In ultimii 4 ani, Sorin Frunzaverde a tras permanent semnale in legatura cu problemele Guvernului Boc si ale PDL. Fiind mai mult la Caras Severin decit la Bucuresti, a fost bagat in seama prea putin. Mesajele sale, unele dure la adresa lui Emil Boc, Elena Udrea sau chiar Traian Basescu, au fost reflectate pasager si uitate rapid.
Nu este Romania un stat politienesc, asa cum a spus el in 2010? Nu si-a batut joc Udrea de citeva miliarde de Euro pentru administratia locala, gestionate de la Bucuresti pe criterii doar de ea stiute? N-a fost vrajba politica fara precedent in anii astia, cum a precizat de-acum doi ani?
Frunzaverde a refuzat sa vina la Bucuresti in vreo functie guvernamentala importanta. A transmis de multe ori semnalul ca mai are nici un fel de compatibilitate cu Traian Basescu. Implicit si cu Emil Boc. Cu acesti doi lideri nici n-a stat de vorba atunci cind a anuntat ca pleaca din PDL. Pe cei doi ii considera profund responsabili pentru situatia dezastruoasa a partidului la a carui fondare a contribuit acum 20 de ani.
Din punctul meu de vedere, atitudinea lui Frunzaverde a fost corecta in toti acesti ani. S-a manifestat critic, nu s-a temut sa dezvaluie aspecte grave atit in sedintele BPN-PDL cit si in public. Toti stiau la virful partidului despre nemultumirile profunde ale lui Frunzaverde si despre incompatibilitatea acestuia cu Traian Basescu. Curajul de a candidat in echipa lui Blaga, impotriva candidatului impus de Traian Basescu la Conventia Nationala din Mai 2011, a fost un ultim gest de solidaritate cu figurile vechi ale partidului. Toti, calcati in picioare dar avind capul plecat in fata lui Basescu. Cu notabila exceptie a lui Frunzaverde.
Venirea in PNL a lui Frunzaverde este un castig pentru acest partid, pentru USL si pentru nevoia uriasa de schimbare totala anul acesta. Cu siguranta, liderului din Caras Severin ii pot fi reprosate si imputate destule. Sunt oameni care spun pe plan local ca e un baron. Internetul e plin de mesaje, comandate sau sincere, care descriu greata de a primi in USL un om de virf al unui partid care a distrus Romania. Atit cit a fost posibil pentru el, Frunzaverde a vorbit. Putea el sa faca mai mult? Cu siguranta da. Eu unul sunt dezamagit ca n-a iesit public sa ceara demisia Robertei Anastase dupa noaptea furtului de la legea pensiilor, in 15 Septembrie 2010. S-a multumit sa spuna ca n-a fost in regula. In fine, alti grei PDL nici macar atit n-au declarat.
Dar fiind singurul si consecvent cu pozitia sa critica, eu cred ca orice retinere in ceea ce-l priveste este paguboasa pentru obiectivul strategic al schimbarii. Frunzaverde nu e nici Pinalti, nici Falca, nici Flutur, nici Scripcaru. Asta se vede bine si orice paralela cu acestia e absolut fortata.
Orice om are calitati si defecte. Despre Frunzaverde sunt destui care pot spune lucruri urite, altii care au aprecieri. Dar prin gestul facut impotriva unei puteri ilegitime si a unui partid aberant cum e PDL, el a inclinat balanta in zona pozitiva a personalitatii sale.
Cind Traian Basescu a lovit opozitia in toti acesti ani prin racolarea unor oameni competenti si cu imagine buna – George Cristian Maior, Mihai Razvan Ungureanu, Catalin Predoiu, Teodor Melescanu – toti inocentii au dat navala sa spuna cit de tare e presedintele, cum da el lovituri luind oameni buni de la PSD si PNL.
Acum opozitia face la fel. A luat un om cu potential politic major din tabara puterii. Si bine a facut. Lovitura uriasa pe care o primesc Basescu, Boc si PDL prin plecarea lui Frunzaverde si a echipei lui este cea mai importanta consecinta a transferului politic al anului 2012. Disperarea taberei puterii si toate balivernele indrugate de pigmeul politic Boc stau marturie. Azi am vazut inca o iesire penibila a telecomenzii Palatului Cotroceni, pe numele sau Emil Boc.
Opinia mea (subiectiva) este urmatoarea : cine-si doreste ca epoca Basescu sa se termine anul acesta, intelege ca aducerea lui Frunzaverde in tabara USL este o victorie strategica din punct de vedere politic.
Aveti perfecta dreptate si momentan orice miscare de acest gen este binevenita pentru ca, pentru noi si tara noastra, orice zi castigata conteaza mult.
Stiu ca nu are legatura cu subiectul insa decizia de a putea fi suspendat presedintele cu majoritatea alegatorilor este o absurditate.
Cum e posibil ca presedintele sa fie ales cu 5 milioane de voturi si sa fie suspendat cu 9 milioane de voturi?
Se pare ca e o nerespectare a “contractului”.
Daca li se pare corecta decizia de a fi suspendat cu 9 milioane de voturi atunci sa se aplice aceasi regula si la alegerea presedintelui. Cred ca Romania ar ramane fara presedinte PE VIATA.
Doar atat zic. Perfect de acord. BOC PENIBIL. mai ales cum clama el ca de cand e presedinte PDL a castigat toate alegerile…
Basescu si ai lui au nevoie de un nou partid.PDL este sacrificat.Noul lor partid este PNL care este cam de mult in opozitie si le este cam foame.Fiind un partid de dreapta si deschis catre afaceri este mai usor de cumparat decat PSD-ul.
Se vede cu ochiul liber ca mainile stranse de liderii PNL si PSD sunt foarte alunecoase.
Asa ca, PSD va spune un fortat “la revedere” celor de la PNL iar domnul Antonescu o sa primesca un loc caldut.
Circ pe banii, timpul si viata noastra, a tuturor.
Un om inteligent ,adevarat om politic si care a jucat cinstit prin luarile de pozitie ,neascultat ,ba mai mult s-a dat credit unor oameni care nu au nimic de-a face cu politica (udrea,anastase,igas,prigoana…),a facut pasul catre un partid de dreapta urmarind principii ideologice .Atunci care e tradarea?Dealtfel sa vorbesti de tradare la un om de talia lui Frunzaverde si nu al gastii incompetente care a tradat o tara ,un popor e ridicol.
Care talie, Gigi ? Ar trebui sa intrebati oamenii din Caras Severin despre Frunzaverde si apoi sa-l ridicati in slavi. Informati-va ca nu e greu si apoi vorbiti. E valabil si pentru dl. Radu Tudor.
Subscriu XXL!
“If you vouch for him, ok.
As long as he’s a friend of yours he has to prove he can be a friend of ours”
Nu cred ca majoritatea celor care te urmaresc nu-si doresc incheierea contractului de chirie de la cotroceni. Pe de alta parte nu cred ca este de acuzat (nu zic ca tu ai face asta) atitudinea circumspecta a majoritatii.
Sper sa ai dreptate si sa ne acorzi, noua, scepticilor prezumtia de “nevinovatie”.
am inceput cu o trimitere la un film, inchei la fel:
ENOUGH!
Domnule Radu Tudor,intru totul de acord cu dumneavoastra!Aceasta a fost o lovitura la temelia pdl.Astept reactia parlamentarilor de Mures,care au promis ca isi dau demisia din pdl,daca la UMF se aproba facultatea maghiara.La fel si primarul Dorin Florea!
Respect lui Frunzăverde! Bravo liberalilor! (În ciuda dușmanilor! Sâc, sâc, sâc!)
Bun sau rau au luat un om care critica(de mult) principalele monstruozitati ale regimului Basescu(politia politica, vrajba politica, Elena Udrea). Nu l-au luat pe Igas. Daca motivatia lui se dovedeste sincera (si nu e o samanta basesciana in viitoare guvernare USL) atunci e un castig adevarat. In plus, daca PDL pierde majoritatea in SENAT, cu atat mai bine, poate, poate il suspenda pe Basescu mai devreme. Sorin FrunzaVerde a fost 20 de ani intr-un signur partid pe care l-a ajutat asa ca faza cu traseismul… PENIBIL(ca de obicei ) Boc. Sunt curios ce vor face parlamentarii PDL din Ardeal dupa scindarea UMF Tg-Mures
Sorin Frunzăverde a plecat din PDL şi trece la PNL. Împreună cu vreo 40 de primari şi trei parlamentari. Darius Vâlcov, primarul municipiului Slatina, a plecat din PDL şi trece la PNL. Împreună cu ceva primari şi poate ceva parlamentari. Nimic nou sub soare.
Nu-i traseism, au încercat să explice antenele. Nu-i traseism, ci doar saturaţie de Udrea & Company. Şi nu-i de-acum, ci de vreun an. De ce n-au părăsit încă de pe atunci barca portocalie de pe care sar acum, nu pot explica. Nimic nou sub soare.
Sebastian Lăzăroiu, eminenţa cenuşiu-portocalie, a reacţionat. Pe Facebook,: Sorin Funzăverde este un gunoi. Stil caracteristic pentru PDL. Nimic nou sub soare.
Traian Băsescu nu părăseşte PDL, pentru că nu poate. Zeus este preşdintele tuturor românilor, deci nu este în PDL, drept pentru care nu-l poate părăsi. Traian Băsescu rămâne în afara şi totuşi neconstituţional înlăuntrul PDL. Ca să stingă lumina. Nimic nou sub soare.
Asta cu Valcov la PNL e noua !!!De unde ai aflat asa ceva ?! Esti un tata omida ?!
Radu Tudor te-am admirat pana acum!
Dar mi se pare incredibil ce se intampla!
Asta nu e traseism? hahahaha
Stiti ceva?
Eu cu Valcov nu votez!!!!
Valcov a adus oameni la votat PDL cu autobuzele- ati filmat voi Antenele!!!!Valcov a numit politic directori de scoli pana si administratori de scoli….etc ca mi-e si greata sa enumar (stiti voi mai bine ca pana acum i-ati criticat)
Da-o dracului de treaba ….Vrem sa scapam de pdlei, sa-i sanctionam politic…si acum ni-i bagati pe gat rebranduiti?
Sau avem amnezii temporare si analizam selectiv ?
Adica la UNPR e traseism si tradare!
La Pnl e eroism si interes national???
Nu fratilor …la mine nu merge asa!
EU NU VREAU NICI UN PEDELEU REEVALUAT!
DACA VOTUL MEU NU CONTEAZA …..ASTA E NU VI-L DAU!
La fel vad si eu lucrurile. Nu pot vota pdl-isti. De ce nu au plecat acum un an? sau chiar mai devreme?
P.S. mult respect domnului Radu Tudor
Total de acord cu cele scrise, d-le Tudor. Trebuie facut orice ptr. a pune stop acestui regim, acum cat inca se mai poate.
Orice? De exemplu, sa vina EBA la PNL sau Stolo la PSD? Sau alianta cu UDMR? Chiar ORICE?
Prostia lui Boc:eu credeam ca Frunzaverde era alaturi de putere,cum si-a vandut sufletul?Parca ei erau cu banii…Faza cu traseismul e grandioasa ,ei care sunt sustinuti de unpr.Au tupeu nu gluma…Sper sa nu intre in usl si Udrea ,Anastase,Boureanu si alti neaveniti.
Ca este vorba de strategii politice de racolari puterea din opozitie si opozitia din randurile puterii ca Boc jeleste folcloristic pierderea ca este un castig pentru usl de care personal ma indoiesc [ dupa declaratiile de astazi ale lui Frunzaverde in care spune ca paraseste pdl-ul dar considera ca guvernul trebuie lasat pana in noiembrie si adaug eu probabil si presedintele] greseala pe care o face usl-ul si unii ,,analisti,,politici este de a considera electoratul niste glugi de coceni simple procente. Nu au invatat nimic din trecut,sa socotesti 50% ai usl cu 5% adus de Frunzaverde mi se pare cea mai mare idiotenie asa socotea si Vadim Tudor care isi crescuse electoratul hranind-ul cu atacuri la adresa psd iar cand s-a aliat cu ei se uita ca naivul in procente si se intreba unde i-au fugit votantii. Sa hranesti electoratul toata ziua la tv aratand cu degetul spre hotii pdl ca apoi sa primesti dintre ei in randurile tale scrie pe tine pierdere de electorat. Stiu,stiu daca a trecut la noi nu mai este hot doar daca era in pdl era hot bla,bla,bla. Frunzaverde de ce nu a venit din 2010 in usl? Oricum un lucru clar se prefigureaza si dupa repetatele declaratii ale lui Ponta si venirea lui Frunzaverde,contopirea usl cu pdl si un ppdd care castiga voturi. Ponta eu nu as baga mana in foc ca usl va castiga alegerile….ppdd vine tare pe turnanta…surprize,surprize.
Muri-ți-ar capra!
Muri-ți-ar capra de infarct, Bocuțu!
Darâma-ți-s-ar partidul,
Pleca-ți-ar și Falcă și Nuți!
Perfect de acord cu cele citite.A aparut boc ca bashina porcului pe campii,de la centura,cureaua lata,a dat-o pe alt cantecel,dixit:casa parinteasca nu se vinde,prostia-i incomensurabila a itit precum broasca din gatul lui oltean,pdl-ul i se dezintegreaza,barcuta lor se scufunda si bocuta recita poezele in modrogan,superb!La guerre comme a la guerre!Sa-l lasam pe bocuta sa le recite poezelele in timp ce noi ne facem treaba!
In folclor multe texte incep cu “Frunza Verde”….
Sa vedem cum continua….
Romania merge intr-o directie gresita . Au spus-o multi , chiar din sanul puterii , dar nu au fost ascultati pentru ca dupa geniul Carpatilor avem geniul Marii Negre . Un singur om dicteaza in tara asta si toate merg dupa capul lui .
Eu vreau ca epoca Basescu sa se termine maine, dar vreau si ca cei care au lasat poporul asta fara invatamant, fara sanatate, fara bani, fara cultura si fara liberate, sa plateasca odata. Nu sa ajunga la putere (alternativ) unii si altii si sa nu se intample nimic. Vreau sa stie asta si liderii USL si alti lideri ai altor partide care sunt potrivnice dictaturii ciocoiesti PDL-ace. Sunt de acord ca plecarea lui Frunzaverde de la PDL la PNL este o lovitura dura data PDL-acilor, dar pe de alta parte sunt si precaut, pentru ca mintea lui MBase, “naste mostri” si nici nu ne imaginam noi cu ce surprize poate veni. Sunt curios daca Frunzaverde si parlamentarii ce-l urmeaza vor participa la greva parlamentara a USL. Sper sa se termine odata cu majoritatea artificiala PDL-aca din Parlament si sa pice odata si Guvernul asta, care nu face nimic. Dar pot sa fiu si sceptic in privinta celor ce au fost 20 de ani PDL-aci si acum, cu cateva luni inaintea alegerilor, se dau cu opozitia. Vreau si sper ca Frunzaverde sa-mi infirme temerile. Deocamdata eu sunt sceptic.
SUNT DE ACORD INTOCMAI CU TINE !
In primul rand eu sunt convins ca aceasta plecare are multe dedesubturi care ne scapa la acest moment.Sa zicem ca politic este bine pentru USL,ca pentru a scapa de Basescu orice este permis.Ca poate Frunzaverde este altfel decat Pinalti,Falca,Flutur sau altii,totusi a girat pana acum toata guvernarea asta dezastruoasa,si daca ar fi plecat mai devreme poate alta era situatia.Asa ca pentru mine nu este altceva decat un personaj care se orienteaza in spatiu.Cat despre om de dreapta,sa fim seriosi,nu au nici o legatura majoritatea din PNL,daramite pedelistii.
Oricum, voi vota orice partid care se opune PDL-acilor, indiferent cum se numeste acesta.
SI CU ASTA SUNT DE ACORD ! DAR, as prefera sa nu mai vad transferuri decit la nivel de primari si consilieri !
Felicitari pentru articol!
Am obiceiul de a studia expresia fetei oamenilor atunci cand vorbesc.In acest mod poti afla multe indiferent daca acei oameni incerca sa minta. Asa cum ma spus ieri, am vazut-o la TV pe Udrea raspunzand la intrebarile presei, incercand “s-o dea cotita” ca nu are confirmarea in legatura cu plecarea lui Frunzaverde recunoscand in cele din urma ca da, prin plecarea sa nu face bine partidului.In acel moment a fost cat se poate de clar ca ai dreptate in tot ceea ce spui legat de sfarsitul apropiat al PDL, si referitor la faptul ca Frunzaverde va fi un castig totusi pentru USL(chiar daca multi il acuza de “traseism” politic.(A fost confirmarea, daca lumea ar avea nevoie de o confirmare a ceea ce ai spus tu) Nu stiam ca Frunzaverde a avut curajul sa-i riposteze lui Traian Basescu, in conditiile in care aproape toti ii executa ordinele.
Cum esti un jurnalist cu peste 20 de ani de experienta ai fost alaturi de politicieni si stii deja cum merg lucrurile, sesizezi imediat care este urmatoarea “miscare”, ce rezulatate au in timp anumite evenimente, asa ca am cea mai mare incredere ca tot ce ai prezentat tu in articol corespunde realitatii.
Radule ai toata consideratia mea,
Gabriela Bacara
Sunt perfect de acord. Dovediti in continuare luciditate si realism.
Trebuia atunci sa treaca sau sa-si puna demisia pe masa.Nu acum dupa ce a participat la taierea pensiilor,furtisaguriile lui Udrea,legea invatamantului Anti -Romaneasca,la hotiile lui Duta si suferinta celor bolnavi de cancer,inchiderea spitalelor,furturiile baietiilor destepti etc etc.Acum da nu-i mai place pedeleul.Acum gata nu-i mai de dreapta caci pedelacii nu-s mai de dreapta.Mai sa fie doar acum a descoperit un stat politenesc.Penibil penibil.Crin poate sa doarma caci incet incet Frunza Verde din vice -presedinte PNL o sa ajunga ,,prasadinte,,Cum a uitat Crin lectia Basel- Roman.Transformarea Portocaliilor in Rosii -Galbeni a inceput.
Sunt caransebesean, liberal, deci fost adversar politic a lui FV. Desi imi este greu sa accept acest compromis de a vota adversarul politic de pana acum, o voi face. Aceasta lovitura de maestru, desi nu s-a spus, apartine in viziunea mea celui mai puternic om politic din Caras-Severin, si anume lui Marcel Vela. Acesta desi a fost anuntat ca si contracandidat a lui FV(si avea sanse reale, cu totii ne bucuram ca vom avea o infruntare intre GREII judetului) a anuntat ca-si va continua proiectul, acela de a face din municipiul Caransebes cel mai frumos oras din Banat; pentru aceasta consecventa ii multumim! Deasemenea realizez, ca si colegii mei de partid, ca desi la locale am fi avut un scor f. bun si fara FV.la alegerile generale aceasta mutare a lui Marcel Vela constituie garantia ca vom scapa de Basescu si gasca lui. Va fi foarte greu sa stergem cu buretele aceste conflicte care sau acumulat de-a lungul anilor, dar atingerea acestui deziderat(jos basescu) merita orice sacrificiu. Cei doi lideri ai PNL Caras-Severin:MV si SV vor fi IMBATANBILI iar judetul nostru va reprezenta BULGARUL ce va duce la disparitia actualei puteri.
Cu strategia politica a acestor 20 de ani am ajuns JEGII INTREGII LUMI CIVILIZATE. Umiliti acasa si in strainatate romanii trebuie sa ingita orice rahat cu pudra de zahar pe el in fiecare an, in fiecare zi si in fiecare minut. TRASEISMUL POLITIC duce la formarea PARTIDULUI STAT in doi timpi si trei miscari dupa alegeri. Dupa aceia cine trage ponoasele formarii lui? In Romania s-a ajuns in asa hal incit oamenii mor din cauza strategiilor politice. Mai mult nu mai spun pentru ca exemple pentru dumneavoastra sunt de prisos.
Sunt de acord cu Bogdan, in plus cred ca miscarea lui Frunzaverde (of!) este un alt mod de a vicia USL. Daca nu s-a spart Uniunea la atacurile lui Basescu si Ungureanu, atunci incep sa se infiltreze pe rand in USL. Mai intai “greii” PDL-isti care “dau tonul”, apoi ceilalti, iar intre timp continua lupta de fatada in media. Dvs. d-le Tudor, chiar credeti ca acesti oameni nu discuta in particular urmatoarea mutare? Uitati-va la Obama si Medvedev…
Noi vedem si stim dar ne place sa le urmarim spectacolul. Sincera sa fiu, e timpul sa schimbe actorii si piesa, ca ne-am cam plictisit.
Sunt de acord cu ce ati mentionat despre acest om.Fiind un exemplu”cald”eu ma intreb cind oare vreodata in viitor nu va mai fi posibila trecerea asta de la un partid la altul.Lucrul este foarte deranjant,cind presedintele actual”recruta”parlamentarii altora in gasca lui de”decidenti majoritari”chiar nu-mi placea dar”el”ridea ha,ha,ha..cred ca aceasta situatie trebuie eliminata totalmente,definitiv sa fie ca-n ANGLIA,nu am auzit ca vreun laburist sa treaca la conservatori..si nici in AMERICA..Aceste treceri de la unii la altii sunt apa calda la cafeaua,coruptiei,a santajului.. fatis si este viciat votul alegatorului.Metoda asta de trecere in alte barci,e cancerul democratiei,acel princiupiu jumata plus unul,care decide ceva bun sau ceva rau ca vot al majoritatii devine asa o alba-neagra..simplu de inteles,presedintele actual bun jucator de “pocher politic” convinge pe acel “unul” sa vina de partea lui(nu spiritual ci pe ce doreste sau are nevoie) si gata,democratic in ghilimele ,inclina balanta la CURTEA CONSTITUTIONALA..asta trebuie eliminat categoric cit mai repede..altfel si peste 500de ani acest joc-spectacol.. de doi lei democratie devine permanent-peren..
basescu isi asuma rolul de baiat rau pana se schimba garnitura iar la urma toti ii vor fi recunoscatori. o sa aiba grija de el. nu va plati pentru nimic, doar a fost criza – nu-i asa?
oare cine va stinge lumina la PDL?
Frunzaverde “este o victorie strategica d.p.d.v. politic” cu o conditie: sa nu se propuna sigur candidat.Bunul simt il obliga sa astepte interventia sefului de partid.Asa raman multe semne de intrebare.O intrebare ar fi de ce nu a demisionat din PD-L in 2010 ?
Plecarea lui Sorin Frunzaverde este un adevarat ” seism ” in cadrul PDL-ului. Nu are nici o legatura cu marinarul…..deoarece acesta nu l-a agreat niciodata. I-a stat in gat inca de la alegerile din 2004. Asa ca ….minunea cu …….calul troian…nu tine.
In ceia ce priveste PNL, stiu si cei care l-au primit ca este un castig.
Cand un individ reales democratic-dar pierzand scrutinul in interiorul tarii!- continua sa calce cu cizmele-i staliniste prin Constitutie si Parlament,opozitia a creat o rezervatie naturala a pluralismului politic de calitate numita Uniunea Social Liberala.Pe frontispiciul acestei rezervatii sta scris cu majuscule “Individule, pe aici nu se trece!”.Domnul Frunzaverde, dupa o scurta sedere in carantina, isi va gasi sigur in USL serenitatea politica multcautata.
Cineva spunea ca uniunea este leacul dezbinarii;noi trebuie sa credem ca Uniunea Social Liberala poate fi leacul dezbinarii si debusolarii politico-economice.
Daca “transferul” lui Frunzaverde si alaiul sau ar fi avut urmarile dorite in parlament, si anume schimbarea majoritatii, era justificata deschiderea bratelor USL pentru intrarea triumfala a pedistilor frustrati. Dar nu, Frunzaverde ii da asigurari lui MRU ca parlamentarii care il vor urma nu vor vota motiunea de cenzura si prim-ministrul isi va putea vedea nestingherit de guvernare. Cum ar veni, ca totul sa se schimbe, nu trebuie sa se schimbe nimic. Numai numele, nu si lucrurile.
Daca e asa de “greu”,de ce l-a parasit pe Blaga in alegeri si s-a dat cu Boc?Daca a fost doar o greseala omeneasca,facuta cu speranta ca ajuta partidul,sa vina pe post si sa se destainuie,sa-si ceara scuze si sa afirme ca va avea “coloana vertebrala” in PNL.Oamenii nu mai vor sa inghita pe nemestecate orice “speranta”,de cele mai multe ori falsa,pe care o prezinta fie ei si “greii” unui partid.Sper sa nu fie Calul Troian al PDL.
Maestre in principiu aveti dreptate. Ideal ar fi fost sa faca acest gest atunci cand PNL a fost indepartat de la putere. Acum pare a fi o miscare calculata intr-un moment critic. Dar vorba romanului “mai bine mai tarziu decat niciodata” este valabila si in cazul Domniei sale. Si apoi cred ca si dvs. sunteti convins ca si-a negociat pozitia viitoare in PNL.
EU CONSIDER O MARE LOVITURA ADUSA USL-ULUI , AR FI PUTUT CANDIDA CA SI INDEPENDENT … SI POATE AR FI CASTIGAT , IAR, IN TIMP, SI-AR FI PUTUT ADUCE APORTUL IN GESTIONAREA TARII ALATURI DE USL … INSA ABSORTIA DE CATRE USL A UNUI INDIVID CARE S-A LIMITAT A FACE OPOZITIE DIN INTERIOR FARA SA-SI DEA DEMISIA IMEDIAT CE A OBSERVAT DEVIERILE DE LA DEMOCRATIE , DE LA STATUL DE DREPT , SI NU VORBESC DOAR DE CAZUL ROBERTA HOATA DE VOTURI DIN PARLAMENTUL ROMANIEI … CI ORI DE CATE ORI IN ULTIMII DOI ANI PARTIDUL PORTOCALIU A RASPUNS SANTAJULUI UDMRIST, NUMAI PENTRU A AVEA VOTURI IN PARLAMENT LA TOATE ASUMARILE DE RASPUNDERE A GUVERNULUI BOC, PENTRU LEGI CARE FAC DOVADA TRADARII INTERESULUI NATIONAL, A INCALCARII CONSTANTE A ORDINII CONSTITUTIONALE A SUBMINARII ECONOMIEI DE STAT , DOMNULE RADU , CU TOT RESPECTUIL CARE TI-L PORT, APRECIINDU-TI DE FEL OPINILE, DE ASTA DATA NU SUNT DE ACORD CU OPINIA TA DESPRE STRATEGIA POLITICA … ESTE MAI DEGRABA O PALMA ADUSA CELOR DIN STRADA CARE VOR O SCHIMBARE , VOR MORALITATE , VOR OAMENI NECOMPROMISI LA FRAIEILE STATULUI DE DREPT … CHIAR NU MAI ARE ROMANIA PE CINE SCOATE IN FATA ? FITI SIGURI CA PARTIDUL DEMOCRAT VA CADEA CU SAU FARA FRUNZAVERDE LA CONDUCEREA USL-ULUI , INSA SA FITI SIGUR CA USL-UL VA PIERDE MULTE VOTURI, TOCMAI PENTRU PRIMIREA FUGITILOR DIN PDL CU 60 DE ZILE INAINTEA ALEGERILOR, DEJA S-A PIERDUT O MARE PARTE DIN ELECTORATUL CARE PUR SI SIMPLU NU MAI DORESTE SA AUDA DE NICIUNUL DINTRE PEDELISTI – ACEST ELECTORAT SE VA DUCE NEGRESIT LA DIACONISTI, LA BECALISTI, LA VADIMI ETC. ETC., IAR CRIN M-A DEZAMAGIT COMPLET !
AM ASTEPTAT TOATA ZIUA PUNCTUL DE VEDERE A LUI CRIN ANTONESCU :… in reluare … am prins doar finalul care m-a dezamagit profund punctul de vedere a lui crin care ce sa vezi? se simte onorat sa se alature lui frunzaverde … acelui frunzaverde care a contribuit la formarea statului politienesc, la tradarea interesului national, la incalcarea flagranta a ordinii constitutionale, la incalcarea autonomiei unei universitati , la santajul politic al udmer-ului … la intarirea organizatilor criminale inscaunate la nivelul cel mai inalt al statului asa zis de drept … e clar , CA domnul antonescu ASTAZI A FACUT dovada ca SE pricepe la vorbe frumoase , insa faptele SALE DE ASTAZI L-A DAT de gol … ca in cele din urma chiar vorbele de astazi SPUSE DE ANTONESCU sa le anuleze si sa le goleasca de sens pe cele de ieri …
Sunt de aceeasi parere – ca Frunzaverde face rau PNL , pe mine ma deranjeaza . Faptul ca e viclean la masinatiuni eu il vad ca pe un defect nu ca pe o claitate .
Se castiga tehnic dar se pierde emotiv, afectiv , iar PNL e iubit mai mult de oamenii cu dorinta de dreptate .
Excelenta parere! Sunt cu totul de acord cu ce ati scris! Din pacate, USL, dar mai ales PNL are de pierdut electorat! 🙁 Nu ma asteptam la o astfel de miscare mai ales din partea domnului Crin Antonescu! La ce hot este Frunzaverde, poate sa aduca 1.000.000 de voturi ca tot nu mi-l trebuie! Poporul cauta dreptate, nu miscari tactice care aduc voturi!
daca electoratul pnl atit intelege, atunci isi merita existenta. eu cred insa ca sunt suficient de multi oameni rationali in pnl care inteleg prea bine ca frunzaverde nu este nici boc, nici udrea, nici basescu. tocmai pt ca nu s-a inteles cu ei si i-a criticat deschis, frunzaverde merita aceasta mina intinsa. poporul moare cu dreptatea in brate daca nu gindeste miscari tactice sau chiar strategice care sa-i duca la atingerea obiectivului. aici ratiunea e mai importanta decit sentimentul. altfel, se intampla ca in 2007,2008, 2009….
DA! Si eu consider o mare lovitura data USL-ului. Pana acum il ascultam pe d-l Antonescu cu multa admiratie, iar acest discurs pe tema Frunzaverde nu am avut puterea sa-l ascult pana la capat. Nu-mi vine sa cred ca a luat asa o pozitie. Pacat!
discurs emil boc = discurs frunzaverde = discurs penibil = discurs ponta … cand nu a uitata sa afirme ( de ponta vorbesc) ca proiectele se mai schimba … cu privire la traseismul politic … ca vorbele lui boc care a reamintit despre aceasta promisiune facuta de usl- ca va propune interzicerea traseismului politic prin constitutie , ponta a spus ca sunt vorbe goale … cam asa incearca ponta sa ameteasca electoratul … pacat … mare pacat!
ASTAZI M-AM ADRESAT DIRECT LUI PONTA : domnule ponta, ce isi mai freaca din Coreea dl. presedinte palmele … bine ca ii faceti jocul … dupa ce ati spart greva parlamentara la numirea lui ungureanu care ieri a semnat primul act de tradare a interesului national cu incalcarea flagranta a ordinii constitutionala , acuma dati lectii cu privire la interpretarea cuvantului traseism politic …
a spus ca de 46 de ori a facut cunoscut punctul de vedere in interiorul partidului care se facea vinovat de transformarea statului de drept in stat politienesc … dupa care s-a retras , ACOLO LA CARANSEBES … si s-a bucurat de beneficiile acordate de partid al carui vicepresedinte a fost pana astazi !!! VICEPRESEDINTE , DOMNULE RADU TUDOR, NU ACOLO UN MEMBRU , CI IN CALITATE DE VICEPRESEDINTE DE PARTID PORTOCALIU CARE AU PUS-O IN FRUNTEA PARLAMENTULUI ROMANEI PE HOATA DE VOTURI ROBERATA … in loc sa se retraga dupa conventia si ultimile alegeri din partidul aflat la putere s-a gasit acum sa se retraga , tocmai in preajma alegerilor … si ca o vulpe batrana ce e, nu doreste sa spuna nimic altceva impotriva partidului sau a membrilor acestora … tacerea sa il condamna si ascunde interesele meschine de a se agata de putere incontinuare … e jalnic, dar mai jalnic mi se pare ca dl. crin antonescu si-a dat acordul ca frunzaverde nu numai sa candideze sub steagul pnl-ului , dar ca saptamana viitoare se vor intalni si pentru negocieri privind o oresicare functie in pnl … cel putin asta a declarat frunzaverde … PACAT DE DOMNUL ANTONESCU … INTELEG CA NU A FACUT DECAT SA GIREZE SI PRESEDINTELE PNL-ULUI , PRIN FAPTA SA DE A-L PRIMI IN VARFUL PNL-ULUI – PE FRUNZAVERDE , ACTIUNILE TRECUTE SI PREZENTE ALE PDL-ULUI … A VORBIT FRUMOS DL. ANTONESCU , SE PARE INSA NUMAI PENTRU A AMAGI POPORUL ASTA CARE S-A UITAT CU MARE INCREDERE INSPRE FORMATIUNEA CONDUSA DE DOMNIA SA… PACAT !
SPUNEA FRUNZAVERDE CA ROMANIA SE GASESTE IN ACEST PUNCT MORT DATA FIIND VRAJBA POLITICA DIN PARLAMENT , NU DOAMNULE RADU TUDOR NU E VORBA DE VRAJBA POLITICA CI DE CEA NASCUTA PENTRU GOLOGANI, PENTRU CIOLAN … vrajba pentru ciolan… nu vrajba politica … FRUNZA VERDE ESTE DOAR UN ALT INDIVID MARGINALIZAT , un individ care s-a vazut dat la o parte de la impartirea comisioanelor grase ale unor grei din partid , COMISIOANE PRIMITEPENTRU vanzarea pe nimic a Romaniei … si acum canta ca nu mai suporta ca astia din care a facut parte a transformat statul de drept intr-unul politienesc , cand in fapt nici macar nu putem vorbi de un stat politienesc ci de unul coruptibil pana in m maduva oaselor, de unul pur si simplu infractional …
OBSERVATI DOMNULE TUDOR RADU CA FRUNZAVERDE NU varsa nimic LA public DESPRE PUTEREA CARE A TRANSFORMAT DUPA SPUSELE SALE STATUL DE DREPT INTR-UNUL POLITIENESC , SE PARE CA infratirea cu pnl-ul sub steagul usl-ului … va pastra probabil pentru VIITOR – continuarea strategiei politice din ultimii 20 de ani … respectiv santajul POLITIC … din culise … MI-E LEGHAMITE …
se fac multe la vedere inclusiv subminarea economiei de stat, incalcarea autonomiei universitare, cedarea in fata santajului udmerist, ingradirea crasa a drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului … si nu dl. frunzaverde le-a facut publice … chestia cu telefoanele e publica de cand se discuta despre protectaia impotriva actelor teroriste … asa ca nu dl. frunzaverde este pioner in marturisiri bomba … as fi dorit sa ii numeasca pe cei care au distrus industria romaneasca , care au vandut resursele tarii pe nimic, ca este cumva semnatarul unei scrisori deschise adresate conducerii partidului si a statului roman … stiti ceva , lasati-ne cu prostiile astea …
ERA DE ASTEPTAT CA PUTEREA SA PROFITE DE , PROBABIL CHIAR CAPCANA CREATA DE ACEASTA PUTERE NESIMTITA, PRIN GESTUL LUI FRUNZAVERDE LA CARE PNL-UL PARE CA A CAZUT ( INCA ASTEPT PUNCTUL DE VEDERE OFICIAL AL CELOR TREI CONDUCATORI AI USL-ULUI) … IAR BOC ARE DREPTATE ATUNCI CAND AFIRMA CA NU POTI SA FACI PUBLIC TU USL CA IN PRIMUL RAND VEI FACE PROIECT PENTRU SCHIMBAREA CONSTITUTIEI IN SENSUL INTERZICERII TRASEISMULUI POLITIC … IN REST , DOAR MA STITI , JOS BASESCU, JOS CU INTREG PARTIDUL pdL – PARTID MAFIOT, TRADATOR AL INTERESUL NATIONAL, CEL CARE A SUBMINAT ECONOMIA NATIONALA, PARTID CARE TREBUIE CONDAMNAT PENTRU GENOCID, PENTRU INCALCAREA ORDINII CONSTITUTIONALE …
IN CONCLUZIE CA SA INCHID ACEST SUBIECT , DOMNULE RADU TUDOR : PORCARIA CU FRUNZAVERDE ESTE CONFIRMATA DE PONTA ! DE ANTONESCU ! PENTRU UN PUMN DE VOTURI USL-UL A DAT MANA CU PUTEREA MAFIOTA …
NU MERITA VOTUL MEU … DESPRE ACEASTA STRATEGIE VORBEATI DOMNULE TUDOR IN MATERIALUL DE MAI SUS? ERA UN REZULTAT NU GREU DE BANUIT … BASE A MAI PUNCTAT SI ASTAZI, CHIAR DACA A FOST SI NUMAI PRIN RICOSEU …
O ZI IN CARE SUFLETUL MEU A STRANS MULTA AMAREALA …
Daca tot le-a stat atat de mult in gat celor de la PDL, atunci cred ca abseta lui din partid nu va fi regretata. Dar ma intreb ceva, fiindca vad cum acesti oameni (de success sau nu) se rotesc si ajung in acelasi loc, la putere, mai devreme sau mai tarziu… Oare chiar nu mai sunt oameni capabili in Romania? Aceeasi, acceasi, si aceeasi. S-a gandit USL-ul sa atraga in vreun fel tineri (cand zic tineri – ma gandesc la adulti de success, care nu au fost pana acum in politica, de ex) care au scoala (pe bune!!!), capacitati mentale si dorinta de a-i ajuta pe ceilalti! Caci de fapt asta inseamna politica. Este josnic ca se uita rolul social major al politicii!! Pacat.
Corect Oana! 😉
Domnule tudor, tot ceea ce scrieti mai sus e plin de bun simt si de logica. Din pacate, timpurile sunt si fara bun simt si ilogice, totul e manjit si lipsit de credibilitate! Traim intr-o tara intunecata, vietile noastre sunt traite in penumbra, ne lipseste lumina si limpezimea. Nu frunza verde (vedeti, nici macar nu-l pot scrie intr-un cuvant, tot a foaie verde imi suna, cu toata greutatea de baron local pe care incearca sa si-o exhibe) ne va curata, lumina si vindeca. El e ca amputatia la gangrena, un rau necesar, ca sa nu crapam chiar imediat! Din pacate, nu putem sterge toata tabla pentru a o lua de la inceput cu demonstratia. E trist si greu.
Cei care se declara acum dezamagiti ca a fost primit Frunzaverde in opozitie si totusi vor sa scape de Basescu si de ceata lui compusa din (mai mult de 40) de hoti, sa-si aduca aminte ca daca ieseam in strada macar un milion, doua, dintr-o tara de 19 milioane, poate il dadeam pe Basescu jos mai demult, dar in timp ce unii protestau afara, altii stateau in, pardon de expresie, izmene pe balcon si ii priveau, mancand seminte, sau priveau la televizor si comentau online… Daca mutarea lui Frunzaverde in opozitie ajuta la anihilarea acestui cuib de vipere, si la decapitarea viperei din scaunul de presedinte al Romaniei, atunci sa traiasca Frunzaverde! Faptul ca a stat 20 de ani intr-un singur partid, al carui fondator si este, il face sa nu apara chiar ca un traseist, nu credeti? Eu nu vreau ca Basescu sa-si termine in liniste si pace mandatul, si sa ingroape Romania de tot; si pentru ca a refuzat sa-si dea demisia, atunci sa fie demis, fara demnitate, fara respect, pentru ca nu le merita, si pentru ca el nu a tratat poporul roman cu demnitate si respect. Sper ca agonia pe care o traiesc el si ai lui e deplina! Si pentru ca acest Frunzaverde le-a dat o astfel de lovitura, as zice “fulminanta”, lui Basescu si PDL-ului, si pentru ca vrea sa ajute la distrugerea lor, bravo lui! Bring it on!
Parerea dumneavoastra domnule Radu Tudor nu conteaza..reprezentati un singur vot…aveti dreptul la opinie politica…e foarte trist ca in ziua de azi sa stai sa comentezi pareri ale unor nonvalori..gen boc,pora..foaie verde asta sau cum ii zice…ne uram pentru niste indivizi care nu au facut nimic in viata lor…orice prost stie sa lucreze cu banii altora..mai greu este atunci cand iti gasesti singur solutii de a face bani…intamplarea i-a adus pe aceste personaje in acele functii..primesc bani pentru a dramui banii si soarta tuturor dar si fac afaceri…pe spatele nostru…’jurnalistii’ primesc bani pentru munca lor dar si pentru propaganda…nu ma mai omor cu comentariile..vad ca nu are niciun rost..nici nu am nimic de castigat..
S-a facut curatenie. Multumim Radu.
Este normal ca uni pedelisti care au coloana si gandire corecta sa plece din pdl ,,, este si chemarea electoratului lor, care pe parcursul vremi au vazut realitatea ca pdl nu are doctrina si ca ideologia lui este ,,totul pentru noi si numai pentru noi,,, ca domina regula jafului si a tradari de tara;;;udmr….conduce, vindem tot ,cat mai suntem la putere.Tradatori sunt cei ce nici acum in ultimul timp nu isi dau seama in ce cloaca anti romanesca traiesc. O adunatura de lichele si parveniti condusi de un mare mincinos si un pitic de nimic.
Stiu ca ,ceea ce voi zice aici nu are legatura cu postul,dar vreau sa iti multumesc din suflet pentru atitudinea pe care ai avut-o azi in legatura cu hotii de la Chevron.Da stiu,lumea se schimba,se globalizeaza,devine o noua ordine mondiala,blabla,dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne dam degeaba unor smecheri ai lumii…la cat de bogata e tara noastra ,am putea fi chiar noi in fruntea ordinii mondiale…lasand gluma la o parte,nu ar trebui decat sa face un mic exercitiu de imaginatie..vorba voastra..sa ne gandim ca locuim la Barlad si ca mai avem si copilasi.EU AM,SI IMI DAU SEAMA CAT DE INGROZITI SINT OAMENII AIA,PARINTI SI COPII.sa ne gandim la ei si sa nu ii lasam singuri..e dureros ceea ce ni se intampa.si asta in mare parte cu ajutorul unor tradatori care nu iubesc tara si u alte vise de marire in cap.MULTUMESC CA AI FOST DE PARTEA LOR..acu ne lamuriram si de ce atata tamtam cu boldea.
concluzia pe ziua de astazi ceea ce era de demonstrat rosu lui ponta +galbenul lui antonescu = portocaliul lui frunzaverde ( pardon mai nou galbena) … trist dar e adevarat … noapte buna domnule radu tudor …
nu stiu ce ma face sa ma gandesc la o legatura intre cele doua stiri: http://pesurse.ro/#/2012/3/26/se-coace-ruperea-pnl-pentru-o-guvernare-pdl-pnl-un/#news si http://www.replicaonline.ro/hasotti-trecerea-lui-sorin-frunzaverde-la-pnl-este-un-castig-pentru-partid-58173/
Poate pentru unii liberali este un castig,dar pentru USL nu este.
Domnule Radu Tudor eu consider ca gresiti :
1 . Se demoralizeaza PNL-istii autentici care au luptat cu Frunzamaro anul trecut , deoarece Antonescu l-a propus pe marele strateg de la PDL ca vicepresedinte PNL nu doar candidat la judeteana .
Daca era asa clarvazator Frunzamaro pleca demult deoarece era evident ca acest partid PDL face rau tarii , inchizand spitale si scoli .
Asteptarea lui Frunzaverde este defapt o razgandire calculata electoral dar pe termen mai lung deoarece mirosase a bataie pentru PDL.
2.Opozitia nu e activa in proteste , Chevron , Tg.Mures ,Cuprumin , Hidroelectrica …. asteapta ca multimea suferinda sa-i aducae la putere de parca nu ar avea si ei baroni .
O sa-i deturneze Diaconescu cu vrejeala lui pe multi creduli .
“Viaţa şi opera lui Frunzăverde. Ce a făcut “baronul” de Caraş-Severin în ultimele zile. De ce a fugit din PDL”
Articol documentat in Jurnalul National in care se vede ca Frunzaverde nu e decat un alt interlop politic .
Eu il apreciam pe Antonescu si avem speranta ca nu ma va dezamagi , dar astazi m-a lasat cu gura cascata .
Prea multe compromisuri fac ca de 20 ani UDMR sa ne toace marunt .
TRIST, DAR , DIN PĂCATE, ADEVĂRAT !!!!
OPOZIŢIA ŞI-A RECUNOSCUT PE FAŢĂ POSTURA DE O-POZIŢIE ….. AVEŢI SĂ VEDEŢI CONSECINŢELE CÂT DE CURÂND….
APROPO…. DACĂ PT FRUNZESKY ” SE FACE O EXCEPŢIE ” DE LA INTERDICŢIA TRASEISMULUI POLITIC, CA SĂ CITĂM DIN ONOR LIDERII USL…. PT FURNICA SIBILLA, SE POA FACE O EXCEPŢIE, ORI E DECAPITATĂ CĂ LATRĂ PREA MULT ŞI STRICĂ PLOILE GUZGANILOR??? MĂCAR FURNICA, AŞA NEBUNĂ CUM E ETICHETATĂ, MĂCAR E NĂROADĂ CONSTANTĂ ! N-AM VOTAT NICIODATĂ ALTFEL DECÂT : PSD, ILIESCU, NĂSTASE ŞI, DA, PONTA…. SPRE DEOSEBIRE DE ALŢII…. ÎN CARE VĂ ÎNCREDEŢI, PĂCĂLICII CĂRORA LE TOLERAŢI TOATE NIMINICIILE !!!!!
1 )
Despre ce dracu de sondaje vorbeşte Chiriac ????!!!!! aaaa…. despre sondajele comandate de USL CS care-l dau pe Frunzesky mare câştigător, despre ce-i toarnă Iudele în urechi, despre cum îl spală şi-l albeşte Antena pe masonsky penal Frunzesky, ” Fratele ” frunzesky….
Ciuvică NU minte !!!!! Inclusiv in sondajele comandate de către PDL Frunzăverde stă mai prost ca niciodată !!!! Frunzăverde PIERDEA ALEGERILE DACĂ NU SE ÎNHĂITA CU VELA, PUNCT .
Ce e în umbra acestor DEZINFORMĂRI şi cine a distribuit dezinformările astea …. aci e CHEIA mârşăveniei care se petrece !!!!!
FRUNZĂVERDE A DECLARAT ASTĂZI LA REŞIŢA ÎN CONFERINŢĂ DE PRESĂ , CLAR, LIMPEDE, CU SUBIECT ŞI PREDICAT ” STĂTEAM BINE ÎN SONDAJELE USL ( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) !!!!! ŞI NU MINTE FRUNZĂVERDE, CĂCI ÎN SONDAJELE COMANDATE DE CĂTRE PDL, STĂTEA FOARTE PROST, DAR IUDELE, SATANELE…..
URA, URA, URA, BRAVOOOOOOOO !!!!
TIRI BĂSESCU, TIRI FRUNZESKY, TOT UN BUBOI PURULENT, ACELAŞI DAMF PENAL ŞI SCÂRBOS ! ASTA E SCHIMBAREA FLUTURATĂ DE TANTI OPOZIŢIA ????!!!!! ASTAAAAA….. ???? NE E GRAŢĂ…. SINCER.
8 martie 2012 ÎNAINTE de a deveni ” liberal ”, iată cum stătea Frunzăverde în sondaje ( rezumat ) :
Dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri pentru Consiliul Judetean, cu care dintre urmǎtoarele partide aţi vota?
USL – 38 %
PDL – 16 %
Dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri pentru Parlamentul Romaniei, cu care dintre urmǎtoarele partide aţi vota?
USL – 38%
PP – 14%
PDL – 13 %
Dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri pentru functia de Presedinte al Consiliului Judetean , pe cine aţi vota dintre urmǎtorii candidati?
Frunzăverde – 41 % ( comparativ cu un posibil candidat al USL ) şi 39 % ( comparativ cu un alt candidat al USL ) NICIDECUM 68 % !!! şi era in continuă SCĂDERE !!! – situatie pe judeţ, pe Mun. Reşiţa Frunzăverde obţinea DOAR 29 % !!!!
Încredere în Frunzăverde = 13 % !!!!
CINE MINTE, CINE DEZINFORMEAZĂ VOIT, DELIBERAT ŞI DE CE ??????
MARCEL VELA ( PNL) ERA MULT PESTE FRUNZĂVERDE DAR NU A DORIT NICIO CLIPĂ SĂ CANDIDEZE !!!!
2 )
Domnul Frunzăverde nu are culoare politică! Domnia sa e de culoare frunzăverde, ceea ce înseamnă că e de ce culoare binevoiește. Asemenea Uniunii Sovietice, care se învecina cu cine dorea, domnul Frunzăverde se colorează la fel. Spre deosebire de domnul Sorin, județul Caraș-Severin e doar frunzăverde, indiferent de anotimp, istorie, cataclisme, alianțe. Carașul-Severin nu și-ar mai găsi nici locul pe hartă dacă nu ar exista degetul dlui SV. Domnia sa este, în județ, cele două limbi (de aur!) ale ceasului ce arată ora exactă în pământ, ape și aer. În acest sens, Frunzăverde a hotărât și cine conduce PSD-ul în Caraș, în ciuda unei vizite a Doamnei Andronescu acolo. Ca să nu spunem cum se face frunzăverde și galbenul de la PNL-ul cel județean! Or, dacă toate acestea sunt mai limpezi decât Bârzava locală, vom putea conchide, în deplină logică a faptelor, că Dl Frunzăverde va controla și noul PDL județean! Cu o singură excepție: dacă noua organizație PDL Caraș-Severin va fi alcătuită din pedeliști din alte județe strămutați, cu microbuze școlare, tocmai în acest sens. Așadar, Sorin Frunzăverde nu a plecat din PDL-ul din Caraș, nu poate pleca, în ciuda declarațiilor sale. Necazul, pentru PDL, în momentul de față, însă nu vine de la Sorinul fugar. Nu! Toate acestea se petrec în timp ce dl Boc, de pildă, nu este, în județul său, nici măcar șef de catedră.
http://marceltolcea.blogspot.com/2012/03/frunzaverde-nu-poate-parasi-pdl-ul-din.html
3 )
EXCLUSIV Ponta despre transferul lui Frunzăverde: “În Caraş Severin, dintr-un judeţ portocaliu, l-am făcut integral USL”
NICIO PROBLEMĂ ….. NU MAI SPUNE, CHIAR AŞA …. !!!! DECI NOI NU CONTĂM !!!!
bravoooooooo !!!!!!!! DAR MAFIILE PDL CS….. UNDE AU DISPĂRUT ?????
VAI DE STEAUA TA POPOR ROMÂN ….
http://www.pressalert.ro/2012/03/exclusiv-ponta-despre-transferul-lui-frunzaverde-in-caras-severin-dintr-un-judet-portocaliu-l-am-facut-integral-usl/
4 )
IMI VINE SĂ URLU ŞI…. URLU ÎN PUSTIU !!!!!!
MAI BINE-MI TAI DEJTELE DECÂT SĂ-L VOTEZ PE AYATOLLAHUL FRUNZĂVERDE, PTIIII….
” Albanezul ”, răspopitul mitoman Ilie Sârbu, ce rol are p-acilea ???? Nici nu mai vreau să ştiu nici eu, nici alţii… ne simţim ai nimănui şi NIMENI nu aude !!!!
Un Ayatollah portocaliu pentru un PCR roş – galben
Călăreşte judeţul Caraş Severin după pofta inimii. Nimic nu mişcă fără voia sa de ani de zile. De la şefi de vamă până la prefect, cu restul de deconcentrate incluse. Trebuia să-şi onoreze porecla. Ayatollahul. Care a tăiat prin orice mijloace orice fel de opoziţie serioasă împotriva sa. A făcut exact invers decât spunea când se ducea la Bucureşti. Unde a ştiut să-şi joace bine cartea de nemulţumit şi opozant din interior, maximizându-şi beneficiile de pe urma izolării sale de către gruparea Udrea – Boc. Asta deşi metodele folosite au fost aceleaşi – sprijin pentru colegi de partid implicaţi direct în contrabanda, cum ar fi celebrul Omer Radovancovici de la Pojejena, sau numirile pe sistemul pupat mâna stăpânului, luat postul secolului.
Aidoma fugarului deputat Boldea, Ayatollah-ul s-a plâns că nu mai poţi trăi în ţara asta că se ascultă telefoanele. Interesantă a fost remarca legată de înregistrările ambientale. Căci, nu-i aşa, ar fi stânjenitor să stai pe malul Dunării şi să înjuri cu o slugă poliţist, de exemplu, că nu poţi să-l pui să controleze DGA-ul ca să ai blatul asigurat pentru liniştea unor reţele de crimă organizată. Sau să scape doi supuşi ai Ayatollah-ului vreo vorbă despre directivele legate de vreun şmen penal şi să fie unidirecţionalul pornit.
Nu dezertarea lui Sorin Frunzăverde şochează, căci el tocmai părăseşte o putere care de ani de zile rezistă datorită trădătorilor, ci voluptatea cu care l-a primit opoziţia anti-portocalie. Peste noapte i s-au şters toate păcatele, l-au redescoperit ca mare om politic cu demnitate şi i s-a dat şi un nou caftan. Vicepreşedinte la nivel naţional al PNL. Şi poate cel mai important – confirmarea că va rămâne Ayatollah în Caraş Severin. Fostul procuror Victor Ponta, acum lider PSD, îl plasa pe Frunzăverde pe harta mafiilor PD-L ca reprezentând mafia vămilor (vezi foto). Pentru că l-a părăsit pe “dirigintele” Băsescu, Frunzăverde este acum un câştig pentru Ponta deoarece a colorat judeţul din portocaliu în uselistul roş – galben. Dar mafia vămilor nu a dispărut peste noapte, odată cu schimbarea bărcii.
Închiderea ochilor opoziţiei “vigilente” la toate matrapazlâcurile de până acum ale slugilor preacredincioase ale Ayatollah-ului – de la mafia pădurilor până la cea a vămilor – nu rezolvă problema electorală a acesteia. Pentru că deschide ochii mult mai multor alegători din întreaga ţară decât votanţii supuşi ai Ayatollah-ului asupra faptului că USL, ca şi PD-L, e tot un fel de PCR. Partidul Caşcavalului Român.
http://www.pressalert.ro/2012/03/un-ayatollah-portocaliu-pentru-un-pcr-ros-galben/
P.S. 20 de liberali cărăşeni vor demisiona, pesediştii autentici vomită….
trădare, trădare şi habar n-aveau….
VORBEŞTE CAREVA DESPRE PIERDERILE ÎNREGISTRATE DE PSD CS? NU. DE CE NU ? PEN CĂ E DE PREFERAT MINCIUNA, TEATRUL, MASCARADA. PESEDEAUA E AUT DIN PEISAJUL CĂRĂŞEAN ŞI ASTA NU DE AZI DE IERI !
ŞTIŢI CEVA …. FRUNZĂVERDE O RESPECTĂ MAI DEGRABĂ PE NEICA-NIMENI SIBILLA DECÂT PĂPUŞELELE DIN PEISAJ CARE-I FAC DE ANI DE ZILE SLUŞ PE LA UŞĂ ŞI SE ÎNCHINĂ ” GRADELOR ”, ASTA CHIAR E DE …. RÂSU-PLÂNSU… !!!!!
SĂ FIE LIMPEDE : nimeni din cei trădaţi NU e şi NU poate fi suspectat ca fiind pro-bă-SECU&clica !!!! ( SPRE DEOSEBIRE DE UNII DE-AI ” NOŞTRII ” CARE-AU TOT COTIT-O… CÂND CU BĂSE, CÂND CU PROSTĂNACUL, CÂND CU PONTA, CÂND CU FRUNZĂ…. ADICĂTELEA EXACT CAMELEONII, MASONII, MAMELUCII, PANGLICARII, IUDELE !!! )
ELECTORATUL NU E PROST PE CÂT SE CREDE IAR DUMNEZEU NU VA IERTA TICĂLOŞIA NICIUNUI PĂCĂLICI AJUNS LA VÂRF PE CRITERII CE ŢIN DE CANTITATEA LOVELELOR, DAR, VAI, CALITATE NEXAM !
p.p.s. urmează Blaga, după Frunzesky… unde e Schimbarea, în ce mama naibii constă, de ce naiba vă jucaţi de-a politicienii şi trâmbiţaţi ” jocuri politice ”, mai nou auzim şi despre nush ce sacrificii legate de sanchi siguranţă naţională ( că-l plagiaţi pe mârlanul alcoolic şi încă fals, penibil ) şi de ce folosiţi poporul român ca masă de manevră în putorile voastre de jocuri murdare şi mârşave….
LOCUL LUI FRUNZĂVERDE E ÎNTR-O CELULĂ ANI BUNI DUPĂ GRATII ŞI ASTA ŞTIM CEI CARE NU MINŢIM ŞI NU NE FURĂM CĂCIULA ! CĂ-N ACEIAŞI CELULĂ E ŞI LOCUL BLEJNARULUI ŞI-A MARINELULUI, ALTĂ POVASTĂ…. AM AJUNS SĂ NE ACOPERIM CU GUNOAIELE PEDELEULUI OGRADA ???? SE PARE CĂ DA….
ASTA NU E SCHIMBARE, CI…. PERPETUAREA TICĂLOŞIEI ŞI-A BATJOCORIRII CELOR MULŢI ŞI CHIAR AI NIMĂNUI
VREAU RĂSPUNS ŞI ATÂTA URLU PÂNĂ ÎL PRIMESC DE UNDEVA : CUM DRACU ÎŞI POATE ÎNCHIPUII PONTA ŞI CRIN CĂ VREUN SOCIAL-DEMOCRAT AUTENTIC L-AR PUTEA VOTA PE FRUNZĂ ??? CĂ S-AR PUTEA ARANJA SĂ IASĂ LA NUMĂR CUM SE VREA, E ALTĂ POVASTĂ…. DAR NU VĂ MAI MINŢIŢI ŞI NU NE MAI SCUIPAŢI, PUNCT.
Bine scris Sibilla! Ai spus tot ce doream si eu sa spun! 🙂
Internetul e plin de mesaje ale unora care par permanent nemulţumiţi de ce zice sau face opoziţia, deşi sunt antibăsişti sinceri. Sper să îşi dea seama la timp că nu ajută deloc şi că de fapt îl susţin pe marinar astfel.
Off-topic, dar actual: chestiunea cu validarea referendumului e o aiureală antidemocratică de la început, fiindcă violează secretul votului şi transformă nonvoturi în voturi. Să presupunem că e suspendat Băsescu, iar pedeliştii îşi îndeamnă alegătorii rămaşi să stea acasă, mizând că n-o să fie validat referendumul. Dar nonvotul e verificabil şi relativ uşor de impus. Campania pentru referendum va consta nu în cadouri, ci în ameninţări foarte eficiente mai ales la ţară unde e pedelist primarul şi în instituţiile de stat. Opinia mea e că referendumurile decizionale (constituţie şi demiterea preşedintelui) nu trebuie să aibă vreun prag de validare, iar cele consultative nu trebuie să existe. E adevărat că astfel, dacă se prezintă 3 la vot 2 vor decide dar asta doar fiindcă la ceilalţi N-3 nu le pasă.
E o lovitura buna data pedeleilor, dar pe mine FV nu ma convinge de buna lui credinta, ma convingea in 2010 cand s-au taiat salariile, sau in 2011, cand a vazut ca nu se respecta decizia de suspendare a masurii dupa 6 luni, cand a vazut ca nu se respecta hotararile judecatoresti,cand a vazut jaful generalizat, acum cand vede ca barca PDL se scufunda, nu prea ma convinge, dar sa dea Domnul sa fie cat mai multi ca el si mai ales parlamentari care sa paraseasca barcuta lui boculet.
Domnul Frunzăverde nu are culoare politică! Domnia sa e de culoare frunzăverde, ceea ce înseamnă că e de ce culoare binevoiește. Asemenea Uniunii Sovietice, care se învecina cu cine dorea, domnul Frunzăverde se colorează la fel. Spre deosebire de domnul Sorin, județul Caraș-Severin e doar frunzăverde, indiferent de anotimp, istorie, cataclisme, alianțe. Carașul-Severin nu și-ar mai găsi nici locul pe hartă dacă nu ar exista degetul dlui SV. Domnia sa este, în județ, cele două limbi (de aur!) ale ceasului ce arată ora exactă în pământ, ape și aer. În acest sens, Frunzăverde a hotărât și cine conduce PSD-ul în Caraș, în ciuda unei vizite a Doamnei Andronescu acolo. Ca să nu spunem cum se face frunzăverde și galbenul de la PNL-ul cel județean! Or, dacă toate acestea sunt mai limpezi decât Bârzava locală, vom putea conchide, în deplină logică a faptelor, că Dl Frunzăverde va controla și noul PDL județean! Cu o singură excepție: dacă noua organizație PDL Caraș-Severin va fi alcătuită din pedeliști din alte județe strămutați, cu microbuze școlare, tocmai în acest sens. Așadar, Sorin Frunzăverde nu a plecat din PDL-ul din Caraș, nu poate pleca, în ciuda declarațiilor sale. Necazul, pentru PDL, în momentul de față, însă nu vine de la Sorinul fugar. Nu! Toate acestea se petrec în timp ce dl Boc, de pildă, nu este, în județul său, nici măcar șef de catedră.
http://marceltolcea.blogspot.com/2012/03/frunzaverde-nu-poate-parasi-pdl-ul-din.html
Viaţa şi opera lui Frunzăverde. Ce a făcut “baronul” de Caraş-Severin în ultimele zile. De ce a fugit din PDL !!!!
http://www.jurnalul.ro/politica/viata-si-opera-lui-frunzaverde-ce-a-facut-baronul-de-caras-severin-in-ultimele-zile-de-ce-a-fugit-din-pdl-608336.htm
Corect si la obiect ca intotdeauna, Radule! O singura remarca am si sper sa nu mi-o iei in nume de rau sau sa ma consideri carcotas: sunt cam multe greseli de ortografie si chiar lipseste un “nu” pe undeva… Sunt greseli minore ce-i drept si sper ca le vei corecta macar pentru estetica si mai ales pentru respectul pe care stiu ca-l acorzi limbii noastre. In rest, toate cele bune si multa bafta in continuare!
Intr-adevar pentru cine vrea sa se termine epoca lui Chioru e un pas bun!
oare incep sa apara dosarele de la naftalina ?
Va rog foarte mult sa ajutati pe acesti oameni care lupta impotriva unui tiran(cu nimic mai prejos decat marinaru). Nu cred ca in acest caz conteaza apartenenta politica a primarului ci inumanul de care da dovada. Daca nu puteti sprijini distribuiti mesajul mai departe. Poate cineva totusi face ceva.
Va multumesc pentru sprijin!
—– Forwarded Message —–
From: Alin Andrioni
To: martinescu_st@yahoo.com
Sent: Thursday, March 15, 2012 4:31 PM
Subject: Demontarea minciunilor PRIMARULUI NICOLAE TIMIS
Buna ziua,
Avand in vedere articolele de presa aparute in legatura cu scandalul provocat la Hateg de catre primarul Nicolae Timis, precum si explicatiile mincinoase date de acesta, va prezentam mai jos punctul nostru de vedere, avizat si argumentat(drept la replica):
contractul de comodat pe 5 ani –in atasament. Faptul ca Primaria din Hateg nu are cunostinta sau nu vrea sa stie de acest contract, este un caz grav de incompetenta sau lucru pe langa lege.
vizavi de “ distrugerile” pe care le-am facut de cand am preluat baza sportiva, va atasam poze cu starea acestei baze la momentul preluarii, iar cum arata ea in momentul de fata se poate vedea la fata locului. Bineinteles ca toate aceste lucruri au fost realizate din fonduri private(aproximativ 50000 ron), singura investitie a primariei Hateg in 6 luni de zile fiind o factura de 1200 lei, factura pe care au achitat-o din contul echipei de fotbal a orasului CSO Retezatul Hateg, lucruri care se pot verifica la AJF Hunedoara.
despre bugetul pe care il aloca Primaria HATEG pentru returul de campionat: daca ar fi asigurat acest buget, adica aproximativ 150000 ron pentru intreg campionatul , noi puteam oferi toate garantiile ca echipa va promova intr-o liga superioara. Nicio echipa din liga a 4-a nu beneficiaza de un astfel de buget, mai ales in conditiile in care nu are stabilita promovarea ca obiectiv, insa e foarte bine ca se intampla asa, dar pana acum de ce nu a aparut un astfel de buget, in conditiile in care existau chiar niste bani in contul clubului dintr-o sponsorizare de la Heineken, bani de care nu stie nimeni ce s-a intamplat cu ei, decat primarul? Sustinem in continuare ca acesti bani, fara o supervizare, vor ajunge in bugetul pomenilor electorale, asa cum oamenii din Hateg vorbesc ca s-a intamplat si altadata, nu in cel al sportului. Mai mult decat atat, cum este posibil ca in aceste vremuri economice, sa refuzi sa colaborezi cu oameni care doresc sa investeasca in fotbal, sa realizeze un cadru performant de pregatire, in conditiile in care exista atatea exemple de falimente in acest domeniu, lucru care nu putea decat sa ajute Primaria sa foloseasca surplusul de fonduri pentru a majora obiectivele din sport sau sa le foloseasca in alte investitii necesare cetatenilor.
4. Singura explicatie pe care o putem avea la aceasta reactie, este faptul ca noi am solicitat in cateva randuri primariei sa puna in funtiune acea cladire “ monument”, care a costat “ 5 miliarde”, dupa spusele edilului, lucru care nu s-a intamplat, insa care a deranjat deoarece ar fi trebuit sa oblige constructorul sa realizeze lucrarile de reparatii din fonduri proprii, lucrarea fiind in garantie(sigur ca la momentul la care noi am facut adresa era in garantie, in acest moment nu mai e pt ca au tergiversate acest lucru spunem noi intentionat) sportivii fiind nevoiti sa plece de la antrenamentele efectuate in iarna, transpirati prin zapada si frig, direct acasa. Realitatea este ca acea cladire este total nefunctionala, nereceptionata dar platita integral, asa cum sunt si alte “ investitii” in acest oras.
In atare conditii, ne intrebam ca niste cetateni simplii: cine ar mai dori sa vina in aceasta regiune sa investeasca, sa creeze locuri de munca, atat timp cat autoritatile locale se comporta astfel???
Mai jos aveti link-ul cu articolul aparut in presa in care Nicolae Timis “explica” ilegalitatea facuta:
Edilul Nicolae Timiş a pus gând rău echipei de fotbal
http://www.facebook.com/#%21/photo.php?v=331942713509101 – linkul cu explicatiile d-lui viceprimar Dabelea.
http://www.fcvictoriahateg.com
Plecarea lui Frunzaverde din PDL, este fara discutie cea mai mare lovitura data acestui partid.Este un cutremur de proportii si un semnal puternic dat oamenilor,ca asa nu se mai poate.Si-a asumat un mare risc si asta nu poate sa insemne decat, responsabilitate.
Ce parere ai de asta?
http://www.jurnalul.ro/politica/viata-si-opera-lui-frunzaverde-ce-a-facut-baronul-de-caras-severin-in-ultimele-zile-de-ce-a-fugit-din-pdl-608336.htm
Eu ca sustinator al disparitiei ciumei portocalii nu sunt de acord cu primirea acestui individ in PNL (USL). Votez alternativa ca sa ramana tot portocalii. De cand a declarat Frunzaverde ca pleaca din PDL toata lumea il lauda. In articol se spune ca Frunza ar fi cotat mult sub procentul lui M. Vela de la PNL. De ce l-a acceptat PNL-ul? Toata lumea zice ca este un castig pentru partid (USL), raman la parerea ca e o pierdere din mai multe motive. Unul ar fi ca va da ocazia propagandei portocalii sa revina la lozinca : “PDL=USL=Aceeasi mizerie.
Sunt dezamagit de acceptarea lui frunzaverde in USL,urmeaza demisiile urmatorilor:Udrea,Ridzi,boc,…..Poftiti la vot…
MOARTE PDL-istilor PANA NU NE OMOARA EI PE NOI !!!!!!!!!
Sa foreze la altii in tara , nenorocotii dracului !!!!
Da, Radu, îţi înţeleg punctul de vedere, dar…paragraful trei din articolul din Jurnalul dă mult de gândit:
http://www.jurnalul.ro/politica/viata-si-opera-lui-frunzaverde-ce-a-facut-baronul-de-caras-severin-in-ultimele-zile-de-ce-a-fugit-din-pdl-608336.htm
Acum am văzut că Silviu a spus înaintea mea asta! Subscriu la părerea lui legată de propaganda portocalie, care dă apă la moară lui DD şi adunăturii care îl urmează.
In Post, Un Gand De Bine Pentru Dom’ Presedinte De Tara Si Partid
Trecut-a ceva timp de cand, un derbedeu sui si boland
Dupa ce cu dracu semna pact, isi vandu sufletu-n pacat,
Si cu-mprumut sau prin vanzare, mai nou uzand si de tadare
Ne scoase tara marfa-n piata, indatorandu-ne pe viata.
Bucata cu bucata dadu glia, s-acum e graba mare-n Romania,
Sa dam ce-a mai ramas in sol, in urma sa ramana doar parjol.
Pe verestie sau pe doi pitaci, ne e vanduta tara-n draci,
Ce ne-au lasat strabunii mostenire e-nstrainat de zor de carmuire.
O sleahta de golani si suti, cu japca si minciuna azi avuti,
In frunte cu un staroste dement, ne puse neamu’ amanet,
Si in oborul marilor finante ca niste vite suntem trasi de ate
Vanduti per capita, la ordin de straini, suntem tratati ca babuini.
Blestem pe capul tau chiombila, sa nu ai parte de vreo mila,
Sa crapi talhar, intins pe cruce, la groapa n-aiba cine a te duce,
Fara mormant sa fii lasat in veci, ca masa viermilor reci,
De hrana fiarelor in crang, sa-ti fie dat cadavrul had.
Si ca Herostrate in antichitate, damnat sa-ti fie numele in carte,
Istoria in dreptu-ti sa aiba o lacuna, neconsemnand prezenta ta nebuna.
Poate-n ast’ fel gasi-vom alinare, pentru domnia-ti marcata de-alienare,
Incet in timp noi vom uita de toate si vom reface tara in pace si dreptate.
Daca intradevar USL doreste sa ajunga la putere prin incredere, au luat-o pe un drum gresit 🙁 Si pana la urma problema nu este de traseism politic…prea putin important! Problema este ca au legitimat un hot pe care toata partea de vest a Romaniei il cumoaste bine!
pai sa zica ceva,uite ce manarii a facut Basalau,uite ce a facut Udrula,Viedeanu,blaga,etc.
macar da semne ca ar vrea sa divulge din secretele hotiei Basite la care probabil a fost si el partas?sau ii e tarsha sa se dea-n vileag, itele sunt incurcate…,ca nu-l vad o lumina de cinste si patriotism pe asta oricat veti zice.
ca altfel..sigur,nu e oltean sau pinalti saua lt carcalac deasta ce va disparea diupa ce cade Basau,sugur fa=te frate cu gusatu pana darami Basaul..
dar daca tace e inutil,sau dupa alegeri sa haituiasca basaul..greu de crezut.noi vrem rezultate.rapid.basau in l;atz.
basau oricum e istorie la alegeri,daca se ajunge la alegeri..sa vedem daca scapa nespanzurat..ca saracia e galopanta,galopeaza pe zi ce trece nenea Radu si rumanii mai au f.f. putina rabdare
Pai nu, ca trebuie sa fie constructiv. N-ai vazut conferinta de presa ? Si se mai intreaba domnul Radu Tudor uneori, ca ce avem cu Frunzaverde. Pai o da in diverse… aia avem.
Mai mai – daca ai fi scris asa frumsete de articol inainte de a face frunzaverde miscarea ar fi fost mai bine nu?
D-le Radu Tudor, sunt curios ce ati fi spus daca, de exemplu, Oprisan de la PSD ar fi trecut de partea portocaliilor. Mi se pare un exercitiu de imaginatie foarte interesant. D-zeu stie cate si mai cate i s-ar fi imputat baronului de Vrancea, care probabil ar fi fost brusc tinut in brate de aparatul propagandistic basist si in acelasi timp criticat vehement de trusturile de presa opozante puterii. Din nefericire, presa, in functie de “coloratura”, face jocurile acestori asa-zisi baroni mizerabili.
@All: va rog sa ma scuzati pentru viteza, poezeaua a devenit:
In Post, Un Gand De Bine Pentru Dom’ Presedinte De Tara Si Partid
Trecut-a ceva timp de cand,
Un derbedeu sui si boland
Semnand cu dracu un tratat
Isi vandu sufletu-n pacat.
Si cu-mprumut sau prin vanzare,
Mai nou uzand si de tadare
Ne scoase tara marfa-n piata,
Indatorandu-ne pe viata.
Bucata cu bucata dadu glia,
S-acum e graba mare-n Romania,
Sa dam ce-a mai ramas in sol,
In urma sa ramana doar parjol.
Pe verestie sau pe doi pitaci,
Ne e vanduta tara-n draci,
Ce ne-au lasat strabunii mostenire
E-nstrainat de zor de carmuire.
O sleahta de golani si suti,
Cu japca si minciuna azi avuti,
In frunte cu un staroste dement,
Ne-au scos pe post de amanet.
Si in oborul marilor finante
Ca pe papusi ne manuie de ate
Vanduti la ordin de straini,
Azi suntem luati de babuini.
Blestem pe capul tau chiombila
Sa nu-ai parte de vreo mila,
Sa crapi talhar, intins pe cruce,
La groapa n-aiba cin-te duce.
Fara mormant sa fii lasat in veci,
Sa fii mancat de viermii reci,
De hrana fiarelor pe damb,
Sa-ti fie dat cadavrul stramb.
Si ca Herostratus in antichitate,
Omis sa-ti fie numele in carte,
Istoria sa consemneze o lacuna,
Mascand asa prezenta ta nebuna
Poate-n ast’ fel gasi-vom alinare,
Pentru domnia-ti marcata de-alienare,
Incet in timp noi vom uita de toate
Si treaba iar va mege ca pe roate.
Romanii s-au saturat de PDL-aci, de aceea au reactia asta la trecerea lui Frunzaverde de la PDL la PNL. In cativa ani, PDL-acii au reusit sa isi atraga ura poporului.
Si cel mai imaculat PDL-ac (daca mai exista cumva) are imaginea stricata din cauza ca a sustinut atatia ani o guvernare si un presedinte ostili romanilor.
Stimate domnule Tudor,stiu desigur ca este blogul Dvs si la /dvs pe blog puteti aborda orice subiecte dar permiteti mi sa va atrag atentia ca ceea ce face actuala putere in tara in aceste zile respectiv unda verde pentru exploatarea gazelor de sist este un fapt de o importanta infinit mai mare decat plecarea lui frunzaverde sau frunzaalbastra…practic asupra noastra si asupra generatiilor viitoare planeaza pericolul unei catastrofe ecologice si din pacate societatea romaneasca este incapabila sa reactioneze…rugamintea mea este sa va concentrsati mai mult asupra adevaratelor probleme ale acestei tari si sa i lasati pe indivizi ca frunzaverde pe plan secund..multumesc
Dar de stirea asta ce spuneti domnule Radu Tudor ? “Secretarul executiv al PDL Gheorghe Falcă a declarat, joi, la Antena 3, că a fost “contactat pentru o dreaptă puternică”, menţionând că liberalii cu care a vorbit i-au spus că nu au încredere în PSD.”
Deci ma apuca…
Lasand deoparte stanga si dreapta, ideologiile si aburelile, privind poza dlui frunza verde, mi-am amintit ca ochii sunt ferestrele sufletului. Uoau, ce s-o afla in spatele acelor doi ochi bolnavi, injectati, bulbucati si lipsiti de curaj?!Crin si victor sper ca au consultanti politici dar si psihologici, cand pornesc la drum cu cate un smecher de-asta judetean, portocaliu si ticalos, despre care ies la iveala tot felul de amanunte care ar trebui sa conteze al dracului de tare!
Radule ce necesitate are o alianta care are 57 la suta sa primeasca traseisti si posibuili corupti.Ca doar frunza verde nu traieste din salariul sau.Are afaceri si nu prea cred ca iese bine la un control adevarat DNA.Sa incerce sa rupa alianta pdl-unpr-udmr?Nici vorba.Atunci?Pai e cam simplu.Frunza verde pierde alegeriile prin pierderea alegeriilor pdl.Deci adio sursa de afaceri.Tipul asta ca el si majoritatea fara influenta politica ar fi afaceristii lui peste..Ieri cand Ungureanu semna genocidul gazelor de sist Crin il reesapa si il lauda de parca ar fi geniul din Carpati.Ce gaze de sist si genocid natural.Frunza verde loboda era marea revelatie PNL.Gata cu pedelistii rai care au nenorocit tara.Mult a durat verticalitatea USL.Unde era frunza verde cand Roberta fura voturiile,cand Ungureanu semna infintarea sectiei maghiare la UMF,dar cand jandarmii bateau la protestatari ca la sac,cand stia ca vor fi vandu-te bogatiile care au mai ramas,cand Blejnar Regina era haiducul fiscului,cand Duta nenorocea bolnavii de cancer cand PDL UN PARDID NAZIST CA TENTA EXTERMINA INCET INCET Romanii,dar cand baietii destepti isi umpleau conturiile producand prejudicii bugetului de miliarde.etc etc .Unde era ,,eroul,, foaie verde.Ascuns.Ei acum corabia se scufunda afaceriile sant in pericol si hop sobolanul paraseste corabia.Nu are nici o justificare nici el nici Crin si USL-ul.Si penelistii inteleg mai bine decat crezi tu.Cuvantul DEMNITATE are acelasi inteles si pt USL si foaie verde si penelistii alegatoori.Si USL-ul uita ca basel si pedelacii nu urmaresc decat scaderea USL sub 50 la suta.Eu cred ca basel le-a bagat ,,mortu,, in casa.Viitorul ne va spune .
În conexiune cu topicul.
Observ că analiștii și politicienii opoziției cam bat câmpii cu treaba cu Falcă.
Eu pe asta cu finuțul o citesc așa.
”Băi primarilor, dacă nici pe FINUL Falcă nu-l iertăm de la anchete … vă imaginați ce se poate întîmpla cu voi care sunteți niște nimeni? Stați în front … fideli, … altfel …!”
Este un joc de manipulare și atât!
Vazand furia lui Turcescu si indignarea lui Cristoiu, macar doar pentru asta, transferul lui FV face toti banii. Lasand asta, orice s-ar spune, are alt profil decat Falca, Pinalti, Udrea, Popescu sau altii care se dau si ei pe surse ca viitori plecati din pdl.
„Eu cred că Sorin a greşit pentru că el este un om politic foarte valoros, cu idei foarte pragmatice, dar va fi singular în PNL. Va fi singurul om în PNL care va încerca să construiască dreapta. Poate va fi partenerul nostru de dialog în interiorul PNL, pentru construirea dreaptei în România, pentru că ştim cum gândeşte şi poate vom face o punte de legătură”, a spus Videanu.
Unu, Doi, Trei SI: JOS BASESCU !!! JOS MAFIA PORTOCALIE !!!
Si eu cred ca Frunzaverde nu poate dauna sanatatii USL…Dar voi face foarte urat daca vreun “platformist” va fi reprimit in PNL fie el si unul mai putin cunoscut din teritoriu,atunci USL va intra in razboi total cu mine si cu multi ca mine
Cu toata stima, il apreciez mai mult pe Cancescu de la Brasov, care s-a retras in 2003 din PDL adica la inceput de mandat Basescu, decat pe Frunzaverde care se retragere in 2012 la sfarsit de mandat Basescu, dar ce sa mai spunem, BINE SI ACUM DECAT DELOC, totusi ramane un politician valoros, imi pare rau ca nu pot sa spun si despre onestitate acelasi lucru.
Cu stima!
Ce i-as cere lui Frunzaverde: 1. Sa se abtina acum de la promovarea ideii dreptei, nu e momentul, el a venit in PNL, partid care are o misiune, deocamdata, impreuna cu PSD si PC, si anume trimiterea la cosul de gunoi al istoriei a regimului PDL-UNPR-UDMR. 2. Sa preia si sa se sustina public cerintele USL pentru revenirea in Parlament : demiterea Robertei hoate, renuntarea la angajari de raspundere etc. 3. Sa se pozitioneze cumva public referitor la afacerea MOLDOMIN. Abia apoi am putea discuta despre dorinta lui de a fi vice la PNL.
http://www.adevarul.ro/actualitate/Frunzaverde_si_afacerea_de_un_miliard_de_euro_0_672533269.html
USL=PDL.Incepe transferul pungasiilor din pdl la uslasi.Mizerabila clasa politica avem.
Toata lumea lauda aici miscarea lui Sorin Frunzăverde. Va rog. dl. RADU TUDOR sa postati si celelalte opinii, pentru a putea desfasura o discutie constructiva! VA MULTUMESC!
De ce nu a plecat Sorin Frunzăverde, anul trecut? Nu mai erau valabile motivele prezentate de el…ma indoiesc! Frunzăverde nu este un om de incredere si sunt de acord cu cei care l-au facut tradator, ar trebui sa intre in UNPR, un partid lipsit de vrticalitate.
De ce ar fi un castig pentru PNL (USL)? Ce a realizat el ca om politic pana acum…poate sa-mi prezinte cineva, eu nu am gasit nimic notabil, in afara ca a migrat dupa interes!
Sa inteleg-nu prea pot dar incerc-ca pt ca pe listele PDL nu mai este rost de castig,asistam la un exod al PDL la USL,ca sa candideze si sa castige pe locuri fruntase?
Si USL-istii sunt de acord,sa le dea locurile lor fruntase,unor candidati care pana acum au trait in sanul PDL bine mersii si acum se muta in USL ca sa traiasca tot bine,si sa castige?
Victor Ponta oare nu vede ca se muta PDL pe locurile USL,adica sa ramana in continuare aceeasi oameni la putere..dar din partea USL?
Daca totusi nu castiga USL,se vor muta inapoi la PDL-daca prin absurd ar castiga ei?
Daca au tacut atati ani,nu mai puteau sa rabde 2 luni,toata lumea are revelatii inainte de alegeri ca PDL-ul nu face bine nimanui,sunt corupti si mafioti?
Ce le mai da unora prin cap..dar poate gresesc si mi se pare mie.SPER.
Foarte bine zis…se urmareste sa ramana in continuare aceeasi oameni la putere..dar din partea USL! Oare asta ne dorim?
Ce spuneti dl. RADU TUDOR! Asta va doriti?
Eu vreau alti oameni, m-am saturat de ei, cand au vazut ca se strica treaba au sarit gardul…..acesti oameni sunt fara caracter si rusine USL ca sunt primiti!
Bun. Si daca Frunzaverde este calul troian al lui Base? Iata ca debarca si altii… Nu-mi amintesc sa fi avut Base conflict cu Frunzaverde. Ori suntem consecventi, ori nu! Balacareala asta nu aduce nimic bun. Au fost la putere, nu se mai desprind de ea. Care o sa mai fie, atunci, schimbarea?
Acesta este mesajul pe care l-am transmis USL pe
site-ul lor:
Javrele ordinare (in frunte cu Frunzaverde) pe care tocmai le-ati primit in PNL, considera ca v-au facut o favoare enorma ce trebuie rasplatita prin mandate asigurate atat la locale cat si la parlamentare. Pretentiile javrelor vor starni animozitati in randul USL, vor slabi considerabil unitatea USL si increderea in buna credinta si capacitatea de a conduce a leaderilor PSD si PNL. Tatal meu avea o vorba pe care vad ca o confirmati pentru a mia oara: va certati la televizor si va beti wiskey-ul impreuna. Acele javre pe care le-ati primit in USL au facut parte ani de zile dintr-un partid care a saracit populatia, a subminat economia nationala, a facut genocid in Romania privandu-i pe bolnavi de medicamente, pe handicapati de ajutor social, pe copiii saraci de alocatii. Singurul PDList bun este cel mort. Iar voi, PNListi si PSDisti, incepeti sa va aratati adevarata fata.
Cine da mana cu o javra este o javra !
Tineti minte ce va scriu : la alegeri n-o sa adunati nici macar 40%.
Cu ultima voastra isprava ati scarbit un popor intreg.
Raspundeti romanilor de ce ar mai merge la vot sau de ce ar vota cu voi daca facand-o si-ar da votul tot unui PDList ?!.
Credeti c-o sa-mi raspunda cineva ?
Ma indoiesc.
Oricum USL a mai pierdut un vot: al meu.
Imi este scarba. Mai multa decat mi-a fost de Ceausescu si comunisti.
Asa este..PNL-isti si PSD-isti incep sa-sa arate adevarata fata.
De ce ar vota USL, daca facand-o si-ar da votul tot unui PDList ?!.
Altfel, astept cu speranta si bucurie ca Antonescu sa fie presedintele acestei tari. Va imaginati ce destindere uriasa va fi ? Va ganditi ca rolul atat de important acum al CSAT va fi injumatatit cel putin ? Ca ne vom simti liberi. Ca cei care au stat cu urechea pe telefoanele noastre vor avea de platit … mai bine spus sefii acestora, incepand cu actualul premier ? Va ganditi ca , in sfarist, ne vom simti liberi de a ne spune pasurile fara ca jandarmii – acestia mizerabili – sa mai tarasca prin praf oamenii care-si striga nemultumirile ?
Nu poate fi un presedinte mai bun decat Crin Antonescu asa cum nu poate fi, la ora actuala, un premier mai bun decat Tariceanu.
Cu Ponta – procuror in gandire si tradator in simtire (impreuna cu fonfaita si socrul) este o alta discutie.
Domnule R. Tudor,De ce Antena 3 – dvs.sau Gadea, nu reluati intalnirea Crin Antonescu – Basescu sa o dati pe post ? Multi n-au reusit s-o urmareasca. Si acum este momentul optim al revederii.
Nu cred ca Frunzaverde este de condamnat, ba dimpotriva: trage un semnal de alarma ca in politica romaneasca se intampla destule lucruri dubioase, alarmante.
Cristina de unde vii..! Pana acum ce a facut Frunzaverde? a taiat frunze la caini pe romaneste….! De ce nu a plecat anul trecut?
USL a promis ca nu va accepta pe nimeni din PDL.
Am inteles ca politica este o curva, dar de ce la unii poate sa fie de lux, iar la noi este una de sant?
Stimati domni
Este evident ca venirea lui Frunzaverde la PNL e un castig pentru USL. Cel putin, pe termen scurt. Mi se pare insa cel putin straniu sa discutam despre asta fara sa nu evaluam corect – sau sa incercam macar – consecintele acestei plecari cu arme si bagaje din tabara PDL.
E adevarat ca Frunzaverde nu seamana cu PDL-istul standard croit dupa chipul si asemanarea lui Boc, Udrea, Anasatase. E adevarat ca omul a luat cateva pozitii ferme impotriva unora dintre abuzurile comise de napraznica putere portocalie. E adevarat ca omul Frunzaverde pare mai onest – de la distanta – decat multi dintre fostii sai colegi de partid.
Nimeni nu neaga aceste aspecte.
Numai ca sunt si altele care sa discuta doar cu jumatate de gura sau alteori, cu prea dura manie, pentru a fi credibile, desi, la drept vorbind, sunt credibile.
Una dintre principalele teme de atac ale USL se leaga de stoparea traseismului politic si de revenirea vietii politice la normalitate. Despre asta numai de bine! Atata doar ca, in acest moment, admitand o singura exceptare de la regula, primindu-l pe Frunzaverde precum multimea pe Eliberator, USL si in fapt, PNL, devin necredibile in aceasta privinta. Antonescu si Ponta nu mai pot povesti publicului despre cum vor opri ei migratia politica si despre cum vor asana ei scena politica. Nu-i va mai mai crede nimeni. Ceea ce nu pricep mai marii Politicii şi Analiticii (scuzati licenta!) din Romania este ca democratiile viabile s-au construit si prin forta precedentului. Cu alte cuvinte, o singura incalcare a normei, duce la anularea normei. Punct. Aici nu e nimic de comentat sau de adaugat.
Daca in zilele care urmeaza, vor mai fi astfel de migrari, USL se va adinci in procesul de decredibilizare. O spun cu tot regretul. Nu spun ca toti membrii PDL sunt rai, corupti sau complici la nefericirea Romaniei. Dar cu siguranta, au calitatea de membrii PDL! Or, stimati domni, asta inseamna ASUMARE. Politica se face in Romania pe voturi, iar in alte tari cu ASUMARI. In frumoasa noastra patrie, partidele nu isi asuma nimic, partidele promit doar, iar unii cred, altii nu cred. Frunzaverde, daca era un politician adevarat, luminat, european, sau cum vreti Dvs., ramanea in PDL si punea umarul la o noua constructie interna, dupa eliminarea inaintepomenitilor Udrea, Boc, Videanu, Basescu, Anastase, etc. NU a facut-o. A migrat in schimb la USL.
Pe termen lung si mediu, USL pierde credibilitate si isi submineaza capacitatea de a fi, in mod real, o alternativa viabila. Parafrazand un mucalit, voi spune ca pe mine nu ma intereseaza sa-l schimb pe Drac cu Fratele lui, ma intereseaza sa scap de Drac sau macar, sa-l amputez definitiv. Pacat ca e doar un blog aici, deoarece subiectul ar merita o dezbatere mai ampla, pentru simplul motiv ca deconspira, in opinia mea, multe din mizeriile si minusurile politichiei romanesti.
Numai bine.
Adrian Sandu
PS: Aud ca si prin alte judete se pregatesc asemenea mutari demne de gandirea lui Hrebenciuc. Astfel, USL va fi o mare si fericita familie, iar romanii vor fi fericiti ca au scapat de Marinar. Si ATAT. Nimic mai mult. Ramane de vazut ce va aduce Romaniei şi CETATENILOR ROMANIEI fericita familie USL: o alta nefericire sau un nouo inceput!
un comunicat foarte important si exclusiv http://www.marianpetrache.ro/comunicat-de-pres%C4%83
Fiecare parere de pro si contra conteaza.
Comentariile pe larg le-am facut in protestul-strazii.blogspot.com , unde am detailat dorintele strazii culese diferentiat, pe domenii de protest. Am scris si despre Frunzaverde , un pion ce trebuie acceptat caatare si fososit pentru interesul general.
Domnule Radu Tudor,nu putem contesta calitatea politica a domnului Frunzaverde dar gestul final de a parasi formatiunea pdl,in aproprierea alegerilor pare
sa fie un act de tradare fata de propriul partid care
a distrus Romania.Este mult prea tirziu si categoric nu
poate avea credibilitate.Aceste migrari nu fac decit sa
compromita definitiv USL,si sa dezamageasca pe romani.
De ce poporul roman este atit de incompresibil? De ce
USL-UL nu intelege ca oamenii nu mai pot fi pacaliti ?
Dle Radu Tudor inainte de a -l ridica in slavi pe Frunzaverde, ar fi bine sa cititi in Jurnalul.ro din data de 28 martie 2012 un articol scris de doi jurnalisti curajosi, cine este Frunzaverde si de ca a plecat din PDL. Si inca nu au spus totul, carasseverinenii stiu mult mai multe. Nu de alta, dar sa nu va faceti de ras cu aprecieri facute dupa ureche.