Co-preşedintele USL, Crin Antonescu, a declarat joi, la Tulcea, că Uniunea va câştiga ‘zdrobitor’ alegerile parlamentare şi a subliniat faptul că viitorul premier al României va fi Victor Ponta.
“Am străbătut împreună cu ceilalţi colegi (din USL, nn) aproape toată ţara şi vă putem spune că vom câştiga zdrobitor alegerile parlamentare. Dacă USL obţine majoritatea absolută, nu există alt prim-ministru decât Victor Ponta. Apoi, Victor Ponta va forma Guvernul sprijinit de majoritatea parlamentară şi vom porni la îndeplinirea tuturor proiectelor. Dacă Victor Ponta nu va fi desemnat, atunci strigătul nostru nu va fi “Jos Băsescu!”, ci “Afară Băsescu!”. Un preşedinte interimar va respecta votul românilor şi-l va desemna pe Victor Ponta premier şi vom merge mai departe. E aşa de simplu!’, a declarat joi, la Tulcea, co-preşedintele USL, Crin Antonescu.
“Acum, important este ca pe 9 decembrie să facem iar căldură să-i ardem pe cei de la partidele astea şi să-l ajutăm pe dl preşedinte Băsescu, care, ca un adevărat european, a spus zilele trecute nişte lucruri despre mine şi dl Antonescu. A zis ceva cu porcii, că nu poate înghiţi un porc, şi ceva cu somnul. Eu îmi propun ca după 9 decembrie să vin la Tulcea şi să-l obligăm pe dl Băsescu să înghită un somn, un somn mare de Tulcea. Vă asigur că poate să o facă. Domnia sa a înghiţit atât de multe lucruri în anii aceştia – chiar un elefant. Pe 29 iulie, un elefant format din 7,4 milioane de români i-a aplicat un şut direct în scaunul de preşedinte şi domnul preşedinte l-a înghiţit. A zis că 7,4 milioane de voturi nu sunt suficiente. Nu vă faceţi griji, dl Băsescu înghite orice. Ce e mai important este să înghită voturile pe care toţi românii le pot aduce pentru USL. USL înseamnă speranţa şi dorinţa de bine a românilor şi o să-i băgăm pe gât lui Băsescu această speranţă a românilor”, a afirmat co-preşedintele USL, Victor Ponta.
Atunci când cei peste 1.000 de participanţi la eveniment au început să scandeze “Jos Băsescu”, liderul PSD, Victor Ponta, a spus: ‘O să vă rog ca începând de ieri să nu mai strigăm ‘Jos Băsescu’, pentru că mai jos decât atât nu poate ajunge. ‘L-am văzut zilele acestea pe Traian Băsescu. Este foarte, foarte speriat. Vă daţi seama? Să fii speriat de o pisică? Oare cum o fi?”, s-a întrebat retoric liderul PSD, Victor Ponta.
De asemenea, liderul PNL, Crin Antonescu, a specificat în timpul discursului său că “nu Băsescu va înghiţi elefantul USL, ci elefantul USL îl va înghiţi pe Băsescu”.
“Vă garantăm că de această dată Traian Băsescu va respecta voturile românilor sau va pleca definitiv”, a afirmat co-preşedintele USL, Crin Antonescu
Eu nu am inteles CINE il va suspenda pe basescu, daca nu il numeste premier pe Ponta. Din moment ce este dupa alegeri, parlamentul nu va mai fi cel de acum.
noul parlament
Si daca o sa-l pupe Ponta si USL-ul pe Basescu dupa alegeri ce zici?Ar fi posibil ?Dupa cum se schimba mai ceva ca alea pe centura e posibil la USL.Azi zic una maine o intorc poimanie iarasi.
@Marinelu JB
Crezi ar risca aşa ceva? Ai uitat ca sunt alegeri prezidenţiale în anul 2014 sau poate mai devreme, cine ştie?
servus Carla ,
nu trebuie sa-si mai faca nimeni griji de
satana , este istorie …. imi permit un
scenariu pe care-l intrevad foarte posibil
si care sper sa nu irite pe nimeni , este
doar ceea ce vad eu acum … si atat !
USL va lua peste 60 % din voturi , care prin
redistribuire vor genera cca. 70 % locuri in
Parlament ! cu o asa majoritate , evident ca
USL isi va impune premierul ~ pe Victor Ponta ,
care intre timp a fost agreat de cancelariile
occidentale , cu sau fara voia ilegitimului !
Daca base il desemneaza , mai castiga ceva timp
sa-si ajute cumva imunitatea , daca nu , este
simplu si rapid ~ DEMIS , de noul Parlament !
Clar atunci vor fi ANTICIPATE in Martie 2013 ,
cand vom avea ceva surprize , surprize …
Nu Crin Antonescu va fi viitorul presedinte , ci
… Sorin Oprescu ! ( a fost singura optiune agreata
de liderii vestici ) Crin Antonescu va ramane doar
Presedintele Senatului ( ceea ce este ok totusi ).
Presedinte al Camerei Deputatilor : Liviu Dragnea !
Ministru al Economiei si Viceprim Ministru : Calin
Popescu Tariceanu ! Cam asa arata cel mai credibil
scenariu politic pentru 2013 , acum … din analiza
mea si informatiile pe care le am . Evident , este
doar opinia mea , care poate fi acceptata sau nu !
Timpul va dovedi daca m-am inselat ! …
Cert este ca ilegitimul satana t.b. este istorie !
si el stie asta , de aceea si este asa necontrolat si
nervos … Ceilalti , Blaga , M.R.U. , D.Diaconescu ,
sant deja compromisi , se vor stinge repede , la fel
cum s-au aprins … Se va crea incet , incet , o alta
elita politica , mai “spalata” , mai “europeana” …
care sa corespunda regionalizarii Romaniei , care este
iminenta , in 2013 si care deschide un orizont total
diferit acestei tari , fata de ceea ce stiam noi …
Ramane de vazut cat “patriotism” si dragoste de tara
vor putea arata liderii romani enuntati anterior !
DUMNEZEU SA APERE ROMANIA !
Stiu ca aveti de gand sa furati alegerile, cum ati facut-o de fiecare data, dar consider ca acum aveti sanse mai putine. Nici macar nu va faceti campanie serioasa, ca sa nu va cheltuiti degeaba furaciunile!
ARDeti la foc mic, vrajitorilor! Sa va manance Basescu prajiti!
Remarc o fractura logica majora, chiar din analiza intebarii puse. Dar, inainte de a purcede la „devoalarea fracturii”, cred ca „nodul gordian” al tuturor actiunilor politice care vor avea loc dupa data de 9 decembrie il constituie raspunsul la o alta intrebare-cheie, si anume: Ponta, pe ce parte joaca?”. Raspunsul transant la aceasta intrebare va elucida si „fractura logica” de care aminteam. Daca Ponta are o intelegere absconsa cu Basescu, atunci USL nu va mai exista(fie PSD se aliaza cu ARD, fie PSD va fi sustinut in Parlament de „strinsura” PDL+fostii UNPR-isti din PSD+PP-DD+UDMR, sau se va crea un asa-numit guvern de uniune nationala, cu Ponta premier, daca „rebelii Tariceanu, Orban, Chiliman & Co din PNL accepta sa sustina aceasta struto-camila). Daca Ponta este cu adevarat fidel USL, iar Uniunea va inregistra un scor de peste 60%, atunci Basescu nu are nici o sansa de a mai fi presedinte, pentru ca este imposibil ca USL sa nu actioneze in asa fel incit acesta sa isi dea demisia(cred ca o va face fie din proprie initiativa, fie la „sugestia” prietenilor externi). Chiar si daca se va pune problema unei noi suspendari, de data aceasta, cu adevarat in „cinci minute”, Basescu isi va da demisia, stiind ca nu va avea nici o sansa si, in plus, va pierde si privilegiile acordate unui fost sef de stat.
marinelu, nu incurca personajele.
Tu nu stii cine spune una azi, si maine spune sau face alta ? Azi e mare smardoi si maine e las. Azi merge la razboi, maine sta ascuns dupa niste fuste. De cand a inceput campania electorala, si oamenii nu mai ies la proteste, iar e mare smardoi si depozitarul tuturor solutiilor pentru Romania. Cum zicea cineva, rahatul a prins coaja. Daca ar iesi vreo 2000-3000 de oameni la Cotroceni acum, iar ar tacea ca mortu-n papusoi.
Apropo, poate nu ar fi o idee rea, ca inainte de 9 decembrie sa fie niste plimbari pe la Cotroceni. Oricum, dupa 9 decembrie, daca face base smecherii si il pune pe boc sau vreun acolit de-al lui prim ministru, impotriva vointei populare, voi iesi in strada, la Bucuresti sau in alta parte. Nu mai vreau un al doilea ceausescu.
AVETI MARE DREPTATE , !!!!
Bun noul parlament dar Basescu poate dizolva acest parlament in ce conditii?
Nu poate sa-l dizolve, pentru ca daca faci alegeri in continuu, PDL-ul tot o sa iasa din Parlament.
Din cate stiu eu Basescu poate sa dizolve Parlamentul dupa ce numeste 2 premieri si acestia sunt respinsi de majoritatea parlamentara. Problema este ca acum premier este un USL-ist, ceea ce inseamna ca dupa ce Basescu n-o sa-l numeasca din nou premier pe Ponta, acesta ramane totusi in functie pana la numirea noului premier si are timp sa demareze suspendarea lui Basescu. Dupa ce-l suspenda, o sa devina presedinte interimar, domnul Crin Antonescu, ceea ce va face ca a doua numire de premier a USL-ului sa fie aprobata de acest presedinte interimar. Si daca Basescu dorea dizolvarea Parlamentului, o facea in iunie.
😀 Tare de tot intrebarea ta.
Este tare intrebarea dar sa vedem cum constitutional Basescu poate dizolva acest Parlament?
N-ai cum sa dizolvi vointa poporului, decat prin lovitura de stat.
Intrebarea din propaganda este: “Cu cine sa-l schimbe pe Basescu ?” Asa ca am impresia ca ai gresit intrebarea.
Succes si putere USL !
Dea Domnul asa sa fie !
Apoi,fiti consecventi !!!
Un ziar britanic a realizat un top cu cele mai corupte tari din UE. Toti se asteptau ca Romania sa fie pe locul unu dar s-a clasat pe locul doi…Inevitabil, s-au realizat cercetari in urma carora s-a descoperit ca Romania a dat mita pentru a nu fi prima.
Cred ca domnul Antonescu si domnul Ponta ar trebui sa se abtina de la formulari gen “va garantam”. Domnul Antonescu a mai dat-o in bara inainte, cand a promis ca daca basescu nu pleaca de la Cotroceni va iesi din viata politica. E, basescu n-a plecat, chiar daca a fost demis cat se poate de clar, dar asta i-a impus probleme lui Crin Antonescu.
Cat despre scandalul “nu-l pun premier pe Ponta”. Trebuie sa fii cretin sa crezi ca basescu nu-l va numi premier pe acela care a candidat pentru acest post si care e sustinut de o majoritate consistenta. Faptul ca basescu tot repeta aberatia asta ma face sa cred ca a ramas fara medicamentele compensate, ca reactie a actiunilor sale. Atat timp cat o majoritate a votantilor pune stampila pe fata lui Victor Ponta, alaturi de care scrie “Candidat pentru postul de prim ministru al Romaniei”, ca te cheama basinescu, ca te cheama merkel, nu mai ai cum s-o dai la intors.
Radu, cu base nu mai poti sa fii sigur de nimic. Trebuie sa il contraataci cu toata forta, pe masura atacului sau. Ori noi, ori el.
A dovedit ca nu-i pasa de Romania si implicit de locuitorii ei. Doar ticalosii nu observa asta.
Domnule Stan Petru Paul, in anul IV am urmat un anumit curs optional, al carui lector a absolvit doctoratul la Oxford. Am ales sa urmez cursurile acestui optional tocmai pentru faptul ca puteam sa am contact cu o persoana care absolvise prestigioasa Universitate si putea sa-mi insufle principii si notiuni inaccesibile, pana in acel moment. Ulterior, s-a dovedit ca alegerea mea a fost “castigatoare”, macar principial… Finalizarea cursului a constat intr-o abordare, total neobisnuita, a relatiilor interumane… Cu dovada in faţă – un suport de examen de la Oxford – lectorul ne-a solicitat sa răspundem la o intrebare ce parea simpla… Fals…, n-a fost simplu… A fost cel mai mare şoc din perioada universitară, atât pentru mine, cât şi pentru colegii mei, pentru că nimeni nu reuşit să “treacă” testul… Întrebarea a fost următoarea: “Dacă ai fi manager, ai sta la birou şi i-ai chema în audienţă pe un fost olimpic şcolar şi pe femeia de serviciu, dar, în cealaltă parte a biroului ai avea un singur scaun, pe cine ai invita să se aşeze: pe olimpicul în vârstă de cca. 25 de ani sau pe femeia de serviciu, ajunsă în pragul pensionării ?… Trebuie să mai subliniez faptul că toţi studenţii, inclusiv eu, am răspuns că – în conformitate cu principiile comuniste, insuflate în şcoala generală şi la liceu, dar pe care profesorii din facultate încercau să ni le neutralizeze, absolut toţi am răspuns cum că am invita-o să se aşeze pe scaun pe femeia de serviciu, ceea ce reprezenta răspunsul greşit şi am fi fost “picaţi” la examen, dacă am fi urmat cursul respectiv la Oxford ?… La Oxford, răspunsul corect era: olimpicul trebuie invitat să se aşeze, adică individul al cărui “orizont” garanta, în proporţie de 50%, măcar o descoperire în folosul societăţii. Femeia de serviciu a avut drept orizont, are şi va avea, până la pensionare, strict marginile podelelor… Noi, studenţii, habar n-aveam în ce lume trebuia să trăim… Noi, încă “visam”… ……. Noi, conform educaţiei tâmpite pe care am primit-o în şcolile preuniversitare, spre iritarea tuturor profesoarelor din facultate, când o întâlneam dimineaţa, femeii de serviciu îi spuneam “Sărut mâna!”… Asta le irita pe profesoare şi asta ne-a demonstrat profesorul, cu acel curs original, că habar nu aveam pe lume trăiam şi care trebuie să ne fie reperele, ierarhia de valori… Prin urmare…, stimate domn Stan Petru Paul, faptul că nu-i tratăm pe toţi la fel – ceea ce, sincer vorbind, dacă am face-o, ar fi o imbecilitate – nu înseamnă că nu ne interesează de ei… Nu asta înseamnă… Ne interesează, dar, celor din jur, trebuie să le acordăm atenţie într-un mod diferenţiat, în aşa fel încât, fiecare, să ştie foarte exact, unde-i este locul…
Putin ma intereseaza discursurile lor atata timp cat la Roman un simbol al Pietii Universitatii din ianuarie e tarat in halul ala pe jos si Tricolorul nostru e arestat si bagat la duba de un idiot care EXECUTA ordine si nu serveste legea.
Pana nu vad reactii ferme la asemenea malformatii sa-si pastreze vitejia de cabinet si discursurile pentru ei.
Am cerut, prin intermediul dlui Radu Tudor ca Antena 3 sa prezinte video-clipul cu modul in care Stegarul Dac a fost tirit pe caldarim, incatusat si bagat cu forta in masina politiei(chiar lovit in ficat, pentru ca se opunea arestarii). Chiar daca doamna Dana Grecu a spus in emisiunea sa di 27.11.2012 ca va discuta cazul, ca prin minune(probabil in urma unui telefon!) a abandonat subiectul pe care l-a anuntat. Pacat! Ar fi vazut intrega tara ceea ce s-a intimplat, pentru ca nici unul din celelalte posturi Tv nu a amintit de el. Numai “Cotidianul” a postat video-clipul, dar majoritatea romanilor nu l-au vazut. De ce, dle @ RADU TUDOR, nu ati rugat-o pe doamna Dana Grecu sa prezinte video-clipul a doua zi, asa cum v-am rugat?
sper ca basescu sa nu fie “inghitit” de elefant ci alungat! sa nu scoata vre-un soricel din maneca si sa o ia elefantul la sanatoasa . mie personal nu imi place fraza , prea suna a ioan oltean cu inghititul broastei , mai simplu ar fi spus de-a dreptul ca basescu o sa fie DEMIS dupa alegeri. oricum ,sub orice forma a exprimarii , sa speram ca ne scapa de el la modul corect : trimis in justitie , sa vedem si noi ,daca nu ii mai tine in sah pe cei din parchet , cate sanse de a scapa nepedepsit mai are!
De ce vorbim in continuare de basescu? De ce continuam sa strigam jos basescu? Cum adica sa plece acasa basescu? Acasa in concediu platit de noi pentru restul vietii? NU tovarasi, locul lui basescu este la stilpul infamiei, tras pe roata, atarnat in streang, tras in teapa sau orice altceva a mai inventat rasa umana pe care basescu a terfelit-o in mocirla coruptiei si intereselor de gasca. Acest personaj imposibil de calificat si care nu poate fi comparat cu nimic din regnul animal fara a injosi specia respectiva, trebuie sa DEA SOCOTEALA pentru vietile pe care le-a distrus si in final atarnat in tzeapa pe scarile de la Cotroceni. Acolo-i locul lui basescu in istoria RO…
INTRADEVAR ACEST TICALOS, TREBUIE SA DEA SOCOTEALA , PENTRU FAPTELE SALE . PREA SI-A BATUT JOC DE TARA ASTA – CA NIMENI ALTUL – IN COMPLICITATEA CU CLOACA SA PE CARE A PROTEJAT-O . !!!
http://www.frontpress.ro/2012/11/nou-prostest-al-lui-csibi-barna-moldova-nu-e-romania-fotovideo.html#comments In timp ce stegarul care dorea sa-i de-a papucii lui Hudrea era luat la rost si dus la sectie iata ca jegul asta e liber sa faca ce vrea cu acceptul autoritatiilor locale.Deci unde sant astia din comisia de mizerie aia contra discriminarii?Facuta din unguri,evrei si tigani.Intorc capul si fac pe prostii.Ia sa fi facut un Roman ceva de genul asta sa fi vazut cum guitau astia care au ajuns sa ne supraveghieze in tara NOASTRA a celor care o respecta RASISM,URA,XENOFOBISM,ANTI-SEMITISM.Cred ca ar fi timpul sa il mai lasam pe Basescu in plata lui si sa ii iei la intrebari pe astia care de 7 luni sforaie..Adica USL-ul.
Pe cuvantul tau?
Marie mai usor cu combatutul pe blog.Altfel o dai in Caragiale.Marinelu JB are dreptate in multe cazuri chiar daca vine acum in contradictie cu spiritul dumneavoastra de activista USL-ista.
Vom vota toti pe 9 dec USL-ul dar asta nu inseamna ca nu avem voie sa gandim.
Eu nu sunt o activista USL-ista. Sunt doar o persoana profund nemultumita de distrugerile iremediabile produse de regimul Basescu-PDL in ultimii ani in Romania. Unele m-au afectat personal. Recunosc, insa, activistii basisti deghizati in “ganditori” echidistanti in prag de alegeri parlamentare, si nu pot sa nu le raspund. Ponta nu putea da afara toti angajatii publici care le fac de ani de zile servicii PDL-istilor, care, poate, i-au pus in posturile respective tocmai pentru a fi serviti la nevoie. Cand o dai pe sistemul “USL – PDL, aceeasi mizerie”, “Antonescu va fi tradat de Ponta” si “Liberalii se vor alia dupa alegeri cu ARD-ul, dezbarandu-se de Antonescu” nu iti etalezi “gandirea” libera, ci viclenia basista.
Subscriu… Cu toate ca schimbarea clasei politice pe care multi o invoca, nu se face cu aceleasi partide.
Lui “maria” , impostoarea care vrea numai “binele” si “adevarul” pe blogul asta.
Nu ti-ar fi rusine de “romanca”!!!
O-i fi vreo admiratoare a “dOAMNEI uDREA”? Prea te-ai ofuscat ca ti-a “lezat iubirea”. Poart-o in suflet, alaturi de nasu’, ca prea ii divinizezi!
Pai sa-i inghita trompa macar.tot are basau gura mare.
Si nu-i speriat deloc basau.
face ce stie el inca macar 2ani deaci incolo,nu vedeti ca s-a “stabilizat” degrigolada clanului sau cu care a devalizat romania,nu ii e frica de justitie, de ce i-ar fi?
vedeti vreun talhar de calibrumare nu plevusca bagat la bulau,cercetat macar, pt. tunurile de zeci de miliarde daye in ultimii ani?
toatA structura basita e intacta,basau are toate cartile(daca scoatem din ecuatie Poporul).
el va fi speriat doar de 100-200 de mii de oameni care-l vor spanzurat de catargul casei poporului,atat nene.
iar usleul ..of doamne…nu stiu ce dracu or sa mai fure si astia,dar si-au pus deja stergar la gat,gusha,si freamata cu furculitza si cutitul in mana…mama de baroni deaia gusati si plevusca marionete ce sta sa vina.
sper sa ma insel,da cand ii vad pe superbogatii(bogati si cinstiti fratee) baroni uslei…care au domnit vreo 10 ani si ei..
pe 9,astia sau basau.asta e.
prevad un fasss mare,cu tot avantul asta anti-bashit. ..in sensul ca va fi si Astia si a lu’ Basau si Basau cap de coloana.concubinaj.
http://www.realitatea.net/borbely-conceptul-de-stat-national-este-perimat-trebuie-eliminat-din-constitutie_1062676_comentarii.html#view
Bravo Taricene care plangi dupa astia Bravo Crin care nu excluzi o colaborare cu astia .Halal,,ROMANI,, santeti.
Halal romani sunt cei din gasca frigaruilor basiste (mai precis, celor care si-au propus sa se ARDa).
imi spui si mie unde este data declaratia asta … video sau …?
http://www.realitatea.net/victor-ponta-declaratie-surprinzatoare-il-vom-scoate-din-inchisoare-pe-nastase_1063093_comentarii.html#view Asa Ponta BRAVO.Scoate puscariabilUl si fa-l PREMIER daca se poate.Poate ne mai scapa de ce mai este al statului o privatizare o bogatie a subsolului data pe nimic.BRAVO PONTA.
Stai linistit, puscariabilul e de 8 ani presedinte. Iar tu il sustii cu mult zel. Si tot el targuieste bogatiile tarii ca pe averea familiei lui. Toti cei ca tine pentru asta il sustin.
imi spui si mie unde este data declaratia asta …? video … sau ?
Sunt sceptic. Am convingerea fermă că Băsescu nu va respecta nimic, va călca în picioare totul şi din păcate nu i se va întâmpla nimic. Nu suspendare, nu demitere, nu Ponta premier. Deja, prin discursurile publice, pe Tăriceanu îl văd un fel de Dan Diaconescu partea a doua, dispus oricând de o coabitare cu Băsescu, mai , mai o prinde funcţia de premier după 9 decembrie, asta în timp ce ar trebui să fie situat pe aceiaşi lungime de undă cu USL-ul şi implicit cu PNL-ul. Cât despre Ponta şi Crin Antonescu, le sugerez să fie mai ponderaţi în declaraţii, după ce astă vară s-au îmmuiat foarte uşor când au râgâit Merkăliţa, Barroso, şi alţi trepăduşi la ei să-l lase pe Băsescu în pace. După părerea mea, am mai spus-o, momentul politic a lui Antonescu şi Ponta a trecut – cu sau fără sprijin european, cu servicii, cu minciuni, cu trădări, cert este că “i-a făcut” Băsescu. Din păcate “ne-a făcut” şi pe noi, cei care am votat împotriva sa şi am acordat credit total liderilor USL, care n-au vrut să întoarcă un fals grosolan al CCR prin Parlament. Votez USL-ul, eu şi toată familia mea, nu se pune problema, dar până nu-l văd pe Băsescu pus cu “botul pe labe” de către USL, mare încredere nu prea mai am.
“”După părerea mea, am mai spus-o, momentul politic a lui Antonescu şi Ponta a trecut – cu sau fără sprijin european, cu servicii, cu minciuni, cu trădări, cert este că “i-a făcut” Băsescu.””
Ca momentul politic al lui Antonescu (pentru presedinte) a trecut ,
sant oarecum de acord , dar al lui Ponta ~ NU , nici vorba , este
deja acceptat de cancelariile vestice si pe un trend pozitiv in tara,
in ochii populatiei . Ponta mai are cu siguranta multe de spus in
politica , spre deosebire de Antonescu , care va mai “sta” ceva
timp stationar , in politica , multumindu-se cu inalta functie pe
care o ocupa acum . Probabil dupa mandatele lui Sorin Oprescu (ce vor
urma), va veni si momentul lui Crin Antonescu , prin 2020 .
Vor fi ceva schimbari pe scena politica romaneasca , caci se va crea
incet , incet , o alta elita politica , adaptata noilor configuratii
europene …
Da, mă refeream la Crin Antonescu asociind cu funcţia de preşedinte al României, acolo unde, a “pierdut partida”. Poate a fost puţin exagerată opinia mea … accept faptul că Ponta mai are ceva de spus şi ca atare dvs. să aveţi dreptate, însă, vreau să văd. Momentan văd un individ ptr. al cărui interes lucrează servicii, instituţii etc., călcând totul în picioare. Cum au călcat şi până acum totul în picioare şi nu s-a întâmplat nimic, mă aştept ca şi după alegerile din decembrie “scenariul” să continuie aşa, fără a se întâmpla ceva bun ptr. noi.
Am citit mai sus comentariul dvs. privind viitorul ţării după 9 decembrie; mi s-a părut şi interesant şi plauzibil, mai puţin “faza” cu aruncarea lui Băsescu pe tuşă în doi timpi şi trei mişcări. Chestia cu Sorin Oprescu preşedinte (agreat de europeni şi americani) se vehiculează mai de mult şi este foarte posibilă. Personal, nu l-aş vrea pe Oprescu candidat al USL la preşidenţie – e bun în Bucureşti şi probabil bun şi ptr. ţară. Totuşi, aş vrea un preşedinte cu 7-10 ani mai tânăr ca Oprescu. Un candidat la 40-45 de ani.
Inteleg sa-l urasti pe Basescu dar de ce este nevoie sa incitati oamenii cu educatie precara sa urasca UE? De ce trebuie sa doriti comunismul?
diversiunile astea ieftine de militie comunista nu tin pe blogul asta. aici sunt oameni inteligenti
Majoritatea oamenilor inteligenti, cu o educatie inalta, urasc U.E. si iubesc comunismul, pentru ca regimul comunist le pune in valoare inteligenta, nu ca actualul regim care cica e democratic, ce promoveaza pilele si prostii.
Completare: Actualul regim care inca se afla la putere prin Traian Basescu.
@Radu-Tudor: Dupa cum spuneam. Sa ne amintim totusi de ororile comunismului. Sa ne amintim cum a pus in valoare calitatile prin uciderea si intemnitarea intelectualilor si numirea in functii cheie a unor nulitati dar care erau buni la executat ordine. Iata domnule tudor care este audienta. Nu este vorba de nicio diversiune din pacate.
nu inteleg ce legatura are comunismul in toata discutia asta
Măi Alina, ce legătura are comunismul cu oamenii care comentează pe acest blog? De ce induci tu ideea, că majoritatea celor care-şi dau cu părerea aici, au IQ-ul mic şi tu eşti superioară prin atitudine şi inteligenţă? Nu ţi se pare că dai dovadă de impertinenţă şi multă suficienţă?
Vedeti @Protestez. Ma rog…. Scopul nu scuza mijloacele. Nu sunt idioata si nici oarba si nu ma bucur ca inlocuiesc scaunul electric cu pusca. Succes!
PS: Aveati obiectivitate si il mai banuiam si pe Ciutacu de obiectivitate.
I-ai descris pe portocalii , executantii lui Satana !!! Deduc ca astia sunt comunistii – sperietoare ai electoratului ! Ce tot ii trageti intr-una cu ,, comunistii ,, si ,, ciocoii ,, ?! Nu va mai iese , s-a prins poporul cu cine are de-aface , nu va mai obositi cu aberatiile voastre !
@Alina Stefanescu-Stoleru
Eu ce ? PDL-acii m-au innebunit cu comunismul asta. Asa ca va cant in struna. JOS BASESCU ! SUS COMUNISMUL ! Nah, oftica-te !!! Repede “Vezi @Protestez”. Sustin pe cine am chef…
Stimate domnule “protestez”, un om inteligent, un om cu o educaţie înaltă, aşa cum spuneţi, poate să urască sau nu U.E., poate să urască sau nu sistemul corupt din România…, dar, niciodată…, absolut niciodată…, un om inteligent, un om cu educaţie înaltă nu poate iubi comunismul, pentru că regimul comunist a distrus, distruge şi va distruge, în continuare, identităţi culturale şi educaţionale, româneşti şi de orice naţionalitate, identităţi cărora, contrar spuselor dumneavoastră, nu le pune în valoare inteligenţa, pentru un motiv scabros… – consideră că un subintelectual este egal cu ” ‘telectualu’ “, consideră că un proletar este egal cu directorul societăţii care l-a angajat…… – 😀 – vedeţi cât de elegant mă exprim ?…, consideră că un individ puturos trebuie să trăiască aproximativ la fel de decent ca un individ harnic…, pentru că, doar,… “sunt la fel…”, “sunt egali”… – exemplificarea prostiei şi nesimţirii… Realizaţi inepţia ?! Adică, femeia de serviciu dintr-un liceu este egală cu olimpicul internaţional la matematică sau fizică sau chimie sau informatică sau astronomie “sau… sau… sau…” din acel liceu ?…
Stimate domn, în anul IV am urmat cursuri de pedagogie şi psihologie şcolară, predate de către un profesor care a susţinut şi obţinut doctoratul la Univ.Cambridge… A obţinut doctoratul la 4 ani după “revoluţie”… şi vă garantez că nu a făcut parte şi nu face parte dintre maimuţoii de doctoranzi de duzină, care au umplut societatea – maimuţoi de genul Don.Dottore… Ei bine, unul dintre testele prezentate la Univ.Cambridge profesorului nostru de psihologie, test la care am fost supuşi, la rândul nostru, a fost următorul: “Dacă directorul unui liceu primeşte în birou, simultan,femeia de servicu şi un olimpic, pe cine invită să se aşeze pe singurul scaun disponibil, din faţa biroului ?”
Răspunsul – de bun-simţ – este: “Pe scaun se va aşeza olimpicul”. ….. Profesorul nostru nu a “trecut” proba la cursurile din facultate … Explicaţia: Venind din sitemul comunist, nu avea cum să priceapă diferenţele dintre oameni… După cum, singur recunoştea, în timpul facultăţii, spre distracţia colegilor, saluta femeia de servicu, pentru simplul fapt ca… era mai în vârstă!!!… Bietul de el, aşa cum făcea în România, o atitudine total inexplicabilă britanicilor…
Sistemul comunist nu are instrumentele de-a pune în valoare ceva… El poate, doar, să alimenteze speranţele deşarte ale unor primitivi…. Primitivi, din toate punctele de vedere… ca de exemplu, speranţa deşartă cum că un superinteligent şi/sau un geniu de 14…, de 19, chiar şi de mai mulţi ani poate şi trebuie să accepte egalitatea cu un individ fără orizont, un plafonat, un “nimeni”…
Idee greţoasă…, imorală…, nesimţită…
Fiecare cu parerea lui, dar balivernele despre “comunstii” USL sunt o grosolana si o scarboasa jignire adusa unor oameni care vor sa faca ceva pentru tara asta. Dar se pare ca nu ati sesizat ironia. Nicio problema, se mai intampla. Este adevarat, trebuie sa existe diferente intre cei “puturosi”, cum le place PDL-acilor sa spuna, si cei care muncesc cu adevarat, dar in societatea de azi, puturosii au salarii de mii de euro si cei ce muncesc cu adevarat sunt abuzati de puturosi. De ce ? Pentru ca in Romania nemunca a ajuns sa fie platita mult mai bine decat munca. In Romania, majoritatea celor ce vor sa munceasca sunt expulzati din serviciu, majoritatea celor ce muncesc cu adevarat in tara asta sustin pe altii care sunt pilele patronilor, amantele sau rudele lor care stau degeaba. Asta nu este capitalism, este un comunism mai al dracului decat cel al lui Ceausescu. Si vin PDL-acii sa-mi explice mie cum nazismul lor este mai bun decat comunismul altora…
Boc a dat afara jumate din angajatii Romaniei si apoi vine si urla, in cor cu postacii si cu propagandistii lui “LA MUNCA BA SARANTOCILOR”. Pentru astfel de afirmatii, ar trebui incarcerat daca s-ar aplica legea asa cum trebuie in tara asta. Cei mai puturosi sunt PDL-acii, iar asta se vede din indemnurile lor bolsevico-sovietice !
educatie si iq precar ai matale daca nu vezi realitatea.
bunul tau besescu(un gainar delator fost securist) si regimul sau stupid ,structurat precum mafia sau satra ,ales si reales de oameni educati si inteligenti ca tine,
e cea mai buna mostra de amalgam de comunism tembel,prostie,manelism si hotie.
Inima comunismului autentic e la voi in alianta si pe afisele electorale, ARD-istilor! Iar Europa nu inseamna numai Merkel si Barosso. La alegerile urmatoare popoarele lor isi vor alege alti reprezentanti. Cat despre cei cu educatie precara, nu inteleg de ce ar trebui cei bine educati si instruiti din tara aceasta sa va lase sa faceti voi din ei uneltele voastre eficiente. Le-ati desfiintat cu sete si multumire locurile de munca, le-ati taiat somajul, pensiile si ajutorul social, ati vrut sa le luati si alocatia copiilor, si acum ati vrea sa-i iubeasca pe europenii care i-au adus la sapa de lemn prin intermediul lui Basescu, pentru ca asa vreti voi.
Foarte adevarat si corect ai spus.Europa s-a saturat de austeritatea lui merkel si barosso si foarte multi multi europeni ii blameaza.Harta politica se va schimba si acolo si altele vor fi prioritatile.Locurile de munca,de care basica se pare ca si-a adus acum aminte dupa ce a distrus peste 50000.Citeam comment-uri despre comunism,daca n-ai trait efectiv in el nu poti vorbi,poti sti dar nu poti simti,in esenta eram socialisti,doar eram RSR,iar comunistii erau cei ce vroiau sa parvina cu orice scop si calcand totul in picioare,pro-slavire,turnat la securitate si umilire,erau armele la care apelau constant iar basica prin modul de exprimare,zeflemeaua,bascalia,arata ca nimic nu-i statea in cale si este buricul pamantului,tipic pentru un comunist pervers,versat ca un comunist ca el!
alina stefanescu, cine e comunist ?
Mie mi se pare o imbecilitate crasa sa spui ca daca doresti un alt statut in raport cu UE, asta inseamna ca alegi comunismul. Elvetia e comunista? Tarile AELS sunt comuniste? Iar cu comunismul…heh, n-o fi bun comunismul chinez dar banii comunistilor chinezi sunt ai dracului de buni.
Ce diversiuni ordinare ! … ai fost activista
pe vremuri cucoana , de pui problema asa ? …
Sau esti chiar acum activista portocalie ?
Eu (si majoritatea celor ce posteaza aici) de
exemplu cred in USL , sper sa castige zdrobitor ,
dar nu suport comunismul , nici PDL ul , nici
pe ilegitimul tradator t.b. !!! dar nu pot spune
ca sant antieuropean , n-am o problema cu U.E. ,
ci cu unii lideri ai sai , care vor dispare curand…
nu-ti este clar : titis-grapis mergem inainte ! despre ce dracu de comunism vorbesti ? Si la chinezi s-a dat drumul la privat ! Problema suntem noi : singura tara din UE cu presedinte comunist !
Domnule Radu Tudor, Basescu si-a adunat supusii la Bucuresti, ca sa se inteleaga cum fac in noaptea dintre 9 si 10 decembrie. Pentru ca, de multa vreme, noi votam ziua si ei castiga noaptea. Nu vor avea procente mai multe, dar vor incerca sa declare un procent sub 50% pentru USL.
Domnule Radu Tudor,
Maine Antonescu, Ponta si Constantin vin la Arad, participand la un miting USL in Piata “Avram Iancu”, pentru a-si sustine candidatii. V-as ruga sa mentionati acest lucru si in aceasta seara in emisiune, ca sa afle toti aradenii care sunt telespectatori ai Antenei 3.
Cu mii de multumiri si deosebita stima.
Mitingul este organizat pentru ora 13:00.
O Piata Avram Iancu nu se poate infiinta la Odorheiul Secuiesc sau la Targu Mures ?
Campaniile electorale sunt din ce in ce mai murdare. Parca pe vremea lui Constantinescu si Iliescu nu erau asa mizerii aruncate in joc. Ca aveau si ei pacatele lor da macar erau educati nu ca mitocanul asta.
Da, dar s-au gasit in 2004 destui alegatori anticoruptie care au considerat ca inlocuirea lui Nastase cu… Basescu! va curata Romania de spaga. Ce-si face romanul cu mana lui autoflagelare se numeste. Eu nu zic, Nastase o fi avut si el pacatele lui (si cel mai mare dintre ele este evitarea condamnarii piratului pentru vanzarea flotei navale a Romaniei), dar ca sa votezi Basescu contra Nastase este curata autodetonare. Si de-atunci incoace, nu mai conteaza ce voteaza fraierii, ca vin smecherii si-si dau rezultatul favorabil. Basescu este ca Ceausescu, aparat de propria Securitate, dar a fost destul de smecher sa se bata zdravan palma cu puternicii Occidentului, dupa ce pedeapsa cu moartea a fost si ea inlaturata din lege, ca sa nu-l mai “judece” nimeni la Targoviste dupa ce joaca poporul roman in picioare.
Radu Tudor, trebile stau diferit coane,.. Nu este ca lui Basescu i-ar fi frica de faptul ca pierde puterea. Daca pleaca de pe scaunul care controleaza sistemul, justitia, serviciile, procuratura, CCR , CSM, atunci vor incepe cautarile dupa averile acumulate de el, famiglia plus camarila servila. De ce nu cautati pe doamna cu “ciocu mic noi suntem la putere” sa vedeti unde ajungeti… puteti sa aveti surprize mari dar mari de tot..pana sus unde “canta cucuveaua”… De aici din Timisoara s-a vazut intotdeauna mai clar, motiv pentru care s-a inceput si razmelita de aici… Pai crezi matale, coane Fanica ca-i de ici de colo. Treburi de bani multi, inimaginabili de multi…!!?? Trebile tari si ale statului, mai ales ca nu exista contabilitate pentru furturi, se pot gasi doar daca nu mai stai pe tronul domniei absolute..!! De asta-i este frica, zic unii, nu ca ar avea ceva de-a face cu “trebile tarii” asa zisul interes national…!!
si de la tulcea tot asa se vede,clar. si de pe luna chiar.nimic nou.
“trebile tarii se pot gasi” numa’ daca or sa le caute dupa ce astia cu nashu’ in suflet expira,fapt de care ma cam indoiesc,dat fiind imensa increngatura ce au urzit in 22 de ani si ultimii 8in special.
comunismul nu poate fi aplicat.e frumos in teorie,dar in fapt e un dezastru.
o da invariabil in dictatura salbateca , sangeroasa,
sau imbecila si manelista,caz in care gasca de gainari isi construiesc o structura asemanatoare comunista dar doctrina lor e maneleala si banu nene ,sa fure pana crapa,
asa cum s-a intamplat cu Basaul nostru si ce a cladit el de zor,clanul lui>statul.
Domnule Radu Tudor,va promit dumneavoastra,domnului Ciutacu si USL-ului ca daca Basescu va face ce vrea,impreuna cu procurorii si agentii de intergritate si SRI-ul lui,scapam de Traian Basescu dar vom distruge in proces si USL-ul!
Am paratit strazile deoarece in ciuda sfidarii votului nostru(iar atunci chiar am iesit in strada si mi-am luat-o de la politisti,singur)Basescu a marait ceva apoi a tacut!
Domnul Ciutacu,in loc sa faca emisiuni ca leac pentru somnambuli si cei care se confrunta cu insomniile,nu mai bine ar latra el,la Poarta lui Basescu?Eu nu sunt din Bucuresti,nu-mi permit sa fac naveta zilnica pana la Bucuresti,ar putea sa latre el la Cotroceni!
Eu,spre deosebire de domnul Badea,pot folosi atat facebook-ul cat si sa ies in strada la mine in oras si n-a trebuit sa-mi suspend conturile de socializare,macar mircea Badea si l-a sters,RESPECT!
“ Senatorul Ioan Ghişe a fost dat afară de la Recepţia de la Palatul Cotroceni. Incidentul a avut loc în momentul în care senatorul a încercat să-și dea jos cravata și cămașa pentru a rămâne în tricoul pe care scria “Poporul a decis/ Băsescu e demis. ”
Sursa: DC News
Domnul Ghise trebuie sa fie un exemplu pentru toti romanii care vor sa fie romani adevarati.
Nu trebuie.Chiar este.
Ghise este un roman adevarat, nu merita sa faca parte din neamul mamaligilor.
ha,ha la o receptie oficiala asta vroia sa se dezbrace
Ghise e un tembel, nici colegii lui din USL, nici sefii lui Ponta si Antonescu nu il mai baga in seama si fug de nebun
Mie-mi convine ca jignirile voastre scot PDL-ul din Parlament. Mai este o saptamana si daca o sa continuati asa, o sa luati 1% din voturi si toate filialele din tara, vor trece la USL.
pe regele asta sa-l vad la bulau si cu averea confiscata nu doar balaceala cu care ne-a obisnuit “justitia”,intr-o saptamana uita de el
deci basescu prin dezinformare si mita ,procedee securiste de 2bani,
a reusit sa ramana pe scaun si sa-si pastreze aparatul de stat care-i compune clanul aproape intact,totul in dispretul a toata suflarea ce mai putea vota si era in tara
Dar chiar slutenia aaia ce a mintit si dezinformat cu nerusinare si tradare de tara striga hotii!
vezi.deasta ii vreau morti peastia,nu la bulau,pt. tupeul asta jegos si cretin de tradator de tara.pt. ca ma jignesc niste aratari inutile si parazite,mna jignesc niste nimicuri ca basau asta si slugile lui.
Munceste Romanul obisnuit de-i sar capacele pt o leafa de mizerie si spatele cocosat de impozite.Au muncit parintii nostrii si bunicii pt niste pensii de mizerie si astea taiate.Pt ce ca sa o plteasca pe ASTA si Danilet si justitia Romana care are exact fata asta a celor doi.Pt a fi platite serviciile care omoara oamenii cu bataia,politia si jandarmeria care iau oameni de pe strada care isi expun pareriile cu voce tare sa lase in libertate pe unii ca BARNA .Interlopii sa umble si sa regleze conturiile fara frica.http://www.antena3.ro/romania/judecatoarea-prinsa-beata-la-volan-vrea-sa-se-pensioneze-ce-suma-va-primi-lunar-elena-turcu-193941.html# Faina pensie o sa-i plateasca Romanul truditor si copii nostrii asteia si celor ca ea care sant multi care au dormit in postul caldut al statului ca altfel ROMANIA NU AJUNGEA CEEACE ESTE.Plina de baroni,baieti destepti,interlopi,fara industrie cu rivatizari dubioase,fara bogatiile tarii ajunse date moaca strainiilor.CE PLANURI SI PROGRAM ARE PIVNICERU PT OGRADA CARE O PASTORESTE SA SCAPE DE ELEMENTELE ASTEA CA TANTI ASTA SI Danilet dansatorul din buric.?Care dintre voi ati dori sa va fie judecata cauza de una ca asta sau Danilet.?Asta ar trebuii sa-i intrebi pe USL-isti Radule cand ii prinzi.MUNCITI FRATI ROMANI SI COCOSATI-VA SUB TAXE SI IMOZITE PESTE TAXE SI IMPOZITE SA-I PLATITI PE ASTIA.)))
Omule, intelege odata ca votul romanilor arata starea lor. Daca ei vor vota in continuare regimuri care vor acorda tuturor “procurilor” pensii de 10 000 de lei, inseamna ca e plin da bani si ca n-are ce face cu ei, iar noi, cativa, care muncim de ne sar capacele pe degeaba, cum spui, suntem doar niste cazuri izolate. Daca poporul o duce bine si e plin da ciocoi, ce ai cu el ? Lasa-l sa plateasca. Nu te poti …. in gustul omului. ( ca sa termin cum am inceput )
* “procurorilor”
nu-mi aduc aminte ca in perioada comunista copii sa arda de vii in spitale iar bolnavii de cancer sa moara in chinuri
pt. ca niste ghertoi manelisti au furat banii spitalelor pt. zorzoanele lor si alte luxuri.
tanti aia ii tot da cu comunismul…BASISMUL BREEEEE,basirea,cu asta ne confruntam acum.
lasa-l drac de comunism , oricum altul mai comunist decat Basaul tau nu gasesti in tara asta.basista impertinenta.de ororile Basismului ce zici?
da,ba, ai dreptate, in perioada comunista bolnavii de cancer mureau fericiti si zimbitori
ce noroc pe tine ca nu esti un ghertoi manelist…se vede dupa cum te exprimi
Habar n-ai ce vorbesti… si bati campii, ca de obicei. Dai in ei de se aude de aici.
tu esti un puiutz de Basist manelist prost bai latrau.Emanarea / Basirea comunista si ingalata cu mana voastra v-ati facut-o ghertzoii dracu.
in perioada comunista anii ’80 copii erau omoriti prin infometare spre exemplu in lagarele mortii de la cighid…
atunci majoritatea oamenilor nu stia de crimele facute de securitate pt ca nu exista presa si nu rasufla absolut nimic decit foarte greu.
basescu este un exponent al comunismului si in principal al odiosilor criminali din securitate!!!
fii istet ca geme lumea de je m’en fiche care-i fac de cacao pe toti cei care-l urasc pe criminalul securist basescu
.n-am auzit de omorarea prin infometare a copiilor la cighid!?cu ce scop ii omora prin infometare pe copii?.nici la canal nu ne-a omorat prin infometare.ma rog,acum basirea ii omoara prin infometare pe tot cuprinsul tarii cfati copii or mai fi,nu doar la gichid.
Comunismul a vrut sa-l faca varza pe puscariabilul Lazlo Tokes, iar “democratii” de acum l-au facut vicepresedinte in P.E. Asta ai uitat sa scrii. Si pe mine m-au innebunit PDL-acii astia cu comunismul lor. Dar daca este sa aleg intre nazisti (PDL) si comunisti (USL), prefer comunistii. Din cate imi aduc aminte nu comunistii au facut holocaust.
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/cristi-borcea-miami-restaurant-sua-424629.html Cititi cu atentie SA VEDETI CE INSEAMNA O TARA UNDE INSTITUTIILE STATULUI NU ISI INCASEAZA LEAFA DEGEABA CA LA NOI.Unde nu merge cu spaga,pilele si relatiile .Majoritatea care la noi au devenit milionari MAJORITATEA intr-o tara CIVILIZATA cu INSTITUTII care au constiinta muncii cinstite ar fi ori in puscarii si cu averiile confiscate ori nu ar fi devenit milionari .Cand asa ceva o sa fie la noi Romania va devenii RAIUL.Nu al spagariilor,interlopiilor ,hotiilor,pilosiilor,puturosiilor,cersetoriilor ci a celor cinstiti si muncitori
hmm cam invers.Besescu ne-a arATAT ELEFANTUL LA REFERENDUM.l-am si inghiti.noi nu el.
Domnule Radu Tudor
Boc are multe sanse sa fie desemnat premier dupa alegeri fara discutie este febletea lui Basescu!!!Cred ca totusi se pregateste ceva nou si care in europa ar fi bine primita,desemnarea unei femei in functia de primministru!!!Pariez pe Roberta sau Udrea!!!
Dupa alegeri vom avea un circ in tara asta de nu ramane broasca neinghitita si porc in viata!!!
Stupid,penibil si absurd!!!
BOIENICA FARA FRICA
21:32:04, 29 Nov 2012 41
ABUZ DE PUTERE IN NICI O TARA DEMOCRATICA NU SE INTIMPLA ASA CEVA NUMAI IN COREA DE NORD NICI CEAUSESCU NU LA DAT AFARA DIN CONGRES PE CEL CARE A VORBIT DE RAU PE CEAUSESCU IMDEDIAT PARLAMENTUL TREBUIE SA IA MASURII URGENTE ESTE INADMISIBIL ASA CEVA CEREM MASS MEDIA SA ACCENTUEZE ACEST EVENIMENT SI SA FIE CHEMAT DE URGENTZA IN FATZA PARLAMENTULUI
Senatorul Ioan Ghişe a fost scos joi cu forţa de la recepţia organizată la Palatul Cotroceni cu ocazia Zilei Naţionale.
Ultima Gafa a lui Basescu si ce-a mai fatala iar dumneavoastra ca om al presei impreuna cu Domnul Gadea trebuie sa actionati imediat sa fie chemat in fatza Parlamentului de comisia Juridica si in conformitate cu Constitutia sa fi-e condamnat Ceausescu cit era de dictator nu proceda in felul acesta Cotroceniul nu este mosia lui masa
Va rugam sa actionati cit mai repede
asa cum a scazut Hollande dupa alegeri in Franta asa va scade si USL-ul
in 2013!
intrebare pt sustinatori:
de ce tot mediu privat de afaceri se pange de guv ctrl-c ctrl-v?
Pentru ca mediul ala de afaceri vrea sa puna jugul pe angajat. Daca ar putea, i-ar da anagajtului 0 lei si 0 bani pe munca lui si mediul de afaceri sa aiba tot profitul. Daca ar putea, mediul de afaceri n-ar plati nimic la nimeni si ar vrea sa ia el toti banii din munca noastra. Dar USL se opune acestor ciocoi spurcati si de aia nu le convine. PDL-ul si UDMR-ul ia dat mediului de afaceri tot ce a cerut pentru ca acesta sa subjuge angajatul, sa-l lase fara drepturi si sa-l poata exploata asa cum are el chef.
Domnule Radu,
Nu a-ti publicat postarea mea despre Basescu dar ce vreau sa stiti si nu numai dumneavoastra ci toata lumea acest om ,, daca ii mai pot spune asa de Nationalitate este TATAR, el vorbeste Romaneste pentruca este nascut in Romania dar, toate gindirile si toate actiunile le face ca un TATAR ,eu am crescut cu eii in Dobrogea in Babadag, de micii copii parintzii lor ii cresteau in stilul TATARESC, razboinicii, raii, incapatinati, era si o vorba in Babadag si oriunde, cu un tatar niciodata nu te poti intelege, am scris si o mai scriu acest Basescu vorbeste Romaneste .dar gindes=te tatareste, nu are nimic cu Romania si pentru romanii, prezint mai jos o parte din originea acestui neam
Tătari sau mongoli?
Popoare migratoare pe teritoriul RomânieiEtnogeneza tătarilor de astăzi suscită controverse vii și puncte de vedere uneori contradictorii: prima teorie, mai veche, ai cărei partizani sunt îndeosebi autorii ruși îi consideră pe vechii tătari ca fiind de origine mongolă. Al doilea punct de vedere, care capătă o pondere din ce în ce mai mare printre istorici, îi apreciază pe tătari, de la bun început, ca element component al lumii proto-turce. Cunoscuți deja de cronicarii chinezi sub numele de “Da-da” sau “Ta-ta”, de cronicarii persani sub numele de “Tatar”, ei înșiși se numesc “Tatar”, în cronica autohtonă ‘Istoria secretă a Mongolilor”, epopee contemporană intrării lor pe scena istoriei universale la începutul sec.al XIII-lea. Tătarii , care în secolul V trăiau în deșertul Gobi și care după subjugarea în secolul IX de către dinastia Liao au migrat spre sud și au participat la fondarea Imperiul Mongol al lui Genghis Han. Diferența fundamentală dintre mongoli și tătari constă azi în religiile diferite pe care aceștia le-au îmbrățișat: în timp ce mongolii practică budismul de orientare lamaistă, tatarii sunt musulmani suniți.
Basescu se crede un Genghis Han, aceasta mentalitate le-o inspira parintii lor de micii copii, asa ca Domnul Ponta trebuie sa invetze sa vorbeasca in limba lor sa se poata intelege cu Basescu cred ca asta este motivul cu care nu se poate coabita ascultati ce va spun pe Basescu nu il sperie Referendumile, a declarat-o public si nici o data nu il va Dimisiona pentruca impreuna cu Ungureanu va pregati ceva ce nu va trece prin cap GENGHIS HAN
Da matale unde esti, cand colegii de la A3 fac o emisiune de colectie? Era frumos sa fii prezent.
Domnule Tudor,
Nv-am vazut la Emisiunea de ziua Nationala imbracat in costum national
Nici eu pe dumneata.
Cred ca dupa alegeri pdl se desfiinteaza
Normal. Asa si trebuie. Altfel, politicienii romani nu vor intelege ca nu trebuie sa se puna cu poporul. Dar asta depinde doar de oameni. Daca vor scoate din Parlament PDL-ul si UDMR-ul, politicienii vor vedea ca puterea poporului conteaza, daca nu, nu.
BOIENICA FARA FRICA
07:16:06, 30 Nov 2012 4
Basescu vrea razboi Civil……vrea varsare de singe un tatar nenorocit si un Bastard care nu are nimica cu Istoria Romaniei,, cer Casei Regale sa i se ceara sa i se faca ADN sa se vada ca este un excroc iar toata gasca asta de mafiotii in frunte cu tatarul de Traian BASHINESCU la puscarie cu eii POPOR DIN ROMANIA TREZITI-VA CIT MAI ESTE VREME SI NUMAI VOTATII CU MAFIA ASTA SECURISTA COMUNISTA ADUCI CE A PUS DUMNEZEU DE SUTE DE ANII DA-TI JOS CU ACESTII BORFASII CARE I-SI BAT JOC DE ISTORIA ROMANIEI CIT MAI ESTE TIMP TREZITI-VA VREAU SA VA FAC CUNOSCUT CA UNGUREANU A PREGATIT IN LIMBA MAGHIARA RAZBOIUL CIVIL CARE VA INCEPE IN TRANSILVANIA SCINTEIA O VA DA UNGUREANU CA BASESCU SA AIBE MOTIV SA DECLARE DICTATURA MILITARA SA NU UITATI CA PE UNGUREANU DEJA LA FACUT COLONEL SI PE MULTI ALTII FIIND OFITERII EII VO-R CONDUCE PINA LA ASA LIMPEZIRE A APELOR VA FI JALE IN ROMANIA IAR EUROPA SI AMERICANII NU SE VO-R BAGA O SA TRAIM SI O SA VEDEM
Miine javra basescu cica vine la Arcul de Triumf… TUPEU cit casa la securistul asta penal.
Miine o sa fie prima data in 40 de ani cind o sa ma duc la manifestatie de ziua nationala (din proprie initiativa nu ca pe vremea lui ceasca) sa-i urez javrei toate cele bune lui si familiei sale de borfasi securisti.
p.s. cine mai vine miine???!!! daca nu-l dam noi jos pe jigodie si sa-l ducem la puscarie sau la Tirgoviste cu usl-ul n-am nici o speranta sa-l bage la puscarie… imbecilii aia se gindesc sa-i plateasca pensia de securist nesimtit dupa 2014
LOVITURĂ INDIRECTĂ
Tăriceanu-n USL nu-şi prea găseşte locul ,
De-aceea a recurs subtil, făcându-şi jocul ,
La o metodă indirectă, să-şi atingă scopul :
Îl bate pe Motan ca să înţeleagă … Porcul .
felicitari pentru emisiunea sinteza zilei IUSUB, DANA GRECU , OANA , STOICESCU .LA INTERPRETAREA IMNULUI NIHLIS CU ADEVARAT ROMAN .daca cunosteau toti istoria costumelelor si nu erau toti emotivi totul era foarte frumos
mai sus scrie ca steagul tari TRICOLORUL A FOST TIRIT PE JOS internele datil afara pe nesimtit si sa adud veste si la voi .
cu 60%demisul este ca si plecat daca schimba toti analfabeti pdl din structurile de conducere si dati pe mina legi pentru macovei demis toti cei care si au pus amprenta distrungeri sanatati invatamint si lichidarea industrie si agricultura.sa fie schimbati cu profesionisti sa nu dea ca dupa ce va vedeti cu saci in caruta sa uitati ce ati promis oprirea furatului restul .
daca demisul nu respecta cetateni si institutia prezindentiala de ce ghise sa o respecte la nesimtit ii spui cinei in public drept rezultat ne a mai aratat o data ca nu sunt considerat cetaten liber si votul meu este hirtie pentru mru in cazul aprofundari crizei bani sai puneti voi voi ati furat si inbogatit eu sunt calic
Sper ca d-l Basescu sa nu respecte vointa noastra ca sa plece definitiv … unde doreste domnia lui, dar dupa ce plateste pentru tot ce a facut in ultimii ani.
Nu stiu cum e sa fii speriat de o pisica, eu ma intreb cum e sa fii speriat de un porc.
Daca-l critica pa Ponta, inseamna ca alegerea sa a fost gresita si ca habar n-are sa aleaga un prim-ministru. Basescu se jigneste singur, jignindu-l pa Ponta.
Ma astept si eu la un vot masiv anti basescu,anti ard-ei si anti pdl-ei sau astia mai nou ppdd-ei,adunaturi de hoti,prosti si escroci!Dar sa nu uite cei ce vor fi alesi ca sunt in serviciul cetateanului roman si programului pe care si l-au insusit in campanie.Noua configuratie parlamentara sa dea majoritatea de care are nevoie Romania sa recupereze anii astia bocciti,pentru a putea lucra linistit si energic si pentru a nu mai vedea penibilitatile si mitocanismul lor cand isi votau legile care au ingenunchiat multi romani.Promisiunile desarte,minciunile,tupeul,aroganta,furtisagurile din banii publici sa fie de trista amintire.Si astept ca tva-ul redus la alimentele de baza si indexarea pensiilor sa fie in agenda de lucru a noului guvern la prioritatii imediate!basica ori ca ca ori ca ca,are doua alternative cu aceiasi rezultanta,afara,depinde de el cum se manifesta dupa alegeri ca a treia oara trage batul scurt!
Un sincer La mulţi Ani cu ocazia Zilei Naţionale a României !
Daca romanii sunt campioni mondiali la ceva, e la datul cu mucii in fasole. Bineinteles ca maiastra miscare este foarte vizibila la politicienii care, vrem sau nu vrem, apar la televizor in fiecare zi. Cand esti prim-ministru e si mai si. Ponta a savarsit-o cand s-a aruncat sa promita ca face ceea ce nu e treaba unui prim ministru – sa se amestece in justitie. Chiar daca sondajele nu arata (inca) o cadere vertiginoasa a procentului USL-ului, trendul este in aceasta directie. Re-afirm ca daca nu isi baga mintile in cap si se culca pe o ureche, USL se va trezi in 10 Decembrie cu sub 50% voturi, va incerca sa faca aliante de mai putin de doi lei cu oricine doar sa faca o majoritate si atunci ti-i freaca dom’ profesor de le ies fulgii. Deocamdata liderii USL ca si poporul sunt in transa – lasa ba, ca avem destui care ne voteaza (peste 60%), nu ma mai dau si eu jos din pat sa ma duc la urne.
Concurenta politica nu exista – fiecare tabara are intr-insa proprii dusmani care fac o treaba infinit mai buna decat cei de peste drum….
De aia propun MTS inregistrarea, alaturi de oina, a datului cu mucii in balta si cu oistea-n gard, in gama sporturilor nationale. Filiale de partid sunt in toata tara, asa ca avem cluburile deja formate.
Si o atentionare pentru toti – aveti grija la ce se serveste prin orasele patriei cu ocazia Zilei Nationale.
Basescu nu inghite elefanti sau broscute.
El e inghititor de … licurici !
Licuricii il inghit pe el daca nu face ca ei.
Valorile europene: “ Poliția finlandeză a desfășurat o percheziție la domiciliul unui cuplu a cărui fiica în vârstă de 9 ani descărcase în mod ilegal un singur album muzical de pe internet. Cazul a declanșat un val de revoltă în Finlanda, acțiunea polițiștilor fiind catalogată ca fiind exagerată. ”
Sursa: Realitatea
La multi ani Romania !!!
Mesaje din cultura muzicala:
http://www.youtube.com/watch?v=1kHyhchE6b4
si
http://www.youtube.com/watch?v=Rk6R1tKptxE
Poate reusiti sa ignorati versurile unde se pomeneste despre PCR si Ceausescu. Cui ii place, poate sa nu le ignore.
* Cui ii place sa le asculte… Asta pentru ca sunt multi gramatici care vor zice: Vezi ba tarane ca scrii gresit, analfabetule si alte apelative PDL-ace.
“ Daniel Barbu: Doar 10% din români mai cred că Traian Băsescu este o soluţie pentru România ”
Sursa: Antena 3
Daca exista inca 10% din romani care considera ca unul care a inchis spitale, care a taiat salarii si pensii, care a marit taxe si impozite, care vroia sa regionalizeze tara ca sa dea UDMR-ului o parte din Romania, care facea romanii in toate felurile si care a dat afara din serviciu o gramada de angajati, inseamna ca exista 10% dintre romani care nu mai sunt prea lucizi. Nu are cum sa aiba PDL-ul 10% din populatia tarii, membri de partid.
” Daca exista inca 10% din romani care considera ca unul care a inchis spitale, care a taiat salarii si pensii, care a marit taxe si impozite, care vroia sa regionalizeze tara ca sa dea UDMR-ului o parte din Romania, care facea romanii in toate felurile si care a dat afara din serviciu o gramada de angajati, este o solutie pentru Romania, inseamna ca exista 10% dintre romani care nu mai sunt prea lucizi. “
Mesaje din cultura muzicala : http://www.youtube.com/watch?v=VtFfGfu5xlU
arza-lar focu de basau ca suntem ca dupa razboi.
cenaclul flacara chiar ii inflacara pe romani inainte vreme,cand toti urau regimul ceausit.acum salam gutza ii misca sufleteste.cum behaiau ei patriotic pe manele la mitingurile basite in 2009?hai besescuu la putereee rrrrr
Exact. Suntem ca dupa razboi. Romania a ajuns cel mai mare lagar de concentrare din istoria lumii…
Buna dimineata tuturor ,
L A M U L T I A N I R O M A N I A !!!
Sa dea Dumnezeu minte limpede romanilor pe
09 DEC. , sa mearga la vot ! si sa incerce
oprirea cosmarului in care am trait in
ultimii opt ani cu ilegitimul si gasca sa !
Doamne elibereaza-i pe romani !
Doamne salveaza R O M A N I A !
Se pare ca, doar Dumnezeu ne-a mai ramas ! La Multi Ani !
Astazi, la Antena 3, nu se putea sa nu se intample ceva cu sonorizarea sau cu imaginea in timpul transmisiunilor directe. Poate ca se mai intampla, dar este enervant uneori. Nu se poate sa tinda cineva in Romania si spre perfectiune in ceea ce face ? Nu vreau sa va critic, pentru ca faceti multe pentru romanii de rand, dar nu pot sa fiu impasibil si sa nu vad anumite greseli. Cam des se intampla la televiziunile din Romania asemenea greseli, ceea ce este deranjant pentru unii dintre noi, telespectatorii. Abhazia era langa Basalau. Ce tare ! Nu ?
” Buna ziua ! HUOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!! ”
Bravo romani ! Basescu, cel putin pentru mine, nu reprezinta poporul roman, ci reprezinta coada de topor a unor organizatii obscure, care vor sa distruga poporul roman, cum niciun razboi local sau mondial n-a reusit sa-l distruga.
CORECT !
Ar fi foarte indicat ca in perioada suspendarii sa i se faca neaparat un consult neuro-psihiatric!Nu este nici o rusine asta!Poate este deprimat din moment ce nu-si mai poate controla comportamentul!
Oare CSAT -ul nu poate solicita un control psihiatric periodic -corect,al Presedintelui Romaniei atunci cand se observa “deviatii de comportament” ?
De Ziua Nationala a Romaniei, am cateva intrebari pentru dvs. :
Credeti ca Base a fost huiduit indeajuns la ceremonie ?
Credeti ca Base are vreo legatura cu inzapezirea ce a oprit demonstrantii in iarna si cu seceta cu care ne-a avertizat si care a facut un an negativ agricol si economic guvernului Ponta, interventiile respective, precum ca la fraudarea prin CIA-MONSAT-STS a alegerilor din 2009, fiind facute de partenerii (?) americani ?
Credeti ca, fiind in dificultate, exponentul Obama a fost ajutat prin HAARP pentru a dovedi interventia eficienta la calamnitatea din New-York, asa cum, intr-un caz mai dur, s-a intervenit si la Fukushima (dupa ce, in schimbul a 500 miliarde dolari taxa de protectie data de primul-ministru japonez exponentilor Bush din Congresul American, nu s-a scufundat Japonia) ?
Credeti ca Base stie, ca pe langa scut, se vor putea crea, in timp, si alte tipuri de emisii capabile de a influenta si subordona zona Euro-Asiatica (dar putand destabiliza si evolutia biologica in zona emisiei) ?
Credeti ca Base stie ca, dupa Initium, urmeaza si cipurile 666 (Daniel stie de ce) ?
Credeti ca Monica Macovei stie pe cine serveste (fiind vorba de clica iudeo-masonica de pe ramificatia: Rottshild, Rockfeller, Morgan (Rezervele Federale SUA ce subordoneaza BM si FMI), Bush, Clinton, Obama, ?
Credeti ca o tara cobai poate fi partener, dupa ce a fost cumparata din zona de influenta ruseasca ? E de ajuns sa cumperi numai sistemul de conducere?
Credeti ca, spre deosebire de Bulgaria (care e in aceeasi postura fata de Occident), Romania are o sursa energetica extraterestra teribila (de care spunea si Valentina) in piramida tetraedrica Magura Codlei – Curtea de Arges- Tara Luanei (Buzau) si avand in varf Sfinxul, sursa stiuta de mult timp, dar confirmata de curand prin satelit de americani?
Credeti ca dupa evenimentele din 3-4 ianuarie (21.12., pe stil vechi), Base va mai avea sustinere de peste ocean sau de sub ocean ?
Credeti ca frauda uriasa (20 de voturi furate) de la Referendum se va repeta ?
Credeti ca Cioaca a ucis-o pe Elodia ? Sau e “cioaca” ?
Credeti ca Base e mai mediatizat decat Elodia ?
E vreo diferenta intre Base si Csiby Barna ?
Credeti ca gen. Emil Strainu stie ceva din toate acestea ?