Sondaj CURS in Jurnalul national : 61 % participare la referendum, 66 % voteaza DA pentru demiterea lui Traian Basescu. Mai sunt 12 zile pina la referendumul din 29 Iulie .
PS :
Sondaj CURS in Jurnalul national : 61 % participare la referendum, 66 % voteaza DA pentru demiterea lui Traian Basescu. Mai sunt 12 zile pina la referendumul din 29 Iulie .
PS :
jos tiranul
Daca ar tine 3 zile si 3 nopti si tot nu se va depasi 50+1%! Chiar credeti ca romanii nu au altceva mai bun de facut? Pe multi ii intereseaza rata de schimb valutar si mult mai putin referedumul!
Ce-i intereseaza ? LOL… Daca pe tine te intereseaza nu inseamna ca si pe altii. De exemplu, pe mine ma doare fix in c*r de rata de schimb si pe multi altii la fel. Dar voi din carapacea de ciocoi nu iesiti…
marc dear, daca asa gandesti, mai bine stai acasa sau la carciuma, ca esti mai de folos acolo decat tarii asteia. nu avem nevoie de scursuri si de otravuri … vom avea grija sa fiti eradicati toti …
Chiar nu iti poti exprima punctul de vedere diferit fara sa jignesti?
Rata de schimb valutar,và intereseazà pe voi hotii,nesimtitii si pe toti pupincuristii lui Pinocchio(bàse).Pe Romìnii cinstiti si iubitori de patrie,ìi intreseazà dreptul la un trai mai decent,dreptul la viatà,dreptul de a alege si a fi ales.Oameni buni,nu so termiat lumea cu Bàsescu,te saturi dacà màninci o ciorbà 3-4 zile la rìnd,dar ,cum dracu sà nu te saturi de un individ care te duce de nas ,timp de 8 ani de zile(àsti a,sunt ani ,nu zile).Nu-i faceti jocul ,cà el ,stà ìn biroul lui si rìde de voi,zicìnd:IAR I-AM CIURUIT!!!!luati-và feliile de castraveti de la ochi si uitati-và ìnspre adevàr!!!
Poate ca s-a referit la majoritatea romanilor cu datorii la banci…cu rate din ce in ce mai mari… Daca acestia sunt interesati de rata de schimb valutar inseamna ca pot fi repede catalogati drept hoti, nesimtiti, pupincuristi??? Dar nu, in zilele acestea romanii trebuie neaparat sa fie impartiti in doua categorii (Pro sau Contra Basescu)…
JOS DICTATURA !!!
Bonjour Monsieur,
Pour votre information, je vous signale un article du FIGARO daté du 17.07. 2012 par M:Jean Jacques Mevel qui donne comme capitale de la Roumanie: BUDAPEST!
” Le premier ministre roumain, Victor Ponta (ici marci, à Budapest), s’est engagé à appliquer scrupuleusement les 11 recommandations de la Commission Barroso”.
Il est regrettable que les analyses d’un journaliste qui a un tel niveau de culture soit cité par la presse roumaine.
Vos compatriotes qui n’ont pas acces à la presse internationale peuvent prendre vos citations ( référence à la presse internationale)” pour argent comptant”!!
Je me permets de m’adresser à vous car vous êtes l’un des rares avec M.Bogdan CHIREAC ( ce n’est pas pour rien que Basescu vous ait menacé!)
qui avez le courage de relater avec objectivité ce qui se passe en ce moment dans votre pays.
Après 40 ans vécus dans l’une des plus grandes démocraties au monde: la Suisse, je suis venu m’installer en Roumanie et je comprends mieux vos compatriotes de l’étranger ( qui votent Basescu) qui n’ont qu’un seul ” son de cloche” : celui de la désinformation du ” PLUS FORT” financièrement.
Un européen ( français) qui est un de vos fans ( vive Antena3)
Meilleures salutations.
Alina Vasile
buna ziua
da, e adevarat ca exista multi “neinformati”( ca sa nu le zicem inculti) care semneaza articole despre situatia din Romania.
e drept ca si noi romanii ascultam cu religiozitate ce spune “presa straina” despre noi si e vina jurnalistilor profesionisti care se pierd uneori in amanunte si nu sanctioneaza zilnic articolele denigratoare, cu materialul “clientului”. uitam numai, ca base si ai lui acuza actuala putere de inclinatii catre rasarit (Moscova, nu-i asa?) dar nu zic nimic despre obedienta lor TOTALA fata de UE si USA… ce s-a schimbat fata de trecutul care le miroase asa de urat(bolsevic, comunist, utecist!!!!!! ) ?? STAPANUL???? si e adevarat ca cei care traiesc in strainatate si care sunt f ocupati sa-si castige traiul nu au timp sa se informeze corect si “sorb” din presa tarilor unde traiesc ceea ce acesti “analisti ” (rauvoitori, interesati, platiti?!?!?). nu stiu, dar ceva se impune a se face in acest domeniu.
Politicianul imposibil TREBUIE SA PLECE DAR NU ACASA CI DUPA GRATII,UNDE-I E LOCUL.La fel si acolitii lui nerusinati care mint cu un tupeu incredibil-cum a facut Boureanu azi in emisiunea Danei Grecu.Sigur ca sunt disperati sa-si apere scaunele pentru a putea sa-si acopere hotiile.E o situatie dementiala si pur si simplu ma imbolnavesc de revolta auzind atatea minciuni sfruntate si vazand atatea acte ilegale pe care au ajuns sa le faca pe fata.Nu mai vorbesc de atitudinea de prostovan a suspendatului care se da singur de gol povestind cum s-a folosit de serviciile secrete pentru a avea acces la informatii despre adversarii sai politici.
Daca se da democrat de ce nu-si da demisia ca Nixon?Ca a fost prins cu matza-n sac si cu STS-ul in slujba lui!Ne-am ajuns!Avem si noi Watergate-ul nostru!Macar sa-l vedem pe vinovat plecand de la putere,asa cum a plecat si Nixon!
ALO,APARATORII EUROPENI AI DEMOCRATIEI,SE AUDE?!
te vrem ministrul apararii maestre sa ne conduci cu desteptaciunea ta si pastile anti-voma
Deci eu mi-am devansat operatia de cezariana numai ca sa fiu apta pentru a merge la vot. Nu pot lipsi, si un vot conteaza
extraordinar, cata prostie si ipocrizie. Tanti, era de ajuns sa spuneti ca votati demiterea lui basescu nu sa manipulati cu afirmatii ieftine.
lucrul infiorator este ca bietul copil (care nu are nici o vina) o sa auda de mic tot soiul de ineptii prin casa
felis categoric eu te cred, felul in care votezi va conta pentru viitorul puiului tau…. felicitari si multa sanatate
Sa dea Dumnezeu!
au mai fost sondaje…majoritatea eronate ! Mihaela dragostea mea !
Basisto , o sa dai in damblageala …
Ai multe opinii…majoritatea eronate! Carmen…nedragostea noastra!
Carmen,
Sondajele au fost corecte; STS-ul a fost acolo.
Ai perfecta dreptate. Electoratul este imprevizibil.
Poate aveam mai multa incredere daca actualul Guvern era OK.
Nu imi vine sa cred ca in toti acesti ani, vreo 8 , nu au reusit sa gaseasca oameni de calitate , curati si dedicati. Regret dar aceasta guvernare imi aduce aminte de cei 15000 de specialisti.
Hai sa lasam patima deoparte si sa judecam cinstit. Nu imi vine sa cred ca dupa 22 ani suntem in acelasi loc sau mai rau.
Inca vorbim de persoane , votam persoane . Suntem departe de civilizatie.
Daca guvernul ar fi facut treaba pana acum si s-ar fi facut remarcat prin cateva masuri destepte, ar fi fost cu totul altceva, dar asa NIMIC….Populatia este usor de manipulat si se vor baga foarte multi bani in referendum, ma intreb cat va aunge sa coste un vot…..cred ca vor lua oamenii de pe strada si ii vor plati ca sa voteze! La cate au facut cei de la USL pana acum, ma astept la orice!
Ma voi prezenta la referendum peste 12 zile. Insa as vrea sa pun o intrebare pertinenta: 61% participare din cat? caci ar putea sa existe o surpriza neplacuta care sa ma infurie foarte mult.
Din cei inscrisi pe liste… cum din cat ? Nu numarul conteaza ci procentul… Nu este legea lui Basescu cea promulgata… Oricum PDL-ul a stat in banci la voturi in Parlament. Asa inteleg ei democratia.
Dle Radu Tudor subiectul TB a devenit pt. multi romani un fel de Oana Zavoranu dar pe tarim politic. Toti recunoastem ca deja Oana Zavoranu ete patologie…aviz spre studiu psihopupu….Ceea ce este ingrijorator si noi cei care mai avem mintile acasa IGNORAM ceea ce se petrece la OTV unde se produce Marioara Zavoranu in chip de DDDIRECT. Acolo este arma secreta a lui TB. Cind Vadim a rupt-o cu soricelul a dat stirea ca a mirosit-o pe UDREA in spatele mantogariei….si asa a diparut tribunul de pe online….. Romani care va uitati la Oana Zavoranu NU UITATI EA S-A IMPACAT CU MA-SA…..Ceea ce se va intimpla probabil si pe 29 iulie..MASA MARE DE VOTANTI CREDULI SARACI CU DUHUL SI FLAMINZI ACOLO LA OTV SE AFLA…..Dee DOMNUL sa nu fie ca mine
Adica doar 40% din totalul romanilor peste 18 ani sunt impotriva lui Basescu? Si restul? Sunt pentru? Ce draq tre’ sa-i faci poporului asta sa se trezeasca? Sa ardem viile?
eeeexact : 40% impotriva Basescului , 20% pentru el, iar restul de 40% se abtin (acestia din urma sint fie aerieni,fie scirbiti de tot ce inseamna politica ; dar macar nu s-au lasat spalati pe creier).
Este inca prea putin!
De acord, dar sa fie valid referendumul sa scapam odata…
@ Protestez
Stiu ca 61% sunt deajuns pentru validare, dar as fi vrut sa dam peste bot UE cu o participare extraordinara! Ca prea ne-au muscat de fund zilele astea.
Da, de acord. Poate isi dau seama si romanii ca U.E. nu le vrea neaparat binele si ca vrea doar sa-si salveze Bancile pe spinarea lor.
Ar fi bine sa fie asa insa, desi ar fi o reusita majora, daca acele cifre se vor mentine exista tot o bila neagra pentru ca, dupa toate cele intamplate in ultimii 8 ani aproape 35% din populatia tarii mai vrea Basescu si tot ce a insemnat el. Nu stiu daca in oricare alta tara care se vrea democratica, daca un presedinte ar fi facut asa o catastrofa, ar mai fi primit macar 5% din voturi
D-le Radu Tudor ,
Stiam , dar acum am certitudinea ca sunteti un mare jurnalist , evidentiat ca atare de insusi presedintele suspendat . Cred ca in Badea si Ciutacu , urla invidia . Oricum , va rog sa primiti felicitarile mele !
Ce ti-am zis ? In timpul pasei cu Gadea , Mircea Badea plange ca i-a apus (suspendat) steaua prezidentiala .
Eu nici acum nu inteleg DE CE intr-un video, numit pe net ceva gen “ce nu s-a vazut la TV de la congresul PDL”, dracul asta complexat de Ciutacu se imbratisa si pupa cu Udrea …. Intelege cineva, poate sa-mi dea vreo explicatie ?? Cred ca il gasiti si pe youtube, desi era pe un site de stiri. Va rog verificati faza, e incredibila … Asa ca ii zic, celui autointitulat – oe blogul sau – geniu, “hai sictir!”
Asta apropo de invidii … Se leaga, nu ? Cum sa-l critice/injure Base pe cel care pare ca tine la gagica lui ?
sa nu se intample ca la locale cand in sondaje se anuntau niste scoruri colosale si dupa numerotarea voturilor situatia a stat cu totul altfel.
mi-ar placea mult ca in sondaje sa apara 45-50% prezenta la vot si dupa numerotare sa se anunte oficial un 75-80% …
cam putin 66% spun da.
macar sa fie 61% prezenta, sa vedem apoi ce scuze mai are marinarul (i-as zice popey dar mi-e rusine de personajul de desene animate sa il jignesc asa)
66 % + 1 persoana . adica eu.
Ce greu trec zilele si ce neincapatoare sunt puscariile!
ti-a spus-o Nastase, Vantu, Apostu si Voicu?
Sa speram ca nu si-a instalat telefoanele securizate sa poata maslui refendumul cu ajutorul tehnicii.
ati luat-o razna? CUm naiba crezi ca se poate fura cu STS-ul? Sunteti penibili, nu sunteti in stare sa deosebiti o manipulare de un adevar. Cum naiba poti castiga cu STS-ul cand pdl-ul nu a organizat niciun tur de alegeri, ever? Mai puneti-va neuronii la munca fratilor!
@ uncetatean
Cetatene, esti beat? Cum adica PDL nu a organizat niciodata un tur de alegeri? 🙁
Baga-ti capul sub jetul de apa rece, poate va incepe si neuronul tau sa lucreze!
prietene, esti un …, in 2009 guvernul la care te referi era un pic suspendat, daca citesti constitutia, ceea ce nu iti recomand pentru ca este pericol sa te destepti, ai sa observi ce puteri mai avea. Urez succes neuronilor tai cei multi dar neantrenati.
@uncetatean
La inceput te-am crezut retard, acum imi dau seama ca esti un simplu ipocrit manipulator.
Cum poti mah sa spui ca era suspendat guvernul si sa faci trimitere la Constitutie???? dar chiar asa fiind, toate pirghiile de putere erau in miinile PDL – si nenicu Opris era la post.
De alterarea integritatii fluxurilor de date care circula printr-o retea ai auzit?? e ca atunci cind iti platesti factura la mobil prin e-banking si poti sa juri ca ai scris contul si detaliile operatorului insa banii tai dispar din cont spre hackeri, odata ce ai apasat butonul de trimitere……:)
ba da-o drk-ul, chiar asa se face? Cetatene esti paranoic sa crezi ca un om, chiar cu numele Opris, poate face asta. Ai uitat ceva insa, listele de vot sunt scrise pe hartie, cetatene, nu prin cablurile sts-ului! Cu alea ce va face Opris? Le arde?
Nu esti cetatean,esti un cacat.
http://youtu.be/7Wy15_e4MXg
Asta ar insemna ca in jur de 7.250.000 ar vota pentru demitere.
Daca cei care spun in sondaj ca vin la vot si voteaza ca basescu sa ramana se razgandesc si nu mai voteaza, nu stiu cum se atinge pragul de 50%+1.
M-a ingrozit reportajul de aseara cand erau intrebati acei batrani cum voteaza la referendum si ziceau ca voteaza NU , ca nu vor sa ramana Basescu. Le-o explica pana la urma cineva care e raspunsul corect ca sa iasa votul asa cum vor ?
Aveti dreptate este cam cu 2 taisurii aceasta intrebare cine a formulat? Curtea Constitutionala? oamenii care nu prea stiu sa citeasca o sa puna pe NU intelegind ca nu il mai vrea pe Basescu
Era buna culoarea oamenii intelegeau mai bine..ROSU PENTRU DEMITERE SI ALTA CULOARE SA STEA
Domnule Tudor ce parere aveti? este cam confuza intrebarea pentruca majoritatea vo-r NU BASESCU
…Iata,intradevar,asta e o problema reala!!!!…Pina si jurnalistii,realizatorii de televiziune,formatorii de opinie din societatea civila cu acces massmedia(nu stiu daca intentionat sau nu),in interventiile lor fac un amestec “grobian” cu cele doua “notiuni” distincte:”suspendare” si “Demitere”!!!…Nu vreau sa jignesc pe nimeni,dar sa nu uitam ca jumatate din opincarii Romaniei,traiesc in mediul rural,unde “educatia si cultura” o fac “premaru”,”Popa si Evanghelia” si…”Sefu de post!”…”Scolitii”,sunt prin strainataturi,preocupati sa-n-vete alte graiuri,necesare ptr. “supravietuire”!…Inca odata spun ca nu vreau sa jignesc pe nimeni,dar eu cred ca nu e nici o rusine daca intrebarea ptr. referendum ar fi formulata la modu cel mai popular cu putinta:”Il mai vrei pe Traian Basescu presedinte?”…DA!…au…BA!…Si la cit de “negativisti”,suntem din nascare,ghici ghicitoare mea citi de DA,vor fi?..
mai esti si inginer, da un google si afli. Iti dau un hint, nu basescu sau pdl-ul a scris-o. Bafta la cautat.
mirela, eu nu am vazut reportajul dar sa stii ca ma gandesc ca multi vor vota gresit din cauza felului in care e pusa intrebaarea.Mie mi se pare ca e pusa exact invers si sper ca nu intentionat.
Era un reportaj alataseara, cred ca la Antena 3.
Erau niste batrani de la tzara care erau intrebati cum vor vota la referendum. Si raspundeau ca vor vota NU. Reportera insista : adica vreti sa ramana Basescu ? Si raspunsul era : NU , nu vrem sa ramana .
Si ma intreb catzi oameni cu foarte putzina carte vor citi atent intrebarea, sau vor vota NU , ca nu-l mai vor.
Sa speram ca se va gasi cineva sa le explice inainte de referendum care e raspunsul corect.
Ar fi bine daca Radu Tudor ar mai da in emisiunile lui acest reportaj, ca oamenii sa inteleaga exact cum trebuie sa voteze, pt ca mi-e teama ca vor fi multe confuzii de acest gen.
De fiecare data cand vad un interviu cu TB imi vin in minte noi intrebari. Interviul din aceasta seara ce la dat pentru RTV m-a lasat un pic cu un dubiu:
Oare cine e Basescu? Presedintele Romaniei sau Procurorul General al Romaniei??
In toate mandatele sale a vorbit doar despre dosare, puscariabili, infractori si ca este protectorul justitiei.
Cati prim-ministri, cati presedinti de stat din tarile europene vorbesc despre dosare, puscariabili, infractori?
Parca presedintele este o persoana neutra care are rolul de mediator, nu?
E la oferta “3 in 1”. Sef de stat, sef de guvern si procuror general.
daca era oferta “7 in 1” mai gaseam destule functii auto-aasumate.
Vor fi peste 9 mil de electori ce este amuzat UE a impus acest prag incercand sa il ajute dar a ignorat poporul roman , lui nu ii place sa vina cineva din afara sa dicteze regurile jocului, a motivat electoratul sa vina la vot cred ca vom fii 10 mil iar Opris nu va mai putea face nimic
Stefane, sa ai gura aurita si asa sa fie, sau chiar mai multi…Asa ne dam seama ca romanii se trezesc
mestere dar ati pierdut 20% din procente intr.o saptamana?
si dupa cum se misca “leader-ii” uslisti o sa mai piarda. Pana astazi aveam dubii ca basescu va fi demis, astazi sunt sigur ca se va reintoarce la cotroceni. Bafta!
Domnule Radu Tudor,
Eu sunt in vacanta la Geneva dar nu mai am somn. Securistii de aici organizeaza miting pentru statul de drept pe 27 iulie, dar nu asta ma preocupa. A zis bine cineva mai sus, 61% din cati? Ca 3 milioane au decedat intre timp, au ramas 15 milioane de votanti. Unde mai pui ca astia din diaspora, in majoritate basisti, ar putea sta acasa? Credeti ca sunt sanse mari sa se faca cvorumul? Mai sunt 12 zile si nu mai pot sa dorm pana nu scapam de Basescu. Am o rugaminte la toti oamenii de bine care sunt acum in Romania sa-si sune toate rudele, sa nu astepte minuni de mobilizare de la partidele politice. Potentialul de campanie al USL este subdimensionat. Avem nevoie de fiecare roman in parte sa-si mobilizeze familia si sa se prezinte la vot. Sacrificati-va cu totii pentru a putea zambi relaxati dupa 29 iulie. Daca ne mobilizam avem sanse. Cu totii la referendum!
Sitatia este albastra. Conform sondajului, ar spune DA cca. 40% ( 61% x 66% ). Daca votantii lui TB primesc discret mesajul “Stati acasa”, in ultimele doua-trei zile, si se conformeaza, vom avea prezenta la vot 40% ( cei care voteaza DA, adica cca. 7.3 milioane ) si referendumul va fi invalidat. Basescu este atat de disperat incat este in stare sa recurga la arma absenteismului. Sa vedem ce va spune Parlamentul. In ciuda celor spuse de Victor Ponta, cred ca o noua OUG, care sa desfiinteze pragul si sa revina la formularea si situatia din 2007, ar rezolva problema. Evident unii lideri ai UE vor tipa ca din gura de sarpe, dar le va trece dupa ce vor vedea numarul zdrobitor de voturi DA. Sa nu uitam de recomandarile Comisiei de la Venetia.
PS * Mugur Isarescu face un joc politic in favoarea lui TB, prin devalorizarea leului. Ce conteaza economia ? Ce conteaza inflatia ? Ce conteaza poporul ? Conteaza ca Basescu sa revina la Cotroceni. Oare de ce ?
maghiarii din Ardeal precis vor sta acasa.eu traiesc printre ei si vad si aud cam ce parere au .daca popa in biserica duminica dimineata nu le va da ordin sa spuna DA demiterii nu vor merge la vot.eu tot mai cred ca USL ul trebuie sa ii atraga pe udmeristi fie si numai pentru o zi atat de importanta.in rest sa stii ca ma rog chiar si de rudele mele pe care le voi sterge din testament sa mearga la vot si spre marea mea disperare nu pot sa ii conving.
am multi prieteni care nu-l suporta pe basescu si totusi nu se duc la referendum. zau ca nu mai inteleg nimic …
si Isarescu este de partea presedintelui? Cam multi oameni importanti sunt! De partea cealalta avem sustinatorii lui ponta si antonescu: Voronin si bulgarul fost presedinte. Tare sau ce?
Bah noaptea mintii si parastasul logicii! sa inteleg ca la tine bunastarea se masoara in cine anume ne arunca 2 vb de bine?
Adica, eu pot sa fiu fara job, fara educatie, fara sanatate, fara asistenta sociala – dar toate astea nu conteaza, atita vreme cit imi cinta in struna niste vestici???
Vestici care au bagat Europa si Euro in groapa??? atit de competenti sunt astia din PPE!
Am vazut cum Merkel l-a sustinut pe Sarkozy – deci dupa logica ta asta trebuia sa fie unul tare si curat ca lacrima dar ce sa vezi? cum a disparut imunitatea – hopa cu vizita la parchet!
Si ca fapt divers – lobbyul se cumpara, indiferent de persoana. Sa nu mi spui acum ca daca vin la tine cu 30000 Eur – desi nu cred ca meriti atit – nu o sa incepi sa mi-l injuri pe Base, tu, un sustinator convins. Iar daca nu sunt bani la mijloc, inseamna ca sunt alte interese – lucru care poate fi mai grav
daca tu te ghidezai dupa filizofia asta de viata, nu inseamna ca toti sunt ca tine, cetatene. Aia 3000 de euro se vor cheltui rapid, apoi ce fac, mor de foame? Unii dintre noi mai muncim si cinstit. Pentru tine este greu de inteles ca unii pot face asta, asa ai fost educat de iliescu, sa fii cumparat indiferent de suma. Bafta la frauda.
Isarescu nu face nici un joc politic: ci pur si simplu BNR nu are suficiente rezerve valutare ca sa poate ajusta cursul timp de luni de zile. Adica isi pastreaza interventiile pentru mai tirziu, vazind ca guvernul actual e un dezastru si-o s-o tina tot asa luni de zile pina la alegerile parlamentare.
Dar in fine: scenarita e cronica si contagioasa .
Asta ar putea fi unul din motive:
http://www.youtube.com/watch?v=22O9J8PRK-Y&feature=share
D-le Radu Tudor, VA ROG sa-mi dati un raspuns, daca se poate, ca sa ma lamuriti:
1-In aceasta perioada pana la referendum, cat timp e suspendat Basescu,inteleg ca nu are imunitate parlamentara, este un politician in campanie,da? Atunci nu poate fi chemat la Parchet sa faca declaratii in legatura cu dosarele pe care le are in asteptare, sa zic asa?
2-De ce Crin Antonescu e asa “domn” , ca sa nu zic slab, si accepta sa i se instaleze lui Base telefoane speciale, sa fie sigilat biroul presedintelui, etc, etc.Cu asa un om nu trebuie sa fii “elegant”, trebuie sa te lupti cu armele lui sau sa incerci sa le anihilezi.El e cu legea in mana si se uita la Base parca naiv, nu reactioneaza suficient de hotarat, de puternic.Si Geoana a fost “domn” si a pierdut-Doamne fereste sa se intample din nou (eu nu ma mai pot uita la TV ca mi-e sila de Base si de PDL-isti cum il apara)
3-Dupa cate belele a facut, prea iese zambitor si sigur pe el, poate se bazeaza pe ceva -sa nu uitam ca si in 2009 am fost siguri ca va pica, dar a castigat la “mustata”, ajutat din exterior.
Va mai intreb ceva-e chiar asa sigur ca ,daca poti vota oriunde, NU SE POATE FRAUDA VOTUL ? Stiu ca se lipeste pe CI o eticheta sa-i zic,dar cat sunt romanii de smecheri si incorecti, pot sa mai voteze a 2-a oara sau mai mult (chiar cu riscul de a fi prinsi)-pentru Base cu NU, bineinteles.
4-TREBUIE sa se afle precis cati romani trebuie sa fie pe listele de vot dupa recensamantul din 2011, mai ales ca se stia atunci imediat ca nr. de romani in general a scazut-aici poate fii o deferenta de chiar 1 milion, sa nu ne lasam prostiti folosind nr. de votanti din 2002 ca e in avantajul lui Base.
5-Cu ce drept cei de la UE ne impun sa facem referendum cu acel prag minim, cand banii cheltuiti pt. referendum sunt ai Romaniei si acum , pe criza, sa riscam sa-i cheltuim degeaba daca nu va fii validat referendumul?- ca si cum nu l-am fi facut daca vin sub 50%+1.
NU E CORECT !
Doamne-Ajuta! Vom afla in curind ce fel de conducatori isi merita poporul roman. Si-i va alege “cu minutele lui” pe 29.
66% din poporul roman e impotriva lui Basescu.Dusmanul dusmanului meu e aliatul meu.Extrapoland eu trag concluzia nu numai ca sunteti unul din cei buni aliati dar ca intr-un fel sunteti purtatorul nostru de cuvint.Basescu ne-a jignit oricum istoria cand a aparut ca personaj deci chiar daca incearca sa ne jigneasca ca persoane fizice nu e important.Noi toti trebuie sa fim constienti ca acest razboi cu un regim denaturat trebui dus pana la capat adica si dupa data de 29 iulie.AMR-11 zile.
Domnule Tudor dati-l in judecata. Cu cit mai multe procese cu atit mai bine pentru el. In acest moment acest calau este un infractor. Foloseste ilegal STS. As vrea sa stiu cum parlamentarii europeni ai USL informeza Europa despre acest lucru.
nu este ilegal, mai informeaza-te, te rog.
Da. Tot ce vine din partea lui Basescu si a PDL-ului nu este ilegal… stiam ca asa v-a indoctrinat acest partid de buzunar.
pai acu’ ce vrei, cetatene, daca nu este ilegal, nu este. Nu-i deajuns ca a fost suspendat fara sa incalce constitutia? Acum totul puneti in carca lui?
Ca Presedinte Onorific al Uniunii RROMILOR DIN CRAIOVA unde am peste 75000 de Membrii Rog Pe Domnul Prim Ministru Ponta sa ia legatura cu mine urgent de ani de zile ma lupt cu morile de vint
Am facut nenumeroase demersurii sa de-a drumul la Programul de integrare cu ajutorul Uniunii Europene pentru declansarea unui mare proiect de construire a 1 milion de Case ecologice din otel cu materiale din America case foarte ieftine care sa fie date Primariilor cu chirie pe timp de 30 de ani pentru, studentii, doctorii profesorii si tineretului care vo-r lucra in domeniul Agricol, asfel chemind romanii din Spania sa cultive capsunii in Romania cu aceasi plata, ce credeti ca spaniolii fac cu miile de tone de capsunii? le conserveaza in dulceturii unde le dau la ONU pentru ajutorarea tarilor sarace
Am incercat sa introduc acest sistem la Cluj dar din cauza coruptiei am renuntzat, case unde oamenii pot sa creasca un pom fructifer, un rasad de legume, o pasare un porc este alta viatza sa stai la curte nu in costiuge ceausiste unde necesita intretinere, caldura apa calda, casele acestea au canalizare propie, caldura electrica, apa calda 25 de ore din 24 i-au otel din Frantza , se pot construi si exporta am contract de 1 milion de asemenea case pentru INDIA, ORIENTUL MIJLOCIU
DOMNUL PONTA TREBUIE SA DEA DRUMUL IMEDIAT LA ACEST PROIECT CU FONDURII EUROPENE IAR PE MINE SA MA CHEME CONSILIER DE INTEGRARE A RROMILOR IMPREUNA CU DOMNUL CATALIN VOICU EU MERG LA UNIUNEA EUROPEANA VORBESC FLUENT ENGLEZA SI SPANIOLA AM 25 DE ANI DE AMERICA AM FOST UNICUL ROMAN CARE A FACUT LOBY PENTRU INTRAREA ROMANIEI IN NATO,,,CU HARTA ROMANIEI IN MINA AM FOST LA DOMNUL BUSH, FACIND ARMATA LA MARINA LA BABADAG, LA 2 IEPURASII I-AM ARAT STRAGEDIA MILITARA A ROMANIEI LA MAREA NEAGRA
CE SPUNEA dOMNUL bASESCU IN 2007 DESPRE NOII
Basescu condamna anti-romanismul din MAE si cere o solutie europeana pentru problema tiganeasca
Written by Administrator
Nov 05, 2007 at 12:00 AM
Noul ambasador al Romaniei in Italia nu vorbeste italiana @ Comunistii italieni vor lagare pentru tigani @ Basescu la TVR, Editie Specila: Uninominalul nu este suficient pentru primenirea clasei politice @ Au fost din cei care au marit salariile si vor pierde alegerile @ Proiectul lui Parvulescu consacra parlamentari nelegitimi @ Varianta “Pro Democratia” – Guvern este un fals @ Propunerea Basescu polarizeaza puterea politica intre doua partide mari plus doua-trei partide mici @ Clasa politica actuala si-a incheiat misiunea @ Increderea in Parlament este la pamant @ Suntem intr-un regim semiprezidential @ Daca guvernul va persista in a sabota referendumul il voi repeta @ TVR a refuzat dezbaterea pentru referendum @ Doar Romania Mare a raspuns in scris TVR @ Noua state UE au organizat in paralel cu europarlamentarele si alte scrutinuri @ Ceva nu este in regula cu supercampania de presa impotriva Romaniei @ Dispretul unor ambasadori pentru romani este o realitate @ Am cerut MAE sa sesizeze oficial Comisia Europeana pentru legea din Italia @ Expulzarile nu pot fi decat individuale @ Poate sa tipe Romani Criss pana maine dimineata: cele mai mari probleme le creaza cetatenii romani de etnie roma @ Bani de la buget pentru asa-zisele programe de integrare a romilor @ Tiganii nu trebuie integrati cu forta, impotriva culturii lor nomade @ “Ce imagine sa schimbi cand pe langa Columna lui Traian sunt cersetori cu fuste, cu copii in brate, cu oameni care fura in autobuz?” @ Cioroianu trebuia sa demisioneze in al doilea minut dupa ce a facut o astfel de afirmatie @ Maine ne putem trezi ca si Spania, Germania sau Franta ne cer restrictionarea libertatii
Analizând produsele realizate de firma dumneavoastră va lansam o propunere de colaborare. Dorim vânzarea produselor dvs pe piaţa României, a Europei si a tarilor din orientul apropiat.
Intr-o prima discuţie pe care am avut-o cu mai mulţi specialişti din domeniul construcţiilor (arhitecţi, specialişti in rezistenta, constructori, instalatori, agenţi imobiliari) s-a tras concluzia ca distribuirea sistemelor de case realizate de dvs. poate fi o oportunitate ca afacere. România reprezintă o piaţa in expansiune deoarece exista un deficit de locuinţe, construcţiile ce se realizează aici au costuri mari nefiind accesibile tuturor categoriilor sociale.
Va propunem sa coordonez lansarea acestei afaceri in România si in aceasta parte a Europei.
Mă numesc sunt de profesie expert contabil si auditor financiar, sunt cenzorul Camerei de Comerţ si Industrie din Cluj-Napoca, care este capitala istoricei Transilvanii. Totodată sunt membru in biroul executiv al Asociaţiei Patronilor si Meseriaşilor Cluj, având contacte cu mediul de afaceri din Transilvania.
Deţin o firma de consultanta financiara, in afaceri, contabilitate si audit financiar ce colaborează cu peste 100 de clienţi, majoritatea lor fiind străini (germani, austrieci, unguri, italieni). Pe sit-ul departamentului de Comerţ al Statelor Unite apărem ca local service provider pentru investitorii interesaţi de afacerile cu România. Suntem consultanţi la organizaţii neguvernamentale (una din ele patronata de George Szoros).
Dintre firmele cliente exista liderul naţional in sisteme de alarma, producător de subansamble electronice pentru autoturismele BMW si Mercedes, un arhitect renumit, firme de prelucrare a lemnului.
Aceasta prezentare am realizat-o cu scopul de a dovedi interesul nostru in dezvoltarea unei afaceri solide, durabile si eficiente.
In cazul in care sunteţi interesaţi in demararea unei colaborări cu noi va rugam sa ne transmiteţi detalii despre produsele care le realizaţi, capacitatea de producţie, condiţiile de livrare, cotaţiile de preţ si orice alte informaţii pe care le consideraţi utile in vederea demarării acestei afaceri.
Derularea unei afaceri rentabile oferă următoarele argumente:
o piaţa românească cu peste 100.000 case.
o piaţa in zona de cel puţin 20.000 case.
Impozitul pe profit in România este de 25%, costurile de constituire ale unei firme sunt reduse (ex. Un capital social de 100$ la un SRL si costuri de constituire 300$ sau 800$ capitalul social la un SA si cheltuieli de constituire 500$).
Preţul terenurilor este următorul:
in zonele centrale preţul terenului este de 150-300$/mp iar la periferii 30-50$/mp. Valori ce pot sa se reducă in funcţie de suprafaţa de teren cumpărata. De aceea realizarea unui cartier cu acest tip de case ar reprezenta o afacere oportuna.
Informaţii despre firma noastră puteţi accesa de pe pagina
In speranţa unei colaborări viitoare va transmitem salutari cordiale.
Cu stima
Domnule Radu
Ajutati-ne va rugam poate il invitati pe Domnul Ponta la o Emisiune in direct va dau numarul de telefon poate cum credeti Dumneavoastra
BAHTO DELO DELO
cioara sunt cioara ma cheama
pastise din alte vremuri
caligula imperator,
facu din calul sau senator!
traian basescu mai sinistru,
facu din curva sa ministru!
din necesitati de rima, articulati pe litera “a” cuvintele imperator si senator din primele 2 versuri ale epigramei…
Cum “Tonomatul”Ciutacu a castigat procesul cu Nasicu+Labeunu, oare de ce nu ati castiga si dvs.cu Basescu(dupa 29 ca acum nu va da nici Papa de la Vatican despagubiri, daramite justitia supusa romana)? Sa innebunesc de nu merita scos la plata!!
Nu inteleg de ce toata blogosfera e manipulata de basescu si nimeni nu contraataca.Pe net basescu apare ca avand fff multi sustinatori infocati
ceea ce e o minciuna.Dle Ponta faceti ceva, reactinati urgent,netul e f important si javra ordinara stie bine asta…
eu sunt cu basescu si iti marturisesc ca ma uit si la antena 3 si la b1, nu ma simt deloc manipulat, doar observ cum altii doresc sa fiu manipulat.
mda, sigur: faceti ceva, repede, emiteti o ordonanta sa se interzica nenorocitul asta de internet. Sa fie declarate inafara legii orice postari neconforme cu linia trasata de partid.
Stiu (sau sper!) ca nu asta ai vrut sa zici, insa asa se procedeaza cind vrei sa reinterpretezi ceva astfel incit sa sune diabolic : rupi contextul, inventezi niste concluzii si le prezinti ca dovezi de rea intentie.
Acum pe bune Elena, calmeaza-te: 60% e suficient de mult ca sa vedeti marele vis de a scapa de Basescu devenind realitate. Nu e nevoie de panica si istericale, o sa cistigati la referendum.
relaxeaza-te, nu or sa castige, altfel ar fi un dezastru, sa mai traim inca odata vremurile lui iliescu
trebuie sa fi cretin sa spui asa ceva … helo …
heloooo, ai vazut o alternativa mai buna la basescu? POate un mincinos innascut si un puturos?
:-)) Ma faci sa rad cu “Iliescu” asta al tau. Aici ai spus tot… Nu de alta, dar tot incercam sa iti aduc argumente in unele mesaje…
cetatenem ti-am raspuns la toate ca sunt niste tampenii ce argumente ai. Cel mai bun argument: priveste si asculta cum minte plagiatorul Ponta.
Procentul este alarmant! Ce are, oare, populatia aceasta din patria mea, de nu vrea sa devina un popor??Trebuia sa fim 80-90% pentru a scapa de cel/cei care ne-a{ne-au} umilit cum nu a{au} mai facut-o nimeni de-a lungul istoriei recente.Sper sa se trezeasca toti, caci mai este putin timp pentru DESTEPTAREA NEAMULUI.Imi vin in minte nemuritoarele versuri “Acum ori niciodata, croieste-ti alta soarta!”Asa imi pare acum rescrierea istoriei: ori asa, ori asa. Nu e cale de mijloc.Nu stiu cum, dar trebuie facut absolut orice-orice, numai sa plece base cu ai lui din fruntea tarii noastre.
Lăpuşneanu- Vaporeanu se va duce acasă pe 29 iulie a.c. Apoi va deveni iar brusc coleg cu A. Năstase. Iar Anastase Roberta le va face semne de adio cu batista portocalie de la Târgşor.
E vremea rozelor ce mor,
Portocalii, verzi, albe…
Toate s-au compromis pe centura politicii dâmboviţene.
Aţi fost prea lacomi pedeleilor, acum vă este frică că se scufundă piratul. Toate au un sfârşit,bandiţilor. Calmaţi-vă! Nemâncaţi nu veţi rămâne, aşa ca profesoara din Caracal, Cristina Anghel. În orice penitenciar se servesc trei mese pe zi.
La bulău cu Băsescu!
Se vede că este terminat! L-au uzat caracterul infect, ambiţiile paranoice şi butoaiele de whisky.
Piraţii au un cântec:
Şapte inşi pe lada lui, io, ho,ho!
şi o sticlă de rachiu, io, ho, ho !
Beţi, căci căpitanu-i mort, io,ho,ho!
Şi vă duce dracu-n port, io,ho,ho!
Portocalii vor deveni vineţii.
Parcă nu mai vine odată 29 iulie!
N-am mai fost aşa nerăbdător să scap de ceva de când mă luptam cu apele pe diguri, la inudaţii, în 1970.
AMR 10 zile fără azi!
Hai libi!
E ca si mort! Nu credeti in zvonistica securista ca nu iese lumea la vot!
Se intampla ceva ciudat.Multi dintre apropiatii mei, care erau impotriva lui base,nu sunt de acord cu demiterea,ca nu cumva noii sa si-o ia in cap.Asta nu este o scuza.Ei ,pur si simplu, au uitat cate rele a facut base.Ce sa mai zic,am avut chiar si eu momente cand nu eram total impotriva lui,ca o stergere de memorie.Cine il conduce din nevazut are putere mare,dar nu va castiga.Oricum, a venit timpul ca dualitatea sa dispara si fiecare om TREBUIE sa aleaga de partea cui este,dar multi nu inteleg asta.Ma ingrijoreaza acest fapt,caci revolta ulterioara,aproape inutila,nu va aduce nimic bun pe moment.
Poate intelegeti acum si angajamentul Domnului Presedinte Interimar poentru situatia in care Domnul Presedinte Suspendat se va intoarce la Cotroceni, prin vointa poporului, dupa data de 29.
foarte ciudat, mi se intampla si mie acelasi lucru, oare sa fie un semn bun?
si eu vad acelasi lucru in jurul meu. spun ca vor echilibru. daca se poate numi echilibru permanentul razboi politic …
La referendum se va vedea cati romani sunt galetari cu amnezie sau interese si cati sunt responsabili si fara amnezie sau interese.
cei ce vor vota NU, sigur vor fi responsabili, restul …. ma abtin de la calificari si epitete jignitoare, nu vreau sa jignesc pe cel ce patroneaza blogul.
Jos corsarul!
Oare credeti ca acest personaj sinistru numit presedinte sau cum ii mai place sa-si zica, seful statului, se va preda?
Eu cred ca dupa 29.07 , indiferent de rezultatul referendumului Romania va fi aruncata in haos de acest personaj, ca om nu pot sa-i zic.
Atunci cand , pe fata si fara jena, are serviciile secrete, armata, politia, DNAul , justitia la picioarele sale prin oamenii care au primit firimituri de la masa lui ( bani, grade, cate o medalie- dupa cerintele si nevoile fiecaruia caci unii sunt mai dotati la “mansarda” iar cei mai multi sunt dusi cu capul si nici in visele lor nu sperau la functii atat de inalte)credeti ca se va preda? Un personaj disperat ca el va face tot ceea ce este posibil sa castige, indiferent cati romani vor fi sacrificati! Dec 89 va fi fost ceva bland si frumos!
Caci iata ce planuri are puse in aplicare:
– PDListii sunt trimisi in popor sa spuna ca vor vota demiterea lui( dupa ce acum cateva zile se laudau ca nu vor participa la vot si-i indemnau si pe altii la acest gest)
– de la virulenta de sustinere a lui Basescu,chiar agresiva uneori, au trecut la tactica de dezinformare ca se va obtine o participare de 50%+1 desii au aruncat pe “piata” ca cei care se vor prezenta la vot vor avea de suferit deoarece listele vor fi centralizate de servicii si rand pe rand vor fi “executati”-isi vor pierde serviciul, li se vor ancheta diferite dosare,firme, etc;
-se pregateste o asa zisa lovitura de stat pentru mentinerea “democratiei” si legitimitatea invalidarii referendumului astfel incat cel ce va fi demis de cateva milioane de romani sa ramana in functie pentru asa zisa aparare a “democratiei” ,”justitiei” ca acum nu prea mai tine cu apararea populatiei impotriva “comunistilor”.
-toti cei avansati in grade la apelul bocancilor au rolul de a penetra toate structurile de aparare in urma unei chemari a rezervistilor si prin comanda lor sa blocheze aceste structuri impotriva tatuculiui.
Credeti ca este o parodie dar mai sunt cateva zile!
Putin, foarte putin, dupa 8 ani de mandat si 3 ani absolut infioratori, doar 66% ptr. demitere e sinistru. Tare mi-as fi dorit ca acest om sa fi fost presedinte la greci
stiu, este infiorator sa iti dai seama ca ai fost mintita tot acest timp ca poporul vrea ca presedintele sa plece. Trist, simt un sentiment de mila pentru tine.
Nu am rabdare sa-l urmaresc ce debiteaza la nici o televiziune. Nu pot sa-l mai vad, m-am saturat. Dar promit sa fiu masochista si sa-l urmaresc daca vine la Antena 3
Nu inteleg de ce nu apar listele reactualizate de la recensamantul populatiei, sunt tinute la secret?
Basescu se astepta la suspendare de aceea a schimbat si legea de suspendare si tot din aceasta cauza nu apare recensamantul populatiei reactualizat.
De ce se vorbeste de 18 milioane de votanti cu drept de vot ,pe listele din 2009 apar si persoanele decedate si persoanele care sunt plecate din tara care si-au luat alta cetatenie decat romana.
Noi cetatenii nu credem ca suntem mai multi de 16 milioane de votanti.
Am fost mintiti si insultati in toti acesti ani.
DA Basescu sa pice.
ai informatii despre asa ceva? De ce nu te duci frumusel la parchet si faci o plangere. Observi ironia, nu-i asa?
off topic
Am vazut aseara un Boureanu obraznic din cale afara. Unde s-a nascut el oare ? Numai si pentru acest fapt seful lui n-are ce cauta la putere.
De ce face el pe toti securisti ? Pana la urma nu-i o rusine sa fii securist, totul este sa fie unul iubitor de tara si pregatit pentru a asigura siguranta statului, nu sa serveasca interese personale.
Scuze, locul nasterii lui Boureanu n-are legatura cu suspendarea tatucului, in schimb impertinenta lui are.
Senzational!!!!Un jurnalist a fost jignit de Prezidentul Basescu in campanie electorala!!!Parca impartea apa si piersici la armata de paparazi care bagau microfonul sub botul prezidential pentru a capta damful veninului emanat de putoarea prezidentiala!!Eu chiar am crezut ca-i smecher dar vipera nu se poate abtine!!!Clar a venit si randul dvs.!!!Ati crezut cumva ca scapati????Cetateanul simplu ca mine de cate ori si in ce hal a fost jignit oare se stie???Nu cred ca a scapat o categorie sociala de jigniri!!!!Si inca nu s-a sfarsit povestea!!!!Dar vine ziua votului si Basescu afla cat este de stupid,penibil si absurd!!!
stiti cum spuneam cand mai aveam 12 zile de armata ? “12 zile stau si intr-o cutie de chibrituri” … Aveti credinta in Dumnezeu si in puterea poporului ROMAN … vom scapa de tiran … Am scapat noi de ceausescu si asta era mai bine organizat …
De acord, dar omiţi un lucru, in Decembrie 89 românilor LE PĂSA. Indiferenţa şi indolenţa este cel mai mare inamic într-o democraţie şi nu serviciile de securitate sau mai ştiu ce. Întâlnesc mulţi oameni, cumplit de mulţi pentru o ţară în care libertatea s-a câştigat cu sacrificiu uman, în Decembrie 89, care îşi fac un titlu de ” glorie ” din faptul că nu participă la vot, se consideră superior celorlalţi prin absenteismul lor şi răspândesc judecăţi ieftine, cu ifose de intelectuali, de genul : ” Vin ai nostrii pleacă ai noştrii ” sau ” Ei lasă că ştiu eu, toţi sunt la fel… ” de parcă vorbele astea ar însemna ceva.
Alţii preferă să stea într-o rână asemeni ciobanului din Mioriţa, cu un pai între dinţi şi să spuna ” Ei, ce să faci, asta e, nu putem schimba noi nimic. Asta e …. ” după care trag un oftat ” folosofoid” şi aşteaptă meciul de fotbal de la ora 20.00, să vadă dacă bate sau nu Ceahlăul de câmpie pe Pandurii din …. de pe unde or fi ei.
@ wach freedom
Ai dreptate, suntem prea mioritici!
În iarnă, în timpul protestelor din Piaţa Universităţii şi din alte oraşe ale ţării, au putut fi văzuţi români, de diferite vârste, purtând mesaje de genul ” Mulţumim Antena 3 că existaţi”, ” Muţumim Radu Tudor, Dana Grecu, Mihai Gâdea “. Ca persoană care prin natura meseriei am contact cu mediul jurnalistic ( dar nu sunt jurnalist ) cred că asemenea momente sunt oarecum fără precedent în istoria post-decembristă a României, când o parte a populaţiei să îşi pună speranţele într-o echipă de jurnalişti şi oameni de presă ( spun oarecum fără precedent gândindu-mă la fenomenul TVR 1 din iarna şi primăvara lui 1990, dar trebuie ţinut cont că, la acel moment, era singura televiziune din România, şi oricum proiectul TVR 1 a eşuat lamentabil ). Felicitări pentru lupta voastră neobosită, să sperăm că nu e în zadar, iar după 29 iulie şi alegerile Parlamentare instituţiile statului să fie acelea care luptă şi garantează libertatea şi spiritul democratic, nu doar un grup de jurnalişti.
WOW, eu nu am vazut asta, si am fost in cateva locuri.
Imaginile au fost difuzate la televizor, iar pe unele pancarte protestatarilor se putea citi mesaje de felul acesta. Nu e o inventie a mea şi nici ceva ce am auzit povestindu-se de către altii, dar mă rog, sunteţi liber să nu credeţi ….
te referi, cumva, la cei care au fost filmati cum primeau bani? Foarte de incredere. Continuati sa va lasati manipulati, dealtfel se pare ca va si place.
Hopa… ai fost printre manifestanti… ? Ce informatie tare ! Cred ca ii urmareai bine, ca alt motiv nu vad pentru care erai acolo.
hopa, cetatene, si eu snt roman, eram curios sa vad cat de veridice sunt protestele, si m-am convins. La ora 19,00 in prime time tv-urile strangeau oamenii si ii puneau sa tipe cat mai tare ca sa se vada pe sticla. Ti se pare cunoscut? Da un search (nr cautare) si ai sa vezi filmulete despre cat de “autentice” au fost protestele
Sa il lasi fara avere si fara libertate daca se poate. Da-l in judecata pe nemernic!
Pt. că NICIODATĂ nu va ajunge la valoarea dv. ! de aceea crede el că vă jignește…de, vulpea cînd nu poate ajunge la struguri , spune că sunt acri!.ORICUM EL NU ARE NICI UN FEL DE VALOARE… e mincinos, laș , bețiv, bătăuș de copii, delator, securist, …și da, mai are o calitate, nimicitor de flote, fie a noastră fie la Rouen, sau unde a dat foc la 38 de nave.chiar mă întreb , cei de la UE nu au auzit , -confesiunea – referitor la asta?
Basescu a dat tot felul de mesaje ,, sa vina lumea la vot,, sa nu vina lumea la vot ,, si totusi 61 spun ca vor veni sigur la vot, va mai spune asemenea mesaje PDL-ul asta a facut toata campania si pana la final asa o tine ,, nu veniti la vot ,, insa grija lui Basescu si a PDL ESTE CA PREA PUTINI OAMENI II MAI CRED , NU AU RECUPERAT NIMIC in intentia de vot si colac peste pupaza dupa ultimele sondaje numarul celor care spun ca vin la vot creste
Procentul de 61 % indicat de sondaj este, după părerea mea, jenant pentru toţi, în condiţiile în care nu vorbim de un gest electoral ( nu în mod direct, cel puţin ) ci de exprimarea unei opinii referitoare la o chestiune esenţială, care într-un fel sau altul ne afectează viaţa de yi cu zi, aici în România. În continuare observ acelaşi dezinteres şi indiferenţă nocivă chiar, a multor români referitoare la propriul prezent şi viitor, o indiferenţă care explică atitudinea tranşantă a forurilor europene şi amestecul lor direct şi nemaîntâlnit în administrarea ţării. Logica lor e evidentă ” dacă vouă românilor nu vă pasă de propria voastră ţară sau n-aţi învăţat încă importanţa unui proces electoral într-o democraţie, lăsaţi-ne pe noi, cei cu experienţă mai multă să luăm decizii “. Cred că şi în această ” cheie ” trebuie interpretată poziţia CE faţă de România. O lecţie de viaţă pe care mi-am însuşit-o de ceva vreme este să nu laşi pe alţii să ia decizii în privinţa propriei persoane, aceştia o vor face cu bucurie, dar aproapoape niciodată deciziile nu vor fi în favoarea ta, de ce nu s-ar aplica acelaşi principiu şi la nivel de state, mai ales că există o oarecare legitimitate în acţiunile CE, având în vedere statutul nostru de membru. La alegerile prezidenţiale din Franţa din acest an participarea la vot a fost undeva la 80 % ….. hmm, asta spune ceva.
Tocmai am citit informatii teribile despre sistemele de fraudare a alegerilor. Vezi:
http://www.dcnews.ro/2012/07/exclusiv-intalnire-intre-premierul-victor-ponta-si-ministrul-de-externe-britanic-william-hague-pe-otopeni/
Comentarii: LICA a spus:
bai Ioane, nu intelegi ca basescu sau pdl-ul nu a organizat alegeri NICIODATA?
Nuuu,doar le-a furat.Schimba “canalul de navigatie” sau vei ramane fara timona si vei deveni “talpa iadului”.
siiigur, cine striga “hotii” aia fura mai mult. Vezi declaratia lui Ponta daca nu ma crezi pe mine.
Ce a furat Ponta?Cred ca ai cateva lipsuri.
declaratie istorica: Ponta: “sistemul lor (n.r de furt) a fost mai bun ca al nostru”. Urmareste declaratia lui ponta imediat dupa ce Geona a pierdut (7 decembrie 2009). priveste si te minuneaza: http://www.youtube.com/watch?v=8hEfzktmiSs
doar niste texte ale altor flacai si le-a introdus in teza de doctorat, Cat de tare, nu?
Bai,nene,vorbesti ca sa nu taci.Toate argumentele tale pot fi combatute f. f. f. usor.Daca te plictisesti si nu ai cu cine vorbi,macar spune ceva logic ,argumentat si mai ales cinstit,nu?,ca iubitul tau conducator.Daca Ponta a recunoscut inseamna ca a mintit?Daca a spus ca ei au furat mai putin,pentru tine inseamna ca au furat mai mult?Tu te auzi, ca VREI sa intelegi exact pe dos?Oricum ar fi ,nu Ponta a furat, ci unii din oamenii sai.Pentru ca asa se facea politica pe atunci.Era ca un cod nescris al onoarei de a fi politician.Dar au venit timpurile in care trebuie sa termine cu asa ceva.Nimeni nu poate fi perfect,dar foarte mult conteaza corectitudinea,despre care nu a auzit iubitul tau conducator.
Legile sunt facute pentru oameni si nu oamenii pentru legi,dar nu trebuie abuzat de marja de toleranta a legilor.Sper ca nu doresti absolutul,caci ar trebui sa il cauti in alta lume.
Cat priveste teza de doctorat,tu stii ce inseamna doctorat (si nu din cartile de joc )?Stii ce presupune o lucrare de doctorat, de pregatit?Iei bibliografia,selectezi pasaje,le treci prin propriul bagaj logistic si lingvistic.Foarte multe pasaje nu ai cum sa le interpretezi, caci nu accepta alta abordare.Sigur,e mai simplu sa le copii,ca sa fie acolo sute de pagini,caci la noi,romanii,da bine cantitatea.Asta se cerea in acele timpuri si oamenii se conformau.Crezi tu ca altii au descopeirt America si au scris un eseu despre ea?Intelege, ca nu poti compara o perioada cu alta,desi in linii mari nu s-au schimbat multe.Si incearca sa nu vorbesti “vorbe”,doar ca sa iti dai pareri.
cetatene, esti penibil cu argumentatia ta, ce co al onoarei cand declari ca ai furat mai putin, si o mai spune si cu parere de rau. Cat despre teza de doctorat, da un google si ai sa observi ce si cum, este simplu daca stii sa citesti. Este un penibil Copy-Paste. Sincer, nici macar tu nu ai cum sa observi.
sa inteleg ca 2009 a disparut din istorie ?
@ uncetatean
Credeam ca te-ai trezit, dar vad ca insisti cu prostia asta ca PDL nu a organizat niciodata alegeri. Credeam ca esti doar beat, dar vad ca de fapt esti prost. Atat de mult iti place sa-l pupi in cur pe Basescu, incat sustii asemenea aberatie!
sabie bleaga, mai repet pentru neuronii tai plictisiti: in 2009 la alegeri guvernul boc era suspendat, mai citeste si tu sa vezi ce puteri mai avea.
Astept cu nerabdare ziua votului sa pot pune cu ura si speranta in acelasi timp stampila pe DA demiterii!
Radule, ti-am mai scris acum cateva zile. Incep sa-ti dau dreptate crescand revolta in mine dupa cele vazute aseara la Realitatea. Mi se pare ca Antonescu devine din zi in zi tot mai mic si neajutorat. Nu stiu ce se intampla dar se pare CA A CAM DAT-O LA INTORS” USL-ISTII. DACA AFLA ROMANAII E VAI DE MAMA LOR. Nu se poate sa actioneze ca un novice. Un profesor de al meu din Academia Militara ne spunea cam asa (de retinut):” DUSMANUL E CU TANCURILE LA GRANITA SI NOI DAM DRUMUL LA PORUMBEI”. OARE SA FI UITAT CRIN CA CEA MAI BUNA APRARE E ATACUL?A inceput sa-mi fie greata de jocurile murdare si de ‘incovoierea’ spatelui. NU MAI AVEM COLOANA VERTEBRALA. POLITICIENII DIN USL SUNT VISATORI SI FARA VLAGA. SE IMPING UNUL PE ALTUL IN FATA FARA NICI O IDEE CLARA. CRIN TREBUIE”FORTAT’ PRIN TOATE MIJLOCELE SA APLICE LEGEA: CONSILIU SUPREM DE APARARE A TARII; DESTITUIREA LUI OPRIS SI TRECEREA IN REZERVA A LUI FULEA .PUNCT!Daca nu o face inseamna ca ….a primit semnalul ca …deageaba s-au “scremut” Acesta e pericolul cel mai mare pentru romani. Daca romanii “se prind” de aranjamente..NU MAI IASA LA VOT. (sau poate asta vrea Crin….mai sti?)FELICITARI PENTRU TOT CE FACI(O CATANA ADEVARATA)
“61 % participare la referendum, 66 % voteaza DA”
asta inseamna cel mai probabil ca vin mai putin de 50% la vot si voteaza impartit.
in general cei impotriva lui basescu sunt delasatori si naivi
iar cei ce-si apara interesele , care chiar au “trait bine” in lux chiar si fara efort in mediul de coruptie si furt creat de acest bashescu
sunt fanatici intru apararea lui si se mobilizeaza cu catel si purcel nevenind la vot ca sa-l invalideze(sau aia mai prosti venind si votand pt. basau)
iar
cifra de 18 milioane de alegatori imi pare aiurea in conditiile scaderii populatiei.a scazut populatia romaniei?cati copii mai sunt?cati suntem cu totii? categorii de varsta?ce fel recensamant a facut “statul” basit?le trebuiie unh cincinal sa centralizeze datele?
dealtfel e o prostie sa fim deacord cu ce impune ue si “ingrijorarile” absolut cretine ale maimutoilor aia(ue ori e imbecila ori le-a bagat basau bani in buzunare si le-a vandut tara, au interes sa ne Omoare!)…astia baga cu disperare bete-n roate incerrtcand sa-l salveze pe basau.. si sunt asa de afectati ca te doare p… de afectarea lor,in timp ce nenorocitul de tradator cu nume scarbos a facut praf tara si a provocat un genocid.
Va rog sa notati ca presedintele suspendat evita sistematic sa cheme electoratul la vot. Mai mult, la inceput presedintele perora ca poporul roman nu va participa la…. Presedintele suspendat se multumeste sa improaste cu venin, minciuni, acuzatii si laturi adversarii politici, neglijand complet sa raspunda acuzatiilor care i se aduc. Singura lui sansa este ca prezenta la vot sa fie sub 50%. Va mai rog sa notati ca pragurile la referendum NU sunt specificat in Constitutie, ci sunt specificate in Legea Referendumului, lege adoptata si modificata de Parlament de mai multe ori. Cine face, si desface. Va mai rog sa notati ca prin promulgarea legii (modificarii cu pricina ) de catre Crin Antonescu s-au schimbat regulile jocului in timpul jocului (aici este ceva discutabil ). Va mai rog sa notati ca prin promulgarea legii, Romania a indeplinit cerinta anumitor lideri din UE de a respecta decizia CCR. Dupa indeplinira acestei cerinte, Parlamentul este in drept sa mai modifice din nou Legea Referendumului.
Ca atare, cred ca Parlamentul ar trebui s modifice Legea Referendumului, poate chiar in sensul renunarii la praguri si pentru alte referendumuri. Noul proiect de lege va fi cu siguranta atacat la CCR, astfel incat este posibil sa nu existe timpul necesar pentru promulgare. Parlamentul poate vota insa o hotarare prin care sa ceara guvernului sa emita o noua OUG in acest sens.
In acest fel nu se vor schimba regulile jocului in timpul jocului.
Este in joc soarta Romaniei, prea importanta ca sa o jucal la o ruleta europeana, impusa de o Curte Constitutionala polarizata politic. Parerea mea.
Draga Radule,
Daca tot te-a pomenit sinistrul bashescu,sa ii transmiti din partea noastra ,ca dupa ce s-o spala bine pe bot de tot maclavaisul maro pe care il mananca non stop,sa isi incalzeasca bine de tot buzisoarele alea care freamata de grija justitiei…nu de alta dar ca sa nu ai vreo senzatie neplacuta cand o sa te pupe pe fund…mde…a fost demascat pana s-a vazut in toata hidosenia lui de personaj las si perfid,ascuns dupa tot felul de sclavi infipti in posturi cheie ale statului,si muuulte legi idioate ,date in folosul lui propriu si al clicii lui de jefuitori ai tarii…
Nu mai tine mai bashescule…de mult nu mai tine
Hai pa du-te invartindu-te dupa gratii ca noi mai avem si alte treburi prin tara!
Sa spunem ca procentul este bunicel, cu toate ca, la cate a indurat poporul, ar trebui sa fie mult mai mare !
Eu mai am, insa, cateva nedumeriri…
De exemplu, imi pare foarte suspecta tacerea in ceea ce priveste tehnica instalata de STS la sediul de campanie !NU prea vad reactii serioase din partea USL, din partea Parlamentului,Presedintiei !
Ma asteptam la (cel putin)o ancheta, sau ceva care sa ne dea cateva lamuriri :s-a procedat corect si legal,cine a semnat ordinul de instalare si din dispozitia cui ?!
NU credeti ca aspectul acesta ar lamuri cateva probleme ?!
Daca nu exista niste raspunsuri la aceste intrebari, nu m-as mira deloc daca,dupa refendum si demiterea lui basescu, acesta sa beneficieze pe mai departe de asfel de mijloace !
Stim ca la SPP mai are dreptul, si dupa demitere, chiar daca nu imi pare corect !
Este legal ca un ex-presedinte , DUPA EXPIRAREA MANDATULUI, sa mai beneficieze de unele drepturi, dar daca ESTE DEMIS, nu e un fel de desfacere a contractului de munca , sa spunem, din vina angajatului ?!
Incerc inca un exercitiu de imaginatie :Basescu chemat pe la DNA, tribunal, etc.,insotit de o coloana…oficiala, cu SPP, politie…!
Poate chiar la Rahova, cu o limuzina de lux…! (asta nici macar nu m-ar mai deranja ! ), iar in celula, cu …telefoane securizate !!
Legea 131/2012 – de ieri- zice ca referendumul este valid cu majoritatea voturilor valabil exprimate. Nu scrie nicaieri “cvorum”. Daca ramane asa, pisica se arunca in curtea CCR. Ce face curtea -la validare- daca nici o lege din Ro. nu impune prezenta la vot?
Si inca ceva…bomba cu STS sa nu ramana doar fumigena!
Sa vedem flicarind pe toate canalele posibile,in tmpul tuturor emisiunilor,chestia cu STS si masurile luate de Guvern !
Trebuie utilizate toate greselile lor,la maximum,si asta cat mai urgent,atunci cand sunt calde!
Apar multe dezvaluiri dar care trec cam repede si cam neobservate,asta in timp ce pedelaii urla pe toate canalele ce rau e USL si Guvernul !Pai ce facem noi aici?
Draga USL te rugam sa te agati de orice porcarie facuta de astia,sa vedem curgand cereri de explicatii,plangeri penale,anunturi in presa ,la TV,pe net,prin Univers!
MOVE MOVE MOVE!!!
Europenii, urmaşii lui Traian!
Băsescu: Nuţi, mă înfurie teribil românii care nu mai ştiu să-şi iubească preşedintele!
Elena Udrea: Traiene, românii nu te merită! Europenii sunt acum urmaşii lui Traian Băsescu!
Cu un picior în groapa istoriei şi cu celălalt pe gîtul USL, Traian Băsescu s-a înălţat, poate pentru ultima oară, peste capul românilor. De acolo, de la înălţimea momentului său politic, mare cît un catarg de petrolier, poate privi în jos. România seamănă cu „Biruinţa“ tinereţii sale, dar e, de fapt, înfrîngerea de acum. Suspendat între metafizică şi referendum, fostul preşedinte îşi vede bilanţul prin lentila unui fund de pahar.
Nu întreba ce face ţara ta pentru tine, întreabă cît faci tu pe spinarea ei. Aşa filosofează acest Kennedy al nostru, născut la Murfatlar şi împuşcat zi de zi, de persoane cunoscute, cu o carabină Chivas. Ce a făcut ţara pentru Traian Băsescu? Ce i-a dat, cît i-a dat, cum i-a dat şi ce a primit în schimb? Întrebări care lipsesc din formularul din 29 iulie, dar care pot primi răspunsuri acum.
Cine reuşea să fugă o sută de metri şi să ducă la capăt o ecuaţie de gradul doi se putea considera admis la Institutul de Marină „Mircea cel Bătrîn“. Asta se întîmpla în anii ‘70, cînd studentul Traian Băsescu urca la bordul unei flote ce urma să dispară, cu tot cu dosarul său de colaborator al fostei Securităţi. Traian a primit aici haine gratuite, o casă, o carieră şi posibilitatea de a aranja carierele altora. Imediat ce a trecut în apele internaţionale, a primit în dar contrabanda.
Ce i-a mai dat ţara lui Traian Băsescu, pe lîngă bogăţie? Păi, o nouă carieră în democraţie. A fost de cinci ori ministru la Transporturi, deşi, pentru a face o flotă să dispară, două mandate ajungeau. A primit de două ori Primăria Bucureştiului şi, cînd a cerut, pe deasupra, un Consiliu Municipal şi nişte gheaţă, i s-au dat. A primit o casă de protocol, dar i s-a mai dat, chiar cu propria mînă, încă una, pe Mihăileanu. A primit un preţ avantajos de la Căşuneanu pe un teren cumpărat de opt ori mai ieftin, tot de la el. A mai primit o casă la Corbeanca, un apartament la Popoviciu şi cîteva vînzări anterioare din care să poată achita ceea ce nici un tribunal din lume n-ar achita. I-a mai picat un mandat de europarlamentar pentru familie, să-l dea el cui vrea, cîteva telefoane, să le dea el cui vrea, şi o mulţime de alte lucruri invizibile, pe care doar comisiile rogatorii le pot descîlci. În fine, a primit de trei ori preşedinţia ţării, iar ăsta e un lucru cu adevărat înduioşător, de vreme ce face atîta lume să plîngă. A primit, aşadar, multe.
Traian Băsescu, la rîndul lui, a dat ceva în schimb? Şi dacă nu, atunci ce mai aşteaptă?
SPUNEM “DA” LA REFERENDUM !!!
putin, foarte putin 66%.34% de acord cu base dupa ani de scandal,furt,minciuni,hahaieli,n-am cuvinte.
la asta se adauga diaspora dezinformata de macovei et co.
ne aruncam singuri in prapastie.
cu voia d-lui radu tudor as vrea sa ridem putin ca asa-i sta bine romanului.vezi video.
http://www.ciutacu.ro/
Radu,oricat as incerca sa-nteleg comportamentul lui CA,in aceste zile nu-l inteleg si cred ca,ca si mine mai sunt si altii.Ieri la realitatea a fost invitat CA,unde i s-a pus si intrebarea despre aparatura instalata de catre STS la sediul sau de campanie,a mai spus ca vede normal ca TB si-a sigilat biroul si ca el a avut alte treburi de facut,decat sa verifice ce telefoane i s-au instalat lui TB.A mai spus ca nu e in regula, dar ca el vrea sa dea dovada de civilitate,de eleganta etc.Deci eu,ca un simplu cetatean al acestei tari,sa inteleg ca, CA,pentru a da dovada de civilitate si eleganta,nu-l intereseaza ca incalca legea.De civilitate sau eleganta din partea lui, trebuia sa beneficiem ,noi poporul ci nu acest TB.Nu pot sa cred ca,a acceptat asa ceva,in timp ce TB,ii face ca la usa cortului,zi de zi,atat pe el cat si pe Ponta cu guvernul sau si pe toti USL-listii.Bine ca TB,nu s-a gandit ca pe timpul cat el este suspendat, sa-nchida Cotroceniul si in fiecare dimineata sa vina si sa-i deschda usa lui CA,iar seara sa vina, sa-l dea afara,ca sa-nchida palatul.Cred ca,CA ar fi fost de acord,doar sa fie elegant si civilizat.:)))
=)))))))))))))))))) Super tari reclamele pentru referendum… dar va rog sa anuntati cand le dati ca era sa cad de pe scaun de ras…. Nu sunteti normali!=)))))))))
WACH THIS
http://www.cotidianul.ro/usl-a-lovit-ppe-in-congres-188802/
@ marius81
Foarte interesant articolul. Pe mine ma face sa-mi explic intr-un fel ce s-a intamplat cu UE de a turbat in halul asta!
Martens merita sa-si piarda functia.
E interesant de vazut daca PPE isi va mai tine congresul la Bucuresti (locatia mi se pare ca va fi parlamentul). Chiar daca Basescu va fi demis (sau cu atat mai mult) oamenii ar trebui sa protesteze in zilele congresului in fata parlamentului si sa-i huiduie pe PPE-isti, pentru ca o merita.
Oricum, imi face impresia ca la viitoarele alegeri europarlamentare dreapta europeana va cam pierde (asa cum a pierdut dreapta franceza in Franta si cum sigur la parlamentarele noastre va pierde si dreapta romaneasca). Nu cred ca francezii si romanii care au votat cu stanga (centru stanga) vor vota dreapta la europarlamentare!
STATUL are un serviciu de evidenta a populatiei care (ar trebui sa) STIE in orice moment populatia activa si persoanele cu drept de vot. NU inteleg ce treaba are recensamantul… orice nastere este inregistrata la acest serviciu de evidenta, de asemenea si orice deces… Acum pot vota si cei aflati in strainatate, deci nu se “deduce” nimic din lista cu persoanele care au drept de vot. Prin urmare evidenta cu persoanele avand drept de vot ESTE cunoscuta in orice moment.
On topic: Nu va lasati inselati pe procentele care se dau in sondaje, chiar daca ele suna promitator. De regula sunt umflate, pe de o parte, iar pe de alta o buna parte din popor inca pune botul la mizeriile pe care le transmite TB iar pana la vot sigur va mai scoate fumigene de natura sa intunece minti… Daca tactica TB se schimba si cei care voteaza NU stau pe-acasa, atunci cvorumul la referendum nu prea are cum sa iasa… MOBILIZARE GENERALA !
ROMANI, VOI aveti BUTOANELE la purtator pe 29 IULIE! APASATI “DA” PENTRU VIITOR!
Toți de la CE au tăbărît acum pe noi, …dar unde naiba se uitau în iarnă cînd lumea protesta la – 20 grade, unde se uitau cîn Boc dădea ordonanțe peste ordonanțe și toate neconstituționale, la fel și cînd au schimbat legea referenumului/? Ce mama naibii NOI MAI SUNTEM UN STAT SUVERAN SAU NU ?MAI PUTEM ACUM SĂ SPUNEM CĂ SUNTEM ..MEMBRU AL UE CU DREPTURI DEPLINE ? MI SE PARE CĂ EI CONSIDERĂ CĂ AU VOIE SĂ SE BAGE ÎN TOT ȘI ÎN TOATE , ȘI ASTA ÎNSEAMNĂ , CĂ NU ESTE DELOC OK. Nici măcar NU VOR SĂ AUDĂ ȘI SĂ VADĂ CĂ AU FOST MINȚIȚI PE FAȚĂ DE BĂSESCU, MACOVEI, ȘI ALȚII…IAR CEI DE LA USL , DIN GUVERN, DL.PONTA, DL.ANTONESCU , APLICĂ IMEDIAT ȘI FĂRĂ SĂ CRÎCNEASCĂ , CEEA CE LE DICTEAZĂ , CEI DIN UE.. …LE IMPUN SĂ NU FACĂ SCHIMBĂRI ȘI NOI NUMIRI…LA SERVICII, DNA, ETC…PĂI ATUNCI NE MAI MIRĂM , CĂ ȘI-A BĂGAT BĂSESCU TELEFONIE SECRETIZATĂ /?!!!ȘI DE RĂSPUNSUL DAT JURNALIȘTILOR CÎND L-AU ÎNTREBAT , DE CE ARE TELEFON DE LA STS???
da, vezi tu, boc cand dadea ordonante neconstitutionale nu a blocat avocatul poporului sa nu le conteste, cam asta ne reproseaza UE.
Ha,ha,nenea,aberezi cam mult.Nu suntem toti prosti ca voi,pdl-istii.Avocatul poporului era progenitura lui base,trebuia sa “se miste” ( aparentele trebuiau salvate).Nenea,base si-a batut joc si de voi:v-a lasat sa alegeti “de buna voie” drumul pe care vreti sa mergeti,ca doar el nu manipuleaza (ha,ha) ,apoi v-a dat in cap (unora) ,ca sa demonstreze cat de corect este el,cu ,constitutia in mana.Secretul cel mai mare al sau este ca cea din mana lui este CONSTITUTIA IADULUI.Urmati-l ,poate va pricopsiti cu niste cornite si codita.Succesuri!
bai frate este a doua oara cand folosesti cuvantul “iad”, este asa atras de el, sau o faci doar din simpatie? Nu ma obosesc sa iti explic ce inseamna avocatul poporului ca imi este teama ca pierd timpul cu incultii.
Frate,pana la proba contrarie,acum stii ce te asteapta.Lupta nu se duce doar in plan material.Eu nu-ti mai zic a 3-a oara,ca nu simpatizez cuvantul.Cred ca esti foarte cult, daca stii ce inseamna avocatul poporului…ha,ha,ha.
pai de, noi astia care vedem ce se intampla mai citim si o carte, si nu sunt din cele de joc, 🙂
oei de la BEC (sau cei ce coordoneaza BEC ul) trebuie sa raspunda daca au o bresa de securitate (catre subiectul refrendumului), in legatura cu transmiterea rezultatului votului din teritoriu catre centru
Chiombu, Mai Bourean Decat Visan Si Pavelescu Si Mai Cristoiu Decat Colonelu’ Turcescu
Efectiv am ajuns sa ma doara fizic, mai tare decat cand il vedeam zilnic pe Ceausescu la televizor atunci cand, din intamplare, butonand pe telecomanda dau peste mecla asimetrica a chiombalaului. Si mecla ca mecla, ca o poti asimila cu o caricatura si razand sa depasesti socul, dar daca ai ghinionul si televizorul nu este dat pe “mute” si auzi ce poate gorni acest personaj sinistru, disperat ca in cazul pierderii imunitatii scrie pe el puscarie, ala esti !
Daca ghinionul este si mai mare si stai prost cu viscerele te supui riscului unei defecatii instantanee , fara posibilitatea utilizarii toaletei salvatoare, defecatie insotita si de voma.
Atatea minciuni, deziceri, incercari infantile de manipulari securisto-comunistoide etc cate poate debita dobitocu’ asta pe parcursul unei interventii televizate nu gasesti nici daca aduni toata floarea cea vestita a pupincuristilor din presa cu Pora si Cristoiu in frunte cu sleahta activistilor de partid boureni.
Individu’ asta, in disperarea lui deja paranoica, minte cu o seninatate si cu convingerea ca se adreseaza unui popor cu IQ predominant subunitar, ceva de speriat. Singura persoana pe care, cred eu, ca o mai poate convinge cu imbecilitatile astea manipulative este propria lui persoana si eventual pe fixa a mica, tuta si triplubuzata. Restu’ boboreanului roman, oricat de redus mintal ar fi, sunt convins ca nu poate sa creada “discursul” acestui impostor.
Nu mai continui ca-mi stric ziua si n-are rost, abia astept data de 29 sa terminam cu acest calvar eufemistic denumit “regimul Basescu”.
CA sa nu mai fie un elegant, am avut experienta asta cu Emil Constantinescu, infrant de servicii, deci sa repare urgent ce se mai poate
…D-le Tudor ,va rog frumos,sa-i transmiteti D-ei Dana Grecu sa-si ceara public scuze Poporului Roman,ptr mojicia de a face “dragut” un Bourean…La naiba,nu mi-am putut inchipui din partea ei atita desconsideratie ptr cei multi si mai “saraci “cu “duhu!”…Ma intreb de ce nu-l ia acasa la dinsa?…:),:),:)!!!!!!!!!
Daca va uitati pe site-ul realitatea, care a postat un referendum virtual, http://www.realitatea.net/referendum-2012-virtual-da-sau-nu-pentru-demiterea-lui-traian-basescu_961492.html, veti vedea cu totul altceva. Mi-e groaza ca dupa ce-am tras atat si inca mai avem, ajungem de unde am plecat. Mai ca imi vine sa emigrez. Si din cate am constatat, cei care tin cu Mr. Farts sunt mult mai “vorbareti”, mai agresivi dpdv verbal, doar trebuie sa ii semene “eroului” lor. Trebuie o motivare mai puternica pentru cei care nu-l mai vor pe Mr. Farts din nou la Cotroceni, ceva exploziv, ceva care sa ne trezeasca la realitate si sa ne dam seama cine ne-a condus pana acum. TREBUIE SA FACETI CEVA !!!
Cititi interviul de la Gandul.
Basescu recunoaste ca face acum politie politica.
” este normal ca politician sa stiu ce discuta adversarii politici”
securist vechi…
aveti vreo dovada domnul Tudor? Publicati-o!
despre?
“securist vechi”
dovezi? sigur, documente oficiale apartinind statului roman
si de ce CNSAS-ul nu a prezentat niciunul? Sa inteleg ca dl. Ciuvica reprezinta statul roman? NU am incredere in el. Vreau documente oficiale si va cred, pana atunci sunt doar vorbe. Daca continuati asa, maine o sa apara pe net ca sunteti colaborator al KGB, cum o sa combateti? hai sa fim responsabili.
nu inteleg despre ce vorbiti, sunteti cam dezlinat. ma refer la un document oficial din ministerul apararii nationale, detinatorul arhivelor directiei a IV a a departamentului securitatii statului. vreti ceva de la patriarhie?!
vorbe Radu Tudor, esti un om inteligent, hartia prezentata de dl ciuvica este subtire. Eu sunt militar, am obligatia sa informez pe linie militara despre misiunile mele, inseamna ca sunt informator? Ia mai ganditi-va!
nu este vb de hartia lui ciuvica. repet, e document mapn. pe linie militara, daca basescu era militar, informa armata, nu securitatea. el era militar mapn si informa securitatea. e asa greu de inteles? ori chiar nu vrei?
Apropo “uncetatean” ce grad ai?
un grad pe care tu nu o sa il ai niciodata, :P, acordat de romania si de care sunt mandru.
@ Liviu
E curios cum cei din UE (PPE in special) nu aud toate aceste declaratii (ca n-a fost numai una), sau poate nu are cine sa le traduca? 😀
Furtuna intr-un pahar cu apa, asa cred ca va ramane in istorie acest moment. Dupa vizita lui Ponta la Bruxelles situatia s-a schimbat…probabil a primit mai multe “sfaturi” decat cele 10-11 (negate de catre Crin Antonescu intr-o declaratie oficiala) si acum joaca dupa cum li se canta. E un meci intre niste “oameni mici” si niste “interese mari”. Cine va castiga?
D-le Radu Tudor,va rog mai vizionati discursul de ieri al lui Basescu,recunosc cu foarte multa greutate.Mi s-a parut,si nu cred ca gresesc ,ca era manga.
Stiu ca ceea ce urmeaza sa exprim,daca ar fi privit un cetatean oarecare,ar fi fost considerata o jignire.Dar in cazul lui Traian Basescu nu poate fi luata decat ca o constatare,real/obiectiva si logica.M-am intrebat de ce oare unii il sustin cu atat fermitate pe actualul presedinte suspendat.Si m-am uitat la personajul in cauza:o persoana lipsita de onoare,demnitate,cinste,bun-simt si lista poate continua.Dar ,in utima vreme,de cand a fost suspendat ,a aratat ca e in stare sa improaste cu “rahat” si pe tara lui,doar pentru ca el sa scape.Si in felul acesta mi-am dat seama ca noi in ultimii 8 ani am avut in frunte un “rahat”,iar cei din jurul lui ,cei care s-au hranit din ceea ce Basescu reprezinta,sunt mustele care acum bazaie speriate, ingrijorate ca raman fara pleasca care le-a oferit posibilitatea sa-si ingrase conturile sa adune bunuri materiale si proprietati imobiliare.Si,desigur,exista posibilitatea ca daca societatea romaneasca devine ceva mai curata,mai lipsita de focare de infectie precum Basescu,mai stabila, serioasa si mai dreapta ei vor trebui sa dea socoteala pentru poftele nestapanite si ilegale,pentru activitatea parazitara ce au intreprins-o.Asa ca pe 29 iulie trebuie facuta curatenie,trebuie ca mizeria ce din 2004 doreste nu sa servesca tara si cetatenii ei, ci sa ne stapanesca,trebuie ca acesta mizerie sa dispara,sa ajunga acolo unde-i este locul.Iar in toamna ,sper eu, sa scapam si de muste!
66% * 61% = 40.26%
34% * 61% = 20.74%
Deci in cadrul populatiei (cu drept de vot):
– 40.26% din populatie este pentru demitere
– 20.74% din populatie este impotriva demiterii
– 39% din populatie isi baga picioarele in el de referendum si clasa politica cu tot neamul lor
Asa si ? Responsabilii voteaza…
Participare la vot – 56,39%
PDL – 15,63%
56,39% * 15,63% = 8,81%
Deci, in cadrul populatiei cu drept de vot doar 8,81% sunt PDL-aci…
frate, vezi o matematica…..
Frate corecteaza-ma, daca stii tu…
ok, corectez, logica de abordare, 🙂
@uncetatean
“zzadiz” a inceput cu logica asta… 🙂
La locale…
Apropo “uncetatean” ce grad ai?
cetatene, ti-am raspuns, unul de care sunt mandru. Tu esti mandru de ceea ce faci?
4 întrebari si o concluzie
Doar 66% din 61%?
Evident sunt destui de multi profitori ai regimului actual.
Cum votam?
Normal trebuie sa analizezi obiectiv activitatea persoanei pe perioada mandatelor si sa dai raspunsul Da sau Nu.
Cum stam?
Economia României este mai slaba ca-n timpul comunismului si constatam o îndatorare a tarii fara a creea premise de mai bine.
Ce este de facut?
Cu parere de rau nu prea sunt solutii. Daca s-ar proteja, prin legislatie, bugetul tarii pentru a nu mai fila îndemâna «fetelor si baietilor destepti» si am avea o economie de piata corecta…
Concluzie
Cine vor fi fraierii care se vor înhama sa munceasca în România pentru a platii datoriile create din ’89 pâna acum?
Fata de locale au drept de vot cetatenii români plecati din localitatea de domiciliu prin tara sau în afara. Teoretic pot fi mai multi votanti.
Dar cu acest mod de validare «50% + 1» dintrun numar nesigur, probabil 18.2 milioane, nu sunt deacord deoarece apar anomalii.
Se prezinta sa zicem 9 milioane si voteaza pentru demitere 6 milioane. Cu 3 milioane de voturi sa va ramâna presedinte; unde-i DEMOCRATIA?
Urâta lege a facut Parlamentul «dupa chipul si asemanare lor»
Initial vroiau sa dureze cit mai putin referendumul : in ideea ca ‘ai lui basescu’ vor fi plecati in weekend si s-ar fi dus seara.
Acum si-au dat seama subit ca au nevoie de prezenta ! Asa ca au prelungit intervalul orar.
Deci facem regulile si legile dupa interesul de moment. Rusine ! Rolul parlamentului este sa elaboreze legi _bune_ si stabile (valabile si respectate intr-o multitudine de situatii), dar nu face acest lucru.
Lege schinomosita
prostanacul ponta i-a pus lui basescu mingea la fileu acceptand referendum cu cvorum. basescu joaca la offside,ciracii lui nu vor nici macar prelungire de program de vot,fapt ce arata ce intentie au,ba cred ca vor face si alte presiuni pe cei ce vor sa vina la vot.cifrele din sondaje arata ca 66 la suta ori 61 la suta este egal cu 40,26 la suta adica 7,2 milioane voturi pentru demitere,voturi ce sint insuficiente pentru demitere in cazul absenteismului aranjat de pdlisti.sant curios de unde mai scoate ponta doua milioane de voturi,deoarece daca basescu revine pa cvorum cei 7 milioane se vor indrepta impotriva actziuni iresponsabile a lui ponta fatza de majoritatea activa a electoratului roman,,care[ponta] a acceptat pragul la referendum, prag neconstitutzional inventat de curtea lui basescu si dictat cu nesimtzire de franchistul baroso.pentru alegerile din toamna acest fapt va costa enorm increderea in usl.si, dupa toate astea, sa nu se mai dea vina pe neprezentarea la vot a romanilor,ptr ca se stie ca sint cel putzin cinci milioane de romani dezamagitzi de toate aceste jocuri.
@ paris
Presedintele este demis cu majoritatea voturilor exprimate pentru demitere de catre cei prezenti la vot, cu conditia validarii referendumului, validare care se face doar daca s-au prezentat la vot 50%+1 din cei inscrisi pe liste.
Asa ca o participare de 61% din cei inscrisi pe lista este mai mult decat suficienta pentru validarea referendumului. In cadrul celor 61% nici nu mai conteaza procentul cu care s-a spus DA pentru demitere, chiar si un singur vot in plus fata de cei ce au spus NU duce la demiterea presedintelui.
o sa te oftici rau cand o sa vezi prezenta la vot!!!!
Daca organizam un referendum la care, cu participare de peste 50% + 1 din cetatenii cu drept de vot, hotaram in mod democratic ca la toate referendumurile viitoare din tara asta NU este necesar un cvorum, oricat ar fi el, vom fi lasati in pace ? (de catre Europa)
doresc,ca toti romanii sa nu uite prin ce au trecut dealungul acestor ani.mintiti, saraciti, umiliti, fara un ban in buzunar, fara spitale, fara medicamente si medici, oare pot romanii uita aceste grozavii ? Toti sa iesim la referendum, multi, foarte multi, sa votam, sa scapam de ciuma portocalie.Ei superbogati pe banii nostri si noi cersetori ?ar mai vrea ei sa se imbogateasca pe spatele celor multi si nu prosti.
“uncetatean” este trimis de PDL pe blog ? 🙂
cetatene, am mai raspuns, sunt trimis de propriul interes, acela de a fi convins ca cei ce ma conduc respecta legea, cei de acum nu o fac. Basta!
Cat timp patronii pot abuza de angajati si le pot incalca drepturile, nu se aplica nicio lege. Si toate astea se intampla de cand este PDL-ul la putere.
da, sigur, de asta s-a schimbat codul muncii, cetatene, ca patronii sa nu mai faca abuzuri ci sa se comporte in limita contractului de munca incheiat. Repet mai puneti mana pe citit si alte carti decat cele de joc.
De cand s-a adoptat nou cod al sclaviei, patronii isi bat joc de noi mai rau ca la fostul cod. Ceea ce spui tu nu are nicio legatura cu ce se intampla in realitate… Si degeaba pui mana pe carti, daca nu le citesti si degeaba le citesti daca nu intelegi nimic din ele… Fiecare stie cat poate si face ce stie…
Basescu este o rusine nu numai pentru Romania, dar si pentru Europa ! Ca la 22 de ani de la caderea comunismului in estul Europei sa se revina in tara noastra la un stat politienesc, cu toate autoritatile statului subordonate unui singur om, cu institutii democratice de forma controlate de un singur om, cu reinfiintarea politiei politice si a securitatii care protejeaza un regim si nu pe cetatenii tarii, este de neconceput pentru cei care au un nivel de inteligenta normal si o minima cultura politico-economica, ancorata in actualitate !
Daca romanii nu ies masiv la vot, ca sa inlaturam acest “tatuc” expirat, depasit de vremuri, de la conducerea Romaniei, atunci ne meritam soarta de “lume a treia” a Europei, iar urmarile vor fi dezastruoase pentru democratia si asa firava a tarii.
Romani, treziti-va ! Haideti sa salvam tara asta din mainile caracatitei securiste portocalii ! E singura sansa pentru ca Romania sa reinjtre pe un fagas normal si sa se reconstruiasca !
Sondaj in Jurnalul national care sa fie corect, s-a mai vazut? Eu zic sa vina Mickey Mouse sa continue sa rida lumea de noi! Sa ramina presedinte in continuare, ilustrul conducator interimar, al carui idol si model in viata este Tudor Chirila. Cu Paste si Crin, vom ajunge departe. Departe de tara. Cit mai departe de tara. Vai mama noastra.
scade prezenta la fiecare sondaj… se incepuse cu 82% participare… ma indoiesc ca se va face cvorumul de 50% plus, mai ales ca suspendarea asta nu prea are baza.
Si-a scos Putinescu diversionistii pe net ? 🙂
Daca Basescu nu va fi demis din cauza neparticiparii la referendum, va fi un scandal monstru in Romania si nu se va putea face nimic bun, pentru ca un Guvern USL nu poate sa faca nimic cu Basescu presedinte. De aceea trebuie DEMIS !
… DEMIS Presedintele !
Dl.Protestez,felicitari, ai pus punctul pe “i” : un guvern usl nu poate face nimic cu Basescu presedinte. Exact acesta e motivul pentru care trebuie sa ramina …
Deja se vede ce face usl-ul : de guvernare nu se tin, complet neseriosi, cursul euro s-a ridicat victorios pe cele mai inalte culmi. Bine ca facem glumite despre ue ca-si baga nasul in interesele usl. “Barosanii” din usl nu prea apar (ii lasa in fata doar pe astia mai tineri) probabil ca le e si lor jena de asemenea hal de guvern.
Chiar daca usl va cistiga alegerile parlamentare, va fi esential sa formeze un guvern care sa aiba habar despre ce are de facut.
Si dvs. ati pus punctul pe “i”: un guvern USL cu Basescu nu poate face ABSOLUT nimic. Inclusiv lucruri care chiar trebuie facute…Ah, si apropo, trebuie sa remarc ca, spre deosebire de nenorocitii de USl-isti, Traian Basescu s-a tinut de guvernare cu toata seriozitatea in ultimii trei ani si-un pic!
USL a facut bine ce a facut pana acum, iar creserea euro este doar una de conjunctura. Sunt dispus sa platesc mai mult pentru unele servici cativa timp si sa pice Basescu, decat sa iau o galeata si sa-l sustin ca sa imi fure banii timp de 5 ani prin masurile luate de partiduletului lui de buzubar.
*cresterea
Am mai spus-o: acum este vorba despre votul dat pentru abolirea sclaviei sau pentru mentinerea ei. Cine vrea libertate, voteaza DA la referendum. Ciocoii vor vota NU, pentru ca le place “campul” de slcavi din care pot sa aleaga. Forta de munca ieftina si noul cod al sclaviei le face viata un rai acestor ciocoi sustinuti de puterea DA DREAPTA care a fost instaurata prin frauda si galeti.
Chiar ne meritam soarta, cred ca suntem niste cretini daca toti de afara
ne zic ca nu e constitutional ce s a intamplat la noi in tara ca s-a incalcat legea si singurul nostru raspuns intelept de la cel mai intelept
om din tara e “nu Angela Merher va vota pe 29 iulie” si noi tot vom vota demiterii lui Basescu eu unul emigrez in Kongo ca m am saturat de tara asta.
Se vorbeste mult de B1 TV ca fiind televiziune pedelisto-basista ,dar nu este singura din pacate, TVR este sora geamana a B1 TV ,desi este televiziune publica platita de noi toti,si este in slujba unui partid respectiv PDL & Basescu,pentru ca asa vor ei,ceia nu mi se pare corect .
http://tvr-pdl-usl.blogspot.ro/
Update 16 Iulie
Invitat la emisiunea Editie Speciala a TVR , presedintele interimar Crin Antonescu (se pare ca ) nu a dorit sa accepte ca moderator pe niciunul din redactorii echipei Telejurnal toti fiind recunoscuti ca sustinatori a lui Basescu,ci a preferat sa o aibe ca moderator pe Monica Ghiurco ,fosta prezentatoare a emisiunii Telejurnal ,probabil singura realizatoare de la TVR neiplicata politic.
Update 17 iulie
Echipa Telejurnal continua se se implice in campania pentru referendum intrebuintand in continuare aceleasi metode de infuentare si manipulare a opiniei publice folosindu-se de “armele” jurnalistice pe care le are la dispozitie .
Marti seara stirile incep cu un reportaj stufos despre nemultumiri si critici ale Comisiei Europene referitor la coalitia USL si Raportul pe Justitie .prezentate pe un ton apocaliptic pentru a crea impresia ca UE ,toata Europa este nemultumita si impotriva actualei puteri .
Al doilea atac al echipei TVR la adresa USL ,este indreptat impotriva premieului V. Ponta tema fiind aceaisi pe care o folosesc zilnic T. Basescu si PDL , adica presupusul plagiat a lui Ponta din 2003 ,cu aceleasi afirmatii acuzatoare , reluate deja de sute de ori in ultimele saptamani, prezentate din nou in mod detaliat , cu scopul vadit de al discredita pe presedintele PSD. Reportajele care discrediteaza USL ocupand prima jumatate din timpul Telejurnalui de la ora 19.
In continuare echipa TVR Stiri ne prezinta lucrarile Parlamentului intr-un mod la fel de naucitor. Daca in timpul cand era la guvernare PDL , reprezentatii si sustinatorii acestora ocupau 90% din timpul emisiunilor de Stiri a televiziunii publice , opozitia respectiv USL cel mult 10 % , acum la fiecare luare de pozitie a unui reprezentant al actualei Puteri ,nici nu mai apuca sa-si ia o pauza de respiratie prezentatoarea ca repede completeaza “ PDL a negat, PDL a replicat “..etc.si imediat vine si filmul cu replica reprezentantului PDL . Acestora obligatoriu li se acorda replica sau ultimul cuvant la tot ce se spun reprezentatii USL ,practic interventiile celor de la PDL ocupa cam 50-60 % din emisiune.
Acesta fiind inca o modalitate prin care echipa Telejurnal sprijina partidul favorit PDL ,implicit pe presedintele Basescu in campania sa ,scotandui in fata ,obsesiv ,mereu si mereu pe cei de la PDL , despre ei desigur numai de bine.
Acest comportament vadit partinic al echipei de la Stiri a TVR ,poate ar putea trece neobservat ,intr-o situatie de stabilitate politica dar acum in plin conflict politic intre actuala Putere pe de o parte si presedintele suspendat Basescu sutinut de PDL pe de alta parte, in asteptarea referendumului ,alaturarea ostentativa de partea uneia de parti ,utilizand mijloace jurnalistice pentru a discredita pe cei din partea opusa este o atitudine incorecta , scandaloasa si intolerabila,
Asta devedeste o data in plus ca Consiliul de administratie nu are nici o putere asupra politicii editoriale a televiziunii publice , unii jurnalisti comportandu-se ca si cand ei ar fi stapani, proprietari ai TVR ,fac ce vor nimeni nu-i poate trage la raspundere.
Oare de ce ?
Adresa redactiei Stiri tvr : telejurnal@tvr.ro
Sa zicem ca sunt minim 18 milioane de votanti in Romania!
1. Atunci va trebui sa vina peste 9 milioane la referendum ca sa se valideze;
2 Din cei peste 9 milioane obligatoriu prezenti trebuie sa spuna DA la refendum aproximez un minim 5 milioane sa fie sigur ca Basescu pleaca.
In 2009 Basescu a avut 5.174.000 voturi impotriva lui adica voturile lui Geoana.
D-nul Radu Tudor, sunt foarte socata de ce i s-a intamplat mamei mele azi! A primit un telefon(pe fix) de la o voce tanara, care o intreba sau mai degraba ii sugera sa-l sustina pe Basescu. Cat tupeu!!! Pe banii cui se dau aceste telefoane?
Slava Domnului mama mea care are 82 de ani, are mintea intreaga, a zis categoric NU!!,!
Sper ca pe 29.07. romanii sa fie foarte lucizi si sa voteze!!!
Va rog sa continuati lupta pe care o duceti toti cei de la Antena 3 si asa cum deja aveti convingerea ca nu sunteti singuri, noi va sustinem.
Cu multa consideratie Rodica Georgescu, din Constanta.
Dumnezeu sa AJUTE Poporul ROMÄN : FRATI ROMÄNI : VOTATI : DA . Spre Binele Neamului Nostru . AVETI INCREDERE in ACTUALUL GUVERN .Tot Respectul si Stima Mea pentru ,Echipa ” ANTENA 3 ” .
cu pdl-ul trebuie folosit acelasi limbaj si aceleasi metode pe care le folosesc si ei …de ex la Cluj nesimtitul de Boc nu aproba nici un miting impotriva lui Basescu,dar Clujul nu este un sustinator al lui Basescu!!!!!! ma indoiesc si de corectitudinea voturilor pt Boc !!!!
Dragă dle Radu TUDOR,
Astăzi, 23 iulie 2012, la prima oră, la Cluj-Napoca, toate exemplarele ediției de luni a Jurnalului Național, însoțite de cartea (de-acum, vestită)lui M.OPREA, au fost ”cumpărate” la grămadă de ciumpalacii PDL, astfel încât nici un cetățean n-a mai apucat vreun exemplar, adică exact ce și-au dorit. Faceți ceva și treziții-i din somn pe Uioreanu et co., să fie mai vigilenți! (se putea cumpăra de către ei ediția și pe urmă se difuzau către simpatizanți, pt a se evita asemenea situații neplăcute). În plus, vă rugăm să militați către conducerea redacției JN să reediteze de grabă cartea, în mai multe exemplare, pentru numeroșii doritori din țară și de peste hotare, oricum, până vineri-sâmbătă, pt a fi utilă votanților de la referendum.