La multi ani!
Anul 2016 este unul electoral. Vor fi alegeri locale in Iunie si Parlamentare in Noiembrie.
Vreau sa fac un sondaj aici pe blog si sa va intreb : cine merita votul vostru anul acesta? Partide si personalitati.
La multi ani!
Anul 2016 este unul electoral. Vor fi alegeri locale in Iunie si Parlamentare in Noiembrie.
Vreau sa fac un sondaj aici pe blog si sa va intreb : cine merita votul vostru anul acesta? Partide si personalitati.
ALDE
Tariceanu
ALDE si Tariceanu !! Si o eventuala coalitie TARICEANU si PONTA !
Pentru Drobeta Turnu Severin
PNL, Daniel Cîrjan pentru primăria Drobetei
PNL, Marius Balu pentru Primaria Drobeta Turnu Severin
Daca Ponta face un partid cu domnul Tariceanu votam si sutinem pe acesti domni sunt cei mai buni si competenti.
Pai sunt gata sa intre in puscarie!!!!!!
Si eu la fel. Numai ca SRI, DNA, ICCJ manipulate si ele de ambasada SUA vor lucra in campania electorala tot ca in noiembrie 2014 si la fel ca pentru infrangerea celor 7,4 miloane de votanti antibase….
Absolut de acord, parca, mai ca-ti vine sa boicotezi alegerile parlamentare pentru ca la locale este altceva, nu cred ca-l intereseaza pe fbi-isti localele din aceasta tara.
Cu siguranta ii intereseaza, macar in orasele mari, si in primul rind in Bucuresti. Pai de ce crezi ca a fost lucrat Oprescu?
corect, asa este…
Agenturili straine!
Da, fraiere, agenturili! Stia ceausescu ce stia. Sau tu tot mai crezi ca in decembrie ’89 muncitorii si taranii, infratiti cu carturarii, au facut pe dracu’ ghem?
Sau poate crezi ca lovitura de stat din Ucraina a fost facuta de poporul din “Maidan”?
De-asta-i buna democratia: ca nu te obliga sa taci!
Si de-asta e proasta democratia: ca nu te obliga nici sa gindesti. Bine, tie oricum ti-ar trebui o dispensa, ceva …
Acum inteleg unde s-au strans admiratorii si nostalgicii ceausisti! V-ati regrupat securistilor?
de acord
Aveti perfecta dreptate,Ponta si Tariceanu sunt cei mai buni.
Da Ponta si Tariceanu
:)))))))))))))
Votez cu mandataţii, notarii, avocaţii, procurorii, judecătorii şi toţi fabricanţii de acte, plus beneficiarii de imobile şi trerenuri pe bază de acte cu conţinut fals!
Scuze: La mulţi Ani! Chiar mulţi ! La bulău cu toţi! Sechestru pe bunuri pentru a fi vîndute dacă nu se relochează proprietarului de drept din ultimii 30 de ani, nu maimuţelor care au furat cu bună ştiinţă prin lege! Votez şi pentru golirea definitivă pînă la zero a tuturor conturilor grase pe bază de furăciuni legale din bugetul ţării, milionarii de carton udaţi la rădăcină de mînării legale făcute intenţionat de politruci!
Subscriu
alianta PONTA-IARICEANU !
de acord cu aceasta varianta. Si va rog, domnule Radu Tudor, sa va pastrati verticalitatea pe care ati manifestat-o pana in octombrie 2015. Am impresia ca de catva timp ne dati alte sfaturi.
Cum ar fi?
Nu votati PSD! Nu asta ati cerut pensionarilor? Eu asa imi amintesc! Nu e nevoie sa-mi spuneti de ce.
Anonimule, daca vrei pensii speciale pentru smecherii politici, evident ca asta tii minte
“…daca vrei pensii speciale pentru smecherii politici, evident ca asta tii minte”
Dacă asta este concluzia dumneavoastră, vă anunţ respectuos că este falsă la fel cum fals este şi raţionamentul care a condus la ea. Vă las plăcerea de a-l consulta pe unu’ Aristotel, vă asigur că încă este frecventabil.
P.S. Sunt convins că, deşi aţi vrut să scrieţi “vreţi” şi “ţineţi”, graba de a-mi răspunde v-a făcut să nu observaţi că eu nu v-am tutuit.
multa sanatate va doresc
Sa ne amintm ca un dl. Quintus nu a agreat USL, a fost de acord ca PNL sa paraseasca ALDE, iar acum il prezentati ca un batran simpatic care ne da solutii viabile pentru viitor. Cred ca in politica este foarte important sa mentii ce ai afirmat odata si nu sa te schimbi dupa cum bate vantul, iar daca ai gresit sa recunosti.
PSD / Victor Ponta
CU VICTOR PONTA !
cu ponta in orice partid se va afla
Mai conteaza votul nostru ?? Noi votam si cei carora nu le convine ce a iesit din urne schimba regula jocului in timpul partidei. Prezidentialele din 2014 a scos la suprafata tot ce este mai urat in politica, s-a devoalat adevarata miza a alegerilor, nicidecum democratia sau statul de “drepti”. Ni s-a spus clar in fata ca alegerile se castiga la masa verde4, ca importante sunt institutiile. Asa ca anul acesta ii las pe cei care fac jocurile sa “paseze, sa centreze si sa dea cu capul”. Am fost militant activ pentru a vota ca exercitiu democratic si drept constitutional. Dar anul acesta, multumesc, ma lipsesc de acest drept.
Daca nu votezi lasi loc liber extremistilor unpuri dar si partidelor de canal dejector gen n10, plmp.
Voteaza, implicate si protesteaza atunci cand vezi o nedreptate.
“Implica-te!”
Corect! Acesta este si punctul meu de vedere.
La Multi Ani !!!
La Multi Ani !!! Domnule Radu Tudor sa va dea Dumnezeu sanatate dvs. si familiei dvs.
Voi vota cu singurul politician adevarat cu coloana vertebrala Domnul Calin Popescu Tariceanu
corect
La mulți ani!
Domnule Radu Tudor, sa aveți un 2016 încărcat de bucurii și dorințe împlinite! Rămâneți pe mai departe jurnalistul pe care îl prețuiesc foarte mult și ale cărui puncte de vedere le-am împărtășit aproape întotdeauna.
Despre alegeri… La partide încă mi-e greu să mă pronunț, dar pot să spun cu certitudine că dintre personalități, l-aș vota fără rezerve pe Victor Ponta. As putea aduce o multitudine de argumente, însă cel mai puternic este acela că domnia sa a fost singurul prim-ministru care a făcut ceva pentru Educație. Amelia Preda
LA MULTI ANI .CU TOATE CA SUNT DEPARTE DE TARA DE 15ANI DAR VA URMARESC IN FIECARE SEARA .ANTENA3 DUPA MINE AS VREA SA VINA PONTA .TOTUSI A FACUT CEVA BUN IN TARA .FATA DE BASESCU .BOC EU II DORESC SUCES DAR SA FACA LOCURI DE MUCA PENTRU NOI CEI PLECATI SA PUTEM VENI ACASA VA MULTUMESC
VOTEZ ALDE. PANA CAND NU VETI GANDI CREAREA UNOR ONG-URI- O ADEVARATA SOCIETATE CIVILA, INSPIRATE DE ADMIRABILA UMANITATE,DE SPIRITUL JUSTITIAR, DE CURAJUL IMPRESIONANT PE CARE EMISIUNILE D/VOASTRA NE INVATA SA LE PRIVILEGIEM,NU EXISTA ALTA OPTIUNE.
nu prea ai cu cine să votezi, ca de obicei. ptr că parlamentul a făcut o lege electorală după chipul şi asemănarea lui nu pot să fac decât la fel ca şi până acum, şi să-mi anulez votul. la mulţi ani tuturor!
La Multi Ani , voi vota cu acea persoană ( la alegerile locale ) și cu acea formațiune politică ( la alegerile parlamentare) , care până la vot , vor putea să demonstreze că sunt angajații românilor, nu angajații PPE , PE BANII ROMÂNILOR !
La multi ani!
ALDE + Calin Popescu Tariceanu.
Doamne ajuta!
Calin Popescu Tariceanu.Si posibil Victor Ponta.In rest NIMENI.
La multi ani, domnule Tudor!Va urez ca in noul an, sa aveti sanatate dar si un strop de liniste in viata asta tumultoasa. Un gand al lui Buddha, suna cam asa, in traducere libera: esti ceea ce gandesti. Se pare ca noi, celulele acestui popor, ne-am infectat cumva de cancerul picurat zi dupa zi si care poarta numele basescu. Asa pot eu sa-mi explic tot ce s-a intamplat in ultima vreme in tara noastra. Dar ca sa nu ma intind mai mult, am sa raspund: Victor Ponta (pe care il vad deja ca independent…) iar la partide : Partidul Liberal Reformator
PSD, dacă se debaraseaza de Dragnea, dacă nu, voi vota ALDE. Victor Ponta dacă va candida. Sub nicio forma Bușoi sau PNL, sub nicio forma Băsescu și basisti. Păcat ca voi antena 3, v-ati cam transformat în PNLtv.
Marius, lasa mizeriile de sloganuri de la OTV2
Dacă veți citi pe facebook veți vedea ca sunt foarte multi, extrem de multi, care va critica (antena 3) ca ati cam devenit agenți electorali PNL, ca ii faceți prea multa reclama Busoiului și chiar și lui Iohannis. De ce va supărați? Chiar ma întrebăm odată, nu va place critica? Este ceea ce vedem în emisiunile antena 3 și în atitudinea unor moderatori. Unii ați rămas cu poporul. Ați rămas acea antena 3 pe care o știam și care ne apară. Alții ați devenit agenți electorali de Bușoi…
Extrem de multi in viziunea dvs. Sunt absolut minoritari. Telespectatori de otv 2. Din emisiunile noastre nu lipsesc zilnic 5-6 invitati psd, 5-6 de la pnl. Cand fanii otv2 vor vedea acest adevar simplu, vor fi mai inteligenti un pic
Domnule Radu Tudor,va rog sa nu uitati ca telespecatorii care va urmaresc sunt mai mult sau mai putini inteligenti.Daca unora li se pare ca Antena 3 incepe sa se uite admirativ spre PNL , probabil,au tras o concluzie in urma unor emisiuni.Oamenii vor partizanate si nu diplomatie.
Concluzii gresite. Sanatate!
Radu Tudor ,la emisiunea ta de azi,ai grijă de invitatul tău special,,Mihalache,,să nu adoarmă pe scaun!apropo de Otv2,îți este greață să i pronunți numele?Eu și Fam.mea am fost,,trup și suflet,, alături de voi,știind totuși ca toți sunteți,,Liberali,,! Cei ce au fost alături deA3,nu sunt minoritari cum afirmi,voi o să aj.cu audienta în minoritate!Așa ca v as ruga să deveniți adevărați jurnaliști imparțiali!
,,cu toată dragostea,,! Și ,,La multi ani,,!
Am fost și încă sunt un mare fan antena 3. Stau însă și ma întreb, dacă un om, își spune un punct de vedere asupra a ceea ce observa, de ce trebuie jignit? În acest caz, cu ce va deosebiți de basisti? Ca aia, fac la fel. Când nu le convine ce spui, gata o jignire, cel puțin. Va veți pierde fanii și audienta în acest ritm. Dvs ca jurnalist valoros, ar trebui sa aveți o cu totul alta atitudine. Nu am pus sub semnul întrebării ca nu ați invitat în mod echitabil și psd-isti și pnl-isti. Doar faptul ca de la o vreme, parca nu mai observați ( nu doar dvs personal) ca sunt aceiași pnl-isti care au făcut fratietate cu jefuitorii PDL. Brusc au devenit frecventabili. Ba mai mult, pentru ei, ne jigniți pe noi. Ok. Eu va mulțumesc pentru aceste cuvinte. Viata îmi va da dreptate, sau nu. Sa aveți un 2016 plin de succesuri.
Dle Marius, care e jignirea?
Nu credeam ca un reprezentant de seama de la Antena 3 (alături de care am trăit și respirat an de zile), mă va desconsidera în acest hal. Nu am fost și nu voi fi un spectator otv. Da, sunt un “minoritar”, mai “puțin inteligent”, care a sesizat schimbarea de macaz de la Antena 3. Domnule Radu Tudor, ca să folosesc o expresie auzită frecvent la Antena 3, nu ne luați de proști. Chiar dacă suntem puțini, cocluzia vă aparține, stiți foarte bine cum se realizează manipularea. Și încă un amănunt, poate minor. Dacă avem unele observații critice, după părerea noastră, nu înseamnă ca suntem adversari sau otv-iști, cum susțineți dumneavoastră. Oare de ce am ajuns, noi, cei “putini”, la această concluzie? Dacă nu există un sâmbure de adevăr, nu va supărați. Cu respect, același spectator Antena 3
sa nu va iau de prost? eu nu cred ca sunteti prost, drept pt care nu v-as lua….
Cu cine crezi ca isi incepe domnul Radu Tudor emisiunea de duminica seara din 2016 ? Cu pupila lui Joshannis : Mihalache….. Obiectivul urmator : Joshannis la Antena 3 ! Nu conteaza ca este un PENAL cu sentinte definitive….
Ultima emisiune pe 2015 cu Gabi Firea ti-a placut?
Când în loc de Antena 3 o scrie PSD TV atunci o sa aveți ce comenta. Pana atunci Antena 3 are de respectat o lege a audiovizualului și o obligatie sa asigure un echilibru intre reprezentanții partidelor politice în emisiuni. În rest în marea majoritate a timpului oricum au analiști pro psd, deci văitătura psdistilor de pe aici chiar e nefondată, părerea mea.
Domnule Radu Tudor in primul rand La multi ani. In al doilea rand ma uit la antena 3 de cand ma stiu si am suportat destule injuraturi pe tema asta dar cred ca dl. Marius are dreptate…ati cam “deviat” spre pnl poate nu total dar…destul ! Si sa stiti ca nu suntem singurii care cred asta. De votat il voi vota pe Tariceanu,mi se pare singurul care merita…Ponta sa-si rezolve problemele cu justitia si dupa aia mai vedem….Toate cele bune !
Pai de ce Domnule Tudor??? Nu-i adevarat ce vedem ca v-ati dat cu pnl-istii??? De la noi asa se vede…si se vede bine. Niciodata nu vom vota cu pnl-istii atata timp cat acolo se afla si cei ce-au nenorocit acest popor:pdl-istii. Poate nici lui Ponta nu-i vom acorda votul pentru ca el a facut pactul cu Basescu si tot el a pus-o pe Kovesi la DNA si pe acel ministru de justitie care n-a fost ministru de justitie si nici cel care trebuia sa conduca sa conduca parchetele nu le-acondus in interesul aplicarii legii. Totusi, Ponta poate primi votul datorita bunelor rezultate avute la guvernare cu conditia de a se indeparta de Dragnea. Asa vad eu lucrurile…
Bun. Si atunci care mai e diferenta intre Ponta, care a semnat coabitarea cu Basescu si PNL care a fuzionat cu PDL?
ponta asa cum stiti d-voastra ff bine ca comentator si analist militar a fost sub presiuni f f puternice din partea celor care ne-au subjugat tara = pt a guverna a facut pactul= cand nu i-a mai ascultat l-au doborat -=totusi a facut si a guvernat destul de bine= scaparile facute spun inca odata” au fost facute s-au unele lucruri nu le-a facut datorita comenzilor date == cum ziarista din bulgaria si altii a u spus cu o luna inainte ca ponta v-a fi dat jos si pus ciolos ?/de unde stiau oare in tara nu aveam profesorii si intelectuali numai la ,,,,,,,? f f multi oameni pricep politica dar nu se exprima si tac ce ma mira ff mult sunt miile de like-uri date lui basescu ! oare acestia il simpatizeaza s-au cred inca in puterea lui protectoare ? totusi cred ca cei doi politicieni ponta si tariceanu sunt corecti si pot face ceva pt tara inpreuna.
ponta asa cum stiti d-voastra ff bine ca comentator si analist militar a fost sub presiuni f f puternice din partea celor care ne-au subjugat tara = pt a guverna a facut pactul= cand nu i-a mai ascultat l-au doborat -=totusi a facut si a guvernat destul de bine= scaparile facute spun inca odata” au fost facute s-au unele lucruri nu le-a facut datorita comenzilor date == cum ziarista din bulgaria si altii a u spus cu o luna inainte ca ponta v-a fi dat jos si pus ciolos ?/de unde stiau oare in tara nu aveam profesorii si intelectuali numai la ,,,,,,,? f f multi oameni pricep politica dar nu se exprima si tac ce ma mira ff mult sunt miile de like-uri date lui basescu ! oare acestia il simpatizeaza s-au cred inca in puterea lui protectoare ? totusi cred ca cei doi politicieni ponta si tariceanu sunt corecti si pot face ceva pt tara inpreuna.
votez ponta -tariceanu si cu psd s-au alde
DIFERENTA ESTE CA DE LA CER LA PAMANT.Ce facea Ponta contra lui Basescu daca nu semna pactul ala? Se balacareau amandoi mai intens sau ce? Am mai pus intrebarea asta dar nimeni nu este in stare sa dea un raspuns pertinent.Pe cand balaceala PNL-ului in basime inseamna basire resuscitata mai ales gura la gura de catre “cinstitul” implantat Iohannis si ramasa “in carti” non stop.Ce ne fu.. mai rau?
Ati omis si fundatia pe care vrea sa o faca Ponta pe modelul idolului sau politic si coabitant Basescu de la care a luat notite si il imita in toate. va avea acelasi success cu fundatia lui cum a avut si coabitantul.
Votez PSD- votez din convingere pt a sustine social democratia chiar daca Dragnea nu ma convinge.
Dragnea, groparul PSD.Zgonea, calaul d-lui Ponta.
doua mizerii!
Dle Radu Tudor ,La multi ani!nu stiu ce sa zic,cred ca este cam devreme pt garantia votului cuiva!eu sunt de orientare liberala ,dar sunt foarte dezamagita de ce au facut si fac liberalii in cardasie cu pdl istii.
Urmarind sondajele de opinie vad ca tot ei au mai mari sanse ,indiferent de ceea ce fac,asa ca chiar nu stiu!mie una mi se pare o alegere si decizie foarte dificila ,in momentul asta!
Momentan nu mi-am format o opinie. Eu sunt o persoana care are conceptii de stanga dar in acest moment nu ma simt indemnata sa votez PSD. Voi urmari evolutia tuturor partidelor in acest an si voi vedea.
La multi ani!
Eu una nu mai votez. Am votat pana acum, sunt infirma, sectia de vot nu are rampa de acces, nu are rost sa ma chinuiesc pentru astia. Presedintele asta a reusit sa va puna calus, asa cum basescu nu a reusit, pentru ca vad ca nu vorbiti deloc despre casele lui si de recursul in anulare care se judeca pe 4 ianuarie. Isi va lua casele inapoi, judecatoarea care a avut curajul sa dea acea decizie definitiva justa va fi distrusa de sistem, asa cum sunt pusi la zis judecatorii care au declarat-o nevinovata pe d-na Rarinca. Basescu a creat un sistem pe care iohannis l-a preluat si il desavarseste. Pentru ce sa merg la vot? Am votat in 2012… basescu a ramas pe pozitie pentru ca asa a vrut Europa, asa au vrut americanii. Au nevoie de o sluga care sa ne urasca pe noi si sa le ofere lor tot ce are Romania mai de pret. Am scapat de rusi ca sa dam de hotii astia. Am votat USL… s-a ales praful de tot si de toate. Niste nauci platiti de soros au iesit in strada si l-au dat jos pe Ponta, calcand pe cadavre si i-au daruit lui iohannis guvernul lui pe care nu noi l-am votat. Asa a vrut Europa, asa vor americaniii. Slugi care sa stea sluj in fata lor si sa distruga pe noi. Am avut mari sperante la intrarea in NATO, am avut mari sperante la aderarea la UE… Acum realizez ca de fapt UE este noua URSS care tot pe noi ne distruge. Romania nu mai are industrie, nu mai are agricultura, nu are autostrazi, are cei mai saraci oameni din porcaria asta care se numeste UE. Ce beneficii are Romania, ce beneficii au romanii in urma acestor aderari? Armata a fost distrusa, nu a mai fost inzestrata cu nimic, traim cu visul ca americanii vor veni sa ne salveze, aiurea, asta nu se va intampla niciodata. Au transformat Romania in teatrul unui viitor rasboi apocaliptic, iar mica noastra armata va fi carne de tun.
Eu nu mai votez, pentru ca votul meu nu conteaza. Daca eu nu vreau teroristi musulmani adusi in tara asta sub denumirea de “refugiati”… conteaza? Nu, pentru ca asa vrea merkel. Nimeni nu mai conteaza in fata guvernului din umbra mondial…Papusarii sunt acolo si isi fac mendrele. Avem doar senzatia ca noi facem vreo schimbare. Ponta, Antonescu, Constantin… toti au disparut… basescu e bine… nu are nicio problema si nici nu va avea, de fapt niciunul dintre cei ce au distrus si furat tara asta nu vor plati, nu vor plati nici cei ce i-au lasat sa fure timp de 10 ani linistiti…
Prin urmare… EU NU MAI VOTEZ!!!
LA MULTI ANI , FOARTE JUST , NU VOTEZ!!!!!!!!
Daca nu votezi lasi loc liber extremistilor unpuri dar si partidelor de canal dejector gen n10, plmp.
Voteaza, implicate si protesteaza atunci cand vezi o nedreptate.
“Implica-te!”
Cred si sustin in continuare cu tarie ca este gresita conceptia asta cu “nu merg la vot”. As dori ca din capul locului sa imi cer scuze daca se simte cineva ofensat, dar exista o explicatie simpla si matematica: daca noi romanii iesim cu totii la vot (nu conteaza aici cu cine votam), UDMR – despre care unii si chiar si maghiarii insasi cred ca ar fi partid, nu ar mai avea atatea procente, pe care sa le negocieze la sange cu partidele obligate sa le ceara favorurile in vederea obtinerii majoritatii parlamentare.
Cris, ai perfecta dreptate. Cu o singura conditie: sa nu cumva sa numere voturile cine nu trebuie.
La mulţi ani, domnule RADU TUDOR. Vă stimez pentru calitatea emisiunilor, pentru curajul opiniilor, adesea tranşante, dar mereu echilibrate, animate de un patriotism de o aleasă calitate şi de un umanism care vă onorează. Am sperat că VOCEA Antenelor s-ar putea regăsi într-un ONG puternic, care să aibă un cuvânt greu de spus în societatea noastră bântuită de inerţii, de neîncredere, de egoism şi câte n-ar mai fi de adăugat. Ceva de tipul PODEMOS din Spania. Societatea Civilă reprezentată de aşa zisa dreaptă, sancţionează violent la noi orice poziţionare spre centru stânga. Atăta timp cât în România e atâta durere şi sărăcie, nu ne putem face un titlu de glorie din a ne declara de dreapta, căci dreapta a devenit la noi, un fel de elită care cenzurează şi sancţionează. În lipsa unei alte posibilităţi votez ALDE. Despre domnul Ponta nu ştiu ce să gândesc. Dacă aş mai face ca altădată emisiuni la radio, aş încerca să aflu cum se explică, aparent ciudata evadare a domnului Ponta din politică, invitând-o pe mama lui, admirabilă interlocutoare, la o emisiune.
Dragnea, groparul PSD.Zgonea, calaul d-lui Ponta.
Corect!Ati pus punctul pe “I”.
Sa nu mai aud de tariceanu sova ponta ghita…so anything else! La multi ani domnule Tudor!
De buna seama doriți sa auziți de Blaga,Videanu,BOC,Basescu,Gorghiu,Paul BOS,Olteanu,Predoiu,Orbán ,Monica Macovei,MIHALACHE,etc.etc fiti sanatosi cu totii stiti ce se poate spune (intr-un proverb românesc)
cred ca asa va vota Carmen…
Multe succesuri cu Basescu
Radu Tudor ,la emisiunea ta de azi,ai grijă de invitatul tău special,,Mihalache,,să nu adoarmă pe scaun!apropo de Otv2,îți este greață să i pronunți numele?Eu și Fam.mea am fost,,trup și suflet,, alături de voi,știind totuși ca toți sunteți,,Liberali,,! Cei ce au fost alături deA3,nu sunt minoritari cum afirmi,voi o să aj.cu audienta în minoritate!Așa ca v as ruga să deveniți adevărați jurnaliști imparțiali!
,,cu toată dragostea,,! Și ,,La multi ani,,!
voteaza pe Base, atunci………….
Carmeeeen…unde traiesti? Pe cine pupi undeva? Aaa se vede…saraca de tine … mi-e mila…slujeste in continuare basistii-iohanisti.
E frig afara. Daca o iau la rece pe nimeni, insa pana atunci mai este mult timp.
PRM sau PRU
Of ! tare nu asi mai merge sa votez ca toti ne-au tradat, din pacate.
Atatea sperante ne-am facut cu USL, cu Ponta, Antonescu, Constantin, ca vor merge pana la capat si ?
Ponta imediat a venit cu 11 puncte de la Barosso, a inlaturat-o pe Pivniceru, a inscaunat-o pe Kovesi, a coabitat cu sinistru Basescu. A dat-o in bara cu Iohannis, a demisionat pe Facebook de la partid, apoi de parca nu era suficient a plecat de la guvern.
Antonescu nu s-a lasat nici el, a trecut la PP in mod mizerabil, apoi l-a adus pe friț de la Sibiu ca sa-l lase fara de PNL, apoi sforarii din tara si de peste hotare l-au facut mare la Cotroceni, de unde a spus ca vrea GUVERNUL LUI, PARTIDUL LUI, SI TOATA PUTEREA. Cerintele i s-au indeplinit.
Basescu e liber, Udrea la piscina, Blaga a refacut cu toti ai lui noul PDL, poreclit PNL si tot asa.
Pe cine dracu sa mai votam, in cine sa mai avem incredere ?
Asta s-a vrut, sa fim o masa amorfa.
Dragnea, o alta lichea care de zor lucreaza la desfiintarea PSD-ului. Zgone “colegul lui Mihai Viteazul”, aceasta zdreanta NU avea ce cauta in politica si mai ales sa ajunga sa detina a treia pozitie, ca importanta, in Romania.
Ce doriti a mai spune ?
Sincer spun, NU STIU CE SA FAC si ca mine sunt f multi.
cu Vlad Țepeș, cu Mihai Viteazul, cu Decebal, cu Burebista, cu Eminescu… nicidecum cu vreun politician contemporan … nici o formațiune politică nu are o ideologie corectă, onestă și care să fie dorită a fi aplicată pentru binele așa numiților oameni de rând, de parcă Universul a lucrat mai mult la crearea unora decât a altora… așa că la fel ca în ultimii 25 de ani nu voi vota, ci voi privi cu durere în suflet la realitatea pe care o trăiesc fără voia mea
Greu de spus , la stinga ,fostul PCR cu securisti si parvenitii…..la dreapta, fostul PCR -PD cu pete de securisti ,parveniti oportunisti stropiti cu parfum diluat cu PNL,
Oare au habar de doctrina liberala ?
E un mod in care vad lucrurile , dar eu port ochelari si ori vad bine sau nu ma intreseaza .
Ponta si Tariceanu, daca ar face o alianta. Insa, ca formatiuni politice, ALDE + PSD… nu stiu ce sa zic… Ponta mai are loc in PSD?
Cu Tariceanu sau Ponta!
Votez cu cei ce va da = zahar, orez, ulei, faina,bani,ca sa ma aleg cu ceva adica pomeni electorale gen PSD in Teleorman din 2004 si pina in prezent.Ajutoare sociale la toti puturosii carora nu le place munca!Propun sa nu se mai iasa la vot anul asta.,,GREVA ELECTORALA” pina la schimbarea clasei politice.
O propunere excelenta dar televiziunile vor avea grija sa manipuleze si sa ne spuna cum stiu ele mai bine ca x sau y este bun de votat,vezi Busoi si tariceanu.Nu,toti oamenii cu minte sanatoasa realizeaza ca din vechii politicieni nici unul nu mai este de votat.Strada a spus:”toate partidele aceiasi mizerie”.Chiar si acei tineri care au iesit in strada sint luati la “misto”de imbecili din tv,e dus totul in derizoriu.Multi comentatori tv, glumesc vezi doamne, pe seama tinerilor frumosi si liberi.Nu pt ca sint prosti,comentatorii zic,ci pt a manipula.Deci la vot mergm si ne anulam voturile sa vedem ce se va intimpla.
Georgetuta, La multi ani! Nu mai privi la tv ca ti se face rau
…cu Vlad Țepeș, cu Mihai Viteazul, cu Burebista, cu Eminescu… cu nici un politician actual, nici o formațiune poitică nu are o ideologie corectă, onestă care să fie dorită a fi aplicată pentru binele așa numiților oameni de rând – de parcă Universul a lucrat mai mult la crearea unora decât a altora… ca în ultimii 25 de ani nu voi vota , ci voi privi cu durere în suflet la realitatea pe care o trăiesc fără voia mea… deh drepturile omului…
Cu maimutoii!!!!!!
Cu maimutoii!!!!!!! Dragnea,Poanta ! Spaga, Cariceanu ,Labareanu !
Victor Ponta
Tariceanu – Ponta
psd
Nu mai merg NICIODATA la vot, din aceleasi motive ca si ale doamnei Carmen Vasilescu ! Sper sa reusesc pana la sfarsitul vietii sa devin cetatean intr-o tara in care domneste democratia si statul de drept ! Romania este o colonie stapanita de o adunatura de tradatori !
D-le Radu Tudor va doresc multa sanatate si realizari pe toate planurile in noul an !
Dl.GHISE, Dl. TARICEANU, Dl.DIACONU MIRCEA,D-na ANDRONESCU, D-na NORICA NICOLAI…personalitati cu PERSONALITATE…. nu “moluste “care accepta tot ce li se impune!!!!!!
Si “La multi ani ANTENA 3 “sa ne traiesti si sa ne”destepti ” in continuare de acum intru multi ani!!!!!
Daca nu apare ceva nou,fara derbedeii din politica celor 26 de ani NU voi vota nici in acest an nici in altii.
Sint o votanta a PSD mai degraba am fost.Pot sa mai votez cu ei cind ii aud ca vor merge in continuare pe o alianta cu UNPR cind vad de cite ori acesti tradatori le-au tras presul de sub picioare?(Vot MRU,vot impotriva d-lui Voinea)etc.Voi vota ALDE eventual o varianta cu Ponta intr-o alianta.Vreau sa va spun ca sint foarte dezamagita de pozitiile publice ale unor PSD-isti importanti gen G.Firea,Lia Olguta Vasilescu C.Stefanescu.In pozitiile publice afirma ca vor sa ne demonstreze cit de rau ne poate fi cu acesti guvernanti fata de fostul Guvern.Va intreb :oare nu ne-a ajuns cit am tras pe vremea lui Traian-Boc?
La Multi Ani! pentru prima data din ’90 voi vota PSD chiar cu doua maini. Sa se descurce ei cu masurile luate de la 1 Ianuarie 2017. Dar Ponta va mai fi in PSD? Daca nu, va trebui sa ma orientez spre fundatia lui Ponta un copy paste al celei facute de idolul si coabitantul lui Basescu. Inca odata a demonstrat si cu aceasta fundatie ca a luat notite de la idolul lui si face exact ce a invatat de la el.
Lasa,nu te oropsi.Voteaza cu muhaielele lui Iohannis.
PSD + Victor Ponta + ALDE daca va mai fi posibil … La Multi Ani d-le Tudor, Multa Sanatate si Multe Succese !!! 🙂
Tariceanu + Ponta
Tariceanu
daca ponta castiga alegerile si se inscrie in partid pe el il votez
Calin Popescu Tariceanu
Votez Alde si Tariceanu.
Cu PSD-ul lui Ponta,nici odata cu cei de dreapta careprin legea lui Lupu: Restitutio in integrum au devalizat aceasta tara,au favorizat furturile si am ajuns penultima tara di europa.
La multi ani, eu voi vota ,Tariceanu si Ponta in functie de unde-si pun candidatura, nici intr-un caz PDL vopsit in PNL !
Ponta! Nici intr-un caz PNL!
cu ponta si tariceanu daca fac tandem.
ALDE Tariceanu
ALDE +/- Ponta
Dar e nerelevant. Cititorii / follow-erii A3/Radu Tudor sunt persoane cu o anume optiune politica. Anti Base / DNA / KJ / Secu etc. Nu ar fi un sondaj reprezentativ. E putin probabil ca cei cu optiune diferita sa voteze aici pt. ca nu va urmaresc decat, eventual, sporadic.
La multi ani! Cat mai putem spune asta in limba noastra.
Pai noi votam cu cine vor stapanii. Iar stapanii ne vor manelisti, saraci si prosti, eventual disparuti, asta asa ca sa nu-i incurcam in defrisari, furturi teritoriale, patrimoniale si de jefuire a resurselor.
Aveti impresia ca vreun om normal la cap, care vrea sa faca bine Romaniei ajunge pe lista celor de votat.
Intr-o colonie ca Romania, liberalismul nu face decat sa dea putere mai mare stapanilor si noi taxe pentru iobagi. Asadar social-democratia este ceea care ne mai da si noua o speranta. Numai ca social-democratii nostri sunt foarte slabi si nu sunt in stare sa puna piciorul in prag si sa readuca in Romania fraiele conducerii.
A incercat timid Ponta, pana cand a fost pus cu botul pe labe, iar dragnea… e santajat cu aberantul dosar de la referendum…
Asadar astept oameni precum Serban Nicolae, Banicioiu, Teodorovici sa iasa in fata cu curaj si sa nu lase tara pe mana hotilor.
Va reamintesc ca in tarile nordice social-democratia functioneza foarte bine. Acolo unde nu se moare de foame, educatia si sanatatea cetatenilor e pe primul loc, iar cersetorii sunt precum extraterestri.
Va recomand documentarul “The Shock Doctrine”
Mai conteaza votul meu? Dupa cum merg treburile jocurile sunt deja facute. Mai are vreun rost?
VICTOR PONTA si PSD
Sunt plecat din Tara, gata cu votul, mi am piedut dreptul moral de a vota. Si in nici un caz nu stau la coada PE la ambasada Sa I au plicu pentru vot. Un an fericit Si la multi ani!
CALIN POPESCU TARICEANU
Ponta,Tariceanu sau amandoi
…adica, negati faptul ca ati ‘intors armele’ si ca acum sunteti trup si suflet cu pnl/pdl, i-haaa-nis si glumele de tehnocruci? sa va spun si de cand, ca poate ca aveti impresia ca nu s-a vazut? de cand daniel constantin a refuzat sa faca – din postura de ministru (foarte bun!) al agriculturii, ceea ce dorea voiculescu… de atunci ati schimbat macazul si ati luat guvernul ponta la suturi… 🙁
eu votez ponta, eventual tariceanu si psd… iar la antene nu m-am mai uitat cam de la prezidentiale!
Succesuri in minciunile dvs, urmariti b1 sau otv2
D-le Radu Tudor, sigur e replica dvs? Nu-mi vine sa cred citind…
Cu OTV vopsit acum sub forma de RTV cam aveti dreptate. Dar de ce tot insistati ca B1 debiteaza minciuni? Nu ca nu ati avea dreptate domnule Tudor dar scuze, in ultima perioada postul dumneavoastra si B1TV au cam aceleasi tinte de criticat si cam aceleasi tinte de laudat. Consens aproape total intre cele doua posturi cu mici exceptii care confirma regula.
:-)))) noi si B1? adica invitatul lor cvasi-permanent Basescu e la fel cu egalitatea PSD-PNL prezenta la noi?! serios, e de ris ;-))))
De cat timp urmariti B1 ? Dar A3? Si la ce fel de emisiuni va uitati? si pentru cat timp ? Si in ce stare sunteti cand va uitati la TV?………Comparatia e fortata, ridicola, sa nu zic mai rau.
Cu P.S.D., PONTA—-TARICEANU in care am multa incredere.Sper sa nu mai aud in vecii vecilor de Basescu,NICIODATA!
Vei auzi, din pacate, cit de curind, poti fi sigura! Uita-te doar citi dintre oamenii lui sint instalati in pozitii cheie. Ia de-aici citiva: MRU, Opris, Comanescu, Ana Maria 4. etc etc Mai stii cumva cine i-a pus in functii pe Coldea si Kovesi?
“Nu e bine, domnule chestor… Cred ca eu te-am facut chestor!” Pregateste-te, Mihaela! Mai curind decit crezi …
PSD——-Ponta——Tariceanu singurii in care mai am incredere
Votez categoric cu ALDE la parlamentare daca intra in cursa de unii singuri, fara vreo alianta electorala. Pe de alta parte sunt constient ca sustinerea lor e mica, asa ca nu stiu daca vor avea curajul sa candideze independenti, in care caz va trebui sa studiez climatul politic inainte de a ma hotari cum votez.
In ceea ce priveste localele (mai ales primarul), voi vota anti-PSD, Boscodeala a stat destul. Desi nu sunt foarte increzator ca votul meu poate schimba balanta, Buzaul fiind rosu prin traditie.
EU UNUL AM SĂ VOTEZ CU PARTIDUL LUI TĂRICEANU
Votez cu stinga ,sunt unul din cei ce muncesc la privat si destul de greu iar Ponta a dat tot ce au taiat Basescu si Boc.
Dacă apare o combinație Tăriceanu-Ponta, nu mai stau pe gânduri. În cel mai rău caz, cu PSD. PDL, în niciun caz.
Tariceanu sau Ponta
as prefera sa se repuna MONARHIA in drepturile ei, care au inflorit Roamania pana la venirea comustilor.
Ponta si Tariceanu
Ponta cu Tariceanu.
In primul rand, da-mi voie sa-ti urez LA MULTI ANI! In al doilea si urmatoarele randuri, sincera sa fiu nu stiu ce voi face maine, dar peste… luni. Depinde de voi, echipa de aur! Eu una am crezut tot ce ati pus voi pe sticla. De ce? Un singur exemplu: din 2003 am HG de acordare despagubiri la L.9; in 2007 am primit 40 %, 60 % urmand sa primesc in 2008. Pauza, chiar daca suma este sub 20.000, in 2015 am primit 2300 si ceva, si ma informeaya ANRP ca tot asa voi primi si in urmatorii 5 ani. Spune-mi tu te rog pe cine as mai putea vota? Din 1998 de cand este LEGEA 9 au fost toti la putere. Ei au luat cu milioanele de euro, si eu ce????????????? Asa ca, deocamdata, sunt rezervata a ma pronunta.
PSD si Ponta daca va candida
pe tariceanu presedinte si pe ponta premier ! sper sa faca partidul lor !
La multi ani cu sanatate! Oare mai conteaza votul nostru? Oricum voi merge la vot ca intotdeauna si voi vota cu singurul liberal adevarat – TARICEANU.
Eu votez ALDE,deoarece cred in adevaratul liberalism.Personalitati politice ,care le doresc in viata politica romaneasca sunt: Calin Popescu Tariceanu,Victor Ponta,Ioan Ghise,Daniel Savu.
Nu mai vreau sa aud nimic de pedelisto-basisti,care ne-au nenorocit tara,valorile si poporul.
PSD! Victor ponta!
La mulţi ani şi tot ce vă doriţi alături de cei dragi.În acest moment dacă ar fi alegerile aş vota cu Psd-ul, liberarii au dezamăgit…
ALDE si PC , Dl/ Tariceanu a dat dovada ca este un politician care isi respecta alegatori.
Cu Victor Ponta ,oriunde s ar afla (ca partid).La inceput nu aveam mare incredere , dar pe parcurs a a dovedit a fi echilibrat , rational si cel mai important – a dovedit o verticalitate față de exterior – (rar întâlnită in ultimii ani ).
Ce conteaza pe cine vom vota? Intii spune-ne cine numara!
:))))))))) **Profeții cutremurătoare ale duhovnicilor României. „Mai avem 12 luni de libertate şi vine urgia“părintele Iustin Pârvu a profeţit că omenirea se află la o grea răspântie: „12 luni de libertate şi vine urgie”**
http://www.antena3.ro/actualitate/inedit/bizar/profetii-cutremuratoare-ale-duhovnicilor-romaniei-332525.html
:))))) Serios? Şi care-i ziua programată, luna decisivă?
:)))))))))) Alooo! România şi români: acceptaţi tot ce vi se oferă sau dă ca fiind ultima şansă de a trăi şi e unica şansă de a mai avea cîte ceva în perioada vieţii pe ultima sută de metri! :)))))))))) Acum pe ultima sută de metri daţi bani să terminaţi Catedrala”neamului prost din ortodoxie bazat pe manipulare prin minciuni şi furat”, ţineţi post negru doar ca să se termine catedrala, totul pentru stat şi catedrală, dar voi cu familiile voastre să muriţi de foame!:))))) Sf. vasile de azi mă obligă la gestul meritat cu brio ”frişca orală nespumantă în ochii moliilor politice”. Dacă stau să-mi amintesc, de zeci de ani se prorocesc tot felul de manipulări de acest gen!
Să fim serioşi: toţi hoţii ţi mincinoşii gîndesc practic la ziua de azi, doar cei care sînt la minima limită a nivelului de trai gîndesc în perspectivă!
Pe cine să votezi tati, dacă listele gîndite sînt deja activate cu infractorii dovediţi? Vreţi s-aveţi infractori dovediţi în guvern şi politică, votaţi ce vi se aruncă-n ochi, de fapt, ”trebuie să nu fie unic infractor dovedit prin acte cu conţnut fals”, adunarea susţinătorilor cu aceleaşi metehne e varianta plauzibilă!
:))))))) Ce-ar fi dacă am vota cu parul în locul ştampilei?
Cu Victor Ponta ,oriunde s ar afla (ca partid). La început nu am avut prea multă încredere dar s a dovedit a fi un politician destul de conștiincios (ca muncă ), destul de implicat si rațional , destul de vertical față de exterior si cu o etică ce (in ultimii ani ) e greu de găsit.
nu mai votez
LA MULTI ANI ! cu oricine am vota azi,maine vine ,,strada sau diaspora” si spune JOS……30000(?)+1 contra multor milioane……si atunci cine-i om si cine-i caine……ponta+tariceanu cred ca pot face ceva pentru noi ca restul sunt ,,resturi” MULTA STIMA
votez cu Victor Ponta deoarece a fost singurul prim ministru care a reusit sa faca multe lucruri bune pt cei multi din tara asta . A riscat a avut curaj este un baiat destept .Problemele care le are sant firesti la functia lui si nu au o valoare financiara mare ca la alti combatanti .
Dle Radu T. daca iese dl. Ponta la mal sa va ia la guvernare pe cei de la Antena 3 eu va ung in functii ca stiu bine unde va pricepeti fiecare ce ziceti ?
cu ponta
cu ponnta cel mai bun este
Ponta, Tariceanu si Ilie Bolojan
votez cu ponta este cel mai bun ca ori care altul
Domnule Tudor,
Vazand in mare optiunile politice ale majoritatii comentatorilor d.stra, nu e de mirare unde se afla romania in acest moment. Ce pot sa mai spun? Ne meritam soarta…
Aveti ceva impotriva comentatorilor de pe acest blog?
Care comentatori domnule Tudor? Imi puteti arata un singur comenatriu anterior al marii majoritati a celor care au scris acum aici? De fapt un singur postac probabil platit sa arate ce tare este acest ALDE sau ce tare va fi noua fundatie facuta de Ponta pe modelul Basescu-PMP. Mai vedeam asa multi comentatori adica un numar asa mare de postaci dar cu copy-paste la mesaj doar pe vremea lui Udrea sau a inceputului PMP.
Bai Mishule, tu stii sa numeri?
Nu exista decat un singur comentator viabil, adica “Sfantul Mihail” care detine criteriul absolut al adevarului, de aceea nici nu isi declina identitatea, pentru ca posteaza “comenatrii” dupa cum se vede mai sus.
Nu am absolut nimic impotriva domnule Tudor. Doar traim in democratie! Nu? Dar parca prea bate la ochi. Ponta+Tariceanu=love. Nu mai exista altii? Parca era vorba sa resetam clasa politica. Sa venim cu figuri noi, etc. Dar noi ce facem? Reincalzim ciorba? Stanga plus dreapta? Iar? S-a vazut rezultatul usl. O luam de la capat?
Dvs ati citit textul scris de mine? Puteti alege Iohannis-Ciolos
Iohannis? Pt ce sa-l alegem? Parca mandatul lui tine 5 ani(sa-i multumim lui Nastase pt asta). Ciolos? Din primavara, cel tarziu vara, il vad inapoi de unde a venit. Prefer lideri tineri, gen Mihai Sturzu, cel mazilit de curand in Psd. Un tanar curajos, care spune lucrurilor pe nume. Din pacate sunt prea putini ca el.
Votez VICTOR PONTA
sper sa se duca ponta la tariceanu in partid si votez cu ei!!!!
LA MULTI ANI ANTENELOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOI VOTA INTOTDEAUNA,PT. CA PANA LA URMA SE VOR HOTARI CEI CARE STAU ACASA SA IASA LA VOT SI VOM FI ATAT DE MULTI CA TOATA STRAINATATEA NU NE VA INVINGE !!!!!!!! VOI VOTA CU CEL CARE A FACUT MULT BINE. Dnul.VICTOR VIOREL PONTA !
Mai sunt putini politicieni in care mai am incredere; As vota cu: Ponta, Tariceanu, Ghise, Norica Nicolai, Serban Nicolae, Ecaterina Andronescu, Mircea Diaconu. Marturisesc ca nu-mi place tonul pe care-l folositi la adresa celor care va critica, eu va stiam moderat si-mi placeati asa. Am fost unul din telespectatorii fideli postului A3 si am fost nedezlipita de voi chiar si pe publicitate atunci cand treceati prin momente grele; nu am fost si nu sunt privitoare la B1 sau OTV, nici nu stiu pe unde sunt, va spun asta ca nu cumva sa va treaca prin cap sa ma jigniti cu o astfel de etichetare. N-am mai urmarit postul A3, nici alte posturi de stiri de la momentul demisiei lui Ponta, am vrut pur si simplu sa ma protejez, eram mult prea dezgustata. In ultimul timp am mai intrat sporadic pe A3 si, da, am avut aceeasi impresie pe care-am vazut-o expusa si la altii. Sper sa fie doar o deraiere temporara. Mai sper si ca va veti gandi serios la impresia pe care o lasati telespectatorilor care v-au fost fideli si v-au sprijinit. Erati (sper sa ramaneti) preferatul meu alaturi de Razvan Dumitrescu, Adrian Ursu si Mircea Badea. La multi ani!
Cei mentionati de dvs sunt invitati frecvent in emisiunea mea si in altele ale colegilor mei. Nu inteleg atunci care este reprosul? E usor ilogic ce spuneti. Am dat o replica unui cititor care a preluat niste clisee ieftine despre noi. Nu stiam ca replica e pentru toti cititorii…in rest, mai multa toleranta va sugerez pt 2016
Multumesc pt. sugestie. Sunt curioasa care va fi rezultatul acestui “sondaj”. Cand preconizati ca veti vorbi despre el?
PS. Nu am spus ca nu sunt invitati, am spus cu totul altceva.
Felicitări pentru comentarii, Dona Tudor! Mă regăsesc în totalitate în ceea ce ați spus. Din păcate și eu, ca telespectator fidel (fost) al Antenei 3, simt o mare dezamăgire că acest post își trădează telespectatorii prin partizanatul manifestat față de Iohannis-PNL.
De la campania furibunda împotriva lui Iohannis pe care a dus-o A3 înaintea alegerilor prezidențiale din 2014 și până la lipsa de reacție in cazul unor derapaje ale președintelui, schimbarea politicii postului este evidentă. Atitudinea proPNL este limpede chiar și pentru cineva care nu a urmărit consecvent A3.
Răspunzând la sondajul domnului Radu Tudor, voi vota cu Victor Ponta indiferent din partea cărui partid sau formatiune va candida. Un gând bun tuturor!
Va multumesc. Imi fac bine cele spuse de dvs. Inseamna ca nu este o impresie oarecum singulara. La multi ani si sa speram ca vor fi mai buni!
Ce sa credem d-le R. Tudor atunci cand ocoliti in comentarii problemele penale ale presedintelui….nimic, nimic…iar in Ponta loviti permanent, desi a iesit de pe scena politica deocamdata… VOTEZ PONTA TARICEANU iar A3 sa fiti sanatosi, ca jena nu prea va e…
Asta cu lovim in Ponta e tare de tot
Dar nu asta a făcut tot timpul colega dvs., Dana Grecu? Obiectivul său: nicio emisiune fără atacuri la adresa lui Victor Ponta. Și, din păcate, nu face acest lucru pentru că ar vrea să demonstreze că este un jurnalist imparțial, care dezbate subiectele la zi, ci pentru că se vede clar că chiar il urăște pe Victor Ponta.
Și să știți ca și cei care nu sunt neapărat susținătorii lui V. Ponta au remarcat atitudinea doamnei Dana Grecu și o dezaprobă.
Dana a fost mai critica (nu atacuri) la Ponta pt coabitarea cu Basescu, numirea lui Kovesi plus alte compromisuri prea mari pt un lider PSD. Nu cred ca a gresit
Domnule Radu Tudor, eu va inteleg pe deplin, insa inclin sa cred ca nu este nimic ilogic in reprosurile de mai sus. Chiar daca nu sunt de acord cu unele dintre comentariile de mai sus (in principiu cele cu care nu sunteti de acord nici dvs.), trebuie sa admitem ca exista un numar destul de mare de “privitori” ai Antenei 3 care sunt dezamagiti de ultimele prestatii ale realizatorilor acestui post. In 2016 va trebui sa tineti cont de aceste opinii si sa reactionati adecvat.
Rational ar fi ca aceste “dezamagiri fata de realizatori” sa fie exprimate concret, nu cu niste clisee generaliste ieftine
@ Dona Tudor: subscriu comentariului dumneavoastra si subliniez”sper sa fie o deraiere temporara
La multi ani !
Multumesc Ioana; Ceea ce ma deranjeaza sunt raspunsurile extrem de taioase ale d-lui Radu Tudor; Ma deranjeaza si ma pune pe ganduri, mai ales cand vad o lipsa clara de toleranta in timp ce eu sunt cea mustruluita pentru lipsa acesteia. Cred ca ar trebui, nu neaparat sa tina cont de fiecare parere cat mai ales sa faca o analiza profunda a fiecarei sesizari facute de telespectatori si sa se intrebe ce anume a dus la tragerea acestei concluzii; Poate nu mai suntem de folos postului, poate au prea multi telespectatori? Mi-ar parea rau, eu chiar am crezut in obiectivitatea lor.
Taioase sa tot fie, in limbaj decent
eu voi vota cu partidul care l va ajuta pe dl presedinte Iohannis sa si puna in practica ce ne a promis in campanie .daca vom avea un parlament ostil presedintelui cum este acum va fi un dezastru pt Romania. La multi ani tuturor celor care doresc binele Romaniei si romanilor
Daaaaaa!”acte cu conţinut fals” :)))))) Aveţi grijă cu cine votaţi, altfel ajungeţi la această uriaşă bogăţie!
:))))))))))) http://anunturi.b-o.ro/pics/2016/01/anunturi_308498.jpg
Cetatene papagal, Iohannis asta a promis in campanie ca-l pune premier pe Predoiu. Nu i-a trecut nicio clipa prin cap sa se tina de cuvint. Un MARE MINCINOS! Ein mann, ein Munchausen! Ca sa nu ne mai amintim de altele!
CU ORICE FORMATIUNE SUB CONDUCEREA LUI PONTA. PREFERABIL PONTA-TARICEANU.
Victor Ponta, Gdaca va fi posibil impreuna cu Tariceanu
La Multi Ani d-le Radu Tudor!
Anul acesta voi vota cu d-l Calin Popescu Tariceanu si ALDE…D-l Tariceanu a fost singurul om politic ferm, vertical si care s-a pozitionat corect in ultima perioada… Vocea sa s-a facut bine auzita in Parlament in cele mai controversate domenii iar solutiile sale au coerenta si intelepciune… Nici una din problemele esentiale ale actualitatii romanesti nu a fost trecuta cu vederea…Pozitiilor politice adoptate de presedintele ALDE il fac credibil, dovedesc o mare maturitate politica si ii sporesc imaginea de lord al liberalismului romanesc…
Votez PSD
Votez VICTOR PONTA
CU PSD DACA VA PRELUA SEFIA DL PONTA + ALDE SI TARICEANU SUNT O SUSTINATOARE INRAITA A DLUI PONTA SI SUNT OM DE CENTRU STINGA.
Cu persoanele care au facut bine Romaniei in timpul guvernului Ponta.
in ziua de azi votul nostru nu mai conteaza! 10000 de bucuresteni care ies in strada fac mai multe voturi decit toti Romanii care merg la vot.
Oare citi angajati are SRI?
Dacă aș fi eu cel care ar face propunerile pentru candidaturi, în mod sigur aș ști cu cine voi vota. Din păcate voi fi OBLIGAT să votez cu unul care îmi va fi propus de altcineva !… Dacă printre cei propuși se va număra și una sau mai multe dintre persoanele pe care le agreez voi veni să votez. În caz contrar mă voi abține !…
Sa lintrebam pe.Obama sau pe.merkal ca s mai in domeniu. Noi nu ne pricepem la vot ,.norocul ca au ei grija sa se rezolve treburile la numaratoare
De acord.@ Constantin
De acord @ Cornelia.
De acord @ Lungu N.
De acord @Tina Radulescu
De acord@ andrici vasile
@ Citizen -“norocul nostru” sa fie la ei!
Cu Victor Ponta si Tariceanu. Sper sa fie impreuna in 2016. Va rog domnule Tudor, sa nu mai lasati impresia ca tineti cu liberalii. Puteti sa imi dati un exemplu de consecventa liberala, in sens pozitiv.
Cu Victor Ponta si Tariceanu. Sper sa fie impreuna in 2016. Domnule Tudor, va rog sa nu mai dati impresia ca tineti cu liberalii. Eu nu cunosc nici o fapta buna a lor dupa 2008, daca stiti spuneti-mi si mie. Ce v-am spus nu se sesizeaza din numarul de invitati, ci din comentariile pe care le faceti la expunerile lor.
Cu Tariceanu si Ponta
Cu Taariceanu si Victor Ponta
Ponta Tariceanu
Constat din raspunsurile “colegilor” de blog ca se infiripeaza un nou cuplu respectiv Ponta-Tariceanu.
Daca acest cuplu impreuna cu multi din spatele acestora se va concretiza va fi un cuplu redutabil si de bun augur puntru Romania.
Serios vorbind din ceea ce s-a întîmplat în cei 26 ani de ”proastă democraţie” implementată sau pe înţelesul tuturor: în bătaie de joc permanent la adresa poporului şi ţării, nu văd răspunsul la întrebarea ta Radu!
Chiar vorbesc serios acum!
Votez cu oricare dintre ei, dar vreau motive serioase şi fapte demne făcute doar pentru ţara asta şi pentru acest popor aproape distrus în cei 26 ani de zile! Oricînd analizez cei 26 ani pierduţi din viaţa noastră a tuturor şi nu găsesc cel puţin un motiv plauzibil care să îmi vibreze hotărîrea de a vota cu unii sau cu alţii(exclud din categorie: Mircea Diaconu şi cîţiva dintre ei puţini la număr)!
În spatele acestor ”lideri” se ascund destui infractori dovediţi dar şi viitorii care vor intra pe liste!
După alegeri au ajuns în parlament aproape 600 bipezi şi cîţi sînt adunaţi de fapt? Mie îmi face impresia că doar politicienii şi parlamentarii au dreptul de a angaja, sau cei care vor să menţină nedemnitatea prin nivelul de trai scăzut, în rest ANOFM-AJOFM sînt instituţii ineficiente şi trebuie să dispară! De ce nu-şi fac alianţele sau să-şi adune ”adunăturile” apoi să se facă sondaje!
Poate ei nu ştiu că ne cam prindem de manipularea prin care-şi asigură încrederea votului, dar e cea mai mare capcană în care poate intra un politician! E propria-i capcană care a aruncat-o să vadă cine gustă! În niciun caz nu vor avea şanse de încredere reală! Întro ţară în care securitatea de orice fel şi armata, alături de procuratură şi hoţi controlează totul şi fac legea în totalitate, politizarea de la ”cel cu ţîţa-n gură pîn’ la cel cu barba sură” în majoritate analfabeţi şi săraci uşor de manipulat, sau manipulează prin orice metode, fie şi prin haosul instalat intenţionat în orice domeniu, pe cine să votezi, sau în cine să mai ai încredere?
Da, scuze: în cei aduşi la mitinguri de politicieni care-şi arogă cuvîntul ”tehnocrat” scos la înaintare(vezi mitingul de la Colectiv)! În biserică, în pomperi, în gunoierul care face curat la containere, în copacul care-ţi inspiră aer curat, în frunza deja căzută uscată de vremea vizibil de rece?
Activitatea politică a politicienilor în cei 26 ani este de toată jena, dacă ar fi avut alt loc de muncă, erau pe liber de mult timp! Atîtea legi în bătaie de joc făcute: legea ciorilor şi a cocostîrcului din ardeal, a oilor şi a oricărei zile pentru a sărbători ceva doar de ei ştiut, întreb: ”Legea pentru sărbătorirea zilei chiulului şi a somnului parlamentarilor, sau Lege privind ziua de sărbătoare pentru încasări de venituri pe nemuncă a parlamentarilor”?
Aceste legi sînt valabile inclusiv pentru numiţii în funcţii de politicieni, care apar pe micile ecrane cu diferite statistici doar pentru a-şi justifica veniturile!
Poate mulţi au uitat sau nu vor să-şi amintească perioada de 26 ani pierdută dar sîntem destui care încă ne mai amintim!
Dureros de adevărat!
1.O alianta Tariceanu- Ponta ar fi superba si as vota aceasta alianta.Dar e posibil ca acest sondaj sa le faca rau celor doi politicieni devenind tinte pentru dusmanii lor……………..
2.De ce nu candidezi si dumneata, domnule Radu Tudor?Vei fi surprins sa constati ce cote de incredere vei avea.
Cu Ponta binenteles!Ponta si Tariceanu sunt cei mai buni!
Ma raliez opiniei majoritare : ALDE-Tariceanu/Ponta. Ar fi buna o alianta cu PSD, fara duplicitarul Dragnea.
La multi ani !
Cu Ponta sau Tariceanu, sau amandoi.
Am sa votez cu ALDE, cu Tariceanu si cu noua formatiune pe care ar putea s-o conduca V. Ponta, daca se scindeaza PSD-ul pentru ca, oricum, Dragnea nu-mi inspira incredere, in ciuda faptului ca-i inteleg temerile, totusi am fost dezamagita de alegerile din PSD pentru ca l-au ales pe L.Dragnea la presedintia partidului fara sa existe contracandidati. Nu am convingerea ferma ca Tariceanu si Ponta sunt absolut independenti de influente externe, dar, parca, spre deosebire de Iohannis sau politicienii din PDL, sunt mai democrati, sau cel putin au intentii mai frumoase pentru politica din Romania. De Basescu n-are rost sa mai comentez pentru ca in ciuda faptului ca multi romani cu suflete murdare il plac, eu il consider un fel de strigoi care-ti da fiori.
Tariceanu si Victor Ponta – Au o gandire tanara, de Tariceanu nu mai spun poata sa vina si trenul peste el si tot nu se da la o parte.
Macar am vazut si oameni noi in guvern si tineri.
Puneti-va in locul lui Ponta de unul singur este greu sa schimbi niste mentalitati (Bosorogi din
Partid pana ajungi sa ii zbori este bine sa nu ii superi)
Eu unul cred ca Ponta a condus echilibrat si cu cap
Bine a facut si 2-3 greseli mari cat casa, care acum il costa si ne costa:
– Referendumul pentru demiterea președintelui (nu a fost cu noi am ramas a nimanui – 7,4 milioane referendum) – dar il iertam ca este tanar macar a invatat cate ceva.
– Numirea de la DNA
Speram sa nu mai asculte de puterile de din afara.
Si sa nu ne mai vindem Tara maine poimine vom sta inchirie pe pamanturile acestea.
Sa va spun gandire unui tanar din Romania “Ce a facut Romania pentru mine, ca sa fac eu pentru ea, daca nimic si eu tot nimic fac” –
Depinde. Încă nu m-am hotărât, până acum, aș vrea un partid autentic de stângă naționalistă, că de slugi la alții m-am săturat, mai vreau și o clasă politică românească și care să țină cu omul de rând… Și că veni vorba: când aveți musafiri politicieni de care doriți să faceți o bâză fină, întrebați-i ce înțeleg EI prin politică, cereți-le să spună care-s principalele 5 diferențe între stânga și dreapta și apoi citiți-le ce zic dicționarele… 😉 😀
Poate așa se explică și de ce în sondaje PN(D)L are circa 40% în vreme ce ăl mai șmecher lider de la ei nu depășește 20%, parlamentarii lor au și ei substanțial sub 20%, politicienii PNL (inclusiv cei de pe plan local) per ansamblu au și ei procente minuscule, dar, ca partid, are 40% – sondajele cică dixit, logica ducă-se pe pustii, cine mai are nevoie de ea… :))))))))))))
Apropo…
O rugăminte… Întrebați-i, vă rog, pe toți cu care intrați în contact dintre cei care pot avea un rol în instalarea noilor șefi ai justiției (DNA, PG, ÎCCJ, CCR ș.a.) de ce e musai, sub pretextul că „au făcut treabă bună” (realitatea arătând cu totul altfel, dar nimeni nu-i mai orb decât cel care nu vrea să vadă!), să fie bătuți în cuie pe viață în fotoliile respective anumiți indivizi plăcuți unui Vest care n-a ezitat să-și arate protecția față de aceștia decorându-i sub diverse pretexte de doi bani… Cum ar fi ca România să decoreze, prin portarul de la ambasada noastră, pe șeful procurorilor SUA??? Până și Obama a spus (în interviul acordat lui Jerry Seinfeld) că mai mult de două mandate strică tenul! Asta duce la plafonare, la diminuare competenței, creșterea corupției, promovarea mafiei care poate să-l permanentizeze pe respectivul potentat în fotoliu până la pensie etc. E ca-n politică…
Tariceanu-Ponta daca o sa ajung la vot, si daca voturile noastre mai conteaza….ca la ultimul scrutiny cel prezidential nu prea au contat, sau mai bine zis nu au contat deloc.
CU VICTOR PONTA,MAI ARE MULTE DE SPUS IN POLITICA
VOTEZ CU INTREG FAMILIONUL CU VICTOR PONTA SI ATIT MAI MULT
VOTEZ CU VICTOR PONTA
Cu cine? Cu cei care nu mai folosesc verbul a avea decît la timpul prezent pentru naţiune şi ţară*
*România ar putea intra în rândul țărilor foarte dezvoltate în următorii doi ani*http://www.profit.ro/stiri/economie/romania-ar-putea-intra-in-randul-tarilor-foarte-dezvoltate-in-urmatorii-doi-ani-14476436
Da. Am spus şi scris bine, cei care aduc certitudinea că FAC la timpul prezent şi viitor, nu de genul: AM PUTEA, AM AVEA, AM LUA, AM TRĂI, AM…ORICE DACĂ… fără condiţionare!
Toţi care ”am, ar, aş, s-ar…” să dispară din viaţa politică! Unde este certitudinea şi seriozitatea în a emite cuvinte în conţinutul unei propoziţii sau fraze apăsînd insistent pe:”am, ar, aş, s-ar…”?
Cumva reprezintă certitudinea cu aceste incertitudini pentru a-i vota pe oricare ar fi ei?
Poate nu ştiu eu ce înseamnă certitudine şi incertitudine !
daca Dl.Ponta va avea un partid voi vota cu dansul.daca se va alia cu ALDE voi vota cu aliantadaca nu revine in politica (ceea ce ar fi mare pierdere pentru noi, romanii de buna credinta),voi vota cu alt MARE ROMAN- DL.TARICEANU.
As vota orice partid, formatiune politica, miscare politica, cum vreti, care sa se prezinte cu un program de guvernare decent , fara promisiuni false menite doar sa insele electoratul.
Putine si bune cu accent pe sanatate si educatie si investitii serioase din partea statului.
Nu putem spera in relansare aconomica mai consistenta asteptand doar initiativa din mediul privat de afaceri. Ma gindesc la o viitoare guvernare de centru , centru.stinga cu proiect de redistribuire un pic mai echitabila catre categoriile sociale modeste, mijslocii fara sa mai vorbim de napastuitii soartei ce nu au nimic. O guvernare de dreapta mi se pare nepotrivita la condiitile sociale din Romania.
Nu votez dreapta din principiu: Bogatii, instaritii, cei care se descurca nu au nevoie de votul meu.
Banii sau averile pe care le au ii tuteleaza suficient ba mai mult din posizia lor privilegiata creaza pentru ei evident alt profit ce se adauga la substantele lor.-
parerea mea ca Tradiceanu Inima Zburdanlica zis si Biletelu Roz impreuna cu nepotul lui ILici zis Plagiatorul de craciunul viitor vor fi cazati la complexul Beciul Domnesc.La multi ani cu executare celor doi mascarici .
alte etichete idioate mai ai? FAPTE PENALE DOVEDITE savarsite de Basescu si compania nu vezi? sa-i lase sa zburde in libertate, dupa parerea ta cretinoida, du-te de te impusca, maimutoiule!
grija cu limbajul, sa nu zbori la spam
Voi vota cu mine!Nu mă mai prezint hamas,în veci,niciodată la vot!Nu le mai dau voie să mă fure!
Cu Domnul Ponta, a demonstrat ca îi pasa de români şi de România
La multi ani!Sa fii sanatos Radule si la fel de inteligent si incisiv!S-a comentat mult si ce as mai spune eu despre politicienii care se vor in linia intai,nu m-au convins,si-au tradat electoratul si s-au dovedit a fi haimanale puse pe capatuire,recent si-au dat si pensii speciale!Cum sa mai ai tupeu dupa asta sa mai ceri votul cetatenilor,cand tu alesule stai numai in vacante,dormi in sedinte,asta daca participi si nu absentezi, si alte plecari iar cand vii votezi pentru exterminarea cainilor ciobanilor!Cam asta e cu alesii dupa ce isi vad sacii in caruta!Eu si cu ai mei vom vota ALDE,pe Tariceanu,un politician desavarsit si cu coloana vertebrala!La primaria Bucurestiului n-avem pe cine pana acum,sa vedem oferta,in niciun caz busoi sau alti shoi!
istoric A3 2004-pro DA anti Nastase ; 2008 pro USL anti Basescu ; 2014 pro USL anti Basescu ; 2016 ?!? greu de stabilit pentru o institutie majoritar liberala intrata de nevoie alaturi de stanga ! cum veti fi alaturi de mine care o sa votez PSD ?
Sotul meu zice ca s-a saturat de minciuni si profitorii din Guvern deci la Parlamentare cu NIMENI!Iar la locale,mai vedem.
PNTCD
Ponta și ca partid PSD.
Ponta-Tariceanu….
Deocamdata pot spune doar cu cine nu voi vota nici de aceasta data. Ma refer la orice tine de Iohannis, Basescu, PDL-PNL. In ceea ce priveste PSD, imi pare rau, dar cu Dragnea se pare ca nu mai lupta. Desigur, cred ca a facut compromisuri ca urmare a santajului… Mai vedem…
La multi ani tuturor! Optiunea mea pentru generale, desigur, e ALDE/Tariceanu (la locale oricum nu particip) nu doar ca gest de fidelitate fatza de candidatul preferat la prezidentialeledin 2014, ci fiindca imi plac cauzele pierdute. Fiindca nu cred ca se va da vreo sansa partidelor mici in 2016 si cu atat mai putin unui partidulet taios si batos ca ALDE, care nu uita niciodata sa aminteasca vechilor PNL-isti de “dementa” lui Crin Antonescu, vreo sansa de a intepa balonul Johannis aratand pas cu pas carentele spectacolului montat in jurul sau. Dar daca votul meu nu conteaza, de ce sa nu-l arunc unde vreau eu?
Votez cu hotul de Tariceanu si cu penalul de Ponta
De ce e Tariceanu hot, Pen.alule? Pt ca vrei tu sa-l etichetezi astfel si pt ca are, de fapt, o atitudine ireprosabila? Si Ponta de ce e penal? Pt ca i s-a fabricat un dosar ridicol cusut cu ata portocalie?
Basescu la primaria capitalei
horrrrrror
Votez si sper sa fie: Tariceanu & Ponta.
Până să apară altceva merg pe tandemul Tăriceanu -Ponta, depinde acum și cine o să mai fie lângă ei, sau ce-o să iasă și după meciul arbitrat de DNA. Eu votez cu ăi’ de-mi sunt simpatici, nu cu ăi’ de se zbat din zori și până noaptea pentru binele țării, cum ar fi dl. Johannis dl. Cioloș, eu nu votez cu ei vor să schimbe multe pe-aci’ prin Romania, în bine desigur(pentru alții).
Cu PSD daca anuleaza legea cu pensiile speciale , si propun nu nr de 300 de parlamentari
Cu PSD , daca anuleaza legea cu pensiile speciale . Pt salariul minim nu sant bani , dar ca sa-si mareasca indemnizatiile si pensii speciale ; sant
Si sa nu-mi spuneti ca ei vor , dar nu pot din cauza guvernului ca nu va cred
PSD este.majoritar in parlament si poate sa treaca orice lege vor ei
Fratilor nu va dati seama ca votul in tara asta este o cacialma ….noi votam sa ne aflam in treaba saci cu voturii se pierd si asa iasa cine trebuie …Ponta a avut voturii dar sau ascuns de catre cine se stie …a iesit acte false,acum norocul ca sunt locale va iesi la vot la locale ca nu are interes cei marii dar la restul ….Ponta nu va fi lasat sa candideze veti vedea daca noi am tacut asa ne trebuie si pentru Pen cel cu hotul de tariceanu si penalul de Ponta sa se gindeasca ca sasu lui este dovedit penal nu ca Ponta al nostru
Poate ca daca realizatorii A3 si-ar fi exprimat mai din timp in 2015 preferinta pt Tariceanu, altul ar fi fost rezultatul votului la prezidentiale.
Tariceanu merita cu adevarat sustinut ( este echilibrat, vizionar si vertical, este primul politician important care i-a tinut piept descreieratului de basescu), pacat ca are atat de putini votanti… oare pt ca e sub demnitatea lui sa se poarte ca un circar politic?
Destui de la Antena 3, inclusiv subsemnatul, au exprimat deschis aprecierea pentru atitudinea lui Tariceanu. Dvs la ce va uitati?
Trebuia sa subliniez: “MAI DIN TIMP”…..in plus, mai apasat, mai insistent, cu riscul de a fi acuzati de partizanat politic (oricum sunteti acuzati de tot felul de mizerii). Si trebuia sa mai subliziez si “POATE”, pt ca influenta serviciilor s.a. este evidenta si frustrant de invincibila.
La A3 ma uit si va iubesc…ca sa nu zic mai mult.
La multi ani!!!! Sa aveti un an 2016 mai bun decat va doriti!!!
Alegerile au fost in 2014 !
Tariceanu e un bogatan care isi apara propriile interese si face pe contra acum !
Nu strada ma influienteaza ,ci analiza celor care au activat pana acum . Votez cu cei care au facut ceva pentru tara si romani:Ponta si Tariceanu. La Parlament va fi mai greu ca vor intra iar cei depelocul 2-3-4 cum a fost si in legislatura trecuta cand CCR a impus legea veche a repartitiei . Este la fel ca repartizarea din oficiu la licee a celor care au note de la 1 la 5-6-7 si apoi ne miram de ce procentul la bac este mic. La Primarie astept candidaturile,dar este exclus bichonul.
PONTA-TARICEANU
Tariceanu-Ponta- Daniel .
cu Ponta , si cu PSD ( daca PSD ar scapa de conducerea lui Dragnea ar fi perfect ) dar, daca Ponta candideaza din partea altei formatiuni atunci cu aceea . Ponta si Tariceanu sunt liderii perfecti ( cel putin pt ceva ani de acum inainte ) Si acum dle Radu Tudor trebuie sa spun cu tristete ca Mihalache a ajuns aproape invitat permanent la dvs in emisiune , lucru care pe mine si cei apropiati ne dezamageste f. tare , noi suntem telespectatori Ant 3 dar ne gandim serios daca sa mai ramanem alaturi de Ant 3 . Noi telespectatorii stim cu ce probleme va confruntati cu sechestrele dar chiar sa sariti in partea cealalta a drumului pe str lui Iohannis si a pdl ni se pare prea mult . La multi ani 2016 si tot ce va doriti .
:-))))))))))) sunteti de tot rasul :-))))))) mihalache permanent?! E prima oara in emisiunea mea de 7 ani :-))))))))))
Aveti dreptate dle Tudor .Sunt unii fanatici care de 25 ani voteaza numai din …fanatism si nu din ratiune cum ar fi normal adica pe baza de logica si documentare( vedem cu totii cum au votat de “bine”, in cei 25 ani, acesti fanatici fiindca datorita alegerii lor noi suntem pe locul unu din UE …. incepind de la coada).
Eu as vota cu partidul/politicianul care va reusi propunerea/ promovarea legii :OPRIREA DEFRISARII PADURILOR pe cel putin minim 10 ani.In niciun caz cu Tariceanu care a promovat RESTITUTIO IN INTEGRUM care a condus la toate RESTITUIRILE ILEGALE de la ANRP cit si la DISTRUGEREA PADURILOR(ne mai punind la socoteala ca se vorbeste ca el a dat firmei STERLING platoul MARII NEGRE pe ….ochi frumosi !).Poate ca Ciolos va fi acela fiindca vad ca Iohannis se face ca ….ploua si in 5 ani ROMANIA ramane fara paduri ,cu poluare si cu un mediu distrus/ostil.
Votam ALDE!! Votam Tariceanu, cel mai vertical om politic din Romania!!!
Voi vota ALDE .
ALDE si daca va fi cazul PONTA+TARICEANU
Voi vota Calin Popescu Tariceanu! Voi vota ALDE!!
Cu cine votez? Prea devreme sa ma pronunt.Nici nu stiu care sunt candidatii. Pe cine voi vota?Voi vota oameni integri,romani care simt romaneste, care pun mai presus de interesul personal,pe cel national.Subliniez “national”.Si,”Slava Domnului” ,in Romania sunt multi.
ALDE – Alianta Liberalilor si Democratilor
Eu voi vota ALDE!
VOTEZ ALDE.Doresc din inima sa castige ALDE.
Votez Ponta !….un nou început !.
PSD fără Dragnea, ALDE, Ponta, Tăriceanu,
ALDE , CPTARICEANU, cel mai demn, curajos, discurs articulat si civilizat, are experienta( eu nu cred in tinerii de pana in 35 de ani), are prestanta, are fata cum spun romanii, nu a facut compromisuri cu presedintele Basescu , cu FMI, BM, cu puterile straine,
Ponta
Tariceanu
Tariceanu
Hector Moreno .Dacă n-aș fi convins de faptul că nu contează cine votează,câți votează,cu cine votează și cum votează,ci,doar cine numără voturile și în favoarea cui(procedură de sorginte eminamente totalitară!) ,aș vota cu „legionarii”!Respectiv cu Mișcarea Național Creștină !Dacă o minoritate iredentistă,respectiv cea maghiară are dreptul(de „facto” : privilegii !)de a forma un partid etnic și de a milita pentru autonomie culturală și teritorială,atunci de ce n-avem dreptul să funcționăm și noi ca grupare politică și să ne prezentăm cu platforma noastră electorală la alegerile generale de anul acesta !?…Sper că nu faceți confuzie intre reperele doctrinei Mișcării Legionare și doctrina nazistă sau fascistă,care au cu totul alte conotații…