Aceasta criza fara precedent generata de #coronavirus impune o scurta si rapida analiza despre cine pierde si cine castiga in aceste momente in care bursele cad, economiile statelor se indreapta spre scadere, resursele devin extrem de pretioase si evaluarile pana la finalul anului sunt cruciale.
Orice criza inseamna o provocare si cine stie (stat, companii private) sa se adapteze rapid poate transforma aceste necaz intr-un prilej de revenire financiara
Daca bugetele statelor vor scadea si e nevoie de o radiografie extrem de precisa pentru tipurile de venituri pe care se pot baza guvernele dar si companiile private, am facut o evaluare pe care o prezint mai jos 

Cine castiga :

shopping online

platforme home delivery

retail hypermarket

industria IT, furnizori internet

industria pharma

industria de aparatura medicala

industria textilelor reprofilata pe productie masti, combinezoane, orice necesar textil spitale

producatorii de alcool reprofilati pe dezinfectanti


Cine pierde :

industria auto

turismul

imobiliare / constructii

comertul in magazine – cu precadere haine, incaltaminte, accesorii, mobila, etc

companiile aeriene (reprofilate pe cargo si transport medical ar putea compensa)

industria HORECA, daca nu se adapteaza la oferte online & delivery

transporturile de persoane si de marfuri

 

1 COMMENT

  1. Cel mai mult pierd imobiliarii. Muzicienii. Industria auto. Tot ce pe baza de comision, toate tranzactiile vor fi directe, mai putin cele prin banci. Micii comercianti din cauza micilor comercianti cetati cu igiena.

Leave a Reply