca
1.Basescu a ramas la Cotroceni
2.Becali in USL
3.PPDD nu a luat Oltchim dar a putut lua parte la licitatie,deci vreo 3000 voturi hai nu la PPDD dar sunt pierdute 3000 voturi
4.Nerepetarea procedurii de suspendare a presedintelui.
5.A fost indeplinit cvorumul pentru permisiunea lui Basescu sa se mute din sediu inapoi la Cotroceni.
USL-ul pierde daca ACUM nu se opreste cu starpirea furtisagurilor; s-o lase de dupa alegeri. Noi, cei ce dorim asta, suntem putini; furtul e peste tot, de la ultima asistenta de spital pana la managerul ei; e o chestie controlata asta. Deja se discuta despre stoparea furturilor si USL scade in sondaje. Chiar nu vedeti asta?
Cum ar trebui sa mergem la vot in Decembrie sa scoatem din Parlament UDMR-ul (fara D, ca n-are cum) si pe aliatii lui, adica pe PDL si ARD.
http://www.youtube.com/watch?v=TSvG3ozFrk0&feature=relmfu
Femeie Tatoiu, You Stink, Lady!
“La acest Marcel Hoara la menopauza, metamorfoza incepe la nivelul muschilor bratelor, care se incordeaza pana la stadiul de maxima suportabilitate epidermica, este continuata la nivelul cusaturilor liftingului facial brusc inrosite si riscand sa se deterioreze iremediabil si se opreste la proteza dentara ce devine pe neanuntate arma letala, gata sa sara pe masa studiourilor de televiziune si de acolo la jugulara preopinentilor amintind de scenariul filmului horror “Dantura ucigasa”.
Numai ca preopinentii sai, in loc sa tremure de frica flacarilor oratorice pupinbasiste ce tasnesc din femeia Hoara, precum lava din vulcanii islandezi, incep sa rada in hohote, parca la comanda, amuzandu-se copios pe toata durata spectacolului oferit de acest jolly joker al “tocsoaielor politice” prezente in programele televiziunilor de nisa.”
Am inceput cu o mai veche descriere a personajului despre care ma vad nevoit sa scriu din nou, in speranta ca cititorii acestor randuri vor ghici despre cine este vorba. Ati ghicit? Daca nu, nu-i bai, va spun eu, este vorba despre femeia Tatoiu.
Sincer sa fiu nu stiu ce dracu gasesc relizatorii de emisiuni la aceasta relicva de o tot invita la emisiuni si o prezinta ca pe moastele Sfintei Parascheva (ca sa fiu totusi drept trebuie sa recunosc faptul ca la cate operatii estetice a facut pielea ei aduce mult cu cea a unor moaste, ca sa nu mai vorbesc despre fata). Muierea asta n-are doua la un loc, vorbeste ca sa nu adoarma, cand murea cu jugularele celor care aveau ceva cu Basescu in proteza dentara, cand se dezice de chiombalau si afirma sus si tare ca va vota cu USL-ul, dracu s-o mai inteleaga!
Nu mi-as fi pierdut timpul cu ea daca mai deunazi n-as fi urmarit-o recidivand in fabulatii si in dat sfaturi si indrumari de conduita morala electoratului romanesc. Duduia, pe un post de televiziune de nisa, se arata oripilata de faptul ca din ce in ce mai multi romani asimileaza pedeleu cu efectele ciumei motiv pentru care il denumesc ciuma portocalie (chit ca derbedeii mafioti nu mai vor sa stie de culoarea portocalie care i-a consacrat). Drept urmare, aceeasi duduie ne recomanda ca daca mai folosim aceasta sintagma sa ne-o si asimilam moral (sac!) pentru ca nu-i frumos ce facem.
Sa mori tu, tantelo, ca n-avem noi obraz si vorbim urat cu adresa la pedeleu? Pai, cucoana draga, in conditiile raului si nenorocirilor pe care pedeleu le-a adus pe capul romanilor folosirea comparatiei cu ciuma aduce a eufemism, in fapt cacanii au provocat un dezastru mai mare decat holera, sida, potopul, cutremurele, tsunami si basescu la un loc, dictionarele lumii civilizate necunoscand un cuvant care sa se potriveasca acestei calamitati teribile avand sigla pdl. Ei bine, poate daca mai ramaneau la putere ne aratau cam cu va fi la Apocalipsa si atunci s-ar fi scos baietii. Noroc de faptul ca n-au apucat!
Asa ca tanti Tatoiu, mai bine stai mataluta la casica lu’ talica, apuca-te de impletit sosete si manusi pentru nepotei daca vrei sa faci ceva cumsecade si lasa-i pe altii sa se produca pe la televiziuni deoarece “you stink!”
60%???….inca o conferinta de presa cu izmenarul langa ei si se vor chinui sa scoata 50%….si explicatia lui Crin Antonescu cu privire la colegiul pentru care va candida este pentru prosti.
Isi doresc atat de mult liderii USL sa ne scape de lichelele pdl-iste udrea,blaga,anastase…etc,incat nici macar unul nu a mers intr-un colegiu in care unul dintre sinistrii enumerati mai sus candideaza si “sa dea cu el de pamant”.
“Superba” imaginea cu izmenarul natiunii(bine…un om de cuvant dupa cum a spus dl Dragnea la V. Ciutacu in emisiune…Dumnezeule!!!) alaturi de liderii USL.
E clar acum dupa ce principiu merg si astia…”are balta peste”…si din pacate,chiar are…trist.
DINU C GIURESCU e foarte tare frate sunt fan 😀 ,daca ar candida mai multi ca dumnealui ar fii mai multa sanatate mintala in politica
Ce vorbesti , misule!
@ misu
Zici, mai sus:
“rezultate oficiale (ns. alea date de madame Ana Maria Pătru, prietena UDREI si pusa pres. al AEP in martie de catre PDL )..
alegeri locale 2012 : CONSILII JUDEŢENE:
USL – 49,80%
PDL – 15,29%
PP-DD – 8,96% “
Total: 49.8+15.29+8.96=74.05% ???
Restul de 26% unde sunt mai, intelectualu’ lui’ peshte prajit?
Zici:
“consilii locale : USL – 32,68%
PDL – 15,79%
PSD – 10,21%”
Total: 32.68+15.79+10.21=58.68%???
Nu ti se pare cam mare diferenta de 42% neacoperita, mai anal-ist-basistule ce esti?
Zici:
“REZULTATE FINALE ALEGERI LOCALE 2012. PRIMARI:
USL – 41,57%
PDL – 15,66%
PSD – 11,88%”
Total: 41.57+15.66+11.88=69.11%???
Vezi c-ai pierdut la numaratoare inca, 31% mai clona lu’ Anastase!
astea sunt cele oficiale ? (…..)
Astea sunt dupa…. numaratoarea à la “Anastase- 4(patru) clase”… pe invers.
Se demonstreaza si aici, in cazul tau, ceea ce a spus Mihai Gadea, aseara la Sinteza Zilei, Sunt cam rarutzi intelectualii pe la basisti. Tu nu ti-ai pus problema, mai taticule , inainte “de-a da pe goarna” cifrele astea ca “put” basist(deci, prea rau) sa nu-si dea seama si-un copil cu 2 clase(care suntezi voi),? Si ca-i ori “diversiune”, ori vrajeala, ori prostie in stare pura, ceea ce ai…insailat tu ?
PS tu probabil ai vrut sa zici: Ia de la basescu!
Extraordinar! Am crezut ca mi se pare, dar se confirma din zi in zi … Urletele basistilor imi confirma ca alianta USL cu Gigi nu e inutila sau facuta din lipsa de imaginatie, asa cum, recunosc, mi s-a parut la inceput! Sincer, sunt fan USL, dar am crezut ca manevra respectiva e o decizie luata la 2 noaptea dupa 3 sticle de whiskey de catre Ponta si Crin !
FĂRĂ TITLU
Sunt unii jurnalişti – nu dau nume ,
De au blog, se dau un fel de guru ;
Nu au umor şi nici nu ţin la glume ,
Ci ca o maimuţă … îşi arată curu’.
Vezi aici :
http://guzgan.ro/16049-maimuta-nerusinata.html
Azi am fost in Drobeta-Turnu Severin , am trecut pe langa sediul PDL iar deasupra sa era un panou pe care scria,,Alianta Romania Dreapta.eu , adica ARD.EU… OARE PE CINE ,,CHICI CHICITOAREA MEA,,
Fii sigur ca astia vor sa parjoleasca Romania. De aia se cheama ARD.
Nu stiu de ce DAR Eu in cazul in care as fi in data de 10 decembrie Primul Ministru al noului guvern as scoate prima lege imediat, neacceptind interventia anti a nimanui sub nici un motiv sau pretext, lege ce ar avea un singur articol: din data de 15 decembrie 2012 SE DUBLEAZA SALARIILE SI PENSIILE TUTUROR CETATENILOR ROMANI !!!.
Ro-Mania ar intra in rindul omenirii ,s-ar relansa economia prin cresterea consumului, oamenii ar fi multumiti, restul nu conteaza. In max 5 ani s-ar putea ajunge la nivelul de trai ale altor state care acum ……
Su nu cred ca as fi naiva sau proasta. Cred ca ar fi singura solutie.