Daca mai era nevoie de inca un argument, sa nu va mai bazati de acum incolo pe cei de la PSD pentru vreo initiativa anti-Basescu. Au mincat si ei acolo niste vorbe in campanie ca sa ia voturi. Acum, reevalueaza. Misto partid, halal onestitate...
Preşedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, a declarat, joi, că relaţia instituţională cu şeful statului trebuie respectată, iar liderul formaţiunii, premierul Victor Ponta, are dreptate când spune că “Jos Băsescu!” a fost “un slogan de campanie, dar nu poate fi un proiect de ţară”.
De asemenea, întrebat despre faptul că Ponta a spus în campania electorală că trebuie mers până la capăt în lupta cu preşedintele Băsescu, Iliescu a răspuns că relaţia cu preşedintele trebuie respectată.
“Asta este altă treabă. Relaţia cu preşedintele este o relaţie constituţională şi instituţională, care trebuie respectată”, a spus liderul de onoare al PSD.
Pai nu Iliescu l-a creeat pe politicianul Basescu ?
Gresit, Iliescu l-a creat pe Nastase, care, la randul lui l-a creat pe Ponta.
Basescu e creatia lui Iliescu. Lasand la o parte “recomandassrile” dementul a fost remarcat de batrana sandrama comunista cand a semnat radiograma de formare a trenurilor pentru mineri la mineriada cand ministrul si directorul CFR s-au fofilat. Pana la scaunul de ministru a fost putin.
Toti politicienii anilor de tranzitie ajunsi la varful puterii de stat sunt creatia Secu-SRI. Un Secu-SRI care conduce tara de 23 de ani iar daca Romania se afla in situatia in care se afla acum este opera acestui serviciu de informatii. Secu-SRI neavand nici un interes ca in acesta tara sa se dezvolta prea mult clasa de mijloc deoarece dezvoltarea deplina a acestei clase de mijloc ar scote din joc tomai Secu-SRI. Un Secu-SRI care capuseaza la greu bugetul de stat si care nu produce nici macar un euro ca plusvaloare. Haosul intretinut si mentinerea populatiei Romaniei in saracie duce la controlul total si de durata al societatii civile chiar de Secu-SRI care se afla la originea acestor cauze.
Sunt in mare masura de acord , serviciile
secrete si in speta SRI , au controlat TOTUL
in tara asta mai ales dupa lovitura de stat ! …
In alta ordine de idei , nu stiu daca base
este creatia lui iliescu , mai repede Nastase
si Ponta sunt creatiile acestuia . basescu
era ofiter de securitate cu mult inainte de
1989 si de iliescu , mai mult , eu sunt sigur
ca era si agent american dupa 1984 ! “prietenii”
stiu de ce 1984 ! …
si apropo de servicii … de ce credeti ca a
stat “ascuns” o perioada Nastase ??? pentru
“Trofeul Calitatii” ? … sa fim seriosi !
din cauza lui base ? fals ! sa fim realisti !
?! … V.Putin l-a chemat la Moscova la raport
cu putin timp inainte de a fi arestat !!! …
(iritat de viramentele acestuia via Moscova )
Aparentele inseala in 99 % din situatii ! Nu ? …
PD s-a tras din FSN. Asa ca stiu eu ce spun…
Prima masura pe care o va lua Pontboc dupa instalarea lui Kovesi la DNA, a lui Nita la Parghet, a lui Bica la DIICOT si a lui Cazanciuc MJ va fi aceea de a-i alerga penal pe oamenii la varf din PNL. Cu aceasta masura Pontboc impusca doi iepuri. Dand parchetelor de lucru pe chiar membrii liberali ai guvernului Pontboc va arata ca justitia e libera de influenta politica, actiune la umbra careia ii va face scapati pe penalii din PDL care vor primi NUP si IUP pe banda rulanta in toate dosarele deschise de procurori in urma plangerilor facute chiar de catre corpul de control al guvernului. Tocmai pentru ca PDL sa-i acorde sprijin in alegerile prezidentiale din 2014.
Da,iar ne-a tras-o Base…iar ne-a ciuruit.
@Domnule Tudor,
Va rog frumos verificati adresa de e-mail cu care intra pe blog la dvs. anumiti participanti. Mesajhul de mai sus nu-mi apartine, ci este postat de un handicapat de-si zice ‘sadicu” care de sapte ani ma cloneaza pe unde ma prinde. Cu riscul de ma repeta va rog sa-l banati, altfel eu nu voi mai posta , cu tot regretul, la dvs.
sa fiti iubit
marcus
ok
Daca e vorba de respect, cred ca multi votanti USL l-au respectat, chiar daca nu l-au simpatizat, pe domnul fost presedinte Iliescu. Acum, daca tot considera domnia sa ca relatia “constitutionala si institutionala (cu Basescu)trebuie respectata”, probabil ca isi va muta si electoratul PSD respectul in alta directie. Vad ca domnul Iliescu a trecut de partea celor care, alaltaseara, spuneau pe postul prezidential doamna Thatcher a decedat, dar “Iliescu traieste”.
Niciodata n-as fi crezut ca as putea ajunge sa afirm ca PSD-ul este un partid complet ticalosit (cu exagerat de putine exceptii, deocamdata).
Cum dracu au innebunit toti pesedistii, inclusiv acest tovaras Iliescovici, ca repeta toti ca papagalii ce basesc pe gaura gurii cei doi coabitanci Basu si Poanta. Cretinismul acesta credeam ca e specific doar pedeleprelor, care la orice prostie/gogomanie emanata de binomul Basul si Bo(k)ul, exaltau la unison ” ce perla de intelepciune ” au spus cei doi(de fapt unul!) “emanati”.
Rusine Ponta, rusine PSD, sunteti tradatori de neam si tara, uniti doar la ciolan cu ilegitimul “sef al statului” ?!
“” Rusine Ponta, rusine PSD, sunteti tradatori de neam si tara, uniti doar la ciolan cu ilegitimul “sef al statului” ?! “”
easy gringo ! …
nici mie nu mi-au fost dragi niciodata PSD sau Ponta ,
dar … totusi ! easy ! nu vor fi niciodata atat de
diabolici si de toxici ca ilegitimul base ! Never !
In alta ordine de idei , chiar nu iei in calcul si
varianta ca pe toti acestia nu-i uneste neaparat
ciolanul ci executarea acelorasi ordine si apartenenta
in acelasi sistem ??? … serviciili ! …
Ei bine, de Ion Ilici Iliescu nu ma mai mir cand apare din adancuri si trazneste cate una. Poate sa spuna o propozitie care analizata este corecta, dar aceasta surfa batrana nu face decat sa mimeze democratia. Si nu ca ar fi sau este stalinist ( n-are legatura cu “blandul” comunism). Individul interpreteaza jocul politicianului impaciuitor fara nici o legatura cu realitatea de care s-a despartit de cand lingea blidele Anei Pauker. E la fel de sulfuros ca si Basescu, care este de la un anumit moment creatia lui.
Chiar mișto…..! fac ăștia toți de noi!Ce mișto e în țara asta în care totul se face la mișto ! Bravo națiune!
Au si cu cine…
lili draga…tu cat timp stai zilnic la toaleta de cand Basescu ne-o trage permanent?
Incearca tranzxactiv…efect laxativ garantat.
Va spun sincer,de cand cu coabitarea imi petrec mai tot timpul pe toaleta cu lighenul in fata.
Ai incercat sa vezi un doctor?
marcuse,prietene…incearca tranzactiv…efect laxativ.
😉
Si natural, nu asa…
… fara suparare , mie asta nu-mi pare
“marcus” pe care-l stim noi toti ! …
Ponta are dreptate.
Cu Jos Basescu nu platesc intretinerea la bloc care e cat un salariu.
Jos Basescu ii ajuta lui Antonescu personal si individual.
Atat.
Cand va fi Antoonescu presedinte, cu votul dat lui tot nu imi platesc intretinerea, deci – la ce imi foloseste Jos Basescu, la ce imi foloseste ca e Antonescu sau altul ?
Cu “Sus Basescu!” s-ar putea sa nu iti mai platesti intretinerea deloc. Nu uita ca Basescu este extrem de preocupat de a-si plati cu banii tai (sau cu locul tau de munca) intretinerea lui si a apropiatilor lui.
Eu una iti doresc mult succes la achitarea tuturor cheltuielilor!
Traiasca si sa infloreasca intretinerea ta si a conducatorului tau iubit!
Maria, vezi ca mai sunt si alte cai in viata in afara de “Jos Basescu” si “Sus Basescu”. Daca te limitezi numai la astea doua, s-ar putea sa ai o deceptie. Lumea nu se invarte in jurul lui Basescu, ideea asta a fost creata in scop electoral.
draga propaganda basist-pesedista… vad ca sinteti iar in vina reactivati la ordin, cind incepe sa roada foamea la os rau de tot sa va pregatiti elicopterele sa zburati cit mai departe ca altfel ce s-a intimplat in 2012 e un mic picnic fata de ce o sa patiti voi basisti cu pesedisti impreuna… DRACU O VA IA LA PROPRIU NU LA FIGURAT cit de curind posibil… nici nu aveti idee cita furie si ura se acumuleaza dupa tradarea asta
Puiu taica, daca ai avea un neuron functional, ai vedea ca Basul invarte lumea romaneasca in jurul sau, asa cum vor muschii lui, ca de creier nu poate fi vorba, nici in cazul lui, nici in al tau !
Da, dar, din pacate, si intretinerea aceea, tot de Basescu si de absorbanta lui de bani depinde. Multi am trait pe pielea noastra tocmai problemele cu intretinerea cauzate de conducatorul iubit de unii, si tocmai din aceste probleme concrete s-a si nascut sloganul prin care unii si-au facut campanie de acces la cascaval, iar acum isi bat joc de noi, cei care i-am adus acolo.
Domnu’ PUIU, spuneti-o Domnule direct! A fost facuta pentru “prostit prostii” si a tinut al naibii de bine. Cred ca v-ati dat seama de ce? Si vom avea ocazia s-o mai patim, sa stiti, pentru ca sta e soarta pe care o meritam si ne-o facem singuri.
Hai, dom’le, de ce esti rau? Daca asta are ea tema de zi de la partid, ce vrei sa spuna, ca salarii nexam, pensii nexam, economie nexam, justitie nexam de un an de zile?
Asa ziceam si eu. Sa vina unu’ care sa taie toate veniturile, sa vedem cu ce iti mai platesti intretinerea si sa vedem cum ramai fara casa. Oricum cred ca de mancat nu mananci, de baut nu bei, de f* nu …. si tot asa. Omul snur, fara burta, fara c*r.
Dar despre ce vorbim?
Este fostul partid comunist… Oamenii acestia au dispus comandari la inchisoare… torturi de neinchipuit… au omorat orice era nobil… au daramat biserici.
Ce ne mira? Faptul ca e pe ici colo o contradictie…
Acum se pregatesc de sarbatoare. Sa se inrudeasca cu UE si America sa devina membri in marele si unicul partid, comunist, fascist cum s-o numi.
Lucrurile se decid peste capetele noastre. Nu mai contam demult.
Libertatea, democratie sunt niste vorbe. Cred ca singurul lucru pe care putem sa il facem este sa nu ne mai amagim. Noi nu putem schimba nimic atat timp cat securitatea face inca jocurile.
Fapte: din trei preşedinţi, doi au fost aleşi fără voturile PSD, cu mici excepţii. Şi n-a fost vorba despre ura care îi poate mâna pe votanţi în 2014, după atâtea trădări şi dezamăgiri.
Da zdrazvuet !!!!
Tavaris Ilici ,
Asta e directiva ? Na ciolan PSD ? Na ciolan ? Sau prin jocul la cacealma se mai pierde si electoratul care ramasese cu PSD in amintirea zilelor cand partidul asta era si social nu numai “democrat” ? Daca e asa ,ai castigat !
Si mana grebla se facuuuuuuuuuu !!!!
http://www.cotidianul.ro/domnule-ponta-pot-sa-ma-sterg-de-flegma-sau-mai-scuipati-210711/
timpurile se schimba mereu,deokamdata nu sa nascut societatea perfecta.depinde de NOI insine sa ne fie bine pe viitor.
Ce bine insa ca te-ai nascut tu, sa repeti gogomania asta pe toate blogurile/siteu-rile
Mai bine spuneau Ponta și ai lui usl-iști în campanie ceva de genul…Dragi cetățeni, votați-ne pe noi, că îl vom da jos pe Băsescu..(la mișto ,desigur…completa în gîndul lui!)…vom băga la pușcărie pe cei care au devalizat țara din guvernul Boc 1,2,3,4,5..și M.R.U.(la mișto, zic și eu, ..că trebuie să ne umplem și noi buzunarele după atîția ani de opoziție!)…că vom relansa economia și vom face locuri de muncă (la mișto, că de fapt eu am primit ordin să vînd tot ce se mai poate vinde..!)..că vom da mai mulți bani la sănătate ( ei, na, la mișto, …că…poate scăpăm mai repede de cei cu boli cronice! și de bebeluși….apropo să- aduc aminte lui Nicolaescu să sisteze laptele praf gratuit pt . țîncii ăia !))……vom scăpa de Koveși(la mișto, că o trimit la Bruxelles ..pînă o pun iar pe undeva .. văd eu unde vrea Băsescu…că dacă n-o pun pe ea și pe Morar …ăsta e în stare să mă dea jos pe mine !)….și etc….etc…. toate la mișto!………ȘI TOATE ASTEA LE FACE CA SĂ NE FIE BINE NOUĂ ȘI PT… STABILITATE !……………UFFFF………..mi-e greașă de atîta ipocrizie ….și din păcate , e pe bune… nu la mișto !
in concluzie:hai sa-l lasam in pace pe Base si camarilla lui si sa uitam de furaciunile si ticalosiile pe care le-au facut,sa “reevaluam”specialistii lui in infractiuni si sa-i folosim si noi,ca si-asa de platit plateste prostimea.
Trebuie interzisa stanga si socialismul prin lege. Reprezinta o mentalitate anti-comerciala si baga tarile in faliment.
‘ai ma ! Ce ar fi sa interzicem noi ciocoismul de extrema dreapta ? Yo asa zic.
Anti-comerciali or fi alti socialisti din lume. Ai nostri fac un comert cu vorbe dulci de campanie inegalabil in istoria social-democratiei. Si cand le-ai platit marfa, fug cu produsul pe care nu ti-l mai dau in schimb, dar iti rad batjocoritor in fata pentru ca i-ai luat in serios si ai fost de buna credinta.
Incepe cu tine si taie-ti stanga, poate exemplul tau va fi urmat si de alti idioti(cei cu idei ca tine).
Asa a facut Bismarck, a dat legi antisocialiste
La fel si Kubilai Khan.
Ei( PSD-isti) nu au fost niciodata dusmanii lui Basescu!!!Eu am atras atentia de mult asupra lui Victor Ciutacu ca e basist si nu mi se publicau comentariile, asta e:(((
“Jos Basescu!!!!!”
cred din ce in ce mai mult ca asocierea lui Antonescu cu acest partid de lichele o sa-l traga mult in jos. Pe de alta parte daca isi retrage liberalii tare ma tem ca Romania va fi cu totul in mana acestor nemernici. Liberalii se mai pot opune cat de cat la mizeriile psd-istilor, vezi propunerea lui Georgescu de la Min. Justitiei. Grea alegere
Antonescu iese bine in fata electoratului prin pozitiile de solidaritate cu acesta in momentele prin care trecem. Haideti, totusi, sa recunoastem, ca, daca USL-ul nu era, nici liberalii nu ajungeau singuri la putere. Ca nici nu i-as fi vazut aliati in iarna cu DDD.
E o rusine ce a spus Iliescu si dovedește ca spalarea lui Ponta din preziua razgandirii pontacee nu a fost intamplatoare. Pe de alta parte KOabitarea are efect si pe termen lung in sensul ca prăbușirea electorală a PSD va conduce la un număr mai mic de mandate pentru grupul socialistilor europeni la alegerile pentru PE de anul viitor, ceea ce va întăriri poziția prietenilor austeritatii,Merkel, barosso si famiglia popularilor in structurile de decizie europene.
da chiar,votezi degeaba ca astia sunt o increngatura de familii,neamuri,nasi,fini cumetri draci ,cati or fi ,100000 de gusati, astia sunt infrastructura hotiei/coruptiei si se rotesc nesfarsit la conducerea tarii din 90.doar cand ies din sistem de batranete se linistesc,alminteri sunt naraviti la bani si putere ca motanu la pui.
ati vazut,ce v-am zis eu,
cand curge banu gros la teava fara oprire fara munca fara nimic,doar pun botu si sug la teava cu bani asa fac ei,
ghertoii incep sa aiba ifose de lorzi englezi,numai bauturi fine,diamante,ceasuriscumpe,zorzoane,margele,basini..milioane si milioane,miliarde au kkt cacaricii astia si le-au stricat pe vile de neam prost sejururi masini cat casa si toaaate inutilitatile ce le afiseaza ei cu mandrie..
ce juraminte,ce in slujba tarii,ce loialitate fata de popor..de capul meu,mai frate asa tradare asa hotie asa ghertoi ce nu merita un scuipat au ajuns sa conduca tara asta nu stiu unde dracu s-a mai intamplat….
..la rusi la modoveni bulgari lituania..africa .am latina. bai nu cred ca sunt ca astia.cum ma?!! basau,pinalti,viedeanu,udrula.cum ma asa ?astia nici nu arata a oameni!bok?!pana si numele lor..
cum zice un nene mai sus,totul e in van..are dreptate.
stiu.nici daca l-as vedea spanzurat in piata pe basau(adica sus besescu)langa toate canaliile ce ne-au scuipat atatia ani nu-mi plateste intretinerea , dar nu stiu de ce consider ca ar fi un mare pas inainte pt. natia asta si de ce nu un spectacol ce l-as urmari cu placere ,bere si popcorn.
Nici nu s-au intalnit bine dupa reinscaunarea dictata de la Briusel a uzurpatorului si au si pus-o de-o smardoiala publica taman in sedinta CSAT. Se duse dracului si coabitarea si colaboararea si toate nascocelile unei media idioate care viseaza cai verzi pe pereti si considera ca ar mai fi cale de intoarcere sau motive de pus pirostrii intre cele doua palate in general si intre Chiombu uzurpator si marea majoritate a poporenilor romani. Nimic, zero, nada.
Totul s-a terminat din momentul in care CC a motivat aiurea in scris comanda de la Barroso si, nesocotind vointa celor peste 7 milioane de romani, l-a respus in scaun pe nasparlu incalcand orice principiu de moralitate sau legalitate.
Toate povestile cu coabitarea si colaborarea Ponta-Basescu s-au fasait puturos ieri cand Ponta a iesit furios din plina sedinta a CSAT si l-a lasat pe chjiombu cu curu-n praf sa latre la Luna.
Motivele acestei atitudini adoptata de Primul Ministru conteaza mai putin, desi din cate a explicat pe un post de televiziune, pentru pozitia luata de chiomb fata de Ponta, primul merita si un cap in gura si un bocanc in cur nu numai o usa trantita si o sedinta lasata fara continut, conteaza mai mult faptul ca nici macar cinci minute uzurpatoru’ n-a putut sa se comporte omeneste si eventual sa impuna o anumita disciplina institutionala.
In conditiile acestea este clar la ce trebuie sa ne asteptam in viitor cu Basescu la Cotroceni si cu USL la Palatul Victoria. La nimicuta bun ci tot la cearta, scandal si circ adica ceea ce stie chiombu sa faca mai bine.
Asa ca asteptam cu sufletul la gura a treia suspendare cu USL majoritar in Parlament si cu un Barroso si Merkel informati corect si nu mintiti de chiomb cum ca in Constitutia Romaniei nu este prevazuta suspendarea presedintelui orice atac la persoana ca fiind deci o lovitura de stat.
Si de data asta sunt convins ca vom scapa de el, deoarece inca doi ani cu el la Cotroceni ostil oricaror actiuni guvernamentale inseamna sinucidere curata.
Ca de obicei la obiect, cu subieci si predicat. Bravo Marcus, felicitari si tine-o tot asa, ca bine le zici/scrii!
“” Asa ca asteptam cu sufletul la gura a treia suspendare cu USL majoritar in Parlament si cu un Barroso si Merkel informati corect si nu mintiti de chiomb cum ca in Constitutia Romaniei nu este prevazuta suspendarea presedintelui orice atac la persoana ca fiind deci o lovitura de stat. Si de data asta sunt convins ca vom scapa de el, deoarece inca doi ani cu el la Cotroceni ostil oricaror actiuni guvernamentale inseamna sinucidere curata. “”
CORECT ! ABSOLUT DE ACORD ! …
Intrebarea e : “Sistemul” integrat al serviciilor , va
accepta suspendarea ilegitimului ? …
Cu alte cuvinte Iliescu..l-a declarat pe Băsescu INTANGIBIL…ȘI SUBIECT TABU..ÎN MATERIE DE DEMITERE, SUSPENDARE, …ETC….și le-a dat directive clare celor care mai mîrîiau de prin PSD …să-și țină clanța …Mai clar de atît nici că se putea . Se coabitează pe față începînd chiar de la vîrful partidului….și așa a fost probabil înțelegerea încă de la început, dar de ochiii lumii și pt a accede la putere , s-a jucat la cacialma chiar și cu referendumul .și prin asta avem explicația DE CE a luat Ponta cele 11 puncte de la Bruxelles cu atîta detașare….și ..ne-a prostit pe toți cei care la 40 de grade am ieșit la vot. Să vedem acum … după PERLA spusă de Iliescu … cîți vor mai ieși la vot pt. o nouă constituție….pt. regionalizare …și alte aiureli.
Asta vara ne-am chinut ca nebunii sa realizam cvorumul, sa-l si depasim, dar s-a stabilit ca rezultat oficial cum ca n-ar fi fost asa. Data viitoare vom sta acasa toti, dar ni se va spune ca cvorumul a fost realizat, deci regionalizarea se face, ca sa stea boicotantii maghiari din vara linistiti, deoarece, dupa cum a anuntat Victor Orban in urma sustinerii lui Basescu prin boicot, pana in 2018, Romania nu va mai putea sarbatori 100 de ani de la intrarea in vigoare a Tratatului de la Trianon.
Cand vor ei, nu trebuie sa votezi tu. In iarna n-ai votat degeaba? NU VEZI CA PSD-ul TE PEDEPSESTE TOCMAI PENTRU CA L-AI ADUS LA PUTERE?
Am urmarit in aceste zile pozitia unor jurnalisti/analisti politici care s-au repezit sa ia la puricat in cel mai serios mod posibil spusele unui Hrebenciuc referitoare la suspendarea basescului, sa traga concluzii care mai de care mai pesimiste in aceasta privinta mergand pana la lansarea ideii unei intelegeri, pact de neagresiune, numiti-l cum vreti dvs, intre chiombu si USL, intrebandu-se retoric in articole cu titluri de-o schioapa “Daca mai este de actualitate suspendarea lui Basescu?” etc inducand astfel simpatizantilor USL ideea ca acesta i-ar fi tradat cu un plus de palme morale date de USL protestatarilor din PU fara de care ei nu ar fi ajuns astazi la putere.
Dumnezeu imi este martor si o pot confirma si cei care au avut rabdarea si bunavointa sa-mi citeasca comentariile in acesti ani de cand Basescu este la putere, ca in afara de faptul ca sunt printre primii care argumentat, dar si indarjit in acelasi timp, aproape zi de zi, am incercat sa arat romanilor cam ce fel de neom au ales ei sa le reprezinte interesele, am sustinut constant ideea debarcarii in orice conditii a Belzebutului din tronul cotrocenist. Mai marturisesc faptul ca, la prima suspendare a sa, m-am exprimat public pe postul de televiziune Realitatea TV, pentru aceasta, cu toate ca atunci impostorul calarea pe cai mari si de rasa, fiind inca la o cota mare de popularitate.
Cota care si-a aratat efectele in esecul rasunator si usturator al actiunii politice intreprinse de parlamentari, ba mai mult victimizandu-l pe netrebnic si satanizandu-i pe parlamentari.
Tocmai de aceea nu inteleg graba cu care se doreste un eventual nou esec intr-o apropiata suspendare pripita in conditiile in care actuala majoritate parlamentara este una de conjunctura unde USL-ul a fost nevoit sa faca pact cu dracu’ aflat in cardasie cu Izmana, cu o Roberta inca pe post de abac la sefia Camerei Deputatilor cu Blaga statroste peste senatori, cu serviciile care inca lucreaza la greu pentru chiombalau, cu o Curte Constitutionala inca nehotarata sa rabateze in favoarea noii puteri si cu multi, multi alti factori deocamdata favorabili lui Uciga-l Toaca si care ar putea fi determinanti in esecul unei astfel de intreprinderi pripite.
Pe de alta parte nu vad de ce liderii USL si-ar consuma zilnic energia facand strigaturi catre popor cu textul: “il vom suspenda pe Basescu”, atata timp cat au spus acest lucru raspicat, cu subiect si predicat, inca de haaaat!, cand erau in Opozitie.
La cat am rabdat si am inghitit de la acest nenorocit consider ca suntem indeajuns de antrenati si caliti pentru a rezista pana dupa alegeri, cand sortii ne vor fi suta la suta favorabili. Si numai eu stiu cat de mult imi doresc debarcarea in suturi a chiombului si incarcerarea lui de urgenta la Rahova.
Asa ca dragi analisti politici, faceti si dvs. stimabililor, daca sunteti de buna credinta, precum croitorul, masurati de doua ori si taiati o data, deoarece altfel riscati sa stricati bunatate de material.
Si ar fi pacat!
Batrana carpa kaghebista a deschis cutia Pandorei , de unde a iesit si Ducele de Rapa& Fameglia si mai nou , Carlanu travestit !
Ceea ce inseamna, pe cale de consecinta, ca toate sloganurile aruncate de Base USL-ului doar pentru ca Iliescu si Nastase erau in USL, si le poate lipi cu succes de propria frunte!!! Basescu+Iliescu=F.S.N; Basescu+Nastase=infractori / penali cu documente; Basescu+Ponta=tara dusa la rusi. Sa-si ia acasa PSD-ul ca se merita unii pe altii!!!
HUUUUUUOOOOOOOOOO Ilici …, JOS PONTA, JOS PIRATUL … HUUUUOOOOO!!
cacarau e maica-ta?
e vorba de crin antonescu, asa era porecla familiei sale in satul natal, in trecut, CACARAU.
numai niste imbecili basisti puteau inventa asa o mizerie
Nu va faceti ca nu stiati ca PDL-acii spurcati asa il fac pe Crin Antonescu de ani de zile.
nu ma intereseaza apelativele folosite de retardati basisti
Cacarau e inginerul ala chel politehnist de labe1 tv, care face numeroase referiri la zona anala in fiecare dintre emisiunile lui, in interpretarea psihanalitica reprezentand de fapt tendinte homosexuale ale subiectului, in cazul in care se observa ca el face referiri frecvente la aceste zone anatomice. Asa sa ne ajute Dumnezeu! Banciu ala e un coprofag organizat! Cantitativ, el mananca cu fadroma, e o vidanja cu urechi, care isi face freza cu flexu’! Prost grav cu flacari homosexualu’ ala, sa mor eu! Sa traiti!
cine-I cacarau,tac-tu?ca tu sigur esti un cacarel mai mic
Stimate domnu’ @capsunaru, sa-ti bag p..a-n c.r ca paru’! Statu-Palma-Barba-Cot, sa imi iei p..a in bot! Esti ruda transsexualu’ de radu banciu sau nu ti-ai dat cu alifie suficient, ca vad ca te-ai cam oparit!! Ti-am impins.
E inventia lui Banciu de la beunu transmisa de echipa din pivnita modroganului ca , vezi doamne, contrapartida la :betivu’, chioru’, sarsaila,chiorete,strambu, JAVRA ORDINARA,seful mafiei, PROFESORUL…
dar a prins la retardati.
… ba da enteligent mai esti ! stii sa numeri ?
+ pace tie !
Stau și mă întreb uneori dacă Ponta a fost format de Iliescu… SAU , de Băsescu…și asta pt. că și Băsescu spunea…Nu-l pun pe Ponta premier cît voi fi eu președinte!….și ..ce să vezi e taman pe dos….Mai spunea Băsescu…îmi dau demisia în 5 minute….și … e tot acolo și acum după ani de zile de la această declarație….și la toate afirmațiile pe care le făcea Băsescu … rezultatul era total pe dos… ACUM PONTA FACE EXACT LA FEL ….Te crucești pur și simplu cu ce viteză își schimbă ăștia deciziile, vorbele, …. cum spun ei MEREU una și fac alta …!ADEVĂRUL E DOMNULE PONTA CĂ BUNI PROFESORI AȚI AVUT LA ȘCOALA DE MINCIUNI PE CARE AȚI ABSOLVIT-O PE BUNE …. probabil fără a vă folosi de plagiat ..ci doar de exemplele personale pe care vi le-au oferit din belșug PROFESORII DE LA ȘCOALA DE MINȚIT PSD….SAU PDL… CĂ TOT UN DRAC ESTE !
lili,lili,liliana….grea e politica.Vezi ca a mai aparut un tradator -Tariceanu
Nu te mai intreba nimic, deoarece e clar ca Pontacul este copilul din flori/de suflet al Basului. Seamana ca doua picaturi de apa (chioara)!
http://www.cotidianul.ro/ilie-serbanescu-ponta-ca-si-boc-lustruieste-pantofii-fmi-204223/
doamna e facuta praf pe raitaru tv de o cohorta,si un nenea senator s-a desolidarizat daca e reaua cu doamna.sa vedem ce mai zice la ordinea zilei,dar sincer n-am inteles nimic.
vorba lui pieleanu(care o apara pe doamna la rtv) , s-a vazut taranu’ senator(cum sunt cu duimul la tura asta) si probabil nici habar n-are cum e cu cazarea , ea daca a vazut banii i-a luat iar bulangii basiti pe ea frate cu anchete virulente de infierare.
Problema doamnei Anghel este tocmai ca sparge gasca, nu devalizeaza bugetul de stat la fel ca aceia care platesc la hoteluri (ca sa infulece si gura afaceristilor de partid o portie cat mai mare din bugetul de stat, comform traditiei). Daca ar fi cheltuit 72000 de lei pe luna, ca atatia altii, nu i s-ar fi imputat ca se descurca cu doar 30000.
a, si din cauza asta
au extrapolat pana la tot usleul ,
scenarii cu tactica loviturii de stat prin prostirea populatiei cu tv-ul si greva foamei,
voiculescu eminenta cenusie,valeu ce e acolo,si berbecali si el ,usl e demonizat si basau e sfant pe langa astia…in special un nene foarte furios, la raitaru, face spume,cred ca e basit puternic ala..
daca nu se muta ciutacu la rtv asta habar n-aveam ca exista.
deci cazancioc,,,aoleu iar basau,cand ii vad fatzau astuia..deci cazanciuc asta e basificat acum?
ponta El se gandeste sau gandesc baronii si interesele lor din psd pt. el?zice ca s-a gandit la ala de la ani.ce naiba e cu colcaiala asta?
e chiar nefrecventabil domnul ponta!
Marcus … mulțumesc de sfat bun !. Nu vă mai spun să fiți iubit… că sunteți oricum…în ciuda unora .
lili te astept cu drag pe blogul meu pentru ca chiar am sa-ti spun ceva important.
sa fi iubita
marcus
a spus “relatia institutionala si constitutionala cu basescu trebuie respectata…”Eu nu am incredere in Ponta deloc..el este tipul carierist, care pentu favorurile occidentului e in stare sa o vanda si pe maica-sa…Antonescu e un tip onest, cel putin asa cred si s-a manifestat pana acum ca atare…Ponta vrea sa aiba un nume bun in strainatate..de aceea a si facut pactul.dar hai sa vedem cum ar fi daca si Antonescu si Ponta si Iliescu si Tariceanu ar vorbi zilnic de eventuala suspendare a lui Basescu. Asa ca ipoteza de lucru. Ar putea sa o puna in aplicare? Da, dar cu sanse de reusita ca data trecuta , adica mici sau aproape deloc. De ce? pt ca legea referendumului nu s-a modificat, tot cea veche, Curtea e tot basista, pt ca qvorumul inca exista, pt ca listele sunt aceleasi si rezultatele definitive ale recensamantului nu au fost inca publicate, pt ca Procuratuta e inca a lui Basescu..si pentru un motiv pe care multi il uita, acest popor sau mai degraba cei care au votat, l-au ales de 2 ori la rand presedinte pe Basescu! ( chiar daca au fost fraude in 2009). Sa nu ne mintim, foarte multi oameni care au votat sunt din punct de vedere al caracterului si al stilului de viata profund “basisti” pentru ca basismul e deja un mod de a fi. Smecheria, ticalosia , mitocania, lipsa de respect, incultura crasa, nepotismul, coruptia sunt caracteristicile acestui ”basism”. Ura fata de acest individ odios nu e rezultatul dispretului fata de valorile pe care le intuchipeaza el ci rezultatul unei saraciriri accelerate. Multi dintre cei care l-au votat vreodata pe acest individ sunt asemeni lui…din pacate. Exista si pacaliti sau naivi.Drama acestui popor este ca basismul ca stare de fapt va ramane chiar daca individul va pleca. Singua sansa de a scapa de basism este ca acest individ sa fie pedepsit pentru ceea ce a facut. Si nu doar politic. Ci penal. Altfel , tarele consolidate in regimul lui se vor regasi mereu.
@marcus Aveti dreptate dar cu un amendament si anume ca romanii inteleg prin “JOS BASESCU” fostul SISTEM ODIOS si nu sunt suparati NUMAI de NEDEMITEREA GUVERNATORULUI, ci dincontra vad ca sistemul mafiot nu se prabuseste ci din contra prospera/regenereaza prin RENUMIREA IN POSTURI CHEIE a oamenilor lui basescu(oamenii sistemului care i-au prigonit/i-au nemultumit pe romani de vre-o 5 ani de zile) incat te intrebi daca nu cumva….PONTA a fost lovit ….cu flacara violet(lovit “a la geoana”).Asa ca asteptam in curand….udrea,bakonsky,talmacean,morar,videanu,penalty,ridti,etc.
Pt. Marcus… Fii bre mai explicit…că am citit mai bine și m-a luat amețeala !…..Spune pur și simplu că e vb . de starea de vomă și nu altceva … că …dă omu divorț de mine …că mi-o trag cu chiombilă.. Zău așa !
lili,te rog hai la mine pe blog pentru ca doresc sa-ti spun ceva important.
sa fi iubita!
marcus
Nu e Marcus , e un tembel care-si ia tot felul de nume . Totusi , e haios !
evident … cine e mai vechi pe acest blog ,
cunoaste stilul lui “marcus” ~ autentic !
are postari lungi , coerente si realiste ,
spre deosebire de astea scurte si seci ale
sosiei ! …
Fac și eu haz de necaz ..dar adevărul e că ne-au țepuit și ăla și ăștia
Oricum, un popor mai tzepuit decat cel roman nu cred ca am vazut in lumea asta. Poate prin Africa.
Mai fratilor, astia au inebunit? Ce dracu i-o fi speriat asa, parca le-a luat Dumnezeu mintile! Mai are Nastase sa iasa pe vreun post tv si sa spuna ca justitia si-a facut treaba in cazul sau si ca ar fi trebuit sa-si ispaseaca toata pedeapsa. ba inca sa-l vedem pe la portile puscariei rugandu-i pe gardieni sa-l primeasca inauntru.
lui Nastase iau aratat pisisca …si nu prea ar vrea sa mai mearga la brutarie ….asa ca va juca cum ii canta Baselu”’
au mancat si ei din vaca aia japoneza.
Are dreptate Gheorghe… e vb de tot sistemul nu numai de persoană.
PSD=PARTIDUL SLUGILOR BASISTE
ACELASI PARTID DUPLICITAR FARA COLOANA VERTEBRALA,COMUNISTI PANA IN MADUVA OASELOR
Erau comunisti care aveau coloana vertebrala. Asa ca PSD-ul se duce din ce ince mai mult spre dreapta.
… spre dreapta ? nici macar ! …
Cred ca Partidul Conservator trebuie sa iasa din anonimat si sa-si spuna mai des punctul de vedere. Cred ca USL a cam dezamagit, chiar daca unele masuri au fost benefice pentru populatia mai saraca.
http://www.realitatea.net/ponta-despre-cristiana-anghel-pe-cine-nu-lasi-sa-moara-nu-te-lasa-sa-traiesti_1157182.html?utm_source=Cub-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb
Laurențiu _73…Și ar fi ceva de care să ne putem mira în țara asta?…Acum și aici orice e posibil. Chiar și varianta sugerată de tine.
Noi ne așteptam la Apocalipsă în 12-12-2012… că se răstoarnă pămîntul .. că etc… etc… Se vede faptul că s-a răsturnat doar la noi lumea cu susul în jos……..în loc să se inverseze polii așa cum se zicea….. s-au inversat mințile ăstora de ne conduc că prea au luat-o razna cu toții…de zici că a dat damblaua peste ei !
Cred ca marcus are dreptate.Acest USL a fost girat de antena 3.
Intamplator fiind din Bucuresti,am participat la manifestatiile din Piata Universitatii si chiar am crezut ca regimul basescu impreuna cu toata clica sa poate fi inlaturat de la putere si sa nu mai auzim de el niciodata.
De asemenea am crezut ca mini-revolutia poate genera o forta politica noua care sa sbulbere puterea basista.
O buna perioada de timp niciun partid sau politician nu a fost primit la mitinguri.Dar antena 3 ne-a convins pe majoritatea dintre noi sa mergem pe mana USL.
Daca nu era antena 3 probabil ca USL ar fi obtinut majoritatea voturilor dar in nici un caz peste 50%.
Am fost prostiti pe fata de trustul de presa in care am avut pana mai ieri cea mai mare incredere.
Nici antena 3,nici Ponta,nici Antonescu nici Voiculescu nu doresc cu adevarat ca besinosu sa plece de la Cotroceni.
Pentru antena 3 este o afacere.Atata timp cat basescu este la Cotroceni,ei fac raitng-uri mari si castiga o gramada de bani.
ADIO ANTENA 3…tocmai ati pierdut un telespectator fidel…
cu asa mentalitate, ma bucur ca ne lasi
@Domnule Tudor, este acelasi handicapat care vad ca v-a invadat blogul. Banati-l domnule, ca nu va face niciun bine o asemenea prezenta. Eu, la acest fir, n-am publicat nimic in afara de cele doua mesaje referitoare la sadic pana acum, asa ca daca nu vreti sa va faca varza din blog, blocati-l.
sa fiti iubit
marcus
Comantariul urmator imi apartine:
Traiane, Victore, Mai Cu Fereala, Bre, Luati-va O Garsoniera!
Ponta: – Ce stai, Crin, dragule ? Da-i dracului popii odata verighetele, ca ard de dorinta de a deveni doamna Basescu!
“Preşedintele Traian Băsescu a declarat, joi seară, la Digi24, că ar fi o catastrofă pentru România ca preşedintele PNL, Crin Antonescu, să fie preşedinte mâine, menţionând că acesta, spre deosebire de premierul Victor Ponta, nu are responsabilitatea gestionării problemelor ţării. “Eu cred că Antonescu ar trebui să vadă că Victor Ponta reuşeşte, ceea ce mărturisesc că nu am crezut că se va întâmpla foarte curând, să înţeleagă responsabilitatea unei funcţii foarte înalte, când pui interesul de partid mult sub interesul naţional. Când ai de ales între interesul naţional şi plăcerea unora din partid, nici nu te uiţi la plăcerea lor. Nu de asta eşti acolo, trebuie să faci ce trebuie şi nu ce vrea partidul”, a spus Băsescu.”
Faptul ca Ponta, la ordinul direct venit de la Sultanatul briuselez, se caca pe el de popor roman electoral care l-a inscaunat increzator in “sloganul electoral- Jos Basescu!” si trecu una-doua cu arme si munitii la coada tot mai subtire de la curul prezidential, cu intentia clara sa prinda si el un loc cat mai in fata, poate ca ar mai fi de inteles pentru unii fara coloana vertebrala care, precum conationalii nostri tigani ce-si platesc ratele la mertane din banul castigat cinstit pe treptele catedralei Notre Dame, asteapta si ei banu european ca pe o mana cereasca, insa ceea ce se intampla in continuare este de-a dreptul scabros.
Imaginati-va iubiti compatrioti ca vrand nevrand suntem obligati sa asistam la consumarea cu finalizare sexuala a iubirii dintre doi barbati, iubire care le-a intunecat mintile facandu-i insensibili la huiduielile trecatorilor care oricat de toleranti si europeni ar fi fata de asemenea anomalii fiziologice, nu pot accepta practicarea actului respectiv in vazul lumii.
Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand vad cum se pupa astia doi drept in bot, dupa ce amar de vreme s-au mascarit in cel mai tipic mod mahalagisto-mioritic de se inroseau televizoarele de rusine cand trebuiau sa redea ce era la gura lor, imi vine pur si simplu sa vomit de scarba.
Mai, oameni buni, tara este condusa de doi nebuni, asemenea manifestari nici in canoanele caragialismului nu pot fi incadrate, ci direct in tratatele de psihiatrie, ori noi, capopor, suntem obligati sa le luam de bune, ba eventual sa si aplaudam, ca nu cumva sa ne deranjam stapanii de la briusel.
Rusine, Romania, ce ai ajuns ! Chiar nu suntem in stare sa ne producem singuri cele necesare vietii, atata timp cat Dumnezeierea ne-a inzestrat cu o tara si un pamant care asteapta doar o sapa pentru a hrani un continent intreg? Am ajuns cersetori de bani europeni si pentru asta suntem in stare sa renuntam la cele mai scumpe valori ce tin de identitatea noastra nationala fara nici macar o tresarire sau o urma de remuscare?
Nu-i suficient ca tot ce este mai valoros in materie de forta de munca iobageste acum transfrontalier pe meleaguri andaluze sau napolitane, platite la nivel de mana de munca africana, cu toate ca din punct de vedere al performantei sunt la acelasi nivel si uneori mai sus decat “concetatenii europeni”?
Dupa ce am distrus prin falimentare tot ceea ce creasem ca popor sub comunisti pentru a imbogati o mana de neopaturici autohtoni si a nu mai da frisoane de concurenta suratelor occidentale, dupa ce tot la “initiative si complicitate” europeana inghitim sa fim batjocoriti in vatra noastra strabuna de niste venetici cu pretentii de stapani, riscand sa cedam teritorial mostenirea stramoseasca, trebuie oare musai, pentru un pumn de Euro, sa uitam ca suntem romani?
Eu cred ca nu!
Cu ce am gresit eu, un simplu cetatean al acestei tari, pentru a fi obligat sa asist neputincios la modul cum se prostitueaza cei care ne conduc destinele si care in mod normal ar trebui sa gandeasca si sa actioneze in termenii de mai sus si nicidecum, ivocand un fals interes national, in fapt interesele Marii Finante si ale cercurilor oculte mondiale, sa se lase calcati in picioare doar pentru a le fi lor si stapanilor lor bine si cald?
Revenind la Basescu plus Ponta egal love, nu pot sa nu remarc modul in care chiombu incearca pentru a “milioana de milioana” oara sa faca ceea ce stie el mai bine cu “intarata-i drace, ca si mie place” sau cum spunea stramosu’ de la Roma “divide et impera”, in timp ce Ponta face si el ce stie mai bine, pune botu’ salivand cu placere la curu prezidential si apoi improsca maroniu la adresa “prietenului” sau Antonescu.
Si uite asa “the show goes on!”
Domnule Radu Tudor,
Şi-n numele meu scrie acest ipochimen, Sadicu. Dacă v-aţi uita la IP-ul lui aţi constata că nici nu e din Bucureşti ci din Cluj. Este un postac băsist ce scrie pe toate blogurile pro-USL-iste. Dacă-mi daţi o adresă e-mail vă voi transmite toate datele de identificare pentru o banare eficientă.
radu.tudor@antena3.ro
@ marcus
Nu stiu daca poate sa-l “bann”-eze, decat sa stea sa citeasca adresa de e-mail a fiecaruia.
@Protestez: Eu l-am “bann-at” (nicio legatura cu Banatul). Cu alte cuvinte l-am facut ban de craiova, sau niciun ban nu dau pe “ipochimenus trogloditus nonerectus” (cu alte cuvinte, fac pipilica pe ‘mnealui in orele petrecute la toaleta dupa ce m-a ciuruit basescu) 🙂
sa fii iubit
marcus
merci “marcus” ca mi-ai descretit fruntea astazi !
salutari ,
“Partea economica a Romaniei e premierul. Nu avem probleme”; “situatia macroeconomica este stabilizata” – declaratii T.Basescu.
A avut loc asadar o reevaluare reciproca, dintr-o data Ponta e bun, cu guvernul sau cu tot, nu mai e doar un copilot, nu?, sau plagiator.
Viceversa, “jos Basescu” a fost doar un slogan de campanie… Adica in traducere libera: material de prostit prostii! Acum ei recunosc in sfarsit, mai mult sau mai putin direct, ca oamenii in general voteaza politicieni dupa ce inghit “slogane de campanie”, adica invariabil minciuni. Ca sa fie clar odata pt totdeauna cum stau lucrurile.
In mod normal, dupa tot ce s-a intamplat in ultimul an si dupa aceste declaratii, ABSOLUT NIMENI in tara asta n-ar mai avea ce sa caute la urna de vot! Asta pe langa necesarele proteste de strada (cat mai ample). In mod normal, cu aceasta clasa politica ar fi trebuit demult sa se produca o adevarata revolutie, nu ca pacaleala din ’89. Numai ca pt toate astea, e nevoie de un popor, nu de o turma.
Iupiii!!!!! Traiasca amnezia!!!!! Si cizma fascista!!!! Si cazaciocul rusesc!!!! Sau mai bine sa se piarda vreo bomba nord-coreeana deasupra acestui neam greu incercat ca sa ne pierdem cu totul?! Multumim tovarasi!!!!!!!
ponta despre Cristiana Anghel “pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti”, omu’ asta este sanatos la cap? pe cine am votat noi? socant!!!
orice ar fi zis doamna respectiva un prim ministru nu raspunde in halul asta, vai de capul nostru cu ce presedinte si premier avem
Ordinar raspunsul trogloditului de Ponta. Deja ii depaseste pe Basul si Bokul in debitarea unor enorme prostii, ca de facut nu face nimic, doar koabiteaza cu Necuratul. Nesimtit,canalie, javra ordinara sunt doar epitete blande pentru aceasta creatura, copilul din flori al Basului.
Ciutacu a ajuns la RTV. Ce chestie! Parcă ăștia erau în faliment. Mă mir că și-au permis o asemenea achiziție. Dar în fine, să-i fi de bine la noul post tv!
Cea mai cinica, cea mai odioasa declaratie de pana acum: ”Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti”.
Asta nu e prostie, nesimtire, oportunism etc. E ticalosie. Pura.
Dupa Iliescu (in primul mandat, cel putin) si Basescu, pare ca se naste un nou star al odioseniei: Ponta.
Incredibil…
Sa te fereasca Dumnezeu de a-i cunoaste pe unii oameni cu adevarat!!! Dupa atatea socuri, ma uit acum si la doamna Firea si nu reusesc sa-mi revin.
good mooorrrnnninnngggg ROMANIA !
USL-ul a castigat alegeriile e la carma si akum trebuie sa scape de PNL !
E un gust amar si pt mine sa simt aceasta tradare – flecma in fatza….dar ne mai intalnim noi la vot …mai draga PSD !
Poate ca Basescu are un plan sa le dea teapa si sa-i vad atunci pe vitejii astia !
Oricum Basescu le stie scheletele ….va incepe razboiu…noi cetatenii pierdem oricum….
Capitaliștii și antreprenorii sadea: Iliescu & Băsescu , unul mai decât altul și-au mâncat pe rând mâna stângă și celălalt dreapta, acum relaționând în vederea punerii unor oameni independenți, dar nu legați la ochi cum ar fi normal ci cu ei scoși ca să nu vadă un corp fară mâini, în schimb cu picioare nervoase pentru a fugi de foame din țară mâncând pământul. Unul comunist și altul securist, paradoxal încă în funcție își decid persoanele, aceleași persoane înţelegându-se de minune cine să le țină ascunse dosarele trecutului, căci pentru cine a uitat suntem țară de dosare cu șantajul la mare căutare, asta fiind caracteristica determinantă a politicii de stat române.
Cine mai e preşedintele României acum, după marea suspendare: Băsescu sau Iliescu; nu contează ce sau pe cine votezi, ideea e să votezi, că mereu iasă cine trebuie.
Libertate fără dreptate nu e libertate ceea ce și stiam pentru că s-au văzut în viață 8,5 milioane supraviețuitori, dar să vedem cum o fi cu dreptate până la capat, o mai scăpa vreunul cu viață până la sfârșitul lui 2016.
Probabil s-au înțeles asupra aspectului, președinții au nevoie de liniște la pensie ca s-o mănânce cât și hoții în exercițiul funcțiunii ca să și-o facă, refuz să cred că nu mai e de furat din România.
Băsescu își cere omul: Kövesi.
Ponta acceptă dar pune condiții: Îmi lași mafioții din PSD în pace altfel mă mănâncă ei pe mine.
Bunicuța Iliescu ne asigură diplomatic de succesul înțelegerii care se va desfășura în linişte totală pe principul: corb la corb nu scoate, măi dragă.
Păi vezi băi Ponta de ce vrea lumea “Jos Băsescu”, ca să mai ai tu cu cine te înțelege anume, cu Băsescu și pe cine să dai vina în caz de eșec ascunzându-te sub fustele aceluiași Băsescu plin de cacao acidă pe bot acum vreo 4 luni, azi un prieten mai de nădejde decât Crin pe timpuri în urmă tot cu vreo 4 luni. Cu proiectul de țară trebuia să vii tu, dar probabil după 2016 când va ajunge iară trenul în gară și “proştii responsabili civic trebuie iară să voteze – pintre care mă număr primul, dar a fost ultima dată în decembrie 2012, i promise, și pentru asta tu singur ești de vină, că ți-ai asumat “.
Dacă te va mânca Băsescu până la sfârșitul anului 2013, să nu strigi Ponto pentru că nu te va auzi nimeni, ți-ai asumat şi relaţia cu Dumnezeul beţivilor anonimi – trebuie respectată, treaba ta.
Eu am stat cumințică și mi-am văzut de problemele mele, în speranța că o dată ce va mai trece timpul lucrurile vor începe să se calmeze și să se rezolve. Constat cu dezamăgire, că situația este alta. Cu regret, îi transmit d-lui Ponta că “Jos Băsescu!”, pentru noi, alegătorii, nu a fost “un slogan de campanie, ci o dorință pe care ați promis să o transformați într-un „proiect de ţară”. Și mai am câteva lucruri de amintit :
– ați vrut să băgați UDMR la guvernare, deși populația nu era de acord.Înainte de alegeri, ați omis(adică ne-ați mințit) să ne spuneți, că aveați o înțelegere cu UDMR-ul;
– ați semnat un pact cu Băsescu fără să ne anunțați.„Trădare, trădare, dar s-o știm și noi!”
– Oprea a fost reevaluat cu stele cu tot, deși nimeni nu-l plăcea și nu-l dorea;
– pe vremea Guvernului Boc, ne tot spuneați ce proști sunt ăia de la conducere că pupă din 5 în 5 secunde ușile de la Bruxelles, acceptând orice și oricum, în propriul lor interes și mai puțin în cel al României. Vă informez, că actualul guvern, tot la „Înalta Poartă”se închină, ba parcă mai abitir decât înainte. Eu înțeleg că trebuie să existe cooperare între UE și România, dar de ce să fim preșul lor, domnule Ponta? Când o să vedem că Primul-Ministru tratează de la egal la egal cu Bruxelles-ul și nu ca slugă și stăpân?
– cum este posibil ca în țara asta să nu existe magistrați mai mult/la fel de capabili ca Kovesi? Știați d-le Ponta, că stimata doamnă, pentru noi alegătorii, era figura emblematică a regimului Traian Băsescu. De ce răsuciți cuțitul în rană, propriului popor, doar pentru a face pe plac lui Merkel și Barosso? Ați promis reformă în Justiție. Păi ce reformă este asta, dacă toate-s vechi și nouă toate?
Sunt de acord că premierul trebui să aibă o relație intuțională cu președintele, dar nu mai înțeleg, de ce Victor Ponta îi îndeplinește toate dorințele lui Traian Băsescu. Iubire, iubire, dar când s-o fi produs îndrăgosteala?
Nu cred ca Romania a ajuns atat de jos incat sa ajunga sa fie condusa de cineva care nu a facut nimic niciodata, care nu a performat in nimic, care este stralucitor prin abesnta,
ma refer aici nu la o porecla inventata si urata (cacarau), ci la ceea ce am auzit o tara intreaga:
ma refer la “mazar en fazar ”
Nu putem fi atat de jos incat “mazar en fazar” sa ne fie presedinte, macar marinarul a condus o corabie si a adus blugi, a facut ceva acolo pentru familia lui…
Buna seara domnule Tudor,
Trec direct la subiect si va intreb: ce anume va retine, pe dumneavoastra dar si pe colegii Gadea, Dana Grecu, Razvan Dumitrescu,, sa-i opriti pe invitatii dumneavoastra la emisiuni (mai ales cei de la PSD) de a mai lua totul in ras atunci cand sunt intrebati cu privire la reorientarea lor catre “guvernator” (pe linie de serviciu) si la tradarea neamului lor? De ce nu le spuneti simplu: Mai nesimtitilor, chiar nu va este deloc jena de ceea ce faceti? Chiar credeti ca nu vi se mai poate intampla nimic? Chiar credeti ca sunteti vesnici? Chiar nu va intrebati atunci cand voi ori cei dragi din jurul vostru trec prin diverse tragedii (boli, accidente etc.), de ce li se intampla asta? TOTUL SE PLATESTE!!! Mai devreme sau mai tarziu vor plati toti. Intr-un fel sau altul, dar vor plati. Ei sau cei dragi lor.
Pacat! Urat se transforma unii dintre semenii nostrii pentru 30 de arginti!
Revin si intreb: Cat de greu va este sa-i opriti din zambetele lor cinice si sarcastice si sa-i determinati la a raspunde doar la ce-i intrebati? Sta in datoria si responsabilitatea dvs. de profesionisti recunoscuti!
Mai spuneti-le ceva. Sa iasa din universul propriu si sa inteleaga faptul ca oricat de modest ai fi vezi mizeria din comportamentul lor, din atitudine (noua lor atitudine dupa alegeri) si realizezi cat de tembeli pot fi daca ei cred ca noi cadem pe spate cand vin si, pentru a-si justifica tradarea propriului lor neam, dau vina pe tot felul de sperietori externe.
DUMNEZEU SA-I IERTE!
PS – Profit de moment si mai intreb: Care este logica pentru care – desi pareti a fi de partea noastra, a celor multi (dar nu si prosti!) – nu i-ati deranjat niciodata pe invitatii de la PSD cu intrebari care sa clarifice de ce la aparare, dupa alegeri, au revenit toti generalii guvernatorului, schimbati de Dobritoiu dar sustinuti de Oprea? Pai daca din cauza lui Oprea s-a ajuns la referendumul de asta vara atunci nu era norma ca Oprea sa fie dusmanul guvernatorului? Pai, in acest context, cum de revin oamenii lui Basescu, sustinuti de Ponta, la propunerea lui Oprea???!!! – SA FI FOST REFERENDUMUL O CACIALMA?!
Mult mi-am racit gura pe aici.Multi m-au facut dl-ist altii OTV-ist.Am incercat sa va si le deschid ochii asupra USL-ului si a PSD-ului.In 89n aveam 21 de ani am trait si cunoscut aceste jeguri.Car nu si-au schimbat naravul doar parul.Macar daca ati fi avut curiozitatea sa va uitati pe net ce hram au purtat groparii Romaniei.Ilici,Bombonel si restul.Ati fi aflat ca Basescu sub acoperirea lor a distrus flota.Si muuulte altele.Oricum e tarziu acum.Singurul lucru care se poate face e in 2014 iesit la vot masiv dat zvon in tara la prieteni neamuri si asa mai departe si votat oricare partid care nu a fost la guvernare .Iar PSDISTII,PNL,ISTII ,UDMR-ISTII ,UNPR-ISTII SA NU FACA NICI 5 LA SUTA ASA SA MEARGA IN civilie.Nu e alta scapare de escrocii si plosnitele astea
Oricum PNL ul ajunge la lada de gunoi .Asa aupatit si Taranistii slava ROSIILOR .CRIN ADIO PRESEDINTEhttp://www.realitatea.net/basescu-dintre-ponta-antonescu-johannis-si-oprescu-niciunul-nu-va-fi-presedinte_1157221.html
Iliescu e un criminal vinovat pt mineriada cu zei de morti si altele.Trebuia executat demult dara la asa popor asa politicieni.
http://www.antena3.ro/politica/victor-ponta-la-psd-se-vor-face-inca-doua-functii-de-vicepresedinte-pentru-membrii-unpr-210567.html PNL-istii dorm sau ii are Basinel si Poanta la mana .PC -ul la fel.
http://www.realitatea.net/declaratia-socanta-a-lui-ponta-despre-senatoarea-cristiana-anghel-pe-cine-nu-lasi-sa-moara_1157182.html?utm_source=Cub-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb Trebuie sa fi un mare JEGOS sa declari asta.Ponta nu valoreaza nimi macar cat un cacat.Doamna asta a spu un adevar.Si reede sau repezit PSD-istii mincinosi si puturosi sa faca ce stiu mai bine sa denigreze sa acuze de pedelism.
a ajuns tatuca ilici, de faceau spume basistii la el si se tavaleau de ce comunist e, sa zica de bine de base.
dupa episodul perdeluta s-a pus cu dosarele pe ei, sa iasa din conul ala de jena.
nu politica e curva.
http://www.dcnews.ro/2013/04/ce-spune-nastase-despre-coabitarea-ponta-basescu/ PPe Bombo 7 case Tamara tradatorul l-ai uitat.Imediat se adauga la ciurda lui Poanta.
Crin Antonescu nici nu are valorile astea, nici nu le înţelege şi nici nu îl interesează. Un prim-ministru se loveşte zilnic de lucrurile astea, îi vine Voinea de la Buget şi îi spune că trebuie să ne împrumutăm. Când nu ai responsabilitatea asta, e uşor să o faci pe Crin Antonescu. Numai că el face o mare greşeală, aspiră să devină preşedintele României. În momentul de faţă este total decredibilizat. Ar fi o catrastrofă pentru România să îl avem preşedinte mâine. El trebuie să se rebranduiască, să arate că înţelege valorile UE şi NATO”, a spus Băsescu.
Cine a spus ca POLITICA ESTE CA O CURVA a fost om destept asa si in politica romaneasca cine reguleaza mai bine si pozitia cum sta sa fie regulat are prioritate niste PARTIDE DE HOMOXEXUALII PONTA TA FRUMOS LA REGULAT.PONTA VREA PRESIDENTIA SI BASESCU IL PREGATES-TE COOBITEAZA BINE DAR SA VEDEM CINE DRAKU IL ALEGE ANTONESCU TACE TACE…..DAR LE VA DA O LOVITURA LA AMINDOII O LOVITURA SDROBITOARE CIND ANTONESCU VA PRELUA TOT ELECTORATU ARE PRIM MINISTRU PE NEAMNTU STIE ANTONESCU SA JOACE TARICEANU NU IL MAI INJURA PE BASESCU PENTRUCA IA FOST PROMISA FUNCTIA DE PRIM MINISTRU CIND PONTA VA AJUNGE PRESEDINTE IAR CU FACATURA DE MISCARE PO-PULA-RA BASESCU SI LAZAROIU CREDE CA LUMEA ESTE PROASTA…LAZAROIU LA ADUS PE MARIAN PRESEDINTE COLEG CU EL ….MINCINOSU DRAKULUI.CA A PUS ADEZIUNE PE FB SI CA LE-A PLACUT LUI BASESCU DE EL SI DE IDEIILE LUI…..PRIMA INTRUNIRE NU A FOST IN PIATZA UNIVERSITATII.NUUUUU AU FACUT-O LA RESTAORANT SA ARATE OAMENILOR CE BINE V-OR TRAI
Nu stiu de ce am eu impresia ca, fara sa bagam de seama, se pune in curand de-o “mare coabitare” politica in “MISCAREA POPULARA-SOCIAL-DEMOCRATA-DAN DIACONESCU SI DE ETNIE MAGHIARA”, care va pune capat tuturor controverselor si vom fi martorii unei concordii generale cu pupaturi, aprecieri si stima reciproce, de nu vom mai baga de seama in ce dezastru ne afundam. Respect deosebit Maestre Petre Tutea si pentru adevarul din aprecierea poporului pentru care ati stat 13 ani in puscarie!
Chiar nu mai avem si nici nu vom mai avea ceva de comentat. Dezamagire profunda.
Iliescu =presedinte de ONOARE? CARE onoare? pesedista pesemne? asta e putregai din epoca comunista; in alta ordine de idei, citind articolul lui Iosif Buble -ajung la concluzia ca ramanem TARE-tare singuri, Antena 3, Antonescu si unii disperati ca noi….
Noi astia “gresim” rau de tot ca si dl Antonescu ca nu re-evaluam…noaptea mintii- acum ar fii trebuit sa-l inghitim pe Horia Georgescu la Min Justitiei ……cat de absurd mi se pare cum sant catalogati cei care vor sa evite compromisurile asta gretoase…. cu re-evaluatul slugilor basiste….
http://www.pesurse.ro/2013/04/11/strategia-lui-ponta-i-greeala-lui-crin/
Acum mai ramane ca Antonescu sa devina presedinte si sa reevalueze PDL-ul, USL ul s-a discreditat, nu mai votam cu ei, gata. Si alte tari au produs tradatori dar niciunde ca in Romania, o tara frumoasa cu un popor pacatos pentru ca numai un asemenea popor ar putea produce o asemenea clasa politica. liescu ar trebui sa-si bage bine in minte faptul ca desi ei nu mai ridica stindardul anti-Basescu s-ar putea sa-l ridicam noi pe cel anti-Ponta iar Antonescu este prea slab pentru prezidentiale, nu am vazut pana acum nimic din ceea ce ar trebui sa faca un om cu puterea si influenta lui, o sa il joace acest parvenit de Ponta asa cum i-a jucat pe toti, singura figura istorica ce nu s-a dezis de principii si le-a aplicat spre beneficiul poporului a fost Alexandru Ioan Cuza, acum avem nevoie de o astfel de schimbare, un om care sa modernizeze Romania pentru ca inca nu am iesit din analele comunismului, a barbariei ,etc, suntem tot acolo, prinsi ca in menghina intre este si vest si ne tot sucim.Daca situatia continua ar trebui sa isi aleaga si PC-ul un candidat , ce credeti? are?
Nastase vorbeste recent in sprijinul coabitarii cu Basescu pentru a scapa de inchisoare, din tigru naravas s-a transformat in pisica blanda, mai ales ca toti sunt din acelasi aluat, da bine la dosar, comportare cuminte din partea unui detinut, s-a indreptat !
Stai ca vine tare, dar nu foarte din urma si Rus ! Suntem intr-o plasa tesuta de Securitate, din care nu putem sa iesim nici dupa 23 de ani, iar pentru U.E. suntem interesanti numai daca au si ei de jupuit ceva de pe aici! Nenorocitul asta cu “democratia originala” a perpetuat Sistemul! E odios si frustrant ca din ’90 si pana acum a ramas acelasi 15% care s-au intepat despre ce e vorba ! Sunteti cei mai tari la Antena 3 pentru ca inca mai rezistati pe baricada !
imi place cum realizati emisiunea fara doamna Dana(nu ca-as avea ceva cu felul in care conduce ea emisiunea,e savuroasa dar ma oboseste harmalaia) cu logica pe subiecte importante,sunteti mare jurnalist si analist,nu e lauda e o constatare.
zic asta pt. ca ma face sa o revad in reluare acum sa analizez mai bine ceea ce s-a zis..pana acum nici nu o urmaream pe toata in direct.
asa….
sincer imi pare rau de doamna senator,a intrat in ceva ce o depaseste si o pune intr-o situatie penibila.trebuia sa se rezume la lupta de transee,asa a intrat in troaca si a devenit parte din ceea ce ura.
alianta din care face parte doamna
nu mai vrea “jos besescu”, vrea pace si redresare economica
dar lasand la o parte ca habar nu au cum sa faca asta
guvernantii si parlamentarii fiind 90%din ei niste carnatzari si fripturisti decerbelati,
si chiar de iar lovi geniul brusc nu mai au cum fizic
pt ca totul e ruinat,
deci se multumesc sa continue ce a inceput Basau dupa falimentul provocat de jaful bashit.
Iar prin inodarea cozilor dintre basau si haita lui si marii gusati uslisti aia vechi grasi si foarte bogati ce au furat si inainte si in timpul domniei lui basau,cu toti au furat doar procentele difera (basau monopolizase jaful si coabitatorii deacum cam scartaiau)
se asigura romaniei o agonie linistita fara framantari si fara convulsii .
astia dorm linistiti noaptea chiar daca stiu ca au jefuit si omorat oamenii cu hotia desantata si tradarea lor de tara. asa sunt ei croiti genetic tule muma-n***… si mai stiu ei instinctiv ca daca colaboreaza si tin de mansha cu totii la aterizarea fortata a romaniei nici n-o sa-i pedepseasca nimeni ca n-are cine . daca nu se aresteaza intre ei doara. .
doamna anghel n-are ce cauta printre astia,de fapt nici un om nu are ce cauta prin fojgaiala animalelor alea.
e ceva ce sfideaza logica si ne infunda total in bezna mintii,
cum dracu sa mai o scoti la capat daca oricum ai alege/vota tot in hotie si cumetrie jeg moral putoare duhoare handel se transforma totul si toti pe care-i trimiti sa conduca tara?
mai frate o fi vreun virus in palatele alea unde se aduna trimisii natiei sa conduca tara ,
de-i basifica,
(basau este evolutia suprema in hotie lasitate tradare viclenie si prostie si e unitate de masura>cum masori blestematia? cu Basaul.basometru.scara metrica a bassirii.)
pai daca e asa sa le dam foc ma nene, sa punem zona in carantina!
site A3 e lovit de bombe,i-au schimbat formatul si-mi schimonoseste literele ,deabia se vad
Buna dimineata. JOS BASESCU ! Pentru cine a uitat, click on me. (ca sa folosesc esperanto).
Se pare ca pe USL-isti nu prea ii mai deranjeaza ca pe “masuta” unde isi prezinta Basescul declaratiile, inca scrie “Presedintele Romaniei” in loc de “Administratia Prezidentiala”. Inseamna ca Basescul este si presedintele USL-ului la fel cum a fost si presedintele PDL-ului. Eu nu-l recunosc ca presedinte, asa ca al meu nu e. Eu consider ca sunt FORTAT, ca cetatean, sa-l suport p’asta intr-o calitate pe care din partea votantilor (celor ce le pasa de viata lor) si-a pierdut-o.
Compltare: Dar poporul, mai ales cel ce sta acasa atunci cand isi poate decide soarta, isi merita cu varf si indesat ceea ce i se intampla. Dupa cum isi asterne, asa doarme.
“dreptate pana la capat”.
unde e captul?
cat e de lunga dreptatea?
are doar 1capat,2 sau mai multe capete.ca balauru.?
dreptatea a fost lunga cat a hotarat barosu?
cum apreciaza stimatii baroni psdisti care e capatul dreptatii?
am scris noi oamenii in lege limita dreptatii?bai,pana aici e capatul.?
s-au uitat pe catastife,au comparat faptele cu tablele legii
si au hotarat ca s-a ajuns la capat ,deci trebuie sa-si vada fiecare de treaba deacum,
ce-a fost a fost?
din cate imi aduc aminte noi am fost categorici cand le-am dat puterea: orice ar fi besescu si clanul lui la puscarie.asta am inteles eu din dreptate pana la capat.
si inca eu,eu nu la puscarie ii vreau pe astia sa-mi manance mancarea degeaba,ci cu totul in alta stare.
In emisiunea de ieri “La Ordinea Zilei” domnul Severin din comisia de politica externa a declarat ca ” lucrurile trebuie sa functioneze in acest Stat, cum trbuie sa functioneze in orice tara din Uniunea Europeana “. In Uniunea Europeana SALARIUL este de 10 ori mai mare decat in Romania. Asa ca declaratia sa este FALSA, pentru ca Guvernul sau nu face nimic pentru ca, asa cum a declarat, lucrurile sa functioneze in acest Stat la fel ca in orice tara din Uniunea Europeana. In Uniunea Europeana, un referendum pentru demiterea presedintelui unei tari ERA VALIDAT si presedintele resepectiv era pa si pu din punct de vedere politic.
Nici nu stiti cat imi doresc ca doamna Kovesi sa lupte impotriva coruptilor din USL.
“Felatia cu Basescu trebuie respectata”
Sunt de acord! Bravo lor, conducatorilor! Traiasca si infloreasca scumpa noastra patrie si tovarasii ponta si basescu, buna intelegere si coooperarea intru propasirea tarii pe cele mai inalte culmi de civilizatie si progres.
Știi ceva?N-am crezut niciodată nici o clipă că Iliescu ar fi responsabil într-un fel,chiar și fără voia lui,de MINERIADE.Dar dacă-mi cere să respect relația cu Băsescu,atunci sper ca DOMNIA lor(Iliescu-Băsescu-Ponta) să dureze zile,iar MOARTEA lui și a lui Băsescu,ANI GREI!(May your rain last days,and your death years!)
Dă-le lui Iliescu,Ponta și Băsescu,DOAMNE,cancer la prostată în ultima fază,și cancer de bilă și faringe,pentru tot sângele care-i pe mâna lor acum!
Cumplita situatie! Iata ca multi de pe aici, de pe blog, au dreptate. FSN=psd+pdl.
Daca dl. Antonescu nu isi ia soarta de candidat prezidential in propriile maini, IMEDIAT, va pierde orice sansa, MAI TARZIU. Baietii il vor face.
P.S. Desi am pretuit-o mult in timpul grevei foamei, doamna invatator-senator ANGHEL si-a dat cu “stangu-n dreptu”. Desi nu a smecherit nici cat sfertu-n patru ca alti parlamentari, pentru dumneai, venita dintre noi, nu se cadea sa se bucure de atatea privilegii. Faza cu “cazare gratis de la stat+indemizatie de locuinta”, intrece orice limita de intelegere. E regretabil. Tin sa precizez ca este o opinie strict personala si nu preluata de la saltimbangii B1.
off topic,radule..cine-s tampitii care nu stiu ce inseamna”if it’s not broken,don’t fix it”…ma uitam cu drag la inregistrari de emisiuni ale A3..pana acum..azi,s-a dus naibii..nou format,,,mult mai greoi de dibuit emisiunile,iar de mers,nici vorba..apare mereu flashwave crashed..aia care se ocupa de asa ceva lucreaza pt ei sau pt noi,publicul????da-mi voie sa le zic tampiti
Uite domnule Radu Tudor,videoclipul care o să te facă să crapi de invidie,măcar așa un pic 😀
http://www.youtube.com/watch?v=zYGV2V7jsWg
multumesc, tare
Daca nimerea butoiul ala ? 😀
Jos Basescu ! e o chestiune de timp.
In ’87 la Brasov s-a strigat prima oara public Jos Comunismul !
Dar ea s-a inamplat in ’89. Atunci a fost momentul.
In 2012 s-a strigat Jos Basescu ! Vara s-a incercat si concretizarea.
CCR a zis NU. Legea nu s-a putut modifica tot din cauza CCR.
Ce ati vrea sa faca Ponta acum ? Sa-i dea cu flit lui Base ? Pai se loveste de semnatura lui. Daca Basescu nu semneaza, nu il poti suspenda pt asta. Nu incalca nicio lege. Poate doar morala.
In 2014 Basescu va fi inlocuit de catre altcineva. Pana atunci, nu poate fi suspendat decat daca incalca Constitutia. Si oricum un eventual referendum pentru demitere s-ar lovi tot de CCR.
Schimbarea legii pentru toate tipurile de referendum prin care se reduce cvorumul la 20 sau 30% ar fi un pasul decisiv. Nu numai pentru trecerea noii constitutii, dar si unui referendum de demitere.
Ce articol zice ca Basescul nu este demis dupa referendumul ce tocma’ a fost organizat ? Asta asa, pe Constitutie. De la USL asteptam ceea ce a promis, nimic altceva. Basescul o sa-si termine mandatul linistit, dupa care se va duce in Dubai cu averea stransa pe spinarea prostilor. Asa ca nu are legatura comparatia ta cu Basescul.
Băsescu mai poate fi suspendat doar dacă mai încalcă constituția !!!….Da mă de parcă de la ultima suspendare n-a mai încălcat-o deloc!…………..Da… numai că de data asta , și-a aranjat o coabitare, și …chiar dacă Ponta și Antonescu , au declarat cu gurița lor că a călcat iar Băsescu pe bec…totuși… nu se mai pune iar problema unei noi suspendări….că vezi Doamne, se ocupă cu economia , cu … treburile țări… OARE?!…CARE ȚARĂ ?..A NOASTRĂ ORI AIA CARE ARE BRUXELLES… ÎN DOTARE?
Deceptia fata de toata clasa politica este evidenta, dar gesturile PM-ului ,vis a vis de RAUFACATORUL Basesu , intrec si cele mai sumbre previziuni, iar gesturile batranei carpe kaghebiste iliescu se incadreaza in valul de ura fata de acesti nemernici care de 23 de ani impiedeca ROMANIA spre drumul spre normalitate !
DREPTATE pina la CAPAT !
Ăl de semnează fals cu numele Marcus….și mai nou Cîrcotașu…..ia-ți rapid tălpășița de aici.. că cine citește ce scrie ADEVĂRATUL Marcus ..își dă seama de impostură…A zis bine cineva…Mama proștilor e mereu gravidă!…așa că fugi de-ți caută frații…că aici ai fost dat în vileag.
Se intampla ceva in spatele usilor care ne scapa. De ceva timp toti au inceput sa-l reevalueze pe Base. Tare ciudat. Pe mine personal ma apuca asa o sila de toti PSD-istii astia. Mai cred ca Antonescu se insala amarnic crezand ca o sa fie sustinut de Ponta la prezidentiale.
Ca să-l PLAGIEZ pe ponta PE CINE NU-L LAȘI SĂ MOARĂ, NU TE LASĂ SĂ TRĂIEȘTI.
ILIESCU A INTRAT IN ULTIMA FAZA DE ALZAIMARR NU SE POATE ASA CEVA, ESTE UIMITOR IATA CE SPUNEA DOMNUL ILIESCU PE BLOGUL PERSONAL
Semnaland faptul ca Traian Basescu si-a incalcat rolul constitutional si s-a prezentat in fata telespectatorilor ca un “banal agent electoral al PD-L”, Iliescu mai scrie ca “patima presedintelui Basescu nu este demna de tinuta unui sef de stat”.
“El imi atribuie, in mod demagogic si total aberant, mie (Ion Iliescu) rolul de initiator si principal promotor al acestei actiuni! El continua un atac suburban, plin de ura, la adresa mea, cutezand sa ma acuze pe mine ca as fi “bolnav de putere”.
Este exact ceea ce-l caracterizeaza pe domnul Basescu, care sufera de o veritabila obsesie maladiva in aceasta privinta!”, conchide presedintele de onoare al PSD.
bine că n-a zis: “relaţia cu minerii trebuie respectată”