O majoritate ad-hoc a CNA anunta ca publicitatea de campanie cu sloganul “USL traieste” a fost interzis.
Presedintele PNL Crin Antonescu a anuntat in luna februarie ca Delegatia Permanenta a PNL a decis iesirea de la guvernare, lasind singur PSD in majoritatea parlamentara si administratia centrala. Tot Antonescu a precizat ca in teritoriu, PNL poate continua alianta cu PSD, functie de nevoile si interesele locale.
Cita vreme USL, inscrisa ca alianta politica la tribunal, nu a fost denuntata printr-o plingere in instanta si cita vreme PNL e inca aliat cu PSD prin teritoriu, e corect sa spui ca nu mai exista USL?
De ce credeti ca pina acum, reprezentantii PNL n-au depus la tribunal cerere pentru desfiintarea USL?
Strict legal si juridic, USL inca exista, n-a fost desfiintat prin hotarire judecatoreasca, asa cum a fost infiintat.
E normal sa interzici sloganul “USL traieste?”
Voi ce opinie aveti?
Iata stirea cu dezbaterea din CNA :
Spotul “USL trăieşte” a fost interzis de la difuzare pe posturile de televiziune, printr-o decizie luată, joi, de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), care a considerat că acest clip încalcă legislaţia audiovizualului privind informarea corectă a publicului.
Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat, joi, spotul “USL trăieşte”, difuzat pe mai multe posturi de televiziune, printre care Antena 3 şi B1 TV.
Radu Călin Cristea, membru al CNA, a spus că pentru desfiinţarea unei alianţe politice trebuie să existe o plângere la tribunal. “Tribunalul să pună pe rol această situaţie şi să constate că USL nu mai există ca alianţă politică şi, în bale acestei sentinţe definitive a tribunalului, într-adevăr alianţa din punct de vedere juridic să fie denunţată, să fie validată inexistenţa ei”, a spus acesta. De asemenea, acesta a precizat că “Autoritatea Electorală Centrală nu s-a pronuţat asupra acestei speţe şi nu există o decizie la nivel naţional”.
Totodată, Răsvan Popescu, un alt membru al CNA, a cerut în şedinţa de joi să se vizioneze un alt spot, “USL nu mai trăieşte”, Narcisa Iorga, membru al Consiliului, precizând că acel clip există pe direţea de socializare şi a fost preluat de televiziuni în dezbaterile electorale. “În dezbateri a fost prezentat ca un răspuns al PNL, dar nu există spoturi cu acest conţinut”, a mai spus Iorga.
Pe de altă parte, Narcisa Iorga a spus că “au existat nenumărate intervenţii ale preşedintelui PNL, Crin Antonescu, prin care spune că această sintagmă (“USL trăieşte”, n.r.) este o minciună”. “Dacă, aşa cum spunea Radu Călin Cristea, o parte spune că a murit şi o parte spune că trăieşte şi domnia sa merge pe lege, anume că nu s-a desfiinţat USL, eu spun că merg pe ce spune o parte dintr-o alianţă”, a completat aceasta.
“Este o informaţie falsă, transmisă prin intermediul unui spot publicitar politic, care trebuie să intre în legalitate începând de astăzi (joi, n.r.), având în vedere că mai sunt trei zile de campanie”, a mai spus Narcisa Iorga.
În acest context, Monica Gubernat, membru al CNA, a întrebat dacă există o sesizare din partea vreunei instituţii sau părţi care consideră această sintagmă ca fiind incorectă. “Din partea Biroului Electoral Central am primit vreo informare? (…) Nu au existat. Vă reamintesc că decizia Birourilor Electorale Judeţene (BEJ, n.r.) se referă strict la afişe, aşa spune legea. Legea nu vorbeşte de spoturi audio-video, respectiv deciziile BEJ. Atâta vreme cât nu avem informare din partea Biroului Electoral Central că alianţa aceasta nu are voie să folosească această sintagmă, nu înţeleg de unde este vorba de informare incorectă”, a spus Gubernat.
Narcisa Iorga a precizat că existat declaraţia preşedintelui PNL, Crin Antonescu, şi a reprezentanţilor liberali privind ieşirea PNL de la guvernare şi desfiinţarea USL. “Nu cred că trebuie să punem la îndoială că USL nu mai trăieşte în sensul e Investors,olitică între PSD şi PNL pentru guvernare. S-a retras PNL de la guvernare”, a mai spus aceasta.
Astfel, Narcisa Iorga a propus intrarea în legalitate a spotului, sancţiunea fiind aprobată cu şase voturi “pentru” (Florin Gabrea, Narcisa Iorga, Valentin Jucan, Lorand Turos, Viorel-Vasile Buda şi Cristina Trepcea) şi trei “împotrivă” (Monica Gubernat, Răsvan Popescu, Radu Călin Cristea).
Sancţiunea a fost aplicată în baza articolului 93 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, potrivit căruia “Comunicările comerciale audiovizuale trebuie să respecte, indiferent de formă şi de durată, principiile de protecţie a minorului, de informare corectă a publicului, de respectare a demnităţii umane, de asigurare a unei concurenţe loiale”.
usl nu a reusit nimic din ce si-a propus. ca sa va citez aproximativ “e doar un elefant mare si prost”. chiar nu-mi pasa daca mai traieste.
https://www.youtube.com/watch?v=22Mk1zCiIqw&feature=youtu.be
interesante sunt momentele de la 2.34 si 7.00 !
Vizionare placuta!
Problema nu e daca usl mai traieste sau nu din punct de vedere legal.
Problema este de ce PSD ului ii e rusine ca e PSD? De ce le e frica sa ceara oamenilor sa voteze psd? De ce se agata cu disperare de acest fost usl? De ce PSD ul nu admite ca e PSD????
Nu-mi ramane decat sa constat ca si ponta e la fel ca si psdul: fricos, dualist. Atunci cum sa devii presedinte al Romaniei daca iti e rusine cu partidul din care provii?
Dacă ar spune simplu PSD nici naiba nu l-ar vota. De aici a pornit și ideea acestei alianțe USL.
Voia cu tot dinadinsul să ajungă la guvernare și binențeles că viza și postul de președinte al lui băsescu, dar era conștient că singur nu are nici o șansă .
Totul a fost calculat cu mare exactitate, și l-a ținut pe Antonescu atît cît a avut nevoie de el și partidul lui, apoi a început să-i facă șicane și fel de fel de mizerii cu intenția clară de a-l scoate pe tușă. Doar să fii prea naiv să nu înțelegi jocul parșiv al PSD-iștilor. Iar Antonescu a căzut ca fraierul .
Cînd un om minte un popor întreg, ce reținere să aibă să mintă un aliat?
E adevărat că și Antonescu își merită soarta, pt. că dacă era corect, încă din primul moment cînd l-a invitat ponta și cu dragnea să-i spună de intenția de a face un pact de coabitare cu băsescu , denunța acest lucru în fața tuturor, și ieșea cu fața curată și oamenii l-ar fi respectat pt .asta.
Alianța asta oricum a fost o mare cacealma, trasă de ponta, sîrbu, dragnea, nouă tuturor dar mai ales celor cu care s-a aliat.
corect,pentru capusele si baronii basisti si pnl-isti a facut numai rau si sa vezi ce o sa mai faca, pentru ca au ramas destule cuiburi de spulberat.
Tupeul liberalilor e senzational. Deci faci tu alianta cu mine ptr ca apoi sa o rupi cand vrei..chiar cu vot unanim..? Nu merge tratica… ne vedem la trebunal!!!!!
Sondaj INSCOP privind increderea in politicieni:
Victor Ponta-multa si foarte multa 36,1%-putina si foarte putina 60,2%-nu ii intereseaza 3,4%;
Klaus Johannis-multa si foarte multa 35,5%-putina si foarte putina 50,1%-nu il cunosc 9,7%, nu ii intereseaza 4,7%.
Ce este interesant? Procentul din electorat care nu are incredere in Ponta este de 60,2%, mult mai mare decat in cazul Johannis (50,1%) si in situatia in care aproape 10% nu a auzit de primarul Sibiului!!!
Daca cifrele sunt corecte, poate cineva sa afirme ca Ponta are cele mai mari sanse sa castige presedintia in decembrie?
da,singurii de incredere au ramas …basistii.si nici nu conteaza ca iohannis ca si basescu,si-a dat case in centrul medieval din sibiu,doua bucati,pentru soacra si nevasta.rasul curcilor este ca lumea nu il cunoaste dar are “mare” incredere in el.
Lasand la o parte defunctul USL, alianta condamnata la disparitie de catre baronii locali PSD inca din start asistam astazi la eca mai jalnica prestatie a lui Calin Popescu Tariceau. Anunta Calin file de poveste ca se intoarce in PNL. Pentru ce se intoarce oare? Ca o sluga a PSD-ului sa distruga PNL-ul din interior? Cred ca nevasta cea tanara i-a luat mintile lui Calin file de poveste! Sau poate are scapari de memorie ceea ce este foarte grav mai ales ca este si presedintele Senatului Romaniei. Nu stiu cum pot fi roamnii linistiti avand in fruntea senatului un individ care nu mai tine minte absolut nimic. Pai mai Calin file de poveste! Cand s-a constituit USL tu cu amicii tai de la Sector I ati fost cei mai puternici adversari ai acestei aliante. Opozitia si criticile voastre erau mai ceva ca ale celor din PDL ca la un momenta dat erati chiar suspectati ca trageti spre PDL. Ba mai mult, inainte de alegerile locale din 2012 gsaca ta de la sector I si-au depus demisiile din PNL. Tu ai declarat ca ramai totusi ca sa lupti impotriva acestei aliante din interior si sa convingi ceilalti PNL-isti ca e o mare greseala. Cand a hotarat PNL sa iasa din aceasta alianta pe care tu, Calin file de poveste, ai criticat-o inca din start, se pare ca te-au convis pe tine neocomunistii PSD cat de bun e acest USL. Te-ai indragostit de el mai ceva ca de nevestica eca tanara. De ce oare Calinas file de poveste? Ai mirosit cumva ca e momentul sa mai ciugulesti si tu ceva? Te-a lasat memoria si ai uitat cun criticai tu USL prin 2012? Nu te primeste nevestica cea tanara acsa fara functii si cascaval? Sa nu spui Calin file de poveste ca te gandesti tu la soarta tarii si doar USL-ul e cel care poate duce Romania pe inalte culmi de prosperitate si progres. Exact ca deviza lui ceausescu ca tot avem acum in frunte doar oameni sau urmasi ai guvernelor lui Ceausescu. Jalnic personaj acest Calin Popescu Tariceanu dar jalnica si presa care crede ca toti romanii au uitat pozitia jalnicului Tariceanu la infiintarea USL- CEL MAI MARE CRITIC SI OPONENT DIN INTERIOR. ACUM A INCEPUT SA IUBEASCA USL.
Antonescu a avut o proasta strategie, dupa felul sfatuitorilor sai. Chestia cu, noi iesim din USL la CENTRU, dar in teritoriu faceti ce vreti, este tot o treaba romaneasca, ca si femeia putin gravida; sa fie USL putin gravid?!
Inainte de a discuta despre retragerea PNL din USL iti dau un citat dintr-un mare si iubit personaj in viata. Cea mai mare vedeta si speranta a Romaniei, Radu Mazare: “Eu nu voi spune niciodata electoratului meu din Constanta sa voteze sau sa sustina un candidat al PNL la prezidentiale. Suntem un partid prea mare ca sa accept asa ceva. Asa ca spalati-va pe cap cu candidatul vostru ca sustinerea sau votul meu nu il va avea niciodata” Citat din Radu Mazare, primavara 2013. Ti se pare tie ca mai existau motive de a ramane in USL pentru un liberal zdravan la cap si cu coloana vertebrala dupa o astfel de declaratie? Mai ales ca venea de la unul care practic joaca pe degete PSD-ul.
Mai degraba convingi un musulman sa manance carne de porc decat sa-l faci pe un ultras PSD-ist sa recunoasca faptul ca PSD nu ar fi sustinut NICIODATA un candidat liberal la prezidentiale.
Nu pot pricepe in ruptul capului de ce se dau de ceasul mortii ca s-a destramat USL, ca prezidentiabilul Crin a renuntat la “marea sansa”, cand toti activistii rosii vibrau la unison cu spusele lui Mazare! Toti isi doreau ca lucrurile sa se schimbe si idolul lor, Victor Viorel Ponta sa candideze! Acum au ceea ce si-au dorit in secret, dar (culmea!) nu vor sa recunoasca si fac pe fetele mari!
Voi sunteti normali? Voi, pesedistilor.
Foarte corect .Nu știu cum de unii nu cred nici acum acest adevăr. PSD, niciodată nu vor accepta pe unul care nu-I de-al lor, indiferent cine ar fi ăla.
Ce reactie a avut atunci (primavara 2013) Antonescu? Niciuna! S-a trezit precum cainele speriat de un cosmar si a inceput sa latre la un an distanta… Presimt ca voi avea o mare satisfactie peste cateva zile, cand voi constata ca ce am simtit eu ca se va intampla se va adeveri! Voi avea un mare atu fata de cei afirma lucruri in care nici ei nu cred!
Și să nu uităm încă două lucruri:
1. Televiziunea lui Ghiță, PRIETENUL lui Ponta, a pus tunurile pe Crin și PNl de foarte mult timp, încă de când în USL PĂREA că e liniște și pace, iar Crin și Ponta mergeau de mânuță peste tot ( ca să zic așa );
2. Ieșirea din ACD a PC și lipirea de PSD, cu tot ce decurge din această acțiune.
Restul sunt vorbe de clacă.
Da’ voi sunteti normali? Voi, nepesedistilor, astia cu dreapta unita! Asta e motiv sa rupi o alianta care a primit increderea a 60% din electorat cu doar un an in urma?! Ok, unii dintre pesedisti afirmau, mai direct sau mai pe ocolite, ca PSD-ul ar trebui sa aiba candidat propriu la presedintie. Printre care si Mazare. So fucking what?! Da’ cine a inceput primul cu astfel de declaratii? Orban, cu mult timp inainte, in 2011! http://www.realitatea.net/ludovic-orban-nu-voi-face-nicio-campanie-pentru-vreun-candidat-psd_799018.html Si n-a mai facut nimeni caz de asta, desi Orban e (cel putin) la fel de influent ca Mazare in propriul partid. Ce putea sa mai faca PSD-ul, in cele zece luni ramase pana la alegeri, astfel incat sa nu-si respecte partea lui de intelegere si sa intre in alegeri cu candidat propriu, fara ca asta sa le aduca serioase prejudicii electorale?
In parte sunt de acord cu tine dar se impune o corectie cand vorbesti de liberalii care au avut atitudine anti USL inaintea maretului mazare. Am o veste trista pentru tine. Nu doar Orban a fost unul dintre cei ce criticau USL. Cal mai vocal era Tariceanu impreuna cu gruparea luid e la Sectorul I. Nu uita ca aia au iesit din PNL imediat dupa ce s-a constituit USL-ul. Tariceanu spunea atunci ca el ramane sa lupte impotriva acestei aliante din interior. Acum sa vezi dracia dracu’! Cand el lupta din interior impotriva USL si a hotarat Antonescu sa iasa din USL a devenit peste noapte cel mai mare iubitor al USL. Mai uitati-va la ce s-a intamplat imediat dupa acele alegeri de care vorbesti tu si poate ai un minut de obiectiviotate sa vezi si adevarul. Nu propaganda rosie! Caci nu vei afla adevarul niciodata uitandu-te doar la propaganda rosie fie si ea comunism cu fata umana sau neocomunism. Tu, ca unul dintre cei 60% care au votat impotriva lui basescu nu neaparat din dragoste de USL te-ai simtit bine cand Ponta a semnat pact de coabitare? Dar Cand ponta a preluat Ministerul justitiei la recomandarea coabitantului lui ca faca numirile dorite de Basescu in procuratura? Caci nu e vorba doar de maimuta Kovesi. Mai sunt si altii. Si cum te-ai simtit tu cand acelasi Ponta ce lupta in campanie impotriva proiectelor Rosia Montana si gaze de sist s-a schimbat a 2-a zi dupa ce l-ai votat tu ai a inceput sa faca propaganda pro Rosia Montana si Gaze de sist? Si as mai avea multe intrebari pentru tine. Un singur lucru i se poate imputa lui antonescu. Ca nu a iesit din USL imediat dupa alegeri cand a vazut cu cine are de-a face. Acel an pierdut de el in USL atarna acum ca o piatra de moara nu faptul ca a iesit. Au iesit din USL mult prea tarziu.
Subscriu.
luati de la USL:
“CHEVRON, HOTIE PE FATÃ ÎN PUNGESTI!
APA… Conform actelor depuse in insanta pentru sonda de la Pungesti s-au cumparat doar 18 mc de apa. In realitate, Chevron s-a folosit de mult mai multa apa, cel mai probabil, aceasta fiind exploatata prin puturile forate in interiorul perimetrului.
Furã cu nesimtire apa, cu complicitatea autoritãtilor
FURT Americanii de la Chevron încalcã cu bunã-stiintã contractele încheiate cu statul român, cu complicitatea celor pusi sã apere legea. Patru ONG-uri s-au sesizat si au depus o actiune în instantã prin care vor sã demonstreze cã americanii furã apa din subteranul comunei Pungesti. Concret, desi au contracte cu doi operatori judeteni de apã-canal, Compania Regionalã de Apã Bacãu (CRAB) si Aquavas Vaslui, pentru livrarea de apã necesarã la lucrãrile de explorare, în instantã acestea nu au putut dovedi cã au facturi prin care cumpãrã apã tehnologicã pentru foraj. Au depus ca probe, douã avize cu un total de aproape 38 de metru cubi de apã, care atentie este potabilã si nu tehnologicã. În documentatia de la Mediu au raportat cã pe zi folosesc 30 de metru cubi de apã tehnologicã si 5 metri apã pentru uzul muncitorilor. ONG-urile îi acuzã cã folosesc puturile de monitorizare drept sursã de apã si care în opinia lor sunt amplasate intentionat în interiorul perimetrului, desi în avizele de la Mediu acstea sunt pozitionate în afara arealului sondei.
De ce nu se sesizeazã nimic de smecheria companiei americane? Chiar nu a observat nimeni faptul cã Halliburton Energy Services Romania SRL, firma care aprovizioneazã Chevron cu apã si produse chimice, nu cumpãrã apã tehnologicã de la cei doi operatori, desi lucreazã în zonã de aproape o lunã de zile? Singurele cantitãti de apã cumpãrate sunt legate de necesarul de apã potabilã ale muncitorilor de la Pungesti.”
http://www.vrn.ro/chevron-hotie-pe-fata-in-pungesti
socialistii trebuie sa castige alegerile europarlamentare findca au demonstrat ca sunt loiali ROMANIEI!
SI GUVERNUL PONTA ESTE UN GUVERN SERIOS RESPONSABIL MENTINE CRESTEREA ECONOMICA. AU DAT SALARIILE SI PENSIILE TAIATE RESPECTIV AU REVENIT LA INITIAL ETC ETC…
SUNT CONVINS CA PONTA V-A PUTEA UNI IARASI PE ROMANI SA NU MAI FIE ASA DE DUSMANI SI RAUTACIOSI, FIECARE SA VOTEZE CU CINE DORESTE!!! SA NU MAI FIE ACEASTA DEBINARE FACTA DE SISTEMUL CREAT DE BASESCU!
🙂 🙂 🙂 tare de tot, nici aia de la Scinteia nu aveau texte mai tari ca asta pentru tovarasu 🙂 🙂 🙂
se vede ca ai citit intens scanteia si acum, ca multi altii ca tine, va facurati bolsevici de dreapta.
USL a devenit o MIZERIE BASISTA ce continua toate nenorocirile si hotiile lui basescu, nu mai intereseaza pe nimeni daca mai traieste sau nu!
Ponta – cel mai mare cal troian plantat de Basescu/servicii/parteneri in PSD.
Fapte.
1. 2001,Ponta a fost adus/sustinut/promovat in PSD de catre grupul de la Cluj, recte Rus, Maior, Dancu, Puscas, GUSE. Tot ei l-au convins pe Nastase sa-l numeasca seful corpului de control.
2. 2004,Geoana preia PSD in 2005, grupul de la Cluj este mazilit.
3. 2007,Ponta divorteaza, se casatoreste cu fata lui Ilie Sarbu, iar nas le este George Maior.
4. 2008, in ciuda faptului ca avusesera o intelegere cu liberalii, PSD-istii se aliaza cu PDL (s-a sustinut ca Ilie Darbu a avut o contributie majora)
5. 2009, Geoana pierde alegerile prezidentiale, iar in 2010 Cristian Diaconescu (fostul UNPR-ist, fostul consilier prezidential, actualul membru PMP) se retrage din cursa pentru presedintia PSD lasandu-i locul lui Ponta care si castiga! (mereu s-a vorbit de faptul ca Ponta a ajuns presedintele PSD cu ajutorul lui Basescu).
6. 2012, referendum, ministrul MAI liberal (prin chestorul trimis in judecata mai tarziu) trimite la CCR o adresa care trimite validarea/invalidarea in prelungiri. Ministrul demisioneaza, vine Rus si , in timp ce era cu Ponta la mare in concediu, trimite o alta adresa la CCR care consfiinteste invalidarea referendumului. Basescu ramane presedinte.
7. 2013, in ciuda opozitiei PNL, care ameninta cu iesirea de la guvernare si destramarea aliantei, Ponta o propune pe Kovesi la conducrea DNA ….
8. “Martea neagra”, toata Europa si USA critica parlamentul roman, Ponta este la Johanesburg !!
9. Buget, acciza pe combustibil, etc …
10. Din 2012 DNA, pe baza rapoartelor Curtii de Conturi si a SRI, conduse de doi fosti PSD-isti, salta pe banda rulanta parlamentari, sefi de CJ, primari, sefi de deconcentrate apartinand PSD si PNL.
Sa mai continuam?
Care este rolul lui Ponta? De a stopa eventuala tentativa a USL/PSD de a modifica legile diminuand competentele DNA sau ANI. Cu un Ponta la 40% in sondaje, premier si locomotiva PSD, care zilnic se injura cu presedintele, dar care atrage atentia colegilor de partid sa fie receptivi la observatiile UE sau SUA, Basescu/serviciile/partenerii stau linistiti si au certitudinea ca institutiile statului “curata” clasa politica romaneasca fara a exista riscul ca parlamentarii sa isi bage picioarele in recomandarile statelor occidentale si sa transforme justitia dupa chipul si asemanarea lor!
Bat campii? Mai mult ca sigur. Dar daca se va dovedi vreodata ca asta a fost misiunea lui Ponta, ce o sa mai rad de unii ….
Foarte bine punctat.
pana una alta,acum cine nu voteaza psd,voteaza basism.asta este aritmetica momentului de acum.
Serios?
Cum îți permiți, omule, să-i faci băsiști pe cei care nu votează PSD? Ce-ai făcut de dimineață?
❓
m-am gandit cum o sa le dau cu stampila in mufa celor care au trimis procurorii cu bibliile sa hartuie populatia,lor si celor care s-au aliat cu ei.
Vei vedea tu dupa prezidentiale cine voteaza basism. Nu inteleg incrancenarea lui Ponta si a propagandei neocomuniste la Europarlamentare. Pot asa trimita ei 33 de neocomunisti acolo ca, daca la nivel de PE nu castiga stanga si ramane majoritate PPE se duc iar ca turisti. de fapt stiu foarte bine asta si a fost o campanie prentru prezidentiale. Si stati linistiti ca il veti avea pe Pinochio Poanta si presedinte. Abia atunci o sa vedeti cum e cu basismul cand il va numi pe Basescu premier. Sunt dispus sa pariez cu oricine si orice suma pentru asta. Mai discutam prin Decembrie despre basismul adevarat nu cel inventat de propaganda neocomunista. Va dau si cateva indicii ajutatoare:
1. Decembrie 2008 – PSD cu Poanta al lor tunau si fulgerau pentru legea de majorare cu 50% a salariilor profesorilor – Ianuarie 2009, noul guvern PDL-PSD (visul lui Basescu vazut cu ochii) anula legea initiata si votata de ei in campania electorala.
2. Primavara 2012 – Pinochio Poanta si PSD tuna si fulgera impotriva proiectelor Rosia Montana si Explorarea gazelor de sist. Continua sa le infiereze cu aceasi manie proletara pe toata perioada anului 2012. – Ianuarie 2013 primul proiect trimis de noul guvern Pinochio Poanta in parlament este proiectul Rosia Montana. Ulterior devine si un mare sustinator al explorarii si exploatarii gazelor de sist.
3. 2012 – Pinochio Poanta sustine sus si tare ca au candidat la prezidentiale in persoana lui Antonescu – Mai 2012 PSD cere un sondaj de opinie privind sansele la eventuale alegeri prezidentiale a personalitatilor din USL – pe primul loc in sondajul de casa PSD iese Oprescu care nu avea nicio treaba cu USL dar trebuia dat un semnal ca Antonescu va fi in cel mai rau caz candidat comun dar PSD-ul va sprijini candidatul independent Oprescu.
4. Toamna 2012 – injuraturi si jigniri zilnice intre basistul Basescu si anti-basistul Pinochio Poantamai ales pe perioada campaniei electorale: pisoias, porc, nesimtit, mincinos (aici mai ca avea dreptate betivanul caci la betie omul cam spune adevarul), etc. decembrie 2012 – imediat dupa maretul succes la alegeri fuge antibasuistul Pinochio Poanta in miex de noapte la basistul Basescu sa semneze pact de coabitare. pentru prosti explica necesitatea acestui pact sa fie sigur ca va fi numit premier. Sincer sa fiu nu vad ce portita mai putea gasi betivanul sa nu valideze nimirea facuta de o majoritate de 70%.
5. 2012 – Pinochio Poanta tuna si fulgera tot anul impotriva lui morar si Kovesi, critici peste critici privind implicarea celor doi in cacealmaua de referendum din vara 2012 – 2013 – La insistentele coabitantului Basescu Pinochio Poanta preia ministerul de justitie taman cand trebuiau numiti sefii in procuratura. Dupa lupte seculare duse de antibasistul Pinochio Poanta cu basistul Basescu numeste fara exceptie in toate functiile numai oamenii recomandati si apreciati de basistul Basescu in frunte cu partenera de baschet a lui pinochio Poanta pe nume Kovesi.
6. Vara 2012 – suspendarea basistului Basescu si organizarea referendumului de demitere. Antibasistul Pinochio Poanta il numeste la Interne pe basistul Rus care face tot posibilul sa nu fie validat referendumul.
Mai vrei? Iti mai dau cate exemple vrei. Acum ce jura Pinochio Poanta cum jura ca nu il va numi niciodata premier pe Basescu. Conform celor enumerate mai sus fiti sigur ca il va numi. Astept amatori (victime) pentru pariu!
Este adevărat. Nu-mi dau seama de ce unii se încăpățînează să nu vadă ce este atît de evident.
ca basistii interpreteaza cum vor ei e una. ca nu au o baza legala e alta. usl nu e desfiintat pe cale juridica asa cum nu a fost desfiintata nici alianta da. deci in cazul asta pnl-ul activeaza in 2 aliante legal constituite la tribunal, alianta da ( cu pdl) si alianta usl ( cu psd-pc-unpr). asta arata clar cata moralitate zace in asa zisii liberali. si apropo de motiunea de centura citita astazi de cel mai prost ministru al sanatatii ( la concurenta cu ungurul ala care a desfiintat zeci de spitale si a pus pe butuci tot sistemul de sanatate), oare liberalii sunt atat de cretini incat au uitat cum seful lor antonescu il lauda pe psd-istul ala de la mehedinti parca anchetat de dna? acum il acuza in motiune pe ponta pentru acelasi lucru? cat de cretini pot fi?: s-au tampit de tot? dar ce sa mai zici despre niste indivizi care acum isi critica propriile proiecte de legi? tembelismul ii caracterizeaza pe actualii sefi pnl-isti si sper sa fie zdrobiti in alegerile europarlamentare si sa fie data jos actuala conducere ca au dovedit cat de prosti pot fi!
Domnule radu tudor ,ce parere aveti de dorinta domnului tariceanu de a revenii in pnl, nu credeti ca e prea mult ce face acest om?
n-am nici o parere. de pnl s-au despartit 3-4 fosti presedinti ai partidului in ultimii 25 de ani. unii au revenit, altii nu
Cand vorbiti de 3-4 presedinti sau personalitati plecate din PNL in ultimii 20 de ani pe Tariceanu de cate ori l-ati numarat? Ca nu e prima lui plecare si revenire. Sper ca nu ati uitat de PNL aripioara tanara sau alte partidulete in care se tot ducea Tariceanu si apoi revenea in PNL cand ii mirosea ca e rost de ciolan. Sau dupa o noua insuratoare.
cind tariceanu a facut aripa tinara nu era presedinte de partid. succesuri!
Deci il puteti include pe triceanu in ambele categorii. Cand a plecat in aripioara se considera alaturi de Patriciu si cellelate aripioare tinere printre personalitatile liberale. Cand a plecat ultima data fusese si presedinte. Asa ca multe succesuri!
@daniel
Nu ma numar printre contestatarii lui Tariceanu, ba mai mult, dupa ce a demisionat din PNL l-am simpatizat foarte mult! Trebuie totusi sa fiu sincer si sa spun ca Tariceanu isi doreste sa fie lider! Cand a plecat din PNL a crezut ca e momentul sa actioneze pentru a fi propulsat de masinaria PSD in functia de presedinte al tarii (bineinteles sub pretextul USL). S-a vazut ca s-a grabit…Acum, inainte de alegerile europarlamentare, simte si el, ca si majoritatea oamenilor cu simt politic, ca Antonescu are zilele numarate in fruntea partidului si iarasi se grabeste sa reintre in PNL pentru a ocupa functia ce urmeaza sa fie vacanta, pe care altminteri o va ocupa Iohannis!
Ca in proverbul “Cine alearga dupa doi iepuri nu prinde niciunul!”, Tariceanu se precipita si nu obtine functia visata. Cu aceasta pe care o ocupa acum nu este multumit pentru ca nu se poate evidentia, nu are adepti, nu are in spate un partid (alianta) pentru a ataca cea mai inalta functie in stat.
Ca o paranteza, chiar si asa, precipitat cum este Tariceanu, se vede ca are o directie, un scop, este mai coerent decat Crin sau umbra acestuia, Klaus Iohannis.
Eu nu vad ok acum revenirea lui Tariceanu …
(candva eram fan Tariceanu) , am insa intrebarea :
Cum se poate concepe Tariceanu un lider al PNL
independent , cand este propulsat de masinaria PSD ?!…
Este evident ca nu va misca in fata lui Ponta … si
atunci ? Face rahatul praf , face din PNL un satelit
al PSD ului , pohta ce-a pohtit Iliescu , Nastase , etc …….
Deci , Taricene , daca chiar simti ceva pentru PNL ,
nu ingenunchia acest partid in fata fostului PCR/FSN !
Nu lasa javrele din PDL/PMP sa se erijeze in opozitie ~
respectiv in ” dreapta autentica” ceea ce nu vor fi niciodata ,
PNL ul este singurul partid autentic de dreapta , atat !
Iohannis este singurul in masura sa preia acum sefia PNL !
Singurul care merita presedintia Romaniei !
VOTATI Mircea Diaconu acum si Klaus Iohannis la toamna !
Sperante, sperante! Ai si tu, ca si mine dreptul sa speri la o lume mai buna! In Iohannis ti-ai pus tu speranta? Si el probabil ca si-a pus speranta intr-un electorat naiv! M.Diaconu va aduna voturile necesare, sunt sigur, la ce electorat “avizat” avem in tara asta! Nu mi-a promis, nu mi-a dat si in vecii vecilor nu-mi va oferi ceva M.D.! Dar nici nu-mi va lua in mod direct! Poate ca voi pierde ceva ca urmare a neimplicarii sale in P.E. dar tot nu-mi pare rau ca va ajunge europarlamentar! Prea isi doreste! Va fi victoria sa personalala impotriva celor ce i-au bagat bete-n roate! Poporul nu este inclus in ecuatia asta! El contra tuturor, nu mai are importanta cine l-a votat, nici nu vrea sa afle, n-are nimic de dat omul! El se va bucura singur de izbanda, ca un nebun! Chiar il consider in stare ca intr-un acces de “omenie” sa-si dea demisia din P.E. spunand ca a dovedit ce avea de dovedit!
Halal demnitar! halal demnitate!!! Tăriceanu a scuipat şi acum linge!!!Aşa se întîmplă cînd vrei să pui mîna pe ciolan!!! Vrea să distrugă PNL-ul, trebuia să-i lase in,,mocirla” lor, la ce se mai bagă Tăriceanu??? Cred că vrea să facă cu PNL-ul cum au făcut PSD-ul-alianţa care i-a adunat pe cei de la PDL(tocmai pe cei de care voiam să scăpăm)!!! Aşa fac şi cu poporul, acum ne strînge de gît, acum vin la cerşit voturile, după modelul,,îmi dai căciulă, după ce îmi îngheaţă capul!, sau,,după ce mă omori, îţi ceri iertare”!!! Ce înseamnă să fii parşiv, să nu ai demnitate, să nu ai onoare, să ni ai încrederea de sine!!!(să nu spuneţi că a reintrat ca să salveze PNL-ul, că nu cred sub nicio formă). Cît lua la vot, era deajuns pentru ei, Tăriceanu a simţit că PNL-ul va fi votat şi vrea să îi incurce, după modelul,,dacă voi nu mă vreţi, eu vă vreau”(pură nesimţire la tăriceanu), aşa văd eu, personal, părerea mea!!! http://www.antena3.ro/politica/romania-la-vot/prm/revenirea-lui-calin-popescu-tariceanu-in-pnl-a-fost-aprobata-254230.html
Domnule radu tudor ,daca usl traieste, eu voi vota usl – pe ce pozitie este pe buletinul de vot? Daca nu exista pe buletinul de vot ,eu ,si milioane de romanii nu vom vota cu psd ,caruia vad ca ii tot faceti campanie – domnule radu tudor , o sa vedeti la prezidentiale ca romanii nu sunt prosti ,cum credeti dvs si ponta
la cita minte aveti si ce prostii spuneti, nu mai conteaza cu cine votati
Felicitari pentru raspuns d-nule Radu Tudor.Nu stiu de ce toata lumea crede ca daca esti antibasist trebuie sa fii neaparat PSD-ist si PRESUPUNAND ca sustineti PSD-UL nu vad pe cine alcineva ati putea sustine,PMP exclus-plin de oamenii lui base,PDL la fel,PNL-condus de un tradator,pe ceilalti nu ii mai numesc,nu sunt de luat in calcul.Privind in urma, PSD-ul a fost singurul care s-a mai gandit un pic la prostime deci dupa umila mea parere nu vad pe cine altcineva as putea vota.In ce priveste USL-ul eu cred ca traieste,e ca la infiintarea unei firme cu trei asociati,daca unul se retrage firma nu se desfiinteaza si mai ales ca nimeni nu a cerut anularea acestei aliante,cred ca PNL-ul a lasat portita deschisa pentru o intoarcere.
daca nu esti membru vreunui partid, de ce trebuie sa te consideri psd-ist, pnl-ist,pdl-ist,etc? confunzi sustinerea politica cu microbismul din fotbal.
Partea amuzanta e ca PSD e anti-basist doar la televizor, sau poate Koveseala, coabitarea, UDMR la guvernare cu orice pret, introducerea PMP pe listele de vot si altele sunt “lupta impotriva basismului”? Sa fim seriosi, romanii sunt saraci dar nu sunt toti idioti.
tocmai,nu tine vrajeala cu udmr la guvernare,asa se poate guverna in tara asta plina de puslamale basisto-peneliste.
Ce le zici tu asa, ca un om batran : “romanii sunt saraci dar nu sunt toti idioti!” Ca si cum ar cam fi saraci cu totii, idioti majoritatea (care nu te include pe tine, vorba ceea -persoanele de fata se exclud}. De doi ani incoace am vazut un alt mod de a face politica, un alt dialog cu societetea civila, nu ca Boc: “dialogam pana cand ramane cum vrem noi” (adica PDL)
La fel de bine putea C.N.A.-ul sa interzica de exemplu sloganul “VIVA CHE!”! Ca doar e mort de mult, nu?
Chiar daca ii e frica de “inducerea in eroare” a electoratlui, C.N.A.-ul ar trebui sa se orienteze dupa deciziile judecatoresti si mai putin sa judece daca o informatie este propusa ca avand valoare de adevar sau e pur si simplu o metafora.
N-ar fi fost mai bine sa ne lase pe noi sa judecam acest lucru?
P.S. Acum ceva timp, am vazut un afis de la PP-DD care isi indemna direct alegatorii de ambele sexe cu “s-o facem” si nimeni nu s-a sesizat!
Asa-i C.N.A.-ul: tace si face!
USL exista in teritoriu, evident alianta nu a fost desfiintata legal deoarece PNL spera ca dupa alegerile pentru PE care vor fi un fiasco, sa se integreze din nou sub aceiasi sigla. Tot ce vedem acum picajul PNL se datoreaza d-lui Antonescu si catorva din conducere. Mare pacat pentru acest partid!
oricum,USL-ul pt. care au votat 7,4 milioane de romani care promitea dreptate pana la capat ,gestionarea bogatiilor si resurselor naturale in favoarea romanilor si redarea demnitatii nationale nu a trait niciodata.
Cel mai corect și succint comentariu! Dar Ponta și PSD cochetează cu litera L din USL, pentru a părea mai frecventabili decât sunt. Tot se vede roșul intens.
🙂
bolsevicii au devenit acum galben-portocaliu.
eu nu imi doresc ca USL sa mai traiasca ,sincer !!!! imi doresc insa ca PARTIDELE sa-si faca treaba si sa nu mai minta !!!!
Stimate d-le Radu Tudor,
Parerea mea este ca Victor Ponta nu vrea sa candideze la prezidentiale, din aceasta cauza a declarat intotdeauna ca USL-ul exista si ca se va reface dupa europarlamentare…Acest lucru ii va permite sa pastreze sloganul USL – candidat unic la prezidentiale…
Niciun lider al PSD-lui nu se poate sustrage misiunii de a incerca sa ajunga presedinte…Victor Ponta a incercat, dar nu se stie daca reuseste pentru ca liderii locali pun o presiune imensa pe el…
Era de prevazut ca, in ultima saptamina de campanie la europarlamentare, liberalii vor fi luati in vizor de social-democrati care vor dori cu tot dinadinsul sa reinvie USL pentru alegerile prezidentiale. Pentru strategii PSD, aceasta e singura formula care-i ofera un parcurs castigator lui Victor Ponta. Astazi (prin inscrierea lui Calin Popescu Tariceanu din nou in PNL) ei incearca sa rupa partidul si sa-l transforme pe Calin Popescu-Tariceanu in sef peste o parte dintre liberali, parte care va intra in alianta cu PSD. Exista o gandire destul de avansata ca in campanie, Victor Ponta sa mearga in tandem cu Tariceanu, acesta din urma de pe pozitia de virtual prim-ministru…sau rolurile pot fi inversate…
Pe Mazare l-ai intrebat daca Ponta vrea sa candideze la prezidentiale? Stai linistit ca Ponta nu are ce sa decida. Decide Mazare pentru el. Daca stranuta Mazare o singura data la el il vezi cum face culcat imediat cat de lung este Poanta cel voinic!
la cate culcaturi baga antonescu la comanda lui basescu nici nu mai incape alta discutie.
Cu asta contracarezi tu o realitate pe care nu poate nimeni s-o conteste, ba sunt mândri de Mazăre mulți oameni, membri PSD sau nu?
De fapt, cum altfel, când nu există fond, apelăm la formă, chiar și jalnică. 😆
mazare este unul dintre cei mai capabili primari din tara asta nu ca gonflatul vostru iohannis care nici de oraselul sibiu nu fuse in stare,uita-te la starea strazilor mai putin centrale din sibiu.si personajul si-a mai dat si doua case p’acolo.asa ca las-o cu mazare.
USL traieste juridic. In cele mai multe judete USL vietuieste si bine face(de ex. la mine in judetul Buzau),iar in alte judete PNL se afla in stare de somnolenta asteptand sa se trezeasca Antonescu…
Ce va fi luni 26 mai ?
E primul spot foarte bun din campania PSD (dpv. realizare si pentru ca pleaca de la o idee anume). Cat despre justetea conceptului… nu stiu. Dpv politic am crezut si mai cred in USL, in utilitatea si rolul sau. Si mie mi se pare ca problemele mai mari au venit de pe la PNL. Tot ei sunt acum indarjiti impotriva sloganului “USL traieste!”. Doar de asta poti avea ceva retineri in privinta continutului. Ma bucur insa ca l-am vazut pe internet chiar daca nu mai poate fi difuzat la tv.
USL înseamnă 7,4 milioane de români care am votat JOS REGIMUL BĂSESCU!
NU s-a mai adeverit,votul a fost anulat de către premier deci USL NU TRĂIEȘTE,NU EXISTĂ!
nu mai plange ponta, plansul e de forma.
jeana nu e moarta, jeana se transforma.
daca usl traieste, traieste si marilyn monroe.
ca de elvis nu suntem asa siguri.
traieste dle tudor chiar daca locuiesc in madrid stiu 2 comune din jud ct in care primarii sunt pnl si viceprimari psd si se impaca fb cogealac si mihai viteazu
USL nu poate exista concomitent coabitarii Ponta-Basescu .
Ori coabitam ori a murit USL !
De ce mai insista Ponta cu USL din moment ce coabiteaza cu Basescu si-i pune procurorii cu nasu in suflet ?
Nu Ponta ne spunea in 2013 ca : Jos Basescu ! nu mai e de actualitate si a fost doar slogan electoral ?
Acu’ la alegeri vrea iara sa ne prosteasca cu : -Jos Basescu !
pai nu cred ca pe tine poate sa te prosteasca cineva.trebuie sa ai de unde sa cazi.
Stimate d-le Radu Tudor,
Uitindu-ma astazi la emisiunea Alessandrei Stoicescu care incearca sa-i convinga pe invitati ca intrarea lui Calin Popescu Tariceanu in PNL este benefica, mi-am amintit de un interviu recent dat de Norman Manea, propus pentru Premiul Nobel pentru Literatură în 2014.Când scriitorul Norman Manea pleca, în 1986, din România, Uniunea Europeană abia trecuse de primele alegeri europarlamentare. Acum, s-a întors în România care se pregăteşte, fără prea mult entuziasm pentru acest important scrutin…
”Presa cred că trebuie să livreze o informaţie obiectivă şi să lase cititorul să-şi facă opinie după ce el are informaţia corectă, nu să-i livreze şi opinia. Aici îi livrează şi informaţia, şi opinia. Şi de cele mai multe ori, mai mult opinia, decât informaţia, care acoperă şi sufocă informaţia.”
Bănuiesc ca acum chiar nu se mai îmbata nimeni cu apă rece, Ponta îl are ca idol (unul din ei) pe Băsescu.
E aproape trasă la indigo diversiunea asta cu Tăriceanu aruncat să facă zâzanie în PNL cu ceea ce face Băsescu atunci când apare ceva fierbinte despre el pe piață, aruncă o pocnitoare să fâsâie
Păcat de Tăriceanu un om cu imaginea lui sa se lase fraierit de o fustă (a șasea sau a șaptea ca Dumnezeu mai știe câte neveste a avut) și de o propagandă nocivă ca acea a PSD-ului
nociv este antonescu si aripioara lui pnl-ista.ei nu au tradat psd-ul caruia ,la urma urmei,i se falfaie de MANGAFALE,ei au tradat alegatorii usl,alegatorii antibasisti.
Domnule radu tudor ,care credeti ca vor fi urmarile vizitei lui joe biden in planul luptei anticoruptiei ? eu cred ca incepand de luni vor fi luati foarte multi din toate partidele .
E, nu chiar de luni vor fi luati, dar probabil la 2-3 saptamani dupa alegeri vom auzi iar zornait de catuse. Cu stenograme publicate in Evz…
avand in vedere ale cui interese serveste acest CNA sigur exista un interes sa se spuna ca USL nu mai exista .se vrea cu tot dinadinsul ca la nivelul mentalului celor care au votat USL si ccare stiu ca in tara cu adevarat in functie de interese USL-ul exista in multe judete sa dispara ideea si sa creeze confuzie (ca oricum sunt multicare nu mai inteleg cine cu cine mai este aliat)si sa se zapaceasca lumea la vot .tot de dragul voturilor PNL-ul nu a desfacut lega;l alianta ca stiu ca au de pierdut la alegeri .chestia cu primirea lui Tariceanu in PNL Satu-Mare de ochii lumii ii supara dar in fond le prinde bine .in fond nu a spus Antonescu ca in teritoriu alianta USL nu s-a destramat decat pe alocuri si a spus fatis ca sa continue daca asta le serveste interesul .Antonescu nu este cinstit si atunci cand ii foloseste inchide ochii altfel ataca PSD -ul decate ori are ocazia chiar ne-a spus ca este un bun crestin si considera pe Tariceanu o oaie ratacita si cum necum aproba intoarcerea in turma ,cred ca nu se teme de ruperea turmei PNL fiindca e plin de el si de actele lui de curajsi nu concepe ca Tariceanu odata cu reintoarcerea in PNLs-ar putea sa creeze o aripa a PNL ca ultimele sodaje nu arata bine si asta desigur nemultumeste membrii si electoratul de baza al PNL .si totusi zic eu ca cei care sunt mai legati de Antonescu decat de Tariceanu duc teama ca acesta reintors va fi sustinut de PSD in eventualitatea candidaturii la prezidentiale asa cum Ponta a promis daca se infiripa din nou USL si Antonescu ramane cu nimic .adevarul ca pt. ei ar fi un scenariu de groaza ca intr-un film horror .
Domnule Radu Tudor!!!
“Jos Basescu!!!” este un slogan bun.
“Basescu jos!!!” este un slogan inacceptabil si trebuie sanctionat cel care-l foloseste!!!
“Jos Nic-Basescu!!!” este un slogan bun.
“Jos(nic) Basescu este un slogan inacceptabil si trebuie interzis!!!
“USL-este mort” este un slogan bun chiar daca nu-i adevarat,USL-ul traieste este un slogan prost chiar daca este adevarat!!!Daca mai adaugam si reintrarea lui Tariceanu in PNL pe geamul din dos dupa ce a iesit cu fanfara pe horn,dupa ce absolut toata lumea este asociat cu Basescu in afara de Ponta care nu coabiteaza si listele electorale sunt tot alea dupa care s-au masluit toate alegerile si recensamantul a fost inutil,atunci totul este European si corect!!!
Toate astea pentru ca politicul este un maldar de balega aburinda,plebiscitul este inutil si electoratul format din mojici si mitocani inculti,intr-o tara stupida,penibila si absurda!!!
Să plătească personal, din buzunarul lor cei care au semnat contractul, NU din bugetul statului, că doar semnătura în scris nu a fost a statului, au fost cîteva persoane care au semnat fără să îşi asume consecinţele, dau tot în bugetul ţării, ordinarilor!!! după ce aţi primit ce aţi primit, voi ştiţi şi în niciun caz, nu veţi recunoaşte nimic, să răspundeţi penal inclusiv daunele, voi aţi făcut legea cum aţi vrut, lichelelor!!! http://www.antena3.ro/romania/ministerul-economiei-se-asteapta-la-un-proces-cu-rosia-montana-nita-oricine-poate-castiga-cu-asa-254272.html, citez:,,Ministrul Economiei, Constantin Niţă, a declarat, joi, că se aşteaptă la un proces din partea companiei Roşia Montană Gold Corporation (RMGC) privind investiţia de la Roşia Montană, precizând că “oricine se poate îndrepta în instanţă împotriva statului şi câştiga într-un asemenea tip de contract”.
“Cu siguranţă statul român va plăti. Există un contract valabil, oricine se poate îndrepta în instanţă împotriva statului şi să câştige într-un asemenea tip de contract. Prin urmare, ne aşteptăm la un proces din partea Roşia Montană (RMGC – n.r.)”, a spus Niţă, potrivit Mediafax.
nu are legatura cu USL-ul dar nu ma pot abtine ,am auzit aseara pe un post de televiziune o replica a domnului Traian Ungureanu candidat al PDL-ului la europarlamentare la adresa PMP-ului,,tara asta are nevoie de Elena Udrea atit cit are nevoie marinarul de parasuta”
se pot face plangeri penale contra abuzurilor.mitocanii,indiferent de unde sunt ei, sa mearga la puscarie,altfel abuzurile vor continua si nu se vor termina niciodata.
Istoria ne spune intotdeauna …ADEVARUL.
FSN si ILIESCU AU DORIT DISTRUGEREA PARTIDELOR ISTORICE(si distrugerea a tot ce inseamna …istoria romanilor…vezi lupta impotriva regelui MIHAI,COPOSU,RATIU…).
Au reusit sa distruga PNTCD (care ii luase locul ..prin CDR…dupa primul sau mandat).Apoi basescu (cealalta aripa fesenista) a incercat sa distruga ..PNL .Si nu i-a reusit.
Asa incat ACUM basescu s-a aliat(KOABITAT) cu PONTA pentru a reusi distrugerea ..PNL.Si se pare ca vor reusi fiindca trebuie sa fim constienti ca multi romani sunt nostalgici dupa CEAUSESCU si dupa FSN-ul lui ILIESCU.
Si daca nu vor reusi acum ,nu se vor lasa …fiindca istoria FESENISTA de 25 ani(cu nenumarate nenorociri) nu se compara cu ..ISTORIA PNL care se confunda cu ISTORIA ROMANIEI MODERNE(inainte si ..interbelica).
Cred că oricine caută DEMNITATEA, ONOAREA, ÎMCREDEREA DE SINE ŞI ÎN CEI DIN JUR, DRAGOSTEA DE APROAPELE, ARMONIA ÎN TOT, INTEGRITATEA FIZICĂ ŞI MORALĂ, acestea fiindu-ne anulate de scăunarii milogi ai voturilor de 24 de ani de zile. Am convingerea că orice alegător, înainte de a pune ştampila pe buletinul de vot, se va gîndi de două ori şi va căuta DEMNITATEA, ONOAREA PLUS CEEA CE ÎI LIPSEŞTE, şi, lipsesc destule. Pentru toţi, cei care vor, căutaţi şi votaţi ceva care să schimbe totul din rădăcini, acum e momentul propice oameni buni! Cu siguranţă v-aţi săturat de,,vechituri, rele”, ceva nou care arată bineţe, înţelegere, onoare, demnitate, omul de rînd să conteze, şi niciodată ponosiţii, habotnicii, mincinoşii, excrocii, hoţii, intimidatorii, aroganţii,…etc, Deschideţi ochii mari înainte de a ştampila o siglă mincinoasă(părerea mea:se va zgudui pămîntul de forţa minţii oamenilor simpli). Mult succes!!!
Pe vremuri mi-am luat ceva castane pe blogul lui Victor Ciutacu pentru neobrazarea de a avea o parere execrabila despre Crin. Daca doriti sa recititi….
“Se zice ca un bun diplomat maninca un butoi de rahat cu lingurita de ceai, iar un foarte bun diplomat dupa ce-a terminat tot butoiul, intreaba sfios gazda daca ar mai putea primi o portie. Din pacate pentru el, caci Angela (Merkel) merge mai departe, domnu’ Crin a fost un foarte prost diplomat. E la fel de prost diplomat precum se pare ca ar fi si un prost jucator de sah sau/si de bridge. Pokerul nu se preda la scoala de balet si bune maniere politice: cu simtul pokerului ori te nasti ori iti dau cei de la masa sa ai de tramvai la 5 dimineata. Crin a mers la cacialma si a pierdut, vrind sa umfle ditamai potul cu o chinta sparta de Braila. Obergefraieul Ponta e destul de la adapost, ba chiar ar avea sansa sa ramina PM si dupa alegeri in fruntea unei coalitii fara PNL. Crin nu a facut altceva decit sa-l retrimita pe don Chiorleone la palatul Trei Coceni pin ain 2014, netezind in acest fel drumul spre fotoliu prezidential pentru – ghici ghicitoarea mea – orice politician cu detenta, de genul doctor Oprescu. Poate delirez eu de sete (si taman ma pregatesc sa ma tratez cu Grolsch) dar Crin chiar poate sa se retraga din politica, caci oricum e istorie.
De purcelix pe 25 August 2012 la 18:10 ”
PS Cei intersati sa afle ce se va intimpla la alegerile prezidentiale pot primi de la baiatu’ un forecasting.
E bine ca a revenit Tariceanu in PNL, dupa alegeri cu siguranta o sa revina si Mircea Diaconu. Liberalii or sa fie un partid intarit si cred ca or sa dea presedintele Romaniei.
Vedeți că :
”Antonescu 2013 : “”Ar fi extraordinar sa nu uitam, nici unii nici altii, ce am facut impreuna si atunci cand vom fi adversari”
Posted by Radu Tudor on May 22nd, 2014
Dă Error 404 – Page Not Found
Eu nu mă pricep dar revedeți ce vă spunea:
dan stancescu says:alias ”pusjkeria de karnat uman” la articolul: ”Cufureala basista impotriva Antena 3”
Posted by Radu Tudor on October 1st, 2013
October 2, 2013 at 10:10 am
Radu, scoate spatiile dintre frazele din dialogul stenogramei de la ultimul articol postat de tine, “MASCARADA POLITICO JUDICIARA IMPOTRIVA ANTENELOR”, pentru ca e prea lung si da eroare, iti da eroare “Error 404 – Page Not Found”, nu se poate comenta nimic. Bafta. Sal.
Radu Tudor says:
October 2, 2013 at 10:24 am
multumesc, scot imediat
Este probabil același lucru. Nu mă pricep, doar reiau un sfat care a dat rezultate atunci 😀
Sintagma “USL traieste!” nu poate fi interzisa legal! De ce, ca vrea Antonescu? Sa ceara Antonescu si sa obtina desfiintarea in instanta a aliantei politice USL, apoi sa denunte utilizarea ilegala a acestei sigle! Asta din punct de vedere juridic! In realitate fiecare om constata ca s-a terminat cu guvernarea USL, in care PNL avea rolul sau! Ca un exemplu, sa ma fac inteles, comparativ cu o casnicie, plecarea de la guvernare a PNL se poate asemui unei despartiri in fapt, nu unui divort! Numele de familie il vor purta copiii (aliantele la nivel local, asa cum au fost votate) pana la o hotarare judecatoreasca contrara! Primarii raman primari USL, fiind votati ca atare, propusi de USL! Deci, vorba cantecului: “Dan Spataru n-a murit!”
Cum zicea un tip amuzant care ii supara pe unii jurnalisti pt ca ii numeste propaganda pesedista: Cand mergi cu barca, apa trebuie sa aiba o anumita adancime :))))
E bun si televizorul de ceva, chiar daca il deschizi doar 5 minute, in campanii electorale auzi lucruri extrem de amuzante 😀
Las de-o parte “problema” USL si intru in problema CNA. In general CNA-ul din Romania si-a depasit demult atributiile si din punctul meu de vedere ca CETATEAN al acestei tari, o institutie exagerat de pudica si de idioata nu trebuie sa mai EXISTE! Cel putin, NU PE BANII NOSTRI! Am vazut de-a lungul vremii multe aiureli si interdictii aberante, interventii in politica editoriala a unor televiziuni sau radiouri, interdictii de tot felul. Pentru “inteligentii” din CNA spre exemplu, daca o televiziune oarecare filmeaza in centrul unui oras unde apar peste tot reclame agatate pe cladiri, acele reclame nu trebuie sa apara in imagini. Pai filmati dragilor in centrul New York-ului unde sunt reclame cat toata cladirea si pe care nu le poti scoate in niciun fel. O sa dai o imagine blurata 90%??? Sa fim seriosi… Daca se difuzeaza acea imagine cu tot cu reclama, gata CNA considera ca e “publicitate mascata”. Faza cu USL-ul iar e o aberatie, atata timp cat acea creatie politica inca nu a fost dizolvata si din punct de vedere legal. Apropos: daca fac un spot cu R.S.R. in care prezint Romania de azi mi-o interzice CNA-ul??? Posibil ca da, pentru ca R.S.R. a fost dizolvata demult… Eu vad acolo niste persoane care stau pe lefuri mari absolut degeaba si-si dau cu parerea in stanga si in dreapta dupa bunul plac. Oare nu se poate desfiinta CNA-ul asta? Sunt si tari in care asa ceva nu exista. Cred ca CNA-ul poate fi inlocuit cu o organizatie de breasla a televiziunilor care sa emita anumite directive de comun acord in privinta unor lucruri. Un CNA controlat politic e un organism inutil de CENZURA dupa bunul plac al unora sau altora ajunsi acolo pe PILE. Sa fim seriosi, ca daca eu vreau sa devin membru CNA n-am nicio sansa daca nu am o SFANTA PILA. Si mai rau e ca acel CNA (care nu ofera productii video sau emisiuni si absolut nimic in schimb) exista PE BANII NOSTRI ca sa IMPUNA CENZURA DUPA BUNUL PLAC! O fi bine asa? A, ca or sa apara unii sa spuna ca CNA-ul vegheaza ca minorii sa nu vada programe indecente… Bai fratilor, orice televizor sau receptor de cablu are in ziua de azi posibilitatea de a CODA anumite programe sau accesul pe anumite intervale orare. Mai este nevoie de CNA, sau ACTA trebuie aplicata in adudio-vizualul din colonia de mana a n’spea Romania… Unde este DREPTUL LA LIBERA EXPRIMARE? Oare pentru ce s-a murit in Decembrie 1989??? Sa vina unii sa ne interzica ce nu le convine lor sub masca “reglementarilor” de tot felul??? Ete fleosc! Jos cu ei! Cam atat.
Domnilor basisti si adoratori ai adormitului crinulet exista o zicala foarte adevarata. ,, Cap aveti minte la ce va mai trebuie!”Cine are ochi de vazut ar trebuii sa vada clar si cine are urechi sa auda! Nu ambitiile voastre ar trebuii sa primeze ci soarta acestei tari.basisti au fost ,basisti sunt inca si daca mai aveti putina demnitate dupa ce base a calcat in picioare toate drepturile noastre atunci alegeti cu mintea romanului . Cea de pe urma!Eu inca mai sper la o revenire a demnitatii.USL traieste! Daca adormitu nu voia asta o desfinta! Dar el vrea sa stea pe doua scaune. Fiind adormit mereu uita ca cine sta pe doua scaune cade intre ele! Sa auzim numai de bine! Si doamne ocroteste-i pe romani!Pe cei care gandesc romaneste!!!
vara asta este hit “usl-ul n-a murit”.se zbate in agonie de la nastere.
da’ nici basau n-a murit,e viu si non-uman ca si pana acum indiferent cat de hoit arata.exact din cauza usl ce se zbate si se rupe in basini.
in ochii altora oi fi eu idiot ca doresc moartea altor ‘fiinte umane’…dar e subiectiva treaba.eu nu consider ca vreun basit,vreo sluga sau metresa progenitura samd a basaului este om,nu frate,parazitii astia,boala asta basita trebuie exterminata!nici la munca silnica nu merita.recuperat ce se mai poate din averile enorme din banii stricati si tradatorii de tara,nonumanii astia abjecti eliminati pana la a11spita,sa nu se mai inmulteasca gena lor de kkt.
nu la puscarie sa le dau eu sa manance.nici o udrula nici un cristoi icr ccr csm dna adn ani-mal ,frate astia sunt DUSMANUL parazitii astia!
rahatii astia sunt “barbarii de dusmani”.ei se inmultesc isi propqaga specia,NE-AU INFECTAT POPORUL !tre exterminati.
baronii grasi ce s-au invatat cu luxul,,care au vina mai mica, la bulau la diribau cu ei ca tot stau cu munca in gura.restul sda se odihneasca langa basau in burta cainilor.
nasoala lume descriu asa-i?,o sa vedeti ca la asta se va ajunge,nu vreau dar TREBUIE!ASTA E LEGEA FRATE.ASTA E CICLUL.a venit ciclu la rumani sau au ajuns la menopauza?
eu doar va arat viitorul.ca mafalda.
dictatura totalitarism fanatism nazism si alte -ist-me deastea extrem de violente urmeaza dupa
la fel de ticaloase chiar daca nu asa de violente perioade de “baseli” ca sa ma refer la tara mea ,baseli si emanari ce au distrus aproape un popor roman in speta.
.nimic nu am inventat,este natura umana frate.
de fiecare data animalul din noi oamenii-oameni este trezit de animalele nascute parazite ce isi spun oameni precum basau si clanul sau si compania precum srl-avort-usl scaunari baroni tot tacamul de cefosi
Nu cred ca exista vreo veste (trista, vesela sau doar plictisitoare, ca asta a ta) pe care sa mi-o dea cineva, din lumea politica, pe care eu sa n-o fi aflat-o deja. Iar asta pe care mi-ai dat-o are prea putina legatura cu realitatea. Tariceanu n-a fost cel mai vocal critic al USL, ba chiar n-a fost deloc, el participand activ la elaborarea programului economic al guvernului USL. Dupa ce a vazut ca Antonescu nu l-a considerat demn de vreun portofoliu ministerial repartizat liberalilor, a inceput sa faca deranj in PNL, impreuna cu aia de la organizatia sectorului 1 (care n-au iesit singuri din partid “imediat dupa ce s-a constituit USL-ul” ci au fost exclusi acum un an, in 2013, dupa castigarea alegerilor, la cererea expresa a lui Antonescu). Singurul adevar e ca Tariceanu a zis ca ramane in partid ca sa lupte din interior, ceea ce a si facut, pana in ziua de azi, cu singurul scop de a castiga din nou conducerea PNL.
Propaganda, de orice culoare ar fi ea (rosie, galbena, portocalie, denim sau violet) ma lasa rece, eu discut doar in baza unor argumente pe care nu le poate contesta nimeni, daca e de buna credinta.
@Adrian, mesajul de mai sus
Eu cred ca ai cam uitat si anii 2008-2012. Cine a refuzat alianta cu PSD dupa alegerile din 2008? Cine a facut alianta cu PDL, visul lui Basescu, dupa alegerile din 2008? Asta daca tot era dragoste mare intre Tariceanu si PSD. Cat despre iesirea sau excludere stai linistit. E usor sa afci tot posibilul sa fii exclus dupa care sa te bati cu pumnii in piept ca ai fost exclus dar tu nu voiai sa iesi. Valabil si invers. Dar asta e mai mult o tactica a FSN-istilor pe care au folosit-o cu succes in permanenta din ’90 pana acum. E la fel de usor si sa faci pe cineva sa iasa dintr-o alianta tocandu-i marunt zid e zi cu diferite declaratii date de unul sau altul dar sa te bati cu pumnii in piept ca tu de fapt vreis a mentii acea alianta. Vezi multele exemple dar cele mai elocvente sunt excluderea PD din alianta DA dupa ce crticau PNL-ul de 50 de ori pe zi dar in final faceau pe victimele. Vezi iesirea PSD din alianta antibasecu PSD+PDL. Si ultimul exemplu este iesirea PNL din USL dupa ce majoritatea baronilor spuneau ca ei nu vor sustine candidatura lui Antonescu dar Poanta vorbeste peste tot cat de mult iubeste el USL. Cat despre Tariceau stai tu linistit. Si in 2008 si acum a demonstrat ca nu il intereseaza decat functiile nu soarta PNL sau a tarii. Atunci se voia premier in continuare acum se vrea presedinte de partid si candidat la prezidentiale. O singura diferenta. Atunci nu a acceptat sa puna PNL la dispozitia PSD iar acum vrea sa dilueze PNL-ul in interiorul PSD doar ca sa aiba el functii. Oare asa sa fie? Fii sigur ca, dupa plecarea lui Antonescu daca se va intampla si preluarea partidului de Tariceanu va rupe si el relatiile cu PSD. Nu mai fi tu convins ca va accepta Tariceanu sa fie sluga PSD. Riscul este ruperea partidului si asta nu vede Tariceanu. Exact ce s-a intamplat cu PNTCD.