Liviu Dragnea : “Dupa decizia ICCJ de azi, i-am prezentat primului ministru demisia mea din functia de ministru al dezvoltarii si administratiei publice. Luni imi voi depune si mandatul de presedinte executiv PSD in sedinta BPN”.

 

63 COMMENTS

  1. mai sunt şi politicieni care mai respectă ceea ce au zis. ruşinea demisiei lui trebuie să cadă pe capul celor care au alcătuit fostul usl şi care au confirmat decizia ccr fără nicio împotrivire.

  2. Ce n-a reusit dl. Basescu atunci cand era presedinte, reuseste acum pe mana DNA.
    Sunt foarte curios de cum va reactiona presedintele PSD, Premierul Romaniei.
    Nu stiu de ce dar am sentimentul ca Premierul “a batut palma” cu mult timp in urma cu unii care submineaza PSD si foarte grav submineaza Romania.

  3. Foarte bine, e normal, ce sa caute un penal in asemenea functii.Chestiunea e ca asteptam sa-si dea demisiile toti penalii, care sunt majoritari.Am ajuns o tara condusa de penali, mafioti, tigani, hoti si nemernici.Asteptam sa se intample ceva cu toti penalii nationali: basescu, udrea, anastase, blaga, videanu, berceanu, iliescu, nastase, ponta, udmr-istii, pnl-stii, pdl-stii, toti, toti la bulau, ca merita.

    • Bai baiete, ne e nimic ilegal in a scoate lumea la vot si de a moboliza OAMENII DIN PROPRIUL PARTID PRIN SMS!
      In toate tarile civilizate se face acest lucru…

      • Depinde cand si depinde si de ce tara vorbesti. Nici in Romania nu este ilegal sa mobilizezi lumea la vot chiar si prin SMS cu o singura conditie. Sa nu o faci in ziua votului. Atunci este ilegal. Asta e micul amanunt pe care uita sa il spuna cei ce se plang ca e un atac la democratie. Cand s-a facut acea “mobilizare”. In ziua votului stai in fotoliu cu punga de popcorn in brate nu cu telefonul. Asta sugereaza legile din Romania. Iei telefonul in loc de popcorn ai incalcat legea.

        • Nu este adevarat, bai baiete! Orice partid are dreptul in ziua votului sa mobilizeze oamenii din propriul partid la vot. ASTA NU E PROPAGANDA IN ZIUA VOTULUI, caci ptr a sta a fost condamnat, bai baiete! Orice partid are dreptul sa faca asta cu MEMBRII DIN PROPIUL PARTID!

        • Si nicio lege in Romania nu interzice MOBILIZAREA MEMBRIILOR DIN PROPRIUL PARTID IN ZIUA DE VOT, ca daca ar fi asa toti primarii din toate partidele ar fi trebuit arestati si condamnati de dupa revolutie incoace! Mai gandeste si cu capul tau! Mobilizarea in ziua de vot NU E PROPAGANDA!
          D-aia i s-a si dat cu suspendare ptr ca toata afacerea este pute a facatura!

          • Absolut de acord cu tine ca majoritatea primarilor trebuiau arestati dupa revolutie daca se aplica legea ca acum. De fapt din cauza asta a picat Dragnea acum. Ca nu s-a aplicat legea 25 de ani si au crezut ca pot merge asa la infinit. A mobiliza oamenii in ziua votului e tot campanie electorala asa ca citeste legea sa vezi cand ai voie sa faci campanie electorala. Si tu ca persoana fizica esti pasibil de pedeapsa daca influentezi un vecin in ziua votului sa se duca la vot sau cu cine sa voteze. Termenul de campanie electorala nu se refera doar la afise si mitinguri. Nu contest ca este un dosar politic pus la cale de procurorii betivanului dar, din pacate au avut de ce sa se ia cu legea in mana. E si cazul lui Frunzulita ofilita acum. Crezi ca e singurul care a santajat primarii cu taieri de fonduri daca nu scot lumea la vot? Hai sa fim seriosi. Inclusiv ordonanta aia valabila 45 de zile spunea printer randuri cam asa: Aveti 45 de zile la dispozitie sa veniti la noi. Daca nu, v-ati lins pe bot de fonduri. Tu crezi ca toti primarii aia au trecut la PSD ca le placea lor doctrina?

          • @Mihail. Dragnea n-a fost condamnat in legatura cu nicio mobilizare in ziua de vot, NU EXISTA NICIO LEGE DE ASA FEL, astfel era condamnat pe baza acestei legi electorale. Dragnea a fost condamnat ca si-a insusit bunuri necuvenite !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            Adica a indemna oamenii sa voteze si-a insusit un bun necuvenit!!!!!!!
            ESTE DE O MARSAVIE VECINA CU NEBUNIA!

        • SMS-urile erau între şefii de secţie şi centru de colectare a datelor, alegătorii nu au primit SMS-uri, era o chestie INTERNĂ de partid ❗
          PNL-ul pe acelaşi principiu a mers la alegeri, doar că voi nu auziţi în integralitate ceea ce spune prim-ministru, doar frânturi, este explicabil la băsişti …
          Documentaţi-vă măcar, înainte de a deschide acel orificiu numit GURĂ (aşa credeţi voi) …
          citez “Victor Ponta le-a spus judecătorilor că știa și a autorizat folosirea aplicației de monitorizare a votului în ziua Referendumului”
          http://www.stiripesurse.ro/declara-ia-lui-victor-ponta-in-fa-a-judecatorilor-de-la-iccj-sage-i-pentru-crin-antonescu-i-pdl_949534.html (exact sub titlu)
          NU A FOST MOBILIZARE LA VOT, SE transmitea câţi % au votat până în momentul când se transmitea SMS-ul ❗
          Când eşti informat, ai puterea ❗
          Când NU eşti informat, eşti doar o marionetă ❗
          Din acest motiv, există JUDECĂTORI, EI ascultă ambele părţi (acuzaţia şi apărarea).
          Iar dacă Dragnea ar fi fraudat referendumul, fi sigur că nu le trebuia 2 ani ca să demonstreze aşa ceva …. şi mai ales nu-i dădea cu suspendare ❗ … este alt lucru care trebuie să-ţi dea de gândit …
          FOLOSEŞTE NEURONUL, NU TREBUIE SĂ-L ÎMPRUMUŢI DEGEABA, sau măcar să nu-l mai iei pe inventar, aşa te faci responsabil cu pierderea singurului neuron al băsiştilor …

          • Bai @Vio, puncte, puncte:

            1. Cand bagi cu puncte, puncte, ai pauza in creier in acel moment sau ti se curenteaza mono-neuronul?
            2. In scoala generala clasele I-IV, cand iti dadea doamna invatatoare sa faci compunere la limba romana, compunerea tu o scriai tot cu puncte, puncte?!

            P.S.: Pai puncte, puncte, ce faci ba, iar ai bagat cu puncte, puncte? In creierul tau e foarte complicat sa te controlezi ca sa poti scrie si tu normal, nu?!

  4. In acest moment epoca baronilor locali ai PSD isi traieste ultimul capitol.Le-a mai ramas activul de propagandisti si bunavointa unor televiziuni,cu toate astea invitatii de la PSD se comporta ca niste vatafi in acele studiouri.Atentie mare,daca va lasa si A3 din mana e jale.Cu RTV nu e de ajuns va trebui sa apasati si pedala B1 pe care acum doar o testati adica va fi vai si amar.Ciocul mic PSD,te paste un 20% la anul de nu-ti poti imagina.

    • si marmota ce zicea? probabil ca si frunzaverde de exemplu e tot pesedist? adomnitei o fi tot pesedist? uioreane etc toti sunt vasnici pesedisti? rau iti mai joaca mintea feste sau atata poti sa te scremi?

      • Lasa-l,are si el niste fantezii cu victorii peneliste,asta cand sta pe closet,iar tu acum ii deranjezi visarea.

  5. Nu-i vorba de demisia lui Dragnea, aici e vorba că băsiştii ăştia ne-au mai tras-o încă o dată … o dată erata, o dată dosarul referendumului, a treia oară, nu trebuie să-i mai lăsăm să continue în aceeaşi direcţie … asta-i sigur ❗ ❗ ❗
    [embed]https://www.youtube.com/watch?v=kqYCLYCQ2vs[/embed]

  6. Toţi cei 7,4 mil. de români trebuie să ne dăm demisia din statutul de ROMÂN din ROMÂNIA, trebuie să fim nemţi în ROMÂNIA, pentru a nu ajunge la tribunal şi să luăm şi un an cu suspendare …

    • Bai puncte, puncte, ce faci ma, iar ai pauza in creier sau de ce ai bagat iar cu puncte, puncte? Acolo unde bagi puncte, puncte, ai pauza in creier sau uiti ce vrei sa scrii, adica ti se rupe filmul, pentru ca am vazut ca ai umplut blogul de mesajele tale pline cu foarte multe puncte, puncte!! Pana la urma, retarded esti?!

  7. Ok, Dragnea ca Dragnea.

    Dar cu mortii si fantomele din Teleorman care votau, se presupune, toti ‘Da’, cum ramane?

    Suntem primul stat european care acorda drept de vot decedatilor ‘domestici’ si sicanam dreptul de vot ‘viilor’ de peste hotare.

  8. Domnul Ion Iliescu este foarte mulțumit: Ce făceai tu Liviule dacă n-aveai primarii ăia,nici 40% nu luați!Ați creat un monstru!Dacă pierdeți alegerile,românii n-o să vă mai ierte și partidul se va evapora

    • Nu e nimic ilegal in a scoate oamenii din propriul partid la vot!
      Nu mai puneti botul la propaganda, d-aia i s-a si dat cu suspendare ptr ca nu e nimic ilegal in ceea ce a facut!

  9. nu stiu de ce dar toata aceasta campanie dna impotriva coruptilor pare sa ii vina manuse lui ponta .sper sa ma insel dar am impresia ca o foloseste pe kovesi sa isi faca putin mai multa curatenie in partid.tinand cont ca a numit-o personal la conducerea dna si duduia kovesi a actionat mereu la comanda orice este posibil.a scapat de cei care il criticau[vanghelie,ghita-asesoft,sova-mai are un pic]de cei care stricau imaginea partidului ca fiind vechi baroni locali[hrebenciuc.clanul cosma]acum vad ca ii elimina pe cei prea populari.cam bate la ochi mai ales ca se are grija sa nu se strice prea mult raportul de forte in parlament.salta dna-ul de la psd,pe urma incepe sa ia si de pe la pnl.poate pare o teorie a conspiratiei dar este ciudat rau de tot.oricum nu imi pare rau atata timp cat platesc toti marii pungasi ai tarii indiferent de culoarea politica.si inca o chestie:a devenit deranjanta ardoarea cu care au inceput sa fie aparati miliardarii romaniei la antena3.toata lumea plange ca e arestata “crema”afaceristilor romani si raman angajatii lor pe drumuri.in primul rand nu conduc ei in mod direct afaceri de sute de milioane asa ca se pot duce linistiti la puscarie.in al doilea rand are cineva impresia ca si-a facut cineva milioanele cu afaceri cinstite ?sa fim seriosi.toate marile afaceri ale lumii au fost la un moment dat implicate in scandaluri de coruptie.vorba romanului e buna:hotul neprins e negustor cinstit.dar si cand il prinzi baga-l nene la beci si incearca sa iei inapoi tot ce a furat.

  10. cei care au incalcat Constitutia si legile electorale indemnand oamenii
    sa nu-si exercite un drept constitutional stau bine mersi, mangaiati pe crestet de justitia independenta. Deci, regula s-a aplicat doar unde a vrut Basescu. La fel ca si in dosarul Telepatia, unde a fost luata in vizor o singura privatizare, cea a ICA, in conditiile in care erau 50 de privatizari identice, pe aceeasi lege. Asta este renumitul stat de drept romanesc

    De ce DNA are interceptari numai cu PSD, dar nici una cu pedelisti? In toti anii astia, DNA si SRI au facut politie politica, urmarind cu OBSTINATIE un singur partid? cand se incheiau contractele alea fabuloase pentru telegondole, parcuri si terenuri de fotbal in panta unde era DNA si serviciile? Unde erau serviciile cand se achizitionau telegondole
    cu de trei ori pretul si multe alte afaceri scandaloase? Concluzia – DNA si serviciile nu sunt interesate de coruptie in general, ci de un singur partid….asa nu vom scapa de coruptie.

  11. OFF TOPIC,
    .
    Domnule Radu Tudor,
    .
    Dumneavoastră știți(și n-aș vrea să cred că nu vă interesează) cum aș putea intra eu(sau altcineva) să revăd articolele scrise de dvs. și comentariile aferente, să zicem, din perioada 02… 03…04…05,04,2013? Nu știu cine v-a făcut pagina (și în special ”motorul” de căutare din josul paginii) dar mie, neștiutorul , îmi trebuie jumătate de oră să ajung la data dorită. O să-mi spuneți că sunt un nostalgic și că nu țin pasul cu noul . Asta, dacă nu vă interesează ce ar interesa pe alții, desigur. Cum ajung eu, mai rapid, la pagina…115, de exemplu?
    După ce ”divizia” economică a INTACT ”a pus mâna” pe arhiva Antenei 3 ca să câștige… și câștigă cu Antena play, probabil, mai puțin decât praful de pe tobă, faceți și dv. descurajant un asemenea demers și asta voluntar, sau nu. Sper să nu mi-o luați în nume de rău dar tocmai făceam un exercițiu cam ce ziceau unii de Ponta la data de…. 04,04,2013(a doua zi după ”Cataclismul” din 03,04,2013- așa cum a fost considerat de către unii. Ca să dau de @laura, ”o colegă de suferință” din momentele acelea de ”groază” cam jumătate de oră mi-a trebuit.
    http://radu-tudor.ro/operatiunea-kobesi-a-reusit-traiascacoabitarea/#comment-74166
    Apropo de @Laura, ce viziune avea atunci când lumea inflamată(acea lume inflamabilă, desigur) dădea cu Victor Ponta de toți pereții?! Măscările alea le făceau ăia de pe baricadele antibăsiste, să ne-nțelegem. Așa ceva…mai rar.
    Ce spunea dânsa și se verifică, pe zi ce trece, și de ceva timp încoace:
    o laura Apr 4, 2013 at 18:12
    Eu il Admir pe Victor Ponta!!a avut sange in instalatie -sa dea Dumnezeu sa fie asa cum vrea Premierul!asa e politica!! E SINGURA MODALITATE SĂ_L ÎNLĂTURI PE BĂSESCU – CU ARMELE LUI(sublinierea s.s)!!eu am increderes ca Premierul va actiona in favoarea Romaniei!!cei care il ataca –CEI mai MULTI sunt basisti care se prefac Uselisti tradati!!
    Notă: Chestia cu Șova sau Dragnea și se prea poate, Ponta, sunt de înțeles în acest război care pe care ei fiind, ca victime colaterale, ultimile trofee ale acestor zvârcoliri ale celor două caracatițe transpartinice și transnaționale care acum se strâng de gât și-și își scot ochii una alteia, murind(sper , mai curând) una în brațele celeilalte spre deliciul privitorilor .
    Nu credeți că este prea de tot să risipim atâta timp pentru o căutare și că s-ar putea îmbunătăți accesul spre mulțumirea tuturor ? Cred că este mai simplu decât să conduci o Țară , un Guvern sau Minister și nu-i nici de complexitatea unei operații pe creier. Spuneți-o, doar, celor din preajmă care se pricep și se rezolvă. Mulțumiri anticipate!

  12. Daca Dragnea a fost condamnat pentru ,,instigarea,, de a merge lumea sa voteze , Satana de ce nu-i cercetat si condamnat pentru ,,instigarea,, ,in oglinda , de a NU se prezenta lumea la vot ?! De ce , procurorilor justitiari ?!

    • @nimabe,
      Bine-ai venit, nicoleta!
      Puteam foarte bine să spun în comentariul meu de mai sus în loc de @Laura… @nimabe 😀
      Dacă ești dispusă să recitești ți-aș rememora câteva momente ale noastre la care țin foarte mult (adevărate ”monumente” de luptă adevărată) din acele zile furtunoase în care și tu, și @laura, și @jurist, și @total recall și …gemil( adică subsemnatul), eram pe baricadă și foarte uniți și încercam să-i liniștim pe ultrași că nu-i ce pare a fi. De acord? Ești pe fază?
      Asta, dacă nu intră ”pe fir” derbedeul ăla titrat de ”pusjkerie de kârnat uman” care a făcut (și mai face) varză blogul acesta preluându-mi acum 2-3 ore nickname-ul și zburdă acum dementu prin tot blogul.
      PS Dacă nu ai puterea să faci diferența(pentru că el o să apară, sunt convins, cu nickname-ul meu actual PENTRU CĂ SE POATE….AICI) abandonez totul pentru că mizeria asta umană căreia tu i-ai dat credit, cândva, nu poate fi oprită. Ea a scăpat, fato, de la Spitalul 9 și-i liberă. Mai voia dobitocu’ dracului să se ducă-n…Australia. Adică să emigreze, pușlamaua-titrată. Cică Ponta nu-i asigura lui loc de muncă. El vrând să lucreze musai la Stat. I-am spus că ăia nu țin cont de câte postări are el la activ pe blogul lui Radu Tudor(că numai postările astea le avea la CV, boschetarul) și-l aruncă ăia de nu se vede. Deci, e pe-aici.

    • @nimabe,
      .
      Uită-te aici ce-i scriam lui @paris, comentariu în care apari și tu.
      .
      ”pompiliu Apr 29, 2014 at 21:38
      @paris,
      .
      Uite aici argumente beton, argumente juridice susținute de NIȘTE LIBERALI(n.s) și nu de potăile care se gudură acum pe lângă Antonescu:.
      total recall says:
      April 3, 2013 at 1:16 pm
      .
      D-le Radu Tudor, de la un alegator(nu eu) din cei 7.400.000, intelectual preocupat de binele si linistea tarii:
      Ponta a procedat corect in calitate de ministru interimar al justitiei avand in vedere faptul ca data de 2 Aprilie era ultima zi de indeplinire a mandatului primit de Daniel Morar pt funstia de procuror general interimar.DACA NU FACEA ACEST LUCRU AR FI FOST ACUZAT CA NU A INDEPLINIT OBLIGATIA DE A DESEMNA O PERSOANA PENTRU FUNCTIA DE PROCUROR GENERAL IN CALITATEA SA DE MINISTRU INTERIMAR AL JUSTITIEI, OBLIGATIE PREVAZUTA DE LEGEA IN MATERIE. CA O CONSECINTA A NEINDEPLINIRII ACESTEI OBLIGATII DE CATRE MINISTRUL JUSTITIEI, CHIAR SI INTERIMAR, AR FI CONDUS,FARA TEMEI LEGAL, LA PRELUNGIREA DE CATRE TRAIAN BASESCU A MANDATULUI DAT LUI DANIEL MORAR,ASA CUM REZULTA DIN PUNCTELE DE VEDERE EXPRIMATE DE CATRE DANIEL MORAR ,DE CATRE PRESEDINTA CSM SI CHIAR DE PRESEDINTELE ROMANIEI CARE IN INTERVENTIILE LOR AU ARATAT CA NUMIREA PRIN DECRET PREZIDENTIAL SAU HOTARARE A UNEIA DINTRE CAMERELE PARLAMENTULUI, DE NUMIRE IN CALITATE DE JUDECATOR LA CURTEA CONSTITUTIONALA NU ESTE INCOMPATIBILA CU EXERCITAREA FUNCTIEI DE PROCUROR GENERAL INTERIMAR , IN SPETA A DOMNULUI DANIEL MORAR. ASTFEL I S-AR FI PRELUNGIT ACTIVITATEA IN MOD NELEGAL, FARA CA LEGEA SA PREVADA O CALE DE ATAC IMPOTRIVA UNEI ASTFEL DE SITUATII , CEI VIZATI NEVRAND SA ACCEPTE CA ACTUL NORMATIV CARE REGLEMENTEAZA INTERIMATUL FUNCTIEI RESPECTIVE ESTE IMPERATIV, DAR SE PARE CA PENTRU UNII , CHIAR CHEMATI SA APLICE LEGEA ESTE NECESAR SI INTR-O ASEMENEA SITUATIE SA SE PREVADA O CALE DE ATAC A INCALCARII UNEI NORME LEGALE IMPERATIVE.ACEASTA ESTE O DOVADA CA NORMALUL A DEVENIT ANORMAL IAR ANORMALUL NORMALITATE IN MINTILE UNORA CARE NU STIU CE FEL DE SCOLI AU FACUT.DOMNUL VICTOR PONTA A PROCEDAT CORECT INDEPLININDU-SI ACEASTA ATRIBUTIE IN CALITATEA SA DE MINISTRU INTERIMAR AL JUSTITIEI.
      .
      Mai ia de aici de pe vremea când unii liberalii onorau apartenența la acest partid:
      .
      Jurist says:
      April 3, 2013 at 4:02 pm
      .
      Acum să discutăm tehnic. Nu întâmplător Ponta a aşteptat ziua de azi pentru a anunţa nominalizările. Astăzi expiră mandatul lui Morar. Orice act emis de acesta începând de azi este lovit de nulitate. Epoca DNA şi epoca Morar trebuie să ia sfârşit. O doreşte toată lumea, şi Ponta şi Antonescu şi Băsescu şi serviciile.Nu degeaba a spus Ponta că Morar se comporta cu Ministerul Public ca şi cu propria-i moşie. De altfel, scenariul s-a sfârşit elegant, PNL lăsând portofoliul justiţiei în ograda PSD, aparent fără nici o compensare. Dar asta-i treaba lor. S-a evitat astfel o criză politică majoră. Pe care cred că unii şi-o doreau. USL în întregime a jucat în această piesă impecabil! De remarcat declarţiile acestui politician foarte tânăr, Daniel Constantin!Promite mult! Îi doresc succes!
      .
      Un alt mare liberal și om care cunoaște multe dintre secretele justiției în care am avut multă încredere:
      .
      nimabe says:
      April 4, 2013 at 1:02 pm
      @jurist Ai o logica impecabila !
      .
      uite aici discuții intre liberali care , atunci îmi dădeau speranța că vom fi uniți dacă privesc lucrurile pragmatic:
      Titus Voinopol says: April 5, 2013 at 11:56 am
      Servus Nicoleta ,
      Abia azi am priceput jocul lui Ponta …
      Daca e adevarat ce mi s-a spus , e logic ,
      e ok si chiar istet … Sper sa fie asa …
      Dar atunci de ce a zis CRIN ca n-a fost
      anuntat ? caci ei au vorbit in acea dimineata
      de cateva ori la telefon … CRIN totusi stia …
      Atunci care e logica atitudinii lui CRIN ?
      Da , e sah curat in perioada asta ….
      Reply
      nimabe says: April 5, 2013 at 7:02 pm
      Cum putea Crin sa recunoasca public ca stia ? Crin trebuie protejat neaparat ! El trebuie sa ajunga presedinte ! Toata admiratia si speranta poporului trebuie sa ramana la Crin ! Ponta are timp sa-si spele imaginea . Si stii cand ? Cand il va zbura pe Satana fara elicopter , ci cu catuse ! Titus , trebuie rabdare cat cuprinde !
      Și tot @nimabe liberala
      nimabe says: April 4, 2013 at 11:11 am
      @Gemil Ai dreptate , Gemil . Abia se asteapta o scanteie pentru ca focul sa fie intetit , de cele mai multe ori artificial . Se vrea ducerea tarii in haos , eu nu-nteleg ?! Sunt unii de la care chiar astept ratiune si nu o au exact in momentele cheie ! Am mare semn de intrebare vis-a-vis de cei ce-l sfatuiesc pe Crin . E-adevarat ca aceasta Kovesi nu ar fi trebuit numita , dar era alta solutie in momentul dat ? Cred ca nu si-ar fi pus Ponta atata cenusa in cap , CU BUNA STIINTA !!! Sunt lucruri care nu se pot face publice , dar de ce nu-i spune lui Crin pentru a linisti apele ?! In privinta celor scrise de ,, jurist ,, , normal ca au baza legala si nu sunt doar vorbe aruncate aiurea , la nervi . Ponta a procedat corect , in calitate de ministru al justitiei , achitandu-se de obligatia avuta in aceasta calitate si nelasand PICCJ fara procuror general , in primul rand . A protejat-o si pe d-na Pivniceru , in acest mod . Cum ar fi vuit Macoveica , Satana , Haineala ca a lasat tara fara procuror general , paralizand actul de justitie ! Abia asteptau data de 2 aprilie , fiindca d-na Pivniceru nu facea numirile direct . Astia deja tipau , pregatindu-si atacul , impreuna cu Bruxelles-ul sa se faca numirile urgent . Ponta e curajos !”
      .
      La astea se adaugă ceea ce spunea Victor Ponta la emisiunea d-lui Radu Tudor , Punctul de Întâlnire http://www.youtube.com/watch?v=g0_FQynyjpk care lucruri spuse acolo îl desființează pur si simplu pe antonescu, arătându-ne pe ce personaj mincinos, bășcălios și ranchiunos l-am fi pus, prin votul nostru, la conducerea României.
      .
      Și vine precum o flașnetă hodorogită alde @gheorghe, rușinea de pe aici a pnl-ului, pnl-ul, binențeles, acela zdravăn la cap, cu tot felul de jigniri , epitete și lozinci împotriva lui Ponta și ca el și niște alții precum @violet și prietenul ei @călin care cred că-i suficient să scrii corect gramatical precum …Patapievici, Liiceanu, sau Pleșu, sau să te declari antibăsist până mai ieri, ca să ai și dreptate.Și vin și te mint acum în față cu nerușinare cum ar sta defapt treaba cu antonescu, că ce mare e el și ce importantă mișcare a făcut rupând USL-ul și trecând la băsescu, la Dreapta Unită.
      .
      PS dacă este nevoie(deci la cerere 😀 ) voi da și pasajele in care domniile lor se declară a fi liberali”
      http://radu-tudor.ro/agent-dna/#li-comment-158921

        • Ce chestie, da! A revenit iar prostu’ blogului, @gemil adica, care acum s-ar numi @pompiliu cica, dar pentru cat timp?! Probabil vrand sa-si mascheze propriul analfabetism, urmeaza iar sa se dea lovit! Oricum, ce e pe blogul asta, in afara de pro si anti basescu, astia nu mai vad nimic in fata. Nebunie maxima! Nebunia lu’ Salam! Bafta, pa!

          P.S.: Cu dedicatie,

          https://www.youtube.com/watch?v=76YiiHApCSY

        • @nimabe,
          .
          Precum unei colege de pe blog, la o zi onomastică, îți urez și ție:
          … ”La mulți ani…și multe bucurii!”. Pentru că dacă ai bucurii, se-nțelege, ai și sănatate, ai și pe cei dragi aproape, ai și realizări și satisfacții in ceea ce faci.
          Ș-apoi, noi doi rezonând , dacă ai bucurii tu, evident că voi avea bucurii și eu.

          În rest , m-ai lăsat fără cuvinte ceva mai sus. Poate o șă-ți spună @Stan Petru Paul cine sunt, sau poate @paris, colegi care nu mă confundă și cu care dialoghez de mai bine de doi ani, asta făcându-mă să mă simt bine pe acest blog, înconjurat de prieteni . Nu am fost singur, adică. Am mai avut pe acest blog niște repere de o înaltă calitate, oameni superiori cu care rezonam, pe care îi ajutam sau eram sprijinit în momentele în care eram încolțit de dușmani, pe care-i întrebam, pe care-i consultam(inclusiv dacă mai gândesc eu normal printre atâția anormali(după părerea mea). Din păcate oameni ca @hucko, @onofrei natalia, @jurist s-au retras de ceva timp rărind astfel rândurile noastre, ale moderaților.
          M-a bucurat mult apariția ta ieri, dar și ori de câte ori ai apărut, din ce în ce mai rar în ultimul an. Îmi erai și-ți eram un sprijin. M-am bucurat în van.
          Cu toate că te-am primit cum se cuvine, că ți-am vorbit foarte frumos, eu manifestându-mi bucuria de a te revedea, primirea ta a fost pentru mine năucitoare(și nu este, să înțelegi și acum, prima dată când faci astfel de confuzii).
          Închei aici , fără a uita să-ți spun că, din păcate, s-au dus vremuririle când postai așa ceva:
          nimabe says: June 6, 2013 at 7:22 am
          @Gemil , @Titus Unde sunteti , fratilor , nu mai spuneti nimic ?
          Și, după ce eu îți săream în ajutor…..
          nimabe says:
          April 3, 2013 at 12:51 pm
          @ Gemil Sa stii ca ma intrebam ( si ma miram ) cum de nu-mi sare si mie cineva in ajutor . Te salut , cu respect si drag ! Merci pentru umar !
          S-au dus vremurile alea și, crede-mă, nu din vina mea.
          A venit momentul acela aiuritor, de neînțeles pentru mine, cu acea confuzie inexplicabilă a ta(urmate de multe altele) care a pus capăt acelor vremuri.
          nimabe says: September 8, 2013 at 9:58 am
          Pastrama , ai gresit dandu-te drept Gemil . El nu poate fi confundat . Pa, pa !

          Mă opresc aici.

          • Iti sar eu in ajutor! Esti prost de tropai, sefule!! Pe langa ca ai capul mic, iti mai sta si creierul foarte lejer! Ciudat, nu?! Esti un fenomen!

            P.S.: Iti dau o veste buna! Un chirurg italian a anuntat ca poate face transplant de cap! Asa incat, daca faci repede o cerere pe proprie raspundere, poate obtii prioritate si nu mai stai sa astepti sa iti vina randul!

          • Salut, gemil.
            Pacat, totusi, ca nimabe continua sa te confunde cu acel karnatz basist care bantuie pe aici.

          • @Stan Petru Paul,
            .
            Mai aștept, prietene, puțin, poate s-o dumiri, și dacă nu, asta e…
            Nu mai spun nimic. Păcat, doar atât pot spune deocamdată.
            Îți mulțumesc foarte mult pentru intervenția ta și pentru sprijin. Prietenul la nevoie se cunoaște 😀
            (Aș fi vrut să-l fac pe ăsta micu(emoticonul) cum mutra unuia care este decepționat dar nu știu cum s-o fac)

          • Multumesc pentru urari si ,,primire,, ! Intru foarte des pe acest blog , interesandu-ma in mod deosebit parerile d-lui Radu Tudor vis-a-vis de evenimentele fiecarei zi . Nu prea mai am timp sa citesc si parerile celor care comenteaza . Am ambii parinti bolnavi (trebuiesc supravegheati permanent de cineva ; schimbati , hraniti …) si , la vreo trei-patru CANI de cafea pe care le beau zilnic , mai scap si eu…

        • Domnule Stan Petru Paul,
          .
          Prietene, ți-am spus ceva mai sus că mai aștept ceva timp, eu nerevenindu-mi încă din socul provocat urmare unei asemenea primiri cu un răspuns de-a dreptul …năucitor, eu, prostul bucurându-mă sincer de revenirea dpmniei-sale pe blog.
          nimabe May 15, 2015 at 21:14 – Tot nu ti-ai gasit loc de munca, Pastramă ?
          Ar fi prea multe de spus dar eu acum, cu un asemenea răspuns suflu și-n iaurt.
          Nu știu dacă ai timp să te ocupi și de ”nedumeririle” mele dar dacă ai, citește aici și spune-mi, franc, ce se întâmplă cu domnia-sa, eventual cu mine?
          Pentru că eu aș spune, de ce nu, precum spui tu acum(și cum ar fi normal) , ” Multa sanatate parintilor, nimabe” dar intuiești prietene cum, și la ce răspuns mă pot aștepta? Probabil cam așa :
          October 23, 2013 at 8:39 am
          @gemil , 1 , Pastrama (…) Cum ,,dreac,, poti dialoga cu tine insuti cu atata seriozitate ?! Te dedublezi ?! (Știi, prietene, că eu nu mint când scriu așa ceva)
          Aici e link-ul (și nu-i defel, singurul)
          http://radu-tudor.ro/gadea-meets-hillary-clinton-in-new-york/
          Cum i-ar veni Nicoletei ca acuma să procedez așa cum, de zeci de ori, mi-a făcut si ea ce mi-a făcut, adică să-i scriu ceva , de genul:
          ”Carmen, eu nu sunt gemil , ai gresit dandu-te drept nimabe . Ea nu poate fi confundată . Pa, pa !”
          (Știi, desigur cine-I @Carmen, de-a lungul timpului. Actuala @Carmen este, binențeles, kârnatul- titrat- șomer ratat.

          • Dupa raspunsul pe care l-a dat, cred ca si-a dat seama ca esti adevaratul gemil.
            Sanatosi sa fim !

          • @Stan Petru Paul,
            .
            Ei, și tu, și-a dat seama? Ce era atât de greu să recunoască acest lucru făcând astfel dovada că a greșit atât în ceea ce mă privește cât și în privința ta sau a prietenei Onofrei Natalia care ”și-a luat lumea în cap”? Nu, ceva-i putred în Danemarca, prietene.
            Am rugat-o de-atâtea ori să citească cu atenție tot ce am scris. Inclusiv acum câteva zile. Am întrebat-o (inclusiv conform link-ului următor http://radu-tudor.ro/aoleu-ce-ordin-vine-de-la-cluj/#comment-114534 vezi comentariul gemil Nov 3, 2013 at 01:41 (dar nu numai) ce se întâmplă cu ea, ea ne făcând altceva decât să mă persiflexe în continuare. Mă contrariază faptul că ea, rezonând cu mine, cu noi moderații, în aproape orice se întîmplă în această Țară, ea dând dovadă de multă coerență, luciditate și de un mod pertinent și realist cum pune problema, a continuat să mă jignească fără nici un motiv.
            Puteam să o luăm de la O(zero), ducând discuția undeva ….”Departe de lumea dezlănțuită” în, de exemplu, pagina 270(deci prima pagina a blogului, acum) încheind, astfel, în mod amiabil acest război.
            Oricum, nici varianta pe care i-o sugeram în acel comentariu, nu ar sta în picioare acum, respectiv:
            ”Este foarte simplu acum pentru tine(după bătaia asta de joc) sa spui …sibilic, ca nu ai fost tu.”
            În rest, sănătoși să fim, așa cum zici.

          • Calmeaza-te ascultand variantele propuse de mine la ,,dedicatia,, ta cu Salam (nu am cum sa ascult nici macar un sunet din ce canta astia gen Salam). Sper sa-ti placa . Multumesc pentru aprecieri ! Trec peste-alde Pastrama….CA MULTI MAI SUNT ……

  13. Avea dreptate Catalin Ivan dupa cele 2 amanari ale congresului PSD, Ponta astepta ca Dragnea sa fie condamnat.

  14. Deci un om care indemna proprii membrii de partid sa mearga la vot e condamnat (fie si cu suspendare) iar omul care indemna sa nu se iasa la vot ia laude…

    Tara justitiei independente, doamnelor si domnilor!

  15. Justitia de rahat cu nasu in suflet. De ce nu ne acuza si pe noi, cei 7,4 milioane ca am fost la vot ? Judecatorul care a dat decizia asta trebuie sa zboare din functie.
    kovesi, livia stanciu, daniel morar, coldea, toti la puscarie.

  16. Infecta porcaria comisa din nou de “judecatori”. Chiar nu exista nimeni care sa ii traga la raspundere pe acesti stalinisti, nu au superiori, nu au controale, rapoarte, nimic nimic?
    Basaul ala blestemat care a instigat la neprezentare la referendum nu poate fi, cu atat mai mult, anchetat ?
    Asa, cu buldozerul si catusele cum li se casuna sau ordona !? Doamne fereste sa ajungi pe mana unor canalii fara constiinta, te uita Dumnezeu intr-un beci, intr-o tara aberanta, populata cu slugi si condusa de canalii, in plin sec. XXI.

Leave a Reply to ObsCancel reply