Compania de telefonie mobilă #Vodafone s-a gândit că acum ar fi momentul cel mai prielnic să mărească tariful serviciilor sale către clienţi, prin decizie UNILATERALĂ. Adică fie că vrea, fie că nu vrea, clientul suportă scumpirea.
Eu am reziliat contractul și, când au primit cererea de portare, mi-au propus niște prețuri derizorii, doar să nu plec. Nu m-am răzgândit. E indmisibil! Pt. ce mai încheiem un contract, prin care, noi, consumatorii, avem doar îndatoriri?!? Dar Telekom-ul a început, cu ani în urmă, această practică păguboasă pentru consumator și dezonorantă pentru furnizor. Cui nu-i convine, poate pleca în 30 de zile! Sunt ditamai firmele și, sincer, cred că această practică de a momi consumatorii prin niște condiții aparent foarte avantajoase, ca, mai apoi, să le modifice în interiorul termenului contractual, nu e tocmai în regulă și ar trebui declarată ilegală de autoritățile competente.
Eu am reziliat contractul și, când au primit cererea de portare, mi-au propus niște prețuri derizorii, doar să nu plec. Nu m-am răzgândit. E indmisibil! Pt. ce mai încheiem un contract, prin care, noi, consumatorii, avem doar îndatoriri?!? Dar Telekom-ul a început, cu ani în urmă, această practică păguboasă pentru consumator și dezonorantă pentru furnizor. Cui nu-i convine, poate pleca în 30 de zile! Sunt ditamai firmele și, sincer, cred că această practică de a momi consumatorii prin niște condiții aparent foarte avantajoase, ca, mai apoi, să le modifice în interiorul termenului contractual, nu e tocmai în regulă și ar trebui declarată ilegală de autoritățile competente.