La prima vedere, bugetul pe 2013 e plin de …suplimentari. Inteleg la sanatate, unde e nevoie uriasa.

Dar sa mareasca guvernul Ponta bugetele Presedintiei si ale Curtii Constitutionale dupa mizeriile facute de aceste institutii in 2012, mi se pare, zau, o dovada uriasa de masochism. Generata, evident, de pactul cu diavolul….

PS 1: poate in sume absolute, acele bugete nu reprezinta mare lucru. dar simbolistic, gestul de plin de…magiun

PS 2 : stire din 10 Decembrie 2012 :
Dacă va fi din nou prim-ministru, Victor Ponta susţine că este decis să taie din bugetul Administraţiei Prezidenţiale pentru 2013, iar în ceea ce priveşte parlamentul să păstreze aceeaşi sumă, chiar dacă numărul demnitarilor creşte după alegerile de ieri. “Şi la Administraţia Prezidenţială vom face  reduceri. Faptul că ditamai avionul stă pe pistă câte trei zile să se plimbe preşedintele la Bruxelles, la Consiliul European… Am fost şi eu la Bruxelles şi am mers cu avionul de linie. Am văzut şi alţi şefi de guvern, în general ţările au un avion. La noi se închiriază de la Tarom ditamai avionul pentru preşedinte şi câţiva din jurul lui. Încercăm să fim mai închişi la buzunar“, a spus Ponta la RTV.

 

85 COMMENTS

    • mie nu-mi arde de gluma. se pare ca dan vociulescu va primi in aprilie o sentinta nefavorabila. incerc sa trag un semnal de alarma pe bloguri, deoarece ma gandesc ce se va intampla cu antena 3, care e singura televiziune care prin gadea, radu-tudor, badea, ciutacu, rosca-stanescu, mircea diaconu si ciuvica reusesc sa inoculeze o perspectivea moderna si necorupta pentru aceasta tara siluita de peste 23 de ani. daca voiculescu ajunge in puscarie in aprilie, nu ma multumesc sa-l vad doar pe prima pagina a ziarelor ca fiind martir precum nastase, deoarece asta inseamna ca ne intoarcem in trecut. locul lui dan voiculescu este in parlament, chiar presedinte as zice eu. iar ponta cred ca nu-l vede bine, deoarece presa basista deja vehiculeaza numele acestuia la presidentie. asadar, ponta vrea presedinte. nu-mi imaginasem vreodata faptul ca se va ajunge aici in USL. nu sunt din bucuresti, am urmarit la TV tot ce a facut voiculescu si antena 3 in acesti ultimi 2-3 ani, am fost cu sufletul la proteste, dar acum se pare ca totul se naruie.

    • De ,,bun simt ,, pe naiba ! ,, Dumnezeii ,, de la CCR au nevoie de bani , altfel s-ar produce discordanta intre sumele alocate si mobilierul in care se lafaie ! Le-or trebui si pixuri din aur si personificate ! Satana are nevoie sa-si plateasca sfatuitorii in a distruge tara si a mai matrasi ce-a mai ramas !

      • Aici nu discutam despre persoane, ci despre institutii publice care trebuie sa functioneze. Isteria ne ia mintile cateodata.

        • Si crezi ca institutiile respective nu pot functiona cu bani mai putini ?! Ce , nenea Zegrean nu poate adauga la Constitutie decat din fotoliul ala ?

          • Măi dragă, 😀 , @nimabe
            .
            Iata si punctul meu de vedere, cu toat…dragostea
            .
            Ai puțintică răbdare, ti-am mai spus-o, nu te mai arunca…..
            Sunt câteva probleme aici:
            1. este, cum se spune….la prima vedere,
            2. este, cum se spune….in faza de proiect,
            3. să vedem ….ce zice Ponta diseară…la Sinteza Zilei.
            4. poate….or fi si cheltuieli pentru lucrari neterminate, in curs….
            5. poate-s pentru dotari, nu pentru buzunarele lor.
            6. nu-i de acceptat la tine sa spui ca…” nu-i de acceptat nicio explicatie”
            7. mai uita-te ce mai spun si altii.
            8. Mai asteapta… ca nu esti nici….presă , nici presată. Nici de barosso, nici de gitenstein :D, nici de….timp.
            9. Fara indoiala o presiune trebuie creata pană a afla motivele reale ale acestei …ciudațenii, cum o spunea, cu rezerve, dl. Ciuvica. Dupa care, daca este cazul …pe ei, pe mama lor.
            Nu intra in corul profesionist al denigratorilor care iar constat ca urlă (pentru ca ei nu pot sa critice ..omeneste) amintind iarasi de tradare, de pact, de…..am spus-o NOI și nu ne-ați crezut… si tot …tacâmul.

          • @nimabe,

            Trage și tu cu… urechea la ce spune… Ponta(o spun acuma cu oarece malitiozitate)si, te rog, nu mai scrie din… ficati! Repet: cu toata dragostea si toata…consideratia. Constat ca s-a cam racit, brusc…comunicarea dupa 03,01,2013 cand , probabil, am dat cu bata-n balta. Mea culpa!

          • @ nimabe

            Te-a convins Ponta, sau nu? Daca nu esti cu… “ura-n suflet” (cum misuna unii pe-aici cu ea …si-n găt) o sa-mi dai dreptate. O sa se spuna, si-o sa se dea vina, tot pe lipsa de comunicare a …USL-ului, tot a lui Ponta. Aceeasi placa stricata. In cinci minute d-na Bîrzilă(ce copilas frumos are …un ingeras ; l-am vazut la serbarea de sfarsit de an al Antenei 3) un telefon din redacție rezolva TOTUL. Nu s-a vrut.

          • Corect, gemil,
            ccr isi propune singura bugetul, nu e in subordinea guvernului. Deci, Ponta nu are ce sa faca. Singura institutie care poate schimba asta e Parlamentul. O veste buna, aspazia isi termina mandatul in iunie 2013.
            Legat de administratia prezidentiala, in termeni reali, nu a primit mai mult decat anul trecut, ba chiar mai putin, din cate am inteles.
            Asa ca, cei care striga in gura mare ca Ponta e tradator, mai usurel. Ce guvern a mai facut publica lista cu cei care au locuinte de la RAPPS ? Vreti ca Ponta sa rezolve toate lucrurile intr-o luna ? Daca vreti sa vedeti raul absolut in tara asta, uitati-va la cotroceni.

          • @ nimabe
            .
            Aștept și eu , aștepți și tu, așteaptă și alți…moderați, cred, un PS3 😀

          • @ Stan Petru Paul

            Ce faci ,prietene? Te-aștept(cu toate ca nu stii acest lucru, nefiindu-ți imputabila aceasta lipsa de…comunicare)de …secole.(de fapt de pe 16ian.2012 dar mi s-a parut…foarte-foarte mult 😀 ). Pe aici , dacă nu știi, am rămas cam rari. Se dau însă lupte grele cu ultimile… zvâcniri ale hydrei ale cărei tentacule comuniste, băsiste, pdl-iste, prm-iste, ddd-iste,încă mai mișca,dar,si in special cu acele tentacule pnl-isto-ultrașă,unele rele, dar rele de tot,care-am auzit ca au si venin foarte mult, si care si tocate marunt si date la rate (normal…de catre singurii care trebuie sa reprezinta PNL-ul, cel condus de Crin Antonescu) inca tot mai mișcă(de mai strigă și-acuma unii din PNL: E pur si muove! E pur si muove !).

          • Salut, gemil, ce sa fac ? Ia uite, pe aici, imi dau si eu cu parerea si astept sa scapam de base. Cam ai dreptate, lupta se ascute, cu toate ca nu pare. Sa vedem ce se va intampla la csm. In acelasi timp, ma bucur ca dl. Oprescu i-a dat in cap propagandei basiste, spunand foarte clar, in emisiunea dlui Radu Tudor, ca nu va candida la presedintie.
            In rest, ce sa le spun basistilor ? Mai nimic, pentru ca orice le-ai spune vine base si le arunca un os, iar ei reactioneaza precum cainele din experimentul lui Pavlov. Basisti, pe loc repaus.

          • @Gemil Gemil , asa impresie ti-am creat eu ?! M-am simtit de parc-as fi fost pandita de undeva , de dupa colt si , pentru c-am gresit , mi-ai aplicat corectia . Nu ma ,, arunc ,, , nu ,, intru in corul de profesionisti denigratori ,, , nu scriu ,, din ….. ficati ,, , nu sunt ,, cu ura in suflet ,, si nici nu-mi aduc aminte sa fi fost nevoit cineva pe acest blog sa-mi spuna ,, sa am rabdare , sa nu ma arunc …. ,, pentru simplul fapt ca e primul comentariu in care ,, mi-am permis ,, sa-l critic pe Ponta . Intotdeauna l-am apreciat si am spus ca va ajumge ,, un mare politician ,, , ceea ce cred si acum , fiindca nu sunt genul de om care sa-mi schimb parerea dupa cum bate vantul . Ce-i rau in faptul ca-mi spun punctul de vedere vis-a-vis de buget ? Trebuie sa inghitim neconditionat orice ? Eu consider ca institutia presedintelui trebuia sa aiba bugetul mult mai mic , asa cum promisese Ponta ca opozant .

          • @Gemil Legat de comunicare , nu ai dat cu nicio bate in balta . Am o problema ce-mi da mari dureri de cap , la figurat , si nu prea pot sa scriu de cate ori mi-as dori . Imi lipseste concentrarea ! Insa , nu e zi sa nu citesc ce scrie d-nul Tudor si parerile voastre , ale celor care-si spun parerile pe aici . Cu drag , Nicoleta

          • @ nimabe

            Da …cred ai dreptate. Eram și eu contrariat de “știre” ( și deja … “țepos” la ora aia), mai ales că acea știre “scârțaia” din toate încheieturile. Stăteam , cum spuneam, ca un “arici”, anticipam cu neliniște efectele acestei …știri care dezumanizeaza pe unii, care îi transformă în fiare(care vor să vadă mult sănge, asta am vrut să spun) unele bipede de pe la noi care, normal, își doreau cu…. ardoare o asemenea știre-bombă, care le venea mănușă” și care să le confirme lor toată însăileala de mizerii la adresa lui Ponta și-a USL-ului de aproape doi ani pe care sa ne-o fluture cu emfază și obraznicie, noua ăstora puțini care am ramas mai …moderați.
            Asta-mi amintea de 09.02.2012 când la Sinteza Zilei un moderator de…emisiune a spus ..cu subiect și predicat, chiar cu îndărjire, că, DA …Ponta este un TRADATOR…un CAMARAD al lui MRU. De atunci lumea a luat-o ori pe calea acestuia…ori pe calea deschisă de …Gâdea și Radu Tudor. Din câte mi-aduc aminte și atunci erau mulți Yes-mens pe blog.
            Vedeam, dupa această știre, minut de minut, cum “ valul de lături “ creștea , cum se lăfăiau unii în toată această mocirlă și-și…. subscriau, confirmându-se unul pe altul privitor la “adevărurile lor ticluite” referitoare la PONTA -TRADATORU. Așteptam, îmi doream , să nu fie luate de val niște repere, niște persoane dragi mie cu care rezonam …în care aveam încredere în ceea ce privește “soliditatea” principiilor, a opiniilor. Când deodată …”Stop mașina!”. Cu toate că permanent eram cu gandul să nu cenzurez pe cineva drag , să nu-i dau senzația că o urmăresc pas cu pas…am facut-o totuși. Mea culpa. Aveam însă, așa credeam ieri, așa cred și acum, prea multe semne de întrebare ca să nu opresc aruncarea în ..…val, chiar dacă unii, cum vad, chiar și-o doresc. Așa ca am greșit mult…cum spui tu. În aceste condiții, (nefiind însă de acord cu opinia ta potrivit careia… “de data aceasta nu-i de acceptat nicio explicatie ”, eu tocmai facând acest lucru), te rog acceptă, pentru tot ce-am greșit, scuzele mele.

          • @Gemil Se accepta , desi nu era cazul sa-ti ceri scuze ! Cum am mai spus , nu ma supar cu una cu doua , duc mult . Uneori chiar enervez pe unii din jurul meu pentru ca nu consider motiv de suparare orice vorba sau fapta si intotdeauna mai dau una , doua , trei ….. sanse ! Cu drag .

          • @Gemil Am uitat sa adaug , cu referire la Ponta , ca am impresia ca tinteste presedintia U.E. in 2019 . Asa cred eu …..

          • @ nimabe,

            Nu,in niciun caz, nu “mi-am cerut scuze! Am prezentat…scuze 😀

            Eram insa interesat să știu dac ai fost multumita de raspunsurile d-lui Ponta aseara la Sinteza Zilei la Mihai Gâdea. Ai vazut….modul cum se discuta la aceasta emisiune? Cum trebuie , in general discutat. Ca , dealtfel, cum se intampla si la Punctul de intalnire si Exces de putere. Dintotdeauna.
            Unde mama naibii se uita să zicem @ gheorghe de spune asemenea enormitati pe blog. El sigur nu ne aude. Este preocupat sa scormoneasca in rahat si sa gaseasca, normal, nu la el, la altii mai breji ca el, alte si alte idei…demolatoare. El asa sustine, ca se uita numai la Antena 3. NUMAI la Antena 3. Efort inutil pentru el. Nu l-a cizelat cu nimic, nu a invatat nimic. Adevarul e ca nu-i suficient sa stai cu ochii beliți la Antena 3 daca n-ai decat un singur neuron. Mărește, intradevăr, ratingul de care pot fi multumiți realizatorii. Doar…atat.
            Mă așteptam ca astazi să-și reconsidere atitudinea, să-și toarne cenusa in cap, sa-si prezinte scuze pentru prostiile emise ieri “aruncandu-se ca rața la muci” și vorbind “din ficați” (acolo unde, se pare, s-ar localiza ceilalți doi neuroni… ultimii). Nimic. Tot rău…de ținut in lanț.Și mai vorbim de dreptul la liberă exprimare. Și nu-i singurul. Adevărul este că, urmare unor studii făcute pe baza opiniilor acestor tip de indivizi raportate la ale altora se poate stabili și un indicator al stării de sănatate al unui popor. Și care ar conduce, negreșit, la concluzia că nr neuronilor pe cap de locuitor înregistrează o scadere îngrijorătoare. Nu pentru posesorii acelora cu… recorduri scăzute, pentru ca ei nu realizează. Pe mine asta mă ingrijorează. Că avem șanse minime să ne mai facem bine. Să auzim de bine.

        • Da da asa au facut in cei 23 de ani toti.Le-au facut favoruri,le-au tot marit salariile,au inchis ochii la injustitie facita de ei cei din toate institutiile Statului in secial cele mai importante Justitie salarii babane pensii la fel munca O LAIE.Se razboiesc cu gainarii .Servicii bani ,salarii trai pe vatrai tara batjocorita ,jefuita vanduta.Fisc ,DNA la fel.Astea functioneaza pt ,,PROSTI,, adica cei corecti,muncitori care trag in jug.Interlopii,borfasii,fraudatorii,tradatorii interesului natiunii si toate hahalerele bine merci.E un fel de va recomensam inchidem ochii la nemunca si iregularitatiile voastre iar voi la fel cu noi si ne serviti.E UN FEL DE MITA SI CUMPARARE ASA MAI ELEGANTA.

  1. Cine il are pe nasul in suflet il plateste regeste din banii contribuabililor ce au votat Da pentru ca nasul sa plece. Curat murdar finule Ponta. Dar ceeace este mai grav este faptul ca societatea ramane pasiva la toate dovezie de iubire ale lui Ponta catre Bassescu.

  2. Nu stiu ce sa cred ,astia (USL)ori sunt cretini ori sunt cretini ,din doua….una.Cu pact sau fara pact,cum poti lua deciziile astea!!?? Zgonea ,cu capu’ plecat ,trimite lui Base statutul parlamentarului,Ponta mareste bugetele …iar Base da in ei ca-n hotii de cai(nu tu numiri la DNA si Parchet,haituirea judecatorilor CSM prin ANI + descinderi ale procurorilor…).M-am prins …cred ca acordul semnat la Cotroceni e cv de genul “intoarece si celalalt obraz”.

    • ethabarnisti ,lasati-ne :
      1.CCR,ICCJ,presedintia ,Curtea de Conturi,…isi fac singure bugetul si Parlamentul e cel care il aproba sau nu.
      2.La presedintie nu s-a marit ci s-a micsorat fata de bugetul 2012.

      Se tot cauta motive sa-l critice pe Ponta -pacat ,care ar fi cealalta alternativa.Oricum s-au facut multe ,inclusiv ca atitudine.

  3. Alegerile s-au incheiat…acum isi vad de treburile lor in continuare.
    Cozile sunt imbarligate mai mult decat ne dam noi seama sau decat vor unii sa recunoasca…in ciuda tuturor EVIDENTELOR.

    Si de ce sa nu mareasca bugetul acestor institutii foarte importante pentru bunul mers al…coabitarii???

  4. a semnat pactul cu javra pt birul asta ??? cum poate sa mareasca bugetul la cotroceni, la ccr, la spp (!) – in loc sa mareasca la sanatate, la educatie, la aparare, la cercetare !!! ordinaaari !!! ce magiun, Radu … isi bat joc de 7,4 milioane de voturi, de oameni – nu se poate asa ceva !!! mi-e silaaaaa si scarrrbaaaa deja … tot am sperat ca va avea COLOANA VERTEBRALA si isi va infige coltzii cum trebuie in hidra de la cotroceni … mizerabili oameni –> vor mai veni sa ceara voturi – NU mai am pt nimeni – trebuie sa plecam din tzara asta ocupata de mizerii de oameni, de javre ordinare !

    • …Oare pactul cu diavolul al lui Ponta l-a facut sa se vanda? Scoala care inca dispune de grupuri sanitare in fudul curtii, sanatatea care are si spitale mai decazute decat cele de campanie din timpul razboiului, nu au nevoie de bani, dar Presedintia si CCR isi pot continua desmatul? Sarmana tara cine oare te va putea salva?…

      • daca nu ai citit mai sus ,tu unde vezi ca a marit bugetul la presedinte de ce nu esti corect ai ascultat aseara pe ponta ,nu cred ca tu vezi numai ce vrei

  5. Ce bine imi pare ca nu am fost la alegeri, nu imi pot reprosa nimic. Doar promit ca voi merge la protestele impotriva lui Ponta. Degeaba speram la mai bine, aia ne taiau si ne furau pe fata, astia ne mint si ne fura pe “din dos”

  6. Eu zic sa asteptam explicatiile. S-ar putea ca bugetul actual sa fie raportat la nivelul cheltuielilor precedente si nu la sumele alocate anului trecut, astfel cresterile actuale sa nu constituie de fapt reale cresteri ale bugetelor alocate institutiilor in discutie.

    • De data aceasta nu-i de acceptat nicio explicatie ! L-am auzit pe d-nul Ponta spunand , cand era in opozitie , ca se cheltuie prea multi bani la Cotroceni si ca acest lucru nu se va mai intampla in viitor !

      • Am vrut sa spun cam asa : de exemplu daca anul trecut bugetul presedintiei a fost sa zicem, 1 mil din care au fost cheltuiti 800.000, anul acesta i-au alocat 900.000, marirea constiuind probabil sumele aferente salariilor reantregite. Dar bugetul initial alocat, nu a fost marit, ci scazut conform promisiunii. Sigur ca, daca plecam de la premiza ca un personaj trimis acasa de popor, continua sa-i cheltuiasca banii pentru confortul personal si nu pentru o prestatie in folosul tarii, supararea este justificata. 🙂

    • În general creşterile de buget pe ministere sunt relativ mici ( Justiţia, Munca, Internele, Cultura şi Mediul primind chiar mai puţin decât anul trecut, -ca o bună dovădă a » grijii neţărmurite » faţă de votantul de rând !-iar ANI, STS, SIE având de asemenea bugete diminuate- mici răutăcisme , nu-i aşa ?-). Însă nu remarcaţi creşterile de la Transporturi şi , surpriză, la Consiliul Concurenţei cu aproape 70% ?! Asta înseamnă că ne aşteaptă un an de mari mişcări în economie, de genul marilor privatizări, fuziuni, preluări, concesionări , chiar în contextul mult veh iculatei reorganizări teritorial administrative ( despre care numai Dragnea crede că se poate peste noapte). Sper că sesizaţi d-le Tudor, marea înbârligătură de interese care sunt în joc. Şi interne şi externe. Şi atunci când se pregăteşte aşa teren, mai dăm importanţă la ceva mărunţiş aruncat pe ici pe colo, prin punctele ( devenite) neesenţiale ?

  7. Magiun?.Putin spus,cred ca este mai… kremalio-portocaliu si …urat mirositor.Cat am sperat in USL si cat de tradati si umiliti..ne simtim .LOGIC.Cand te loveste un dusman ,te astepti si mai fentezi si te mai feresti;Dar cand te loveste “un prieten” o iei in plin si ..te doare nu numai lovitura ci si …sufletul pe care, ca un prost …l-ai oferit acestuia pe tava.

  8. USL= dezamagire totala.
    Au dat functii UDMRistilor(deaia nu mai zic nimic-sefa la INS si alti3 sefi la diverse administratii), acuma dau foduri marite la toate institutiile care si au batut joc de noi.Rusine USL!!! Rusine!!!

  9. Aceasta este consecinta invitatiei la emisiunile dumneavoastra a lui ZGONEA, CORLATEAN, PONTA si a tuturor panglicalilor PSD-isti, PNL-isti si PDL-aci. O cloaca de nenorociti care sunt mina in mina cu puslamalele securiste. Presimt ca vor cadea cu toti si ca in curind nu vom mai auzi de nici unul. Astia nu sunt in stare sa conduca Romania. Nu au un plan sa scoata Romania din marasmul pe care l-a lasat PDL-acii. Planul astora este sa se certe intre ei si sa ii salveze pe PDL-aci si pe securistii care au furat Romania si au abuzat de cetatenii acestei tari ani si ani de-a rindul. Nu am nevoie sa imi arate muschii PSD sau PNL sau PDL sau Securitatea NKVD-ista. Nu am nevoie sa ma judece Morar sau Hahaiala sau behaila. Astia sunt hoti. Toate televiziunile din Romania au personaje ipocrite ca realizatori de emisiuni. Aceste persoane se stiu ele si nu trebuie sa le mai nimesc eu. MIROASE DE LA O POSTA mizeria santajul si manipularea.

    • @ crocodilule
      .
      nu mai plange de mila USL-ului
      tu n-ai fost inselat de nimeni
      esti un nostalgic comunist devenit prm-is
      caruia (nomina odiosa) i-a murit (la figurat)…
      ultima speranta
      .
      vai de voi relicve ale preistoriei!(la propriu si la figurat…la alegere, cum doresti!)
      cu ultimele puteri muscati de unde apucati pe toata lumea.
      spune de catre cine n-ai fost tu inselat ?…. ca sa-ti spun cine esti.
      sau, mai bine…taci!
      va place sangele! Așa-i? era prea multă liniste?

      parca spunea-i, nu mai departe de ieri, ca:

      S-A TERMINAT !

      nu te-am crezut pentru ca…

      astai cuvantul unui crocodil

      Oare ce spuneai tu ieri
      January 20, 2013 at 1:17 pm
      .

      “Domnule Radu Tudor va doresc success in ai inghti pe TOVARASUL STALINIST ZGONEA. Eu am zis pass acestui partid de lichele numit PSD. ILIESCU, NASTASE, PONTA, GEANA SI ACUM ZGONEA sunt niste fanforni de cea mai joasa spita. Niste mincinosi ordinari, niste jigodii. Sa ii ia dracului pe toti. Voi inchide televizorul cind ii voi vedea pe securistii astia. Nu e nici o diferenta intre PSD si PDL. Doua partide care au distrus Romania. O stiti foarte bine dar eschivati. Invitatii mizerabilii PSD ca ii mai asculta dracu. S-a terminat!”
      .
      ….si mai zici de altii ca n-au cuvant si ca mint. Cata nerusinare!

      acum o ce-o să zici si tu ca sa scapi din stransoare, prins cu ocaua mica:
      ce-ai invatat la scoala prm-ista :
      “vom fi ce-am fost si mai mult decat am fost”

  10. o marire cu 16% e simbolica???!!!!!!!!!!!!!! – avem notiuni total diferite despre valoarea banilor

    Administraţia Prezidenţială +15,82%
    Curtea Constituţională +18,75%
    Consiliul Concurenţei +69,36%
    CNA + 15,18%
    Ministerul Finanţelor +17,82%

    eu mi-am distrus sanatatea muncind pe brinci pt ca sa vad cum niste lepre imputite joaca totntoroiul pe banii furati de la noi

    p.s. sa-i spuna cineva nemernicului tradator de tonta ca a gresit la ANI si a trecut pe minus (-17%); sa faca reparatia ca poate se oftica pretenul sau securistul basea

  11. Daca stirea este perfect adevarata, atunci … fara comentarii, si-o ridicare din umeri si “Atunci i-am condamnat pe toti la moarte”.

  12. Va dati seama ce poate indura un om ca ANTONESCU.Se face REFERENDUM fara CVORUM si pleaca PONTA la BRUXELLES si vine cu CVORUM, plus alte 10 porunci.Sterge cu buretele.Castiga USL cu 70% si Ponta vrea UDMR la guvernare.Lumea se revolta ,Ponta revine.Stergem cu buretele.Se asteapta ca tot ce s-a promis in campanie(dreptate…actionarea hotilor si confiscarea averilor..si neglijarea demisului cum a afirmat Ponta ca…acesta ramane decorativ la Cotroceni ,ca in fapt/nu formal/ a fost demis de romani) si vine PONTA si…face PACT DE COABITARE…si scuipa si el ca si CCR pe voturile a 7,4 milioane de romani.Stergem cu buretele.Dar acum vine PONTA si…mareste bugetul presedentiei…ca sa ne arate ca si el este ca si Boc …o sluga a lui basescu(nemaivorbind de Zgonea care este mai sluga ca Roberta).Este prea mult.Daca ANTONESCU n-are ce face si trebuie sa inghita ca altfel USL se duce de rapa…noi romanii nu putem accepta ca PONTA sa fie sluga a lui basescu ca si Boc.Daca vrea sa ne scuipe in fata…va avea vremuri grele …chiar daca PNL -istii accepta si sunt de…mamaliga.

    • lui ponta ii ceri sa faca in 2 luni ce a stricat base in 8 ani ,de ce nu erai asa vocal pe vremea lui boc ,de ce nu ai iesit in frig in decembrie cu toti pensionarii ,va dati cu presupusul acum ,sunteti mari viteji

    • gheorghe, cand vii si spui ca Ponta e sluga lui base, pe mine m-ai pierdut complet. Mai ales ca il compari si cu boc. Aminteste-ti in guvernarea boc, a fost o perioada de vreo 2 saptamani in care boc nu a mai aparut la tv deloc (probabil a ajuns in punctul culminant al micimii sale, la figurat vorbind), timp in care base taia si spanzura in tara asta. Bine, el asta face de 8 ani.
      Ar fi bine sa si gandim inainte sa scriem ceva.

  13. daca se intorc inapoi sub forma de subvenntii atunci la ce-i mai ia?

    sa fim seriosi,banii astia se duc la baetzi punct.asa cum se practica de 2decenii.

    astia iau uiuim din orice taxa ce se duce la “stat” (doara “ei” sint statul)iar unele taxe sunt chiar special facute pt. alimentarea conturilor “elitei”

  14. Pai cum sa nu ii mareazca bugetul? Cum nu pricepeti bre? Cica ca hodoronca ponta ca sa lucreze (a mai lucrat unu in ’89) ,il lasa pe basau sa se dea cu trotineta pe zapada,sa se plimbe cu fofolicopteru’pa unde vrea muschii lui,poa’ mai face vreun porcotol,ca acu sa puse la adapuost cu mitingurile: facu leafa 800,mari puntu’de pensie s”i ei e linistiti, fac ce vrea”.Asa ca K.K.T votat ,KAKAT ales.

  15. iar cu sanatatea…cum ai invarti-o tot degeaba,”statul” asta nu poate asigura un minim de sist. sanitar,una din indatoririle formei astea de organizare a unei natii e sa asigure sanatatea minima si invatamantul de baza..asta a nostru e pe sponci,e terminat de atata basire si Hotie.

    ce stat,ce buget?!!

    2paie la 30 de magari,si alea mancate de gusati..

    cand discutati de chestiunile astea tre sa aveti in vedere un lucru,si anume ca doar sunt doar vreo 3milioane de cotizanti la ditamani populatia,ceea ce arata cat de pe moarte e tara asta….basirea de tara e o plaga nene

    • fmi asista cu drag la moartea romaniei si asteapta sa – si recupereze “investitia”,ceva concret nene nu hartii de euroi,ei vor pamant,apa,resurse,ce trebuie la casa omului ca doara nu manaca euroi si zorzoane ca manelistii nostrii politicieni conducatori de tara,cei cu bijuterii de jdemii de euro in declaratia de avere

    • fmi asteapta rabdatori ca sa sucombam,cum am zis. zice astia sa mai ridice saracia de pe romani pac vine FMI si zice Nu se poate nene,nuuuu.daca nu faceti ca noi,va tai de la bani si colapsul va mananca.ei tre sa fie sigur ca mor/pleaca toti romanii ca nimeni sa nu mai ramana pe pamanturile astea.

      basau,tu vei fi spanzurat basau pt. rahatul ce ai facut,tradatorule.asta a fost @Basau,serviciili le rog sa-i transmita previziunea

  16. Guvernatorul se da cu saniuta, trebuie bani de munte cat mai e zapada ca daca ajunge prin Bucuresti intra in delir. La vara unde il trimitem?

  17. off topic

    Domnule Radu Tudor
    Am reusit sa urmaresc ultima parte a emisiunii, unde iarasi d-na Grecu m-a cam dezamagit, dar pana la urma este parerea dansei referitor la spitalele private si de stat. Nu inteleg in schimb comportamentul d-lui Sneker, dansul venind dintr-o tara foarte solid asezata din punctul de vedere al asigurarilor de sanatate si a statutului spitalelor. De ce nu a ramas acolo, daca lucrurile sunt pe un fagas dorit de dansul.
    Nefiind un practicant al Curling-ului, sport foarte practicat la noi, mi-a placut mult atitudinea dvs. si modul argumentat in care v-ati sustinut parerile, dand totusi credit factorilor de raspundere din M.S.. Aceasta problema este una, foarte, foarte spinoasa si sensibila, care naste foarte multe, multe suspiciuni, din partea tuturor celor implicati, a medicilor, a pacientilor (mai ales cei cu dare de mana, a furnizorilor de tehnica medicala si de medicamente, a tuturor factorilor implicati. Daca am fi o tara nordica, as mai zice, dar suntem in buricul Balcanilor …, poate mai balcanici decat balcanicii.

    • nici eu nu inteleg sub nici o forma aceasta oponenta masiva la modernizarea si o mai buna finantare a spitalelor de stat

      • Pentru a intelege se poate face o paralela cu anii 1996-2000 cand ministrul transporturilor de atunci se “chinuia ” sa “reformeze “CFR -ul despartind trenul de calea de rulare si semnand condamnarea transportului pe cale ferata. In paralel cu rarirea trenurilor “nerentabile” distribuia de zor licente de transport persoane, o adevarata industrie !, pe trasee paralele cu itinerarele CFR. Spitalele private ( ca orice afacere ) sant o mana cereasca pentru bancile comerciale in goana dupa debitori cu greutate. Daca afacerea ar primi bani de la stat cu atat mai bine, e o garantie ca ratele vor fi platite la timp. Sa nu mai povestim de furnizori. Sa mai pomenim si medicii sau asistentele ce vor si ei salarii mai acatarii ? Parca nici nu mai conteaza ca oamenii modesti nu vor mai avea acces la sanatate sau ca sanatatea in ansamblu va fi doar o afacere.
        Cand il tin pe Basescu la Cotroceni 8 ani, romanii trebuie sa stie ca totul se duce de rapa, dementul a distrus tot.

      • Simplu .Statul inseamna buget.Privatul adevarat care vine cu banii lui fie ca i-a luat cu imprumut de la Banca sau a vandut averea tatalui si mamicutei lui si isi face spital pe buzunarul lui.Apoi cauta clienti care sa-i tina spitalul si angajatii si sa -i burduseasca buzunarul.Si ATENTIE totul fara nici un gram de la STAT.Ei cine se baga?E usor sa fi mare privat e buzunarul statului sau mare patron pe bogatiile tarii si a ceeace au construit parintii tai ,ai mei ,ai Romaniilor.Vreau sa vad unul singur care a construit un Combinat chimic,Siderurgic,Hidrocentrala,sistem de transport a electricitatii,auto-strada etc etc.Cu banii lui.Si sant grupuri de interese.Simt ca asa pierd tzatza de muls.Adica ziua cateva ore la stat leafa merge,apoi la cabinetul sau privat unde culme ,clientii o mare parte ii retrimite el de la stat la el la cabinet.Pana in tara asta nu se separa haliomasul asta stat corcit cu privat nu vor merge lucruriile.Asa trebuia sa fie dupa 89.Vrei Sidex Indianule OK ia fa-ti tu unul.Vrei fabrica de ciment i-a fa matale una.Vrei sa fi bastan pe energie hai baga mare si fa unitati roductoare de energie electrica si retea de transport.Bogatiile sa fie interzis sa fie vandu-te catre particulari.Asa ar fi fost o explozie de milioane de locuri de munca.Statul in aralel cu privatul.Concurenta ,ar fi invatat unii de la altii.Sneker e strain de tara asta.Ca muuuulti altii.

      • Cu tot respectul ,nu exista opozitie masiva(ci numai interesata) la finantarea sistemului public in detrimentul celui privat .Guvernul procedeaza corect ptr. ca prin legile tarii si al Constitutiei are sarcina de a org. sistemul public si nu cel privat.Motivatia ca e optiunea bolnavului si deci e incorecta optiunea ministrului Nicolaescu e falsa ptr. ca acea contributie are tocmai acest scop ,organizarea sistemului public bazat pe contributie si solidaritate (ptr. un bolnav se cheltuie o suma uriasa in timp ce altii nu au nevoie poate ani in sir si totusi cotizeaza).Pozitia d-nei Grecu e falsa ,dar si tendentioasa la adesa Guvernului(atitudinea e oricum transparenta-orice face Ponta e criticabil),poate ne spune si alternativa.E grav ca nu intelege multe probleme si incearca prin populism si scene lacrimogene sa influenteze negativ imaginea guvernului.Ii recomand sa citeasca editorialul lui madam Mungiu-Pipidi care recunoaste ca asistam la o guvernare altfel decit am avut.Aveti o mare contributie la acest lucru ,nu inteleg de ce vrea madam grecu sa iasa in evidenta cind stie ca nu stapineste anumite subiecte -din ce in ce mai multe.

  18. cum stam cu pactul mamona-basescu dictat de gitenstein cel decorat cand a plecat dela cotrocistul chel seful alcqida de romanica unde dicteaza talibanii ccr la care le mareste leafa ponta ,la chelito basaliny la palat la fel de unde dictatorul odios -demis de popor ,conduce justitia lui privata cu mafia s r i,betivul george maior lingaul lui in loc de hartie igenica sar linbistii ca udrea,videanu,ungurenii,macovei,preda,boc,,morar,haineala,danilet cu par la gura,motoc ,zegrean,aspazia,petre ciausescu,roberta ,sulfina, etc,si-l fac curat la fund pe mamona teroristul spala euro cu mafia di palermo un grade cazo,casa nostra pdl.

  19. Nu cu bugetul e problema,problema e ca toate acxele impozite mai ales in agricultura,domnule Radu Tudor
    In emisiunea de eri La Ordinea Zilei,ati spus ca taranul va plati 20 lei ca sa se intoarca la subventii.
    Pai nu a zis de la Curtea de Conturi ca la 100 ron platiti,ajung doar 40?
    Adica taranul va plati acesti 20 de lei ai tai si vor ajunge 5 lei la Curtea de Conturi.
    Daca vor sa impoziteze sa fie asa…platesc 100 de lei,iar la Curtea de Conturi sa ajunga tot 100 lei.Asa a fi bine.
    Dar e bine ca taranul plateste 20 de lei si ajunge la Curtea de Conturi 5 lei?

  20. tradare din partea premierului, asta pare. ma tem ca si este. oricum, maririle de buget sunt anti-usl.noi, votantii,ne simtim niste prosti si de data asta

  21. Desi am mari rezerve in ceea ce privesc multe din actiunile politice ale primului ministru, totusi de data aceasta mass-media s-a grabit(inclusiv posesorul acestui blog), facind un “tam-tam” inutil pentru o situatie care nu este reala. Prezent la “Sinteza Zilei”, Ponta a explicat – cred ca pe intelesul tuturor – ca nu a alocat fonduri pe 2013 mai mari, nici pentru Presdintie si nici pentru Parlament(pentru ca acea presupusa crestere fata de 2012 se raporta la cheltuielile din acel an si nicdecum la bugetul acelui an). In ceea ce privesc CCR, ICCJ si CNA, acestea – conform documentelor U.E. – isi fac propriile bugete, independente de ceea ce ar vrea Guvernul, singurul indrituit de a face modificari in acele cifre, fiind Parlamentul.

  22. de-ar fi banii lui,sa vezi cum i-ar dramui..dar asa,ca-s ai poporului(cica!),,ii da la base,la CCR, servicii..concluzia..FA RAU POPORULUI si vei fi rasplatit!!!

  23. Ponta este o sluga basista, este la fel de jalnic precum MRU, Boc, Udrea. Rusine, sunt scarbita. Regret ca i-am votat.

    • Nu esti scirbita esti basista si cred ca ai votat pdl ptr. ca fara argumente ,cel putin deocamdata ,faci afirmatii basiste.

  24. ccr la pus inapoi nerecunoscind votul democratic a cetatenilor prin abolirea legi care la prima demitere a fuctionat
    a avut buget ne a umilit in europa si a mintit este o recunoastere a conduceri statului mafiot compus din handicapati recunoscuti .santasabili .corupti , mincinosi ,non valori
    servicile secrete am avut un terorist si acela a plecat cu avionul la cls 1,asculta telefoanele si se fac dosare fara nici un vinovat .
    victore nu executa tot ce spune fmi daca nu incerci noi proecte de salvare a tari adio saracie
    cna numai slugi basiste
    cit mai pupati pe europeni lasati dracului aici suntem acasa asa ca fugariti slugile si non valorile din aparatul de stat vreau o reprezentare si a celorlante minoritati nu numai bozgori sunt destepti si europeni prefer alti ce au dat tari huni spitale inchise si la ajutat pe demis in tot ce a vrut borbely sa invete romana si patriot apoi sa easa la tv

  25. Domnule Radu Tudor,

    …una rece…. cu toată căldura.
    Parca-a fost ieri…când, în acea zi, dând dovadă de fair-play, spuneați:
    .
    “Diversiuni amplificate la paroxism
    Posted by Radu Tudor on December 20th, 2012
    E adevarat ca suntem in acea perioada a lunii Decembrie in care cu totii retraim momentele rasturnarii comunismului, din ’89. Am avut propriile experiente, fabuloase, ca student in Timisoara in Decembrie 1989.
    Dar trebuie sa marturisesc un fapt : ziua de astazi a fost una fara precedent in privinta diversiunilor si intoxicarilor lansate la adresa USL si a noii echipe guvernamentale. Mostrul are, ca si acum 23 de ani, aceleasi repere institutionale…
    Bazate pe micile frictiuni inerente unor negocieri politice, diversiunile au amplificat la paroxism tensiunea dintre partenerii de la virful USL. Din pacate (la fel ca in Decembrie 1989) intoxicarile s-au bazat pe mediatizare. Un pic, nu foarte mult, am fost si noi victime ale unor zvonuri si informatii neverificate pe care le-am interpretat in fel si chip, fara sa le verificam suficient. Realizind acest joc incredibil de murdar, am tinut sa-l fac public si sa ma dezic de el, fara sa fi avut vreo intentie de a intra. “
    .
    .
    Ziua de ieri… a fost una, (cu părere de rău, o spun) cu un…precedent. Și-or mai fi. Se explică, mai ales, pentru faptul că sunteți, mai întai, om de presă și …mai apoi, analist. Tot răul spre bine astfel că, în FINAL, ca și în “memorabilia” zi de 09.02.2012 in care s-a produs un adevărat tsunami pe blogul dvs., si nu numai ( o mai tineți minte ?), același Mihai Gadea, împreună cu prof. Bogdan Teodorescu, dar și cu aportul dvs, ați reușit să puneți ordine în…. “Ordinea zilei”.
    După orele 23:00, ca și atunci, am răsuflat ușurat, refugiindu-mă symbolic, ca intr-un ritual, în lumea muzicii (bizar…o să spuneți?… bizar, sigur, o sa spună ….crocodilu’) pentru 9:03 min (numai atât vă trebui să pierdeți…Merită!) în acordurile muzicii lui Ceaicovski(Concertul pentru pian nr.1) http://www.youtube.com/watch?v=n3A7IxyvFm0 . Faceți și dvs. după orice victorie repurtata, sau dupa o zi grea, acest exercitiu și-o să vedeți ce vă va amplifica senzația că ați făcut bine ce ați făcut , că ați gândit bine ce ați gândit și, urmare, Dumnezeu…e mulțumit, răsplatindu-vă cu această muzică înăltătoare….divină, de care nu se poate bucura oricine.

    Pentru mine rămâneți același.
    Cu toată considerația!
    @gemil

  26. @CHALEX Pe aceasta speta ,a bugetului,aveti dreptate.Dar s-au exprimat opinii nu s-a dat cu parul si este bine ca ne-am lamurit(daca nu era D-nul RADU TUDOR, pe care-l felicit ca aduce/trateaza mereu PROBLEME ARZATOARE,am fi ramas in ceata!!).Insa cu PACTUL de COLABORARE cine ne lamureste?Dupa ce Ponta si Antonescu au spus ca de facto presedintele este demis dupa votul a 7,4 milioane de romani de la referendum si ca a “REVENIT ILEGAL” la Cotroceni(un fel de guvernator vorba lui CHIRIAC si ca ei nu vor colabora …numai institutional=de nevoie), sa revii (sub imperiul unei FRICII NEJUSTIFICATE: ca nu ai putea fi desemnat premier) si ACUM sa spui celor 7,4 milioane(sa retractezi ce-ai spus) ca presedintele a “revenit legal” la statutul de presedinte….mi se pare total nefiresc/de neacceptat.Deci….ACEASTA ESTE ESENTA PACTULUI DE COABITARE,un pact in care” tu “USL/PONTA recunosti ca NU AI CASTIGAT RAZBOIUL ci CA AI PIERDUT RAZBOIUL(dupa un scor incredibil de 70%) si drept consecinta “tu “USL/PONTA recunosti meritele invingatorului si ca atare te supui(esti sluga ) castigatorului/invingatorului.INSA va intreb, oare DE CE?noi care am votat USL, sa ne socotim si noi INVINSI.Uite ca nu vrem….iar ei USL-istii, sa fie sanatosi impreuna cu …toti cei ce se simt …invinsi/slugile lui basescu.

    • @ GHEORGHE – Am sa va spun ca mai repede opresti din zbor o sageata decit o vorba, si ca un gazetar chibzuit mai intii nu taie… si pe urma masoara! Intre aceste limite se inscrie unele “acute” ale mass-media care – in goana de prime-time sau braking news – se grabesc sa lanseze pe piata stiri care nu intotdeauna sunt verificate din mai multe surse. Este adevarat ca dl Radu Tudor este o “voce aparte” in cadrul emisiunii “La ordinea zilei”, domnia-sa exprimind, de regula, idei cerebrale(mai putin titlul acestei postari pe blog). Daca se dadea un telefon la cabinelul primului ministru sau al dlui ministru Voinea, totul ar fi fost foarte clar si nu s-ar mai fi facut atita tapaj pe seama unor cresteri bugetare care, in realitate, nu sunt adevarate. Concluzia: MAI GRESESTE SI MASS-MEDIA, DAR NU PREA ESTE DISPUSA SA-SI RECUNOASCA EROAREA IN COMUNICARE

  27. @CHALEX A-ti raspuns pe jumatate.Punctul esential l-ati fentat.Dar n-astept raspunsul dvs.Si tacerea …este un raspuns/o acceptare tacita…un fel de coabitare/capitulare.

  28. acuma am facut dosar lui chiorul basescu adaugat la flota si cele multe spalate de morar,ca sa ma ierte mircea badea ca lam dat in judecata la slugile lui basecu unde va pierde clar ,basescu cand se baseste totii hotii se trezeste

  29. Atat timp cat avem un primitv ca BECALI, care avizeaza legile, nu ma mai mira nimic in tara asta! Am ajuns la cel mai jos nivel!
    Parlamentul a ajuns circ, un cuib de mafioti care isi cauta imunitatea, RUSINE!
    Te minunezi de reactiile lor!
    Cred ca super-imunitatea a fost conceputa inaite de alegeri, special pt. ei!

    Cum comentati statutul parlamentarilor, dl. RADU TUDOR?

  30. Se pare ca nu este asa! Adica nu s-au marit bugetele pt. cei numiti sau alesi.
    Daca ar fi asa n-ar fi nici o nenerocire daca:
    1. S-ar vedea ca natiunea progreseaza economic
    2. Invatamantul incepe sa i-si revina la nivelul de acum 20-30 de ani
    3. Starea de sanatate a natiunii se imbunatateste (vreau sa stiu cu cat a crescut speranta de viata si natalitatea)
    4. Institutiile statului au micsorat cu n% numarul de proceduri si ne streseaza in acest fel mai putin (vreau sa stiu cu cit stau mai putin in contact cu ele)
    5. Sunt in siguranta mai mult decat anul trecut.
    6. Averile realizate fraudulos au fost impozitate.
    etc.
    D-le RADU pana acum nimeni nu a dat un raport in fata celor care-i platesc. Nu ma intereseaza ce vor face decat dupa ce vor spune ce au facut pt. noi. Ce au facut pentru ei am reusit sa aflam partial!

  31. Ponta este un politician corupt care aparent este de partea dreptatii dar care in realitate fenteaza electoratul asa cum au facut-o toti pana acum.Romania a cunoscut esecul tuturor formelor de guvernare , lipsa de moralitate, lipsa de exemple, lipsa de ideologie. Ar trebui sa ne intrebam un singur lucru : Oare nu poporul roman este cel care produce tipul acesta de politica si politicieni? De ce nu ne asumam greselile la nivel individual? Trezirea nu se produce la nivel de sistem ci la nivel de individ, in Romania nimic nu o sa se schimbe pana oamenii nu realizeaza ei insisi greselile facute, pentru asta din pacate este nevoie de generatii si pretul luptei va fi chiar de generatii. Cei care incep aceasta miscare de trezire nationala trebuie sa accepte ideea ca in timpul generatiei lor nu se va intampla nimic.Nu este oare o drama ce se intampla? Romania intreaga este o drama din pacate.

  32. Marturisesc ca prin educatie si formatie sunt adeptul principiilor de stanga,dar nu acelasi lucru il pot spune despre liderul stangii romanesti.Ponta ,pare mai degraba un imberb fara principii sanatoase a unei culori politice .El pare mai degraba un masochist ce simte o placere maxima cand este biciuit. As fi curios sa aflu opinia femeii din alcov ce il biciue frecvent.Daca in vara s-a abatut asupra lui urgia portocaliilor din Europa si nu numai,mergand pana la urletele celor din stanga esicherului politic ,azi ,cand totul iti da dreptul sa contraataci ,tu sa maresti bugetul presedintiei CCR-ului si SRI-ului dai dovada de prostie ,in cel mai fericit caz.

  33. ioi, ce mizerii au facut aceste institutii in 2012??!!!

    Hai sa le desfiintam

    dar mai intai enumera mizeriile, care, cum si cui?

Leave a Reply to ANTISTALINCancel reply