Dupa decizia Curtii Constitutionale privind conducatorul delegatiei de la Bruxelles, premierul Victor Ponta a declarat ca nu mai poate fi continuat un conflict permanent cu presedintele Basescu, un om politic ce nu intelege ca nu poate controla si comanda toate institutiile statului.

Intr-o intalnire de astazi de la Palatul Victoria, primul ministru a declarat ca : “asa nu mai poate continua, trebuie curmata suferinta”

Intr-o declaratie de presa dupa decizia CC, Victor Ponta a precizat : “Cetatenii trebuie sa decida”

Sunt doua variante : alegeri anticipate sau referendum pentru suspendarea presedintelui. Aceasta din urma pare mai plauzibila.

Credeti ca Ponta va anunta zilele urmatoare declansarea procedurilor pentru un referendum de suspendare din functia de presedinte a lui Traian Basescu? 

Care credeti ca va fi rezultatul, in procente, al unui astfel de referendum? 

 

Caricatura apartine, stiti bine, genialului Ion Barbu

 

302 COMMENTS

    • Mussolini a fost spanzurat??? Nu stiu de ce am impresia ca al nostru baselu asta cere…suspendarea …de franghie.

      • @didi
        Mda..a fost linsat si spanzurat, alaturi de iubita sa. Este fenomenal jocul de cuvinte din caricatura.

  1. UN LUCRU ESTE FOARTE CLAR CETATENII NU TREBUIE SA ASTEPTE UN REFERENDUM FIECARE ZI CONTEAZA TREBUIE SA IASA IN STRADA SI SCOS DE LA COTROCENI

    • Ar fi prea frumos ca să fie adevărat dar aşa ar trebui pentru că întradevăr se pierde timp preţios!

    • Da, sunt de acord cu tine. Aici nu mai este vorba de lege, este vorba de bun simt care a luat-o pe invers. Cred ca exista o singura solutie si anume STRADA. Este singurul loc unde base nu poate manipula.

  2. Atat Basescu cat si Ponta sunt ca si Stan si Bran care nu se inteleg deloc :))

    M-am saturat de razboiul asta USL-Basescu pentru ca tara asta s-a saturat de noi si cred ca pleca pe alta planeta numai sa nu ne mai vada 🙁

    • USL este de partea poporului, care este impotriva lui Basescu. Asa ca poporul si Basescu, nu pot fi Stan si Bran.

        • Bai dobitocule, poporul nu este IN TOTALITATE si NU E BINE sa fie in totalitate de partea USL. Ponta NU RESPECTA DECIZIA CURTII CONSTITUTIONALE. Nu putem sa respectam legile doar cand ne convin. Esti prea prost sa intelegi acest lucru.

          • @ Marius Gheorghe
            Se pare ca te repezi precum curca in lemne.
            Decizia CCR are obligativitate doar DUPA publicarea in Monitorul Oficial, ceea ce nu s-a intamplat inca (si nici nu se va intampla in timp util pentru a putea fi pusa in practica).
            Asa ca epitetele pe care le-ai aruncat cu atata vehementa inspre cel ce semneaza comentariul cu pseudonimul “Protestez” ti se potrivesc de minune! 😀

          • D-le Tudor,eu urmaresc cu FOARTE mult interes activitatea dvs.la Ant.3,sunt de acord cu analiza dvs.(95%),dar am o mica(mare)nedumerire:cand PONTA era in opozitie,tuna si fulgera impotriva “tradatorilor” dar ca sa obtina PUTEREA,si-a incalcat propriile principii,si astfel “tradatorii de ieri ,prietenii nostri de azi”.In ultimul timp vad doar ca temele de discutie (majoritatea lor) sunt axate doar pe demiterea lui Basescu! SUNT PERFECT DE ACORD!Dar pana atunci nu ar trebui sa se preocupe de problemele mai urgente? In goana dupa capital electoral,va calca si pe cadavre(politice)pentru a-si atinge scopul! D-vs nu sunteti naiv sa credeti ca se vor produce mari schimbari dupa alegerile parlamentare!Acum ,baietii stau cuminti iar dupa alegeri”O sa traim BINE”(noii alesi).In goana dupa capital electoral,vor promite marea cu sarea(ca si PDL-ul)si pana la urma se va alege praful!Din cate guverne s-au schimbat,nici unul nu s-a straduit prea mult sa faca ceva pt. ca de vina este GREAUA MOSTENIRE !! Deocamdata,sunteti foarte indulgent cu actuala putere chiar daca calca in strachini!!Fiti OBIECTV in coninuare!

  3. Abia acum a inceput sa miste putin primul ministru. Da,un referendum pentru suspendarea presedintelui e urgent. Am senzatia ca daca nu se pornesc procedurile pentru referendum,insusi referendum-ul va veni singur;se va autosesiza.

  4. Probabil ca va organiza ! Rezultatul e previzibil ! Singura bila neagra pentru d-l Ponta este ca , anterior, s-a exprimat in sensul ca ” deciziile CC sint obligatorii si le voi respecta” ! Acum declara iar pe sticla ca va incalca decizia CC !! Un magistrat si prim-ministru nu are voie sa faca asa ceva !

    • nu incalca nimic! decizia CC nu a fost publicata in Monitorul Oficial, a declarat Zagrean. Azi nu se va scrie. Inseamna ca inca nu intra in vigoare. 1-0 pentru Ponta. Daca, totusi, apare scrisa in MO in seara asta, sa se verifice, stiu ca ora de publicare limita e 16:00. Nu stiu ce se va intampla daca se va publica maine, in aceeasi zi cu plecarea lui Ponta. e o nebunie!!

      • @ VP
        Imediat dupa comunicarea (verbala) deciziei CCR, guvernul a emis o ordonanta de urgenta prin care Monitorul Oficial trece din subordinea Camerei Deputatilor in subordinea guvernului.(stire la A.3 – comunicata de Dana Grecu).
        S-o misca repede Basescu, dar vad ca nici Ponta nu doarme in papuci! 😀

        • Nu am auzit aceasta stire, dar daca a putut sa o faca si a facut-o atunci a fost o miscare inteligenta.
          Sper sa se declanseze referendum, sper sa fie cat mai rapid, basescu va fi eliminat din cotroceni cu mai mult de 65-70%.
          Sper sa se intample asta, altfel tara se infunda in rahat 🙁

          • @ vasile
            Daca suspendarea si referendumul de demitere nu se vor produce cat mai repede, vom avea parte de multa, foarte multa mizerie din partea lui Basescu.

        • este uluitor si ametitor ce face ponta ! este grosolan si mitocan impreuna cu marga , a inceput o alta dictatura ! DICTATURA PONTA !deci se poate si mai rau !

    • C.C. incalca dorinta poporului roman. A ajuns pana si avocatul poporului sa fie chemat la Parchet. Coroborand toate astea cu protestatarii si oamenii care mergeau linistiti pe strazi care au fost bagati la duba de niste militii inarmate pana-n dinti din bani publici, se vede clar ca CC (al PCR) vrea sa bage poporul la puscarie, dupa ce PDL-ul si UDMR-ul au facut din Romania un nou Auschwitz.

      • cc al pdl si cc al udmr.
        cc al pcr era, totusi, nationalist.
        spre deosebire de cc al pmr, ala dinainte de ’65.
        E interesant cum toate structurile nedemocratice si autoritare se erijeaza in binefacatori ai natiei. Bine cu de-a sila.

  5. Base a mai pus in opozitie doua institutii ale statului:
    Declaratia Parlamentului si decizia CCR( cu judecatori premiati de Base, acu’ cateva zile).
    Eu l-asi lasa pe Base sa plece la Bruxelles( cu tot riscul de a ma face de rusine). Sigur o sa faca iar membrii Consiliului biiip, pe d-nul prezident.
    Cred ca-l paste o suspendare pe d-nul Basescu , va ramane in istorie cu doua suspendari. Dar ca sa facem economie de bani( asa a zis Base cand a organizat referendumul) , sa se organizeze referendumul pentru Base chiar in ziua alegerilor parlamentare. Asa, ca sa vedem si noi procentu’ PD-L!

  6. Cred ca va fi un vot in jur de 60% in favoarea suspendarii. Dar atentie! Pe Basescu il scoatem din Cotroceni numai cu politia!

    Va refuza sa respecte rezultatul referendumului!

    • Nici cu politia nu o sa poata fi scos Basescu. Cred ca isi cumpara cel mai scump superglue si isi lipeste fundul de scaun, iar scaunul il fixeaza in beton. Eu pot sa pun pariu ca nici dupa alegerile la termen nu va pleca de buna voie.

      • Tot atata, la cati bani, la cate monumente, la cate paduri s-au distrus, as vota si pentru demolarea/distrugerea/aruncarea in aer a palatului Cotroceni sau unde se va ascunde basescu.

        • Palatul Cotroceni are valoare de monument, hai sa nu-l dinamitam, doar sa facem dezinsectie, sa moara paduchii, moliile si alte insecte daunatoare dupa care o curatenie generala si-o sa fie ca nou.

        • Pacat ca suntem stat NATO. Altfel ii zgandaream putin pe rusi si ne scapau tancurile federatiei de el.Tot atat de mult rau ne faceau si oricum se lasau dusi mai repede decat clica asta de PD-lei

    • Perfect de acord! S-a mai vazut la televizor cand cineva a spus ca nu raspunde decat in fata Marii Adunari Nationale!
      Orice asemanare intre cele doua situatii este pur intamplatoare!

  7. NU pentru ca acum nu are niciun motiv,iar pe termen scurt Basescu nici nu-i va acorda vreun motiv.De altfel Ponta nu are ,,singe in instalatie,,sau are multe probleme cu care Basescu il poate juca la foc mic.Concluzie:daca PSD vrea prim ministru sa-si gaseasca omul potrivit.Din pacate acum nu au niciunul pregatit pentru functia asta(roadele politicilor tatucilor Iliescu si Nastase)

  8. Nu mai vad o iesire cu acesti oameni …Imi pare rau dnul Radu dar nu mai vad nici-o iesire cu capul sus

  9. Radu, ma indoiesc. Asa cum le-ai reprosat si tu serile trecute, cei de la USL sunt de mare mamaliga. Ma dezamageste lipsa lor de fermitate, din ce in ce mai mult.

    • Corect. Prea sunt blembe. Basalaul ii face praf si ei se joaca cu nisip. Pe de alta parte, pisica blanda zgarie rau… Cred ca romanii s-au saturat de macaneala si vor sa vada fapte. Daca faptele vor fi pe masura asteptarilor, atunci mamaliga despre care vorbesti si-a atins scopul.

  10. Sper ca o data cu revenirea de la Consiliul Europei,Victor Ponta sa declanseze absolut imediat procedura de suspendare.Nu mai pot nici cu actuala Curte Constitutionala,cum adica 5 oameni spun ca este intr-un fel,si ceilalti 4 in alt fel.E clar ca in acest stat exista 2 Constitutii,una a presedintelui si una a restului tarii.Nu trebuie sa mai pierdem timp cu explicatii constitutionale,lumea deja le stie si sunt convins ca poporul il va sprijini pe Victor Ponta.Astept reactii cat mai rapid si cat mai contondente impotriva acestui derbedeu numit Traian Basescu.

  11. Tudore draga mie tara imi miroase a”BLAT”!!!! PONTA-BASESCU cu ce a facut azi PONTA la CCR.!!!!!!!!!!daca nu era in conflict PONTA,ci parlamentul de ce s-a dus acolo.!!!!==E BLAT si e mare,foarte mare pacat.!!!!=MARE PLEASCA e si PONTA asta =MARE DEZAMAGIRE…….imi plinge sufletul de roman.!!!!!!!!

    • @ IOAN
      Cuvintele sunt “TARI” , si ti-o spun politicos , nu au ACOPERIRE . Aceasta , si daca nu spui si:
      1. DE UNDE STII TU ca-i BLAT, chestia cu mirosul nu tine, as putea sa-ti spun si eu ca-mi miroase a diversiune, si poate as gresi.
      2. CE-O SA FACI TU, in continuare, ca sa fie bine, dupa ce ai FOST FOARTE, FOARTE, DEZAMAGIT de astia?
      3. O SA TE DUCI TU, (vezi , nu spun rentorci) la PDL , cu DDD , cu JIJI, sau VADIM sau …o sa fugi de pe BLOG . Spune cinstit. CE-O SA FACI? O sa-i bestelesti pe astia ai lui Ponta si Antonescu cu izul ca esti de-ai lor? (Si , te rog, nu mai folosi “manelisme” de tipul “ imi plange sufletul de roman”).
      4. Sau o sa te lamentezi in continuare, si-o sa te plangi…… de tradare ?. Fara nicio solutie , fara nicio idee , fara a ne spune care-i varianta in caz de BLAT.
      PS : Dupa cum ai vazut , am fost f.f politicos, lucru cam rar intalnit la mine cand , vorba ta, nu-mi “miroase” a lucru curat.

      • PS 2: Hai sa te amuz putin inainte de-a pleca. Stii de ce elvetienii nu stiu de manele? R: Fiidca ei nu au “dusmani”.

  12. Daca nu vor fi fermi in pozitii , USL-ul va pierde la alegerile din toamna . Daca vor trece la demiterea presedintelui eu cred ca acesta va avea un procent de cel putin 65-70% daca nu mai mult .

    • si eu subscriu, Daca o mai lalaie USL, va arata ca e ingenuncheat de lovituri. Trebuie sa puna, cu fermitate, piciorul in prag, acum!! nu stam cu un bolnav la conducerea tarii. Sa il trimita Mariana Campeanu la evaluarea psiho!!

      • dragut ar fi sa-l vedem pe base la control psiho. chiar daca i s-ar da avizul ca este ok, macar ar fi un piculet umilit. ca noi am tot fost facuti tampiti destul.

  13. Eu cred, probabil contrar majoritatii opiniilor, ca cel mai bine ar fi sa transam o data pt totdeauna intreaga problema, adica problema presendintelui cat si cea a legalitatii Parlamentului, deci cred ca cea mai buna solutie ar fi alegeri anticipate parlamentare si pt presedinte la aceeasi data si cat mai curand, preferabil in septembrie, imediat dupa perioada concediilor.Oricum si daca s-ar organiza un referendum, sper, ca romanii sa se fi trezit “in al doisplea ceas” si sa voteze pt suspendare, cel putin asa indica sondajele de opinie din ultimul timp. Insa eu cred ca cel mai bine ar fi sa curatam toata pleava si sa pornim curat de la 0.Poate asa mai avem vreo sansa de recuperare ca popor, economic,social, politic si de ce nu si mental ca cu ce se intampla in Romania in ultimele zile e greu sa nu o iei razna.

  14. SUSPENDATI-L MAI REPEDE,CA E JALE!A AJUNS UNDEZECHILIBRAT SA-SI BATA JOC DE MILIOANE DE ROMANI????CHIAR SUNTEM PROSTI,CHIAR STAM SA NE SCUIPE IN CAP TOTI GOLANII,ASA A AJUNS POPORUL ASTA CARE “PLESNEA” DE DEMNITATE???

    • Pana acum se pare ca asta e pozitia adoptata de poporul roman : ghiocel – asteptand ‘SA NE SCUIPE IN CAP TOTI GOLANII’ 🙁 Toti se plang, toti il injura pe basescu (privind imprejur inainte sa se asigure ca nu sunt auziti) si soarta ce o indura (asta in gura mare) iar apoi asteapta ‘sa faca ceva astia (USL) sa ne scape … (nu se precizeaza de ce anume din cauza fricii)’, dar nu ies in strada sa manifesteze ‘ca oricum nu serveste la nimic’. Cu astfel de atitudine o sa ajung sa regret ca in 89 nu am gandit ca ei ci am iesit sa-mi iau portia de plumb gandind ca cei ce-mi vor urma vor gandi la noi ca la eroi. Eroi pe dracu, prosti impuscati (unii morti) pentru votanti ai lui basescu, pana la proba contrarie.

      • @ vasile
        Ai multa dreptate Vasile! E dureros, dar asa este. Pentru ce s-au sacrificat oamenii in ’89? Sa vina un nenorocit de securist care sa-si bata joc de o tara intreaga!

  15. zegrean zisa ca hotarirea lor e valabila dupa ce apare in monitor ! cica azi nu apare motivarea ! Daca Ponta pleaca miine nu incalca hotarirea CCR. Cred ca dupa un telefon o vor scri azi !

    • da, dar azi nu se mai poate publica nimic, Zagrean a si declarat ca azi nu o sa fie scrisa. Daca va fi, totusi, publicata, sa vedem la ce ora au trimis motivarea spre publicare. Nu poate intra decizia in vigoare, ma gandesc logic, odata ce MAE a trimis la Bruxelles componenta delegatiei. Decizia nu se poate aplica retroactiv.

      • Eu am inteles ca astia de la CCR trebuie mai intai sa se adune din nou intr-o sedinta ca sa stabileasca motivarea si abia dupa aia stai de vorba cu monitorul. Nu au ce publica pentru ca nu e stabilita motivarea. Dupa toate informatiile aparute aseara la tv eu cred ca nu vom avea o motivare prea curand. Ce sa srie in ea? Ca Zegrean nu avea voie sa voteze?

    • uite ce scrie cineva pe blogul A3

      Adrian | 27 Iunie 2012 17:53
      Doamna Stoicescu! Nu va mai ambalati. Basescu nu pleaca la Bruxelles. Va pleca in Neptun sa sarbatoreasca la Ciresica. Va sarbatori aceasta decizie care nu este altceva decat munitie pusa la dispozitia lui Ana Pauker-Kovesi pentru trimiterea lui Ponta in fata justitiei Basesciene. Tinta acestei contestatii sid ecizii este Ponta si trimiterea lui in tribunal nu plecarea lui basescu la Bruxelles. Zambetul lui Zagrean cand explica ca motivarea va fi redactata in zilele urmatoare spune totul.

  16. O singura intrebare.Nici un procuror nu se sesizeaza din oficiu pentru lovitura de stat ,data azi ,prin care Romania devine republica prezidentiala???
    Chiar suntem in Africa? ,iar Basescu cu 10 judecatori(cinci la Inalta Curte si 5 la Curtea Constitutionala ,sa isi bata joc de noi ,de viata noastra si de viata copiilor nostri??

  17. Sunt teribil de scarbit de absolut tot ce se intampla in politica romaneasca. USL…, dezamagire totala. Cu tristete observ ca Basescu in continuare isi bate joc de noi si USL-ul demonstreaza de fiecare data ca este un mare Fasss! USL o coalitie cu pregatire subtire, usor de infrant, continua bataie de joc a fostei puteri. Am votat si probabil voi vota schimbarea dar…, in fiecare zi USL demonstreaza ca nu prea mai merita girul populatiei. In politica nu trebuie sa te porti cu manusi, trebuie sa calci pe capete, asta asteptam odata cu preluarea puterii un pic de satisfactie. De vorbe mari la TV sunt satul, astept fapte. FAPTE DOMNILOR POLITICIENI!!!

  18. Daca nici acum nu e motiv sa il suspendam pe Basescu, suntem un popor de oameni nebuni…

    Nu se mai poate asa ceva! Chiar nu se mai poate cu omul asta in fruntea tarii! Este mai mult decat orice inchipuire. Chiar vrea sa ne duca pe toti la suicid? Referendum, alegeri, orice sa faca USL si cat mai repede, pana nu e prea tarziu si pana cand nu ne va fi frica si sa iesim din casa.

    E prea multa bataie de joc, prea multa ingamfare si nedreptate din partea unui singur om, prea multa minciuna si falsitate. Romanul poate sa indure multe, dar totul are o limita…

  19. Radu ,
    Acum in momente disperate ,in care ne duce acest ANTIROMAN care ne vinde pe fata ,,,agenturilor sraine ,,pentru a se agata de putere,nu mai stiu ca cetatean cu credinta in Dumnezeu ,carui Sfant sa ma adresez sa ne ajute prin puterea lui de acolo de sus sa faca o minune .
    Eu cred ca deja au inceput sfintii nostrii,sa mijloceasca la Maicuta Domnului,sa ajute tara noastra.Si cred ca primul semnal l-a dat cu Adian Nastase.iti scriu cu lacrimi in ochi, deoarece vad atata suferinta in jur si El si cei care il sustin ca nu le e mila de suferinta .sunt atat de inversunati ca nu vad su nu aud.
    Doamne bun ,Maicuta Domnului fee-ti mila de noi .

  20. Suspendare si Blaga presedinte,mare partid PDL-ul frate a dat doi presedinti si jumatate!!!!Geoana isi taie “bigudiurile” de ciuda,ce tzapa a luat frate,ce sansa a pierdut!!!!Referendum,alegeri anticipate constitutional este imposibil!!!

  21. Ba, daca incalcam legea si il dam afara de acolo incalcand legea – va trebui sa condamnam intregul regim cum s-a condamnat comunismul si sa-i aruncam in puscarii pe toti cate 25 de ani.

    Ca altfel se intoarce roata si intram si noi.

    Deci ori il scoatem de acolo cu legea in mana ori il lasam acolo ca n-avem ce sa-i facem. Nu vad alta solutie.

    Sau sa furam la referendum si sa scoatem 9 milioane de voturi din maneca si aia e.

  22. Vad ca toate se trag de la aceasta Curte Constitutionala care pute a politizare de la o posta. Eu ,cu mintea mea neica,as trece peste impedimentul asta asa :
    -As face o lista cu toate persoanele care corespund prin pregatire juridica , vechime in magistratura,probitate morala si profesionala,etc. etc.etc.
    – As introduce toate numele din lista in bile ca la tragerile LOTO de alta data.Nu in calculator.Ca ala poate fi manipulat.
    -As alege prin aceasta tragere cate o curte de 9 persoane pentru fiecare solicitare venita de la partile aflate in conflict.
    -Plata persoanelor astfel convocate se va face prin indemnizatie de sedinta.
    In felul acesta s-ar rezolva cu celeritate (ca tot e la moda cuvantul)toate cererile. Deoarece pot functiona paralel mai multe comisii.
    Si scapam si de toti hoitarii politici. Cat despre intrebare…70-75 %,pro suspendare acum.
    Daca USL se comporta in continuare ca o mamaliga dezamorsata….prin octombrie-noiembrie probabil din nou un 7-8 % . Sa ne fie de bine !!!!!

  23. Ponta nu a fost in stare in cele 50 de zile de cand e seful guvernului sa schimbe directorii analfabeti, securisti, corupti pedelisti. am votat USL ca sa scapam de arogantii portocalii si USL vad ca ne sfideaza girand furturile si incompetenta directorilor portocalii. nu mai merg la vot, oricum nu conteaza.

    • A zis ca nu politizeaza institutiile dar cred ca daca-i schimba era mult mai bine. Le putea da niste delegatii temporare pana la concursuri. Au ramas lupii paznici la stana si noi ne miram ca toate sunt pe invers. Nu stiu cata incredere poti avea intr-un director a carui singura calitate e ca stiut cand, unde si cum sa pupe…

  24. Doamneeeee !!!! se duce si betivul de Basescu , o sa ne facem de tot cacatu’. Basescu + prostituatele + hotii de buzunare, astia impreuna ne-au facut de ras in Europa. Sa-l lege cineva pe bolnavul asta de poarta de la Cotroceni sa nu ne mai faca iar de cacat, sa faca pana, sa se inchida aeroportul, sa se strice avionul, sa nu-l primeasca aia acolo, numai sa se intample ceva sa nu-i mai vada toata tara si toata Europa comportamentul si ranjetul ala de RETARDAT.
    PONTA !!!!! HAI CU SUSPENDAREA !!!!! Procent peste 80% la referendum.

    • Asa se ruga si Manole pentru Ana, dar daca i-a fost scris sa i se intample n-a oprit-o nimic. Mai sti ca poate si astuia i-or fi menit ursitorile sa intre in legenda.

  25. Există 1001 motive pentru suspendare,care trebuie făcută cât mai repede.România a devenit un adevărat ospiciu,și așa nu se mai poate!

  26. NU SE MAI POATE ASA! Trebuie suspendat, dar Ponta nu are cum deocamdata. E infiorator. Asta (base) nu se va da jos de la Cotroceni si va rezista precum Gadaffi. Mai bine da foc Romaniei! Oricum, apreciez ca si Ponta e de neclintit. Hai cu suspendarea! o sa merg si cateva sute de km ca sa votez asta.

  27. În caz că se declanşează suspendarea, ceea ce nu cred, se va vota cam cu 60% pentru suspendare.
    DAR eu cred că Ponta a chemat poporul la revoltă ci nu la urne! Şi aceasta este cea mai bună situaţie pentru politica noastră!

  28. USL trebuie sa se hotarasca cat de tepede, nu se mai poate asa !!!!

    ASA CEVA, NU ESTE ADMISIBIL !!!!!!

  29. NU SE MAI POATE ASA! Trebuie suspendat, dar Ponta nu are cum deocamdata, birocratic vorbind. E infiorator. Asta (base) nu se va da jos de la Cotroceni si va rezista precum Gadaffi. Mai bine da foc Romaniei! Oricum, apreciez ca si Ponta e de neclintit, nici nu a clipit cand a primit vestile de la CC. Hai cu suspendarea! o sa merg si cateva sute de km ca sa votez asta.

  30. Sunt sigur ca Basescu nu va merge la Consiliul Europei, deoarece toate procedurile au fost facute pentru Ponta. Tocmai de aceia nu s-a publicat hotararea CC pentru a permite ca acest Consiliu sa se desfasoare in conformitate cu procedurile ministeriale, deja derulate in formula Ponta. In schimb, Basescu va profita sa-l atace pe Ponta politic in primul rand pentru ca acesta ar incalca hotararile CC. Jocul s-a inchins si se va termina mai curand decat credem printr-un referendum. Eu cred ca cel tarziu la inceputul lunii Septembrie voma vea referendum !!! Oricum s-au ascutit sabiile iar cel care va avea de pierdut este Basescu dintr-un singur motiv. Nu mai exista persoana in RO care sa mai creada intr-un program politic propus de Basescu. De fapt ce face Basescu acum este doar un razboi de guerila pentru a-l uza pe Ponta in favoarea unor noi “brotacei”. Nu cred ca va reusi.

    • Din pacate, mai stiu eu vreo doi care atata stiu, atata vor: Base’. Prin asta nu vreau sa spun ca-s si zdraveni la cap.
      Chiar simt ca tara s-a transformat intr-un ospiciu.
      Alo! 112! Domnu’ Arafat! SOS!

      • PDL-ul si UDMR-ul a transformat-o intr-un ospiciu, iar daca mai ramaneau mult la putere, se desfiinta si 112.

  31. daca nu organizeaza referendum pt SUSPENDAREA JAVREI SECURISTE inseamna ca e BLAT PE FATA intre ponta si basescu

  32. SCAPATI DE EL ODATA PENTRU TOTDEAUNA.
    ROMANI,TREZITIVA SI IESITI PE BARICADE; LASATI COMODITATEA SI NU ASTEPTATI SA VINA DIN AFARA CINEVA SA VA REZOLVE PROBLEMELE.
    BASESCU ARATA IN FIECARE ZI CUM ISI BATE JOC RAZIND DE UN INTREG POPOR!

  33. Urmaresc din strainatate toate evenimentele si tin sa va spun ca as fi vrut sa fiu alaturi de cei dragi in aceste momente ,insa va marturisesc ca mi-a frica!Mi-e frica sa ma intorc in tara pe care o iubesc!
    Cred ca…. nici nu mai incape in discutie ca majoritatea voturilor in favoarea suspendarii acestui dezaxat bolnav de putere vor intr-un procent colesitor!

    • sa speram ca asa va fi,ca a mai fost suspendat odata si……………LUMEA NU A IESIT DE ASTA AM RAMAS CU EL PE CAP SI A FACUT NUMAI CE A VRUT CU NOI SI CU TARA ASTA……

  34. parerea mea este ,si a fost inca de laalegerile prezidentiale,ca un om de obraznicia lui basescu nu trebuie tratat cu bun simt si asta sa dovedit inca de atunci.la nesimtirea lui si a pdl-istilor trebuie raspuns prompt si fara frica exact la fel

  35. In orice caz, daca mai taraganeaza mult declansarea acestor proceduri,
    s-ar putea sa nu-i fie prielnica, nici lui, si nici USL !
    Rezultatul referendumului ar trebui sa fie cam peste 70 de procente pentru demitere !Acesta, daca se misca rapid si nu-i da sanse chiorului sa mai faca…focuri de artificii !

  36. Domnule Radu Tudor,
    Eu cred ca zilele astea se va decide suspendarea lui Basescu, caci in felul acesta nu mai functioneaza nimic: Curtea Constitutionala ia decizii necunstitutionale pe care nu este in stare nici macar sa le motiveze, procurorul general face vanatori politice la instigarea europarlamentarilor PDL, ANI se ocupa de cine are curajul sa dezvaluiasca adevarul, DNA face investigari politice si in afara domeniului propriu de activitate, dar nu se sesizeaza sau dau NUP pentru marile hotii, politistii salvatori sunt urmariti penal, medicii care isi fac datoria sunt amenintati, legea uninominalului este respinsa, scandalul incarcerarii lui Adrian Nastase va incepe sa se afle si in exterior.
    Asa nu mai merge.

    Totusi ceva e interesant cu adevarat, anume ca decizia rusinoasa a CC de astazi referitoare la votul uninominal ii va dezavantaja chiar pe cei care inca il sustin pe Basescu:
    – In cazul in care vreun pedelist ar participa pentru turul al doilea in colegiu, aproape cu siguranta va pierde. In toata tara.
    – Este putin probabil ca UNPR sa obtina mai mult de 5% la nivel national pentru a trimite oameni in parlament.
    – PPDD nu pare capabil sa castige colegii (poate doar cateva), chiar si in situatia in care ar avea mai mult de 5%.
    – Singurii care ar pputea intra in Parlament ar fi USL, PDL, PPDD si UDMR, iar prin redistribuire USL ar obtine cel putin 65% din mandate, fiind posibil ca PDL nici sa nu intre in parlament, daca nu obtine niciun colegiu, situatie in care USL s-ar apropia de 75-80%.
    Chiar daca aceste cifre sunt doar aproximative, in locul USL as renunta sa mai refac legea, ca fiecare sa piara pe limba lor, impreuna cu zegrenii neconstitutionali.

    • @ Corneliu Hututui
      CCR a dat inca o dovada a obedientei fata de Basescu:
      – legea uninominalului pur, dintr-un singur tur, la alegeri locale (promovata de PDL) a fost declarata constitutionala de catre CCR dupa ce a fost sesizata de USL:
      – legea uninominalului pur, dintr-un singur tur, la alegeri parlamentare (promovata de USL) a fost declarata neconstitutionala de catre CCR dupa ce a fost sesizata de PDL.
      Mai este ceva de spus?

  37. Dus rece. Fiindca USL abia a luat 50% acum 2 saptamani.

    Eu cred ca Basescu va iesi invingator dintr-un referendum. Cu 51% la 49%.

    Sondajele sunt vax, dupa cum s-a vazut mereu in ultimii ani.

    Mai mult, cred ca Basescu isi doreste referendum, ca sa-si revitalizeze discursul. In campanie e in elementul lui.

    • Da e cel mai tare, daca vorbeste in oglinda ca s-a dus vremea cand vorbea la multime. Il mai vezi tu pe taticul tau facand baia de multime?

  38. CCR s-a pronuntat si asupra uninominalului si l-a declarat neconstitutional facind referire si la administratia locala. intrebare,primari alesi intr-un singur tur sunt alesi ilegal?

  39. acum realizati ca traim in tara lui Bashinescu!!!!!!!!!el face legea,el face tot ce vrea,deci degeaba ati iesit pe gerurile alea nebune IN STARADA,ne demostreaza ca el face NUMAI CE VREA CA ARE “HATURILE” IN MANA!!DECI CE MAI ASTEPTATI FRAIERILOR,IN STRADA SI JOS CU HOTUL CEL MAI MARE SI CU GASCA LUI!!!!!!!!!!!ALTFEL…………….DICTATURA E PUTIN SPUS CE SE PRECONIZEAZA SI UITE SI IERI CUM S-A PROCEDAT CU DR BRADISTEANAU,CU POLITISTI,CU TOT…..ACUM AVETI DOVADA CINE ……DICTEAZA,DECI CE MAI ASTEPTATI?!!!!!!!!!!

  40. Imi doresc din toata fiinta mea sa nu-ol mai vad pe Basescu la Cotroceni. Imi doresc cu ardoare sa-l vad dupa gratii!!! L-am scos din rahat atunci cand a fost suspendat si iaca ce-a facut!!! Regret enorm ca l-am salvat atunci! De data aceasta il voi infunda!

  41. Ar fi momentul unei mobilizări generale – clasă politică şi populaţie – împotriva acestei năpârci care, de când a intrat în politică şi până azi, şi-a împlinit tot ceea ce şi-a propus. Absolut tot! De la ministru la primar şi până la funcţia supremă în stat – ba, şi câte două mandate din fiecare; başca anihilarea unor oameni politici care-l incomodau (Petre Roman, Victor Ciorbea, Adrian Năstase şi numai el mai ştie câţi alţii). M-am întrebat mereu cum de au fost posibile toate acestea, ce geniu malefic îl protejează, cum de-i reuşesc toate intrigile exact aşa cum şi le plănuieşte de 20 de ani încoace…Uite că-i reuşesc, fără nicio fisură. Şi cine-i de vină pentru asta, întreb retoric? El? Nici vorbă, noi toţi! În iarnă, când se declanşaseră protestele, şi-a râs în barbă de cele câteva sute de protestatari care se agitau pe ici pe colo, şi avea tot dreptul să nu demisioneze numai pentru atâţia contestatari. Am pierdut aşadar un moment cât se poate de prielnic – că deh, ne-a fost frig…Ei, s-ar putea să stăm şi de astă dată frumuşel în casă – că deh, ne va fi cald. Vreau să spun – şi cu cea mai mare amărăciune – că una e sondajul de intenţie şi alta e acţiunea propriu-zisă. De ani buni dovedim o resemnare şi o indiferenţă nefirească.

  42. Citat:”Este o dovada de iresponsabilitate. Un presedinte al Romaniei, cand face o declaratie publica, trebuie sa inteleaga care este mesajul. Daca el transmite populatiei: ‘dom’le, Curtea Constitutionala sau instantele spun ceva, eu nu le respect’, ce va intelege cetateanul? Ca nici el nu trebuie sa respecte nicio decizie a instantei. Asta inseamna un stat anarhic. Nu poti sa fii presedinte daca esti iresponsabil”, a aratat Victor Ponta.
    Pentru ce sa faca referendum? Ca nu-i place de fatza chiorului ? Ca de suspendat ar trebuii suspendat dom prim ministru ca nu respecta deciziile.Sau acum nu se mai aplica aceeasi unitate de masura ?

  43. Parlamentul trebuie urgent sa emita o DECLARATIE DE CONDAMNARE A BASISMULUI, asa cum a emis Declaratia de condamnare a comunismului!

  44. Procedura de suspendare implica timp si resurse financiare. Basescu trebuie demis de popor, in strada si cat mai repede. Trebuia demis deja, inainte sa ne scufunde in datorii, care datorii trebuiesc recuperate de la el si gasca PDL… Se trezeste oare vreodata acest popor de sclavi?

  45. Cred ca referendum-ul ar fi cea mai potrivita cale pentru inlaturarea lui Basescu. Mizez pe un procent de 70-75% pro demintere. Presiunea publica il va obliga pe Victor Ponta sa inceapa procedurile de suspendare a Presedintelui. Rog pe cei care sunt specialisti in drept sa-mi spuna si mie, pe ce logica s-a constituit CCR-ul? Cum pot lua ei decizii corecte daca provin din randurile unui partid sau altul?
    Ps. Este geniala caricatura! Daca merge pe modelul Mussolini, Basescu va fi ”suspendat” si el alaturi de Elena Udrea??? 🙂

  46. Propun, pe langa suspendare care, de data asta, trece, desfintarea CCR. Auzi – de astazi avem, din nou, “sef al statului”. Ultimul a fost Ion Antonescu….

  47. Radule, cea mai ingrozitoare fapta, eu o consider de TRADARE NATIONALA, este CORUPEREA SISTEMULUI DE JUSTITIE!

    Ceea ce s-a intamplat ieri si azi ma inspaimanta.
    Sunt o persoana care a trecut prin momente foarte dificile in viata si nu am fost inspaimantata! Am vazut de vreo trei ori culoarea mortii si nu m-am speriat!
    Nu m-am temut nici macar pe vremea lui Ceausescu. Si atunci spuneam ce gandeam.
    Ieri, dupa comunicatul CSM m-a cuprins o teama nedifinita.
    Am scris multe texte impotriva modului cum a fost judecat Nastase. Ba am avut curajul sa trimit un e-mail chiar si CSM in care remarcam interventia Monicai Macovei in justitie.
    Deci pot sa ma astept sa ma cheme DNA in orice moment?
    E adevarat ca eu ma semnez cu numele meu de jurnalist din ani 90, dar pot fi gasita foarte usor.
    Astia chiar au inebunit?
    Ceea ce a facut azi Curtea Constitutionala ne arata ca am depasit cu mult limita suportabilitatii.
    Poate ar trebui sa sugeram politicienilor ca in constitutia revizuita sa se prevada mecansime ca astfel de evenimente sa nu mai aibe loc in Romania.
    Ce prevad eu?
    Decizia Curtii va apare maine seara cand Ponta va fi deja la Bruxelles si cand se va intoarce se va trezi cu un dosar penal de abuz in servicu.
    Este inspaimantator si de faptul ca depindem de atitudinea oamenilor din serviciile secrete!
    Pana cand serviciile secrete si CIA (nu zambi, ca stiu ce spun) nu-l vor lasa din brate, Basescu va ajunge la un NOU MANDAT!!!!!
    Basescu arata Romaniei ca nu conteaza cine guverneaza, ci cine detine puterea prin servicii!
    Am senzatia ca serviciile au mai multa putere AZI, decat avea securitatea lui Ceausescu.
    Ele l-au facut pe Basescu presedinte in 2004 si in 2008/
    Este tragic – traim vremuri mai rele decat inainte de Revolutie pentru ca Ceausescu era izolat in 1989, iar Basescu are in spate Partidul Popular european, care are nevoie de voturile romanilor in Parlamentul European.
    Ceea ce i s-a intamplat lui Nastase este o mica conspiratie politica a PP. Este o incercare de lovitura data socialistilor europeni.
    Nastase a fost condamnat inainte de judecata. Dovada sta hotararea secreta a judecatorilor legata de prescriere.
    Reactia unor oficiali europeni legata de condamnarea lui Nastase dovedeste ceea ce spun eu.

  48. Eu zic sa mai termine cu “aratatul pisicii”…daca vor sa faca ceva,atunci sa FACA.Daca isi mai bat joc de noi cu VORBE si AMENINTARI,vor avea de pierdut cei din USL.
    Ne-au bagat pe gat tot felul de “frunze” si “placinte”…au majoritate…ar cam fi timpul sa vedem si noi altceva in afara de VORBE si DISCURSURI.
    Parca asist la un spectacol de streeptease in care “protagonista” nu vrea sa-si dea hainele jos…doar sta pe scena si danseaza.

    P.S.
    Si daca mai sunt “placinte” care nu vor sa voteze suspendarea chiorului,atunci sa sape si ei prin ministerele care au fost pe mana partidelor din care vin “placintele”…sunt sigur ca vor gasi acolo niste “STIMULENTE” ca sa-i faca sa voteze.Trebuie doar sa se vrea.
    Altfel ni s-au bagat pe gat aceste SCARBE fara nici un motiv…si vor fi penalizati la alegeri pentru asta.

  49. daca dupa cel de-al doilea razboi mondial conducerea Romaniei era dirijata de NKVD si SMERSH , structuri rusesti care dictau presedintilor din Romania linia rosie de la Kremlin , se pare ca acum presedintele Romaniei inca dicteaza institutiilor interne , atat ale securitatii statului cat si asupra ccr , o institutie care ar trebui sa asigure respectarea CONSTITUTIEI Romaniei. daca aceasta curte constitutionala decide ca SEFUL statului are dreptate , e clar , dupa mai bine de 65 de ani avem si noi un DICTATOR al nostru (nesustinut de rusi ). oricum , dupa umila mea parere , se pare ca basescu a demonstrat ceea ce a dorit : Parlamentul Romaniei NU conteaza , conteaza doar ce vrea el ; si a facut-o in asa fel incat el sa nu aibe nici un fel de responsabilitate , folosind ccr-ul. rusine ccr-ului , care se umple de mizerie , hotarare dupa hotarare…

  50. Dle Radu Tudor, dvs. aveti mai multe informatii ca noi insa poate ar trebui sa verificati si urmatoarea ipoteza: se incearca fortarea lui Basescu sa mearga maine la Bruxelles pt ca ulterior sa fie acuzat de Inalta Tradare( cu 2/3 din parlament) avand in vedere ca din ~435 de parlamentari USL_UNPR+UDMR ar avea aproape 300 de alesi…..

  51. Sper si astept cu nerabdare, pt ca, are dreptate, nu se mai poate asa! Nu astfel tre’ sa arate viata politica, economoica si sociala intr-o tara intreaga la cap! Hai cu demiterea ori referendumul ori suspendarea, haideti sa haidem, ca suntem in plin balamuc! Intr-o zi oricum marinaru’ v-a disparea si ne va fi jena de noi insine ca am stat ca prostii cu mana in poala si l-am privit cum ne distruge tara si vietile!

        • @ Protestez
          S-o fi dus acum sa planga el in fata lui Basescu:”Traienica, vezi ma ce face guvernul asta nou al vostru, ca vrea sa ma parasca la madam Clinton, sa ma revoce aia din functie!” 😀 😀

  52. Justitia romana a ajuns in mainile unor indivizi dubiosi, sadici, ca mai toti cei cu sexualitate incerta, precum morar, chiovesi, macabei si danilet.

  53. Sper sa se rezolve o data cu suspendarea. Chiar asa nu sse mai poate!

    Dar pana atunci, este de datoria min. justitiei sa rezolve – prin darea afara de la ICJ sau retrogradarea – adica sa treaca la Curtea de apel – a acelor judecatori smnaari ai listei rusinii, acei asa zisi magistrti ce si-au pus cu neobrazare semnatura penru a nu respecta legea, adica pentru Nastase sa nu existe prescriptia speciala. Prescriptia speciala nu poate fi intrerupta de nimeni si nimic iar acesti favorizati ai sortii, platiti cu sute de milioane lunar, care nu au dat niciun fel de concurs si au ajuns la ICJ datorita spiritului de gasca si complicitate ce-i uneste, cata vreme fac legea dupa bunul plac si nu in spiritul si litera ei, SA PLECE!

    2. La Antena 3 , Stoiceasca bate campii. Ori sa se documenteze , ori sa lase pe altcineva.
    Orice decizie a CC devine executorie dupa ce este publicata in Monitorul Of.

    Deci a spune(zice Stoiceasca) ca Ponta ar putea primi plangere penala pentru uzurparea de calitati oficiale, este o idiotenie.

    Care calitati oficiale ? Ponta nu face altceva decat sa ia in serios decizia Parlamentului. Parlamentul este forul superior intr-o tara democratica.

    Sa nu uitam: judecatorii CC sunt validati de Parlamentul Romaniei. Parlamentarii nu sunt alesi de CC.

    In concluzie intr-o decizie a Parlamentului si una a CC, de departe decizia Parlamentului este hotaratoare.

    Apoi, daca vorbim de uzurpare de demnitati oficiale (sau cum le spune), oare ce a facut Monica Macovei ? Monica Macovei este parlamentar european si banii care ii primeste sunt si de la mine, simplu cetatean roman, si atunci cum isi permite aceasta individa sa spuna ca pe Ponta (premierul acestei tari ) la Bruxelles nu-l va baga nimeni in seama…. Este vorba de spusele unui europarlamentar platit din bani publici care uzurpa calitatea oficiala a pemierului. Si care face rau Romaniei prin spusele ei.

    De ce nimeni nu-i face plangere penala ?

    Astept sesizarea si solicitara avocatului poporului (ce se pare ca , in sfarsit , incepe sa se trezeasca) in referire la membrii CSM care se cred sfintii bisericii Basescu.

    Si aceasta idiotenie spusa mereu: nu comentez deciziile justitiei ! I-auzi nene! Pai care decizii ? Alea date de o gasca ce incalca legea cu rea credinte ? Si cine sunt ei ? Nu sunt cumva platiti tot de noi, sau vin ingerii din ceruri sa-i pazeasa si sa-i plateasca?

    Stiu ca stiti toate aceste date, dar ca sa nu va scape vi le mai reamintesc si eu.
    Mult curaj, sanatate si mult succes va doresc !

  54. Ca mulţi dintre cei care s-au exprimat, şi eu cred că Băsescu până la suspendare şi referendum, ar trebui ALUNGAT DE POPOR de la Cotroceni.
    În rest, azi am câştigat un pariu : am pariat cu un coleg de serviciu că CCR va da astăzi o decizie în favoarea lui Băsescu. Colegul miza pe faptul că-i “groasă” şi n-au curaj ăia de la CCR să mai ţină cu Băsescu. Mă întreb, oare dezaxatul ăsta mintal, n-are pus la punct un plan B, în cazul în care îl paşte suspendarea ? O diversiune, un război civil şi apoi o dictatură militară ? Mai mult ca sigur, toţi “coloneii lui Băsescu”, că au misiuni clare într-o astfel de situaţie, în a-l apăra pe tiran. Şi încă ceva foarte important : mie unul, Ioan Rus nu-mi inspiră încredere absolut deloc în Guvernul Ponta. Nu ştiu ce să zic, dar ăsta nu se va da de bună voie la o parte de la putere şi cred că se vor … întâmpla lucruri neplăcute ?

  55. Ponta trebuia sa organizeze anticipate, aceasta fiind una din dorintele formulate la protestele din iarna, iar alegerile parlamentare ar fi dat USL-ului o majoritate mai mult decat comfortabila!
    In momentul de fata USL are majoritate impreuna cu UNPR!!! DAR, UNPR, conform propriilor declaratii, nu va sustine USL in actiunile sale de suspendare a presedintelui. Astfe, deducem ca UNPR sustine guvernul nu in “buna guvernare si administrare” ci mai degraba ii sustine propria distrugere…

  56. Mai baieti… voi ati uitat un singur element din ecuatie: CCR. Si asta pt. ca:
    1. Parlamentul il suspenda pe Basescu; TB + PD-L vor contesta suspendarea la CCR, motivand actiunea, cel mai probabil, cu “neintrunirea elementelor pt declansarea procedurii de suspendare”; rezultat CCR va constata ca procedura nu este constitutionala;
    2. nu se contesta sau este contestata suspendarea dar este respinsa de CCR, atunci se va contesta rezultatul referendumului; CCR va admite contestatia si referendumul este anulat; se va prefera aceasta varianta, pt suspans, dar si pt creearea unei imagini de presedinte prigonit… o victima nevinovata a USL-ului.
    Deci, Radule, crezi ca avand la dispozitie, o CCR slugarnica, aceasta demitere apresedintelui de catre popor mai are vreo sansa?
    Iar la procentaj merg pe 60%-65% pro demitere… in varianta pesimista. Cea optimista, ar fi undeva pe la 80%.

    • @ Bugs Bunny
      Bugsy, daca nu ma insel eu prea tare (si sper sa nu ma insel), dupa ultimile schimbari ale unor legi care ingreunau procesul de suspendare si demitere a presedintelui, avizul CCR in aceasta problema este din nou doar consultativ, nu imperativ.
      Tare as vrea sa nu ma insel si sa fi inteles eu bine toate aceste schimbari!

      • Prietene, luni 25.06.2012 Senatul a aprobat propunerea legislativa de modificare a Legii nr. 47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale (CC) republicata in 2010, conform careia Curtea Constitutionala a Romaniei nu se mai poate pronunta asupra hotararilor Parlamentului. Ca sa intre in vigoare legea trebuie promulgata, ghici de cine? De TB. Si apoi publicata in M. Oficial. Iti inchipui tu ca o va aproba? Prima data o va respinge si va fi trimisa inapoi in Parlament. Aici intervine scandalul mediatic ce va fi pornit de oficinele basiste ce vor trambita sus si tare ca USL vrea sa instaureze dictatura…. Apoi in maxim 30 de zile, Legea ii va fi retrimisa spre a fi promulgata si va trebui sa o promulge in cel mult 10 zile. Ei bine, aici intervine o chichita… numita iarasi, cum crezi? CCR. Pt ca inainte de a o promulga, presedintele, oricare ar fi el, are dreptul sa ceara avizul CCR privind constitutionalitatea legii ce urmeaza a fi promulgate. Te-ai prins de miscare? Ei… acum e acum… CCR crezi ca va admite constitutionalitatea acestei legi, cand ea ii ingradeste puterea? Hmmmm… aici pare insa un conflict de interese. Deoarece CCR trebuie sa se pronunte asupra ei insasi… Abia atunci sa vezi scandal… Iasr CCR va respinge legea.
        PS: cred ca Ponta ar trebui sa ma numeasca consilier… 😛

          • @ Bugs Bunny
            Inca o chestie: se pare ca ne vom invarti intr-un cerc vicios. Oare Parlamentul nu ar putea revoca pe toti membrii CCR si sa se faca numiri pe alte criterii decat cele politice?

        • Draga M… ce-as face eu – ca nu pot vorbi in numele Parlamentului – daca as fi parlamentar: in primul rand, m-as ocupa de Procurorul General si as initia un proiect de lege prin care sa fie ales prin vot direct, secret si universal de catre alegatori. in felul acesta as elimina orice urma de influenta politica asupra activitatii sale si mai ales, in opinia mea, as favoriza candidatura unei persoane competente (cred ca aici oamenii ar fi extrem de interesati de activitatea profesionala si probitatea morala a respectivilor candidati). Cat despre CCR, hmmmm, aici problema este un picut mai complicata. NU pot fi de acord cu numirile politice in Justitie. Orice numire politica afecteaza calitatea actului de justitie, favorizand din start formatiunea sau persoana care a facut numirea. Cred ca as merge tot pe alegera completului CCR de catre cetateni sau in cel mai rau caz de catre magistrati. Pt ca in felul asta ar fi cu adevarat o separatie a puterilor in stat. Si daca tot veni vorba de justitie, as introduce si o lege privind raspunderea materiala, civila si penala a avocatilor, procurorilor si judecatorilor. O zi buna va doresc.

  57. Sus!!! suspendulare!!! daca tot ne-am intors in evul mediu, atunci spanzuratoarea sa fie pedeapsa LOR!!!! Cred ca am ajuns la capatul rabdarii. Capatul tunelului e departe…… Anormalul a intrat in normal in tara asta, care nu mai e nici a lui Papura-vODA… E A UNEI HAITE DE CAINI TURBATI. cE O SA FACEM? vREAU O TARA CA AFARA…..

  58. peste 50% pentru demiterea lu’ base… zic io. ca nu cred ca l-a ajutat prea mult faza cu nastase (ca adica, de la 15% la max 20%, sa-i fi adus vreun spor de popularitate pe la diversi de teapa lui). si pentru ca inca n-a dat guvernu’ ponta prea mult cu bata-n balta, sa supere boboru’… are sanse de reusita un asemenea demers.

  59. a turbat stan. ! Chiar daca nu ai stii absolut nimic legat de subiect , ti s-ar parea ciudat ,, angajamentul” lu’ stan ! de ce urla ?

  60. Nu sunt jurist dar incerc sa gandesc si eu.
    Logica CCR:
    1. CCR asigura controlul constitutionalitatii legilor, a ordonantelor Guvernului, etc; deci practic decide daca o lege este sau nu constitutionala;
    2. Constitutia este ambigua referitor politica externa, adica cine si ce atributii concrete are (explic la pct. urmator)
    3. privitor la cine sa mearga la Consiliul European, Constitutia nu spune nimic concret, ca de altfel nici o alta lege;
    4. in logica celor mentionate, judecarea problemei plecarii la Consiliul European se poate face strict in conditiile Constitutiei (care e ambigua);
    5. in acest caz, decizia de bun simt a CCR ar fi trebuit sa fie in genul: “noi cei de la CCR nu putem decide din cauza textului ambiguu al Constitutiei, deci voi, Basescu si Ponta faceti bine si intelegeti-va sau tineti cont de un eventual mandat al Parlamentului”.

    Deci, CCR ca sa judece corect, ar fi trebuit sa aiba un “cui” extern Constitutiei, de care sa se poata agata dar nu-l are.
    Parerea mea este ca CCR si-a depasit grosolan atributiile.

    • @ Marcel Prodan
      Ultima modificare a Constitutiei s-a facut in 2003, noi am intrat in UE mai tarziu, de aceea este ambigua in aceasta privinta (nu ca la alte articole ar fi mai putin ambigua).

  61. Nu fac politica in mod direct, sunt apolitic (mai mult antipolitic), dar m-am dus la vot si am votat USL, deoarece simt ca nu mai pot respira in aceasta tara, sufocata de ciuma portocalie. Dar vad ca, desi au ajuns la guvernare (nu la putere!), au castigat detasat alegerile locale, in ultima vreme, cu metodele lor pasive/ impaciuitoriste/ de aparare nu de atac, au luat bataie zdravana de la Basalau, mai ceva ca Bute de la Froch. Sunt la un pas de KO. Basescu si slugoii lui, utilizand ORICE MIJLOACE, le-au aplicat lovitura dupa lovitura, mai ales sub centura (?), iar ei nu reusesc nici macar sa pareze aceste lovituri. Nici macar o replica mai dura, darmite atacuri devastatoare. De ce d-le Ponta/Antonescu ? De ce nu ati iesit dupa aproape 2 luni cu audituri de la ministere, cu fapte grave de coruptie/hotie ale basistilor, cu ilegalitati crase ale acestora ? De ce avand de partea dvs. Parlamentul/Guvernul, nu raspundeti cu 3 contraatacuri la un atac basist. Va spun sincer celor de la USL ,ca daca pierdeti acum razboiul, nu veti mai avea a doua sansa. Trebuie sa o valorificati acum pe aceasta, dar nu purtandu-va ca o fata mare, cu acest geniu al raului, celebrul JON(javra ordinara nationala). Tot la fel v-ati comportat si cand ati fost in opozitie, cu manusi, cu balet etc. Vedeti cum fac nesimtitii de portocalii opozitia ? Adaptati-va tactica/armele la realtiati, sau retageti-va inainte de KO ! Calculati-va bine actiunile/masurile, ca la sah, cu cateva mutari inainte.
    Succes deplin, azi inca nu e prea tarziu !

  62. frate nu mai pot cu basescu asta, sa-l suspende de o craca,

    ne-a dat vietile peste cap,

    sub el Statul a devenit chestie parazita ce ne-a adus la sapa de lemn,povestea crizei s-o zica altora eu m-am saturat de 20 de ani de criza si 8 de bataie de joc,

    toti interrlopii s-au adunat la varf,

    dupa ce ca muncesti pe 3lei nici cu aia n-ai ce face ca toate-s scumpe,

    statul asta sa fie ce trebuie nu un parazit altfel sa se duca dracu si sa traim ca in jungla,vanez gusati si-i frig la protzap,

    cine se duce la bruxel mi se falfaie,

    toata radacina asta basita de coruptie trebuie extirpata cu orice pret,referendum,rascoala,ce o fi,statul sa-sirevina la normal,

    incaierarea astora e stearpa altfel,mai mult enerveaza,

    usl e “bun”,basau cu gasca e raul intruchipat,simplist dar asta e adevarul,

    usl sa declanseze suspendarea,judecare si suspedarea de gat a ticalosilor sa terminam odata,altfel ne stingem de tot.

  63. Stan a fost întors de servicii, la fel ca şi Cristoiu. Este băsist, poate pe bani grei, paote pe şantaj.
    Ponta îl va băga repede pe T B în şomaj.
    Dacă o rezolvă în parlament cu suspendarea, la referendum, Băsescu va deveni Băşinescu, va fâsâi cu zgomot şi va rămâne fără obiectul muncii.
    Vă mai amintiţi de cifra 322, erau parlamentarii care l-au suspendat pe marinar în 2007.Acum nu mai este nevoie de atâţia. Cu vreo 270 se rezolvă problema.
    Suspenda-ţi-l, că-i mişel! Nu are nici un proiecct de ţară. Ţine cu dinţii de putere, dar nu ştie ce să facă cu ea.

  64. Daca 20 milioane cetateni iubesc democratia si intre ei exista unu’ care reuseste sa-i invrajbeasca in asa hal incat jumatate, de lehamite,aleg sa se reintoarca la dictatura, atunci nu Caragiale este reprezentativ pentru spititul national ci “Tiganiada lui Budai-Deleanu”!!!Stupid,penibil si absurd!!!

  65. Ponta si uslasii lui s-au trezit in sfarsit…in timp ce ei nu mai terminau cu pupaturlie si felicitarile stropite cu sampanie si se umflau in pene pe la toate televiziunile,marinarul Hahaila isi pregatea sculele si slugile sa sape temeinic sub scaunele lor,de unde,la randul lor,uslasii au ras in nas celor care au inghetat in pietele pline de jandarmi”pusi pe treaba” asta iarna,facand intelegeri cu UNPR si UDMR si primind tot felul de Placinte portocalii sub umbrela lor,ca mai apoi sa le propulseze in fotolii bugetate bine(cazul Saftoiu).pun pariu,prietene Radu,ca Victoras a scazut bine in sondaje,deja.are cand,pana la toamna.cum am mai scris si prin alte parti,nu sunt fan Ponta si,cu atat mai putin fan al Crinului.ei sunt alternativa,deocamdata,la regimul dictatorial instaurat de base si gasca lui de nazisti.cu mare drag ma duc la referendum.nu pot promite acelasi lucru pt alegerile din toamna.daca rasfoiesti comentariile mai vechi din”jurnalul”si de pe Antena3 ai sa vezi ca am incercat acolo sa-i trezesc pe uslasi.evident,nu a mers.multumesc pt rabdarea de a citi ce am scris aici.P.S.caricatura de inceput e criminala,m-ai inveselit un pic.

  66. masinaria infernala de propaganda si intimidare a lui basescu functioneaza perfect.usl-ul nu reuseste sa raspunda pe masura ,liderii lor de mesaj nu reusesc sa penetreze sticla ecranelor tv ,din pacate.antena 3 nu poate face fata unui adevarat cartel media probasescu ,acolo unde ziaristi,comentatori”societatea civila”pdl-istii se dazlantuie ca o adevarata forta a naturii impotriva usl-ului oricat ar incerca oamenii sa analizeze si sa discearna informatiile ceva tot ramane in mintea lor.

      • Domnule Radu Tudor, ieri la Romania Actualitati s-a spus ca cica USL a votat impotriva proiectului de lege ce prevede marirea salariilor si pensiilor astfel incat sa ajunga la nivelul din 2010, dupa care au spus ca sursa este Evenimentul Zilei. Cati oameni credeti ca au fost atenti la sursa si nu la stire in sine ? Eu cred ca USL este in pericol sa piarda majoritatea in Parlament si Romania in pericol de dezmembrare, pentru ca daca nu vor obtine majoritatea, vor avea nevoie de UDMR-isti.

          • Paza buna trece primejdia rea. Eu unul m-am saturat de PDL si mai ales de UDMR. Cunosc persoane care spun ca si USL-ul este la fel ca PDL-ul si ca oricum n-o sa faca nimic. Nu ar fi o problema, ca oricum la ora asta sunt minoritare, dar incearca sa convinga lumea ca este ca ei. Altii, chiar daca au votat USL-ul, nu sunt convinsi ca acestia au meritat votul. Pe de alta parte se intetesc actiunile anti-romanesti din Harghita si Covasna. UDMR-ul a obtinut niste drepturi pentru minoritatea maghiara din Romania prin care aceasta poate sa nu mai utilizeze si sa nu mai invete limba romana, decat din obligatia de a se intelege cu ceilalti cetateni de nationalitate romana. Am vazut reportaje unde, maghiari din Romania spuneau ca nu stiu romaneste si erau titrati… Daca vreodata un astfel de om ajunge sa fie votat in Parlamentul Romaniei ? Se va da legea cum ca maghiara sa fie a doua limba oficiala ? Cred ca nu va dati seama de siretenia UDMR-istilor, a lui Lazlo Tokes si ale celorlalte oranizatii maghiare, care sunt mai extremiste decat UDMR-ul… Eu vad un pericol real in aceste asa zise partide, pentru ca isi exprima clar dorinta de separare de romani. Pe de alta parte, PDL-ul va incerca, atat timp cat se va afla pe prima scena a politicii romanesti, sa destrame USL-ul, mai ales prin “aburirea” PNL-istilor. De aceea, cred ca daca USL-ul nu va avea un procent confortabil dupa viitoarele alegeri, PDL-ul va reusi sa-l tina pe Basescu presedinte pana la sfarsitul mandatului sau, ceea ce ar insemna 2 ani de certuri si de conflicte intre presedentie si Guvern. Sa nu mai pun la socoteala ca Presedintele este sustinut si de C.C.R. si acesta este cel ce promulga legile. Din aceste cauze cred ca PDL-ul si UDMR-ul ar trebui sa iasa din scena politica si sa mai reflecteze la ce a au facut impotriva noastra, a romanilor. Dac PDL-ul si UDMR-ul nu vor primi o lectie dura din partea electoratului, si altii vor spune “lasa ca merge, ca PDL-acii n-au patit nimic si au omorat oameni prin masurile lor”. Si atunci ce facem ? O sa suferim toata viata, nu ? Macar sa stim, sa nu ne mai amagim.

          • Si inca o problema: Ce sa cred despre un Franks care vine si cere sa se ia masuri de austeritate cand in Romania sunt salarii la nivelul de sute de euro ? Pai tu mie-mi ceri masuri de austeritate, care am venituri de 10 ori mai mici decat cei din vest ?

        • @ Protestez
          Un basist care tot comenteaza pe acest blog a pus un link (trimitere la Evz) cu aceasta stire pe care am citit-o si eu. Ma mir insa ca cei de la Evz au avut bunul simt sa strecoare in stire si faptul ca USL a votat OUG care prevede cele doua majorari de cate 8 procente. Legea care prevedea revenirea la salariile din 2010 (o majorare de 15%) mi se pare ca fost depusa in parlament de catre USL inainte de a prelua ei guvernarea.
          O data ce prevederile din OUG (revenire in 2 trepte) au fost puse de acord cu FMI (sunt situatii in care, vrem, nu vrem, suntem obligati sa negociem cu ei) cred ca legea nu-si mai avea rostul, asa ca nu le-a mai ramas decat s-o respinga (nu stiu daca mai puteau s-o retraga sau nu, ca si la parlament sunt niste reguli la care, marturisesc sincer, nu ma pricep). Sper sa nu ma insel in rationamentul meu, dar nici nu cred ca USL isi da singur cu barda in cap chiar in halul asta!
          Daca Romania Actualitati a spus numai prima parte a stirii (cea cu respingerea legii) inseamna ca au dezinformat prin omisiune, ceea ce nu ma mira din partea acestui post de radio basist.

          • Pai tocmai asta vroiam sa spun despre aceste stiri date doar pe jumatate. Sunt manipulari grosolane, iar lumea este credula.

  67. Mai oameni buni hadeti sa iesim naiba odata in strada, stam si ne lamentam ca nu mai scapam de dezechilibratul asta mintal, spunem toti ca ar trebui sa iesim in strada si nu iese nimeni, haideti sa incetam sa mai fim lasi si sa stam la taina ca babele la colt. Aruncam cu noroi in USL , dar NOI POPORUL ce dracu facem , NIMIC, in mainile noastre sta toata PUTEREA , toti politicienii derapeaza pentru ca noi ii lasam, pentru ca nu luam atitudine. Haideti sa iesim maine la Universitate cu mic cu mare, cu frate , sora, mama, tata, prieteni ,vecini, cu toti suntem frati si mama noastra este Romania pe care o lasam sa-si bata joc de ea un BOLNAV DE URA.
    Astept un raspuns din partea ROMANILOR CURAJOSI.

  68. Nu stiu cum se va strange majoritate in Parlament. Cred ca “noii traseisti” proveniti din PDL si UNPR (cu C. Diaconescu consilier prezidential)se vor eschiva. UDMR are judecator CCR care merge in continuare cu cei patru basisti de acolo…deci complicat. Mai bine se continua cu niste lovituri de tipul revocarea CSM, numirea unui nou Procuror General, a unui nou sef DNA…Iar la toamna cu majoritate loiala in Parlament, suspendarea va merge ca unsa.

    • Ce-ar fi daca fiecare dintre noi am face o intrebare scrisa la parlamentarii din colegiul nostru: “Domnul… cum te cheama… cum o sa votezi maine legea aia… care o fi… ca sa stiu si eu cum votez cand imi vine randul” . Cred ca marea greseala pe care o facem este ca generalizam: “clasa politica” “pdl-isti” “udl-isti” etc. Noi am votat un om, pe el sa-l scuturam ca poate asa simte. Cand generalizam fiecare zice ca nu e vorba de el. E o chestie simpla si la indemana pe care o putem face.

  69. basescu este cel mai periculos acum vede sfirsitul aproape si lupta pina la ultima suflare ,greu de scos de la cotroceni.,este precum balaurul din poveste lupta cu toate capetele ,toate odata si fiecare pe rind. Ponta umbla cu duhul blindeti gresita Arma impotriva lui basescu

  70. DL RADU TUDOR

    imi doresc enorm ca acest dictator sa fie suspendt si Romania Romanii sa scape de acest presonaj malefic.
    ma tem insa ca suspendarea nu o sa fie atat de usoara cata vreme legea referendumului este blocata la CCR si aceasta institutie cel mai sigur o sa intre in vacanta fara sa dea un raspuns pe aceasta speta.
    si cand o sa dea o solutie cel mai sigur vor declara legea referendumului neconstitutionala asa cum au facut astazi cu legea uninominalului pur.
    cata vreme legea referendumului dar si altele necesare la suspendare vor ava parte de piedici din partea presedintelui si a slugilor lui.
    procedura de suspendare nu poate sa fie declansata pana cand legea referendumului intre in vigoare si sa produca efecte. mai este o problema usl singur nu poate sa-l suspende pe basescu pentru ca nu au majoritatea necesara si au nevoie de votul UDMR SI UNPR. personal imi este greu sa cred ca UDMR SI mai ales UNPR vor vota pentru suspendarea lui basescu.
    daca usl nu are siguranta certitudinea ca demersul de suspendare va avea si finalitatea asteptata de noi toti romanii e mai bine sa nu se grabeasca cu acest demers. daca acest demers este declansat si se finalizeaza cu un esec acest lucru nu o sa faca decat ca usl sa piarda din toate punctele de vedere.
    acest demers trebuie bine pregatit si atunci cand o sa fie declansat sa fie sigur ca se finalizeaza cu demiterea celui care umileste de 8 ani acest popor.
    in final dl tudor va adresez o intrebare si daca puteti sa imi oferiti si un raspuns. vreau si eu sa stiu daca mai avem sansa sa votam uninominal mai este timp ca aceasta lege sa fie corectata reintrodusa si votata in timp util? se stie care a fost motivul pentru care aceasta lege a fost declarata necostitutionala? faptu ca aceasta lege a fost declarata necostitutionala are legatura cu faptul ca votul era intr-un singur tur? daca aveti cunostinta despre aceste lucruri va rog sa ma ajutati cu un raspuns. multumesc anticipat!

  71. Domnule Tudor !
    Ma bucura faptul ca ati schimbat orarul emisiunii “La Ordinea Zilei”. Mai apuc sa vad si eu cate ceva din emisiune. Interesanta, foarte interesanta cea de astazi. Multa sanatate dnei Grecu. S-a tot vorbit la un moment dat de mandatul presedintelui republicii (ori asa mi s-a parut). Asa este, toti cei care primesc un mandat din partea cuiva, la intoarcerea din misiune (cea diplomatica, in principal si nu numai) trebuie sa prezinte un raport in fata cuiva ierarhic superior.
    In calitatea domniei sale de presedinte al republicii, a prezentat vreodata un raport parlamentului, dupa ce a participat la reuniunile la nivel inalt ? A consultat vreodata parlamentul cu privire la mandatul domniei sale ?
    In alta ordine de idei delegatia care reprezinta Romania la asemenea nivel, trebuie neaparat sa aiba o anumita structura de reprezentativitate. Nu cred ca toate aceste cutume sunt si au fost respectate. Nimeni nu si-a pus aceasta problema. Indiferent de rangul detinut in stat, toti trebuie sa-si prezinte raportul, unii in fata sefilor ierarhici, altii in fata parlamentului, asta in cazul presedintelui republicii.

  72. Buna seara Radule,

    Stii ca este o vorba” bate fierul cat e cald”. Daca Ponta s-a exprimat in cele din urma ca “trebuie curmata suferinta”, ar trebui sa initieze in urmatoarele zile procedurile de declansare a referendumlui nu sa taraganeze si sa-i dea timp marinarului sa mai faca mutari-stii ca el se considera “un presedinte jucator”.Vezi si tu cum umbla Basescu cu cioara vopsita de colo-colo, incearca sa se acopere cu hotararile Curtii Constitutionale, peste deciziile Parlamentului. Vad ca si CC are mari probleme cu doi judecatori care ar trebui inlocuiti.
    Acolo e o lume nebuna, nebuna. O sa ajunga maine sa isi scoata ochii Ponta cu Basescu si cum ai spus tu ” sa vina cu ei in punga”?:)Sa cred ca undeva, exista o temere ca nu vor vota majoritatea romanilor pentru suspendarea lui Basescu? Dupa ce am citit comentariile oamenilor, am obesrvat ca si in acest spatiu exista o majoritate care ar vota pentru suspendare. Marea majoritate a celor care iti scriu, sunt telespectatorii tai fideli si ei si ca si tine vad ca trebuie sa scapam urgent de “carmaci”;” omul asta n-are nici o lege”- asta e adevarul, asa cum ai spus tu azi la Ordinea Zilei”. Ai punctat esentialul, Radule, felicitari!
    Iti multumesc pentru tot ceea ce faci.

    Cu drag si apreciere,

    Gabriela B

  73. Basescu da impreuna cu CCR-ul si la incitarea ei un puci de stat,schimband la dorinta sa ordinea de stat constitutionala din Republica Parlamentara in Republica Prezidentiala emasculand Parlamentul si Guvernul singurii care au dreptul Constitutial de a administra tara.Presedintele nu are mandat executiv neputand face ceva fara acceptul Parlamentului si Guvernului,si in absolut toate situatiile.Cum poate CCR sa spuna ca trebuie sa plece la Consiliu European cand n-are vocatie executiva ?!Un mister.Presedentia n-are nici un drept de initiere legislativa asa ca parerea mea este ca a facut un gest de inalta tradare incercand sa-si aroge drepturi ne trecute in Constiutie in timp ce era pazitorul ei.Tradare clar ,cand in loc sa pazeasca drepturile constitutionale le violeaza si fac un rapt .Toti acesti judecatori ai CCR care si-au incalcat datoria de a judeca in spiritul Costitutiei si care au atacat Parlamentului trebuiesc demisi de Parlamentul intrunit.Nimeni in Romania nu are dreptul de a nu tine seama de Parlament.

  74. 1. Cei din USL nu vor initia procedurile de suspendare. Pentru ca sunt nesiguri. De fapt, si momentul e delicat, tara e prea divizata. In plus, le e teama si nu vor sa riste. Au si motive de nesiguranta: prostie si intoxicare, e suficient sa numeri ppdd-istii, ori sa auzi ce debiteaza portocaliii.

    2. Sunt multi care spun: “saracu’ Base, el a vrut sa faca, dar nu a fost lasat!” Iar acestia vor vota pro Base, chiar daca habar n-au ce voteaza. Un 55% pro suspendare e in zona optimista.

  75. Mai bine s-ar ocupa de Romania si Romani.De adevaratele probleme.
    Se tin de ciurucuri.Basescu e un ciuruc.

    • O fi, dar la C.E. se discuta niste chestii care afecteaza populatia tarii asteia. Tu vrei sa se duca Basalaul si apoi sa ne dea ordine la toti ce si cum sa facem, dupa care sa spuna ca si Ponta asculta de el la fel ca Boc ? Eu nu vreau…

  76. greu de spus,la cati prosti cu drept de vot vietuiesc prin tarisoara asta mi-e si frica sa ma gandesc la un procent 🙂

  77. Imi cer scuze internautilor de pe acest site in legatura cu opiniile mele la cazul mediatizat,privind incarcerarea D-nului A.Nastase, in vederea executarii pedepsei penale, stabilita de Justitia suprema ,pe care eu,o suscipionez, ca fiind un spectacol grotesc,pentru adversarii politici ,si de moarte ai lui.Daca ne gandim la Romania si, mai ales ,la saracii acestei tari amarate,care sufera dupa o schimbare economica brutala si fara orizont(ma refer aici la parvenitii dupa anul 1989), avem in fata milioane de omeni, care astepta de la conducatorii politici,sa le arate calea supravietuirii, in conditiile subjugarii ,de catre cei care au acaparat, suspect(aratat de Mass media dupa 1989)tot ce s-a produs dupa si inainte de 1944, fara a le lasa cea mai mica speranta de viata.Ce le ofera acesti parveniti acestor oameni ,carora le-a distrus viitorul meseriilor in care lucrau,si aveau un venit,pentru itretinerea copiilr si batranilor lor.Cu 14miliarde de dolari Ceasescu(cu 4 clase)a construit [cu ajutorul acestor cetateni(stramosii lor)]O Economie,cu o industrie si agricultura(nu performanta-dar cu locuri de munca pentru tara)incat se putea si exporta.Anul trecut Presedintele nostru a imprumutat circa23-24 miliarde de euro si in tara, nivelul de trai,a scazut de 5-6ori fata de comunism.Cum explica clasa politica(indiferent de partid)acest nivel super scazut pentru cetatenii Romaniei de azi.Atitudinea aceasta nu vine dupa o melancolie a sistemului comunist ,ci dupa, felul in care traiesc si muncesc acum oamenii.Nu vreau sa deranjez pe nimeni ,implicati in acest dezastru, dar ce ofera acest tip de societate comunitatii romanesti?Cum rezolva conducerea statala situatia a acestor Mlioane de cetateni saraci.De ce mai exista aceasta forma de oganizare daca nu este capabila sa rezolve problemele populatiei acaestui teritoriu?Oricum, cu teoria nu putem rezolva situatia, ca si oamenii si-au mai dezvoltat nivelul de cultura.Se poate sa ne preocupe si acesta situatie,in afara spectacolului politic de azi?Va rog sa ma scuzati ca am incercat sa va abat atentia de la ce ve se vede pe ecranele TV-urilor.

  78. Ma lamuriti si pe mine ce este aia “puci parlamentar”?

    L-am auzit in seara asta pe radu F. Alexandru spunand ca USL a pus mana pe putere prin “puci” parlamentar.
    Si am impresia ca am mai auzit ceva pdelei utilizand aceasta expresie.
    Astia sunt idioti cu intentie?
    Cum poti sa spui asa ceva?
    Ei cum au pus mana pe putere?
    Nu mutand 50 de parlamentari de la PNL si PSD?
    Din pacate presedintele in conditiile actuale NU poate fi suspendat. A avut grija Base si PDL sa-l securiseze.

    • puci parlamentar este atunci cind dai jos prin vot unul care este si sef de serviciu secret si prim ministru in acelasi timp

    • Ce spune numitul e nimic. Intr-un articol pe pe contributors.ro ( unul dintr cele mai scarboase site-uri portocalii, asociat cu Hotnews, care-l si citeaza copios ) se vorbeste de “hitlerism parlamentar “.
      Portocaliii au turbat de tot.

  79. Daca dadeam o ordonanta de modificare a legii 47/1992 privind organizarea si functionarea CCR si in loc 9 judecatori faceam 31 de exemplu, numiti toti de Parlament, ordonanta isi facea efectele pana la declararea ei neconstitutionala si publicarea in MOf.

    Deci puteam numi judecatori si judecatorii puteau judeca. Daca ordonanta era declarata neconstitutionala (desi nu aveam cum fiindca erau deja o gramada de judecatori numiti de noi) – bagam alta cu text putin modificat, asa cum a facut si Boc.

    Bine ca am trecut MOf in subordinea guvernului. Trebuie modificata legea de publicare a actelor tot asa prin ordonante de urgenta repetate si trebuie incalecata Curtea Constitutionala a mafiotilor.

    AVEM PARGHII LEGALE IMPOTRIVA ACESTOR MAFIOTI! TREBUIE SA FORTAM CUM A FORTAT BOC!

  80. Orice, dar hai mai repede! Plec in vacanta, sper sa nu-l mai gasesc pe Scaraotchi cand ma intorc! Mult succes Radu Tudor si Antenei 3!

  81. Eu zic sa alegem C.C.R.-ul si nu Parlamentul, pentru ca se pare ca defapt C.C.R.-ul conduce tara asta.

  82. URGENTA 1: SUSPENDAREA LUI basescu!…Nu stim ce si cum va fi, dar nici nu vom sti pana nu scapam de portocalii…!!!DE TOTI! DEFINITIV!!!

  83. Anumite surse au spus ca Ponta i-a zis lu’ basescu ca nu-i aproba zborul si nici kerosenul ptr. zbor ! Sper ca este asa si ca se ,, va tine de cuvint ” !

  84. Oare stie sa precizeze careva care este legea si articolul in care scrie, negru pe alb, ca decizia CCR , definitiva, devine obligatorie pt. autoritatile aflate in conflict de la data pronuntarii ? 🙂
    Art.36 din legea 47/1996 nu spune nimic in acest sens iar art.147 din Constitutie prevede ca “Deciziile Curţii Constituţionale se publică în Monitorul Oficial al României. De la data publicării, deciziile sunt general obligatorii şi au putere numai pentru viitor. ”
    Presupun ca va urma o intensa dezbatere pe tema respectarii Deciziei CCR 🙂

  85. 1). Nu stiu, ce va face domnul Ponta, sau mai bine spus U.S.L. Daca intrebarea era pusa sub alta forma, de exemplu ; Daca este necesara demiterea presedintelui, pentru a se pune capat crizei politice si schimbarea modului de a face politica in Romania, asi fi raspus, DA. Romania are nevoie de o politica constructiva, de unirea tuturor fortelor politice, care sa lupte pentru reconstructia Romaniei in folosul intregului popor,care sa duca la ridicarea nivelului de trai si reducerea gradului de saracie.
    2). Trebuie sa ne punem intrebarea ; Daca putem, sa scoatem populatia la vot, cati vor iesi, sa voteze demiterea presedintelui ? Dupa modesta mea parere pentru ca referendumul sa aiba reprezentabilitate, trebuie sa voteze pentru demiterea presedintelui peste 5.300.000, adica mai multi decat la votat pentru a fi presedintele Romaniei, aceasta ducandu-ma la concluzia, ca peste 50% trebuie sa participe la vot si, peste 60% de voturi in favoarea demiterii. Domnule, Radu Tudor eu imi pun o singura intrebare; Oare, presedintele nu isi doreste demiterea ? Eu personal cred ca…,Da. DE CE ? Aceasta este o intrebare, care face obiectul unei ample analize politice, pe care trebuie sa o facem si, dupa aceea vedem, daca este bine,sa declansem procedurile pentru suspendarea si demiterea presedintelui.
    Subiecte de analiza :
    1). conform Constitutiei se poate inscrie in cursa prezedentiala, pentru un nou mandat, pentru ca actualul nu se consuma. Sa nu-si doreasca aceasta ?
    2). Aparitia pe scena politica a partidului: Pentru Noua Republica = Pentru Noua Rusie a lui Putin. Sa nu se puna in fruntea acestui partid?
    3). alegerile pentru alegerea presedintelui rezultate in urma demiterii, odata cu alegerile parlamentare. Sa nu gandeasca, ca asa poate sa obtina un scor foarte bun pentru noul partid si, impreuna cu cea mai ramas din PD-L si PP-DD, sa formeze o noua majoritate parlamentara ?
    Demiterea presedintelui se poate faca si prin initiativa cetateneasca, conform articolului 74, aliniat 1 impreuna cu articolul 73, litera d. Parerea mea.
    Domnul, Victor Ponta nu trebuie sa mearga astazi la Consiliu European.

  86. Şirul de războaie politice ale Băsescului s-a dovedit steril şi inutil pentru ţară. Poate c-a excitat pe unii şi pe alţii – intelectual, desigur – însă, ca eficienţă, zero. Evident, va spune că n-a avut putere destulă pentru a redresa economia, pentru a crea locuri de muncă, pentru a stopa sarabanda împrumuturilor externe. Un câmp de victime politice, o încleştare continuă şi fără finalitate şi, deasupra tuturor, imunda sărăcie. Noi nu avem conducători: sunt două haite înverşunate, cu ochii injectaţi care-şi urmăresc una alteia jugulara.
    Cred că stă în puterea noastră să punem capăt acestei obsesii a sângelui.

  87. Este obligat sa o faca daca dorim sa spalam jegul urat mirositor din clasa politica. Eu am 4 voturi pentru suspendare (intrega familie).

  88. Domnu’, domnu’ Tudor, alo!? Alo, se aude? Nu ne mai intreba dom’le ca:
    “Sunt oameni a căror agendă personală se confundă cu agenda publică. Reacționează la fiecare eveniment, li se ridică tensiunea sau au palpitații, trăiesc agățați de sticla televizorului sau a calculatorului, comentează furibund tot ce se întâmplă prin România, fără ca asta să fie meseria lor. Apoi, mai sunt unii a căror agendă personală se confundă cu agenda altora: oameni în slujba altor oameni. Mici maici tereze sau doar cățeluși care slujesc cu credință pe cine știe cine, gospodine sau doar servanți. […]

    Nu fac nimic pentru ei, se consumă stagnând. Următorii, se umplu de frustrare și așteaptă să ciugulească firimituri sau speră la lumina unui orizont altfel.[…]”

    Si e pacat caci in timp ce noi, vai steaua noastra te citim si mai incercam care trolli, care dislexici, care furind de pe la munca timp sa mai postam cite ceva, nevazuti de colegi… lasam o biata cumatra care se identifica cu “categoria oamenilor a căror agendă personală primează: își văd de viața lor indiferent de agenda publică, nu pierd timpul în defavoarea lor….sunt cei care progresează, se mișcă. Și trag, după ei, întreaga lume…”

    Si dom’le e pacat de dumnezeu sa lasam sarcina intregului progres pe umerii firavi ai unei singure cumetre, fie si de ea este colega de camera, a colegului matale de mogularie.
    Am citat de aici: http://www.mana.ciutacu.ro/2012/06/28/despre-agende/

    Incerc mai nimic, doar poate sa ne pui o pila la colegul matale, sa-si mai potoleasca cumatra, sa nu mai arunce cu rahat in ventilator, cind ventilatorul bate inspre noi, nu de alta, da’ de pe urma audientei si ratingului, la care si noi participam, isi consolideaza bugetul familiei siu mai afla lumea ca exista si ea…iar feedbackul dat de noi cred ca va ajuta si pe voi…. daca ma insel, scuze de deranj, daca nu, poate ne pui o vorba buna la “genialul arogant” nu sa-si cera scuze, ca ar fi cred prea mult chiar si pentru el, da’macar sa-i cumpere cumetrei ceva lecitina ca io-te atitudinea ei lasa urme de melc in net http://polimedia.us/fain/societate/ce-nu-pricepe-presa-mariana-ciutacu si-i pacat bre de tot efortul vostru si de freamatul nostru…

  89. Inca nu si-au spus cuvantul ,restul ROMANILOR ce nu au fost la VOT la locale – BASESCU e cel mai tare POLITICIAN. daca exista un BASESCU si dupa
    revolutie nu facea Iliescu cu gasca lui ce vroiau.Nu mai dorim sa ne intoarcem in timp cu imputitii din USL- PUNCT.

    • Ce ar fi sa te duci tu la cules de rodii in Egipt ca in Spania s-a imputit treaba. Esti Institut de Sondaje, mama omida sau The Mentalist de stii tu ca fix 50% din romani nu au votat si fix acelsi procent vroia sa voteze cu tatucul tau guzgan portocaliu ce esti.
      By the way tatucul tau a facut cariera daca se poate numi asa pe vremea comunistilor. Nu te obosi sa ma contrazici. Exista documente ce atesta acest lucru.
      Un simplu capitan de vas nu putea ajunge reprezentantul NAVROM ROMANIA in ANTWERP-OLANDA decatcu sprijinul conducerii politice din acel timp si anume comunistii din PCR, cei pe care ii tot huleste el si pe care vroia sa ii elimine din clasa politica romana.
      Asa ca mai bine tarastete inapoi din gaura de unde ai iesti sarpe pedelist. Era sa uit cat mai sunteti platiti de postare, caimediat ce apare vreun articol fie el doar si 1% in favoarea altcuiva decat a hotilor de pedelisti rasariti voi blogarasii de duzina sa le aparationoarea intinata de catre moguli si presa “nesimtita”.
      Cum spune Mircea Badea hai pa pa pa pa pa.

      • Dorele trage ma la dreapta!Sau pe dreapta.Cum te duce neuronul asta daca mai functioneaza !

  90. Toate instrumentele si institutiile pe care basescu si le-a aservit pentru siguranta proprie prin diverse jonglerii, trebuiesc trecute una cate una sub controlul Parlamentului iar cand dictatorul ramane fara aparare trebuie declansata procedura de suspendare. Poporul a indurat destule si merita sa se racoreasca. Cand basescu va fi intr-o situatie cu muuult mai rea decat a lui Nastase, poporul va fi in sfarsit multumit iar un popor multumit este mai usor guvernabil. Lupta va fi insa crancena pentru ca basescu are doar o optiune; sa castige. Daca pierde, pierde tot. Dusmanii lui il vor baga in puscarie iar cei care sunt in spatele sau, cunoscandu-i caracterul murdar vor cauta sa-l suprime fizic pentru a nu dezvalui prea multe. Asadar, lupta va fi pe viata si pe moarte

    • Cu siguranta! Poate l-ati vazut cum se desfigureaza cand crede ca pierde teren. Omul e bolnav grav!

  91. dupa parerea mea atit ani cit si curtea constitutionala trebuie desfiintate ca oricine va ajunge presedinte de acu incolo sa nu le foloseasca ca arme politice impotriva adversarilor. ar mai fi ceva scoaterea prin lege din puterea presedintelui numirea procurorilor si judecatorilor ei sa fie desemnati de csm care sa nu poata fi la fel in subordinea presedintelui. poate zic eu putem spera la adevarata separatie a puterilor in stat. trebuie facuta multa educatie civica cetatenilor caci f.multi habar n-au cu ce se maninca democratia

  92. HALOO – manelistilor si spagarilor – nu va mai umflati in pene.USL VA PICA – NU PUTEM FI ATAT DE PROSTI.E clar ca astea ce fac -fac doar electoral….
    gata cu mana intinsa- DE MUNCA ATI AUZIT?

    • Arbeit macht frei!
      ahaaa, am mai auzit asta undeva…. nu prea imi mai aduc aminte unde….
      transmite te rog cirmaciului dus cu pluta, stii tu cine, locatarul de la Cotroceni, ca dupa ce termina de citit Levantul, poate incearca si cu Dulce ca mierea e glontul patriei (Petru Popescu).

      Intre timp, ma duc la munca… o sa dau o matura, doua in fata unui zid… ce zici, sa incerc la Tirgoviste?

    • BASISTILOR OFTICATI !. Dati din gura pana faceti spume !. Inteleg ca va fuge pamintul de sub picioare si nu mai sunteti la butoane. Am vazut ce a realizari a avut ,,presedintele jucator” si gasca PDL-ista. Desigur ca Basescu nu o sa se duca la Bruxelles chiar daca sustinea in toate declaratiile ca o sa mearga (stie ca-l paste suspendarea). Nu e nici o noutate ca BASESCU se dezice de propriile declaratii. Stie sa faca un singur lucru …. sa ne ofere un spectacol de circ.

    • “PDL-ISTA Mandra”??? Poate o PUPINCURISTA , SLUGARNICA , mandra. Ai tupeu sa iesi in strada si sa zici asta? eu zic ca nu pentru ca SIGUR ajungi la urgenta la Floreasca. Nu aveti tupeu pdl-isti infecti ,va ascundeti ca SOBOLANII prin cotloane.La BRUTARIE CU VOI !!!!!!!!

      • madalina, cred ca la brutarie va fi scor egal USL si PDL? Am curaj sa ies in strada si sa intreb ce a facut guvernul PONTA pana acum, in afara de scandaluri si un plagiat de doi bani!

    • Ba putem fi atat de prosti.Mai citeste odata ce ai scris si o sa-ti dai seama ca putem, dar doar unii dintre voi.

    • Huoooooooooo CIOCOI SPURCAT ! Cica patronatele nu sunt de acord cu modificare Codului Muncii in asa fel incat angajatii sa aiba mai multe drepturi si sa fie aparati cum ar trebui. Rusine CIOCOILOR ! Ne-ati omorat cu zile si tot nu va ajunge tara asta ! Ati vandut-o pe toata si acum trebuie sa ne luptam din nou s-o reconstruim. Dar fiti siguri ca fara sa raspundeti pentru ce ati facut, nu se va putea face nimic. La coada politicii si istoriei cu voi, ca v-ati batut joc de un popor intreg.

    • Imi aduc aminte ca base-si facea campanie cu salam si era frate cu bercea mondialu’. Ca sa nu mai zic ce relatie are cu cocos.

  93. D-le Tudor nu inteleg de ce mi-ati cenzurat informatiile despre cele 5 judecatoare de la ICCJ care l-au condamnat intr-un mod stalinist pe Nastase?

  94. PTR.VIPER —De ce nu ati suspendat curtea constitutionala si cand a fost de partea voastra – CUM NU VA CONVINE GATA – SUSPENDAM ! SI care-i treaba cu PARLAMENTUL o adunatura de puturosi (din USL)- ce ne hotarasc soarta – de ce nu dispar cativa – de pe acolo cum si-a dorit POPORUL !!! CUM APARE CINEVA CARE SE IMPOTRIVESTE VOUA USL-ISTILOR – IL DESFIINTAM. UNDE VA CREDETI PE ARTURA! GRIJA-POPORUL NU MAI E ATAT DE PROST , CUM A FOST PE TIMPUL LUI BUNICUTA – OK o sa plece si BASE si asteptam sa vedem voi ce puteti face …ATI VREA VOI SA MAI PUTETI FACE CE VRETI -SA NU MAI EXISTE OPOZITIE -PRESA CARE SA VA INFRUNTE – NUMAI VOI IMBUIBATILOR SA FACETI CE VRETI… HUOOOOOOO

    • Dati-mi voie sa o citez pe @casandra, care si-a amintit cam cum este cu seful statului.
      Consitutia Romaniei 1965, “Art. 71. Presedintele Republicii Socialiste Romania este seful statului si reprezinta puterea de stat in relatiile interne si internationale ale Republicii Socialiste Romania.”
      Curtea Constitutionala, care da decizii dupa Constitutia din 1965, s-a autodesfiintat, cel putin moral.

  95. va rog sa ma intelegeti ca ma simt rau, ma sufoc … cine este curtea constiutionala, cine este ani, dna, cna, curtea suprema !!! ( cah.. ) de justitie … toate pline de nimicuri.. imutile si incompetente … ce ne facem … armata este o impostura, institutiile statului tot asa , situatia este foarte grava statul asta este dictatura mafiota a lui basescu Alegeri fratilor!!

  96. hai sa alegem un parlament din oameni mai cinstiti … si gata.. si USL incepeti sa faceti curatenie … impostorii si patachinele …sa fie dati afara si sa merga ( de indata !!! )la BRUTARIE

    • DA, ar trebui sa iasa in tara sa-l intrebe pe PONTA ce a facut pana acum, el si guvernul lui! Sunt mult sub asteptarile oamenilor!

        • Credeam ca stii asteptarile PDL-acilor. Pai una dintre ele este facilitarea calcarii pe cap a scalvilor de catre ciocoi. Acum, ca Guvernul Ponta mai ajuta si “prostimea”, nu le convine… Ei vor sa fie über alles, cum am mai spus.

  97. Conform :,, da-i romanului mintea din urma ” , ai lu’ basescu au anuntat ca asta nu se mai duce la Partidul Poporului , Normal nu avea ce cauta acolo, el nu are partid ! A fost , sigur, odata !De aceia e posibil sa plece mai tirziu !

  98. Cele zece greşeli ale poliţiştilor care s-au dus să-l ridice pe Năstase:
    • Au uitat să stropească cu sânge fularul de la gâtul lui Adrian Năstase

    • Poliţiştii au uitat să facă poc-poc, ca să pară că arma s-a descărcat

    • Au ajuns înaintea celor de la Antena3. În mod evident, nimeni nu trebuia să intre în vila lui Năstase înaintea Danei Grecu

    • Au întârziat foarte mult şi l-au făcut pe Năstase să aştepte câteva ore, până i-a pierit cheful de sinucidere

    • L-au învelit cu o pătură care nu era marca Burberry

    • Deşi primiseră indicaţii clare, cei doi poliţişti n-au asortat fularul cu restul vestimentaţiei lui Adrian Năstase

    • Poliţiştii s-au prezentat în civil, deşi Adrian Năstase ceruse prin telefon doi băieţi în uniformă, preferabil pe motocicletă

    • Nu l-au invăţat cum să ţină bine pistolul, astfel încât fostul premier să iasă bine la reconstituire

    • Au sunat la uşă înainte să li se confirme că Adrian Năstase se află într-o altă ţară, cu care nu avem tratat de extrădare

      • Carla,
        mai uitate si la altceva decat A3
        viata e frumoasa daca sti sa o traiesti
        iesi intr-un parc plimbate; vezi un film bun cauta o prajitura buna intr-o cofetarie si lasa-i pe mercenarii astia sa-l boceasca pe bombonel pana or ramane fara obiectul muncii!

        • @Razvan Ioan Boanchis
          Suntem unii carora ne pasa si suntem unii care nu suntem ciocoi ca altii si nu calcam pe cap pe nimeni. Ne place dreptatea si nu putem sa stam indiferenti la drama pe care o traieste poporul roman din cauza catorva galetari si a unor iresponsabili care nu s-au prezentat la vot. Pe de alta parte, daca ti-ar fi pasat, ai fi invatat ca la persoana a II-a, verbul “a sti” se scrie “stii”, iar “uitate”, care este format din doua cuvinte, se scrie “uita-te”… Stai tu si distreaza-te cand tara plange, ca de aia am ajuns in halul asta…

    • De ce copiezi lista lui Monica Macovei ? Ti-a dat-o ea ca sa nu mai fie in fruntea acuzatorilor publici si sa para ca vine din popor , de la acei oameni cu origine sanatoasa ca in perioada dejista ?

  99. PSD incearcă să vandă Tezaurul Filatelic al Romaniei cu 1 milion de euro, deşi acesta valorează peste 700 de milioane de euro!

    În Comisia Juridică a Senatului a fost dezbătut un proiect de lege, iniţiat de un grup de parlamentari PSD, care vizează Tezaurul Filatelic al României. Din documentele transmise la Parlament reiese că valoarea Tezaurului Filatelic al României, aşa cum apare ea în evidenţele Poştei Române, este de numai 1 milion de euro

  100. Buna interbare: Ponta va organiza referendum pentru demiterea lui Basescu?

    De ce nu ne intrebam ce a facut premierul PONTA sau guvernul USL pentru popor de cand au venit la conducere? Cand au venit in opozitie promiteau vrute si nevrute si condamnau masurile PDL, dar acum nu fac nimic….nu sunt in stare sau nu au ce face?
    Ma asteptam la altceva din partea lor, dar m-am inselat?

    Mentionez ca nu sunt pro- BASESCU!

      • Cred ca primul care va cadea va fi PONTA, dupa cum a declarat astzai in legatura cu plagiatul, ar trebui cand se intoarce in tara sa-si dea demisia!
        PLAGIATUL ESTE CLAR!
        Acum ma astept sa inventeze ceva *vezi cazul NASTASE, sa scape basma curata…sa schimbe comisiile…sa schimbe lucrarea!

  101. Nu mai exista respect in clasa politica si in cadrul unor jurnalisti…cred ca se simt…nu se mai respecta nimic, toti cauta cat mai multa putere! Sa le fie rusine politicienilor pt. comporamentul lor care nu aduce nimic bun poporului!

  102. Basalaul vrea suspendarea lui PONTA. Noi vrem demiterea Basalaului. Cine va castiga pana la urma ? JOS BASESCU !

  103. Vointa poporului este contestata de Basescu, la fel cum si PDL-acii impreuna cu UDMR-acii au luptat impotriva poporului roman ! De aceea trebuie sa ii zburam din Parlament la alegerile ANTICIPATE.

  104. Poporul e prost. Ar trebui sa stranga semnaturi si sa-l dea in judecata pe Boc si pe Basescu pentru masurile draconice care au ingradit drepturile omului in Romania.

  105. E unu’ de la PDL care seamana cu Basescu si face declaratii acum acuzatoare la adresa lui Ponta. Am dat pe mute, ca nu merita sa-mi stric auzul cu rahat (Turcesc).

  106. Basescu il suspanda pa Ponta!!!!Colosal,senzational, inimaginabil si socant!!!Fratilor capitolul urmator este “razboiul civil”!!!!Basascu l-a numit primar pe Ponta numai sa aiba pe cine spanzura!!!!Stupid,penibil si infiorator de absurd!!!

  107. Se pare ca USL-ul n-a inteles ca nu poate sa faca nimic cu macaneala in fata dictaturii… Si Ceausescu invoca democratia… ceea ce n-a insemnat ca a avut un regim democratic.

  108. Traian Ungureanu face declaratii hilare.
    Portocalii astia sunt de o obraznicie fara margini. Oare unde se vor opri. Cred ca cel mai bine ar fi sa se uite in ograda proprie. Cata mizerie orchestrata din deal.

  109. Ce dejectii poate sa reverse gura lui Traian Razvan Ungureanu in interventia de acum 3-4 minute de la sediul PDL!
    Paradoxal insa, tot ceea ce-i imputa el acum lui Ponta se potriveste manusa lui Basescu si regimului sau.

    • PDL-acii sunt disperati, pentru ca stiu ca nu vor intra in Parlament nici daca anuleaza astia pragul electoral. Ala care seamana cu Basescu a fost votat europarlamentar… Ce mai vrei mai mult ? Cine a putut sa voteze asa ceva ?

  110. Ati auzit ? Saracu Basescu , a fost impiedicat sa-si exercite functia ! Si de pierdut , pierdem noi toti , pentru ca se zadarniceste , prin absenta sa , planul de o mai profunda integrare , prin cedarea de suveranitate de care , va mai amintiti , el ne-a spus mai demult . Asa ca v-au scapat aceste subtilitati ? Propun ca uzurpatorul Ponta sa fie arestat la sosire , deferit DNA , judecat in regim de urgenta de ICCJ si trimis in aceeasi celula cu Nastase .

    • Da. Basalaul era cu “Statele Unite ale Europei”, dar noua ne taia salarii, pensii, indemnzitatii de copii si ne marea TVA-ul la tot si implicit taxele, impozitele si preturile. Fac ceva pe S.U.E., da-mi sa traiesc, pentru ca-ti muncesc ca un rob… Asta e ideea. Apropos de preturi: 9 lei kg de lamai… astia vand lamai de aur ? Nu ca ar fi cine stie ce necesitate, dar asa ca chestie…

  111. D-le Radu,
    Pentru suspendarea lui Basescu , deziderat impartasit de cel putin 80% dintre cetateni , se poate face printr-un vot majoritar in parlament , iar aritmetica actuala ridica niste probleme . Dar suspendarea se mai poate face si cu 500.000 de semnaturi ale cetatenilor . Aveti linie directa cu sefii USL ; daca ar folosi aceasta metoda , eu cred ca numai din Bucuresti , Constanta , Pitesti si Craiova s-ar strange numarul necesar . Si asta in maxim o saptamana .

  112. mMai fratilor ce sa faca basescu la CE? ca nu stie engleza, avea o delegatie cu femeia de servici si nimeni nu-l bega de seama… of
    Legat de Funeriu D-le Radu Tudor Cum sa nu-i fie necesare documentele copie diploma bacalaureat,studii superioare la dosarul personal… ca si consilier personal prezidential e corect nu da concurs de ocupare a postului DAR are nevoie de dosar personal la resurse umane, fisa postului atributiile si mai ales incadrarea conform reglementarilor legale impun obligativitatea documentelor. Exemplu la mine la servici a venit ordin de numire pe post de director pe un NUME ( noi stiam ca acest NUME era absolvent de liceu ) ordin semnat de ministru. dar cand i s-a cerut dosarul ce sa vezi ( avea doar bac-ul si era lacatus ca meserie ) dar postul in STATUL de FUNCTII impunea STUDII SUPERIOARE deci avnit alt ordin … de acel NUME nu am mai auzit … D-le ministru LIVIU POP CERETI de la MECT dosarul personal … ce Dumnezeu numai bine HAI LIBERAREA HAI SUSPENDAREA !

    • Sa spuna precum boc fostul pm ca sufera de “aviar grip” si de aceea il lasa pe ponta sa vina in locul lui !

    • @ aurora
      Apropo de consilierii lui Basescu, or fi plecat 7 consilieri ca sa poata angaja un altul? Ca parca asa suna o lege a minunatei guvernari Boc: in sistemul bugetar nu se poate angaja o persoana decat dupa plecarea altor 7. Sau asta era valabil numai pentru sistemul sanitar si invatamant? 🙁

  113. PEDELISTA MANDRA?! DAR CE EXISTA ASA CEVA PE PLANETA PAMANT?! CINE A PIERDUT MANDRIA SA O GASESTI TU?!

    Dupa modul de adresare ori esti inculta ori tiganca. Numai tiganii se adreseaza altor persoane cu “haloo”.
    Mai usor cu jignirile. Daca tatuca vostru baselu se duce cu nevastasa la petreceri tiganesti ,danseaza pe acolo si accepta salbe nu inseamna ca toti romanii sunt la fel ca el/voi.
    Daca hopa mitica de boc, apreciaza” pusca si cureaua lata, ce destept era odata” nu inseamna ca toti romanii au aceleasi gusturi muzicale.
    Daca nea pinalti ” am si ti fac eu pi tini” asculta manele si lipeste cu scuipat bancnote pe fruntea manelistilor nu inseamna ca toti cetatenii romani sunt la fel.
    Despre spaga ai si tupeu sa vorbesti.Nu cerd ca vrei sa incepem sa numaram cati pedelist au fost prinsi luand spaga .
    Si da PUTETI FI ATAT DE PROSTI BA CHIAR MAI MULT. Altfel nu inghiteati nemestecat ca niste slugi ascultatoare ce sunteti, toate insultele dejectate ca un canal colector ce refuleza, de catre scumpii vostri lideri.
    Poate ai uitat ca in opinia liderilor pdl romanii sunt citez “o mahala inepta ” desi aceeasi mahala i-a votat (cei care au fost suficient de tampiti sa ii voteze) timp de doua mandate.

    “E clar ca astea ce fac -fac doar electoral….” Aici nici tu nu pricepi ce ai vrut sa spui. Dar cand baselu a promis ca va mari salariile profesorilor si altor bugetari (desi initial se ratoise la opozitie ca sunt inconstienti de cer asa ceva, pentru ca nu sunt bani de mariri in buget ) ce a fost ?! Nu tot un mesaj electoral.

    Cat despre muncaam munci cu placere, numai de ar lasa hotii portocalii pe investitorii privati sa mai faca si ei vreo firma, dsaua trei. Ca asa bselu, nuti, catelusul boc-poc, marmosim-videanu, monsieur cotoi si ceilalti nesispraviti au avut grija de au pus toata economia romaneasca pe butuci. Au vandut pe 3 lei tot ce se putea iar ce nu s-a putut vinde a fost furat cu randul dediferiti membri pdl.

    Si cum spunea o alta vajnica si mandra pedelista CIOCUL MIC CA ACUMA NOIN SUNTEM LA PUTERE.

  114. Deocamdata Basescu este stapan peste CSAT, DNA, SRI, SIE, SPP, ANI, ISSJ si celelalte servicii secrete si speriat cum e ca-si va pierde definitiv puterea si va ajunge la brutarie si avand in vedere ca la DNA s-au depus vreo 8 plangeri penale impotriva d-lui Ponta acesta sa fie incadrat de Morar Daniel la organizarea unei lovituri de stat si arestat de mascati, la scara avionului, chiar cand se intoarce de la Bruxelles. Este cea mai dura carte pe care o poate juca “iesi afara javra ordinare”. Si ar mai fi un scenariul ca intr-o buna dimineata Basescu sa fie eliminat, in urma unei sinucidere inscenate sau a unui atac “subit” de inima, tocmai de cei care l-au sustinut in toate actiunile lui anti-democratice din serviciile secrete pentru ca odata cu Basescu sa nu cada si ei dupa principiul mortul a fost de vina. In orice caz indiferent de ce va face mai devreme sau mai tarziu Basescu nu va muri de moarte buna si nici in patul lui.

    • De aceea cred ca USL-ul nu poate sa fie impartial si sa mai tina in functii o gramada de PDL-aci. Asta este… Daca USL-ul nu-si da seama de asta, isi da singur cu parul in cap.

  115. Vrem liniste in aceasta tara. Vrem sa nu mai avem tot felul de scandaluri provocate. Vrem legi aplicate corect pentru toti cetatenii. Vrem respect. Vrem o viata onesta. Nu mai vrem mitocanie, obraznicii, nesimtire si tupeu dus la paroxism. Pentru toate acestea NU mai il vrem pe basescul! O tara intreaga il uraste pe el si cohortele de javre ordinare pe care le-a adus in politica – udrea, boc, funeriu, macovei, videanu, boagiu, blaga, anastase, turcanii, riti-piti, ialomiteanu, seitan, eba, ungureanu si ceilalti imbogatiti pe spinarea noastra.
    Vrem demiterea acestui tradator si judecarea sa pentru toate hotiile facute!

  116. Domnule Radu Tudor,
    Cu teama pentru situatia mea indraznesc sa va scriu cateva ganduri legate de ce traim.
    Așa cum dumneavoastra asteptați momentul Roberta tot așa îl așteptam si eu. Dar nu este suficient, trebuie sa plătească daune și să facă curat la Târgușor, împreună cu ceilalți.
    mai amintiți și de V. Stoica care se află și în Comisia de Etică de control a Tezelor de Doctorat în domeniul juridic. Mai puțin contează o așa zisă plagiere când ideia principală este originala. Cu texte din alte lucrări se îmbogățește o teză de doctorat.
    Prim Ministrul cu valoroasa sa echipă vor să facă lucruri bune. Nu este ușor să-l convingi pe d-l Florin Georgescu să facă ordine în haosul de relații, corupți și incompetenți din Finanțe.
    Este așa de mult de făcut că îi deplâng, îi felicit și mă rog pentru ei. Sunt un om modest, economistă de 35 de ani de activitate care pentru tot ce are a muncit iar pentru ce știe a suferit. Privesc de pe margine și nu pot decât să fiu cinstită, să fac eforturi de a desfășura activitatea în mod profesionist. De altfel este singura scăpare cinstea, modestia și profesionalismul. Toate adunate dau un întreg sănătos.
    Continuați în acest stil și dumneavoastră și colegii că jurnaliști serioși și de bună credință sunteți una din marile speranțe.
    Nu ar fi reușit nimic fără îndrăsnela curată și reală a dezvăluirilor dumneavoastră.
    Sunteți de paza vieții, o componentă foarte importantă a societății actuale.
    Reușiți să zădărniciți multe diavolisme.
    Sșnștate și succes!

  117. Expresia de “sef al statului” este omniprezenta si in vorbele lui Basescu cat si in mass media.

    Va pot spune insa ca nu mai exista un sef al statului inca de la revolutia din 1989 prin schimbarea constitutiei.

    Expresia a existat numai in constitutia comunista din 1965 :
    va redau textul :
    Art. 71.
    Presedintele Republicii Socialiste Romania este seful statului si reprezinta puterea de stat in relatiile interne si internationale ale Republicii Socialiste Romania.

    Basescu este mult mai obisnuit cu perioada comunista si de aceea isi spune asa.

Leave a Reply