Dan Tapalagă, fondator și editorialist G4 Media, a făcut o evaluare de dezbaterilor de tip Town Hall organizate de Antena3CNN cu principalii candidați la alegerile prezidențiale.
Ce am văzut în prima săptămână de campanie la Ciolacu, Ciucă, Geoană, Lasconi și Simion
În final, de notat calitatea dezbaterilor cu principalii candidați la prezidențiale, organizate de Antena 3. Parteneriatul cu CNN și experiența multor jurnaliști de acolo au ridicat dezbaterea electorală din România la alt nivel. Dezbaterile cu Elena Lasconi, Nicolae Ciucă, Mircea Geoană și cu Marcel Ciolacu au avut ceva din rețeta debate-urilor americane, cu întrebări incomode, capcane, emoție, teme lejere combinate cu substanță – una peste alta, un reality show politic reușit.
Poate că n-au atins toate temele cu adevărat importante în unele cazuri, poate că i-au tratat cu mănuși pe unii și i-au mitraliat pe alții, dar, în ansamblu, jurnaliștii Antena 3 și-au făcut datoria față de public și au oferit un produs editorial premium. Acest lucru se reflectă și în cifrele record de audiență înregistrate de Antena 3 pe durata celor patru dezbateri. Au setat singuri un standard, în contrast puternic față de unele emisiuni de până acum.