Dupa sedinta CSAT de azi, Traian Basescu a declarat ca nu-l demite pe seful STS, generalul cu patru stele Marcel Opris.
Prin aceasta optiune, Basescu demonstreaza clar ca prefera STS in locul adevarului. Probabil multe chestiuni murdare facute de STS in trecut il impiedica pe Basescu sa ia vreo masura impotriva lui Opris.
Basescu a mintit ca STS nu localizeaza telefoane mobile, ci doar telefoane fixe. Si ca acest serviciu special, pentru echipamentele caruia au fost cheltuite peste 300.000.000 euro pina in prezent, nu poate localiza mobile, ci doar operatorii privati o pot face.
Redau a 3 a oara pasajul din regulamentul de functionare 112 (al STS) de pe site-ul www.112.ro :
“Centrele unice pentru apeluri de urgenţă dispun de o bază de date care îi ajută pe operatorii 112 săidentifice numărul de telefon (ANI) de la care este apelat serviciul de urgenţă, să identifice apelantul şisă localizeze apelul (ALI), incidentul produs (în baza unui index de incidente) precum şi resursele de intervenţie cele mai apropiate (AVL). Acest lucru este posibil cu ajutorul indicilor/sistemelor de identificare:
Basescu a mai adaugat ca singura formula in care institutiile statului functioneaza este cu el in rolul de coordonator.
STS-ul poate identifica doar telefoane fixe. Au sutit banii si n-au facut nimic. Nu asta fac toti de 24 de ani?
Acest individ opris care este un las si o rusine pentru armata romana a venit si a recitat o poezie politica la tv ca localizeaza orice apel in 30 secunde prin 112 si ca e cel mai performant din Europa. Asta a zis in direct. Nu ne-a spus ca nu intercepteaza decat telefoane fixe si nici ca ca apelul trebuie sa fie numai in orase mari. Acum aflam prin gura sefului care il tine in brate, basescu, ca nu are nici mijloace nici capabilitati tehnice. Pai daca acest general de doi bani a mintit atunci: DEMISIA! Au murit 2 oameni in munti din cauza incompetentei acestui tablagiu.
Sper ca aceste curci USListe sa nu rateze si aceasta megaocazie sa treaca STS la guvern si sa ii demita sluga. Altfel chiar s-a terminat cu ei…
Constat ca guvernul si parlamentul pot sa treaca STS la guvern.De ce n-a facut-o pana acum? Coabitarea cumva????
Doctorul Zamfir e de vina. Si-a uitat telefonul fix acasa.
———-
“Alo, da, aici e serviciul 112. Va anuntam ca STS nu are capacitatea sa va localizeze. Nu stati prea mult pe telefon, nu va irositi bateriile si aveti grija sa nu muriti inghetatati. Sunati mai bine la un padurar sau un taran. Cu ce va putem ajuta?”
———-
Pe domnul Opris (ca general nu-i pot spune din respect pentru armata romana) l-am vazut preluat de Sinteza Zilei cand vorbea exact ca un politician, ne spunea ca 112 localizeaza imediat si ca totul e perfect. Cica ar fi inginer…poate facut inginer asa cum l-au facut si general. Pe puncte ca in anii 50.
————
Domnu’ basescu, domnu dictator, nu vrea nimeni ca domnu generalisim Opris sa fie degradat. Doar un pic de bun simt, o demisie si o iesire la pensie ca ar fi timpul si au murit doi oameni din cauza incompetentei STS.
Atat , o demisie de onoare , macar cei din USL mai au ceva bun simt si si-au dat demisia. Vi basistii aveti obrazul cat talpa de porc.
———–
Pontaaaaaaaaaaaaa,
Ultima ta sansa, daca pieredeti si batalia cu STS va baga dictatorul pe toti la bulau. Nu merge cu coabitare ci doar cu inchisoare.
V-ati prins pana la urma?
Rog ca din respect pt noi ceilalti, sa nu ii spuneti nici “domn” lui Opris.
Cat tine de Ponta nu va faceti griji ca nu i se v-a intampla nimic de acel gen. E doar de fatada “batalia” dintre piratul basescu si ponta. Pentru ca altfel astia de la usl au avut n-spe mii de posibilitati sa ne scape de pirat si nu au facut-o. Iar acum vin si fac conferinte de presa gen “cancan” unde se balacaresc ca … (completati pe linia punctata).
Asa cred si eu. Au baut banii si n-au nicio dotare. Ce ni se spune cum ca se localizeaza nu stiu ce, sunt doar prostii de prostit prostii…
Iata ca nu doar informatiile postate pe propriile site-uri, 112.ro si sts.ro, i-l contrazic pe Basescu Traian, ci multe alte publicatii consemnau succesul, 112/sts, in parteneriat prin salvarea grupului de belgieni, cu mai bine de un an in urma.
http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=33890&Itemid=375
http://www.stradadebuzau.ro/sts-premiat-pentru-operatiunile-de-salvare-prin-112/
http://reporterul.ro/administratie/sts-premiat-la-gala-europeana-112-2922
Si se mai gasesc multe alte urme pe internet …
Gen.Opris a sabotat in mod special localizare accidenatatilor la ordinul lui Basinescu tocmai pentru a pune in dificultate guvernul astef incat procurorii sa poata sa mai deschida cateva dosare penale impotriva adversarilor matrafoxatului si de asemenea pentru a abate atentia mass-mediei de la implicarea lui belzebut in afacerea Cazprom si mita mascata primita de acesta prin notarita Ioana Basescu sub forma de pamant agricol in comuna Nana.
Avea cineva vreo îndoială că nu va fi așa? Poate doar cei naivi !
Dle Tudor,
De ce nu vine asa zisul general Opris sa ne spuna ce s-a intamplat cu serviciul pe care il conduce? Sa ne prezinte inregistrarile 112 si sa spuna concret ce a facut serviciul pe care il conduce. Ce nu are limba in gura? Ii trebuie purtator de cuvant? Basescu e purtatorul lui de cuvant???
Asta e general de armata romana care se ascunde dupa fustele lui basescu???????
D-le Radu, vina e clara a lui Stroe si Ponta (care era bine-mersi la emisiune si apoi la resturant), degeaba manipulati cu STS.
AStia de la USL sunt niste impotenti majori.Eu nu am mai vazut o majoritate de 70% sa fie calcata in picioare de un singur personaj ilegitim,fie si avand serviciile sau cateva slugi prin parchete.Si tare mi-e ca nici dupa ce pleaca basescu nu vor fi in stare sa i faca nimic.Absolut jenant,penibil.
Ca nu or sa faca nimic nici dupa ce pica Basescu e clar. Nu cred ca mai are cineva indoieli. Problema e pe cine vor mai da apoi vina, ca de la anul pe vremea asta nu o sa mai mearga refrenul cu “Basescu e de vina!” .
46, parca atat ar mai fi!
Drept urmare, de luni pana duminica numaram -45. Adica 45 luni, 45 marti…
Pana ajungem la 1, innebunim, ori ni se impune iar… seful!
Cum să nu ţină cu dinţii de Opriş, i-ar pica bine să se afle cum au fost centralizate voturile în alegeri şi nu în ultimul rând ce urmează să se întâmple la următoarele. Un amărât de 14 (voturi) la atâtea şi atâtea secţii (18.000, posibi), ce mare bucurie ar produce !!!
gaozar, sau ce … ? chiar credea cineva ca o sa-si execute slugoiul ? ….
fraier pontacu’ c-a pornit o batalie pe care a pierdut-o din start … cam pueril saracu’ … oameni de nimic …
Era de asteptat. Cred ca nici cei care au solicitat sedinta CSAT nu sperau la vreun semn cat de mic de bun simt din partea Cucului Matrafoxat. A fost de fapt o developare foarte fidela a caracterului prost al lui Basescu, dar si al sefului STS. Nemarginita e si nesimtirea lui Opris, stie ca toata tara i-ar astepta demisia de onoare, dar nu poate da ceea ce nu are. Un militar adevarat ar fi stiut sa o faca. Mai demn a fost seful IGSU, care si-a asumat responsabilitatea, salvand onoarea institutiei.
Dar cum sa ceri asa ceva indivizilor care nu detin acea calitate? Unor amorali (de fapt imorali) nu ai cum sa le ceri atitudini morale, de constiinta. Unor masluitori de alegeri ce fac parte din acelasi grup infractional organizat nu poti sa le ceri sa-si demaste banditismul. Dar vine o vreme, cand vor intelege foarte romaneste (sau manelistic, in maniera lor), dar foarte concret, fiindca nu stiu sa se retraga in demnitate, vechea zicere patrician “O quam cito (Sic) transit gloria mundi”…
cine a fost “Profesorul” in cazul rapirii in Irak? Nu era normal sa coordoneze toata activitatea? Pe cine prosteste asta?Chiar suntem toti idioti precum cei de la B1?
Ce ati scris mai sus rezulta clar ca identifica cu exactitate tf fixe (au baza de date data tot de operator, respectiv cartea de telefon cu nume si adresa) dar nu rezulta ca la tf mobile poate stabili cu exactitate locul,GPS daca sunt instalate pe masinile de interventii se pot localiza doar acestea. La 112 nu se pot primi SMS/uri ci doar apeluri vocale. Operatoarele nu intervin in nici un fel in aplicatie, transmit exact ce primesc de la operatorul de telefonie.
Nici o noutate!
Băsescu cere demisia de la ministrul transporturlor şi de la intern căci aşa s a exprimat cu transporturlor şi intern,nu transporurilor şi interne,ci transporturlor…
Ştiam că asta va zice Băsescu…Astăzi am fost să l plâng pe Ionuţ Anghel.La întoarcere,am auzit oameni discutând cât de incredibil e ca Băsescu să ceară demisii după ce a fost suspendat.NU!NU E INCREDIBIL!E USL!Ei se cred sfinţii care aduc pacea.Ei uită că sunt politicieni,nu sfinţi!De acest gând o să moară ei…Mâine mai încerc să ne adunăm să l plângem pe Ionuţ,uniţi.Românul are multe pe suflet ţinute în el.După ce vor plânge ceva,românii,îşi vor lua ţara şi demnitatea înapoi,mai devreme,nu!
Mi e ruşine să le dau votul din nou,celor de la USL.Să se roage şi să pupe moaşte să i mai votez,sau înainte să se roage să nu i calce Băsescu în picioare de proşti ce sunt!
Cred ca Opris (fara “domnul general” si asta nu mi se pare o jignire, doar e numele sau!) va regreta amarnic incapatanarea de a ramane pe post dupa tot acest tambalau. Nu de alta, dar il va costa foarte, foarte mult sustinerea lui Basescu si obstinatia cu care se opune puterii actuale (probabil si viitoare) si opiniei publice, mai ales ca saptamanile sustinatorului sau la conducere sunt numarate. Castigand astazi, a devenit de doua ori perdant. Santajabil in ochii lui Basescu este cel mai rau pentru el. Cum de n-a inteles asta?
o persoana telefoneaza la 112 anuntind antentant cu bomba bine inteles find o miciuna .
– cine localizeaza locul de unde sa telefonat ?
– moscova,romtransa,avioanele in zbor,radarele armatei.
2dupa cel localizeaza cine se duce sai dea binete?
trasporturile,vinatoride munte,infanteria .
atunci cu de localizeaza telefoanele mobile de unde alti pun de un furtisag.doar el a spus ca pot localiza numai fixul .
bine are si dreptate ca a fost harmalaie,ca nu au cumparat masini pentru dezepezire si restul vine din trecut .
Vor veni cu explicatia imbecila ca “ala de da telefonul fals nu suna din varful muntelui (unde nu sunt celule telefonice), ci suna din orase unde sunt tz-spe mii de celule.
Ce veste !!!!!!!!!!!!! Bravo , Ponta !!!!!!!!! Si eu am scris pe undeva , pe aici , ca STS ar trebui trecut la MApN ….ziceam eu , sau sa fie desfiintat ! Bravoooooooooooooo !
deci pana la urma basescu este vinovat pentru accident?
Pai normal…nu Basescu este de vina tot timpul? Cred ca si postmortem!
Postmortem va da cu subsemnatul si pentru faptele prescrise ! N-o sa mai topaie la ciresica , ci la smolicica !
Sigur,demisul nu doreste sa ramana fara slugoiul care i-a fuarat si i-a castigat alegerile.El nu isi poate bate joc de acest slugoi al lui,dar de poporul raman da.Pe el il fura de zece ani impreuna cu mafiotii lui,fara sa raspunda.Sa dea banii inbapoi pentru ca a fost incompetent si a promulgat legi fara sa aiba capacitatea de a le intelege,nenorocind poporul si distrugand tara.Sa i se ia banii si sa raspunda penal pentru distrugere si abuz in serviciu.Afara ne-am saturat d4e mafiot si de a-i lui.
Sa i se confiste echipamentele cumparate pe cele 300.000.000 euro si sa se doteze cu ele ISU.
Draga Radule cred ca s-a trezit si Ponta,trecerea STS in subordinea MAI,iti dai seama ca daca o face directie s-au serviciu dpa mine adio functii de generali Opris poate iesi la pensie,daca este directie poate avea eventual o functie de general nu 12,se va face economie de 0,1 cred din PIB.Daca ii iese proiectu ridic palaria in fata lui.
Am scris de ieri ca basescu a castigat/va castiga toate meciurile cu PONTA/USL.Si nu m-am inselat nici de data asta!!.
Ca suntem aici trebuie sa le “multumim din inima”pesedistilor cu nasul in suflet si pesedistilor care isi doreau(in toamna 2012) … si presedentia “PENTRU PSD”.
Acesti indivizi au luptat,DUPA REFERENDUM, alaturi de basescu si au facut TOTUL ca acesta sa ramana la COTROCENI pana in decembrie 2014 (caz contrar astazi ANTONESCU ar fi fost presedinte de peste un an).
Oricat ar clama acesti indivizi pe la ROTV sau alte televiziuni basisto-pesediste si ne va SPUNE ,zi de zi,cat de rau este ANTONESCU(poate ca DA ,poate ca NU.. dar in orice caz ar fi fost mai bine ca si cu…basescu) si cat de bine ar fi sa avem presedinte “DE LA CEL MAI MARE PARTID ” …nu cred ca daca 2013 il petreceam cu ANTONESCU , ne-ar fi fost TOT asa de RAU ca si cu basescu (acum cred ca la loviturile primite de la basescu regreta si realizeaza cat au putut sa fie de …prosti).
Dar ISTORIA nu iarta si va consemna aceste ISPRAVI ale unor “pesedisti-fesenisti”.Asa cum ISTORIA va consemna ca in 2009 GEOANA(daca geoana ar fi stat sechestrat in casa ar fi castigat alegerile la…pas) i s-a facut dor de …SPA la VANTU ..si astfel ne-a dat pe mana lui basescu INCA …5 ani.
Regret ca avem o seara trista/dezolanta( regret ca sunt praf) dar adevarul indiferent cat este de crud/ trist trebuie spus INTOTDEAUNA ,in speranta ca …PONTA va invata din greseli si poate le da un sut in fund …tuturor care sunt” cu nasu in suflet”(din interese proprii de …bani/putere/avere/mosii). Si sa intelega si unii “deontologi/deontoloage” ( una /unele chiar si pe la ANTENA 3) ca nu mai tine cu manipularea si ca oamenii care gandesc cu capul lor ..stiu adevarul.
Lumea s-a desteptat si cred ca oamenii pot fi pacaliti pe VIITOR …tot mai greu.
Ai dreptate ,esti praf.
Este baiatu asta Opris cel care facea o fanfaronada la TV spunandu-ne ca 112 e la nivel mondial si ca totul e perfect si ca ii batem si pe scandinavi la asta? De ce nu ne-a spus baiatu Opris ca sistemul nu prea poate localiza? Din incompetenta? Din fanfaornada? Din ce? Ii placea sa faca show la TV? Sau ce?
Asta e lucru FOARTE GRAV cand afirmi ca un sistem merge si pe urma descoperi ca doi oameni au murit de frig pentru ca sistemul de localizare nu prea merge.
Deci azi am vazut cum Ponta e iar in opozitie. Si-a luat responsabilitatea de a numi exact oamenii lui basescu in pozitii cheie, si acum vine si ne scuipa cu astea. Bravo, bine lucrat!
Am inteles ca STS nu localizeaza decat telefoane fixe! Pai dati-mi o baza de date (pe vremuri o numeam carte de telefon) in format electronic si ma acup eu de LOCALIZARE pe fix fara nicio dotare speciala. Doar o baza de date la zi si totul e rezolvat. Fara mimioanede euro investitii.
Asta ai inteles tu , ca a castigat Basescu ?! Ponta a castigat ! Si inca , cum ! Ii ia mana dreapta ! Chiar acum , cand vin alegerile ! N-ai vazut ca-i tremura capul de nervi ?
Ma adresam lui @gheorghe
STS mai trebuie sa dea publicitatii inregistrarea convorbirii cu supravietuitorii de la 112.
Bine ca PONTA a marit bugetul …STS.Baiat bun…premierul!!.Sa-i uram …”SUCCESURI”.
Legat de dispretul ROMATSA as vrea sa verificati felul in care se da acces de prioritate la aterizare pentru avioanele SMURD cind revin din misiune. Misiunile SMURD sunt prioritate absoluta la aterizare. S-a intimplat de nenumarate ori ca aeronavele SMURD cu organe de la donator sa fie obligate sa sstepte “in centura” adica sa se invirta in jurul aeroportului pentru ca aeronave ale companiilor straine sa nu fie obligate sa intirzie la aterizare. de ce ? pentru ca aeronavele straine ar consuma combustibil si ca ater se merge pe prioritati financiare. Dr Oprita s-a plins adeesea de aceasta situatie
nenorocit penal ce ieste.. acest penal trebui inchis sa nu faca si alte probleme..
D.le Radu Tudor, eu ca si multi altii, as vrea sa stu(sa stim) care sunt meritele pentru care acest opris a fost numit in fruntea importantei institutii sts si apoi inaintat pana la gradul de general cu patru stele,grad militar echivalent cu gradul de general de armata.Va tugam sa ne spuneti decretele prin care individul a fost numit de fiecare data si textele decretelor de inaintare in grad publicate nr.MO in care au fost publicate, ca sa ne putem “bucura” si noi de ele.
Crezi ca scapi???
Dl Tudor,
Gresiti foarte mult in teoria cu Basescu mincinos si ca STS este vinovatul perfect!
Localizarea pozitiei din care se face apelul telefonic (ALI) nu este egala cu Localizarea pozitiei cu ajutorul satelitilor GPS.
In cazul localizarii ALI se utilizeaza sistemul de telefonie mobila iar precizia este data de densitatea celulelor mobile pe care o are operatorul de comunicatie mobila. Nu este vinovat STS pentru aceasta infrastructura.
Scopul sistemului 112 nu a fost acela de a face localizarea pozitiei cu precizie, ci de a oferi posibilitatea de a telefona in caz de urgenta. Localizarea prin sistemul de telefonie mobila este ceva aditional si nu principalul scop al sistemului 112.
Evident ca, in situatii de urgenta, atat informatia sosita prin apelul telefonic cat si informatia privind pozitia/locatia in care se afla telefonul, sunt importante.
Sincer, nu vad unde a gresit STS dpdv tehnic, dar pot sa inteleg ca s-ar fi putut face mai mult daca in cadrul structurilor conectate la acest sistem 112 (de la ISU, de la Politie, etc) ar fi existat oameni mai capabili sa integreze informatiile primite de la medicul Zamfir. Sa comunici pozitia GPS exacta si sa povestesti de pe harta Google unde esti iar oamenii de la celalalt capat al firului sa nu poata integra si identifica locatia imi este imposibil sa gandesc!
Eu inteleg dorinta multora din USL pentru a schimba un pion important pe harta politica, precum si de a ascunde greselile care s-au facut de catre actorii care ar fi trebuit sa coordoneze / sa intervina – PM, MAI/ISU, MTR/ROMATSA, insa, punand in balanta ce am vazut in cazul tragediei aviatice si ceea ce cunosc, inginer fiind, devine mult mai clar faptul ca problema principala se afla in COORDONAREA si INTEGRAREA datelor la nivelul unei celule de criza sau a unui departament coordonator (ISU ar trebui sa fie cel care integreaza toate datele…).
Din pacate aceasta nu este o tema care sa aduca un castig USL, dar evident ca se poate specula politic, asa cum se intampla acum.
sunteti rational si bine informat. Totusi ati gresit blog-ul 🙂
Ma mir ca nu ti s-a ster comentu 🙂
Crezi ca scapi???
ORDONANTA DE URGENTA nr. 34 din 19 martie 2008
privind organizarea si functionarea Sistemului national unic pentru
apeluri de urgenta
ART. 20
(1) Autoritatea Naţionalã pentru Reglementare în Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei analizeazã şi stabileşte condiţiile tehnice pentru furnizarea informaţiilor de localizare a apelantului cãtre SNUAU de cãtre furnizorii de reţele publice de telefonie….
(3) Accesul la datele de localizare este permis numai pe perioada deservirii apelului de urgenţã.
Chiar s-au coordonat bine astia ce se lauda ca au 70% ? La antena3 au fost emisiuni si chiar dumneavoastra ne-ati spus ca nu s-a actionat “cu cap” nu a fost o coordonare unitara a activitatii de recuperare si identificare! Trebuie chiar sa aiba USLul 100% si tot sa nu faca nimic si sa dea vina pe Basescu? Astept sa plece Basescu si sa vedem rolul sclipitor a lui Ponta de a le rezolva pe toate! De Basescu scapam cu sigurant anul asta dar de Ponta ma tem ca nu vom scapa devreme…asta este raul cel mai mare…
Vezi tu ceva mai rau decat Satana ?! Si sa vrea sa fure cei ce vor urma , nu mai au ce ! A furat ,,profesoru’,, si tentaculele lui tot !
UPDATE
Toate informaţiile aici:
http://www.stsnet.ro/legislatie.htm
Buna seara! Nu stim sigur daca prefera sau daca e constrans.Pentru ca azi ar fi fost presedinte M.Geoana,daca STS si celelalte servicii nu manareau voturile din diaspora.Si E.Constantinescu a trebuit sa recunoasca faptul ca a fost invins de servicii.Se pare ca suntem un stat securist de multi ani.
O completare la postarea de mai sus, nu se pare ci sigur suntem si vom fi un stat securistic !
Ponta ar trebui să-și tragă lui însuși un șut în fund, mai întîi și după aia la alții. Datorită lașității și dorinței de mărire a acceptat și acceptă tot ceea ce se întîmplă. Dar de gură e bun nimic de zis….că doar nu-l doare gura să spună -Îmi asum, sau să facă fel de fel de promisiuni uneori dedublîndu-se pur și simplu!–spunînd nu ca președinte de partid și spunînd da, ca șef de guvern.
Radu Tudor, nu mai degraba iti consumi tu energiile contra unui sistem care l-a emanat pe Baescu/? Adica FSN-FDSN-PDSR-PSD? Ei au condus Romania pana acum. Daca nu ma inseala memoria ai fost pe baricade in anii ‘ 90 cand lucrai la EVZ…Ce s-a intamplat cu tine? Scuze de intrebarile usor personal-agresive.
Singurul OM politic care ar merita să fie președinte al țării, cred cu toată inima că ar fi dl. prof. Atanasiu , invitatul dv. din această seară.
Si eu,l. As vota pe dnul Atanasiu , e destept si stie sa citeasca legi. Sa nu uitaam ca presedintele. Pune semnatura pe legi. Sa puna unul in domeniu semnaturile.
De acord intru-totul cu propunerea, dar cina sa sustina un asemenea OM, candidat la Presedintia Romaniei? Mafia pesedisto-uselista care l-a marginalizat total, sau securistii Basaului? Asa ca nici o sansa pentru Romania, decat sa aiba ca presedinti basisti, pontisti sau alte asemenea creaturi. Niciodata oameni si patrioti adevarati !
De acord!
TB si generalii lui au “ucis” a doua oara pe cei doi eroi ai accidentului aviatic si au jignit cu josnicie , pe eroii supravietuitori si intreg poporul roman . O rusine !
GRESIT DOMNULE RADU TUDOR! CITITI LEGEA SI CONVINGETI-VA!
……………………………………………………………..
HOTARARE Nr. 741 din 9 iulie 2008
REGULAMENT
privind gestionarea situaţiilor de urgenţă generate de producerea unui accident de aviaţie civilă.
CAPITOLUL II
Structuri cu atribuţii în gestionarea situaţiei de urgenţă şi coordonarea operaţiunilor de salvare
…………………………………………………………………………………………………………..
Art. 4. – (1) In vederea gestionării situaţiei de urgenţă generate de producerea unui accident de aviaţie civilă au competenţe următoarele structuri:
a) Comitetul ministerial pentru situaţii de urgenţă din cadrul Ministerului Transporturilor (MT), denumit în continuare Comitetul ministerial;
b) Centrul operativ pentru situaţii de urgenţă din cadrul MT, denumit în continuare Centrul operativ;
Art. 5. – Comitetul ministerial are următoarele competenţe şi atribuţii specifice gestionării unei situaţii de urgenţă generate de producerea unui accident de aviaţie civilă:
a) elaborează regulamentul privind gestionarea situaţiilor de urgenţă generate de producerea unui accident de aviaţie civilă;
b) propune măsuri pentru îmbunătăţirea coordonării acţiunilor unităţilor şi structurilor implicate în operaţiunile de căutare şi/sau salvare a supravieţuitorilor unui accident de aviaţie civilă;
c) centralizează procedurile specifice şi planurile operaţionale de intervenţie în caz de producere a unui accident de aviaţie civilă, întocmite în conformitate cu prevederile art. 24;
d) dispune suspendarea ori încetarea operaţiunilor de căutare şi/sau salvare, la propunerea centrelor de coordonare;
e) monitorizează modul de îndeplinire de către România a obligaţiilor ce îi revin, rezultate din anexa nr. 12 la Convenţia de la Chicago, şi face propuneri pentru respectarea acestora.
Art. 6. – Centrul operativ are următoarele competenţe şi atribuţii specifice gestionării unei situaţii de urgenţă generate de producerea unui accident de aviaţie civilă:
a) asigură secretariatul tehnic al Comitetului ministerial;
b) monitorizează activitatea de căutare a aeronavelor civile implicate în accidente de aviaţie civilă pe teritoriul României şi de salvare a pasagerilor;
c) asigură informarea operativă a Comitetului ministerial şi a ministrului transporturilor cu privire la producerea unui accident de aviaţie civilă şi la derularea operaţiunilor de căutare şi salvare şi, în acest scop, primeşte informaţii de la Centrul de coordonare – ROMATSA, Centrul Maritim de Coordonare, precum şi de la administratorii de aerodromuri;
d) gestionează informaţional situaţiile de criză create de producerea unui accident de aviaţie civilă şi, în acest scop, adună date şi creează informaţii pentru decidenţi şi mass-media.
Art. 20.
(3) Pe perioada operaţiunilor de salvare, comandantul acţiunii la faţa locului poate solicita, după caz, sprijinul unităţilor aeriene şi/sau navale aparţinând Ministerului Apărării, Ministerului Internelor şi Reformei Administrative sau unor operatori economici.
(4) Unităţile prevăzute la alin. (3) vor fi incluse în planurile operaţionale de intervenţie elaborate conform art. 24.
………………………………………………………………………………………………………
COMENTEZ:
In cazul accidentului aviatic din Muntii Apuseni,Guvernul condus de Victor Viorel Ponta,incearca sa arunce toata responsabilitatea pe umerii STS si ROMATSA.
De asemenea,incearca sa ne convinga ca legea privind gestionarea situaţiilor de urgenţă generate de producerea unui accident de aviaţie,prezinta lacune si trebuie modificata.
Mi-am facut timp si am studiat cu atentie hotararea Nr. 741 din 9 iulie 2008.Nu sunt in masura sa ma exprim daca legea este buna sau nu.
Dar pot fi in masura sa constat ca LEGEA NU A FOST RESPECTATA DE CATRE FACTORII DE DECIZIE DIN ZONA GUVERNAMENTALA.
In cadrul Ministerului Transporturilor nu s-a constituit Comitetul ministerial pentru situaţii de urgenţă respectiv acel centru operativ din cadrul MT.
Cu alte cuvinte,din ecuatie a lipsit exact ”COMANDANTUL” care trebuia
sa coordoneze ”armata” de institutii implicate in actiunea de salvare.
Daca un vapor se scufunda,pot fi trasi la raspundere urmatorii:ofiterul maritim de punte,ofiterul mecanic maritim,ofiterul electrician maritim,timonierul,marinari s.a.m.d.
Dar daca se constata ca,Capitanul navei a dormit in timp ce nava se scufunda,datele problemei se schimba radical.Este evident ca nici Victor Viorel Ponta nici ceilalti ministri care ar fi trebuit sa se implice,nu au cunoscut legea si necunoscand-o,nu au aplicat-o.Pur si simplu ”au dormit”.
Nu de putine ori am fost acuzat de rea credinta atunci cand l-am criticat pe Ponta sau actuala putere.
Dar de aceasta data am ”patalama” la mana:Hotararea Nr. 741 din 9 iulie 2008.
Te agiti degeaba. Lumea nu vrea sa stie care este adevaratul vinovat. Lumea vrea sa stie ca Basescu este vinovat. Iar Antena 3 face tot posibilul sa ne convinga de asta.
Domnule Marian,
In sfarsit un comentariu corect, cu analiza in spate.
Nu cineva care bate campii fara sa stie despre ce anume.
O zi buna,
Cristian.
Tu chiar crezi ca nu stim cine esti? Chiar crezi ca scapi???
E ! Mai este un pic si zboara toti …oamenii lui Basescu ! Pana in MAi sa vad ceva miscare ca altfel…vai de USL …cel putin pe teren …!
Domnul Bogdan Chireac poate raspunde daca este adevarat ca a facut multi bani din contracte cu STS , asa cum umbla vorba prin targ?
Este foarte adevarat.
NU MĂ AŞTEPTAM LA ALT RĂSPUNS,MAI ALES CĂ, DEŞI SUNT ENORM DE MULTE DOVEZI, ÎL MAI FACE PE MEDIC ŞI MINCINOS(cel mai mare păcat posibil!), DE MULT TIMP AM SCRIS PĂREREA.
ŞTIŢI CĂ ACEST MESAJ ESTE MOLIPSITOR, DA ?,,”Voi ştiţi cine sunt eu?”. Mohamed Morsi a sfidat tribunalul care-i poate aduce pedeapsa cu moartea”, CAM AŞA SUNA ÎN DECEMBRIE 1989 MESAJUL, NUMAI CĂ ERA ALT PERSONAJ. …AR FI MULT MAI BINE PENTRU TOATĂ LUMEA, SĂ SE DEA CĂRŢILE PE FAŢĂ ACUM CÎT POPORUL MAI POATE IERTA, LE MAI POATE DA O ŞANSĂ, ORICARE AR FI EI, SPER SĂ LE LUMINEZE DUMNEZEU GÎNDURILE CELOR CARE,,AU DE DEZVĂLUIT MULTELE MIZERII” ÎNDURATE DE POPORUL ROMÂN DUPĂ 1990, APROPO, CE S-A GÎNDIT…ŞEFUL, SĂ TRIMITĂ ARMATA IN ZONA CENTRO-AFRICANĂ, NE BAGĂ ÎN RĂZBOI, NE BAGĂ GAZE FORŢAT PE GÎT FĂRĂ NICIUN REFERENDUM,…CINE NE CONDUCEEEE !!!!
FOARTE BUNĂ EMISIUNEA CU DL. ALEXANDRU ATANASIU, SE VEDE CĂ NU ESTE ÎNCĂ PĂTAT CHIAR DACĂ A FOST ÎN POLITICĂ, DIPLOMATUL CARE SPUNE TOTUL PE FAŢĂ ŞI PE NUME. FELICITĂRI PENTRU EMISIUNE !
unde merge mia merge si suta.la zecile de bolovani legati de gatul lui bashica si-a mai legat inca unul cu protejarea incompetentului “gheneral al sarmelor” pe renume de oprish.ba mai mult,mai si minte in fata natiunii,a enspea oara,cum ca sts-ul oprish-ului n’are treaba cu localizarea in telefonia mobila.pai atunci,mai mos ticalos,dece a stat sts cu supravietuitorii in telefon in nestire si dece dadu sts-ul lu’ peste localizari,daca nu era treaba lui,localizari cu care sts-ul trimi’sa tot aliotmanul la cules de ciupercute,departe de amaratii de supravietuitori care se congelau in frig si ploaie.asa ca mos pinochio ai mai facut o gafa. atentie,a inceput sa creasca apa si nu cred ca ai timp sa scapi de toti bolovanii.
off topic dar ff important
Domnule Radu puteti sa verificati daca este adevarat ca Traian Băsescu şi grupul său de interese au declanşat de ani buni de zile vanatoarea pentru a pune mâna de patrimoniul Casei Regale. Paul Lambrino şi-a vândut toate drepturile litigioase pe patru milioane de euro grupului de interese al lui Traian Băsescu, reprezentat de consultantul său şi al PDL de imagine, Tal Silberstein.
regimul Băsescu profită de litigiul pe averea personală a lui Carol al II-lea, urmărind obţinerea bunurilor Coroanei României, bunuri evaluate la patru miliarde de euro.
Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a dezbatut saptamana asta un dosar extrem de important: averea Casei Regale a României este cerută în instanţă de cei care au cumpărat drepturile litigioase asupra aşa-zisei averi a aşa-zisului prinţ Paul Lambrino.
Cumva, serviciile speciale s-au insinuat in afara comenzii guvernamentale, implicit a controlului parlamentar, adica democratic. Intr-o tara ale carei doctrine militare sunt, traditional, defensive (natural, am fost mult mai des agresati decat agresori) locul acestor servicii e in componenta Ministerului Afacerilor Interne si in subordinea Ministrului de Interne. la fel cum Parchetele ar trebui sa se afle in subordinea Ministrului Justitiei. Au aparut tot felul de entitati supra-guvernamentale. Zilele trecute un fost sef al NSA si CIA a tinut o prelegere la Banca Nationala. N-a vorbit, cum m-as fi asteptat, despre politica de dobanzi, ci despre scurgerile de informatii datorate lui Snowden. Bizar, nu credeti? Sunt fel de voci ca nu trebuie sa politizam. Ba trebuie, asta inseamna democratia, sa politizam. Iar democratia, cum spunea un mare om politic, e cea mai porasta forma de guvernamant, cu exceptia tuturor celorlalte. E vorba de o alegere simpla: democratie versus dicatura, nu exista alte variante!
Adevarul il poate afla doar o parte neutra. Din ce am constatat pana acum nu se doreste cu adevarat a se afla cine sunt cei responsabili. Ce mai tura-vura, 112 nu functioneaza in cazul unor tragedii aviatice petrecute intr-o zona neacoperita in intregime de companiile de telefonie. Sa stai numai in baza unui apel la urgente si sa dezactivezi celelalte posibilitati de localizare mi se pare sfidator de jegoasa.
Pe Ponta il freaca grija alegerilor, cum sa-si spele mainile murdare si imaginea sifonata de premier incompetent, impertinent si lipsit de orice scrupule. Singurele lui preocupari in toata perioada de criza institutionala erau cum sa ingurgiteze si sa arunce la cos.
Guvernarea cinstita a mai facut o victima – directorul CFR Marfa.
Domnule Tudor,felicitari pentru o emisiune excelenta. Este o adevarata placere sa ascult discursul domnului profesor. E o alinare pentru suflet si minte in astfel de vremuri.
D-LE TUDOR..aura e moarta putina decenta totusi,credeti ca pe familia ei o consoleaza disputa pe STS?..poate daca ponta intrerupea ciolhanul de la tratoria..mai era o sansa,era nevoie de cineva cu sange in instalatie..
EMIPSIUNEA DIN ACEASTĂ SEARĂ,CU CEI
DOI INVITAŢI MINUNAŢI,A FOST UN REGAL!
NU VROIAM SĂ SE MAI TERMINE!
FELICITĂRI!!
Paul lambrino este consiliat de domnul Dogaru(mason) liderul penionarilor militari. A afirmat int-o emisiune la National tv ca el l=a invatat ce trebuie sa faca si ca i-a promis ca va dona statului roman ce va obtine
ba, din contra, base a decazut si mai mult, nu e o victorie pentru el e o noua victorie pentru cei 7,4 care nu au gresit cand l-au demis… e clar acum ca s-a folosit de structuri, a castigat nedemocratic, trebuie sa dispara si sa dea socoteala, pentru toate marsaviile, sa fie cautate toate mijloacele legale astfel incat sa plateasca cu libertatea…o merita din plin
“Meritele” generalului Opris:
1) l-a facut de doua ori presedinte pe Basinescu, dar mai ales in 2009 si la referendumul din 2012;
2) a trimis-o pe analfabeta de EBA in PE;
3) a avut grija ca PDL-ul sa circa 10 procente de voturi mai mult;
4) a urmarit telefoanele adversarilor lui Basinescului;
5) in anul 2014 trebuie acorperite alte mizerii ale piratului pe care le va face in campaniile electorale, tot pentru EBA la europarlamentare si pentru Partidul Miscarea Poputara…..
Nu ma mira. Seful STS a avut o contributie majora la alegerile prezidentiale. Acum sunt aproape alte alegeri: europarlamentarele. Basescu si-a facut partid, are si o fata care a candidat “independent” si mai vrea sa fie comisar european. Numai ca fara “taticu” nici nu poate visa la asa ceva. Prin urmare seful STS TREBUIA sa ramana. Se vede, inca odata, ca la ora actuala, Basescu este sustinut doar de servicii nu de popor. Si serviciile inchid ochii la incompetenta si cinismul presedintelui pentru a-si sustine interesele. N-as spune asta dar e foarte vizibil ca asta se intampla.
Logic. Daca toti boroii care ne conduc ar spune adevarul, nu i-ar vota nimeni
Se tot vorbeste despre vina Cineva spunea ca se tot aduna vectori mici care la un moment dat se insumeaza si produc dezastre. Aici clar a lipsit un sef(????) Despre localizari cand vrei sa le faci, Romania are multe posibilitati Daca vrei sa emiti pe o frecventa esti prins imediat
Sistemul Naţionalde Monitorizare a Spectrului•
Sistemul Naţional de Monitorizare a Spectrului (SNMS)
din dotarea ANCOM este format din 38 de staţii de monitorizare fixe şi
transportabile (stațiile transportabile funţionează
ca staţii fixe, dar pot fi relocate) şi 10 staţii de monitorizare mobile(instalate pe autospeciale). SNMS este capabil sa monitorizeze spectrul până lafrecvenţa maximă de3GHz.•Suplimentar,a fost pus în funcţiune un sistem monitorizare şi goniometrare a spectrului format din 4staţii mobile de monitorizare şi goniometrare a spectrului și din 4centre de comunicații. Sistemul are capabilități de măsură până în 6GHz pentru goniometrie și 26.5 GHz pentru monitorizarea spectrului, având bandă de captură largă.
Problema este cine trebuia sa dea ordinul ca acestea sa intre in actiune?
Am 60 de ani si plang ca un copil!…Criticati lipsa de profesionalism si aveti dreptate. Dar, sa-mi fie iertat…aveti adevarul sub ochi si nu vreti sa-l vedeti !!! Poate gresesc, poate regulile voastre de a face emisiunile urmaresc alte chestiuni….nu stiu. Din respect pentru cei doi morti si medicii supravietuitori transati odata treaba asta care devine vizibil murdara! S-a politizat totul, inclusiv moartea, tragediile si suferintele oamenilor!
Ati citit primul Raport al Guvernului – cel dedicat presei?
– cei de la 112 au stat de vorba cu doctorul peste 1 ora;
– l-au indrumat si invatat cum sa apeleze la facilitatile telefonului, dar singurul lor scop a fost sa afle coordonatele;
– scrie negru pe alb in raport:
”Afirmă că se află la jumătatea distanţei între Poiana Horea – localitatea Dârleşti, la limita de judet.”…
– s-au ignorat celelalte detalii date de doctor verbal: faptul ca a vazut serpentinele unui drum, a vazut o partie de schi, e padure si zapada…si, da, le-a dat mura in gura ca se afla la mijlocul distantei dintre cele doua localitati, in apropierea limitei de judet! Aceste detalii faceau diferenta si cineva de la 112 era acum erou ! Toate aceste detalii se vad pe Google maps !!!
A deschis cineva, din echipa A3, Google maps, sa verifice toata tarasenia asta ? Asa, ca sa intre documentat in emisiune ! Cu datele la dispozitie, o singura echipa, de ce vreti voi: politisti, jandarmi, salvamontisti…zapaciti adunati de pe drumuri, ii gasea intr-o ora !!!
Veriga slaba a sistemului, din pacate oglinda a intregului sistem, e operatorul 112 Alba, care, pana la proba contrara, a dat dovada de o crasa lipsa de profesionalism. Ce a facut cu informatiile si datele obtinute din zecile de minute de convorbire purtata cu cei 2 doctori? A avut vre-un sef?
Puteti sa va faceti la Bucuresti n-spe mii de comitete, comisii…calitatea misiunii se vede in teren!
Din pacate, neprofesionalismul si tot ce-i mai rau, ca in orice structura, de sus se propaga. Celelalte treburi, cu performantele tehnicii, nu vom putea sa le demonstram niciodata! Indiferent ce afirmatii au facut mai marii zilei.
Ar fi fost interesante cateva interviuri pe la Alba ! Acolo presa a scris destule ! A stat cineva de vorba cu operatorul 112 ? A stat cineva de vorba cu Seful de Post ? Ati fi inteles multe ? Inclusiv faptul ca, ce vede operatorul pe ecran, nu e totuna cu Google maps sau alte aplicatii – poate asta e aspectul care rupe sistemul 112 de telefoanele noastre ! Poate de asta cereau cu disperare coordonate geografice…au primit coordonate zecimale si n-au stiut sa le exploateze nici pe astea…
Nu pot intelege de ce intotdeauna castiga doar Basescu.
Ponta pare legat la maini si gura.Mai spune el cate ceva dar fara farmec.El incearca sa vorbeasca calm,cuvinte neintelegatoare. Basescu stie ca daca vorbeste pe intelesul oricarui analfabet,are de castigat. Asa trebuie si Ponta,sa vorbeasca in termeni intelegatori pentru tot romanul. Ar trebui sa fie mai dur in relatia cu Basescu. El crede ca fiind moale are de castigat,dar se inseala. Poate merge pe premiza ca romanul s-a saturat de scandal,dar a ataca un adversar nu inseamna neaparat scandal.
Imi pare rau Radu, dar referitor la acest subiect, cred adevarul e altul.
1.Gunoiul de Basescu il apara pe Gunoiul de Opris.
Problema e ca strict pe acest caz, are dreptate!!!
STS nu poate localiza apelurile (facand abstractie de laudele pe care si le aducea siesi Opris, ca poate localiza in 30 secunde etc…)
Motivul??? Unul foarte simplu: STS nu a facut decat sa implementeze directiva 112!!!
Cititi textul directivei: “E112 is a location-enhanced version of 112. The telecom operator transmits the location information to the emergency centre. The EU Directive E112 (2003) requires mobile phone networks to provide emergency services with whatever information they have about the location a mobile call was made. This directive is based on the FCC’s Enhanced 911 ruling in 2001.”
Cu alte cuvinte, directiva (legea), nu face decat sa specifice ca si locatie!!!, exact ceea ce operatorii telecom ofera (adica hartile prezentate).
2. L-am urmarit la sinteza pe dr. Ianceu. El mentioneaza ca a spus de nenumarate ori ca se afla intre. Belis si Horea; problema e alta: exista doua localitati Horea, una in Alba si Poiana Horii in cluj; intrebarea apare de ce apelul nu a fost localizat in celula??? raspunsul il poate da orice student de la telecomunicatii: in munti, apare fenomenul de reflexie al undelor electomagnetice la lovirea peretilor de stanci, ceea ce nu permite cartografierea exacta a locului!!!
3. Daca va uitati pe organigrama STS, directia lor de 112 e doar o mica parte din schema organizatorica. Daca STS trece la Interne, se vor ocupa cei de la interne de protectia datelor, comunicatiile radio/telefonic/optic dintre prefecturi, primarii, judecatorii, curti conturi, politie, ISU, SMURD, ambulante, spitale. Cine le va asigura mentenanta?
4. In SUA, NSA (echivalent STS este in subordinea presedintelui, la fel in Russia, China).
Nu stiu daca multi sunt in tema cu problema telecomunicatiilor, insa, din punctul de vedere al unui student, mie mi se pare o munca destul de mare la numarul mic de angajati al STS, iar trecerea la un “Departament de URGENTA”, este total inoportuna, pentru ca scopul acestui serviciu nu este sa intervina in situatii de urgenta.
Monarhia salveaza ROMANIA!!!
@adevărul doare,
.
Da’ prostia unora doare mult mai tare”
.
Bai nenicule! In SUA Seful Guvernului este… BARAC OBAMA, iar in Romania, dacă nu ai aflat , basescu nu este Șeful Statului ca-n SUA (cum ți-a spus ție Zegrean), iar Seful Guvernului este(din păcate, pentru tine, văd) Victor Ponta. Argumentele tale suplimentare cu exemple și de alte state ”democratice” consideri tu precum Rusia și China, și care ar trebui urmate de către Romania, in această directie, sunt jenante, chiar nesănătoase, și te descalifică… să mă ierți. Cu tot expozeul tau stufos și pe puncte ( respectiv până la punctual 4, pe parcursul celorlalte 3 tratând aspecte pe care eu nu le stapânesc dar sunt șocat si de faptul ca un student(cum îți zici) cunoaste și….organigrame și ”numar mic” de angajași ai STS etc..etc) socot însă ca ai dat, cu acest punct 4 , fix cu mucii-n fasole indiferent de știința ta in domeniu strict tehnic. Pe bune. Nu-i târziu însă, pentru tine, să mai inveți și alte lucruri ”de viață” că ești ,văd, încă ”student”. Și cu toată priceperea ta tehnică (poate deosebită) , cu tot talentul tău, cu tot profesionalismul pe care le vei dovedi atunci ”când vei fi MARE” să nu le pui , doamne ferește, din greseală, sau neștiință (asa cum gresit gândesti acum) toate aceste cunoștinte și abilitati la dispoziția și in mâna(să zicem)..teroriștilor,( că de dictatori sper sa scapam in 2014)
.
S-apoi, tu crezi ca dacă după ce spui niste inepții, îți dă cineva un certificat in alb că ai fi și zdravan cu caputzu și că devii intangibil după ce strigi din rarunchi și ”Monarhia salvează Romania!” te înșeli amarnic, după părerea mea. Una-i una, alta-i alta.
Opris s-a laudat pe la televiziuni (alea basiste desigur) ca 112-STS localizeaza. Nu poti spune dupa ce ai laudat si vandut un vehicol fara frane si au murit oameni ca ooops siti de fapt nu prea avea frane.
Vorbele de fronda si fanfaronada ale lui Opris ne arata o GRAVA NEGLIJENTA IN SERVICIU.
DEMISIA opris.
Marcel Opriş nu scapă cu nici o basmauă curată.1.Noi,cetăţenii îl considerăm,vinovat!2.Dacă USL aşteaptă după Băsescu să le reyolve problemele atunci vai de ei!Să găsească şi alte căi să+l DEMITĂ pe Opriş
Lazaroiu, ex consilierul, astazi membru de va(r)za al PPTB, spune clar: Ponta vrea trecerea STS la MAI, pentru a si-l aservi. Concluzia, stapanul lui, si-a aservit sts-ul. Deci chiar nu trebuie sa-l mai acuzam ca nu a localizat avionul, din moment ce are cu totul alte atributii: la alegeri prezidentiale, europarlamentare, la referendum. Confirmarea mai vine si de la Videanu. Vi-l amintiti in seara alegerilor prezidentiale cum ii spunea lui Hrebenciuc sa nu mai numere, sa vina la el, ca ii spune rezultatele. Quod erat demonstrandum.
Daca consulti hartile de acoperire ale principalilor operatori, locul accidentului este acoperit destul de bine. Admit ca sunt mai putine celule in zona montana si asazisa triangulatie nu s-a putut face. Dar, pun si eu o intrebare: de ce hartile prezentate de STS evidentiaza sectoare de actiune ale antenelor care exclud locul cu pricina ? Pai, in acest caz, mai avea semnal telefonul dr. Zamfir?
STS localizeaza doar fixele?Pai in acest caz nu avem nevoie de acest serviciu.Pai daca intrebi furnizorul de telefonie fixa iti zice clar la ce adresa e instalat postul telefonic respectiv.Spune omul asta niste minciuni si niste prostii de te doare capul.Daca va amintiti,in sectiile de votare,li se dadeau sefilor de comisii de la fiecare sectie cate un telefon mobil de la STS pe care acestia comunicau date.Pai alea erau mobile nu fixe…..Vor sa spuna ca daca se fura un telefon de acela,nu-l identificau?Ce mizerabil! Cred ca Ponta i-a dat lovitura de gratie aseara,dupa ce l-a lasat sa peroreze idioteniile alea pe care i le asculta doar Udrea in momentele de consultatie maxima,i-a zis ca-i ia jucaria.Cred ca face clabuci de nervi si parca vad ca iar incepe cu lovitura de stat ca-i ia STS-ul,statul de drept e in pericol.Astept sa iasa si corul la acompaniament:CCR,CSM,DNA si altii.
Poate am luat-o razna dar incep sa cred tot mai mult ca oamenii aia au fost lasati sa moara doar pentru a avea Ponta motiv sa-i ia jucaria lui Basescu… Sper din suflet sa nu fie asa.
th,
sigur ai luat-o razna.
Dle RADU TUDOR va multumim pentru emisiunile de aseara(PUNCTUL DE INTALNIRE) si deasemeni pentru invitatii exceptionali pe care i-ati avut (fiecare dintre acestia pot fi presedinti ai Romaniei fara nicio problema !!).De la acesti oameni poti invata foarte multe lucruri(pe care unii dintre noi le banuiam) lucruri esentiale “DE STIUT/DE RETINUT” in lupta cu sistemul basescu.Fiindca multi oameni( vezi @ carmen) cred ca daca basescu pleaca la sfarsitul anului totul va fi rezolvat de la sine.
Urmarile epocii basescu vor mai dainui ani de zile.Poate daca am fi fost mai atenti aseara la cuvintele OMULUI/profesor ATANASIU am fi inteles ca securitatea lui CEAUSESCU s-a imprastiat , in 1989, in toate institutiile si mai ales in toate serviciile din ROMANIA si “acesti indivizi cu nasul in suflet +basescu” formeaza “sistemul basescu” sistem care nu va pleca odata cu basescu.Greseala PSD-istilor/PONTA a fost aceia ca EI AU VRUT SA PREIA LA CHEIE “sistemul basescu” si sa-l puna in slujba PSD(fara acordul liberalilor care au militat pentru destructurarea sistemului basist).
Acesta lucru a fost MIEZUL CONFLICTULUI intre PSD si PNL(inceput cu destituirea dnei PIVNICERIU de la JUSTITIE) si se pare ca acest conflict a incetat fiindca DEABIA ACUM si PSD a inteles ca sistemul basescu ESTE F PUTERNIC si ca trebuie destructurat(numai USL va putea destructura sistemul basescu) si deabia apoi vor construi un NOU SISTEM care speram sa fie mai bun pentru romani si ROMANIA.
CUM STS…POATE “LOCALIZA” NUMAI APELURILE DE PE TELEFOANELE FIXE ??
ATUNCI DE UNDE AU APARUT IN PROCESE ATATEA “STENOGRAME” DE PE MOBILE ??
ASTA INSEAMNA CA STENOGRAMELE DE PE MOBILE – NU POT FI PROBE , SI CA ATARE DOAR STENOGRAMELE DE PE TELEFOANELE FIXE…
MARE MINCIUNA , PE CINE VREA SA PROSTEASCA IARASI ??
SI MAI AVEM , CUM SCRIA NYT , 7 SERVICII DOAR DOAR TARA VA FI STABILA …
PENTRU CINE SERVESC , DACA IN CAZ DE CALAMITATE , DAU VINA PESTE GARD DE LA UNA LA ALTA ??
STS A AJUNS SA FIE IMPLICAT IN ALEGERILE PREZIDETIALE SI IN REFERENDUMURI,SCOTAND SCORUL DORIT , LA PARIS SAU IN ROMANIA , ASTFEL ACUMA NU SE POATE “DARAMA” CE S-A CONSTRUIT CU ATATA TRUDA…PENTRU BINELE UNUI SINGUR COORDONATOR…
FARA STS CE SE ALEGE DE TOATA CONSTRUCTIA , CUM SA FIE DEMIS UN CADRU MILITAR ??
NU MAI EXISTA TRIBUNAL MILITAR ?? DACA S-A RENUNTAT , SA-L INFIINTAM LA LOC !!
Am vazut la SINEZA ZILEI ca romanii au facut foame sub CEAUSESCU sa construim o flota puternica si deasemeni niste PLATFORME PETROLIERE GIGANT care dupa revolutie au incaput pe mana lui basescu si pe mana “colegului de la MARINA “al lui Basescu.Se vede treaba ca nu numai la Cluj si-au dat mana/s-au infratit politicienii de la STANGA la DREAPTA pentru a fura pe romani si ROMANIA ci si pe la CONSTANTA si prin alte judete(in absolut toate domeniile:industrie,finante,resurse naturale,retrocedari ilegale…peste tot si au jefuit cat au putut).Si nimeni ,nimeni dintre presedinti,guverne,partide ,institutii,servicii,justitie nu a putut/nu a vrut sa-i impedice sa mai fure(probabil din interese proprii…ceace se explica averile/vilele/masinile/banii /padurile si mosiile acaparate de …sute de politicieni,de sute de” bugetari/baieti destepti”,jurnalisti obedienti,bercimondiali,manelisti,schengenisti ..care au realizat/au fost convinsi ,in toti acesti 24 ani, ca ROMANIA a fost/este un …”SAT FARA CAINI”.
Pot cei de la Ministerul administratiei si internelor sa ne spuna pentru ce au bagat STS in colaborare cu cei de la directiile de taxe si impozite ? Sa stim si noi pentru ce se cheltuiesc banii ca astia de la STS sa ne inregistreze si sa ne asculte cu voie de la incompetentul STROE. Iata:
Ordinulcomun al ministrului finantelor publice nr.1736/2012 şi al ministrului administrației si intsernelor nr.279/2012
privind aprobareamodelului‐cadru al protocolului de cooperare în vederea schimbului de informații între Agentia Nationala de Administrare Fiscala si autoritățile administratiei publice locale, publicat în Monitorul Oficial nr. 32 din
15 ianuarie2013……… la pct. 2 din Anexa 1 – la lit.h avem ; VA COLABORA CU STS in vederea accesului securizat al personalului desemnat al unit. ad. teritorial la SISTEMULINFORMATIC AL MFP” ?
pai poate scapa vreunul ceva discutii de vreun parandarat si trebuie securizat sa nu ajunga in presa.
Si ca basescu sa nu ramana in “frunte” cu aberatiile sale ,se pare ca s-au intalnit procurorul PONTA , cu procurorul Kowesi si cu procurorul Cazanciuc(in ROMANIA nu mai sun magistrati ci numai procurori ) ca sa propuna si ei niste”minunatii”(nu dupa mine ci dupa unii care se pricep la coduri/justitie).
Lucram cu spor pentru al nostru viitor: Antonesc= Basescu= de acord cu ascultarile, dornic de putere si ii place sa i se spuna cat este el de destept
Antonescu schimba actualii ministri, o mare parte dintre ei avand o relatie prea buna cu Victor Ponta, cu altii care sa il sustina neconditionat si asupra carora sa aiba doar el control si influenta.
Finante> Daniel Chitoiu inlocuit cu Bogdan Olteanu (viceguvernator BNR, la sfarsit de mandat)-pilos dar pupincurist, nepotul lui Vass
Sanatate >Eugen Nicolaescu înlocuit cu Cristian Busoi ( presedintele CNAS),specialist in smecherii
Ministerul de Interne >Mircea Rosca (presedintele PNL Prahova), il va face fericit pe base
Ministerul Muncii >Mariana Campeanu înlocuita cu Cristina Pocora( purtator de cuvant PNL), nu o recomanda nimic pentru acest minister, poate doar faptul ca minte cu nonsalanta
Transporturi> Ramona Manescu înlocuita cu Cristian Ghibu (secretar de stat la transporturi), omul de incredere al lui fenechiu, cel care a avut grija ca smenurile sa continue la MT
Cultura >Gigel Stirbu (un incompetent, dar finul lui tariceanu) înlocuit cu Mircea Dolha (presedinte PNL Baia Mare), cel care are consiliere care care apar in pictoriale sexy . nimic nu il recomanda la cultura, dar care ii va face probleme lui Ponta.
@ SERGHEI Da ,domnule aveti perfecta dreptate !!!.
Asemenea emisiuni(punctul de intalnire) ,cu asemenea invitati,cu asemenea adevaruri , cu atat bun simt si OMENIE(omenia ar trebui sa o aiba orice ..om/roman ..findca OMENIA este derivata de la .. cuvantul OM),o emisiune care te “unge la inima “si o emisiune cu aplecare spre adevar/dreptate, patriotism , DRAGOSTE DE TARA SI DE SEMENUL TAU ….
O poti asculta/viziona fara intrerupere ….24 ore din 24.
Pentru acest “regal” trebuie sa-i multumim din suflet dlui RADU TUDOR si sa-i uram la …. cat mai multe astfel de emisiuni(asteptam si pe dnul academician DINU GIURESCU,ANTONESCU,ILIE SERBANESCU si altii care au de spus ceva important pentru toti romanii).
Toate acestea mi-au adus aminte de emisiunile exceptionale ale dlui GADEA cu regretatul OCTAVIAN PALER.Se vede ca avem oameni de cuget si valoare in ROMANIA dar noi dusi de val/manipulati de o propaganda odioasa a sistemului ,ne-am ales in toti acesti ani niste ..epigonii/oameni de nimic.
Cred ca ar fi necesar , pentru buna functionare si administrare a justitiei , sa fie initiata o lege prin care DNA sa devina o sectie a PICCJ , fiindca doar trecerea dosarelor cu prejudicii >500.000 euro in competenta DIICOT nu-i suficienta . Mai cred ca recursurile de la ICCJ trebuiesc judecate de completul de noua judecatori , astfel incat solutiile sa nu mai fie puse la indoiala , CA ACUM . Este obligatoriu ca noua Constitutie sa prevada trecerea CCR la ICCJ , ca o sectie , fiindca ICCJ este GARANTUL infaptuirii justitiei si , pe langa acest lucru , niciun stat din lumea aceasta nu ar mai confunda CCR cu Curtea Suprema de Jusitie , cum e la ei si cum ar fi si la noi , daca s-ar opera trecerea ei la justitie . Astfel , componenta completului nu va mai fi la voia politicului , ci va fi formata din judecatori adevarati ai Inaltei Curti .
Ma uit acum la Antena 3 la….. MANDATELE LUI BASESCU, 10 ANI DE SCAVIE si vad toate MARSAVIILE facute de Basinescu, incepand cu …plansul circarului si sforarului pe umarul lui Stolo(!)
Cine l-a crezut ???? Daca nu ar fi de RAS si PLANS nu as fi scris acum. Cine era langa Basinescu in toate acele sforarii si cine l-a sustinut si crezut????????????????????????
Era domnul Calin Tariceanu si toti fruntasii PNL ! Mare, mare JENA si fara alte comentarii….
“Președintele nu ascultă de nimeni și nu îi plac oamenii care îl critică. Fuge de ceva timp de Niels. “, a declarat sub anonimat cineva pnl. Seful de campanie a fost constant “lucrat de țuțerii de serviciu care îi spun mereu lui Crin ce bun și ce ilustru este”.
Eu nu il plac pe Niels dar Antonescu arevenit la aceleasi practici pe care le-a folosit atunci cand il sapa pe tariceanu pentru ca dorea sa fie presedintele pnl.
Curat murdar!
Super emisiune aseara domnule Tudor
v-ati fi asteptat sa fie altfel ???? ganditi-va ca si pe BASESCU il stiu multi din serviciile astea si se si pot santaja unii pe altii !!! nu uitati ca daca au furat impreuna se si au la mana unii pe altii !!! nu e tocmai comod chiar pentru BASESCU insusi in an electoral sa inceapa sa dea jos pe unii care l-au servit,dar il si stiu in acelasi timp si ei cu ce s-a ocupat dl.presedinte timp de 10 ani !!!! e clar ca este o gasca care a saracit ROMANIA care nu este dispusa sa faca nici un pas inapoi chiar daca au murit doi oameni !!! la momentul asta cel mai mare inamic pentru ei a fost si este clar ANTENA 3 !!!! pe de alta parte am curajul sa spun ca moartea celor doi i-a clatinat mai tare decat se asteptau ei !!!!
STS actioneaza sub acoperire. Eu ce as face, nu este demiterea “generalului” STS ci lasarea STS fara serviciul 112.
In plus acest serviciu ar trebui sa fie de competenta politiei. In toate filmele americane se vede ca politia se ocupa de serviciul 911 dupa care convorbirile sunt redirectionate spre institutiile abilitate.
As lasa STS-ul fara acoperire iar SPP cu atributii doar de protectie si paza a demnitarilor. SRI si SIE ar trebui sa fie singurele care sa faca spionaj intern si extern.
Cat despre “marinar” se vede de la o posta ca incepe sa actioneze precum a fost pe vremea referendumului cand au existat mai bine de 3000 de interceptari.
Ceea ce face acum este trecerea tuturor institutiilor care nu-l sprijina printr-o sita foarte marunta pe care a creat-o la DNA si STS. Sita poate fi eliminata doar daca li se ofera libertate totala procurorilor precum judecatorilor, singura autoritate fiind legea.
Bati campii, tovarase.
911 (si serviciile similare) “suna” la un dispecerat, nu la politie. De-aia dispecerul intreaba (daca tot te uiti la filme) “ce urgenta aveti?”, ca sa stie unde sa transfere convorbirea. Dispeceratul respectiv indeplineste functia PSAP, “Public Safety Answering Point”, n-are nicio treaba cu politia.
Bateti atata apa in piua apropo de STS ! Da e si acesta un subiect dar trebuie sa va ganditi ca vin alegerile prezidentiale si Basescu trebuie sa isi asigure inlocuitorul la comanda ! Cum credeti ca isi va fi asigurat Basescu inlocuitorul la comnada daca nu prin aceleasi metode prin care a furat si in 2004 si in 2009 cand de fapt a fost perdant si intr-un caz si in celalalt ? Bineinteles ca prin oameni de genul lui Opris ! Si de aceea are curaj acest Opris sa nu demisioneze pentru ca stie multe dar si pentru ca sub obladuirea lui Basescu inca mai poate ” multe ” ! Se indoieste cineva de asta ?
Domnule Radu Tudor,
Asta,adica basaul ne crede prosti,pe toti romanii,cand spune ca STS-ul,poate localiza,numai pe cei care suna de la telefonul fix: pai imbecilul asta ma face sa il intreb,unde s-au dus ,sau in ce buzunar au intrat peste cinci milioane de euroi,daca treaba asta sr facea foarte smplu,de catre oricare amarastean de acasa,inca de pe vremea lui Ceausescu.Cum,simplu(?!),afla numarul de telefon,dupa care se uita in cartea de telefon,cauta numarul si citea in carte numele si adresa celui care l-a sunat. Haideti sa ii spunem ca este un mincinos notoriu,fara scrupule si demnitate umana. Poate da Dumnezeu,sa se intample cum a spus Sova,adica a doua zi dupa ce va pleca in strigatul de huiduieli de la Cotroceni,in decembrie curent,sa il cheme procurorii, sa dea cu subsembatul,despre toate potlogariile si marsaviile facute de prapaditul asta.
http://www.rna.ro/ENGLEZA/SAR2011/prezentation/Ro/romatsa.pdf
Dle Basescu, poti spune familiei Aurei logo-ul : Sa traiti bine!
le puteti spune ca sunteti un Presedinte care -I iubeste ?
restul nu mai conteaza.
Dle Basescu, ati auzit de karma ?
Roata zeilor macina incet da bine.
Basescu fiind cel mai mare mincinos cu siguranta ca nu doreste adevarul.Radu iti pun o intrebare ,oare chiar nu se poate sa schimbam o data pentru totdeauna acesti nemernici?
6.12.2009, ora 21,34″. Suna telefonul mobil foarte vechi (cumparat in 2003 pe abonament), cu o cartela (sim) preplatita (foarte veche si ea). La telefon o voce de femeie ma intreaba : “Sunteti COCA (pauza) SERGIU (pauza) NICOLAE ?” Zic :”Nu.” Voce de femeie usor iritata in crescendo : “Cum nu sunteti (pauza): COCA (pauza) SERGIU (pauza) NICOLAE ??? ” Zic :”Nu.” Si inchid telefonul.
Peste 3 minute telefonul suna iar, aceeasi voce : “Sunteti COCA (pauza) SERGIU (pauza) NICOLAE ?” Ma enervez si eu: “Nu, domne.” Vocea: “Pai si nu e pe (aceentuat cu subinteles) ACOLO – PE LANGA DVS.: COCA (pauza) SERGIU (pauza) NICOLAE ?” Zic : “Nu doamna, ati gresit numarul.” Vocea: “Nu sunteti pe langa M. (localitate – primul releu) sau N. (localitate – al doilea releu), pe …” Inchid repede si desfac telefonul si ma intreb : ce dracu fu asta?!
Pe scurt, in seara aceea, am aruncat imediat cartela in soba si nu am mai folosit telefonul cel vechi cu toate ca functiona bine. Dar a doua zi, si un an si de zile dupa asta m-au hartuit unii pe numarul de telefon mobil de pe abonament (altul), pe alt telefon, mai nou, alt nr. de telefon etc. De fiecare data cu aceeasi poveste : daca nu il cunosc pe unul Coca Sergiu Nicolae, care ar vrea sa isi faca abonament la Romtelecom. Oamenii pretindeau ca sunt de la Romtelecom. De fiecare data când verificam numerele (in special cele de telefon fix) pe care acestia le foloseau, erau nealocate sau nu existau. Intr-un final i-au facut si cont pe un site de socializare lui COCA (pauza) SERGIU (pauza) NICOLAE . Internetul meu (Romtelecom) a inceput sa dea rateuri, si voiau unii sa imi verifice mie instalatia (parca era mare branza). Dar oamenii habar n-aveau de echipamentul firmei (Romtelecom) unde pretindeau ca lucreaza. Nu i-am lasat eu sa intre, dar …?! Cam asta ar fi o poveste adevarata – despre localizare.
Pe cine cred ei ca mint : Numarul ala pe care ma sunasera din gresala nu era inregistrat, si era folosit foarte rar. Cum au ajuns la nr. de abonament mobil asa repede?
Chiar pot sa faca ce scriu pe site. Iar pe pilotul Adrian Iovan si pe locotenent Aura Ion ei, Sts si Romatsa, i-au ucis nu cred ca din culpa, ci cred ca a fost cu intentie. Oamenii aceia au murit minut cu minut,secunda cu secunda, pentru ca asa au vrut prieteni lui t.b..
Vreau sa intelegeti ca pentru t.b. si aia care il slujesc, nici un OM nu conteaza. Daca ii sta cineva in drumul spre a obtine ceva (terenuri, functii, bani), sunt capabili si de crima. Pur si simplu opris voia sa santajeze guvernul si opinia publica cu pierdere acestor vieti pentru a obtine bani pentru alte contracte.
Daca d-nul Voicu spune ca presedinele are imunitate ,,aboluta,, , E GRAV , GRAV , GRAV ! Din vina unor oameni ca d-lui profita nemernicul ! Daca nu are cunostinte juridice , sa taca , fiindca e ai bine ! In privinta imunitatii presedintelui nu exista hotarare judecatoreasca pentru a se fi constatat ca e imun impotriva faptelor penale ! Procurorul nu e judecator ! Si , in plus , unele dosare au fost solutionate , dandu-se NUP , altele au fost suspendate pe motiv de imunitate ! De ce , procurorul general nu formuleaza RIL pentru a se statua solutia corecta ?! Veti vedea ca nu are imunitate decat ca cea a parlamentarilor , cum spune Constitutia .
*absoluta , scuze !
Iata ca nu doar informatiile postate pe propriile site-uri, 112.ro si sts.ro, i-l contrazic pe Basescu Traian, ci multe alte publicatii consemnau succesul, 112/sts, in parteneriat prin salvarea grupului de belgieni, cu mai bine de un an in urma.
http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=33890&Itemid=375
http://www.stradadebuzau.ro/sts-premiat-pentru-operatiunile-de-salvare-prin-112/
http://reporterul.ro/administratie/sts-premiat-la-gala-europeana-112-2922
Si se mai gasesc multe alte urme pe internet …
Lucrurile arata asa:
Lipsa de coordonare in cadrul comandamentului pentru situatii de urgenta a dus la moartea unei tinere: Aura Ion. Ponta avea responsabilitate directa in aceasta coordonare.
Localizarea se putea face pe baza datelor de la:
– STS – un sector determinat de antena operatorului de telefonie mobila (data fiind pozitionarea in munti, localizarea s a facut pe o suprafata de 200km patrati)
– ROMATSA (n a functionat semnalul pe frecventa corespunzatoare)
– MApN (aviatia militara a facut localizarea cu o precizie de 2km, dupa cum rezulta din fragmentele lipsa din raportului guvernul)
Ce face seful guvernului? Pe perioada accidentului merge la o emisiune si se rafuieste cu adversarii politici. Dupa emisiune merge la o chermeza la restaurant cu presa. N-avea nicio treaba cu coordonarea.
Si, ca sa fie complet tacamul, in loc sa nu doarma noaptea, pentru ca are un mort pe constiinta, ce face premierul? Se gandeste cum sa scoata un profit politic de pe urma celor doua cadavre. Si ii vine ideea sa ceara demisia sefului STS si, atentie!, trecerea STS in subordinea Ministerului de Interne. De ce? Pentru ca vrea sa se faca presedinte anul asta si vrea sa foloseasca acest servici de telecomunicatii speciale in folos propriu.
Asta e povestea pe scurt.
Domnule Tudor,
Toate acele aberatii debitate de locatarul de la Cotroceni in direct la toate televiziunile de stiri sper sa fie interpretate de procuratura, daca vor sa arate ca avem o procuratura independenta, ca un autodenunt privind crearea de haos in mod intentionat de catre serviciile aflate de partea lui Basescu pentru a arata incapacitatea guvernului Ponta de a gestiona o situatie de criza. Nu vad cum altfel ar putea fi interpretate toate acele declaratii. Plecand de la aberatia cu capacitate STS de a localiza doar telefoane fixe pana la momentul in care locatarul de la Cotroceni se lauda ca, daca el ar fi coordonat aceasta actiune din biroul lui ar fi fost localizata epava avionului in maxim 30 de minute, totul duce la concluzia unui haos generat in mod intentionat de catre serviciile lui Basescu. Din pacate datirita ambitiei betivanului de a arata cat de bun este el si cat de incompetent este Ponta au murit doua persoane nevinovate. Basescu, si nu numai el, vorbesc despre celula de criza si coordonare unica. Scuze dar in astfel de situatii nu stiu daca se poate astepta constituirea unei celule de criza. In astfel de accidente unde fiecare minut conteaza trebuie sa intervina in primul rand initiativa personala a celor care au in fisa postului localizarea unui numar de telefon sau a unui avion dupa aparatele de la bord sau ultima pozitie pe radar. Cred ca fiecare angajat din tara asta, inclusiv cei de la STS sau de la 112, au o fisa a postului in care exista si o rubrica numita “Delegare de competente”. Aceasta delegare de competente se refera exact la situatii de forta majora unde fiecare minut conteaza pentru a lua o decizie si nu iti permite sa mai astepti o comanda unica sau un sef care sa te intrebe ce si cum. Poti tu ca angajat in sarcina caruia intra localizarea unui telefon sau a unui avion sa o faci de urgenta si sa anunti pe cei implicati in cautare. O celula de criza cu comanda unica nu cred ca se poate constitui in mai putin de 1 ora asa ca este absurd sa astepte cineva cel putin o ora sa ia o decizie in astfel de situatii critice. Nu se compara cu actiunea de eliberare a unor rapiti unde pot fi negocieri timp de luni de zile sau aducerea in tara a lui Haissam care a durat 5 ani. Supravietuitorii nu puteau astepta 5 ani sau 5 luni cat a durat aducerea lui Haissam sau eliberarea ziaristilor.
In acelasi timp cineva ar fi trebuit sa il intrebe pe Basescu cum localiza el avionul in maxim 30 de minute din biroul lui daca STS nu poate localiza decat telefoane fixe dupa cum tot el ne spunea iar acel sistem de la bordul avionului nu mergea pe frecventa ce il putea depista? Avea doar el in biroul lui o aparatura suplimentara capabila sa localizeze si telefoanele mobile? Doar aceasta declaratie este suficienta pentru a fi acuzati el cu serviciile din subordinea lui pentru obstructionarea cautarii epavei avionului, obstructionare ce a dus la decesul a doua persoane.
dar ce sa mai zicem de un site al statului cica de informatii care a costat nu mai putin de 8 milioane de euro si e praf (plin de buguri care mai de care mai enervanta)cu structura din 2010 si el e platit ca nou in 2014 … asa si cu sts …