Deci Ponta a devenit razgandac. A spus ca nu va mai face nominalizarile pentru functiile de procurori sefi. Vazindu-l insa aseara pe copilul de suflet al lui Basescu – Daniel Marius Morar – spunind ca “Kovesi nu e buna pentru sefia DNA”, Ponta s-a razgandit si a propus-o la DNA pe cea pe care nu o vrea Morar si implicit Basescu.
In ciuda unui risc de imagine generat de intoarcerea angajamentului sau de ieri, Ponta a luat cartoful fierbinte si l-a pus in bratele chiriasului de la Cotroceni.
Hai sa vedem acum decizia zilei : cum o respinge Basescu pe Kovesi pentru sefia DNA…
Ca tot i-am scos toti ochii lui Ponta ca a nominalizat un om al ui Basescu.
PS 1: Parchetul General nu e mosia lui Daniel Morar, a declarat Victor Ponta
PS 2: Reactiile anti-Ponta sunt in proportie de 95% din sutele de mesaje primite
@Si dvs., domnule Radu?: “Isi va respinge Basescu pupila pentru sefia DNA?”. Haideti, domnule sa fim seriosi !
sa fiti iubit
marcus
Am Cazut Din Lacul Kovesi In Puta Lui Haineala
Se pare ca statia Kovesi cu peronul pe dreapta a trecut, urmeaza statia Haineala cu peronul tot pe dreapta, ceea ce inseamna ca ne-am lipit precum cocosatul de gard si ca de fapt toata aceasta vazoleala cu numirile de procurori conform legilor tarii nu-i decat un circ mediatic cladit pe principiul revolutionaro-caramitresc “Mircea fa-te ca muncesti !”, deoarece cartile sunt facute de multa vreme si oricate aruncari de zaruri vom face, ele vor cadea tot pe solutia cercurilor de interese personal-prezidentiale si nu numai de “sase-sase”. Asta pe de-o parte!
Pe de alta parte este ingrijorator modul de perpetuare al fenomenului de pupincurism in timp si spatiu, unii dintre conationalii nostri nereusind sa supravietuiasca fara practicarea acestei discipline sportive care este pe cale sa inlocuiasca sportul nostru national, mai precis oina. Si atunci ne mmai miram cum de asa-zisii nostri politicieni isi permit sa-si bata joc de capacitatea noastra intelectuala si sa ne considere doar o masa amorfa boulean-cornuta de manevra buna la ceva doar la intervale electorale.
Se mai pare ca singurul castig din toata aceasta afacere il trage Victor Ponta, care pe metoda Pilat a reusit sa iasa dintre corzile in care s-a varat singur (na, ca era sa zic ca prostanacu cand cu guvernarea cu pedeleu) si sa arunce hoitul pisicii in curtea PNL.
Daca insa si de aici vom porni la drum cu solutia Morar sef la Procuratura Generala si Haineala la DNA, stimati CASTIGATORI de necontestat ai alegerilor uselisti este cazul sa stingeti dracului luminile in urma voastra si sa va carati la somnic.
Redau mai jos schimbul de replici dintre mine si un veritabil pupinpontist pe blogul d-lui Nastase pentru a incheia en fanfare campania de comentarii “Kovesi la DNA”.
ZeV
Marcus & all
Victor Ponta nu a spus niciodata oe cine numeste, doar presa a interpretat neincadrarea la capitolul ,,exceptie” a Laurei Codruta Kovesi, drept o asumare implicita a numirii dommniei sale de catre premier.
Inaintea discutiei de la CSM, un ministru al justitiei si un premier al Romaniei, NU DA NUME PRESEI, NICI MACAR PRIN PRECIZAREA EXCEPTIEI. Desigur, in afara lui Daniel Morar, oricum, un personaj compromis ca imagine si credibilitate, atunci cand a declarat la o televiziune ca CCA 2,5 MILIOANE DE VOTURI, LA REFERENDUMUL DIN 29 IULIE 2012, AR FI FOST FRAUDATE !
Victor Ponta stia ca CSM nu negociaza nume, stia de asemeni ca exista o procedura de selectie, MENTIONATA IN MOD EXPRES SI IN RAPORTUL MCV.
Dar, animat de buna intentie si de RESPECT FATA DE INTERESUL NATIONAL, a dorit sa accelereze etapele procedurale, avand in vedere ca in aceasta saptamana, INTERIMATUL LUI DANIEL MORAR EXPIRA !
Vad in aceasta atitudine a premierului, maturitate si responsabilitate !
Ar fi putut SA TREACA peste asta si SA NEGOCIEZE CU BASESCU, AVIZUL CSM FIIND, ORICUM, CONSULTATIV.
Dar Victor Ponta nu a facut asta, de unde rezulta ca nu intentiona sa o numeasca pe Kovesi…de altfel, RESPINSA, CULMEA CULMILOR, IN ACEASTA SEARA, CHIAR DE DANILE MORAR LA RTV !
Ha ha ha..prostacii de jurnalisti, care EI le fac si le desfac pe toate, au ramas cu gurile cascate ….
,,dar atunci..Kovesi o fi a lui Blaga ?”
Iata ce inseamna ca o institutie (presa n.r.) sa-si depaseasca atat atributiile cat MAI ALES potenţa intelectuală.
Revin si spun: CE ATI ASTEPTAT DE LA VICTOR PONTA ?
Sa o numeasca pe Kovesi..ati fi sarit in sus….sa numeasca pe cine vrea el, netinand cont de avizul CSM, n-ar fi semnat Basescu. Si atunci ?
Pe undeva, ceea ce s-a intamplat e bine pentru SANATATEA JUSTITIEI, CALCATA IN PICIOARE ATAT DE POLITICIENI, CAT SI DE JURNALISTI…..CSM A SPUS: STOP JOC !
ATENTIE..amintiti-va un episod anterior pe care l-ati ignorat: ASOCIATIA MAGISTRATILOR A CERUT IN SCRIS, SI PRESEDINTELUI SI PREMIERULUI, SA NU NEGOCIEZE POLITIC SI NETRANSPARENT NUMIRILE !
Ceea ce s-a intamplat, este pentru mine UN SEMN BUN: JUSTITIA INCEPE SA SE MISTE IN SENSUL REFORMARII DIN INTERIOR, NEMAIASCULTAND, TIMORAT, DE PRESIUNI POLITICE !
Victor Ponta a incercat sa scoata parchetele din provizaorat, pentru a indeplini criteriile MCV…DAR !
Justitia vrea, orice ar fi, respectarea procedurilor, SPRE DISPERAREA LUI TRAIAN BASESCU, OBISNUIT CA CE SPUNE EL SA SE REALIZEZE.
Iata ca apar semnele ca Europa nu mai are increderea de altadata si unanimă in propriul guvernator ilegitim din Romania.
Felicitari, Victor Ponta, realmente esti un politician care imi inspira incredere, indiferent de ce spun basescu &Co, ghita, voiculescu, guse, etc, si tot neamul lor de manipulatori-relicve ale mentalitatii specifice totalitarismului si ocultarii ilegitime a institutiilor statului, inclusiv, tot felul de no name-uri de pe blogurile patriei.
ps
S-ar putea ca si europenii sa se certe acum intre ei, pentru ca au cerut ,,proceduri transparente” de numire..
Na-v-ă, evropenilor, proceduri ! Sa va raman in gat, ca si Basescu.
Si iata raspunsul meu :
Marcus
aprilie 3, 2013 la 8:46 am
@ZeV: Stimate domn, pacat de cantitatea de stuf vroit diplomatico-imbarligator cu care ati decorat o argumentatie total falsa cu intentia vadita de a ne jigni inteligenta si de a-i scoate obrazul d-lui Victor Ponta. Deci pacat de suvoiul de cuvinte voit mestesugite pentru ca, franc in fata pe romaneste; nu tine, nu inghite ciupitu’ ! As putea sa vin si eu cu contrargumente cantitative si calitative cat toata suprafata de cerceafuri spalata lunar la Nufaru, insa nu are rost. Nu numai ca d-l Ponta a avut-o in vedere pentru a o numi pe Kovesi, fapt recunoscut public la teveu cu subiect si predicat de mnealui, dar a prezentat respectiva solutie drept o mare realizare personala in negocierea (alta mare tampenie politica- de cand se negociaza politic numiri intr-un sector ce se doreste si legal este independent politic ?) cu chiombu, care in acest fel renunta la Daniel Morar pentru functia de Procuror Sef. Nu, stimate domn, noroc cu “prostii” din presa si cu cei “prosti, da’ multi” ca mandelu’ care la asemenea ticalosii am inceput sa reactionam violent si sa batem obrazul (ups !-era sa zic soriciul) politicienilor pe care i-am votat si in continuare au tendinta suficientei personale postelectorale sa ne ia de dobitoci capabili doar sa introducem buletinele cu “votat” in urne. Asa ca s-o lasam cum a cazut, si sa-i multumim Domnului ca intr-un final lucrurile s-au asezat intr-un fagas normal la presiunea celor prosti dar multi, maria ta!
sa fii iubit
marcus
ACTUALIZARE:
Laura Codruţa Kovesi la DNA iar Tiberiu Niţu pentru funcţia de procuror general, propunerile lui Victor Ponta
HUO, PONTA, MI-E SCARBA DE TINE JEGULE !
Da’ in tara asta nu mai exista adjuncti???
De acord cu tine Marcus ,
M-am saturat sa fiu rezervat , calm , … analitic !
cand astia ne prostesc constant in fata ,
fara pic de bun simt , analiza sau decenta !…
Am dat pana azi dreptate unui om echilibrat in
comentarii ca gemil , care scria mereu : calm , analiza ….
DAR ACUM , DUPA DECIZIA LUI PONTA DE AZI , NU MAI
VREAU ! AJUNGE !!! MI-E ACRU DE PONTA SI DE PSD !!!
PRACTIC SE FACE ACUM JOCUL ILEGITIMULUI ! INTEGRAL !
PONTA ESTE UN JEG ORDINAR , CA MAJORITATEA SECURISTILOR
foste “organe” , IAR “COABITAREA” ESTE O TRADARE ORDINARA
FATA DE VOTUL NOSTRU POPULAR , al celor 7,5 milioane !!!
CRIN ESTE NAIV DACA TRECE ASA USOR PESTE ASTA , DACA CHIAR
NU A FOST ANUNTAT DE PONTA ANTERIOR !!! CE ECHILIBRU ?
CE COMPROMISURI ? CE INTERES NATIONAL ? PUTE TOTUL DE LA O
POSTA !!! NU VREAU NEAPARAT SA SE RUPA USL ul ! DAR NICI
CU “COMPROMISURI” DE-ASTEA NU SUNT DE ACORD !!! NICIODATA !!!
A PASTRA APARENTELE CA TOTUL IN USL ESTE OK SI FUNCTIONEAZA
LA FEL , ESTE O NOUA MAGARIE ORDINARA ! …
IN FAPT , DUPA TOATE EVENIMENTELE SI ALEGERILE DIN 2012 ,
ilegitimul basescu este absolut jupan si e la butoane !!!
SI ATUNCI ???????????????? RUSINE LUI PONTA ! E UN JEGOS !!!
Parerea mea este ca Ponta a procedat foarte bine din urmatoarele considerente:
1. Mai rau decat este acum nu poate sa fie;
2. A dejucat planurile basistilor;
Dupa declaratiile de ieri ale d-lui Ponta am ascultat declaratiile pline de aroganta ale lui Morar. Varianta Morar+Haineala , doua capacitati, Dumnezeule!!!!
Bravo Ponta, o miscare politica matura, sin aceasta cauza cred ca nu am votat degeaba USL. Am incredere in Ponta, prin intermediul dvs. d-le Tudor as vrea sa-l felicit. Cu stima, mihai
penibilă această postare tip Solomon.
Tare de tot postarea !!! Auzi , bravo Ponta !
Esti total pe langa prietene ! …
Apropo , n-am (la faza de ieri) nimic cu PSD ul ,
ci efectiv cu Ponta ! Jeg ordinar ! Oare PSD ul ,
care ramane cel mai mare si mai solid partid
din tara asta si care are totusi atatia oameni
de valoare , nu gaseste un lider mai bun decat
asta ???
Daca Morar a zis la misto, tocmai sa-l faca pe Ponta sa cada in plasa ca Base nu o vrea pe Kovesi ?
Şi eu mă întreb asta… Doar mă întreb.
Consider ca pisicul ponta este santajat cu ceva.
D-le Radu, dupa ziua nebuna de ieri, dupa toate previziunile logice ce le-ati facut dv. si alti colegi, azi dimineata a venit bomba. Pontalaul s-a sucit mai rau ca Basalaul si nu doar a tras tuturor o flegma in ochi, ci ni s-a ca.cat exact pe capul nostru. Aceasta javra ordinara mondiala(JOM) , caci il depaseste pe JON(javra ordinara nationala), este un tradator de neam si tara de ultima speta, care isi bate joc in ultimul hal de romanii care si-au pus speranta in el, spurca tot si a fost tot timpul in cardasie cu bulibasa JON si gasca lui de mafioti. Ce limbi ii dadea lui Unguent la instalare(?), si-a batut joc de referendum, a facut pact de coabitare cu Satana si il pupa in bas pe dement. Suntem o tara de neputinciosi condusa de doi dementi. Cred ca Pontalaul este fie fiul lui Basalau facut la crunt betie, fie e clona lui. Un impostor care ne-a tras-o la toti, mai ales lui Antonescu si PNL-ului. Ce rusine pentru asemenea creatura.
Am mai scris de multe ori pe blog ca Pontacul e tradator dovedit, dar multi se mai indoiau si scriau “daca” ?! Uite ca n-a fost nici un daca.
Sa fie in bafta lu’ Victoras, ca nu mai pupa el voturi de la romani, poate doar ale trepanatilor !
Istoria recenta (2008, guvernul Boc 1) ne arata ca PSD e cu totul un partid santajabil, slab, dispus la compromisuri !
Ce om fi avut in cap sa punem sperante in USL … nu stiu, parca ne-au luat mintile ! Asta e tara, au trecut cele 3 zile ale minunii !
Nu stiu ce sa mai inteleg. De ce am senzatia ca Ponta isi risca cariera politica? De data asta nu mai vad niciun rationament in ceea ce face premierul. Sunt derutatata. Vorba lui Mircea Badea ..traim in Romania si asta ne ocupa tot timmpul…. Vai de noi …restul!
Domnule Tudor, chiar nu vedeti ce se intampla? De ce cautionati orice face Ponta? Nu vedeti ca au fost propusi doar procurori bine sau foarte bine conectati cu serviciile? Acest aranjament este parte a transferului de sustinre a serviciilor de la Basescu la Ponta. Si toate aceste numiri vor fi aprobate de Basescu si vor intari puterea serviciilor si controlul absolut al justitiei. Nu este si nu va fi un control politic, ci unul mult mai rau si nevazut. Faptul ca Ponta intra in acest joc si va fi pus la inaintare, capatand evident mai multa putere personala, va incanta? Va linisteste faptul ca serviciile vor conduce Romania depasind mult domeniul lor specific?
EXACT ! DRAMA ESTE CA NU SE POT SCOATE POLITICUL
SI ADMINISTRATIA TARII DIN MANA SERVICIILOR SECRETE !!!
CA TROCUL DINTRE ilegitimul base si PONTA ESTE CLAR :
IA SI TU DIN PUTERE , MA LASI IN PACE SI IMPARTIM
SERVICIILE SI PUTEREA IMPREUNA !!! …..
SI ATUNCI CUM RAMANE CU IANUARIE 2012 ??? CU IUNIE SI
AUGUST 2012 ? CU DECEMBRIE 2012 ???????????
TRADARE !!! TRADARE !!! TRADARE !!!
RUSINE JEGULUI DE SECURIST PONTA !!!
Stati linistit ca nu o va respinge, eventual il va respinge pe Nitu, ca in final sa il puna in locul lui pe Morar. Dementul ii joaca pe degetele mici pe pisoiasii de la USL, isi bate joc in ultimul hal de ei, de noi, pentru ca este un geniu al raului, iar mormolocii de la USL, sunt de o naivitate/prostie ingrozitoare. Dupa ce am votat de 3 ori anul trecut, pentru demiterea javrei ordinare nationale, iata ca e mult mai puternic decat cei care au 70% din voturile romanilor ?! Dracu mai poate intelege, atunci sa-i ia pe toti si sa ii voteze el in viitor. Eu nu ii inteleg deloc, asa ca in vecii vecilor nu ma mai duc la vot.
Ma mir de Dvs. ca insistati in a-l considera pe Ponta un politician abil. Ati fost primul care l-a creditat si cand a avut intelegerea cu UDMR imediat dupa alegeri si foarte curand s-a demonstrat ca nu era nevoie…Ponta face gafa dupa gafa, deja si-a pierdut mare parte din electorat, daca o tine tot asa, cred ca pica inaintea lui Basescu. Oricum, a inceput sa semene cu el, sper sa plece impreuna.
Ponta in ochii mei nu valoreaza mai mult decat o ceapa degerata! Din acest moment nu mai girez aceasta parte din USL (psd-ul)care este condusa de Ponta, am crezut in ei si am fost inca odata dezamagit! Se mai mira cineva de ce exista aceasta apatie din partea romanilor, de ce nu protesteza impotriva nemerniciilor clasei politice, de ce nu ies la vot? Iata de ce, pt ca intotdeauna sunt dezamagiti! Jos Ponta! Jos Basescu!
L-am avut pe dictachiorul, l-am primit pe dictaplagiatorul!
Domnule Tudor,de la ponta si a lui haita de lupi,ma asteptam,DAR de la dvs nu ma asteptam.
Adica noi suntem CRRETINI???
In ciuda unui risc de imagine generat de intoarcerea angajamentului sau de ieri, Ponta a luat cartoful fierbinte si l-a pus in bratele chiriasului de la Cotroceni.
Ce cartof fierbinte domnule???A facut exact intocmai si conform ordinelor primite azi noapte.
Motanel a facut pe plac baselului…se vede din avion…zau asa domnule Tudor,dvs incercati sa-mi spuneti ca basescu se tavaleste in chinuri acuma ca ponta a nominalizat o basista(keovesi)???
Atunci inseamna ca aveti o parere foarte proasta despre cei care scriu pe blogul dvs.
Ponta e un slugoi basist.Si amandoi sunt niste slugi la stapanii externi.PUNCT.
dvs personal nu sunteti cretin. dar limbajul va descalifica
Aveti dreptate,poate cateodata am un limbaj mai dur,dar trebuie sa ne intelegeti si dvs,ca am cam ajuns la capatul rabdarii cu acesti….sa-i numeasca fiecare cum vrea,eu politicieni nu pot sa le spun.
Nu va mai enervati, ca e degeaba, PSD ramane ce a fost in 2008 cand a format guvernul Boc 1 !
Cat despre noi si USL, sa-i pedepsim in primul rand prin abtinerea de la votul asupra Constitutiei, … s-o voteze ei cu clanul Basescu cu care coabiteaza, si cu “miliardele” de membri PDL din aceasta tara !
am urlat, am strigat tradare, ca Ponta o arde pe o crenguta uta-uta cu Baselu’……
ieri aveam ceva in cap……azi sunt lovit de vesti ca titanicul…..
…..se rupe USL-ul??? …da/nu…om vedea…
Dar sigur nu mai injur nu mai tip la Ponta …pt ca vad ca Baselu, si Morar au luat-o in bot …macar asa cred eu….
Daca s-a lovit la cap Kovesi si deschide dosarele lui BASE?
Nu cred….dar imi place ideea asta nebuna….
om vedea….se vor agita toti azi sa iasa la atac ….cred ca daca nu e planu lui base’ asta ….chiriasul e turbat …da rau de tot…cred ca a trimis sa aduca un camion de whiskey ….
Alo serviciile??? ce faceti ???? pleaca sefu la brutarie cu o gramada dupa el …????
…sau doar fum !!!!!!
revin sa mai adaug : tocmai am fost scuipat de VICTOR PONTA …care s-a mai si pisat pe noi ….
…ce vom face …in cine vom mai crede???!
PS: JOS BASESCU ! DRUM BUN LA BRUTARIE !
dupa iesirea lui morar datele sunt mai incurcate. cred ca trebuie sa asteptam mutarile urmatoare. gestul lui ponta pare sinucigas si anti usl, dar…e confuz totul.sa vedem pasii pnl. dar ne dezamagesc in fiecare minut.
“Tiberiu Nitu-procuror general;
Codruta Kovesi-sef DNA;
Alina Bica – sef DIICOT;
Bogdan Licu, fost procuror la Parchetul Tribunalului Bucuresti,
consilier CSM – prim adjunct al procurorului general;
Codrut Olaru- adjunct al procurorului general; Georgiana Hossu, adjunct la DIICOT”
🙂 🙂 🙂 numai securist-basisti pur singe… ce “cartof fierbinte are basescu 🙂 🙂 🙂 cred ca-l maninca cu rizind
daca celalat comentariu a fost prea impertinent atunci incerc sa fiu mai rezervat dar opinia este aceeasi: PENIBILA incercarea de dreger a busuiocului pt acest BLAT ORDINAR cu securistul basescu
M-am trezit,am vrut sa-mi beau linistita cafeaua si am ramas socata. Nu mai inteleg nimic.Cat de slab poate sa fie Ponta? Eu cred ca ceea ce a facut aseara Morar a fost premeditat. A mizat pe orgoliul lui Ponta si l-a pacalit. Din nou Base a castigat in fata lui Ponta.
Eu zic ca miscarea este benefica pe termen lung.
Domnul Tudor are dreptate cand spune “sa vedem ce va face Basescu”.
Decizia a fost intotdeauna la Basescu. Niciodata la Ponta. Legal, Basescu poate respinge fara a putea fi sanctionat.
Intrebare: CSM poate aviza numirile doar la pachet sau individual ? La fel si despre Basescu: Poate semna doar numirea lui Kovesi ? si pe restul sa le respinga ?
Intrebare 2: Daniel Morar mai are voie sa participe la audierile din CSM ?
in romania este un premier care raspunde la numele victor ponta inpreuna cu unul crin antonescu au promis in vara ca vor scapa tara de mafioti ,romania nu va fi inpartita intre clanuri ,evaziunea fiscala se va diminua ,cotrabanda la fel ,si vor trage la raspundere pe ceei ce se fac vinovati de furt din banul public .
ce face premierul da aviz pozitiv lui kovsi care in vara a trimis hoardele de procorori sa scoata voturile furate pe care nu lea gasit ,numeste in fuctie inalta un judecator care era ingegistrata in dosarul brejnar .
semneaza in fata prietenului sau crin acte de coabitare ,aducerea la putere a udmr, se razginteste ca si seful sau demisul la o pocnitura de dejet diferenta este ca el se schimba pentru a avea pirghile necesare aparari mofiotilor sai .
pleaca in vara la stapini europei viteaz dar vine cu un chestionar de clasa 1 sa raspunda si cu cvorum .
ce face amicul sau crin a furat meseria de revalator a pdl ,nu lasa pe pivniceru sa si faca meseria se vede acum .
tov tineri nu pot sa va fac comunisti ei respectau tara ,nu a vinduto ,nu ne umilit in fata europei ,bun rau a construit, foame in tara sa ajezat cu ajutorul celor care ne conduc acum pentru ca raportau planuri si cantitati foarte mari agricole .
iesiti pe posturi tv anuntind ca suntem o colonie ,la cheremul imperiului vestic ,ca voi sunteti marionete ,ca ne mincati bani dejeaba ,este necesar ca institutile statului sa clocaie de incopetenti ,santajabili ,corupti .ca ROMANIA SA INTORS IN TIMP CU MII DE ANI LUMINA si niciodata nu area sa fie libertate ,democratie ,stat de drept .
cele scrise sunt cuvintele voastre din campania electorale si referendu in cre eu un dobitoc am crezut nu am bagat politica in seama din 1990 cind am votat inceperea disrungeri tari si nici nu o sa mai prindeti in plasa sunteti anti romani ,nepunticiosi, sclavi ,lucrati pentru binele vostru pentru tara nimic se vede de pe luna sa va ea —-
voi a3 sa faceti bine sa nu vad sau sa aud de politicieni la fata de criticat si aratind natiei cine ne conduce DA
Ponta ia masuri pro Basescu intotdeauna la miezul noptii ! Vezi episodul recunoasterii infrangerii lui Dorneanu pt CCR,vezi pactul de coabitare de la Cotroceni,vezi acum acest episod cel putin straniu ! Vampirul Ponta ?
da domnule Radu Tudor…Ponta a facut o miscare geniala ca Geoana cand s-a dus la Vantu dupa ce l-a sunat Basescu si l-a trimis. Basescu tocmai ce a urinat pe noi de mana cu Ponta, si va avea greaua alegere de facut intre Laura si Codruta Kovesi. Multumim domnule Ponta…Dreptate pana la capat nu? mi-e scarba si imi este sila de PSD, si de Victor Ponta.
Si daca o aproba Basescu, pe Kovesi? Inseamna ca Ponta a intrat in jocul lui Basescu.De azi, pt mine ,Ponta este o nulitate. Macar daca ar fi un prim ministru bun! Sa aiba proiecte economice de anvergura. Insa, e vax. Nici macar de talia lui MRU, nu e.
Ati imbracat lasitatea lui Ponta intr-o chestie filosofica. A fost el vreodata subtil sau macar siret??? Nu este un barbat adevarat. Mi se pare incredibil ce a facut, a trecut peste propriul lui cuvant de ieri. Va dati seama ca si-a pus singur un streang la gat. Bineinteles ca basescu o va nominaliza pe Kovesi, nu poti sa fii infantil si sa iei drept criteriu ceea ce a spus Morar. Probabil ca pe acesta il roade invidia si a facut aceasta declaratie in nume personal, ii placea interimatul, deoarece lui nu ii convine ca procuror, sa fie judecator CC. Pentru asta trebuie sa cunosti drept civil, drept european, drept constitutional, sa studiezi, sa motivezi sentinte. Il vedeti pe Morar studiind ceva, chiar si la limita superficialului? E mai bine sa stai, sa dai ordine si sa faci dosare dusmanilor, ca procuror DNA. Dar sa va asteptati ca basescu sa o respinga pe Kovesi, mi se pare imaturitate politica. Nu inteleg care este mecanismul interior care il impiedica pe Ponta sa i se opuna acestui mizerabil. Este lipsit complet de vointa si de demnitate in acelasi timp.Cred ca oamenii vor iesi in strada, asa se aude. Si atunci m-as bucura sa cada guvernul, sa se rupa USL, sa vedem cine ii mai voteaza si pe unii si pe altii, deoarece nu este nici o diferenta. Santem in continuare umiliti de un mizerabil.Iar dintre ceilalti nominalizati, toti o apa si un pamant. Alina Bica este ruda cu mafiotul imputit de la Craiova, de la DIICOT, acum mare profesor la Spiru Haret, cu intreaga lui familie de savanti si care a transformat,impreuna cu Solomon, orasul Craiova intr-un oras dominat de camatari si mafioti. Ea de altfel, s-a si inscris in Baroul Dolj, trecuse in avocatura, dar pe urma s-a razgandit, probabil era prea competenta si a fost promovata, nu se stie cum, la DIICOT. Licu, un lipsit de caracter, cu mentalitate de mafiot, super bogat, are f. multe case, nementionate in declaratia de avere, cu un cumnat sau frate la cabinetul de avocatura al prodecanului Baroului Bucuresti, Ion Dragne si foarte bun prieten cu acesta. Asa ca deseara veti avea ce comenta, nu cred ca basescu va respinge vreunul dintre acestia, deoarece lista este facuta de el si de CSM, nu de catre Ponta. Acum 2 ani am auzit ca Ponta este santajat de Basescu cu inchisoarea, cu dosarul acela vechi, trecut in uitare cu procrorul Panait.Ceva este clar, altfel nu se explica de ce esti Boc in continuare. Sau poate ca am crezut noi ca va fi altfel, desi el nu a facut niciodata nimic spectaculos. Vom vedea. Vom asista si la alte intelegeri de acum, deoarece va dat seama cate dosare va fabrica celor din PSD si PNL, tampita asta de Kovesi? Uniunea Juristilor a initiat acum multi ani, niste actiuni in instanta la numirea lui Kovesi ca procuror general, deoarece nu avea rang de procuror general.
Bravo ponta
Politica este o curva pentru ca e facuta de curvele umane.
7400000 voturi = zero
Daca PNL nu se dezice de aceasta metoda de a face politica inseamna ca nu mai exista nici o sansa pentru Romania.
Ma gandesc la ce au zis ieri mai multi PSD-isti pe surse avizate…referitor la cuplu Morar/Haineala. si apoi la declaratia lui Morar de aseara referitor la Kovesi. Asta o fi fost contra lui Ponta? sau a cazut intro capcana? Avand in vedere ca era pregatit de saptamana trecuta si era dispus, pe Kovesi, tind sa cred ca ai dreptate Radu.
Pisicul Ponta nu este santajat cu nimic,așa îi este caracterul,cu doua fețe și mincinos. Ce spunea aseară și ce a făcut azi de dimineață???!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cândva spuneam că este cârdășie între cei doi. Este clar că băsăul,nu avea de ce să mai bage un cal troian în psd, deoarece el s-a născut acolo și se numește pontică. Poate va da Dumnezeu ,cândva să fie bine și pentru Români și pentu ROMÂNIA.
Cred ca din aceasta …dileala/anomalie ..ne poate scoate doar parlamentul….pardon nu parlamentul fiindca are gandirea fesenista a lui ZGONEA… ci poate doar….PIATA UNIVERSITATII(cel mai DEMOCRATIC si loial for al tuturor romanilor ).Ponta si-a jucat …viitorul politic si…. daca ANTONESCU nu face NIMIC atunci… si el isi va juca viitorul politic(se va arata ca si el este un pisoi si un politican “inregimentat in coloana” ca toti ceilalti politicieni avizi numai de ….putere/avere/bani/vaca kobe si dispretuitori de …tara si popor(rezultatul “onestitatii” lor il vedem in viata de zi cu zi si in prabusirea ROMANIEI).
basescu a reusit sa-si vada visu’ cu ochii…pupila la dna,usl-ul e inflamat si prost ar fi sa-i spuna “baschetbalistei” pas…cred ca iesirea lui morar a fost stabilita de bas cu acesta iar ponta fiind mai prost sa nu spun cretin din fire a muscat momeala…de parca csm-ul ar tine cont de ceea ce zice morar,hai sa fim seriosi ca bate bas cu pumnu’-n masa.ii dau aia aviz favorabil si tiran bas semneaza decretul…
Sa stii, domnule Tudor, ca nu exista nici un fel de intelegere politica. Te vei convinge foarte repede, atunci cand Basescu o va numi pe Codruta si-i va respinge pe ceilalti.
Cum adica ce face Basescu? Pana diseara, ii baga in paine. Nu asta si-a propus? Asta viseaza, asta picteaza…
@romania mare:Cum sa nu o numeasca basaul pe kopila kovesi,ce data trecuta cand a numit-o procuror general,nu fusese respinsa de csm???
Cu rspet,gogu.
Inteleg, Radu:
ponta s-a facut al dracului si i-a facut-o lui basescu: i-o pune in brate pe kovesi.
Esti un analist profund!
Citat din Ponta: “Am constatat aseară că Parchetul a devenit moşia lui Daniel Morar. Pentru că el spune pe cine numeşte şi când numeşte. Nu se poate ca monopolul asupra procurorilor să îl aibă Daniel Morar”.
Ne crede pe toti redusi mintal? Adica nu ii place omul lui Basescu si ia masuri ca asta sa nu controleze Parchetul, deci pune alta sluga a lui Basescu.
Prea multa lipsa de bun simt! Prea mult dispret pentru cei care l-au pus unde este!
eu ma incapatanez , in continuare sa am incredere in Ponta. Nu-i nebun, stie ceea ce noi nu stim si nici nu poate spune.
de acord cu tine una
Ponta are dreptate, antonescu ar duce tara in colaps total numai ptr interesul personal.
Bravo dragos, foarte profund insa gresesti intr-o anumita privinta, nu cu Antonescu ci cu oameni ca tine tara nu ca ar ajunge dar a si ajuns deja intr-un colaps ireversibil .
Inteleg ca esti un mare sustinator usl si un mare adversar al ceea ce usl numeste regimul basescu. De un an, usl e la putere, nu e nici o schimbare, inca orice e rau in retorica lor este vina lui basescu. Oameni ca tine probabil vor crede in aceasta retorica si peste 3 ani, cand tot basescu si udrea vor fi de vina si raul absolut. Asta este platforma lui antonescu, pe care merge si nu se abate de la ea, dar care nu aduce nici un plus, ci doar ura. Si ptr ca la oameni ca tine asta e de ajuns, oameni ca antonescu raman la 70 la suta, fara sa faca nimic.
Si eu ma incapatanez si am incredere in continuare in Ponta.Mi s-a mai intamplat o data in viata sa ma iau dupa parerile altora si…n-am fost sa votez (m-am indoit de Nastase) si…a iesit Base.Deci prefer sa aflu mai multe de la Ponta .
Desi ma vor injura multi , eu tot cred in Ponta . Am o intrebare : daca asta cu Kovesi e dorinta lui Satana , de ce amana CSM eliberarea avizului ? Nu cumva a dat peste cap niste planuri ?! Ca majoritatea celor care cred in corectitudinea lui Ponta , imi vajaie capul de intrebari . Totusi , il creditez cu incredere pana voi avea dovada certa ca putea evita o astfel de numire . Sper , in acelasi timp , ca DNA sa fie degrevat de dosarele basistilor , cat mai urgent , care se incadreaza perfect la crima impotriva intereselor tarii si sa le distribuie DIICOT . Acest lucru ar potoli spiritele , ne mai depinzand de Kovesi soarta basistilor .
*nemaivorbind , scuze
Am spus eu ca-mi vajaie capul ! Asa e ! Am gresit nescriind ,, nemaidepinzand ,, intr-un singur cuvant ! Scuze !
“Dreptatea pana la capat” desavarsita de Ponta cu “nasul” Maior la SRI cu “nasul” Oprea vicepremier si acum cu “bomboanele” pe coliva Kovesi, Nitu, Bica si toata banda de infractori din magistratura, e mult prea mult.
Ca sa o avem pe prea supusa sluga basista de o “prostie tulburatoare” Kovesi (se ne aducem aminte doar de cazul Suraia, Verbita…dar lista e lunga) ca stindard al “dreptatii pana la capat” e prea mult. Basescu a fost “iertat” de toate pacatele sub domnia ei in timp ce o puzderie de oameni nevinovati au ajuns dupa gratii (chiar Sinteza zilei a prezentat cateva cazuri), numai ultima hot.CEDO din vina lui Kovesi ne-a bagat noua romanilor mana in buzunar adanc pentru a plati 350.000 eur…asta nu poate fi “dreptate pana la capat”. Alina Bica este o persoana care se banuieste a fi omul serviciilor,cum banuiala nu e crima trecem peste asta rapid dar vedem ca numele sau este legat de tinerea la “racoare” a lui Gheorghe Badescu si Viorel Romanescu timp de 6 luni acestia fiind achitati la sfarsit (daca asta nu e represiune nedreapta atunci ce mai este?), mai mult dna Bica a distrus din funct.de secretar de stat la MJ-INEC-ul ignorand deciziile CEDO Popescu impotriva Romaniei, cererea nr.2 si Calmanovici si a favorizat infractorii din magistratura pentru a nu depista montajele DNA-ului pe interceptarile audio-video. Dnul Nita a fost un supus tacut al doamnei Kovesi adus pe filiera securistului batran Anastase (tatal regretatei Roberta, si cand zic regretata vorbesc foarte serios vazandu-l pe Zgonea in actiune).
Asa ca….”Dreptate pana la capat!” nu se poate decat daca punem mana pe furci si pe topoare si ii aruncam la zoo in custile leilor lui Nutu Camataru si pe Basescu si pe Ponta si pe toata camarila lor.
SICTIR PONTA,TRADATORUL.
CA ANALIST MILITAR,SINT SIGUR CA STITI CINE A FOST JAMES FORRESTAL SI CUM A MURIT EL.DE ACEEA CRED CA NU TREBUIE SA-L CRITICATI PE VICTOR PONTA.EL A INTELES CUM STAU LUCRURILE.
PLINGETI-L PE MATRAGUNA,PENTRU CA EL NU VA INTELEGE NICIODATA.AS VREA SA-L COMPAR DIN ACEST PUNCT DE VEDERE CU ALTCINEVA,DAR EL N-ARE ANVERGURA.ARE DOAR VISE SI OBSESII.CE-I GRAV ,ESTE CA NIMENI N-ARE INSPIRATIA SA-L TREZEASCA.UN NEICA NIMENI, CARUIA CEI DIN JUR I-I ALIMENTEAZA ILUZIILE.
Eu cred ca daca presedintele a vrut-o pe Kovesi la dna, ultima sansa ar fi fost mutarea cu morar la televiziunea aia de prost gust, ca sa-l ambitioneze pe premier. Numirea lui kovesi mi se pare de absurdistan, nu inteleg… a vrut sa-i faca in ciuda lui morar si ii face pe plac presedintelui? Numirea de la DNA a fost facuta in urma unei ambitii, a unui impuls, a face in ciuda UNUI om?
Astea sunt singurele optiuni? Multumirea basistului X, a basistului Y sau a basistului Alfa? Adica noi mergem la vot sa alegem echipa care il pupa pe seriful interstelar??
Sau, poate ne salveaza insusi seriful si refuza numirile :))
Oricare ar fi finalul acestor intamplari, singurul castigat e orgoliul lui basescu care a castigat enorm ieri si azi..
Tare imi e ca la urmatoarele alegeri parlamentare prezenta la vot va fi la jumatate fata de 2012…
nu-mi vine sa cred ce spuneti, pe bune, ” Ponta a luat cartoful fierbinte si l-a pus in bratele chiriasului de la Cotroceni”?Omul a dat dovada de un jigodism fara margini, eu zic sa-l puna si pe Ghita vicepremier. Antonescu a salvat inca o data USL si pe Ponta, dar Ponta nu mai poate fi resuscitat, azi a pierdut totul sarind in bratele primitoare ale lui basescu
ghita vicepremier? daca e ordin….
simt miros de…… Gitenstein.
Kovessy a fost propusa de Inalta Poarta, cum sa se opuna Caimacanul???
Premierul nu face nominalizari pe chestia asta,ci ministrul de justitie. Parca zicea pontica ,ieri ca asteapta sa fie numit noul ministru ,dupa care acesta sa faca propunerile la csm. Ce sa mai intelegem din aceasta nebunie? Avem dreptate cand strigam cu totii, ca la mijloc cam pute a tradare a electoratului, de catre premier? El nu se consulta decat cu basalaul,electoratul nemaintrand in calcuulele sale. Cred ca daca de acum incolo ,Antonescu merge pe mana singur,fara ponta,are mai mult de castigat decat acum,iar ponta va fi in cadere libera ca fratii lui pdlisti. Mai bine ar face ponta sa se intoarca la electorat,ca altfel asta ii este “ultima lui suta de metri in politica”.
Va rog sa ma credeti ca nu mai inteleg nimic,din in ce mai mult vad ca se lasa o pacla peste acesti oameni care au luat atatea voturi pe un val anti-marinar.Daca cineva imi spunea in decembrie ca pisicul o va pune mare sefa la DNA pe baschetbalista marinarului ii dadeam un scuipat pe ochi(vorba celebra deja).Pacat ! Cred ca nu voi mai vota niciodata !
Haos total! Ponta e din ce in ce mai nesigur si dependent de Basescu. Oare cu ce il santajeaza Basescu sa faca astfel de schimbari la 180 grade de la o zi la alta. Incredibil !!!
Pontra e tampit, si ar fi culmea s-o aprobe Belzebut pe K si sa-l respinga pe celalalt.
Imi pare rau pentru Antonescu. Tradat si batjocorit de aliatul sau. Antonescu este singurul care mai tine steagul democratiei sus. Sa-l ajute Dumnezeu. Am un gust amar….
nu stim care e miza CSM-ului de a amina atat numirile la DNA si PG,tinind cont ca mandatele au expirat de un an respectiv 6luni .daca CSM-ul dorea schimbari in modul de numire de ce nu au purtat de anul trecut ,inaitea expirari mandatelor celor doi,discutii cu ministrul justitiei ,cu guvernul in vederea schimbarii legii de catre parlament?Victor Ponta si-a asumat un mare risc prin numirile facute.Poate ca ar fi trebuit ca de asta vara Mona Pivniceru sa fi facut numirile fara atitea proceduri care nu sunt cerute in lege.unde-i lege nu-i tocmeala si nu s-ar mai fi ajuns la situatia ca domnul Morar care nu se mai da plecat din curtea CSM-ului sa-si dea cu parerea si chiar sa dea nume de persoane care ar putea ocupa aceste functi.
mai am o intrebare.oare miza lui Traian Basescu prin convingerea lui Ponta de a o numi pe Kovesi la DNA nu a fost spargerea USL-ului? oare doamna Kovesi stie de numirea sa si o accepta sau poate auzim peste citeva zile ca nu a fost consultata si refuza numirea.
Dupa atita agitatie neuronala, resultata din citirea mesajelor trimise inaintea mea, pot sa ipotizez 3 scenarii:
1 – Ponta este santajabil sau cei din grupul mai restrins sunt la fel de santajabili
2 – Ponta tine atat de mult la putere cit si la viitoarea cariera politica incit accepta orice “compromis, negociere etc. etc.”
3 – S-a imbolnavit de sindromul Stockholm (victima se raliaza calaului gasind si inventand motivati si argumente in favorea tortionarului)
4 – Notiunea de ” coabitare ” este o abureala pentru noi Romanii.
A funtionat cu oarecare limite doar in casul Lionel Jospin (Socialist si Giscard d’Estaing golist) in Franta anilor 90.
Nu tot ce functioneaza bine la altii merge la fel de bine si la noi.
Salut
IESI AFARA POANTA ORDINARA!!!!!!