Victor Ponta a explicat sambata seara la Antena3 ca nominalizarea Laurei Codruta Kovesi pentru sefia DNA a trebuit “sa se faca frate cu dracul ca sa treaca puntea”. In opinia premierului, toata aceasta miscare dezavuata masiv de milioanele de votanti USL a fost facuta pentru satisfacerea dorintelor exprimate de capitalele europene.
Este evident ca premierul unei tari UE trebuie sa tina cont de semnalele primite de la Bruxelles ori din partea altor parteneri europeni puternici.
Poate merge insa acest compromis pina la aranjamente cu cel pe care l-ai calificat drept “mafiot”? Si impotriva caruia ai promis sa lupti, obtinind astfel aproape 5 milioane de voturi? Exista vreo garantie ca dupa ce ai facut in trecut compromisuri, faci si in prezent, nu vei mai face si in viitor? Fara consultarea si aprobarea partenerilor care te tin la putere prin votul lor?
Explicatii pot fi destule pentru Ponta. Mi-e teama insa ca increderea pentru el s-a prabusit, fara ca cineva din exterior sa-l fi atacat cu ceva.
Pur si simplu, Victor Ponta si-a dat singur cu firma in cap.
Nu pot explica in cuvinte cata repulsie, rau fizic imi provoaca aceasta creatura, poate mai rau decat chiorul. Eu cred ca Ponta este terminat ca om politic, este dupa parerea mea cea mai mare tradare politica din ultimii ani, sau cel putin dupa cum s-a vazut pe sticla.
Cat sange rece, cata ipocrizeie sa poti sa faci asa ceva. Tot sper ca Antonescu sa se treazasca si sa nu se mai bazeze pe acest animal.
Nu poți sa te faci frate cu tine însuti! Ponta este absolut compromis. Tot ce ii iese pe gura este dezgustator. Singurii care par sa nu vadă dezastrul la care ii duce Ponta sunt garda pretoriana de yesmenii din PSD si conducerea liberala. USL e in metastaze!
Areusit ceva Radu Tudor -sa creeze o platforma de opinii ptr. pdlaci si timpiti-acelasi lucru de altfel.
Gigele, sunt antibasist din 2005 si votant USL. Ma bucur insa ca ai aparut sa dai cu mucii in fasole pentru ca asteptam sa mi se confirme ca Ponta aplica deja metodele basiste si si-a scos randasii la inaintare.
Asa ziceam si eu ,ti-ai dat seama in 2005 ce timpenie ai facut in 2004
stai linistit, ca-s cei de pa tineretul PNL si “studentii” academiei intact(sic!) care fac asta pe baza de contract. doar nu crezi ca citesc “masele” blogu’ asta. e ca si realizarile marete din vremea lui ceausescu. avem 5 porci din care exportam 6 si ramanem cu 7. in rest, toate cele bune.
Domnule Radu Tudor crede-ti ca mai avem pentru ce sa traim si sa stam in Romania?!
@Lucian, “crede-ti” se scrie correct “credeti”. Nu fii tampit!
Si ,, nu fii ,, se scrie corect ,, nu fi ,, , iar o greseala de ortografie nu te indreptateste sa-l numesti ,, tampit ,, ! Nici tie nu ti-ar placea sa te numesc tampita doar fiindca ti-am descoperit greseala , asa-i ?
Da-i pace.Harbul face observatie oalei sparte..O graba ,o oboseala o neatentie la neatentie))Se mai ,,implanta,,.
Bine ca a remarcat cineva, totusi, intr-un final, pana la urma, in cele din urma. Credeam ca nu citeste nimeni nimic pe aici… Nu fi fraier, tara geme! Bine. Sa traiti!
ultima data cand am studiat eu Gramatica Academiei (Romane) verbul “a fi” la imperativ, forma negativa, sau conjunctivul cu valoare de imperativ (respectiv…SA NU FII!) se scria cu doi “I”. C’EST LA VIE…
In privinta verbului “a fi”, sunt inca controverse legate de ortografia acestuia la imperativul negativ.
@diana
Cand zici “NU FITI” la plural, cuvantul este format din INFINITIVUL “A FI” + TERMINATIA “TI”. La fel si la singular: Verbul “A FI” + TERMINATIA “I” , ADICA “FII”. NU FII adica TU SA NU FII (ca altii) de exemplu. Nu este nicio controversa. Verbul din predicativul respectiv nu este la infinitiv.
* … din predicatul…
Da. Pai puteai sa studiezi (sa consulti) si internetul, cum de altfel cred ca ai si studiat, ca sunt varsate pe acolo la nemiluire acum. In rest, toate cele bune, a la prochaine fois et a bientot! Ca va ou pas?! C’est la fin de ce dialogue ou c’est le debut de la fin?! À la limite tu peux essayé d’expliciter ça pour les autres parce que je connais les regles du grammaire.
@diana
” Imperativ afirmativ
(tu) fii!
(voi) fiţi! ”
Sursa: http://www.viridium.ro/2008/conjugarea-verbului-a-fi
@diana
” Imperativ negativ
(tu) nu fi!
(voi) nu fiti! ”
Sursa: http://www.viridium.ro/2008/conjugarea-verbului-a-fi/
Mea culpa !
@ ioana cu arc Ai pierdut esenta a ceea ce ti se reproseaza , adica faptul ca ti-ai permis sa numesti tampit pe cineva care nu a facut altceva decat sa aiba o greseala gramaticala , in timp ce tu , vorba Elenei Cirstea , ,,nu esti perfecta,, .
Bref! I-ul din radacina lui A FI, chiar si la imperativ fiind el, este ca efect fonetic similar unei semivocale, chiar daca este vocala. Diferenta consta in cantitatea vocalica…adica se aude mai puternic…efect asemanator pronuntiei cu doi “I”. De aici si problema. Pronunta, spre exemplificare, cu voce tare, AFI (COTROCENI) dupa care pronunta ocice enunt in care sa ai pe A FI la imperativul negativ. (Ex:Nu fi…cumva!)Gramatical corect, ambele se scriu cu un singur “I”. Fonetic, I-ul final al imperativul negativ de la “a fi” pentru persoana a II-a, sg. are cantitate vocalica dubla, fapt care ar putea justifica scrierea cu doi “I”. La asta ma refeream cand scriam despre controversa…
De acord cu tine,nimabe
fii tampit este de asemenea gresit…poate nu fi tampit, isteato!
@ioana, ba nebuno, tu esti fosta lucratoare la APACA? Ca vad ca te-ai apucat sa iei tot netu-n flit la copy-paste. Ai devenit experta in motoarele de cautare sau esti doar specialista in browsere, le schimbi ca pe ciorapi?! De aia te-am intrebat daca ai lucrat cumva la Fabrica de Confectii, ai fost tesatoare sau ceva. Fara ura, suparare sau resentimente. Esti grasa cumva? Ai aripioare? Pa.
@ioana,”correct”se scrie”corect” cu un singur “r”,nu fi tampita!
Ba @Vendeta cu stropi, e de la “correctoru'” de engleza de la windows ba carnatule! Ia zi, cum se spune corect in engleza, ca vad ca ai talent de f mare lingbist! Ai dat-o in chinurile facerii si a iesit doar mai maro! Oricum, expertiza ta de lingbist e impresionanta! Cred ca esti la fel de bun si ca anal-ist politic! Sa fie de toata cantitatea, numai la mama ta! Traies baftalo!
@sindrofie vasile+ioana fara de sageata,aveţi aceeasi palarie…pe limbajul tau iţi spun,sictir fa!
Bai, voi v-ati tampit, ce p.m. ??? 😀
bai “entelectualo ” , esti dusa rau daca
jignesti asa si faci atata caz din asta !…
Vedeti de ce sunt posibile “activitati de curaj politic” ca ale dlui Ponta? La o intrebare simpla a unui tanar (oare sa emigreze?) am numarat 15 raspunsuri care -toate- s-au legat de greseala de gramatica (mie a ajuns sa mi se para normalitate la cum se face scoala acum: sa ne bucuram ca tinerii stiu sa scrie, nici nu mai conteaza cum). Vreau sa spun ca daca oamenii, orisicat cu educatie “se lasa dusi de val” va dati seama ca ceilalti pot fi si sunt manipulati foarte usor? Revenind la intrebare – este o dilema (valabila pentru toti ghinionistii netampiti care-s nascuti ro mani): daca vei sta in tara, vei suferi pentru ca vei vedea (din perspectiva saraciei) cum continua sa fie condusa de incompetenti; daca vei emigra, vei suferi (din perspectiva relativei bunastari materiale) de dorul de tara…
Trebuie sa ti cont de TARA TA ,CEI CARE TE VOTEZA INCLUSIV CEI CARE NU TE VOTEAZA.Atat si nimic mai mult.Restul e apa de ploaie.Mai are tupeul sa se scuze .Si in forma de .,PUP DOSURIILE CELOR DIN UE SI FAC CEVA PE VOI ROMANII.Mai exista fraieri sa-l creada pe asta?Scuzele si explicatiile de doi bani.De atatea ori si-a dat arama pe fata prin faptele lui si vorbele sale .Caracterul sau mizerabil .Si parca Romanii inca mai sant vrajiti de asta.ai isi merita soarta.Toti liderii Euroeni stau drepti numai ai nostrii in 4 labe.
@MarineluJB: Trebuie “sa ti” cont, se scrie correct “sa tii”. “Slujii” se scrie corect “sluji”. Nu fii tampit! Ardeal, ardeal dar da-o-n instalatia cu sange! Mai trage si tu de manual (gramatica limbii romane, clasele I-IV). Bafta!
Aceeasi greseala : incurci modul imperativ cu conjunctivul ! Mai consulta tu manualele la care faceai trimitere , inainte sa jignesti !
@nimabe, bai dilliule, ia zi, ca vad ca te dai singur cu capu’ de callorriffer, “trebuie sa ti cont de TARA TA”, afirmatia asta e imperativa sau la conjunctiv prezent, forma afirmativă. Varsa tot, foloseste-ti expertiza ta de foarte mare anal-ist.
@ioana cu arc FARA SAGETI Stii foarte bine ca nu ma refeream la greseala lui MarineluJB , ci la ta . Ai scris ,, Nu fii tampit ! ,, , adica incorect ! Si iar iti spun ca nu asta-i baiul , ci faptul ca-ti permiti sa arunci cu jignirile fara motiv .
*ci la a ta , scuze
ioana-cu minuscula,esti penibila,vrei sa faci pe desteapta dar te adancesti tot mai mult,”suava”faptura…
Ba @Vendeta cu stropi, ia zi ma, tu scrii “trebuie sa ti cont” cu un singur “i”, nu? Si cu slujesc, nu cred ca mai e cazu’ sa te-ntreb, ca imi dau seama care scrii direct “Slujii” in loc de “sluji”. Tu iti dai seama cat creier ai? Ai spart bariera sunetului cu inteligenta ta extrema.
@vendeta cu sange, ba diliule, esti de parastas! Spune-mi te rog daca esti un fost practicant de agricultura, in domeniu privat (nu foste CAP-uri)?! Sau ai fost vanzator in halat albastru la ferometal? Nu pot sa cred ca ai fost aprozarist. Tu ce crezi, te tragi din maimuta sau ai ceva impotriva teoriei marelui antropolog care a fost Charles Darwin? Cimpanzeule care ai fost.
@nimabe prohabe (pluralu’ de la orificiu’ din pantalon, pe unde-o scuturi), ba diliule, esti de parastas! Spune-mi te rog daca esti un fost practicant de agricultura, in domeniu privat (nu foste CAP-uri)?! Sau ai fost vanzator in halat albastru la ferometal? Nu pot sa cred ca ai fost aprozarist. Tu ce crezi, te tragi din maimuta sau ai ceva impotriva teoriei marelui antropolog care a fost Charles Darwin? Cimpanzeule care ai fost.
Ai citit ,, Povestea povestilor ,, a lui Creanga , sau ce ? Vad ca ti-e gandul numai la aratura si la ce ,, ai sa vezi pe aratura ,, !
@nimabe, am inteles ca esti femeie sau transsexual ceva, nu, ma refeream la tine, atunci cand pasti cu vaca pe carrossabill! Am dublat consoanele ca sa dau o greutate aburelii si nu pentru ca a intrat iar correcctorru’ de english grammar for win8, te diloav te hohauatu. Traies baftalo.
esti “pastrama” total frate ! …
si tu si desteapta aia (Ioana) sa faceti
atata caz pe niste erori gramaticale
in loc sa vedeti esenta ideilor sau
mesajelor , sa dezbateti ceva concret ! …
Si mai ales cine sunteti voi ma , sa
jigniti asa niste oameni care scriu
de ceva timp pe blogul d~lui Tudor ,
aratand suficient cine sunt si ce pot ! …
Sa va fie rusine !
@nimabe
Dragă Nicoleta. Nu te mai certa cu prostii 😀
Părerea mea este alta. O cunoști, cre’că.
După mine dacă le-ai spune direct unora cu care dialoghezi la modul contondent : “Băi tînpiților !luavar dracu de nemernici și foști băsiști care sînteți voi, tăceți dreacu o dată cați spurcat blogu ăsta cu prostiili voastre“, nu ar fi greșit decât ca formă . Fondul este însă corect pentru că exprimarea greșită dpdv gramatical în care ai scris nu a alterat informația, mesajul fiind foarte-foarte clar, înțelegându- l toată lumea inclusiv eu 😀 . Dupa părerea mea s-a facut prea …mult zgomot pentru nimic, vreme de ore intregi pierdute, uitându-se esențialul și acesta nu-i altul decât ”demolarea” în continuare a lui Ponta și asta neprecupețind niciu efort și mai mult sau mai puțin corect…gramatical. Pentru că , oricum se ințege, ce naiba?
tu chiar vrei sa te “iei” cu toti la scandal
pentru ce ?! … erori gramaticale ? esti dusa rau !!!
postarea era pentru Ioana intepata de arc …
Nu oti slujii la doi stapani.Ori slujesti UE ori poporul Roman nimic mai mult.Ori lui Dumnezeu ori Dracului.El a ales sa fie IUDA.
NU. Domnia -Sa, dl. Prim-ministru Ponta, are dubla comanda.
Vai, vai, vai!! Dl. prim-ministru Ponta are dubla comanda! Ai spart sistemu’ financiar mondial, sa mor eu! Ai depasit viteza superluminica, ai luat in flit toata Organizatia Mondiala a Sanatatii si lupta impotriva apartheid-ului, sa mor eu! Spune-mi daca intotdeauna ai militat impotriva organizatiei Ku-Klux-Klan! Te vad mai justitiara, mai Ecaterina Teodoroiu, mai mama eroina vreau sa spun! Sa nu uiti sa cosi nasturii la sfarsit, dupa ce ai terminat de tricotat!
Stau si ma tot intreb. Oare, in perioada urmatoare, cam de un an pana la prezidentiale, nu s-ar putea ca “fratele-sora castigat”, sa-l si recompenseze cu cateva “Dosare Tari”, pentru colegi importanti din PSD? Inceputul a fost facut de predecesor si fara sa fie frate, “C-asa-i in joc” si n-ar mira pe nimeni.
http://www.antena3.ro/romania/ponta-nu-am-incredere-in-basescu-si-nici-el-in-mine-dar-sunt-momente-institutionale-pe-care-nu-putem-sa-le-evitam-210029.html#comments Ii NEBUN.
Imi pare rau, dar altii sunt nebuni. Nu uita. PSD, PNL, PDL si UDMR sunt formate doar din oameni normali. Restul nu.
MESAJ F IMPORTANT, PENTRU COMENTATORUL CU NICKNAME-ul @gigi (CARE NU INTELEGE NIMIC, HABAR N-ARE PE CE LUME ESTE): Nu vroia bai tampitule Piviniceru la CCR! N-ai inteles nimic, esti cu capul! Pivniceru adica Liberalii, nu erau de acord cu numirile de procurori pro-basescu si de-aia si-au retras si ministrul de la Justitie adica pe Pivniceru si au cedat si ministerul lui Ponta, care era nevoit sa accepte sa faca fifty-fifty procuratura cu Basescu pentru ca are nevoie de banii de la Bruxelles ca sa guverneze, ca altfel atinge moneda euro un nou maxim istoric si ii trantesc aia moneda nationala si cu economia, aia care mai e. De aia liberalii s-au retras si l-au lasat pe Ponta sa isi asume responsabilitatea pentru numirile pro-basiste, pentru ca ala avea nevoie de banii de la FMI ca sa guvernezei si deci era fortat sa accepte conditiile impuse de la Bruxelles. De aia s-au retras liberalii, si-au retras si ministrul de Justitie care era al lor si de-aia au si cedat Ministerul de Justitie, cu totu’. Cat de tampit sa fii?! Ce dreac esti asa de prost, cat creier iti trebuie?! Sa mor eu… Mare e gradina ta si multi ii sar gardu’.
Banii de la Bruxeles nu au nimic de a face cu IUDA si miscarea lui Poanta.Ungaria atrage de doua ori mai multi bani de la UE iar VICTOR ORBAN e de o mie de ori mai DEMN IN FATA UE si face de o mie de ori mai mult pt tara sa si poporul sau .Ba chiar face PIPI PE CEI DIN UE.Si totusi atrage banii de la UE si nimeni nu il santajeaza.Asta cu vai nu ne mai da bani cei de la UE e o mizerie marca PANTA NEUMAN IUDA pe care vad ca multi IDIOTI il cred.Si nu POANTA FARSANTU DE DOI BANI guita inainte de a fi ales USL ul cu 70 la suta ,ca Romania nu are nevoie de imprumuturi ca exista bani?Acum gata nu mai exista .Ce scarba de politician .In al doile-a rand Romania cotizeaza la UE cu mai multi bani decat atrage.Asa ca ce mare branza o fi ca nu ne mai dau aia bani.Am fi mai in avantaj.))Dar cine se scuza se acuza.Pacat ca mai exizta fraieri sa-l creada pe BAMBILICIUL IMPOSTOR POANTA.Poate maine te vinde si pe tine cu tot neamul si averea ca asa ,sa demonstreze el ceva cuiva din UE si aia sa ii de-a lui bani.Ce dracu mai fratiilor nu mai puneti botul la vrajeala lui asta.
Termina cu ideea asta. Sunt medic, sunt instructor, predau niste cursuri in cadrul unui program pe fonduri europene, de aproximativ 2 ani de zile. La inceputul anului ne-am luat banii pe cursuri dar acum iar nu au intrat. Banii vin de la Bruxelles. Cum poti sa spui ca nu avem nicio legatura cu banii veniti de la Bruxelles? Eu daca nu imi iau banii pe cursuri, nu am ce manca si trebuie sa ma imprumut, la rude sau prieteni. Banii din afara bineanteles ca sunt importanti si conteaza. Cred ca a zis si Victor Ponta asta, a explicat. Ma rog. Toate cele bune.
Adica iti convine situatia din tara pentru ca santajul U.E. functioneaza. Am inteles. Domnul doctor, stiti ceva ? Pronumele personale incep cu litere mari. Asa ca chestie.
Ba diliule, @Protestez, contestez sau compostez sau cum te cheama, pai nickname-u’ banuiesc ca stii si tu ca face parte din limbaju’ de harneala usual utilizat in net, unde nu scrii nici carti, nici nu editezi vreo teza si nici nu rupi gardu’, o dai asa la circa si ceva ca sa-nteleaga omu’. Acuma, cu banii de la Bruxelles, am zis eu ca vreau in UE? Am zis eu ca vreau cu Rusii sau cu China sau Burkina Faso?! De-o dreac incolo… Am spus doar ca eu din banii aia traiesc, ca uneori mi-e foame si ca nu e bine. Doar atat. In rest, cred ca in Romania situatia este asta la momentu’ asta istoric, pentru ca asta e nivelul nostru la momentu’ asta dpdv geo-politico-financiar sau economic sau cum vrei sa-i mai spun. In rest, putem sa ne fortam sau sa ne incordam cat vrem, pana nu repornim industria si nu ne dezvoltam economic, pana nu ne punem pe noile directii ale pietei ca sa vindem ce cere piata la calitate ridicata si la standarde, pret de productie scazut etc., eu zic ca pierdem timpu’. Pentru aia iti trebuie robotica industrial, automatizari, ca sa elimini timpii morti de productie, sa produci cu maximum de eficienta dpdv al energiei consumate, sa elimini manopera, erorile de productie, produsele sa iti iasa identice ca si norma si calitativ, astfel incat optimizant, timpii, consumul de energie si calitatea produsului finit, pretul de productie sa fie cat mai scazut la o calitate a produsului cat mai ridicata (gen produsele occidentale, pe care si tu, eu, noi, toti le cauta). Dar pentru asta iti trebuie creiere si bani. Si tu bani nu ai, ca esti tara saraca si atunci ramai si fara creiere, ca se duc toti dupa posibilitati, iti pleaca. Sa facem doar din vorbe performanta, e ca si cum niste fotbalisti traiesc numai din declaratii, ca pe teren sunt praf de praf. Slabe sanse. Nu stiu daca sunt in asentimentul tau dar am si eu un punct de vedere, garantat de constitutie (ce o mai fi aia, ca ce-a facut ala cu ea, s-a dus dreac). Ma rog. Inainte de orice am publicat acum vreo cateva zile tot pe aici, pe blog la Radu, niste spicuiri din niste studii sociologice, referitor la cum se constituie un grup si cum se formeaza interesele de grup, eu contra ta sau ai mei contra ai nostri. Ma refer la a nu uita ca indiferent de opinii sau de preferinte, formatiuni, echipe, grupuri din care facem parte, sa nu uitam ca noi la baza suntem impreuna, pentru ca toti suntem romani. Dar, cu grupuri, cu interese, cu pareri diferite etc., s-a cam scindat, avem toti impresia ca trebuie sa ne omoram unii pe altii, ca nu a mai ramas pamant destul sub noi. Ma rog. Vezi si tu pe acolo! Sa ai bafta. Salutare.
@pastrama ovidiu
Sunt primul diliu din LUME. Motul diliilor. Asta ca sa terminam cu indoielile. Despre restul iti raspund mai tarziu ca am ceva treaba. 😛
@pastrama ovidiu
In dileala mea “maxima”, ca sa fiu in asentimentul caracterizarilor pe care mi le-ati facut, sunt de acord cu tot ce ati spus. Numai ca, PDL-acii si altii de dinaintea lor au furat banii Romaniei, au facut-o praf, au privatizat-o si au facut din poporul ei un sclav in grup. Asa ca ce scrieti in raspunsul acela este corect, dar nu se poate aplica in Romania, pentru ca Romania trebuie sa fie o tara TURISTICA (plina de prostituate) si AGRICOLA (plina de sclavi). Asa ca mai usor cu industrializarea ca va vede VESTUL si va retrage banii. Banii FMI si banii nostri sunt la PDL-aci, la CDR-isti si la care or mai fi pe acolo. Acum o astept p’aia cu arcu’ sa-mi corecteze greselile gramaticale. Totusi, la cele 4 clase ale mele cred ca scriu cat se poate de corect, dar mai ales citet si caligrafic.
Aim beaaaaaaaaaaaaac ?!
salut protestez ,
De unde au aparut gunoaiele astea basiste ,
ioana.arc si pastrama ? cat de josnici pot fi ! …
De altfel si titlurile si inceputul unei propozitii sau al unei fraze.
Medic, dumneavoastra? Poate…croitor! Limbajul pe care il folositi in raport cu persoane pe care nu le cunoasteti si care, asemeni dumneavoastra, posteaza aici exprimandu-si LIBER opiniile, va recomanda cu succes pentru o asemenea meserie. Onorabila, si aceasta…insa mult mai lipsita de pretentii! Cu stima!
“medic” … Va dati seama fratilor ce
nivel profesional poate avea , daca are
asemenea limbaj si asa atitudine ! …
Au aparut de nicaieri si el si ioana cea
intepata de frustrari si inca unul care
injura ca si ei … ; pana la ei , erau
cateva luni de cand nu mai injurase asa
cineva pe aici , pacat …
Este corect ce spuneti ! Dl Antonescu vorbeste bine , dar liberalii au dat dovada de multe lasitati in aliantele anterioare . Au considerat ca este mai bine sa scoata castanele din foc cu mina dlui Ponta , iar apoi sa manevreze fondurile europene care poate (poate !) vor incepe sa vina catre Romania . Gestul dlui Ponta a parut pripit , dar cred ca santajul UE depaseste orice inchipuire .
Antonescu trebuie sa ajunga presedinte, la anul la alegerile din iarna. De aceea s-au si retras, pentru ca daca participau la numirile procurorilor, liberalii pierdeau capital electoral. Antonescu este in campanie electorala pana la anul in iarna, pentru ca el trebuie sa ajunga presedinte (asa a fost intelegerea anul trecut in vara, la referendum, ca Victor Ponta sa ajunga prim-ministru si sa isi imparta diferite ministere intre PSD si PNL, lucru care s-a realizat, Antonescu urmand sa fie presedinte, lucru care nu s-a mai realizat, ca a intervenit Merkel cu Bruxelles-ul, cu pragul electoral etc.). Deci partea de intelegere a USL cu Antonescu presedinte, nu s-a mai realizat. Acum urmeaza sa se resolve si asta, urmatoarele alegeri in Romania, fiind la anul in 2014 in iarna. Despre alegerile alea este vorba acum. Asta a fost toata logica situatiei actuale. Ma rog. Pana la urma si astia cu politica lor, sunt doar plictisitori.
Vrei sa cistigi premiul de proasta siteului?Nu trebuie sa faci eforturi ,am vazut ca nu citesti dar te pronunti .Vezi ce a spus Chitoiu si apoi cere-ti scuze.Am vazut insa ca recunosti lasitatea liberalilor de asi asuma.
Ba nebunule, cu tine am stabilit, tu esti un prost. Ia-o de la valoarea asta incolo si vezi sa nu intri in ricoseu cu propria ta expertiza de f mare anal-ist.
Faci diferenta intre un blog si-un site ba? Si cum adica lasitatea liberalilor de “asi” asuma? Ori “a-si”, ori “a isi”. Anyway, tu esti un prost de prost (yotta-prost, pentru ca giga, tera, peta, exa, zetta sunt niste unitati de masura prea modeste ca sa suporte contraponderea).
ioana cu arc, esti in verva. E distractiv sa te citeasca omu’. DA, ai dreptate cu analiza politicii de saptamana trecuta (de gramatica nu mai spun ca e subiect secundar)…
Tu n-ai sageata sau ce n-ai ?!
@gigi, ti-ai dat cu alifie?
Alo , puteti inceta polemica asta ieftina
de clasa a 4 a , de smenari ???
nu se poate deslusi ce ati scris din cauza greselilor de exprimare si a celor gramaticale.
Gresit!!!!Ponta s-a facut”al dracului….!!!!
Pai daca are cu cine, normal. Cati au iesit in strada cand s-au taiat veniturile si s-au marit taxele, impozitele si preturile ?!
Pentru a-si apara drepturile sau pentru a protesta impotriva celor care-i fura ies cativa,la sarmale si mititei din bani publici ies sute.
Exact…
🙂 🙂 🙂
avand in vedere faptul ca situatia politica si economica a Romaniei nu permite continuarea razboiului dintre “Palate” mai bine sa existe pace decat razboi.. si sa renuntam la atata tzantzoshism ca nici USL multe nu are ce face … destul a fost antrenata populatia in acest conflict dat de fapt intre mafioti !
Basescu trebuie dat jos. E un bou politic. Chiar daca PPE e-n top pe la Bruxelles, Germania, Chelu’ fiind din aceeasi familie politica etc. Daca, conducerea statelor member ale uniunii europene e de la centru adica de la Bruxelles, atunci sa se clarifice ca e ca in SUA, doar cu guvernatori ai statelor sau ca-n Germania in land-uri. Lucrurile astea trebuie sa se lamureasca, pentru ca lumea sa inteleaga ce voteaza, cand voteaza europarlamentari sau parlamentari pentru parlamentul national in fiecare din aceste state. Grea problema si oricum nu o lamureste nimeni, cu atat mai putin Victor Ponta, care in niciun caz nu e un geniu politic. Bla-bla-bla. E pierdere de timp. Sal. Pa.
Radu, transmite-i te rog lui Ponta cand il mai vezi, mesajul unei pancarte din Piata Universitatii: “Cine se face frate cu dracul ajunge la el”.
Ponta ne minte – el nu a făcut un compromis ci a renunțat la a se mai preface .
Ponta a ajuns premier datorita căderii lui MRU , la care pe lîngă manifestanți a pus umărul și Antena3 .
Nu au cerut oamenii în strada o guvernare Ponta ci au cerut : Jos Băsescu !
Ponta devine basist pe fata fără rușine cu tupeu de PDL – apa trece pietrele (serviciile) rămîn .
A devenit zeflemitor cu Antena3 precum MRU și ne-a anunțat ca ne va baga pe gat Chevron-ul la Q&A tot ca pe un compromis “necesar”
A mai spus ca nu garantează pentru procurorii desemnați dar mai se contrazice cu “asumarea” cu care ne înfunda urechile . Cum să-ți asumi fără sa garantezi ?
Il acuza pe Antonescu ca e în campanie – ca sa decredibilizeze – și se da responsabil de parca i-am fi datori noi lui nu el noua !
In strada se va transa trădarea lui Ponta !
@ Ioana cu arc … mai respira putin ca te-ai facut vanata. Eu te inteleg ca vrei sa-l imiti pe Badea…dar nici macar tu nu poti fi asa penibila.
Am râs cu lacrimi. Și de „ioana cu arc ”cum îi„ mitraliază ” pe toți și pleacă mai departe , iar apoi de replica ta .
Ați fost atât de haioși amândoi.
Si vezi sa nu te constipi!
De ce nu accepți că trebuie să ne mai și destindem și să facem haz de necaz ?
“draga”ioana,constipata esti chiar tu,rezolva-ti colonul,rezidurile te tampesc(cuvantul tau preferat),te acresc…ah!!! sa nu uit,noroc ca ne luminezi tu,ca un far calauzitor…se pare ca esti cam ne…vorbita,NASOL
Ba @Vendeta cu stropi, vezi ca ti-am raspuns mai sus! Ai dat-o in chinurile facerii si a iesit doar mai maro! Oricum, expertiza ta de limbist m-a impresionat! Cred ca esti la fel de bun si ca anal-ist politic! Sa fie de toata cantitatea, numai la mama ta! Traies baftalo!
@Vendeta, ti-ai dat cu alifie inainte ca sa ti se bage creta?
!!! ai sarit repede sa-i tii isonul lui “sindrofie” !
Penibil ! Sunteti o gasca de smenari ieftini si tu
si sindrofie ala si ioana intepata de arc …
Dispareti de pe-aici , tot asa “instant” cum ati aparut !
+ PACE VOUA ! DUMNEZEU SA VA LUMINEZE MINTILE !
L-am vazut pe Ponta aseara si sunt uluit de usurinta cu care afirma ca ce a facut e de fapt bine ,doar ca noi nu ne-am prins inca,treaba de fapt sta asa : noi am votat USL nu pt ca sunt ei foarte buni si ca vor face nu stiu ce minuni in economie ,i-am votat pt a scapa de Base & camarila sa dementa.Ce nu a inteles Ponta? Pt . mine acum e limpede ca lumina zilei in ce film joaca baietii astia ,PSD-eii,si-au inodat cozile cu Base si vrea sa mai prosteasca ce se mai poate prostii.Ponta s-a devoalat in totalitate acum,e duplicitar si mincinos,seamana de-acum cred cu Boc,minte cum respira….
😀 Tu si votul pe USL. Tare de tot asta !
Asta e altu’, eu nu fac dezacorduri. Deh, dupa cum ziceam, votantu’ USL, publicul-tinta al Antenelor…
@adi, bai idiotule, “inoda” se scrie cu doi “n”. Pe langa ca esti si PD-L-ist sau PPDD-ist sau ce esti. Tu de ce mai scrii pe-aici?! Sincer. Du-te pe blogurile tale de inversori perversi alunecosi care sunteti. Nu am stabilit asa?! Parsivule. Marsh la ai tai! Auzi la el, ca a votat el USL-ul… Tare de tot asta, sa mor eu!!!
O mica poveste :Tatal(romania,romanii) unui copil mic(ponta) a fost maltratat si batjocorit de un cetatean jucator(basescu).Copilul(ponta) a promis tatalui(romanii) ca atunci cand va ajunge la maturitate(castiga alegerile) il va razbuna pentru toate suferintele lui.In sfarsit copilul a ajuns la maturitate(a ajuns premier) si atunci …a facut pact de KOABITARE cu… cel care ia maltratat tatal .Intrebat de tata(romani) de ce face asta ,copilul a raspuns ca face…aceasta intelegere cu …”jucatorul” fiindca acesta este un om rau si razbunator si …mai bine face acest lucru ca sa-si…protejeze tatal(romanii) si totodata… spre binele/prosperitate/linistea tatalui. Aceasta este o poveste pentru pesedistii-fesenisti si pentru cei cu nasul..in suflet…ca poate noi suntem prosti si …numai ei detin adevarul.Antonescu cunoaste …dar stie ca momentan…singura solutie pentru ROMANIA(caz contrar ajungem din colonie o SUBCOLONIE) este …NUMAI SI NUMAI…USL.
NU REZISTA TONTA MULT CA PRIM MINISTRU.
ORICUM INTRE 19-21 APRILIE 2013, VOR INCEPE DEMONSTRATIILE IMPOTRIVA LUI TONTA SI A CHIORULUI BETIV.
SPER SA SE ADUNA MACAR 10 MII DE OAMENI.
ASA CA BUCURESTENII TREBUIE SA VINA SA PROTESTEZE INTRE 19-21 APRILIE 2013.
Cine a spus această data și unde s-a hotărât începerea protestelor ?
Stai linistit. N-o sa vina nimeni.
Chiar crede cineva ca Antonescu nu stia ? Este o intelegere intre cei doi. Ponta este baiatul rau si Antonescu baiatul bun, avand in vedere faptul ca populatia este foarte emotionala acum. Eu cred ca Ponta a facut ce a putut in contextul in care in Europa sunt la putere, tot, cei care au anulat votul a 8.5 milione de romani asta vara. Atat timp cat PPE(prietenii lui Base’) e la putere in Europa, Ponta nu va reusi sa schimbe mare lucru.
Pacat ca s-a facut frate cu dracu’.Din fratia asta nu scapa nimeni.
Prestatia lui Ponta de aseara a fost lamentabila. Am fost scarbita de cum incerca sa se eschiveze in fel si chip. Duhnea de falsitate. Am luat plasa iar…. Vina mea! Dracu se mai duce la vot.
Daca Ponta +presedintele masa-verde = love, Ponta si presedintele perdeluta formeaza un binom , DE CE Antonescu nu iese din USL ? ! Poate ca : – liberalii ,, flaminzi ” dupa atita opozitie NU vor asta , – Antonescu isi doreste f. mult sa ajunga presedinte si nu strica si citeva procente de la ,, tradator” , – Antonescu stie ca solutia asta cu procurorii e cea mai pragmatica la ora asta , dar nu strica sa cistige ceva , – Antonescu stie CEVA, ALTCEVA decit ar trebui sa stim noi azi. Ceva , altceva poate fi certitudinea ca procurorii presedintelui boicot vor trada stapinul , poate cei santajati au reusit sa-si spele ,, pacatele” pe modelul UNPR -ului . In cazul acesta calculul ar fi ca Antonescu cistiga pe termen scurt incredere , iar Ponta pe termen mediu ar recupera — si interesul national , ca poporul bla, bla , bla …
Trebuie să recunosc faptul că şi eu gândesc în acest sens, sperând încă. Nu foarte mult, dar nu elimin această posibilitate; nu încă. Desigur, această speranţă îmi vine din încrederea pe care o am în Crin, care n-a părut atât de revoltat pe cât mă aşteptam.
Bolcaş a mai zis ceva azi la A3 care ar veni în sprijinul acestei idei/speranţe. Omul zice că are încredere în Ponta, şi nu-l suspectez de interese politico-economice legate de contracte cu statul şi alte beneficii de gen. Îl respect pe Bolcaş. Nu l-aş băga în seamă pe unul ca Oprişan, de exemplu, dar pe Bolcaş, da.
Ce a inceput si continua acest individ ,nascut -zic unii-talent si cantonat in stadiul de speranta -mai nou ,nici macar atat- pare de neanteles.
Mentionez ca asa inteleg eu lucrurile si ca nu intentionez sa deranjez pe nimeni cu ignoranta mea;daca gresesc -si gresesc sigur- rog sa fiu tratat cu blandete .
Tinand cont de cele comise si intamplate , ma intreb de ce a mai fost necesara “schimbarea de regim”? Ca sa guverneze tot baselu ,dar via Bruxelles ?
Intreb ,ca sa ma dumiresc , ca poate este ceva profund , adanc , de nepatruns pentru plebeii care nu trebuie sa gandeasca ,ci sa munceasca;apropo’ cu munca …unde?Cand?Mai asteptam sau….?
Adica , mi se pare ciudat, cel putin, circuitul deciziilor :basescu-Bruxelles-poantă-tara.
De ce atata emulatie creatoare , energii descatusate ,etc.,ca sa ce ?Sa-l facem si pe EL mare -politic vorbind- ca de inalt este ,dar nu-i prea foloseste .Corectez ,noua nu ne foloseste ,ca el are ganduri mari cu persoana lui;realizabile dealtfel,in viziunea sa :-campania electorala este campanie si va mint frumos si diferit de pdl-ei si acum sunt SEF si fac ce vreau ;raspund peste patru ani, daca am timp si daca vreau;hai la revedere ca mi-am pierdut din timpul de conceptie si deja ma dor umerii de la tara care ma apasa.
ALO “domnul” nu ati fost ales sef ,nu in sensul de JUPAN . Si inca ceva ,daca e grea functia ,solutia demna este sa va pastrati -daca le aveti- demnitatea si onoarea.Pe cine credeti ca mai convingeti cu iesirile interminabile la tv ?;pentru din ce in ce mai putin timp , pe psd-ei.Chiar ,mai aveti timp si de munca sau COMUNICAREA vi-l rapeste aproape pe tot.
O masura proasta ,indiferent cat de mult si inspirat o comunici, ramane tot o masura proasta.
Acum ,ca am exagerat cu consilierea, ma retrag sa nu va consum si eu din timpul pretios in care concepeti ce e de facut cu noi ,ca tara e pe maini bune.
Cred ca trebuie sa va relaxati ,nu mai consumati neuroni , ca este inutil din moment ce altii hotarasc ce trebuie sa executati.
Absolut normal pentru ca sunteti seful executivului.Executati deci!
Stabilitate e si la MORGA !
Nu mai avem curaj sa votam da Referendumul de schimbare a constitutiei sau regionalizarii .
Domnule Crin Antonescu!Mai vreți la președenție?Și dacă dumneavoastră nu ne mai vreți,noi încă vă vrem!Încă avem încredere în el.Dar mai pună și el bățul pe Ponta!
Base si-a tras premierul si procurorii – acum se poate dedica – miscarii populare sustinuta cu bani publici de Cotroceni !
D-le Tudor , Crin NU POATE sa spuna ca s-a consultat cu Ponta . De aceea spune ca ,, l-a informat ,, . Atat le-ar fi trebuit basistilor , sa spuna ca s-au consultat pe cine sa numeasca la conducerea parchetelor ! Ponta a subliniat ca-si asuma el si ca d-nul Antonescu trebuie protejat . Chiar nu simtiti ca au luat decizia impreuna ?! Crin are nevoie sa ramana ,, curat ,, pentru atingerea obiectivului propus , acela de a ajunge presedinte .
Crin e curat in esenta ca nu e securist si nu reactioneaza la butoane; in plus nu e santajabil, un motiv in plus sa fie macelarit ca sa nu devina presedinte.
De unde stii tu ?
Crin a fost coleg de guvernare cu Basescu intr-un anumit timp. Ai impresia ca daca astia doi se vor intalni vreodata, sa se scuipe ? NU. Se vor duce la un pahar de vorba. Iti spun eu.
Cine vrea binele tarii trebuie sa puna umarul la mentinerea USL si la ajungerea lui Crin presedinte .
@nimabe prohabe, esti maro cu stropi, ti-am mai zis eu…
cu vitele trebuie sa articulezi adecvat :
HAI SICTIR ca puti , golanule !
@nimabe, ba diliule, esti de parastas! Spune-mi te rog daca esti un fost practicant de agricultura, in domeniu privat (nu foste CAP-uri)?! Sau ai fost vanzator in halat albastru la ferometal? Nu pot sa cred ca ai fost aprozarist. Tu ce crezi, te tragi din maimuta sau ai ceva impotriva teoriei marelui antropolog care a fost Charles Darwin? Cimpanzeule care ai fost.
pastrama,
las-o mai usor cu jignirile. In primul rand, nimabe e o doamna, in al doilea rand, daca nu esti de acord cu cineva, poti sa-l contrazici cu argumente.
D-le @Petru Paun Stan (aveti vreo legatura cu castelul Bran?), a fi lucrator agricol in sector privat (sau la o cooperative de productie la stat) nu este o jignire! In ce priveste teza evolutiei speciilor, nu eu am avansat-o, ci Charles Darwin si de asemenea, nu cred ca este o jignire adusa la adresa cuiva! In esenta, cred ca suntem de acord cumva ca nu suntem buricul universului noi oamenii si ca ne tragem din ceva! Daca spuneam ca ne tragem din oaia beata, atunci poate as fi vexat, ori specia ovina, ori daca nu intreaga specie de primate! Sau cum s-o denumesc?! De oameni, na! Caci oameni suntem toti, suntem specie superioara sigur, suntem peste, garantat Vanghelie, dar parerea mea e ca nu trebuie sa zic asta ca iar o sa consideri ca-l jignesc ori pe Vanghelie, ori pe cei asimilati cu ştanţa! Sa traiti!
pastrama,
sa-nteleg ca daca te cheama asa, atunci nu esti vexat ca te tragi dintr-o oaie. Sper ca stii de gluma.
Chestia cu Bran e o replica de clasa intai.
@nimabe, ti-ai dat cu alifie inainte?
servus Nicoleta ,
m-as bucura sa fie adevarat ce-ai scris , logic e ! …
apropo , ioana intepata de arc si cu
pastrama stricata , sunt pe mana ? caci
prea ataca in cascade , papuasii basisti ! …
Cat sunt de ieftini si de penibili saracii ! …
din ;pacate, cel care are muuuuult de cxastigat din aceasta situatie este Traian Basescu…pozitia lui V.V.Ponta il ajuta sa se reevalueze in spatiul public in raport cu alegatorii USL.Un sondaj facut in aceasta perioada ar arata o scadere majora in popularitate a lui Ponta si o crestere a gradului in care oamenii il percep pe T.Basescu.
Cum se numeste cel care se face frate “de cruce” cu dracu?
La nivel european, Popularii sunt pe cale sa realizeze marea debarcare din 2014…cred ca Ponta s-a orientat gresit…viitorul Europei sta pentru anii ce vor veni intr-o renastere a liberalismului…de fapt un neo-liberalism…atat popularii europeni cat si socialistii si-au macinat capitalul de incredere in tarile lor. De-abia astept sa vad configuratia noului P.E. din 2014…!
Vezi ca s-ar putea sa ai o f mare surpriza, ca la alegerile parlamentare din Germania din 22 septembrie 2013 (anul asta), alegeri care se desfasoara inainte de alegerile europarlamentare de la anul, vor castiga mai mult ca sigur Angela Merkel si cu CDU&CSU (au 37% in sondaje fata de socialisti, SPD, care au doar 27%, ecologistii au vreo 14% sau pe-acolo, deci nu e rost de nicio alianta pentru guvernare alta decat a popularilor). Adica in Germania vor castiga alegerile parlamentare conservatorii crestini ai lui Merkel si cu Merkel cancelar, ca o voteaza nemtii ca se zice ca a gestionat f bine criza. Abia dupa aceea vor fi alegerile europarlamentare pentru Parlamentul European si Comisia Europeana etc., in 2014 si pana atunci se va mai vedea ce si cum va fi. Oricum, premisele sunt destul de nasoale.
P.S.:Poate il pun pe Basescu in locul lui Barroso, il aleg pe Chel Presedintele Uniunii Europene atunci si am scapat de el. Atat ca daca ajunge ala acolo, iti dai seama cam ce urmeaza sa se-ntample, ca de la sticla, de la alea, ala da foc la tot Parlamentul European, cum a facut cu navele in port la Anvers, ca face foarte urat daca se imbata. Incercati sa va traiti totusi viata! Ca trece si e doar acum si aici. Politica, da-o dracului! Asta e. Pa.
Serios???2013(e anul asta)???si 2014 e anul viitor???
Ba @Vendeta cu stropi, vezi ca ti-am raspuns mai sus! Ai dat-o in chinurile facerii si a iesit doar mai maro! Oricum, expertiza ta de limbist m-a impresionat! Cred ca esti la fel de bun si ca anal-ist politic! Sa fie de toata cantitatea, numai la mama ta! Traies baftalo!
@sindrofie vasile+ioana fara de sageata,aceeasi palarie,esti primitiva si proasta,un pleonasm in ceea ce te priveste
@Vendeta cu stropi, ba alifie, ia zi, mania persecutiei sau sindromu’ specimenului care se baga singur in seama (care o frige cu fuleu), tie iti spune ceva? Daca nu, da-te cu capu’ de calorifer pana il umpli de sange si poate dupa aia o sa incepi sa te recunosti!
Ba @Vendeta, tu ti-ai dat cu alifie inainte sa-ti infiga creta?
Pa si Pu!
Vi se pare dvs. ca politicienii nostri tin cont de cei Europa? Pai cei din Europa nu au facut jaful pe care l-au facut ai nostri. Ai nostri sunt orientati de Mafie. Pai conduce in Europa securitatea vreun stat cum o fac in Romania?
nu el cu crin spuneau ca europa nu va mai conduce ,de ce uita ce a promis asa repede ,nu era treaba lui era a ministrului justitiei care daca tot sint vasali trebuia sa respecte intrutotul cerintele impuse de europa tatal si mama noastra nimic nu fac fara aprobarea ue si barem daca sar vedea .
cum de kovesi nu este politic daca nu am intrat in schengen ,cefel de schimbare face el daca a preluat intregul sistem fara nici o schimbare victore repara urgent ce se poate repara se vrea o justitie libera ,depolitizare ,incredere in instituti cind eu am sa observ acest lucru atunci am sa mai es la vot .
Felicitări domnule Radu Tudor !
Asta e Jurnalism – a pune interlocutorul in situații in care sa se autodenunțe !
Dragnea a fost lamentabil !
Asaltul PSD asupra Antenei3 nu face decît sa-i îngroape !
Gazele de sist nu sunt DEZVOLTARE DURABILA – se risca mult pentru doar 5 ani de pseudo-independenta !
U.E. inseamna ce vi se intampla acum…
Dragnea nu e sigur ca madam Kovesi este procurorul lui Basescu??? Cat de tampiti ne crede asta? Nu sunt slugile occidentului??? Nu a incheiat Ponta pact cu base??? Doamne, am scapat de dracul si am dat peste tatal lui!!! Gaze de sist??? Spuneau in campanie ca nici nu se gandesc sa dea drumul exploatarii gazelor de sist… Romania nu devine independenta energetic!!! Ce tot vorbiti acolo? Americanii vor avea in proprietate gazele de sist… noi doar o redeventa idioata… ca astia nu stiu sa negocieze cum trebuie… Asa ca americanii vor exploata gazele noastre, ne vor distruge apele si vor provoca cutremure apocaliptice (vor trezi Vrancea la viata) si pe urma ne vor vinde pe bani grei gazele noastre… din slugile rusilor vom ajung slugile americanilor…
In campanie spuneau astia ca nu va exista exploatare la Rosia Montana, ca nu vor exploata gaze de sist… Acum au sucit caciula!!! Doamne, cat de tampiti ne cred astia??? Tata mare se va mai duce la vot, cand va iesi din groapa!!!
Priviți costul!Priviți riscurile!Vă riscați?Putem risca așa ceva?
http://www.youtube.com/watch?v=4LBjSXWQRV8
asta cu gazele de ba/sist e cu bataie lunga domnul Tudor.nu cred ca pe rusi ii intereseaza prea tare.
problema ce o vad eu nu consta in modalitatea de exploatare daca exista ceva acolo
ci in faptul ca se vor duce dracu si alea dupa tot ce am avut si tot din rusia o sa importi gaze.
la fel cu minereul de cupru si mai stiu eu ce mai e peaici de praduit.
ce incredere sa am eu in astia dupa ce am vazut 23 de ani?
daca ne trecea prin cap sa-l mufam pe basau la magistrala acum eram exportatori de gaze de multi ani la greu ca asta produce nene nu se incurca,mai ales decand e “presedinte” ne-a spart cu gazele .
vezi..da-i roman’lui mintea de pe urma..deacu se retrage basau in pace si onor si noi nu am exploatat gazele de ba/sist cum trebuie,ne-a intoxicat degeaba
il demonizati pe ponta asta de zici ca-i besescu:)
eu nu-l vad ca fiind asa de..rau.are si el pe socrelu ala bogat…gusati in partid,una alta, o maslina..dar e la ani lumina de basau,udrula , viclean samd.
aparent e rationala e “coabitarea” asta cu bas si clanul lui,pasi marunti,legali,contitutionali,tine cont de politica externa blabla daca e sa asculti “vocea ratiunii”.
nu se poate nene,nu cu basau.ratiune.nu cand funia a trecut prin par.
nu i-am cerut eu asta..eu doar pe bas si clanul lui ii voiam legati stropiti cu benzina si sa pariem care din ei fuge mai tare inflacarat.
dezlegati in prealabil.:)
s-a mai documentat domnu Liviu despre regionalizare sau tot din satelit o vede?
s-a documentat vad.a facut si o harta. cat o fi costat “studiul”? i-o desenam si eu degeaba ,mai bine chiar faceam impartirea,in har-cov faceam o regiune sub forma de basanau sa aiba besescu fieful lui unde se retrage cu torte.
nene dragnea,toata tara e o saracie unde naiba vezi centre bogate?
Mai bine nu treceam puntea… orice ar fi insemnat lucrul acesta.
Nu cred ca avantajele din Europa stau sa cada buluc peste noi.
Cred ca este o incercare de a controla justitia pentru a manipula ulterior diverse personaje.
Nimeni, nici chiar Europa sau America nu are nevoie de oameni prea liberi sau prea inteligenti, au nevoie de personaje usor de manipulat.
Iar domnul Ponta acceptand aceste manevre, a aratat ca ii este mai usor sa se tocmeasca decat sa fie garantul unor principii care ne definesc pe noi ca tara. Nu au murit atatia, pentru a se perpetua comunismul la nesfarsit.
A pierdut capitalul de incredere si el si partidul fost comunist pe care-l reprezinta.
Din pacate, trebuie sa realizam ca UE si NATO nu sunt decat niste poleieli si schimonoseli ale comunismului si ca ar trebui sa ne gasim un drum al nostru si niste parteneri de dialog pe niste directii mai aplicate, nu care sa se pretinda democrati, dar in esenta sa fie impotriva libertatii de afirmare si decizie.
Deja mastile cad, iar fetele de plastic care se intrezaresc nu transmit decat un mare pustiu launtric.
Referendum! Sa lase populatia sa voteze la un referendum pro/contra regionalizarii!
Ce, n-are Dragnea curajul?
Asta o sa o votezi la Constitutie. De aceea o sa votez NU.
Base și-a tras premierul marioneta si procurorii – acum se poate dedica – mișcării popu.lare SRI srl susținuta cu bani publici de Cotroceni !
http://www.digi24.ro/stire/Romania-supravegheata-din-aer-de-Rusia-in-baza-Tratatului-Open-Skies_93767
securistul ponta e primit de merkel 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
SLUGA MERGE LA FUHRER… a prestat excelent in conformitate cu asteptarile stapinilor… incepe sa fie un ciocoi mai performant ca javra basescu
regionalizare = federalizare … doar cretinii si slugile securitatii o sa mearga la vot ca sa voteze impotriva Romaniei … oricine merge la vot contribuie pt a face cvorum astfel incit sa fie validat referendumul
Dupa pactul de coabitare si numirea procurorilor cine mai are curajul sa voteze cun vrea Dragnea sau Ponta ?
Voi vota impotriva oricarei Regionalizari deoarece Ponta si PSD au perpetuat coruptia prin procurorii lui Basescu .
Daca doreau fonsuri europene nu trebuiau sa puna procurori basisti !
dar desfiintati naibii de tot judetele astea si gata.statele unite ale americii sunt mai mari ca romania, sunt impartite in judete? nu stiu.dar au drumuri.noi avem regi.
Tocmai, ca Romania fiind mica, judetele au un rol. Daca Romania era cat America, nu avea judete. Logic. Puteai sa pui problema doar daca Romania era mai mare decat America.
Asta sa i-o spuna lu ma-sa si mai ales lu socru-su. Demult clocea el ouale satanei. E slab de tatana. Nu stie sa indure.
Eu știu că atunci cînd au depus jurămîntul, la învestire au jurat cu mîna pe constituție …și eventual pe biblie , că VOR APĂRA ACEASTĂ ȚARĂ….PT. PROPĂȘIREA EI… etc…. și tot ce conține acel jurămînt. Problema este că toți , de cum , termină de jurat, și se văd în funcții UITĂ COMPLET CĂ ROMÂNIA ESTE ȚARA CĂREIA I-AU JURAT CREDINȚĂ…ȘI NU U.E. C.E.. SUA… FMI…. BRUXELLES …SAU AMBASODORULUI AMERICAN !……… Cînd dau explicații de ce tot ceea ce fac .., reiese f. clar .. că îi avantajează pe cei din afară și pe cetățenii României…. DELOC..!. Atunci , mă întreb dacă n-ar fi fost mai bine să nu se scoată din codul penal condamnarea la moarte….. PT. CĂ ATUNCI SE GÎNDEAU MAI BINE DACĂ SĂ TRĂDEZE POPORUL ROMÂN !…………ÎN FAVOAREA ALTOR ȚĂRI STRĂINE INDIFERENT DE FAPTUL CĂ AU ADERAT LA U.E. SAU NATO… SAU .. LA ORICE …..SĂ NU UITE CĂ EI SUNT EFEMERI … DAR ȚARA ASTA , VA DĂINUI ORICE S-AR ÎNTÎMPLA….Acum după atîta trădare și umilință la care ne-au supus pe noi toți…. mă întreb cum cred ei că oamenii vor ieși la vot pt. regionalizare …CÎND ASTA ESTE O FORMĂ DE DEZMEMBRARE A ROMÂNIEI !….și cînd vor vrea să facă un nou referendum pt. o nouă constituție ?………..În loc să cheltuie bani pt un nou referendum ..și pt această aiureală cu regionalizare… mai bine ar băga banii pt a face irigații…. locuri de muncă…. pt. sănătate, educație !…. NU REGIONALIZAREA ESTE PRIORITATEA NR 1 A ȚĂRII NICI ALTCEVA …. DAR …. DEȘI AU 70/100 ÎN PARLAMENT…. NU VOR SĂ FACĂ LEGI BUNE, SAU SĂ LE MODIFICE PE CELE CARE SE ȘTIU CĂ AU CREEAT PROBLEME ÎN APLICARE …………Totul este o minciună… totul seamănă o mare mîrșăvie… pt . servirea …. U.E. Bruxellesului…. F.MI-ului….. dar nu a poporului și a țării!…………NE-AM SĂTURAT DE MINCIUNI , DE TRĂDARE , DE UMILINȚĂ , DE TOȚI POLITICIENII CORUPȚI , …MINCINOȘI ȘI MAI ALES LAȘI !
Pe Avaaz.org este o petiție pentru sistarea exploatării gazelor de șist . Este nevoie de 1.000.000 de semnături pentru ca guvernul să ia în seamă vocea mulțimii; până acum sunt 9330 de semnături.
Fiindcă pe acest site intră sute de oameni cred că vor fi multe semnături.
Era buna o petitie pentru exploatarea gezelor de sist la Zgonea (Miaunel), la Dragnea si la Ponta in casa.
S-a dus dracu această ţară. Dacă am sperat că odată cu venirea USL-ului se va normaliza puţin ţara asta, acum, după instaurarea lor la guvernare am văzut de ce normalizare avem parte :
– Invitaţie ptr. UDMR la guvernare, mai, mai o “transforma” mai repede Transilvania în teritoiu unguresc.
– Coabitare cu cel pe care astă vară l-au scuipat 7.400 000 de cetăţeni şi tu USL, tocmai l-ai învins cu 70 % majoritate !
-Îi garantezi imunitate asigurându-ţi viitorul politic (Ponta) şi drept bonus, îi mai numeşti şi procurorii.
-Aroganţa lui Ponta exprimată la Antena 3 legată cu exploatarea gazelor de şist. Păi nu eraţi pe “invers” bre înainte de alegeri ?
-Faptul că un senator care a iniţiat un proiect de lege (demiterea lui Băsescu), nu este luat în seamă de “marele USL” … şi pentru că nu-l trimit pe Băsescu la brutărie, mai devreme sau mai târziu, procurorii “coabitanţi” îi va cinsti cred eu, şi pe Ponta şi pe Anntonescu şi în general pe adversarii crânceni ai lui Băsescu cu dosare penale. Mai mult, faptul că USL-ul îl ignoră pe Ghişe cu acest proiect de lege privind demiterea lui Băsescu, îi dă de fapt de gol, atât pe PNL, cât şi pe PSD, anume că toată pacea şi bunăstarea cu Băsescu s-a făcut cu ştiinţa ambelor părţi. Nu mai am încredere deloc nici în PSD şi nici în PNL. Dacă aveau coloană vertebrală şi demnitate, îi retrăgeau sprijinul politic lui Ponta ptr. mânăria cu numirea procurorilor lui Băsescu.
Dacă există o înţelegere pe sub masă numai între Băsescu şi Ponta, pentru mine planul este clar : strategie pusă la punct astfel ca în 2014 Ponta să candideze şi să câştige prezidenţialele, iar PSD-ul împreună cu Mişcarea Populară + bucata udristă din PDL să formeze viitorul guvern.
Sincer, nu înţeleg cum conducerea PNL-ului poate fi atât de credulă şi se lasă păcălită ? Ceva pare a fi putred la mijloc şi numai am încredere.
Ptr. 2014 mi-aş dori o candidatură de preşedinte independentă al unui candidat cum ar fi Ion Ghişe sau (de ce nu ?) … Radu Tudor. Fără nici un fel de ipocrizie din partea mea, că aş fi găzduit pe acest blog, dar mi se pare o soluţie câştigătoare, de mare încredere şi sunt convins că ar fi agreată de multe milioane de români. Am mai susţinut acest lucru acum vreun an şi cred în această variantă. Dar tu crezi Radule ? Ce ar trebui să facem ca să te convigem ?
nimic. nu e cazul
total de acord cu tine..tare bine si la fix le-ai spus..si,crede-ma asa gandesc acum mai toti oamenii
Să nu mai abereze Dragnea …ȘI-AU PIERDUT ORICE CREDIBILITATE CĂ FAC PT . ROMÂNIA CEVA …. TOT CE FAC , FAC, PT… CEI CARE-I COMANDĂ DIN AFARĂ !
Daca vine alt partid si schimba proiectul regionalizarii in asa fel incat toate temerile domnului Giurescu sa se adevereasca ?! Ce ne facem ? USL si domnul Dragnea nu sunt vesnici.
Nu votam sau votam cu nu daca nu e ce trebuie in Constitutie. In rest nu mai depinde de noi
Asa zic si eu. NU REGIONALIZARII ! Chiar daca noua Constituie ar fi buna in general, nu merita sa ne dezmembram tara pentru niste jocuri politice.
CORECT.
Bravo Carmen!
Ponta este creatia lui Mefisto ca altfel n-ajungea in functii importante in tara asta.
Dezastru’, Radule, pt. premier va fi accentuat după ce va lua ŢEAPĂ. Una mare. Da, i-a făcut, momentan, jocurile Bolnavului şi ale Celor din afară, da’ să vezi ce păţeşte după ce unele dintre numiri vor fi respinse la semnat, la semnat de decrete în funcţie de chiar ” frăţioru’ cel negru”, dreacu’ denumit. Tiberiu, eliminarea acestuia pt. a doua oară din cărţi, din funcţie, îl va termina definitiv pe ” cel încrezător”, premier în funcţie, oltean la origine şi copreşedinte USL. te rog ceva, Radule, nu mai spune la nimeni ce-ţi spun eu acum, nu afişa comentariul, lasă lucrurile, evenimentele, să decurgă de la sine. Împăunarea şi înfumurarea nu fac treabă bună cu cinstea, onestitatea, consecvenţa şi prietenia. Scandalu’ va fi mare şi s-ar putea să nu ajungă la acea întâlnire cu Merkel. Nu va mai avea sens, nici rezultate, nici speranţe. va fi în zadar. climatu’ intern va fi dezastruos, iar încrederea în USL prăbuşită. orice investiţie va fi sortită eşecului, oamenii demobilizaţi, marile proiecte politice ale USL vor fi fâsâite, se va alege prefu’ de ele. Mizerabilu’ câştigă pe mâna unui oltean încăpăţânat, prea plin de el, ageamiu în ale politicii şi cu chiloţii în vine la curaj. S-a cam tzerminat, totu’ se va termina rapid, iar incertitudinea politică va fi mare, va face ” casă bună” la români. Mă opresc aici şi te las cu evenimentele în desfăşurare. Cu respect!
Dute bai si te impusca.
@gigi, ba diliule, esti de parastas! Spune-mi te rog daca esti un fost practicant de agricultura, in domeniu privat (nu foste CAP-uri)?! Sau ai fost vanzator in halat albastru la ferometal? Nu pot sa cred ca ai fost aprozarist. Tu ce crezi, te tragi din maimuta sau ai ceva impotriva teoriei marelui antropolog care a fost Charles Darwin? Cimpanzeule care ai fost.
bai oligofrenule , tu chiar improsti cu
noroi pe toti si pe toate ?
NU ABUZA DE FLEXIBILITATEA SI BUNUL SIMT
AL GAZDEI (a D-LUI RADU TUDOR) !
Nu am vazut sa intri in polemica cu cineva
constructiv , pe o tema politica sau ceva
elegant … numai golanii si atat ! …
Inceputul tradarii a fost aiureala ca dupa alegeri basescu nu accepta un guvern condus de ponta si intram in criza! Nu zau si din vina cui? cine pierdea “afara”? puterea nou aleasa sau caimacamul? europa ne lasa si sa-l suspendam daca nu recunostea o putere ridicata de popor la 70%! Cine l-ar fi aparat? Nimeni! Si aici apare ponta. Q.E.D. Vai de biet roman saracu…
Regionalizarea este FOARTE PERICULOASA. Eu nu sunt de acord cu ea si voi da un VOT NEGATIV acestei regionalizari, adica pe noua Constitutie. Fara noua Constitutie nu se poate face regionalizarea. Asta trebuie sa inteleaga romanii. Germania sustine Ungaria si nu Romania. Asta ca sa fiu mai clar.
Plus America.Ungurii au un lobby puternic si sant patrioti.CACATII care ne carmuiesc sant plini de rahat la gura de cat au lins.
La alegerile parlamentare din Germania din 22 septembrie 2013 (anul asta), alegeri care se desfasoara inainte de alegerile europarlamentare de la anul, vor castiga mai mult ca sigur Angela Merkel si cu CDU&CSU (au 37% in sondaje fata de socialisti, SPD, care au doar 27%, ecologistii au vreo 14% sau pe-acolo, deci nu e rost de nicio alianta pentru guvernare alta decat a popularilor). Adica in Germania vor castiga alegerile parlamentare conservatorii crestini ai lui Merkel si cu Merkel cancelar, ca o voteaza nemtii ca se zice ca a gestionat f bine criza. Abia dupa aceea vor fi alegerile europarlamentare pentru Parlamentul European si Comisia Europeana etc., in 2014 si pana atunci se va mai vedea ce si cum va fi. Oricum, premisele sunt destul de nasoale.
P.S.:Poate il pun pe Basescu in locul lui Barroso, il aleg pe Chel Presedintele Uniunii Europene atunci si am scapat de el. Atat ca daca ajunge ala acolo, iti dai seama cam ce urmeaza sa se-ntample, ca de la sticla, de la alea, ala da foc la tot Parlamentul European, cum a facut cu navele in port la Anvers, ca face foarte urat daca se imbata.
E îl pune pe Băsescu pe dracu în locul lui Barroso ! Nu-l pune nimeni nicăieri că ştiu ce specimen e. Eu cred că majoritatea oamenilor care au votat împotriva acestui om şi acestui regim se pot linişti şi răsufla uşuraţi că “am scăpat” numai când Băsescu şi camarila sa va fi băgată la puşcărie ptr. “pârjolul” lăsat în urma lor. Un Băsescu ieşit pe uşa din dos a României dar, “parfumat”, “aranjat” şi instalat într-o funcţie externă cu imunitate internaţională el şi familia sa, nu poate fi un motiv de bucurie – înseamnă că a mai tras o flegmă acestui popor, ne-a spus “PA” şi a plecat … FĂRĂ SĂ RĂSPUNDĂ PENAL, ceea ce în opinia mea, nu-i bine.
Da, înţeleg. Nu eu decid ce comentariu trebuie banat, da’ parcă… oricum, nu există mari secrete în COMUNITATE. Cu rewspect!
mare adevar a spus domnul academician,
a facut observatia capitala a problemei pe care toti specialistii lu peste au trecut-o cu vederea:
hartile alea arata situatia populatiei pe regiuni
in conditiile in care NU MAI AVEM INDUSTRIE.
deci e un fum totul.sau poate specialistii au prevazut ca asa o sa murim o tara fara economie,ca daca apara “vlastarii,mugurii economiei” se strica iar toata “polarizarea” astora.oricum tot o laie,faca bors.
Iar dacă tot suntem la ” open source”, îţi spun aşa: Pnl era pe punctu’ să-l numească, să-l propună pe Ciorbea ministru MJ. Amândoi l-au rejectat, coabitanţii l-au blocat, nu l-au vrut pe funcţie etc. Numa’ gându’ că el, Ciorbea, va fi acolo, la MJ, le-a dat fiori de neplăcere, i-a făcut să-ntoarcă foaia, să REEVALUEZE amândoi. Ştii că vroia să numească prima dată un ministru MJ, da’ noaptea, sfetnic…cu rănjet amarnic şi plin de interese. Aşa că…meciu’ s-a schimbat, din păcate.
P.S. : dacă Ciorbea ajunge ministru MJ, tot sistemu’ tremură, se-nchide precum ariciu’ şi face pe el de frică.
🙂 -_-
USL-ul isi asuma Regionalizarea.Borfasii.De 23 de ani toti si-au asumat pe mama lor de gunoaie au dus Romania la dezastru prin asumari si ordonante.A PLATIT CINEVA?Aud.Mare pacat cand i-o fatat maiculitelele lor.Ca altfel nu pot atrage banii UE aceeasi mizerie vomitata de puliticienii Romani.Nu incompetenta lor ci forma in care exista Romania faca sa nu poata accesa fonduriile.Ce nu s-a reusit in 89 de acum incepe.Spargerea Romaniei pe regiuni.Apoi autonomia teritoriala a lor.Ir in regiunea centru limba maghiara oficiala .Si tot asa cu subtilitati si tradari ai servililor puliticienilor Romani pana Romania va fi sparta in bucati.Si fiecare va merge unde trebuie.Ungaria,Bulgaria,Rusia si tiganii o parte.Pacat de moartea strabuniilor nostrii sa vina niste jeguri ordinare subjugate Occidentuli si intereselor altora sa distruga mii de ani de istorie.Ca de bogatii ne-au usurat hahalerele.
Sluga cum a facut ce i-au ordonat ce de afara imediat cica va fi primit de HITLER MERKEL.Si parca vad pe unii uau ce realizare.Uaua ce premier.De parca din asta viata lor s-ar imbunatatii.Neam care se hraneste cu vizitele si primiriile slugiilor la curtiile Europene.Neam care se hraneste cu laudele celor de afara pt tradarea celor care ar trebuii sa-i reprezinte.
PONTA A TRADAT SI INCEARCA SA JUSTIFICE GESTUL.INUTIL.NU MAI PROSTESTE PE NIMENI.ADEVARUL E ALTUL.PRIN ACESTE NUMIRI IL SECURIZEAZA CEL PUTIN 5 ANI PE BASE.CUM PONTA SI CU SARBU ETC.APARTIN SERVICIILOR CARE-L APARA PE BASE MISCAREA E LOGICA PTR. EI.PE PARTEA CU UE-DACA NU REZISTI LA STRES,PLECI.PONTA A CEDAT SI AICI.VOM VEDEA LA VOT URMAREA.
Vizita ponta – merkel
Basescu i-a povestit Angelei Merkel ca Ponta are limba catifelata si pupa bine in Bas .
ponta frate cu Draku dar si cu Dracnea. 😉
Sa vezi ce-l baga la puscarie Kovesi pe Dragnea !
doar jigodiile se fac frate cu dracu
Nu au fost si nu sant capabili sa traga o basina.Doar sa faca plecaciuni ordinelor de afara.Si vor sa ne demonstreze ca vor fi capabili sa faca Regionalizarea.In 23 de ani nimic nu au facut cum trebuie.Priviti tara,Industria,MAFIA INSTITUTIONALIZATA,agricultura,bogatiile ,sanatatea —-tot au pus la pamant.ROMANI NU IESITI LA VOTUL REGIONALIZARII.O alianta fara COLOANA vertebrala slugarnica cu incompetenti ,unii cu ,,bube dosar,, nu poate sa faca un roiect asa mare.NU VOTATI NICI CONSTITUTIA NICI REGIONALIZAREA.Dragnea minte cum respira ca Poanta.Ce se aseamna se aduna.
Ce repede se mai schimba lumea…daca acum 4 luni zicea cineva ceva rau de Ponta pe aici sareau imediat 20 la gatul lui sa-l linseze ca e basist imputit si lingau si ca e impotriva poporului. Acum v-ati sucit toti si v-a ramas speranta la Crin cel imaculat. Mai vorbim… dar mi-e ca ramaneti doar cu speranta. Si nu…nu sunt nici basist nici securist. Doar am invatat mult mai repede decat altii sa nu am incredere in vorbe si nici in manipulatori.
Mie-mi zici.Era unul Dorel.Din basist nu ma scotea.
Problema: daca controlorul de bilete pe tren se mai numeste si “seful de tren”, nu reusesc sa imi dau seama daca el este si seful mecanicului de locomotiva sau este doar seful calatorilor, ca nu reusesc sa imi dau seama. Dupa aceea, Sefu’ Statului este si seful lui Gica Hagi (Regele)? Si daca e si seful populatiei sau doar al personalului de la palatal Cotroceni, ca sa intelegem si noi? Pentru ca nu reusesc sa imi dau seama daca ma intalnesc cu Presedintele pe strada, daca el imi va da mie ordine sau dispozitii, eu trebuie sa execut sau pot sa-i dau direct cu sticla-n cap? Am o relatie de colaborare cu el sau de subordonare? Nu reusesc sa imi dau seama daca si eu fac parte din statul in care Traian Basescu este Sefu’ Statului. Ca poate ca eu in viata asta nu am avut pe nimeni sef si nici nu vreau sa am. Va multumesc. Sa traiti!
PSD si PNL au doua obiective diferite. PSD sa guverneze tara, iar PNL are ca obiectiv alegerile prezidentiale din iarna lui 2014, cand Crin Antonescu trebuie sa ajunga presedinte (asa cum fusese stabilit la referendum dar nu s-a mai realizat pentru ca au intervenit Merkel, aia de la Bruxelles, prag electoral etc.). In rest uniunea dintre aceste partide si PC se numeste tot USL. Practic nu s-a intamplat nimic deosebit. Sa traiti!
http://www.realitatea.net/basescu-la-cafea-cu-liderii-miscarii-populare-in-momentul-de-fata-nu-mai-am-nevoie-de-partide_1153449.html?utm_source=Cub-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb Ca bine zice Don Corleone.Dupa cei-a luat pe USE-listi in nava lui normal ca nu mai e nevoie de artide caci nici nu EXISTA.Sau corcit toti ca nici Hristos nu mai stie cine cu cine e.O masa amorfa de scursori cere se impopotaneaza sa se denumeasca cica OAMENI politici.
Ei, domnule Tudor, sunteti dumneavoastra un ‘parerolog’ rau care il ‘acuza’ mereu si ‘nu-l lasa sa vorbeasca’ (ha???!!). Plus ca nu vorbiti decat in numele dumneavoastra, ce stiti dumneavoastra ce cred romanii…
Spectaculos cum a incercat sa ne prosteasca in ochi ca de fapt Kovesi era deja la Bruxelles cand au demarat procurorii anchetele securistice de la referendum.
Iar cand Sandra l-a prins cu minciuna, dadea din colt in colt ca stai, ca nu procurorul general e de vina, ci procurorii de caz… Incredibil.
Pe langa minciunile jenante si sughiturile logice in lant, m-a impresionat agresivitatea. Dupa ce socru-sau il ameninta voalat dar insistent pe Razvan Dumitrescu acum cateva zile, asta micu o facea pe Sandra sa se scuze si sa se dezvinovateasca (ea!!) la fiecare doua propozitii.
Promite.
Daca zice ca s-a infratit cu susnumitul, asteptam cu interes sa-l tradeze si pe acela.
Rau acestei tari sunt serviciile de securitate SRI, SIE, DIICOT, SPP, STS…..care s-au implicat in politica timp de 23 de ani si care vor sa-si pastreze puterea prin alegerea in functiile de decizie ale statul roman a oamenilor ce lucreaza pentru ele mascati in politicieni cum ar fi: Basescu, Ponta, Dragnea, Zgonea, Ungureanu, Boc, Blaga, Oprea, Stolojan, Hajneala, Morar…. Ele sunt raul primordial si absolut din Romania si pe ele trebuie sa le uram noi cetatenii ce am fost mintiti mereu si iar mereu la fiecare alegere. Afara cu toate javrele din serviciile de informatii romanesti prin restrangerea numarului cadrelor din aceste servicii la nivelul tarilor europene raportat la 100.000 de locuitori.
@Gelu, pai SPP-ul nu s-a implicat in politica, da-o incolo. Aia sunt niste argati nenorociti! Un fel de paznici de metrou dar cu frisoane! In rest ai bagat bine ce ai zis. Dragnea ala e mai mult baron local aprozarist, cu 12 clase si care a facut o particulara la batranete, decat sa fie mare securist! Astia de la PSD sunt tributari povestii asteia cu baroni locali, se dezvata greu. Zgonea ala e mai mult inginer meltean, aciuat pe langa niste tragatori de sfoara sau de-aia care priponesc vitelu’ c-un lasou din alergarea calului si care sar pe el si-l tavalesc pana il imobilizeaza. Adica Zgonea ala, ala este mai mult un inginer vacar decat un f mare militian. L-ai uitat pe Gabi Oprea, Mugur Isarescu, Melescanu, Mircea Geoana etc. Propunerea ta e corecta dar “irealizabila” in timpul existentei noastre de cacau si multa vreme dupa. Imi pare rau ca esti trist si ca te-au adus astia si pe tine in situatia sa stai sa te uiti la televizor si sa scrii pe aici, pe blogul lui Radu care e super-om, un jurnalist bazat si care publica toate comment-urile. Pacat ca esti trist, dar o sa mai vedem… Nu asta e finalul. Finalul e cand ne bate capacul la sfarsit. Mai e!
Te dezamăgesc, dar Dragnea e inginer încă din 1987, asta după ce a absolvit mate-fizică. Iar inginerie nu se face nici în ziua de azi decât la stat ( slavă Domnului! ).
Cred ca la liceu te referi cand spui mate-fizica. Facultatea a facut-o de inginerie in transporturi, la UPB, intr-adevar. A mai facut si management, la Universitatea Ecologica etc., dar cred ca asta stii. Faptul ca-i baron local de Teleorman, nu cred ca il contesti! Oricum, de ce nu s-o fi ocupat asta cu ingineria in transporturi, e greu de inteles, daca tot era asa destept! Aaa, intuiesti unde bat, nu? Plus ca nu este o rusine sa fii inginer in Romania!! Oricum, ai dreptate, ma uitasem demult pe cv-urile politicienilor si de asta retinusem ca a facut si o particulara dar s-a amestecat memoria si de aia. Eu il percepeam mai mult ca pe baron local aprozarist. Spune-mi si mie, zi tu ca nu i se potriveste lu’ nea Liviu ca sa-i zic asa, sa fie un sofer cu sapca pe o basculanta de-aia comunista, adica, poti sa pui pariu ca nu il recunosti in peisaj? Si sa mai zici ca el chiar nu avea talent la inginerie in transporturi! Pacat ca nu s-a ocupat de ce incepuse in 1987, sa mor eu! Toate cele bune! Bafta.
Sigur că la liceu mă refeream, când am zis de mate-fizică. Şi da, am văzut şi eu şi celelalte forme de învăţământ urmate, chiar înainte de a-ţi scrie. Ştiam că e inginer de mai demult. Pe mine asta mă interesează în primul rând, când mă refer la studiile lui. Mate-fizică şi studii superioare tehnice mi se par mie ceva familiar. 😉 Şi ţin minte mai uşor. 🙂
N-am vrut să comentez nimic despre alte aspecte atinse de tine, şi nu am niciun motiv special pentru asta. Dar o să mă gândesc la imaginaţia ta legată de şapcă. 🙂
“Viorel Hrebenciuc sustine ca are dovezi din care reiese ca liderii social-democrati sunt urmariti de ofiterii serviciului de paza si protectie. PSD propune ca sefii SPP si STS sa fie numiti de parlament, la propunerea presedintiei.
Ultimul scandal in care a fost vehiculat numele SPP este legat de inregistrarea discutiilor dintre membrii comisiei Udrea. intr-un comunicat , Serviciul sustine ca institutia nu are competente legale, nu detine specialistii si tehnica necesara interceptarii convorbirilor telefonice sau ambientale. La mijlocul lunii august, a fost facuta publica o inregistrare, in care 4 parlamentari stabileau planul comisiei de ancheta in cazul Udrea si persoanele care urmau sa vina la audieri. Întrebat dacă are dovezi pentru aceste acuzaţii, Hrebenciuc a răspuns: “Bineînţeles că avem şi date concrete şi dovezi în acest sens”. In ultima perioadă, mai mulţi politicieni, dar si ziaristi au sustinut ca SPP şi STS ar putea fi implicate în unele acţiuni de interceptare a unor convorbiri din cadrul Comisiei parlamentare care ancheta cazul Udrea, dar si ca SPP, prin intermediul unei unităţi speciale denumită Zeus, cu sediul în Palatul Parlamentului ar desfăşura activităţi de urmărire a unor politicieni şi alte personalităţi publice neagreate de presedintele Basescu. Până în prezent, niciuna din afirmaţiile referitoare la SPP şi STS nu au fost susţinute cu probe.”
SPP are in componenta securisti cere defapt ii suprevegheaza pe cei carora le ofera protectie . Asa au racolat-o pe Kovesi bagandu-i in agent de informatii din garda SPP in pat stfel ca sotul sa o pronda in flagrant si sa o racoleze astfel dupa divort !
SĂ ÎL VOTEZE DRACU
Daca vrei sa treci puntea nu te faci frate cu dracu ci bei un Red Bull.
Cica ti-ar da aripi.Dar daca amesteci energizantul minune cu prea mult Chivas Regal chiar punand cuburi de gheata sigur nu ramai decat cu o durere de cap si o senzatie de greata.Si mai avand si mersul sovaitor te vede mefisto ca esti slab si-ti taie legaturile.Daca Mr PO nu a realizat ca poate deveni inger avind aripi date de 5 mil de voturi si nu de energizante nu are decit sa ramana frate cu cine a ales domnia sa.
Eu unul nu o sa vad niciodata partea intunecata a Lunii.
Victor Ponta ne-a tinut, in ultimele zile, un excelent curs de autism politic. Probabil ne crede idioti. Daca tot s-a facut frate cu dracu’, nu pot decat sa spun: sa-ti fie rusine, Victor Ponta!
Un amanunt trecut neobservat la emisiunea Oanei Stancu de aseara(felicitari)..d-na procuror Ciurea a zis ca de fiecare data cand i se cerea sa intervina cu dosare,i s-a cerut de kovesi,olaru si in PREZENTA lui COLDEA
In mai multe tari au fost suspendate si interzise explorarile si exploatarile gazelor de sist datorita impactului asupra mediului.In Romania daca iti exprimi neincrederea inseamna ca servesti intereselor straine.Acum oamenii au acces la informatii,nu mai crede nimeni orbeste in ce spun politicienii.
Am citit articolul: http://jurnalul.ro/bani-afaceri/economia/anrm-nu-exista-licente-pentru-gaze-de-sist-in-romania-640452.html
Si totusi: http://ziuadevest.ro/eveniment/37791-firma-lui-tender-a-primit-interzis-la-sanmihaiu-roman-.html Angajatii acestei firme au intrat pe mai multe proprietati private si au montat dinamita in pamant la cativa zeci de metri de casele oamenilor. Explorarea se face in stil romanesc.
Liviu Dragnea ne crede prosti?? din miile de oameni cu care s-a vazut , nu prea erau oamenii interesati de subiectul propunerii procurorilor?! L-am tot vazut jucindu-se in emisiune pe tableta, poate intra putin doar pe acest blog, trebuia sa vada “neinteresarea ” oamenilor pe acest subiect! Ca nu erau necesare consultari …pai, nu erau si asa ar fi trebuit sa fie normal, DAR NU CAND PROPUI IN FUNCTIA SEF DNA EXPONENTUL REGIMULUI impotriva caruia te-ai angajat sa lupti PANA LA CAPAT, DOMUNLE VICEPRIM-MINISTRU DRAGNEA! Era vorba despre dreptate pana la capat, va mai amintiti, dle VICEPRIM-MINISTRU? Sau ati uitat? Si daca tot pleaca ponta la merkel, poate si ramane pe-acolo, sa coabiteze de tot, si sa-l ia si pe cel care ocupa Cotroceniul, n-ar fi rau , dle viceprim-ministru! Si poate accesati si acest blog si mai vedeti parerea oamenilor in legatura cu un subiect care se pare ca nu va prea iontereseazA: INCREDEREA, DLE DRAGNMEA! Si POATE VA VOTATI SINGURI NOUA CONSTITUTIE! Si va mai asteptam sa ne “justificati” si alte viitoare, posibile si/sau probabile “compromisuri”!
Vorbiti de banii de la Bruxelles de parca ar fi banii pentru salarii si pensii. Banii de la Buruxelles sunt tot pentru cativa. Restu oamenilor?
Cine se face frate cu dracu se cheama indracit! NU exista compromis cu dusmanul viclean!
Numai mafiotii dau mana, un om cinstit, sincer si drept NU face pacturi si nu are intelegeri nici cu mafiotii, nici cu dracii.
dar ca un pui de mas0n aservit mafiei globaliste, pontacul joaca dupa cum i se canta, el nefiind mai mult decat o marioneta care sa dea iluzii prostimii.
NU exista nici o diferenta intre b0c, unguent si pontac!
Jos tradatorii! La puscarie cu sistemul sluga globalista securist-mafiot care a vandut Poporul Roman pentru privilegiile lor!
s-a facut frate cu dracu’ ca sa fie bine vazut in europa, el personal, il intereseaza numai pozitia lui, nu a tarii; din tot ce am citit si am ascultat zilele astea reiese clar ca asta vara la referendum puteau foarte simplu sa tina cont de parerea romanilor nu de a strainilor, nu au facut-o pt ca picau ei prost, ei si numai ei, nu poporul roman; acum cica s-ar intalni cu merkel, cu ce ma incalzeste pe mine asta? pe mine “popor roman”? cu nimic!!!! se duce el sa se plimbe in numele romanilor; rusine!!!!!!!!!cred ca asta este cea mai mare teapa politica din ultimii ani; poporul roman nu mai are salvare, nu are oameni care sa faca ceva.
Cereti-va scuze, latraii naibii: Membrii Consiliului Naţional de Etică au analizat sesizarea formulată în 25 mai 2012 de către Grupul de Investigaţii Politice(MUGUR CIUVICA), precum şi informaţiile, datele, documentele şi probele materiale, constatânt că au fost respectate toate normele de bună conduită în cercetarea ştiinţifică făcută de Laura Codruţa Kovesi.
„Ca urmare, apreciază ca fiind neîntemeiată calificarea drept plagiat a paragrafelor din cadrul tezei de doctorat «Combaterea crimei organizate prin dispoziţii de drept penal» susţinută în decembrie 2011”, a precizat ANCS. http://jurnalul.ro/stiri/observator/ministerul-educatiei-kovesi-plagiat-626847.html
Zice el ca s-a facut fate cu dracul? Asta ar insemna ca sunt cumva pe picior de egalitate. As zice ca este sluga, nu frate si nu de acum, ci de mult mai mult timp. Nici un om normal la cap nu isi schimba comportamentul atat de radical in cateva zile, deci a fost premeditat. O fi fost si un pic de santaj, dar setea de putere ii fusese satisfacuta deja de electorat.
Ponta si-a vandut sufletul necuratului si va vedea in curand cu ce “beneficii”.Prima lovitura majora va fi la europarlamentare.Desi ziceam ca nu voi mai vota niciodata,pontisor si psd-ul trebuie sa primeasca o lectie dura la apropiatele alegeri..Tradarea lui Ponta e mai dureroasa pentru noi decat hotia basisto-pedelista.
Pai si la europarlamentare ce-o sa faci, o sa ii dai o foarte mare lovitura lui Victor Ponta si PSD-ului, adica o sa o votezi pe EBA sau ce?! Ai grija cum tii armasaru’ de capastru, sa nu o dai de gard!
Da ce sta cu pusca la curul tau sa votezi pe cineva la Europene?Nu.Deci te duci la vot daca vrei si le scrii va bag in p-a mamii voastre si gata balciul.Asta ar fi o lectie dura pt ei.S a nu-i votati la Europene pe nici unul.
il votam pe miron cosma uite asa si noi de’ai dracu.
Ar fi ceva… 😀 Ar muri europenii de ciuda ca nu ne mai au cu cine sa ne confunde si pe cine sa jigneasca.
Până la urmă domnule Radu Tudor v-am urmărit în ciuda subiectului regionalizării.Părinții mei sunt îndrăgostiți de domnul academician Dinu C Giurescu!
Mă bucur că am ajutat și eu la ratig,chiar dacă nu ați avut neapărat nevoie și de ajutorul meu.
Îi sugerez stimabilului Dragnea să-și măsoare cuvintle când vorbește de faptul că doamna Koveși la DNA sau nu,nu îmi va oferi mie o pâine mai mare sau mai multă.
PSDiștii au prins curaj în a arunca și ei o flegmă în plus alegătoprilor.
Ieri,pensionarul Băsescu,la plimbare sau la mol sau la restaurant,a spus din nou,mai clar,mai hotărât că se va implica în Mișcarea Populară,că vrea să fie un partid,că dacă noi nu-l vrem el tot ne vrea,tot vrea să luăm de la Băsescu!Vrea s-o luăm pe Koveși de la Băsescu,pe domnul Ponta de la Băsescu și știți ce?
PREA MULTĂ LINIȘTE STRICĂ!
De ce l-am vrut noi DEMIS pe Băsescu?A tăiat salariile?NU!Geoasnă ar fi spus că la nevoie,le-ar fi tăiat și dânsul,dar diferența dintre Geoană și Băsescu este că Geoană nu ar fi inventat cu slabul și cu grasul,n-ar fi spus că țară de mămicuțe și bebeluși,n-ar fi spus și nici n-ar fi tăiat pensiile,ar fi mărit cu 2-3% TVA-ul,ar fi făcut mai multe!S-ar fi împrumutat și Geoană de la FMI,dar nu s-ar fi lăsat în ultimul hal călcat în picioare.
Băsescu revine la limbajul său spurcat de greață când face referire la cetățean.Românii sunt mințiți de către Voiculesu,sau mai grav,cu oglinda!De-asta trebuia și trebuie DEMIS BĂSESCU,că nu-i mai tace gura aia spurcată!Tot ne-njură!Să le-aducem banii,bănișoriii lor!Ăsta-i limbaj de președintele tuturor românilor?Ăsta ne reprezintă pe noi în Europa?Probabil dacă un an n-ar mai vorbi și nu s-ar mai face voia lui,am fi dispuși să încercăm să mușcăm că nu s-a văcut voința noastră!
Dar îl vezi cum încalcă pe față,grav,în ultimul hal Constituția și nu i se-ntâmplă nimic!Dacă mâine aș fura de la prăvălie un salam,3 ani a face brutărie și ar plăti statul mai mult decât un școlar!
@carmen vasilescu Nu stiu daca dezvoltarea lui PONTA va fi DURABILA,ceace stim SIGUR este ca FRACTURAREA/CHIMIZAREA solului si mai ales a SUB-solului va fi pe VESNICIE(subsolul ROMANIEI va ramane fracturat atat timp cat va mai fi viata pe globul pamantesc si implicit pe teritoriul ROMANIEI).O fractura/fracturare la un organism viu nu este asa grava fiindca aceea fractura se poate suda/reface in timp.La subsol(pamantul nu este un organism viu) aceasta factura nu se va repara IN VECII VECILOR.Nemaipunand faptul ca daca s-ar exploata gazele de sist atunci ,este drept,ca statul va castiga cateva redevente la buget, incat sa faca un teren de fotbal in panta,insa pretul la gaze PENTRU POPULATIE nu va scadea deloc ci dincontra vor creste cf. cotatiilor mondiale.Aceste aspecte ar trebui cunoscute de la” VLADICA pana la OPINCA” pentru ca totul sa se faca in CONSTIINTA DE CAUZA(lucru pe care PUTEREA ACTUALA nu are niciun interes sa-l spuna maselor ,fiindca atunci vor pierde COMISIONUL/PARANDARATUL si sustinerea politica a statelor interesate).
Ponta s-a facut frate cu Basescu ca sa treaca puntea. Ma tem ca Ponta nu va mai trece puntea. Poate Basescu….
Ponta s-a aplecat in fata presiunilor UE si asa va ramane in continuare. Va ceda si la alte presiuni si va face si alte compromisuri din ce in ce mai paguboase.
Adrian Nastase il asemana pe Ponta cu Nicolae Titulescu. A ramas doar cu asemanarea la fizionomie.
Tara aceasta nu are norocul sa fie condusa de oameni cu verticalitate. Mare pacat!
@adi
” Băsescu, LA CAFEA cu liderii Mişcării Populare: “În momentul de faţă, nu mai am nevoie de partide!” ”
Pana si BASESCU bea cafea.
Nu-i mai trebuiesc, acuma-si face echipa de baschet, BC”IADUL”, fratele (cu dracu’) Ponta coordonator,nepoata Ko(s)vesi pivoata…urmeaza si alte achizitii…
Strategia lui Ponta este urat mirositoare.Eu nu cred ca tradarea partenerului ar avea vreodata vreo scuza,de orice fel ar fi acea scuza.Dar stiti cum este,in viata omul face alegeri si in general plateste pentru ele.Sa speram ca dl.Ponta va invata si aceasta lectie.Daca era vreun gest politic nepermis ca si compromis,acesta era gestul.L-a facut!Increderea ciobita va ramane asa,poate ciobitura se va mari.
Dar ce parere aveti de urmatoarea chestie:
Basescu realizeaza ca PDL cu el alaturi nu va mai creste peste 10 procente,basca i-a mai dat si cu flit pupilei prezidentiale.Ce solutie are ca sa-i scape?Se dezice de ei si astfel le deschide portile negocierilor.Doar au zis toti ca vor colabora cu PDL atunci cand acesta va scapa de influenta lui Basescu.Pai ce moment mai bun?
Intre timp,naste Miscarea populara,la care presedintele e doar mentor,initiator…..nimic altceva.Pai, teoretic pe PDL ii lasa sa se lipeasca cu PNL sa zicem(daca se dezic de Basel) si p-ailalti poate ii lipeste de Ponta,doar e dl.Diaconescu acolo la nevoie.Si uite asa,camarila impartita,ajunge cumva la guvernare,la decizii,la butoane,ori de colo,ori de colo.
Suntem siguri ca Ponta n-ar negocia fie cu unii,fie cu altii?Si atunci PNL trimis in corzi,n-ar fi obligat sa negocieze si el cu ce-a ramas din PDL-ul ramas orfan?Si uite asa se sparge USL cu mare gratie….Ponta a facut doar primul pas.Pai nu era mai bine ca Basescu acum sa se gandeasca la procese si condamnari, decat sa impleteasca ite politice care sa-i tina mafia si pe el insusi in afara penitenciarului?Pai nu-i Ponta pretios,domnule Radu Tudor?!
Felicitarile celor doua ambasade seamana cu darurile otravite de pana acum! Fiti cu noi, ca avem noi grija sa deveniti DEPENDENTI DE NOI, pana veti cadea pe tava! Ori chestiunea s-a intmplat cu concursul decidentilor politice+servicii din Romania!Avem de-a face cu o mafie internationala transpartinica! Fara dubii!! Cei seriosi,precum Norvegia, Suedia, isi vad de treaba, nu si-au jecmanit propriul popor!OK NATO, OK UE, dar nu chiar asa!
http://www.dcnews.ro/2013/04/eleva-oarba-violata-de-mai-multe-ori-de-un-profesor/
” Elevă oarbă, violată de mai multe ori de un profesor ”
Daca asta ar primi inchisoare pe viata, ce bine ar fi. Dar la noi e cu “drepturile” creaturilor, cu elea elea.
Vreau justitie ca in IRAN.Ai ciordit la macara,ai jefuit la macara,ai violat la macara,ai tradat tara la macara,ai furat statul la macara.
Nu, ca alea nu e cu drepturile “creaturilor”. La noi aici la Ioropa asa e. Asa ca n-ai ce sa mai faci.
Iat-o si pe doamna Saftoiu ce-a mai reevaluat si dansa!Purtator de cuvant la PDL.Nici nu stiu daca sa rad sau sa ma indignez profund.Femeia asta vrea neaparat sa fie penibila maxim.
Francois de la Rochefoucauld spune asa:”Caracterul este temelia demnitatii personale.”……la doamna Saftoiu cred ca lipseste cu desavarsire.Tot inainte,madame,daca e ordin!
personajul se pare ca semneaza mai multe state.nu am uitat cum indemna la demisia in bloc a celor de la pnl din parlament,ceea ce ar fi fost o mare idiotenie la care multi erau gata sa puna botu,noroc ca si’a primit sutul la timp.
de ce nu-l mai invitati in emisiune pe Dl. Bogdan Teodorescu, sunt curioasa sa aflu si parerea Dumnealui
VP si-a cam dat-o urat de tot in cap. Sa vedem totusi urmatoarele actiuni ale dansului, ca pana acum, cand a dat-o in bara, a reusit sa o dea urat de tot.
USL=PDL aceeas mizerie, intr-un an de zile USL nu a luat nici macar o masura economica majora care sa punna economia cat de cat pe picioare. USL arunca banii aiurea pe asa zisa regionalizare care va duce la desfiintarea Romaniei ca stat national si unitar.
Am senzatia ca asistam la un remake al filmului Pact cu diavolul, cu Al Pacino si Keanu Reeves, doar ca cei doi sunt inlocuiti in ordine cu Traian Basescu, respectiv Victor Ponta. Regizor José Manuel Barroso (fost lider de miscare subversiva maoista)
Nu poti sa-ti terfelesti public credibilitatea , azi zicand ceva, maine, altceva, daca nu esti SANTAJAT cu ceva.
Demisu’ ramane stapanul dosarelor DNA .
Pana se prescrie ale lui si ale prietenilor.
Motiv de santaj pentru cei care-l calca pe coada.
La DNA ar trebui niste cursuri de prefectionare la CEDO. Sa ajungi sa faci dosar penal unui avocat pentru ca a comunicat cu clientul,fiind mandarul clientului, client care are dreptul legal sa participe la perchezitie, perchezitie care nu este secreta daca ai permis avocatului sa participe…Sa nu ajunga unii procurori DNA sa aiba nevoie de avocat….
Off topic.
Superb reportajul realizat de colega dvs. C. Avram si difuzat aseara la emisiunea In Premiera.
Il recomand cu caldura tuturor celor care acum 2 saptamani, cu ochii umezi mi-au sarit in cap,la topicul despre BOR si intentia lor de a intra in politica.
Au pierdut 13% incredere in cateva luni de zile…cum va spuneam si dvs. atunci,mai masluite decat in politica sondajele cu si despre BOR.Si acum nu mai e doar umila mea parere…sunt date prezentate de colegii dvs.
Eu zic ca sunt 2 variante, din care una va trebui sa se concretizeze in maxim 4-5 luni dupa ce se vor numi oficial procurorii sefi:
1. ori se finalizeaza dosarele grele, care erau protejate de morar, dupa cum chiar acesta a declarat si atunci Ponta a procedat corect;
2. ori NU se finalizeaza acele dosare sau plangerile penale depuse chiar de guvern si atunci Ponta NU a procedat corect, aceasta varianta fiind luata in calcul chiar de el, la emisiunea de sambata 06.04.2013, la Antena 3: “poate în viitor o să spun, o să-mi dau seama că am greşit”. Problema e sa nu fie prea tarziu pentru el, daca se va intampla asa.
“Realizator: Vreau să înţeleg ce v-a făcut pe dvs. să fiţi de acord cu ea (kovesi).
Victor Ponta: Pe mine m-a făcut să fiu de acord următorul lucru: faptul că partenerii noştri europeni aveau nevoie de o garanţie că USL, aşa cum li s-a spus de către Macovei şi ceilalţi, nu a venit ca să pună mâna pe DNA şi să oprească lupta anticorupţie şi anchetele de combatere a corupţiei. Simplu.” – 06.04.2013
De aici se poate intelege ca Ponta le-a garantat partenerilor europeni ca USL a venit la putere sa lase DNA pe mana lui base, de exemplu. Chestia cu oferirea de garantii partenerilor europeni ar trebui lasata mai moale, pentru ca nu sta lumea in kovesi, dupa cum chiar el a declarat. Nu exista oameni de neinlocuit.
Eu personal nu vreau sa-l acuz de jocuri murdare cu base, sa-l fac tradator, etc. Probabil asa a simtit el ca trebuie sa faca. Ramane de vazut care din cele 2 variante se va concretiza si acela va fi testul final pentru el.
“E posibil ca premierul Ponta să fie primit de doamna Merkel în mai sau iunie, aşa am înţeles. Nu neapărat ca efect al numirii propunerilor făcute de Victor Ponta pentru şefii parchetelor, ci ca nu complex de împrejurări.”
intrebat fiind de ziaristi … victor poanta raspunde asa … “domnul radu tudor a afirmat iar domnul Dragnea, politicos fiind, nu l-a contrazis” …
Inainte de reevaluare…chioretele zice de poanta ca minte precum respira …. se pare ca pupilu’ nu vrea sa-i insele … credintele!
Ponta nu s-a facut acum frate cu dracu doar ca sa treaca puntea si pe urma se intoarce la ingeri. El ERA DEJA AL DRACULUI si abia acum s-a demascat. Oricum, de acum incolo, nici dracu nu mai are incredere in el.
.J.Yolo – Te pup, Pa Pa! de la mine pentru ponta dupa prestatia recenta din justitie,ar fi bine sa faceti un colaj pe melodia asta cu ponta si minciunile lui sa il dati pe post ca un promo
Ponta nu s-a facut acum frate cu dracul doar ca sa treaca puntea si pe urma se intoarce la ingeri. El ERA DEJA AL DRACULUI si abia acum s-a demascat. In orice caz, de acum incolo, nici dracu nu mai are incredere in el.
Guess Who – Onoare tot pt ponta cu dedicatie
ponta s-a facut frate cu dracu pentru ca ei chiar seamana foarte mult.basescu ,ajuns ministru transporturilor primul lucru,a dat otova toti directorii afara,asa, sa se stie cine este jupanul.ponta,ajuns sef la psd,ii da pe psd-isti afara cu masinile din curtea sediului pe spatiul public ,ca tot este degeaba parcarea,tot asa ,sa vada imediat lumea cine este jupinul.basescu,dupa ce s-a ales,dispret fata de romani,ponta la fel.amindoi ne tot vrajesc cu ue-ul.ce presiuni poate face ue.ori ce problema creata romaniei are ca rezultat alte valuri de romani care se duc peste occident,na dau afara din ue?pai cu petrolul,paduri si alte resurse cum ramane?ne ataca daca nu sintem cuminti,ne invadeaza cumva?pai trebuie sa ne hraneasca apoi.aranjamentul cu numirea procurorilor are o singura explicatie cel mai apropiata de adevar ,cred eu.teama,atat a lui basescu cit si a lui ponta ca urmind calea unor selectari obiective si transparente puteau sa nu mai aiba incotro si sa numeasca niste persoane denecontrolat care cu adevarat independente ar fi facut dosare si la basisti si la uselisti fara numar,fara numar.dar,cred ca pica de mina amindoi,ca de obicei,roata se ivarte si nu aduce anul ce aduce clipa.
Cum sa nu fie FRATIEE intr DOI DRACI?????????
Interviul acordat de Ponta la Antena3, a fost o dezamagire. Ma asteptam sa apere alegerile facute deciziile luate. In schimb n-a facut altceva decit sa insire motivele ce l-au condus in directia pe care a luato. Ponta crede ca a intrat in “Salonul Bun” al UE Salonul care conteaza, crede ca a fost primit, acceptat si agreat. Nimic mai ilusoriu, va intelege singur mai tarziu. Ce ne supara e se constatam ca pentru el, asa cum a declarat, sint mai importanti parteneri lui din west. Aceeasi care l-au ajutat si sprijnit si pe T.B. la nevoie. Deci sint mai importanti pentru ca si Ponta vrea Puterea, sa o exercite “zice el” spre binele nostru, sintem in UE si e greu sa conciliezi asteptarile romanilor care t’au votat cu diktat-urile UE pentru ca in logica oricarui grup din care faci parte exista o multime de renuntari si obligatii. Va reusi Ponta acest lucru ? Sau la orice faliment, eroare sau masura impopulara, va presenta acelasi “alibi” tip
“UE a ceru sau UE a impus” etc. etc. Pe aici sa aud politicieni de calibru, credibili si competenti care spun ca nu te poti declara europeist ” Avant-lettre ” inainte de a fi un bun nationalist in sensul cel mai nobil al cuvantului. Iubeste Tara si fa bine treaba in Tara la tine, Implicit vei face bine si in UE.
Ponta trebuie sa tina minte ca voturile nu sint “carte blanche ” si ca vintul social democrtatiei a inceput sa cam pierda din intensitate, multe partide de aceasta orientare si-au consumat capitalul electoral (vezi Franta, Germania)
Noroc Bun !
Domnule Tudor !
Nu mai chemati golani la emisiunea dvs. Fac nota discordanta cu ceilalti invitati si riscati ca a doua zi sa va ia si la “misto” intr-un mod ironic si cat se poate de golanesc.
Observati cine sta de fiecare data in spatele premierului atunci cand da cate-un interviu. Acel personaj este “fratele de cruce” al unui alt personaj controversat.
http://www.opinia1.ro/republica-injustitiei-procurorilor/