presedintiii

Dupa 24 de ani de la caderea comunismului, Romania (membra NATO si UE) este marcata de proteste privind clasa politica si deciziile controversate pentru exploatarea resurselor naturale.

Una din virtutile lui Ceausescu, subliniata de nostalgici, este achitarea datoriei externe a Romaniei. In mandatul lui Basescu, Romania a imprumutat cea mai mare suma din istoria sa moderna : 20 de miliarde de Euro de la FMI, CE si BM.

Societatea romaneasca e in continuare marcata de nemultumiri, frustrari, atitudini radicale, nerealizari economice majore si obedienta exagerata fata de tot ce e strain. Cresterea economica din cifre nu este inca simtita de o patura larga a populatiei, iar marile proiecte industriale sau de infrastructura intarzie sa apara.

Cu toate acestea, soselele vechi si inguste sunt pline, bulevardele la fel, magazinele nu mai spun.  Romania, o tara a constrastelor dupa 24 de ani de la caderea comunismului.

93 COMMENTS

  1. Pana cel care se autointituleaza sef de stat,desi l-am demis anul trecut,se supune altor puteri si neglijeaza economia,implicit viata noastra,nu vom avea nici o realizare !!! PARLAMENTARII,pe care i-am trimis sa ne reprezinte,sa aplice hotararea luata in privinta lui. Pana nu apar tineri politicieni,cu alte conceptii,nu avem sperante !!!

    • D-le Radu Tudor transmiteti-i ALexandrei sa inceapa sa ia ulei de canepa, din canepa cultivata in Romania si suc din iarba de grau proaspat pe care sa si-l prepare zilnic cu ajutorul unei prese electrice ce poate fi cumparat din comert din graul cultivat in ladite in casa, plus sa consume salate de papadie atata timp cat acesta este inca inflorita. Va rog sa nu publicati aceasta postare si sa-i transmiteti mesajul meu Alexandrei. Cura cu ulei de canepa romaneasca si suc de grau este valabila si pentru Oana Stanciu. Va multumesc anticipat.

  2. Vad ca orice nu va convine, nu postati.

    Asta e, fiecare e mogul pe blogul lui. Nu ma asteptam insa de la d-voastra sa procedati astfel.

  3. Din pacate dupa 24 de ani de la miscarile aple de strada care au culminat cu o schimbare de regim, Romania este mult mai slaba si lipsita de respect economic si international decat in anii ’70-’80. In cateva cuvinte imi este imposibil sa fac o “radiografie” a noii societati romanesti. Un lucru este cert, ne-am pierdut simbolurile si respectul fata de aproapele nostru, al feicaruia. Banul, obtinut prin orice mijloace (mai mult sau mai putin ortodoxe) este la putere.
    Nu stiu daca achitarea datoriei externe in vremea apusa, a fost ceva benefic pentru Romania. Se pare c-a fost o condamnare.
    Un lucru trebuie stiut. Marea majoritate a fortelor externe, dinspre apus si dinspre
    Est, si-au pus in gand sa destrame prin orice mijloace Romania, sa nu mai fie niciodata ceea ce a fost. In interior s-au gasit o multime, care sa puna o caramida la aceasta tradare fara precedent. Intotdeauna lucrurile rele au fost rezolvate din interior (aviz celor care astazi sunt raspunzatori de S.N.).
    Totusi trebuie subliniat faptul ca dupa 24 de ani de la caderea comunismului s-au facut si mici, foarte mici pasi catre progres, trebuie sa vedem si acest aspect.
    Mai ales ca-n aceste zile, ne amintim de cei care si-au sacrificat viata pentru o Romanie mult mai buna din toate punctele de vedere, imi este rusine ca amintirea acestor eroi este intinata de tot ceea ce intalnim rau si nerealizat in acesti 24 de ani.
    Nu vrea nimeni sa recunoasca faptul ca-n ’89 “impuscatul” a lasat o tara fara datorii, o cu industrie cat de cat competitiva, cu o agricultura competitiva si suprafete intens irigate, dar cu un popor extrem de sarac. Daca la momentul 0, in capul tarii ar fi venit toti profesionistii si toti ar fi fost niste patrioti in adevaratul sens al cuvantului, nu niste aventurieri dedulciti la “mierea” tarii, poate astazi am fi avut si autostrazi si cale ferata competitiva, iar chinezii, cu realizarile lor de varf, cat si toti de ne-au “calcat”, ar fi avut niste interlocutori “drepti” in fotoliile lor, iar “gentlemen’s agreement” -ul, ar fi fost binevenit in intalnirile de afaceri, iar Romania ar fi aratat cu totul altfel.

    Din pacate astazi Romania este constientizata ca o colonie … a tuturor.
    Un mic comentariu la poza postata pe acest subiect. Cei doi din spate, au fost cu adevarat niste presedinti demni de tot respectul, intr-o perioada extrem de tulbure si grea a Romaniei .
    Trebuie sa fim constienti cu totii ca nu suntem depozitarii adevarului absolut, asa c-ar trebui multi, foarte multi, sa mai lase din nasul purtat pe sus.

  4. – 26-27 noiembrie 1989: intalnire Gorbaciov cu Francois Mitterand, presedintele Frantei;
    – 1 decembrie 1989: Intalnire Gorbaciov cu Papa Ioan Paul al II-lea la Roma;
    – 2-3 decembrie 1989: intalnire Gorbaciov cu George W. Bush in insula Malta;
    – 4 decembrie 1989: Intalnirea la nivel inalt de la Moscova a statelor participante la Tratatul de la Varsovia pentru comunicarea rezultatelor de la Malta;
    – 4 decembrie 1989: Ultima intalnire bilaterala Ceausescu-Gorbaciov (stenograma discutiei se gaseste la link-ul din subsolul comentariului);

    – 25 decembrie 1989: Executia sotilor Ceausescu, in cazarma la UM antiaeriana din Targoviste.

    La intalnirile intre liderii marilor puteri se hotarase incetarea razboiului rece si dezafectarea unei mari parti din arsenalele nucleare existente si implementarea la nivelul statelor din Europa rasariteana a unor programe de liberalizare economica, cunoscute sub numele de “perestroika”.

    Ceausescu se opunea deciziilor de liberalizare si acordare de autonomie obiectivelor economice (intreprinderi etc.), deoarece spunea ca la noi s-a incercat in 1969, fapt care a condus la aparitia mandatarilor, respectiv a oamenilor foarte bogati, oprind acele programe dupa un an de zile. De asemenea, masura de acordarea de autonomie administrative intreprinderilor, spunea ca a condus la faptul ca acestea imediat s-au imprumutat luand credite si facand investitii neeconomice, fapt care a condus la o datorie a Romaniei de 10 miliarde de dolari in 1980, ceea ce pentru tara noastra era impovaratoare.

    Gorbaciov sustinea ca obiectivele economice trebuie lasate sa actioneze independent pe piata libera fara sa “mai fie impinse de la spate” si de asemenea se dorea trecerea la comertul liber chiar si intre statele din blocul comunist, care pana in acel nu practicasera decat schimburi de marfuri intre ele.

    Ceausescu numea multe dintre aceste decizii “amestec in treburile interne ale altor state”, fiind in dezacord cu multe din hotararile marilor puteri.

    Comanda executarii sotilor Ceausescu a fost data de la Moscova, cel mai probabil de Gorbaciov, de operatiune s-au ocupat asa cum spunea Ceausescu la proces, “agenturile straine” (cu referire la CIA si KGB).
    Scenariul Revolutiei a avut ca scop crearea sentimentului generalizat ca securitatea impreuna cu teroristii lupta pentru readucerea lui Ceausescu la conducere si reinstaurarea regimului totalitar si ca singura solutie ca sa nu se intample aceasta era ca sotii Ceausescu trebuie sa fie omorati. Practic nu se dorea decat omorarea lor, ce fusese comandata de la Moscova.

    Revolutia romana din decembrie 1989 a avut marca si s-a recunoscut mana caracteristica a lui Iliescu Ion, care impreuna cu Silviu Brucan, Gelu Voican Voiculescu, Dan Iosif, Dumitru Mazilu, gen. Militaru, Mihai Lupoi, toti pro-moscoviti aveau ca principal rol detronarea lui Ceausescu si instaurarea perestroikai, a programului de tranzitie catre “economia de piata” a Romaniei. Iliescu era adeptul metodelor brutale de control al maselor, bazate pe omoruri si pe crime, metode pe care le-a exercitat atat in Revolutia romana din decembrie 1989, cat si 6 luni mai tarziu, cand au inceput mineriadele pentru ca incepuse sa capete contur curentul cu Partidul National Taranesc si cu aducerea Regelui si instaurarea Monarhiei, fapt care ar fi deturnat proiectul de implementare a perestroikai, lucru care a condus din nou la interventii brutale organizate de securitate, la ordinul direct al lui Ion Iliescu, cel mai probabil dispozitie si directive primita de la Moscova.

    Evenimentele din ’89 au putut parea o rasturnare a regimului comunist pentru multi oameni, dar in fapt nu era vorba despre asa ceva, fiind mai mult vorba despre o tranzitie la un socialism modern, asa cum stabilisera in intalinrile la nivel inalt liderii marilor puteri mondiale de la ora aceea.

    La Revolutie, cei din armata au fost instigati sa se impuste intre ei, au fost manipulati, civilii au fost chemati sa apere televiziunea, alte obiective, tot in ideea de a exista actorii cu care sa se puna in practica scenariul “Revolutiei”, din care sa rezulte ca pentru a se reinstaura linistea dictatorul si sotia trebuiau lichidati, directiva ordonata de la Moscova. Oamenilor li s-au dat arme si au fost manipulati, facuti sa se impuste intre ei etc. Intamplarile sunt deja cunoscute.

    Privind peste timp, daca ne uitam ce a insemnat “perestroika” lui Gorbaciov si la ce a condus aceasta, ne dam seama ca nu a condus la intarirea si consolidarea obiectivelor economice, la stabilizarea si la dezvoltarea lor in piata libera. Masurile impuse si induse prin programele de asa zisa dezvoltare si modernizare a socialismului ale lui Gorbaciov, au condus la indatorarea statelor si angajarea de credite cu dobanda, foarte impovaratoare pentru multe state. De asemenea, economiile multor state din Europa rasariteana s-au prabusit, majoritatea acestora ajungand piete de desfacere pentru produsele statelor occidentale etc.

    Astfel, privind in urma, poate fi aplicata tehnica interpretarii asasinatelor din clanurile mafiote si anume, daca vrei sa iti dai seama cine a organizat atentatul, te uiti cine este personajul care in urma a avut de castigat sau a luat locul nasului. Astfel, privind retrospectiv reiese ca Gorbaciov era mai degraba un agent infiltrat al marilor finantisti planetari, ai camatarilor de bani si ca el le-a servit interesele acestora. Astfel, foarte multe dintre statele Europei rasaritene au ajuns datoare la marii camatari planetari care sunt FMI si Banca Mondiala.

    Ceausescu isi achitase datoria externa, el sustinand insistent ca nu vrea sa angajeze imprumuturi sau credite de la niciun organism financiar international. Practic Ceausescu a fost omorat de marii finantisti ai planetei, care stau la baza multora din evenimentele istorice importante ce s-au petrecut de-a lungul timpului (atentate, morti dubioase de sefi de stat, imparati, conducatori etc.). Gorbaciov a fost omul marilor finantisti planetari, era agentul lor. Ceausescu nu a avut nicio sansa si ne-a facut mult rau, pentru ca trecerea pasnica sau treptata la liberalizare (care oricum, tot la rezultatele acestea ducea), trecerea fara violente si distrugeri la economia de piata ar fi franat oarecum elanul tuturor KGB-istilor de a da iama in obiectivele si in economia noastra. Ceausescu fiind incapatanat, contrandu-se, noi nu am avut decat de pierdut si de suferit in timp.

    Nu am nicio proba pentru cele scrise. Sunt doar corelari de informatii din mai multe surse si rationamente de bun simt.

    Anexa: Stenograma ultimei intalniri dintre Ceausescu si Gorbaciov din 4 decembrie 1989.

    http://www.slideshare.net/InLinieDreapta/100986264-stenogramaultimeiintalniriceausescugorbaciovdin4decembrie1989

    • Documentul cu descrierea ultimelor momente din viata sotilor Ceausescu l-am publicat pe blog. Informatiile nu exista pe internet. Din declaratii se observa ca militarilor de la unitatea din Targoviste li se sugera sa ii omoare pe sotii Ceausescu, unitatea fiind atacata de “teroristi” care vroiau sa ii elibereze. Sugestiile veneau pe doua cai, una de la FSN din Bucuresti prin telefoane primite de la Victor Atanasie Stanculescu si a doua cale era prin ordinele directe primite de la comandantul garnizoanei Targoviste, Andrei Kemenici, acesta din urma comunicand tot cu Bucurestiul, deci practic tot de la centrul celulei revolutiei care era nucleul FSN de la TVR, respectiv Ion Iliescu si cu Victor Atanasie Stanculescu. Se poate deduce simplu ca unitatea era atacata pentru ca cei din interior sa fie determinati sa ii execute pe sotii Ceausescu, pentru a isi salva propriile vieti. Atanasie Stanculescu este si cel care s-a ocupat de organizarea procesului se executiei sotilor Ceausescu, ducandu-se cu 5 elicoptere cu completul de judecata de la Bucuresti, cu Gelu Voican Voiculescu, Adrian Sarbu (fostul patron Pro TV) etc.

      Practic executia sotilor Ceausescu au coordonat-o in mod direct Ion Iliescu si gen. Victor Atanasie Stanculescu.

      Ion Iliescu, in afara de diversiunea cu Revolutia din decembrie 1989 care a avut ca scop primordial omorarea sotilor Ceausescu, mai apoi preluarea puterii si implementarea noilor programe de reforme economice dictate de la Moscova, a mai practicat acelasi gen de tactici diversioniste si la mineriadele de mai tarziu, devenind deja o marca inregistrata dupa care puteau fi recunoscute foarte usor urmele acestui personaj stalinist, adept al practicilor brutale, sangeroase si al controlarii maselor prin violenta si omoruri, fapt care l-a si consacrat in viata politica post-decembrista.

      La ora actuala, economia este controlata in mare parte de lucratori din fostele structuri ale comertului exterior ale securitatii, noi fiind condusi de fostele structuri care s-au perpetuat peste ani. Beneficiem practic din plin de calitatile profesionale de exceptie si de viziunea macro-economica debordanta a reprezentantilor esalonului II si ai fostei securitati, lucru care s-a intamplat dintotdeauna de altfel.

      “Merry Christmas and Happy New Year!” from all of us.

      • Felicitarile puteau fi scrise si-n romana sau … de ce nu in ruseste, ca-n engleza tot le-ati rostit.
        Ca o parere personala, “revolutia” nu a avut nume, cu subiect si predicat, asa cum le-ati rostit dvs.
        Poate daca nu era gen. Stanculescu, cu siguranta aceste scrieri ar fi intarziat cativa ani.

        • Afirmatia dvs. cf. careia “daca nu era gen. Stanculescu, cu siguranta aceste scrieri ar fi intarziat cativa ani” este o aberatie. In urma intalnirii cu Mitterand, Papa Ioan Paul si a intalnirii din Malta, s-a stabilit ca pana la sfarsitul anului 1989 sa se treaca la masurile precizate, reducerea si dezafectarea unei mari parti a arsenalelor nucleare ale marilor puteri si implementarea masurilor de reforme economice la nivelul statelor din Europa rasariteana! Asa incat, dvs. in loc sa stati si sa exersati contradictii fara nicio noima pe aici, mai bine ati pune mana si v-ati documenta pentru ca informatiile exista! Exista documente, exista declaratii, stenograme ale intalnirilor oficiale, carti de memorii scrise ale lui Gorbaciov etc. Exista documente, puneti mana si documentati-va, nu mai stati si exersati contradictii si povesti pe aici, daca nu cunoasteti datele!

          P.S.: Va dau un sfat, nu mai folositi pe viitor expresia “cu siguranta” pentru ca a devenit deja un cliseu de piata dupa care pot fi recunoscuti toti prostii sau papagalii care vor sa se dea ca se exprima pretentios. Ca expresii echivalente puteti folosi urmatoarele, pentru ca limba romana este complexa si exista multe posibilitati: fara indoiala, incontestabil, fara echivoc, inevitabil, clar, inconfundabil, precis, neindoios, intr-adevăr, categoric, cu certitudine etc. Nu e pacat sa bagi ca toti papagalii de pe piata doar “cu siguranta” la plus infinit, incercand sa dai impresia ca te exprimi si tu inalt si ca esti foarte cult sub freza?! Pune mana si citeste mai bine, lasa dreac blogu’, ca nu inveti nimic pe-aici! Vad ca scrii cu puncte, puncte! Esti cumva handicapatul ala de @geo, @gemil, @geta si cum isi mai zicea pe-aici?! Jilava.

          • Da domnul meu, memoriile exista, documentele exista, unele sunt cu totul subiective ca intotdeauna, una este ce s-a discutat si alta este actiunea propriu zisa, in teren. Dupa victorie multi eroi se arata. Sa nu credeti c-as fi vreun nostalgic. Daca nu erau oameni(i) din “interior” sa rezolve situatia, caderea dictatorului pana la sfarsitul anului ar fi fost pusa sub semnul intrebarii, iar planul ar fi fost grav compromis. Ceuasescu stia toate miscarile care aveau loc pe spatiul romanesc si nu numai, stiu ce spun, nu degeaba au murit unii asa din senin.

            Imi cer scuze pentru automatismele verbale, poate m-a luat valul. Ar fi fost frumos daca nu ma faceati in fel si chip.
            Daca reusiti sa mai si cititi printre randuri, apropos de “…” ar fi bine.

    • La televizor, pe toate posturile se mai incearca inca vinderea unor povesti de genul “cine a tras la Revolutie, cine l-a omorat pe Ceausescu, ce s-a intamplat de fapt in decembrie ’89 etc.).

      A incerca sa mai vinzi in continuare asemenea povesti la 24 de ani de la acele evenimente, e o adevarata insulta la adresa inteligentei umane medii, actualmente existand suficiente documente care iti pot contura o imagine generala asupra contextului si ceea ce au reprezentat evenimentele in speta.

      E cunoscut ca daca vrei sa vinzi o poveste, trebuie sa ii intretii dilema! Daca ai lamurit povestea, nu mai ai ce vinde! Totusi insultator, sa ni se prezinte in continuare asemenea inverse! Orice meserie isi are totusi limitele ei! Sau poate sunt doar lucratorii…

      • Chair credeti ca nu se stie cine a tras, chiar nu se stie rolul lui ILIESCU, care ar fi trebuit sa fie in puscarie…..

        • Da, eu chiar cred ca tu stii si stiai cine a tras, tu care banuiesc ca atunci cand spunea nea Nicu la proces ca “agenturile au dat lovitura de stat”, nici nu stiai ca atunci cand spunea “agenturi”, el se referea la CIA si KGB, bineinteles. Ca au fost implicate factiuni din armata si securitate, categoric ca tu stiai, ca tu le stii pe toate si mai mult de-atat, este evident! Dar mai bine, ia zi-ne tu in concret, cine a tras exact, spune cu nume si prenume, ca m-ai facut chiar foarte curios!! Sa vad daca pe langa ca habar n-ai de capul tau, tu chiar stii ceva si n-ai vrut sa ne spui si noua pana acum, la ceasurile acestea f. tarzii pe acest blog, la 24 de ani dupa evenimente! La ce bazaconii scrieti toti pe blogul asta, e destul de clar ca voi stiti si cine-a tras si le stiti pe toate in general. Proect max.

          Ia de-aici, ca de documentat, de cautat, de citit sau de informat, voua niciodata nu va place! Ca e cu concentrare, sa va puneti mintea la contributie si sa va pierdeti timpul si de astea voi nu aveti timp, ca sunteti prea inteligenti si mult prea ocupati in cap! In rest da, sunt convins ca le stiti pe toate! Atat doar, nu mai scrieti atatea parascovenii si ineptii pe acest blog la plus infinit, ca pe langa puzderia si infinitatea de greseli gramaticale cu care sunt pline postarile, te ia capu’ de la asemenea infinitate de prostii! Hai pa.

          http://www.youtube.com/watch?v=GOd2SEu0Sjg#t=76

          http://www.youtube.com/watch?v=6BYdBTPrEHw#t=206

    • O ultima idee, daca “agenturile” nu luau decizia activarii lui Laszlo Tokes in Timisoara pentru a declansa miscarile sociale si a spargerii mitingului din 21 decembrie 1989 organizat in P-ta Palatului din Bucuresti, puteam sa asteptam si 100 de ani de zile, pentru ca romanii nu ar fi iesit niciodata din proprie initiativa in strada!

      Toate cele bune! Sa traiti!

    • O ultima idee, daca “agenturile” nu luau decizia activarii lui Laszlo Tokes pentru a declansa miscarile de strada in Timisoara si a spargerii mitingului din 21 decembrie 1989 organizat in P-ta Palatului din Bucuresti in acelasi scop, puteam sa asteptam si 100 de ani de zile, pentru ca romanii nu ar fi iesit niciodata din proprie initiativa in strada!

      Toate cele bune! Sa traiti!

      • Corect, visarion marinela, daca nu se actiona din afara…nu mai exista asa zisa revolutie!!!! Pacat ca au ajuns la conducere ILIESCU!!!!Cand oameni au constientizat ceva….au chemat minerii!!!

    • Asa este..revolutia romana din decembrie 1989 a avut marca si s-a recunoscut mana caracteristica a lui Iliescu Ion, care impreuna cu Silviu Brucan, Gelu Voican Voiculescu, Dan Iosif, Dumitru Mazilu, gen. Militaru, Mihai Lupoi…..niste tradatori….

      • Tu ce faci ma, repeti singur ca papagalu’?! Sau avizezi rationamentele si corelarile, te dai supervizor?! Esti de la CTC cumva? Sau dai tu gir acestor informatii, le aprobi ISO, le certifici STAS-u’ sau ceva?!

  5. Dl. Radu Tudor,

    Nu va mai scrie nimeni pe aici si nu din cauza temelor lansate prin articolele pe care le-ati publicat. Ci poate pentru ca, majoritatea celor care va scriau comentau de pe calculatorul de la firma, de la serviciu sau din caminele studentesti, ei acum fiind plecati la tara, pentru ca li s-a dat liber de Craciun. Va dati seama cine sunt cei care publica comentarii pe aici, acelea pline de greseli gramaticale postate de comentatori care insulta logica umana si care fac si urat la bautura, contestand orice postare de bun simt sau care explica anumite fenomene, povesti procese. Va dati seama unde suntem?! S-au dus toti la culcare, s-a dat stingerea la oras. Delir. Astia toti vor sa protesteze politic dar pe banii firmei sau ai statului! Ei de acasa nu au nici bani de dat si nici timp de pierdut pentru asemenea proteste (prostii era sa scriu!). Va dati seama cine sunt reclamagii?! Va dati seama ce mentalitati avem si cine suntem?! Probabil ca o sa ajungem in cosmos, noi impreuna cu toata inteligenta si educatia noastra.

    Sarbatori Fericite! Sa traiti!

    • Am sa va contrazic putin. Marea majoritate a calculatoarelor de firma,seviciu, intreprindere sau ce vreti dvs. sunt restrictionate, deci postari de acolo mai greu. Mai raman studentii, iar in privinta lor am rezerva c-ar posta pe aici frecvent. Ramane totusi o intrebare. Cine posteaza pe acest blog ?

      • O sa va contrazic putin! La romani oricum, contradictia este mama ratiunii si a mentalitatii! Caci daca nu ne contrazicem, tot degeaba! Deci, cine v-a spus dvs. ca e restrictionat net-ul la institutii si firme?! Va pot da exemple intregi unde nu se intampla asa ceva, firme sau institutii de stat. Le merg browserele la forja. Sunt restrictionate anumite servicii, download, site-uri diverse, torrente etc., cele care iau mult din banda si limiteaza viteza de transfer in LAN (reteaua institutiei). Va pot da exemplu o institutie de stat cu 5000 de angajati, cateva firme, spitale, un minister, PMB etc. Poate totusi de aceea… Sa fie oare o explicatie?! Altfel, ce ar mai putea ramane? Sa fie oare fenomenul poltergeist? Fantoma lui Bullai (si-a luat o caramida in freza, de i-au sarit toate plombele!). Fotosucces.

    • Total gresit. Nu mai scriu acum cei care scriau inainte pentru ca aceasta postare este inserata la comentarii- nu este vizibila daca cei care mai vin pe facebook nu se uita si la ce au postat ceilalti. In plus cam toata lumea se pregateste de Craciun, inclusiv bugetarii ( cei cu “ochii albastri” care incercau sa distraga atentia celorlalti de la subiectele dezbatute).
      PS: incearca pe cat posibil sa nu-i insulti pe cei care posteaza aici pe blogul jurnalistului Radu Tudor.
      Vizionare placuta la Punctul de intalnire!! Poate te mai limpezesti intre timp la minte, sa nu ajungi in cosmos cu inteligenta ta cu tot.

      • Evanghelino, esti flotanta sau de ce te-ai aruncat singura in carlig?! Facea-mi-as schiuri din crucea lu’ maica-ta!

        • Face-ti-ar maca-ta o cruce tie ca tot a lasat pe lume unul cu inteligenta in cosmos!! :))) Nu-s deloc flotant pe aici. Vin zilnic sa vad ce scriu ceilati si n-am de gand sa dau explicatii unuia ca tine….asa ca pa!

        • tu de unde ai mai aparut manelistule ?
          sau esti Karnatul care-si schimba saptamanal
          nick-name ul ? ! ….. nu mai poti posta
          nimic pe acest Blog ca esti imediat sufocat
          de toti jepatii , pe care Radu nu-i baneaza ,
          dar cand vrei sa postezi un articol dur sau
          usturator pentru careva (…) nu-ti apare !
          Ce oameni postau anul trecut pe aici si ce-a ajuns ! …

      • Vakkare, care esti ma dintre analafabetii aia de @citizen sau @geo alias @gemil?! Te dai muiere pe aici acum?! Ai dat-o in perversiune, te-ai apucat de transsexualitate, zici ca mananci rahat pe-aici si nu se prinde lumea ca esti unul dintre prosti si scapi fara sa te ia comentatorii la picioare!

        • Uite Radu cine este acest “sandu trigeamanu”. Se reinventeaza!! 🙂 fostul uselist germil, actualmente PPDD-ist says:
          December 13, 2013 at 12:30 am
          “Deja mai ai putin si faci un listing cu toate nickname-urile de pe blog. Vezi ca le-ai cam amestecat. Deja ai inceput sa o faci varza cu carne si incep sa ma supar, pentru ca imi stirbesti drepturile de autor! La care aveam f. mari pretentii! Tin la ele, iti dai seama!

          – “Tocmai ce-i spune-am lui @Citizen…” – Spune-am??!! Ba, tu esti sanatos la cap?
          – “Ei, nu mă-nebuni” – Pai bai vakkare, e “inebuni”, sau “innebuni”?
          – “și asta m-a format astfel încât să nu mă arunc ca rața la muci” – Bun asa vakkare, asa sa si faci, sa nu te-arunci direct cu freza-n muci, asa cum te obisnuisei sa faci. Ai luat decizia corecta.
          – “ISTORIA JANDARMNERIEI care ne-o bagă el pe gât…”- Pai ba vakkare, corect este “pe care”, nu doar “care”, ca e acuzativ. Stii, e cu chestia aia cu “care pa cacare”, poate asa iti este mai usor ca sa o retii. Vakkare, e evident ca pe tine nu te intereseaza nici istoria, nici gramatica, in general e evident ca esti un parallelogram uman si ca nu te intereseaza absolut nimic. Nu stiu de ce mai trebuie sa si precizezi asta!
          – “m-a facut de vorbeam singur” – Aici ai nimerit-o. E corecta afirmatia.

          Vakkare, in loc sa iti pierzi timpul zgariind tampenii pe aici, mai bine ai pune si tu mana pe o carte. Cel mai indicat e sa incepi cu un abecedar.

          P.S.: Faradelegi… Fals in spasme …

  6. MIE, CEL MAI GRAV MOMENT AL NATIUNII mi se pare ca ESTE ACELA CA nicolaescu PREGATESTE = L E G E A GENOCIDULUI (a se citi a sanatatii). PENTRU ASTA TREBUIE SA IASA OAMENII IN STRADA, cu gazele de basist si rosia montana mai putem astepta, legea NEsanatatii ne OMOARA. Cretinul asta de nicolaescu vrea sa aduca aici legea americana a sanatatii, cea mai cretina chestie pe care o are usa. Obama incearca “sa dea sanatate la tot poporu”, asa, ca in europa, si noi le importam companiile de asigurari, ca nu mai au nemincatii ce minca. Justitia nu puteam s-o importam de la ei. Romanii unde sint, de ce televiziunile nu spun ce ne paste cu legea asta???!!!

  7. E clar pentru toti, cei care gandesc logic, ca locul nostru al ROMANIEI era numai si numai alaturi de UE.Greseala politicienilor nostri, de 23 ani ,este ca am acceptat ca Romania sa fie perceputa de europeni(si ei tot oameni ca si noi si deci cu propriile interese) ca pe:A) o piata de desfacere (de aceia atat ei, cat si politicienii nostrii, au folosit sintagma “industria romaneasca un morman de fier vechi” pentru a scapa de orice concurenta si slava domnului ca am avut fabrici si uzine in ROMANIA competitive si concurente redutabile pentru industria din diferite state UE si din pacate numai DACIA Pitesti a fost salvata fiindca si francezii au avut interes sa fie salvata) si deasemeni ca pe B) o colonie plina de resurse naturale ieftine.Asa incat cred ca acest trend pagubos va continua sau a devenit deja ceva ireversibil si in cazul in care,ipotetic, la conducerea ROMANIEI ar veni liberalul/patriotul BRATIANU …nici el nu ar mai putea face nimic.Furtul si coruptia au devenit fenomene endemice si de masa incat nu mai pot fi starpite( in satele in care taranii nu mai cultiva pamantul de “frica romilor” care dijmuiesc totul,credeti ca se mai poate face vreodata agricultura de taranii obisnuiti?…poate doar de vreo firma privata cu zeci de paznici fiindca poltia rurala este …depasita de numarul delictelor…sau prin inasprirea legii pentru HOTI/CORUPTI… din contra vad ca parlamentul vrea amnistierea hotilor ).Sau poate prin exemplul personal al unui presedinte patriot AL ROMANIEI si al unui premier cinstit,oameni care sa nu se preteze nici macar la” o ata” ce nu le apartin si… NU cu exemplul conducatorilor care i-am avut pana acum (bisnitari si avizi de ..putere/avere/bani/vaca kobe/mosii).Eu am o parere(pentru care pot fi injurat) ca nici basescu n-a fost de la inceput asa rau(insa laudele apropiatilor care-l il gratulau cu … (noaptea mintii)…noi suntem urmasii lui traian…noi vrem o dictatura/tatuc luminata/luminat.. l-au stricat chiar fara voia lui) si nu era asa de ahtiat de avere/bani/mosii (insa vazand caracterul si faptele celor din jurul sau…avea/are dosarele tuturor ..si vazand ca marea majoritate s-au imbogatit prin furt/coruptie …le-a urmat exemplul, ca sa nu ramane singurul….”prost din politica romaneasca”).Concluzia :Dupa revolutie am fost directionati de FSN (esalonul doi al securisto-comunistilor aflati si astazi in multe institutii/poaturi cheie) pe un drum gresit si dupa 23 ani sa ne intoarcem inapoi (la locul de unde am plecat) si sa o luam pe calea cea buna, mi se pare aproape …imposibil(vom continua ” mai bine” sau “mai rau” cu retractari/repozitionari/compromisuri/coabitari… fara a ne depasi vreodata statutul de colonie sau de ultima tara din UE).

    • Esti patetic ,auzi la el, basescu nu a fost asa rau,da, l-am stricat noi probabil.Chestia ca sintem colonie sau piata de desfacere e o diversiune ordinara la fel ca si faptul ca vin “unii” sa ne fure “resursele naturale”.Nu i-am auzit pe nici unii pina acum sa propuna o valorificare a resurselor ,o incercare de dezvoltare pe baza lor si acum cind cineva incearca sar “patriotii”si arunca cu “proteste”.Nu vrea nimeni sa ne fure nimic ,trebuie insa sa avem curajul sa depasim prostia ancestrala ca are cineva ceva cu noi.Putem sa fim si bogati si respectati dar trebuie sa facem ceva nu sa stam si sa nu fim de acord cu nimic.

    • Cum poti sa anulezi tot ce s-a facut in tara asta-asta e o ticalosie.
      S-a inlocuit un regim cu un altul ,s-au creat partide si s-a asigurat prin alegeri libere(cu unele disfunctionalitati)alternanta la putere,s-au creat institutii noi compatibile cu noul regim instaurat si care functioneaza mai bine sau mai rau fct. de oamenii care le populeaza dar asta nu inseamna ca nu am avansat(Parlament bicameral,Curte Constitutionala ,Avocatul Poporului etc),s-a schimbat intregul sistem legislativ si s-a adaptat o intreaga legislatie la standarde occidentale ,am intrat in NATO,UE,s-a facut o reala reforma in armata ,dar chiar si in celelalte institutii de forta chiar daca mai exista mentalitati vechi.in economie s-au facut pasi importanti de la o economie super centralizata la o economie de piata care functioneaza chiar daca inca nu exista toate elementele pe care le au altii dar care le-au realizat in zeci sau sute de ani .Au trecut abia 20 de ani si totusi,intr-o zona grea din pct. de vedere geo strategic ,am ales drumul corect si toata aceasta clasa politica pe care o hulim a pus umarul.Mai avem de lucrat dar nu prin anularea si negarea drumului de pina acum vom ajunge unde vrem ptr. ca negarea creaza drum liber celor care vor altceva -haos ,instabilitate sau poate chiar alte orientari.Sigur ca nu s-au facut pasii pe care ii asteptam ,ca oamenii care ne-au condus nu au fost cei mai cinstiti ,onesti sau profesionisti dar de aici pina la a contesta totul este drum lung.Economia si-a schimbat structura ,a trebuit sa caute alte piete decit cele ale CAER care insemnau 90% din economie,a redus dependenta de materiile prime rusesti si are o orientare de peste 80% spre economiile vestice .Asta nu s-a realizat usor si acum a venit timpul ca aceasta economie sa se stabilizeze si sa caute noi oportunitati dupa ce a demonstrat ca drumul e ireversibil.Sint mult mai multe realizari dar nu e loc sa le enumar pe toate.Daca nu avem incredere in nimeni si nimic atunci abia vor veni “unii” sa ne joace fie la poker fie la ruleta ruseasca.

      • Ai perfecta dreptate. Numai asa se putea ajunge la falimentarea economica a majoritatii statelor din Europa rasariteana, la inchiderea industriei statelor respective si la prabusirea lor economica si in sfarsit, la reducerea lor la piata de desfacere pentru produsele statelor dezvoltate si la indatorarea tuturor acestor state prin angajarea de credite de la camatarii internationali de bani, FMI si Banca Mondiala care sunt de fapt artizanii acestui intreg proiect si care conduc de fapt lumea. Tu ai dreptate, s-a facut exact ce trebuie, fix! Ne-am scos, garantat! Puneti dracului mana si informati-va, documentati-va, ca va faceti dracului de ras pe-aici! Unde dreac am putea ajunge cu asemenea inconstienti care habar nu au pe ce lume traiesc?! La puscarie, la Jilava cel mult. Proect max.

        P.S.: Ba prosti mai sunteti, sa mor curentat pe gardu’ de la penitenciar! Prosti cu flacari, sa moare mama, tot neamu’ si cu genealogia mea! Vakkari pur sange, numai mulgatori de capre! Vai steaua voastra, sa n-am baterie la masina! Hau.

  8. Dl. Tudor,

    Ati invitat exact pe cine trebuie! Va multumesc pentru cadoul facut de sarbatori! Va urmaresc cu placere! Parca mi-ati auzit rugamintile! Sa va dea Domnul sanatate!

  9. In mandatul lui Basescu, Romania a imprumutat cea mai mare suma din istoria sa moderna : 20 de miliarde de Euro de la FMI, CE si BM..asa este!!!
    Dar sa nu uitam ca in mandatul lui ILIESCU, ROMAN si NASTASE s-a vandut tara!
    Tot securistii de top si mai mari din partid gen VOICULESCU, VANTU…si altii sunt si acum in fruntea tari si partide si parlament.

  10. 24 de ani de regres, din 2004 pana in 2012 datoria externa a crescut de la 24 la 100demiliarde. 20 le-a luat hotul hotilor si restul cine?

      • Datoria statului este pina in 40 de mld. restul este datorie externa privata .In ceea ce priveste distrugerea de pe vremea lui Iliescu si Nastase tin sa-ti amintesc ca primii 2 mari contributori la bugetul de stat sint Dacia si Petrom ambele privatizate in acea vreme(contributie semnificativa).Asta nu inseamna ca nu s-au facut greseli dar daca iti dau lista ticalosiilor de pe vremea basescului si a celor de pe vremea Conventiei te ingrozesti.

      • Crezi ca va creste? Pai cine mortii tai esti tu, viceguvernator, esti adjunctu’ lu’ Mugur Isarescu?! Cine esti tu bai caprare ca sa crezi tu ceva, tu care nu stii nici cu cati de “n” se scrie “innebuni”, da-te in spasme si in cezariana lu’ Marghioala! Handicapatule mintal ce esti!

  11. A contrastelor bazate pe nedreptate.

    Daca regimul anterior a distrus curajul, opinia, atitudinea, elita, regimul comunisto-basescian a inversat complet ierarhiile, distrugand meritul si incurajand tupeul si impostura.

    Se cere alt model, alta paradigma, alt suflu care sa inlature prototipul omului de plastic si sa incurajeze evolutia.

    In ce masura se poate, depinde de noi toti.

    • Geo, mai posteaza si tu ca Citizen a ramas singur prostu’ blogului si vrea sa fiti macar vreo doi!

      • cocalarule , tu de unde ai mai aparut ???
        v-ati inmultit in ultima vreme ca ciupercile ,
        toti manelistii , cocalarii si ultrasii ~
        va tradeaza limbajul de Rahova … jepatilor !
        Nu inteleg de ce Radu nu este mai selectiv ! …

  12. 1989- 2013.22 decembrie, 24 de ani de speranţe năruite. Vorba lui Antonescu,,românii au votat cu S.P.E.R.A.N.Ţ.A.”(ne-au distrus-o şi pe asta).Daca stau acum să fac bilanţul, sau să fac o listă în scris, mi-ar trebui cîteva pagini(mai ales ca în 1989 maturitatea- mi depăşea 30-31 de ani alături de un copil,adăugînd şi mizeria politică PCR, pe care am contestat-o permanent, pentru care toţi mă hărţuiau, unul din momentele de criză ale primarului care dădea locuinţe:,,eu: nu că fac ură de rasă, dar, dacă primiţi un telefon de la Bucureşti, că arde Bucureştiul, îl lăsaţi să ardă?”aşa am reuşit ca nemembru politic sau utc, să primesc locuinţă şi nu numai eu, toţi care erau la rînd-destui, nu vă puteţi închipui ce moacă avea primarul, cum ţipa în gura mare la cei din birou după ce am ieşit eu!), cînd a fost vorba de facultate, mi-au dat o caracterizare exact ca de la PCR, media mi-a fost 7,66 sau 8,66 dar nu am fost PCR şi nu m-au acceptat. Hai să vă spun o fază de tot rîsul în seara asta: bătea cineva tare cu pumnul în uşa, deschid brusc şi, cine era? popa(noroc că mi-a venit în gind ideea ca religia nu e ortodoxă, altfel mă taxa), iaca cu ce ne-am procopsit de 24 de ani de zile. Nu destul ia bani de peste tot, mai cer şi de la noi!!! De cînd mă ştiu, au fost în conducerea ţării numai hoţi, mincinoşi, excroci, bătăuşi, codoşi, după 1990 era normal să continuie ceea ce au învăţat la Stefan Gheorghiu(nimic real, că mulţi plecau direct din producţie, abia aveau şcoala profesională terminată, sau liceul …examenele pe la ţară în cătune, şi direct la stefan gheorghiu sau în funcţii sus puse…vezi primăriţa de la HUŞI-JUD.VASLUI – SLIVNEANU ANETA 1989-1991 parcă, şi nu era singurul exemplar). Ce pretenţii să mai avem la aceşti analfabeţi cu diplome, care nu au logică în gîndire, cu organizarea…parcă nici nu au auzit de acest termen, sau, nu ştiu ce înseamnă şi,,troaca cu tărîţe este doar pentru cei care stau în troacă şi consumă tărîţe” că,,dacă ar avea capul în şuruburi, la o adiere uşoară de vînt…li s-ar duce naibii căpăţina”. S-auzim de bine(fără speranţă)!!! Sărbători implinite cu multă linişte sufletească şi în jur !!!

    • @pysy: Este vorba despre “Sărbători implinite cu multă linişte sufletească şi în jur !!!” sau e de jur imprejur?! La ce ai vrut mai exact sa te referi? La circumcizie?

  13. Diferenta dintre ultimul loc de “atunci” si ultimul loc de “acum” este ca “atunci” platisem o datorie de 25 de miliarde de dolari, pe cand acum am acumulat o datorie de 100 de miliarde de euro, pentru a ramane pe (acelasi) loc. Desigur, exista si nostalgia stabilitatii si a tineretii celor care am trait si-atunci si mai traim si-acum, dar ea nu merge pan-ntr-acolo incat sa credem ca atunci era bine! Si nu suntem nici atat de orbi incat sa nu vedem ca acum e tot rau! Nu cred ca am ales un drum gresit, sustin ca am ratacit drumul. Ajutati, desigur si de neprieteni, ca avem destui, romani sau venetici, dar, mai ales, din cauza noastra. Ne-am agatat cu disperare de “atunci”, crezand c-o sa putem “ciuguli” la infinit si suntem furiosi pe “acum” cand n-a mai ramas nimic de “ciugulit”! Si–n timpul asta, cat ne-am codit sa ne-apucam de treaba, astia (neprietenii) ne-au furat tara de sub noi!

  14. GIGICA, daca tu stii ce trebuie facut de ce nu te duci, mataluta, la Ponta si sa-l inveti ce sa faca(ca si asa il pupi tot timpul pe …blog) incat sa nu fim ultima tara din UE(apropo: poate nu stii ca atunci cand ne-am dat pe mana fesenistilor… ROMANIA nu era pe ultimul loc …in EUROPA!!!).Si inca un lucru: N-am afirmat, niciodata dar niciodata, ca nu trebuie sa ne exploatam resursele insa…. TREBUIE sa le exploatam ca pe vremea …BRATIENILOR(Romania era in EUROPA printre tarile fruntase ,iar leul romanesc era “valuta” si romanii o duceau f bine, nu ca acum pe vremea…baronilor rosii cand suntem saracii Europei).Dar fiindca n-ai argumente …o faci pe …nestiutorul ca sa bagi …soparle.Afla ca daca PARLAMENTUL “copiaza legea Bratianu” totul se rezolva si nu vom mai avea proteste in PIATA UNIVERSITATII.Dar daca se voteaza legea …atunci… de unde isi vor mai lua parandaraturi/comisioane/mita,majoritarea conducatorilor si politicienilor, ca din sarantocii ROMANIEI au ajuns…bogatii si mosierii Romaniei.

    • Imi dau seamacit esti de “patruns” de propaganda daca tu compari Romania de azi cu cea de acum 100 de ani(esti mai mult decit patetic ).Sa fim seriosi,eram o tara inapoiata ,vai mama ei ,fara industrie ,agricultura feudala si saracie cit cuprindea iar analfabetismul se situa la 90% .Cit priveste lg. minelor din acea vreme este inaplicabila in conditiile unei tari membra UE(numai stanciuleasca si andon pot crede ca este aplicabila azi-ma mir ca poti fi intoxicat asa usor).
      Cit priveste pozitia mea fata de Ponta este vis a vis de USL care cred ca vrea altceva si cel mai important ca VREA SA FACA CEVA ,sa depasim baltirea de pina acum .Tu chiar nu vezi ca te ascunzi in spatele unor “argumente” rizibile -baronii rosii,fsnisti,etc.Aveam mai multe pretentii de la tine care ai avut pina acum comentarii rezonabile,probabil ca dorinta de mai bine te face sa te arunci in derizoriu.

  15. Foarte bună emisiunea din seara asta! Partea a doua cu Dl.maestru, destul de interesantă, e plăcut să asculţi, să vezi doi oameni care se respectă reciproc(ceea ce povesteşte Dl maestru, am văzut live pe 5 şi 5 ianuarie 1990 pe la ASE si Intercontinental, eram în trecere spre gara de nord şi m-au speriat oamenii care cădeau, probabil prin împuşcare, dar trăgătorii nu erau la vedere), probabil că trăgeau de la distanţă. Felicitări pentru emisiune!!! S-auzim de bine,,fără speranţe” !

  16. Felicitari pentru emisiunea din aceasta seara! Povestile d-lui Mircea Diaconu par desprinse dintr-un film epic de proportii mari, mai ales pentru cineva ca mine nascut cu cateva luni inainte de revolutie si cu nicio amintire de-atunci.

    De fapt, chiar v-as ruga sa insistati si sa-i reamintiti d-lui Diaconu sa publice toate aceste memorii din acele zile intr-o carte. Este vorba de o bucatica de istorie ce merita pastrata si spusa mai departe.

  17. Despre spargerea mitingului din 21 decembrie 1989 din Piata Palatului (de la fostul CC al PCR)!

    E strict adevarat, am fost acolo, eu eram langa gardul la palatul vechi, undeva aproape de biserica, la vreo 100 metri de fostul magazin Muzica! N-a fost nicio explozie in toata piata! S-a cutremurat pamantul, iti vibrau organelle interne (efectul ultrasunetelor este cunoscut ca acesta si este!) si s-a auzit ca un huruit de senile de tancuri! Oamenii au strigat: “Astia baga tancurile peste noi ca sa ne omoare aici!”. Dupa care au luat-o toti la fuga care incotro!! Pe loc au ramas din 10 in 10 metri unii care aveau statii la ei si pistol cu toc la brau (erau probabil securisti infiltrati in multime ca la orice miting, care aveau rol sa pastreze ordinea etc.).

    Seriu Nicolaescu mintea de inghetau apele peste cativa ani de zile in emisiune la Marius Tuca, spunand ca s-au aruncat petarde, una dinspre Ateneu si una de la Biserica (aflata la 20 de metri de locul unde am fost eu!)!!! Mintea de inghetau apele, nu a fost nicio explozie in toata piata, nu a strigat nimeni nimic, nici “Jos Ceausescu!”, nici nimic! Mitingul a fost spart cu infrasunete! Restul sunt teorii lansate cu scopul de a manipula sau de a induce in eroare! Am fost acolo, asa a fost, asa s-a intamplat! Ca sa incerci sa prostesti sau sa le vinzi gogosi la atatea zeci de mii de oameni care au participat, e o adevarata insulta la adresa minimeni inteligente umane! Probabil suntem considerati masa neglijabila sau foarte prosti, in orice caz!

    Iata informatiile!

    Despre mitingul din Piata Palatului (CC al PCR) din 21 decembrie 1989, ala care s-a spart si de la care a inceput Revolutia in Bucuresti:

    “Despre acest miting s-a creat o imagine deformată: toată lumea ştie şi scrie azi că Ceauşescu a fost huiduit, că s-ar fi strigat “Jos Ceauşescu!”, “Jos comunismul!”. Una e mitingul şi alta ce s-a întâmplat în Piaţa Universităţii şi la Piaţa Romană. Or, mitingul a fost sabotat în mod profesionist. Pe lângă carul de transmisiune al TVR erau două maşini de sonorizare cu megafoane: una a Securităţii şi una a Armatei. Care asigurau, pe lângă amplificarea propriu-zisă, şi fondul sonor de scandări oficiale, care era înregistrat şi la care făceau play back doar primele două rânduri de “activişti securişti”. Din maşina Armatei s-a auzit un vuiet înfricoşător, ca o divizie de tancuri în marş, care a creat acel atac de panică, colectiv…

    Unii spun că ar fi existat şi o explozie…

    A existat doar zgomotul unei explozii, pentru că nu s-a descoperit nici o urmă fizică în acea piaţă înţesată de activişti şi organe de ordine. În “Raportul preliminar al SRI asupra evenimentelor” se scrie că în maşina de sonorizare a armatei, care a stat după aceea luni de zile în curtea Studioului Cinematografic al Armatei de pe strada Plevnei, ar fi existat o instalaţie de creare a undelor de joasă frecvenţă, care creează panică şi teroare. E o senzaţie aproape fizică, ca o necesitate fiziologică presantă. De aici a pornit debandada.”

    http://ceausescunicolae.wordpress.com/2011/12/16/lovitura-de-stat-de-sorginte-sovietica/

    • Da Radu , exact asa a fost , cum ai descris …
      O lovitura de stat urmata de scenariul “revolutiei” ,
      jenanat , arata cat de papuasi am fost noi , toti romanii ! …
      Pana ce tradatorii de neam iliescu si basescu nu vor
      fi judecati si condamnati pentru faptele lor , nici
      nu se va vedea vreo schimbare in tara asta amarata ! …
      Serviciile secrete nu au scapat nici o secunda puterea
      din mana , ei sunt acum mult mai tari decat era securitatea !…
      Liderii serviciilor si liderii politici ai momentului , nu
      sunt decat pioni in slujba adevaratilor lideri ai lumii …

      • Voinopole, sunt tot eu, ala pe care l-ai facut mai sus cocalar, manelist, ultras si jepat. Sunt @sandu trigeamanu, atat ca mi-am schimbat nickname-ul si IP-ul bineinteles, asa cum de altfel liber constatai. Nu e ciudat ca intr-o singura pagina de blog, o data sa ma injuri si o data sa imi dai dreptate? La prima vedere poti parea cam dezechilibrat.

        E foarte usor sa fii pacalit de aparente. Eu as scrie lucruri coerente pe aici si logice, cu speranta de a participa sau a da nastere la niste dialoguri sau dezbateri interesante chiar intre comentatori. Asta cu conditia sa nu fiu atacat constant de niste persoane fixe (doua sau trei la numar), care isi fac veacul pe acest blog, prin generozitatea oferita de Radu ce le publica toate comment-urile. Acesti oameni nu inteleg ce e aceea o gluma, iar daca tu daca le acorzi incredere si discuti cu ei, in incercarea lor de a glumi cu tine ei te insulta pentru ca nu au simtul umorului, dialogul degenerand mai mult inspre mitocanii, insulte foarte directe, ei pretextand ca ei glumesc, spunand ca este o exprimare pamfletistica, metaforica, o figura de stil sau altceva.

        Astfel incat, niste oameni care nu inteleg cum e cu exprimarea in limba romana pentru ca n-au citit prea mult in aceasta viata, finalizeaza prin a te ataca si a te insulta, lucru ce m-a pus in situatia de a ma apara, pentru ca daca nu ma apar eu, banuiesc ca nu ma apara nimeni, asa cum lesne se poate constata, chiar tu preferand sa ma ataci decat sa imi tii partea in dialogul constatat! Asa incat, poate ai cazut victima acestor stari de fapt si nu esti ceea ce am zis ca f. usor poate fi considerat, in speta dezechilibrat!

        Intr-o alta consecinta, pe mine viata m-a invatat sa dau oamenilor o singura sansa si daca ei gresesc, prefer sa nu ma mai intorc inapoi, sa stau la discutii vreodata sau sa incerc vreo explicatie cu respectivii, deoarece viata e mult prea scurta pentru a acorda mai multor sanse unora care oricum, sunt dispusi din start sa fie neatenti cu tine sau sa se comporte foarte larg in relatia directa cu cineva, fiind de preferat sa evit asemenea persoane. Adica, nu am nici timp si nici chef de explicatii sau alte incercari! Sunt baiat mare si prefer sa am grija de mine singur, deoarece ceilalti se observa liber ca in cel mai bun caz sunt tentati sa aiba grija mai ales de ei! Asa incat, fiecare cu treaba si cu viata lui.

        Cu valorile inalte, spiritul de echipa, empatia, spiritul gregar, poate la furnici, la rumegatoare sau la alte specii, pentru ca la oameni, mai ales in Romania se poate constata liber cum stam! Intelegand ca esti un tip mai matur (nu esti nascut dupa Revolutie), poate vei realiza ca te-ai hotarat sa injuri pe cine nu trebuie si poate ca in viitor o sa reevaluezi aceasta stare de fapt. Cine stie… Oricum, in Romania contestarea, neincrederea, barfa, mahalaua si scandalul sunt la ele acasa! Asa incat, eu o sa-mi vad de ale mele, pentru ca f. mari sperante nu am si nu imi fac. “Sarbatori Fericite!” si tie. Sa traiesti!

  18. Pot jura pe viata mea si a copiilor mei ca PSD-ul este in spatele acestei marsavii.
    Astia se joaca TARE DE TOT cu focul. Nu stiu daca vom avea sarbatori linistite sau nu, dar ianuarie SIGUR va fi FIERBINTE.
    Si cineva se va arde. RAU.”

  19. La 24 de ani de la revolutie trebuie sa fim mai maturi si sa acceptam realitatea. Nu ne foloseste la nimic romantismul udat la radacina propagandistic cu amalgamul de cuvinte placut amestecate despre libertate. Oare acum santem liberi ? Eu zic ca abia acum santem sclavi, o singura deviatie de la ” normele europene” si urmeaza …foamea, cel mai greu lucru de indurat.
    Mai crede cineva ca occidentul plangea de necazul romanilor care mancau salam cu soia acum cand telul lor este sa ne convinga sa semanam pe ogoarele patriei soia modificata genetic ? Sau mizeriile ambalate colorat pe care le trimit cu pret de trufandale ? Priviti in jur : o societate dezbinata ( oare de ce, de cine ?) cu delatori pe la ue si ambasade alimentand convingerea ca santem vanduti definitiv, obezi la tot pasul si multi, pra multi bolnavi. Mai tineti minte numele Mincu , doctor , parintele diabetologiei de la noi si marea minciuna ? A scris despre HRANA RATIONALA iar derbedeii au manipulat urland despre HRANA RATIONALIZATA care evident era altceva. Si a urmat furajarea nationala si cea mai mare rata de diabetici infantili din lume . Dar santem liberi, nu ?
    Lasand la o parte pentru o clipa faptul ca Ceausescu era comunist sa amintim ca a obtinut imprumul FMI gadilat la orgoliu de americani, englezi si francezi laolalta si a construit fabrici si uzine. Plus tehnologie. Peste o perioada cerand refinantare a avut parte de o conditie : Micsorarea ratei de crestere economica si injumatatirea productiei. Adica anularea posibilitatii de a plati din castig si marirea in viitor a dependentei de FMI. Pentru ca nu a vrut si ca a grabit returnarea imprumutului e acum la Ghencea Iar noi santem liberi, ne plimbam ca de munca ,unde ?
    Romanii au hotarat renuntarea la un regim dar au ales prost viitorul lor alegand succesiv nemernici care au transformat la comanda tara in desert industrial si piata de desfacere amanand destramarea Pietei comune , actual UE. Ca si la Caritas, un model in miniatura, atunci cand extinderea se va ori ( pai pana unde ? ) se va implini prezicera ca progresul va omora omenirea.
    Pana atunci o tema pentru priceputi : maine daca cineva va voi sa construiasca si sa utileze o fabrica cat de mica cum o va face daca nu importa tot ce este ncesar tinand seama de faptul ca Romania nu mai fabrica nici macar cuie ?

  20. Pacat ca din cele spuse de Mircea Diaconu nu s-a retinut esenta ,si anume ca revolutia ne-a adus libertatea “calatoria cu buletinul pina la Atlantic” -spune marele actor,restul depinzind de noi toti.
    Pina si acum cind ne-am pus sperante in aceasta alianta vad ca cei mai multi” analisti”,parerologi cauta argumente sa se dezintegreze si nu aducem argumente sa o pastram si sa o facem sa munceasca in favoarea noastra .Toti fac scheme de majoritate ,toti gasesc motive de rupere nimeni(si aici ma refer la cei care au vizibilitate )nu explica de ce trebuie sa mearga inainte ,ca a venit vremea sa ne ocupam de lucruri serioase si nu de politicianism aducator de rating dar pagubos tarii.Alearga jurnalistii cu vorba de la unul la altul din liderii aliantei ,ii invrajbesc prin talk show-uri in care vin neaveniti si isi dau cu presupusul,nu am vazut o dorinta de a-i uni ci de ai pune intr-o concurenta care in acest moment nu benefica (poate in 2016)si ne arunca iar in politica cirpelii de mica anvergura de pe o zi pe alta .

    • daaaa, niste nenorociti jurnalistii astia care fac emisiuni tv. numai pesedistii sunt niste draguti coabitatori cu basescu

  21. Teoria constipatiei (Codul lui Neonestre)

    Patru argumente pentru a elimina televiziunea: “Proporţional cu timpul dedicat vizionarii, se poate constata o micşorare a vigilenţei generale. De asemenea, se înregistrează o scădere vizibila a perseverenţei, a voinţei şi dispoziţiei de a urmări activ rezolvarea unei probleme.”

    “Pe termen lung, vizionarea TV diminueaza puternic capacitatea de implicare în propria existenta, determina pasivitate în planificarea activităţilor viitoare şi în organizarea programului zilnic, cultiva plictiseala, dezinteresul sau apatia“, scrie si Fran Hearvey in Manipularea televizata si capcanele divertismentului.

    “In principiu, televiziunea cultiva plictiseala, dezinteresul sau apatia şi inhiba comportamentele sau iniţiativele de ordin subiectiv, ca reflex al voinţei şi reflecţiei personale.” (Sébastien Bohler- La Chimie de nos émotions).

    Practic, dupa cum argumneteaza multi dintre cercetatori, vizionarea TV fidelizata contribuie consistent la diminuarea controlului interior al proceselor mentale şi la preluarea acestuia de catre mediu (stimulii externi sau mijloacele de manipulare), “antrenându-i pe oameni pentru a fi zombi”, cum scria Mander in 1978).

    http://www.youtube.com/watch?v=jJugQOYIHnQ

  22. Nu am nicio nostalgie fata de timpurile ceausiste,dar faptele sunt fapte,un cizmar a construit,si un marinar a fituit,tot ce astia de dupa revolutie au daramat si furat!Clasa politica…in afara de aderare in UE si intrarea in NATO,nimica,nimicutza,nici macar nu pot sa zugraveasca tot ce au construit ei,fara manie proletara,se chinuie sa traseze niste autostrazi pe harta!Am facut revolutie sa fim datori la banci si tot in saracie sa traim,buna treaba,avantaj grasu’,ca asa-i in tenis!!!Despre revolutie,sa-ti spun si tie un moment real de atunci,povestim si atat,ca a fost,ca n-a fost,tema celebrarii fiecarui an de atunci incoace!Pe 1 dec.’89 la CC se stia ca vor fi miscari populare,si erau pregatiti toti,in acea data vroiam sa bagam masina la verificat in sarpanta pentru masini de pe straduta de langa cei de la directia 5,cum o faceam de fiecare data si o faceau toti soferii,pe atunci seful meu era Voicu,care era administratorul CC,mi-a spus…iti dau un sfat las-o acasa,aici ai sa vezi tancuri,am venit acasa bombanind ca mosul abereaza,si asa a si fost,peste o saptamana era dublata paza in CC si cu arme la ei!!Stiau de miscarile externe,pe care si noi le auzeam la Europa Libera,ne vor atinge si pe noi,wind of change,parca toti vroiam ceva,parca eram pregatiti dar prea putin pentru sacrificii si jertfe!Sa fii acolo pentru o indemnizatie s-au alte avantaje,intineaza jertfa celor care nu mai sunt,cei care si-au dat viata pentru libertate,fara pic de egoism!Pe astia care se dau revolutionari cu carnete ii acuz de egoism,vor beneficii privilegii,razboinicii cu stea in frunte care vor sa fie clasa superioara,recompensatii eterni in viata asta si alte vieti de atunci incolo!Pauza de piftie…ca tot era unul care ne cauta pe aici si nu ne mai gasea!

    • Am citit o parte din comenatrii. Sunt momente pe care le-am trait unii dintre noi in mod real. Locuiam intr-o mansarda in spatele Ambsadei Ruse,au tras si intrat in casa in vreo 3 valuri (imbracati divers,jumate militar, jmate secu) noroc ca familia nu era acasa, sot sotie si un copil de de 2 ani.Au spart toate geamurile, tocaria si peretii impuscati mobila, frigiderul, usi rupte de la parter la etaj. Le-am reparat pe toate singur. Vecinii mei varstnici nu mai intelegeau nimic.Astazi nu mai traiesc nici unul dintre ei. Anii au trecut peste toti,casa s-a revendicat,revanduta si nelocuita de ani. Asta am trait eu, atunci!

      Spune-ai de colegii de la garajele CC ca erau pregatiti ca de invazie! De aici incep intrebarile la care ne-am raspuns singuri peste ani!

      Pentru unii a fost o NENOROCIRE, au fost impuscati sau au ramas schiloditi pe viata,familii si copii ramasi fara tati, valabil si pentru restul tarii, peste tot pe unde au fost victime, peste 1300 de morti, majoritatea tineri! De ce a trebuit sa fie la noi cu varsare de sange? De ce nu au fost in stare sa ne protejeze structuriel! Pentru ca structurile nu aveu incredere unele in altele si pentru ca nu au fost in stare sa faca o revolutie de catifea! Mentalul lor inmpreuna cu sceleratul de Ceasescu, nu era capabil sa intealega altfel lucrurile!
      Lumea se schimba in jurul lor iar adapatrea structurilor de forta s-a facut prin violenta, inclusiv moartea celor doi.

      Simplist vorbind, pentru ca nu am avut un CAP LIMPEDE sau mai multe, toata revolutia din’89 s-a transformat intr-un tavalug economic, s-a dat liber la desfintarea CAP, o greseala enorma pentru agricultura, tot ce functiona ca export prin firmele de comret exterior s-a dezintegrat si o parte a fost preluat de cei din servicii care detineau controlul. Rstul s-a pierdut, daramat, demolat, vandut, 2.500.000 de romani plecati afara dupa locuri de munca!

      Fiecare s-a adpatat si descurcat cum a putut si cat l-a dus mintea!Asta a fost tributul de sange pe care a trebuit sa-l dam pentru primitivismul politic intern, care exista si astazi, pentru tipul de individ ipocrit si nesimtit care este mentinut si astazi la Cotroceni!Este tributul platit ca sa circulam in Europa, sa muncim in Europa, sa fim conectati cu lumea!

      Romanul de rand zic eu, a facut tot ce a putut in limita bunului-simt, dar clasa politica a fost si este inaca de proasta factura! Va trebui traversat pustiul, nu avem de ales!

    • Pe 1 decembrie 1989 nici nu se intalnisera inca Bush cu Gorbaciov la Malta, ca sa stabileasca incetarea Razboiului Rece. Ceva nu e in regula! Cum stiau oare cei din paza CC-ului si de la garaj ceea ce nu stabilisera inca nici Bush cu Gorbaciov?! Sa fi fost oare seful garajului de la CC mai tare totusi decat astia doi la un loc? El stabilise oare de acolo din garaj, caderea intregului bloc comunist? Ceva nu se pupa. In rest, scuza-mi ironiile. Nu contest ceea ce povesteti. Dar ar trebui sa mai dai niste amanunte, pentru a parea credibila povestea, pentru ca dupa informatiile oficiale, nu iese bine, adica nu se pupa. Bafta. Pa.

      – 26-27 noiembrie 1989: intalnire Gorbaciov cu Francois Mitterand, presedintele Frantei;
      – 1 decembrie 1989: Intalnire Gorbaciov cu Papa Ioan Paul al II-lea la Roma;
      – 2-3 decembrie 1989: intalnire Gorbaciov cu George W. Bush in insula Malta;
      – 4 decembrie 1989: Intalnirea la nivel inalt de la Moscova a statelor participante la Tratatul de la Varsovia pentru comunicarea rezultatelor de la Malta;

  23. Ponta da 20 mil euro pt Moldova.Intrebare.Cat este gaura din bugetul pensionarilor.Daca aare de unde da 20 milioane euro republicii moldova,la ce-i mai trebuie independenta energetica cu forta explorand gaze de sist

  24. Un decembrie 2013 mai trist pentru suporterii liberalilor.Nu mai suporta “complicitatea” alesilor lor cu pactul coabitarii, neputinta in a-l resuspenda pe cel demis in iulie 2012.Ei simt ca si cum alesii lor sunt papusariti de premier si socrul lui. Vor reluarea democratiei la urnele unei noi suspendari.Ameninta cu absenteismul in europarlamentare, se simt si ei incatusati in lanturile coabitarii-putem spune destabilizati de smecheria coabitarii.Trebuie mare vant de libertate si reinstalare a increderii in democratia urnelo,la varful USL!
    Un Craciun Fericit, Domnule Radu Tudor !

  25. LA MULTI ANI DOMN PRESEDINTE
    SA RAMAI FARA CUVINTE
    IAR CUM VINE ZIUA MAINE,SA NU AI NICI BANI DE PAINE
    INGROPAT IN DATORII,CHIOR,DEMIS SI-NCHIS SA FI!
    TE URAM DIN TOTI FICATII,NOI!CEI CARE TE-AM DEMIS
    Procurorii Ti-ai TRIMIS,SA ASCUNZI,CA ESTI DEMIS!
    NOI LA ANUL NE-OM RUGA,SA ITI DAI DEMISIA,
    SA PLECI DIN A NOASTRA TARA,PLEACA!DU-TE-N PIELEA GOALA!
    SA TE MUTI IN SIRIA!SI SA-L IEI SI PE PONTA
    SA TE MUTI CU TOTI CIOCOII,CA DE NU,SFARSITI CA BOIII!

  26. Liber la mesaje de crăciun şi pentru anul nou !!! Cît de blocat(să nu zic altfel) trebuie să fii, ca să nu gîndeşti măcar o clipă cînd e vorba de transmis un mesaj cître popor cu ocazia unor sărbători religioase, sau, pentru intrarea întrun nou an !!! Iaca cu ce oameni ne-am procopsit de 24 de ani de zile, în mintea lor, sunt eterni în politică, nu mai ştiu nici sa compună sau, să transmită un mesaj către popor!!!, ei nu mai ştiu pe ce lume sunt, pe ce lume trăiesc !!!, poate, nici nu mai ştiu cum îi cheamă cu buletinul în mină!!!, sunt bolnavi după scaune, după conducere, după ciolan, după bani nemunciţi, după funcţii, după plimbări pe banii altora!!! Cîtă cretinitateeee !!!
    http://www.cotidianul.ro/geoana-mesajul-meu-de-sarbatori-de-craciun-si-de-anul-nou-meciul-nu-este-niciodata-pierdut-228853/
    un paragraf:,,…Şi acesta esta mesajul meu şi de sărbători, de Crăciun şi de Anul Nou: meciul nu este niciodată pierdut. Este ca la fotbal, există tot timpul următoarea etapă….”
    HALAL MESAJ PENTRU SĂRBĂTORI DE LA UN PSD-ist !!!

  27. @ SIMPLU Mi-a placut mult adevarul CRUD spus de dvs :In ROMANIA daca vrea cineva sa-si faca si o fabricuta …trebuie sa importe totul fiindca in Romania nu se mai produce nici macar un …cui(nici macar o… sarma).Dar explicati acest lucru si dnului @ GIGI care nu poate pricepe deloc, desi profesorul ILIE SERBANESCU repeta de ani de zile, numai adevaruri crude(unele deja confirmate ).

  28. Parca, n-a urmarit nimeni cu seriozitate emisiunea dvs. de aseara. Prea multe comentarii in contradictoriu si de punere la colt si prea putin, comentarii pe marginea celor dezbatute in emisiune. Pacat, se simte falia nascuta din prea multa “democratie” prost inteleasa. Nimeni nu este posesorul adevarului absolut.
    O sa va supar putin. Traiesc cu impresia ca n-ati inteles tot ce a spus si subliniat dl. Serbanescu, ori ati pus ceva “paie pe foc”, pentru frumusetea emisiunii.
    Dl. Parvulescu a reusit foarte frumos sa “descifreze” toate cele spuse de antevorbitorul sau.
    M-am uitat cu mare placere la emisiunea dvs, la ambele parti.

  29. De fapt la noi nu a fost vorba niciodata de caderea comunismului, ci de instaurarea programelor de reforma economica stabilite de la Moscova, de Gorbaciov cu perestroika si cu modernizarea socialismului. De aia Iliescu dupa revolutie nu zicea niciodata ca a cazut comunismul sau jos comunismul, ci zicea ca la noi este socialism si alte povesti din astea!

    Partea a doua este, ca mineriada prima, la sase luni dupa asa zisa revolutie, a fost pentru ca aparuse curentul cu taranistii si cu regele, sa il aducem pa rege si sa trecem la monarhie si deci ameninta planul de implementare a reformelor economice cu perestroika si deci de-aia a fost nevoie sa se ia masuri la fel ca la revolutie. A doua mineriada cu care l-a demis pe Petre Roman care era prim-ministru, a fost facuta tot de Iliescu pentru ca Petre Roman incepuse sa se indeparteze de reforma economica, de liberalizare de tip perestroika ce trebuiau implementate si care fusesera comandate de la Moscova. Tot Iliescu le-a organizat, pentru ca ala era obisnuit cu metodele de control al maselor alea staliniste, metode violente, bazate pe crime si omoruri ca fusese scolit la moscova si aia de acolo asa l-au indoctrinat rusii.

    Scopul Revolutiei a fost ca securistii sa conduca economia dar toti banii sa fie la ei de data aceasta, pentru ca si pe vremea comunistilor tot ei conduceau economia dar banii erau la stat si deci nu erau multumiti! Astfel, dupa revolutie economia a fost dictata de fostii lucratori din comertul exterior, care bineinteles ca s-au umplut de bani, asa cum este cunoscut la ora aceasta!

    La noi in tara, nici la revolutie si nici dupa, nu a fost niciun moment vorba despre caderea comunismului, noi fiind condusi si la revolutie si dupa revolutie de securisti si de comunistii din esalonul II, lucru care se intampla si in zilele noastre! Nu a fost si nu este vorba despre vreo forma de capitalism!

    A discuta despre toate tampeniile astea, este de doi bani speranta pentru ca sunt chestiuni deja cunoscute, sunt documente si informatii intregi acum, la ora asta nu iti mai ramane decat sa le corelezi!

    Solutiile au existat si exista! Istoria trecuta si realitatea prezenta ne stau marturie! Marile centru culturale, Viena, bizantul, au fost ridicate fiind adusi la curte marii invatati si artistii consacrati, mari pictori, scriitori, muzicieni, oameni de cultura si marii invatati! Acum, America importa toate creierele planetei, finantand intens cercetarea, adunand tot ce are mai bun planeta si punandu-le la dispozitie conditii ca sa se manifeste! La noi, conducatorii nostri geniali ne spun ca “scoala romaneasca scoate tampiti”, ca “trebuie facute reforme in invatamant si scosi la pensie profesorii universitari vechi, destructurate clanurile universitare”, iar “cui nu ii convine, poate sa plece din tara”. Va dati seama de cine suntem condusi, care ne sunt perspectivele si inspre ce ne indreptam?! Vai mama, genealogia si sanatatea noastra!

    Oamenii nostri politici, spectacolul politic vandut zi lumina la televizor, toate povestile astea… La urma, urmei, de toate povestile astea cine mai e interest? Poate cei care mai au vreo treaba pe aici, care mai raman pe-aici sau care mai au ce face aici! Sa fie la mama noastra de toata cantitatea! Sa traiti!

  30. in 22 dec 1989 aveam 13 ani, eram in ceva vacanta? m-am intalnit cu prietneii printre care era si Tataee de la bug mafia, traiam pe santier(parintii nostri construiau hidrocentrale ca sa aiba ce fura astea astazi) dar vazusem la tv pe sky news ca in Bucuresti e revolutie.(nu imi explic nici acum cum de in 89 aveam tv prni cablu cu mtv, the children’s channel si sky news) ne-am facut o mie de vise dar lumea de astazi arata mult diferit fata de ce ne-am imaginat noi atunci.ce este cel mai socant este faptul ca ne-am pulverizat pe tot mapamondul. toti prietenii din copilarie(majoritatea) traiesc imprastiati prin lume, nu ne mai leaga nimic.

  31. CRACIUN CU VOIE BUNA SI MULTA SANATATE ! In rest om mai vedea Muuuuulte ! PACE ROMANI ! 2013 antrenament la rele și prostii,2014 examen de rezistență la maratonul datului la gioale ! TemB prim ministru ce poate fi mai promițător ?

  32. L A M U L T I A N I , CRACIUN FERICIT !

    RADU TUDOR , NICOLETA(nimabe) , stan petru paul ,
    citizen , evangelina , un roman , marinela , s.a.

  33. Da Radu Liviu ai vazut tu, dupa ce au fugit toti, din 10 in 10 metri oamenii securitatii si mai ales le-ai vazut tu pistoalele de sub brat.Aia stateau in multime cu ele(pistoalele) la vedere.Fain mai sti sa aberezi.Ai fost degeaba prezent acolo fiindca nu ai inteles nimic.
    Pentru cineva de mai sus- Tokes nu trebuia reactivat fiindca a fost tradator in permanenta si nu a avut nici o “vina” in evenimentele de la Timisoara.

    • Probabil esti nascut(a) dupa revolutie. Am fost langa gardul la Palatul Vechi, am plecat printre ultimii din piata, pe jos era o mare de efecte pentru manifestatie, tablouri, drapele, pancarte, genti de-ale oamenilor. Persoanele despre care am precizat le-am vazut tot de aceea, pentru ca eu plecand printre ultimii, am avut ocazia sa ii vad. Tocurile la pistoale le-am observat pentru ca unii dintre ei se cautau de statii, sa le scoata de la reverul hainei si de aceea se desfacusera la haina si am observat si tocurile de la brau. In tot cazul pe vremea aceea nu era ceva exceptional. Repet, probabil esti aparut(a) dupa revolutie si de aceea ti se pare science fiction, pentru ca tu probabil n-ai vazut decat in filme povesti din astea in legatura cu care nu poti decat sa iti imaginezi.

      Despre Tokes nu are rost sa mai scriu, pentru ca am sentimentul ca orice discutie cu tine este inutila si se bazeaza pe contradictie de dragul contradictiei. Se simte ca ai o personalitate dizarmonica, complexata si eu nu vreau sa discut cu asemenea personalitati. Nu imi place sa discut cu necunoscuti. Habar n-am cine esti si ce doresti. Nu te cunosc. La revedere.

  34. Iata dovezile! Ele exista, puzderie!

    http://www.youtube.com/watch?v=GOd2SEu0Sjg#t=76

    http://www.youtube.com/watch?v=6BYdBTPrEHw#t=206

    Metodele securistilor stalinisti nu exceleaza in nivelul de inteligenta, pentru ca ei in general sunt niste mitocani si niste retardati majoritatea, nu niste oameni de stiinta! Metodele lor exceleaza in gradul de brutalitate mai ales, ei retardati fiind! De-acolo recunosti imediat ca este mana lor, cand vezi ca se lasa cu omoruri si cu criminalitati! Iti dai imediat seama ca este mana lor, pentru ca este marca lor caracteristica, fiind niste stalinisti brutali si foarte inapoiati!

    P.S.: In ultimii 50 de ani, progresele fulgeratoare ale stiintei au sapat o prapastie crescānda īntre cunostintele publicului si acelea detinute si folosite de elitele conducatoare. Multumita biologiei, neurobiologiei si psihologiei aplicate, ”sistemul” a ajuns la cunoasterea avansata a fapturii omenesti, fizic si psihic. Sistemul cunoaste individul mediu mai bine decāt el īnsusi. Aceasta īnseamna ca, īn majoritea cazurilor, sistemul detine un control mai mare si o putere mai importanta asupra oamenilor decāt ei īnsisi.

    Pentru ca in Romania sa castigi echivalentul a 20 de salarii medii pe economie fara sa lamuresti absolut nimic, e de domeniul incredibilului! Nu mai ramane ca varianta ca probabil este vorba despre manipularea maselor, pentru ca alte explicatii nu mai exista! Oamenii se pot lamuri mai bine ei singuri pe cont propriu, decat incercand sa isi obtina informatiile din aceste surse, care in general lor nu le lamuresc absolut nimic. Vai mama noastra!

  35. Hai ca-i bun Colindul lui Traian, de pe kmkz:

    A-hă-hă-hă, copii și frați,
    Luați pământ,
    Vă creditați,
    Parcele alăturați,
    De la Nana la Ghimpați.

    Ia anchetați, măi, hă-hăi!

    S-a-mprumutat mai an
    Bădica Traian,
    Prin notariat,
    Că metru’ pătrat
    Zici că e din aur,
    Piesă de tezaur.
    Am dat și pe taxă
    Cam cât pe vreo șasă
    Cai frumoș’ de rasă.

    Ia anchetați, măi, hă-hăi!

    De urat, am mai ura,
    Dar ne-aude-a lu’ Ponta,
    Ș’a lu’ Daciana,
    Ș’a lu’ Ilie, popa.
    Să aveți o viaț-aleasă
    Și patru cuburi de gheață.
    Știți cât e rata la bani
    La anu’ și la mulți ani?

    Hă-hăăăi!

  36. “22 decembrie 1989 – 22 decembrie 2013” – 24 de ani de ocuopatie
    Intre timp… taranii prosti de coada vacii au impanzit si blocat orasul cu mertzanele lor pline de noroi… urland unii la altii, ca nu au loc sa treaca…

  37. Corectie: Am citit o parte din comenatrii. Sunt momente pe care le-am trait unii dintre noi in mod real. Locuiam intr-o mansarda in spatele Ambsadei Ruse,au tras si intrat in casa in vreo 3 valuri (imbracati divers,jumate militar, jmate secu) noroc ca familia nu era acasa, sot sotie si un copil de de 2 ani.Au spart toate geamurile, tocaria si peretii impuscati mobila, frigiderul, usi rupte de la parter la etaj. Le-am reparat pe toate singur. Vecinii mei varstnici nu mai intelegeau nimic.Astazi nu mai traiesc nici unul dintre ei. Anii au trecut peste toti,casa s-a revendicat,revanduta si nelocuita de ani. Asta am trait eu, atunci!

    Spune-ai de colegii de la garajele CC ca erau pregatiti ca de invazie! De aici incep intrebarile la care ne-am raspuns singuri peste ani!

    Pentru unii a fost o NENOROCIRE, au fost impuscati sau au ramas schiloditi pe viata,familii si copii ramasi fara tati, valabil si pentru restul tarii, peste tot pe unde au fost victime, peste 1300 de morti, majoritatea tineri! De ce a trebuit sa fie la noi cu varsare de sange? De ce nu au fost in stare sa ne protejeze serviciile? Pentru ca structurile nu aveu incredere unele in altele si pentru ca nu au fost in stare sa faca o revolutie de catifea! Mentalul lor impreuna cu sceleratul de Ceasescu, nu era capabil sa intealega altfel lucrurile!
    Lumea se schimba in jurul lor iar adapatrea structurilor de forta s-a facut prin violenta, inclusiv moartea celor doi.

    Simplist vorbind, pentru ca nu am avut un CAP LIMPEDE sau mai multe, toata revolutia din’89 s-a transformat intr-un tavalug economic, s-a dat liber la desfintarea CAP, o greseala enorma pentru agricultura, tot ce functiona ca export prin firmele de comret exterior s-a dezintegrat si o parte a fost preluat de cei din servicii care detineau controlul. Rstul s-a pierdut, daramat, demolat, vandut, 2.500.000 de romani plecati afara dupa locuri de munca!

    Fiecare s-a adpatat si descurcat cum a putut si cat l-a dus mintea!Asta a fost tributul de sange pe care a trebuit sa-l dam pentru primitivismul politic intern, care exista si astazi, pentru tipul de individ ipocrit si nesimtit care este mentinut si astazi la Cotroceni!Este tributul platit ca sa circulam in Europa, sa muncim in Europa, sa fim conectati cu lumea!

    Romanul de rand zic eu, a facut tot ce a putut in limita bunului-simt, dar clasa politica a fost si este inaca de proasta factura! Va trebui traversat pustiul, nu avem de ales!

    • Pe 1 decembrie 1989 nici nu se intalnisera inca Bush cu Gorbaciov la Malta, ca sa stabileasca incetarea Razboiului Rece. Ceva nu e in regula! Cum stiau oare cei din paza CC-ului si de la garaj ceea ce nu stabilisera inca nici Bush cu Gorbaciov?! Sa fi fost oare seful garajului de la CC mai tare totusi decat astia doi la un loc? El stabilise oare de acolo din garaj, caderea intregului bloc comunist? Ceva nu se pupa.

      – 26-27 noiembrie 1989: intalnire Gorbaciov cu Francois Mitterand, presedintele Frantei;
      – 1 decembrie 1989: Intalnire Gorbaciov cu Papa Ioan Paul al II-lea la Roma;
      – 2-3 decembrie 1989: intalnire Gorbaciov cu George W. Bush in insula Malta;
      – 4 decembrie 1989: Intalnirea la nivel inalt de la Moscova a statelor participante la Tratatul de la Varsovia pentru comunicarea rezultatelor de la Malta.

  38. pentru a avea un An Nou Fericit, poporul cere vehement condamnarea în regim de maximă urgență la detenție pe viață a tuturor infractorilor și complicilor lor care prin trădare de țară și/sau subminare a economiei naționale (Art. 155, Art. 165 din Codul Penal) au contribuit la distrugerea României în ultimii 24 DE ANI, și confiscarea INTEGRALĂ a averilor tuturor celor vinovați, atât cele din România cât și cele din afara țării.

Leave a Reply