Potrivit procurorilor DNA, fostul trezorier al PNL Vlad Moisescu, reţinut în dosarul primarului Chiliman, cerea ca o parte din procentul stabilit drept comision de la firme pentru a obţine contracte cu primăria să fie plătit prin servicii de publicitate la B1 TV şi România TV, iar astfel ”îşi asigurau protecţia mediatică”.
Procurorii spun ca această metodă era folosită în cazul mai multor firme care voiau să încheie contracte cu Primăria Sectorului 1, astfel că o parte din “comisionul” cerut de Vlad Moisescu pentru contracte era dată prin achitarea contravalorii unor servicii de publicitate, care erau încheiate, la solicitarea lui Moisescu, cu firma lui Sebastian Ghita, în care funcţionează postul România TV.
Ce constat eu : ca toti mancatorii de cacao despre Antena 3, singurul post care si-a platit toate taxele si traieste din publicitate, erau cei care primeau bani din spaga, bani de la baroni si aveau ofiteri acoperiti drept moderatori. Niste gunoaie !
deci ghita l-a pregatit pe ponta pentru confruntarile cu iohannis hahahahahha :)))) pai uite de ce a luat neamtul 1 milion de voturi in plus
p.s. Antena3 s-a asezat de aceeasi parte a baricadei cu cei care controleaza RTV si LABe1. Mai bine va vedeati de treaba voastra decat sa-l sprijiniti pe dobitocul de ponta si potlogariile lui de la Rosia Montana si Chevron ca de atunci se trage napasta peste guvernarea ponta-ghita-ioan rus
Pai da ma, ti-a fost rau ca ti-a redus TVA-ul si ti-a dat preturile jos la alimente, ca sa poti tu sa bagi harneala mai multa ca nesimtitul in maţ si dupa aia sa latri si sa musti mana care ti-a dat de mancare, ca orice jigodie umana care se respecta, in calitatea ta de meltean nenorocit si ordinar ce esti! Ai dracului sa fiti cu neamul vostru de inteligenti! Nu va mai terminati …
Karnat stan, aici ai dreptate.
Dar tot PANARAMA BLOGULUI ESTI.Roade covrigul si du-te la culcare ,prabusitule.
Te uitai in oglinda cand scriai? Sper ca da. Poate mai discutam despre preturile astea reduse peste 3 luni desi putem discuta si acum daca memoria ta tine mai mult de luna Mai. Vezi tu preturile din Februarie sau Martie, asteapta preturile din Septembrie dupa care mai uita-te odata in oglinda si scrie din nou ce ai scris acum.
Bai @Mihail (caine de circ): Ti-am zis eu ca pentru din astia ca tine, cel mai bine era daca va punea direct TVA 25% maxim si va taia pensiile si salariile tot la maxim, ca sa nu mai traiti cu aceste temeri in legatura cu ce se va intampla peste 3 luni!
Ai dracu’ inversorii dracului, fir-ati ai dracului cu vrajeala voastra sa fiti, tot nu va lasati! Nu stiti ce gargara de doi lei si cinci’spe bani sa mai gasiti ca sa o dati voi la inverse si sa o aduceti acolo unde va trebuie voua in golania vostra cerebrala, sa ziceti ca daca v-a facut mancarea braga, e ceva foarte rau!
P.S. Fir-ati ai dracului sa fiti, ca de-aia era bun sticlistu’ ala, ca ala in betiile lui stia cu ce retardati mintal si golani nenorociti avea de-a face si isi batea joc de voi toti direct, nu statea la discutii cu toti distrusii mintal si nesimtitii! Va dadea numai pixelul albastru! Nenorocitule ce esti!
Lasand la o parte jignirile si limbajul tau caracteristic romanilor normali si admiratorilor lui Ponta conform repartizarii votului din Noiembrie pe categorii de studii iti spun ceva. Oricat ai incerca tu sa bagatelizezi si ironizezi un nume afla ca Mihail este un nume de sfant din caledarul orthodox si folosit frecvent pentru romanii ortodocsi spre deosebire de Paris care este un nume frecvent in certificatele de nastere ale tiganilor din trecut actual romi. Cat despre preturile tale si bucuria reducerii TVA ti-am propus sa mai vorbim peste cateva luni. ca variant ajutatoare uita-te putin ce se intampla cu leul fata de euro, vezi tu ce se va intampla din Iulie cu pretul gazelor, energiei electrice sau carburantilor deja stabilite si poate reusesti sa afli singur raspunsul. Spor la baut bere la halba, noul aliment cu pret redus!
Cred ca e a patra oara cand scriu, dar e normal sa nu intelegi nimic stiut fiind ca la romani nu argumentele sau logica primeaza, ci mai degraba propriile convingeri.
Eu ti-am spus doar ca pentru cei ca tine tva-ul, preturile si impozitele nu trebuie sa se reduca niciodata! De aceea, e bine ca voi sa aveti TVA-ul maxim, de 25%, iar pensile si salariile sa va fie taiate tot la maxim.
La mintea voastra … Ce ar fi de discutat, cu indivizi ca tine?! Probabil nimic. Pa
Mai nea @Mihail,daca ai fi in stare sa gandesti putin ,ai observa foarte usor ca ala caruia i-ai dat replica nu sunt eu,ci este unul Karnat Stan, PANARAMA BLOGULUI,un neispravit care ne cloneaza nickname-urile.In ce priveste”paris”este un nichnane si atat,nu cred ca vrei sa dau pariu ca tu esti mai “colorat” si mai manelist ca mine.Si pentru celelalte probleme,daca ai avea rabdare sa mai gandesti si tu ai intelege ca te faci de ras sa arunci acuze catre guvernarea Ponta pentru scaderea cursului leului,pentru ca asta s-a intamplat in orice an si in orice guvernare la momentul asta al anului,cand se cumpara foarte multa valuta de catre cei ce ies din tara pentru concedii,vizite,etc,pentru ca acum circulatia spre exterior este cea mai mare.De asemenea in problema scumpirii gazelor si ,poate,in general si a energiei,asta nu are nicio treaba cu guvernarea actuala caci este un angajament facut mai demult cu UE, de pe vremea lui Boc, ca sa se alinieze preturile la energie,iar guvernului lui Ponta ar trebui sa-i multumesti ca a negociat din greu ca alinierea sa se produca intr-un interval de timp mai indelungat,cu impact social cat mai mic,asta si pentru fraierii iohannisti precum tine care nu stiu decat sa injure ca bezmeticii, cea mai buna guvernare care s-a produs prin tara asta,si asta oglindit in rezultate,nu in vorbe de claca,rezultate bune obtinute in pofida tuturor sabotajelor facute de idolii tai basisti turbati.
Bai nea @paris: Ai umplut blogul de balarii, du-te si baga si tu un cherosen nebotezat mai bine, daca tot te-ai trezit din anestezie! Numai aberatii debitezi, sa moara ma-sa! Du-te si tu si fa o scoala, ceva, nu te mai opinti pe-aici incercand sa iti explici singur cum ar putea sa fie! Pe langa ca mai esti si analfabet!
Banca centrala nu controleaza intreaga oferta de bani, varzare, ci doar o mica parte din aceasta. Mai exact, obligatiunile, moneda si rezervele pe care le furnizeaza bancilor comerciale.
Cresterea ofertei de bani conduce la cheltuieli mai mici si la o inflatie mai mica. Fiecare leu pe care consumatorii il imprumuta sau il cheltuie se intoarce in sistemul bancar si apare in contul curent sau de economii ori in fondul mutual al altcuiva, toate acestea fiind parti ale ofertei de bani extinse. Din acest motiv, banca centrala nu tinteste oferta de bani. Isi foloseste rezerva de bani doar pentru a se asigura ca bancile au suficienti bani pe care sa ii tina in ATM-uri si pentru a controla ratele de dobanda pe termen scurt. Prin urmare, influenta BNR asupra ofertei extinse de bani este in general indirecta. Daca creste ratele de dobanda, atunci va reduce consumul si, in cele din urma, oferta de bani. Daca economia este insa cu adevarat muribunda, fiindca nimeni nu vrea sa crediteze sau sa imprumute, atunci banca centrala poate genera rate de dobanda zero si tipari teancuri de bani fara a determina cresteri generale ale cantitatii de bani si ale creditului.
P.S. Nu trebuie sa te mai opintesti, ai obtinut deja brevetul de idiot al blogului! Te vad toti cine esti! Iti dau un sfat, nu mai baga cu economie, gramatica, matematica. Baga cu ce ti-a ramas, balarii din alea de-ale tale politice, de distrus expirat! La alea te pricepi, esti patent! Bafta
Bai nea…,voi astia,iohannistii rasului,numai parascovenii ati tot emanat,ba ca refacerea pensiilor si salariilor nu s-a facut cum trebuie,ba ca toate masurile sociale sunt pomeni electorale care nu vor mai fi sustinute,ba ca cas-ul nu tine, ba ca reducerea tva-ului moare pe drum.Si uite ca a tinut,iar voi ati luat-o in mana de Malineanu cu toate tampeniile cu care tot bateti campii rataciti de cireada.Ati uitat cum tramurati in 2012 in pragul somajului si a blocajului economic general in care adusesera idolii vostri toata tara si acum v-ati pus pe behait cu gandul la guvernul visat de iohannis,alta tampenie,cu planul lui idiot de guvernare care “sa va faca” voua salarii ca-n Germania pe frecat menta.O sa va faca la dinti cu DERO. Poate ca, daca nu va mai fi actuala guvernare, atunci da,se vor intoarce vremurile lui Boc, iar tu ai sa mananci iar de pe jos.
“paris Jun 20, 2015 at 00:25
La noi masa monetara ramane, teoretic,mereu aceeasi,aportul de valuta din exterior mentine sau mareste cursul leului,marire care ridica si valoarea reala a salarizarii si care,intr-o economie concurentiala normala ar trebui sa duca la scaderea preturilor.Practic insa,cand vine mai multa valuta,scoate Isarescu lei in plus pe piata si o cumpara iar cand este mai putina,vinde valuta si cumpara leii ca sa mentina cursul si sa impiedice jocurile speculative.Dar de unde sa stii tu, panarama blogului ce esti.”
Nea @paris: Asa dupa cum ar fi trebuit sa stii la cultura ta economico-financiara de exceptie, cantitatea de moneda aflata in circulatie nu este constanta nici teoretic si nici fizic.
Cantitatea de moneda aflata in circulatie este influentata de operatiunile pe piata deschisa (open-market) ale bancii centrale pe vanzarea si cumpararea de titluri ale pietei monetare, cat si prin modificarea ratei de baza (rata dobanzii percepute pentru creditele bancii centrale) sau a ratei de rescont (percepute pentru scontarea titlurilor prezentate de banci).
Economia Romaniei este controlata de Guvern, nu de BNR! In sistemele parlamentare, prim-ministrul intocmeste un buget iar Parlamentul il aproba.
De controlul salariilor si preturilor nu se ocupa BNR-ul, ci se ocupa guvernul si acesta o face pentru a controla inflatia. Salariile sunt in raport direct cu productivitatea.
P.S. E o reala satisfactie sa intru in discutii cu somitati (specimene) de teapa ta, iti dai seama! Habar n-ai pe ce lume esti! Pa.
@paris: Varzare, baga si tu un dublu rafinat, ca te-ai trezit din paralizie! Sa-mi zici cand ai lamurit problema cu tabla adunarii pe care o confunzi cu tabla de pe casa, ca sa stiu cand trec cu tine la radicalul liber de indice maxim din damigeana cu kerosen. Nu trebuie sa te mai opintesti, ai obtinut deja brevetul de idiot al blogului! Te vad toti cine esti! Iti dau un sfat, nu mai baga cu economie, gramatica, matematica. Baga cu ce ti-a ramas, balarii din alea de-ale tale politice, de distrus expirat! La alea te pricepi, esti patent! Bafta
Bai @Mihail (caine de circ): Pai, tie si astora ca tine, trebuia sa va puna direct TVA maxim, de 25%, si sa va taie pensiile si salariile tot la maxim, ca sa fii siguri ca nu mai traiesti in stres urmatoarele 3 luni, adica sa ti-o dea direct in freza, ca sa nu mai ai tu ce cacat sa mananci pe aici dupa ce ti-a dat harneala la un pret subtire ca sa bagi tu ca ghielbanul in fizicul tau nesimtit si dupa aia sa te apuci direct de mancat rahat cu fadroma pe aici!
Vezi de ce era bine cu Chioru’, ca ala in sticlele lui nu statea la discutii cu toti nenorocitii si nesimtitii ca tine! Ala v-a taiat salariile si pensiile direct, v-a bagat TVA 24% ca sa nu mai stati pe stres sa asteptati sa vi-l bage pe ala maxim cu intarziere si v-a dat numai pixelul albastru, pentru ca stia ca “la romani, facerea de bine este …” si ca cu nenorociti si nesimtiti ca tine n-are rost sa stea la discutii!
PS: In afara de capacitatea intelectuala limbajul tau mai este caracteristic si celor care nu au absolut niciun argument logic sau real. Apropo de taierile tale Paris nume de rom sau tigan! Vezi ca fara Oprea si UNPR nu se puteau face. Asta sa retii daca ai unde. Si inca ceva. Pentru asta am vrut plecarea betivanului in Iulie 2012 chiar daca eu nu am fost afectat sub nicio forma de acele masuri luate de Boc si Oprea adica de PDL+UNPR+UDMR. Fara sprinul acestei aliante nu era posibila absolut nicio taiere cum nu era posibil sa mai castige betivanul alegerile in 2009 cu tot furtul lui. Nu am lucrat in ultimii 20 de ani nici macar un minut la stat sau pentru stat iar in ultimii 10 ani am lucrat doar afara. Acolo nu a ajuns Gabriel Oprea sa taie salarii sau pensile militarilor dar s-a gasit Ponta acum sa imi ia 458 lei CAS ca am avut nesimtirea sa cer plata salariului intr-o banca din Romania nu in banca de afara cu care lucre angajatorul meu. Spre deosbire de tine eu am capacitatea de a amenda si greselile celor pe care la un moment dat i-am sprijinit. Tu ai ramas cantonat intr-o idee fixa si ai ajuns sa nu mai vezi padurea din cauza paiului din ochi. Asta daca vei mai avea paduri de vazut dupa noul cod silvic care da verde la taieri masive dar legale pe parcele sub 10 Ha fara obligativitatea de a planta macar un pai. Din pacate Romania nu are cetateni sau o societate civila care sa amendeze derapajele puterii, sa sprijine schimbarea la nivelul puterii dar sa amendeze si derapajele celor pe care i-au sustinut cand acestea apar. Majoritatea romanilor raman cantonati in idei fixe induse de media.
Aici se ceartă ”pusjkerie de karnat uman” cu dl.Radu Tudor. Plagiatorul și compilatorul neamului, măciuca blogului, alias karnat-titrat-șomer-ratat … de la Obregia scăpat, care zburdă ca la el acasă pe acest blog postul lui fiind de bodygard ”sub înaltul patronaj al d-lui Radu Tudor” Îți dai seama astfel, uitându-te când postează, că necalificatul ăsta n-are alt serviciu decât aici pe blog(c.c.t.d). Am noroc cu stilul meu inconfundabil de ”analfabet” al blogului, așa cum ne face pe toți dementul ăsta. Știi desigur situația pe caree am prezentat- aici când ăsta, cu mintea unui copil retardat care se bucura mai anul trecut, cum unul de pe aici, Titus, îi subscria ăstuia pe un text ce îîi aparține el fiindu-i furat de plagiatorul compilator. La un moment dat același karnat preia dintr-unn articol mai vechi al d-lui Radu Tudor și-l întreabă pe acesta dacă este de acord cu cele scrise în text. Nebunie la cel mai inalt grad, demență în stare pură. Stilul lui și multele-i cuvinte cheie îi fac pe unii să-l identifice destul de ușor și să facă distincție intre mine și distrusul ăsta căruia ăia de la Consulatul Australiei i-au dat un șut în cur atunci când milogul, venind să ia viză pentru emigrare, au văzut că la CV-ul lui n-avea decât niște sute de comment-uri de pe acest blog mai toate copiate de pe net sau de la alții de pe aici mintea lui neputând să conceapă ceva din propria tărtăcuță.
Este inutil să mai scriu aici de această măciucă a blogului care-și face veacul pe aici. Am mai spus-o și recent și acum vreo doi ani că e și complicat, al naibii, să scapi de ”kârnatul toxic” câtă vreme îți aduce multe comment-uri(el e reprezentând 25-30% din volumul total de cuvinte postate ). Este chiar mai greu să scapi de el decât de băsescu. Și este cu mult mai greu, chiar, decât o operație pe creier, se pare. Că mi-a furat identitatea și asta și pe cea mai veche ca și ție și lui @Stan Petru Paul și lui @Vio se vede treaba că-l incomodez foarte tare și astfel să mă determine până la urmă să fug ca de Ucigă-l toaca. Problema este că idiotul acesta o să-l insulte într-o zi, grav, și pe dl. Radu Tudor și-o să mă trezesc , din partea domniei sale, cum de altfel s-a mai întâmplat și cu alții pe aici, să-mi dea și adresa de E-Mail și să mă trezesc cu alde acesta sau cu Legionarii Neamului (cu care mă războiesc acum pe aici) că mă urmărește și mă lasă dracu într-un prezon pe roată sau cu cablu de frână tăiat, ”ca_comunist” analfabet ce sunt.
Karnat,dar covrig ti-ai luat?Si du-te la scoala nu mai chiuli,CACI de aia nu stii cum este cu ecuatia aia,tantalaule,PANARAMA BLOGULUI CE ESTI.
Gaozare, ai rezolvat ma determinantul delta al ecuatiei de gradul II? Cand iti aduci aminte, sa il scrii pe-aici, dar fara motor de cautare, ca doar nu in aia consta intelectul tau de fier! Daca tot nu tii minte gramatica de scoala generala, poate cu de-astea sa-ti mai amintesti! Da-te in opintelile tale cerebelare de aici! Distrusule ce ai fost, si bineinteles ce esti!
Bai “chesti”, sugesti si restu’ de vrajelii, iar te-ai apucat sa te opintesti pe-aici? Exersezi compunerea libera si citirea pe aici?! Daca in scoala generala la orele de romana sareai gardul, ai ajuns academician dar la academia de fotbal din pacate! Chiulangiule si bulangiule ce esti! Varzare! Esti un aprozarist!
@karnat stan,deja s-a vazut cat esti de cretin,du-te la culcare PANARAMA.
“paris Jun 20, 2015 at 00:25
La noi masa monetara ramane, teoretic,mereu aceeasi,aportul de valuta din exterior mentine sau mareste cursul leului,marire care ridica si valoarea reala a salarizarii si care,intr-o economie concurentiala normala ar trebui sa duca la scaderea preturilor.Practic insa,cand vine mai multa valuta,scoate Isarescu lei in plus pe piata si o cumpara iar cand este mai putina,vinde valuta si cumpara leii ca sa mentina cursul si sa impiedice jocurile speculative.Dar de unde sa stii tu, panarama blogului ce esti.”
Nea @paris: Asa dupa cum ar fi trebuit sa stii la cultura ta economico-financiara de exceptie, cantitatea de moneda aflata in circulatie nu este constanta nici teoretic si nici fizic.
Cantitatea de moneda aflata in circulatie este influentata de operatiunile pe piata deschisa (open-market) ale bancii centrale pe vanzarea si cumpararea de titluri ale pietei monetare, cat si prin modificarea ratei de baza (rata dobanzii percepute pentru creditele bancii centrale) sau a ratei de rescont (percepute pentru scontarea titlurilor prezentate de banci).
Economia Romaniei este controlata de Guvern, nu de BNR! In sistemele parlamentare, prim-ministrul intocmeste un buget iar Parlamentul il aproba.
De controlul salariilor si preturilor nu se ocupa BNR-ul, ci se ocupa guvernul si acesta o face pentru a controla inflatia. Salariile sunt in raport direct cu productivitatea.
P.S. E o reala satisfactie sa intru in discutii cu somitati (specimene) de teapa ta, iti dai seama! Habar n-ai pe ce lume esti! Pa.
Iohannis și nevastă-sa la festivalul de teatru de la Sibiu (19/06/2015): http://www.stiripesurse.ro/ce-a-facut-klaus-iohannis-dupa-ce-victor-ponta-a-anun-at-ca-nu-revine-in-ara-foto_959255.html
.
Uitați-vă la pozele alea: le-au pus covorul roșu, mașina din care a coborât DOAR Iohannis – nevastă-sa a coborât din ALTĂ mașină – este chiar nou-nouța limuzină Mercedes Benz S500 4Matic (preţ standard de 121.000 de euro cu TVA; http://www.stiripesurse.ro/primele-imagini-cu-noua-limuzina-a-lui-klaus-iohannis-video-foto_959149.html) și, bineînțeles, președintele FGDR, Paul Porr, nu a putut rata nici a mia ocazie de a fi lângă președintele FDGR din 2002 până în 2013 (când Antonescu l-a făcut, prin derogare, prim-vicepreședinte al încă nefuzionatului-cu-PDL-la-acea-vreme PNL), Iohannis.
.
Câtă scârbă îmi provoacă specimenul ăsta de o ipocrizie crasă aidoma lui Băsescu…
Alea sunt masini SPP, nu-s proprietatea lui Iohannis !
Corect. SPP-ul este singurul care are voie să le spele, să le alimenteze și să le întrețină… In rest, nu suportă perna Merțanului cur de spp-ist, că se poate contamina Herr cu vreun doamne-ferește ce. Ăla ghinion pentru Herr GHINION.
Acuma vedem si de unde se finanteaza aceste jeguri propagandistice … si ei arunca acuzatii spre voi prostind diaspora si tinerii cu “tara inapoi”
Udrea le dadea bani pentru a-i linge finalul de anus, acuma se vede si cazul asta. Astia primeau bani de la oricine, un fel de curve propagandistice. Si ei traiesc tot din publicitate ca doar la astia publicitate le fac … Oral bineinteles, oral, ca doar am stabilit: Sunt curve !
Decizia de control judiciar cu privire la Chiliman si ceilalti, arata ca DNA are probe subtiri si de fapt tinta este Tariceanu, singurul barbat de stat autentic. In continuare Basescu si gasca lui raman neatinsi. In DNA trebuie facuta curatenie generala, mai ales la varf, altfel vom asista in continuare la bataia de joc la adresa romanilor.
Deja se profileaza un mare fas (programat pentru prostirea romanilor) cu privire la Udrea, Videanu, Bica si nu ultimul pe lista, Basescu.
Stai si te intrebi, pe ce criterii au fost si sunt sustinuti de catre marile cancelarii europene si SUA, atat Basescu cat si Kovesi ?! Cu siguranta criterii obscure, oculte.
Le vor constata romanasii pe pielea lor,in curand,dar atunci va fi prea tarziu,deoarece nu va mai fi nimeni care sa-i scoata din rahat.
Coabitare perfecta!!! Poate si asta facea parte din pactul de coabitare. Un post al betivanului cu unul al lui Ghita prietenul si mana dreapta a coabitantului betivanului. Tariceanu maestru de ceremonii la Sectorul 1.
Cu taratele ce le ai in cap,fereste-te ca sa nu te manance porcii.Normal ca ii purtati sambetele lui TARICEANU ca nu a mers cu toata gasca penelista sa se gudure pe langa Blaga si Predoiu cel care mesteca Pruna,pe langa catastrofa aia de Iohannis si pe langa mandrutza lui,scoaba aia cu dintii rari, Gorghiu.Ce sa caute Tariceanu in troaca porcilor care nu gasesc printre ei nici macar cativa indivizi fara probleme penale care sa alcatuiasca un posibil guvern? Pana si speriatul ala de bombe,Busoi pe numele lui de fata mare,este bagat pana si ala in jeguri cu implicatii penale.
“paris Jun 20, 2015 at 00:25
La noi masa monetara ramane, teoretic,mereu aceeasi,aportul de valuta din exterior mentine sau mareste cursul leului,marire care ridica si valoarea reala a salarizarii si care,intr-o economie concurentiala normala ar trebui sa duca la scaderea preturilor.Practic insa,cand vine mai multa valuta,scoate Isarescu lei in plus pe piata si o cumpara iar cand este mai putina,vinde valuta si cumpara leii ca sa mentina cursul si sa impiedice jocurile speculative.Dar de unde sa stii tu, panarama blogului ce esti.”
Nea @paris: Asa dupa cum ar fi trebuit sa stii la cultura ta economico-financiara de exceptie, cantitatea de moneda aflata in circulatie nu este constanta nici teoretic si nici fizic.
Cantitatea de moneda aflata in circulatie este influentata de operatiunile pe piata deschisa (open-market) ale bancii centrale pe vanzarea si cumpararea de titluri ale pietei monetare, cat si prin modificarea ratei de baza (rata dobanzii percepute pentru creditele bancii centrale) sau a ratei de rescont (percepute pentru scontarea titlurilor prezentate de banci).
Economia Romaniei este controlata de Guvern, nu de BNR! In sistemele parlamentare, prim-ministrul intocmeste un buget iar Parlamentul il aproba.
De controlul salariilor si preturilor nu se ocupa BNR-ul, ci se ocupa guvernul si acesta o face pentru a controla inflatia. Salariile sunt in raport direct cu productivitatea.
P.S. E o reala satisfactie sa intru in discutii cu somitati (specimene) de teapa ta! Pa.
Nu te mai chinui sa explici ceva logic unui postac platit. Se vede dupa limbaj cu cine ai de-a face asa ca mai repede convingi un musulman sa bea o bere (mai ales ca cea la halba e si aliment acum la pret redus cu reducerea TVA spre bucuria romanilor) sau sa manance carne de porc decat sa il faci pe asta care semneaza sub numele Paris, folosit se stie de cine, sa priceapa ceva.
Mie cel mai tare mi s-a parut cand iesea Chioru’ pe la ora 18.00 si baga scandal, dupa care toate posturile astea tv asa zise de stiri, incepeau sa clantane, sa latre zi lumina, sa despice firu-n patru cum ca ce-a decartat ala. Dupa care verificau toti ratingul, sa vada ce scor au facut si cat au de incasat. Pe scurt, Basescu stia el ce face, ca le dadea la toti de mancare cu ocazia asta! Chiar sa nu fi fost de fapt nicio intelegere? Ca daca ne uitam la stenogramele patronului Romania TV, Ghita cu Vantu, Ghita cu Moisescu, reiese pe contrar! Pa, pa.
se stie de multa vreme ca aceste posturi TV sunt pe faliment , iar ca sa poata emite au fost “subvetionate” cu bani negri , spre “COABITAREA PERFECTA CU BASESCU SI AI LUI ” !!
Daaa, cu totii sunt gaunosi la toate nivelurile societatii de sus pana la marea majoritate a televiziunilor cu exceptia antenelor care sunt permanent hartuite cu te miri ce.
Onestitate era de suferit in favoarea lichelismului.
Dcaca nu s-a reusit pana acum compromiterea d-lui Tariceanu se incearca acum prin cazul Chiliman.
DE CE NU FACETI O ANCHETA SAU O INVESTIGATIE “JURNALISTICA” PE TEMA ACEASTA?!
PANA LA URMA, CUM A RECUPERAT IOHANNIS 3 MILIOANE DE VOTURI INTRE CELE DOUA TURURI DE SCRUTIN??!
Motto: “În prezent, victoria lui Victor Ponta de duminica pare tot mai certa, distanta fata de locul doi fiind mult prea mare pentru a mai putea fi recuperată.”
Rezultate sondaje opinie, turul al II-lea al alegerilor prezidentiale 2014
Sondaj IRES:
– Victor Ponta 55%;
– Klaus Iohannis 45%.
Sondaj SOCIOPOL:
– Victor Ponta 55%;
– Klaus Iohannis 45%.
Sondaj CSCI:
– Victor Ponta 55%;
– Klaus Iohannis 45%.
Sondaj CURS – Avangarde:
– Victor Ponta 54%;
– Klaus Iohannis 46%.
Sondaj INSCOP:
– Victor Ponta 53,5%;
– Klaus Iohannis 46,5%.
REZULTATE FINALE ALEGERI PREZIDENTIALE 2014 – TURUL II:
– Klaus Iohannis 54,5%;
– Victor Ponta 45,49%.
REZULTATELE FINALE OBTINUTE DE CANDIDATI AU CONFIRMAT O MARJA DE EROARE IMENSA IN ESTIMARILE FACUTE DE TOATE CASELE DE SONDARE A OPINIEI PUBLICE!!
MARJA DE EROARE IN ESTIMAREA REAZULTATELOR A FOST DE +/-10%, LUCRU NEMAIINTALNIT IN STATISTICA, FATA DE EROAREA MAXIMA DE TOLERANTA ACCEPTATA DE 3.2%!!
Din doua una, ori alegerile au fost furate cu largul concurs al serviciilor secrete care s-au ocupat de voturi (SRI de voturile din tara, SIE de voturile din diaspora si STS de mascarirea datelor in format electronic, pentru ca ei se ocupa cu centralizarea finala a datelor), ori votul a fost cinstit dar toate institutele de sondare a opiniei publice care au angajati matematicieni statisticieni in marea lor majoritate, habar n-au pe ce lume sunt, nu stiu de capul lor si dau marja de eroare total aiurea in estimarea oricarui rezultat, fapt care ar trebui sa ii faca pe toti sa inchida taraba direct si sa se duca toti la culcare!
DE CE NU IL INTREBATI NICIODATA PE MARELE SOCIOLOG (asa cum ii place intotdeauna sa se recomande cand vine la emisiuni!), DL. MARIUS PIELEANU?!!
P.S. Pana la urma, rezultatele alegerilor prezidentiale din 2014 – turul II, au fost mascarite cu serviciile, cu vrajelile de genul “mobilizarea tinerilor internauti de pe facebook, revolutia tinerilor de pe facebook, cu voturile din diaspora, ne-am luat tara inapoi, neamtul Iohannis etc.”, sau rezulta ca in Romania au ramas doar cei mai prosti matematicieni de pe aceasta lume, care habar nu au de capul lor?!
Răspuns : alegeri fraudate de servicii în cârdăşie cu STS, după crearea cadrului propice fraudării alegerilor ; inventarea diversiunii înghiţită de cretinoizi cum că facebook-iştii şi indignarea diasporezilor că nu-i lasă PSD-ul şi Ponta să voteze, ar fi “întors” rezultatul. Nu, rezultatul l-a întors Coldea, Opriş şi instituţiile ale căror şefi erau.
@mihaic3001: Comentariul era scris sub forma de ghicitoare gen: “Nu e asa ca noaptea e intuneric? Raspuns: Da.”
Tu imi dai tu mie raspunsul la ceea ce raspunsesem eu deja prin comentariul meu aluziv! E normal, pentru ca pe aici asta este nivelul!
P.S. Daca pana si un individ cu nivelul tau de intelegere si deductie a inteles care era concluzia ce se putea extrage din poveste, inseamna ca mesajul si-a atins scopul.
Corect,derbedeii au bagat ca Pacala,ca sa fie siguri ca le iese papagalul basist, de au dat peste cap pana si sondajele cele mai basiste.Toate porcariile astea ale lor or sa iasa ele la iveala intr-o zi.
“paris Jun 20, 2015 at 00:25
La noi masa monetara ramane, teoretic,mereu aceeasi,aportul de valuta din exterior mentine sau mareste cursul leului,marire care ridica si valoarea reala a salarizarii si care,intr-o economie concurentiala normala ar trebui sa duca la scaderea preturilor.Practic insa,cand vine mai multa valuta,scoate Isarescu lei in plus pe piata si o cumpara iar cand este mai putina,vinde valuta si cumpara leii ca sa mentina cursul si sa impiedice jocurile speculative.Dar de unde sa stii tu, panarama blogului ce esti.”
Nea @paris: Asa dupa cum ar fi trebuit sa stii la cultura ta economico-financiara de exceptie, cantitatea de moneda aflata in circulatie nu este constanta nici teoretic si nici fizic.
Cantitatea de moneda aflata in circulatie este influentata de operatiunile pe piata deschisa (open-market) ale bancii centrale pe vanzarea si cumpararea de titluri ale pietei monetare, cat si prin modificarea ratei de baza (rata dobanzii percepute pentru creditele bancii centrale) sau a ratei de rescont (percepute pentru scontarea titlurilor prezentate de banci).
Economia Romaniei este controlata de Guvern, nu de BNR! In sistemele parlamentare, prim-ministrul intocmeste un buget iar Parlamentul il aproba.
De controlul salariilor si preturilor nu se ocupa BNR-ul, ci se ocupa guvernul si acesta o face pentru a controla inflatia. Salariile sunt in raport direct cu productivitatea.
P.S. E o reala satisfactie sa intru in discutii cu somitati (specimene) de teapa ta, iti dai seama! Habar n-ai de capul tau, papagale!
A patra putere in stat > bani sa iasa.