Mircea Badea pe Facebook :

<Presedintele Ghinion impreuna cu tuta teverista care il “intervieveaza” considera ca Justitia inseamna Kovesi si Stanciu. Pentru orice om normal Justitia e instanta de judecata care a achitat-o definitiv pe doamna Rarinca. Dupa zece ani cu mafiotul Basescu imi e peste puteri sa mai asist la astfel de spectacole jegoase. Ghinion este insuportabil. Asadar nu-l voi suporta. Cand simt ca e momentul potrivit, voi iesi in strada! Am zis! >

 

94 COMMENTS

  1. Tot zic astia in emisiune la Oana Stanciu ca, justitia in sus, justitia in jos! Ma nene, DNA nu e Justitia, da-o in mortii ei de justitie, ca daca nici pana acum nu ne-am lamurit care dracului sunt puterile in stat, suntem terminati pe viata!

    Al doilea lucru care trebuie lamurit la nivel de prezentatori A3, este ca SRI nu e omologul CIA, ci SRI e omologul FBI, iar CIA e sinonim sau e pe simetrie cu SIE daca vrem o comparatie. SRI e serviciul de securitate pe plan intern, omolog in Statele Unite fiind FBI-ul, iar SIE (Serviciul Informatii Externe) este echivalentul CIA. E asa greu de inteles?! Am vazut atatea filme si documentare criminalistice pe toate posturile Discovery pe vremuri, chiar asa nu a retinut nimeni nimic, dracului??!

    Trei si inchei, Mircea Badea sa stea cuminte, ca ati vazut ce i s-a intamplat cu motoretciclistu’ daca a iesit la bataie!

    Bine, pa.

    • Badea ai dreptate! Singura solutie e PROTESTUL PASNIC impotriva acestor calai din SRI care isi bat joc de aceasta tara. Daca vrea sa conduca tara Coldea sa vina el prim ministru nu sa stea ascuns sub fusta lui Kovesi detinatoarea catuselor. HUO!

      • @V, bai nasule, ma bucur ca nu esti la curent cu nimic, ca orice om care se respecta cand se-apuca sa posteze comentarii pe aici!

        Nu “s-a intamplat cu motoretciclistu”, ci “i s-a intamplat cu motoretciclistu”. Adica “i s-a intamplat lui Badea”, nu “s-a intamplat motoretciclistului”. Asa incat intrebarea ta in ce priveste “ce s-a intamplat cu motoretistu”, miroase a branza de oaie, ca a inteligenta nu are cum! Intelegi ce am scris?!

        P.S. Se vede ca esti din specia celor carora le place sa traiasca foarte relaxati in cap, nefiind obisnuit sa te concentrezi prea tare cand citesti! Pe asta ai inteles-o?! Mira-m-as! Pa.

        https://www.youtube.com/watch?v=z8lab5Ktyho

        • Strict referitor la mardeala asta … nu pricep de ce Badea nu ramane un om de televiziune si atat. Are humor, e haios, e destept si ma uit cu drag la emisiunea sa. Dar fazele astea de pustan tampit, cu muschi, spagat, partatele pe abdomen si mardeli e penibila. Si iata ca nu e nici eficienta, s-a facut de ras. In fata CUI ???
          A ales sa lupte cu armele adversarului, cu pumnii.
          Daca ramanea la neuroni, castiga. Asa, s-a acoperit de penibil.

    • Ei na si tu ,eu zic ca daca sint linga el macar 300 de oamenii motociclistii pusi de echivalentul nu stiu care din romania se duc sa suga teava de la motocicleta marca SRI .daca sint mai putini de 300 nu se merita efortul, dar parca si in poarta cotrocenilorr si DNAului s-ar merita de niste manifestatii ..ce de acolo pleaca nazismul nu ? Sau poate Badea o fi cerut propietatile alea naziste din Romania ,ca nu mai stiu exact ….?

    • @mirela
      Aveti ochi albastri, odata ca amenintati, iar a doua ati facut “ordine” si similitudine intre servicii ?
      Nu ca n-ar fi corect cee ce spuneti.

      • @Anonimul: In primul rand, a posta pe aici sub titulatura de anonim, e ca si cum ai spune ca eu vand ziarul Ziarul. Cand postezi pe aici, esti anonim oricum. Dar, la mintea ta sunt convins ca reprezinta un element de f mare inteligenta asta.

        Pentru prosti cu flacari ca tine, ca @stefana etc., am postat deasupra filmul de pe youtube, ca sa se inteleaga exact la ce eveniment faceam trimitere. Despre “amenintari” sau alte idiotenii, te-as sfatui totusi sa nu te mai speli direct pe creier cu ariel atunci cand vrei de fapt sa te speli pe cap, pentru ca asa ajungi sa ai creierul foarte “albastru” si sa scrii numai gunoaie maxime, asa cum vomiti la infinit de multa vreme pe aici.

        P.S. Cand mai iesi pe strada sa nu uit sa iti iei umbrela la tine, ca sa fii sigur ca nu te ploua-n gat!

    • LOVITURA DE STAT data de SRI: 1. DNA insaileaza la repezeala un dosar lui Ponta si il declara penal. 2. Iohanis e adus de urgenta din concediu si pus sa ii ceara demisia lui Ponta si guvernului. 3. Kovesi iese la declaratii si il acuza pe premier.4. Iohanis e trimis la tvr sa ceara caderea guvernului si sa spijine pe Stancu Livia sefa de la ICCJ ce aresteaza oameni nevinovati. Romanii sunt pusi in fata faptului implinit.4. Doua grupuri de “protestatari” trimisi la guvern si in Cluj.5. Presa straina este “informata” de catre agentii SRI acoperiti de caderea guvernului.6.”Prim ministrul ” Predoiu apare la rampa sa isi ia functia in primire. Toate se intampla intr-o singura zi pentru a baga frica in oameni si a se impune prin forta. Nu mai exista nimeni in Romania care sa se opuna SRI-DNA? Institutiile tarii sunt paralizate. JOS DICTATURA SRI! LIBERTATE!

    • Romani,

      Opriti lovitura de stat data de SRI-DNA.
      (Mai precis de un anume grup din SRI.)

      Un plan bine concertat coordonat de SRI si DNA pentru a inlatura un guvern democratic cu o majoritate comfortabila in parlament: peste 100 de voturi in plus.

      O facatura de dosar in care o firma privata e acuzata ca plateste alta firma privata 2000 euro pe luna desi sunt facturi si totul e oficial. Si ca un senator PSD e numit ministru de catre un guvern PSD !!! Asta e coruptie?

      Romani , aparati ultima farama de democratie, parlamentul a fost anihilat, acum este doborat un guvern de catre un grup restrans de procurori si oameni din servicii.

      Klaus marioneta serviciilor incearca sa impuna ilegal un guvern PDL-ist fara sustinere in parlament doar prin teroare. Ii vreti iar pe PDL-isti la putere mascati acum las in PNL?

      Iesiti in strada ! Salvati democratia !

  2. Totusi a luat Ponta bani ilegali folosindu-si influenta poliica ? pare credibil dat fiind faptul ca in trecut a ajuns doctor prin plagiat si astfel a devenit procuror în cadrul Parchetului de pe lângă Curtea Supremă de Justițiefara sa aiba vechimea necesara si avocat fara examen in barou

    • Mai nou ăsta e mesajul pe care trebuie să-l propagați “pe net” conform ordinelor pe unitate, postaci băsiști și iohanniști adică fasciști?
      .
      Ce avem noi aici?
      .
      “Sanziana Barbosu · Top Commenter
      Totusi a luat Ponta bani ilegali folosindu-si influenta poliica ? pare credibil dat fiind faptul ca in trecut a ajuns doctor prin plagiat si astfel a devenit procuror în cadrul Parchetului de pe lângă Curtea Supremă de Justițiefara sa aiba vechimea necesara si avocat fara examen in barou
      Reply ·
      · about an hour ago”
      .
      Sursa: http://www.dcnews.ro/klaus-iohannis-primul-interviu-dupa-ce-victor-ponta-a-fost-la-dna_477146.html?fb_comment_id=fbc_1165981160094444_1166171533408740_1166171533408740
      .
      Deci copy-paste unu-la-unu! Și tot voi aveți nesimțirea să vorbiți despre “plagiatul” lui Ponta și să-i puneți porecle de genul “premierul copy-paste”…
      .
      Jegurilor!

    • @Dani, daca Ponta a fost procuror la Curtea Suprema de Justitie intre 1998 – 2002 iar doctoratul si l-a sustinut in 2003, cum putea sa ii foloseasca doctoratul la obtinerea postului respectiv, cand el si-a luat doctoratul la un an dupa ce nu mai era procuror acolo?! Voi chiar habar n-aveti de capul vostru cand scrieti pe aici!!

      – Victor Ponta a absolvit Facultatea de Drept de la Universitatea Bucuresti in anul 1995;
      – Din 2003 este doctor in Drept Penal International, la Universitatea din Bucuresti;
      – In perioada 1995 – 1998 a fost procuror in cadrul Parchetului de pe langa Judecatoria Sector 1;
      – In perioada 1998 – 2002 a fost procuror în cadrul Parchetului de pe lângă Curtea Supremă de Justiţie;
      – In perioada 2000 – 2001 a fost coordonator al Biroului de Combatere a Spalarii Banilor.

        • A iti cauta scuze in ceva sau altceva pentru ca de aia esti prost, nu reprezinta o virtute indiferent de motivatie. Asa incat, a fi prost cu flacari nu reprezinta conditia suficienta pentru a fi si antisecurist. Ai inteles ba @flo12, ID pe care ti l-ai pus incercand sa sugerezi probabil cati floci ti-au mai ramas tie in cap. Sau era vorba despre neuroni, tu folosind metafora cu flocii?! Bine, pa.

    • Mi-e sila de povestea asta cu plagiatul. Dintr-o tara in care 90% fura, mint si inseala, in care 99% din copiii de liceu plagiaza tezele de atestat si o imensa majoritate copiaza lucrarea de licenta, toate in mod regretabil, ne-am trezit brusc ca traim intr-o Romanie curata, imaculata, in care singura problema e plagiatul.
      Nu!
      Traim intr-o Romanie infecta, puturoasa, in care problema e dictatura DNA, basaul infect care nu a putut fi mutat 10 ani, complicii sai sinistri, justitia de porc si nesimtirea genetizata.

      Deci mi se rupe de plagiatul lui Ponta, da?
      paaaa

      • N-a plagiat bre nimic. I-a fost doar lene sa isi bage Bibliografia la sfarsitul lucrarii si sa insereze in cadrul lucrarii trimiterile la pozitile corespunzatoare din Bibliografie de la sfarsit. Atat. Se intampla multora, pentru ca lenea e mare. Daca isi baga trimiterile in text cu ghilimele sau altele, fix aceeasi lucrare nu se mai numea plagiat. Se cheama ca in lucrare a citat diferite materiale ale altor autori fara sa ii si citeze pe acestia sau sa faca precizarea. Intelesesi bre?! Ca astia din presa televizoristica (jurnalisti) nu-ti explica, daca ei n-are doctorat, majoritatea! (nu au ba, ca e supt 50!). Supt. Plagiat, vrajeli, caprele lui Grebla, caltabosii lui Remes etc. Manopere via-SRI.

        • Am inteles inainte de a explica tu ,stai linsitit. Mai citeste o data ce-am scris – ce scrisei, ok?
          Bre!

          • Bai @marijuan: Din comentariul tau rezulta ca intelesesei ca “99% din copiii de liceu plagiaza tezele de atestat si o imensa majoritate copiaza lucrarea de licenta, toate in mod regretabil …”, adica rezulta ca dupa mintea ta in Romania toata lumea plagiaza, motiv din care un plagiat in plus asa cum e cel al lui V. Ponta chiar nu mai conteaza pe aceasta piata plina de plagiate.

            Spre deosebire de comentariul tau in care tu afirmai ca in Romania toata lumea plagiaza si deci plagiatul lui Ponta nu mai conteaza, eu scrisesem ca daca lui V. Ponta nu-i era lene sa insereze in cadrul lucrarii trimiterile la pozitile corespunzatoare din Bibliografie de la sfarsit, fix si exact aceeasi lucrare nu ar mai fi fost plagiat.

            P.S: Imi pare rau ca din comentariul tau rezulta ca nici dupa ce ai citisei raspunsul meu, tu tot nimic nu intelesesei. Dar, la doctoratele tale, e normal! Bai nea dude!

    • Ce bani ilegali intre doua firme private cind Ponta nu era nici macar in parlament …?Delirezi ? perfuzii la capsor !

    • Ce influenta politica avea Ponta acum 10 ani ? Facaturile astea securistice TREBUIE sa inceteze !!! Trebuie sa-i determinam sa inteleaga asta toti, inglusiv Johannis !!!!!

    • Pe bune ca s-a prostit lumea rau de tot. Ce naiba este ilegal daca eu iti dau bani tie fara ca tu sa faci nimic de banii aia si in plus tu declari acei bani si platesti si impozit la stat ? In cel mai rau caz s-ar putea numi ca ti-am dat pomana, avand in vedere ca tu esti un nimeni la vremea cand iti dau eu banii, deci nu poti sa-mi faci nici o favoare in schimbul banilor. Zau daca nu, dar eu cred ca cei care au putere in tara asta au ajuns la concluzia ca suntem prea prosti si inghitim orice ineptie ne servesc ei si ca urmare nici nu se chinuie si sa gaseasca macar un motiv cat de cat rezonabil, ci ne prostesc asa, pe fata. Toate astea se intampla pt ca suntem prea toleranti si nu avem nici o reactie la toate porcariile care se intampla in arealul nostru de raspandire. NE MERITAM SOARTA, SI STATI ASA CA SISTEMUL NU NE-A ARATAT TOT CE POATE….

    • sa vina limbutul ala de la PDL… pardon PNL sa te saturi basist nenorocit.
      In strada alaturi de Badea!!!!!

  3. Hai Mircea, trebuie protestat !

    DICTATURA SRI-DNA a turbat dupa dezvaluirile si justitia mafiota care a bagat-o pe Rarinca nevinovata 6 luni la puscarie.
    DICTATURA a turbat ca se discuta cum CSM a participat la furtul referndumului.

    • In loc sa se bucure jurnalistii ca in sfarsit scapam de hoti , voi iesiti in strada sa-i aparati? Nici o logica la voi

      • Chiar ai impresia ca scapam de hoti ! Ia mai analizeaza de cine SE DORESTE sa scape !! Chiar nu vezi ca flamanzii de PDLlisti si inconstienti de PNListi vor sa intoarca tara inapoi cu cel putin 4 ani ?? Sau asta e logica basistei din tine?

      • basisto carmelito,
        hotii sunt kovesi, stanciu, coldea, basau si gasca lui, echipa lui. Iar jegul de JOShannis le tine isonul.

      • Hoti sunt basistii tai,pe care complicii lor de la DNA ii apara si ne arunca diversiuni de doi bani,cu struti, capre,caltabosi,cu scopul de a-si readuce stapanii la putere si la traista cu bani a bugetului tarii.

      • Dictatura de la Bruxelles a turbat ca trebuie sa-si puna guvern pro-american la granita frontului estic din Ucraina, unde e ramas un guvern de stanga, pro-socialist. In aceasta perspectiva erata si restul de turbari sunt foarte departe undeva in orizont. Geo-politica si strategia zonala chiar nu va intereseaza deloc?! Faptul ca pe printul Charles l-au trimis americanii ca simbol aici, pentru a le transmite rusilor a cui e zona si de cine este ea controlata si nu ca sa taie Frunze la caini sau sa pasca oile in Valea Zalanului impreuna cu localnicii, de asta pun pariu ca va prinseserati, nu? Mesajul catre rusi cum sa fi fost transmis, altfel decat prin darea informatiei pe toate posturile tv private sau independente, caci posturile tv independente asa dupa cum stim toti, au rol de manipulare si transmitere a mesajelor in principal, ele fiind atent monitorizate de toate serviciile de informatii externe etc.? Pe bune, oti fi voi televizoristi si rumegati doar ce vi se da zi lumina pe la tv respectiv numai politica damboviteana, dar voi cu capul vostru nu incercati sa intelegeti nimic?

        P.S. Despre Primavara Araba, miscarile “pro-democratie” si pro-aderare la UE din Turcia si cele din Ucraina banuiesc ca voi credeti ca au fost o simpla coincidenta, ca si astea actuale din Romania? Nu stiu cum naiba, dar stati absolut degeaba pe blogul asta pe aici, fara a va acuza de ceva! Pa voi va pasioneaza mai mult dialogul, decat intelegerea a ceva! Oricum, ne-am obisnuit ca la romani nu argumentele sau logica primeaza, ci mai degraba propriile convingeri. Romanii au doua atribute de baza si anume, ei inteleg greu si uita foarte repede. De aceea, la ei memoria este de foarte scurta durata. Inteligenta la fel.

    • Asa este! Momentul cheie e acum, daca il scapam, ne putem muta toti la puscarie. Macar sa avem demnitatea de a nu ne trimite ei.

      • Ai fost chemat deja la DNA? Daca nu, scuze dar esti anormal. Oamenii normali trec pe la DNA dupa spusele micului Titulescu asa ca fii suparat daca nu ajungi la puscarie. Vad ca hotia a devenit o virtute ce trebuie aparata in Romania. Succesuri!!!

        • Te referi la Kovesi care ocoleste de ani buni gramada aia de reclamatii despre gaurile facute pe vremea lui Boc, si care reclamatii zac la DNA in asteptarea caderii lui Ponta si asfel ca nici dracul sa ii mai deranjeze pe faptuitori pana la Prescriere sau ce?

          • @paris: Eu cred ca tu te referi de fapt la ceea ce ma refeream eu, dar nu iti dai tu seama, in capul tau fiind mai foarte multa entropie in vid, ca in altceva nu are in ce.

  4. Domnule Radu Tudor,
    Am mai scris pe aici despre ”Consecințele mâniei sunt mult mai grave decât cauzele ei” (Marcus Aurelius)

    S-a ignorat vădit acest citat celebru și asa se face că mânia pe Ponta și ”gasca lui de securisti”, ( așa cum am perceput eu, mesajul devenit viral pe net), pe cu totul alte motive, îndreptățită sau nu, a domnilor Radu Tudor sau Mircea Badea, a doamnelor Dana Grecu sau Oana Stancu s-a materializat și (aproape, aproape) soluționat ASTĂZI, această mânie acționând empatic, sinergic, chiar dacă pe paliere diferite, cu acțiunile instituțiilor băsiste. Și ale DNA, și ale ÎCCJ, și ale CSM, și ale CCR. Cum s-ar zice ”gând la gând cu bucurie”. Băsescu acum jubilează, desigur. Alături, cei numiți mai sus chiar dacă de pe alte poziții din arenă, diametral opuse, și chiar dacă voindu-i capul lui Ponta nu se bucură pe deplin de acest nou ”succes” acesta fiind, ce să vezi, al DNA. E bine sau rău, totul este că o parte însemnată dintre simpatizanții celor de mai sus, ultrași anti-ponta ”for ever”, l-au adus la putere pe JOShannis ca urmaș lui băsescu, in acest fel asigurându-se continuitatea acestor instituții mafiote cu puteri dictatoriale.
    Parcă mai ieri Oana Stancu îi cerea lui Ponta SĂ PLECE dacă nu nuș’ce nu face ăsta. Mai alaltăieri și dl. Radu Tudor spunea ceva , în același sens, cu cele cerute de Oana Stancu, ceva legat de testicule. Sau, de lipsa lor. Cât despre Mircea Badea, pe care îl doare drept în cot de… Ponta. Ce bine-o fi să lupți pentru ceva care nu duce nicăieri călcându-i pe toți pe cap și dându-i cu capul de catapeteasma sau de toți pereții Guvernului(după alții) ! Ce bine-o fi pentru presă! Mană cerească acest nou scandal!(parcă așa era o zicere pe aici privitor la ce înseamnă a o ține langa pe sticlă cu Breaking News-uri din care ies mulți banii). Părerea mea este ca până a ieși în stradă să ducă la bun sfârșit până nu e prea târziu aia cu ”catapeteasma”(cunoscătorii știu ce-i aia)
    Finalul acestor demersuri venite dintr-o parte sau dintr-alta fost acelaași. Machiavelli să trăiască!
    O vorba a lui Savaliuc :”Ponta și PSD-ul sunt ultimul bastion al antibăsismului” a lăsat pe toată lumea din studio mască. Așa cevaaaaa? A tăcut toată lumea mâlc la o așa ”gogomănie” spusă franc, într-un moment decisiv, de un mare jurnalist . Asta o spunea înainte de…. Eu aș adăuga: ”și parte a Antena 3”. Ponta va cădea, desigur. Nu s-a optat pentru răul cel mai mic. Asta este.
    Asta și din mult prea mari exigențe și așteptări ale ”apropiaților” care, urmare frustrărilor, au lovit mortal tot ”în boul care trage”. A rămas Antena 3. Cu Gâdea, Ciuvică și Alessandra și…cam atât. Până când, rămâne de văzut. Așa e când mergi cu frâna de mână trasă și atunci când unii ”coledzi” sunt mai deontologi ”dăcât” ar fi necesar și câtă vreme toată presa este încă majoritar băsistă.
    Părerea mea.
    PS. Apropo, dacă-l citați(fragmentat, desigur) pe Ion Cristoiu, care la rându-i este citat, mot-á-mot de băsescu în aia cu ”demisia ca gest obligatoriu pentru Ponta, benefic pentru el, PSD și…. Țară”, citați-l vă rog, (poate vă spune ceva)și pe CTP
    http://hotinfo.ro/ctp-laura-codruta-kovesi-fost-pusa-la-dna-de-departamentul-de-stat-al-sua/
    Și-atunci, în aceste condiții (și care ar fi trebuit, părerea mea, să vi le imaginați), cum puteți să-i cereți așa ceva lui Ponta. Auzi, ”Despre atrofia testiculară la …Ponta(extindere n.s)” atunci când este vorba ho…ho…ho…ooooo!!!, de comisari, de baroși, redingi, merkeli, de gordoni, hilari și alți gitensteini.

    • Pai nasule, poate ca toata presa e majoritar PPE-ista, ca si Basescu tot de-acolo este ghidonat. Voi nu ati inteles pana la ora asta ca si Basescu este tot o sluga, ca si astia din servicii, DNA si multi altii? Pai nasule, daca voi stati cu felinarele numai pe politica damboviteana in eclusivitate, in f marea voastra calitate de rumegatoare televizoriste care asteapta sa li se dea totul mura in gura si inghit pe nemestecate, pai ce vrei sefule sa mai stam sa latram pe aici?! Sincer acum, voi din referendumul ala de demitere chiar nu ati inteles absolut nimic, nu?! Desi el s-a intamplat acum aprox. 3 ani de zile. Pai nasule, voi daca intelegeti foarte greu si uitati foarte repede, voi poate credeti ca pe voi va conducea Basescu bre de fapt! La mintea voastra, e normal sa habar n-aveti pe ce lume traiti! Sunteti in starea voastra naturala, asa cum va sta bine! E drept ca si astia pe la televizor, ei nu se inghesuie sa va stralumineze, ca deh, televiziunile private care activeaza in regimul oricarei firme private pe piata libera, iti dai seama ca ele rolul si interesul asta il si au, sa stea ele si sa te stralumineze pe tine sau pe alte rumegatoare la fel ca tine, iti dai seama! Max.

      P.S. Dormiti in bracinari in continuare, in speranta ca in felul asta si cu specimene ca voi ne vom salva vreodata! Garantat!

      • Daca bagi si azi o “tabachera cu acetona” de 5 lei si te duci la culcare,eviti iar sa fii o Panarama p’aici.

      • @Carmen,

        Păi, măi ”pusjkerie de karnat uman”, eu credeam că știi de la mine un lucru elementar pe care l-am mai exprimat pe aici și la care nu achiesez. Eu nu mă pot lua după toți nebunii (ca tine) care-mi cer să ies în stradă(apropo de stradă- eu n-am asfalt pe o rază de cca.10km în jurul casei) să-i dau jos(de exemplu) pe koveshi, stanciu, și, eventual, pe băsasu și ei, niște descreierați antibăsiști cu viziuni bizare despre ce vor ei să facă_ cu Țara asta, să confiște pentru ei ”piața” și sloganele pieții, să se dea drept independentii lu peshte prăjit și după aia sa-mi spună mie că le-am furat eu nu știu ce, că-i doar numai meritul lor că i-au dat jos pe ăia, că_care-i treaba PSD-ului care-a luat (să zicem)puterea. Și, s-o țineți langa că ăia dați jos dar și care au să vină, nu-s altceva decât slugile ocultei mondiale, masonilor, bilderbegilor, BNR-ului, ale lui Isarescu, ale FMI, ale Bruxeless-ului, ale UE, a NATO și nu, in cele din urmă a… SPITALULUI 9 , ținte asupra cărora, așa cum o tot zici tu, TREBUIE să ne îndreptăm atenția DUPĂ IZGONIREA ĂSTORA. De fapt, greșesc. Tu spuneai că, întâi, trebuia să-i dăm jos pe ăia, pe stâpâni, și după aia pe ăștia ai noștri,…slugile lor.
        Și te mai miri că unii de aici, pe drept, te fac băsist când tu aici sub diferite fețe loveșt și încerci să-I elimini pe toți antibăsiștii moderați(pe motive, sanchi, de gramatică)?
        Mai mult decât să te bucuri, ca un mediocru, că l-ai mai eliminat de pe blog pe unul sau pe altul de pe aici, oripilați de o așa scârboșenie de individ scăpat de la Spitalul 9, ca simple satisfacții după muncă la greu pe acest blog, nu aș vedea altceva.
        Visul nebunului care se voia să emigreze în Australia fugind de Ponta s-a dus dracu așa că doar cu aste satisfacții ai rămas. Ți-ar fi fost și greu, și-am mai spus…. ”de drumul lung”. Făceai dracului de râs Țara asta cu un CV plin, doar, cu abjecții cum te luptai tu în România cu alde @paris, @Geo, @Vio, @alexph, @Citizen, @gemil,…@pompiliu, @Protestez, @Stan Petru Paul, @Johnson Flota Mihaileanu (JFM), @Anonimul, @Probleme Cotidiene, si bineinteles(așa cum spui tu, de la mare distanta, Parere:
        Ai fost și ești un ratat/șomer/titrat/așteptând servici’ de la/ stat.
        . E ”bine” să scrii, totuși. Te împlinește …spiritual. Rămai in lumea ta și nu mai da copy-paste de pe net la tot felul de scrieri, scrise anume pentru unii ca tine, unde ție ți se pare că ai vedea cauzele care ne privează pe noi , românii, de binefacerile unei…lumi mai drepte si mai bune.
        Adevărul este că am intrat și eu, din nou acum, ca un prost, în această ”troacă” (a discuțiilor..se înțelege) cu alde tine, de care tocmai o avertizam pe @nimabe(Nicoleta) că se complace unui asemenea ”anturaj” și care dialog cu tine se interfera discuțiile noastre( o vreme, interesante) …indepărtându-ne. Și fără ca prostu de mine să știe că tu, kârnatul plagiator, și @nimabe, nici mai mult nici mai puțin erați ”shoulder to shoulder ” adică: mu…mu…mu.. !(”@ Vioreleeee! Ai tu ce ai cu Salamu’ asta …”). Și prietenul @Stan Petru Paul mai spera într-o ”revenire” a domniei-sale….

    • @pompiliu sau cum te-oi numi, am rugamintea sa nu imi mai copiezi ideile si postarile, pentru ca nu faci decat sa devii un plagiator. Nu am zis ordinar, ca sa nu fiu banat. Daca n-ai ce scrie, du-te la culcare mai bine dar nu mai fura ideile altora! Salut.

      “f complicat Jun 5, 2015 at 15:07

      Afirmațiile Elenei Udrea care a dezvăluit că ea l-a convins pe Victor Ponta ca s-o numească pe Laura Codruța Kovesi în fruntea DNA sunt spulberate de jurnalistul Cristian Tudor Popescu.

      Din ”surse beton pe care mi le asum”, Kovesi a fost numită procuror șef al DNA la intervențiile venite din SUA, a declarat CTP luni seară la B1 TV.

      ”Laura Codruța Kovesi a fost numită procuror șef al DNA la insistențele Departamentului de Stat al SUA și al Ambasadei SUA la București. S-a negociat cu cuțitele pe masă. Victor Ponta s-a opus cât a putut.

      Cum poate această Elena Udrea să vină și să spună că ea a insistat ca Laura Codruța Kovesi să fie acceptată de Victor Ponta?”, a spus CTP la B1 TV.

      http://www.cotidianul.ro/kovesi-a-fost-pusa-la-dna-de-departamentul-de-stat-al-sua-256017/

      P.S. Este bine si cu americanii, dar mai bine eram independenti! Totusi!”

      • @Mihail,

        Unde vezi tu plagiat, băi băsistule! (…în suflet și-n simțiri așa cum tot o spun unii pe aici poate pe nedrept)
        Înclin să-ți dau dreptate într-o direcție, tu fiind personajul cel mai rău famat, atunci când îi spuneai unuia de pe aici , amintindu-mi de copilărie…. ”Mihail câine de circ”, ăla, precum o moluscă, ne apărându-se și fiind ca și tine un mare băsit pe care l-ai anihilat. Acum i-ai preluat nickname-ul, tu confundându-te acum cu personajul acela de-a dreptul grețos. Vezi tu , cel mai mare plagiator care a existat pe aici vreodată, măcar 5 cuvinte plagiate de la tine?. Sau de la ăla. Vai de steaua ta cu ideile tale cu tot! Auzi la el, i-am plagiat ideile!
        Și văd că, deja, ai dat în bîlbîială plagiindu-te(într-un fel) singur. Nici măcar cum te mai cheamă nu mai știi. Ba, Mihail, ba, Mihai. Hotărăște-te! Mai bine-ți spuneai @sorina tampon. Sau ție, tu fiind un șomer/titrat/ratat/karnat, îți place harneala, cîrligele, diversiunea en gros. Tu nu ești prost(ți-am mai spus-o) dar ticălos, cât cuprinde. Brânză bună în burduf de câine, măi @Mihail câine de circ.
        Pune, bă, pusjkerie de kârnat uman, textele față în față și spune unde-i plagiat. Sau leagă-te de fond și nu de prostii. Dar tu o spui la …harneală și știu că nici de Ponta nu gândești așa ceva, despre ”plagiatul” lui. Ești (vorba ta) un distrus. Apropo, eu iubesc foarte mult câinii dar nu și javrele care, cu toate că mă țin departe de ele, se iau de mine din te miri ce, fără nici un motiv.

        • Habar n-am cine esti! Ti-am zis doar sa nu mai furi sau sa nu mai copiezi ideile altora. Mi se pare o golanie sa procedezi asa. Nu ma intereseaza explicatiile tale. Pentru mine esti un impostor.

          Demonstratia:

          “pompiliu Jun 5, 2015 at 21:40
          http://hotinfo.ro/ctp-laura-codruta-kovesi-fost-pusa-la-dna-de-departamentul-de-stat-al-sua/

          “f complicat Jun 5, 2015 at 15:07
          http://www.cotidianul.ro/kovesi-a-fost-pusa-la-dna-de-departamentul-de-stat-al-sua-256017/

          Daca stii sa citesti, am postat comentariul la ora 15.07. Ora la care publica zisul @pompiuliu este 21.40. Din cronologia orei rezulta clar cine a postat primul si cine al doilea si cine dupa cine s-a luat.
          Poate ca esti doar amnezic si ai scris comentariul fara sa iti mai aduci aminte unde vazusei subiectul dupa care te-ai inspirat. Daca nu, inseamna ca esti doar prost la cap si derbedeu.

          P.S. “ne aparandu-se”, care in limba romana se scrie corect “neaparandu-se”. Esti si analfabet, pe deasupra!

          • Măi, kârnat,
            (șomer titrat)
            Eu, întodeauna, când sunt jignit de unul care a scăpat de la balamuc (știindu-se că schizofrenicii sunt recrutați dintre cei mintoși cărora căputzul a cam luat-o razna astfel că au multe, multe fixuri) încerc, cu modestie să-i arăt drumul drept sau dacă nu înțelege, să trec pe celălalt trotuar.
            Să faci pe toată lumea, în general antibăsiștă aici, văcari, derbedei, analfabeți, amnezici, proști, duși cu capul, ingineri, este semn că-ți filează serios lămpile, diodele, tranzistorii, circuitele integrate (aste-a filând la figurat, desigur) consider că n-aveai cum dracu să primești o slujbă mai acătării la stat(că acesta ți-i of-ul tău pe Ponta, pentru că privatul te-aruncă cât colo cu un CV doldora doar cu comentarii plagiate sau luate de pe net postate la Radu Tudor pe blog și alea belicoase sau iraționale)

          • @pompiliu, parerea mea e ca esti un gaozar care sta si mananca la rahat pe-aici, pentru ca nu te baga nimeni in seama in viata de zi cu zi, De asemenea, cred ca atunci cand scrii despre someri cred ca te referi de fapt la tine care nu ai nicio ocupatie si de aia stai si arzi gazul pe aici.

            Ca esti analfabet, e evident din ce scrii pe acest blog, postarile tale stand marturie oricui vrea sa se edifice in acest sens. Nu mai e nevoie sa zic eu ce esti sau ce nu esti.

            Du-te si gaseste-ti o soarta, ca daca stai de mancat rahat zi lumina pe aici, nu te tine nimeni pe mancare. Pentru mine vei ramane intotdeauna acelasi prost calificat, @geo, @gemil, @pompiliu si oricum vei dori sa se mai autodenumesti. Pa.

          • Măi pompiliu
            (Somer ratat ce esti! Stai si arzi gazul scriind balarii la metru cub pline cu analfabetisme pe aici!)

            Ca si element de autoevaluare, intreaba-te totusi ce studii ai si cam ce note ai luat in scoala generala si nu numai. Punandu-ti aceasta problema, iti vei aduce aminte de ce esti tu cine esti si de ce scrii in modul in care scrii pe aici! Pentru ca doar tu se pare ca ai uitat sau ca vrei sa uiti acea perioada! Sper ca intelegi ce am vrut sa zic, chiar daca esti un antibasist isteric sau ce vrei tu sa fii!

            P.P.S. @pompiliu, fostul @geo, fostul @gemil, fostul si actualul @prost al blogului, tu reprezinti dovada vie a legaturii cruciale dintre om si maimuta. Cimpanzeule ce esti!

    • Bai @pompiliu, sau cum te-o fi chemand, am rugamintea sa nu mai copiezi postarile sau ideile altor comentatori. Daca tu nu ai idei personale du-te si culca-te! Macar te odihnesti, daca tot esti nascut foarte obosit! Nu e neaparat sa stai sa copiezi postarile si ideile altora pe aici! Daca esti amnezic si nu iti mai aduci aminte unde ai citit anterior informatiile respective, concentreaza-te pentru ca altfel risti sa devii doar un simplu plagiator. N-am vrut sa zic ordinar, ca sa nu fiu banat.

      Mesaj original:

      “f complicat Jun 5, 2015 at 15:07

      Afirmațiile Elenei Udrea care a dezvăluit că ea l-a convins pe Victor Ponta ca s-o numească pe Laura Codruța Kovesi în fruntea DNA sunt spulberate de jurnalistul Cristian Tudor Popescu.

      Din ”surse beton pe care mi le asum”, Kovesi a fost numită procuror șef al DNA la intervențiile venite din SUA, a declarat CTP luni seară la B1 TV.

      ”Laura Codruța Kovesi a fost numită procuror șef al DNA la insistențele Departamentului de Stat al SUA și al Ambasadei SUA la București. S-a negociat cu cuțitele pe masă. Victor Ponta s-a opus cât a putut.

      Cum poate această Elena Udrea să vină și să spună că ea a insistat ca Laura Codruța Kovesi să fie acceptată de Victor Ponta?”, a spus CTP la B1 TV.

      http://www.cotidianul.ro/kovesi-a-fost-pusa-la-dna-de-departamentul-de-stat-al-sua-256017/

      P.S. Este bine si cu americanii, dar mai bine eram independenti! Totusi!”

      • bai, mihai, karnatz basist,
        lasa-l in pace pe gemil, ca nici la genunchi nu-i ajungi. Ratatule ! Vezi ca sistemul basist incepe sa se dezintegreze. Mai bine ti-ai cauta un job. Ma tot gandesc, insa, cine dracu ar angaja un basist ?

        • Măi Stan Petru Paul
          (Somer ratat ce esti! Stai si arzi gazul scriind balarii la metru cub pline cu analfabetisme pe aici!)

          Ca si element de autoevaluare, intreaba-te totusi ce studii ai si cam ce note ai luat in scoala generala si nu numai. Punandu-ti aceasta problema, iti vei aduce aminte de ce esti tu cine esti si de ce scrii in modul in care scrii pe aici! Pentru ca doar tu se pare ca ai uitat sau ca vrei sa uiti acea perioada! Sper ca intelegi ce am vrut sa zic, chiar daca esti un antibasist isteric sau ce vrei tu sa fii!

          P.P.S. @pompiliu, fostul @geo, fostul @gemil, fostul si actualul @prost al blogului, tu reprezinti dovada vie a legaturii cruciale dintre om si maimuta. Cimpanzeule ce esti!

  5. poate iese cu bataie generalizata. Sunt multi care stau in expectativa acum din cauza mizeriilor facute de iohanis cu mafiotii de la schweighofer si cu votul dintr-un singur tur dar asta nu inseamna ca s-au uitat mizeriile facute de ponta

    • Da cu mizeriile legate de copii vinduti si de sapte case din meditatii anterioare,ce faceti ..pai DACA FACEA PONTA MACA TREABA CU COPII SAU CEALALTA CU SAPTE CASE CE FACEATI VOI MA ? Mie asa de scirba de voi astia anti pontistii care si cind il injurati pe johanis wermaht o faceti in soapte pe jumate de gura ….!De, el a plagiat o lucrare de doctorat n-a cerut inapoi propietatile naziste si nici nu s-a declarat urmasul mazistilor romani ,si nici n-a revendicatr o casa in instanta cu acte false la S.S.-istul de la cotroceni ,nu ?

  6. Sunt cu Mircea !
    S-au pisat pe voturile noastre , nenorocitii ! Pacat de martirii , pacat copii ucisi la revolutie.

    • Cine, slugile patrioate din servicii impreuna cu cei din conducerea DNA (Justitia Independenta care DNA nu e Justitia) la intelegere cu PPE de la Bruxelles?! Cred ca la asta te si refereai in mod sigur! Zi ca nu! Ai avut maxi-surpriza, nu?! Sau tu erai doar pe politica damboviteana, credeai ca te conduc Coldea si cu Kovesi de capul lor de fapt, ca doar ei nu erau niste slugi ale Inaltei Porti de la Bruxelles, la fel ca Traian Basinescu?! Of, of. Vai neamu’ si cu sorgintea noastra! Va este mai usor sa preferati in capul vostru sa credeti ca va conduce Basescu si cu mai stiu eu cine, ca impotriva lor voi credeti ca mai aveti sanse! Ca daca va puneti problema ca de fapt va conduc americanii prin administratorii de la Bruxelles pusi de ei sa le administreze foarte marele proect globalist numit Uniunea Europeana, la treaba asta nu prea mai stiti ce sa faceti, adica in capul vostru nu mai aveti nicio rezolvare! Rezolvarea ar fi ca de maine sa redeveniti independenti, dar asta presupune ca tot de maine sa va apucati toti de aici din tara de munca sustinuta. Ceea ce banuiesc ca nu aveti niciunii de gand asa ceva, ca doar de-aia l-ati omorat dracului pa Ceausescu, nu ca nu v-ar fi placut prea tare comunismul si nu mai puteati ideologic etc.! Pa, pa.

      P.S. Iti dai seama ca uitandu-ma zi lumina la televizor la fel ca tine, m-am facut lac de indignare si era sa imi cada sticla de whiskey din mana de nervi! Of, of.

  7. Ce ne-ai făcut domnule Ponta?Ce ți-ai făcut,domnule Ponta?A meritat nominalizarea la șefia DNA pe Koveși,doar findcă inițial n-a dorit-o Băsescu?Ok,i-ați făcut în ciudă,dar știți că doamna Koveși și-a luat procurorii și au anchetat votul anti-Bsescu.
    Acum,sunteți înjurat în față de DNA,câțiva băsiști vă vor în sfârșit capul pentru…mai exact nu știu pentru ce,Klaus Iohannis iese public ca să tragă un pârț,în fața națiunii,cerânduvă demisia deși acum câteva zile altă părere a avut despre demisie.Habar n-aveți cât rău ați făcut României,domnule Ponta,alegându-l pe Băsescu și nu 7,4 milioane de români!
    Mă forțați să șterg cu buretele totul!Nici o grije,vă susțin în această criză politică,dar după aiasfârșitul dumneavoastră politic tot a venit!N-aveți scăpare,domnule Ponta!
    Ne vom asigura ca vitorul guvern să fie stabil din punct de vedere psihic,apoi vă vom arunca la hiene,domnule Ponta!Acțiunea de ieri a DNA +PDNL reprezintă o tentativă de a fura din nou,victoria cetățeanului împotriva unui politician

    • Mai ai ceva drum pana sa intelegi realitatea si atitudinea lui Ponta in guvernarea lui si oarecum si lucrurile pentru care-l condamni,dar intr-o zi ai sa pricepi la ce presiuni din toate directiile a fost supus si toate astea ca sa fie aici in ROMANIA cu ceva mai bine decat dupa dezastrul din vremea lui Boc-Basescu.Dar totusi este mare lucru ca incerci sa intelegi ce se intampla cu adevarat in jurul tau, ceea ce altii nici nu se obosesc,considerand ca le stiu ei pe toate inca de la gradinita.

      • Bai nea@paris: Cand stegarul Pietei Universitatii era pe CSM cu steagul Romaniei si protesta, tu stateai si postai prostii din capul tau pe aici! Consider ca nu mai e nimic de adaugat. Mucles ba!

  8. Prima data am crezut ca Presedintele Ghinion gandeste mai greu, romana nefiind pentru el muttersprache dar cu cat trece timpul se dovedeste ca doar se chinuie sa redea din texte si teme preservite. Cu siguranta circula si el pe culoarul SRI.Basescu ne aplica metoda Maradona neclipind in timp ce Iohanis e straveziu si lipsit de talent. Cred ca ne-am pricopsit cu inca o pacoste pentru cativa ani. Mircea e foarte logic ca intotdeauna.Asa mult imi doresc sa fie Romania o tara normala dar am pierdut speranta ca se va intimpla in timpul vietii mele.

  9. Da Badea, ai perfecta dreptate,incepe sa miroasa a partizanat politic pentru pdl ca pnl nu mai exista in Romania!Voi fi cu tine sa-l sanctionam pe germanul sas, cand vai fi nevoie vom fi multi!Rarinca pot fi si eu!

  10. Am impresia ca e vraiste rau in creierasul multora.
    Mare, mare grija cu iesitul asta in strada. Fiind multa bezna si confuzie in creirasele multora, chiar ca poate iesi o “batuciala” fara rost spre bucuria mafiotilor si a manipulatorilor.
    C-au facut pipi si treaba mare pe voturile noastre, se vede se simte si vom avea de suferit din cauza acestor nenorociti care se bat pe scaunele puterii. Inca mai este de furat in tara asta pesemne.

  11. Dl. Radu Tudor,

    1. De ce nu faceti o dezbatere televizata referitor la cum a reusit Klaus Iohannis sa recupereze 3 milioane de voturi intre cele doua tururi de scrutin?
    2. De ce niciodata dupa alegeri nu se face o analiza a preciziei evaluarilor dinainte de alegeri a sondajelor de opinie, pentru ca asa s-ar putea observa ca la alegerile prezidentiale din dec. 2014, in timp ce Ponta conducea in sondaje cu 10% procente in fata lui Iohannis, dupa alegeri a iesit invingator Iohannis cu 10% procente in fata lui Ponta, Iohannis recuperand astfel de pe o zi pe alta aproximativ 20% procente fata de ce pronosticasera casele de sondare?! Rezulta astfel ca gradul de precizie al evaluarii institutelor de sondare a fost de +/- 20% eroare, ceea ce va dati seama ca ar trebui sa fim bolnavi mintal sa credem asa ceva.

    Va multumesc!

    P.S. Nefacand lucrurile acestea dvs. sau altii, nu faceti decat sa contribuiti la ceea ce vedem!

  12. Dl. Radu Tudor,

    1. De ce nu faceti o dezbatere televizata referitor la cum a reusit Klaus Iohannis sa recupereze 3 milioane de voturi intre cele doua tururi de scrutin? Doar nu o dam cu voturile tinerilor de pe facebook, ca doar nu suntem toti complet tampiti??!
    2. De ce niciodata dupa alegeri nu se face o analiza a preciziei evaluarilor sondajelor de opinie de dinainte de alegeri daca tot avem rezultatul final si putem sa comparam? Pentru ca asa s-ar putea observa ca la alegerile prezidentiale din dec. 2014, in timp ce Ponta conducea in sondaje cu 10% procente in fata lui Iohannis, dupa alegeri a iesit invingator Iohannis cu 10% procente in fata lui Ponta, Iohannis recuperand astfel de pe o zi pe alta aproximativ 20% procente fata de ce pronosticasera casele de sondare?! Rezulta astfel ca gradul de precizie al evaluarii institutelor de sondare a fost de +/- 20% eroare, ceea ce va dati seama ca ar trebui sa fim bolnavi mintal sa credem asa ceva.

    Va multumesc!

    P.S. Nefacand lucrurile acestea dvs. sau altii, nu faceti decat sa contribuiti la ceea ce vedem!

  13. Dl. Radu Tudor,

    Cred ca nici V. Ponta nu spune f multe lucruri! Oare cine o avea interesul sa il debarce, in afara de PPE de la Bruxelles care are interesul sa isi intareasca dreapta la nivelul tuturor statelor membre ale UE, in afara de americani care vor ca in apropierea frontului pro-estic sa aiba guvern pro-dreapta si nu pro-socialist, in afara de corporatistii carora li s-au micsorat preturile la raft in toate supermarketurile, in afara de multe alte frectii nevazute! Oare cine are interes sa nu mai fie Ponta?! Dar, nici Ponta nu zice prea multe, ca la serviciile de spionaj interne si externe asa este! E cu onoarea, cu integritatea in breasla, cu etc.! N-ati vazut ca nici Chioru’ nu a zis niciodata a cui sluga este si a fost si de unde primea el toate ordinele directe, ca sa execute el ca sluga umana ce a fost si e!

    P.S. Votat PPE si Bruxelles pe viata! Mai bine cu americanii decat cu rusii, dar mai bine era independenti decat cu amandoi! Bine, pa.

  14. Ca de obicei, Mircea Badea are o logica aproape impecabila. Pentru asta este nevoie, mai ales cand este vorba de politica, de o judecata la rece, eliminand fireasca sustinere pentru unul sau altul.
    PNL, pardon PPE, vazand ca nu reuseste sa-si creeze majoritate in parlament pentru a da jos guvernul prin motiune de cenzura, a trecut la lupta subterana. Deciziile se iau la Bruxelles si Berlin. Iohannis este doar o unealta, impreuna cu puzderia de cozi de topor din noul PNL.

  15. Domnilor,

    La mintea voastra sunteti primul stat membru al UE care face ce vrea de capul lui in cadrul aliantei interstatale. Atata doar ca aveti supermarketurile pline de produse din import si ca aveti baze militare straine pe teritoriul tarii voastre. Ca nu mai aveti industrie, economie si ca mai mult importati decat sa exportati, asta oricum nu mai conteaza. Pe voi am inteles ca va conduce Basescu, ca la Basescu va pricepeti si voi, cu ala puteti sa va dati considerand ca e meltean ca voi si ca-l cunoasteti. In schimb, daca va puneti problema ca va conduc americanii, acolo nu mai stiti ce sa faceti ca habar n-aveti pe ce lume sunteti, habar n-aveti de capul vostru si deci sunteti pa.

    Weekend placut la toata adunatura! Pa, pa.

  16. Dl. Radu Tudor,

    Cred ca totusi conflictul institutional dintre presedintie si prim-ministru este de fapt un conflict mondial, un fel de rupere de nori cu grindina daca ma gandesc bine. Totusi, Ponta stie si cum a iesit Iohannis presedinte desi era dat pierzator de catre toate institutele de sondare a opiniei publice etc. Ponta stie multe, dar in servicii e cu onoare si cu pastrarea secretului in breasla. De aceea nu latra. Si nici nu va latra! Stie el ce stie, si el si Porumbelul Antonescu! Stiu multe cei doi baieti! Patrioti mari, ce vrei! Haus. Pa.

  17. Cred ca principalul scop al nostru ca popor ar trebui sa fie sa fim mult mai civilizati ca toti membrii PPE de la Bruxelles, care ne conduc prin tot felul de diversiuni, sforarii si golanii ordinare de cea mai joasa speta. Scopul nostru ar trebui sa fie acela de a fi mai putin barbari ca ei si sa le aratam ca or fi ei bogati si civilizati, dar ca fata de noi sunt niste primitivi si niste animale. Numai astfel ii putem face sa ne aprecieze.

    Altfel, manifestandu-ne ca niste barbari desculti care vrem sa-i omoram pentru ca vor sa ne fure si sa ne batjocoreasca, inseamna ca vrem sa le aratam ca suntem mai primitivi si mai medievali ca ei. Nu vom putea avea sorti de izbanda pentru ca la capitolele astea ei exceleaza, fiind indelung antrenati in istorie.

  18. Cred ca principalul scop al nostru ca popor ar trebui sa fie acela de a fi mult mai civilizati decat toti membrii pro-americani ai PPE de la Bruxelles, care ne conduc prin tot felul de diversiuni, sforarii si golanii ordinare de cea mai joasa speta. Scopul nostru ar trebui sa fie acela de a fi mai putin barbari ca ei si sa le aratam ca or fi ei bogati si civilizati, dar ca fata de noi sunt niste primitivi si niste animale. Numai astfel ii putem face sa ne aprecieze.

    Altfel, manifestandu-ne ca niste barbari desculti care vrem sa-i omoram pentru ca vor sa ne fure si sa ne batjocoreasca, inseamna ca vrem sa le aratam ca suntem mai primitivi si mai medievali ca ei. Nu vom putea avea sorti de izbanda pentru ca la capitolele astea ei exceleaza, fiind indelung antrenati in istorie.

  19. Off-topic:

    La rubrica meteo, daca vremea este calda ea este prezentata ca drept fiind “vreme frumoasa”, in timp ce daca vremea e rece, e prezentata ca fiind “vreme urata”. Sa intelegem ca la +45 grd. C, vremea e deosebit de frumoasa, sau?!

  20. Desi Parea Imposibil, Yohannis Este Mai Ticalos Decat Basescu

    Traim in tara bunului plac, tara in care cei ajunsi la putere isi bat joc atat de electorat cat si de legile tarii, singurul criteriu pe care il au in vedere ca tel pollitic fiind rezolvarea propriei agende personale si a pohtele golanilor din grupul politic care i-a sustinut pentru obtinerea puterii.

    Desi dupa ce a castigat asa cum a castigat alegerile, cu contractele celor sase case dobandite din „meditatii” legate suspect de penal de coada, personal m-am consolat cu speranta ca poate vom avea in sfarsit un presedinte al tuturor romanilor. Pe de alta parte, dupa toate cele vazute si traite in epoca chiombului mi-am zis recunosc, ca prostul, ca mai rau nu se poate. Nici n-a trecut insa anul si iata ca Mutu ne arata ca se poate. Intr-o interventie prezidentiala care nu a durat nici macar un minut Yohannis a demonstrat unei natiuni ca Basescu a fost mic copil pe langa ce-i poate lui pielea. Si asta deoarece nici Tata lu’ DNA , oricat de nesimtit si securist malefic s-a dovedit in cei 10 ani de incalecat romanii, nu a indraznit ca pentru a scapa de Ponta sa se foloseasca de asa o gogorita de dosar penal ca cel incropit de preasupusa si ascultatoarea Kovesi lui Victor Ponta.

    Ei bine, disperat si plin de tupeu, Yohannis a comis-o fara sa clipeasca. Disperat deoarece atat el cat si liberalii inhaitati cu gasca penala a chiombului si-au dat seama ca datorita modului de guvernare practicat de actualul executiv, mod datorita caruia romanii au inceput sa se trezeasca incetisor din marasmul iadului celor zece ani de prezenta basista la Cotroceni si sa traiasca cu speranta ca se poate si mai bine, inlocuirea actualui guvern prin mijloace politice legale, morale si normale sau a nemultumirii populatiei este practic imposibila, singura lor solutie de a accede la cascaval este nici mai mult nici mai putin decat o lovitura de stat ca cea data de basescu cu ocazia Referendumului. Inarmati cu munitia falsa pusa la dipozitie de Codruta si gestapo-enkadevistii ei au purces cu icoana facatoare de minuni, Yohannis, la inlaturarea cu japca a actualului guvern. Si unde mai pui ca procedand astfel au dat doua lovituri: pe langa debarcarea lui Ponta au pus capac si pe haradul in care madam Stanciu in stransa colaborare cu aceeasi gestapo-nekadevisti au reusit sa vare Justitia romana in cazul M
    Rarinca, caz in care stimabilu’ Yohannis considera ca demisia este un act de vointa unilateral si nu a catacdixit sa-i ceara acestei slugi basiste de la Curtea Suprema , daca nu sa-si dea demisia macar sa-i plateasca femii banii cuveniti pentru munca depusa in folosul defunctului sot al delatoarei initiatoare de dosare false.

    Lasand la o parte facatura gretoasa a DNA-ului de care rad si curcile din tartite, cum ca in A.D. 2007 ,Sova inspirat de viziuni a la Delphi a realizat ca peste 5 ani Ponta va fi Prim Ministru, motiv pentru care l-a spertuit pentru a-l propune si pe el intr-un fotoliu ministerial, cat si faptul ca in conformitate cu propriile lor inscrisuri in dosarul cu pricina gestapovistii recunosc ca presupusele fapte penale sunt deja prescrise ca efect juridic, este de admirat cerbicia cu care Yohannis incearca sa scape de Ponta.

    Il doare taman in fundul lui nemtesc de faptul ca guvernarea este pe un fagas bun, pentru prima data dupa multa, multa vreme indreptata si spre necesitatile romanilor, dupa cum tot acolo il doare si de situatia generata de Putin la granita Romaniei situatie in care numai o criza politica nu ne trebuie in momentul de fata. Nu, Romani! Iperativul momentului este „jos Ponta!” si „Hai cu Blaga la guvernare!”.

    In conditiile astea sper ca D-l Ponta sa-si mentina , spre binele poporului, decizia de a nu ceda acestei marsavii fara precedent in analele juridice sau politice ale vreunui stat modern contemporan si sa-si duca la bun sfarsit manadatul rezultat in urma votului legitim al electoratului, punand astfel capat si imixtiunilor groslane ale DNA-ului in poltica tarii.

  21. N-a plagiat bre nimic. I-a fost doar lene sa isi bage Bibliografia la sfarsitul lucrarii si sa insereze in cadrul lucrarii trimiterile la pozitile corespunzatoare din Bibliografie de la sfarsit. Atat. Se intampla multora, pentru ca lenea e mare. Daca isi baga trimiterile in text cu ghilimele sau altele, fix aceeasi lucrare nu se mai numea plagiat. Se cheama ca in lucrare a citat diferite materiale ale altor autori fara sa ii si citeze pe acestia sau sa faca precizarea. Intelesesi bre?! Ca astia din presa televizoristica (jurnalisti) nu-ti explica, daca ei n-au doctorat, majoritatea! Plagiat, vrajeli, caprele lui Grebla, caltabosii lui Remes etc. Manopere via-SRI.

  22. Dl. Radu Tudor,

    Faceti d-le o sedinta in cadrul redactiei postului A3 sau cum sunteti organizati acolo, convocati o sedinta ca am inteles ca sunteti director! Faceti o sedinta si spuneti-le tuturor angajatilor, inclusiv moderatorilor, ca DNA-ul nu inseamna Justitia! Ca m-am saturat sa ii tot aud pana si acum, in emisiunea lui Adrian Maniutiu, sa se tot zica cum ca Justitia in sus, Justitia in jos, ei vorbind despre anchetele procurorilor DNA. Of, of.

    P.S. Dupa aceea il auzim pe M. Badea ca se vaita ca il suna ascultatori la radio care nu fac diferenta intre arest preventiv si puscarie pe condamnare definitiva in instanta de judecata (fond, apel, recurs bla-bla). Pa.

  23. De ce nu cred in coincidente?
    Sa ne amintim cateva momente din trecutul nu foarte indepartat. Gabriel Oprea spunea ca il sustine pe Ponta ca premier si apara, in relatia liderului PSD cu presedintele Iohanis, stabilitatea politica.pun
    Sa vedem ce s-a intamplat ieri si ce au declarant principalii jucatori. DNA adduce acuzatii premierului Ponta. Ele sunt subtiri si pot fi dementate in justitie, dar pe cine intereseaza Justitia, adica procesul propriu-zis. Interesul este sa se produca o criza care sa determine:
    1. Demisia lui Victor Ponta sau;
    2. Instabilitate politica.
    In ambele cazuri UNPR este vizat. In prima varianta se activeaza angajamentul limitat al lui Gabriel Oprea. In cea de a doua se activeaza, tot angajamentul limitat al lui Oprea. Asadar, de doua ori PNL-ul este castigator.
    In sustinerea acestui punct de vedere stau urmatolarele declaratii (dupa parerea mea grabite) ale presedintelui: solicitarea demisiei liderului PSD sustinuta de situatia de criza in care se intra odata cu punerea sub acuzare a premierului si, apoi, termenul de cateva zile in care Victor Ponta trebuie sa se decida, termen care coincide cu citirea motiunii in parlament si care se suprapune cu termenul dat de Ludovic Orban pentru discutii cu cei care ar fi dispusi sa sustina motiunea. Presedintele este un actor lamentabil si un mincinos pueril. Este evident ca totul este o operatiune de contrainformatii (atentie! spun contrainformatii si nu de informatii) grabita de termenul pus de PNL pentru depunerea motiunii. Sunt sigur ca exista o lista de parlamantari ai arcului puterii actuale pe care binomul SRI-DNA a pus-o la dispozitia “negociatorilor” PNL. Sunt sigur de acest lucru pentru ca noul PDL, numit de carand marele PNL, nu poate promite mai nimic unui numar atat de mare de parlamentari care ar trebui sa sustina motiunea.
    Ce ar trebui sa faca PSD-ul? In primul rand sa stranga randurile si sa fie vocal in a-l sustine pe Ponta. Apoi, trebuie sa se mobilizeze si sa priveasca vigilent in propria-i curte spre pretabilii “labili” politic. Nu in ultimul rand trebuie sa treaca la ofensiva in parlament. Ponta trebuie sa treaca peste prietenia care il leaga de ministrul de justitie si sa ii impuna acestuia, in calitatea sa de membru al CSM anchetarea DNA pentru imixiune in viata politica sub pretextul luptei anticoruptie. Totodata cei care care cred in valorile constitutiei sa iasa in strada si sa sustina cazul Rarinca si pe cel al premierului Ponta, in tandem, pentru ca amandoua au ca aceiati tinta DNA.

  24. DNA nu are de ce sa se bage … Ceea ce s-a intamplat intre Sova si Ponta a avut loc atunci cand cei doi nu aveau vreo functie, erau avocati, fapta s-a prescris in 2013 . Spuneti-mi, domnilor jurnalisti, cine incearca sa-l discrediteze, sa ne pacaleasca pe noi si sa puna un nou Guvern de corupti, plin de indivizi de zece ori mai rai decat Ponta? Jos Gorghiu, Blaga, Predoiu! Jos Presedinte al celor din diaspora! (ei nu sunt in tara sa te suporte, noi te suportam! )

      • @paris: Vakkare, du-te ba si odihneste-te, ca esti extenuat! Ti-a dat sangele pe ORL pe-aici! Ai umplut blogul de sange cu balarii la metru cub vomitate cu fadroma! Du-te da mancare la oratanii si culca-te! Faci economie de curent macar, vakkare!

  25. Eu as vrea sa vad PSD si simpatizantii in starada ca striga jos KOvesi si Livia Stanciu !
    O alta idee ar fi sa-si dea demisia toti parlamentarii PSD si UNPR sa se declanseze alegeri sa vedem cine draku mai voteaza PNL & PDL???!

  26. Oameni buni, nu spunea Ponta ca telul lui in viata a fost sa-i vada la puscarie pe Basescu si pe Udrea ?
    “Cine sapa groapa altuia”… De-asta e bine sa nu mai credem in niciun politician, pentru ca putem avea mari surprize ca acela pe care-l credeam sfant, era si este un hot notoriu. Ar trebui sa protestam ca niciun politician sa nu mai fure, chiar daca se numeste Basescu sau Ponta !
    Si stati sa vedeti cate dosare are pe “teava” Ponta, am vazut asta inca de dinainte de alegeri … Oare de ce nu l-au acyat oficial de atunci, pentru a nu mai avea atatea probleme ca tara … uite demisia … nu e demisia !

  27. Bre Mircea, ticăloșii + spălații pă creiere e mai mulți ca ăștilalții. Mai avem doar o soluție: să emigrăm! Pe altă planetă!

  28. Continuati sa postati intre voi, ca PDL-ul este hot, nu ca PSD-ul este hot, eu zic ca adevarul este la mijloc, TOTI sunt hoti, asa ca muie si la inchisoare cu totii. Si panaramele astea dealde Mircea Badea si company care il scot inger neprihanit pe Ponta, voi pe ce lume traiti? TOTI sunt hoti, sper sa se mute odata guvernul si parlamentul la inchisoare!

  29. De 25 de ani de zile toţi perindaţii care îşi votează pensii nesimţite şi urlă că muncesc prea mult pentru 130 de ore pe an cu bani puţini, asta după ce au făcut o grilă salarială uriaşă pentru hărţuitori, ne-au dus la sapă de lemn de parcă trăim Înaintea Erei Noastre, sai poate că nu ştiu eu! Trebuie să ne amintim că în 1907-1933-1945-1948 poporul a mai trăit asemenea perioade oribile, doar furcile ţăranilor au anihilat ceea ce au putut, acum mobilizarea pentru a face rău este impusă psihologic şi prin plată pe reţele de socializare şi nu e bine! Se va ajunge să se ucidă tată-fiu şi tot aşa! Mai bine să ne plimbăm respirînd prin vocaliză aerul rarefiat din anumite zone! nu e instigare sau ceva rău la adresa instituţiilor sau legătură cu acţiunile prezentate pe micile ecrane.

Leave a Reply to vladCancel reply