Preşedintele Ford România, britanicul Ian Pearson, s-a arătat dezamăgit de stadiul lucrărilor la drumul expres Craiova-Piteşti, în condiţiile în care autorităţile au promis că centura oraşului Balş va fi gata până la finalul anului.

Este posibil ca imaginea să conţină: oameni în picioare, cer, în aer liber, natură şi apă

Ford are, la Craiova, o fabrică de automobile, iar reprezentanţii companiei au subliniat, în mai multe rânduri, importanţa infrastructurii pentru industria auto din România.

Pearson a vizitat şantierul drumului expres şi a publicat câteva poze pe contul de Facebook.

Este posibil ca imaginea să conţină: cer, în aer liber şi natură

”Am avut nevoie de aproape o oră ca să traversez Balşul, săptămâna trecută, aşa că am decis să văd în ce stadiu se află lucrările la drumul expres Craiova-Piteşti, în special cele la centura Balşului. Lucrările au început în data de 22, cu anunţul că centura va fi gata până la finalul anului! Aşa cum puteţi vedea în pozele pe care le-am făcut ieri, nu a fost înregistrat vreun mare progres de la startul lucrărilor”, a scris Pearson, pe contul de Facebook.

Este posibil ca imaginea să conţină: cer, nor, în aer liber şi natură

El a subliniat, din nou, importanţa vitală a acestui drum pentru oamenii şi firmele din Craiova. Totodată, a promis că va monitoriza evoluţia lucrărilor, în speranţa că promisiunile vor fi respectate.

În aprilie, premierul Viorica Dăncilă a anunţat, în şedinţa de Guvern, adoptarea unei hotărâri pentru declanşarea procedurilor de expropriere pentru primul tronson al drumului expres Craiova-Piteşti, care va avea 17,7 kilometri. Sumele estimate pentru despăgubirile care vor fi acordate pentru imobilele aflate pe traseul viitorului drum expres se ridică la aproximativ 4 milioane de lei.

Drumul expres Craiova – Piteşti va avea patru benzi de circulaţie şi va ocoli oraşele Balş şi Slatina. În luna decembrie a anului trecut, au fost semnate contractele pentru construcţia a 57 de km, pentru circa 385 de milioane de euro, scrie news.ro

2 COMMENTS

  1. Multinationalele asteapta ca din taxele luate pe Forta de Munca (pe cel slab) sa-i faca statul drumuri si poduri celui gras (companiilor straine).
    Sa verse din profitul intreprinderii catre stat pt costructia de sosele, nu sa faca sedinta cu actionarii straini ca sa le umfle portofelele!

Leave a Reply to zenobiusCancel reply