PS : Nota 6, pe o scara de la 1 la 10, din partea mea

10 COMMENTS

  1. Nota 4. Fata de alte clipuri, calitatea imaginii este putin, putin mai buna. Dar are probleme mari, in lumea vines si instagramului etc. prea lung, prea multe informatii dintr-o data. Trebuie sa fie maxim 2 min, 2 min jumatate, cu imagini mai bune, cu o durata relativ mai lunga a unui image shot, ca omul sa absoarba imaginea care o vede. Si de preferat mai multe videouri pt un market target mai bun. Adica: un video doar despre natura si traditii, pentru cei ce doresc asta, un video despre orase si muzeu, pt cei ce prefera un city break sau chiar business tourists (ceea ce este majoritar la noi in orase). Din nefericire nu prea poti sa faci un video cat de cat calumea pt turismul de masa (munte si mare) sunt prea varza statiunile. Sper ca exista o versiune in toate limbile de circulatie internationala (franceza, engleza, germana, chineza, japoneza). Prea multe imagini cu fete, maini (secunde bune pierdute). Lipsa cea mai mare si asta si datorita lipsei infrastructurei. Aduce in discutie lucruri pe care un turist strain nu are de unde sa le stie (personaje din basme), de prea multe ori imaginea nu coreleaza cu ceea ce spune vocea. Nu inspira activitate. Prezentata ca o tara in care vii sa te plimbi din punctul A si B. Turistul are nevoie de activitati, recreatie, locuri unde sa cheltuiasca banul,(exista analize academice legate de acest lucru).

    Mai pe scurt, amatorism, asa cum a fost condusa si tratata aceasta industrie, pana acum, in Romania si intreaga tara.

    PS: Prea multe imagini de sus, probabil sa mascheze gropile si murdaria de pe strazi, si infrastructura lipsa de la nivelul solului. Dar e OK, ramanem la “suntem o tara frumoasa, bogata, cu potential”… cu potential, cu potential, cu potential, CU POTENTIAL.

    Si da, ultimele 2 cuvinte le-am strigat din disperare.

    PS2: Definitia turismului si a Romaniei condusa de dinozaurii care au trecut pe la putere. Dracula Park.

  2. … la modul absolut.Nu merita intrat in detalii, desteptii au mintea odihnita.In primul rand un esec total pe partea de realizare a “clip-ului.”O amestecatura neizbutita si stangace, un fiasco de “rasunet mondial” ca si “logo-ul” Elenei de acum cativa ani.Un clip ridicol ca si realizatorii lui, cu siguranta niste caraghiosi destepti si simpatici.Imaginati-va un vanzator talentat de servicii care atrage o clientela buna si apoi isi duce Clientii la “stupul cu miere” – acei Clienti gasesc acolo realitatea: turismul din Romania este o gluma – exact asta vor povesti acasa, prietenilor, neamurilor si cunoscutilor.Cand nu ai sustinere reala din spate, nu te forta sa vinzi ca ajungi de rasul lumii si falit, in plus nu te mai crede nimeni.Acest aspect al realitatii turismului din Romania trebuie privit prin prisma celor care au cel putin 2-3 vizite in state ca si Austria, Slovenia, Croatia, Cehia, Italia, Elvetia, Germania, Franta, etc.Nu poti sa intelegi ce inseamna turism adevarat, ce inseamna organizare, servicii, ecologie, grija fata de natura, implicare, etc. decat daca ai un termen de comparatie, or strainii au termen de comparatie (chiar tarile de unde provin), iar romanul care n-a iesit din tara decat in Turcia, Bulgaria si Grecia, nici macar atat.NOTA: 3

  3. Foarte slab, nu transmite niciun mesaj clar, este o amestecatura, un fel de shaorma cu detoate, iar vocea falsa si enervanta ma scoate din minti. Cu 5000$ si cativa studenti de la UNATC se poate face un material de 10 ori mai bun compus dintr-o serie de clipuri fiecare pe tema lui, exact cum scria mai sus Dragos.

    Nota 2, oare cat a costat video-cliseul asta? Sa vedeti ce bune sunt clipurile de promovare ale Bulgariei si Israelului si sa comparati.

  4. Romania nu are nevoie de clip de promovare. Toata lumea stie ca este o tara frumoasa( ce a mai ramas in urma jafului postcomunit) Papa a facut o adevarata promovare cand a transmis Lumii ca Romania este Gradina Din moment ce nu poti merge in siguranta pe un drum pana la o pensiune si nu poti sa dormi ca nu stii daca nu dormi somnul de veci, promovarea este plina de continut eronat. Protectia consumatorului trebuie sa se autosesizeze si sa interzica acest clip care duce in eroare pe turistul strain de Romania..Statisticile, relatarile din media si realitatea contrazic total prezentarile din clip. Poate daca compari clipul cu realizarile enumerate de toate partidele inainte de alegeri sau dupa guvernare. Mihai-Viorel Fifor 16 ianuarie 2018 – 29 ianuarie 2018
    Mihai Tudose iunie 2017 – ianuarie 2018
    Sorin Grindeanu ianuarie 2017 – iunie 2017
    Dacian Julien Cioloș noiembrie 2015 – ianuarie 2017
    Victor Viorel Ponta mai 2012 – noiembrie 2015
    Mihai Răzvan Ungureanu februarie 2012 – mai 2012
    Emil Boc decembrie 2008 – februarie 2012
    Călin Popescu-Tăriceanu decembrie 2004 – decembrie 2008
    Eugen Bejinariu decembrie 2004
    Adrian Năstase decembrie 2000 – decembrie 2004
    Mugur Isărescu decembrie 1999 – decembrie 2000
    Alexandru Athanasiu decembrie 1999 18 aprilie 1998 – 21 decembrie 1999
    Gavril Dejeu 30 martie-17 aprilie 1998
    Victor Ciorbea 19 decembrie 1996 – 30 martie 1998
    Nicolae Văcăroiu 20 noiembrie 1992 – 11 decembrie 1996
    Theodor Stolojan 16 octombrie 1991 – 19 noiembrie 1992
    Petre Roman 26 decembrie 1989 – 28 iunie 1990,
    Sunt oameni care au condus hoardele jefuitoare dupa 1989.

  5. Au uitat sa spuna ca nu avem autostrazi, ca soselele sunt pline de gropi, ca trenurile merg cu 40km/h, ca taxiul de la aeroport pana in centru costa cat biletul de avion…
    Nota 5 de la mine.

  6. Nu pot da nota proasta imaginilor Romaniei!Nu vad nimic injositor!Oare ce mesaj sa mai ai la astfel de imagini?Trebuie sa fii gica contra,ever,cand imaginile vorbesc restul amuteste!Eu l-as fi dat mut,imagini cu muzica de nai si personaje cum nimeni nu le are!Coordonatele pe harta se stiu trebuie doar arate insistent ca nu stiu,pentru asta as fi platit,care supliment alimentar!Vrei energie,vino la noi!Punct!

  7. Ar fi fost mult mai bun daca nu s- ar fi insistat pe chipuri.Mesajul verbal e slab.Poate ar fi fost mai bine bilingv ?
    Un 8.

  8. Modele de intrebari pe justitie:
    “Vreti sa revina Kovesi la DNA ? ”
    “Credeti ca fabricarea de dosare la comanda, denunturile false, martorii falsi sau cu mai multe identitati (de exemplu, cu 36 de identitati, la Ploiesti) ar putea influenta INDEPENDENTA Justitiei ?”
    “Credeti ca cele 3.400 de dosare fabricate pentru magistrati pot influenta Justitia ?
    “Credeti ca Justitia clanului Soros-Macovei, folosindu-se arhiva SIPA, poate fi Independenta?”
    “Credeti ca Justitia poate fi Independenta, atat timp cat in campania electorala Johannis a declarat ca cele mai multe dosare vor fi de la PSD ?”
    “Credeti ca Kovesi a fost independenta cand a Dosit/Protejat Dosarele: EADS, Microsoft, ALRO, Flota, Rapirea Jurnalistilor, Hexi Farma, Colectiv ?” s.a.m.d.

  9. Multe lucruri interesante si simbolice. Preponderent, lucruri pozitive. Nota, ceva intre 8 si 9. Insa un clip mai realist trebuia sa cuprinda si lucrurile negative: “Soros”, care a intors tara pe dos in ultimii 30 de ani (cu Justitia lui Macovei, Kovesi), cu reteaua de 600 de ONG-uri si cei 23.000 de adepti, apoi Reset Romania cu cei 140.000 de tineri IT platiti de Ambasade, 40.000 de masoni si acoperiti ai Serviciilor; apoi, Camioanele cu bani din Evaziune trimise catre Vest (dupa Irimescu). Ar fi putut aparea cate ceva din EADS, Microsoft, ALRO, Flota, Tigareta, Rapirea Jurnalistilor, Hexi Farma (cu heroina sintetica). Doar cateva aspecte ale realitatii actuale …

Leave a Reply to S-o ros...Cancel reply