5 COMMENTS

  1. Asfaltul este posibil sa fie de proasta calitate, totusi sa nu uitam si caldura torida din ultimile zile, supraincarcarea “trenurilor” si ca tot veni vorba de trenuri si pe calea ferata se intampla acelasi fenomen si nu plateste nimeni din simplul motiv ca mai ales operatorii privati apeleaza la spagi sau presiuni politice.

    • Uae, 45 de grade media pe zi, saptamana trecuta au fost si 49 la umbra, autostrazi in desert pe 4 benzi pe sens, sunt si pe 6 benzi, tirurile circula nonstop, asfaltul e impecabil. Cred ca e super asfalt sau ceva. Vai mama vostra ba!

      • Ce spui tu, sunt povesti si intamplari de pe alte meleaguri, incercam sa-i copiem, ii pupam pe unde putem dar, nu ne iese de niciun fel. aia pe acolo muncesc de le sar capacele de aia si au, nu toti ce-i drept.

  2. Am si eu o mica curiozitate: de ce nu se face si la noi asa cum se face prin tarile cu apa calda la robinet? Adica acolo unde e posibil, pe distante mari ce depasesc 300 km, se urca TIR-urile pe vagoane speciale si se transporta pe calea ferata, sa spunem ca noaptea e mai indicat, pana la cel mai apropiat punct de debarcare spre destinatie. Si daca aceste trenuri au si 2-3 vagoane de calatori atasate, pentru soferi, atunci toata lumea e multumita. Costurile mai mici pentru transportatori, poluare mai mica, mai putine sosele distruse, etc…
    Deci de ce nu se adopta masura?
    Eu de exemplu, as prefera sa traversez Romania de la Constanta la Timisoara, urcand autoturismul pe un vagon si calatorind cu trenul la cuseta, odihnindu-ma! De ce CFR nu incearca sa iasa din marasmul in care se zbate incercand sa ofere noi servicii?

Leave a Reply