Ieri dupa amiaza, in preambulul asumarii Guvernului pe legea descentralizarii, a avut loc o intalnire foarte importanta.
In biroul presedintelui Camerei Deputatilor Valeriu Zgonea, premierul Victor Ponta a propus infiintarea unei comisii de ancheta la Camera privind achizitionarea terenului de aproximativ 300 de hectare de catre familia presedintelui Basescu.
Premierul Victor Ponta mi-a confirmat in exclusivitate, drept pentru care pot comunica oficial, faptul ca de fata erau si doi importanti lideri ai PNL : vicepremierul Daniel Chitoiu si ministrul de interne Radu Stroe. Ambii au agreat solutia unei anchete parlamentare prin infiintarea unei comisii.
Acest fapt arunca un semn de intrebare privind declaratia deputatului PNL George Scutaru potrivit careia “liberalii n-au fost consultati sau anuntati despre infiintarea comisiei”.
Cine zicea ca basismul a murit in Romania? E ca-n basmele alea, tai un cap la balaur si cresc 2 in loc.
USL-ul devine pe zi ce trece mai haotic. Cred ca e momentul potrivit ca apele sa se separe: PSD la stanga cu brelocul PC si PNL la Dreapta cu relicva PDL.
Pentru cunoscatori:liberalii din guvern sunt de fapt psdisti sadea. Sunt conectati la banii statului si desprinsi de sub carma lui Antonescu. Vezi declaratiile lor privind rosia montana: campeanu si manescu se declarau pentru proiectul lui ponta Rosia Montana in timp ce Antonescu exprimase pozitia lui si a PNL ului impotriva acestuia. “Liberalii” din guvern au alta agenda…
Apropo, despre esecul proiectului Rosia Montana a lui Ponta nimic, nimic?
Crin este intr-o deruta totala , gratie celor care-l influenteaza negativ . Pacat ! De teama tradarii care-i este insuflata aiurea , va sfarsi prin a fi el tradatorul USL . Cu durere spun ca , daca va continua asa , nu va ajunge presedinte de tara si nu va mai ramane nici macar de partid . Il urmeaza cu pasi siguri pe Geoana . Cine-i invenineaza modul de a gandi , s-ar putea sa fie omul Satanei (asa , bine mascat) . Mai astept o saptamana si , daca PNL continua sa stea cu un picior spre PDL , cu curul in doua luntre (scuze !) , ma retrag din acest partid .
Si treci la PSD !! Cred ca mai poti face ceva .. sa incerci sa vezi dincolo de aparente si de minciunile lui Ponta.
Ce ,,te plimba grija,, pe tine ce fac eu cu viata mea , desi nu ma voi mai inscrie intr-un alt partid ?! Ponta este printre putinii politicieni care-si vede de treaba sise chinuie , PE BUNE , sa mai spele fata tarii si s-o scoata din saracie . Am incredere deplina in el ! Mie nu-mi pasa ca ala-i pesedist , ca alalalt e penelist , udemerist sau cum o fi , m-am saturat de vrajba asta si nu vreau decat sa iesim din rahatul asta mare in care suntem ca tara !
*si se
@nimabe
.
Moto : ”Pentru că îmi pasă”
.
Dragă Nicoleta,
.
Urmare reacțiilor tale recente fără precedent (în accepțiunea mea), te rog să îți mai adunci aminte de vremurile când încercam să te rog să-ți (mai) temperezi pornirile și , urmare, lucru care m-a durut, cum îmi raspundeai tu atunci?
.
”@Gemil Gemil , asa impresie ti-am creat eu ?! M-am simtit de parc-as fi fost pandita de undeva , de dupa colt si , pentru c-am gresit , mi-ai aplicat corectia . Nu ma ,, arunc ,, , nu ,, intru in corul de profesionisti denigratori ,, , nu scriu ,, din ….. ficati ,, , nu sunt ,, cu ura in suflet ,, si nici nu-mi aduc aminte sa fi fost nevoit cineva pe acest blog sa-mi spuna ,, sa am rabdare , sa nu ma arunc …. ,, pentru simplul fapt ca e primul comentariu in care ,, mi-am permis ,, sa-l critic pe Ponta…”
.
Așa că îmi doresc ca tu să nu-mi raspunzi și mie tot așa cum o faci unuia de pe aici:
”Ce ,,te plimba grija,, (băi gemile) ce fac eu cu viata mea ?! (November 20, 2013 at 6:17 pm – @nimabe)
.
Ce spui tu acuma?:
.
”Crin este intr-o deruta totala , gratie celor care-l influenteaza negativ . Pacat !(…) Mai astept o saptamana si , daca PNL continua sa stea cu un picior spre PDL , cu curul in doua luntre (scuze !) , ma retrag din acest partid .(November 20, 2013 at 11:12 am – nimabe says:)
.
Cu mentiunea(nota bene!):
”Ponta este printre putinii politicieni care-si vede de treaba sise chinuie , PE BUNE , sa mai spele fata tarii si s-o scoata din saracie . Am incredere deplina in el ! (November 20, 2013 at 6:17 pm – nimabe says)”
.
Faci, însă, aproape la fel, și ….NU E BINE, cum a facut-o de ”N” ori dl. Voinopol . Ce spunea domnia sa ceva vreme în urmă:
.
”Incepand de acum nu ma mai consider membru-votant liberal
si nici nu vreau sa mai aud vreodata de politica , de
politicieni sau de bascalia numita ” alegeri ” ! … Never !
Avand in vedere ca serviciile controleaza impecabil totul …
pentru ce sa fiu o particica a unui circ de manipulare ! NU !
(August 12, 2013 at 5:35 pm – Titus Voinopol says)
.
Cu diferenta…MARE , față de ce spui tu(domnia-sa tot PNL-ist fiind), că:
.
“DUPA TOATE EVENIMENTELE SI ALEGERILE DIN 2012 ,
ilegitimul basescu este absolut jupan si e la butoane !!!
SI ATUNCI ???????????????? RUSINE LUI PONTA ! E UN JEGOS !!!
(April 3, 2013 at 9:43 am – Titus Voinopol says):
.
În încheiere, citește (te rog!) care a fost părerea mea spusă …demult, d-lui Voinopol(căt și altor …razvrătiți), părerea ce mi-o mențin și astăzi, și care ar pune intr-o ”matca” normală ATITUDINEA NOASTRA de zi cu zi. Fără ”suișuri” și fără ”coborâșuri”, funcție de ce spun, sau fac la un moment dat, UNII sau ALȚII, DRAGI NOUĂ sau RIVALI NOUĂ.
.
”Ce aș avea eu de spus?!
.
Eu , unul, am decis să merg cu USL-ul . Nici cu PSD-ul nici cu PNL-ul nici cu PC-ul. Orice om in tara asta , major, vaccinat și sănătos cu capuțu a decis singur, in cunostinta de cauza, in cine are incredere si in cine isi pune el sperantele. Unii , ca și mine, au crezut și încă mai cred în USL, alții in PP-DD , PDL, PRM, sau UDMR. Alții, pentru că așa cred ei că e bine în…nimic( un mizilic de aproape…. 60% ). Astfel că și eu, și dumneata, și carla, și nimabe, și stan petru paul, și …marcus, am avut niște speranțe în acest USL și, cel puțin eu, nu am condiționat sprijinul meu aici fiind vorba de …..ÎNCREDERE. Puteți să vă lamentați, puteți să și “urlați” daca astea considerați că vă ajută sa treceți peste dezamagirea crunta creată de unele știri sau comentarii care v-au convins că totul conduce spre ceea ce dvs. considerați a fi …trădare. Eu ,unul, nu am toate elementele din discuțiile care au inflamat lumea și care să mă facă să mă simt trădat. Cel puțin până în acest moment. Iar cum în prietenul d-nei Udrea nu prea am incredere….!.
.
Eu, și nu ca alții, dintotdeauna am considerat că dezamagirile pe baza de…încredere se consuma în liniște și nu în… Piața Publică. E ca și cum aș fi pierdut ca un prost, să zicem , la Caritas, și-aș iesi în stradă revoltat că… m-am lăsat păcălit. Sau că am absolvit o (oarecare)Universitate particulară și, ce să vezi? …Statul nu vrea să-mi recunoască studiile. Critica se face din interior și nu din afara. Si partidele au forta suficienta sa on facă atunci cînd sunt derapaje. Astfel, revolta fata de USL ti-o poti manifesta in orice fel dar nu de pe pozitia de USL-ist chibiț. Mai puțin presa(care este “dumnezeu pe pamant” așa cum considera, intr-un fel pe drept și dl. Ciuvică Mugur) care poate și chiar trebuie să o facă “din afară”. Restul, cum spuneam, sunt chibiți. Și n-am să fiu niciodata o țață care să se plângă zgomotos(adica, să urle) de ceea ce considerași,( ca-n Caragiale)… TRADARE. Așa că, bărbătește, nu o să mă plâng nimanui că am fost un dobitoc în alegerea mea.
.
Si daca in țara asta se va fura(minți sau sfida n.s) tot atat de mult(CA PE VREMEA LUI BASESCU -BOC) si noi o vom duce mai greu, atunci abia incep dezamagirile si revolta mea. Și, după cum lăsați să se inteleagă, nu mi-ați făcut mie un hatîr să “tineți” cu USL-ul , dvs. având , nu-i așa?, toate argumentele să considerați altceva. Că v-am ținut și eu și carla și nimabe și stan petru paul și marcus că ..”v-am ținut sub papuc” și dvs., sireacul, clocoteați de ură ascunsă cu argumente imbatabile că lucrurile stau altfel. Oricum, și acum o lună , și acum două, și acum nouă, și de când ființează USL-ul, NOI, aștia , nu aveam o altă opțiune, cel puțin că intelectuali ce ne considerăm cu toate nemulțumirile frustrările și toate balbaielile ce le-am considerat fiecare dintre noi ca le-au facut Ponta, Antonescu sau USL-ul, în general. Daca unul dintre noi considera ca a fost neinspirat ca și-a îndreptat speranțele către USL este treaba sa personală și poate proceda cum dorește în continuare. Poți doar să spui : Da domnule! – am fost un dobitoc si trebuia să merg cu…..PP-DD, PDL , PRM-ul sau UDMR, după caz. Sau …cu nimeni. Un lucru pe care-l consider de bun simț este însă că atîta timp cît ești ….CU CINEVA, nu-i dai la “gioale”, in preajma, sau în plină campanie, ceea ce mulți au facut pe-aici. Din…. prea mare “dragoste”, vezi-doamne, pentru aceștia. Mai mult, de a vehicula tot felul de scenarii cu rol clar, diversionist.
Argumente…?! Când un om are deja fixații, cum văd, acestea sunt inutile( fixații în înțelesul nu de “boală” ci de faptul că BRUSC toate afirmațiile dvs. recente sunt categorice, radicale și…. devastatoare la adresa USL-ului , în special a lui Ponta fără …nimic argumentat. Căutați o altă redută de pe care să luptați cu “hydra comunista” și… tot pe acest blog. Sunt atâtea partide!. Sau poate puneți de o mica revolta la dvs., la PNL Pitesti, poate iese ceva mai… dihai. Sau dați o soluție. Am mai spus-o. Dvs. nu puteți să spuneti nimic fără …lozinci, fără etichete și fără a folosi acest… NOI. Recitiți-vă! . Parca sunteti la un miting al unei aripi ultrașe a PNL Pitesti, dar nu vreți să se vadă acest lucru că v-ar da afară. Asumați-vă rolul de dizident în PNL. Haideți! Puneți de-o zurbă. Poate faceti să cadă Antonescu si cu el odată… Acordul …deci Ponta. Sau , dacă nu, spuneți serios, nu răstit și cu invective și fabulații ce credeți și….dați soluții. Aș vrea să vad …soluțiile. Asta e cusurul dvs.: Reacționați disproporționat, ca nimeni altul și…. de pe niciunde. Asta se vrea, credeți, o acțiune de …conștientizare a “boborului” și a noastra a tuturor, la care eu nu subscriu, și care să conducă la ….ce? Să cerem demisia lui Ponta până a fi numit prim-ministru? Sau ce? Sau să- i rupem capul….(December 16, 2012 at 1:03 am – @gemill)
NOTA: repet, acest mesaj era pentru dl. Titus Voinopol
.
Sper , totuși, ca răspunsul cu care mă vei onora să fie MĂCAR ca ultimul trimis de tine:
.
”(…) Inseamna ca eu sa ma supar pe tine ?! Mai , ,,gemilas,, , fii mai atent !( November 2, 2013 at 11:55 am – @nimabe)”
Infiintarea comisiei de ancheta nu este o decizie politica;prin urmare, nu au fost “consultati”nici liberalii, nici psd-ii, nici pc-ii.
Important este sa se faca o ancheta obiectiva a subiectului si sa ni se comunice rezultatul.
Totul este anticipat, in forţă, toţi se dau după deget, toţi au interese ascunse, toţi au susţinători din partea celor cu legislaţia in mînă, se vede clar, că urmează hărţuirea si deposedarea mostenitorilor şi a proprietarilor de bunuri(ceea ce s-a intimplat si pînă acum,cu acte fabricate-proprietarii sunt aruncaţi in spitale sau aziluri si nu stiu ce se intîmplă,ori sunt forţaţi să semneze actele, numai că, acum legiferează totul să nu mai fie comentarii sau contestaţii) dacă ai bani, cîştigi(ai mostenire sau proprietate), dacă nu(rămîi fără moştenire,proprietate sau orfan de părinţi,deşi ai avut grijă de ei pînă i-au luat cu japca) şi te fereşti de şocuri pe circulaţia sîngelui, mai ales inima si capul să nu mori. Este îngrozitor !!!
Jur daca eu mai inteleg “ce!?” si “cand!?” LIBERALII mai vor ceva bine pentru TARA ASTA.
Ponta si Antonescu = doi bezmetici ! Nu pot ei sa iasa cu declaratii dupa ce se pun de acord ? Ii mananca in limba si nu se pot abtine ? Cred ca nu merita sa mai publicati si comentati toate nazdravaniile unor copii fara minte .
Sunt in campanie electorala amandoi. Ce nu ai inteles?
S I C T I R E L I B E R A L I L O R !!! Daca nu vor sa infiinteze aceasta comisiei PNL in frunte cu Crin Antonescu sunt tucalarii lui Basinescu Traian. Iar prin aceasta decizie acesti linge izmene de Basinescu vor iesi din viata politica a Romaniei pe orificiul din dosul securistului chior.
Poate ai dreptate. Dar nu poti sa folosesti alt limbaj? Unul urban , nu suburban. Poate ca te-ar lua cineva in seama.
Ce tara!,Ce haos!,Ce stat in disolutie!.Ce sa mai speri la dreptate(pana la capat) cand un procuror joaca/fura la pacanele 100.ooo EURO si praduieste inca 150.ooo EURO (bijuterii confiscate) si este lasat “saracul” in libertate pe motiv”ca are DEPENDENTA de jocuri”.Pai ne intrebam ce stat ar fi acela(ar mai avea oare buget) daca cetatenii romaniei ar declara ca nu si-au platit obligatiile la stat fiindca “au DEPENDENTA pentru NEPLATA taxelor si impozitelor si ca in plus fac ALERGIE(la mana) cand le achita”.Asta da…dreptate.Sa ..TRAITI BINE!.
Dl.Ponta a uitat atat de repede cat de suparat era in vremea opozitiei ca parlamentul era subordonat guvernului Boc-Basescu?
In ce calitate sugereaza agenda parlamentului?
Si Zgonea-seral (politica pe care spune ca a invatat-o tot la seral a fost frecventa?) in functia ce se afla ar trebui sa stie ca ministrii, chiar lideri fiind, nu pot hotara pentru parlamentari. S-a simtit atat de important ca intrunirea a avut loc in biroul lui si obedient din fire si atitudine fata de propriul sef de partid a hotarat ca ce s-a discutat in grup guvernamental este si hotararea partidului ce nu-si avea presedintele prezent.
Vai de noi si tara asta cu asa “politician”!!!!
N-am votat niciodata PSD-ul la generale iar la presedentie cand nu am avut incotro (Iliescu-Vadim sau Geoana-Basescu) dar din ce in ce mai des imi dau seama ca votul este un mare fas ca ajung la putere si fac acelasi lucru iar PSD-ul nu si-a schimbat deloc atitudinea.
O fi Ponta tanar dar formarea sub aripa lui Iliescu si Nastase a lasat urme adanci ce pot fi mascate un timp dar isi da arama pe fata atunci cand e vorba de democratie.
De ce nu a vorbit cu Antonescu despre aceasta comisie?
Cei in fata carora si-a expus ideile ii sunt subordonati intr-un fel sau altul si a iesit ce a iesit.
De la dvs. ma asteptam sa fiti obiectiv dar probabil ca asa e viata…
este ceva neobiectiv in ce am relatat eu? afirmatia dvs e ieftina, as spune chiar gratuita
Cristina .. incearca te rog sa nu il mai superi pe domnul Tudor criticandu-l pe Ponta sau partidul sau. Ce naiba, tu chiar nu ai observat semnalele din ultima vreme? Gata cu ACD, gata cu sprijinul media, gata cu moderatori facili pentru invitatul Antonescu, gata cu … Apropo, azi era sa fac infarct cand am auzit ca Antonescu a fost in studiou la B1TV!
Ma bucur tare ca liberalii au fost lasati in ofsaid de Ponta,in curand vor ramane cu buzele umflate, sufland a paguba.Imi pare rau de la PNL doar de domnul Diaconu, un om deosebit care din pacate chiar crede spusele unei nulitati ca ministrul chitoiu cu privire la directia antifrauda,directie nascuta moarta din fasa,cu oameni alesi pe sprinceana, fara bani de calculatoare si retele it si fara buget de functionare, dar cu uniforme.
Diversiune de 2 bani a celui care a venit cu lista lui Barosso in dinți , a semnat coabitarea si a propus-o pe Kovesi .
Chițoiu si Stroe ca miniștri nu pot hotărî în numele Parlamentului ce Comisii se fac sau nu si mai mult sunt subordonați premierului nevrand sa se puna rau cu Ponta .
Sa informeze si sa discute cu liderii de grup de la Parlament si abia atunci ai parerea PNL .
“liberalii n-au fost consultati sau anuntati despre infiintarea comisiei”.
Liberalii joaca la doua capete; in ultimul timp au intensificat…..cersitul bunavointei lui Basescu-Masa Verde-Mosier, poate, poate la urmatoarea iesire la TV va recomanda(iar) votantilor de dreapta sa-l sprijine pe Antonescu in turul II…..
Am mai spus ca Antonescu este cel care il va apara pe Basescu.Voi,cei de la A3 ar trebui sa va sesizati asupra faptului ca Antonescu va ocoleste.El crede ca daca are putere asupra TVR1 ceilalti nu mai conteaza.Nu stie ca romanii nu se prea uita la acest post tv?
Ai sa fi uimita cand o sa constati ce poate face concurenta dintre televiziunile de stiri! Conflictele astea politice fac ca si presa video sa se “repozitioneze”, asa ca sa nu te miri cand o sa-l vezi pe Basescu la RealitateaTV si pe Antonescu la B1TV. Nu pierd nici politicienii, nici posturile care profita la maximum de acest lucru. Pierdem doar noi, telespectatorii, carora n-i se ia dreptul la o informatie sau analiza corecte.
prea multe orgolii si pe de alta parte este de-a dreptul o obsesie a liberalilor ca pishadistii ii pun in fata faptului implinit ca in alte cazuri
Dnule TUDOR cum explicati faptul ca daca comparam bugetul SRI/SIE si luand in calcul numar de salariati de aici cu bugetul SANATATII si numarul de salariati din sanatate , rezulta ca nu mai merita sa faci facultate de medicina 6 ani ,fiindca mai bine iti gasesi o pila(la presedentie,guvern,partide,rude…) te angajezi la SERVICII si castigi de N-ori mai mult de cat un medic si in plus an de an iti creste bugetul, nu ti se taie an de an, ca la invatamant si sanatate.Fiind analist pe acest domeniu sigur,sigur aveti o explicatie si pentru noi cetatenii obisnuiti.
Aceasta alianta incepe sa semene tot mai mult cu defuncta CDR.
Dintre cele 42 de judete ale tarii,nu stiu daca mai sunt 10 judete in care alainta muribunda sa mai existe.
Aceasta stare de fapt incepe sa se vada tot mai mult si la centru.
Ma enerveaza si pe mine la culme ca antonescu incepe si el sa aiba un “pact de coabitare” cu bas, dupa ce a tradat pontescu.
Dar, pe de alta parte, ce sa faca si antonescu daca sirbu si altii ca el tot trimbiteaza ca psd-ul vrea candidat la presedintie??? Trebuie sa se reorienteze si el… Asa-i in politica….
Ne-am convins ca politica-i o curva si politicienii se lupta sa fie MATROANE.
Jalnic…
exista liberali de ‘stanga’ si liberali de ‘dreapta’
cei de ‘stanga’ vor sa ramana la guvernare dupa destramarea USL
Dar antonescu nu stia, desi ponta a spus clar ca s-a consultat cu antonescu. O noua minciuna marca ponta, bineinteles dvs in loc sa sesizati zilnic asta, ii luati interviuri la meci si-i faceti publicitate mereu. Ce sa-i faci, dc e ordin de sus ordin sa fie. Si ca sa nu intelegeti gresit, dle tudor, nu spun ca v-a dat ordin voiculescu. Antena 3 intelege ordinele de sus fara sa fie nevoie de telefoane ptr a le comunica 🙂
atit puteti sa intelegeti. va compatimesc
@Marian. Ponta minte? Hai sa vedem..
In opozitie tipa ca Boc a vandut tara FMI, cand a ajuns la putere ca Basescu a vandut interesele la CE – in interviul de ieri acordat unui post de televiziune american a laudat exact acordul cadru cu FMI, MB si CE!!
In opozitie combatea proiectul Rosia Montana si exploatarea gazeleor de sist, iar la putere le promoveaza (a mai avut si tupeul sa afirme ca atunci-in opozitie- credea ca tot ceea ce sustine Basescu este gresit!!)
A fost in Finlanda, a dat niste declaratii, iar unul din ministrii finlandezi a iesit public sa aduca niste “lamuriri”.
A afirmat ca Franta se opune intrarii noastre in Schengen datorita rromilo, a iesit premierul francez sa spuna ca nu aceasta este cauza, iar Ponta stie deoarece a fost informat de doua ori.
A afirmat ca Redding nu a spus nimic ca Romania ar avea probleme cu justitia, ca presa nu a inteles corect, a fost nevoita sa iese Redding sa afirme, inca o data, ca Romania are probleme.
Am dat doar exemplele notabile, in care Ponta a implicat oficialitati sau organisme straine. Degeaba merge minciuna in tara, degeaba ultrasul PSD-ist, cu creierul spalat, nu va intelege ce se intampla, dar ce ne facem cu “externele”? Cine il mai baga pe dottore in seama? A fost in USA, s-a intalnit cu Biden, iar Basescu iese cu un comunicat de presa si spune tot ce a discutat cu acelasi Biden in timpul vizitei lui Ponta! Dl. Radu Tudor, analist, ne poate explica in ce situatii, cu al cui acord, o parte -respectiv Romania- poate da un comunicat despre discutii oficiale purtate prin telefon. Dar nu o va face.
a spus pe naiba basescu…. el se baga ca musca-n lapte, nu putea nimeni sa verifice daca basescu spune sau nu adevarul
Ambasada SUA ! Putea infirma comunicatul presedintiei. Oficiali ai altor state au iesit sa infirme declaratiile premierului roman.
Comentez eu rostul acelui comunicat. “Interlocutorul oficial al statului roman, in discutiile cu USA, este presedintele Basescu”.
Asta este esenta comunicatului d.le Tudor, o stiti si dumneavoastra, dar va agatati de ipoteza ca nu ar fi real. Poate este si cum ziceti dumneavoastra. Dar alternativa este de toata jena.
Poate are dreptate Roxana Iordache:
http://roxanaiordache.wordpress.com/2013/11/20/george-scutaru-cartita-din-pnl-declaratie-cu-potential-catastrofal-asupra-lui-crin/
in elanul ei muncitoresc, roxana iordache omite faptul ca scutaru a fost pus chiar de antonescu sa declare
In articol, sunteti foarte sigur ca Ponta l-a anuntat pe Antonescu. Sunteti la fel de sigur ca Ponta si PSD isi vor respecta promisiunea facuta lui Antonescu privind candidatura la prezidentiale din partea USL?
Incerc sa ma pun un pic in locul lui Antonescu .. ce face Ponta de saptamani bune? A pornit o campanie impotriva presedintelui. Nu comentez daca este justificata sau nu, corecta sau nu. Pai asta nu era mesajul electoral principal al lui Antonescu, candidatul USL la prezidentiale? Lui Ponta nu-i ajungeau avantajele electorale create prin natura functiei de premier? Probabil asta a cauzat suspiciuni puternice. A mai venit si randul declaratiilor lui Geoana si tata socru de la congres si gata …
Iar ma pun in locul lui Antonescu .. presupune azi ca se inseala in privinta “semnelor”, pastreaza USL unita, trece timpul, dar nu se inseala, iar prin august/septembrie 2014 Ponta rupe USL gasind nod in papura vreunui ministru liberal, ba mai mult, aruncand vina pentru nerealizarile guvernarii (si vor fi multe) pe Basescu si Antonescu!! Va mai avea timp Antonescu sa se repozitioneze electoral? Va mai avea vreo sansa candidatul Ponta sa nu castige din primul tur?
Deci.. ce sa faca Antonescu domnule Radu Tudor? Sa astepte toamna? Sa creada orbeste in cantecul de sirena al lui Ponta si PSD in profida semnalelor tot mai evidente, in profida celor spuse de Dan Voiculescu sambata trecuta la congres?
Iar ma pun in locul lui … azi as parasi USL si as trece cu PNL in opozitie. L-as lasa pe Ponta singur, sa arate Romaniei cat de capabil este. Daca este capabil sa fie ales iarna viitoare, daca nu, sa nu mai dea vina pe Vulpescu pentru OltChim, Fenechiu pentru CFR, Chtoiu pentru acordul cu FMI samd, si sa isi asume responsabilitatea, lucru de care a cam fugit pana acum.
Una este sa iti spuna doar o parte ca esti incompetent, alta este sa iti spuna doua. Iar eu nu cred ca Ponta va avea inteligenta sa poate minti electoratul un an in ideea in care, pe langa Basescu, mai este inca unul si un partid care sa sustina acelasi lucru.
hmmm
domnule radu tudor, daca faceti acest lucru (sa incepeti contre impotriva PNL) tocmai dupa ce dan voiculescu a avut acea iesire la antonescu, si in contextul in care pana acum ati dat de pamant cu ponta, cred ca va pierdeti nu jumatate si intreaga audienta. se adevereste tot ce latra basistii daca faceti asta!!! sper sa nu. sper tare mult sa nu.
sunteti in afara logicii formale. eu am postat niste informatii. n-am spus ca antonescu e prost sau genial
se pare ca se confirma toate informatiile privind apropierea dintre antonescu ( liberali ) si basescu. pe toate posturile apar tot felul de asa zisi lideri liberali de care nu a auzit nimeni care sustin ca ei, liberalii, ca nu au stiut de propunerea de infiintare a acestei noi comisii incurcandu-se in propriile minciuni. atunci cand ceilalti participanti la discutii confirma inseamna ca fruntasii liberali participanti nu au decat rolul de a aproba tot ceea ce spune antonescu( si confirmandu-se ca singura voce care decide in pnl-ul atat de laudat ca e prea democratic, este antonescu). si atunci de ce s-a facut negru de suparare antonescu pe spunerile lui voiculescu referitoare la apropierea fata de basescu? si se mai mira ca tot mai multi romani nu-l mai vor pe antonescu presedinte iar liberalii o iau voios pe topogan?
si apropo daca un amarat de prefect intervine sa fie numiti in functie diversi fiind aresta pentru trafic de influenta, telefonul dat de basescu pentru mentinerea lui ghetea la cec sau interventia lui papici( doar un tampit crede ca dna-ul a intervenit de capul lui sa cerceteze regimul juridic al terenului) asta nu inseamna trafic de influenta? si concluzia este clara: nimeni nu e ,ai presus de lege conform constitutiei!
“CEO-ul canadienilor spune că acționarii și-au pierdut răbdarea
Gabriel Resources amenință România cu “ceva radical diferit”
http://www.cotidianul.ro/gabriel-resources-ameninta-romania-cu-ceva-radical-diferit-226810/
BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING NEWS
mafia gabriel resources o sa faca publice listele cu spagile catre lichelele poitice precum si statele de plata ale intregii prese 🙂
prima data cind zimbesc la actiunile mafiei dna:
“Descindere a DNA pe ”moșia” lui Sebastian Ghiță și Mircea Cosma”
http://www.cotidianul.ro/descindere-a-dna-pe-mosia-lui-sebastian-ghita-si-mircea-cosma-226799/
probabil s-au dus sa dea foc la probe
stiu toti, cine-i mai crede? eu sigur nu.
Cum se spune, mai formam o comisie, ca sa se asterana uitarea de fapt! Mai patati, mai curati, mai frumosi, mai sanatosi! Au demonstrat altceva in in 24 de ani! N I M I C!!! Mare atentie la furaciunea pe care o pune la cale PSD/USL, prin marirea indemnizatiilor membrilor AGA si a consilierilor guvernamentali!Superslarii de la regiile autonome falimentare, cu arierate de miliare si impozite la stat neplatite! Se merita emisiune TV, cu tunurile pe ei! Sunt de o magarie fara seaman! Abia ii astept la VOT care rimeaza cu BOT!
Daca-n PSD exista o singura voce care conteaza-pontavoce,in USL deciziile importante ar trebui luate in urma unei consultari bi/tri/laterale.Ponta iar a procedat ca-n cazul proiectului Rosia Montana-pe repede-nainte,fara a se consulta cu partenerii de alianta.Poate a vrut s-arate ca Antonescu nu conteaza…Dubios, cum parteneri de alianta,incearca din rasputeri sa lase impresia ca, vezi Doamne,Antonescu s-ar apropia de Basescu,uitand de pactul de coabitare Ponta-Basescu,sau de “solutia imorala”(asa a zis Basescu),cand PC-ul a parasit alianta cu PSD,pentru a crea o majoritate de conjunctura,PDL-ului.Pana acun,PNL nu a tradat si nu a-ncalcat nicio intelegere politica.
stai prost cu memoria
Ce gîndire !!!, cum poţi să afirmi asemenea tîmpenii???,se pare că vor mînări alegerile prin metoda,,vîrsta 16 ani” care şi cum pot că nu mai au votanţi, sau oameni de baza, în forţă pentru alegeri,cîţi romăni reali sunt cu vîrste de la 16 ani pînă la 18 ani şi cîţi rromi sunt cuprinşi intre aceste vîrste???, pe niciun adult, care are capul pe umeri şi gîndeşte cu creierul, nu îl va stimula interesul faţă de politică(doar puturoşii, agramaţii,cei cu diplome la hectar, cei care nu şi-au făcut un rost în viaţă,cei vulnerabili la orice, vor accepta). http://www.antena3.ro/romania/gorghiu-deputat-pnl-scaderea-varstei-de-vot-la-16-ani-ar-stimula-interesul-adultilor-fata-de-politica-235362.html
Începe să îmi fie scîrbă de politica romănească (totul e impotriva omului de rînd, a omului cu bun simţ şi nu numai…),este vizibil, chiar dacă ai avea dioptrii mari, tot vezi, simţi ce se întîmplă.
“Ponta : Cel putin doi liberali de virf stiau de comisie”
aaaaaaa asta e lovitura de circ… si da-i si lupta si lupta si da-i… de la patuzsopt incoace
1 IANUARIE 2014
– 7 litru benzina/motorina
– 5-15% crestere pret electricitate cu taxa pe stilpi a lui ponta bagata in facturile la electricitate ale consumatorilor captivi la monopolurile de stat strain
– crestere pret gaze (mai stie naiba cit o sa mai fure lichelele politic corporatiste si aici)
– cresterea pretului alimentelor
– hotia TVA ramine la 24%
– taxele si impozitele locale cresc… nu stie nimeni cu cit… in functie de citi oameni o sa iasa in strada la rascoala
bai ce frumos e circul cu ponta-basescu-antonescu
Ce să ceri de la PNL? un partid de doi lei cu fiţe de mari aristocraţi. Un partid fără oameni competenţi, fără ideologie, fără orizont. Când în sfârşit şi-au dat şi ei seama că PSD-ul îi călăreşte în guvern, n-au găsit nimic mai bun de făcut decât să apeleleze la tactici băsiste. Adică să se contrazică din 5 în 5 minute, să se facă frate cu Băsescu ca s-o i-o dea lui Ponta. Ca aşa e-n politică.
Să mai rîdem puţin, că suntem prea terorizaţi : http://www.antena3.ro/romania/patru-proceduri-de-infringement-lansate-de-comisia-europeana-impotriva-romaniei-235389.html : Comisia Europeană solicită României să transpună Directiva privind protecţia animalelor utilizate în scopuri ştiinţifice în legislaţia sa naţională, întrucât aceasta are drept scop “reducerea la minimum a utilizării animalelor în experimente şi impune utilizarea de alternative, acolo unde este posibil, asigurându-se, în acelaşi timp, că cercetarea în UE rămâne la un nivel de vârf”.(aici,cred că este vorba de omul obişnuit care inghite pastile pe bază de publicitate sau liste favorabile afaceriştilor).
ITALIENII SUNT DISPERAŢI DE 3 ZILE, DAR NOI SUNTEM DISPERAŢI DE 23 DE ANI DE ZILE, NOI AVEM GRAURII NOŞTRII CARE NE TERORIZEAZĂ SISTEMATIC
:http://www.antena3.ro/externe/oamenii-sunt-disperati-ce-se-vede-de-trei-zile-deasupra-vaticanului-si-romei-235350.html.
In timp ce Ponta e zambitor si increzator la TV,coboara in vestiare etc, iar Basescu achizitioneza terenuri in agricultura cu imprumut de la banca de Stat, puii de romani mor pe capete sau se nasc cu dizabilitati! De ce? De bine ce o ducem! Un exemplu, Nerologia pediatrica e pe cale sa fie suprimata chiar din interiorul sistemului medical! Ce ziceti, ce intresant, se cheltuie pre multi bani cu copiii romanilor! Dar cati borfasi sadea si politici sunt intretinuti de sistem? Este o societate ANORMALA, bazata numai pe rabdarea si bunu-simt al populatiei! Rezistenta minima si buznarul plin al politrucului!
“Premierul Victor Ponta mi-a confirmat in exclusivitate, drept pentru care pot comunica oficial, faptul ca de fata erau si doi ….”
1. Presupun ca aveti incredere oarba in premier, de sunteti gata sa declarati oficial ….
2. Daniel Chitoiu parca era acuzat de anumiti liberalii ca s-at fi “dat” cu Ponta ..
3. Radu Stroe este ministrul de care Basescu spunea ca ar fi furnizat “probele” lui Sorin Rosca Stanescu ..
4. Cei doi ministri nu au avut mandat oficial de la PNL pentru a discuta despre infiintarea acelei comisii.
5. Ponta trebuia sa discute cu Antonescu si Constantin, ca copresedinti, iar Zgonea cu Antonescu ca presedinti ai celor doua camere!
Pe baza celor de mai sus si eu declar, tot oficial, ca:
1. PNL nu a fost informat de comisia lui Ponta.
2. Antena3 a virat-o catre urmasii lui Ion Iliescu.
Cu respect.
esti usor vraiste, in rest esti bine
🙂 sunt vraiste, sunt basist, sunt … mi-ati pus o multime de epitete, nu ma deranjeaza. Dar pe jurnalistul Radu Tudor nu il deranjeaza sa “piarda” electoratul basist si pe cel liberal? Insumate dau peste 35%. Va permiteti luxul asta? Imi aduc aminte cu placere de dumneavoastra la inceputuirle carierei.. erati invitat la toate televiziunile, parerea va era apreciata si de cei de stanga, centru sau dreapta .. ce s-a schimbat? Va convine sa fiti aplaudat si apreciat doar de o anumita parte a electoratului (implicit si a telespectatorilor romani)? Azi este o situatie, un partid este pe val, dar maine? Dar peste doi, trei ani? De ce credeti ca exista vorba romaneasca cum ca trebuie sa iti lasi loc de buna ziua? Nu inseamna a fi pupincurist, ci doar a fi corect, a nu te inchina la idoli falsi si mai ales a nu face compromisuri.
Dar de ce vorbesc? Sunt vraiste, sunt basist, eu intotdeauna spun prostii, dumneavoastra sunteti stapanul absolut al adevarului, un jurnalist desavarsit …
nu ma intereseaza “electorat”. nu sunt politician. imi spun si eu opinia despre postarile dvs
ROMANII NU SINT LASI – LICHELELE SECURIST-POLITICE INVINSE
“VICTORIE LA MOȘNA – PROSPEȚIUNI SA : Oprim operațiunile | FOTO”
http://stareanatiunii.com/victorie-la-mosna-prospetiuni-sa-oprim-operatiunile-foto.html
DEMENTA TUPEULUI LA SECURISTI
Prospecţiuni SA (securistul tender):
“Noi ocupăm terenuri proprietate privată pe termen foarte scurt, una, două săptămâni, în funcţie de lucrare… eu nu stric structura pământului, doar recolta. Legea petrolului nu reglementează foarte bine acest lucru.”
…
Willy Schuster a mai declarat că a găsit pe câmp, nepăzită, dinamită adusă acolo de angajaţii dumneavoastră. Folosiţi dinamită în activitatea dumneavoastră? Şi cum o păziţi?
Dacă ar exista o slăbiciune în sistemul nostru de acest fel, noi am începe o investigaţie. Dacă cineva pierde aşa ceva, este extrem de grav. Noi am trimis o persoană acolo, care supervizează, care a inventariat stocurile. Dar, în primul rînd, nu este dinamită, este un material exploziv care se utilizează pentru producerea de unde elastice.
Noi avem un tractor, cu un burghiu care sapă până la zece metri adîncime, în funcţie de cerinţele clienţilor noştri. În gaură, se pune un calup de material exploziv, care se detonează şi produce o undă elastică care se propagă spre interiorul pământului şi se reflectă în strunctură şi se duce înapoi la suprafaţă, la senzori. Este o metodă similară cu ecografia medicală.”
DEMENTA numele tau e PROSPECTIUNI SECURISTE SA
vizionam mai devreme ANT.3 si am
ramas stupefiat de Valeriu Zgonea ,
declaratia acestuia despre relatia
sa excelenta cu serviciile secrete
si cat de ok sunt ele si ….etc…
avea spume la gura lingand dosul serviciilor !
Doamne securistul asta mic si frustrat
este Presedintele Camerei Deputatilor ???
Halal Parlament avem !!! Romania e … pa !
Informatia este corecta, asa cum ne-am obisnuit cu informatiile pe care le da Radu Tudor. George Scutaru in ce calitate vorbeste? Ca lider de grup trebuia sa cunoasca aceste decizii ale PNL. Asta arata ca exista o problema la nivelul USL-ului. Oricum, pozitia lui nu face bine deloc USL-ului.
Sa vedem , sa auzim ,,,ca familia basescu a intrecut orce bun simt.Urat exemplu pentru intrega natiune. HALAL PRESDINTE SI TATA DE COPII.
HA HA HA, ce am rîs, chiar cu poftă. Cine o controlează UNIUNEA NOTARILOR PUBLICI ?, cei care lucrează in forţă !!!,cei care fac actele in cea mai perfectă legalitate încît ai ocazia să rămîi pe drumuri, chiar dacă ai drepturi legale(motivaţia: că esti de rea credinţă…să fii dat afară din casă sau eliminat din moştenire, chiar dacă te judeci)???http://www.antena3.ro/romania/cabinetul-notarial-care-a-legalizat-cumpararea-de-catre-ioana-basescu-a-terenului-de-la-calarasi-verificat-de-uniunea-notarilor-235393.html
Se mai întîmplă şi minuni în favoarea… omului(cînd îşi dau ei seama?) : http://www.antena3.ro/romania/procurorul-care-a-pierdut-banii-de-flagrant-la-poker-eliberat-magistrati-nu-si-a-dat-seama-ce-face-235349.html
Halal parlamentari… auzi si liberalii… nu stiau de comisie… doar nu ati crezut vreun moment ca se ascund intre ei in parlament… nu… se ascund doar de noi… orice decizie se ia stiu toti de ea… pentru ca toti au de castigat…
http://www.isay.ro/mama-lui-ponta-luat-un-credit-de-1-6-milioane-de-euro/ Si mamelor voastre pensionare cine le da un credit de peste 1 MILION EUROI?Asta un se vede un se face comisie.Cu ce a garantat TONTA .Cu inchiderea ochiilor la jaful facut de banciile straine pe seama ROMANIILOR?.Ungaria a impozite banciile.Ungaria a dat 32 de milioane de Euro amenzi banciilor datoprita mishmashuriilor facute .Ungaria si-a curatat banca nationala de cei ca ITZAKrescu.Ungaria si-a dat afara camatarii FMI.Ungaria EMITE MONEDA NATIONALA ACUM FARA DOBANDA.Ungaria are politicieni adevarati .Romanaia MAFIOTI.si BISNITARI.
Ponta crede că e ca la PSD – dacă știe el și socru-său e suficient…